Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Ben ergens wel blij dat ik niet gewonnen heb, je bent een stuk beter geworden.
En mij dik afgestraft voor het onderschatten van de tegenstander.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
My bad. Had DM aangeklikt en toen volledig vergeten te reageren. Ik ben bijna elke avond wel van 19:00 tot 02:00+ online, en tot donderdag waarschijnlijk heel de dag.MrVegeta schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:39:
Danslo en Benno laten niets meer van zich horen helaasEn de strijd voor de winnaar in die cup gaat dus tussen jullie 3en.
Ik had al eerder aangegeven dat je wat mij betreft Benno auto-win kan geven omdat ik in de 'officiele' periode niet aanwezig kon zijn. Mocht je echter toch willen dat we hem alsnog spelen dan mag Benno een tijd aangeven en zolang dit in de avond is kan ik de komende paar dagen bijna 100% zeker aanwezig zijn.
Ik zal in de DM een link plaatsen naar deze reactie.
Anoniem: 359647
ik heb zo even de laatste twee pagina's gelezen en eerlijk gezegd snap ik niet helemaal waar het allemaal over gaat as in wat er mensen dwars zit. Op het eerste gezicht lijkt het mij iig een leuk initiatief en ik zou de volgende keer ook graag mee doen, is er al bekend wanneer er weer een toernooi opgezet wordt?
ik houd het forum voorlopig wel in de gaten.
cheers
Verder zijn er ook een aantal mensen geweest waarbij het plannen van matches niet helemaal soepel liep, en dat zorgt helaas voor vertraging.
Ik gok dat het volgende tournament over een paar weken kan starten, maar dat ligt vooral aan vegeta en sneek
Dat gezegd hebbende, heb ik nog niet meegedaan maar lijkt me leuk om in een NL toernooi mee te doen. Ik weet zeker dat m'n huisgenoot er hetzelfde over denkt!
Haal je die dagen niet, pech... auto loss.
Zat je in winners bracket dan ga je door naar loser, zat je al loser, dan is het einde verhaal.
Persoonlijk vind ik het fantastish dat Xos de finale van mij won.
Ik had 'm zelf uitgeschakelt, en toch de finale van mij winnen.
Mede door het feit dat er +/- 6 weken tussen zaten, en ik niet meer competatief sc2 speel.
Ik miste de routine en ook wel wat motivatie... dankzij Daugion eigenlijk waar ik ook lang op moest wachten voor de finale winners bracket.
Als ik wat meer tijd over had in de week, om achter m'n pc te gaan zitten had ik me graag aangeboden als "pusher", en een beetje mensen achter hun vodden aan zitten. En natuurlijk free wins geven als er niet word gereageerd. (Ik vind dat een geldig excuus voor niet opdagen namelijk niet bestaat)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kan dit misschien komen doordat degene die uit het toernooi werden geknikkerd er eigenlijk geen aandacht meer aan schonken? Voor mij geldt dat namelijk nogal. Nu zat ik hier zelf over na te denken en ik vroeg me af of er niet meer interesse is voor een soort puntensysteem. Ik heb hier zelf een nogal vreemdsoortig systeem voor bedacht waarbij iedereen gewoon mee blijft doen tot het einde. Na elke ronde wordt de ranglijst bijgewerkt en krijg je in de meeste gevallen een nieuwe tegenstander. Het houdt dus in dat iedereen tot het einde blijft spelen. Bij 16 spelers in een pool speelt iedereen 8 rondes van twee potjes (gelijk of minder aan de losers bracket nu). Voor elke 4 spelers meer komt er een ronde bij. Uiteraard betekent het wel dat er meer potjes worden gespeeld omdat er op het einde meer mensen overblijven. Een echte finale is er ook niet. Ik ben benieuwd wat anderen hiervan denken, met name de blizzboys.MrVegeta schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:17:
Het rare is, in het begin verliep het toernooi best goed qua matches die moesten worden gespeeld. Hoe verder we kwamen hoe minder enthousiast de spelers werden had ik het idee.
Anoniem: 303530
of je moet iedereen tegen iedereen laten spelen, maar dat duurt VEEL te lang.
Zijn de halve en kwart finales nu al gespeeld ?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Tja, dat blijft lastig, heb je toch wat extrinsieke motivatie nodigMrVegeta schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:32:
Het maakt mij ook niet zoveel uit hoe spelers zich voelen die niet meer meedoen maar juist spelers die er in zitten worden minder enthousiast.
Verder in reactie op darkstone:
Via het puntensysteem hoef je niet iedereen tegen elkaar te laten spelen, de beste spelers komen elkaar vanzelf tegen. Een finale is er niet, want degene met de meeste punten wint gewoon. Of je moet de nummers 1 en 2 nog tegen elkaar laten spelen en dat de finale noemen.
Nog even de voordelen: Als mensen een ronde niet spelen, kost ze dit gewoon punten. Geen free wins en het toernooi gaat gewoon door. Maar goed, als motivatie het grote probleem is en het huidige systeem de voorkeur geniet dan gaat mijn idee de prullenbak wel in
Anoniem: 291359
Ah, vroeg me al af of ie nog gespeeld zou wordenlightwing schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:14:
Disco vs. lightwing (raynor finale) vrijdag 20.00
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 291359 op 13-10-2010 17:36 ]
Dat is de gewone league dan... dat is niet interessant... dan moet je mensen te porren voor een match...Vidar schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:06:
[...]
Tja, dat blijft lastig, heb je toch wat extrinsieke motivatie nodig![]()
Verder in reactie op darkstone:
Via het puntensysteem hoef je niet iedereen tegen elkaar te laten spelen, de beste spelers komen elkaar vanzelf tegen. Een finale is er niet, want degene met de meeste punten wint gewoon. Of je moet de nummers 1 en 2 nog tegen elkaar laten spelen en dat de finale noemen.
Nog even de voordelen: Als mensen een ronde niet spelen, kost ze dit gewoon punten. Geen free wins en het toernooi gaat gewoon door. Maar goed, als motivatie het grote probleem is en het huidige systeem de voorkeur geniet dan gaat mijn idee de prullenbak wel in
een tour geeft meer spanning en druk. Je leagues strakker regelen... hoe is aan de blizzboys
Hier ben ik het totaal niet mee eens....MrVegeta schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:32:
Het maakt mij ook niet zoveel uit hoe spelers zich voelen die niet meer meedoen maar juist spelers die er in zitten worden minder enthousiast.
Alle spelers die aan het toernooi mee doen dragen in feite mee aan de sfeer/houdbaarheid van het toernooi.
1.) Als het toernooi sneller gaat, mengen ook sommige van deze "uitgeschakelde" mensen zich in het gesprek.
En houden hiermee het toernooi ook levend op het forum. (Nu is het op sterven na dood, met nog finale te gaan)
2.) Het is juist een uitdaging om zoveel mogelijk mensen er in te betrekken, ofwel als refferee of dat je naast het toernooi een poultje laat lopen om mensen langer aan het toernooi te binden.
Met publiciteit van een dergelijk toernooi zal het voor alle partijen hierin makkelijker verlopen, en mischien wel nieuwe opertunities aanboren.
tot slot
Per defenitie zou een "organiserend" orgaan zich niet moeten uitlaten met woorden als:
Intereseerd me niet wat.....
Onze focus ligt op Raynor...
Krijg je achteraf alleen maar gezeik over.
Nog een persoonlijke mening over de casts van de leagues...
+/-150 games gespeeld in 5 leagues dik over 1 maand tijd en +/-6% games gecast. (8stuks?)
Vind ik persoonlijk mager...
Ik snap de "ja maars" wel, privé tijd/geen zin/niet tegelijk online etc.. maar is wel ruimte voor wat verbetering imho.
Maarja, mischien ben ik wel te oud, en houd ik geen rekening met denkwijze gemiddelde gamer 16-24?
groep systeem zou ik niet doen, probleem is dan als mensen 2x verloren hebben ze vaak de interesse kwijt zijn. met een bracket systeem zijn ze gewoon uit het toernooi.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Deel wel de argumenten maar je kan het ook op een andere manier brengen................................
Mjah, ik had het verkeerd verwoord, natuurlijk is het wel zo dat we graag veel spelers enthousiast willen hebben door het hele toernooi heen maar als ik moest kiezen tussen spelers die zijn uitgeschakeld en spelers die doorgaan kies voor ik spelers die nog in het toernooi zitten. Het is raar maar er zijn echt een hoop free-wins weggegeven in het latere stadium van het toernooi.3xNix schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45:
Hier ben ik het totaal niet mee eens....
Alles spelers die aan het toernooi meedoen tonen interesse, helaas zijn er ook een aantal Tweakers die niet meedoen en het nodig vinden om gal te spuwen. En helaas zijn er ook spelers die wel meedoen maar gewoon niet meer reageren... dat is jammer voor ons en ook voor de spelers in het toernooi.3xNix schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45:
Alle spelers die aan het toernooi mee doen dragen in feite mee aan de sfeer/houdbaarheid van het toernooi.
We waren ook van plan om leagemanagers in te schakelen maar zijn er vanaf gestapt omdat we verwacht hadden dat we alles automatisch gingen doen en dat spelers elkaar wel gingen aansporen, helaas bleek dat in de latere rondes tegen te vallen. En dat het toernooi een te lange doorloop heeft twijfelt niemand aan. Het zou best een leuk idee zijn om spelers die zijn uitgeschakeld in het toernooi te houden met iets, daar ga ik eens over nadenken.3xNix schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45:
1.) Als het toernooi sneller gaat, mengen ook sommige van deze "uitgeschakelde" mensen zich in het gesprek.
En houden hiermee het toernooi ook levend op het forum. (Nu is het op sterven na dood, met nog finale te gaan)
2.) Het is juist een uitdaging om zoveel mogelijk mensen er in te betrekken, ofwel als refferee of dat je naast het toernooi een poultje laat lopen om mensen langer aan het toernooi te binden.
Met publiciteit van een dergelijk toernooi zal het voor alle partijen hierin makkelijker verlopen, en mischien wel nieuwe opertunities aanboren.
Als je denkt dat onze focus van het toernooi op Raynor ligt heb je dat verkeerd, de casts doen we in Raynor. Ondersteuning hebben we aan iedereen gegeven (die het wilde) in het toernooi. In alle cups. En op een gegeven moment werd het hier zo'n flameparty met sommige tweakers dat we er genoeg van hadden.3xNix schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45:
tot slot
Per defenitie zou een "organiserend" orgaan zich niet moeten uitlaten met woorden als:
Intereseerd me niet wat.....
Onze focus ligt op Raynor...
Krijg je achteraf alleen maar gezeik over.
Je moet begrijpen dat 90% van alle games niet echt boeiend zijn om te casten. Dat is het probleem, we hebben alle games uit de Raynor bekeken en daar zaten ook wel een aardige hoop saaie games tussen (20 min macro en dan maar units kotsen). Dat zijn gewoon geen interessante games om te kijken. We hebben trouwens ongeveer 10 games gedaan maar dat maakt niet uit.3xNix schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45:
Nog een persoonlijke mening over de casts van de leagues...
+/-150 games gespeeld in 5 leagues dik over 1 maand tijd en +/-6% games gecast. (8stuks?)
Vind ik persoonlijk mager...
Ik snap de "ja maars" wel, privé tijd/geen zin/niet tegelijk online etc.. maar is wel ruimte voor wat verbetering imho.
Maarja, mischien ben ik wel te oud, en houd ik geen rekening met denkwijze gemiddelde gamer 16-24?
In het volgende systeem wordt dat gedaandaanteb schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:57:
tis gewoon klote voor de organisatie om veel matches free wins te laten worden, daardoor worden er elke keer matches uitgesteld en stapelt dit zich op tot aan het eind. eigenlijk zou je gewoon matches die over de einddatum heengegaan zijn meteen als freewin moeten zetten, wel hard maar hou je wel strakke organisatie (ik zou het ook niet kunnen hoor)
groep systeem zou ik niet doen, probleem is dan als mensen 2x verloren hebben ze vaak de interesse kwijt zijn. met een bracket systeem zijn ze gewoon uit het toernooi.
Ik vind ook dat het toernooi sneller moet, vooral voor de winnaar uit de winner bracket duurde het veel te lang, Om het toernooi op 1 dag te doen is ook wat te veel van het goede maar het is wel iets waar we mee bezig zijn om uit te vogelen.JJerome schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:58:
Ik denk dat het toernooi juist sneller moet. Bijvoorbeeld kleinere toernooitjes maar dan wel allemaal op 1 dag. Tussen de semi en final was ik ineens gestopt met 1v1en en verloor dus ook de interesse in het toernooi. Als een toernooi op 1 dag plaats vind dan kun je lekker door spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 01:06 ]
Ze moeten ergens beginnen en ook al gaat het niet altijd vlot het ligt ook voor een groot deel aan de spelers die meedoen met het tornooi.
Wees blij dat er zo een initiatief is en als je er niet blij mee bent ga je gewoon op een ander een tornooitje zoeken waar je aan kan meedoen.
Just my 2 cents
Ik vind ShadowBumbles posts anders een stuk beter dan de jouwe. Jij als organisator zou je buiten het geflame moeten houden maar op deze manier maak je jezelf niet echt geloofwaardiger.
Van vrijwel alles wat hier nu fout gaat heb ik eerder al opgemerkt dat het fout kan gaan. Toernooien die zo'n lange doorlooptijd hebben zijn alleen interessant voor echte pro's omdat die nog iets te winnen hebben wat ervoor zorgt dat ze pro kunnen blijven. Voor anderen zijn één of twee maanden echt lang en waar je in het begin nog flink veel SC2 speelde is dat misschien een maand later alweer afgelopen. Ook daalt de motivatie voor iemand die verder moet in de losers bracket natuurlijk enorm wat er mede voor kan zorgen dat die matches in de losers bracket niet opschieten.
Als je nou gewoon alles op een avondje doet dan weet iedereen waar hij / zij aan toe is. Je bent hoogstens een avond kwijt (geldt voor alle betrokkenen) en de verliezers blijven sneller nog even hangen om de andere matches te zien. Sterker nog, gooi er een IRC kanaal bij en je kunt een hele gezellige nerd avond hebben
Verder is het natuurlijk amateuristisch om met een website te komend ie qua mogelijkheden e.d. duidelijk nog in de betafase verkeert. Dat is geen flame, dat is gewoon een constatering. Er zijn gewoon gratis alternatieven die veel beter werken dan jullie site op het moment maar die zijn genegeerd. Het is dan ook leuk om te bedenken dat jullie het een tijd terug zelfs nog over sponsoren hadden. Ik kan me echt niet indenken wie hier geld of goederen in wil steken met de huidige gang van zaken.
Again, dit is niet bedoelt als flame maar als feedback. En van de personen die feedback of geflame geven ben ik denk ik wel een van de weinigen die echt ervaring hiermee hebben en ook uit die ervaring spreken. Het spreekt voor zich dat ik een groot deel van de huidige problemen al lang had voorzien (wat ik waarschijnlijk destijds ook wel in posts gezegd heb). Maar als jullie dit zien als flame en weer reageren met "Haters will hate" of "dan doe je toch niet mee" dan maak je alleen jezelf belachelijk.
PS: het is natuurlijk belachelijk om ShadowBumble hier af te kraken. Zijn fout in het reguliere topic zal hij niet expres gemaakt hebben en het gaat jullie echt alleen vanwege die PM convo die jullie destijds onderling hadden (waar ik niets over kwijt wil behalve te zeggen dat jullie je toen ook erg onvolwassen gedroegen).
[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 00:58 ]
Dat er gratis alternatieven zijn (zoals binarybeast etc) wisten we, maar daar hebben we bewust niet voor gekozen, zoals al eerder vermeldWmm schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Verder is het natuurlijk amateuristisch om met een website te komend ie qua mogelijkheden e.d. duidelijk nog in de betafase verkeert. Dat is geen flame, dat is gewoon een constatering. Er zijn gewoon gratis alternatieven die veel beter werken dan jullie site op het moment maar die zijn genegeerd. Het is dan ook leuk om te bedenken dat jullie het een tijd terug zelfs nog over sponsoren hadden. Ik kan me echt niet indenken wie hier geld of goederen in wil steken met de huidige gang van zaken.
De reden hiervoor, gratis of niet; het is omslachtig, en werkt vaak niet helemaal naar wens. Het huidige systeem wel? Nee, maar het is wel een platform wat we aan het verbeteren zijn, en wat groeit naar iets dat het wel is. Vandaar ook dat we denken dat het komende tournament vele malen soepeler zal lopen.
Hadden we dan misschien de site toch eerst verder moeten uit breiden, en dan pas het tournament beginnen? Misschien, dan was het misschien beter verlopen, maar dat had langer geduurd, waardoor je de kans loopt dat we zelf de benodigde tijd niet langer zouden willen opbrengen.
En over de sponsors; waarschijnlijk niet met de huidige site en problemen, waarschijnlijk wel bij de 2.0 (komende) versie
Verder ga ik me niet met die ene discussie bemoeien, een fijna avond nog!
Je vergeet een optie, binarybeast of challonge gebruiken en in de tussentijd in stilte en rust aan je eigen site verder werken. Genoemde alternatieven zullen ongetwijfeld niet helemaal naar je zin zijn, maar was de eigen site in z'n huidige vorm dat wel? Ik denk dat die juist nog veel minder was.Douw3rd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Dat er gratis alternatieven zijn (zoals binarybeast etc) wisten we, maar daar hebben we bewust niet voor gekozen, zoals al eerder vermeld
De reden hiervoor, gratis of niet; het is omslachtig, en werkt vaak niet helemaal naar wens. Het huidige systeem wel? Nee, maar het is wel een platform wat we aan het verbeteren zijn, en wat groeit naar iets dat het wel is. Vandaar ook dat we denken dat het komende tournament vele malen soepeler zal lopen.
Hadden we dan misschien de site toch eerst verder moeten uit breiden, en dan pas het tournament beginnen? Misschien, dan was het misschien beter verlopen, maar dat had langer geduurd, waardoor je de kans loopt dat we zelf de benodigde tijd niet langer zouden willen opbrengen.
En over de sponsors; waarschijnlijk niet met de huidige site en problemen, waarschijnlijk wel bij de 2.0 (komende) versieVandaar ook dat we bij het huidige tournament er voor gekozen hebben om nog niet actief sponsors in te schakelen.
Verder ga ik me niet met die ene discussie bemoeien, een fijna avond nog!
Ik ga in ieder geval een spec plekje proberen te bemachtigen
Zullen we aub stoppen met de persoonlijke verwijzingen? Ik zie niet in waarom dat constructief is en hoe dat gaat helpen om een beter toernooi te krijgen (nu of in de toekomst). Kortom, voordat je post, lees nog eens door of je inderdaad alleen maar inhoudelijk in gaat op de punten of dat je eigenlijk het topic niet raakt. Het maakt dan niet uit of je vriendelijk of aardig doet, maar als het niet over het toernooi gaat maar over het feit dat je eerder al hebt gezegd dat er dingen mis zouden gaan dan is dat mijns inziens al niet nuttig.
Om met dat laatste punt door te gaan, wij hebben al jullie posts gelezen (of ik in ieder geval). Dat wil niet zeggen dat we iedereen zijn adviezen overnemen. Meer free wins weggeven en strenger optreden worden bewust niet gedaan in het kader van tweakers voor tweakers en met het idee dat iedereen met het toernooi meedoet voor zijn plezier. Nu we hebben gemerkt dat het animo sneller afneemt dan in het vorige toernooi (waar we grotere leagues hadden en dus nog meer "wachttijd") zullen wij daar voor het volgende toernooi op anticiperen. Wij zijn wederom benieuwd naar jullie ideeën hierover, maar wees aub coulant dat we niet alle ideeën daadwerkelijk gaan implementeren.
Ik zou graag het toernooi eindigen met een korte vragenlijst. Ik wou dit eerst op de website doen, maar wellicht is het wel een idee om het via DM te doen. Ik heb 2 simpele vragen. Ik zou graag willen dat als je inderdaad behoefte hebt om het volgende toernooi leuker te laten zijn dat je deze binnen enkele minuten beantwoord (het idee is dat je de dingen opschrijft die je meteen te binnen schiet en niet dat je er een exercitie van maakt om zoveel mogelijk dingen te bedenken).
De vragen zijn:
1) Wat ging goed?
2) Wat kon beter?
Per vraag zou ik je willen vragen tussen 3 en 5 korte zinnen/woorden te gebruiken om je uit te drukken. Naast de korte "uitleg" eventueel ook een langere uitleg met wat je precies bedoelt.
VB: Mensen leren kennen. Ik heb in het toernooi wat mensen ontmoet waar ik nooit eerder mee heb gespeeld en ik heb zelfs een 2vs2 partner erbij.
VB2: Doorlooptijd. Ik had graag gezien dat het toernooi binnen 2 weken was afgerond, na 2 weken had ik minder tijd/zin waardoor ik eigenlijk geen zin meer had.
We kunnen dit ook een keer via skype bespreken als je dat liever wilt. In dat geval moet je zijdena toevoegen op skype en mij een bericht sturen.
Ik zal al het commentaar verzamelen en waar mogelijk groeperen. Daarna zal ik met een lijst terugkomen die we punten zullen gaan geven om tot een prioriteit te komen. De belangrijkste aspecten zullen wij dan proberen op te lossen bij een volgend toernooi. Hoe klinkt dat? Veel constructiever kan ik niet worden ben ik bang
Mailen mag natuurlijk ook naar blizzboys@gmail.com. Ik zal iedereen die mij een reactie stuurt een reactie terugsturen, zodat je weet dat je gehoord bent. Iedereen, shadowbumble of niet, participant of niet, mag reageren.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Maybe, maar zoals ik een tijd geleden al een keer zij, hadden we eigenlijk op minder tegenslag gerekend wat betreft de site. Er kwamen een aantal bugs naar boven die meer tijd vergde dan ik aanvankelijk had gepland. Bineary scheen nogal frustratie op te roepen vorig tournament, en ondanks dat we wel wisten dat de site bij de tournament start niet 100% ultrasupertastic zou zijn, had ik hem wel beter verwacht dan nu. Overigens, het is ook me eigen schuld, dus only me to blameWmm schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:38:
[...]
Je vergeet een optie, binarybeast of challonge gebruiken en in de tussentijd in stilte en rust aan je eigen site verder werken. Genoemde alternatieven zullen ongetwijfeld niet helemaal naar je zin zijn, maar was de eigen site in z'n huidige vorm dat wel? Ik denk dat die juist nog veel minder was.
Wat waren echt de problemen met de site dan? Ik kon me aanmelden, inschrijven en de brackets werkten. Prima wat mij betreft. Ik vind echt dat jullie wat meer lof verdienen.Douw3rd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:41:
[...]
Maybe, maar zoals ik een tijd geleden al een keer zij, hadden we eigenlijk op minder tegenslag gerekend wat betreft de site. Er kwamen een aantal bugs naar boven die meer tijd vergde dan ik aanvankelijk had gepland. Bineary scheen nogal frustratie op te roepen vorig tournament, en ondanks dat we wel wisten dat de site bij de tournament start niet 100% ultrasupertastic zou zijn, had ik hem wel beter verwacht dan nu. Overigens, het is ook me eigen schuld, dus only me to blame
Dat laatste is niet waar natuurlijkDouw3rd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:41:
[...]
Maybe, maar zoals ik een tijd geleden al een keer zij, hadden we eigenlijk op minder tegenslag gerekend wat betreft de site. Er kwamen een aantal bugs naar boven die meer tijd vergde dan ik aanvankelijk had gepland. Bineary scheen nogal frustratie op te roepen vorig tournament, en ondanks dat we wel wisten dat de site bij de tournament start niet 100% ultrasupertastic zou zijn, had ik hem wel beter verwacht dan nu. Overigens, het is ook me eigen schuld, dus only me to blame
De reden dat wij een eigen site willen is omdat we niet afhankelijk willen zijn en onze eigen site hebben met eigen community zodat onze toernooien steeds iets groter worden. Blijkbaar hebben we wat te veel hooi op onze vork genomen. Dat zit nou eenmaal in het leerproces. We nemen nu pauze, nadat we alle finales hebben gecast en wellicht een FFA met alle winnaars hebben gedaan mocht daar nog interesse in zijn.
En dan komen we in November met een nieuw toernooi terug, dat beter en sneller zal verlopen, minder frustraties voor deelnemers zal hebben, minder ergenissen voor ons en dus voor iedereen.
@Jeroen, mjah. De website werkte in zijn basiselement en daar was alles wel mee gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 00:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 01:07 ]
And I'm the only one and I walk alone.
De 2 laatste spelers, Danslo en Synx de finalisten van de Warfield Cup moeten hun match nog spelen zodat we die kunnen casten en om te zien of we een FFA kunnen gaan doen
[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 16-10-2010 01:14 ]
MrVeg, laten we hopen dat die motivatie weer komt. Af en toe zit het wat tegen, o.a hoe je daarmee omgaat laat natuurlijk z'n sporen achter, het is dan ook een leerproces voor iedereen!. Slaap er een paar nachtjes over, kijk ook naar de goede punten en neem dan pas je beslissing. Zou natuurlijk zonde zijn!
De basiselementen werkten idd wel, al zat er een gare bug in die er random voor zorgde dat 1 op de 10 spelers een probleempje met registratie/activatie had. Geen ramp verder, zorgde niet voor heel veel vertraging.JJerome schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:59:
[...]
Wat waren echt de problemen met de site dan? Ik kon me aanmelden, inschrijven en de brackets werkten. Prima wat mij betreft. Ik vind echt dat jullie wat meer lof verdienen.
Wel had ik bijv. al gedacht het systeem in die tijd af te hebben, wat er voor moest zorgen dat spelers zelf hun uitslag kunnen invullen, waardoor de brackets etc automatisch geupdate werden.
Jouw praten we wel om, een kratje bier en een avondje knallen op skype en je bent weer terugMrVegeta schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:06:
Bedankt Promo voor het ingrijpen maar bij mij is de motivatie die ik nog had om iets aan het toernooi te doen of om wellicht een ander toernooi te gaan organiseren nu toch eindelijk weg dus ik verwacht niet dat ik hier nog tijd in ga steken.
De 2 laatste spelers, Danslo en Synx de finalisten van de Warfield Cup moeten hun match nog spelen zodat we die kunnen casten en om te zien of we een FFA kunnen gaan doen.
jongens support die gasten, ze doen hun best, als jij het beter kan laat dan het zien. Ik kan zelf wel beter inrichten maar ik ben f*cking lui. dus ik heb mijn hulp aanboden (programmeerwerk) en die blijft.
trouwens die poule systeem werkt misschien beter. 2 leagues ofzo met grotere poules. dan kan iedereen meedoen...
inderdaad er zijn best veel potjes.. misschien gewoon 1potje
Werk met een structuur.
IMO is het zo dat jullie een idee hebben waar je met dit concept naar toe wil, en de deelnemers hebben dat. Zorg dat je er achter komt wat die ideeën zijn (verzamel feedback) en kijk naar verschillen en overeenkomsten. Je krijgt dan een goed beeld wat het meest nodig is en prioriteit verdient. Dan kun je naar buiten komen met 'We zien dat veel deelnemers klagen over de beschikbaarheid van tegenstanders. Dit willen we oplossen door middel van X. Wat denken jullie hiervan...'
Een beetje zoals blizzard met sc2 doet. Reviewen van toernooi tot toernooi en elke keer een beetje beter. Het oplossen van een bepaald probleem doet de klachten er over minderen, waardoor je naar een ander probleem kan kijken.
Als je zo communiceert met je 'klanten' krijg je ook meer waardering en vertrouwen van hen. Dat doet er uiteindelijk toe denk ik
@Sneek: 1) Ik had zelf gelukkig geen problemen met de beschikbaarheid en het indelen in leagues op basis van niveau vond ik erg goed.
2) Helaas waren andere dingen minder gelukkig. Het toernooi duurde lang en is daarom lang niet zo 'spannend'. Het systeem was wat omslachtig en kwam voor een groot deel neer op doorzetting van de deelnemer om uberhaupt aan het spelen te komen. De communicatie tussen organisatie en deelnemersveld krijgt van mij ook een onvoldoende (vooral tijdens toernooi).
Hope that helped!
komop dit is een toernooi door amateurs geregeld, ze hebben het super gedaan.
je hebt altijd mensen die niet uit zichzelf de juiste moeite nemen om hun matches te spelen,
dont blame de organisatie maar die spelers.
als je aan een toernooi meedoet mag de organistatie verwachten van je dat je er een beetje moeite voor doet (tijd voor vrijmaken, en contact met je opp. zoeken).
anyway, lets go voor het volgende toernooi!
En @ muta, totally agreed @ luie spelers. Maar weten we ook waar dit gedrag uit voort komt? Kun je er iets aan doen om dit gedrag te voorkomen of ligt het totaal bij de spelers zelf? Hoe ga je om met deze spelers? Zouden interessante vragen kunnen zijn, toch? Maar dan ben je idd wel heel serieus, kan me voorstellen dat het aan gaat voelen als werk.
Sorry dat het in m'n 3e post pas gebeurd, maar beter laat dan nooit: Credits voor afgelopen toernooi! Je kan ook kijken naar de matches die wél goed verlopen zijn, maar waar dan weer geen 20 pagina's aan vuile woorden over is geschreven!
[ Voor 14% gewijzigd door RJBanthum op 18-10-2010 00:51 ]
Het feit dat Synx op een mac met een magic mouse zat hielp daar ook niet echt aan mee. Werd 3-1, met 3 van die potjes cannon/gateway rushes, en 1 mislukte DT rush die gecounterd werd met VR rush
Ik zal vanavond de replays opsturen, for what it's worth
Wat wel droog zou zijn, als de replays ook geluid zouden opslaan van de spelers zelf. Ik heb gister toch aardig een aantal keer die magic mouse naar het kleine gaatje van Steve Baantjes gewenst! Kan af en toe grappig zijn
Trouwens, nexus wars blijft leuk
Verder vond ik het prima gaan. Mijn potjes werden allemaal op tijd gespeeld. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de spelers, de sterke arm der organisatoren reikt immers maar zo ver. Ik verheug me op het volgende toernooi en als ik op enige wijze (programmeren of i.d.) kan helpen dan ben ik bereikbaar. We kunnen inderdaad wel gal gaan spuwen, maar dan help ik liever als dat kan.
MrVegeta schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:59:
Misschien dat ik en Dre nog wel even tijd hebben in het weekend om jou game te casten maar dat is dan het laatste wat ik doe als BlizzBoy.
How about you turn that frown upside down.
Ik verwacht gewoon een HWH2 hoor!
Ik snap trouwens van een aantal organisatoren van het tournooi wel dat ze het niet leuk meer vinden. Het is iets wat je doet voor de lol als mensen dan gaan klagen en wel aanmelden maar niet op komen dagen dan is de lol er snel vanaf. Helaas maar waar.
uitgerekend mijn eerste potje begon het ellende al...Shadowhawk00 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:
Waarom wordt nu iedereen ineens zerg? Vroeger zag je haast geen zerg lopen en was het makkelijk met de zerg te winnen omdat iedere speler zoiets had van huh zerg wat is dat nou weer.
Ik snap trouwens van een aantal organisatoren van het tournooi wel dat ze het niet leuk meer vinden. Het is iets wat je doet voor de lol als mensen dan gaan klagen en wel aanmelden maar niet op komen dagen dan is de lol er snel vanaf. Helaas maar waar.
offtopic:
iedereen is zerg omdat fruitdealer had gewonnen. sindsdien is het spel voor mij leuker opgeworden
Anoniem: 291856
Is een oud-zerg die protoss aant leren is ook goed?JJerome schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:21:
Wie speelt hier niet Zerg en heeft zin om vanavond effe een paar 1v1's er doorheen te knallen?
1) Je wilt het toernooi doorzetten.
2) Je wilt niet iemand het toernooi uitknikkeren vanwege problemen met de matchmaking, zeker niet in de latere stages van het toernooi.
Des ondanks alles, denk ik dat 't toch redelijk gelukt is.:)
De communicatie ging wat mij betreft toppie, nooit lang hoeven te wachten de er was minstens 1x per week een update over nieuwe matches. Ik zou heeeel graag een nieuwe willen zien!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Soort league achtig ding, dan kan iedereen gewoon kijken tegen wie ze nog niet gespeeld hebben en kijken wat er te regelen is via het topic. (Of mag dat niet, moet dat per DM?)
(DM sessie maken met alle mensen erin?)
Ik weet zeker dat je binnen 2-4 weken ziet wie er echt nog actief is, en wie al weer weg is.
Conclusie is dan:
Je hebt lekker tegen random tweakertjes gespeeld. (best of 3)
Je houd door te spelen, en in het topic actief te zijn het hele gebeuren "levendig".
Na een aantal weken is duidelijk te zien wie nog actief is en wie niet.
HWH2 met de actieve mensen....
Gewoon een setup met:
HWH league Persoon 1 Persoon 2 Persoon 3 | Persoon 1 XXXX 2-1 2-0 | Persoon 2 1-2 XXXX 2-1 | Persoon 3 0-2 1-2 XXXX |
Gewoon zomaar een ideetje... meer niet.
als er tenminste een volgend toernooi komt, hopelijk wel
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
dat invul systeem had ik eigenlijk al in de eerste weken van het tournament willen afhebben, iig voor het nieuwe tournament

Kritiek hoort erbij jongens. Niet zo snel huilie doen
Je post is net zo subtiel als een Terran die met 35 tanks een zerg basis inrijd zeg. Groot praat? Wat voor groot praat, ik mag hopen dat het duidelijk was dat Haters Will Hate vooral erg cynisch was bedoeld. Kritiek hoort er inderdaad bij maar de mailtjes en posts die ik om mij oren heb gekregen vallen al lang niet meer onder kritiek en om daar op verder te gaan, ik stop niet vanwege kritiek, ik stop vanwege de ondankbare community. Dat we nu allemaal complimentjes krijgen is leuk om te horen maar alle motivatie die ik had om nog eens zo iets te doen is weg.VP. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:
Hilarish dit. Eerst grote praat hebben, en nu er wat kritiek is er gelijk maar mee kappenBeetje sneu voor Douw3rd ook. Al dat harde werk voor niets..
Kritiek hoort erbij jongens. Niet zo snel huilie doen
Tuurlijk is het sneu voor Douwe maar ik heb ook veel tijd en moeite in de site gestopt dus is het ook sneu voor mij en en ook sneu voor Dre.
Maar hey, ik ben blij dat het jou in ieder geval weer aan het lachen heeft gebracht.
Met Dre en Kees (outcast) heb je ook een prima fundering voor een toekomstig toernooi hoor, daar hoef ik niets meer aan te doen. Pak BinearyBeast want "OMG DAT IS ZO GOED NOOBS" en ga het daarmee regelen. GLHF
^Dat.MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:12:
[...]
Maar hey, ik ben blij dat het jou in ieder geval weer aan het lachen heeft gebracht.
[ Voor 82% gewijzigd door ShadowBumble op 26-10-2010 16:39 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Stelletje kinderen, ik kots op iedereen die overal op loopt te happen.
Gedraag je nou eens als een stel volwassenen ofzo....
En ja ik post hier offtopic, maar volgens mij gaat het al de hele tijd zo en iedereen doet vrolijk mee, mods close dit ofzo. pointless flames all over the place.
Mjah dit gaat sowieso niet lekker werken aangezien er heel veel niveau verschil is tussen tweakers, spelers zullen constant van betere spelers verliezen en zullen nog sneller niet meer terugkomen dan ze nu al deden. Ik zou nog wel een soort pool systeem willen gebruiken en dan zonder loser bracket spelen zodat het toernooi sneller doordraait en toch iedereen veel matches kan spelen. Maar goed, dat had ik in gedachten, die gedachten zijn gesmolten als het ijs in mijn ijskast vannacht.3xNix schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:32:
Gooi anders gewoon alle "ingeschreven" mensen op 1 hoop... zonder toernooi.
Soort league achtig ding, dan kan iedereen gewoon kijken tegen wie ze nog niet gespeeld hebben en kijken wat er te regelen is via het topic. (Of mag dat niet, moet dat per DM?)
(DM sessie maken met alle mensen erin?)
Ik weet zeker dat je binnen 2-4 weken ziet wie er echt nog actief is, en wie al weer weg is.
Pssstt minder posten meer Raynor finals casten!MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:19:
[...]
Mjah dit gaat sowieso niet lekker werken aangezien er heel veel niveau verschil is tussen tweakers, spelers zullen constant van betere spelers verliezen en zullen nog sneller niet meer terugkomen dan ze nu al deden. Ik zou nog wel een soort pool systeem willen gebruiken en dan zonder loser bracket spelen zodat het toernooi sneller doordraait en toch iedereen veel matches kan spelen. Maar goed, dat had ik in gedachten, die gedachten zijn gesmolten als het ijs in mijn ijskast vannacht.
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 26-10-2010 18:28 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
2 mensen gaat lekker ouwehoeren tijdens de casts...
en de anderen gaat het organiseren + website...
gooi nog een tour er tegen aan. En met vol plezier gaan doen. Ik vond wel leuk hoe jullie MIJ afkraken
Strakke leiding en niet aan de mensen overlaten. Wij allemaal zijn net als kleine kut kinderen. Trouwens... geef een seintje als jullie niet meer gaan organiseren. Want ik vind het erg zonde.
als er een nieuwe tour komt... mogen mensen jou dan inhuren voor castenMrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:01:
Zoals ik al een aantal keer heb gezegd heb ik op het moment weinig interesse om nog iets te doen qua toernooi. Casten met Dre vind ik nog altijd wel leukmaar op het moment heb ik zoveel betere dingen te doen dan mij bezig te houden met BlizzBoy toernooien. Als ik ik een lijst had met prioriteiten dan staat het ongeveer onder "de koelkast schoonmaken".
Ik moet eerlijk toegeven dat door drukte in real life ik de laatste ( semi en final) potjes van het hwh tourny niet heb gezien. Tussendoor heb ik nog één cast van de BlizzBoys kunnen zien. Het blijft goed spul. Hoe dat bij andere zat weet ik niet maar dat is hun zaak. Een vriend zei echter dat ik nodig weer het topic moest bijhouden. Dus voila daar gingen we weer. Is er echt iets de afgelopen weken veranderd? Naast dat Alu zo te zijn zijn eer niet laat aantasten. Wat mij betreft is het gezeur over regelingen afgelopen, bots. Het mooiste zou natuurlijk nog een eind post van BB zijn met de eindresultaten van alle leagues. Dan kennen we allemaal weer verder met boeren op het land. Het volgende tourny laat wel op zich wachten.
Mocht Sneek tijd hebben mag hij een mooie post maken om af te sluiten maar ik heb daar geen tijd en zin in.
het was inderdaad relatief kut geregeld maar ik ga niet zeggen dat ik zelf beter kan, want ik kan het niet beterMrVegeta schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:10:
Oh dus wat? Ik (en anderen) steken hier veel tijd en werk in, krijgen een _shitload_ aan gezeik over ons heen en dan wanneer ik ophoud krijgen we complimentjes en dan is alles weer goed? Zo werkt het niet bij mij. Ik ben vrij wit/zwart en ik weet toch dat wanneer we weer een toernooi beginnen het toch weer in zekere mate faalt vanwege a: de community en b: het gebrek aan ervaring waardoor het weer niet lekker draait en we weer allemaal gezeur en gedoe over ons heen krijgen.
Mocht Sneek tijd hebben mag hij een mooie post maken om af te sluiten maar ik heb daar geen tijd en zin in.
Maar je meot het moed niet opgegeven, althans van kritiek leer ik alleen ervan.
naja ik ga ff dre trappen
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 30-10-2010 11:15 ]
Haters will Hate!MrVegeta schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:48:
En met "ons" bedoeld hij zichzelf.
Ik denk dat hier de grootste miscommunicatie in zit. Het is niet zo dat 'alles weer goed' is, alles was de hele tijd goed, maar pas als de discussie oplaait voelen de Lovers pas de noodzaak om hun stem te laten horen om tegenwicht te bieden aan al de Haters, mijzelf incluis. Ik heb zelden wat van me laten horen, maar ik heb wel bijna al jullie casts gezien, dit hele topic gelezen, en enkele matches live gevolgd. Mensen trekken nou eenmaal veelal enkel hun bek open als ze wat te klagen hebben. Dat is niet fair tegenover de moeite die jullie erin steken, maar zo werkt het nu eenmaal. Ik denk dan ook dat je niet moet vergeten dat 80 mensen met veel plezier hebben deelgenomen, er 50 paginas aan posts zijn geschreven, en er maar liefst 30,671 keer genoten is van jullie spelanalyses, slechte grappen, transformer imitaties en jouw manly manly voice.MrVegeta schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:10:
Oh dus wat? Ik (en anderen) steken hier veel tijd en werk in, krijgen een _shitload_ aan gezeik over ons heen en dan wanneer ik ophoud krijgen we complimentjes en dan is alles weer goed?
Als je geen zin meer hebt begrijp ik dat volkomen, maar die paar azijnpissers zijn geen afspiegeling van iedereen die zich betrokken heeft gevoeld met dit toernooi. Dat ze zich wel zo uiten, geeft juist aan dat ze (veelal ongenuanceerd) meedenken met het toernooi. Als jullie geen tot weinig kritiek hadden gekregen, was het waarschijnlijk niet zo'n boeiend toernooi geweest.
Om nog even on-topic af te sluiten, toen jullie mijn game aan het casten waren, wisten jullie bijna pijnlijk veel fouten in mijn spel aan te wijzen. Heel vreemd vond ik dat, ik kon me namelijk toch nog helder herinneren dat ik op dat moment ontzettend goed mijn best aan het doen was. Ik had wellicht beter kunnen spelen, maar het waren ondanks dat alsnog erg leuke potjes.
De analogie lijkt me evident, dank voor jullie grote inzet en vermaak
Algemeen:
Dit toernooi deden 80 man mee. Zij waren verdeeld over 5 "categorieen" om iedereen zoveel mogelijk tegenstanders te geven van eigen niveau. Er zouden 29 wedstrijden per league gespeeld moeten worden, wat leid tot een "whopping" 145 wedstrijden in totaal. Met best of 3 zijn dat minimaal 290 games en maximaal 435 games!
Er deden:
5 random,
28 protoss,
18 zerg en
29 terran
spelers mee
Winnaars:
De volgende spelers hebben uiteindelijk de overwinning behaald in hun league en je kan de finales zien in het meegeleverde filmpje:
Raynor:
JJerome, wie anders zou je haast kunnen zeggen. Check out the video:
Valerian:
Luvk. Ongeslagen ook, waarmee hij ook een onbetwiste winnaar is. Wij denken dat hij de volgende keer maar in Raynor mee moet doen. Check out the video:
Kerrigan:
Trolando, die eigenlijk Talius heet ingame maar dat was vergeten te melden
Warfield:
Wel gespeeld, niet binnengekregen. Wordt vervolgd!
Finley:
Xos! Die tegen de persoon moest spelen met onuitspreekbare naam, Sdrawkcab. Oorspronkelijk wilden ze eigenlijk niet meer spelen, maar we hebben ze weten te overtuigen en daarmee presenteren we jullie de video:
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Mijn excuses voor het soms wat onhandige verloop van het toernooi. Desalniettemin denk ik dat de meerderheid van de deelnemers een leuke tijd hebben gehad. Ik heb in ieder geval erg veel plezier gehad in het casten van een behoorlijk aantal games die allemaal te zien zijn op ons youtube kanaal: YouTube: Kanaal van BlizzBoys.
Zoals de meesten van jullie wel hebben gelezen heeft mijn partner in crime, MrVegeta, Alucardu oftewel Peter niet zo genoten en hij zal dan ook niet bezig gaan met de organisatie van het volgende toernooi. Een volgend toernooi gaat er zeker wel komen en ik hoop dat de blizzboys dan wel weer enkele casts zullen gaan doen, maar we zullen zien!
Als laatste wil ik iedereen die ons een warm hart toedraagt (of niet) de volgende onderstaande gegevens in te vullen en te mailen of te dm-en:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Als je Haters Will Hate een cijfer zou geven wat zou het zijn (tussen 1 en 10): __ Wat vond jij goed gaan in het toernooi, wat vond je leuk? (SVP een korte uitleg per punt) 1) 2) 3) Wat kon er in jouw opinie beter? (SVP een korte uitleg per punt): 1) 2) 3) Bedankt voor je medewerking. Als je wilt reageren kopieer dan deze tekst en stop hem in een dm naar mij, of stuur een mail naar blizzboys@gmail.com. Iedereen die reageert krijgt een antwoord dat deze is ontvangen! Groeten, Sneek |
PS: Kan een mod dit topic sluiten voor nu?
Anoniem: 109640
cls schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:14:
@Liasis, warfield finale is wel gespeeld. Ging tussen mij en Synx nadat Benno had afgezegd. (werd 3-1 voor mij)
CLS, ik heb jouw games blijkbaar nooit ontvangen, wil je die alsnog opsturen?
Zo, aangepast.
[ Voor 5% gewijzigd door Liasis op 31-10-2010 23:03 ]
Bij dezeLiasis schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:53:
En hier zijn we dan, het sluitertje op het topic, de kers op de appelmoes etc etc. De eindpost met alle resultaten en enkele relevante feiten. Natuurlijk, zoals het mij betaamd, ook nog een vraag aan jullie, zie hiervoor het einde voor de mensen die dat liever willen overslaan.
Algemeen:
Dit toernooi deden 80 man mee. Zij waren verdeeld over 5 "categorieen" om iedereen zoveel mogelijk tegenstanders te geven van eigen niveau. Er zouden 29 wedstrijden per league gespeeld moeten worden, wat leid tot een "whopping" 145 wedstrijden in totaal. Met best of 3 zijn dat minimaal 290 games en maximaal 435 games!
Er deden:
5 random,
28 protoss,
18 zerg en
29 terran
spelers mee
Winnaars:
De volgende spelers hebben uiteindelijk de overwinning behaald in hun league en je kan de finales zien in het meegeleverde filmpje:
Raynor:
JJerome, wie anders zou je haast kunnen zeggen. Check out the video:
Valerian:
Luvk. Ongeslagen ook, waarmee hij ook een onbetwiste winnaar is. Wij denken dat hij de volgende keer maar in Raynor mee moet doen. Check out the video:
Kerrigan:
Trolando, die eigenlijk Talius heet ingame maar dat was vergeten te meldenHij heeft wel uiteindelijk Sissors weten te verslaan. Check out the video:
Warfield:
Wel gespeeld, niet binnengekregen. Wordt vervolgd!
Finley:
Xos! Die tegen de persoon moest spelen met onuitspreekbare naam, Sdrawkcab. Oorspronkelijk wilden ze eigenlijk niet meer spelen, maar we hebben ze weten te overtuigen en daarmee presenteren we jullie de video:
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Mijn excuses voor het soms wat onhandige verloop van het toernooi. Desalniettemin denk ik dat de meerderheid van de deelnemers een leuke tijd hebben gehad. Ik heb in ieder geval erg veel plezier gehad in het casten van een behoorlijk aantal games die allemaal te zien zijn op ons youtube kanaal: YouTube: Kanaal van BlizzBoys.
Zoals de meesten van jullie wel hebben gelezen heeft mijn partner in crime, MrVegeta, Alucardu oftewel Peter niet zo genoten en hij zal dan ook niet bezig gaan met de organisatie van het volgende toernooi. Een volgend toernooi gaat er zeker wel komen en ik hoop dat de blizzboys dan wel weer enkele casts zullen gaan doen, maar we zullen zien!
Als laatste wil ik iedereen die ons een warm hart toedraagt (of niet) de volgende onderstaande gegevens in te vullen en te mailen of te dm-en:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Als je Haters Will Hate een cijfer zou geven wat zou het zijn (tussen 1 en 10): __ Wat vond jij goed gaan in het toernooi, wat vond je leuk? (SVP een korte uitleg per punt) 1) 2) 3) Wat kon er in jouw opinie beter? (SVP een korte uitleg per punt): 1) 2) 3) Bedankt voor je medewerking. Als je wilt reageren kopieer dan deze tekst en stop hem in een dm naar mij, of stuur een mail naar blizzboys@gmail.com. Iedereen die reageert krijgt een antwoord dat deze is ontvangen! Groeten, Sneek
PS: Kan een mod dit topic sluiten voor nu?
Mocht je nog iets toe willen voegen aan deze laatste post, stuur het dan maar even per DM.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst