Ik weet dat jullie, om het zo te noemen, amateurs zijn. Ik claim ook niet anders. Verder werd ook nergens gezegd dat het om een testcast ging, dus ik kon ook niet beter weten. Mooi om te horen dat ik er dus niet veel van moest verwachten.
Tuurlijk is het ook frustrerend als er mensen niet op komen dagen, maar om dan meteen te vermelden dat je gelukkig een ban optie hebt aan het eind van het toernooi is ook geen goede oplossing en geeft ook een bepaald beeld weer. Het feit dat je dat zegt geeft een onderliggende gedachte weer dat je die bepaalde mensen gaat 'straffen' alvorens je weet wat er allemaal precies is gebeurd(zoals ik al zei, onvoorziene dingen waar mensen tegenaan lopen)
Verder naar de stand van zaken, tuurlijk, jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht is om het zo goed en vlot mogelijk te laten lopen, ik zeg niet anders. De weg naar vandaag is gewoonweg niet soepel verlopen. Brackets die te laat online staan, slechte mogelijkheid tot communicatie met je tegenstander, ongeteste en onklare dingen. Het is beter om eerst alles op orde te hebben voordat je daadwerkelijk iets begint om chaos te voorkomen waardoor je bijvoorbeeld weer data moet doorschuiven. Dankzij het doorschuiven van data heb je weer de kans dat andere mensen in de problemen komen wat weer zorgt voor meer problemen.
Mooi om te weten trouwens dat ze niet arroganter en meer zelfingenomen dan jij voorkomen hier, maar je kan het niet allemaal afschuiven op de spelers van het toernooi, want het zijn niet alleen zij die ervoor zorgen dat er plannen moeten worden omgegooid. Tevens is het ook niet echt bepaald handig om bepaalde deelnemers van je toernooi mensen te noemen met een laagschietend IQ
Tevens claim ik nergens dat ik de pre-info niet weet of dat ik niet weet waarom het HWH heet, waaruit je deze conclusie trekt is me een raadsel.
Ik ben trouwens ook niet gefrustreerd dat ik niet mee mag doen, ik was het wel van plan maar ik zag er op het laatste moment van af omdat het niet goed geregeld leek. Het blijft me ook een raadsel waarom ik niet mee zou mogen doen aangezien dit account al bestond in de tijd van de registratie periode en aangezien ik mijn placement matches gewoon heb gespeeld.
Maargoed, als jij mijn punten flauw vindt en je het er totaal oneens me bent, so be it. Ik wilde alleen maar mijn mening geven over bepaalde dingen waarbij ik vond dat je het anders aan kan pakken zodat het wat beter overkomt voor de spelers van dit toernooi
En bedankt dat je nogmaals m'n eerdergenoemde punt versterkt met je plaatje