[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:52

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:37:
Durf het bijna niet te vragen: wat zijn sequenses?
Dat je de AB de apparaten in een specifieke volgorde laat aanspreken met een eventuele vertraging ingebouwd.
Dit omdat sommige apparaten niet goed werken als ze te vroeg/laat ingeschakelt worden of ergens anders op kunnen overspringen.
Zo kan je bv een humax aanzetten, die 45s opstart tijd nodig, en stel je wilt 'm meteen op kanaal 4 hebben dan zou je na 45s het signaal 'kanaal 4' erbij in kunnen bouwen. En zo kan je nog wel even doorgaan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rochhopper
bedankt!
ben nieuwsgierig geworden, wil daar meer van weten en ga het dus uitproberen. top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ik gaf aan dat je dat niet kunt met een touch ;) dus dat hoef je niet te proberen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Zohan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:39:
mensen, ik ben om. Ik wil een Harmony afstandsbediening!

De situatie:
Panasonic 42UT50 Plasma TV
Western Digital TV Live (2011)
Logitech Z5500
Homecast HD Colorado decoder

Ik wil zo goedkoop mogelijk een werkende Logitech afstandsbediening voor al die apparaten. Weet iemand uit ervaring of al die apparaten werken met de Logitech afstandsbedieningen en zijn er af- of aanraders qua model?
Checken of je apparaten ondersteund worden doe je hier: http://myremotesetup.com/...RelativePath=ProcSpice%2F

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:59
Ik hoop echt dat er ooit een goede tegenhanger komt van de Harmony's, want ik zou echt niet meer terug willen naar meerdere A/B's.

Wat zouden jullie doen?
Ik kom van een 885 af. Zouden jullie voor een Touch of een One+ gaan?

De One+ heeft als voordeel de software ipv de site.
Denk zelf dat ik dat niet wil missen omdat ik nu toch wat custom instellingen heb.
Er gaat nog wel wat veranderen bij ons in huis. Van alles met een eigen aansluiting naar alles op de versterker met HDMI. Denk dat dat qua instellingen toch wel wat scheelt.

De Touch is nieuwer en minder knoppen om stuk te gaan. :P Maar denk dat dat ook echt de enige reden voor mij zou zijn om die te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Smaken verschillen, maar ik ben al jaren tevreden met de one. Persoonlijk gebruik ik vooral het scherm en de volume / kanaal knoppen veel, de rest is minder relevant. Maar echte knoppen hebben een groot voordeel dat je niet op het scherm hoeft te kijken. Dus ik zou nu waarschijnlijk gewoon weer een One halen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:14:
Maar echte knoppen hebben een groot voordeel dat je niet op het scherm hoeft te kijken.
Dat. Na jaren een 1000 gehad te hebben vind ik het blind kunnen vinden van knoppen (plus het feit dat er veel meer standaard aanwezig zijn) genoeg redenen om de volgende keer weer voor een variant met fysieke knoppen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

En je hebt via de software ook nog eens de mogelijk om de knoppen te customizen. Maar ja in het donker is zo'n schermpje ook wel weer makkelijk en mooi. Toch is het 'blind bedienen' een zwaar onderschat iets bij AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
De One is niet voor de niets de populairste uit de harmony serie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, helder.

Zijn de problemen een beetje weg met de One+. Niet dat ik er de laatste tijd veel over gelezen heb.

Zit alleen te kijken of mijn huidige het nog zo blijft doen (is open geweest en doet het nu weer wat redelijker). En uiteraard hoe lang mogen we nog genieten van de mogelijkheid een nieuwe AB te kunnen kopen. Denk dat het komende maand of de maand erop wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Welke problemen bij de One+ ?

Die batterijproblemen? die zijn allang opgelost. Nieuwere modellen worden geleverd met een andere batterij.

Ik heb de one+ nu ongeveer een half jaar, en geen enkel probleem mee gehad.
mijn ouders hebben de touch, ook een geweldig ding. Is iig een stuk compacter, maar ik gebruik veel knoppen die op de touch op het touch scherm getoond worden, dus ik vind mijn one+ fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemd aan de hand met mijn Harmony One ... 8)7

Ik heb een Marantz SR5004 en via de pré-out daarop een PM7004 in Power Amp Direct modus geschakeld om mijn fronts mee aan te sturen.
Het gebeurd soms dat, als er hier een bron en meestal is dat mijn NA7004 netwerkspeler die opstaat, plots de SR5004 en PM7004 gewoon uitgeschakeld in Stand-By gezet worden ... steeds samen ... héél vreemd.
Het lijkt alsof de Harmony One plots een IR-signaal uitzendt die ze beiden in stand-y zet. Beiden reageren op dezelfde IR-codes.

Iemand die hier ook al zo'n dingen ervaren heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaat het standby lampje van je Marantzen niet knipperen? Dan zijn ze namelijk voor de veiligheid uitgezet. In dat geval zit er iets mis in je aansluitingen van je bronnen en/of boxen.

Bij mij springt mijn SR5003 nog wel eens in veilige modus als ik de voorversterker van mijn platenspeler aanzet. Blijkbaar levert die een te hoge begin spanning ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:57

SeatRider

Hips don't lie

cypher21 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:51:
Welke problemen bij de One+ ?

Die batterijproblemen? die zijn allang opgelost. Nieuwere modellen worden geleverd met een andere batterij.

Ik heb de one+ nu ongeveer een half jaar, en geen enkel probleem mee gehad.
Hoe herken in een batterijprobleem? Ik heb een One+ en die doet een krappe week met een lading, is dat goed of slecht? (ik vind het niet lang, stond me bij dat ik met mijn oude TC30/885 in het begin echt een maand met een lading deed)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SeatRider schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Hoe herken in een batterijprobleem? Ik heb een One+ en die doet een krappe week met een lading, is dat goed of slecht? (ik vind het niet lang, stond me bij dat ik met mijn oude TC30/885 in het begin echt een maand met een lading deed)
Hangt natuurlijk van persoonlijk gebruik af. Ik denk dat ik een a twee weken doe met een opgeladen AB, een maand haal ik zeker niet. Dat is wel met een One (zonder plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:39:
Gaat het standby lampje van je Marantzen niet knipperen? Dan zijn ze namelijk voor de veiligheid uitgezet. In dat geval zit er iets mis in je aansluitingen van je bronnen en/of boxen.

Bij mij springt mijn SR5003 nog wel eens in veilige modus als ik de voorversterker van mijn platenspeler aanzet. Blijkbaar levert die een te hoge begin spanning ofzo.
Neenee, gewoon ... uit ... in standby, niet meer niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SeatRider schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Ik doe ook een krappe week met een volle batterij, volgens mij vrij normaal, en ik heb daar geen moeite mee. Zodra ik zie dat de batterij oranje wordt, dan leg ik die 's nachts aan de lader.

Ik doelde op de batterij problemen waarbij de accu krom trekt en daardoor vast blijft zitten. Dit was met de eerste types zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Ik heb een Harmony 525 die ik via de software heb ingesteld. members.harmonyremote.com werkt ook prima. Het lukt me echter niet om de apparaten die ik heb ingesteld te sorteren. Ik wil een apparaat dat nu op pagine 2 staat naar pagina 1 hebben. hoe doe ik dat?

Heb ook nog even naar myharmony.com gekeken, maar daar kom ik niet verder. Nadat ik een account heb aangemaakt moet ik HarmonyRemoteSoftware32bit.exe installeren, deze loopt vast met een onhelstelbare fout. Voordat ik kijk wat hiervan de oorzaak is, kan je binnen myharmony.com apparaten wel sorteren? En kan je HarmonyRemoteSoftware32bit naast de eerder genoemde software gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door musicfreak op 24-03-2013 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musicfreak schreef op zondag 24 maart 2013 @ 07:44:
Ik heb een Harmony 525 die ik via de software heb ingesteld. members.harmonyremote.com werkt ook prima. Het lukt me echter niet om de apparaten die ik heb ingesteld te sorteren. Ik wil een apparaat dat nu op pagine 2 staat naar pagina 1 hebben. hoe doe ik dat?
Volgens mij kan dat niet echt lekker. Enige wat je zou kunnen proberen is de volgorde waarin de apparaten binnen een activiteit inschakelen aanpassen, ik heb ooit gelezen dat dat binnen een activity invloed zou kunnen hebben op de volgorde van de devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

En kan je HarmonyRemoteSoftware32bit naast de eerder genoemde software gebruiken?
Weet niet of het voor de 525 net zo werkt als de 600, maar ik moet óf Myharmony.com (webinterface met Silverlight en HarmonyRemoteSoftware x86) óf de PC remote software 7.7.0 gebruiken. Ze kunnen elkaars configuratie niet gebruiken.

http://www.logitech.com/e...ticles/7496?bit=32&osid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Tip: probeer eens de Windows software. Daar heb je meer mogelijkheden dan de Web software.
(LogitechHarmonyRemote7.7.0-WIN-x86.exe)

[ Voor 4% gewijzigd door technorabilia op 25-03-2013 11:06 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kraades schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:05:
[...]

Tip: probeer eens de Windows software. Daar heb je meer mogelijkheden dan de Web software.
(LogitechHarmonyRemote7.7.0-WIN-x86.exe)
Ik neem aan dat hij die geprobeerd heeft, ik zou iig niet weten welke hij anders bedoelt met 'de software' die hij geprobeert heeft voordat hij met de site aan de slag ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
cypher21 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 23:29:
ik gaf aan dat je dat niet kunt met een touch ;) dus dat hoef je niet te proberen
Met de Touch kan je een sequence van 10 stappen maken.
Delays kan je instellen op de afstandsbediening zelf.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
_MB_ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:02:
[...]

Met de Touch kan je een sequence van 10 stappen maken.
Delays kan je instellen op de afstandsbediening zelf.
ja klopt.
Ik vergiste me, met de one+ kun je geen sequences instellen via de harmony site, alleen via de software. Kan zijn dat dit inmiddels is gefixed, ik heb mijn AB al vier maanden niet hoeven updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik merk dat de apparaten die bij een activiteit gebruikt worden naar voren worden gehaald en het lijkt erop dat het apparaat dat je als eerste in de activiteit aanstuurt ook op de eerste plek komt te staan. Misschien dat je zo de puzzel voor jezelf op kan lossen. Een echte optie is er verder niet zoals al aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Rupie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:42:
[...]

ik zou iig niet weten welke hij anders bedoelt met 'de software' die hij geprobeert heeft voordat hij met de site aan de slag ging ;)
;-) Klopt, de software had ik al geprobeerd.
rockhopper schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:14:
[...]

Ik merk dat de apparaten die bij een activiteit gebruikt worden naar voren worden gehaald en het lijkt erop dat het apparaat dat je als eerste in de activiteit aanstuurt ook op de eerste plek komt te staan.
Ah, dan ga ik dat maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag de 650 binnen gekregen ter vervanging van een 525 (die krijgt boven een nieuw plekje) en de setup was opzich weer eenvouding. Ik heb alleen 1 probleem waar ik niet uitkomt al: ik zet mijn TV nooit standby maar gewoon aan en uit met een powerknop. In de software (die Firefox start en alles verder webbased gaat) kies ik de TV en dan de optie dat de TV niet goed aan/uit gaat. Vervolgens kies ik de optie dat ik de TV altijd aan wil laten (ik zet deze immers uit via hardware dus de harmony mag denken dat deze altijd aan staat). Dan moet ik kiezen of ik 1 of 2 knoppen gebruik op mijn originele AB en dan moet ik een handmatige actie invoeren :? Daar loop ik dus klem...wat moet ik daar invullen :?

edit: waar vind ik ergens icons voor nederlandse zenders of moet ik ze zelf maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 28-03-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die icons staan ergens op een grote website voor bijna alle mogelijke zenders, alleen weet ik zo snel niet meer waar ik ze vandaan heb. Ik heb niet zoveel tijd om het nu op te zoeken maar misschien dat google je kan helpen, volgens mij was het een logitech (support) forum of iets dergelijks.

Wat betreft die TV kan je niet gewoon zeggen 'mijn tv heeft een speciale knop op m aan en uit te zetten' en hier een mickey mouse invoer bij doen (noem-eens-wat-volumeknop+-of-iets-anders-onbelangrijks)
Daarbij mag je de tv best naar standby laten gaan en dan gewoon met de harde knop uitzetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:40:
Vandaag de 650 binnen gekregen ter vervanging van een 525 (die krijgt boven een nieuw plekje) en de setup was opzich weer eenvouding. Ik heb alleen 1 probleem waar ik niet uitkomt al: ik zet mijn TV nooit standby maar gewoon aan en uit met een powerknop. In de software (die Firefox start en alles verder webbased gaat) kies ik de TV en dan de optie dat de TV niet goed aan/uit gaat. Vervolgens kies ik de optie dat ik de TV altijd aan wil laten (ik zet deze immers uit via hardware dus de harmony mag denken dat deze altijd aan staat). Dan moet ik kiezen of ik 1 of 2 knoppen gebruik op mijn originele AB en dan moet ik een handmatige actie invoeren :? Daar loop ik dus klem...wat moet ik daar invullen :?

edit: waar vind ik ergens icons voor nederlandse zenders of moet ik ze zelf maken?
Waarom via de optie dat de tv niet goed aan/uit gaat? Kan je niet gewoon op het device instellen dat de TV altijd aan moet blijven staan? Dan kom je die andere vragen ook niet tegen lijkt mij? Zo zat het in ieder geval in de 'normale' software, de webversie heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:23:
Die icons staan ergens op een grote website voor bijna alle mogelijke zenders, alleen weet ik zo snel niet meer waar ik ze vandaan heb. Ik heb niet zoveel tijd om het nu op te zoeken maar misschien dat google je kan helpen, volgens mij was het een logitech (support) forum of iets dergelijks.
Ik had http://www.iconharmony.com/ gevonden maar die lijkt voor de Harmony 650/700 geen NL icons te hebben, ik vrees dat ik ze zelf maar moet gaan maken dan... ;)
Wat betreft die TV kan je niet gewoon zeggen 'mijn tv heeft een speciale knop op m aan en uit te zetten' en hier een mickey mouse invoer bij doen (noem-eens-wat-volumeknop+-of-iets-anders-onbelangrijks)
Daarbij mag je de tv best naar standby laten gaan en dan gewoon met de harde knop uitzetten toch?
Dat is meer een workaround ipv. een oplossing naar mijn idee, mijn 525 had hier geen moeite mee dus het lijkt me dat een die een aantal jaar nieuwer is dezelfde functie moet hebben.
Rupie schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:15:
Waarom via de optie dat de tv niet goed aan/uit gaat? Kan je niet gewoon op het device instellen dat de TV altijd aan moet blijven staan? Dan kom je die andere vragen ook niet tegen lijkt mij? Zo zat het in ieder geval in de 'normale' software, de webversie heb ik geen ervaring mee.
Dat dacht ik dus ook, maar ik kies die optie ook bij het device waardoor ik die rare vragen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
hier kun je de (nederlandse) logo's vinden:

http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl_4.html

[ Voor 8% gewijzigd door Artwido op 29-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Super, dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
ik heb besloten mij een harmony te kopen, ik twijfel enkel tussen de touch en de one+. ik lees over beide goede revieuws, de touch staat mij aan op gebied van design maar ik denk dat de one praktiser zal zijn. Ook zijn er sommige die niet te spreken zijn over de touch en aangezien het over veel geld gaat wil ik geen kat in een zak kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Ik zal er wel ontzettend over heen zitten te kijken, maar kan iemand mij vertellen hoe je die Icon's nu precies op je Harmony krijgt? Ik gebruik de software op de computer en heb een 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Driftkikker schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:41:
Ik zal er wel ontzettend over heen zitten te kijken, maar kan iemand mij vertellen hoe je die Icon's nu precies op je Harmony krijgt? Ik gebruik de software op de computer en heb een 650.
Kan alleen bij een Harmony Touch (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Kan ook met een Harmony One
Open remote software
dan bij TV kijken (of hoe je activiteit ook moge heten)
kies "Set up Favorite Channels and add icons"
volg de stappen....

NL: kies "Favoriete kanalen instellen en pictogrammen toevoegen" en volg de stappen (kanalen toevoegen enzo)

Volgens mij moet het met nagenoeg alle remotes van logitech werken die kleuren-touchscreen hebben, maar zeker weten doe ik dit niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door rockhopper op 11-04-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Laatst online: 29-05 13:04
Heel gek, nu vind ik het ineens wel. Staat gewoon op de logitech site nota bene. :P

http://logitech-en-amr.cu...ls-on-a-harmony-650%2F700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ik heb mij een touch gekocht en gebruik deze ook voor mijn htpc (ms Tech MC1200). Nu zou ik graag een knop toevoegen om de dvd-lade te openen, deze staat niet tussen de standaard handelingen en ook niet op mijn afstandsbediening. Is er een mogelijkheid dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:33
Learn-functie? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
op de originele afstansbediening heb ik zo geen knop, ik zou deze graag op een manuele manier toevoegen als dat mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chundo schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:33:
[...]

op de originele afstansbediening heb ik zo geen knop, ik zou deze graag op een manuele manier toevoegen als dat mogelijk is
Een manuele manier bestaat niet volgens mij. Maar wat voor OS gebruik je? En wat voor ontvanger? Als er een imon ontvanger in zit is er dacht ik wel een commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ik gebruik windows 7 samen met xbmc en de ontvanger is in de kast ingebouwd (apparaat = mstech 1200)

[ Voor 8% gewijzigd door chundo op 14-04-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 19:43
Logitech kondigt nieuwe afstandsbedieningen aan in de Harmony serie.
http://www.nu.nl/gadgets/...in-afstandsbediening.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Laatst online: 08:40
Weet iemand als ik de Marmitek powermid IR kan gebruiken om mijn X10 apparatuur aan te sturen via de Harmony One? Kan er zo niks over vinden, in ieder geval geen "ja"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Jopth schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:38:
Logitech kondigt nieuwe afstandsbedieningen aan in de Harmony serie.
http://www.nu.nl/gadgets/...in-afstandsbediening.html
Wat nu mooi zou zijn is dat je je huidige/oude remotes gebruiken kunt met de harmony Hub.
Verder ben ik benieuwd naar de werking om meerdere IR ontvangende apparaten te bedienen, wordt het dan een soort van IR extender of iets dergelijks?
Ja dus maar hoe gaat dat er dan uitzien en hoeveel devices, 15 devices kan hij aan maar kan hij bv ook 15 IR devices bedienen ?

Edit:
Als ik deze afbeelding bekijk lijken het er maar 2 te zijn
http://www.blogcdn.com/ww...2013/04/dsc00923tweak.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 16-04-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05

Garyu

WW

Daar sluit je dus twee IR-zenders op aan, die meer dan één apparaat kunnen aansturen. Tenminste, zo werkt dat bij de harmony link. Zie bijvoorbeeld dit (niet al te duidelijke) plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/10/h-link05lg.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Garyu op 16-04-2013 16:01 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Garyu schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:00:
Daar sluit je dus twee IR-zenders op aan, die meer dan één apparaat kunnen aansturen. Tenminste, zo werkt dat bij de harmony link. Zie bijvoorbeeld dit (niet al te duidelijke) plaatje:
[afbeelding]
Da bedoel ik, 2 is niet echt veel lijkt me.
Ik heb hier een cheap ass IR extender liggen waar 4 ogen op zitten plus is deze ook wat minder opzichtig als de Harmony Hub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik kom net tot de vaststelling dat ik het volume van mijn Logitech UE Air kan veranderen met mijn Logitech Harmony 300.
Grappig is echter dat er helemaal geen melding over gemaakt wordt in de manual of op de Logitech-site.
Kan er zelfs vrij weinig over terugvinden als ik google.
Heb ik nu een hidden feature ontdekt? ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een positief verhaalt over de Logitech Harmony Support afdeling:

Mijn Harmony 650 had al langer een probleem met het display dat nog maar zwak beeld gaf. Niet zo'n probleem voor mij.
Maar opeens kwam er bij dat de afstandsbediening zichzelf resette na het indrukken van een toets. Onbruikbaar geworden dus. Dat was na precies 2 jaar gebruik.
Ik heb de batterijen vervangen en de firmware er opnieuw op gezet. Zonder resultaat.
Na het invullen van een web formulier op de Logitech site kreeg ik heel snel antwoord. Of ik 2 foto's wilde toesturen van de Harmony.
Dat gedaan en 2 dagen later stond UPS aan de deur met een splinternieuwe Harmony 650!
De defecte afstandsbediening hoeft niet retour naar Logitech maar mag ik zelf "op gepaste wijze deponeren" .
Geweldige support dus van Logitech d:)b

En wat heerlijk weer, die ene Harmony op tafel i.p.v. de 5 die tijdelijk weer nodig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Is dit ook al mogelijk op de Harmony Touch?

De nieuwe logitech harmony ultimate heeft zo'n hoofdmenu:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/04/loglead.jpg

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 17:15

TommieW

Numa numa.

_MB_ schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:36:
Is dit ook al mogelijk op de Harmony Touch?

De nieuwe logitech harmony ultimate heeft zo'n hoofdmenu:
[afbeelding]
Bedoel je dat "watch...." of "play..."?
Dat is niet nieuw, mijn Harmony One heeft dat ook.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
TommieW schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:25:
[...]

Bedoel je dat "watch...." of "play..."?
Dat is niet nieuw, mijn Harmony One heeft dat ook.
Ik bedoel zo'n menu als de One en Ultimate heeft. Dus met meerdere activiteiten onder elkaar.
De Touch heeft een horizontaal menu. Dat ziet er wel leuk uit, maar werkt niet super.
Ik vind het verticale menu beter werken.

Ik hoop dus dat de Touch dit ook gaat krijgen omdat de Ultimate bijna hetzelfde is als de Touch.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tja...beetje mixed feelings hier.
Ik heb 2 Harmony 895 afstandsbediedingen. Beide vertonen kuren. Vooral de oudste. Scherm valt weg, volumeknop werkt niet goed. 1 oplaadstation werkt niet meer.
Bij de andere werkt het oplaadstation niet meer en het backlight voor de toetsen is kapot. en zo nog een paar kleine dingen die erop wijzen dat ze binnenkort niet meer werken (steeds harder op toetsen moeten drukken)

Goed, support gebeld.
Kunnen uiteindelijk niks repareren. Uiteraard zijn ze buiten garantie.
Krijg uiteraard de aanbieding van 50% korting.
Maar dan uitgezonderd de volgende producten:
••Bluetooth Easy-Switch Keyboard K811
••Bluetooth Illuminated Keyboard K810
••Broadcaster Wi-Fi Webcam
••G600 MMO Gaming Mouse
••G710+ Mechanical Gaming Keyboard
••Harmony Touch
••Logitech Cube
••Logitech UE (All products)
••Solar Keyboard (All solar models)
••Speaker System Z553
••Rechargeable Trackpad for Mac
••Touch Mouse T620
••TV cam HD
••USB Headset H340
••USB Headset H540
••Ultrathin Keyboard Cover (Regular & Mini)
••Washable Keyboard K310
••Wireless Combo MK330
••Wireless Rechargeable Touchpad T650
••Zone Touch Mouse T400
••Harmony Ultimate Remote
••Harmony Smart Control

Dan blijft alleen de Harmony 1100 over als beetje vervanger. Maar die is a) erg duur en b) niet echt een afstandsbediening voor lekker in bed of op de bank...

Beetje krom, toch?
Ik weet het zijn genoeg bedrijven die helemaal niks doen, maar als mijn Philips DVD speler kapot zou zijn komen die toch ook niet met een kortingsbon voor een blender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 07:17

JB

Cédric roelt!

Zojuist ook de Touch besteld. Ben zeer benieuwd. De Harmony One die ik nu heb schuift door naar mijn ouders (hun 700 heeft het gebit van de hond in de AB staan :D). Zo te lezen gaat het omzetten van de One settings naar de Touch soepel dus ben eens benieuwd.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

readytoflow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:30:
Tja...beetje mixed feelings hier.

Goed, support gebeld.
Kunnen uiteindelijk niks repareren. Uiteraard zijn ze buiten garantie.
Krijg uiteraard de aanbieding van 50% korting.
Maar dan uitgezonderd de volgende producten:

Dan blijft alleen de Harmony 1100 over als beetje vervanger. Maar die is a) erg duur en b) niet echt een afstandsbediening voor lekker in bed of op de bank...

Beetje krom, toch?
Ik weet het zijn genoeg bedrijven die helemaal niks doen, maar als mijn Philips DVD speler kapot zou zijn komen die toch ook niet met een kortingsbon voor een blender?
Heb je al weer contact met ze opgenomen om dit aan ze uit te leggen? Ik begrijp dat je gegeven paarden niet in de bek moet kijken, maar je hebt ergens wel een punt natuurlijk. Prima dat je hier je beklag/ervaringen deelt, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat de support je een foute bon heeft toegestuurd. Overigens vind ik het nog steeds erg netjes dat je zomaar 50% korting krijgt gebaseerd op defecten van producten ruim na verloop van garantietijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yep...Nog wat heen en weer gemaild. Kwam er niet veel verder mee. Tja, je doet er ook weinig aan natuurlijk. Daarom ook die mixed feelings. Als ik een probleem had met een 525 van een paar tientjes, krijg je dezelfde respons als bij een afstandsbediening van >250,00. Kon ook 20% korting op een touch krijgen. Maar doe dan maar 2 codes (1 mag ik wel voor langere tijd gebruiken).

Ik bedenk me ineens: Zal eens kijken en vragen of ik die code ook kan gebruiken voor reserveondelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
JB schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:02:
Zojuist ook de Touch besteld. Ben zeer benieuwd. De Harmony One die ik nu heb schuift door naar mijn ouders (hun 700 heeft het gebit van de hond in de AB staan :D). Zo te lezen gaat het omzetten van de One settings naar de Touch soepel dus ben eens benieuwd.
Als je de one hebt ingesteld via myharmony.com gaat het idd simpel.
Heb je de one ingesteld via de harmony software, dan moet je opnieuw beginnen op myharmony.com.

Tenzij iemand een handigere manier weet? Ik kreeg het namelijk niet voor elkaar alles over te zetten op myharmony.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

cypher21 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Als je de one hebt ingesteld via myharmony.com gaat het idd simpel.
Heb je de one ingesteld via de harmony software, dan moet je opnieuw beginnen op myharmony.com.

Tenzij iemand een handigere manier weet? Ik kreeg het namelijk niet voor elkaar alles over te zetten op myharmony.com
Is hier prima gelukt. Op de myharmony site inloggen met je oude software account, dan vraagt ie uit zichzelf dat hij instellingen heeft gevonden en wat je hiermee wil. Vervolgens maak je een myharmony account aan en log je daarmee in en alles is overgezet.

Iemand hier een idee waar ik power opties kan veranderen. Mijn Popcorn Hour C-200 word helemaal uigeschakeld door de Touch (dus hetzelfde als je de aan/uit knop op de C-200 ingedrukt houd gaat ie een shutdown geven). Ik wil dat ie gewoon in standby schiet, dit deed ie ook met de Harmony One.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
JB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Is hier prima gelukt. Op de myharmony site inloggen met je oude software account, dan vraagt ie uit zichzelf dat hij instellingen heeft gevonden en wat je hiermee wil. Vervolgens maak je een myharmony account aan en log je daarmee in en alles is overgezet.

Iemand hier een idee waar ik power opties kan veranderen. Mijn Popcorn Hour C-200 word helemaal uigeschakeld door de Touch (dus hetzelfde als je de aan/uit knop op de C-200 ingedrukt houd gaat ie een shutdown geven). Ik wil dat ie gewoon in standby schiet, dit deed ie ook met de Harmony One.
hmm, ik kon niet met mijn oude account inloggen op myharmony. moest een nieuw account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:59
JB schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:02:
Ik hoop voor jou dat jij er wel aan kan wel, ik vind de Touch maar niks vergeleken met de One, batterij is snel leeg, onlogische volgorde menu;s. :(.Naar mijn mening een matig touchscreen.

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 02-05-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

cypher21 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:37:
[...]

hmm, ik kon niet met mijn oude account inloggen op myharmony. moest een nieuw account aanmaken
Hier gaf ie een melding dat ik inlogde met een harmony software id ipv myharmony, vervolgens kon ik een nieuwe myharmony id aanmaken en werden de settings overgenomen. Vervolgens de AB syncen en alles stond op de Touch.

Heb nu dus alleen het probleem dat mijn Popcorn een ander shutdown commando krijgt van de Touch waardoor ie helemaal uit gaat ipv standby. Straks eens bellen met Logitech of zij weten waar ik dit kan beïnvloeden. Zover ik weet kan ik dat niet eens met de originele AB maar daar kan ik ook geen opdrachten van laten leren omdat die geen infrarood is.

edit:
Probleem inmiddels verholpen :) Ik heb het opgelost doormiddel van de shutdown optie aan te passen onder Apparaten - Apparaat instellingen wijzigen - Stroominstellingen - Uitschakelen wanneer niet in gebruik - dezelfde knop voor aan/uit - hier een nieuwe Opdracht aangemaakt met het commando Power Toggle die 0,5 sec zend. Daarmee gaat de C200 netjes in standby ipv shutdown.

Mensen hier al aan de slag gegaan met transparante icons voor de favorites? Aantal zenders missen icoontjes. Volgens de welbekende zoekmachine kan het doormiddel van PNG's die je transparant opslaat. Het ziet er namelijk niet uit als je bij die nieuwe remote gewone afbeeldingen tussen die transparante icons zet...

[ Voor 30% gewijzigd door JB op 03-05-2013 10:11 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dit lukt me ook niet op myharmony. Iemand dit wel voor elkaar gekregen? Op de Harmony Remote Software staan mijn devices op volgorde aan de hand van de eerste die is toegevoegd staat bovenaan maar nadat ik alle instellingen van mijn One heb overgezet op de myharmony site voor mijn Touch staan deze devices in een andere volgorde :( Ik wil die gewoon kunnen sorteren...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:38:
[...]
Dit lukt me ook niet op myharmony. Iemand dit wel voor elkaar gekregen? Op de Harmony Remote Software staan mijn devices op volgorde aan de hand van de eerste die is toegevoegd staat bovenaan maar nadat ik alle instellingen van mijn One heb overgezet op de myharmony site voor mijn Touch staan deze devices in een andere volgorde :( Ik wil die gewoon kunnen sorteren...
Ik heb in het verleden eens contact gehad met Logitech hierover en de volgorde van devices is afhankelijk van de Activiteiten ingesteld.
Met andere woorden, de devices gebruikt in een activiteit komen boven aan de lijst te staan afhankelijk van de huidige activiteit.
Zo zou het dus moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

schumi2004 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:47:
[...]

Ik heb in het verleden eens contact gehad met Logitech hierover en de volgorde van devices is afhankelijk van de Activiteiten ingesteld.
Met andere woorden, de devices gebruikt in een activiteit komen boven aan de lijst te staan afhankelijk van de huidige activiteit.
Zo zou het dus moeten werken.
Ja dat las ik hier ook maar dat is bij mij niet het geval staan bij alle activeiten (7) in dezelfde volgorde, misschien dat het te maken heeft met het overzetten van de settings van mijn One. Vandaag maar weer eens bellen.

Ook de favorieten kunnen alleen voor 1 activiteit gebruikt worden zo lijkt :( Ik wil die per activiteit kunnen aanklikken. Heb TV kijken (CI module) en TV kijken via decoder maar kan nu die favorieten maar aan 1 activiteit toekennen. Zodra ik TV kijken via de decoder start (favorieten zijn gekoppeld aan TV kijken met CI module) en ik druk op zo'n favoriet zender icoontje gaat ie TV kijken (CI) starten... Bij mijn One kon je per activiteit favorieten aanmaken :/ Als dat niet kan gaat ie terug.

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 04-05-2013 09:21 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Zodra ik TV kijken via de decoder start (favorieten zijn gekoppeld aan TV kijken met CI module) en ik druk op zo'n favoriet zender icoontje gaat ie TV kijken (CI) starten... Bij mijn One kon je per activiteit favorieten aanmaken :/ Als dat niet kan gaat ie terug.
Dan vrees ik dat ie terug gaat, ik heb er al voor gebeld om die favorieten te wijzigen per activiteit, niet mogelijk. Naar mijn mening slaan ze de bal mis met de grootste troef van de touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

chundo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:09:
[...]

Dan vrees ik dat ie terug gaat, ik heb er al voor gebeld om die favorieten te wijzigen per activiteit, niet mogelijk. Naar mijn mening slaan ze de bal mis met de grootste troef van de touch
Jup ik ben ook teleurgesteld. De Touch is retour en heb gelukkig nog een One + kunnen bestellen 😊

Kunnen de mensen die hier de One + hebben de favorieten aan meerdere activiteiten koppelen via myharmony? Anders ga ik de One + gewoon via de oude software programmeren met mijn laatste instellingen.

[ Voor 19% gewijzigd door JB op 04-05-2013 15:55 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn Harmony One+ al bijna een jaar na aanschaf in de kast te hebben liggen leek mij dit weekend, tijdens de buien door, uitermate geschikt om deze eens onder handen te nemen.

Nu heb ik al redelijk veel ingesteld. 1 probleem en wel het volgende.

Ik heb een Pioneer SC-2022 receiver. In de instellingen heb ik het ir-kanaal van de receiver en standaard afstandsbediening op een ander ir-kanaal gezet. Waarom? Omdat mijn LED-verlichting ook op de remote van de Pioneer reageerd. Erg vervelend als je bijvoorbeeld op de volumknop druk en de verlicht gaat aan of uit, of met andere knop bijvoorbeeld begint te flashen. Maar goed, ander ir-kanaal verhelpt de problemen.

Nu merk ik dat mn Pioneer receiver niet reageert op de Harmony. Weet iemand waar ik de Harmony 'vertel' dat ie een ander IR-kanaal moet nemen?

BTW ik gebruik MyHarmony.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Firesphere

Yoshis before Hoshis

M'n 550 herstart steeds. Na wat foto's etc. naar Logitech mailen:
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen betreffende uw Harmony Afstandsbediening

Wij zullen u onder garantie een nieuwe afstandsbediening sturen.
Topservice daar. Echt fantastisch.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:53:
Na mijn Harmony One+ al bijna een jaar na aanschaf in de kast te hebben liggen leek mij dit weekend, tijdens de buien door, uitermate geschikt om deze eens onder handen te nemen.

Nu heb ik al redelijk veel ingesteld. 1 probleem en wel het volgende.

Ik heb een Pioneer SC-2022 receiver. In de instellingen heb ik het ir-kanaal van de receiver en standaard afstandsbediening op een ander ir-kanaal gezet. Waarom? Omdat mijn LED-verlichting ook op de remote van de Pioneer reageerd. Erg vervelend als je bijvoorbeeld op de volumknop druk en de verlicht gaat aan of uit, of met andere knop bijvoorbeeld begint te flashen. Maar goed, ander ir-kanaal verhelpt de problemen.

Nu merk ik dat mn Pioneer receiver niet reageert op de Harmony. Weet iemand waar ik de Harmony 'vertel' dat ie een ander IR-kanaal moet nemen?

BTW ik gebruik MyHarmony.com
Volgens mij moet dat kunnen via het 'leer' commando. Veel werk, maar wel een oplossing. Misschien dat iemand anders een makkelijkere optie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

Firesphere schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:55:
M'n 550 herstart steeds. Na wat foto's etc. naar Logitech mailen:

Topservice daar. Echt fantastisch.
Hmm misschien moet ik dan ook maar n's de helpdesk bellen.
Ik heb een One welke ik lange tijd probleemloos heb gebruikt tot dat ik hem heb geupdate omdat de tijds/datuminstelling niet verder dan 2012 liep. Na de update herstart m'n remote dus ook regelmatig :-(
spijt van het updaten! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Is er al iemand die ervaring heeft met de nieuwe Harmony Ultimate?
Afbeeldingslocatie: http://scr3.golem.de/screenshots/1304/Logitech-Harmony-Hub/thumb620/Logitech_Harmony_Ultimate_Harmony_Smart_Control_Hub_a_iPhone_Screen.jpg
Het spreekt me vooral aan dat je zonder verdere randapparatuur je apparaten in de kastjes ook gewoon kunt besturen (zonder te richten) en dat er ook een smartphone-app voor komt.
Ik weet echter dat er in het verleden met bijvoorbeeld de Harmony 900 problemen waren met de besturing van Marantz receivers. Deze wilden op de één of andere manier niet reageren op zo'n doorvertaald IR-signaal. Hopelijk is dit met de Harmony Ultimate verholpen.
Op dit moment is er pas 1 shop met deze afstandsbediening in het assortiment:
pricewatch: Logitech Harmony Ultimate
Gek genoeg zeggen zij wel voorraad te hebben, maar ze rekenen de adviesprijs van 279 euro, terwijl dit bij Harmony's altijd nog flink zakt. Is het te verwachten dat andere shops deze afstandsbediening op korte termijn ook aan gaan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zolang je de favorieten maar aan 1 activiteit kan koppelen blijf ik heel ver weg van die nieuwe Touch/Ultimate reeks.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Misschien een stomme vraag, maar heb je een voorbeeld waarbij je favorieten aan meerdere activiteiten wilt koppelen??

Ik heb de one+, maar mijn favorieten zitten alleen bij de activiteit TV kijken. Zou niet weten welke andere activiteit ik die nog meer zou willen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

cypher21 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:40:
Misschien een stomme vraag, maar heb je een voorbeeld waarbij je favorieten aan meerdere activiteiten wilt koppelen??

Ik heb de one+, maar mijn favorieten zitten alleen bij de activiteit TV kijken. Zou niet weten welke andere activiteit ik die nog meer zou willen gebruiken
Zie hierboven. Ik gebruik een CI+ module en een decoder :) Daarbij kun je ook nog wensen hebben zoals wel/niet via je versterker tv willen kijken ipv je tvspeakers.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah, idd. Had niet aan een CI module gedacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tju, de volume up knop op m'n 555 doet het niet meer. Gisterenavond gewoon nog de versterker mee bediend, en vanmorgen kan ik 'm niet eens meer indrukken (en dus ook geen "klikje" bij induwen).

Heb maar ff een mailtje richting Logitech gestuurd. Ding is drie jaar oud, dus ik verwacht er niet te veel van...
Nog even bedenken of ik volume-up gewoon ga mappen naar een andere knop of een compleet nieuwe ga bestellen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10

B64

Bra-Jo schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:38:
Tju, de volume up knop op m'n 555 doet het niet meer. Gisterenavond gewoon nog de versterker mee bediend, en vanmorgen kan ik 'm niet eens meer indrukken (en dus ook geen "klikje" bij induwen).

Heb maar ff een mailtje richting Logitech gestuurd. Ding is drie jaar oud, dus ik verwacht er niet te veel van...
Nog even bedenken of ik volume-up gewoon ga mappen naar een andere knop of een compleet nieuwe ga bestellen.
Heb je al antwoord van Logitech? Mijn 525 heeft hetzelfde euvel (maar dan met de volume down). Soms werkt-ie, soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B64 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:50:
[...]

Heb je al antwoord van Logitech? Mijn 525 heeft hetzelfde euvel (maar dan met de volume down). Soms werkt-ie, soms niet.
Ook gewoon even een mailtje sturen naar Logitech, in dit topic staan genoeg voorbeelden over hoe hier meestal mee omgegaan wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Heeft iemand hier ook dat de accu van de harmony touch van laatste streepje ineens leeg is, dus niets meer doet?
Volgens de handleiding zou die eerste een rood batterijtje moeten geven voordat die op is.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bij mij ook knoppen die slechter werkten. Maar toen was die net ouder dan 2 jaar. Gewoon pech. Kreeg niks aangeboden. Maar proberen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Martinus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:42:
Heeft iemand hier ook dat de accu van de harmony touch van laatste streepje ineens leeg is, dus niets meer doet?
Volgens de handleiding zou die eerste een rood batterijtje moeten geven voordat die op is.
ik heb hetzelfde probleem, ik wist zelfs niet dat ie rood moest worden :P
accu is ook redelijk snel leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bij mij (Harmony One) wordt hij wel rood, maar blijft dan nog wel een tijdje werken. Hij raakt wel redelijk snel leeg onderhand, maar ja, hij is dan ook al een jaar of vijf oud. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:35
Ik gebruik nu 3 jaar met plezier de Harmony 900. Ik begreep dat bij sommigen de Marantz niet aangestuurd werd, maar bij mij doet hij het gelukkig wel.
Ruim een jaar geleden begonnen de problemen dat de afstandsbediening vastliep. Zowel hard als softbuttons deden niets. Loskoppelen van de accu wil nog wel eens helpen, maar ik merkte dat ik hem er niet uit kreeg. Toen die tijd niet veel aandacht aan besteed, want hij was weer tot leven te wekken met de update functie van de Logitech softtware.
Tot vorige maand kwam dit euvel eens in de paar maanden voor, dus was geen groot probleem. Vorige maand wilde hij niet meer tot leven komen met de software, dus toen nog eens beter gekeken of de battery er toch niet uitwilde. Dat ging niet, want je zag duidelijk dat hij opgewollen was. Via google kom je er achter dat dit een bekend probleem scheen te zijn van de Harmony 900!
Zonder hoge verwachtingen contact opgenomen met de service van Logitech. Ik moest foto's maken van de battery/afstandsbediening. Na wat heen en weer gemail krijg ik een mailtje dat zij de afstandsbediening onder garantie gaan vervangen! Krijg ik vandaag de Logitech Harmony Ultimate met de post. Top service van Logitech om ook buiten de standaard 2 jaar garantie te leveren en de remote te verangen voor hun nieuwste model! _/-\o_

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
Ik heb thuis een tv (zonder speakers), 5.1 setje, ziggo ontvanger en een raspberry. Kan ik met zo'n harmony instellen dat de volume knoppen bijv altijd het 5.1 setje veranderen. en niet bijv het interne volume van de raspberry of de ziggo ontvanger als die geselecteerd is op de afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweebee schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:48:
Ik heb thuis een tv (zonder speakers), 5.1 setje, ziggo ontvanger en een raspberry. Kan ik met zo'n harmony instellen dat de volume knoppen bijv altijd het 5.1 setje veranderen. en niet bijv het interne volume van de raspberry of de ziggo ontvanger als die geselecteerd is op de afstandsbediening?
Zo werkt een harmony niet (helemaal). Je kunt op de afstansbediening een apparaat selecteren (in dit geval dus de 5.1 set) om te bedienen, daarmee vervang je dan de gewone afstandsbediening van dat apparaat.
Maar handiger is het om activiteiten in te stellen. Dan maak je bv een activiteit 'TV kijken' waarbij je de volume knoppen koppelt aan de 5.1 set, de TV aanzet, de Ziggo box aanzet, de raspberry uitzet etc.
Dan maak je nog een activiteit bv 'Smart TV' waarbij je opnieuw de volumeknoppen koppelt aan de 5.1 set, de TV aanzet, de raspberry aanzet, de ziggo box uitzet.
Enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Maar ik kan wel bijvoorbeeld bij elke 'afstandsbediening' de volume knoppen koppelen aan de 5.1 set? dus wanneer ik tv kijk kan ik met de zender knoppen gewoon zenders veranderen van de ziggo kast en met de volume knoppen de surround reciever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zolang je met activiteiten blijft werken, gaat dat allemaal goed. Je bent even bezig met configureren, maar als het eenmaal werkt ben je klaar (totdat je apparatuur gaat vervangen :+)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Mooi - net een Harmony 900 besteld bij wifimedia.eu
Kost nu 189 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
MegaTronics schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:50:
Zolang je met activiteiten blijft werken, gaat dat allemaal goed. Je bent even bezig met configureren, maar als het eenmaal werkt ben je klaar (totdat je apparatuur gaat vervangen :+)
Nee oke. Bedankt iig. toch even overwegen er eentje te halen. Al dat gepruts met verschillende afstandsbedieningen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zit eens rond te kijken voor een harmony. Maar omdat het nog best prijzig is toch nog wat vragen.

setup:

* PS3
* Raspberry pi (xbmc)
* Onkyo 509
* Philips 58pfl9956
* OnsBrabantNet HD ontvanger

nu is het zo dat als ik de ps3 of pi wil gebruiken ik op de tv naar hdmi 2 moet switchen + versterker op juiste optie kiezen. En als ik tv wil kijken weer terug naar hdmi 1 + onkyo op tv voor de audio. en de OBn remote nodig voor zenders.

Lekker switchen dus met 3 remotes :P Valt dit allemaal af te vangen met een hamrony? dus klikken op tv zodat alles goed staat (tv, versterker etc)

Of blijf je dan nog klooien met de OBN ontvanger?

En werkt de pi er ook mee via CEC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:04:
zit eens rond te kijken voor een harmony. Maar omdat het nog best prijzig is toch nog wat vragen.

setup:

* PS3
* Raspberry pi (xbmc)
* Onkyo 509
* Philips 58pfl9956

nu is het zo dat als ik de ps3 of pi wil gebruiken ik op de tv naar hdmi 2 moet switchen + versterker op juiste optie kiezen. En als ik tv wil kijken weer terug naar hdmi 1 + onkyo op tv voor de audio. en de OBn remote nodig voor zenders.

Lekker switchen dus met 3 remotes :P Valt dit allemaal af te vangen met een hamrony? dus klikken op tv zodat alles goed staat (tv, versterker etc)

De pi zul je handmatig moeten aan/uitzetten denk ik, maar voor je andere wensen is een harmony perfect.

Je maakt een activiteit tv kijken, dan moet:
-tv aan
-onkyo aan
-obn aan
-onkyo op hdmi 1
-onkyo op tv

activiteit gamen:
-tv aan
-onkyo aan
-ps3 aan
-onkyo op hdmi 2
-onkyo op ...

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:17:
[...]

De pi zul je handmatig moeten aan/uitzetten denk ik, maar voor je andere wensen is een harmony perfect.

Je maakt een activiteit tv kijken, dan moet:
-tv aan
-onkyo aan
-obn aan
-onkyo op hdmi 1
-onkyo op tv

activiteit gamen:
-tv aan
-onkyo aan
-ps3 aan
-onkyo op hdmi 2
-onkyo op ...

etc.
Of je laat de Pi gewoon aan. En voor de PS3 moet je als je deze via remote ook aan en uit wil zetten deze erbij kopen. Voor de Wii is er niet zoiets, mss dat die PS3 adapter ermee overweg kan maar denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Paulus07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:04:

setup:

* PS3
* Raspberry pi (xbmc)
* Onkyo 509
* Philips 58pfl9956

Je kan sowieso altijd een eigen AB aan de database toevoegen. De meeste Harmony's hebben een IR-ontvanger aan boord, waarmee je codes kan inleren. Maar als het goed is (als Google me niet in de steek laat), is de OBN ontvanger een Amino AmiNET130M, dus gewoon een universeel product met hooguit een aangepaste firmware voor OBN. Grote kans dat die dus al in de database van Logitech staat.

En je pi, ga je daar XBMC op draaien? XBMC staat in de database namelijk.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Op de Pi heb ik nu raspbmc draaien. Zag dat de tv al ondersteund wordt via: www.logitech.com/harmony/components

PS3 aan/uitzetten is niet zo'n ramp. Controller moet je toch pakken dus druk hem via de controller wel aan :)

Toch eens over denken. 100 euri is redelijk wat geld voor een remote :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die 70 euro voor mijn Harmony 700 heeft mij veel gemak opgeleverd, dus ik zou het gewoon doen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier nu eigenaar van de smart control na bijna 5 jaar de harmony one. Eerste indrukken:
- je hoeft niet meer te richten!
- snel en erg prettig met je iphone(s!) te bedienen
- mooie kleine afstandsbediening
Verdere review volgt nog. Nog specifieke vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Lt. Marx schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:
Hier nu eigenaar van de smart control na bijna 5 jaar de harmony one. Eerste indrukken:
ff snel gezocht, smart control is toch mobiel gericht?
Wat als je mobiel naar de neuk is, hele setup waardeloos?
Ownee toch een simple remote erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 11-06-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Lt. Marx schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:
Als je alles netjes achter een deurtje wilt houden, hoe stuur je dan je tv aan?
Moet je dan zo'n lelijk ir-oogje op je tv plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit überhaupt te bedenken hoe dit spul moet werken.
Kan er ook weinig over vinden op de site van Logitech zelf.

Dit apparaat/kastje stuurt de IR signalen naar je spullen toe? Die moet je dan wel in de buurt neer zetten lijkt me.
Op zich spreekt het me eigenlijk nog best wel aan, al zou het alleen maar om de afstandsbediening zelf gaan. :P
Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony