En hier zijn we dan, het sluitertje op het topic, de kers op de appelmoes etc etc. De eindpost met alle resultaten en enkele relevante feiten. Natuurlijk, zoals het mij betaamd, ook nog een vraag aan jullie, zie hiervoor het einde voor de mensen die dat liever willen overslaan.
Algemeen:
Dit toernooi deden 80 man mee. Zij waren verdeeld over 5 "categorieen" om iedereen zoveel mogelijk tegenstanders te geven van eigen niveau. Er zouden 29 wedstrijden per league gespeeld moeten worden, wat leid tot een "whopping" 145 wedstrijden in totaal. Met best of 3 zijn dat minimaal 290 games en maximaal 435 games!
Er deden:
5 random,
28 protoss,
18 zerg en
29 terran
spelers mee
Winnaars:
De volgende spelers hebben uiteindelijk de overwinning behaald in hun league en je kan de finales zien in het meegeleverde filmpje:
Raynor:
JJerome, wie anders zou je haast kunnen zeggen. Check out the video:
Valerian:
Luvk. Ongeslagen ook, waarmee hij ook een onbetwiste winnaar is. Wij denken dat hij de volgende keer maar in Raynor mee moet doen. Check out the video:
Kerrigan:
Trolando, die eigenlijk Talius heet ingame maar dat was vergeten te melden

Hij heeft wel uiteindelijk Sissors weten te verslaan. Check out the video:
Warfield:
Wel gespeeld, niet binnengekregen. Wordt vervolgd!
Finley:
Xos! Die tegen de persoon moest spelen met onuitspreekbare naam, Sdrawkcab. Oorspronkelijk wilden ze eigenlijk niet meer spelen, maar we hebben ze weten te overtuigen en daarmee presenteren we jullie de video:
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Mijn excuses voor het soms wat onhandige verloop van het toernooi. Desalniettemin denk ik dat de meerderheid van de deelnemers een leuke tijd hebben gehad. Ik heb in ieder geval erg veel plezier gehad in het casten van een behoorlijk aantal games die allemaal te zien zijn op ons youtube kanaal:
YouTube: Kanaal van BlizzBoys.
Zoals de meesten van jullie wel hebben gelezen heeft mijn partner in crime, MrVegeta, Alucardu oftewel Peter niet zo genoten en hij zal dan ook niet bezig gaan met de organisatie van het volgende toernooi. Een volgend toernooi gaat er zeker wel komen en ik hoop dat de blizzboys dan wel weer enkele casts zullen gaan doen, maar we zullen zien!
Als laatste wil ik iedereen die ons een warm hart toedraagt (of niet) de volgende onderstaande gegevens in te vullen en te mailen of te dm-en:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Als je Haters Will Hate een cijfer zou geven wat zou het zijn (tussen 1 en 10): __
Wat vond jij goed gaan in het toernooi, wat vond je leuk? (SVP een korte uitleg per punt)
1)
2)
3)
Wat kon er in jouw opinie beter? (SVP een korte uitleg per punt):
1)
2)
3)
Bedankt voor je medewerking. Als je wilt reageren kopieer dan deze tekst en stop hem in een dm naar mij, of stuur een mail naar blizzboys@gmail.com. Iedereen die reageert krijgt een antwoord dat deze is ontvangen!
Groeten,
Sneek |
PS: Kan een mod dit topic sluiten voor nu?
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves