Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:20
Durazno schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:10:
Hoe kreeg je dan een code?
Als ik via die link die je in zon SMS'je krijgt in het scherm waar je kunt kiezen tussen Netflix en Napster en TV Anywhere kom en dan klik op Netflix word ik omgeleid naar Netflix zonder ergens ook maar een code te krijgen...
Via de SMS naar pagina waarbij je kunt aangeven welke keuze je maakt. Als je dat op de pc doet en klikt Netflix aan log je meteen in en wordt het tegoed meteen bij geschreven (zo ging het althans bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:11
Ik kreeg vanmiddag een belletje van Vodafone, om te kijken of ik een nieuw abonnement kon krijgen. Mevrouw aan de telefoon vroeg of ik een nieuwe telefoon wilde, en of mijn abonnement nog goed genoeg was.

Daarna vroeg ze hoeveel gigabyte data ik had en hoeveel ik betaalde, maar toen kwam ze al tot de conclusie dat er aan mij niks te slijten viel. Ze gaf al eerlijk toe dat ze een abbonement van 36 euro wilde slijten, terwijl ik nu maar 17 euro betaal (inhoud van het abonnement is niet eens ter sprake gekomen).

Lekker handig dat Vodafone niet kijkt naar het huidige abonnement/verbruik/etc. wanneer ze je opbellen voor een leuke deal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:08
In April ging mijn sim-only verlenging Vodafone in, contractperiode van 2 jaar. Om dringende redenen moet ik over naar iPhone en weg van Android. Vodafone laat weten dat via Loyalty programma dit wel te organiseren is.
Is dit de beste methode, of zijn er andere methodes die beter werken? Alternatief is misschien nog een iPhone 6 refurbished kopen voor plm €580,-. Toestelaandeel bij VF is €24/maand (iPhone 6s 64GB), dus gerekend over 2 jaar kost het toestel via VF: €576,-. Ongeveer gelijk dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Hallo,
Ik heb een bel+sms+web die wordt overgezet naar een smart 1gb + 150min.
Loyalty net aan de lijn gehad en die wou geen 75% korting geven op de red super met 12 gb, gewoon zelfde prijs als op de website.
Mijn gemiddeld verbruik is 14 gb volgens loyalty, heb ik de goeie afdeling te pakken of moet ik een andere afdeling hebben. Vind het heel mager, en totaal niet in de buurt komen van wat het oude abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Hoe bel je tegenwoordig Loyalty? Afdeling verkoop geeft gewoon normale prijzen.. Telefoon werd ook gewoon opgehangen nadat ik zei niet onder de indruk te zijn van de hoge prijzen :|. Friends and family is ook niet meer wat het geweest is. Inderdaad erg mager allemaal.

[ Voor 26% gewijzigd door Swift92 op 20-07-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zomaar €6 buiten bundel gebruikt. Blijkt de 'Alles in 1 op reis' aangezet te zijn zonder dat ik dat zelf wilde, nu kostte mij drie keer een MMS versturen dus gewoon €2 per stuk. :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:20:
Zomaar €6 buiten bundel gebruikt. Blijkt de 'Alles in 1 op reis' aangezet te zijn zonder dat ik dat zelf wilde, nu kostte mij drie keer een MMS versturen dus gewoon €2 per stuk. :(
Mijn "alles in 1 op reis dagbundel" blox staat standaard aan, maar wordt pas geactiveerd wanneer ik bel/sms/data ook daadwerkelijk gebruik in het buitenland. MMSjes versturen zit volgens mij niet bij die bundel inbegrepen.

Wellicht heb je niets aan die info, maar bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MMS is data, dus daar wordt die bundel door geactiveerd. Laat je de dataroaming uit dan kan je geen MMS versturen.

De blox heb ik dan ook als de brandweer uit gezet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de tarieven verhoogd per 1 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb een oud Friends and Family SO2 bel sms web altijd bundel van 22 euro in de maand uit 2012.

125 belminuten plus 11 GB.

Nu kreeg een kennis van mij te horen dat hij verplicht moest worden overgezet naar een nieuw abo omdat dit abo zou vervallen.

En volia, wat blijkt. Net even gechat met My Vodafone en iedereen met deze abonnementen zijn binnenkort aan de beurt.

Schandalig. We mogen dus snel een brief verwachten van Vodafone, dan ben ik weg daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:54
alwaysleft schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:52:
Ik heb een oud Friends and Family SO2 bel sms web altijd bundel van 22 euro in de maand uit 2012.

Nu kreeg een kennis van mij te horen dat hij verplicht moest worden overgezet naar een nieuw abo omdat dit abo zou vervallen.

En volia, wat blijkt. Net even gechat met My Vodafone en iedereen met deze abonnementen zijn binnenkort aan de beurt.

Schandalig. We mogen dus snel een brief verwachten van Vodafone, dan ben ik weg daar.
-O-

Dat zou wel heel zuur zijn.... Ik ben een tevreden klant bij Vodafone (voornamelijk vanwege de 11GB tegen een lage prijs van €17 pm :P ), maar als er inderdaad geen gelijkwaardig alternatief is bij Vodafone dan ben ik ook weg daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Moet je voor de lol eens zoeken op 2032 in dit topic. Tot zo lang zouden onze F&F 11GB abonnementen geldig blijven werd ons destijds voorgehouden.

Ik ga elk aanbod afslaan en weigeren omgezet te worden. Moet dit toch dan wil ik een 12GB abonnement voor €22,= anders vertrek ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Chris.nl schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Moet je voor de lol eens zoeken op 2032 in dit topic. Tot zo lang zouden onze F&F 11GB abonnementen geldig blijven werd ons destijds voorgehouden.

Ik ga elk aanbod afslaan en weigeren omgezet te worden. Moet dit toch dan wil ik een 12GB abonnement voor €22,= anders vertrek ik.
Ja het grappige is, ze zullen het bij een kleine groep proberen en dat als proef zien.

Maar de chat dame via My Vodafone gaf aan dat dit de normaalste zaak is dat het zo omgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Ja het grappige is, ze zullen het bij een kleine groep proberen en dat als proef zien.

Maar de chat dame via My Vodafone gaf aan dat dit de normaalste zaak is dat het zo omgezet kan worden.
We gaan het meemaken... Ik ben benieuwd wat ieder die gebeld wordt eruit weet te slepen.
- edit -
Ps Als je zoekt op 2031 vind je veel meer....

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 24-07-2016 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

tja, net zoals jij na 1 of 2 jaar je abo mag opzeggen kan de tegenpartij dit natuurlijk ook doen als ze je abo-vorm niet meer tegen die (lage) kosten willen aanbieden.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Yucko schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:19:
tja, net zoals jij na 1 of 2 jaar je abo mag opzeggen kan de tegenpartij dit natuurlijk ook doen als ze je abo-vorm niet meer tegen die (lage) kosten willen aanbieden.
Klopt.. Maar dan mag ik weer kritisch overwegen welk abonnement van welke provider op dit moment bij mij past. En zoals het huidige Vodafone aanbod nu ligt hebben ze wat mij betreft geen streepje meer voor (zelfs achter) op hun concurrentie.

- edit -

Net gebeld met Vodafone. Mij werd ook bevestigd dat de oude 11GB F&F abonnementen worden ontbonden, dit zal in batches per brief of mail gecommuniceerd worden. We krijgen de mogelijkheid een regulier of F&F abonnement af te sluiten (mits we zelf aan een F&F actiecode kunnen komen). Maar er is totaal geen onderhandelingsruimte, ook niet voor een klant die sinds Libertel bij Vodafone zit. Verder de standaard verkooppraat: "Ja de concurrent is wellicht goedkoper, maar wij hebben een beter netwerk en betere helpdesk" gehoord.

Hoelang de oude F&F abonnementen geldig blijven of wanneer de omzetting daadwerkelijk gaat plaatsvinden was niet bekend.

- edit -

Ook de loyalty afdeling kon niet lager gaan dan het huidige F&F aanbod. "Wij kunnen sinds kort geen korting meer geven". Helaas, dan maar eens shoppen bij de concurrentie wanneer het F&F 11GB doek daadwerkelijk valt.

[ Voor 47% gewijzigd door Chris.nl op 25-07-2016 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

wellicht dat ze het bedrag per aansluiting omhoog willen krikken, maar of het wegjagen van huidige klanten nu zo slim is betwijfel ik :{

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:38
Ik mag ook verlengen maar de combinatie prijs en keuze is droevig, zelfs bij de F&F "aanbiedingen".

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:04
Bob-B190 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:15:
Ik mag ook verlengen maar de combinatie prijs en keuze is droevig, zelfs bij de F&F "aanbiedingen".
Tja het is triest te noemen, zowel loyalty als de standaard aanbiedingen.

Ik neig erg sterk naar Tele2, al ben ik nog wat huiverig over hun dienstverlening/service/helpdesk. Maar goed hoor zo her en der goede verhalen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Wicked-Game schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:09:
Ik neig erg sterk naar Tele2, al ben ik nog wat huiverig over hun dienstverlening/service/helpdesk. Maar goed hoor zo her en der goede verhalen.
Nou dit kan ik van harte afraden. Van het hele concept klantenbinding en klantenservice hebben ze duidelijk totaal niets begrepen als het een keer fout gaat.

Maar als het goed gaat is een een goedkope provider.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Van het hele concept klantenbinding en klantenservice hebben ze duidelijk totaal niets begrepen als het een keer fout gaat.
Wil je zeggen dat Vodafone dat wel heeft begrepen dan?
Trouwe klanten (zit er zelf ook al bij sinds Libertel) hun abonnement wat tot 2031 zou lopen 'afpakken' en alleen iets vergelijkbaars aanbieden wat bijna 2x zo duur is (Red Super)? En niks coulants tegenoverstellen?
Ridicuul!

Heb ook al zitten kijken, wat enigszins qua prijs/bundel in de buurt komt is idd SimOnly Tele2 8GB voor €25.
En dan mag je nog onbeperkt bellen/sms ook. Wat mij niet boeit, ik heb liever data. Die 11GB bundel nu krijg ik ook wel op (lekker muziek streamen in de auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
F&F is met een Galaxy s7 incl. Red 1 jaar (31 euro) even duur als Coolblue. Met een Red Super (37 euro) is F&F zelfs duurder.. :( Ze mogen die prijzen wel eens gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:53:
Wil je zeggen dat Vodafone dat wel heeft begrepen dan?
Dat weet ik niet. En het ging me niet over niet netjes handelen (zoals in jou voorbeeld), maar gewoon de totale minachting voor een klant die klacht in woord en gebaar. Zo heb ik uiteindelijk 100% gelijk gekregen en netjes alles geregeld, maar was de toon en houding voordat dit gebeurd van mij doorslaggevend om te gaan lopen. Ik ben zelf nog nooit (maar dan ook nog nooit) een dergelijke neerbuigende en arrogante klantenservice tegen gekomen (als je al met ze in contact komt). het gaat daarbij dus niet om de inhoud, maar om de cultuur.

De voicemail die ze hebben ingesproken heb ik zelfs bewaard en gebruik is soms als educatiemateriaal omdat het zo een wezenlijke miskenning is, wat uit alles spreekt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Vanaf nu beschikbaar zo te zien

Opzich wel handig voor wie niet kan wachten, maar het mij nu niet helemaal duidelijk of alleen abbonementen vanaf april 2016 hier gebruik van kunnen maken, of ook van daarvoor al.

Ik moet nog een half jaar in mijn 2 jarig abbonement. Over 2 maanden kan ik sowieso verlengen (4 maand van tevoren) maar als ik mijn toestel nu afkoop neem ik aan dat ik voor een half jaar nog moet betalen. en dat is een beetje zonde aangezien het over 2 maanden gratis kan

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 26-07-2016 15:41 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich wel handig voor wie niet kan wachten, maar het mij nu niet helemaal duidelijk of alleen abbonementen vanaf april 2016 hier gebruik van kunnen maken, of ook van daarvoor al.

Ik moet nog een half jaar in mijn 2 jarig abbonement. Over 2 maanden kan ik sowieso verlengen (4 maand van tevoren) maar als ik mijn toestel nu afkoop neem ik aan dat ik voor een half jaar nog moet betalen. en dat is een beetje zonde aangezien het over 2 maanden gratis kan
Wie komt in aanmerking voor Vodafone NEXT?
Om in aanmerking te komen voor Vodafone NEXT moet je voldoen aan de volgende voorwaarden:
Je bent klant in Nederland en hebt een bekende woon- en verblijfplaats in Nederland;
Je hebt geen betalingsachterstand; en
Als je huidige abonnement inclusief toestel is, dan is de aansluitdatum vanaf 4 april 2016.

Staat onderaan bij de voorwaarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:05
Onderstaand stukje maakt ook deel uit van de NEXT voorwaarden. Dat deel van de voorwaarden had mtjeme vergeten op te nemen.

"Vodafone is niet verplicht om jou Vodafone NEXT aan te bieden als je aan alle bovenstaande voorwaarden voldoet. Vodafone behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen een Vodafone NEXT verzoek te weigeren."

[ Voor 9% gewijzigd door Meubelmaker op 28-07-2016 12:18 ]

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:04
Heb voor de gein eens Next ingevuld, maar dat is ook bedroevend. Krijg voor mijn iPhone 5 dan 50 eurie terug. Abonnement en prijs toestellen blijven as is, dus dan is het 50,- euro discount op iets wat goedkoper is bij bijvoorbeeld Tele2.

Laat maar zitten dus....

Dit soort services waar Vodafone mee schermt dat je dat allemaal krijgt bij je abonnement is gewoon waardeloos. Ik wil gewoon onbeperkt bellen/smsen en minimaal 1,5Gb aan data voor een schappelijke prijs. En dat is nogal moeilijk...

Zolang mijn iPhone het overigens nog doet blijf ik voorlopig wel even simonly gebruiken. Al loopt de iPhone op zijn laatste pootjes.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:28

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Ik krijg van Vodafone sms-berichten dat ik een vervangende simkaart heb aangevraagd en wijzigingen in mijn blox terwijl dit niet zo is. Dit is afgelopen april gebeurt maar nu gisteren weer. Na 20 minuten bellen met vier verschillende afdelingen bij Vodafone weet ik zeker dat er niets besteld is maar ze beweren ook dat ze de sms-berichten niet hebben gestuurd. Dit moet volgens Vodafone een fout zijn in het systeem maarja als dit elke 3 maanden gaat gebeuren ben ik er snel klaar mee.

Hebben anderen hier ook last van? Proberen ze me weg te pesten?

Owja... ik heb de aloude F&F Sim only BSW Altijd 37,- voor 19,98 sinds 2012!

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Kreeg me net toch een mooi mailtje:

Je mag weer verlengen!
Zat je er al op te wachten? Je mag je abonnement met nummer *** vanaf nu verlengen. Misschien gebruik je je telefoon nu wel anders dan toen je je abonnement afsloot. Daarom hebben we alles even voor je op een rijtje gezet.

Je gemiddelde verbruik
18 min, 4315 MB 1 SMS

Ja, zo weinig bel ik nou 8). Ik betaal nu 19,78 euro pm voor het 'SO Bel+SMS+Web-2 Altijd €32' abonnement met 4g. Dat is dus 11GB, 125 min en onbeperkt sms...

De spetterende aanbieding die ik krijg is, jawel:
Ons advies:
Smart L, 5GB 4G internet, 150 min en onbeperkt smsen! Van 30,- voor 24,- pm bij een 2-jarig contract!
8)7

Dus een prijsverhoging van 21,33% terwijl ik er op achteruit ga... Juist. Ik had al gelezen dat sommigen hier verplicht moesten overstappen. Nu was ik vd week al een paar keer gebeld met een onbekend nummer, maar bij onbekende nummers maakt mijn telefoon geen herrie en ik neem ze sowieso al niet op. Het zal vast Vodafone zijn geweest. Ik negeer het zolang als ik kan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

Wat een moeizame ellende wordt dit zeg...

Heb een 1-jarig RED sim only abonnement afgesloten via Friends & Family à €28/maand. Staat er elke keer €40 op de rekening en een korting van €3. Euhhhh, dat is niet echt voordelig, zelfs zonder F&F is het goedkoper dan dit.
Bellen....wordt opgelost meneer! Niet dus -O- De maand later gewoon een nog hogere rekening (dus nog minder korting) :( Weer gebeld en wederom een behulpzame dame aan de lijn en ze gingen het nu écht oplossen.

Het zal me benieuwen :/

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:11
Ff je beklag doen via Facebook of Twitter. 1 berichtje en ik had m'n 50 euro terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

StecaGrid schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:10:
Ff je beklag doen via Facebook of Twitter. 1 berichtje en ik had m'n 50 euro terug
Dat wordt de volgende stap :')

Overigens net terug van een midweekje Drenthe. Zat vlakbij Westerbork, daar heb je dus gewoon een blinde plek in het netwerk zitten. Gewoon buiten valt de verbinding helemaal weg! Binnen in het huisje was het helemaal een aan/uit bedoening. Mijn dochter lachen! Die heeft een BEN abonnement van €11/maand en heeft echt overal bereik (alleen niet zoveel data >:) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hier een tip voor iedereen die nog een F&F 11GB data abonnement heeft. Zoals bekend stopt Vodafone hier binnekort mee en wordt iedereen gedwongen over- of op te stappen. Grote korting op een nieuw abonnement zit er absuluut niet in. Via de loyalty afdeling of F&F kan je enkel voor 33 euro een RED Super 12GB abonnement afsluiten, waar je dan 2 jaar aan vast zit.

Het geintje wat je wel kan flikken is, via de loyalty afdeling of F&F dit RED Super abonnement af te sluiten, en deze vervolgens binnen 14 dagen weer te annuleren. Op dat moment zet Vodafone je contract einddatum terug, dus kan je elk gewenst moment weer een nieuw abonnement bij Vodafone nemen of overstappen op een andere provider. Maar je houd het RED Super 12GB abonnement voor 33 euro per maand (+3 maand onbeperkt data), omdat ze je technisch gezien niet terug kunnen zetten op je oude F&F SO Bel+Web+SMS abonnement.

Dus je gaat vroeg of laat sowieso meer betalen, maar zit door het annuleren niet vast aan de contractsduur van 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Nee, volgens mij niet. Ik ben een tijdje terug ook gebeld of ik wilde overstappen/verlengen. En ik heb nee gezegd. Kortom, tenzij ik het mis heb, is dit gewoon een poging om een duurder abonnement te verkopen aan onwetende klanten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
aex351 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Nee, volgens mij niet. Ik ben een tijdje terug ook gebeld of ik wilde overstappen/verlengen. En ik heb nee gezegd. Kortom, tenzij ik het mis heb, is dit gewoon een poging om een duurder abonnement te verkopen aan onwetende klanten.
Als je kan blijven weigeren om over te stappen is dat inderdaad de beste optie. Maar wat ik ervan begrepen heb is dat Vodafone je vroeg of laat dwingt over te stappen. Als ik het me goed herinner hebben ze dit eerder gedaan door het per brief aan te kondigen "Je wordt per * overgezet naar * abonnement, als je dit niet wil kan je kostenloos opzeggen".

Hopelijk blijven de F&F abonnementen nog een tijd doorlopen. Ik heb zelf inmiddels mijn F&F 11GB abonnement verspeeld door bovenstaand geintje uit te proberen (Wat als ik een nieuw abonnement neem en die annuleer? Ik had gehoopt RED Super tegen mijn oude abonnementskosten te krijgen, maar daar trapten ze terecht niet in.) maar ben gelukkig nog contractvrij om Tele2 wat goedkoper te proberen of voor iets meer centen naar KPN+Spotify te gaan. Of ik blijf bij Vodafone totdat er weer een echt overtuigende aanbieding voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is er nu weer een storing met bellen met Vodafone?
Aan beide kanten niet te verstaan. Nog iemand anders problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Chris.nl schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
<knip>
Hopelijk blijven de F&F abonnementen nog een tijd doorlopen. Ik heb zelf inmiddels mijn F&F 11GB abonnement verspeeld door bovenstaand geintje uit te proberen (Wat als ik een nieuw abonnement neem en die annuleer? Ik had gehoopt RED Super tegen mijn oude abonnementskosten te krijgen, maar daar trapten ze terecht niet in.) maar ben gelukkig nog contractvrij om Tele2 wat goedkoper te proberen of voor iets meer centen naar KPN+Spotify te gaan. Of ik blijf bij Vodafone totdat er weer een echt overtuigende aanbieding voorbij komt.
Ja, niet echt handig. Zodra je overstapt vervalt je huidige contract en daarmee dus ook het abonnement. Puur vanuit logica geredeneerd zou dit niet moeten werken. Zonde, nu ben je een goede abonnement kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
aex351 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Ja, niet echt handig. Zodra je overstapt vervalt je huidige contract en daarmee dus ook het abonnement. Puur vanuit logica geredeneerd zou dit niet moeten werken. Zonde, nu ben je een goede abonnement kwijt.
Tja, vanuit mijn logica betekend 14 dagen bedenktijd dat je terug kunt naar wat je had. Zou mijn oude abonnement nog aangeboden worden dan had dit gekund, maar ik heb 't inderdaad niet slim gespeeld. Zeker niet als straks blijkt dat de oude abonnementen nog jaren doorlopen. 'k Vond het wel interessant dat je blijkbaar door het langstdurende contract (met meeste korting) te kiezen en annuleren kan uitkomem op een relatief voordelige contractsvrije abbonementsvorm. Dus wie toch moet overstappen in de toekomst kan daar eventueel zijn voordeel mee doen.

Ik ga waarschijnlijk een maandje Tele2 proberen, kan altijd weer terug kruipen naar F&F :+

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 11-08-2016 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Chris.nl schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
Zeker niet als straks blijkt dat de oude abonnementen nog jaren doorlopen.
Chris.nl in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Tot 2031, dus we kunnen nog even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
:') Wel mooi dat ik terecht wordt gewezen op m'n eigen woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand al geNext'ed bij Vodafone, dat klinkt me toch wel interessant...
Nieuwe abonnement is ingegaan op 16 juni en dat mag je dus na 4 maanden 'verlengen' of give it a name.
Dat zou dus 16 oktober zijn, waarbij je het toestel mag terugsturen of moet houden, die is al verkocht.

Dat houdt dus in dat je hiervoor het resterende bedrag moet betalen, in mijn geval 20 x € 5 = € 100.
Ook moet je een soortgelijk of duurder abbo afsluiten met een toestel voor 24 maanden, lijkt me ook prima.

Als er dan een interessante aanbieding loopt, is dat toch gewoon weer cashen?
Nu had ik bijvoorbeeld in één keer € 120 betaald en 24x€ 5 = € 240 voor het toestel.
Daarbij heb ik het toestel voor aanzienlijk meer dan dat verkocht, wat dus winst/lagere maandlasten betekent.
Als ik weer een soortgelijke deal kan vinden, dan is dat toch weer de moeite waard of mis ik toch iets :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:29
heeft er iemand nu al een bericht gekregen van VF omtrent de F&F abbo's die gaan vervallen? Ik ben ook in de gelukkige hoedanigheid met zon mooi 11gb abbo. Zover ik kan lezen heeft er niemand nog bericht ontvangen over het omzetten. Ben erg benieuwd wat er gebeuren gaat.

Mocht VF overgaan tot het uitfaseren van deze abbo's dan denk ik dat ik naar KPN ga, niet zozeer voor de prijs maar voor de extra korting per maand bij meerdere mobiele abbo's op mijn thuisadres dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hier nog niets gehad, maar mocht het gebeuren, dan stap ik over naar KPN. Daar heb je nu 5 GB voor 25,- met 200 belminuten.

Ik was sowieso al niet tevreden met de komende samenvoeging van Ziggo en Vodafone, dus dan maar gelijk goed reageren :p

Ik weet dat het officieel geen samenvoeging is, maar kom op, iedereen kan aan zien komen dat dat het eventueel wordt. Zulke dingen gaan nooit anders.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik denk ik ook. Het abonnement Zorgeloos Premium neem ik in overweging op dit moment.
+Spotify Premium, onbeperkt bellen, 10 GB € 37,50 pm voor twee jaar.

Vodafone heeft gewoon geen aantrekkelijke aanbod. Daarnaast ben ik van mening dat ze best wel fair mogen zijn tegen hun abonnees en wat mogen doen om hun klanten te behouden (als in een korting). Dus een principe kwestie. Zeker omdat zij het abonnement willen wijzigen, niet ik.

5gb is voor mij toch echt het minimale, maar daar ga ik af en toe ook overheen. Spotify heb ik al en dat wil ik ook blijven houden. Dus dan betaal ik 27,50 zeg maar.

Vervelende is wel het 2-jarig abonnement dan. Eigenlijk wil ik max 1 jaar aan een abonnement vast zitten, maar dan gaat de prijs weer met 5 euro pm omhoog...

[ Voor 3% gewijzigd door -MD- op 15-08-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ga het 8GB + onbeperkt bel/sms abonnement van Tele2 proberen, voor €26 maandelijks opzegbaar. Valt dat netwerk (icm T-Mobile fallback) me tegen dan kijk ik weer vrolijk verder. Liefst sluit ik geen sim-only voor 1 of 2 jaar af, mocht Vodafone dan toch (binnenkort) komen met een beter aanbod dan het huidige, dan is 'terugkomen' ook snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een 12 maanden simonly genomen bij vodafone

12GB (4G)
+ 4GB EU (4G)
+ Onbeperkt bellen
+ Onbeperkt SMS
+ Gratis Spotify, Sky sport of NOW TV

Voor 19,20 per maand :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:51:

12GB (4G)
+ 4GB EU (4G)
+ Onbeperkt bellen
+ Onbeperkt SMS

in euro wel duurder en als mensen in Nederland zonder buitenlandbundel je willen bellen kost het hen een hoop. Wel de toekomst dit.

Het posten van UK abonnementen voegt natuurlijk niet zoveel toe aan dit topic

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 24-08-2016 10:11 ]

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeris49
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-07 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:51:

12GB (4G)
+ 4GB EU (4G)
+ Onbeperkt bellen
+ Onbeperkt SMS

Hoe krijg je dit voor mekaar?

Ik ben zo klaar met die buitenland bundels. Asociaal duur (50mb 2,-) Ik ben nu in Italië, hier een Prepaid kaartje gekocht; 20gb 4G data (prepaid) voor 19,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeris49 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Ik ben zo klaar met die buitenland bundels. Asociaal duur (50mb 2,-) Ik ben nu in Italië, hier een Prepaid kaartje gekocht; 20gb 4G data (prepaid) voor 19,-
Is een Vodafone UK aanbod. Heb je in NL niet zo veel aan. Zou wel fijn zijn als Vodafone NL dit zou aanbieden! We dromen nog even verder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

joeris49 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Vodafone UK :)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:59:
[...]

Is een Vodafone UK aanbod. Heb je in NL niet zo veel aan. Zou wel fijn zijn als Vodafone NL dit zou aanbieden! We dromen nog even verder. ;)
Valt mee... 10GB dat geldig in zowel buitenland als in de UK voor 25.00 :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
Is het echt waar dat vanuit Nederland bellen naar het buitenland bij een Vodafone abonnement 71 cent per minuut kost, terwijl het maar 6 cent per minuut kost als je vanuit het buitenland belt?

Dat is toch absurd... Is dat nog niemand opgevallen?

Je zou echt gaan denken dat de EU meer oog heeft voor de belangen van gebruikers dan onze eigen politici!

Met die nieuwe tarieven voor bellen in de EU zijn de buitenland-blox van Vodafone voor zuinige gebruikers niet erg interessant meer, volgens mij.

Voor de prijs van twee of drie van die buitenland bundeltjes kun je trouwens ook een Vodafone PP met You S bundel kopen: 200 MB plus 20 minuten voor € 5, een maand geldig, en bruikbaar in de hele EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarom bel ik ook alleen maar met Whatsapp of Skype naar het buitenland :P

En die blox zijn sowieso behoorlijk beperkt. In m'n vakantie heb ik het geprobeerd met de blox van 2,- per dag voor m'n data, maar na een beetje gebruik van een paar webpagina's (tja, gemiddelde site is tegenwoordig al minstens een paar MB voor alleen al de voorpagina) en Google Maps was dat vaak al behoorlijk snel op. Slaat nergens op. En die van 4,- is niet heel veel beter.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vw23a schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 20:50:
Is het echt waar dat vanuit Nederland bellen naar het buitenland bij een Vodafone abonnement 71 cent per minuut kost, terwijl het maar 6 cent per minuut kost als je vanuit het buitenland belt?

Dat is toch absurd... Is dat nog niemand opgevallen?

Je zou echt gaan denken dat de EU meer oog heeft voor de belangen van gebruikers dan onze eigen politici!

Met die nieuwe tarieven voor bellen in de EU zijn de buitenland-blox van Vodafone voor zuinige gebruikers niet erg interessant meer, volgens mij.

Voor de prijs van twee of drie van die buitenland bundeltjes kun je trouwens ook een Vodafone PP met You S bundel kopen: 200 MB plus 20 minuten voor € 5, een maand geldig, en bruikbaar in de hele EU.
Zeurpiet:

Calls to The Netherlands will be charged at £1.50 a minute.

Texts will be charged at 35p a text.

Of met vodafone international

5p a minute to landlines, 15p a minute to mobiles and 35p a text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag twee keer sim-only verlengd:

1 x Red Super 12 maanden: EUR 27 per maand
1 x Red 12 maanden: EUR 24 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:04:

Phoe, dan heb je een goede deal weten te maken! Telefonisch gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:31:
[...]

Phoe, dan heb je een goede deal weten te maken! Telefonisch gedaan?
Ja, telefonisch via de loyalty afdeling.

• -MD-

Bedankt voor je post. Als ik zou verlengen kost 12mnd Red Super me 37,- pm volgens de website, exacte hetzelfde bedrag voor nieuwe klanten. Mocht ik dit aanbod ook krijgen zou ik bij Vodafone blijven. Zal op mijn telefoon eens inschakelen dat onbekende oproepen toch doorkomen, eens kijken wat ze zullen doen.

Dan hoop ik overigens wel dat er volgend jaar geen extra blox/pakket afgenomen moet worden om te roamen :/. Want eigenlijk is ook dit abonnement voor mijn gebruik te duur (gebruik veel data, nog geen uur bellen pm).

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:05

Mooie deal. Maar de 3 jaar oude 11gb + 4g blox blijft voordeliger voor mij (ik heb 150 minuten, maar bel er misschien 20 per maand). Trouwens nogsteeds niet gehoord dat ik over MOET stappen. Ook geen gemiste oproepen gehad ofzo.

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit krijgt de laatste dagen opvallend veel gesprekken zonder nummer.. is dat Vodafone? :o

Zo ja, dan hebben ze pech. Ik neem bijna nooit op zonder nummer :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Stukfruit schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:19:
* Stukfruit krijgt de laatste dagen opvallend veel gesprekken zonder nummer.. is dat Vodafone? :o

Zo ja, dan hebben ze pech. Ik neem bijna nooit op zonder nummer :+
Zeker weten dat het Vodafone is. Bezoek je persoonlijke pagina maar eens op hun website en kijk eens naar je verleng opties. Binnen een paar uur gaan ze bellen. Tenzij het bij mij toeval was, maar daar geloof ik niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20

BPP

-MD- schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:30:
[...]

Zeker weten dat het Vodafone is. Bezoek je persoonlijke pagina maar eens op hun website en kijk eens naar je verleng opties. Binnen een paar uur gaan ze bellen. Tenzij het bij mij toeval was, maar daar geloof ik niet in...
Mijn abo is ook sinds een paar dagen afgelopen en word ook al enkele weken anoniem gebeld. Ze laten ook geen voicemail achter of iets. Strontvervelend is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:05
-MD- schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:30:
[...]

Of je probeert dit dus niet ;). Loopt je abonnement met de huidige voorwaarden denk ik zo lang mogelijk door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Ben vanmorgen op mijn persoonlijke pagina geweest en gekeken naar de verlengopties maar nog geen anonieme oproepen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
jooproo schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:21:
[...]
Of je probeert dit dus niet ;). Loopt je abonnement met de huidige voorwaarden denk ik zo lang mogelijk door :D
Keuzes... Als ik wil overstappen naar bijvoorbeeld KPN kan ik dat op het moment het beste voor 26 september doen want dan gaan hun net iets duurdere tarieven in. Aan de andere kant zit daar dan wel weer roaming inbegrepen.

Het is eigenlijk ook een beetje afwachten wat Vodafone gaat doen. Vooralsnog blijven de andere providers nog best lang stil. Aan de andere kant, de EU heeft vorige week haar voorstel m.b.t. fair use policy ingetrokken. Ik snap ook wel dat providers dan nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
fredgroes schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:40:
Ben vanmorgen op mijn persoonlijke pagina geweest en gekeken naar de verlengopties maar nog geen anonieme oproepen ontvangen.
Ik kijk eigenlijk nooit naar die persoonlijke pagina :P In de vakantie heb ik alleen de app gebruikt om bundels aan/uit te zetten.

Vandaag trouwens weer gebeld. En weer niet opgenomen omdat ik het te laat zag :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb helemaal een vaag probleem. Vorige week donderdag me abo verlengt met een red super 12GB abo + Iphone 7 32GB zwart.

Nu heb ik netjes me contract op tafel liggen maar zowel me telefoon heb ik nog niet dat tot hier aan toe. Maar me abo staat nog steeds op het oude abo actief, nog steeds geeft me vodafone account aan dat ik me abonnement mag verlengen.
Iemand enig idee? Heb het in de vodafone winkel verlengt.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
Xtr3me4me schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:03:
Bel ze op of start een chat via de website of app. Dan weet je het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Swift92 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:23:
[...]

Bel ze op of start een chat via de website of app. Dan weet je het gelijk.
Had ik 30min geleden gedaan. Antwoord was dat me abo nu op 50% staat en vanaf 1 oktober ik wel alles zal zien.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:11
Zo, ik ben overgestapt van jaren tmobile naar Vodafone simonly, met nummer behoud. Hoop dat het goed gaat en ik ook mijn extra 1Gb data krijg omdat ik al Vodafone thuis heb :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:11
Xtr3me4me schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:03:
Ik heb helemaal een vaag probleem. Vorige week donderdag me abo verlengt met een red super 12GB abo + Iphone 7 32GB zwart.

Nu heb ik netjes me contract op tafel liggen maar zowel me telefoon heb ik nog niet dat tot hier aan toe. Maar me abo staat nog steeds op het oude abo actief, nog steeds geeft me vodafone account aan dat ik me abonnement mag verlengen.
*knip*. Offtopic.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 21-09-2016 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:52
Weet iemand hoeveel data je mag verstoken in de 3 maanden onbeperkt internet introductie periode? Ik zit namelijk nog 2 weken zonder wifi en ik was benieuwd of ik tv kan kijken via chromecast zonder dat vodafone klaagt over FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

symen89 schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:37:
Weet iemand hoeveel data je mag verstoken in de 3 maanden onbeperkt internet introductie periode? Ik zit namelijk nog 2 weken zonder wifi en ik was benieuwd of ik tv kan kijken via chromecast zonder dat vodafone klaagt over FUP.
Ik zat op de 22GB per maand, geen gezeik over gehad.

Nu heb ik nog "maar" 8GB/mnd en dan moet ik ineens gaan kijken of ik niet halverwege de maand al bijna door de bundel heen ben :') Went snel hoor, dat onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

pinda powerrr schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:20:
Ik zat op de 22GB per maand, geen gezeik over gehad.
Hier ook geen problemen gehad, dacht dat ik op de 121GB zat in dat kwartaal, beviel prima :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:59
ff een vraagje

ik heb een "oud bundel"
Onbeperkt bellen en smsen , 6gb + 1gb gratis voor 33 euro per maand. (red-3 super a)
Nu zag ik dat ik een email heb gekregen dat het abonnement wordt omgezet

Deze wordt omgezet in een Red Super onbeperkt bel sms + 12gb download.
En dit gaat mij 3 euro meer per maand kosten ..... namelijk 36 euro.

Waarschijnlijk had ik aan het goedkopere abonnement ook wel genoeg... die van 5gb.

Mag dit maar zo allemaal???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Aggressor schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:39:
ff een vraagje

ik heb een "oud bundel"
Onbeperkt bellen en smsen , 6gb + 1gb gratis voor 33 euro per maand. (red-3 super a)
Nu zag ik dat ik een email heb gekregen dat het abonnement wordt omgezet

Deze wordt omgezet in een Red Super onbeperkt bel sms + 12gb download.
En dit gaat mij 3 euro meer per maand kosten ..... namelijk 36 euro.

Waarschijnlijk had ik aan het goedkopere abonnement ook wel genoeg... die van 5gb.

Mag dit maar zo allemaal???????
Dat mag. Jij mag waarschijnlijk ook je abbo opzeggen ook al loopt dat bij wijze van speken nog 2 jaar door.
Wisselen van abbo zullen ze ook niet moeilijk over doen en anders zal je je verlenging moeten afwachten of dus opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 03:59
theHoff schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:52:
[...]

Dat mag. Jij mag waarschijnlijk ook je abbo opzeggen ook al loopt dat bij wijze van speken nog 2 jaar door.
Wisselen van abbo zullen ze ook niet moeilijk over doen en anders zal je je verlenging moeten afwachten of dus opzeggen.
in december loopt mijn jaar af...
maar dan kan ik per maand opzeggen denk ik?

ik wou eigenlijk de note 7 bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En ik zit hier met mijn 12gb 4g 125min abonnement voor krap 18,- euro. Poosje terug werd ik door Vodafone gebeld omdat mijn contract bijna was verlopen, of ze mij iets anders konden aanbieden. Toen aangegeven dat ik wel tevreden ben. Kerel aan de lijn gaf aan dat ze niet van hun kunt zomaar een contract kunnen opzeggen of veranderen, maar hij was dus verkeerd geïnformeerd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
En ik zit hier met mijn 12gb 4g 125min abonnement voor krap 18,- euro. Poosje terug werd ik door Vodafone gebeld omdat mijn contract bijna was verlopen, of ze mij iets anders konden aanbieden. Toen aangegeven dat ik wel tevreden ben. Kerel aan de lijn gaf aan dat ze niet van hun kunt zomaar een contract kunnen opzeggen of veranderen, maar hij was dus verkeerd geïnformeerd?
Natuurlijk mogen ze dat zomaar doen. En dan mag jij zomaar opzeggen met ingang van de wijziging, mits deze niet in jouw voordeel is.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Apart, dat is niet wat hij zei. Hij zei dat mijn abonnement door loopt tot ik het opzeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 09:39
MrVegeta schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:28:
Apart, dat is niet wat hij zei. Hij zei dat mijn abonnement door loopt tot ik het opzeg.
Wat ze wettelijk wel en niet mogen is natuurlijk iets anders dan wat ze van hun eigen interne richtlijnen wel en niet mogen. (En weer anders dan wat ze een maand laten van hun eigen interne richtlijnen wel en niet mogen.)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MaffeMaarten schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:34:
[...]

Wat ze wettelijk wel en niet mogen is natuurlijk iets anders dan wat ze van hun eigen interne richtlijnen wel en niet mogen. (En weer anders dan wat ze een maand laten van hun eigen interne richtlijnen wel en niet mogen.)
Da's waar. Ach, ik heb dit abonnement nu al ... jaren. Zal wel doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Mijn abonnement loopt pas in Mei 2018 af, maar ik heb twee bezwaren met Vodafone:
1. Bereik in huis lijkt steeds slechter te worden (woon vlak tegen de NL/BE grens)
2. VF is een stuk duurder dan veel andere providers die wél goed bereik hebben in mijn huis (Getest met toestellen van vrienden en familie, T-mobile is zelfs maximale sterkte in huis.....)

Als ik de regeltjes over openbreken van contracten lees bij VF, dan moet je de resterende abonnementstermijnen betalen en laten ze het contract vallen. Dat is dan nog een aardige cent voor 19 maanden (19 x €20,- = €380,-) en qua besparing ga ik er dat niet uit halen. Wat is de ervaring in dergelijke gevallen met voortijdig opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ramon 73 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:08:
Mijn abonnement loopt pas in Mei 2018 af, maar ik heb twee bezwaren met Vodafone:
1. Bereik in huis lijkt steeds slechter te worden (woon vlak tegen de NL/BE grens)
2. VF is een stuk duurder dan veel andere providers die wél goed bereik hebben in mijn huis (Getest met toestellen van vrienden en familie, T-mobile is zelfs maximale sterkte in huis.....)

Als ik de regeltjes over openbreken van contracten lees bij VF, dan moet je de resterende abonnementstermijnen betalen en laten ze het contract vallen. Dat is dan nog een aardige cent voor 19 maanden (19 x €20,- = €380,-) en qua besparing ga ik er dat niet uit halen. Wat is de ervaring in dergelijke gevallen met voortijdig opzeggen?
Is de Vodafone Femtocell niets voor jou? Ze worden niet meer verkocht, maar als je er eentje 2e hands op de kop kan tikken, kan je die prima instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Chris.nl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Is de Vodafone Femtocell niets voor jou? Ze worden niet meer verkocht, maar als je er eentje 2e hands op de kop kan tikken, kan je die prima instellen.
Ik heb zo'n signaal plus plug&play. Maar dat ding heeft moeite met internet verbinding te houden. Gemiddeld 3x in de week krijgt hij om onduidelijke reden geen IP adres. Reboot modem & signaalplus lost het dan wel op maar evengoed een slechte oplossing. Ook is het redelijk bezopen dat VF het bereik niet in orde heeft en ik stroom + data moet leveren om het gat te dichten én verbruikte data/minuten gaan nog steeds via de bundel. Dus ik lever zelf de infrastructuur en moet toch 100% betalen voor het gebruik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ramon 73 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Ik heb zo'n signaal plus plug&play. Maar dat ding heeft moeite met internet verbinding te houden. Gemiddeld 3x in de week krijgt hij om onduidelijke reden geen IP adres. Reboot modem & signaalplus lost het dan wel op maar evengoed een slechte oplossing. Ook is het redelijk bezopen dat VF het bereik niet in orde heeft en ik stroom + data moet leveren om het gat te dichten én verbruikte data/minuten gaan nog steeds via de bundel. Dus ik lever zelf de infrastructuur en moet toch 100% betalen voor het gebruik ervan.
Tja, ik zit zelf ook niet meer bij Vodafone, dus heb geen reden om fanboy te zijn. Maar iedere provider heeft ergens wel slechte dekkking vergeleken met de andere providers. 't Is niet anders. Wel balen als je daarom niet bereikbaar bent uiteraard.... Misschien kan je met de klantenservice praten over het ontbinden van je contract en wegens slecht bereik onder één of andere coulanceregeling vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

Wat is er aan de hand met de telefoon abbo's bij Vodafone :? Als ik bij F&F kijk betaal ik bij een 1 jarig RED Super abbo meer voor het toestel dan als ik het los aanschaf? Betreft in dit geval een iPhone 7 128GB.

Voorgaande jaren was dat altijd een 400-500 euro. Heeft dat te maken met die claim mbt onduidelijke toestelkosten?

http://www.consumentencla...algemeen/kern-van-de-zaak

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Prijzen voor het verlengen bij Vodafone zijn echt een lachertje. Voor een 128gb iPhone 7 moet je 346 euro eenmalig betalen. Daarnaast zit je ook nog voor 2 jaar vast aan 46 euro per maand. Dit voor 5gb data, 150 minuten bellen en onbeperkt SMSen.

Bij tele2 (zonder verlengen dus) kost het 46 euro per maand en 168 euro eenmalig voor 4gb en onbeperkt sms/data.

Waarom is vodafone dan opeens zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Op verlengen zit sowieso een lagere "bonus" dan op nieuwe abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hostler schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:54:
Prijzen voor het verlengen bij Vodafone zijn echt een lachertje. Voor een 128gb iPhone 7 moet je 346 euro eenmalig betalen. Daarnaast zit je ook nog voor 2 jaar vast aan 46 euro per maand. Dit voor 5gb data, 150 minuten bellen en onbeperkt SMSen.

Bij tele2 (zonder verlengen dus) kost het 46 euro per maand en 168 euro eenmalig voor 4gb en onbeperkt sms/data.

Waarom is vodafone dan opeens zo duur?
Mja ik kijk naar de RED abbo's maar daar snap ik helemaal geen hol van :? Even voor de goede orde, ik pak altijd een 1 jarig abbo.
Maandelijkse kosten
Red Super 1 jaar € 46,00 € 34,00 * ?

* Korting blijft geldig na afloop van abonnement
Geen maandelijkse toestelbetaling 1 jaar € 0,00
Apple iPhone 7 128 GB [zilver] € 936,00
Thuiskopieheffing € 4,24
Aansluitkosten € 25,00 € 0,00
iPhone 7 cover gratis
Totale kosten
Per maand € 34,00
Eenmalig € 940,24

Alle bedragen zijn inclusief BTW.
Waarom moet ik fucking 940,24 betalen voor dat toestel :? 8)7 :X }:O Das nog duurder dan er een los kopen.

edit:
Dit moet een fout zijn op die F&F site. Als ik standaard VF site pak betaal ik 660 euro. Dat komt meer in de richting.

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 04-10-2016 10:41 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Ik heb net gebeld met Vodafone. Blijkbaar ging er iets mis of zo. De prijs is € 220,24 eenmalig en € 46,- per maand. Dit is dan voor Smart L. Ze willen wel € 60,- van de eenmalige kosten afhalen.
Ik denk dat ik die maar doe dan.

T-mobile is wel goedkoper. 40 euro op 2 jaar :P, maar ik heb betere ervaring met Vodafone.

Edit: Ok nevermind. Teruggebeld naar Vodafone, ze willen die korting niet nogmaals geven omdat ik niet direct besloten heb om te verlengen. Doei Vodafone ;w

[ Voor 19% gewijzigd door hostler op 04-10-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Mja ik kijk naar de RED abbo's maar daar snap ik helemaal geen hol van :? Even voor de goede orde, ik pak altijd een 1 jarig abbo.

[...]
Waarom moet ik fucking 940,24 betalen voor dat toestel :? 8)7 :X }:O Das nog duurder dan er een los kopen.

edit:
Dit moet een fout zijn op die F&F site. Als ik standaard VF site pak betaal ik 660 euro. Dat komt meer in de richting.
Vaag allemaal. Nu voer ik dezelfde waarden in, staat de eenmalige kosten voor het toestel weer op 760 euro :? Veranderd dit met de dag ofzo? Verder snap ik geen zak van die prijzen, ze slaan echt nergens op. De iPhone is in prijs niet/amper gestegen tov de 6S

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
hostler schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:42:
Edit: Ok nevermind. Teruggebeld naar Vodafone, ze willen die korting niet nogmaals geven omdat ik niet direct besloten heb om te verlengen. Doei Vodafone ;w
Ik heb juist opgezegd bij Vodafone en nu bellen ze opeens of ik wil verlengen. Nee gezegd. Krijg ik een enquete of ik wel had verlengd als ik €2 korting krijg. Dat is niet veel.

Ik had Vodafone beter ingeschat in mijn gebied, maar afgelopen 2 jaar juist trage verbinding gehad. Hopelijk gaat het nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Laatst online: 17-09 09:50
Ik merk de laatste tijd dat Vodafone niet meer zo huiverig is met kortingen geven. Had het wel anders ingeschat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 22:48
Mooi, ik werd vanmiddag gebeld met de melding dat ik echt mocht verlengen (mijn abonnnement loopt al sinds 2013). Het enthousiasme verdween een beetje uit de stem van de callcentre medewerkster toen ze zag dat ik maandelijks maar 17,50 betaal voor mijn SO Bel+SMS+Web-2 Altijd abonnement met 4 gig aan data en 150 belminuten.

Nee, dat viel niet te matchen met de huidige abonnementen. Hetgoedkoopste wat zij mij kon aanbieden van een red abonnement met grofweg dezelfde mogelijkheden voor 25 Euro. Dan laat ik dit abonnement mooi even door lopen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:11
Heeft er eigenlijk nog iemand wat gehoord over die brief die je zou krijgen over dat het BSW 11 of 4GB abo binnenkort niet meer leverbaar zou zijn? Of was het gewoon een storm in een glas water.

Op zich wil ik namelijk wel 4G op mijn telefoon. Maar als ik binnenkort toch over moet naar een ander abonnement, waar je waarschijnlijk wel 4G krijgt, dan heb ik geen zin om daar nu voor te betalen. Ik vraag mij ook af of het 2,50 per maand extra waard is (op een iPhone 7 Plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
oohh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:31:
Heeft er eigenlijk nog iemand wat gehoord over die brief die je zou krijgen over dat het BSW 11 of 4GB abo binnenkort niet meer leverbaar zou zijn? Of was het gewoon een storm in een glas water.

Op zich wil ik namelijk wel 4G op mijn telefoon. Maar als ik binnenkort toch over moet naar een ander abonnement, waar je waarschijnlijk wel 4G krijgt, dan heb ik geen zin om daar nu voor te betalen. Ik vraag mij ook af of het 2,50 per maand extra waard is (op een iPhone 7 Plus).
ik vond 4g wel 2,50 p/m waard :)

Maar bij mijn oude abonnement kon die 4g blox niet... dus toen toch over op een red abo met onbeperkt/onbeperkt en 7gb

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
oohh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:31:

Ik heb tot op heden niks gehoord van VF (ik heb een BSW 11gig abbo met de 4g blox voor 17,35 in de maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kun je nu tussentijds verlengen? Vodafone heeft toch die reclame met toestel vervanging indien kapot bla bla? En hoe zit het dan met je einddatum? Blijft die gewoon staan? Eens gaan bellen met die vriendjes van Vodafone.

[ Voor 33% gewijzigd door JB op 12-10-2016 10:59 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Laatst online: 22-05 07:33
Al 10 jaar klant en wat krijg ik voor super aanbieding! 2 euro korting per maand :( en meer valt er ook niet af te lullen haha wat een lachertje.. ook niet icm vf thuis buiten de standaard 3gb en thema paketten extra.
Dat word een andere provider denk ik.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

JB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:56:
Kun je nu tussentijds verlengen? Vodafone heeft toch die reclame met toestel vervanging indien kapot bla bla? En hoe zit het dan met je einddatum? Blijft die gewoon staan? Eens gaan bellen met die vriendjes van Vodafone.
Als ik het goed begrepen heb, koop je dan in 1x de restwaarde van je huidige toestel nu af (je toestelbundel) en vervolgens ga je een nieuw abonnement aan met opnieuw 1 of 2 jaar looptijd
Pagina: 1 ... 40 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!