Behalve kanalen moet je ook talen selecteren welke hij moet binnenhalen.
Uit gemakzucht selecteer ik alles.
Bij mij is nederland 1 genoeg om voor alle kanalen epg te krijgen.Donderstraaltje schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:36:
Behalve kanalen moet je ook talen selecteren welke hij moet binnenhalen.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Is dat zo? Bij FTR werkt dat in ieder geval niet zo.. Dat gaat ook heel raar bij FTR.. Dan maakt hij eerst Guide channels aan enzo. Als je met XMLTV inporteert, maakt hij ook nog eens nieuwe kanalen aan, waar je niks aan hebtgjs schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:25:
[...]
Bij mij is nederland 1 genoeg om voor alle kanalen epg te krijgen.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik weet dat de duitse zenders NDR wel info mee sturen, op mijn dreambox 800 zie ik dan bv wat voor nummer er draait. Het lijkt me eigenlijk meer iets als RDS. De EPG blijft in ieder geval leeg, dus ik twijfel of Ziggo uberhaupt EPG info meestuurt voor de radio zenders.CAD-tekenaar schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:06:
Over EPG gesproken... weet iemand of ik nog ergens (of via een omweg) de radio EPG kan binnenhalen in MediaPortal? Ik kijk via Ziggo Zwolle (9003).
Voor zover ik, via een officiële HDTV-decoder, kan zien stuurt Ziggo deze niet mee.
Juist ik heb alleen Nederland1 aangevinkt staan en heb volledige EPG.HaTe schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:31:
Maar bij de TVServer hoef je dus maar 1 kanaal in te selecteren om voor alle kanalen EPG op te halen?
Nee, sorry. Het is echt slomer. Opstarten duurt bij NewCS zo'n 3 seconden. Bij OSCam duurt het wel 14 seconden.gjs schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:26:
Vanwege de discussie over OSCam en NewCS over hun grootte en snelheid heb ik even een i386-pc-cygwin OSCam executeable gecompileerd onder cygwin van 'oscam-1.00-unstable_svn4678'. Ik heb alles weggelaten behalve irdeto, newcamd en reader support en een versie waar ook de webinterface in zit. De bijbehorende executeables spreken voor zich denk ik.
oscam-newcamd-irdeto.exe is ongeveer 185K![]()
- oscam.conf:
Hier kan je oa de logging naar een file laten schrijven ipv stdout (output in het cmd scherm). Zet een # voor de regel 'logfile = stdout' en haal de andere 2 #jes weg.
Als je de exe zonder webif gebruikt kan ook de hele section [webif] weg.
-oscam.server:
vul bij device = /dev/com4 de compoort in waar jouw reader aanhangt (/dev/ laten staan !).
eventueel wat spelen met detect = CD|DSR|CTS|RING|NONE|gpio[1-7], mijn cheapo dealextreme reader doet het alleen met detect = none.
-oscam.user:
spreekt voor zich, compatible met de newcs users van The Zep Man.
Heb je een (oude) caid 0602 kaart, dan moet je in alle 3 bovenstaande oscam bestanden alle 0604 vervangen in 0602.
Kijk ook eens in de doc/txt directory voor alle mogelijk config settings.
Hier te downloaden van mijn dropbox.
[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 09-02-2011 13:43 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik merk ook niet echt verschilFrank-NL schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:08:
Lijkt me sterk dat de cardserver invloed heeft op de zapsnelheid. Het doorgeven van een key duurt eh, 100 - 200 ms? Dat ga je niet merken.
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 09-02-2011 15:24 ]
He Marcel. Acamd icm meerdere Anysee tuners waarbij maar van één de cardreader aangesproken wordt werkt ook als het goed is, zie deze en de daarop volgende posts.powermarcel10 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:15:
-Je hebt meerdere smartcards nodig wanneer je met een multi tuner setup werkt.
Klopt, de opstart is wat trager. Maar hoe vaak start je op ? Laat OSCam meteen starten als je de pc opstart.HaTe schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:38:
[...]
Nee, sorry. Het is echt slomer. Opstarten duurt bij NewCS zo'n 3 seconden. Bij OSCam duurt het wel 14 seconden.
Zappen tussen kanalen lijkst met NewCS ook sneller te gaan.
Ik gebruik jouw instellingen, heb alleen com4 naar com3 veranderd.En dan start ik de versie zonder webinterface.
Klopt, is inderdaad heel erg snel.. Ik sta er zelf ook versteld van.. "dedicated boxjes" zijn inderdaad vaak niet erg snel, maar wel snel genoeg.. Ik heb met mijn HTPC deze zapsnelheid altijd willen evenaren.. Onder windows MCE lukte me dat niet icm de Anysee en de standaard CNO drivers... Met Mediaportal daarentegen(ondank dat altijd wordt beweerd dat snel zappen icm mediaportal niet mogelijk is) haal ik juist enorm snelle zaptijden!HaTe schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:22:
[...]
Ik merk ook niet echt verschilHet is voornamelijk de opstarttijd die mij overhaalt om NewCS te gebruiken.
Zaptijd ligt meestal rond de 3 seconden hier. 1 seconde is wel heel erg snel! Dat halen de meeste dedicated boxjes niet eens!
De aansluiting zit aan de achterkant. Je hebt verder niks nodig. Hier de specs.JTibben schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:57:
Maar ik had even een vraagje over de Anysee E30TCPlus. Heb ik aan dit Anysee apparaatje genoeg als ik in Ziggo gebied woon of moet er nog iets anders bij? Ik zie namelijk nergens waar ik de kabel in kan steken.
Behalve een geactiveerde Ziggo smartcard natuurlijkgrun93 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:13:
[...]
De aansluiting zit aan de achterkant. Je hebt verder niks nodig. Hier de specs.
Daar is wel wat over te vinden. Ondersteund wordt het dus niet, werken gaat het ws wel (sd kanalen iig), mede omdat de drivers/software inmiddels wat geoptimaliseerd zijn. Ga je Windows Media Center gebruiken of iets als Mediaportal?JTibben schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:23:
Hmm en is een 330 Atom/Ion sterk genoeg voor de Ziggo stream icm Anysee?
Hier al eens gekeken?JTibben schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:37:
Ik heb op het moment XBMC op mijn pc staan, maar daar kan ik dus geen PVR functionaliteiten mee doen.
Ik heb nog geen ervaring met Windows Media Center of Mediaportal maar ik zal vanavodn na het werk eens een vergelijkend warenonderzoek doen
Bedankt voor die link trouwens!
[ Voor 18% gewijzigd door powermarcel10 op 11-02-2011 16:34 ]
[ Voor 28% gewijzigd door KILLorBE op 11-02-2011 22:50 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Gamerkoe op 12-02-2011 20:17 ]
20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 17:10 ]
Ik denk dat het net zo prima zal werken dan de floppyDTV's.. Het enige dat ik me afvraag is hoe het zit met driversupport van digital devices producten.. Ik zie namelijk nergens driver downloads op hun site..Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:54:
Zijn er al mensen met een goede ervaring met die Duoflex CT van Digital Devices???
't Is in ieder geval een heel stuk goedkoper.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:54:
Ik ben namelijk bezig met het bouwen van een HTPC, waarin ik twee dvb-c tuners in wil doen. Of is het toch makkelijker om een smargo + 2 Terratec's te doen?
Verwijderd
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Nee dit is niet het geval en systeemherstel biedt ook geen oplossing. Op de firedtv.nl site zijn er kennelijk meerdere mensen die er last van hebben, maar ook geen oplossing weten nog.Swerfer schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:39:
De eerste vraag die in mij opkomt is of je nieuwe hard-/software/drivers hebt geinstalleerd, ook al hebben die niks met de tv kaarten te maken?
Anders een systeem herstel doen naar een datum waarvan je zeker weet dat alles nog werkte en kijken of het probleem dan weg is...
Je gebruikt neem ik aan toch wel de Legacy Old drivers voor de firewire neem ik aan...just to be sureVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:19:
Beste Forumleden,
Ik heb een probleem waar misschien iemand een oplossing voor heeft. Ik heb in ieder geval al van alles geprobeerd zonder resultaat. Ik heb 2 Floppydtv-C 's in dual tuner opstelling, aangesloten op een 3 poorts firewire kaartje van Dynalink, De twee floppydtv kaarten zijn onderling NIET doorgelust, dus elke kaart zit op 1 aparte poort van de dynalink kaart. Ik draai onder windows 7 met de beta windows 7 drivers van digital-everywhere versie 5.7. Probleem: de laatste tijd "verdwijnen" te pas en te onpas 1 of 2 floppydtv kaarten uit het apparaatbeheer. De groene lampjes blijven op de kaarten branden, krijgen gewoon stroom en antennesignaal. Soms hoor je in windows het typische "klonk" geluid alsof je een USB stick verwijderd en prompt is er een floppydtv kaart weg. Op diverse forums wordt een soortgelijk probleem beschreven maar een echte oplossing heb ik nog niet gevonden. Beide kaarten apart op een voedings molex aangesloten en ook de firewire-kabels vervangen, maar niets lijkt te helpen. Weet iemand raad? Opstelling heeft altijd prima gewerkt, maar ineens niet meer. Voeding is overigens OK en 450 Watt van Seasonic of Bequiet.
Alvast hartelijk bedankt voor bruikbare tips!
Als iemand kan bevestigen dat de nieuwe PCI-E kaart van Digital Devices vlekkeloos werkt onder Mediaportal i.c.m. Ziggo gecodeerde zenders dan denk ik dat ik toch ga over stappen: dat firewire gebeuren komt me onderhand echt de keel uit.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
Ik heb mijn smartcard gewoon in de anysee geactiveerd.codeneos schreef op zondag 20 februari 2011 @ 01:27:
Ik ben sinds kort in het bezit van een anysee (Combo Plus) dvb-c tuner. Kan ik mijn smartcard ook activeren in de anysee? Ik heb al geprobeerd via mijn ziggo de smartcard te activeren maar dit eindigt met de foutmelding: kon niet worden geactiveerd.
Ik gebruik de laatste versie van de anysee CNO: 1.2.9. En kan ook de FTA zenders correct ontvangen, wie heeft voor mij de oplossing, of moet ik echt gaan zoeken naar iemand met een "officiele" decoder?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb al sinds begin januari een Duoflex CT: de standaard ngene PCIe-bridgemodule, een dubbele tuner en een CI-module met Alphacrypt IC CAM (Ziggo 5555). Mijn moederbord (Zotac IONITX-P-E met Intel CULV 2300 CPU) heeft geen PCI-slot, ik wilde een dubbele tuner en deze intern houden in mijn HTPC-behuizing, dus dit was eigenlijk de enige gemakkelijke optie die voorhanden was. Ik heb de set besteld bij DigitalDevices omdat de Nederlandse leveranciers 'm niet op voorraad hadden.powermarcel10 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:01:
[...]
Ik denk dat het net zo prima zal werken dan de floppyDTV's.. Het enige dat ik me afvraag is hoe het zit met driversupport van digital devices producten.. Ik zie namelijk nergens driver downloads op hun site..
Vandaag was het wel mogelijk mijn smartcard te activeren vai Ziggo's website. Half uurtje gewacht zodat de smartcard geupdate kon worden... Maar het is nog steeds niet mogelijk om de gecodeerde zenders te bekijken, de FTA zenders (Nederland 1, de lokale omproep, etc) werken wel zonder problemen. Ik heb het geprobeerd met zowel Windows Media Center 7 als de nieuwste anysee viewer.Swerfer schreef op zondag 20 februari 2011 @ 09:59:
[...]
Ik heb mijn smartcard gewoon in de anysee geactiveerd.
