glitches zijn bugs, en het gebruiken van bugs is imho cheaten (dat weet je zelf ook wel he knul )
Je zou verbaasd staan over het aantal mensen waarmee ik die discussie nog heb moeten voeren, die vinden dat glitchen prima is omdat het kan in het spel, dus dan was het vast ook de bedoeling.
cyboria schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:55:
[...]
Als je gewoon op een deftige manier scout en countert dan kan je ook op een leuke manier winnen ... Ik denk dat je dit gewoon een lame tactic vindt omdat je er nogal moeilijkheden mee hebt om te counteren.
Ik neem aan dat je bronnen hebt om dat te onderbouwen? Nee geintje, ik ga ervan uit dat jij vindt dat iedereen die een andere mening heeft dan dat jij hebt wel een slechte speler moet zijn, dus kan hij het blijkbaar niet counteren.
Laatste (semi) cheese was een 3 gateway net buiten mijn basis (semi cheese omdat het niet echt alles of niks aanval was), was op de map die langste loop afstand heeft (wel redelijk korte vlieg), en ik had de pech dat mijn SCV net de tegenovergestelde route pakte als waar de protos zijn spul aan het neerzetten was. Al zodra mijn SCV in zijn basis kwam was het duidelijk dat hij daar niks had, dus wel een cheese aan het doen was. Vervolgens makkelijk gewonnen
Degene daarvoor was een zerg die fast pool iets deed, ook gewonnen
Daarvoor een all out fast reaper, ook gewonnen.
Oftewel misschiem moet jij eens wat beter lezen en minder fantaseren. De reden dat ik geen ruk aan cheeses vindt is, zoals ik nu al meerdere keren heb gezegd maar jij blijkbaar niet kan lezen, is dat het of een simpele win is voor de cheeser of een simpele win voor zijn tegenstander, er zit niks tussen in, het zal nagenoeg nooit spannend worden tegen een cheeser.
En ga nou niet beginnen daarover te discussieren, want dat is nou net de definitie van een cheese taktiek.