Inderdaad, hopelijk heeft ie nog wel matches die gespeeld werden ontvangen.
Had potje TvP, en kreeg een groot compliment van tegenstander, dat ik elke OP unit van terrans gebruikt had

. Volgens mij bedoelde hij het alleen niet als compliment. Dat er andere redenen waren dat hij had verloren geloofde ie niet
Eerst ging ik met marines en marauders wat poken, maar hij was aan het irriteren met force fields, en gelukkig vooral om mij op afstand te houden terwijl hij groter leger had, dus toen had ik daar genoeg van, en dacht ik eens sinds lange tijd weer MMM te doen. Dus ik een zooi medics maken, hij had ondertussen colossi dus haalde ik ook 2 siege tanks erbij, en droppen maar met 5 volledig gevulde medics. Misschien had ik de colossi ietsie pietsie onderschat, niet echt veel gedood, en enkel mijn medics hadden het overleefd. Die ik de rest van het spel niet meer gebruikt had. Maar dat waren de eerste drie punten op de OP lijst.
Hij viel mij gelukkig niet aan, en ik ging hem wat raiden met cloaked banshees (waar hij verrassend genoeg niet over heeft geklaagd). Ondertussen had ik 3 expansions, omdat ik besloten had hele zooi siege tanks te maken aangezien goede map voor was had ik gas nodig en minerals over, dus maar paar expansions gemaakt. Hij had er 1, werd geraid, en zijn tweede tijdens build moest hij cancellen dankzij mijn banshees. Dat hij daardoor heeft verloren, 3 expansions vs 1, ging er niet bij hem in. Of ook maar het idee om mijn expansions aan te vallen.
Maar goed na een tijdje vlak buiten mijn bereik gestaan te hebben besloot hij langs de cliffen van mijn basis naar mijn wall te lopen, nou ja behalve zijn colossi en stalkers die blink hadden waarmee hij direct erop kon. Dus dat was de volgende in de OP lijst. Blijkbaar zijn 8 siege tanks OP. Dat het misschien geen goed idee was een frontale aanval op 8 siege tanks (nog niet echt frontaal gezien de helft van zijn leger er langs heen moest lopen en dan via ramp omhoog) niet echt slim was wilde hij niet aan. Hij had nog best wel wat gekilled eigenlijk door de collosi. Maar dat was OP 4.
En toen ging ik mass battlecruiser gevoed door 3 expansions waarmee ik hem zo vernietigde zonder de rest van mijn leger ook maar te gebruiken, en dat was OP 5.