Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:21:
[...]

Als je van plan was om én de iPhone 6 los te kopen én een Sim Only te nemen bij Vodafone, ben je goedkoper uit om het te combineren en je toestelbetaling niet te verwerken in de maandlasten. Je krijgt nu bij ieder abonnement een bepaalde korting (is trouwens al jaren zo, alleen voorheen nooit duidelijk aangegeven zoals Gonadan al aangaf) over je toestel, bij het ene abonnement meer dan bij het andere. Vodafone moedigt je op deze manier aan om de telefoon bij hun te halen, aangezien er een redelijke brede marge op de telefoons zitten.
Dan mis ik echt iets, want de kosten van de telefoon zijn hetzelfde of ik nu ineens betaal of in maandelijkse termijnen, en de prijs van het abonnement is hetzelfde met of zonder telefoon...

Sorry als ik iets mis - sinds de iPhone 3G heb ik geen mobiel abonnement meer afgesloten...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
wimpie007 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:51:
Oplichters zijn het! Friends and Family pfff!
Heb de screenshots van gisteren nog om het te bewijzen.

Toen stond er voor de Samsung S7 32GB met Red 43 euro en 0 betalen voor toestel op de frontpage
Nu staat er 43 en 96 betalen

Gisteren namelijk bestelling gedaan en stond er Vodafone Red Samsung S7 32GB en dan 3 euro toestel betaling en eenmalig 288 wat neerkomt op 42 euro per maand.

De bevestiging kwam binnen:

Red 27 euro
3 keer 24=72 euro
Eenmalige betaling 408

Wat neerkomt op 47....

Vandaag 4 mensen gesproken en nee er was niks aan te doen. Zo staat het in het systeem....

Bewijs:

Oplichters
[afbeelding][afbeelding]

En wat er binnenkwam:
Oplichters
[afbeelding]

Het advies was om het pakket te weigeren aan de deur....... Was niks meer aan te doen
Niet mee akkoord gaan. Ik heb precies dezelfde bestelling geplaatst en krijg een creditering van 120 euro.

Oh en je wilt niet weten hoe vaak ik de laatste maanden met Vodafone heb gebeld (niet alleen vanwege dit probleem).
Ik kreeg vandaag zelfs een bosje bloemen van ze voor het ongemak.. :')

Die gast van de helpdesk zei dat ik al bijna een vriend van 'm was, daar heb ik 'm maar even in gecorrigeerd. Hij deed wel z'n best trouwens, iets wat van de meeste Vodafone-belslaven niet gezegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
@dr strangelove
Ik mag zelf al een tijdje verlengen en heb één en ander al eens naast elkaar gelegd. Sinds april zijn de kortingen voor telefoons in combinatie met een abonnement een stuk omlaag gegaan maar wanneer je over twee jaar rekent ben je in de meeste gevallen nog steeds goedkoper met zo'n abonnement inclusief telefoon.

Bijvoorbeeld de Huawei Mate bij Coolblue: die kost bij een Smart (2 jaar) met 5GB en 150min. 437 euro in plaats van 519 euro. Dat is dus een beetje korting en bij de duurdere abonnementen loopt die zelfs nog iets op. Het klopt wel dat per maand afbetalen niet veel meer scheelt. Dan betaal je die 437 euro gewoon in twee jaar. Wel zonder rente :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:56:
[...]

Dan mis ik echt iets, want de kosten van de telefoon zijn hetzelfde of ik nu ineens betaal of in maandelijkse termijnen, en de prijs van het abonnement is hetzelfde met of zonder telefoon...

Sorry als ik iets mis - sinds de iPhone 3G heb ik geen mobiel abonnement meer afgesloten...
Klopt, dat was vroeger anders, maar tegenwoordig niet meer. Ik kan mij best vergissen, maar volgens mij is dit zelfs verboden tegenwoordig. Maandelijks betalen of in één keer maakt dus niets meer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn abonnement bij Vodafone via de telefoon verlengt met een mooie korting. Vervolgens krijg ik een week later een verkoper aan de lijn van Vodafone die mijn abonnement wil verlengen. De prijs waar dit meisje mee komt is 5 euro meer voor de helft minder internet. Ik een beetje perplex, maar zij zegt niks van een eerdere afspraak te zien. Ik moest maar bellen met de klantenservice. Ik de volgende dag bellen met de klantenservice en die zien de afspraak wel, maar kunnen hem echt niet activeren want Vodafone heeft nieuwe abonnementen. Ze zouden mijn case doorsturen naar een backoffice die binnen 10 dagen zou reageren. Niet dus.

Als je geen zin hebt in je Vodafone rekening betalen mag je denk ik niet zo omspringen met het Nederlandse contractrecht. Wat een kutbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
Vriendin is van Vodafone prepaid overgegaan op een sim-only abonnement.
Bij de prepaid gebruikte ze een oude smartphone. Whatssapp en dergelijke deed ze enkel via WiFi.
Nieuwe sim only met data genomen en in ander los toestel gedaan.

Als ze op de nieuwe telefoon data aanheeft en WiFi uit, komen er geen whatsapp berichten op de nieuwe telefoon binnen. Ook surfen gaat niet.
Via WiFi komen berichten meestal op de nieuwe binnen, maar soms op de oude telefoon. Terwijl er op deze een kruisje bij de simkaart staat. Die lijkt dus niet meer te werken.

Voor zover ik kan zien staan internet instellingen goed op de nieuwe telefoon (gekeken naar Vodafone site).

Wat gaat er hier nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:50:
Ik had mijn abonnement bij Vodafone via de telefoon verlengt met een mooie korting. Vervolgens krijg ik een week later een verkoper aan de lijn van Vodafone die mijn abonnement wil verlengen. De prijs waar dit meisje mee komt is 5 euro meer voor de helft minder internet. Ik een beetje perplex, maar zij zegt niks van een eerdere afspraak te zien. Ik moest maar bellen met de klantenservice. Ik de volgende dag bellen met de klantenservice en die zien de afspraak wel, maar kunnen hem echt niet activeren want Vodafone heeft nieuwe abonnementen. Ze zouden mijn case doorsturen naar een backoffice die binnen 10 dagen zou reageren. Niet dus.

Als je geen zin hebt in je Vodafone rekening betalen mag je denk ik niet zo omspringen met het Nederlandse contractrecht. Wat een kutbedrijf.
Doet me denken aan een aanbieding die ik ook wel eens los gekregen heb maar waarbij de telefoniste ook teruggefloten werd, uiteindelijk gewoon niet gekregen. Dat nabellen voor aanbiedingen wordt gedaan door ingehuurde belbedrijven, is gewoon een tijdelijke marketingafdeling. Die weten vaak niet van de hoed en de rand en leuteren wat bij elkaar wat dan later niet eens in het systeem te krijgen blijkt te zijn. Had toch gedacht dat ze daar onderhand wel eens mee gestopt zouden zijn. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:13:
[...]

Doet me denken aan een aanbieding die ik ook wel eens los gekregen heb maar waarbij de telefoniste ook teruggefloten werd, uiteindelijk gewoon niet gekregen. Dat nabellen voor aanbiedingen wordt gedaan door ingehuurde belbedrijven, is gewoon een tijdelijke marketingafdeling. Die weten vaak niet van de hoed en de rand en leuteren wat bij elkaar wat dan later niet eens in het systeem te krijgen blijkt te zijn. Had toch gedacht dat ze daar onderhand wel eens mee gestopt zouden zijn. 8)7
Mijn eerste afspraak was met iemand van de Vodafone klantenservice die ik zelf had gebeld. Dat dat bellende meisje misschien niet van Vodafone is kan best wel ja. Maar in mijn 3e gesprek kreeg ik na mijn opening het zinnetje: ''Maar weet u dat Vodafone sinds dit weekeind nieuwe abonnementen heeft?''. Ik heb daar dus echt helemaal niks mee te maken. Mij is een aanbod gedaan, ik heb dit geaccepteerd op band, dus is er een geldige overeenkomst. Dat afschuiven op de klant en gewoon niks van je laten horen vind ik echt bizar. Ik zat al 7 jaar bij die toko, maar deze keer zal de laatste zijn. Nog even 2 jaar mijn best doen om een ongewenste dure klant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

heho

Ommen, Overijssel

Heb hetzelfde gehad. Zoals eerder hier gemeld heb ik zo'n 24 dagen op mijn telefoon moeten wachten die gewoon op voorraad bleek. Mijn order was gewoon niet goed doorgezet in het systeem. Was het beste om de order te cancelen en een nieuwe te maken. Daar ging ik niet meer akkoord omdat inmiddels de abonnementen veranderd waren en die er niet op vooruit waren gegaan. Uiteindelijk via de verkoop afdeling een aanbieding gekregen die €1 goedkoper was in de maand maar dan met 5 gig ipv mijn eerder afgesloten 2 gig. Daar ging ik uiteraard mee akkoord. Hij moest nog even mijn oude order er uit halen om de nieuwe te plaatsen. Na een minuut of 5 in de wacht kwam hij terug met de mededeling dat mijn 1e order net "toevallig" verstuurd was ....
Heb nu een klacht lopen maar zelfs dat duurt lang, inmiddels 12 dagen geleden. Zal wel niets van terecht komen ....

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

Afgelopen avond even naar een VF winkel geweest om een andere sim te vragen. Binnenkort een andere telefoon waar een nano sim in moet en heb nu nog een (oude) micro sim. Geen probleem en zonder kosten geruild.
Hij probeerde me gelijk het abbo te laten verlengen, maar toen ik zei dat ik dat wel via Friends & Family zou doen, kreeg ik al als antwoord: "dat heb je goed uitgezocht, zo goedkoop kan ik geen aanbieding doen".
Dus, alles smooth verlopen, ik lees wel eens andere verhalen...nu alleen nog even verlengen, maar ik ga er van uit dat dat makkelijk gaat, code heb ik al :P

Ondertussen nieuwe telefoon binnen! Nexus 6p :P
Simkaart gewisseld en vanaf dat moment geen internet meer :/ Kaart terug gezet in mijn oude telefoon en daar ook niets, kon wel bellen, maar geen 3, of 4G.
Tijdje aan de lijn gehangen met de klantenservice, nadat ik zelf uiteraard al meerdere dingen geprobeerd had. Ik denk bij toeval een zeer behulpzame medewerker getroffen, die zijn standaard verhaal afbrak, toen ik vertelde wat ik zelf al had geprobeerd. Hij is gaan zoeken in mijn gegevens en vond ergens een kleine verandering. Uitgelegd welke stappen ik moest nemen en opnieuw opstarten. In de tussentijd zou hij de aanpassingen maken in het netwerk. Nadat ik alles gedaan had en de telefoon opnieuw had opgestart, werkte het inderdaad weer. Twee minuten later werd ik gebeld door dezelfde medewerker, om te vragen of het goed gegaan was :) Top service dus!

[ Voor 43% gewijzigd door pinda powerrr op 01-05-2016 10:37 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Momenteel zit ik bij KPN, maar Vodafone had voorheen een mooie friends&family deal met de Samsung s7 edge voor 47,- per maand met een red abonnement.

Nu lukt het via de reguliere chat niet om deze aanbieding alsnog te krijgen.
Zou de Loyality afdeling dit wel kunnen? Of is die alleen voor bestaande klanten bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Thoraxx schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:52:
Momenteel zit ik bij KPN, maar Vodafone had voorheen een mooie friends&family deal met de Samsung s7 edge voor 47,- per maand met een red abonnement.

Zou de Loyality afdeling dit wel kunnen? Of is die alleen voor bestaande klanten bedoeld?
loyalty is alleen voor bestaande klanten

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:35
friends and family invite zo geregeld als je wil.
https://directsales.vodaf...mily/orderform/14486/6567

[ Voor 27% gewijzigd door saharoen op 09-05-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Thoraxx schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:52:

Afgelopen december had ik gepost hoe je zelf een friends&family code kan aanmaken, volgens mij werkt dat nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Momenteel zit ik met mijn thuis internet bij Vodafone, over het algemeen ben ik wel tevreden alleen is het internet af en toe ietwat traag. Op mijn PS4 heb ik soms ook last van lag, heb mijn porten niet open gezet.

Gezien mijn contract op 11-06-2016 verloopt ben ik al wat voor onderzoek aan het doen naar andere providers. Vodafone komt - qua prijs - er het beste uit. Nu was ik benieuwd naar ervaringen van mensen die een telefoontje hebben gepleegd met de vraag of dat er iets 'extra's' geregeld kon worden voor bestaande klanten, die niet hélemaal tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syn3rgi schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:18:
Momenteel zit ik met mijn thuis internet bij Vodafone, over het algemeen ben ik wel tevreden alleen is het internet af en toe ietwat traag. Op mijn PS4 heb ik soms ook last van lag, heb mijn porten niet open gezet.

Gezien mijn contract op 11-06-2016 verloopt ben ik al wat voor onderzoek aan het doen naar andere providers. Vodafone komt - qua prijs - er het beste uit. Nu was ik benieuwd naar ervaringen van mensen die een telefoontje hebben gepleegd met de vraag of dat er iets 'extra's' geregeld kon worden voor bestaande klanten, die niet hélemaal tevreden zijn.
Bel gerust 0800-0092, waarschijnlijk zul je niet dezelfde aanbieding krijgen die je een jaar geleden ontving, maar vaak kunnen ze wel een tussenweg vinden. Hou ons op de hoogte, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:03:
[...]

Bel gerust 0800-0092, waarschijnlijk zul je niet dezelfde aanbieding krijgen die je een jaar geleden ontving, maar vaak kunnen ze wel een tussenweg vinden. Hou ons op de hoogte, ben benieuwd! :)
Heb net even contact opgenomen met het bovenstaande nummer, echter wist Wouter mij te vertellen dat hij enkel nieuwe contracten kon aanmaken. Hij had geen toegang tot de database van klanten en gaf mij als advies mee dat ik morgen even terug moest bellen naar de klantenservice.

Morgen werk ik zelf van 09:00-21:00 dus ik moet even kijken of ik er aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:28
Zijn er eigenlijk mensen op het forum die bestaande klant zijn en met succes de data van een "oud" abbo naar een "nieuw" abbo hebben gekregen? Heb zelf een abbo van oktober 2015 met 2 + 1 GB... Weet iemand of het mogelijk is om voor weinig (of niets) de 5 GB van het nieuwe/huidige abbo te krijgen?

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
afgelopen week telefonisch contact gehad met vodafone voro mijn verlenging voor eind mei.

Ik kreeg het volgende aanbod:

HTC 10 + Red Super abbonement
48,- p/m + 230 bijbetalen = 1382 totaal
44,- p/m + 284 bijbetalen = 1340 totaal
56 p/m + toestel gratis = 1344 totaal

Op de site kom ik bij alle 3 deze configuraties uit op 1440 euro waarbij de toestel gratis variant 60,- p/m is.

Dit alles via de telefonische klantenservice van vodafone zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
DeadDevil6210 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:51:
afgelopen week telefonisch contact gehad met vodafone voro mijn verlenging voor eind mei.

Ik kreeg het volgende aanbod:

HTC 10 + Red Super abbonement
48,- p/m + 230 bijbetalen = 1382 totaal
44,- p/m + 284 bijbetalen = 1340 totaal
56 p/m + toestel gratis = 1344 totaal

Op de site kom ik bij alle 3 deze configuraties uit op 1440 euro waarbij de toestel gratis variant 60,- p/m is.

Dit alles via de telefonische klantenservice van vodafone zelf
Op de F&F/directsales site verkoopt Vodafone de HTC 10 voor €57 per maand & toestel "gratis" bij een Red Super abonnement.

Ga je kijken naar een aantal andere sites:
Vodafone verlengen met Red Super 2 jaar
PDAShop - €60 p/m & toestel "gratis"
Mobiel.nl - €56 p/m & toestel "gratis"
belsimpel - €60 p/m & toestel "gratis"
gsmwijzer - €56 p/m & toestel "gratis"

Geen idee of er grijze import tussen zit. Qua prijs "stunten" ze niet echt met zo'n aanbieding.
Bij de oude abonnementen kreeg je met verlengen nog €2 extra korting, deze is inmiddels jammer genoeg verdwenen.

Ik mag eind mei ook mijn abonnement omzetten, of wachten tot eind november om te verlengen.
Hoop op een leuke actie voor een nieuwe telefoon. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:29

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Vorige week heb ik mijn oude abonnement verlengd, ik had een oud 'basisabonnement' van 35 euro per maand plus daar 10 euro per maand voor een Internet Blox waardoor ik fair-use Internet had.
Maar ik heb een SMS'je ontvangen dat mijn abonnement zou worden afgesloten en iets anders voor in de plaats zou komen bla bla.

Ik heb het abonnement om laten zetten naar een sim-only Red Super abonnement met 12GB data voor 1 jaar. Dat zou zou 37 euro per maand moeten kosten, ik heb als 'aanbieding' gekregen dat ik daar dan nu 31 euro per maand voor betaal.

Zo kan ik een jaartje kijken hoe het bevalt op het 4G netwerk van Vodafone, ook even afwachten wat de markt verder nog gaat doen. Kans is best aanwezig dat ik daarna na jarenlang trouwe klant te zijn na dat jaar eens ga kijken of het gras bij een concurrent niet toch iets groener is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf gister nieuwe aanbiedingen op de Galaxy S6, Galaxy S7, iPhone 6, Huawei P9 en Smart Prime 7. Via Friends & Family:

- Galaxy S6 | Smart L | €32,- p/m
- Galaxy S7 | Smart M | €36,- p/m
- iPhone 6 | Smart L | €36,- p/m
- Huawei P9 | Smart L | €32,- p/m
- Smart Prime 7 | Start M | €15,50 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Aangezien ik al 8 jaar klant ben bij Vodafone, en mijn abonnement nooit verlengd heb, heb ik geen einddatum in mijn contract (eigenlijk wel, maar dit is 19-02-2010). Vodafone heeft het contract, dat origineel 150 belminuten/150 sms bevatte, omgezet naar een RED 2 onbeperkt bellen/onbeperkt sms + 2GB data.

Kosten p/maand: €9,75... En dan bellen ze mij of ik wel verlengen naar een contract dat minder inhoudt heeft en meer moet kosten.... DAAAGGGGG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:33

s3n

pilskes schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:
Aangezien ik al 8 jaar klant ben bij Vodafone, en mijn abonnement nooit verlengd heb, heb ik geen einddatum in mijn contract (eigenlijk wel, maar dit is 19-02-2010). Vodafone heeft het contract, dat origineel 150 belminuten/150 sms bevatte, omgezet naar een RED 2 onbeperkt bellen/onbeperkt sms + 2GB data.

Kosten p/maand: €9,75... En dan bellen ze mij of ik wel verlengen naar een contract dat minder inhoudt heeft en meer moet kosten.... DAAAGGGGG!!!!
Ik heb hetzelfde abonnement voor deze prijs. Het enige wat jammer is, is dat je de blox niet kunt aanzetten om na de 2Gb gratis tegen een hele lage snelheid verder te internetten. Als ik het goed heb moet je daar RED 3 voor hebben. Maar goed, we mogen niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:06
Die RED2 heb ik een dag na de omzetting om laten zetten in RED3 voor de zelfde €9,75 per maand. Inclusief onbeperkt bellen en 2GB op 4G. Daarna 64kbit/s. Nu ook VF thuis hier, dus ook nog de 3GB blox er bovenop. Prima deal!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:38
Ik ben in 2014 omgezet van een BSW abonnement naar een Vodafone Red abbonement op verzoek van Vodafone tegen een tarief van 9,75 net als velen hier. Vandaag bleek op mijn rekening ineens de korting te zijn vervallen. Telefonisch zegt de klantenservice, helaas, na 2 jaar vervallen alle kortingen. Wie heeft nog brieven bewaard van die tijd? Stond hierin dat korting maar 2 jaar geldig was? Iemand al met succes het vervallen van de actiekorting aangevochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:05
lolapa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:49:
Ik ben in 2014 omgezet van een BSW abonnement naar een Vodafone Red abbonement op verzoek van Vodafone tegen een tarief van 9,75 net als velen hier. Vandaag bleek op mijn rekening ineens de korting te zijn vervallen. Telefonisch zegt de klantenservice, helaas, na 2 jaar vervallen alle kortingen. Wie heeft nog brieven bewaard van die tijd? Stond hierin dat korting maar 2 jaar geldig was? Iemand al met succes het vervallen van de actiekorting aangevochten?
even terugzoeken in dit topic gaf dit resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1396621879.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
Bedankt, die had ik ook gevonden. Vodafone meld dat na afloop van contract korting vervalt. ( dit staat vast op de genoemde link maar volgens mij word er nergens in de brief gesproken dat de korting, of het nieuwe contract slechts beperkte tijd geldig zijn.

Anderen met zelfde probleem twee jaar na de omzetting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
lolapa schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:32:
Bedankt, die had ik ook gevonden. Vodafone meld dat na afloop van contract korting vervalt. ( dit staat vast op de genoemde link maar volgens mij word er nergens in de brief gesproken dat de korting, of het nieuwe contract slechts beperkte tijd geldig zijn.

Lijkt me de moeite waard om een ouderwets papieren briefje voor naar Vodafone te sturen ... En na 30'dagen een geschilletje te starten.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
lolapa schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:32:

Het is niet netjes maar ze staan waarschijnlijk gewoon in hun recht. Bij alle abonnementen vervalt na twee jaar de korting, ook als je er bijvoorbeeld eentje met een telefoon neemt.

Ik snap dat commercieel gezien ook wel: het is de manier om te voorkomen dat er weer opnieuw een groep klanten ontstaat die nog een gunstig oud abonnement heeft.

Zie het maar zo: je hebt tenminste nog kunnen genieten van een superlage abonnementsprijs waar de meeste Vodafone klanten alleen maar kunnen dromen. Die zitten gewoon op minimaal 25e per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bij mij staat er in dat de korting loopt zolang het abonnement loopt. Ik heb geen einddatum aangezien deze al in 2009 afgelopen was....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 29 mei 2016 @ 01:53:
Bij alle abonnementen vervalt na twee jaar de korting, ook als je er bijvoorbeeld eentje met een telefoon neemt.
Nee hoor, bij F&F abonnementen blijft de korting ook na 2 jaar doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
D-e-n schreef op zondag 29 mei 2016 @ 01:53:
[...]

Het is niet netjes maar ze staan waarschijnlijk gewoon in hun recht. Bij alle abonnementen vervalt na twee jaar de korting, ook als je er bijvoorbeeld eentje met een telefoon neemt.

Ik snap dat commercieel gezien ook wel: het is de manier om te voorkomen dat er weer opnieuw een groep klanten ontstaat die nog een gunstig oud abonnement heeft.

Zie het maar zo: je hebt tenminste nog kunnen genieten van een superlage abonnementsprijs waar de meeste Vodafone klanten alleen maar kunnen dromen. Die zitten gewoon op minimaal 25e per maand.
Nee, zo zit het niet. Je sluit iets af voor een bepaalde prijs, dan mag je er vanuit gaan dat die prijs gelijk blijft, tenzij expliciet anders vermeld.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zoals ik al zeg: verwijzen naar de voorwaarden daarvoor is niet netjes van Vodafone maar het is in mijn ogen ook behoorlijk naïef als je verwacht voor altijd 75% korting te krijgen op een abonnement. Ik mocht willen dat ik die korting überhaupt gekregen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Bel gewoon eens met de klantenservice en zeg dat er een fout is gemaakt, namelijk dat je een contract voor onbepaalde tijd had en dit nu is stopgezet als ware het een contract voor 24 maanden, en of ze die fout even kunnen corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
Klacht is inmiddels ingediend, nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:58

Whaam

Meer beter

Chris.nl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:35:
[...]

Nee hoor, bij F&F abonnementen blijft de korting ook na 2 jaar doorlopen.
Ja is dat nu wel weer zo?
Ik heb vorige week mijn contract verlengd, nadat ik twee jaar lang - na officiele afloop van mijn abo - inderdaad korting heb gehouden, ofwel korting zolang als het abonnement loopt. Maar bij mijn nieuwe contract staat in de orderbevestiging "Nu de gehele contractduur van € 21 voor € 14". Dat zou dus maar 1 jaar zijn als ik het correct lees.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Whaam schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Ik heb vorige week mijn contract verlengd, nadat ik twee jaar lang - na officiele afloop van mijn abo - inderdaad korting heb gehouden, ofwel korting zolang als het abonnement loopt. Maar bij mijn nieuwe contract staat in de orderbevestiging "Nu de gehele contractduur van € 21 voor € 14". Dat zou dus maar 1 jaar zijn als ik het correct lees.
In mijn F&F contract van vorig jaar staat: Promotie: van € 22,50 voor € 15,00 gedurende looptijd contract. En daaronder: Nieuwe contract einddatum 08-09-2016.

Dus ik zou ook zeggen dat het dan omhoog gaat. Maar als ik niet opzeg loopt het contract in principe door met maandelijkse opzegtermijn, dus sja. Misschien VF toch eens gaan vragen hoe zij dit lezen. :P Kan ik anders alvast op zoek naar een leuke nieuwe verlengoptie de komende maanden.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Whaam schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Altijd zo geweest, als je kijkt op de F&F pagina zie je staan:
Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement
Dat is wat ik bedoelde. Duidelijker kan niet, mijn abonnement wat oktober 2014 was afgelopen heeft nog steeds de maandelijkse korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Chris.nl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:28:
Dat is wat ik bedoelde. Duidelijker kan niet, mijn abonnement wat oktober 2014 was afgelopen heeft nog steeds de maandelijkse korting.
Dank voor de verduidelijking. Zie dat inderdaad ook in mijn bestelbevestiging (print van het scherm vorig jaar) staan. Niet in de uiteindelijke bevestiging via de mail. Dan blijf ik mooi doorgaan met dit abo incl. korting en extra MB's, het is het afgelopen jaar niet goedkoper geworden. :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bastien schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:34:
[...]
Dank voor de verduidelijking. Zie dat inderdaad ook in mijn bestelbevestiging (print van het scherm vorig jaar) staan. Niet in de uiteindelijke bevestiging via de mail. Dan blijf ik mooi doorgaan met dit abo incl. korting en extra MB's, het is het afgelopen jaar niet goedkoper geworden. :)
Klopt, helaas is het tegenwoordig in veel gevallen verstandiger het abonnement stilzwijgend door te laten lopen, ipv in te gaan op een nieuwe aanbieding. Nog steeds prima, maar nu loop ik wel "contract vrij" bij Vodafone, voor hun het risico dat ik inga op een aanbieding bij een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
Chris.nl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:52:
[...]

Klopt, helaas is het tegenwoordig in veel gevallen verstandiger het abonnement stilzwijgend door te laten lopen, ipv in te gaan op een nieuwe aanbieding. Nog steeds prima, maar nu loop ik wel "contract vrij" bij Vodafone, voor hun het risico dat ik inga op een aanbieding bij een andere provider.
Heb nog een oud abonnement met 330 bel/sms en "onbeperkt" data dat later 1GB werd voor 16 euro per maand. Vodafone doet nu een 'aanbieding' met 150 belminuten, onbeperkt sms en 1GB data voor 16 euro per maand bij een 2 jarige abonnement. Zelfs de verkoper snapte dat dit geen aanbieding is.

Kreeg helaas in 2014 geen red aanbieding voor 9,75 per maand, maar ze proberen al 3 jaar mij een 'aanbieding' te verkopen waarbij ik achteruit ga.

Bleef alleen bij Vodafone ivm hun buitenland bundels, maar sinds 1 mei is het niet meer nodig. Er zijn veel betere aanbiedingen bij andere providers.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
lolapa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:49:
Ik heb een mail waarin ze mijn aangeboden korting aanpaste van 50% naar 75%, daarin wordt ook netjes vermeld dat mijn einddatum in stand blijft zoals deze al gold (in het verleden dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Lisadr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Heb nog een oud abonnement met 330 bel/sms en "onbeperkt" data dat later 1GB werd voor 16 euro per maand. Vodafone doet nu een 'aanbieding' met 150 belminuten, onbeperkt sms en 1GB data voor 16 euro per maand bij een 2 jarige abonnement. Zelfs de verkoper snapte dat dit geen aanbieding is.

Kreeg helaas in 2014 geen red aanbieding voor 9,75 per maand, maar ze proberen al 3 jaar mij een 'aanbieding' te verkopen waarbij ik achteruit ga.

Bleef alleen bij Vodafone ivm hun buitenland bundels, maar sinds 1 mei is het niet meer nodig. Er zijn veel betere aanbiedingen bij andere providers.
De buitenland blox zijn voor mij ook belangrijk, net al een goed netwerk trouwens.
Wanneer ik naar Tele2 of T Mobile kijk komen deze partijen niet beter uit de bus qua buitenland bundel.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
Folkwin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:31:
[...]

Ik heb een mail waarin ze mijn aangeboden korting aanpaste van 50% naar 75%, daarin wordt ook netjes vermeld dat mijn einddatum in stand blijft zoals deze al gold (in het verleden dus :))
Helaas heb ik nooit per mail bevestiging gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Bullet NL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:35:
[...]

De buitenland blox zijn voor mij ook belangrijk, net al een goed netwerk trouwens.
Wanneer ik naar Tele2 of T Mobile kijk komen deze partijen niet beter uit de bus qua buitenland bundel.
Sinds 1 mei is bellen in het buitenland 6 cent per minute, gebeld worden en sms ontvangen gratis en een sms sturen 2 cent. Internet is 6 cent per MB en andere providers hebben ook buitenland bundels.

Gaat het je om data of bellen/sms? Met ziggo kun je bellen en smsen uit je bundel binnen de EU met onbeperkt SMS bij een 15 euro abonnement en onbeperkt bel en sms bij een 25 euro abonnement. Maar data kost wel 6 cent per MB

Gaat het om data? Dan heeft Tele2 100 MB voor 2 euro, 500 MB voor 6 euro en 1GB voor 10 euro met als belangrijkste voordeel dat ze 30 dagen geldig zijn.

Vodafone heeft voor 2 euro per dag, 50 bel 50 sms en 50 MB en voor 4 euro per dang 125 bel 125 sms en 125 mb. Alles is maar 1 dag geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:58

Whaam

Meer beter

Chris.nl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Altijd zo geweest, als je kijkt op de F&F pagina zie je staan:
[...]
Ah, yes, duidelijk! :)
Dank je, Chris.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Al maanden word ik gebeld door Vodafone dat ik mijn abonnement kon verlengen. "Ja dat weet ik Vodafone, alleen weet ik nog niet welke telefoon ik wil". Maar meneer, wij kunnen u toestelkorting geven, korting op het abonnement als u nu beslist. "Dat snap ik maar ik heb nog geen keuze kunnen maken."

Vandaag toch maar gebeld want ik weet eindelijk welk toestel ik wil (HTC 10 FTW). "Oh maar meneer, ik kan u helaas geen aanbieding doen. Dat mag ik niet." Wie mag dat dan wel? "Nah, eigenlijk niemand." NAH DAN NIET HE!

trut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waarschijnlijk is het zo dat alleen degenen die jou steeds bellen een aanbieding kunnen doen? Je zou dus eigenlijk moeten wachten tot er weer iemand belt. Of een gunstige bij een webshop zoeken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:12
Ik mocht ook verlengen bij Vodafone.
Keurig abbonementje geselecteerd met telefoon die op voorraad is. Tot op heden nog geen telefoon gezien maar wel meerdere mails met "helaas de telefoon is niet op voorraad".

Ik dacht laat ik eens kijken naar de voorraadstatus op de website, die staat nog keurig op op voorraad. Jammer om je klanten zo voor de gek te houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:11
wann0wfhc schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:59:
Ik mocht ook verlengen bij Vodafone.
Keurig abbonementje geselecteerd met telefoon die op voorraad is. Tot op heden nog geen telefoon gezien maar wel meerdere mails met "helaas de telefoon is niet op voorraad".

Ik dacht laat ik eens kijken naar de voorraadstatus op de website, die staat nog keurig op op voorraad. Jammer om je klanten zo voor de gek te houden natuurlijk.
Je moet daar ook niet bestellen. Is niet eens het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sowieso is het geen speciale aanbieding, het is exact hetzelfde als je in 'Mijn Vodafone' kunt vinden. Zonde van je tijd die ingehuurde belmiepen.
Robehr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:04:
Soms wel, dat verschilt erg per telefoon en moment.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is niet altijd waar hoor, zijn af en toe best wat aanbiedingen te vinden die je echt niet cheaper kunt vinden.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:12
[...]

Deze aanbieding was wel goed Robehr. Scherper als andere aanbieders op dit moment. Alleen jammer dat ze je voor het lapje houden om de deal te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Ik mag nu verlengen maar vind er geen aantrekkelijke aanbiedingen tussen staan. Laatste keer dat ik via hun verlengd heb was via Loyalty telefonisch. Wellicht nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Robehr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:49:
Ik mag nu verlengen maar vind er geen aantrekkelijke aanbiedingen tussen staan.
Huawei P9 en P9 Lite zijn met de Vodafone Vluggertjes, interessant geprijsd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:40
Vraagje mbt verlengen bij Vodafone. Mijn vrouw heeft een friends en Family abo. De wil ze verlengen. Over 5 maanden verloopt haar huidige abo. Haar huidige telefoon is tijdens het snelle inpakken van de auto gevallen in het water. Frankrijk momenteel niet zo zonnig helaas.

Nu weer terug. Bellen met de klantenservice en die geven aan verlengen tussen de 4 en 6 maanden kan alleen telefonisch. En dan vervalt friends en family.

Bij friends en family is ze een stuk goedkoper uit. Alleen al met de aanschaf van de telefoon scheelt het 200 euro.

Is dit veranderd? Voorheen kon je ook friends en Family 6 maanden van te voren verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
AFAIK is Vodafone altijd 4 maanden geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Om wat voor abbo / toestel / combinatie gaat het precies?
€ 200 is wel heel bizar, aangezien DirectSales alleen wat scheelt qua maandkosten imo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Smart L. Samsung s6 32gb. Bij friends gedoe is deze nu 240 bij 2jarige abo.

Ikzelf heb een red abo en anderhalf jaar terug 6 maanden voor verloop kunnen verlengen. Dus kan het wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-06-2016 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pannekoek81 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:45:
Smart L. Samsung s6 32gb. Bij friends gedoe is deze nu 240 bij 2jarige abo.

Ikzelf heb een red abo en anderhalf jaar terug 6 maanden voor verloop kunnen verlengen. Dus kan het wel.
Ik zie geen verschil tussen toestelprijs toch, alleen qua maandkosten...

Friends & Family:
24x22 + 240 eenmalig = 768 of bijvoorbeeld 24x32 + 0 eenmalig = 768

Normale VF-website:
24x24 + 240 eenmalig = 840 of bijvoorbeeld 24x35 + 0 eenmalig = 840

Directsales / Friends & Family is inderdaad goedkoper, maar ik zie daar geen extra 200 korting op een toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Vreemd. De vrouw van de klantenservice / loyaliteitsprogramma kwam met een ander bedrag voor het toestel.

Nog maar keer bellen. Blijkbaar heeft de medewerker de korting niet meegenomen in het voorstel. Die 3 euro per maand vind ze het wel waard om nu te verlengen en de s6 voor een leuk bedrag te kopen :)

@clb. Thnx voor het nakijken. Wij vertrouwde op de medewerker. Nu is de verlenging gelukt _/-\o_

[ Voor 77% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-06-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
CLB schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Huawei P9 en P9 Lite zijn met de Vodafone Vluggertjes, interessant geprijsd...
Gaat bij mij om de S7 Edge. Die is bij coolblue tegen de €100 goedkoper bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pannekoek81 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:58:
@clb. Thnx voor het nakijken. Wij vertrouwde op de medewerker. Nu is de verlenging gelukt _/-\o_
Yes, ik dacht daar gaat iets verkeerd of er staat ergens een superaanbieding op de website ;)
Robehr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:58:
Gaat bij mij om de S7 Edge. Die is bij coolblue tegen de €100 goedkoper bv.
Yes, veelal ben je goedkoper af bij andere toko's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Volgens mij wel een aardige deal met de Vodafone Vluggertjes en Friends&Family korting:
iPhone 6 (16Gb) icm met Smart L (150min+5Gb) voor €36 per maand (€22+€14).

Via andere aanbieders is maandbedrag €3 meer en moet voor de iPhone eenmalig ook nog €286 worden bijgelegd. Daar naast blijft het maandbedrag na contractperiode voor onbepaalde tijd op €22 (bij andere aanbieders is dat €25 of €30).

Edit: nvm, vergeleek iPhone 6 (VF deal) met iPhone 6s bij andere aanbieder.... 8)7

Edit2: Verschil is iets kleiner, maar alsnog significant bij vergelijking met externe aanbieders, zie: pricewatch: Apple iPhone 6 16GB Grijs
Of zie ik nog iets over het hoofd? :?

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 04-06-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Worden er eigenlijk nog kortingen gegeven op simonlys? Inmiddels zo'n 8 jaar klant, in het verleden kon je nog wel korting krijgen op je simonly maar is dat nog altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

rolandos582 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 03:29:
Worden er eigenlijk nog kortingen gegeven op simonlys? Inmiddels zo'n 8 jaar klant, in het verleden kon je nog wel korting krijgen op je simonly maar is dat nog altijd zo?
Dat wilde ik dus net ook komen vragen. Als je een abonnement met telefoon pakt, kun je vaak nog wel aftroggelen op het toestel. Maar heeft iemand al eens korting gevraagd/gekregen op een sim only abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat kan je hoogstwaarschijnlijk op je buik schrijven, 8 jaar klant zijn is ook niet zo bijzonder als we zouden willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 16:29

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

iamjustin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Dat wilde ik dus net ook komen vragen. Als je een abonnement met telefoon pakt, kun je vaak nog wel aftroggelen op het toestel. Maar heeft iemand al eens korting gevraagd/gekregen op een sim only abo?
Chris.nl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Dat kan je hoogstwaarschijnlijk op je buik schrijven, 8 jaar klant zijn is ook niet zo bijzonder als we zouden willen.
Zie mijn onderstaande quote :)
Ik heb een simonly abonnement afgesloten :) én wat korting gekregen.
Priyantha Bleeker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:35:
Vorige week heb ik mijn oude abonnement verlengd, ik had een oud 'basisabonnement' van 35 euro per maand plus daar 10 euro per maand voor een Internet Blox waardoor ik fair-use Internet had.
Maar ik heb een SMS'je ontvangen dat mijn abonnement zou worden afgesloten en iets anders voor in de plaats zou komen bla bla.

Ik heb het abonnement om laten zetten naar een sim-only Red Super abonnement met 12GB data voor 1 jaar. Dat zou zou 37 euro per maand moeten kosten, ik heb als 'aanbieding' gekregen dat ik daar dan nu 31 euro per maand voor betaal.

Zo kan ik een jaartje kijken hoe het bevalt op het 4G netwerk van Vodafone, ook even afwachten wat de markt verder nog gaat doen. Kans is best aanwezig dat ik daarna na jarenlang trouwe klant te zijn na dat jaar eens ga kijken of het gras bij een concurrent niet toch iets groener is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nou kreeg een aanbieding voor 21 euro, 150 minuten, onbeperkt sms en 1,5 GB data.
Voor dat geld krijg ik bij Tele2 wel wat meer, bovendien slecht bereik op de begane grond van mijn huis, dus ik ga Vodafone weer verlaten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Nou kreeg een aanbieding voor 21 euro, 150 minuten, onbeperkt sms en 1,5 GB data.
Voor dat geld krijg ik bij Tele2 wel wat meer, bovendien slecht bereik op de begane grond van mijn huis, dus ik ga Vodafone weer verlaten.
Dat is toch geen aanbieding... Voor 1 euro meer heb ik 150 min + 5Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:19:
[...]

?_? Wat een rare aanbieding.
Bij F&F is Smart M 18 euro (bij 2 jarig)/19 euro (bij 1 jarig)
en zoals Ralph zegt, bij F&F is Smart L = 5GB, 22 euro (bij 2 jarig)/23 euro (bij 1 jarig)

Via de reguliere site van Vodafone of in de winkel betaal je hier 3 euro per maand meer voor.

Vreemde "aanbieding" van Vodafone. Nu speciaal voor u een aanbieding die u niet kán afslaan, ons normale tarief. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Chemie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:31:
[...]

?_? Wat een rare aanbieding.
Bij F&F is Smart M 18 euro (bij 2 jarig)/19 euro (bij 1 jarig)
en zoals Ralph zegt, bij F&F is Smart L = 5GB, 22 euro (bij 2 jarig)/23 euro (bij 1 jarig)

Via de reguliere site van Vodafone of in de winkel betaal je hier 3 euro per maand meer voor.

Vreemde "aanbieding" van Vodafone. Nu speciaal voor u een aanbieding die u niet kán afslaan, ons normale tarief. 8)7
Vond ik ook, maar hij kon me niets beters geven, gezien mijn huidige verbruik (en dat vond ik wel een rare opmerking,geen idee of het bij de medewerker zelf vandaan kwam of dat ze me gewoon profileren en daar een aanbieding bij hoort. Hij bleef alleen herhalen dat het wel meteen inging en mij een hoop geld per maand zou schelen (klopt betaal nu 47 euro per maand ivm de HTC one M8 die er bij zit).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik ben op zoek naar een Friends & Family code, is er iemand die deze nog over heeft of aan kan maken? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MensionXL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:44:
Ik ben op zoek naar een Friends & Family code, is er iemand die deze nog over heeft of aan kan maken? :)
Als je nou gewoon de zoekfunctie bovenaan gebruikt, dan zie je dat er iets meer dan een maand geleden een bericht is geplaatst met een link naar een post in december in dit topic, waarin netjes wordt uitgelegd hoe je dit helemaal zelf kunt regelen...Deze methode zou nog werken, volgens het bericht een maand geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Als je nou gewoon de zoekfunctie bovenaan gebruikt, dan zie je dat er iets meer dan een maand geleden een bericht is geplaatst met een link naar een post in december in dit topic, waarin netjes wordt uitgelegd hoe je dit helemaal zelf kunt regelen...Deze methode zou nog werken, volgens het bericht een maand geleden...
Top reactie, die zie ik graag voorbij komen op GOT. Oude gezegde: geef een man een vis en je voedt hem voor een dag, leer een man hoe te vissen en hij kan zichzelf een leven lang voeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ben ook jaren klant en nee er is geen echte korting. Soms bellen ze met een "geweldige aanbieding" vorige week werd ik gebeld. Omdat ik meer dan 5 jaar klant was boden ze mij een "geweldige aanbieding" een RED Essential voor 25.50 euro per maand. Jawel 50 cent korting per maand, bijna 2% korting.

1.5GB data, onbeperkt bellen en smsen voor 25.50 per maand. Ik vertelde ze dat het bij Tele2 16 euro per maand is bij Ziggo heb ik 1.5GB, 500 minuten (meer bel ik echt niet) en onbeperkt sms + in heel de EU bellen naar Nederland en ik zit niet 2 jaar vast aan een contract voor 15 euro per maand.

Meer konden ze niet doen. Voor 16 euro per maand zou ik een Start L kunnen krijgen met 1GB data en 150 minuten, maar ik moest snel beslissen omdat het speciale aanbieding was. Terwijl het helemaal geen speciale aanbieding was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ralph075 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Chris.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Top reactie, die zie ik graag voorbij komen op GOT. Oude gezegde: geef een man een vis en je voedt hem voor een dag, leer een man hoe te vissen en hij kan zichzelf een leven lang voeden.
Bedankt jongens :) Uiteraard, als Tweaker die al een tijdje meegaat, gezocht, maar blijkbaar deze post over het hoofd gezien. Fijn dat jullie weer voldaan zijn voor vandaag en helemaal bedankt voor de mooie spreuk :r

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Lisadr schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Ben ook jaren klant en nee er is geen echte korting. Soms bellen ze met een "geweldige aanbieding" vorige week werd ik gebeld. Omdat ik meer dan 5 jaar klant was boden ze mij een "geweldige aanbieding" een RED Essential voor 25.50 euro per maand. Jawel 50 cent korting per maand, bijna 2% korting.

1.5GB data, onbeperkt bellen en smsen voor 25.50 per maand. Ik vertelde ze dat het bij Tele2 16 euro per maand is bij Ziggo heb ik 1.5GB, 500 minuten (meer bel ik echt niet) en onbeperkt sms + in heel de EU bellen naar Nederland en ik zit niet 2 jaar vast aan een contract voor 15 euro per maand.

Meer konden ze niet doen. Voor 16 euro per maand zou ik een Start L kunnen krijgen met 1GB data en 150 minuten, maar ik moest snel beslissen omdat het speciale aanbieding was. Terwijl het helemaal geen speciale aanbieding was.
Ziggo is toch ook via het Vodafone netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Lisadr schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Tja toch wel bijzonder, voor mij zal het dan Smart L zijn. 150min/onbeperkt sms/5gb data + multisim = 6gb data voor €30 pm. Of voor €36pm onbeperkt bellen/sms/multisim + 12gb voor €36.

Kijk je dan naar KPN, 200min/sms + 5gb = €25 of onbeperkt/onbeperkt + 10gb + spotify voor €37,50. En als je dan nog iemand met KPN thuis kent, €32,50 en 20gb.

Idk, vodafone was altijd erg goed en ik vind ze erg fijn vanwege multisim en 1 databundel voor beide apparaten maar dat is ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@MeNTaL_TO
Ja het is via Vodafone

@rolandos582
Hoe kijg jij een Smart L met 5GB data ipv 1,5GB data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Lisadr schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:21:
@MeNTaL_TO
Ja het is via Vodafone

@rolandos582
Hoe kijg jij een Smart L met 5GB data ipv 1,5GB data?
Smart M = 1,5GB. Smart L is 5GB.

Kreeg daarnet een mailtje,
Smart L = €22 2j of €23 1j
Red 5gb = €27 2j of €28 1j
Red 12gb = €33 2j of 34 1j

Denk dat ik gewoon red 12gb pak. Anders ga ik voor red 5gb met multisim en heb je 6gb en €32. Scheelt 1 euro en krijg 6gb meer.

Toch nog 3euro per maand korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-08 14:21
Priyantha Bleeker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:35:

Zijn er meer Tweakers die bovenstaande aanbieding van 37 voor 31 hebben gehad?

Heb net zelf met een Vodafone medewerker gechat en die kon me een korting van 3 euro op de 37 euro geven.

Hoe krijg ik het voor elkaar om dat Red 12GB abbo van 37 ook voor 31 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Loyalty bellen i.p.v. verlengen. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vorige week mijn abonnement toch maar via Vodafone verlengd, nooit klachten...
Via Friends & Family en een 'vluggertjes'-actie een prima deal kunnen scoren wat mij betreft.

Smart L (150 minuten / 5GB) data icm een Huawei P9 voor € 27 / maand + eenmalig € 120.
Toestel is inmiddels verkocht, waardoor ik maandlasten overhoud van een eurootje of € 15, deal.

Had altijd een RED-abbo met onbeperkt bellen, waar ik nog over twijfelde, maar dit moet genoeg zijn.
Daar had ik ook 2GB + 1GB aan data, nu 5GB, dus wat meer voip'en behoort tot de mogelijkheden.

Vanmiddag nog even kijken wat ik voor 'actie' kies: Netflix, Napster of TV Anywhere voor 3 maanden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:04
Gisteren werd ik door Vodafone gebeld. Mijn abonnement Sim Only Red (Onbeperkt Bel/SMS en 3GB data) is aan verlenging toe. Hier betaal ik nu 25,- euro p/mnd voor. Mijn telefoon (iPhone 5) is wel langzaam aan aan vervanging toe (scherm raakt los), en eens gekeken wat ze mij o.a. aan konden bieden.

Dit was ronduit bedroevend te noemen.

Allereerst de aanbieding om voor Sim Only Red Essential te gaan ivm het gebruik internet dat ik de 3GB niet volledig gebruik (klopt ook). Dit kon ze aanbieden voor 27,- euro p/mnd. Dus maar even vriendelijk gemeld dat het toch raar is dat ik nu 25 p/mnd betaal voor 3Gb aan data en ik 2 euro meer moet gaan betalen voor minder data :D

Daarnaast gevraagd wat ze kunnen doen met een iPhone SE 64Gb, welke bij Tele2 gunstig word aangeboden. Dit was nog veel schokkender... ik kwam dan uit op de aanbieding van 46 euro p/mnd voor de iPhone SE 64GB incl Red Essential (gewoon wat ze ook op de website hebben).

Toch maar even vriendelijk bedankt, met dergelijke aanbiedingen hoef je mij niet lastig te vallen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Wicked-Game schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:14:
Gisteren werd ik door Vodafone gebeld. Mijn abonnement Sim Only Red (Onbeperkt Bel/SMS en 3GB data) is aan verlenging toe. Hier betaal ik nu 25,- euro p/mnd voor. Mijn telefoon (iPhone 5) is wel langzaam aan aan vervanging toe (scherm raakt los), en eens gekeken wat ze mij o.a. aan konden bieden.

Allereerst de aanbieding om voor Sim Only Red Essential te gaan ivm het gebruik internet dat ik de 3GB niet volledig gebruik (klopt ook). Dit kon ze aanbieden voor 27,- euro p/mnd. Dus maar even vriendelijk gemeld dat het toch raar is dat ik nu 25 p/mnd betaal voor 3Gb aan data en ik 2 euro meer moet gaan betalen voor minder data :D

Daarnaast gevraagd wat ze kunnen doen met een iPhone SE 64Gb, welke bij Tele2 gunstig word aangeboden. Dit was nog veel schokkender... ik kwam dan uit op de aanbieding van 46 euro p/mnd voor de iPhone SE 64GB incl Red Essential (gewoon wat ze ook op de website hebben).

Toch maar even vriendelijk bedankt, met dergelijke aanbiedingen hoef je mij niet lastig te vallen.
Dus ze checken wel of het nieuwe aanbod aansluit bij je huidige verbruik en niet of de nieuwe abonnementskosten redelijk genoeg zijn om het een aanbod te kunnen noemen. Dat is echt bedroevend ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:26

Patrick89

PSN : Gamesource

Omdat soort slechte aanbiedingen heb ik besloten te verhuizen naar t-mobile.
Tevens zou vanaf deze zomer mijn abbovorm niet meer bestaan. Alleen maar aanbiedingen gehad dat ik meer kan gaan betalen.

"Wij mogen een eenmalige scherpe aanbieding doen.." YEAH SURE

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:46:
Vorige week mijn abonnement toch maar via Vodafone verlengd, nooit klachten...
Via Friends & Family en een 'vluggertjes'-actie een prima deal kunnen scoren wat mij betreft.

Smart L (150 minuten / 5GB) data icm een Huawei P9 voor € 27 / maand + eenmalig € 120.
Toestel is inmiddels verkocht, waardoor ik maandlasten overhoud van een eurootje of € 15, deal.

Had altijd een RED-abbo met onbeperkt bellen, waar ik nog over twijfelde, maar dit moet genoeg zijn.
Daar had ik ook 2GB + 1GB aan data, nu 5GB, dus wat meer voip'en behoort tot de mogelijkheden.

Vanmiddag nog even kijken wat ik voor 'actie' kies: Netflix, Napster of TV Anywhere voor 3 maanden ofzo...
Je krijgt gewoon een code, die kun je eventueel ook verkopen voor 20 euro ofzo. Weer een beetje extra winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Dat is inderdaad de 'standaard aanbieding'. Dan vertellen ze je gewoon wat er op de website staat. Als je een paar dagen wacht, hebben ze een betere aanbieding. Dit moet je gewoon een paar keer op en neer pingelen, melden dat concurrenten betere aanbiedingen hebben (tele2 werkt ook altijd goed. "ja maar ons bereik is beter" |:( ). Uiteindelijk kunnen ze veel lager zitten dan ze nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

iamjustin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:19:
Je krijgt gewoon een code, die kun je eventueel ook verkopen voor 20 euro ofzo. Weer een beetje extra winst.
Ah nice, even bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Chris.nl schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Dus ze checken wel of het nieuwe aanbod aansluit bij je huidige verbruik en niet of de nieuwe abonnementskosten redelijk genoeg zijn om het een aanbod te kunnen noemen. Dat is echt bedroevend ja!
ja, daarom kreeg ik destijds (vorige keer dat bepaalde abo vormen eruit gingen) een aanbod gelijk aan de reguliere prijzen op de website terwijl ik zo goed als geen belminuten verbruikte, maar 1/3 van mijn internetbundel er doorheen jaagde. Kwam erop neer dat ik 50 cent minder ging betalen, maar dat mijn internetbundel ook nog maar de helft was (500MB ipv 1GB). En anderen kregen een RED abo met 75% korting :(
Sindsdien jaag ik op de laatste dag van de maand altijd het restant van mijn internetbundel er doorheen.

Afgelopen Maart mocht ik weer verlengen, maar toen begon het gezeur weer van voor af aan.
Maar in dat opzicht ben ik ongeduldig en heb ik geen zin in spelletjes en wil ik gewoon een goede aanbieding en niet steeds met tegenargumenten hoeven komen (lees: prijzen van concurrenten) om de prijs omlaag te krijgen. Dat geeft mij nl. het gevoel dat ze ook met lagere prijzen winst kunnen maken op je, maar je eerst proberen een poot uit te draaien. Ja het een bedrijf dat winst wil maken, maar geef meteen de scherpste prijs als ik daarom vraag om daarna alsnog met de prijs omlaag te gaan als ik aangeef dat hun bod niet goed genoeg is.

Ben dan nu ook overgestapt naar KPN. Zeker niet de goedkoopste, maar wel bewezen goede dekking op de plekken waar 90% van de tijd ben.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Yucko schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:49:
[...]

ja, daarom kreeg ik destijds (vorige keer dat bepaalde abo vormen eruit gingen) een aanbod gelijk aan de reguliere prijzen op de website terwijl ik zo goed als geen belminuten verbruikte, maar 1/3 van mijn internetbundel er doorheen jaagde. Kwam erop neer dat ik 50 cent minder ging betalen, maar dat mijn internetbundel ook nog maar de helft was (500MB ipv 1GB). En anderen kregen een RED abo met 75% korting :(
Sindsdien jaag ik op de laatste dag van de maand altijd het restant van mijn internetbundel er doorheen.

Afgelopen Maart mocht ik weer verlengen, maar toen begon het gezeur weer van voor af aan.
Maar in dat opzicht ben ik ongeduldig en heb ik geen zin in spelletjes en wil ik gewoon een goede aanbieding en niet steeds met tegenargumenten hoeven komen (lees: prijzen van concurrenten) om de prijs omlaag te krijgen. Dat geeft mij nl. het gevoel dat ze ook met lagere prijzen winst kunnen maken op je, maar je eerst proberen een poot uit te draaien. Ja het een bedrijf dat winst wil maken, maar geef meteen de scherpste prijs als ik daarom vraag om daarna alsnog met de prijs omlaag te gaan als ik aangeef dat hun bod niet goed genoeg is.

Ben dan nu ook overgestapt naar KPN. Zeker niet de goedkoopste, maar wel bewezen goede dekking op de plekken waar 90% van de tijd ben.
Daarbij komt het feit dat het datagebruik groeit. Wanneer Vodafone je uitlokt om dicht bij je huidige verbruik te blijven en zelfs een kleinere bundel vast te leggen voor 1 of 2 jaar, dan lopen ze binnen op het moment dat je meer data wil bijkopen. Voor Vodafone is dit natuurlijk een normale bedrijfsvoering, maar ze zijn op dit moment niet bepaald concurrerend.

Ik ben zelf een trouwe Vodafone gebruiker, maar dan wel omdat ik 11GB data heb voor de F&F prijs uit 2012 van €21,40pm (incl 4G blox). Ik wil niet weg, het netwerk is prima / top wat mij betreft. Maar ik juig vertrekkende klanten wel toe in de hoop dat Vodafone ervan leert en een meer concurrerende / consumentgerichte bedrijfsvoering gaat handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Chris.nl schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:58:
[...]

Daarbij komt het feit dat het datagebruik groeit. Wanneer Vodafone je uitlokt om dicht bij je huidige verbruik te blijven en zelfs een kleinere bundel vast te leggen voor 1 of 2 jaar, dan lopen ze binnen op het moment dat je meer data wil bijkopen. Voor Vodafone is dit natuurlijk een normale bedrijfsvoering, maar ze zijn op dit moment niet bepaald concurrerend.

...
volgens mij bied zowel Vodafone als KPN een soort van "beperkt internet" aan wanneer je internetbundel op is, dus daar zijn de winsten niet meer te halen.

ik blijf het onlogisch vinden dat iemand die in de voorgaande jaren veel verbruikte (al dan niet buiten bundel) een ruime bundel met 50% of 75% korting aangeboden kreeg, terwijl de mensen die eigenlijk jarenlang teveel betaalden omdat men 3/4 (2/3 van internetbundel + zowat alle belminuten + smsjes) van hun betaalde bundel niet gebruikten het volle pond moesten blijven betalen 8)7

Ik had op dat moment geen behoefte aan een ruimere bundel dus ze hadden mij echt geen RED abo met 2GB en 75% korting hoeven aanbieden, maar eenzelfde kortingpercentage als sommige anderen kregen, maar dan op een lagere abo-vorm, was leuk geweest.

Sowieso leek er op een gegeven moment niet echt een lijn te ontdekken waarom de een wel korting kreeg, en de ander niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Yucko op 24-06-2016 14:29 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Yucko schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:26:
[...]

volgens mij bied zowel Vodafone als KPN een soort van "beperkt internet" aan wanneer je internetbundel op is, dus daar zijn de winsten niet meer te halen.
Handig voor mail, whatsapp en browser zonder afbeeldingen. Maar die snelheid is om te janken, heel wat consumenten die dan even een blox van 1GB erbij kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Ja, dat beperkt internet gedoe is leuk maar werkt voor geen meter. Daarom heb ik de afgelopen maanden elke keer een internet bundel erbij gekocht. Ik wacht op KPN wat ze gaan doen met hun abo's. Had verwacht dat ze het deze week naar buiten zouden brengen.. Anders neem ik volgende week wel de 5gb bij KPN maar zou leuker zijn als het meer is voor ongeveer dezelfde prijs. Dan ben ik ook eindelijk weg bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-08 14:21
Señor Sjon schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:40:
Loyalty bellen i.p.v. verlengen. :)
Hoe werkt dat verder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
spoiler:
Met het zoekveld bovenaan het scherm ^ daar ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

iamjustin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:19:
Je krijgt gewoon een code, die kun je eventueel ook verkopen voor 20 euro ofzo.
Werkte gewoon als tegoed bij m'n huidige Netflix-account ook, dus prima!
Hebben m'n (gedeelde) Netflixvrienden er ook nog wat aan :) Dank Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Hoe kreeg je dan een code?
Als ik via die link die je in zon SMS'je krijgt in het scherm waar je kunt kiezen tussen Netflix en Napster en TV Anywhere kom en dan klik op Netflix word ik omgeleid naar Netflix zonder ergens ook maar een code te krijgen...
Pagina: 1 ... 39 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!