Maar via mijn ziggo moet het activeren altijd lukken, dat heeft namelijk niets met je decoder te maken. Als het bij mijn ziggo niet lukt, dan is er iets anders aan de hand, en moet je de helpdesk bellen...
Als het activeren bij mijn ziggo wel is gelukt of via de helpdesk, dan moet je smartcard gewoon worden geactiveerd in de Anysee. Zorg natuurlijk wel dat de kaart in je Anysee zit tijdens het activeren. (Dit gebeurt meestal binnen een paar minuten.
Op mijn ziggo kan je ook heractiveren door bij je Productoverzicht bij Radio en Televisie de Herstel knop aan te klikken...
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
tjah, misschien omdat niemand dit probleem heeft behalve jij? Denk je niet dat wanneer dit een algemeen probleem zou zijn dat de reacties wat negatiever zouden zijn? Immers als je kaart telkens weer deactiveert kun je der niet zo veel mee, zoals je wellicht zelf hebt ondervonden.spacecom schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:00:
Tja, de smartcard te activeren vai Ziggo's website is geen probleem.![]()
De smartcard actief houden in de Anysee E30, dát is het probleem.![]()
Ook de driver van 25-8-2010 houdt de kaart niet actief.![]()
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom de E30 hier zo positief wordt beoordeeld.
Verwijderd
nee, los gedownload. Zal die eens proberen uit het acamd pakket, maar klopt dat daar geen volledige setup van mdapi filter bij zit, right?Nielson schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:57:
Welke mdapifilter.ax gebruik je, die uit het acamd pakket?
Verwijderd
Met card sharing wordt normaal gesproken bedoeld het sharen van alleen de smartcard over wan of lan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:23:
Tot slot nog de vraag: is het mogelijk met deze setup aan card sharing te doen?
Jij bedoelt een multiseat setup, tv-kaart in de ene pc en client om te kijken/instellen op de andere. Dit is niet afhankelijk van de kaart maar van de software die je gebruikt, en de meeste dvb software ondersteunen dit idd.Dat wil zeggen: gebruik maken van de kaart in deze pc en het signaal streamen naar een andere media center pc?
Verwijderd
Ik had de uitleg er maar even bij gezet inderdaad, dacht al dat card sharing alleen de kaart wasNielson schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:16:
[...]
Met card sharing wordt normaal gesproken bedoeld het sharen van alleen de smartcard over wan of lan.
[...]
Jij bedoelt een multiseat setup, tv-kaart in de ene pc en client om te kijken/instellen op de andere. Dit is niet afhankelijk van de kaart maar van de software die je gebruikt, en de meeste dvb software ondersteunen dit idd.
Ik heb dezelfde vraag, of voor fusion gaan of socket 1155.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:23:
Ik ben ook van plan een HTPC samen te stellen met een HD tuner.
Nu wil ik er best even zelf aan knutselen en ik ben ook best handig met de computer, maar ik hoop dat jullie me een handje op weg kunnen helpen of ik de juiste hardware bestel.
Momenteel heb ik op mijn wenslijstje staan:
Asrock E350M1 moederbord
Anysee E30C Plus kaartlezer
Inwin BM-639 kast.
Ik wil er voornamelijk digitale kabel mee kijken en HD films. Heel af en toe zal ik een keer wat op willen nemen.
Voor zover ik kan zien moet dit moederbordje dat aan kunnen, heeft iemand hier al ervaringen mee?
Ook vraag ik me af of de configuratie onder Win7 mediacenter erg lastig gaat zijn en hoe de Linux ondersteuning is van de Anysee?
