Dat is dan wel erg magertjes. Halverwege augustus mijn abonnement verlegd: Red (15+15GB) voor €21 p/m.
Dat is waarschijnlijk met een ziggo koppeling. dan gaat er nog € 5,- inclusief btw vanaf. en wordt de data verdubbeltSebasFM schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:12:
Dat is dan wel erg magertjes. Halverwege augustus mijn abonnement verlegd: Red (15+15GB) voor €21 p/m.
Klopt. Op de aanbieding kom ik dan uit op €22 voor een Red icm Ziggo. Nog steeds duurder...hansdv schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:22:
[...]
Dat is waarschijnlijk met een ziggo koppeling. dan gaat er nog € 5,- inclusief btw vanaf. en wordt de data verdubbelt
Heb net verlengd , sim only 15 GB (30 met Ziggo) voor 21 euro. 1 jaar contract. Betaal ik net zoveel als vorig jaar, maar toen had ik 3/6 GB
Ter land, ter zee en in de kroeg
Als ik wil verlengen komt het sim only RED (15 + 15 ziggo combi) bij 1 jaar op € 23 uit. Hoe komt jij aan € 21? Of typfout?Christiano007 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:49:
Heb net verlengd , sim only 15 GB (30 met Ziggo) voor 21 euro. 1 jaar contract. Betaal ik net zoveel als vorig jaar, maar toen had ik 3/6 GB
Ik heb ook 21 euro.stfn89 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:05:
[...]
Als ik wil verlengen komt het sim only RED (15 + 15 ziggo combi) bij 1 jaar op € 23 uit. Hoe komt jij aan € 21? Of typfout?
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly
Friends&Family icm black friday?
edit: screenshot:

[ Voor 11% gewijzigd door Nomad op 27-11-2019 11:52 ]
Ik heb net Red Together besteld via F&F voor 25 euro per maand.
Dat is nog eens een mooie deal
Ik had al een order lopen voor Red via F&F voor 23 euro per maand, maar toen kwam deze op mijn pad, en kon het niet laten om de order te laten omzetten naar een Red Together.
Dat is nog eens een mooie deal
Ik had al een order lopen voor Red via F&F voor 23 euro per maand, maar toen kwam deze op mijn pad, en kon het niet laten om de order te laten omzetten naar een Red Together.
[ Voor 47% gewijzigd door Jeffrey87 op 27-11-2019 11:54 ]
Waarschijnlijk is de Friends & Family de 2 euro verschil in prijs. Ik ga mij inlezen in het F&F gebeuren.Nomad schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:50:
[...]
Ik heb ook 21 euro.
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly
Friends&Family icm black friday?
[...]
Er is een oplossing om een F&F code te krijgen. Scheelt toch wat in de kosten.
Even terug staan idd al een paar opties, hier nog eentje.Draicon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:53:
Er is een oplossing om een F&F code te krijgen. Scheelt toch wat in de kosten.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 45% gewijzigd door Chris.nl op 25-11-2020 17:05 ]
Netjes, betere aanbiedingen dan via de normale vodafone site. Beter dan die blackfriday deals die ze nu hebben, die zijn best erg... 1 euro korting op bijna elke abo, best laag.
[ Voor 65% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-11-2019 23:21 ]
Ik ben kennelijk te lang niet meer op GoT geweest.Chris.nl schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:58:
[...]
Even terug staan idd al een paar opties, hier nog eentje.
***members only***
Hoe verstuur ik ook al weer een dm?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
Op de naam klikken en dan op "stuur bericht" drukken.Zondagskindje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:49:
[...]
Ik ben kennelijk te lang niet meer op GoT geweest.
Hoe verstuur ik ook al weer een dm?
Dank voor de hulpVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:51:
[...]
Op de naam klikken en dan op "stuur bericht" drukken.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Hallo Allen,
Vandaag een nieuw vodafone black friday aanbiedings-contract afgesloten in een vodafone winkel en het viel me op dat de maandprijs op het contract zonder ziggo korting was. Volgens de verkoper klopt dat (zou altijd zo zijn), en komt die er later los bij. De telefonische klantenservice vertelde hetzelfde.
Dit alles in het kader van het feit dat je na een tijd weg kan gaan bij ziggo. Nou zag ik toen ik thuis was op het vorige contract dat het maandbedrag wel incl. ziggo korting was. En dat voelde dus niet echt goed.
Daarom mijn vragen:
1) Hebben meer mensen zo'n contract zonder ziggo korting in het maandbedrag?
2) Heb ik nu de garantie dat exact deze ziggo korting over de hele termijn zal gelden, of is dit een handige truc om 'm later aan te passen en had ik moeten eisen dat de korting er op staat bij het maandbedrag?
MvG,
Rick
Vandaag een nieuw vodafone black friday aanbiedings-contract afgesloten in een vodafone winkel en het viel me op dat de maandprijs op het contract zonder ziggo korting was. Volgens de verkoper klopt dat (zou altijd zo zijn), en komt die er later los bij. De telefonische klantenservice vertelde hetzelfde.
Dit alles in het kader van het feit dat je na een tijd weg kan gaan bij ziggo. Nou zag ik toen ik thuis was op het vorige contract dat het maandbedrag wel incl. ziggo korting was. En dat voelde dus niet echt goed.
Daarom mijn vragen:
2) Heb ik nu de garantie dat exact deze ziggo korting over de hele termijn zal gelden, of is dit een handige truc om 'm later aan te passen en had ik moeten eisen dat de korting er op staat bij het maandbedrag?
MvG,
Rick
Ik heb €25 op m'n nieuwe contract staan (zou €20 moeten wezen met korting) en zie al dubbele databundels in MyVodafone, dus de koppeling met Ziggo zit wel goed. Ik vertrouw erop dat ik straks een rekening van €20 krijg, en die korting minimaal 2 jaar blijft doorlopen zolang 'k ook bij Ziggo zit. Al komt de 1e rekening pas na de 14 dagen bedenktijd.RickD007 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:52:
Hallo Allen,
Daarom mijn vragen:
MvG,
Rick
Ik begrijp/zie je zorg, maar deel die dus niet.
Detail: Ik zit niet bij Ziggo maar heb abonnement afgesloten op adres broeder, hij Ziggo sport ik €5 korting en dubbele data. Ging vorige abonnement ook prima.
als je online afsluit krijg je nog specifiek vermeld dat de ziggo korting niet op het contract staat, maar uiteindelijk halen ze dat er wel gewoon af.RickD007 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:52:
Hallo Allen,
Daarom mijn vragen:
MvG,
Rick
Zat naar de BF deals te kijken, maar ik ga mijn sim only niet verlengen ermee (betaal nu 16 euro voor 5GB data, en heb niet meer data nodig) omdat ik nu voordeliger uit ben
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ok thanks, als iedereen dit heeft dan zal het in de praktijk wel goedkomen.Chris.nl schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:13:
[...]
Ik heb €25 op m'n nieuwe contract staan (zou €20 moeten wezen met korting) en zie al dubbele databundels in MyVodafone, dus de koppeling met Ziggo zit wel goed. Ik vertrouw erop dat ik straks een rekening van €20 krijg, en die korting minimaal 2 jaar blijft doorlopen zolang 'k ook bij Ziggo zit. Al komt de 1e rekening pas na de 14 dagen bedenktijd.
Ik begrijp/zie je zorg, maar deel die dus niet.
Detail: Ik zit niet bij Ziggo maar heb abonnement afgesloten op adres broeder, hij Ziggo sport ik €5 korting en dubbele data. Ging vorige abonnement ook prima.
Al had ik op zich wel graag een ziggo clausule in het contract gezien, want juridisch gezien kunnen ze volgens mij die korting eenzijdig zo opzeggen. Maar geen zin om er verder nog energie in te steken ..
Uit de email van mijn contract vorig jaar:RickD007 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:40:
[...]
Ok thanks, als iedereen dit heeft dan zal het in de praktijk wel goedkomen.
Al had ik op zich wel graag een ziggo clausule in het contract gezien, want juridisch gezien kunnen ze volgens mij die korting eenzijdig zo opzeggen. Maar geen zin om er verder nog energie in te steken ..
Contract staat inderdaad hoger bedrag zonder korting, ik betaal echter iedere maand 5 euro minderLet op: je eventuele extra factuurkorting en non-stop gratis extra’s zijn hier nog niet in verwerkt. Maar geen zorgen, deze worden automatisch toegepast op je maandelijkse factuur.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar het is heel vluchtig. Als jij je Ziggo abonnement opzegt of aanpast zodat het niet meer aan de voorwaarden voldoet, dan vervalt ook de korting.RickD007 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:40:
Veel vervelender vind ik dat de standaard korting niet is opgenomen in je contract. Bestel je op de website een abonnement voor zeg €20, blijkt die in werkelijkheid ineens €30 te zijn maar krijg je €10 "korting zolang je abonnement loopt". Die korting staat echter nergens in het contract vermeld. Sterker nog, uit geen enkele communicatie blijkt de prijs zoals die op de website vermeld stond destijds.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2019 16:53 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja dat bedoel ik dus in principe ook. Die exact 5 euro ziggo korting tijdens je contract (mits je voldoet aan de voorwaarden) staat nergens hard op papier/email/oid. Maar goed als ze die straks ineens aanpassen naar 1 euro o.i.d. haken klanten massaal af denk ik, dus zelfs als het juridisch nu niet helemaal klopt houdt dat vodafone wel in het gareel neem ik aan ...oisyn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:53:
[...]
-knip-
Veel vervelender vind ik dat de standaard korting niet is opgenomen in je contract. Bestel je op de website een abonnement voor zeg €20, blijkt die in werkelijkheid ineens €30 te zijn maar krijg je €10 "korting zolang je abonnement loopt". Die korting staat echter nergens in het contract vermeld. Sterker nog, uit geen enkele communicatie blijkt de prijs zoals die op de website vermeld stond destijds.
Meen mij te herinneren dat bij KPN de kortingen ook niet vermeld staan, omdat hierdoor de AV van zowel vast als mobiel moet veranderen. Clausule op het contract zou logisch moeten zijn, maar vanuit de ACM zijn ze daar niet happig op.
Sinds Vodafone en Ziggo combineren staat de korting van Ziggo niet op de Vodafone contracten. @RickD007 wel vreemd dat jij die korting wél zag staan. Was dit een officieel contract van Vodafone? Een Belsimpel en/of MediaMarkt maakt een eigen tussen contract waarbij ze wel die clausule op papier zetten. Als tussenpartij schijnt dit wel weer te mogen.
Sinds Vodafone en Ziggo combineren staat de korting van Ziggo niet op de Vodafone contracten. @RickD007 wel vreemd dat jij die korting wél zag staan. Was dit een officieel contract van Vodafone? Een Belsimpel en/of MediaMarkt maakt een eigen tussen contract waarbij ze wel die clausule op papier zetten. Als tussenpartij schijnt dit wel weer te mogen.
Vanuit de F&F site begreep ik idd dat ik een abonnement van €30 voor €20 krijg, en op het contract staat van €40 voor €25 (waar dus nog de €5 Ziggo korting vanaf gaat). Maakt mij niet zoveel uit, de rekening zal maandelijks (naast paar cent inflatie elke oktober) €20 zijn..oisyn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:53:
[...]
Maar het is heel vluchtig. Als jij je Ziggo abonnement opzegt of aanpast zodat het niet meer aan de voorwaarden voldoet, dan vervalt ook de korting.
Ik ken Vodafone lang genoeg om te weten dat het wel goed zit, maar dit soort schoonheidsfoutjes maken niet aantrekkelijker. Terwijl ik het het irl juist kan waarderen als het ene tepeltje wat anders staat dan de andere. Kortom, bla.
Op het moment betaal ik 22 euro (ja lekker
) voor Red 40GB en ik mag verlengen. Er staat 11 euro korting zolang je abonnement loopt + 2 euro factuurkorting + de 5 euro Ziggo korting. Als ik nu ga verlengen kom ik duurder uit. Stel ik laat het lekker gaan, blijven die kortingen dan actief? Iemand een idee?
Als je friends en family hebt sowieso, in andere gevallen lang niet altijd. Check je contract even of vraag het vf.W84 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 01:48:
Op het moment betaal ik 22 euro (ja lekker) voor Red 40GB en ik mag verlengen. Er staat 11 euro korting zolang je abonnement loopt + 2 euro factuurkorting + de 5 euro Ziggo korting. Als ik nu ga verlengen kom ik duurder uit. Stel ik laat het lekker gaan, blijven die kortingen dan actief? Iemand een idee?
Abonnement is nu enkele euro's duurder dan wat je nu hebt, dus ik snap je lekker he, opmerking niet. Je hebt een prima deal hoor, maar zo bijzonder is het ook weer niet. Bovendien heb je volgens mij een red 20 abo en geen red40. Die 20 extra krijg je omdat je ook ziggo hebt
[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 21-05-2020 10:01 ]
Hoi!
Ok, ik ga dan anders een keer VF bellen. Ik kom er niet helemaal uit namelijk, staat vaag beschreven. Als ik nu zou verlengen met F&F kom ik uit op 24 euro. Aangezien ik altijd van 40 p/m kwam vind ik het nog steeds wel lekker rond de 2 tientjes betalen.
Bij mij was het 2x niet het geval. Na mijn contractperiode kwam de korting te vervallen en kon ik een nieuwe (duurdere) maandbedrag kan betalen.W84 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 01:48:
Op het moment betaal ik 22 euro (ja lekker) voor Red 40GB en ik mag verlengen. Er staat 11 euro korting zolang je abonnement loopt + 2 euro factuurkorting + de 5 euro Ziggo korting. Als ik nu ga verlengen kom ik duurder uit. Stel ik laat het lekker gaan, blijven die kortingen dan actief? Iemand een idee?
GoT, You have to love it!
Ik heb een 2-jarig Red Essential abonnement afgesloten in 2019, en betaal nu €15,62 per maand voor 20 GB inclusief Ziggo korting en verdubbeling.
Ik ben tot nu toe eigenlijk nog geen betere deal tegengekomen, ook niet bij de concurrent.
Ik ben tot nu toe eigenlijk nog geen betere deal tegengekomen, ook niet bij de concurrent.
OkéJeffrey87 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 18:22:
Ik heb een 2-jarig Red Essential abonnement afgesloten in 2019, en betaal nu €15,62 per maand voor 20 GB inclusief Ziggo korting en verdubbeling.
@Lisadr bij f&f blijft er korting sowieso behouden, ook na de contactpersoon
[ Voor 10% gewijzigd door EWK op 22-05-2020 19:15 ]
Hoi!
Is er iemand bekend met eventuele aankomende acties bij Vodafone?
Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar rond deze tijd zomer deals (of soortgelijk) hadden. Komt er nog wat aan?
Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar rond deze tijd zomer deals (of soortgelijk) hadden. Komt er nog wat aan?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily misschien iets voor je?Is er iemand bekend met eventuele aankomende acties bij Vodafone?
Wat zoek je?
Dank voor het delen! Ik ken F&F. Mijn abo liep daar. Zit nu bij een andere provider, ben contract vrij, en wil eigenlijk wel terug naar VF. Toen schoten die zomerdeals van vorig jaar door m'n hoofd. Kreeg je ook nog net even wat meer korting op een sim only (ook via F&F), vandaar de vraag.saharoen schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:03:
[...]
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily misschien iets voor je?
Wat zoek je?
In juli mogen wij thuis met 3 tegelijk een nieuw telefoon/abonnement afsluiten. We zitten bij Ziggo dus willen alle 3 naar Vodafone overstappen, icm een red together abonnement. We zijn momenteel alle drie klant bij een andere provider. Advies om een zo voordelig mogelijke prijs eruit te slepen?
Bestaan er combinatiekortingen oid?
Je krijgt zeker combinatiekorting.Riderider schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:11:
In juli mogen wij thuis met 3 tegelijk een nieuw telefoon/abonnement afsluiten. We zitten bij Ziggo dus willen alle 3 naar Vodafone overstappen, icm een red together abonnement. We zijn momenteel alle drie klant bij een andere provider. Advies om een zo voordelig mogelijke prijs eruit te slepen?
5 euro per maand korting en ipv 100GB, 200GB per maand (bij 2 nummers of meer) . Staat alleman wel uitgelegd op de site bij red together.
Alle abonnementen moeten dan wel op één klantnummer staan, dus lees je even in hoe het allemaal precies werkt.
Hoi!
Je kan me je email dm voor vodafone ff.Bestaan er combinatiekortingen oid?
Vodafone heeft weer wat leuke acties lopen nu de runners campagne weer gestart is. In de winkels ook extra korting op accessoire van Belkin, Otterbox en op diverse AirPods.
F&F ook mogelijk.
F&F ook mogelijk.
Volgens mij zitten hier nog een paar medetweakers (@Redondo1982 @Pino112 ?) met een Sim Only-abo met 75% korting (actie uit 2010).Tourniquet schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:32:
Ik heb al jaren een Sim Only Red-3 abbo lopen met doorlopend 75% korting (tvgids.nl aanbieding uit 2010), daar betaalde ik €10,42 p/m voor, maar zie nu op mijn factuur van oktober dat de korting nog maar 25% en ik nu €30,40 p/m betaal. Volgens mij waren er meer Tweakers met dezelfde constructie. Hebben jullie dat ook? (@Redondo1982 @Pino112)
Ik zag dat op de nieuwe factuur een inflatiecorrectie van 2,6% is toegepast op het volledige abonnementsbedrag, maar dat het kortingsbedrag hetzelfde is gebleven. Hierdoor is het kortingspercentage eigenlijk gedaald naar 71%. Niet iets om me verschikkelijk over op te winden natuurlijk, maar heb wel even een bericht hierover gestuurd naar Vodafone. Ben benieuwd of dat bij jullie ook het geval is?
[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 14-10-2020 17:27 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het staat op de website en in de app er wel boven inderdaad, maar op de factuur staat nog steeds 9,81 euro. Dit bedrag is het echt al heel lang, nooit inflatiecorrecties gehad.Tourniquet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:25:
[...]
Volgens mij zitten hier nog een paar medetweakers (@Redondo1982 @Pino112 ?) met een Sim Only-abo met 75% korting (actie uit 2010).
Ik zag dat op de nieuwe factuur een inflatiecorrectie van 2,6% is toegepast op het volledige abonnementsbedrag, maar dat het kortingsbedrag hetzelfde is gebleven. Hierdoor is het kortingspercentage eigenlijk gedaald naar 71%. Niet iets om me verschikkelijk over op te winden natuurlijk, maar heb wel even een bericht hierover gestuurd naar Vodafone. Ben benieuwd of dat bij jullie ook het geval is?
Wow, dan heb je geluk denk ik, bij mij is het inmiddels €11,81 geworden door de inflatiecorrecties.Pino112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Het staat op de website en in de app er wel boven inderdaad, maar op de factuur staat nog steeds 9,81 euro. Dit bedrag is het echt al heel lang, nooit inflatiecorrecties gehad.
Ik heb inmiddels antwoord van Vodafone en zij bevestigen dat de inflatiecorrectie op het abonnementbedrag vóór korting wordt toegepast en dat het kortingsbedrag zelf gelijk blijft. En dat daardoor het kortingspercentage steeds lager wordt.
Ik ben het er eigenlijk niet helemaal mee eens (de afspraak was volgens mij abo met 75% korting), maar heb ik ook weinig zin om stennis te gaan schoppen voor een paar procent verschil op een nog steeds hele goede deal.

De inflatiecorrectie passen we inderdaad toe op het abonnementsbedrag, vóórdat de korting ermee wordt verrekend. Voor jou geldt inderdaad dat de correctie is berekend over de € 40,09
Op onze site staat dat uitgelegd: https://vodafone.nl/suppo...g/inflatiecorrectie.shtml…
Specifiek dit stuk: "En we verhogen alleen de maandelijkse abonnementskosten. De berekening wordt gemaakt over de abonnementskosten zonder kortingen."
Hieruit volgt dan inderdaad dat de verhouding van korting ten opzichte van het totaalbedrag kleiner wordt, dit is omdat je de korting niet als percentage ontvangt maar echt als vast bedrag ( € 29,25).
[ Voor 27% gewijzigd door Tourniquet op 14-10-2020 19:55 ]
Nog even teruggezocht vorig jaar, toen had jij ook al een verhoging en ik ook nietTourniquet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Wow, dan heb je geluk denk ik, bij mij is het inmiddels €11,81 geworden door de inflatiecorrecties.![]()
Ik heb inmiddels antwoord van Vodafone en zij bevestigen dat de inflatiecorrectie op het abonnementbedrag vóór korting wordt toegepast en dat het kortingsbedrag zelf gelijk blijft. En dat daardoor het kortingspercentage steeds lager wordt.
Ik ben het er eigenlijk niet helemaal mee eens (de afspraak was volgens mij abo met 75% korting), maar heb ik ook weinig zin om stennis te gaan schoppen voor een paar procent verschil op een nog steeds hele goede deal.
[...]
Tourniquet in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Ah ja, vorig jaar hadden ze helemaal een puinhoop ervan gemaakt bij mij.Pino112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:01:
[...]
Nog even teruggezocht vorig jaar, toen had jij ook al een verhoging en ik ook niet
Tourniquet in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Ik heb dit abo niet meer, maar wat een voltreffer was dit zeg! Vergeet ik nooit meer. Volgens mij het ik dit toen doorgewisseld naar een ander abo door een selectieve omzetting vanuit Vodafone, waar iedereen toen ook weer over viel. Door te bellen kwam je toen weer erg goed terecht haha.Tourniquet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:25:
[...]
Volgens mij zitten hier nog een paar medetweakers (@Redondo1982 @Pino112 ?) met een Sim Only-abo met 75% korting (actie uit 2010).
Daar heb jij nu niks aan, maar bedankt voor de herinnering
I don't have dreams, I have goals!!
Blijkbaar zijn er dus nog meer mensen met dezelfde constructie
Ik heb ook nog steeds hetzelfde abbo... Ondanks meerdere pogingen per jaar van Vodafone dat ze met een aanbieding willen komen omdat ik verlengbaar ben.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ben ook weer aan het kijken en zit nog op een oud abonnement. Ik wil dit keer toch wel verlengen om naar een grotere bundel te gaan.
Red Together met zn 2'en op 200GB spreekt wel aan.
De prijs is maar 1 euro hoger dan mijn huidige abo (6GB).
Red Together met zn 2'en op 200GB spreekt wel aan.
De prijs is maar 1 euro hoger dan mijn huidige abo (6GB).
iemand ervaring bij het aanschaffen van een telefoon (met de korting die vodafone geeft als je verlengt/een nieuw abo aanschaft) terwijl je een red together abo hebt? ik heb een red together voor 3p op mijn naam staan, waarbij de 3e persoon net een maandje is bijgeschreven.
Heb jij wel inflatiecorrecties gehad en nu een vast kortingsbedrag?ThunderNet schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:46:
Blijkbaar zijn er dus nog meer mensen met dezelfde constructieIk heb ook nog steeds hetzelfde abbo... Ondanks meerdere pogingen per jaar van Vodafone dat ze met een aanbieding willen komen omdat ik verlengbaar ben.
Vaker gedaan en is gewoon mogelijk. Als alle contracten nog lopen dan kan je Vodafone NEXT toepassen. Einddatum wordt aangepast naar het heden en je tekent een nieuw 24 maanden contract vanaf dat moment. Hoe je voor je toestel wilt betalen, is aan jou vervolgens. Dit kan geregeld worden in de winkel of telefonisch. Externe partijen als MM of Belsimpel mogen géén gebruik maken van NEXT.koendio schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:37:
iemand ervaring bij het aanschaffen van een telefoon (met de korting die vodafone geeft als je verlengt/een nieuw abo aanschaft) terwijl je een red together abo hebt? ik heb een red together voor 3p op mijn naam staan, waarbij de 3e persoon net een maandje is bijgeschreven.
9.81eur/maand. Zie geen kortingspercentage staan op de factuur, maar destijds was dat iig 75%Tourniquet schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:51:
[...]
Heb jij wel inflatiecorrecties gehad en nu een vast kortingsbedrag?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dan ben ik blijkbaar de uitzondering waarbij ze wel de inflatiecorrectie toepassen.ThunderNet schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
9.81eur/maand. Zie geen kortingspercentage staan op de factuur, maar destijds was dat iig 75%
Factuuropbouw (op My Vodafone) ziet er nu zo uit bij mij. Korting was bij mij ook 75%, maar is nu aan het dalen omdat het kortingsbedrag een vast bedrag is geworden en geen percentage meer is van de abokosten. Dubbele data is vanwege mijn Ziggo abonnement.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lLgOueKwpp3KRRTUwymWg9hM.png?f=user_large)
Iemand (recentelijke) ervaring met het bellen van VF voor het verkrijgen van een 'eigen' aanbieding?
Ik zit er aan te denken om te verlengen via Next en ik weet dat het vroeger nog al is kon baten om te bellen en een beetje te bedingen op de abonnementsprijs, Heeft dit nog steeds nut of is dit niet meer het geval?
Ik zit er aan te denken om te verlengen via Next en ik weet dat het vroeger nog al is kon baten om te bellen en een beetje te bedingen op de abonnementsprijs, Heeft dit nog steeds nut of is dit niet meer het geval?
Gisteren verlengd icm IPhone 12 pro. Gedaan via de directsales site met een code. Het vreemde is: als je de website meerdere keren bezoekt wordt de prijs weer 2 euro hoger??? Toen maar via privacy aan erheen gegaan. Nu RED voor 22 euro per maand. Tel voor 34. Totaal 56 per maand (ziggo JA).
Als ik het nogmaals probeer is het 58 euro. Hopelijk ga ik wel 56 euro betalen. Op je contract zie je enkel de prijzen zonder korting.
Als ik het nogmaals probeer is het 58 euro. Hopelijk ga ik wel 56 euro betalen. Op je contract zie je enkel de prijzen zonder korting.
Inflatiecorrectie vanaf 01okt
Vooraf geen bericht van gekregen, en nu ineens in de factuur ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij mij is dit wel gedaan. Als ik op de app keek kreeg ik diverse malen een melding.Hackus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:31:
Inflatiecorrectie vanaf 01okt
Maar niets via de mail inderdaad.
Vaag, ik heb aangegeven informatie over contract per post en e-mail.Mike-Nikon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Bij mij is dit wel gedaan. Als ik op de app keek kreeg ik diverse malen een melding.
Maar niets via de mail inderdaad.
Maar goed, er zijn vervelender dingen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vroeger altijd bij Vodafone gezeten, nooit echt problemen mee gehad maar toen toch maar de overstap gemaakt naar KPN. Het gras is altijd groener bij de buren he..
KPN is alleen de laatste jaren zo verschrikkelijk duur geworden in verhouding wat je krijgt.. Sowieso via de FF van Vodafone is het goedkoper maar niet voor iedereen in ons gezin, ik ben heel benieuwd bij de Black Friday actie wat de prijzen van Vodafone gaan doen.. Hoop de moeite waard om weer eens over te stappen
KPN is alleen de laatste jaren zo verschrikkelijk duur geworden in verhouding wat je krijgt.. Sowieso via de FF van Vodafone is het goedkoper maar niet voor iedereen in ons gezin, ik ben heel benieuwd bij de Black Friday actie wat de prijzen van Vodafone gaan doen.. Hoop de moeite waard om weer eens over te stappen
*knip*. Vragen naar F&F codes is niet gewenst.
[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 09-11-2020 19:53 ]
Heeft er iemand recent verlengd? Ik heb net met Vodafone gebeld en het aanbod wat ik kreeg was Vodafone Red 40gb voor 21 euro per maand bij een 1 jarig contract. Vorig jaar had ik Red 50gb voor 21, en het jaar daarvoor 60gb voor 20. Dus dit jaar is het aanbod wel erg mager.
Iemand een betere verlenging weten te regelen?
Heb ook 21 euro voor 40GB gekregen. Ach ja, vind het prima.triesvan schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:59:
Heeft er iemand recent verlengd? Ik heb net met Vodafone gebeld en het aanbod wat ik kreeg was Vodafone Red 40gb voor 21 euro per maand bij een 1 jarig contract. Vorig jaar had ik Red 50gb voor 21, en het jaar daarvoor 60gb voor 20. Dus dit jaar is het aanbod wel erg mager.
Neem aan dat je geen verlenging activeerd die minder is dan je huidige abo. Het loopt gewoon door.triesvan schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:59:
Als ik naar mijn abonnement kijk zie ik Korting (Zolang je abonnement loopt) -14.37. Deze komt er dan toch bij als mijn abonnement afloopt?GroeneThee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:28:
[...]
Neem aan dat je geen verlenging activeerd die minder is dan je huidige abo. Het loopt gewoon door.
Iemand toevallig enig idee hoe het zit bij 3e partijen? Zoals als Mobiel.nl of Belsimpel.
Mijn oog is gevallen op een Pixel 4a (non 5g)
Zou hem graag willen met een 1-jarige verlenging op mijn Vodafone abonnement.
Alleen, bij bv Mobiel.nl, selecteer ik Vodafone Red 1 jaar verlenging, 40 GB + Onbp min + Onbp sms, Toestelbundel € 13,–, Ziggo klant -€5
Kom ik op 35eu per maand, en €116 bijbetaling toestel.
Selecteer ik hetzelfde abonnement, maar dan een verlenging, betaal ik opeens €186! Een verschil van €67!
Voor zover ik kan zien, is dit alsnog de voordeligste optie bij een 1 jarige abonnement. (Wil niet te veel bij betalen voor de telefoon)
Maar eigenlijk gewoon uit principe wil ik hier niet voor kiezen.
Iemand enig idee hoe dit verschil te verklaren valt? De klantenservice van Mobiel.nl zegt dat dit bij Vodafone ligt en dat ze er zelf niks aan kunnen doen.
Iemand toevallig alsnog korting weten te fixen wellicht?
Mijn oog is gevallen op een Pixel 4a (non 5g)
Zou hem graag willen met een 1-jarige verlenging op mijn Vodafone abonnement.
Alleen, bij bv Mobiel.nl, selecteer ik Vodafone Red 1 jaar verlenging, 40 GB + Onbp min + Onbp sms, Toestelbundel € 13,–, Ziggo klant -€5
Kom ik op 35eu per maand, en €116 bijbetaling toestel.
Selecteer ik hetzelfde abonnement, maar dan een verlenging, betaal ik opeens €186! Een verschil van €67!
Voor zover ik kan zien, is dit alsnog de voordeligste optie bij een 1 jarige abonnement. (Wil niet te veel bij betalen voor de telefoon)
Maar eigenlijk gewoon uit principe wil ik hier niet voor kiezen.
Iemand enig idee hoe dit verschil te verklaren valt? De klantenservice van Mobiel.nl zegt dat dit bij Vodafone ligt en dat ze er zelf niks aan kunnen doen.
Iemand toevallig alsnog korting weten te fixen wellicht?
Nee hoor, abonnement blijft lopen na de einddatum contract. Het contract is het ding wat je hebt ondertekend, het abonnement is de dienstverlening waardoor je kan bellen. Het contract is dat je een abonnement af neemt voor een bepaalde tijd. Het abonnement wordt daarna stilzwijgend verlengt. Ik krijg ook nog steeds mijn "Korting (zolang je abonnement loopt)" en mijn "einddatum contract" is al ruim 2 jaar geleden.triesvan schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:40:
[...]
Als ik naar mijn abonnement kijk zie ik Korting (Zolang je abonnement loopt) -14.37. Deze komt er dan toch bij als mijn abonnement afloopt?
Kortingen die alleen de contractduur lopen worden (voor zover vodafone die geeft) aangeduid als iets in de trant van "Korting (eerste 12 maanden)".
Dus in veel gevallen kan je beter niet actief verlengen met een nieuw contract. Dus goed nieuws voor jou!
Disclaimer: zo snap ik het, een willekeurige internetpersoon die niet verantwoordelijk is als je straks toch meer moet betalen.
Al heel lang trouwe klant bij KPN, echter vernomen dat bij het verlengen van mijn huidige abonnement er een aantal huidige voordelen vervallen. Mijn vriendin kreeg 5 euro korting per maand op haar sim only abbo, waardoor ze slechts 6,50 per maand betaald voor 100 belminuten en 1gb data. Met "KPN compleet" konden we dan ook nog eens onderling MB's delen, ideaal.
M'n huidige iPhone 8 128gb schuift door naar m'n vriendin, en ik wil (met abbo) een iPhone 12 kopen. Ik ben er echter nog niet uit welke variant.
Vodafone klinkt interessant, zeker aangezien er als Ziggo klant nog wat extra voordeel in zit.
Met het red together abbo krijgen we samen 200gb te verstoken, voldoende moet zijn.
Ik merk dat ik in de auto met het luisteren van muziek en gebruik makend van navigatie toch al wel
aardig wat data verbruik.
We hebben straks allebei een auto voorzien van Apple carplay, dus dan gaat de data helemaal hard denk ik.
Ik heb echter geen idee hoe de dekking van vodafone is tov KPN, we wonen in het buitengebied en met KPN altijd vol bereik. Enig idee hoe dit bij vodafone zit, of zijn er (landelijk) eigenlijk geen dekkingsproblemen meer?
M'n huidige iPhone 8 128gb schuift door naar m'n vriendin, en ik wil (met abbo) een iPhone 12 kopen. Ik ben er echter nog niet uit welke variant.
Vodafone klinkt interessant, zeker aangezien er als Ziggo klant nog wat extra voordeel in zit.
Met het red together abbo krijgen we samen 200gb te verstoken, voldoende moet zijn.
Ik merk dat ik in de auto met het luisteren van muziek en gebruik makend van navigatie toch al wel
aardig wat data verbruik.
We hebben straks allebei een auto voorzien van Apple carplay, dus dan gaat de data helemaal hard denk ik.
Ik heb echter geen idee hoe de dekking van vodafone is tov KPN, we wonen in het buitengebied en met KPN altijd vol bereik. Enig idee hoe dit bij vodafone zit, of zijn er (landelijk) eigenlijk geen dekkingsproblemen meer?
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
@Roland_EM25 Hier ook iemand woonachtig in het buitengebied. Mijn ervaring is dat KPN daar toch wel het beste bereik heeft, zeker ten opzichte van T-Mobile.
Mijn man heeft een abo bij Vodafone en goed bereik, maar we wonen wel vlakbij een mast van Vodafone.
Verder gebruiken we allebei bellen via WiFi. Dat werkt bij beide providers uitstekend. Uiteraard moet je toestel het wel ondersteunen.
Verder is de dekking volgens mij vergelijkbaar.
Je zou de proef op de som kunnen nemen door een prepaid kaartje te proberen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook kunt bellen via WiFi (volgens mij wel).
Mijn man heeft een abo bij Vodafone en goed bereik, maar we wonen wel vlakbij een mast van Vodafone.
Verder gebruiken we allebei bellen via WiFi. Dat werkt bij beide providers uitstekend. Uiteraard moet je toestel het wel ondersteunen.
Verder is de dekking volgens mij vergelijkbaar.
Je zou de proef op de som kunnen nemen door een prepaid kaartje te proberen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook kunt bellen via WiFi (volgens mij wel).
Ik meende te herinneren dat er vroeger op dit forum gewoon F&F werden gedeeld. Nu dit niet meer mag, hoe moet je dan wél eentje bemachtigen?
Via vrienden of familie
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Op nl.pepper.com kan je er wel om vragen.FlipFlink schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:26:
Ik meende te herinneren dat er vroeger op dit forum gewoon F&F werden gedeeld. Nu dit niet meer mag, hoe moet je dan wél eentje bemachtigen?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Wat zijn eigenlijk de regels om ze aan te mogen vragen? Ik kan ze ook aanvragen met mijn emailadres*, maar ik ben ook maar gewoon een klant als alle andere.
* Je mag me DM'en
* Je mag me DM'en
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb 1 week geleden een mail gekregen dat ik mijn Red Super abo kan omzetten in een Red Unlimited. Voor volgens de mail dezelfde maandbedrag en einddatum van abo (nvt).
Mijn contract was al in 2018 afgelopen maar loopt nog steeds door. Op dit moment krijg ik 40gb (Ziggo) voor €28,71.
Mocht ik mijn abo omzetten in een Red Unlimited blijft mijn maandbedrag hetzelfde? Heeft iemand anders ook een soortgelijke aanbieding gekregen?
Volgens vodafone's nieuwe abo prijzen is Red Unlimited €30. Maar ik vond €28 euro al veel geld voor het aantal GB wat ik krijg.
Ik moet ook rekening houden met het kopen van een nieuwe smartphone aangezien mijn Note 8 niet het eeuwige leven heeft. Dus wat dat betreft kan ik misschien nog gewoon doorgaan met mijn huidige abo.
Mijn contract was al in 2018 afgelopen maar loopt nog steeds door. Op dit moment krijg ik 40gb (Ziggo) voor €28,71.
Mocht ik mijn abo omzetten in een Red Unlimited blijft mijn maandbedrag hetzelfde? Heeft iemand anders ook een soortgelijke aanbieding gekregen?
Volgens vodafone's nieuwe abo prijzen is Red Unlimited €30. Maar ik vond €28 euro al veel geld voor het aantal GB wat ik krijg.
Ik moet ook rekening houden met het kopen van een nieuwe smartphone aangezien mijn Note 8 niet het eeuwige leven heeft. Dus wat dat betreft kan ik misschien nog gewoon doorgaan met mijn huidige abo.
Lachen joh... Ik denk nou iedereen op red togheter. Prijs verlaging. 11,50 voor een extra sim. Dikke prima. Hebben ze de abos verlaagd. Maar de extra sims verhoogd naar 14€ 🤮
Hier idem. Afgelopen weken veel gebeld door Vodafone, maar altijd onder werktijd. Vandaag maar eens opgenomen. Zelfde verhaal: we bieden de van oorspong Ziggo bundel niet meer aan (onbeperkt bellen en sms-en plus 2x3 Gb data per maand voor 15 euro; originele contract al in 2017 afgelopen) en gaan u omzetten naar een vergelijkbaar Red abo met wel 2 x 12 Gb data voor 22,50 per maand. Say what?
Ik heb aangegeven geen behoefte te hebben aan zoveel data; ik krijg 6 Gb nauwelijks op. En aangegeven dat ik t n schoffering vindt naar de klant om n abo te willen omzetten naar een vorm waar je 50% meer gaat betalen per maand. Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider denk ik.
Ik heb aangegeven geen behoefte te hebben aan zoveel data; ik krijg 6 Gb nauwelijks op. En aangegeven dat ik t n schoffering vindt naar de klant om n abo te willen omzetten naar een vorm waar je 50% meer gaat betalen per maand. Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider denk ik.
Pakhtun schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:46:
Ik heb 1 week geleden een mail gekregen dat ik mijn Red Super abo kan omzetten in een Red Unlimited. Voor volgens de mail dezelfde maandbedrag en einddatum van abo (nvt).
Is er niet iets te regelen met Vodafone? Misschien als je de opzeglijn belt kunnen ze gelijk wat meer.DrAvalanche schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:47:
Hier idem. Afgelopen weken veel gebeld door Vodafone, maar altijd onder werktijd. Vandaag maar eens opgenomen. Zelfde verhaal: we bieden de van oorspong Ziggo bundel niet meer aan (onbeperkt bellen en sms-en plus 2x3 Gb data per maand voor 15 euro; originele contract al in 2017 afgelopen) en gaan u omzetten naar een vergelijkbaar Red abo met wel 2 x 12 Gb data voor 22,50 per maand. Say what?
[...]
En anders zijn er genoeg providers die voor minder hetzelfde bieden over soortgelijk voor de zelfde prijs, Telecomproviders en Leveringen genoeg keus hier
Weet iemand toevallig wat tegenwoordig de gangbare maandprijs is voor 2 jarig Red Unlimited (en/of Red Together) via de afdeling loyalty/opzeggingen? (-:
Ik ben inmiddels overgestapt op Budget Mobiel. Met 5 euro korting per maand, omdat ik ook Budget Energie afneem, heb ik nu een onbeperkt sms, bellen en data abonnement voor 15 euro per maand. Via het KPN netwerk.
Toedeledokie Vodafone.
Toedeledokie Vodafone.
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:40:
[...]
Is er niet iets te regelen met Vodafone? Misschien als je de opzeglijn belt kunnen ze gelijk wat meer.
En anders zijn er genoeg providers die voor minder hetzelfde bieden over soortgelijk voor de zelfde prijs, Telecomproviders en Leveringen genoeg keus hier.
Alleen 4G en Datasnelheid: Max. 5.0 Mbps down / 1.0 Mbps up. Sorry daar stap ik niet voor over.DrAvalanche schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 00:07:
Ik ben inmiddels overgestapt op Budget Mobiel. Met 5 euro korting per maand, omdat ik ook Budget Energie afneem, heb ik nu een onbeperkt sms, bellen en data abonnement voor 15 euro per maand. Via het KPN netwerk.
Toedeledokie Vodafone.
[...]
Is er nog een mogelijkheid om een F&F code te krijgen voor Vodafone? De huidige sim only prijzen vind ik wel interessant.
Bart1983 in "[Vodafone] Ervaringen & Discussie"ThijsM schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:48:
Is er nog een mogelijkheid om een F&F code te krijgen voor Vodafone? De huidige sim only prijzen vind ik wel interessant.
Dit antwoord had je in die topic al gekregenBart1983 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:56:
[...]
https://directsales.vodafone.nl/actiecode
Bij beide eigen e-mailadres invullen.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-05-2021 09:43 ]
Vorige week tijdens de Vodafone Runners telefonisch contact gehad met de klantenservice of ze een online (verleng)deal die ik elders had gezien konden matchen. Na overleg kon dit echter bleek het verkeerde toestel op de bestelling te staan(S21 128 GB ipv de S21 256GB). Bellen kon niet meer want het was inmiddels 20:00 geweest.
De volgende ochtend contact gehad met de klantenservice, annuleren kon niet meer want het pakket was al aangemeld bij post.nl
Men kon nog wel dezelfde deal geven aangezien de fout aan de kant van Vodafone zat.
Ik moest het pakket weigeren aan de deur maar ook dit liep spaak en moest het toestel terugsturen op eigen kosten of terugbrengen naar de winkel. Ik had al een online klacht ingediend mbt de foutieve bestelling gelukkig stond in die reactie ook dat het retourproces via de winkel gedaan kon worden en dat er dan ook gelijk een nieuwe "online" bestelling geplaatst kon worden met de winkel als afleverpunt.
De administratieve verwerking in de winkel had wat voeten in de aarde (men was ruim 1,5 uur bezig) omdat de winkel via ch@t dit moet regelen met de online klantenservice.
Al met al is het gelukt; De S21 256GB versie i. c.m. RED Together voor 39 per maand en 1x € 176,93 bijbetalen voor het toestel. Doordat de omruiling via de winkel ging kon ik ook nog gebruik maken van de Samsung promotie met de Google Nest Audio speaker.
Al met al (uiteindelijk) tevreden, werd zeer vriendelijk geholpen bij Vodafone Hoorn.
De volgende ochtend contact gehad met de klantenservice, annuleren kon niet meer want het pakket was al aangemeld bij post.nl
Men kon nog wel dezelfde deal geven aangezien de fout aan de kant van Vodafone zat.
Ik moest het pakket weigeren aan de deur maar ook dit liep spaak en moest het toestel terugsturen op eigen kosten of terugbrengen naar de winkel. Ik had al een online klacht ingediend mbt de foutieve bestelling gelukkig stond in die reactie ook dat het retourproces via de winkel gedaan kon worden en dat er dan ook gelijk een nieuwe "online" bestelling geplaatst kon worden met de winkel als afleverpunt.
De administratieve verwerking in de winkel had wat voeten in de aarde (men was ruim 1,5 uur bezig) omdat de winkel via ch@t dit moet regelen met de online klantenservice.
Al met al is het gelukt; De S21 256GB versie i. c.m. RED Together voor 39 per maand en 1x € 176,93 bijbetalen voor het toestel. Doordat de omruiling via de winkel ging kon ik ook nog gebruik maken van de Samsung promotie met de Google Nest Audio speaker.
Al met al (uiteindelijk) tevreden, werd zeer vriendelijk geholpen bij Vodafone Hoorn.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Zo, Red Together weer verlengd voor 2 jaar. Ik dacht eerst dat de F&F deal een beetje karig was; volgens https://directsales.vodafone.nl/together is hij €32,50 per maand en dan krijg je €2,50 F&F korting, dus netto €30. Maar dat is ook precies wat je betaalt zónder F&F code
.
In werkelijkheid blijk je echter €5 korting te krijgen, oftewel effectief €27,50: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/simonly. Die stomme Red Together rekenhulp klopt dus niet.
Anyway, met €5 Ziggo korting en €2,50 extra factuurkorting vanwege nieuw toestel kom ik uit op €20 per maand. Toch weer goedkoper dan 2 jaar geleden (toen betaalde ik totaal €24), waar inmiddels ook alweer 2x inflatiecorrectie overheen is gegaan.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Red Together Extra abo's nu kosten met F&F. Volgens die rekenhulp €14 (standaard €17,50, met €2,50 Ziggo korting en €1 F&F korting), maar ik betaal nu €11,50 per abonnement. Die laat ik lekker doorlopen
. Kom nu uit op totaal €66/maand voor 5 abo's. Dat is €13,20 per abo

In werkelijkheid blijk je echter €5 korting te krijgen, oftewel effectief €27,50: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/simonly. Die stomme Red Together rekenhulp klopt dus niet.
Anyway, met €5 Ziggo korting en €2,50 extra factuurkorting vanwege nieuw toestel kom ik uit op €20 per maand. Toch weer goedkoper dan 2 jaar geleden (toen betaalde ik totaal €24), waar inmiddels ook alweer 2x inflatiecorrectie overheen is gegaan.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Red Together Extra abo's nu kosten met F&F. Volgens die rekenhulp €14 (standaard €17,50, met €2,50 Ziggo korting en €1 F&F korting), maar ik betaal nu €11,50 per abonnement. Die laat ik lekker doorlopen
Idd het beste om die extra nummers gewoon door te laten lopen. Dan ben je alsnog goedkoper uit dan nu te gaan verlengen..oisyn schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:24:
Zo, Red Together weer verlengd voor 2 jaar. Ik dacht eerst dat de F&F deal een beetje karig was; volgens https://directsales.vodafone.nl/together is hij €32,50 per maand en dan krijg je €2,50 F&F korting, dus netto €30. Maar dat is ook precies wat je betaalt zónder F&F code.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Red Together Extra abo's nu kosten met F&F. Volgens die rekenhulp €14 (standaard €17,50, met €2,50 Ziggo korting en €1 F&F korting), maar ik betaal nu €11,50 per abonnement. Die laat ik lekker doorlopen. Kom nu uit op totaal €66/maand voor 5 abo's. Dat is €13,20 per abo
Ik heb al sinds 2005 Vodafone, maar binnenkort ga ik overstappen naar KPN. Ik heb nu een heel oud abo nog met 2GB internet en onbeperkt bellen, helaas te weinig en verhogen kost gewoon teveel.
Als ik overstap naar KPN kan ik MB's delen met mijn vrouw die nu geen data abo heeft. Ook is een abo bij KPN goedkoper aangezien ik ook internet en tv van KPN heb.
Nooit problemen gehad met Vodafone, maar heel speciaal is het nou ook weer niet. Het doet wat het moet doen!
Als ik overstap naar KPN kan ik MB's delen met mijn vrouw die nu geen data abo heeft. Ook is een abo bij KPN goedkoper aangezien ik ook internet en tv van KPN heb.
Nooit problemen gehad met Vodafone, maar heel speciaal is het nou ook weer niet. Het doet wat het moet doen!
Zucht. Ik maar wachten op mijn telefoon, geen mailtje over de verzending of iets. Uiteindelijk maar contact opgenomen, blijkbaar moeten ze de F&F aanvragen handmatig verwerken en toen hebben ze er een sim only van gemaakt.oisyn schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:24:
Zo, Red Together weer verlengd voor 2 jaar. Ik dacht eerst dat de F&F deal een beetje karig was; volgens https://directsales.vodafone.nl/together is hij €32,50 per maand en dan krijg je €2,50 F&F korting, dus netto €30. Maar dat is ook precies wat je betaalt zónder F&F code.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Red Together Extra abo's nu kosten met F&F. Volgens die rekenhulp €14 (standaard €17,50, met €2,50 Ziggo korting en €1 F&F korting), maar ik betaal nu €11,50 per abonnement. Die laat ik lekker doorlopen. Kom nu uit op totaal €66/maand voor 5 abo's. Dat is €13,20 per abo

Alles teruggedraaid, nieuw contract en nu wel met telefoon, die ik waarschijnlijk morgen ontvang.
Verwijderd
Zojuist mijn Vodafone Red abonnement verlengt.
Ik had 10 + 10 gb en onbeperkt bellen/sms voor €16,50 pm.
Dat zou €20 worden voor 12.5 + 12.5 gb en onbeperkt bellen/sms.
Deal gemaakt voor €18.50 per maand.
Én, niet geheel onbelangrijk, een nieuw toestel erbij met €120 extra korting.
De Samsung S20fe 5G voor €336 lijkt me een no brainer!
Neem aan via retentie?Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:50:
Verwijderd
Gewoon direct de korting gekregen aan de kassa in de Vodafone winkel.
Maar zonder er teveel over uit te wijden; toestel gaat weer retour. Ben te gewend geraakt aan een iPhone.
Hetzelfde abonnement via F&F voor €17,50. Heb net verlengd voor 2 jaar.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:50:
Verwijderd
Lekker hoor! Een extra voordeel van €24 over je looptijd 👍Jeffrey87 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:39:
[...]
Hetzelfde abonnement via F&F voor €17,50. Heb net verlengd voor 2 jaar.
Sim only zeker?
Is het iemand bekend wanneer VF met een nieuwe Runners actie oid komt?
Voorgaande jaren was dat toch nog weleens in april?
Ja, vrijwel zeker dat dit halverwege of eind april weer startWiseDise schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:13:
Is het iemand bekend wanneer VF met een nieuwe Runners actie oid komt?
Ik zie dat hollandsnieuwe haar 'buitenkansjes'-actie heeft verlengd t/m 18 april. Lijkt me dat Vodafone niet wil dat een Runners-actie 'bijt' met deze, mogelijk hebben we daar dus al een indicatie/antwoord.Menkoro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Ja, vrijwel zeker dat dit halverwege of eind april weer start
Hebben ze nog steeds een speciale retentiedesk bij vodafone/ziggo?
Of kies ik gewoon voor het menu opzeggen?
Opzeggen = retentiedeskbasjuhh schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:29:
Hebben ze nog steeds een speciale retentiedesk bij vodafone/ziggo?
Hoi!
-nvm ik bleek een bericht uit 2022 te quoten
[ Voor 92% gewijzigd door Chris.nl op 06-03-2024 19:46 ]
Ik weet dat er tot een paar jaar terug een speciaal telefoonnummer was wat je belde ipv via het menu. Dacht dat deze mensen meer konden doen dan de retentiedesk. Of is dit niet meer?
Ik denk dat je wat door elkaar haalt ofzobasjuhh schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:25:
Ik weet dat er tot een paar jaar terug een speciaal telefoonnummer was wat je belde ipv via het menu. Dacht dat deze mensen meer konden doen dan de retentiedesk. Of is dit niet meer?
[...]
Hoi!
Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!