Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Dat zal wel niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zin in en wens iedereen succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
StefZ, alsnog moet je wel je DM aanzetten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

Disco kennende gooit hij een neural parasite op die mothership :P
Om vervolgens zijn ultralisks midden in het P leger te mass recallen.
NP werkt niet op air.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de unit test map werkt het wel :D, kreeg zelfs zerg units ge mass recalled.
En jezus 4 muta's krijgen 1 thor neer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:14

Chrisjuh_15

Facta non verba

Cronax en ik spelen vanavond rond een uur of 9. Als mensen zin hebben om te kijken zijn ze wat mij betreft welkom :) (ingame toevoegen mag altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Denk dat ik de eerste win heb :P

Mijn tegenstander Drawer had problemen gehad met het registreren vermelde hij mij en had geen idee dat hij nu toch in het tornooi was geplaatst. Hij komt tot op dit moment zelfs niet ingelogd op de website :O

Dus hij heeft niet zoveel zin om te spelen :) Zo meteen zou hij het zelf ook nog even vermelden :P

Moet ik hiervoor iemand even een DM sturen of een screen shot maken van het geprek of..? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
PietjeP89 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:41:
Denk dat ik de eerste win heb :P

Mijn tegenstander Drawer had problemen gehad met het registreren vermelde hij mij en had geen idee dat hij nu toch in het tornooi was geplaatst. Hij komt tot op dit moment zelfs niet ingelogd op de website :O

Dus hij heeft niet zoveel zin om te spelen :) Zo meteen zou hij het zelf ook nog even vermelden :P

Moet ik hiervoor iemand even een DM sturen of een screen shot maken van het geprek of..? :P
MrVegeta schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:20:
De winnaar van de ronde stuurt de replays voor nu door naar blizzboys@gmail.com.
Je kan in StarCraft je games opslaan wanneer je naar de replay sectie gaat. Sla je match op als;
"speler X vs speler Y" Speler X is de winnaar van die match! Niet van de gehele ronde. En Speler X vervang je door je Battle.net account en niet je GoT account!

Vermeld natuurlijk ook even goed in de mail welke ronde het was (1e, 2e, 3e, 4e, finale), en league en wie er de ronde heeft gewonnen. Dit scheelt de BlizzBoys veel uitzoek werk mocht dat nodig zijn!

Je zou je replays moeten kunnen vinden in de map gebruikers/jouaccount/mijn documenten/starcraft/replays , iets in die richting.
In jou geval zullen we jou de win geven. waarom Drawer niet kan inloggen is ons een raadsel. Maar hij is de enige (geloof ik) met het probleem. Dus dat valt onder human error ben ik bang.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
klinkt uitdagend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
MrVegeta schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:46:
[...]

[...]

In jou geval zullen we jou de win geven. waarom Drawer niet kan inloggen is ons een raadsel. Maar hij is de enige (geloof ik) met het probleem. Dus dat valt onder human error ben ik bang.
Van die replay's had ik ook al gelezen maar wist niet goed hoe ik dit moest aanpakken :D

Drawer zou zelf ook nog iets posten dus wacht maar met die win tot hij het zelf heeft verteld. Op die manier ontstaat er geen twijfel :P
en misschien bedenkt hij zich wel dus wie weet ^^ Alvast bedankt voor het snelle antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 loss

ik dacht dat het toernooi 3 dagen was uitgesteld of zo :+ .. werd onaangenaam verast
Maar de ronde was leuk ^^.. volgende keer beter. Next time I will be ready :+

Vraagje: is dit een nock-out tournament?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

GL HF pple :D

Knoepert in da house killing ya medivacs first!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:49:
8)7 loss

ik dacht dat het toernooi 3 dagen was uitgesteld of zo :+ .. werd onaangenaam verast
Maar de ronde was leuk ^^.. volgende keer beter. Next time I will be ready :+

Vraagje: is dit een nock-out tournament?
Het is een double elimination tornooi , dus als je verliest ga je naar de losers bracket , hier moet je dan nog een keertje spelen tegen ook iemand die verloren heeft.
Zo kan je na 1 loss toch nog tot de finale geraken.
In de finale moet je dan normaal gezien wel 2 keer winnen van je tegenstander omdat deze niet heeft verloren.
Dus als je in de finale uit de losers bracket komt en 1 keer wint dan moet je nog eens spelen terwijl je tegenstander met 1 win genoeg heeft ^^

Weet wel niet of ze er nu al uit zijn of dit effectief gedaan gaat worden of niet :P

Jij zou dus nog een kans maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:46:
[...]

[...]

Jullie mailen niet meer terug... Dus het valt inderdaad onder human error, maar niet van mijn kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh
gewonnen :)
waren leuke potjes, en veel observers (9 o0)
ik stuur nu de replays ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Drawer schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:15:
[...]

Jullie mailen niet meer terug... Dus het valt inderdaad onder human error, maar niet van mijn kant. :)
Trouwens, je kan natuurlijk gewoon je matches spelen ook al kan je niet inloggen hé :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Laatste kans om de match tussen mij en Cronax te kunnen kijken :) Toevoegen kan op: Killercookie en code 770 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Voor mij was het allemaal wat minder episch :) Speelde ontzettend slecht en Eylradius ging dr dan ook 2 keer met overwinning vandoor :(

Ik moet nog meer even oefenen :D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
Pindamann schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:41:
Voor mij was het allemaal wat minder episch :) Speelde ontzettend slecht en Eylradius ging dr dan ook 2 keer met overwinning vandoor :(

Zoiets ging het bij mij net ook XD

2de keer wel goed gescout, alleen lukte het toen nog niet om goed tegen mass marines/medivacs te komen vanuit 2 kanten. Ofja lukte niet goed is gelijk groot woord, ik sloeg eerste slag goed af, alhoewel ik daar meer verloor dan nodig, maar mijn ambush via de back door mislukte en toen stond mijn leger helemaal verkeert.

en de eerste ronde niet staan opletten met men mutalisks

[ Voor 22% gewijzigd door Hogader op 31-08-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Pindamann schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:41:

hier nog een met het zelfde probleem.
kwam gewoon niet in mijn spel dus heb 2x keihard verloren van void.

ik zie je in de finals void ^^

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gewonnen van nighteyes :>
Waren korte potjes, maar wel intens.

Heb me replays alleen niet geheel volgens de richtlijnen opgestuurd, maar vanuit mijn eigen perspectief. Excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik lig er ook uit (nja, op naar de Losers bracket :P)

1e potje overrunde Cronax me gewoon met een betere economie en meer units.
2e potje had ik zo goed als verloren, tot ik met Dark Templars kwam en zijn bases sloopte, (hij was een Assimilator vergeten bij mij ^^) waardoor ik kon winnen :)
3e potje: zie 1

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
edit:
Heh, ben je even sneller :P

Als het zo voor een toernooi is voelt het toch een stuk spannender als gewoon voor ladder ^^

Leuke games gehad, ik had de 2e kunnen winnen als ik nou die assimilator gespot had..of natuurlijk snel genoeg een detector had gebouwd ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Cronax op 31-08-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net dik geowned geworden! ;w Beetje out of balance denk ik...

Anywayz, respect voor stroopkoekert aka aChallenger!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Techno!

Ik heb zin in de volgende potjes :) Nogmaals bedankt voor het initiatief om dit toernooi te hosten he :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:06:
Zojuist gewonnen van nighteyes :>
Waren korte potjes, maar wel intens.

Heb me replays alleen niet geheel volgens de richtlijnen opgestuurd, maar vanuit mijn eigen perspectief. Excuses daarvoor.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar replay bestanden bevatten alle moves en kan je bekijken zoals je wilt. Dus we komen er wel uit, indien benodigd (lees: als je in de top league zit).

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
het match system laat nog even op zich wachten, ik denk trouwens toch dat het handig is als ik hem pas na de 1e ronde live knal; dan voeren we de uitslagen handmatig in van ronde 1, en de volgende rondes zullen dan vol automatisch kunnen.

Drawer, ik heb je een dm gestuurd over je pass probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door Douw3rd op 01-09-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Douw3rd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:56:
het match system laat nog even op zich wachten, ik denk trouwens toch dat het handig is als ik hem pas na de 1e ronde live knal; dan voeren we de uitslagen handmatig in van ronde 1, en de volgende rondes zullen dan vol automatisch kunnen.

Drawer, ik heb je een dm gestuurd over je pass probleem.
Als dat veiliger is zou ik zeggen: zeker uitstellen.
'k Kan eventueel helpen als het handwerk wat veel is. :) maar dat zal niet nodig zijn, aangezien je de huidige brackets ook handmatig hebt gedaan :P

Morgenavond hoop ik tegen mijn tegenstander te spelen. Heb 'm al toegevoegd ingame en even gesproken. Ben eens benieuwd. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
wanneer wordt de eerste wedstrijd gecast ? ben benieuwd :D

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je in ronde 1 eigenlijk 1 potje spelen of best of 3? (kon het nergens vinden).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:38:
moet je in ronde 1 eigenlijk 1 potje spelen of best of 3? (kon het nergens vinden). nu maar hopen dat mijn tegenstander nog gaat reageren
BO3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:38:
moet je in ronde 1 eigenlijk 1 potje spelen of best of 3? (kon het nergens vinden). nu maar hopen dat mijn tegenstander nog gaat reageren
Zoals de persoon boven mij al aangeeft is het best of 3, oftewel degene die 2 wedstrijden wint gaat door. Alleen de finale is best of 5. Ik zal het even toevoegen in TS en dan moeten we nog ff fixen dat het ook op de website komt.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, nu nog even contact leggen

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
gisteren mn matches tegen lightwing gespeelt, leuke potjes en hij was uiteindelijk de betere speler. 1e potje had ik genoeg collosus en hij te weinig vikings, 2e potje had ik te weinig collosus en hij genoeg vikings en 3e potje probeerde ik voidrays wat jammerlijk faalde :) had beter voor storm kunnen gaan denk ik.

ik speel de toernooi potjes wel heel anders, geeft je toch het gevoel dat het ergens om gaat. waar op de ladder mn potjes meestal eindigen onder de 100 food waren nu alle 3 de potjes boven de 150 voordat er flink geknokt werd. toch te afwachtend gespeelt denk ik.

gg!

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Net tegen Talius mijn matches gespeeld.
Het ging goed en hij is een waardig tegenstander.
Ik ga mijn ding proberen in de loser brackett :)
En zoals Daanteb zei, toernooi potjes zijn idd anders!

GL HF Kerrigan league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al 2 dagen geleden een DM gestuurd en mijn tegenstander toegevoegd op SC2 maar hij is nooit online of reageert niet op mijn DM. wat moet ik nu doen?

edit:
ik heb even gezocht maar ik kan: Jarnomuis nergens op de site vinden en ook in de TS staat zijn battle.net char niet. is er iets misgegaan oid?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Als je naar de panel gaat in je profiel waar je alle spelers die ingedeeld zijn ziet, zie ik toch duidelijk dit:

Daugion Jarnomuis Terran finley

Edit: Even char code weg gelaten, die kan je zelf vinden. (in geval dat hij hetn iet publiekelijk hier wilt)

[ Voor 28% gewijzigd door Douw3rd op 01-09-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:27:
ik heb al 2 dagen geleden een DM gestuurd en mijn tegenstander toegevoegd op SC2 maar hij is nooit online of reageert niet op mijn DM. wat moet ik nu doen?

edit:
ik heb even gezocht maar ik kan: Jarnomuis nergens op de site vinden en ook in de TS staat zijn battle.net char niet. is er iets misgegaan oid?
Als hij niet in de DM thread van jou reageert hoef je niet veel meer moeite te doen (van onze kant). Mij (MrVegeta) of Sneek (Liases) uitnodigen in de thread zodat wij kunnen zien hoe de communicatie is gegaan (op tijd, goede account etc) en dan laten we jou doorgaan.

Vrijdag begint de 2e ronde in de Winner Bracket en de 1e ronde van de Loser Bracket! Zorg dat je een DMthread hebt met je tegenstander zodat er een geen misverstanden ontstaan! Mocht je al hebben gespeeld stuur dan de replay's + winnaar van de ronde + league door naar BlizzBoys@gmail.com zodat wij het vanavond en morgen kunnen doorvoeren in de website!

[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 01-09-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
@Daanteb, de 2e pot had je je colo's ook aardig verstopt, ik kon ze niet vinden met scouting / scans - gelukkig had ik na de nederlaag in de 1e partij me er wel enigzins op voorbereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douw3rd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:45:
Als je naar de panel gaat in je profiel waar je alle spelers die ingedeeld zijn ziet, zie ik toch duidelijk dit:

Daugion Jarnomuis Terran finley

Edit: Even char code weg gelaten, die kan je zelf vinden. (in geval dat hij hetn iet publiekelijk hier wilt)
ik bedoelde ook de TS, anders was ik niet aan Jarnomuis gekomen:)
MrVegeta schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:56:
[...]

Als hij niet in de DM thread van jou reageert hoef je niet veel meer moeite te doen (van onze kant). Mij (MrVegeta) of Sneek (Liases) uitnodigen in de thread zodat wij kunnen zien hoe de communicatie is gegaan (op tijd, goede account etc) en dan laten we jou doorgaan.

Vrijdag begint de 2e ronde in de Winner Bracket en de 1e ronde van de Loser Bracket! Zorg dat je een DMthread hebt met je tegenstander zodat er een geen misverstanden ontstaan! Mocht je al hebben gespeeld stuur dan de replay's + winnaar van de ronde + league door naar BlizzBoys@gmail.com zodat wij het vanavond en morgen kunnen doorvoeren in de website!
het wordt steeds leuker, ik kon dus het bericht niet meer vinden, dus ik dacht misschien heb ik wel perongeluk niet op verzenden gedrukt.

ik heb het nog een keer geprobeerd, nu krijg ik:
Foutmelding

Onbekende gebruiker: Jarnomuis

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops dubbele post

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Jezus... ik kan hem ook niet vinden. Verder geen moeite in doen, blijkbaar is het iemand die zich niet heeft geregistreerd op het forum maar wel op de site. Hij krijgt een loss en jij een win.

Zou het wel waarderen als je alsnog even de uitslag naar BlizzBoys@gmail.com kan sturen (iets met "kan geen contact krijgen met tegenstander Jarnomuis" voor onze administratie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Yippie gewonnen :P waar moet ik de replays uploaden?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:34:
[...]

Jezus... ik kan hem ook niet vinden. Verder geen moeite in doen, blijkbaar is het iemand die zich niet heeft geregistreerd op het forum maar wel op de site. Hij krijgt een loss en jij een win.

Zou het wel waarderen als je alsnog even de uitslag naar BlizzBoys@gmail.com kan sturen (iets met "kan geen contact krijgen met tegenstander Jarnomuis" voor onze administratie :).
mail gestuurd, ik vind het wel jammer dat ik niet kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
YoshiBignose schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:34:
Lees het topic even door wil je?

[HWH] StarCraft II Toernooi[filter_keywords]=replay&data[boolean]=AND

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 01-09-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Oh 3 posts erboven haha :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
vanavond om 22.30 ga ik met Fvit/morphix dus de bracket winner van ons komt eenbeetje laat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
GG's danslo of cls ( of hoe je de naam schrijft.) Het waren imo wat te korte games. Maarja je kan niet alles krijgen. Veel succes verder in de tourny :P Oh en stuur ff de replays in thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
de replays die geupload moeten worden naar jullie zijn dat die 16kb files die in de sc2/replay map staan ? Of moet je hem opslaan met fraps ofzo (wat nogal irritant werkt)

oh en begrijp ik goed dat we dus 3 matches spelen tegen dezelfde tegenstander ?

[ Voor 19% gewijzigd door Jeff[NL] op 01-09-2010 19:36 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Over een minuut of 15 (20:00) ga ik tegen Widar spelen. Valerian-league match, dus gegarandeerd epic blunders.

Whisper me voor een invite: Spooof.607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
mijn tegenstander kan vrijdag pas is het mogelijk dat we wat speling kunnen krijgen voordat ronde 2 begint of betekend dit dat de wedstrijd niet kan plaats vinden? en dus helaas een free win moet worden uitgedeelt?

[ Voor 3% gewijzigd door badboyqxy op 01-09-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Kzyto schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:33:
de replays die geupload moeten worden naar jullie zijn dat die 16kb files die in de sc2/replay map staan ? Of moet je hem opslaan met fraps ofzo (wat nogal irritant werkt)

Op dat laatste kan ik antwoord geven: Nee, niet altijd! Het is een "Best out of 3" Je speelt dus maximaal 3 games. Als jij na 2 games op 2-0 staat, hoef je die laatste game niet te spelen, want je tegenstander kan je dan niet meer inhalen. In dat geval speel je dus maar 2 games. Dit alles tegen dezelfde tegenstander. Degene die het eerst 2 games wint (en dus niet meer ingehaald kan worden door de ander) gaat door naar de volgende ronde waar hij een NIEUWE tegenstander zal treffen. Daar gaat hij weer volgens dit 'Best out of 3' principe spelen om te kijken wie er van hen weer door mag.

Je mag één keer verliezen in het toernooi, en toch door spelen. Je komt dan wel in de 'loser bracket' met andere mensen die één keer verloren hebben. Daar is het dan weer Best out of 3 Matches, en verlies je dan nog eens, dan lig je er uit.

Oftewel: Pas als je 2 keer een Match 'Best out of 3' hebt verloren lig je uit het toernooi.

LETOP: Ik weet niet of deze regel in de finale op gaat. Dat is aan de toernooi meesters =)

EDIT: het eerste deel weet ik ook vrij zeker: je moet de .sc2replay-files hebben. Die kunnen de toernooi meesters dan weer afspelen via battle.net interface.

[ Voor 5% gewijzigd door RJBanthum op 01-09-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
badboyqxy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:46:
mijn tegenstander kan vrijdag pas is het mogelijk dat we wat speling kunnen krijgen voordat ronde 2 begint of betekend dit dat de wedstrijd niet kan plaats vinden? en dus helaas een free win moet worden uitgedeelt?
Helaas kan en wordt er geen speling gegeven qua rondes. Enorm dom natuurlijk dat je je opgeeft terwijl je weet dat je de eerste ronde mist.

Zucht. Stuur maar een mail naar BlizzBoys@gmail.com met als content, wie vs wie, welke ronde en welke league en wie er heeft "gewonnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
dan hoop ik dat iemand van de organisatie hier dan snel over kan beslissen het gaat over de wedstrijd mij(JSnova) vs Kivela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Kzyto schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:33:

De replays zijn (godzijdank) de 16kb files, je speelt sowieso 2 matches en misschien 3. 1-0 volgende match, 1-1, volgende match 1-2.
RJBanthum schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:47:
[...]

Op dat laatste kan ik antwoord geven: Nee, niet altijd! Het is een "Best out of 3" Je speelt dus maximaal 3 games. Als jij na 2 games op 2-0 staat, hoef je die laatste game niet te spelen, want je tegenstander kan je dan niet meer inhalen. In dat geval speel je dus maar 2 games. Dit alles tegen dezelfde tegenstander. Degene die het eerst 2 games wint (en dus niet meer ingehaald kan worden door de ander) gaat door naar de volgende ronde waar hij een NIEUWE tegenstander zal treffen. Daar gaat hij weer volgens dit 'Best out of 3' principe spelen om te kijken wie er van hen weer door mag.

Je mag één keer verliezen in het toernooi, en toch door spelen. Je komt dan wel in de 'loser bracket' met andere mensen die één keer verloren hebben. Daar is het dan weer Best out of 3 Matches, en verlies je dan nog eens, dan lig je er uit.

Oftewel: Pas als je 2 keer een Match 'Best out of 3' hebt verloren lig je uit het toernooi.

LETOP: Ik weet niet of deze regel in de finale op gaat. Dat is aan de toernooi meesters =)
Zoals hij zegt :).
badboyqxy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:49:
dan hoop ik dat iemand van de organisatie hier dan snel over kan beslissen het gaat over de wedstrijd mij(JSnova) vs Kivela
Dan zal ik maar een mailtje sturen als ik jou was.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 01-09-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hmm net verloren, 1e potje kansloos.
Tweede potje win dankzij een warp prism in zijn base, 3e potje spannend maar had net de controle niet meer, het was close maja helaas. Gelukkig wel weerstand kunnen bieden want dat 1e potje leek nergens op :P
Ik had gewoon die Medivac ook moeten stoppen, zag 'm nota bene nog vertrekken naar m'n base want was aan het aanvallen, maar ik had het zo druk met aanvallen dat ik "vergat" te verdedigen.

[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 01-09-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Jammer van die mensen die niet kunnen of niet spelen :( had graag meegedaan aangezien het er best cool uitziet!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
hmr schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:29:
Jammer van die mensen die niet kunnen of niet spelen :( had graag meegedaan aangezien het er best cool uitziet!
Dat is inderdaad zonde. Vooral bij zoveel inschrijvingen verwacht je toch wel wat. Maarja helaas zijn der mensen die niet met alles rekening houden. Zo is het elke keer ook met zen tweeën kijken wanneer beide beschikbaar zijn, waardoor de krappe deadline net wordt gehaald. Maar het is vooral zonde als ze niet reageren/opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
2-1 gewonnen van Vidar/Widar!

Eerste potje (lost temple) pushte ik met 3 immortals, wat zealots/stalkers en sentry`s. Kwam een groter leger speedlings en roaches tegen, die me compleet in de pan hakte (immortals vonden het belangrijker om op speedlings te schieten :( ). Daarna pushte hij en had ik te weinig om het af te houden.

Tweede potje op steppes of war (mijn keuze). Vidar (Terran) kwam al vrij snel met een MMM push met 1 tank. Ik had al een colossus dus kon het net afhouden. Beide veel schade opgelopen. Toen gingen we allebei in macro mode. Ik probeerde nog met mijn colossi zijn natural tegen te houden maar een paar vikings stonden in de weg waardoor ik een paar keer wat colossi verloor. 300 minerals en 200 gas gaat best wel hard :\ Ik onderschepte zijn 2de expansion waardoor ik iets voor liep. Uiteindelijk pushte hij net toen ik zijn natural ging harassen, en onderschepte ik hem. Kon nog wat tanks oppikken met de gravity beam waardoor hij wat minder snel door mijn leger heen ging. Vikings deden wel veel damage, maar ik had veel colossi die te veel damage deden tegen zijn MM. Hij kon het niet afhouden: 1-1.

Laatste potje koos Vidar Desert Oasis. Hij was weer terran, en ik koos voor een snelle void ray. Hij had te weinig marines om de void ray push af te kunnen houden, dus toen de 3de en 4de void rays erbij kwamen kon ik vrij door zijn basis beuken. Hij deed nog wel een hellion drop toen mijn eerste void ray weg ging maar die kon ik met mijn grond leger (3 stalkers/2 zealots/1 sentry) nog goed afhouden. Toen zijn starport kapot ging door de void rays gaf hij op, en werd het 2-1 voor mij.

Ik zal zo meteen de replays opsturen naar de Blizzboys.

@ hieronder:
zonglew00 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:44:
de eerste ronde is eigenlijk 2 dagen ipv 3 :P

tis allemaal beetje krap... aan de andere kant wel snel een nieuwe toertje...
als nou elke ronde 1 week duurt pffffffff
1 week lijkt mij eigenlijk ook een beter idee. Ik kan me best voorstellen dat ivm sportavonden, schoolavonden, werk overdag, etc beide spelers alleen in het weekend allebei kunnen spelen, dus dan zou 1 week perfect zijn. Dit is verder geen klacht trouwens, het is ook aan de spelers om verantwoording te nemen als ze zich inschrijven voor het toernooi.

[ Voor 16% gewijzigd door Spooof op 01-09-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
YoshiBignose schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:34:
Gefeli, ik werd overrompeld :P. Suc6 in volgende ronden ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
joepie gewonnen, waren vette potjes bananenspin!
heb de replays gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:44:

De eerste speelronde is eigenlijk 4 dagen ipv 3 ;). Al mogen we maandag eigenlijk niet meetellen :).

Ach dit is voor ons ook allemaal ervaring hé. 1 week per ronde, klinkt opzich leuk maar als je bedenkt dat de loser bracket 1 ronde later begint en 1 ronde extra heeft zit je al op 2 weken verschil tussen de halve finale winner en de halve finale loser...

Maar iets waar ik het met iedereen wel eens ben is dat qua planning van speeldata het beter heeft gekund maar voor nu houden we dit aan. Als je een beetje een serieuze gamer bent dan mag ik hopen dat je 's avonds wel een uurtje de tijd hebt om te matchen :).

We beginnen trouwens een hoop mailtjes te krijgen met uitslagen op BlizzBoys@gmail.com dat gaat wel prima. Ik zal vanavond even kijken (als ik zin/tijd heb) als ik wat data kan doorvoeren zodat morgen de spelers kunnen kijken wie er nog moeten spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 01-09-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog matches gespeeld worden, ik wil wel mee kijken

Vladix - 316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Blue_Fear schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:54:
[...]

Jijzelf ook succes in de volgende ronde. Het is double elimination dus je moet twee keer verliezen voordat je eruit ligt. En ja dat betekent dus ook dat je nog zou kunnen winnen.

Daarnaast over de dagen, wellicht zou het een idee zijn om de spelrondes van zaterdag op zondag te laten verlopen. Dan heb je een deel weekend in beide rondes? Dus van woensdag tot zaterdag en zondag tot dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Mrvegeta okok 3 dagen dan :P

maar euh elke week 1 ronde en loser/winner bracket tegelijkertijd :)
of ma-do en vrij-zo ;) of wat liasis voorstelde ;) 3-4 dagen (1 week) ronde en eventueel 1 dag voor noodgevallen :) per week afwerken is fijner dan 3 dagen, 3 dagen...

ik ga vanavond zo hard op me smoel tegen fvit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik en Sneek zullen het even bespreken maar voor nu blijft de deadline gewoon op donderdag staan en begint vrijdag de komende rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
oooooooooooh tot morgen... ik dacht tot vanavond... zat al te haasten pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Over een klein halfuurtje (22:30) ILOVEWAR vs Fivt. Spectators kunnen ILOVEWAR.698 ofwel Fivt.966 ingame PMen voor een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
Bah daarnet 2x verloren door marine rush...mja deze noob gaat er van leren hopelijk hahah

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiniw00t
  • Laatst online: 16-07 15:59
heb een DM gestuurd naar mijn tegenstander RoVe maar nog geen reactie gehad en ben hem ook nog niet ingame tegen gekomen. Wat moet ik nu doen?

Burrow your probes until your queen arrives and have her EMP all the lings, chrono-boost your infested terrans and use them to hold off the opponent until your overlord is able to help with auto-heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Die vraag had je sowieso beter in een mail/DM naar mij MrVegeta of Sneek Liasis sturen, nodig mij of Sneek uit in de DM zodat we kunnen kijken hoe en wat, als je verhaal klopt laten we je doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Fear schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:54:
[...]

Nou zeg, waarom won je niet gewoon :P

Net gewonnen. Eerste potje ging tegenstander barracks naar hoekje van mijn basis vliegen, maar had ie pech toen ik nieuw building maak (volgens mij starport iirc) dat een barrack binnen LOS kwam, en toen was het duidelijk en kon ik die afslaan en had al paar marines bij zijn basis.

Daarna desert oasis (lang ground, kort air). Tel desert oasis op bij iemand die als eerste een barrack met tech lab maakt en je hoeft niet heel creatief te zijn om te bedenken wat hij ging doen, dus enkele reapers aan begin (1 of 2, weet niet precies omdat ik perongeluk op windows toets drukte :P) sprongen rechtstreeks in paar marines.
Daarna nog twee expansions gemaakt en compleet vergeten daar daadwerkelijk SCVs te maken :P. Maar hij had flinke achterstand door de reapers denk ik, en had ook wel wat geraid, en won ik. Droppen van twee siege tanks op cliff naast mijn basis was wel slim, maar had al wat vikings en banshee onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
euh... 1 loss en hij dropt.. dus 1:1?

add:

het is 1 : 1 maar hij heeft de 2e pot gedropt..

[ Voor 44% gewijzigd door zonglew00 op 01-09-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zonglew00 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:21:
euh... 1 loss en hij dropt.. dus 1:1?
Common sense dictates: Probeer er samen uit te komen. Stond hij gigantisch voor, geef hem de win. Stond hij gigantisch achter vraag om de win. Was het nog onbeslist speel de pot opnieuw.
Als je er samen niet uitkomt. Speel iniedergeval je matches af en stuur de replays op met het verhaaltje en zij zullen dan wel beslissen wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Even voor de duidelijkheid nogmaals, het is double elimination. Als je verliest, ga je naar de losers bracket waar je alsnog een kans hebt om gewoon weer tegen de finalist van de winners bracket te komen. Vergeet dat niet!

• zonglew00
Ok dus een 4e pot... volgens Douwerd & outcast... ik wacht nu op fivt als hij reageert... anders morgen laatste pot

add: euh... ik bedoel dus... simpel gezegd.. nog een pot :)

[ Voor 21% gewijzigd door zonglew00 op 02-09-2010 00:12 ]

• Morphix
nvm opgelost

ik ga er niet verder over in discussie, we waren het oneens, dat was duidelijk :)

[ Voor 214% gewijzigd door Morphix op 02-09-2010 00:46 ]

• zonglew00
euh... ik zei...

laat tourleiding maar beslissen...
ik kan ook meteen zeggen drop = loss... maar ik heb leiver dat tourleiding beslist... als ze zeggen nog een game.. dan nog een game.. anders drop = loss...

nu komt het over dat je mij zwart wil tmaken... dat is NIET aardig van je..

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:52:
[...]

Common sense dictates: Probeer er samen uit te komen. Stond hij gigantisch voor, geef hem de win. Stond hij gigantisch achter vraag om de win. Was het nog onbeslist speel de pot opnieuw.
Als je er samen niet uitkomt. Speel iniedergeval je matches af en stuur de replays op met het verhaaltje en zij zullen dan wel beslissen wat er gebeurt.
Dit is niet helemaal waar... natuurlijk als beide spelers het er mee eens zijn is dit een prima oplossing maar een disconect is bij default een loss.

• Morphix
Maak er aub regels voor, als zelfs de organisatoren er het al niet over eens zijn :(

• MrVegeta
Het mag duidelijk zijn dat ik en Sneek de organisatoren zijn en we hebben het er al eerder over gehad, ik zal het even qouten.
MrVegeta schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:54:
Bij default is een DC/Crash een auto-loss ja. Tenzij de verliezende speler kan aantonen dat hij de winst in handen had dmv een replay. Dat kan worden besproken via mail, blizzboys@gmail.com (goede vragen trouwens, kunnen vanavond mooi in de rules pagina :) ).
Hier zei ik het al :).

[ Voor 61% gewijzigd door MrVegeta op 02-09-2010 00:33 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Morphix schreef op donderdag 02 september 2010 @ 00:30:
Maak er aub regels voor, als zelfs de organisatoren er het al niet over eens zijn :(
Het gedeelte wat je met je replay's moet doen mag ook wel op de site / OP want heb nu een paar pagina's af moeten struinen op zoek naar wat er precies de bedoeling was.

Overigens hebben jullie van mij ook een e-mailtje nu :9

Surfin' paradise!

• zonglew00
Euh jongens... ik wou gewoon w88 op de leiding maar fvit gaat ff zwart maken hier op de forum duz.. anyway mij boeit niet maar deze gast wilt dus kennerlijk winnen. No manner

• Douw3rd
Ja, de rules en FAQ pagina zal ik binnenkort updaten, om de verwarring uit de weg te gaan

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
zonglew00 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 00:50:
Euh jongens... ik wou gewoon w88 op de leiding maar fvit gaat ff zwart maken hier op de forum duz.. anyway mij boeit niet maar deze gast wilt dus kennerlijk winnen. No manner
Ik wil me eigenlijk helemaal niet bemoeien met deze kwestie maar wil dit toch gezegd hebben: Als jullie volwassen genoeg zijn kunnen jullie er toch samen uitkomen met een reële oplossing? Er zijn wel een aantal mogelijkheden:
Ace match, Complete BO3 opnieuw... Lijken mij wel faire oplossingen! Proof yourself better!

Dus eh... Het is competitie die nergens om gaat. Op deze manier haal je de lol er voor jullie allebei van af!

Wel weer genoeg bemoeienis dacht ik zo... =)

• Spooof
Een mooi overzicht met alle regels op een rij is geen overbodige luxe inderdaad. Ik moest ook even zoeken waar ik de replays naar toe moest sturen (en trouwens ook waar de Starcraft de replays saved op mijn pc :p).

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

De Gesnaakte schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:02:
joepie gewonnen, waren vette potjes bananenspin!
heb de replays gemaild
Indeed they were..!

Voor het aankomende potje ga ik maar wel eens spelen.. een week niets doen en dan moeten spelen laat je snel foutjes maken :p

HOI.

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
RJBanthum schreef op donderdag 02 september 2010 @ 04:21:
[...]

Ik wil me eigenlijk helemaal niet bemoeien met deze kwestie maar wil dit toch gezegd hebben: Als jullie volwassen genoeg zijn kunnen jullie er toch samen uitkomen met een reële oplossing? Er zijn wel een aantal mogelijkheden:
Ace match, Complete BO3 opnieuw... Lijken mij wel faire oplossingen! Proof yourself better!

Dus eh... Het is competitie die nergens om gaat. Op deze manier haal je de lol er voor jullie allebei van af!

Wel weer genoeg bemoeienis dacht ik zo... =)
dit.

je kan toch gewoon de match opnieuw spelen tenzij er 1 iemand flink op winnen stond. na hoeveel min was de disconnect? MrVegeta heeft duidelijk gezegt wat de regel is als je hun laat beslissen, vraag is of je zo wil winnen ;)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik zou gisteren mijn matches spelen, liep waarschijnlijk alleen mijn tegenstander net mis. Vanavond mag ook nog toch?

• Yoerii
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 00:32:
Het mag duidelijk zijn dat ik en Sneek de organisatoren zijn en we hebben het er al eerder over gehad, ik zal het even qouten.

[...]

Hier zei ik het al :).
Ik was spectator van deze match. De Protoss had net de expansion van de Terran afgemaakt, plus de Protoss had een grotere army. De main van de Terran was outmined, dus de Terran kon niets anders dan turtlen, terwijl de Protoss met grotere army voor zijn voordeur stond. Zelf had de Protoss nog een expansion met rond de 30 workers. Zonder drop had de Protoss dus sowieso gewonnen. Kortom een rematch is op zijn plaats.

Me is Orange.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mogen de brackets geupdate worden? Of gebeurd dat aan het einde van de ronde?

Edit:
Yoerii schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:17:
[...]

Ik was spectator van deze match. De Protoss had net de expansion van de Terran afgemaakt, plus de Protoss had een grotere army. De main van de Terran was outmined, dus de Terran kon niets anders dan turtlen, terwijl de Protoss met grotere army voor zijn voordeur stond. Zelf had de Protoss nog een expansion met rond de 30 workers. Zonder drop had de Protoss dus sowieso gewonnen. Kortom een rematch is op zijn plaats.

Me is Orange.
Eens met Orange.

[ Voor 79% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 02-09-2010 11:23 ]

Verwijderd

JJerome schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:56:
Ik zou gisteren mijn matches spelen, liep waarschijnlijk alleen mijn tegenstander net mis. Vanavond mag ook nog toch?
mag nog, vriend van me speelt ook vanmiddag

@ orange: idd, de winnaar was duidelijk in die match

• MrVegeta
Spooof schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:52:
Een mooi overzicht met alle regels op een rij is geen overbodige luxe inderdaad. Ik moest ook even zoeken waar ik de replays naar toe moest sturen (en trouwens ook waar de Starcraft de replays saved op mijn pc :p).
Daar ben ik het ook mee eens die komen vanmiddag online :) een duidelijke FAQ met e-mail templates en dat soort dingen.
JJerome schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:56:
De 1e ronde loopt vanavond af om 00;00 (hier heb je natuurlijk wel wat speling tot bv 08;00) maar we zouden graag de brackets rond 19;00 updaten.

Ik en Douw3rd spelen vanavond ook, gok tussen 20;00 en 21;00.
Yoerii schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:17:

Zoals ik hier onder zei is is dit niet iets wat jullie bepalen (natuurlijk mooi dat je hebt geobserved) maar wij bepalen of iemand een win/loss of zelfs een rematch krijgt.
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:19:
Mogen de brackets geupdate worden? Of gebeurd dat aan het einde van de ronde?
Brackets updaten zou een stuk makkelijker gaan als iedereen _duidelijke_ e-mailtjes zou tikken, maar Sneek is gister bezig geweest om de mailtjes te ontcijferen en heeft alles netjes in een PDF gezet zodat ik en Douw3rd vanavond het kunnen doorvoeren.

Tevens testen we vanmiddag of de upload en win functie werkt zodat jullie het zelf kunnen doen!
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:23:
[...]

mag nog, vriend van me speelt ook vanmiddag

@ orange: idd, de winnaar was duidelijk in die match
Als dat zo is dan mag die winnaar ons (BlizzBoys@gmail.com) een duidelijk e-mailtje sturen met de ronde verloop en replays. Als wij beslissen dat inderdaad de disconecte speler een grote kans had tot winnen bepalen wij of het een loss is bij default of dat we hem een win geven.

Maar tot nu toe hebben we nog geen mail gehad van hem dus is het een default loss, hij heeft tot vanavond 00;00 om anders te beslissen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 02-09-2010 12:08 ]

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Beste Blizzboys, is er een optie dat er ook een 2v2 toernooi kan komen, iets van volgende maand ofzo :)?

ik ben super blij met dit 1v1 toernooi, en ik geniet er met volle teugen van, ik hoop dat er snel wat casts komen op de youtube!
En helaas zit ik in de loser brackett hehe:D

• MrVegeta
Met het systeem dat we nu hebben is het opzetten van een 2v2 vrij simpel :) en ook iets wat ons wel leuk lijkt (al speel ik geen 2v2). We richten ons nu eerst op dit toernooi maar houden het zeker in het achterhoofd. Al denk ik dat een 2v2 wel wat kleiner zal gaan worden (geen 80 spelers) dus is de kans groot dat het gewoon een fun toernooi wordt zonder casts en prijzen mochten we ergens een sponsor vandaan halen.

Ik en Sneek gaan waarschijnlijk vanavond wat replays doorkijken van de diamond speler om te zien welke het casten "waard" zijn :) dit doen we dan vrijdag waarschijnlijk.

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
MrVegeta schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:16:
Met het systeem dat we nu hebben is het opzetten van een 2v2 vrij simpel :) en ook iets wat ons wel leuk lijkt (al speel ik geen 2v2). We richten ons nu eerst op dit toernooi maar houden het zeker in het achterhoofd. Al denk ik dat een 2v2 wel wat kleiner zal gaan worden (geen 80 spelers) dus is de kans groot dat het gewoon een fun toernooi wordt zonder casts en prijzen mochten we ergens een sponsor vandaan halen.

Ik en Sneek gaan waarschijnlijk vanavond wat replays doorkijken van de diamond speler om te zien welke het casten "waard" zijn :) dit doen we dan vrijdag waarschijnlijk.
Wat misschien ook leuk kan zijn, de replays uit de lagere leagues ook doorkijken en dan daaruit een soort verslagje maken van de 1e ronde met wat leuke momenten uit games. Ik bedoel niet dat je iedere game de leuke momenten moet gaan opnoemen ofzo, gewoon stel in match X van speler a tegen b was een leuk moment en in match Y van speler c tegen d was een leuk moment, aan elkaar plakken met wat commentaar er overheen :P

Verwijderd

Topicstarter
2v2 is best leuk. Maar het is ook 2 keer zo lastig. Dan heb je opeens 4 mensen nodig die op dezelfde tijd kunnen. Als 1 van de vier het laat afweten heb je alweer een auto loss.

• MrVegeta
Cronax schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:23:
[...]

Wat misschien ook leuk kan zijn, de replays uit de lagere leagues ook doorkijken en dan daaruit een soort verslagje maken van de 1e ronde met wat leuke momenten uit games. Ik bedoel niet dat je iedere game de leuke momenten moet gaan opnoemen ofzo, gewoon stel in match X van speler a tegen b was een leuk moment en in match Y van speler c tegen d was een leuk moment, aan elkaar plakken met wat commentaar er overheen :P
Klinkt inderdaad als een leuk idee alleen gaat hier heel veel tijd inzitten. Alle matches, dat zijn een hoop. We pakken de finales van alle leagues waarschijnlijk voor de cast en we doen een FFA met alle finalisten er in (is de bedoeling) en die wordt live gecast (is de bedoeling) :).
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:25:
2v2 is best leuk. Maar het is ook 2 keer zo lastig. Dan heb je opeens 4 mensen nodig die op dezelfde tijd kunnen. Als 1 van de vier het laat afweten heb je alweer een auto loss.
2v2 zou je dan ook niet met een vreemde moeten doen maar met iemand waar je al meerdere keer hebt gespeeld zodat je daar wat op kan vertrouwen enzo. Ook zal het niveau verschil veel meer aanwezig zijn dan hier...

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 02-09-2010 12:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst