Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:48

W84

Even dilemma, of nou ja... zo erg is het niet. :p Maar ik heb nu voor €18,- 20GB Red en voor €23,- krijg ik met verlengen 30GB. Ik vraag me af of dat wel de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:38
W84 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:30:
Even dilemma, of nou ja... zo erg is het niet. :p Maar ik heb nu voor €18,- 20GB Red en voor €23,- krijg ik met verlengen 30GB. Ik vraag me af of dat wel de moeite is.
Heb je voor het RED abonnement een persoonlijk aanbod gekregen waardoor je op €23,00 uitkomt?
Ik moet binnenkort ook gaan verlengen en zit ook in een dilemma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

z0bin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:22:
[...]

Heb je voor het RED abonnement een persoonlijk aanbod gekregen waardoor je op €23,00 uitkomt?
Ik moet binnenkort ook gaan verlengen en zit ook in een dilemma.
Dat kan ook met f&f

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, is met F&F. :)

Maar ik zag dat sommige winkels ook gewoon het actietarief handteren.

[ Voor 70% gewijzigd door W84 op 26-05-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Zojuist ruim drie kwartier aan de lijn gehangen met VF klantenservice. Ik zag dat deze maand 26 euro was afgeschreven ipv 14 euro. Dus even gebeld, want benieuwd hoe dat nu precies zit. Heb/had een F&F Red Super icm Ziggo (24gb zowel in NL als EU).

Situatie uitgelegd, dame aan de lijn vroeg me even geduld ze ging het uitzoeken. Paar minuten later vertelde ze dat er een deel van de korting was afgehaald omdat mijn contract was afgelopen. Gevraagd of het teruggezet kon worden, moest ik weer even een momentje wachten... Na een momentje wachten zei ze dat de korting niet teruggezet kon worden, maar als ik zou verlengen kon er wel weer een korting gegeven worden. Dus ik zei prima, als ik maar hetzelfde betaal voor minstens hetzelfde. Ze zou het gaan navragen, klein momentje..

Kwam ik ineens in gesprek met een andere dame die wel zag dat ik was doorverbonden maar geen idee had waarom. Ik ook niet. Situatie weer uitgelegd. Dame ging het uitzoeken, of ik een momentje had... Daarna de uitleg dat het kwam omdat ik een oud Red Super abonnement had en ik had onlangs een upgrade gehad. Geen idee wat ik gemist had, dus ik vroeg welke upgrade. Dat ging ze even uitzoeken... Paar minuten later haar weer aan de lijn, toen vertelde ze dat het geen upgrade was maar mijn contract was afgelopen en nu was het omgezet naar een normaal contract. Ik had nog steeds korting, want het oorspronkelijke abonnement was 46 euro. Alleen nu was er 8 euro bijgekomen omdat een deel van de korting dus niet blijvend was en een ander deel wel. Verlengen zou voor mij volgens haar wel voordeliger zijn want dan zou ik 25 euro gaan betalen maar wel meer data krijgen (30 pv 24). Uitgelegd dat dit 11 euro meer is en dat ik het dan nog niet eens heb gehad over mijn multidatasim die in mijn auto zit, die in het nieuwe abonnement dan 5 euro per maand (!!!) zou gaan kosten, totaal dus 30 euro... Ze ging me doorverbinden...

Derde dame had hetzelfde verhaal, kon verder niets voor me betekenen.

Ik weet dat ik best wel een mooi bedrag heb weten af te dingen dik twee jaar terug, maar een verdubbeling is wel een beetje overdreven. En ze waren alle drie best vriendelijk, maar inhoudelijk waren het maar rare gesprekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 21:56
-MD- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:05:
Zojuist ruim drie kwartier aan de lijn gehangen met VF klantenservice. Ik zag dat deze maand 26 euro was afgeschreven ipv 14 euro. Dus even gebeld, want benieuwd hoe dat nu precies zit. Heb/had een F&F Red Super icm Ziggo (24gb zowel in NL als EU).

Situatie uitgelegd, dame aan de lijn vroeg me even geduld ze ging het uitzoeken. Paar minuten later vertelde ze dat er een deel van de korting was afgehaald omdat mijn contract was afgelopen. Gevraagd of het teruggezet kon worden, moest ik weer even een momentje wachten... Na een momentje wachten zei ze dat de korting niet teruggezet kon worden, maar als ik zou verlengen kon er wel weer een korting gegeven worden. Dus ik zei prima, als ik maar hetzelfde betaal voor minstens hetzelfde. Ze zou het gaan navragen, klein momentje..

Kwam ik ineens in gesprek met een andere dame die wel zag dat ik was doorverbonden maar geen idee had waarom. Ik ook niet. Situatie weer uitgelegd. Dame ging het uitzoeken, of ik een momentje had... Daarna de uitleg dat het kwam omdat ik een oud Red Super abonnement had en ik had onlangs een upgrade gehad. Geen idee wat ik gemist had, dus ik vroeg welke upgrade. Dat ging ze even uitzoeken... Paar minuten later haar weer aan de lijn, toen vertelde ze dat het geen upgrade was maar mijn contract was afgelopen en nu was het omgezet naar een normaal contract. Ik had nog steeds korting, want het oorspronkelijke abonnement was 46 euro. Alleen nu was er 8 euro bijgekomen omdat een deel van de korting dus niet blijvend was en een ander deel wel. Verlengen zou voor mij volgens haar wel voordeliger zijn want dan zou ik 25 euro gaan betalen maar wel meer data krijgen (30 pv 24). Uitgelegd dat dit 11 euro meer is en dat ik het dan nog niet eens heb gehad over mijn multidatasim die in mijn auto zit, die in het nieuwe abonnement dan 5 euro per maand (!!!) zou gaan kosten, totaal dus 30 euro... Ze ging me doorverbinden...

Derde dame had hetzelfde verhaal, kon verder niets voor me betekenen.

Ik weet dat ik best wel een mooi bedrag heb weten af te dingen dik twee jaar terug, maar een verdubbeling is wel een beetje overdreven. En ze waren alle drie best vriendelijk, maar inhoudelijk waren het maar rare gesprekken...
Heb je hier niet speciaal een verleng of opzeg afdeling die wel gelijk meer kan betekenen? Want gewone klantenservice kan helaas altijd nietveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Als je naar Vodafone belt in het keuzemenu “opzeggen” kiezen. Dan kom je bij de afdeling loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 21:56
Bij F&F abonnementen blijft de prijs toch de gehele looptijd van je abonnement (niet je contract) gelijk?!
Hoe kan Vodafone je maandbedrag dan maar zo wijzigen?!

Of zit ik hier mis?

[ Voor 27% gewijzigd door CrazY1985 op 29-05-2019 09:45 ]

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CrazY1985 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:44:
Bij F&F abonnementen blijft de prijs toch de gehele looptijd van je abonnement (niet je contract) gelijk?!
Hoe kan Vodafone je maandbedrag dan maar zo wijzigen?!

Of zit ik hier mis?
Correct, zie f&f site. @-MD- heeft denk ik geen f&f deal.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Laatst online: 12-09 21:56
EWK schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:52:
[...]

Correct, zie f&f site. @-MD- heeft denk ik geen f&f deal.
Hij zegt in z'n reactie van wel...

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CrazY1985 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:55:
[...]

Hij zegt in z'n reactie van wel...
Ik zie het nu ook inderdaad. Het staat toch erg duidelijk op de site. Heeft @-MD- al gebeld met de f&f klantenservice? Of doen zij alleen verkoop?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Door jullie begin ik te twijfelen, bedankt ;).
Ik had in 2017 een f&f abonnement, en toen heb ik dat laten verlengen met genoemde deal. Aannemelijk dat ik dan nog steeds spreek over een f&f abonnement? Ik zie het overigens nergens genoemd op de Vodafone website, enig idee of dat ergens hoort te staan?

Overigens, ik heb gisteren even Red Together zitten bekijken (kreeg dus een f&f mail over de lentedeals). Ik kan met drie personen Red Together afsluiten, dan kom ik op 16,66 euro uit per maand (ziggo aanwezig) per persoon met 160gb te verdelen en een ieder 20gb EU data. Die tweede datasim is wel te overzien dmv een hotspot. Dat lijkt me in het totale plaatje dan toch nog een betere deal.

[ Voor 39% gewijzigd door -MD- op 29-05-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

-MD- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:51:
Door jullie begin ik te twijfelen, bedankt ;).
Ik had in 2017 een f&f abonnement, en toen heb ik dat laten verlengen met genoemde deal. Aannemelijk dat ik dan nog steeds spreek over een f&f abonnement? Ik zie het overigens nergens genoemd op de Vodafone website, enig idee of dat ergens hoort te staan?
Je zegt "Ik weet dat ik best wel een mooi bedrag heb weten af te dingen dik twee jaar terug".

Dus je hebt telefonisch je abonnement verlengd destijds?

Dan klopt het dat de 'extra' korting na 2 jaar vervalt.

Ik had hetzelfde, en heb daarom afgelopen maand verlengd met een nieuwe aanbieding (weer via de telefonische klantenservice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
ocn schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Je zegt "Ik weet dat ik best wel een mooi bedrag heb weten af te dingen dik twee jaar terug".

Dus je hebt telefonisch je abonnement verlengd destijds?

Dan klopt het dat de 'extra' korting na 2 jaar vervalt.

Ik had hetzelfde, en heb daarom afgelopen maand verlengd met een nieuwe aanbieding (weer via de telefonische klantenservice).
Dat heb ik inderdaad gezegd en dat klopt ook ;)
De vraag is dan eigenlijk of je blijft vallen onder het kopje f&f in hun klantenbestand, want het zijn natuurlijk geen specifieke bundels met een f&f naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

-MD- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:58:
[...]

De vraag is dan eigenlijk of je blijft vallen onder het kopje f&f in hun klantenbestand, want het zijn natuurlijk geen specifieke bundels met een f&f naam.
Lijkt me dan niet. Want je hebt niet via f&f verlengd maar telefonisch.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
-MD- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Via f&f zijn geen andere abonnementen aan te sluiten. Enkel de korting is anders. Als het abonnement die via f&f afgesloten was, was blijven doorlopen dan was de korting gebleven. Via Telesales verlengd en daardoor een nieuwe deal gekozen met de op dat moment geldende voorwaarden.

Er is geen kopje f&f in het klantenbestand. Enkel dat je een keer via die dealer/shop besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt het dat de actie met extra korting tot morgen 2 juni geldt? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-09 16:15
Vandaag de maandelijkse rekening die opeens dubbel zo duur is. Ben bang dat er tijdens het gratis upgraden van red abonnement vorige maand iets niet goed is gegaan. De standaard Kortingen ivm ziggo 5e en 15e abonnement zolang je aboo loopt enz. staan er ook niet meer bij . Nog meer mensen die de upgrade gedaan hebben waarbij dit fout is gegaan

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:14
randomice schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:19:
Vandaag de maandelijkse rekening die opeens dubbel zo duur is. Ben bang dat er tijdens het gratis upgraden van red abonnement vorige maand iets niet goed is gegaan. De standaard Kortingen ivm ziggo 5e en 15e abonnement zolang je aboo loopt enz. staan er ook niet meer bij . Nog meer mensen die de upgrade gedaan hebben waarbij dit fout is gegaan
Ja ik heb hetzelfde, twijfel nog of ik ga bellen of toch even de volgende factuur afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Jero_B schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:28:
[...]

Ja ik heb hetzelfde, twijfel nog of ik ga bellen of toch even de volgende factuur afwacht.
mja van 44 naar 82 is mij te gortig. Ik ga zo wel even bellen 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:26

hellknight

Medieval Nerd

bij mij is de rekening ook dubbel zo duur na aanpassing van contract. Echter, vorige maand is enkel de meerkosten voor het nieuwe type abo afgeschreven, en bij de rekening in de Vodafone app staat ook aangegeven 5 Juni - 31 Juli, dus 2 maanden.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
hellknight schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:49:
bij mij is de rekening ook dubbel zo duur na aanpassing van contract. Echter, vorige maand is enkel de meerkosten voor het nieuwe type abo afgeschreven, en bij de rekening in de Vodafone app staat ook aangegeven 5 Juni - 31 Juli, dus 2 maanden.
Ja zoiets had ik ook 3/4 maand qua kosten in juni dusin juli zou dat kwart er nog bijkomen. Maar in juli is dat kwart er ook bijgekomen maar de drie kortingen niet en dat scheelt zo een 25e. Net gebeld en zie nu in de app allerlei reductie aanvragen opkomen 👍

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
Sinds vrijdag zijn er weer tijdelijke acties bij F&F, scheelt weer €2 tot €5/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
Josvdv schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:36:
Sinds vrijdag zijn er weer tijdelijke acties bij F&F, scheelt weer €2 tot €5/maand.
Heb je wel een friends korting nodig.
Maar ik heb nu het red together voor 25 euro in de maand!
Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 20:19
Ik mag ook weer verlengen. Heb nu een sim only bij vf, ook via f&f afgesloten destijds.
Kan ik nu via f&f verlengen naar red together? Over anderhalf jaar zullen hier pas 3 gezinsleden aan toegevoegd kunnen worden ivm hun huidig contract.

Groetjes Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
Je kijkt wel erg ver vooruit. De prijzen gaan het komende jaar echt niet stijgen, eerder dalen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

petertje30 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:12:
Ik mag ook weer verlengen. Heb nu een sim only bij vf, ook via f&f afgesloten destijds.
Kan ik nu via f&f verlengen naar red together? Over anderhalf jaar zullen hier pas 3 gezinsleden aan toegevoegd kunnen worden ivm hun huidig contract.

Groetjes Peter
Als ik me niet vergis kunnen mede leden (kan zo snel de bron niet vinden) altijd (ook als mede leden in een contract zitten) overstappen in een together.
De beheerder dient wel contractvrij te zijn.

Je kunt via f&f together aanvragen idd, mits je een code hebt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:12
Josvdv schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Je kijkt wel erg ver vooruit. De prijzen gaan het komende jaar echt niet stijgen, eerder dalen verwacht ik.
op basis waarvan verwacht je dan dat de prijzen gaan dalen? nu we weer terug bij af zijn met maar 3 netwerken, lijkt het mij namelijk een kwestie van tijd voordat de prijzen gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54
Ik mag verlengen en heb een Friends&Family code voor de directsales pagina van Vodafone. Weet iemand of je de Friends & Family ook rechtstreeks in de winkel kunt verlengen zodat je wel de extra korting hebt maar ook meteen het nieuwe toestel in ontvangst kunt nemen? Of is dat alleen online mogelijk?

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Laatst online: 14:36
fl2001 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

op basis waarvan verwacht je dan dat de prijzen gaan dalen? nu we weer terug bij af zijn met maar 3 netwerken, lijkt het mij namelijk een kwestie van tijd voordat de prijzen gaan stijgen.
Precies, de prijzen zijn de afgelopen jaren alleen maar gestegen bij de grote 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Bij aanvraag via tweetal f&f aanvragen, kreeg al een melding dat de levertijd voor de iPhone XR lang zou zijn, binnen één week waren ze al geleverd en bij deze verlengen ging het nieuwe abonnement al de volgende dag in dus dat ging echt heel rap. Misschien dat het op een ander moment echt zo is maar dit ging echt heel snel.
Ik wil misschien ook iPhone XR maar kan mijn abonnement pas aan het einde van de maand verlengen maar ben nog aan het twijfelen want qua prijs is het wel een scherpe aanbieding en zeker met f&f als je aan het einde van de looptijd voor red essential maar € 16.
Ik vind het wel jammer dat de duurste variant niet meer bestaat aangezien ik multi sim toch vaak gebruik.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
TankiEEE schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:38:
Ik mag verlengen en heb een Friends&Family code voor de directsales pagina van Vodafone. Weet iemand of je de Friends & Family ook rechtstreeks in de winkel kunt verlengen zodat je wel de extra korting hebt maar ook meteen het nieuwe toestel in ontvangst kunt nemen? Of is dat alleen online mogelijk?
Online only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
itsalex schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:53:
Bij aanvraag via tweetal f&f aanvragen, kreeg al een melding dat de levertijd voor de iPhone XR lang zou zijn, binnen één week waren ze al geleverd en bij deze verlengen ging het nieuwe abonnement al de volgende dag in dus dat ging echt heel rap. Misschien dat het op een ander moment echt zo is maar dit ging echt heel snel.
Ik wil misschien ook iPhone XR maar kan mijn abonnement pas aan het einde van de maand verlengen maar ben nog aan het twijfelen want qua prijs is het wel een scherpe aanbieding en zeker met f&f als je aan het einde van de looptijd voor red essential maar € 16.
Ik vind het wel jammer dat de duurste variant niet meer bestaat aangezien ik multi sim toch vaak gebruik.
Red Super bedoel je? Je kan op de Red Essential of de Red gewoon nog een Multi Data Sim activeren. Kost wel 5 euro p/m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:08
TankiEEE schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:38:
Ik heb vorig jaar in de Vodafone winkel extra korting gekregen van de voda winkel.
Dit was gelijk aan de ff actie en was een verlenging.1 winkel deed het niet een andere wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Draicon schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Red Super bedoel je? Je kan op de Red Essential of de Red gewoon nog een Multi Data Sim activeren. Kost wel 5 euro p/m.
ja klopt maar de Red Super had nog wat voordelen en dat hoefde je geen € 5 per maand voor te betalen. Vooral je data abonnement was groter en er waren wat voordelen mbt buitenland bellen/wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

ijsbeer1 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:18:
[...]

Ik heb vorig jaar in de Vodafone winkel extra korting gekregen van de voda winkel.
Dit was gelijk aan de ff actie en was een verlenging.1 winkel deed het niet een andere wel.
Een Vodafone winkel wel inderdaad wel eens zakken, echter wat ze nooit doen.... Je een aanbieding geven die doorloopt na je contract. Dus.... wanneer je een Vodafone Red abonnement afsluit via een winkel betaal je bijvoorbeeld... 25 euro min 3 euro korting na al 24 maand, doe je na deze 24 maand niets vervalt je 3 euro korting. Bij F&F loopt deze korting na 24 maand door.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Zelf weleens €14,- p/m korting gekregen via de winkel zonder code of iets op 2-jarig Red na een praatje met de manager, maar liep dan wel na 24 maanden af indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31

robertwebbe

Robert Webbe

Steven.w schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:46:
[...]

Precies, de prijzen zijn de afgelopen jaren alleen maar gestegen bij de grote 3.
Voor slapende klanten wel ja. Maar veel vrienden van mij zijn inmiddels met het hele gezin over naar Red Together en dat is onder aan de streep vaak veel goedkoper. Gisteravond nog iemand geholpen, ze hadden 1x Red Pro Elite, 1x Red en 2x Smart M. Was meer dan 100 euro per maand, nu met F&F korting bijna de helft. En dan hebben ze nu allemaal onbeperkt bellen, een 160 GB datapot en 20 GB per sim per maand in de EU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

robertwebbe schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:57:
[...]

Voor slapende klanten wel ja. Maar veel vrienden van mij zijn inmiddels met het hele gezin over naar Red Together en dat is onder aan de streep vaak veel goedkoper. Gisteravond nog iemand geholpen, ze hadden 1x Red Pro Elite, 1x Red en 2x Smart M. Was meer dan 100 euro per maand, nu met F&F korting bijna de helft. En dan hebben ze nu allemaal onbeperkt bellen, een 160 GB datapot en 20 GB per sim per maand in de EU.
Yup, 1x een Red Together, en inmiddels 3 Extra's.... € 14,37 per nummer, voor 4x onbeperkt bellen, onbeperkt SMS-en (wie doet dat nog?) en gezamenlijke databundel, en 4G+ (bij mij in huis is dat 180 a 197Mbit down, 55Up met een ping van rond de 30ms is niet slecht.... en dus 80Gb data in de EU.

Wie doet dat van de andere providers na? En dan heb ik het over een A-provider, Bedoel... Bij Tele2 mag je blij zijn als je buiten NL überhaupt 4G hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe werken de Ziggo en F&F kortingen bij Red Together? Gaat dat puur op basis van het hoofdabonnement, of is dat per Extra abonnement verschillend?

Op basis van de sliders zie ik dat je €1 F&F korting en €2,50 Ziggo korting krijgt voor elk Red Together Extra abonnement dat je erbij stopt. Maar moeten die dan worden afgesloten worden met aparte F&F codes en op adressen met Ziggo?

En nu eerst mijn S9+ laten repareren, want die bleek na een vervaning van de back cover toch niet meer zo waterdicht :+.
Edit: total loss :'(

[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2019 16:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:34
W84 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:46:
Zelf weleens €14,- p/m korting gekregen via de winkel zonder code of iets op 2-jarig Red na een praatje met de manager, maar liep dan wel na 24 maanden af indd.
Niet via de winkel, maar telefonisch ook een dergelijke korting gekregen voor (wat achteraf bleek) 24 maanden.

En dan bel je in de maand dat je korting afloopt en vraag je je oprecht af waarom je factuur ineens hoger is. In mijn geval hebben ze een onderzoek ingesteld en een week later bericht dat ik een creditnota ontvang en ze de korting doorlopend hebben geactiveerd.
Ik vond het prima, maar snapte het nog steeds niet. Zelf eens gaan grasduinen en mijn conclusie was dat de korting dus blijkbaar voor 24 maanden gold.

Onbeperkt bellen en sms, en 6GB (dacht ik?) voor 16eu per maand vind ik prima. Aan de data heb ik heel soms met een vakantie net niet goed genoeg, maar so be it.
Als ik dan weer eens gebeld wordt door Vodafone ben ik ook redelijk vlot uitgepraat. Ik noem wat ik heb als abo en als ze geen aanbieding heb waarbij ik nóg goedkoper uit ben per maand dan zit het gesprek er vlot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:08:
Hoe werken de Ziggo en F&F kortingen bij Red Together? Gaat dat puur op basis van het hoofdabonnement, of is dat per Extra abonnement verschillend?

Op basis van de sliders zie ik dat je €1 F&F korting en €2,50 Ziggo korting krijgt voor elk Red Together Extra abonnement dat je erbij stopt. Maar moeten die dan worden afgesloten worden met aparte F&F codes en op adressen met Ziggo?

En nu eerst mijn S9+ laten repareren, want die bleek na een vervaning van de back cover toch niet meer zo waterdicht :+
Bij red together krijg je voor hoofdabo 5 euro korting en per lid die extra aansluit 2,50 korting.

Alleen het hoofdabo krijgt het gratis tv pakket naar keuze.

https://directsales.vodafone.nl/actiecode

Via deze link even via chat vragen dat je daar gebruik van wilt maken kan je 5€ korting krijgen ipv 1€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Joostje123 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:30:
[...]

Bij red together krijg je voor hoofdabo 5 euro korting en per lid die extra aansluit 2,50 korting.
Ja, dat zei ik al. Mijn punt was, krijgt het extra lid 2,50 korting omdat de hoofdabo de Ziggo deal heeft, of moet dat voor iedere individueel extra abonnement ook gelden. Oftewel, als Henk als hoofdabohouder op een Ziggo-adres woont, en Kees als extra lid niet, krijgt Kees dan alsnog de 2,50 korting?

Idem voor de F&F korting - heb je bij 4 leden ook 4 F&F codes nodig?

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2019 13:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

Ja, dat zei ik al. Mijn punt was, krijgt het extra lid 2,50 korting omdat de hoofdabo de Ziggo deal heeft, of moet dat voor iedere individueel extra abonnement ook gelden. Oftewel, als Henk als hoofdabohouder op een Ziggo-adres woont, en Kees als extra lid niet, krijgt Kees dan alsnog de 2,50 korting?
Alleen Together:

Red Together €35,00 p.mnd.
Friends & Family korting -€5,00 p.mnd.
Ziggo korting -€5,00 p.mnd.

Totaal €25,00 p.mnd.

Together + 1 extra:

Red Together Extra €15,00 p.mnd.
Friends & Family korting -€6,00 p.mnd.
Ziggo korting -€7,50 p.mnd.

Totaal €36,50 p.mnd. = € 18,25 per 06-Nummer

Together + 1 extra:

Friends & Family korting -€7,00 p.mnd.
Ziggo korting -€10,00 p.mnd.

Totaal €48,00 p.mnd. = € 16,00 per 06-Nummer

De volledige factuur wordt door het hoofdabonnement betaald, de extra abonnementen worden dan ook eigendom van dit hoofdaccount.
Staan de Extra's nog niet op naam van de gene die eigenaar is van het hoofdaccount zal er een contractovername moeten worden gedaan/gebeuren.
Idem voor de F&F korting - heb je bij 4 leden ook 4 F&F codes nodig?
Officieel wel.

ps. Als een een 06 nummer welke door contract overname wordt verhuist naar een andere contractant kan deze zijn Ziggo voordelen (extra zenderpakket e.d.) kwijt raken.

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Bullet NL Is wat ik zeg nou zo moeilijk te begrijpen, of druk ik me gewoon zo vreemd uit?

Ik weet dat je extra korting krijg. Wat ik wil weten is waar die korting vandaan komt: zijn de adressen en F&F codes van de extra leden relevant, of telt alleen het hoofd abonnement?

Want wat bij al die rekenhulpen niet kan, is voor ieder los abonnement aanvinken of er Ziggo op dat adres is en of hij een F&F code heeft.

Dus, nogmaals: Henk is hoofdafnemer. Hij heeft ook TV+internet van Ziggo. Tevens heeft hij een F&F code. Kees wil meedoen als extra lid. Hij woont in een Caiway gebied, en heeft geen F&F code. Is er dan nog steeds sprake van in totaal €6 F&F voordeel en €7,50 Ziggo voordeel?

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:34:
@Bullet NL Is wat ik zeg nou zo moeilijk te begrijpen, of druk ik me gewoon zo vreemd uit?

Ik weet dat je extra korting krijg. Wat ik wil weten is waar die korting vandaan komt: zijn de adressen en F&F codes van de extra leden relevant, of telt alleen het hoofd abonnement?

Want wat bij al die rekenhulpen niet kan, is voor ieder los abonnement aanvinken of er Ziggo op dat adres is en of hij een F&F code heeft.

Dus, nogmaals: Henk is hoofdafnemer. Hij heeft ook TV+internet van Ziggo. Tevens heeft hij een F&F code. Kees wil meedoen als extra lid. Hij woont in een Caiway gebied, en heeft geen F&F code. Is er dan nog steeds sprake van in totaal €6 F&F voordeel en €7,50 Ziggo voordeel?
Het abonnement van Kees wordt van Henk in het geval van een Together Extra, waar hij woont maakt niet uit, alleen als Kees Ziggo klant is raakt hij zijn extra Ziggo voordeel (Extra zenderpakket) kwijt.

In jou voorbeeld heeft Kees in het geval van F&F eigenlijk een eigen F&F code nodig, soms doet de mederwerker in de chat of aan de telefoon niet zo moeilijk. Je moet overigens sowieso contact zoeken omdat Kees alleen mee kan doen na een contractovername naar Henk. Daar moet je voor bellen.....

Zie ook hier: https://www.vodafone.nl/s...kening/red-together.shtml &
https://www.vodafone.nl/s...contract-overdragen.shtml

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bullet NL schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:45:
[...]

Het abonnement van Kees wordt van Henk in het geval van een Together Extra, waar hij woont maakt niet uit, alleen als Kees Ziggo klant is raakt hij zijn extra Ziggo voordeel (Extra zenderpakket) kwijt.
Dus Kees krijgt die €2,50 korting omdat Henk een Ziggo abonnement heeft?
In jou voorbeeld heeft Kees in het geval van F&F eigenlijk een eigen F&F code nodig
Dat is toch gek dan? Hij krijgt de Ziggo korting wel van Henk, maar niet de F&F korting?
Je moet overigens sowieso contact zoeken omdat Kees alleen mee kan doen na een contractovername naar Henk. Daar moet je voor bellen.....
Dat is alleen als Kees al klant is bij Vodafone. Voor het voorbeeld nemen we maar even aan dat Kees nog helemaal geen mobiel abonnement heeft.

.edit: Ah je hebt wat aan een vorige post toegevoegd:
De volledige factuur wordt door het hoofdabonnement betaald
Daar was ik niet van op de hoogte, ik dacht dat ieder gewoon zijn eigen deel betaalt (€35 voor het hoofdabonnement, €15 voor ieder ander lid, ex korting). Vandaar misschien ook de verwarring :)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Dus Kees krijgt die €2,50 korting omdat Henk een Ziggo abonnement heeft?
Nee, Kees doet afstand van zijn contract, Henk krijgt op Kees zijn nummer de F&F korting.
[...]

Dat is toch gek dan? Hij krijgt de Ziggo korting wel van Henk, maar niet de F&F korting?
Kees heeft na de overdracht geen contract meer bij Vodafone. Dus geen code nodig.
Henk heeft voor het afsluiten van een nieuw Together Extra abonnement wel een tweede of derde F&F code nog
[...]

Dat is alleen als Kees al klant is bij Vodafone. Voor het voorbeeld nemen we maar even aan dat Kees nog helemaal geen mobiel abonnement heeft.
Als Kees nog geen abonnement heeft, dan sluit Henk gewoon een nieuw extra contract af, verder als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok, het word al wat duidelijker, bedankt :). Alleen het afsluiten van extra abonnementen vind ik dan nog een beetje vaag. Via directsales.vodafone.nl kun je namelijk niet expliciet meer kiezen voor een Red Together Extra abo (in het verleden wel geloof ik).

Maar goed, je kunt sowieso al niet echt iets afsluiten, je kunt alleen kiezen om erover te worden teruggebeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Daar was ik niet van op de hoogte, ik dacht dat ieder gewoon zijn eigen deel betaalt (€35 voor het hoofdabonnement, €15 voor ieder ander lid, ex korting). Vandaar misschien ook de verwarring :)
Inderdaad, er is sprake van 1 factuur...…

Stel je hebt 1 Together hoofd abonnement, je gaat met 4 familieleden naar een Together Extra abonnement gaat Vodafone feitelijk 4 klanten kwijt raken, de hoofdaansluiting betaald voor 5x een 06 nummer met de daarbij behorende kosten a € 71 euro. Hoe je dit dus intern verrekend is geen Vodafone zaak.
.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:55:
Ok, het word al wat duidelijker, bedankt :). Alleen het afsluiten van extra abonnementen vind ik dan nog een beetje vaag. Via directsales.vodafone.nl kun je namelijk niet expliciet meer kiezen voor een Red Together Extra abo (in het verleden wel geloof ik).

Maar goed, je kunt sowieso al niet echt iets afsluiten, je kunt alleen kiezen om erover te worden teruggebeld.
Mijn advies; Sluit eerst een Together abonnement af, wacht tot dat deze functioneel is, bel daarna met het nummer op de website of zoek contact met de chat op de F&F website, geef aan dat je een "nieuw" extra abonnement wil afsluiten.

Simonly zijn alle Extra abonnement overigens per maand op te zeggen, alleen met een toestellening krijg je een contractduur van 1 of 2 jaar.

Wil je een 06-nummer van een ander naar je Together halen moet je eerst zorgen dat het nummer wat naar de Together toe moet als Together Extra op jou naam staat. Dat kan je vooraf al doen, steker dat is ook nodig omdat je hem anders niet in je Together krijgt. Let wel op, zodra dit nummer op jou naam staat moet jij hem ook betalen.

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2019 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Je moet geen ruzie met Henk krijgen, das wel duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Azrael schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:59:
Je moet geen ruzie met Henk krijgen, das wel duidelijk :+
Nee, maar ook niet met Willem...…. Willem is namelijk sterker, groter en gevaarlijker dan Henk.

Maar goed, tis wel belangrijk om te weten dat indien je overstap naar Red Together Extra je inderdaad je GSM-abonnement/contract/nummer over zet naar een ander persoon.

Deze persoon is tevens beheerder van de Red Together groep en kan je bel informatie zien, maar ook de datalimieten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:08:
En nu eerst mijn S9+ laten repareren, want die bleek na een vervaning van de back cover toch niet meer zo waterdicht :+.
Edit: total loss :'(
Zo, 1 jaar Red Together met F&F besteld voor €24 per maand* icm een Galaxy S10 voor €600. Best goede deal, de goedkoopste in de pricewatch is ongeveer €650. Zonde van mijn oude telefoon, anders was het een sim only geworden, maar het kwam wel weer precies goed uit aangezien ik toch van plan was te verlengen nu. En als het goed is krijg ik €250 terug van mijn reisverzekering voor de waterschade op vakantie, dus dan kost dit grapje me €350. Was van plan de S10 over te slaan, maar nu sla ik de S11 volgend jaar maar over :Y).

* En wow ik realiseer me nu pas dat met toestel het abonnement zelf dus ook gewoon 2 euro goedkoper is dan sim only 8)7. €24 voor 1 jaar en €23 voor 2 jaar Red Together met F&F. En met de 3 extra leden wordt dat dus effectief €14,63 per lid. En dan is het toestel zelf ook nog eens goedkoper dan elders. Dan zou je bijna je abo gewoon altijd met toestel afsluiten en die vervolgens als nieuw in doos verkopen :)

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2019 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Prima deal opzich. Ik heb nu zelf 1-jarig Red 30GB voor 22,- p/m en 500 bijbetalen voor de blauwe S10. :)

[ Voor 14% gewijzigd door W84 op 20-08-2019 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wtf, ik zie dat mijn €3 F&F korting niet meer is verwerkt in de paar maanden nadat het contract was verlopen? Die hoor je toch gewoon te krijgen "zolang je abonnement loopt"?

.edit: en ik zie ook dat ik sinds oktober 2018 €0,32 meer betaal dan daarvoor :? Red is blijkbaar van €40 naar €40,32 gegaan.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 21-08-2019 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

.oisyn schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:42:
Wtf, ik zie dat mijn €3 F&F korting niet meer is verwerkt in de paar maanden nadat het contract was verlopen? Die hoor je toch gewoon te krijgen "zolang je abonnement loopt"?
Ja
.edit: en ik zie ook dat ik sinds oktober 2018 €0,32 meer betaal dan daarvoor :? Red is blijkbaar van €40 naar €40,32 gegaan.
Dat is 'inflatiecorrectie'

Hoi!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens de klantenservice dus niet. Ik had contact opgenomen, en ze zeiden dat de korting maar 12 maanden geldig was, want ik had maar een 1-jarig abonnement, en "zolang je abonnement loopt" betekent blijkbaar dat.

Desalniettemin komen ze me "tegemoet" door de korting te verrekenen met de volgende factuur omdat ik nu al een nieuw contract heb afgesloten (dus het gaat maar om een tientje in totaal oid). Daarmee is voor mij de kous natuurlijk af, maar ik heb wel gezegd dat ik het maar raar vind om het "zolang je abonnement loopt" te noemen, want het abonnement loopt daarna natuurlijk nog net zo goed.

De tekst is trouwens nu "Blijvende korting, ook na einde looptijd", daar kan sowieso geen misverstand over bestaan.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:09:
[...]

Volgens de klantenservice dus niet. Ik had contact opgenomen, en ze zeiden dat de korting maar 12 maanden geldig was, want ik had maar een 1-jarig abonnement, en "zolang je abonnement loopt" betekent blijkbaar dat.

Desalniettemin komen ze me "tegemoet" door de korting te verrekenen met de volgende factuur omdat ik nu al een nieuw contract heb afgesloten (dus het gaat maar om een tientje in totaal oid). Daarmee is voor mij de kous natuurlijk af, maar ik heb wel gezegd dat ik het maar raar vind om het "zolang je abonnement loopt" te noemen, want het abonnement loopt daarna natuurlijk nog net zo goed.

De tekst is trouwens nu "Blijvende korting, ook na einde looptijd", daar kan sowieso geen misverstand over bestaan.
Hoe heb je hier navraag aan gedaan? via de Vodafone klantenservice of de F&F website?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bullet NL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:13:
[...]

Hoe heb je hier navraag aan gedaan? via de Vodafone klantenservice of de F&F website?
Contactformulier via My Vodafone. Ze hebben me teruggebeld.
.edit: oh niet per se via My Vodafone, al helpt het denk ik wel als je al bent ingelogd
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2019 14:16 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

.oisyn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:13:
[...]

Contactformulier via My Vodafone. Ze hebben me teruggebeld.
.edit: oh niet per se via My Vodafone, al helpt het denk ik wel als je al bent ingelogd
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/
Ik denk dat je beter de chat van de F&F website had kunnen gebruiken, normale medewerkers kunnen niets met de extra F&F kortingen.

Dus krijg je een standaard antwoord en e.v.t. wat compensatie.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:34
Ik zit net even te zoeken naar F&F en vind op de website:

"Trakteer jezelf én je vrienden en familie met de allerhoogste korting op Vodafone abonnementen. Bestellen kan alleen met actiecodes, aan te vragen door medewerkers van Vodafone of zakelijke partners, en iedereen die eerder via deze website heeft besteld."

Nu heb ik jaaaaren terug (5+) volgens mij eens gebruik gemaakt van een F&F code via een collega en iets minder jaren terug via de reguliere Vodafone website besteld.

Lukt het aanvragen van zo'n code dan? En (dit is de reden dat ik het, nog, niet geprobeerd heb) hoe lang zijn deze codes geldig? Want echt haast heb ik niet.

Ondanks dat ik nu een prima abo heb (onbeperkt bellen, 6GB voor €16,23) kan ik voor een paar cent minder dan 10GB krijgen. Absoluut niet noodzakelijk, maar ach als ik toch een andere telefoon wil....
Plus dat ik voor mijn vriendin dan ook in 1x een goedkoper abonnement en andere telefoon kan bestellen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@B-Real In maart lukte het mezelf niet om nieuwe codes aan te vragen, terwijl dat daarvoor wel altijd lukte. Als ik het nu doe lukt het wel weer. Overigens heb ik in maart dus een code van iemand anders gekregen, en die heb ik begin deze week gebruikt. Codes blijven in principe gewoon geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Nu met de VF Runner was ik al aan het twijfelen of ik zou verlengen met de iPhone XR maar vond ergens € 300 wel een beetje teveel, ook via de F&F kon ik wel extra korting krijgen maar niet echt interessant.
Vandaag toch even via de normale weg kijken als ik via de VF shop zou verlengen. Ik vond de deal niet verkeerd en dat was de dealbreaker:
* VF Start M € 11,50 met toestelbetaling van € 14,50 voor 24 maanden en de Apple iPhone XR 64GB Red voor € 212,00, nou dat vond ik niet verkeerd.
Ofwel € 550 voor de Apple iPhone XR 64GB Red. Prima deal dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:34
@itsalex Vandaag komt er een nieuwe iPhone uit. Was het wachten niet waard?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Napsju schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:07:
@itsalex Vandaag komt er een nieuwe iPhone uit. Was het wachten niet waard?
Ervaring leert dat toestellen alleen duurder worden en oudere toestellen iets van € 100 goedkoper.
Deze aanbieding was een fout op de VF site want met hetzelfde maandbedrag met VF Red moest je minimaal € 300 betalen en eerlijk voor € 550 voor het toestel is goedkoop want nieuw kost het toestel nog steeds iets van € 735 minimaal dus nog steeds een verschil van € 185.
Ik heb 14 dagen bedenktijd dus kan altijd nog wisselen.
Ik ben namelijk ook al bezig met eSIM met KPN dus vandaar dat ik het toestel wel redelijk rap wilde hebben en dan kan ik eindelijk de dual sim gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:34
@itsalex eSIM bij KPN? Nu is de interesse gewekt. Vertel!!??

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Napsju schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:26:
@itsalex eSIM bij KPN? Nu is de interesse gewekt. Vertel!!??
Haha via virtual provider (Voiceworks) bij KPN schijnt eSIM te zijn dus ben al bezig ermee. Ik wil namelijk ook een Apple Watch 4 LTE dus dan kan dat mooi bij gecombineerd worden. Dit is mijn zakelijke aansluiting dus ik hoop dat het gaat werken.

We zijn in een VF topic bezig en niet KPN ;)

[ Voor 30% gewijzigd door itsalex op 10-09-2019 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zijn reacties verdwenen? Ik zou zweren dat we het vorige week nog over het aansluiten van Red Together Extra hebben gehad, en dat ik nog iets heb getypt over het proces wat niet helemaal lekker verliep :? Volgens mij reageerde ik ook nog op iemand inzake contractmigratie...

.edit: Zo hallo, er zijn blijkbaar twee topics. Dat heb ik echt nog nooit doorgehad |:(. .oisyn in "[Vodafone] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 10-09-2019 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dacht vandaag met een f&f code een pre-order te gaan doen op een iPhone 11 pro, met een red Together, aangezien het prijsverschil niet zo groot is tussen de abo's en veel data wel fijn is. Echter hoor ik dat Red Together geen extra datasim toestaat? Dat zou wel kloten zijn, want die gebruik ik intussen al jaren voor mijn ipad en heb niet zoveel zin om dat weer met een hotspot op te lossen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, heb het zelfde probleem.
Mag al een maand of 12 verlengen,. Maar om minimaal het zelfde te hebben moet ik naar red samen, helaas zonder datasimkaart.

Dus ik blijf nog maar even bij mijn redsuper met datasimkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:29
Vandaag f&f besteld
Kreeg netjes code via een van de medewerker (chat)

Nu wachten op de volledige email met bestel info
Bevestiging wel direct gehad (16:21)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:14:
Klopt, heb het zelfde probleem.
Mag al een maand of 12 verlengen,. Maar om minimaal het zelfde te hebben moet ik naar red samen, helaas zonder datasimkaart.

Dus ik blijf nog maar even bij mijn redsuper met datasimkaart.
Je kunt ook een 2e red together abo nemen en die sim gebruiken?

Verwijderd

Tuurlijk. Alleen dan wordt het 17euro duurder dan ik nu betaal voor 40gb en data sim.

En een bijkomend voordeel volgens mij is dat ik nu 40gb in de EU mag en kan gebruiken per maand zonder problemen.
En dat is toch wel lekker als je 99% van de tijd buiten Nederland zit.

En volgens mij is het aantal GB binnen de nieuwe voorwaarde minder dan wat ik nu verbruik.

Ach, ik laat hem wel gewoon doorlopen, zolang vf niet irritant gaat bellen met of ik aub wil verlengen heb ik nergens last van.

• thunder8

thunder8

jpg97 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:53:
[...]

Je kunt ook een 2e red together abo nemen en die sim gebruiken?
Dat kost je wel 15€ ipv 5€ voor een datasim. Na overleg met Vodafone via Messenger geven ze aan het het een technisch issue is en daarom niet kan, maar dat is natuurlijk een heel lam excuus, gezien het feit dat het wel bij de andere RED abo's kan.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

€11,50 met Ziggo en F&F korting, maar het blijft een dure grap idd

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:05
.oisyn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:09:
[...]

Er staat ook op de rekeningen, (tem bij mij wel) "zolang het contract loopt"

Ik baal daar ook van want ik heb 15eu korting en heb een abbo van 36eu red essential 5+5GB, pff en verlengen wil ik niet, maar missc nu dus wel, als het voordeliger is, maar ja ik wilde juist niet meer vast zitten om keus te hebben.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Mel33 dat is een andere korting die ze altijd rekenen zodat ze altijd kunnen zeggen dat het is afgesprijsd 8)7. Die hield ik ook gewoon, ik had een Red voor €40 per maand, vet overpriced natuurlijk, en daarnaast €11 korting "zolang je abonnement loopt". Het was de €3 F&F "factuurkorting" die wegviel na einde looptijd.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 14-09-2019 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en dat wordt mij te gek.

Ik hou het wel bij mijn 25 euro Red super met gratis data sim.

Een nieuw vodafone red together met 2 Sims kost me 42 euro.
En dan heb ik volgend mij max 20gb in de EU. En momenteel is dat 40gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ben nu verder aan het lezen op de site van Vodafone, maar als het ik het nu goed begrijp, dan krijg ik met een Red Together + Red Together Extra 80GB ipv 40GB en dan nog de Ziggo verdubbelaar eroverheen. Dus 160GB voor 36,50€. Dat is niet eens zo heel slecht, hoewel het met een datasim iets goedkoper zou zijn, maar dan heb je 80GB max.

Ga dit weekend er nog wel even verder over nadenken, want met een nieuwe telefoon erbij wordt het wat duurder per maand en als ik eerlijk ben, is het nog niet echt nodig. Mijn 7 Plus doet het nog prima.

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
thunder8 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:24:
Ben nu verder aan het lezen op de site van Vodafone, maar als het ik het nu goed begrijp, dan krijg ik met een Red Together + Red Together Extra 80GB ipv 40GB en dan nog de Ziggo verdubbelaar eroverheen. Dus 160GB voor 36,50€. Dat is niet eens zo heel slecht, hoewel het met een datasim iets goedkoper zou zijn, maar dan heb je 80GB max.

Ga dit weekend er nog wel even verder over nadenken, want met een nieuwe telefoon erbij wordt het wat duurder per maand en als ik eerlijk ben, is het nog niet echt nodig. Mijn 7 Plus doet het nog prima.
Bij Red together 20 GB per sim in het buitenland. Bij een datasim heb je dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hoe kan het toch altijd als je een contract van €22 afsluit dat de rekening uiteindelijk €22,37 is? Zonder extra verbruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 23:03

SebasFM

BOFH

W84 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 07:57:
Hoe kan het toch altijd als je een contract van €22 afsluit dat de rekening uiteindelijk €22,37 is? Zonder extra verbruik.
Jaarlijkse inflatiecorrectie? Per oktober ben ik ook weer meer gaan betalen. Staat in de kleine lettertjes van je contract. Bij Vodafone is het steevast in oktober, terwijl mijn abonnement in december is ingegaan. Wil je dus zo laag mogelijke kosten, sluit je abonnement in november af?

T-Mobile hanteert ook een inflatiecorrectie. KPN geen ervaring mee.

[ Voor 36% gewijzigd door SebasFM op 14-10-2019 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 11:19
Iemand nog tips/advies mbt onderstaande:
4 weken terug een XR besteld voor de vrouw, lag op de keukentafel, Vodafone heeft 1 letter verkeerd overgenomen van het burgerservicenummer en de de naam van de bankpas kwam niet overeen met de naam die doorgegeven was (Let op: er zijn voorletters doorgegeven, en op de bankpas stond de volledig uitgeschreven naam 8)7 ). Gevolg: medewerker van Dynalogic mag maar 1 ding aanpassen hele boel kon niet door gaan. Alles moet gecanceld worden bij Vodafone en we wachten inmiddels nog steeds op het cancellen van het nummerbehoud zodat we een nieuwe bestelling kunnen plaatsen.... |:( Ipv dat iemand nou even die twee dingen aanpast en een nieuw contract uitdraait...

Al minste 20x contact gehad met Vodafone en al 20x een verschillend antwoord gehad. Echt onbegrijpelijk. Snap echt wel dat er iets fout kan gaan bij de deur of in het systeem maar los het gewoon even binnen een paar dagen op zeg.. man man man..
We weten inmiddels dat probleem nu ligt bij de ICT van Vodafone aangezien het proces ergens vast gelopen is. Deze kunnen ze alleen per mail bereiken en er wordt telefonisch continue gezegd dat ze ons op de prioriteiten lijst bovenaan zetten maar er zit nog steeds geen schot in de zaak. Het is natuurlijk ook heel druk met de iPhone 11 (pro) bestellingen dus dat treffen we ook niet.

Vorige week nog contact gehad en deze medewerker had beloofd erin te duiken en ons afgelopen dinsdag te melden hoe en wat. Tot op de dag van vandaag geen reactie.

Ik snap echt wel dat niet alles meteen geregeld kan worden maar communiceer op zijn minst hoe en wat en hou ons niet steeds aan het lijntje :( Daar kan ik slecht tegen...

Iemand enig idee hoe ik bij Vodafone iemand kan spreken die hoger in rang is? Ik heb het idee dat ik nu continue aan het lijntje gehouden wordt en zou graag iemand spreken die meer zijn woord op zijn minst na komt.. Anders ga ik de social media kanalen maar eens proberen..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 23:44
Mijn verlenging bij Vodafone ging in per 1 oktober alleen ze hadden 0,38 meer in rekening gebracht (inflatiecorrectie).
Nu is dit geen wereldbedrag alleen als dit bij meer mensen fout gaat dan kan het aardig oplopen. Bij mij is het inmiddels gecorrigeerd.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Hier ook. Maar omdat ik eind mei heb verlengd (ingangsdatum na 1 juli) krijg ik toch de correctie. Toen ik aan de dame van de chat vroeg dat iemand die op 30 juni 4 maanden van tevoren verlengt dus ook al zo'n correctie krijgt voordat het abonnement effectief ingaat werd bevestigend beantwoord. Ik heb zo'n hekel aan dit soort acties.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Señor Sjon schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:37:
Hier ook. Maar omdat ik eind mei heb verlengd (ingangsdatum na 1 juli) krijg ik toch de correctie. Toen ik aan de dame van de chat vroeg dat iemand die op 30 juni 4 maanden van tevoren verlengt dus ook al zo'n correctie krijgt voordat het abonnement effectief ingaat werd bevestigend beantwoord. Ik heb zo'n hekel aan dit soort acties.
Ik heb mijn verlenging gedaan op 24 mei met als ingangsdatum 1 oktober. Bij mij corrigeren ze het wel, ik zou aangeven ik teken voor een bepaalde prijs en de dit is anders wat op het contract staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Megapaul schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:40:
[...]

ik zou aangeven ik teken voor een bepaalde prijs en de dit is anders wat op het contract staat.
Dan moet je dat contract nog eens goed lezen, want daarin staat ook gewoon dat ze een inflatiecorrectie kunnen toepassen elke 1 oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:53
Denken jullie dat het nog zin heeft om tot Black Friday te wachten voor een nieuw abonnement? Of is 18 euro voor het 10GB Red Essential abonnement een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb al jaren een Sim Only Red-3 abbo lopen met doorlopend 75% korting (tvgids.nl aanbieding uit 2010), daar betaalde ik €10,42 p/m voor, maar zie nu op mijn factuur van oktober dat de korting nog maar 25% en ik nu €30,40 p/m betaal. Volgens mij waren er meer Tweakers met dezelfde constructie. Hebben jullie dat ook? (@Redondo1982 @Pino112)

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 25-10-2019 11:58 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Tourniquet schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:32:
Ik heb al jaren een Sim Only Red-3 abbo lopen met doorlopend 75% korting (tvgids.nl aanbieding uit 2010), daar betaalde ik €10,42 p/m voor, maar zie nu op mijn factuur van oktober dat de korting nog maar 25% en ik nu €30,40 p/m betaal. Volgens mij waren er meer Tweakers met dezelfde constructie. Hebben jullie dat ook? (@Redondo1982 @Pino112)
Ik betaal nog gewoon 9.81, net even gecheckt bij oktober.
Wel heb ik SO Red 2, ipv 3. Zal dat nog iets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

Pino112 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Ik betaal nog gewoon 9.81, net even gecheckt bij oktober.
Wel heb ik SO Red 2, ipv 3. Zal dat nog iets uitmaken?
Heb inmiddels contact gehad met VF en het bleek dat mijn korting niet goed was verwerkt. Wordt gecorrigeerd met de volgende incasso. :)

Ik heb ooit mijn abo laten omzetten van Red-2 naar Red-3 (met behoud korting) om een aantal BloX te kunnen gebruiken die niet aanwezig waren bij de Red-2 versie. 9,81 is wel erg laag trouwens, heb jij geen jaarlijkse inflatiecorrectie? :o

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Tourniquet schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Heb inmiddels contact gehad met VF en het bleek dat mijn korting niet goed was verwerkt. Wordt gecorrigeerd met de volgende incasso. :)

Ik heb ooit mijn abo laten omzetten van Red-2 naar Red-3 (met behoud korting) om een aantal BloX te kunnen gebruiken die niet aanwezig waren bij de Red-2 versie. 9,81 is wel erg laag trouwens, heb jij geen jaarlijkse inflatiecorrectie? :o
Ah gelukkig, scheelt toch weer 20 euro. :P

Ik heb nog nooit een inflatiecorrectie gehad nee, eind 2016 betaalde ik nog 10.01 zie ik en vanaf feb 2017 al 9.81. Juist goedkoper geworden dus. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 13:30

Christiano007

Ich bin der champion

Zal er nog een black friday sim-only actie komen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast wel. Nog even geduld denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
Christiano007 schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:51:
Yes, vanaf woensdag zullen de deals kenbaar gemaakt worden en vanaf die dag lopen de deals ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:11
Christiano007 schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:51:
Zo te zien niet echt spectaculair :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 13:30

Christiano007

Ich bin der champion

Zijn gewoon Friends and family prijzen helaas

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:01
Ik hoor net op de radio dat per morgen nieuwe acties aanwezig zullen zijn.
Ik weet alleen niet of Friends & Family bij gaat horen.

[ Voor 27% gewijzigd door KingSizeBas op 26-11-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
KingSizeBas schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:31:
Ik hoor net op de radio dat per morgen nieuwe acties aanwezig zullen zijn.
Ik weet alleen niet of Friends & Family bij gaat horen.
Volgens iemand op pepper.com niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdv
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 09:59
Dit zijn de black friday kortingen van Vodafone op 24 maanden.

Red Essential Van € 25 voor € 23
Red Van € 30 voor € 27
Red Together Van € 35 voor € 32

Red Pro Connect Van € 26 voor € 24 ex. btw.
Red Pro Select Van € 32 voor € 29 ex. btw.
Red Pro Elite Van € 37 voor € 34 ex. btw.

edit: ex btw. toegevoegd

[ Voor 7% gewijzigd door hansdv op 26-11-2019 16:09 ]

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!