Tot slot nog de vraag: is het mogelijk met deze setup aan card sharing te doen? Dat wil zeggen: gebruik maken van de kaart in deze pc en het signaal streamen naar een andere media center pc? Ik heb eigenlijk niet echt zin om helemaal kabel naar boven te trekken
Verwijderd
Enneuh: welk bordje heb je dan precies getest als ik vragen mag? De Asrock ook gewoon? Of de MSI?Donderstraaltje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:38:
Dat is dus grappig, ik heb dat bordje hier nu ter test en ik kan dat totaal niet herproduceren met mediaportal. <KNIP>
Dat is idd een erg mooi bordje ook omdat deze passief gekoeld is.Donderstraaltje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:57:
De asus:
http://www.asus.com/produ...oDxhM5mAk1F607&templete=2
En binnenkort omdat hij bevalt bestel ik de mini-itx variant, of misschien ook wel de m-atx voor erbij
De m-atx is door een kennis aangekocht voor 119,95.Cyberax schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:36:
[...]
Dat is idd een erg mooi bordje ook omdat deze passief gekoeld is.
word het koelblok erg heet of valt het mee?
Ik zag op de specs van de asus site dit staan:
Supports HDMI™ Technology with max. resolution up to 1920X1080 @ 60Hz
neem aan dat 24hz dus ook gewoon ondersteund word?
weet je toevallig de prijs van de mini varriant?
[ Voor 0% gewijzigd door Donderstraaltje op 05-03-2011 11:56 . Reden: typos ]
Reactie van de ontwikkelaar op zo'n zelfde vraag:Sa1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:18:
Bijv, ik heb twee anysee's, hoe bepaalt ACAMD waar de smartcard in zit, of meer, wanneer is een tuner anysee0 of 1, op basis waarvan bepaalt hij dat.
Je eerste Anysee die je hebt aangesloten krijgt als ID=0
Maar op het moment dat de een tweede Anysee gaat aansluiten dan bepaald de volgorde van je USB controler welke de eerste gaat worden, in jou geval heeft je eerste Anysee ID=1 gekregen en de nieuwe ID=0.
Vaak volstaat het wisselen van de smartcard van de oude naar de nieuwe.
Als ik deze post zie zou je idd een anysee0 en anysee1 mapje moeten krijgen.en klopt het dat bij de MDPlugin map slechts 1 mapje voor een anysee staat?, ik zou verwachten hier de hoeveelheid tuners ook de corresponderende mappen te zien.
[ Voor 45% gewijzigd door Henkes op 05-03-2011 19:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Gamerkoe op 05-03-2011 18:00 ]
| Hardcore - Terror |
[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 07-03-2011 23:52 ]
Zou je me misschien kunnen vertellen waar je die beta versies van fortherecord kunt downloaden?HaTe schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:50:
Heb vandaag alles geüpdatet. 4TR naar 1.5.1.0 BETA 8, SAF5 en MediaPortal naar een van de laatste SVN's. Draait verrassend goed! Zappen lijkt sneller te gaan dan voorheen
@hierboven: Waarom in godsnaam in een VM?
waarom niet? het gaat mij niet om een htpc onder de televisie maar om een dvb zender in m'n netwerk zodat ik op de laptop tv kan kijken als ik daar eens zin in hebHaTe schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:50:
@hierboven: Waarom in godsnaam in een VM?
| Hardcore - Terror |
zo'n Anysee met Media-Portal was de snelste slag, maar TVH ziet er ook erg leuk uit (plus dat 't linux is) alleen moet ik dan nieuwe hardware regelen (tuner + reader). De Anysee was al gekocht met als doel een local-install, dat is echter veranderd in een netwerk-wensNielson schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:25:
Is het dan niet makkelijk om daar een native linux applicatie zoals VDR of TVHeadend voor te gebruiken? Hoewel je dan ws beter en goedkoper uit bent met een kale tuner + smartcard reader.
| Hardcore - Terror |
dat topic heb ik al wat bekeken, ziet er handig uit. De Anysee is als tuner idd te gebruiken, maar het CAM gedeelte niet vanwege een nieuwere SAMSUNG chip waarvoor nog geen linux driver is.Nielson schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:09:
Er is trouwens ook een TVHeadend topic hier op GOT. Eventueel zou je ook kunnen testen met de livecd van XBMC, zit dacht ik tvheadend op geintegreerd als tvservice. Dacht dat je de Anysee wel onder linux kan gebruiken, maar dan alleen het tunergedeelte, maar misschien zijn ze hier inmiddels ook al verder in.
| Hardcore - Terror |
en dat werkt zowaarnzyme schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:06:
Hoi, heeft iemand hier ervaring met Anysee E30 combo plus / Virtualbox?
[...]
Volgende stap is hetzelfde proberen in VMware workstation ofzo... mss is Virtualbox gewoon crap
| Hardcore - Terror |
Ik zie in het acamd topic iig een heel oud berichtje van diezelfde gjs dat 'ie acamd icm cccam server draait, dus dat zou sowieso moeten werken. Aangezien 'ie ook dat mooie oscam pakketje heeft gemaakt zal 'ie daar nu wel mee draaien, dus misschien kun je 'm even mailen (pm staat uit)? Waarom wil je trouwens gebruik maken van 't cccam protocol?Phorze schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:19:
Ik ben bezig met een linux VM om daar OSCAM of CCCAM te gaan draaien, in de hoop dat acamd dan wel werkt via cccamN.
ja, maar dat is native CCCAM ipv een emu als oscam. Ik geloof zo dat het moet werken, maar bij mij dus niet in een cygwin gecompileerde oscam.Nielson schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Ik zie in het acamd topic iig een heel oud berichtje van diezelfde gjs dat 'ie acamd icm cccam server draait, dus dat zou sowieso moeten werken. Aangezien 'ie ook dat mooie oscam pakketje heeft gemaakt zal 'ie daar nu wel mee draaien, dus misschien kun je 'm even mailen (pm staat uit)? Waarom wil je trouwens gebruik maken van 't cccam protocol?
Ik heb hem draaien, ben er niet echt stuk van, zapt behoorlijk traag. Ik gebruik hem met acamd.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:45:
NPVR 2.0.3 is uit, de opvolger van GBPVR. Het programma is niet langer in beta en werkt bij mij als een tierelier. Je kunt gebruik maken van MDAPI met verschillende instances, dus meerdere opnames met één tuner wanneer de zenders in dezelfde transport stream zitten. Mdapifilter.ax is niet nodig, deze zit in de programmatuur ingebakken. En wanneer je een popcorn hour a100, a110 of dezelfde apparaten van een ander merk hebt (b.v. de Egreat M34A), kun je de volledige interface naar je televisie halen (z.g. extender functionaliteit).
Ik zou zeggen, probeer het eens, het is gratis: http://forums.gbpvr.com/s...-%281st-March%29&p=405445
[ Voor 16% gewijzigd door gjs op 12-03-2011 19:21 ]
@Phorze In 'mijn' laatste oscam pakketje zit GEEN CCcam meegecompileerd, dat gaat dus nooit werken...Nielson schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Ik zie in het acamd topic iig een heel oud berichtje van diezelfde gjs dat 'ie acamd icm cccam server draait, dus dat zou sowieso moeten werken. Aangezien 'ie ook dat mooie oscam pakketje heeft gemaakt zal 'ie daar nu wel mee draaien, dus misschien kun je 'm even mailen (pm staat uit)? Waarom wil je trouwens gebruik maken van 't cccam protocol?
[ Voor 14% gewijzigd door gjs op 12-03-2011 15:35 ]
[ Voor 13% gewijzigd door chimera2 op 15-03-2011 18:47 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Donderstraaltje op 15-03-2011 21:13 ]
Tnx daar had ik nog niet aan gedachtDonderstraaltje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:08:
Met een gerichte zoekterm vind ik best de oplossing, buiten het feit dat dit het verkeerde topic is eigenlijk.
Wat heb je zelf zoal geprobeerd?
Grote kleine hint: zowel in dit topic als in Het grote Anysee E30 Plus ism. Digitenne topic staat het
[ Voor 51% gewijzigd door Gamerkoe op 22-03-2011 21:05 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 22:21 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq