Ik loop tegen het volgende probleem aan:
Ik heb de volgende apparaten staan:
Philips 42PFL8404H
Humax iHDR-5050c
Philips DVP-5990
Dit alles wordt aangestuurd door een Harmony One.
De Philips DVD speler heb ik enige tijd niet aangesloten gehad, omdat ik alles afspeelde op mijn PS3, en omdat ik even geen HDMI kabel voorhanden had (geen zin om te kopen).
Nu is die HDMI kabel er, en wil ik de DVD speler weer in mijn kring toevoegen (handig want deze speelt wel *.srt met dvdrips, maar dat terzijde).
Ik heb nu de activiteit DVD Kijken aangemaakt, echter gaat alles aan, behalve de DVD speler. Het vreemde is, dat als alles al aan staat behalve de DVD speler, en ik wissel van TV Kijken naar DVD Kijken, dat deze dan wel aan gaat, en ook weer uit als ik weer op TV Kijken druk. Het is echt uitsluitend het inschakelen als alles uit staat, waarbij de DVD dus niet aan gaat.
Ik heb de PowerToggle van de DVD speler al handmatig in de kont van mijn Harmony geschoten. In eerste instantie werkte deze ook niet rechtstreeks namelijk (hopende dat het daar aan lag), maar nu wel. Echter heeft dit geen effect.
Iemand een idee wat ik nog kan doen?
edit: Ik heb overigens nooit problemen gehad met de PowerToggle van mijn Humax, zoals hierboven beschreven.
[
Voor 4% gewijzigd door
bram1984 op 01-11-2010 19:24
]