Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Afbeeldingslocatie: http://dmiessler.com/wp-content/uploaded_content/2008/09/facepalm2.png

Dear loard. Wat voor opbouwende kritiek geef jij dan? Of in ieder geval, wat voor opbouwende kritiek dat nog niet eerder is gezegd geef jij dan? Het enige wat jij aan het doen bent is trollen. En dat is wel jammer aangezien iedereen in dit topic hier zit voor de lol, inclusief mijzelf en dat er dan een aantal personen zijn die constant op de man spelen met punten die al eerder zijn vermeld.

Je hoeft het niet onze manier eens te zijn maar je kan ons niet overtuigen dat wij dingen anders moeten doen. Zoals ik in de DM ook al zei is dit topic meer voor discussies naar het toernooi toe (map keuzes, league opdeling, website functies) en niet voor organisatorische elementen. Wij weten ook wel wat wel en niet goed gaat, natuurlijk is het prima om ons daar eens op te wijzen maar het constante "ik moet er tegen in gaan ROAORAR" posten zorgt alleen maar voor een nare sfeer en daar heb ik geen zin in.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zoals ik al zei ik wacht wel even met verder discussiëren publiekelijk tot ik wel of geen toestemming heb om die DM's openbaar te maken.

Over het constante er tegenin gaan heb je helemaal aan jezelf te danken en jouw gedrag in je DM's

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Allereerst: Peacemaker, im sorry man! Mijn verdere toernooi bestaat uit het definitief uitschakelen van tegenstanders. Helaas was jij daarvan de eerste (je loting hielp overigens niet echt mee =P). GL in the future en bedankt!

Daarna:
Ik vind de discussie trouwens erg interessant. Er worden namelijk punten aangegeven ter verbetering, dat kan nuttig zijn! Ik ben het op een aantal punten namelijk met hem eens (ik ga ze niet nader omschrijven, voordat er weer een rel losbarst). Het feit dat de 'klager' (beetje negatief woord) moeite neemt om hier te posten is naar mijn mening een uiting van belangstelling voor het toernooi én hij wil schijnbaar dat het beter wordt! Iets dat jullie ook willen lijkt me? Ik zou het in ieder geval erg tof vinden als een toernooi als dit vlekkeloos en soepel (evt. ook nog snel) zou verlopen! De opbouwende kritiek van de 'klager', waarvan ik overigens vind dat hij het netjes heeft verwoord en heel vriendelijk is gebleven, helpt daar dan toch bij!?

Daarnaast vind ik ook dat de attitude van toernooileiders nooit arrogant mag zijn :-P Dat is iets persoonlijks, maar ik houd altijd wel van mensen die vriendelijk doen. Als je positiviteit uitstraalt naar buiten komt dat het toernooi alleen maar ten goede en maak je mensen enthousiast. Fouten kunnen gemaakt worden maar als je laat blijken dat je daar van wil leren, dan heb jij mijn respect al verdiend. Ik vermoed dat jullie voor het volgende toernooi strengere regels maken voor het aan de start verschijnen. Na wat ik hier heb gelezen zou ik zeggen dat dat goed te onderbouwen en dus ook terecht is.

Tot slot wil ik zeggen dat mijn ervaringen tot dusver in dit toernooi erg goed zijn en als ik de plannen lees voor de site en dergelijke kan ik niets anders dan uitkijken naar wat nog komen gaat! Gogo blizzboys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kunnen we AUB het topic hier relevant houden.

Ik heb niet allemaal gelezen waar het over gaat, maar volgens mij niet over waar het wel over moet gaan...

We zijn allemaal volwassen genoeg om fantsoenlijk met elkaar om te gaan, en als het je niet bevalt ga je maar weg naar ESL om daar tournaments te doen.

Ik ben blij dat iets zoals dit georganiseerd wordt, just for fun. En om op te scheppen als je het ver schopt.

Dus organisatie, laat je niet kisten en hup @ mezelf morgen avond voor de 2e ronde :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Agree @ muta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Van mij alleen maar pluimen in de reet van de Blizzboys. Het organiseren van zoiets gaat nooit zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:44:
Replays zijn opgestuurd. Game 2 was redelijk epic :P
Epic indeed. 10 HP op je natural omfg! Ik dacht dat die kapot was :( Sorry nog voor het kiezen van Kulas Ravine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:43:
[...]

Epic indeed. 10 HP op je natural omfg! Ik dacht dat die kapot was :( Sorry nog voor het kiezen van Kulas Ravine.
Zolang die imba terran maps maar in de map pool zitten, mag het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:00:
[...]

Zolang die imba terran maps maar in de map pool zitten, mag het ;)
Tja, ik had nog gezegd dat we die maar beter niet in de mappool hadden moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:21:
[...]
Tja, ik had nog gezegd dat we die maar beter niet in de mappool hadden moeten hebben :P
Misschien kunnen we in een volgend toernooi allemaal gekke maps stoppen, of slechts een map waarop constant gespeeld wordt. Nog originelere ideeen hoor ik graag. Ik hou er van om een eigen identiteit te hebben in het toernooi.
Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 01:14:
kunnen we AUB het topic hier relevant houden.

Ik heb niet allemaal gelezen waar het over gaat, maar volgens mij niet over waar het wel over moet gaan...

We zijn allemaal volwassen genoeg om fantsoenlijk met elkaar om te gaan, en als het je niet bevalt ga je maar weg naar ESL om daar tournaments te doen.
Begrijp ik uit deze opmerking dat je niet zo gecharmeerd bent van de ESL cups? Zij organiseren ook "fun" cups, wat volgens mij niet heel anders is als onze cup. Ik heb gesproken met de Nederlandse organisatie die zich bezig houd met de ESL en het is niet geheel ondenkbaar dat we wat dingen in de toekomst samen gaan doen, dus ik ben erg benieuwd of daar specifieke sentimenten rondom zijn.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mijn voorstel is voor het volgende toernooi en mappool van 10 maps te hebben (random nummer, kan meer of minder zijn) deze plaatsen we op de site in de vorm van een pol. Dan kan er dus op een map worden gevote en nemen we de top 4 of 5 aan mappen mee in de officiële mappool voor het toernooi :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen ook maps downvoten net zo lang tot er 1 map overblijft. De verliezer mag als eerste beginnen. Er mogen geen maps dubbel gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem gewoon een nuetrale map (metapolis, lost temple, ...), vervolgens mag de verliezer een map kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Lost Temple is blijkbaar Terran favorite, persoonlijk vind ik Meta zerg favorite... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LT valt over te twisten.. Als terran kan je de island makkelijk pakken, je kan makkelijk 2 base campen, je kan de cliffs misbruiken. Als zerg heb je inderdaad de muta's die zeer sterk zijn.. Ik denk persoonlijk dat ie Terran favored is. Toch is de map gewoon een must in je toernooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke map wil je dan kiezen? crap station? desert oasis? rush ravine? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik heb even de brackets weer geupdate, alleen de de eerste rondes trouwens. Data van de 2e ronde voer ik morgenavond wel door.

Er missen nog een aantal matches.

Raynor
Disco vs Sintha
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:55:
Sintha.657

Disco, wij moeten tegen elkaar. Graag in-game contact opnemen.

Btw voor gewone vriendschappelijke matches ben ik ook van de partij. :)
JJerome schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:56:
Ik zou gisteren mijn matches spelen, liep waarschijnlijk alleen mijn tegenstander net mis. Vanavond mag ook nog toch?
JJerome schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:50:
Geen contact meer kunnen krijgen met m'n tegenstander, mocht hij vanavond niet meer online komen is een dagje uitstel dan nog mogelijk?
Valerian
Shinigami vs rove
Ik zie dat Shinigami gepost heeft dat hij geen contact met Rove kan krijgen, tevens is Rove zijn laatste post van 20 mei. Dus als de match zondag nog niet is gespeeld krijgt Shinigami de win.

Dus het zijn er maar 2 gelukkig. Ik ben blij dat iedereen zich goed inzet voor het toernooi en dat er geen free-wins zijn weggegeven etc.Is ook leuk voor de komende rondes wanneer je weet dat iedereen een match heeft!

We missen van de Raynor League 2 matches qua replays. Disco vs Sintha (logisch) en Endorsed vs Outcast. Graag in het vervolg even de ronde/league naam in de subject zetten! Maakt ons scannen door 40 mailtjes makkelijker!

[ Voor 62% gewijzigd door MrVegeta op 04-09-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Mijn eerste ronde mag ook geupdate worden denk ik , mijn tegenstander Drawer was de persoon die problemen had met het inschrijven op de website. Hij had dus geen zin meer om te spelen nadat hij vernam dat hij toch al ingedeeld was. Tegen mij zei hij op battlenet dat hij nog iets ging posten daarover maar dat heb ik niet voorbij zien komen , heb hier enkele pagina's terug ook al iets over gezegd maar toen leek het me nog het beste om op zijn statement te wachten :P Die is er niet gekomen dus.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hmmm tot op heden nog niets vernomen van SQuonK aka Rman voor de loserbracket :')

Easy win voor mij als ie niet komt opdagen! }:O

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
De eerste ronde van de loserbracket begint officieel maandag pas :). Ik zal snel even alle datums aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik & Loloftherings hebben een beetje moeite met tijden waar we beiden kunnen spelen.

Hij op de avond.. ik laat op de avond...
hij middags... ik nachts...

Ik geef alvast hierbij aan... indien voor de deadline geen geschikte moment voor ons beide... geef ik de win aan Loloftherings :) tenzij iemand anders uit een ander loserbracket tegen mij wilt spelen :)...

Graag feedback blizzboys :P (voordat ik weer een akkefietje "Morphix" krijg die mij zwart gaat maken op forum terwijl het totaal niet waar is, ik verlies liever van iemand met manner dan winnen van iemand die geen manner heeft)

add: Ohhhhhhh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Techno Overlord schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:12:
Hmmm tot op heden nog niets vernomen van SQuonK aka Rman voor de loserbracket :')

Hij heeft twee of drie pagina's terug nog een post gemaakt over hoe ik hem af had gemaakt :9

Had 'm nog succes gewenst in de lozer bracket dus hij weet dat hij nog moet :Y

Overigens zojuist een PB eruit gestuurd richting mijn nieuwe tegenstander. Nog niets terug. Hoop dat ie 't snel te lezen krijgt want morgen gaat wat moeilijker worden.

Pro tip voor de volgende keer, als een ronde in 't weekend valt graag één of twee dagen extra in verband met overmatig alcohol gebruik van sommige GoTters hier :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Techno Overlord schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:12:

Rman is nog wel degelijk actief, heb hem laatst nog geholpen met een login probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Vanavond 20:00 uur spelen Muta en ik onze matches. Fivt.966 of Atrocious.133 voor een invite.

edit: Ho. We zijn alweer een pagina verder }:O

[ Voor 108% gewijzigd door Morphix op 04-09-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je borst maar at Morphix.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
zit hem nou niet in de underdog positie te plaatsen he, want zo goed ben ik niet, zeker niet vs toss ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Ik wil wel graag es observen :) Heb fivt een berichtje gestuurd

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
en zoals verwacht, afgeslacht =]

kut protoss early game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:23:

kut protoss early game
protoss altijd met hun nare trucjes! proxy pylons hier, dual gate daar of gewoon 4 gate timing push met ubermicro... loop je als zerg altijd achter de feiten aan! Not Fair *cry*!

GL verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:23:

kut protoss early game
Wacht even, een zerg die klaagt over de early game van een toss?

In welke parallelle dimensie ben ik terecht gekomen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Cronax schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:31:
[...]

het is toch makkelijk, ze maken gewoon veel units uit hun gateways en dan pushen ze vooruit, boeie wat de zerg heeft. die moet maar goed scouten, de toss hoeft niet eens te scouten om iets engs te verwachten, gewoon een forcefield en klaar....

en die zerglings zijn soms zo nutteloos he....

kga maar mass ZvP oefenen, en stop pas als ik tevreden ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:35:
[...]

het is toch makkelijk, ze maken gewoon veel units uit hun gateways en dan pushen ze vooruit, boeie wat de zerg heeft. die moet maar goed scouten, de toss hoeft niet eens te scouten om iets engs te verwachten, gewoon een forcefield en klaar....

Ik wil wel met je sparren :P Maar ik doe wel nooit een 4 gate xD

[ Voor 3% gewijzigd door PietjeP89 op 04-09-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om in de start post te zetten welke uit welke maps er gekozen mag worden (volgens mij nu alle officiële maps?), wat er in de e-mail met replays moet komen te staan (en naar welk e-mail adres deze moet worden gestuurd) en misschien waar je de replays op je computer kan vinden voor de leken onder ons.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:44:
Misschien handig om in de start post te zetten welke uit welke maps er gekozen mag worden (volgens mij nu alle officiële maps?), wat er in de e-mail met replays moet komen te staan (en naar welk e-mail adres deze moet worden gestuurd) en misschien waar je de replays op je computer kan vinden voor de leken onder ons.
De beginmap is vooraf bepaald voor iedere ronde en vervolgens mag de verliezer de map kiezen uit alle blizzard maps als ik het tenminste goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:58:
[...]

De beginmap is vooraf bepaald voor iedere ronde en vervolgens mag de verliezer de map kiezen uit alle blizzard maps als ik het tenminste goed begrepen heb.
Ja volgens mij klopt dat wel, maar zou handig zijn als dat gewoon in de start post staat, zodat iedereen het zeker weet. Nu moet je steeds weer al die pagina's door spitten om te kijken wat het ook alweer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
[...]

Eerste game had ik echt geen flauw idee wat ik ging doen. Uiteindelijk besloot ik voor safe te gaan met een 4gate. Hydra's + spine crawlers maken daar gehakt van.
Tweede game wilde ik voor 2gate into expo gaan, maar je ging voor roaches. Dat kan ik niet tegenhouden met twee gates dus gooide ik er twee gates weer. Had ik alweer een 4gate -O- Inderdaad niet zo boeiend verder, ik had juist een leuke build geoefent.
[...]

Het is mogelijk. Zerg moet genoeg units hebben en dat lijkt me moeilijk in te schatten. P is early game behoorlijk sterk en daar moet Z dan de juiste defence tegen hebben. Genoeg hydra's of roaches + spines maken gehakt van elke vorm van early push. Meestal falen dat soort dingen dan ook. PvZ is mijn slechtste matchup ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Morphix op 04-09-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
Lijkt er op dat Idra z'n naam heeft veranderd in Muta en ineens protoss is gaan spelen :+

Nah just kidding... kunnen we inmiddels al ergens bij de replays online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
cls schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:12:
Lijkt er op dat Idra z'n naam heeft veranderd in Muta en ineens protoss is gaan spelen :+

Nah just kidding... kunnen we inmiddels al ergens bij de replays online?
ik zeur niet gauw, tegen terran weet ik redelijk hoe ik early game moet reageren, vs toss duidelijk nog niet. maja dat komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
Zojuist de match gespeeld in de 1e ronde van de Loser bracket Finley tegen KillerCookie.

Ronde 1 was zeer intens. KillerCookie ging voor voidrays, die ik net scoutte doordat mijn overseer neer werd gehaald door die dingen early/mid game. Om het snel te counteren ging ik voor mass Queens, aangezien ik nog geen hydralisks of mutalisk, laat staat corrupters kon. Op geven moment stonden er 7 Queens ;)

Hij wist echter met zijn army van voidrays wel mijn main hatch te vernietigen en kon bijna doordringen tot mijn natural die ik al gepakt had (Delta Quadrant). Die behield ik en zo kon ik terug komen.
Daarna met paar zerglings/queens de ground army afgehouden en een aantal phoenix. Dus meer anti air staan bouwen. Hydralisks waren voort beschikbaar en Mutalisks ook. Hydralisks in verdediging en raiden met de mutalisks off course.

Nadat ik 2x zag dat hij zijn natural nog niet had kon ik in zijn main alle probes afmaken (voordat mijn mutalisks dood waren). Echter was het al bijna leeggemined. Ik vermoedde een extra base en met mijn extra mutalisks ging ik die even hunten. 3 extra bases neergehaald, waarvan 2 net opgezet en 1 al uitgebouwd. Bij de eerste kon ik gelijk een stroom probes afmaken die daar net wilde gaan minen ;)

Daarna kwamen als laatste stuiptrekking nog paar carriers aan, die buiten range van queens en hydras even bezig waren. Snel de muta's terug en afmaken die handel en het was GG.

Voor de geinterreseerde:
http://screplays.com/replays/hogader/7758

2de map werd Steppes of War uitgekozen door KillerCookie. Had niet veel goede herrineringen aan die map (cheeses), dus zorgde ervoor dat ik alle units die in en uit mijn base gingen goed in de gaten hield. Echter gebeurde dit niet.
Ik ging voor gebruikelijk 14 pool, 18 hatch (of daar in de buurt) en maakte wat zergling/banelings als defense tegen attackers. bij 16/18 een queen eruit en daarna gelijk liar maken, zodat ik mooi kon scouten met overseer die ongezien langs de enemy zijn base hing. Door de chanelings kwam ik erachter dat hij 2x robotics had en ik verwachtte dus een immortal/colossus actie. Gelijk een spire uit de grond gestampt en mutalisks gemaakt als counter op die dingen. Ondertussen een nydus worm in zijn base, maar hij kon deze net spotten met een pylon, resultaat flink wat zerlings/banelings dood, maar door wat micro kon ik nog wel met banelings een berg probes neerhalen. (dus leuke actie toch wel). Nog steeds mijn overseer niet dood, dus lekker wat extra chanelings voor het scouten van zijn army.
Hij kreeg een redelijk army van veel zealots plus een redelijk aantal immortals en wat stalkers en sentry's. Kwam daarmee naar mijn base en kon mijn expand afmaken, maar verloor al snel alle sentry's en stalkers en de rest werd voer voor mutalisks. Daarna was het 1 raid en het was gg.

Replay voor geinterreseerden:
http://screplays.com/replays/hogader/7760

Leuke matches en voor KillerCookie:
Good luck in de volgende games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

helaas verloren tegen een duidelijk betere KleineWout :(
maar wel leuek games, ik was niet helemaal kansloos (de eerste game dan), dus ik voel me nog best blij :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar spannende games gehad tegen Snappie, vond ik iig :)

/recap van de games/
Eerste game best hard verloren door een mooi getimede zerg/roach attack.
Tweede game kon ik zijn baneling/zergling attack afslaan en won ik.
Derde game had ik al een aardig grote army en kon ik zijn early muta's vrij gemakkelijk verslaan en de boel overlopen met mn MM balletje.

Gg en ben benieuwd naar volgende matches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:45:
Paar spannende games gehad tegen Snappie, vond ik iig :)

/recap van de games/
Eerste game best hard verloren door een mooi getimede zerg/roach attack.
Tweede game kon ik zijn baneling/zergling attack afslaan en won ik.
Derde game had ik al een aardig grote army en kon ik zijn early muta's vrij gemakkelijk verslaan en de boel overlopen met mn MM balletje.

Gg en ben benieuwd naar volgende matches :)
Hehe, ik was niet de eerste die meteen naar de forums rent :P Replay's zijn richting de Blizzboys btw!

Mooie recap ook, klopt zeer zeker. Niet verwacht dat je de derde ronde zo'n grote M&M ball al had, hoopte dat m'n muta's wat eerder klaar waren maar helaasch :( Veel succes in de bracket!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

parallele dimensie? Protoss heeft net zoals terran ijzersterke early game opties tegen zerg. 2 gate en 4 gate zijn echt een tikkeltje imbalanced, net zoals reapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:00:
[...]

parallele dimensie? Protoss heeft net zoals terran ijzersterke early game opties tegen zerg. 2 gate en 4 gate zijn echt een tikkeltje imbalanced, net zoals reapers.
Reapers zijn veel sterker dan 4 gate.. Reaper is niet all in, reaper is een manier om je expo te krijgen, en tegelijkertijd terrible, terrible damage te doen. 4 gate is almostall in. Het is echt lastig om na een mislukte 4 gate nog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:04:
[...]

Reapers zijn veel sterker dan 4 gate.. Reaper is niet all in, reaper is een manier om je expo te krijgen, en tegelijkertijd terrible, terrible damage te doen. 4 gate is almostall in. Het is echt lastig om na een mislukte 4 gate nog te winnen.
reapers zijn makkelijker te verdedingen vind ik, gewoon 1 sunken per mineral line, en snel speedlings rushen... op mijn niveau kunnen ze toch niet goed reapers microén en tegelijk macroen, dus dat overleef ik altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:15:
[...]

reapers zijn makkelijker te verdedingen vind ik, gewoon 1 sunken per mineral line, en snel speedlings rushen... op mijn niveau kunnen ze toch niet goed reapers microén en tegelijk macroen, dus dat overleef ik altijd
Amen to that. Goede reaper control en ook nog eens macro'en. Erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt? Reapers microen en macroen tegelijk is dik simpel(Ren, schiet, ren schiet. 5 RRRRR, supply depot maken, repeat). Ook wel grappig dat als ik met reapers speel mijn APM zo rond de 120/130 is. Maar als ik een andere build doe zo rond de 100. Vraag me af wat ik er met die andere 20 van mij gebeurd als ik geen reapers gebruik lol.
Bij een goed getimede/gespeelde 2 gate kan een zerg niet expanden of hij verliest die en jijzelf wel. Met reapers kan je een expansion vernietigen en tegelijkertijd expanden. Zie het verschil niet zo.

liquipedia page over 2 gate: http://wiki.teamliquid.ne...in_base_%28vs._Protoss%29

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik expand altijd juist als een toss agressief begint, dan heb je extra larva en als je de aanval afslaat kan je de boel omgooien en drones pompen. 1 base tegen protoss voelt.. niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik speel protoss maar ik heb juist altijd problemen early-game. altijd een bunker rush of 6 pool ofso, en met een 33 seconden zealot build time is dat niet zo makkelijk af te slaan (ja je hebt chrono-boost maar die bewaar ik liever voor mijn eco), denk dat ik maar eens zerg ga proberen na het toernooi.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:35:
Ik expand altijd juist als een toss agressief begint, dan heb je extra larva en als je de aanval afslaat kan je de boel omgooien en drones pompen. 1 base tegen protoss voelt.. niet goed
volgens mij voelt 1base zerg nooit goed

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:36

VP.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:04:
[...]

Hier ben ik het toch niet mee eens. De ene 4-gate is de andere niet. Check ook Day9 daily 169(??), dat is een 4-gate special die alle varianten laat zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewonnen in de loserbracket ! ben momenteel niet thuis. dus die replays pas morgen sturen, krygoonvsremie was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Zojuist de 2e ronde gespeeld tegen fumblehead aka Claaslexion. Normaal speel ik nog in de practice league dus met gameplay vertragende rocks. De eerste game had ik geen schijn van kans, zo snel marines en bunkers... Mijn standaard BO ging finaal de mist in en ik mis de kunde om hierop snel te anticiperen.

Ronde 2 was een macro spel waarbij ik aan het langste eind trok. Eigenlijk weinig interessant aan met 2 afwachtende spelers. Fumblehead probeerde clocked banshees die ik scoute en later een drop. Maar door mijn map control had ik voldoende expansies om hier echt last van te krijgen. Door hem te belettem een expansie op te zetten won ik uiteindelijk.

Ronde 3 had ik geluk, fumblehead vroeg even tijd om wat te eten wat mij de gelegheid gaf om de replay van het eerste spel te bekijken en een counter op te zoeken. Game 3 was opnieuw een marine rush. Na 2:38 al 2 marines op je choke... Gelukkig wist ik hem af te houden met behulp van de SCV's en later een bunker. Daarna had ik sneller tanks waarschijnlijk door zijn gebrek aan gas en minerals door de all in strategie en was het gg.

Al met al een leuke, leerzame en intensieve ronde. Leuk initiatief dit toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
sorry maar waarom staat er nergens waar ik de replay naartoe moet sturen?
Ik heb net in de loser bracket gespeeld tegen knoepert en na het 1e potje vond hij het wel goed, ik mocht door met 1 overwinning.
Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje;

tegen wie moet ik in de losers bracket? er staan nog steeds geen namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Je stuurt de replays op naar Blizzboys@gmail.com, vergeet niet te vermelden wie tegen wie speelde (battlenet nicks) en wie er heeft gewonnen. Ook de league is handig voor ons om te weten (scheelt ons weer zoeken).

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Liasis schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:05:
Je stuurt de replays op naar Blizzboys@gmail.com, vergeet niet te vermelden wie tegen wie speelde (battlenet nicks) en wie er heeft gewonnen. Ook de league is handig voor ons om te weten (scheelt ons weer zoeken).
oke had het al gevonden paar pagina's terug. Maar ik heb dus maar 1 replay aangezien mijn tegenstander het wel geloofde na 1 potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SuX DeLuXe schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:14:
[...]

oke had het al gevonden paar pagina's terug. Maar ik heb dus maar 1 replay aangezien mijn tegenstander het wel geloofde na 1 potje.
Lekkere instelling van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
Voor de mensen die het interesseert heb ik hier de replays van mijn gespeelde matches in de Kerrigan bracket. Gelukkig al een stuk beter dan vorige BlizzBoy tourney aangezien ik er toen al na 2 matches uitgeschakeld was.

Quixotic(R) vs KleineWout(P) WR1G1 - http://www.sc2replayed.co...erran-protoss-lost-temple
Quixotic(R) vs KleineWout(P) WR1G2 - http://www.sc2replayed.co...toss-zerg-xelnaga-caverns

Quixotic(R) vs damonk(P) LR1G1 - http://www.sc2replayed.co...otoss-zerg-delta-quadrant
Quixotic(R) vs damonk(P) LR1G2 - http://www.sc2replayed.co...8-1v1-protoss-lost-temple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rage verloren tegen kwark.
Geen een keer een lekkere tank viking battle kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
haha ja, ik haat tank / viking battles.. vandaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja jullie! Door naar de tweede ronde in de Warfield Loserbracket! :')

2 games voor mij tegen Rman. Het verschil in skill tussen mij en Stroopkoekert in de eerste ronde, was tussen mij en Rman net zo groot. Ik weet hoe het voelt... -O-

Anywayz... ben zuchtig naar meer! O-)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Techno Overlord schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:10:
Ja jullie! Door naar de tweede ronde in de Warfield Loserbracket! :')

2 games voor mij tegen Rman. Het verschil in skill tussen mij en Stroopkoekert in de eerste ronde, was tussen mij en Rman net zo groot. Ik weet hoe het voelt... -O-

Anywayz... ben zuchtig naar meer! O-)
Tja ik vind zelf niet dat ik "Warfield" thuis hoort. Het vorige potje speelde ik tegen een "golden" 1vs1 speler :o . terwijl ik maar net in "silver"" zit en dan nog helemaal onderaan.
Hoe dan ook ik vond het wel leuk om ff mee te doen. Wie weet heb ik dan voor het volgende toernooi iets meer ervaring met 1 vs 1 en kom ik iets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet tegen Kivela in deze ronde. Ik heb hem op tweakers al een berichtje gestuurd van wanneer we tegen elkaar zullen spelen, wanneer hij tijd heeft etc. Op starcraft heb ik hem al toegevoegd, alleen is hij nog nooit online geweest.. En op tweakers heb ik ook nog geen reactie van hem gehad. Ik had in het berichtje dati k hem op tweakers had gestuurd ook gezegd dat ik mijn GoT acc naam verkeerd had ingevuld, en dat ik hem nu wel met het juiste acc een berichtje stuurde. Maar nog geen reactie van hem gehad of iets dus.. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

Zowel zijn GoT als Starcraft naam is Kivela.

Grtz,

Daugion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
Zijn de replays nou al ergens te vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Tot wanneer kan ronde 2 gespeeld worden? Ik zie op de website andere datums dan in dit topic.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Heren van het toernooi.. Ik heb begin van de avond DominoNL nog een DM gestuurd omdat vandaag de laatste dag is voor Loser bracket bronze maar heb nog nix gehooord van hem. Hij is ook niet online bij SC2.
Nu was ik niet thuis 3 en 4 sept maar ik heb van zijn kant nog helemaal niets vernomen helaas.

Mocht hij er om 24.00u niet zijn dan zal ik een update geven.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Hrm zojuist twee spannende potjes tegen Cobelens gespeeld. Als in, jo dat was close. Wel leuk om dan toch te winnen ;) wp Cobelens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
cls schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:24:
Zijn de replays nou al ergens te vinden? :P
In je SC II map bij replays :+

Nee, oké die zijn er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Euh loser bracket Loloftherings vs mij :) indien geen datum & tijd geprikt worden door de deadline geef ik alvast hierbij de win aan loloftherings :) ik vecht dan wel tegen hem een ander keer uit.

uiteraard we zullen proberen om alsnog een datum & tijd te prikken voor de deadline :)
ik kan elke dag avonds vanaf 22.30 en hij overdag... dus wordt knap lastig :) zeker als ik vaker onder de tafel ben ipv achter de computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:15:
[...]

5 rax reaper is niet zo makkelijk te verdedigen :) En wat endorsed ook al zei: macro is best makkelijk, ik doe soms 5rr in 2v2,3v3 en terran is niet eensmijn main race..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Nou ik heb helaas geen matches kunnen spelen tegen DominoNL. Reageert niet op DM en ook niet online gezien in SC2.
Nu zou ik wel liever de matches spelen. Evt morgenavond maarja...

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Grats met de win Hogader, betekend dat je nu tegen Cronax moet?

Snap nog niet helemaal waar de verliezer van de 2de ronde heen gaat.
Vind het toch wel goed, de "loser" bracket, heb je toch weer meer kans om ver te komen.
"loser" bracket een naar woord... maarja ach... je moet het beesje een naam geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik zal vanmiddag wanneer ik weer thuis ben alle brackets updaten en dan kan vanavond ronde 2 winner en ronde 1 loser officieel beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
ronde 3 winner en ronde 2 loser bedoel je :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1ste ronde loser bracket en de 2de ronde winners bracket. toch?

Aangezien de 1ste ronde tot zondag duurde.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
2e ronde winners duurt tot de 9e afaik, omdat eerste ronde uitliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kivela
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:20:
Ik moet tegen Kivela in deze ronde. Ik heb hem op tweakers al een berichtje gestuurd van wanneer we tegen elkaar zullen spelen, wanneer hij tijd heeft etc. Op starcraft heb ik hem al toegevoegd, alleen is hij nog nooit online geweest.. En op tweakers heb ik ook nog geen reactie van hem gehad. Ik had in het berichtje dati k hem op tweakers had gestuurd ook gezegd dat ik mijn GoT acc naam verkeerd had ingevuld, en dat ik hem nu wel met het juiste acc een berichtje stuurde. Maar nog geen reactie van hem gehad of iets dus.. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

Zowel zijn GoT als Starcraft naam is Kivela.

Grtz,

Daugion
K heb je een DM teruggestuurd. Gezien de eerste ronde gerokken werd tot en met zondag ben ik na vrijdag avond tien uur niet meer online geweest neen. Vanavond kan je me alsnog afslachten ;)

Groeten Kivela.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rman schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:07:
[...]

Tja ik vind zelf niet dat ik "Warfield" thuis hoort. Het vorige potje speelde ik tegen een "golden" 1vs1 speler :o . terwijl ik maar net in "silver"" zit en dan nog helemaal onderaan.
Hoe dan ook ik vond het wel leuk om ff mee te doen. Wie weet heb ik dan voor het volgende toernooi iets meer ervaring met 1 vs 1 en kom ik iets verder.
Tjah ik ben de laatste 2 weken ook rap vooruit gegaan en in gold beland.. Speel nu ook regelmatig tegen platinum spelers.. En zit ook in warfield, bij het moment van aanmelden was ik gewoon silver met een slechte win/loss ratio. Kan er ook niets aan doen dat de game zo verslavend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:59:
[...]

Tjah ik ben de laatste 2 weken ook rap vooruit gegaan en in gold beland.. Speel nu ook regelmatig tegen platinum spelers.. En zit ook in warfield, bij het moment van aanmelden was ik gewoon silver met een slechte win/loss ratio. Kan er ook niets aan doen dat de game zo verslavend is ;)
Same.. ben ook ingedeeld in Warfield toen ik een lage gold speler was. Inmiddels rond de #30 in mijn platinum divisie. Misschien komen we nog wel tegen elkaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjmen
  • Laatst online: 03-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:59:
[...]

Lekker dit! Kan ik m'n borst natmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:06:
1ste ronde loser bracket en de 2de ronde winners bracket. toch?

Aangezien de 1ste ronde tot zondag duurde.
Euhm ik heb zaterdag mijn tweede ronde winners bracket al gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
furby-killer schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:54:
[...]

Euhm ik heb zaterdag mijn tweede ronde winners bracket al gespeeld.
Mag ook :) Maar die ronde loopt dus tot de 9e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Mooi dan heb ik zeker tot vrijdag de avonden vrij... en kan ik lekker bij m'n vriendin zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zo, de brackets zijn geupdate (nog niet met de nieuwe datums die moet ik nog bespreken!) Maar wel met de gespeelde matches en de matches die nog moeten komen.
http://no-illusions.nl/starcraft/

De 2e ronde van de winner bracket en de 1e ronde van de loser bracket beginnen officieel vandaag! En duren minimaal tot vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
wat gebeurt er met de match van Disco?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
je bent mij vergeten in de loser bracket te gooien
http://no-illusions.nl/starcraft/?pag=division_raynor

[ Voor 35% gewijzigd door Muta op 06-09-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
Op 9/3/2010 heb ik een e-mail verstuurt, subject: "lightwing vs. Void‏" -- Ik zie dat deze nog steeds niet bijgewerkt is. Op zich geen probleem hoor, ik snap dat jullie het ook erg druk hebben, echter, Kwark vertelde mij (eer)gisteren dat hij zijn partij gewonnen heeft. Hebben jullie mijn mail ontvangen? er kan uiteraard ook iets mis gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ah ja ik zie het, ik heb de matches uit ronde 2 die voor gister of eergister zijn gespeeld nog niet geupdate :). Ik zal zo nog even doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zijn er nog matches die de moeite waard zijn om te zien en waar ik misschien nog vanavond of morgen kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
Awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warfield lijkt nog niet geupdate hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:08:
Warfield lijkt nog niet geupdate hier?
Same, ook de losersbracket niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Kunnen jullie even een DM/mail naar Blizzboys@gmail.com sturen welke niet zijn geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloppen de data op de site nog? Volgens ILOVEWAR gaat de 1e losers ronde tm woensdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
MrVegeta schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:09:
De 2e ronde van de winner bracket en de 1e ronde van de loser bracket beginnen officieel vandaag! En duren minimaal tot vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:43:
Kunnen jullie even een DM/mail naar Blizzboys@gmail.com sturen welke niet zijn geupdate?
het enige wat je moet doen is atrocious zijn loss ook daadwerkelijk doorvoeren.
atrocious vs fivt : 0:2.
fivt is doorgeschopt naar de volgende ronde, maar mij vergeten in de loser bracket te zetten...

ik ga even haten door te zeggen dat het wel erg slordig gaat zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Agreed, er komen voor mij op het moment even wat dingen tussendoor en wil zelf ook nog even een potje spelen ;).

Voor nu heb ik alle data op TBA gezet, behalve de huidige rondes. Die lopen tot zondag en dan maandag beginnen de volgende rondes!

Mocht je al een match hebben gespeeld in de 2e ronde winner of de in de 1e rode loser bracket dan wordt dat in het weekend pas geupdate. Aangezien het niet heel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
MrVegeta schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:09:
Zo, de brackets zijn geupdate (nog niet met de nieuwe datums die moet ik nog bespreken!) Maar wel met de gespeelde matches en de matches die nog moeten komen.
http://no-illusions.nl/starcraft/

With all the respect _/-\o_ zou je dit ook in de openingspost kunnen veranderen ? Ik was in de veronderstelling dat de 1e ronde van de loserbrackets tot gister waren namelijk.

Diagnose Specialist Ford

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst