Heren heren,
Zullen we aub stoppen met de persoonlijke verwijzingen? Ik zie niet in waarom dat constructief is en hoe dat gaat helpen om een beter toernooi te krijgen (nu of in de toekomst). Kortom, voordat je post, lees nog eens door of je inderdaad alleen maar inhoudelijk in gaat op de punten of dat je eigenlijk het topic niet raakt. Het maakt dan niet uit of je vriendelijk of aardig doet, maar als het niet over het toernooi gaat maar over het feit dat je eerder al hebt gezegd dat er dingen mis zouden gaan dan is dat mijns inziens al niet nuttig.
Om met dat laatste punt door te gaan, wij hebben al jullie posts gelezen (of ik in ieder geval). Dat wil niet zeggen dat we iedereen zijn adviezen overnemen. Meer free wins weggeven en strenger optreden worden bewust niet gedaan in het kader van tweakers voor tweakers en met het idee dat iedereen met het toernooi meedoet voor zijn plezier. Nu we hebben gemerkt dat het animo sneller afneemt dan in het vorige toernooi (waar we grotere leagues hadden en dus nog meer "wachttijd") zullen wij daar voor het volgende toernooi op anticiperen. Wij zijn wederom benieuwd naar jullie ideeën hierover, maar wees aub coulant dat we niet alle ideeën daadwerkelijk gaan implementeren.
Ik zou graag het toernooi eindigen met een korte vragenlijst. Ik wou dit eerst op de website doen, maar wellicht is het wel een idee om het via DM te doen. Ik heb 2 simpele vragen. Ik zou graag willen dat als je inderdaad behoefte hebt om het volgende toernooi leuker te laten zijn dat je deze binnen enkele minuten beantwoord (het idee is dat je de dingen opschrijft die je meteen te binnen schiet en niet dat je er een exercitie van maakt om zoveel mogelijk dingen te bedenken).
De vragen zijn:
1) Wat ging goed?
2) Wat kon beter?
Per vraag zou ik je willen vragen tussen 3 en 5 korte zinnen/woorden te gebruiken om je uit te drukken. Naast de korte "uitleg" eventueel ook een langere uitleg met wat je precies bedoelt.
VB: Mensen leren kennen. Ik heb in het toernooi wat mensen ontmoet waar ik nooit eerder mee heb gespeeld en ik heb zelfs een 2vs2 partner erbij.
VB2: Doorlooptijd. Ik had graag gezien dat het toernooi binnen 2 weken was afgerond, na 2 weken had ik minder tijd/zin waardoor ik eigenlijk geen zin meer had.
We kunnen dit ook een keer via skype bespreken als je dat liever wilt. In dat geval moet je zijdena toevoegen op skype en mij een bericht sturen.
Ik zal al het commentaar verzamelen en waar mogelijk groeperen. Daarna zal ik met een lijst terugkomen die we punten zullen gaan geven om tot een prioriteit te komen. De belangrijkste aspecten zullen wij dan proberen op te lossen bij een volgend toernooi. Hoe klinkt dat? Veel constructiever kan ik niet worden ben ik bang
Mailen mag natuurlijk ook naar blizzboys@gmail.com. Ik zal iedereen die mij een reactie stuurt een reactie terugsturen, zodat je weet dat je gehoord bent. Iedereen, shadowbumble of niet, participant of niet, mag reageren.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves