Was ooit een beginnend topic over, Ervaringen met Hifi Winkels. Ikzelf heb goede ervaringen met Hobo Den Bosch en Hobo Rotterdam. Stassen ben ik minder tevreden over. Al was het alleen maar omdat ik speciaal naar Tegelen ben gereden (75 - 90 minuten voor een enkeltje) en ze dan geen één speaker hebben staan die ik wilde horen. Sterker nog, er stonden alleen speakers van 50% van mijn budget. Wel heel veel kunnen luisteren, dat was wel leuk maar daar bleef het ook bij. Bij de Hobo laten ze ook op je gemak luisteren en laten ze je met rust, bij Stassen was dat ook wel anders. Enige voordeel van Stassen is wel de gigantische voorraad aan speakers.Pjotr22 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:59:
Vandaag bij HOBO in Amersfoort geweest, kon lekker mn gang gaan. Daarna wilde ik KEF luisteren dus moest naar Hilversum, naar RAF. Zal wel aan het moment van de dag gelegen hebben maar ik werd met de nek aangekeken..
Is Stassen wat? (heb al gehoord dat ze erg kunnen pushen naar bepaalde merken) Ze hebben daar veel luister ruimtes en verschillende merken. Alleen tja naar Limburg rijden he..
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.