Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Ja, zodra we vegeta weer overgehaald hebben, gaan we weer knallen ;)

dat invul systeem had ik eigenlijk al in de eerste weken van het tournament willen afhebben, iig voor het nieuwe tournament :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 13:39

VP.

Hilarish dit. Eerst grote praat hebben, en nu er wat kritiek is er gelijk maar mee kappen _O- Beetje sneu voor Douw3rd ook. Al dat harde werk voor niets..

Kritiek hoort erbij jongens. Niet zo snel huilie doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
VP. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:
Hilarish dit. Eerst grote praat hebben, en nu er wat kritiek is er gelijk maar mee kappen _O- Beetje sneu voor Douw3rd ook. Al dat harde werk voor niets..

Kritiek hoort erbij jongens. Niet zo snel huilie doen :+
Je post is net zo subtiel als een Terran die met 35 tanks een zerg basis inrijd zeg. Groot praat? Wat voor groot praat, ik mag hopen dat het duidelijk was dat Haters Will Hate vooral erg cynisch was bedoeld. Kritiek hoort er inderdaad bij maar de mailtjes en posts die ik om mij oren heb gekregen vallen al lang niet meer onder kritiek en om daar op verder te gaan, ik stop niet vanwege kritiek, ik stop vanwege de ondankbare community. Dat we nu allemaal complimentjes krijgen is leuk om te horen maar alle motivatie die ik had om nog eens zo iets te doen is weg.

Tuurlijk is het sneu voor Douwe maar ik heb ook veel tijd en moeite in de site gestopt dus is het ook sneu voor mij en en ook sneu voor Dre.

Maar hey, ik ben blij dat het jou in ieder geval weer aan het lachen heeft gebracht.

Met Dre en Kees (outcast) heb je ook een prima fundering voor een toekomstig toernooi hoor, daar hoef ik niets meer aan te doen. Pak BinearyBeast want "OMG DAT IS ZO GOED NOOBS" en ga het daarmee regelen. GLHF

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Topicstarter
MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:12:
[...]

Maar hey, ik ben blij dat het jou in ieder geval weer aan het lachen heeft gebracht.
^Dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nvm weet nu toch al dat het niet gewaardeerd word.

[ Voor 82% gewijzigd door ShadowBumble op 26-10-2010 16:39 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Don't argue with an idiot, he takes you down to his level and beats you with experience.

Stelletje kinderen, ik kots op iedereen die overal op loopt te happen.
Gedraag je nou eens als een stel volwassenen ofzo....

En ja ik post hier offtopic, maar volgens mij gaat het al de hele tijd zo en iedereen doet vrolijk mee, mods close dit ofzo. pointless flames all over the place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
3xNix schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:32:
Gooi anders gewoon alle "ingeschreven" mensen op 1 hoop... zonder toernooi.

Soort league achtig ding, dan kan iedereen gewoon kijken tegen wie ze nog niet gespeeld hebben en kijken wat er te regelen is via het topic. (Of mag dat niet, moet dat per DM?)
(DM sessie maken met alle mensen erin?)

Ik weet zeker dat je binnen 2-4 weken ziet wie er echt nog actief is, en wie al weer weg is.
Mjah dit gaat sowieso niet lekker werken aangezien er heel veel niveau verschil is tussen tweakers, spelers zullen constant van betere spelers verliezen en zullen nog sneller niet meer terugkomen dan ze nu al deden. Ik zou nog wel een soort pool systeem willen gebruiken en dan zonder loser bracket spelen zodat het toernooi sneller doordraait en toch iedereen veel matches kan spelen. Maar goed, dat had ik in gedachten, die gedachten zijn gesmolten als het ijs in mijn ijskast vannacht.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Mjah dit gaat sowieso niet lekker werken aangezien er heel veel niveau verschil is tussen tweakers, spelers zullen constant van betere spelers verliezen en zullen nog sneller niet meer terugkomen dan ze nu al deden. Ik zou nog wel een soort pool systeem willen gebruiken en dan zonder loser bracket spelen zodat het toernooi sneller doordraait en toch iedereen veel matches kan spelen. Maar goed, dat had ik in gedachten, die gedachten zijn gesmolten als het ijs in mijn ijskast vannacht.
Pssstt minder posten meer Raynor finals casten!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik heb van't weekend Dre gevraagd maar hij slacked een beetje. Gister was ik de hele dag van 12;00 tot 00;00 bij me vriendin... misschien dat we vanavond tijd hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Ik zie hier veels te veel offtopic geneuzel wat er niet hoort te zijn. Daarnaast allerlei slowchat wat ook niet de bedoeling is. Ik heb geen zin om de bezem te pakken dus ik laat het bij een waarschuwing!
Ik hoop dat jullie er vanaf nu op zullen letten.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 26-10-2010 18:28 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07-2024
Volgens mij moeten jullie taken verdelen...

2 mensen gaat lekker ouwehoeren tijdens de casts...
en de anderen gaat het organiseren + website...

gooi nog een tour er tegen aan. En met vol plezier gaan doen. Ik vond wel leuk hoe jullie MIJ afkraken :). Daar leerde ik tenminste van.

Strakke leiding en niet aan de mensen overlaten. Wij allemaal zijn net als kleine kut kinderen. Trouwens... geef een seintje als jullie niet meer gaan organiseren. Want ik vind het erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zoals ik al een aantal keer heb gezegd heb ik op het moment weinig interesse om nog iets te doen qua toernooi. Casten met Dre vind ik nog altijd wel leuk :) maar op het moment heb ik zoveel betere dingen te doen dan mij bezig te houden met BlizzBoy toernooien. Als ik ik een lijst had met prioriteiten dan staat het ongeveer onder "de koelkast schoonmaken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:01:
Zoals ik al een aantal keer heb gezegd heb ik op het moment weinig interesse om nog iets te doen qua toernooi. Casten met Dre vind ik nog altijd wel leuk :) maar op het moment heb ik zoveel betere dingen te doen dan mij bezig te houden met BlizzBoy toernooien. Als ik ik een lijst had met prioriteiten dan staat het ongeveer onder "de koelkast schoonmaken".
als er een nieuwe tour komt... mogen mensen jou dan inhuren voor casten :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dat laat ik aan Dre over, da's de manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 22:54
Sow dan het is hier erg gezellig geweest de afgelopen tijd.

Ik moet eerlijk toegeven dat door drukte in real life ik de laatste ( semi en final) potjes van het hwh tourny niet heb gezien. Tussendoor heb ik nog één cast van de BlizzBoys kunnen zien. Het blijft goed spul. Hoe dat bij andere zat weet ik niet maar dat is hun zaak. Een vriend zei echter dat ik nodig weer het topic moest bijhouden. Dus voila daar gingen we weer. Is er echt iets de afgelopen weken veranderd? Naast dat Alu zo te zijn zijn eer niet laat aantasten. Wat mij betreft is het gezeur over regelingen afgelopen, bots. Het mooiste zou natuurlijk nog een eind post van BB zijn met de eindresultaten van alle leagues. Dan kennen we allemaal weer verder met boeren op het land. Het volgende tourny laat wel op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Oh dus wat? Ik (en anderen) steken hier veel tijd en werk in, krijgen een _shitload_ aan gezeik over ons heen en dan wanneer ik ophoud krijgen we complimentjes en dan is alles weer goed? Zo werkt het niet bij mij. Ik ben vrij wit/zwart en ik weet toch dat wanneer we weer een toernooi beginnen het toch weer in zekere mate faalt vanwege a: de community en b: het gebrek aan ervaring waardoor het weer niet lekker draait en we weer allemaal gezeur en gedoe over ons heen krijgen.

Mocht Sneek tijd hebben mag hij een mooie post maken om af te sluiten maar ik heb daar geen tijd en zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
MrVegeta schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:10:
Oh dus wat? Ik (en anderen) steken hier veel tijd en werk in, krijgen een _shitload_ aan gezeik over ons heen en dan wanneer ik ophoud krijgen we complimentjes en dan is alles weer goed? Zo werkt het niet bij mij. Ik ben vrij wit/zwart en ik weet toch dat wanneer we weer een toernooi beginnen het toch weer in zekere mate faalt vanwege a: de community en b: het gebrek aan ervaring waardoor het weer niet lekker draait en we weer allemaal gezeur en gedoe over ons heen krijgen.

Mocht Sneek tijd hebben mag hij een mooie post maken om af te sluiten maar ik heb daar geen tijd en zin in.
het was inderdaad relatief kut geregeld maar ik ga niet zeggen dat ik zelf beter kan, want ik kan het niet beter :P
Maar je meot het moed niet opgegeven, althans van kritiek leer ik alleen ervan.

naja ik ga ff dre trappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
No kicking tha Dre. Als we de laatste cast hebben gedaan zal ik eens een mooie post ter afsluiting maken. Wat moet ik anders met mijn tijd, ja toch. Zal later vanavond of morgen ofzo zijn, voel me niet zo lekker (stom Nederlands weer)

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
OMG ik ben ook weer eens laat. Morgen maak ik een mooie post, beloofd! Vergeet niet om je commentaar op het toernooi naar ons toe te sturen he!

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
En met "ons" bedoeld hij zichzelf.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 30-10-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 13:39

VP.

MrVegeta schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:48:
En met "ons" bedoeld hij zichzelf.
Haters will Hate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brozijn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02-2023
MrVegeta schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:10:
Oh dus wat? Ik (en anderen) steken hier veel tijd en werk in, krijgen een _shitload_ aan gezeik over ons heen en dan wanneer ik ophoud krijgen we complimentjes en dan is alles weer goed?
Ik denk dat hier de grootste miscommunicatie in zit. Het is niet zo dat 'alles weer goed' is, alles was de hele tijd goed, maar pas als de discussie oplaait voelen de Lovers pas de noodzaak om hun stem te laten horen om tegenwicht te bieden aan al de Haters, mijzelf incluis. Ik heb zelden wat van me laten horen, maar ik heb wel bijna al jullie casts gezien, dit hele topic gelezen, en enkele matches live gevolgd. Mensen trekken nou eenmaal veelal enkel hun bek open als ze wat te klagen hebben. Dat is niet fair tegenover de moeite die jullie erin steken, maar zo werkt het nu eenmaal. Ik denk dan ook dat je niet moet vergeten dat 80 mensen met veel plezier hebben deelgenomen, er 50 paginas aan posts zijn geschreven, en er maar liefst 30,671 keer genoten is van jullie spelanalyses, slechte grappen, transformer imitaties en jouw manly manly voice.

Als je geen zin meer hebt begrijp ik dat volkomen, maar die paar azijnpissers zijn geen afspiegeling van iedereen die zich betrokken heeft gevoeld met dit toernooi. Dat ze zich wel zo uiten, geeft juist aan dat ze (veelal ongenuanceerd) meedenken met het toernooi. Als jullie geen tot weinig kritiek hadden gekregen, was het waarschijnlijk niet zo'n boeiend toernooi geweest.

Om nog even on-topic af te sluiten, toen jullie mijn game aan het casten waren, wisten jullie bijna pijnlijk veel fouten in mijn spel aan te wijzen. Heel vreemd vond ik dat, ik kon me namelijk toch nog helder herinneren dat ik op dat moment ontzettend goed mijn best aan het doen was. Ik had wellicht beter kunnen spelen, maar het waren ondanks dat alsnog erg leuke potjes.
De analogie lijkt me evident, dank voor jullie grote inzet en vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
En hier zijn we dan, het sluitertje op het topic, de kers op de appelmoes etc etc. De eindpost met alle resultaten en enkele relevante feiten. Natuurlijk, zoals het mij betaamd, ook nog een vraag aan jullie, zie hiervoor het einde voor de mensen die dat liever willen overslaan.

Algemeen:
Dit toernooi deden 80 man mee. Zij waren verdeeld over 5 "categorieen" om iedereen zoveel mogelijk tegenstanders te geven van eigen niveau. Er zouden 29 wedstrijden per league gespeeld moeten worden, wat leid tot een "whopping" 145 wedstrijden in totaal. Met best of 3 zijn dat minimaal 290 games en maximaal 435 games!

Er deden:
5 random,
28 protoss,
18 zerg en
29 terran
spelers mee

Winnaars:

De volgende spelers hebben uiteindelijk de overwinning behaald in hun league en je kan de finales zien in het meegeleverde filmpje:

Raynor:
JJerome, wie anders zou je haast kunnen zeggen. Check out the video:

Valerian:
Luvk. Ongeslagen ook, waarmee hij ook een onbetwiste winnaar is. Wij denken dat hij de volgende keer maar in Raynor mee moet doen. Check out the video:

Kerrigan:
Trolando, die eigenlijk Talius heet ingame maar dat was vergeten te melden ;) Hij heeft wel uiteindelijk Sissors weten te verslaan. Check out the video:

Warfield:
Wel gespeeld, niet binnengekregen. Wordt vervolgd!

Finley:
Xos! Die tegen de persoon moest spelen met onuitspreekbare naam, Sdrawkcab. Oorspronkelijk wilden ze eigenlijk niet meer spelen, maar we hebben ze weten te overtuigen en daarmee presenteren we jullie de video:

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Mijn excuses voor het soms wat onhandige verloop van het toernooi. Desalniettemin denk ik dat de meerderheid van de deelnemers een leuke tijd hebben gehad. Ik heb in ieder geval erg veel plezier gehad in het casten van een behoorlijk aantal games die allemaal te zien zijn op ons youtube kanaal: YouTube: Kanaal van BlizzBoys.

Zoals de meesten van jullie wel hebben gelezen heeft mijn partner in crime, MrVegeta, Alucardu oftewel Peter niet zo genoten en hij zal dan ook niet bezig gaan met de organisatie van het volgende toernooi. Een volgend toernooi gaat er zeker wel komen en ik hoop dat de blizzboys dan wel weer enkele casts zullen gaan doen, maar we zullen zien!

Als laatste wil ik iedereen die ons een warm hart toedraagt (of niet) de volgende onderstaande gegevens in te vullen en te mailen of te dm-en:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Als je Haters Will Hate een cijfer zou geven wat zou het zijn (tussen 1 en 10): __

Wat vond jij goed gaan in het toernooi, wat vond je leuk? (SVP een korte uitleg per punt)
1)
2)
3)

Wat kon er in jouw opinie beter? (SVP een korte uitleg per punt):
1)
2)
3)

Bedankt voor je medewerking. Als je wilt reageren kopieer dan deze tekst en stop hem in een dm naar mij, of stuur een mail naar blizzboys@gmail.com. Iedereen die reageert krijgt een antwoord dat deze is ontvangen!

Groeten,

Sneek

PS: Kan een mod dit topic sluiten voor nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
Je videotags werken niet en ik het zou waarschijnlijk ook even copy pasten naar de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
@Liasis, warfield finale is wel gespeeld. Ging tussen mij en Synx nadat Benno had afgezegd. (werd 3-1 voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

cls schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:14:
@Liasis, warfield finale is wel gespeeld. Ging tussen mij en Synx nadat Benno had afgezegd. (werd 3-1 voor mij)
:P Zie je maar hoe slecht de communicatie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Doh! Totaal gemist dat die video tags niet werkte. FF kijken.

CLS, ik heb jouw games blijkbaar nooit ontvangen, wil je die alsnog opsturen?

Zo, aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door Liasis op 31-10-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Liasis schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:53:
En hier zijn we dan, het sluitertje op het topic, de kers op de appelmoes etc etc. De eindpost met alle resultaten en enkele relevante feiten. Natuurlijk, zoals het mij betaamd, ook nog een vraag aan jullie, zie hiervoor het einde voor de mensen die dat liever willen overslaan.

Algemeen:
Dit toernooi deden 80 man mee. Zij waren verdeeld over 5 "categorieen" om iedereen zoveel mogelijk tegenstanders te geven van eigen niveau. Er zouden 29 wedstrijden per league gespeeld moeten worden, wat leid tot een "whopping" 145 wedstrijden in totaal. Met best of 3 zijn dat minimaal 290 games en maximaal 435 games!

Er deden:
5 random,
28 protoss,
18 zerg en
29 terran
spelers mee

Winnaars:

De volgende spelers hebben uiteindelijk de overwinning behaald in hun league en je kan de finales zien in het meegeleverde filmpje:

Raynor:
JJerome, wie anders zou je haast kunnen zeggen. Check out the video:

Valerian:
Luvk. Ongeslagen ook, waarmee hij ook een onbetwiste winnaar is. Wij denken dat hij de volgende keer maar in Raynor mee moet doen. Check out the video:

Kerrigan:
Trolando, die eigenlijk Talius heet ingame maar dat was vergeten te melden ;) Hij heeft wel uiteindelijk Sissors weten te verslaan. Check out the video:

Warfield:
Wel gespeeld, niet binnengekregen. Wordt vervolgd!

Finley:
Xos! Die tegen de persoon moest spelen met onuitspreekbare naam, Sdrawkcab. Oorspronkelijk wilden ze eigenlijk niet meer spelen, maar we hebben ze weten te overtuigen en daarmee presenteren we jullie de video:

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Mijn excuses voor het soms wat onhandige verloop van het toernooi. Desalniettemin denk ik dat de meerderheid van de deelnemers een leuke tijd hebben gehad. Ik heb in ieder geval erg veel plezier gehad in het casten van een behoorlijk aantal games die allemaal te zien zijn op ons youtube kanaal: YouTube: Kanaal van BlizzBoys.

Zoals de meesten van jullie wel hebben gelezen heeft mijn partner in crime, MrVegeta, Alucardu oftewel Peter niet zo genoten en hij zal dan ook niet bezig gaan met de organisatie van het volgende toernooi. Een volgend toernooi gaat er zeker wel komen en ik hoop dat de blizzboys dan wel weer enkele casts zullen gaan doen, maar we zullen zien!

Als laatste wil ik iedereen die ons een warm hart toedraagt (of niet) de volgende onderstaande gegevens in te vullen en te mailen of te dm-en:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Als je Haters Will Hate een cijfer zou geven wat zou het zijn (tussen 1 en 10): __

Wat vond jij goed gaan in het toernooi, wat vond je leuk? (SVP een korte uitleg per punt)
1)
2)
3)

Wat kon er in jouw opinie beter? (SVP een korte uitleg per punt):
1)
2)
3)

Bedankt voor je medewerking. Als je wilt reageren kopieer dan deze tekst en stop hem in een dm naar mij, of stuur een mail naar blizzboys@gmail.com. Iedereen die reageert krijgt een antwoord dat deze is ontvangen!

Groeten,

Sneek

PS: Kan een mod dit topic sluiten voor nu?
Bij deze :).

Mocht je nog iets toe willen voegen aan deze laatste post, stuur het dan maar even per DM.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst