Verwijderd

Topicstarter
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:26:
[...]

2v2 zou je dan ook niet met een vreemde moeten doen maar met iemand waar je al meerdere keer hebt gespeeld zodat je daar wat op kan vertrouwen enzo. Ook zal het niveau verschil veel meer aanwezig zijn dan hier...
Ja een goede maar misschien wel iets te strenge restrictie zou zijn dat je minimaal xx wedstrijden met je partner moet hebben gespeeld.
Het is misschien wel een leuke uitdaging voor de blizzboys om zoiets in goede lijnen te leiden.

Verwijderd

Muta heeft me verslagen :| 2-1 :S

Waren 3 intense games, zeker het casten waard ^^ In game 1 was het puntenverschil maar 54

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:29:
Muta heeft me verslagen :| 2-1 :S

Waren 3 intense games, zeker het casten waard ^^ In game 1 was het puntenverschil maar 54
I approve, leuke matches ;)

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Hmm, misschien heb ik dit gemist, maar voor de zekerheid:
Maken jullie de replay`s beschikbaar voor het normale volk? Ik denk dat ik best wel wat games wil aanschouwen zonder youtube kwaliteit ;)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Plan is om alle replays te koppelen aan de brackets, maar dit gaat nog wel en poosje duren.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:51:
Plan is om alle replays te koppelen aan de brackets, maar dit gaat nog wel en poosje duren.
als je een beetje php hulp wilt hebben... hoor ik het wel :P kennerlijk is dit een rush-job ;)

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 21:45

VP.

Wanneer worden de brackets geupdate?

• Spooof
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:51:
Kunnen jullie tot die tijd de replays op een iets minder nette manier aanbieden? :)

• MrVegeta
VP. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:24:
Dat wordt in de loop van de avond gedaan :).
Spooof schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:28:
[...]

Kunnen jullie tot die tijd de replays op een iets minder nette manier aanbieden? :)
Wellicht dit weekend kijken of ik ze ergens kan plaatsen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
zonglew00 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:58:
[...]

als je een beetje php hulp wilt hebben... hoor ik het wel :P kennerlijk is dit een rush-job ;)
Haha, een beetje een rush job is het wel; elke dag paar nieuwe functies uit je mouwen schudden :P Mocht het me teveel worden, of als ik ergens niet uit kom, dan zal ik je een dm'tje sturen :) Iig bedankt voor het aanbod!
VP. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:24:
Edit: Wat vegeta zegt. Na ronde 1 (als alles volgens planning verloopt) Zal iedereen via het match systeem z'n uitslagen kunnen invullen, en worden brackets dus live-geupdate.
Spooof schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:28:
[...]

Het match systeem schiet aardig op, als ik het voor vanavond af krijg zal ik een blik werpen op een replay sectie. Als ik denk dat het dan relatief lang gaat duren, dan zullen we ze via een rapidshare achtige manier online knallen, al is dat echt niet mijn voorkeur :P

[ Voor 8% gewijzigd door Douw3rd op 02-09-2010 16:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Douw3rd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:36:
[...]
Het match systeem schiet aardig op, als ik het voor vanavond af krijg zal ik een blik werpen op een replay sectie. Als ik denk dat het dan relatief lang gaat duren, dan zullen we ze via een rapidshare achtige manier online knallen, al is dat echt niet mijn voorkeur :P
Een simpele zip is zo erg nog niet. :) en ik weet niet hoeveel bandbreedte de site mag gebruiken maar volgens mij zal zo'n replay pack niet al the groot zijn/al te vaak gedownload worden.

• MrVegeta
Prolly ga ik de matches even opslaan op de server en even een open dir achtig iets maken :).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anders doe je een oproep. Onder de 80 spelers is echt wel iemand met wat bandbreedte beschikbaar. Een FTP is al een heel stuk prettiger dan Rapidshare meuk :)

GMTA MrVegeta O+

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 02-09-2010 16:54 ]

Dividend for Starters

• Douw3rd
bandbreedte is geen probleem, op mijn eigen site heb ik genoeg, zelfde voor ruimte. (daar komt bij dat replays geen fuck in-nemen:P)

• Douw3rd
battle.net died, nooo!!!

• MrVegeta
Afbeeldingslocatie: http://bulk2.destructoid.com/ul/121181-wtf_picard-468x.jpg

Patch incomming?
Edit functie Douw3rd!

Verwijderd

hopelijk kan ik vanavond een plekje vrij maken, altijd handig om 1 dag van te voren contact te maken met je tegenstander omdat hij geen GoT account heeft. wil wel graag spelen en gelukkig is geen got account hebben niet meteen een diskwalificatie want als ik dan win wil ik wel eerlijk winnen :)

edit: battle.net down kan er ook nog wel even bij, een van de weinige uurtjes die ik vrij heb ook weer onbruikbaar

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 18:45 ]

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik heb met Remie afgesproken voor vanavond 19.30 (2 dagen geleden al, kwam voor beiden het beste uit)

Mochten we nu niet kunnen spelen vanavond, wordt ronde 2 dan uitgesteld tot na het weekend?

• MrVegeta
Als de servers er 20;00 nog uitleggen zeg ik uitstel ja, ik zal het er even met Sneek over hebben.

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:20:
Als de servers er 20;00 nog uitleggen zeg ik uitstel ja, ik zal het er even met Sneek over hebben.
:> Ik kan gewoon inloggen op battlenet hoor!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
Hij is weer up! :)

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Laat maar, net gespeeld

GG Remie

Edit: Douwert, kan jij even verifieren of je mijn mail gehad hebt? Gmail bevroor net na 'your message has been send' schermpje.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-145344.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-145346.jpg

[ Voor 118% gewijzigd door qanar op 02-09-2010 20:17 ]

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Geen contact meer kunnen krijgen met m'n tegenstander, mocht hij vanavond niet meer online komen is een dagje uitstel dan nog mogelijk?

• Claaslexion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:44:
hopelijk kan ik vanavond een plekje vrij maken, altijd handig om 1 dag van te voren contact te maken met je tegenstander omdat hij geen GoT account heeft. wil wel graag spelen en gelukkig is geen got account hebben niet meteen een diskwalificatie want als ik dan win wil ik wel eerlijk winnen :)

edit: battle.net down kan er ook nog wel even bij, een van de weinige uurtjes die ik vrij heb ook weer onbruikbaar
Toevallig ken ik jouw tegenstander persoonlijk, en die heeft wel degelijk een GoT account en wel ook zeker wel een game spelen.

Maar jij reageert niet in-game.

• MrVegeta
Misschien zou het handig zijn als je zijn GoT account zou posten zodat Izealia een DM kan sturen. Dat is namelijk makkelijk voor ons organisatoren om dingen achteraf te bekijken.

• Claaslexion
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:57:
Misschien zou het handig zijn als je zijn GoT account zou posten zodat Izealia een DM kan sturen. Dat is namelijk makkelijk voor ons organisatoren om dingen achteraf te bekijken.
Ja is misschien idd wel zo handig. :)

Volgens mij is zijn GoT account JarnoMuis

EDIT:
Heb even contact met hem opgenomen maar hij heeft net een nieuwe account aangemaakt omdat er problemen waren met zijn vorige. Account is nu: Daugion.

[ Voor 17% gewijzigd door Claaslexion op 02-09-2010 21:19 ]

Verwijderd

Alturi vs. Diversity

Pot 1: Winst voor Alturi
Pot 2: Winst voor Alturi
Pot 3: Niet gespeeld

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
jupjup, feli.
Ik speelde dramatisch :P.
(al vondt ik je wel erg goed voor je rank zijnde, of ik te slecht voor mijn rank zijnde haha)

Btw Alturi doe jij de replys sturen of moet ik ze doen?

Verwijderd

Claaslexion schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:18:
[...]

Ja is misschien idd wel zo handig. :)

Volgens mij is zijn GoT account JarnoMuis

EDIT:
Heb even contact met hem opgenomen maar hij heeft net een nieuwe account aangemaakt omdat er problemen waren met zijn vorige. Account is nu: Daugion.
ik had hem al toegevoegd :), alleen nu is hij niet online en slechts anderhalf uur in deze dag.

hoe moet ik dit gaan oplossen? ik had vandaag echt amper tijd en ik had verwacht eerder contact te leggen maar ik ga ook niet tot 1 uur opblijven om te spelen.
Claaslexion schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:54:
[...]

Toevallig ken ik jouw tegenstander persoonlijk, en die heeft wel degelijk een GoT account en wel ook zeker wel een game spelen.

Maar jij reageert niet in-game.
ik reageer niet ingame? ik ben woensdag van 12-20 online geweest, vanavond de hele avond. en dan nog tussendoor ook. moet ik 24/7 online zijn omdat hij zijn got account verkeerd op heeft gegeven?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 22:51 ]

• Douw3rd
diversity, stuur jij maar op, ik weet toevallig dat ie ligt te slapen vanwege werk ;)

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
helaas 2x verloren, kivela succes in de volgende ronde

• kivela
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07-2024
JSnova - Kivela : 0-2, replays worden zo verstuurd

• kivela
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07-2024
badboyqxy schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:41:
helaas 2x verloren, kivela succes in de volgende ronde
Tx mate, als je je macro wat beter deed had je me stevig liggen gehad de 2e keer. Mooie potjes, en heel vriendelijke tegenspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Er zijn 10 matches niet gespeeld van de totaal 40. Dat is 25% van alle spelers die zich hebben ingeschreven hebben niet de moeite genomen om zich aan de regels te houden.

Ik ben blij dat we op het einde van het toernooi een ban-functie hebben want hier doen we het niet voor. Ik heb alle brackets net geupdate, was het wat vergeten en het is laat dus als er een foutje in zit laat het meteen weten op blizzboys@gmail.com.

Kans is groot dat we de 1e ronde tot aan zondag doorschuiven maar dat bespreek ik morgen met Sneek, diegenen die weten tegen wie ze moeten spelen mogen natuurlijk al wel een afspraak maken en matchen :).

Wil iedereen die geen contact kan krijgen met zijn tegenstander via een DM thread ons (MrVegeta/Sneek) uitnodigen zodat wij kunnen kijken hoe en wat zodat we het kunnen doorvoeren. Ik ga dit keer niet lijstjes maken met wie er nog moeten spelen, daar zijn jullie oud genoeg voor om zelf te kijken

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 03-09-2010 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diversity schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:14:
jupjup, feli.
Ik speelde dramatisch :P.
(al vondt ik je wel erg goed voor je rank zijnde, of ik te slecht voor mijn rank zijnde haha)

Btw Alturi doe jij de replys sturen of moet ik ze doen?
Ik speel vooral 2v2 met douw3rd, not so into 1v1 :P. Daar heb ik ook maar iets van 12 matches.
Het feit is dat dat nog wel mijn hoogste ranking is. Douw3rd en ik worden uitgeloot tegen platinum en gold, maar niet gepromote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:47

Chrisjuh_15

Facta non verba

Bedankt voor de bracket update. Klein foutje. Ik moet tegen Sdrawkcab in de loserbracket, maar die speelt ook gewoon verder in het toernooi tegen Cronax. Moet ik nu tegen Sdrawkcab of Hogader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 03:20:
Er zijn 10 matches niet gespeeld van de totaal 40. Dat is 25% van alle spelers die zich hebben ingeschreven hebben niet de moeite genomen om zich aan de regels te houden.

Kans is groot dat we de 1e ronde tot aan zondag doorschuiven maar dat bespreek ik morgen met Sneek, diegenen die weten tegen wie ze moeten spelen mogen natuurlijk al wel een afspraak maken en matchen :).

Wil iedereen die geen contact kan krijgen met zijn tegenstander via een DM thread ons (MrVegeta/Sneek) uitnodigen zodat wij kunnen kijken hoe en wat zodat we het kunnen doorvoeren. Ik ga dit keer niet lijstjes maken met wie er nog moeten spelen, daar zijn jullie oud genoeg voor om zelf te kijken
We stellen inderdaad de eerste ronde uit tot zondag, eerste ronde altijd lastig enzo. Als je nu niet (of niet goed) verwerkt bent op de website dan ben jij een van de mensen die een van de volgende zaken niet heeft gedaan:

1) Je wedstrijd gespeeld! Hallo je doet mee voor het toernooi om te spelen, probeer snel een afspraak te maken met je partner ook al is hij nooit online en een onwijze eikel. Doe het daarom met DM op GoT met mijn en/of Vegeta in de thread erbij.

2) Je replays opgestuurd naar blizzboys@gmail.com. Alle andere email adressen die je mogelijk van ons hebt zijn niet geldig. We controleren ze niet, alles wat betrekking heeft tot Tweakers wordt naar de spamfolder doorgeleid etc. Kortom stuur ze daar heen. In je email zitten de volgende gegevens:
- League
- Namen van de spelers
- Uitslag
- Replays
- Lof voor de organisatie

3) In een zeer uitzonderlijk geval zouden wij een foutje gemaakt kunnen hebben. De kans is natuurlijk groter dat je geraakt wordt door bliksem. Echter mocht dit het geval zijn, stuur dan een email of dm naar ons.

Einde dienstbericht.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:51:
Bedankt voor de bracket update. Klein foutje. Ik moet tegen Sdrawkcab in de loserbracket, maar die speelt ook gewoon verder in het toernooi tegen Cronax. Moet ik nu tegen Sdrawkcab of Hogader?

Je moet als je winner bracket speelt tegen mij... anders tegen Hogader.

Ik vind het ook niet erg om beide brackets te spelen hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liasis schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:18:

3) In een zeer uitzonderlijk geval zouden wij een foutje gemaakt kunnen hebben. De kans is natuurlijk groter dat je geraakt wordt door bliksem. Echter mocht dit het geval zijn, stuur dan een email of dm naar ons.
Je weet dat theoretisch gezien de kans eigenlijk best groot is dat je geraakt word door bliksem he ? :+

Eitherway Sja ik vind het wel erg jammer voor de mensen die nu niet konden spelen omdat er geen tegen partij was, beetje flaauw om je in te schrijven en niet op te komen dagen *POKE*POKE* zwak hoor.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Oops, en juist dat was ik vergeten, wat dom van me ! |:(
Is het al te laat hiervoor, of mag het nog?

Oooh blizzboys hier uw nederige tournooi spelert met de replays O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claaslexion
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:30:
[...]

ik had hem al toegevoegd :), alleen nu is hij niet online en slechts anderhalf uur in deze dag.

hoe moet ik dit gaan oplossen? ik had vandaag echt amper tijd en ik had verwacht eerder contact te leggen maar ik ga ook niet tot 1 uur opblijven om te spelen.

[...]

ik reageer niet ingame? ik ben woensdag van 12-20 online geweest, vanavond de hele avond. en dan nog tussendoor ook. moet ik 24/7 online zijn omdat hij zijn got account verkeerd op heeft gegeven?
Nee zo bedoelde ik dat niet, maar ik was er degelijk bij toen hij online was en jij ook. Maar hij heeft vervolgens 1 uur tegen je aan zitten te praten maar toen reageerde je niet. Maargoed wat ik niet snap is dat hij woensdagavond wel degelijk online is geweest. Hij heeft notebene nog een 1vs1 met mij gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
hoe zit het met Void tegen Xupack (raynor), die match is toch al gespeelt? (moet namelijk tegen de verliezer)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 06:31:
[...]

Ik speel vooral 2v2 met douw3rd, not so into 1v1 :P. Daar heb ik ook maar iets van 12 matches.
Het feit is dat dat nog wel mijn hoogste ranking is. Douw3rd en ik worden uitgeloot tegen platinum en gold, maar niet gepromote.
Ah that explains a lot, ik ben met iemand anders ook bezig met 2vs2 (al wel iets vna 10 potjes gespeeld! ). En de 1vs1 moet ik nog veel leren , zoals je al gemerkt had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14

Dat zou ik gewoon moeten zijn in de loserbracket.

Volgens mij is de kans dus toch iets groter dan door de bliksem geraakt worden XD.
Ik heb namelijk netjes een mail gestuurd en zo ook 3xnix. hij had de replays doorgestuurd, aangezien hij gewonnen had en het niet nuttig is dus 2x de replays te sturen.
(misschien miste ik de lof in de mailtjes, hier alsnog dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
De replys zijn verzonden :).
(Alturi vs. Diversity)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

daanteb schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:48:
hoe zit het met Void tegen Xupack (raynor), die match is toch al gespeelt? (moet namelijk tegen de verliezer)
Xupack zou de replays opsturen. Er zal wel wat fout zijn gegaan.. Je moet in ieder geval tegen Xupack :)

[ Voor 6% gewijzigd door VP. op 03-09-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Diversity schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:08:
De replys zijn verzonden :).
(Alturi vs. Diversity)
Even mierenneuken: een replay is iets heel anders als een reply. Een reply is een reactie, we hebben het hier over replays.

Dit soort foutjes irriteert me mateloos, is mijn probleem dat weet ik, maar toch...^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:40:
[...]

Even mierenneuken: een replay is iets heel anders als een reply. Een reply is een reactie, we hebben het hier over replays.

Dit soort foutjes irriteert me mateloos, is mijn probleem dat weet ik, maar toch...^^
Lol je weet dat dit een typo is he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjmen
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik neem aan dat het voor de tweede ronde's die bekend zijn het vrij is om dit weekend al te spelen? In het weekend hebben mensen meestal toch iets meer tijd (ik wel in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

My bad, ik heb de finley league geupdate en nu klopt die. Was het toch iets te laat vannacht ;).
daanteb schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:48:
We hebben nu de mail doorgekregen en zal het zo doorvoeren :)
Tjmen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:57:
Ik neem aan dat het voor de tweede ronde's die bekend zijn het vrij is om dit weekend al te spelen? In het weekend hebben mensen meestal toch iets meer tijd (ik wel in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Zo gauw je game bekend is mag je afspraken gaan maken. Vooruitlopen op de planning is voor ons nooit een probleem (hoogstens voor onze backlog aan te casten filmpjes).

Trouwens had iemand al gezien dat de wedstrijd van Alucardu tegen Douwerd op youtube staat?

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zie dat de brackets geupdate zijn, maar ik (Snappie88) en SQuonK nog niet geupdate zijn. Heb eergisteravond rond de klok van 00:00 een e-mail gestuurd :) In ieder geval winst voor mij (1-0, 2-0) en verlies voor SQuonK. Warfield bracket. Mocht je de e-mail niet ontvangen hebben stuur ik hem nog een keer :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Liasis schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:35:
Zo gauw je game bekend is mag je afspraken gaan maken. Vooruitlopen op de planning is voor ons nooit een probleem (hoogstens voor onze backlog aan te casten filmpjes).

Trouwens had iemand al gezien dat de wedstrijd van Alucardu tegen Douwerd op youtube staat?
Haha ik vond ze leuk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Je kan misschien g1 naar g2 laten linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samoht21
  • Laatst online: 11-06 10:42
Ik zag op de bracket dat mijn match nog niet was geupdate.

Daarom heb ik de replays nogmaals op gestuurd.

Ik (KleineWout) had trouwens gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Gaan jullie meer van Valerian casten? Of alleen deze omdat er Blizzboys in zaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
VP. / Void - nadat je gereageerd had op BNet was ik op desktop, zoals eerder gezegd, vanavond is prima :)

Heb je een bepaalde voorkeur voor tijd? er zit natuurlijk wel een verschil tussen 19.00 of 22.00 (Niet dat 't problematisch is, maar wel fijn om te weten)

gl hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
lightwing schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:10:
VP. / Void - nadat je gereageerd had op BNet was ik op desktop, zoals eerder gezegd, vanavond is prima :)

Heb je een bepaalde voorkeur voor tijd? er zit natuurlijk wel een verschil tussen 19.00 of 22.00 (Niet dat 't problematisch is, maar wel fijn om te weten)

Waarschuwing:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst

Moeilijk he, die blauwe lettertjes ;)

Maar ontopic:

Zijn er nog mensen die een beetje trainen voor het toernooi of hebben jullie allemaal zo iets van 'ik zie wel'?
ikzelf ben toch voorzichtig wat andere builds aan het proberen en probeer hier en daar nog wat de puntjes op de 'i' te zetten ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Cronax op 03-09-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net verloren van Daugion
1ste game voor daugion met mislukte bunker rush daarna mass marine dacht ik weet ik niet meer precies
2de game voor mij, best leuke macro probeerde eerst cannon rush maar eindigde met mothership
3de game bunker rush, vind ik nog steeds lastig om tegen te houden als protoss.

maar gefeliciteerd.
ga nu de replays sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik heb de replays opgestuurd, maar bracket is nog niet geupdate
kan ene van de leidinggevenden bevestigen dat ie mail heeft gehad? (uitslag Eylradius-Pindaman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Cronax schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:35:
Zijn er nog mensen die een beetje trainen voor het toernooi of hebben jullie allemaal zo iets van 'ik zie wel'?
ikzelf ben toch voorzichtig wat andere builds aan het proberen en probeer hier en daar nog wat de puntjes op de 'i' te zetten ^^
Ik ga voor de 'ik zie wel'. Dit aangezien ik vlak na release als terran 10 games in de 1v1 heb gedaan. Nadat ik op vakantie was geweest ben ik begonnen met Zerg en dit toernooi zijn de eerste matches die ik weer speel met Zerg op 1v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:44:
hmmm, ik heb de replays opgestuurd, maar bracket is nog niet geupdate
kan ene van de leidinggevenden bevestigen dat ie mail heeft gehad? (uitslag Eylradius-Pindaman)
Geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

lightwing schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:10:

Ik verbreek één keer de regels door het hier even te posten, just in case :)

Om 20:00 zal de battle plaatsvinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah zie op mijn youtube account een nieuwe cast van een game kom ik hier en zie ik dat ik een toernooi heb gemist jammer , als er iemand leaved mag je me nog atlijd uitnodigen , fuze 312 /gold :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
yup, ik was in de actie even compleet vergeten dat mijn zerglings meer banelings moesten worden, dit werd mij dan ook fataal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
misschien een interne berichten service op het website :) of een "forum" achtige voor matches (afspreekpunt) waar iedereen kan spectaten om mee te kijken :) of een irc channel :P of gewoon mailen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ja, dat is wel een goed idee. Maar eerst even het match systeem afmaken, dan komen de nieuwe dingen wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:13:
misschien een interne berichten service op het website :) of een "forum" achtige voor matches (afspreekpunt) waar iedereen kan spectaten om mee te kijken :) of een irc channel :P of gewoon mailen :P
Waarom niet via DM met elkaar afspreken? Via DM kunnen wij het een en ander nabekijken of alles klopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Voor wedstrijden lijkt het me handig om het via DM te houden, maar misschien wel leuk om matches aan te kondigen via een irc ofso, mensen die daar dan idle'n en zin hebben om te speccen, kunnen dan makkelijk meek ijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat we op het einde van het toernooi een ban-functie hebben want hier doen we het niet voor. Ik heb alle brackets net geupdate, was het wat vergeten en het is laat dus als er een foutje in zit laat het meteen weten op blizzboys@gmail.com.
Het hoeft niet zozeer te betekenen dat de spelers zich niet aan de regels hebben gehouden. Het feit dat 25% van de matches niet gespeeld zijn komt waarschijnlijk eerder doordat 2 tegenstanders het niet eens konden worden over een tijd omdat ze niet altijd beschikbaar zijn of omdat ze geen contact met elkaar konden opnemen. Dit zijn niet echt gevallen waarbij de spelers zich niet aan de regels houden, maar eerder gevallen van slechte organisatie (Zo kon er bijvoorbeeld een standaard tijd komen of betere mogelijkheden om contact op te nemen met je tegenstander aangezien men nogal in het begin moest wachten). Dat je hierna ook nog eens vermeld dat je een ban-functie hebt aan het einde van het toernooi doet het verder ook geen goed omdat er altijd bijkomstige zaken zijn waar mensen niks aan kunnen doen
Liasis schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:18:
[...]

Einde dienstbericht.
Wat nederigheid tonen mag wel, vooral gezien de stand van zaken

Eerder werd al vermeld door MrVegeta dat het toernooi werd gestart met 4players map om cheese te voorkomen zodat de matches wat boeiender zouden worden om te zien en om te casten. Daarna werd nog een keer vermeld dat ze wel van plan waren om boeiende diamond matches en finales te casten, echter ging dit alles (naar mijn mening) niet op voor deze gecaste games. Tevens vind het spijtig dat deze games werden uitgekozen om als eerste gecast te worden omdat ze totaal niet speciaal waren en ik hierdoor ook niet echt veel meer verwacht.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goed initiatief en ben blij dat jullie zoiets organiseren maar al met al vind ik het maar knullig overkomen en krijg ik een zelfingenomen gevoel van jullie(wat in realiteit vast anders zal zijn). Verder maken comments als " :') " en "Haters will hate..." op verschillende opbouwende kritiek posts in dit topic het er niet beter op.

Maargoed, laten we zien hoe het verder gaat. Hopelijk nemen jullie dit niet te persoonlijk op en houden jullie wat punten in gedachte voor de volgende keer. Veel geluk nog aan de spelers die in het toernooi zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Cronax schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:35:
[...]
knip knip

Maar ontopic:

Jazekers..

Ik heb om mij voor te bereiden wat 1 vs 1 ai hard gespeeld op de map "lost temple" en ik heb een 1 vs 1 lost temple spel op youtube bekeken. Ik wilde een tank,marine scv drop doen, maar helaas deed dit op de verkeerde plek. Toch duurde het eerste spel 16 minuten en dat is niet gek voor een lage "silver" speler tegen een "gold" speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Beste stuurlui staan aan wal :).

Wij zijn geen professionals, wij hebben natuurlijk nog een eind te gaan mochten we dit "serieus" willen gaan doen. Wij doen ons ding en als er mensen zijn die niet door de obv trolls heen kunnen lezen dan ligt dat in ons optiek meer aan hun dan aan onszelf.

Wij moeten onze materiaal enzo ook even testen dus hebben we besloten om mijn match te casten gewoon voor de lol en te zien of alles werkt etc. Wij gaan vanavond en in het weekend bekijken welke replays het kijken waard zijn en die gaan we dan ook casten.

En natuurlijk zien wij graag opbouwende kritiek naar ons toekomen maar jou punten vind ik persoonlijk nogal flauw allemaal.

Als er 40 matches moeten worden gespeeld en er worden 30 op tijd gespeeld betekend dat 25% van de spelers slacken. Dit kan komen doordat een tegenstander niet komt omdagen maar in veel gevallen zijn wij daar niet van op de hoogte gebracht. In andere woorden, ze laten niets van zich horen. Ik hoop dat je begrijpt dat het vrij frustrerend is voor ons en voor andere spelers als dit gebeurd. Zulke spelers behandel ik anders dan spelers die netjes replays op sturen met duidelijke uitslagen.

Iets wat ik nog van je wil weten is, wat zijn volgens jou de stand van zaken? Zover ik weet hebben wij alles gedaan wat in onze macht ligt om de eerste ronde goed te laten verlopen. En alsjeblieft begin niet weer over dat de brackets maandag ipv zondag up waren want we hebben daarna de data al verandert en nu alweer...

Het klinkt alsof je een beetje frustie bent dat je niet mee mag/kan doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 18:43:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goed initiatief en ben blij dat jullie zoiets organiseren maar al met al vind ik het maar knullig overkomen en krijg ik een zelfingenomen gevoel van jullie(wat in realiteit vast anders zal zijn). Verder maken comments als " :') " en "Haters will hate..." op verschillende opbouwende kritiek posts in dit topic het er niet beter op.
Veel arroganter en meer zelfingenomen dan mij ga je ze iig niet vinden hier. Er wordt een boel in dit topic geklaagd over organisatie en uitstel, maar 90% van de posters hebben geen idee wat voor een laaguitschietende IQ sommige personen hier hebben waardoor wij onze plannen moeten omgooien etc.

Trouwens, als je niet snapt waarom het HWH heet dan mis je een heleboel pre-info die wel essentieel is om een goede kritiek post op ons te maken.

Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:h9MDZzDJ3z5qQM:http://i575.photobucket.com/albums/ss198/kaelahscloset/HatersGonnaHate.jpg&t=1
Spooof schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:09:
Gaan jullie meer van Valerian casten? Of alleen deze omdat er Blizzboys in zaten?
Was niet zozeer omdat ik er in speelde maar meer om even wat spul te testen etc :). We doen de finale van alle leagues ook (onder voorbehoud) en wellicht de halve etc ook. Ligt er allemaal een beetje aan hoe interessant de matches zijn.

Ik zei nog tegen Sneek, zou je deze nou wel uploaden...

[ Voor 96% gewijzigd door MrVegeta op 03-09-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je een bevestiging als je replays zijn ontvangen? en het staat nog niet officieel in de brackets maar ik weet mijn volgende tegenstander al (ik was de enige match in mijn divisie die nog moest gebeuren), kan ik al contact opnemen met diegene?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Nee, sporadisch op een dag kijk ik of Sneek in de mail en updaten we de brackets :). Dus mocht je replays (doe maar uitslagen...) hebben gemaild en ze staan er om 20;00 niet op DM dan even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
op de starttopic staat
Loser Bracket.
"(in de loser bracket duren alle rondes 3 dagen!)
Ronde 1: 03-09 tot 05-09"

Als deze bracket drie dagen duurt dan is het van 3-09 tot en met 05-09 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zoals je hebt gemerkt kloppen de data op het moment niet (meer) vanwege een aantal verschuivingen. Ik ga vanavond met Sneek en Outcast een nieuwe planning maken en verwacht ook de brackets, TS etc te updaten met nieuwe dagen.

Ronde 1 duurt tot en met zondag, mocht je in de loser bracket zitten en kan je al zien tegen wie je moet spelen dan mag je dit natuurlijk gaan doen. Dit geld ook voor de 2e ronde van de winnaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
happy thoughts, happy thoughts, happy thoughts.
Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/8246/nederigheid.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm
ik heb ze nog een keer opgestuurd, hopelijk zijn ze nu wel ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat jullie, om het zo te noemen, amateurs zijn. Ik claim ook niet anders. Verder werd ook nergens gezegd dat het om een testcast ging, dus ik kon ook niet beter weten. Mooi om te horen dat ik er dus niet veel van moest verwachten.

Tuurlijk is het ook frustrerend als er mensen niet op komen dagen, maar om dan meteen te vermelden dat je gelukkig een ban optie hebt aan het eind van het toernooi is ook geen goede oplossing en geeft ook een bepaald beeld weer. Het feit dat je dat zegt geeft een onderliggende gedachte weer dat je die bepaalde mensen gaat 'straffen' alvorens je weet wat er allemaal precies is gebeurd(zoals ik al zei, onvoorziene dingen waar mensen tegenaan lopen)

Verder naar de stand van zaken, tuurlijk, jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht is om het zo goed en vlot mogelijk te laten lopen, ik zeg niet anders. De weg naar vandaag is gewoonweg niet soepel verlopen. Brackets die te laat online staan, slechte mogelijkheid tot communicatie met je tegenstander, ongeteste en onklare dingen. Het is beter om eerst alles op orde te hebben voordat je daadwerkelijk iets begint om chaos te voorkomen waardoor je bijvoorbeeld weer data moet doorschuiven. Dankzij het doorschuiven van data heb je weer de kans dat andere mensen in de problemen komen wat weer zorgt voor meer problemen.

Mooi om te weten trouwens dat ze niet arroganter en meer zelfingenomen dan jij voorkomen hier, maar je kan het niet allemaal afschuiven op de spelers van het toernooi, want het zijn niet alleen zij die ervoor zorgen dat er plannen moeten worden omgegooid. Tevens is het ook niet echt bepaald handig om bepaalde deelnemers van je toernooi mensen te noemen met een laagschietend IQ

Tevens claim ik nergens dat ik de pre-info niet weet of dat ik niet weet waarom het HWH heet, waaruit je deze conclusie trekt is me een raadsel.

Ik ben trouwens ook niet gefrustreerd dat ik niet mee mag doen, ik was het wel van plan maar ik zag er op het laatste moment van af omdat het niet goed geregeld leek. Het blijft me ook een raadsel waarom ik niet mee zou mogen doen aangezien dit account al bestond in de tijd van de registratie periode en aangezien ik mijn placement matches gewoon heb gespeeld.

Maargoed, als jij mijn punten flauw vindt en je het er totaal oneens me bent, so be it. Ik wilde alleen maar mijn mening geven over bepaalde dingen waarbij ik vond dat je het anders aan kan pakken zodat het wat beter overkomt voor de spelers van dit toernooi

En bedankt dat je nogmaals m'n eerdergenoemde punt versterkt met je plaatje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:43:
Het feit dat je dat zegt geeft een onderliggende gedachte weer dat je die bepaalde mensen gaat 'straffen' alvorens je weet wat er allemaal precies is gebeurd(zoals ik al zei, onvoorziene dingen waar mensen tegenaan lopen)
We straffen helemaal niemand alvorens wij weten wat er aan de hand is. Laat dat duidelijk zijn, maar als je een week lang niets van je laat horen dan hoeven we die speler niet meer in een volgende toernooi.
Brackets die te laat online staan, slechte mogelijkheid tot communicatie met je tegenstander, ongeteste en onklare dingen.
De brackets waren 1 dag later online dan verwacht, we hebben daarna het eind van ronde van woensdag naar donderdag verplaatst zodat er geen verkorte speelronde was. Slechte communicatie? Hoe moeilijk is het om in de bracket te kijken vs wie je moet. Dan in de TS kijken wat zijn GoT account is en dan een DM sturen naar dat persoon. Dat is toch wel iets wat je zou moeten kunnen uitvoeren, anders zou je geen starcraft moeten kunnen spelen.
Mooi om te weten trouwens dat ze niet arroganter en meer zelfingenomen dan jij voorkomen hier,
Ah mijn vermoedens zijn correct. Jij bent nog niet zo lang op het internet :).
maar je kan het niet allemaal afschuiven op de spelers van het toernooi, want het zijn niet alleen zij die ervoor zorgen dat er plannen moeten worden omgegooid. Tevens is het ook niet echt bepaald handig om bepaalde deelnemers van je toernooi mensen te noemen met een laagschietend IQ
Als alle spelers hun matches hadden gespeeld waren er nu geen problemen geweest om vandaag de 2e ronde te beginnen. Maar dat is helaas niet gebeurd, dus het komt wel door de spelers die hun matches niet hebben gespeeld.

Misschien is het niet handig, maar het is wel waar. Ik noem verder ook geen namen want die heb ik niet maar ik denk dat als je je inschrijft voor een toernooi en dan niet komt opdagen dat je dan wel bij de show "Oh oh Chresjoniesos" kan.
Tevens claim ik nergens dat ik de pre-info niet weet of dat ik niet weet waarom het HWH heet, waaruit je deze conclusie trekt is me een raadsel.
Omdat je sinds 1 week bent geregistreerd. Of ... vind je het leuk om toernooien te volgen waar je 0% mee bent bezig geweest? :X
Ik ben trouwens ook niet gefrustreerd dat ik niet mee mag doen, ik was het wel van plan maar ik zag er op het laatste moment van af omdat het niet goed geregeld leek.
Imo verspeel je daar behoorlijk wat rechten om nog verder te posten in dit topic. Beter doe je volgend toernooi mee of ga je een 2v2 regelen, dat lijkt veel spelers hier ook wel wat :). Daarna mag je van mijn part wel weer met mij in discussie.

Aub hier niet op reageren of even via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
In de losers bracket kansloos verloren :(.

Heb nog veel te leren! Suc6 Muppet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Veel arroganter en meer zelfingenomen dan mij ga je ze iig niet vinden hier. Er wordt een boel in dit topic geklaagd over organisatie en uitstel, maar 90% van de posters hebben geen idee wat voor een laaguitschietende IQ sommige personen hier hebben waardoor wij onze plannen moeten omgooien etc.
Aangezien je lekker bezig bent MrVegeta, maar dat is dan een organisatorische inschattings fout aangezien je al leert op de middelbare school dat je als je je eigen time management doet je rekening moet houden met tegenslagen. Then again als ik zo de cast heb gehoord kan ik rustig stellen dat de "eetdingetjes enzo" inderdaad doelen op een laaguitschietend IQ.

Maar het is fijn om te horen dat er over de deelnemers dit gedacht word en iedereen die niet mee doet en hier post maar onzin loopt te verkondigen.

Hier heb je een filmpje wat misschien wel eens goed is voor iedereen die aan deze post twijfelt :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het is raar hoe 2 personen die niet mee doen het meeste kritiek hebben. En trouwens ook niet lezen wat ik post, dus dan ga ik maar niet op in.

Ik zeg dat 90% van de posters niet doorhebben hoe simpelweg dom sommige spelers kunnen zijn. Niet dat 90% van de posters hier dom zijn, absoluut niet. Maar het is een kleine groep door voor vertraging zorgt. Simpel toch. En het lijkt met vrij simpel en makkelijk om kritiek op de organisatie gewoon lekker in een DM te doen aangezien het absoluut niet constructief is aan het topic.

[ Voor 99% gewijzigd door MrVegeta op 03-09-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:26:
[...]

Het is raar hoe 2 personen die niet mee doen het meeste kritiek hebben. En trouwens ook niet lezen wat ik post, dus dan ga ik maar niet op in.
Hmm grappig ik had namelijk graag willen mee doen aan de andere kant kan dat niet als je weet dat je sociale verplichtingen heb op 2 avonden van de ( 3 toen nog ) van de eerste ronde had je liever gewild dat ik mezelf wel had ingeschreven en dan niet me matches had gespeeld ? Maar natuurlijk omdat ik niet speel kan je geen goed onderbouwende punten hebben.

Geeft niks immers gaf je het zelf al aan wat de oorzaak daarvan is. Zou het filmpje echt eens kijken leer je misschien nog wat van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Voor iedereen die zeurt over het commentaar van de eerste cast. Ze kunnen heus wel serieus casten. En oké dit was misschien een niveautje -6 lager, maar dat zegt niet meteen dat het altijd *** is. Toevallig zie ik wel de lol in van deze testcast. En als je de serieuze ook niet goed vindt, dan ga je toch lekker day9 en HD kieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Soulizer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:38:
Voor iedereen die zeurt over het commentaar van de eerste cast. Ze kunnen heus wel serieus casten. En oké dit was misschien een niveautje -6 lager, maar dat zegt niet meteen dat het altijd *** is. Toevallig zie ik wel de lol in van deze testcast. En als je de serieuze ook niet goed vindt, dan ga je toch lekker day9 en HD kieken.
Zo dacht ik er ook over.

En alle andere klachten , ik denk dat sommige mensen vergeten dat er door de organisatoren veel tijd en energie in dit tornooi gestoken is. Ik zou het ook heel irritant vinden als ik moeite deed om andere een plezierige ervaring te geven en ze dan zien slacken en zorgen dat het "allemaal in het honderd loopt". Iets waar je moeite voor doet zie je niet graag verpest worden door andere :)

Zij moeten alles op orde stellen en wij moeten maar gewoon wachten. Bij de grote tornooien loopt ook niet alles 100% perfect dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
http://www.collegehumor.com/video:1907543

Zonder gekkigheid, ik ga me niet in deze oorlog mengen, ik houd het wel lekker bij de site verder verprutsen ;D

Beide kanten hebben valid argumenten, maar deze discussie begint kant noch wal te raken. Het wordt iets te veel op de persoon ;) Laten we het weer eventjes vriendelijk en leuk houden, voor iedereen beter!

/pacifist pussy mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:55
Edit: nevermind, gaat toch nergens heen.

GL HF :).

[ Voor 97% gewijzigd door Wmm op 03-09-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het is ongelofelijk dat sommige posters hier hun gelijk willen hebben oid. Kom op zeg, tegen ons zeggen wij niet volwassen zijn maar wel gewoon doorposten nadat ik meerdere malen heb gevraagd of het in een DM kan :').
MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:26:
En het lijkt met vrij simpel en makkelijk om kritiek op de organisatie gewoon lekker in een DM te doen aangezien het absoluut niet constructief is aan het topic.

[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 03-09-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:55:
[...]

We straffen helemaal niemand alvorens wij weten wat er aan de hand is. Laat dat duidelijk zijn, maar als je een week lang niets van je laat horen dan hoeven we die speler niet meer in een volgende toernooi.
Je straft ze niet, maar je wilt ze toch niet in het volgende toernooi. Beetje tegenstrijdig niet?
MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:55:
[...]

De brackets waren 1 dag later online dan verwacht, we hebben daarna het eind van ronde van woensdag naar donderdag verplaatst zodat er geen verkorte speelronde was. Slechte communicatie? Hoe moeilijk is het om in de bracket te kijken vs wie je moet. Dan in de TS kijken wat zijn GoT account is en dan een DM sturen naar dat persoon. Dat is toch wel iets wat je zou moeten kunnen uitvoeren, anders zou je geen starcraft moeten kunnen spelen.
Je kon pas vanaf dinsdag zien hoe de persoon heette in de OP.

Tevens bedankt dat je op mij persoonlijk ingaat, maar dat is hier niet het punt. Ik heb wel het een en ander gelezen over het vorige toernooi, dat ik geen account heb en niet post zijn andere zaken. Beetje verkeerde aannames gemaakt door je die je een verkeerd beeld hebben gegeven van mij.

En hoezo verspeel ik wat rechten? Ik geef je wat opbouwende kritiek over het toernooi. Als jij hier als toernooi organisator geen behoefte aan hebt dan is dat jouw keuze. Ik probeer alleen maar tips te geven om het de deelnemers gemakkelijker te maken en een prettigere ervaring te laten beleven. Dat jij er vervolgens op in gaat en ik die punten vervolgens weerleg zijn bijkomstigheden omdat jij zo nodig mij ongelijk wilt bewijzen en je eigen visie wilt doordrukken.
Soulizer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:38:
Tja, het is een hele andere zaak nu blijkt dat dit een testcast was, maar als er dingen worden gezegd als "Waarschijnlijk gaan we wat diamond games casten die het waard zijn" en "Finales worden waarschijnlijk wel gecast" en je krijgt vervolgens een cast te zien als de eerste, dan kan je toch wel begrijpen dat men teleurgesteld is

In ieder geval, aangezien ik nog niet mee doe aan het volgende toernooi en ik zelf (nog) geen 2v2 toernooi organiseer neem ik aan dat je hier niet verder op reageert aangezien je niet verder gaat alvorens één van die twee eisen zijn voldaan. Hiermee kan dit topic normaal verder gaan voor de spelers en is deze discussie gesloten. (Wat mooi is aangezien ik de verbeteringspunten duidelijk heb gemaakt en dit alleen maar ruimte inpikt)

-edit-
Douw3rd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:08:
http://www.collegehumor.com/video:1907543

Zonder gekkigheid, ik ga me niet in deze oorlog mengen, ik houd het wel lekker bij de site verder verprutsen ;D

Beide kanten hebben valid argumenten, maar deze discussie begint kant noch wal te raken. Het wordt iets te veel op de persoon ;) Laten we het weer eventjes vriendelijk en leuk houden, voor iedereen beter!

/pacifist pussy mode off
Mijn excuses, ik houd al op

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 21:30 . Reden: extra zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
/me Wijst naar zijn vorige post en schud zijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:29:
/me Wijst naar zijn vorige post en schud zijn hoofd
Helaas stond die post er nog niet toen ik bezig was met mijn verhaal en die preciese quote van je is ook nergens terug te vinden :+ ik zei niks
Ben al weg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:31:
[...]

Helaas stond die post er nog niet toen ik bezig was met mijn verhaal en die preciese quote van je is ook nergens terug te vinden :+ ik zei niks
Ben al weg
Voetbal is oorlog. Maar eigenlijk GoT is oorlog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Ik vind het altijd leuk om de reacties op internet te zien. Het doet mij beseffen dat ik daadwerkelijk een impact heb op mensen. Ik moet zeggen, ik twijfelde ook of ik de casts moest uploaden, maar ik had ze nu toch al gemaakt, ik wou ook even kijken of de geluidskwaliteit aardig was of niet. In het kader van iets wat MrVegeta en ik eerder hebben besproken zat ik ook te denken aan een sociaal experiment. In youtube zitten van die mooie duimen. Wat als we nou zouden zeggen dat elk filmpje wordt weggehaald dat 10 "thumbs down" hebben? Hierbij zit dan wel de voorwaarde dat voor elke "thumbs up" er 2 extra "thumbs down" benodigd zijn. Als er ook maar een aantal personen (op soulizer na, dat is zo'n fanboy die vind het nog leuk als we een uur tweede kamer tv gaan casten) zijn die het leuk vinden wat we doen ben ik al blij. Maar natuurlijk ben ik nog blijer als ik er meer mensen mee kan verblijden.

Verder zou ik wel graag iedereen willen oproepen om hun kritiek hier te uiten. Ik zou ook iedereen willen oproepen om opmerkingen als: "Ik steun de boys volledig want het is veel werk en energie om dit te regelen en dat doen ze in hun eigen tijd" achterwege te laten. Natuurlijk leuk om te lezen, maar het is geen bijdrage in de thread. Stuur ze wel aub op naar MrVegeta, hij kan zo nu en dan wel wat ondersteuning gebruiken voor het verbeteren van zijn zelfbeeld.

Ik ben trouwens van mening dat qua organisatie zaken iets beter zouden kunnen, maar ik denk persoonlijk dat ons belangrijkste doel gemakkelijk gehaald wordt, namelijk iets bieden voor starcraftende tweakers wat veel plezier en ongein oplevert. Dat gebeurt deels hier op het forum, soms niet altijd goed ontvangen zoals mijn eerdere ironische opmerking over lof aan de organisatoren, en deels op ons youtube kanaal en voor het grootste deel in de matches die gespeeld worden. Ik ben er van overtuigd dat de meeste matches gewoon gespeeld worden en dat daar veel plezier, en hier en daar wat rage, opleveren voor de deelnemers. Als we het daar over eens zijn, dan kan iedereen gewoon chillax op elkaar reageren want dan hebben we het slechts over details. En die details zullen steeds beter ingevuld worden, daar ben ik van overtuigd mits we aan beide kanten respect hebben voor elkaars mening.

Ok diplomatische Sneek weer uit. Trouwens ik ben ook niet vies van een discussie die wat heviger is, ik stel dan wel voor dat we dit in een DM thread doen, ik wil niet dat het topic wordt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replays zijn opgestuurd. Game 2 was redelijk epic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Mooie man, overigens geniet ik inderdaad ook wel van wat politieke gesprekken ala knevel en van den brink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Soulizer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:50:
[...]

Mooie man, overigens geniet ik inderdaad ook wel van wat politieke gesprekken ala knevel en van den brink.
Ik zit nog even te wachten op een mod voor toestemming maar anders dan zou je de DM's eens moeten lezen die ik van een van de organisator heb gekregen hoe men hierover denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het is onderhand wel duidelijk dat jij op een soort persoonlijk kruistocht bent om niet alleen het toernooi onderuit te halen maar ook ons plezier en motivatie. Kan je niet gewoon terug naar het WoW forum om te trollen ik word er moe van.

Ik heb niet voor niets een DM thread met je gestart. _niemand_ hier zit op jou mening te wachten geloof mij maar okay?

//edit. Van mij mag je ons DM's best posten. Ik sta daarboven want wat ik met jou bespreek is tussen ons maar goed als jij graag door wilt gaan met de QQ-kid uithangen dan mag je dat doen. Als je beloofd dat het je laatste post in dit topic is.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 04-09-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:19:
Het is onderhand wel duidelijk dat jij op een soort persoonlijk kruistocht bent om niet alleen het toernooi onderuit te halen maar ook ons plezier en motivatie. Kan je niet gewoon terug naar het WoW forum om te trollen ik word er moe van.

Ik heb niet voor niets een DM thread met je gestart. _niemand_ hier zit op jou mening te wachten geloof mij maar okay?
We zullen zien of niemand interesse heeft als men erachter komt hoe jij over de personen hier spreek en je gedraagt als een organisator tegenover opbouwende kritiek.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst