Het vermogen is zeker niet schokkend inderdaad. Natuurlijk zal de SR7005 meer ruimte bieden voor speakers en ze makkelijker aan kunnen sturen. Maar of dat de meerprijs waard is hangt ook veel van de (te komen) speakers af natuurlijk.Niek_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:06:
Ben nu de mogelijkheden aan het bekijken om de + punten van de 7005 en dan vooral de extra HDMI out en het netwerk op te lossen. Het verschil in gegarandeerd vermogen (70/77/87,5) is voor zover ik kan vinden op internet niet schokkend.
Ik heb de Touch inderdaad. Alleen de receiver kan je wel kopen, maar dan moet je met SSH aan de slag om dat ding aan de praat te krijgen. Maar die Squeezebox is niet het enige apparaat er zijn meer mogelijkheden. Maar was meer om aan te geven dat er voor elk missend punt wel een alternatief is.De Logitech Squeezebox is dan inderdaad een goede tip van je. Net wat info doorgelezen, neem aan dat jij het dan over de Logitech Squeezebox Reciever hebt? Zie net dat je de Touch hebt.
Een leuke HDMI Switch kost je een paar tientjes en je hebt ze zelfs met remote en/of die actieve switch. Al weet ik niet of dat laatste met elke receiver en/of TV goed gaat. Maar zo op het eerste gezicht zou die 900 euro voor mij te veel zijn voor de meerwaarde van de SR7005. Als je zonder blikken of blozen 1700 (?) uit wil geven dan is de SR7005 een goede keuze, al is er voor dat geld ook meer te vinden. Zo heb je bijvoorbeeld de Denon AVR-3311 voor dat geld en de Onkyo TX-NR5008. Als je wat meer op de centen let is het wellicht beter om een paar honderd euro in je zak te houden en dan voor een lager mode te gaan.Qua extra HDMI out is een goede splitter misschien een idee. Daar moet ik eerst wat meer info over doorlezen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.