AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 22:31 ]
Op het EA forum is er een topic over. De power assistance functie die er voor zorgt dat je zelf de kracht moet bepalen van een pass kan je dus blijkbaar uitzetten in online ranked matches, terwijl EA eerder zei dat het niet zou kunnen. Het is nog niet officieel bevestigd, maar het zal me ook niet verbazen met EA. Als meer mensen het spel hebben, zullen we er wel achter komen.Striptease schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:54:
[...]
Yeeyy ping pong passen is back. Waar heb jij dit gelezen ?
Grafisch is 360 versie echt mooier.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:23:
Is Fifa 11 op de PS3 nu wel identiek aan de Xbox360 versie? Nog nergens gelezen dat er nog verschillen in zitten zoals Fifa 10. En hoeveel kost Fifa 11 bij de media markt Utrecht?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 22:43 ]
PSN ID = Jorco
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2010 09:32 ]
uiteindelijke game ook heel even gespeeld( toen kreeg ik een hele mooie RROD) en zag er prachtig uit.
dus was bij 2010 precies zelfde. is daarom ps3 versie slechter.... nee zeker niet. maar voor beste op consoles is xbox 360 nr :1.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
kheb de demo's vergeleken en daar is xbox 360 zeker scherper. en tikkeltje mooier.
uiteindelijke game ook heel even gespeeld( toen kreeg ik een hele mooie RROD) en zag er prachtig uit.
dus was bij 2010 precies zelfde. is daarom ps3 versie slechter.... nee zeker niet. maar voor beste op consoles is xbox 360 nr :1.
quote]
Toch apart. De PS3 is toch krachtiger dan de Xbox?
Ik weet overigens niet of de code voor Creation Centre vaker gebruikt kan worden, anders voor de liefhebber bij deze:
8VPL-GNVS-VJXK-VSZH
[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2010 09:36 ]
PSN ID = Jorco
videokaart is beter van de xbox cpu op de ps3 beter. xbox heeft snellere ram en ook meer ram, en ook meer gpu ram. dus al met al is dat reden dat xbox op mulitplatform en ook velen andere games mooiste uit bus komt. en dat games meestal op xbox geprogameerd worden en dan naar ps3 geport worden is vaak ook een reden. in preciepe moet de ps3 precies zelfde versie moeten krijgen als xbox 360 maar gebeurt 90% niet. kijk naar bv red dead redemption_AN schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:59:
[quote]v8power67 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:57:
kheb de demo's vergeleken en daar is xbox 360 zeker scherper. en tikkeltje mooier.
quote]
Toch apart. De PS3 is toch krachtiger dan de Xbox?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Helaas... werkt nietJorco schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:00:
[...]
Ik weet overigens niet of de code voor Creation Centre vaker gebruikt kan worden, anders voor de liefhebber bij deze:
8VPL-GNVS-VJXK-VSZH
"Find what you love and let it kill you"
Van de EA site: Een code kan slechts eenmalig gebruikt worden. Zorg er dus voor dat je je met de juiste EA-account hebt aangemeld als je een code wilt verzilveren.Jorco schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:00:
[...]
..knip..
8VPL-GNVS-VJXK-VSZH
[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2010 09:36 ]
Wat een drama weer zeg online
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Met 11? Misschien logisch in de aanloop van...Mars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:07:
Pff en weer een disconnect er bij.
Wat een drama weer zeg online
Al had ik laatst met 10 ook twee disconnects van de 5 sessies. Al waren die moedwillig afgebroken door de tegenstander die achter stond tegen mij.
Wat mij betreft mogen we op XBL 's gaan filteren op leeftijd. Ik wil alleen spelen tegen mensen die 24+ zijn.
Trouwens ook nog tip voor luie mensen die hun VP wat beter willen maken. Laat je VP in de Arena en disconnect je controller(s), vervolgens gaat de CPU lekker goaltjes maken waardoor je afstandsschoten en dergelijke krijgt waarbij de goals gewoon tellen voor de 'achievements' (weet niet hoe die dingen heten
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Haha leuke uitvinding maar denk niet dat ze arena accomplishments zo moeilijk zijn. Maar mocht ik er moeite mee hebben zou ik dit zeker wel gebruiken hehe.Kluutmaran schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:23:
@Mars18 ken je de functie dat je alleen tegen spelers met maximaal 25% DNF niet?
Trouwens ook nog tip voor luie mensen die hun VP wat beter willen maken. Laat je VP in de Arena en disconnect je controller(s), vervolgens gaat de CPU lekker goaltjes maken waardoor je afstandsschoten en dergelijke krijgt waarbij de goals gewoon tellen voor de 'achievements' (weet niet hoe die dingen heten). Voor de overige kun je met 2de controller de keeper zijn (en dus gewoon een leeg doel kunt maken) waardoor vrije trappen maken en penalty's een eitje wordt, ook makkelijk voor keeper passeren aangezien deze dan een keer geen overtreding op je maakt.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 29-09-2010 00:05 ]
hoort de ander dat dan ook?JBS schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:04:
Iemand op de 360 al een eigen MP3'tje gebruikt als tune bij een goal?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee tis alleen voor je zelf.
Zou ook wel erg zijn, telkens extra data over de lijn.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die Arena accomplishments zijn goed te halen, na uurtje klooien in Arena hoef ik er nog maar 2... Makkelijk om je VP te levelen, zit na Arena en wat games al op 16%Striptease schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:35:
[...]
Haha leuke uitvinding maar denk niet dat ze arena accomplishments zo moeilijk zijn. Maar mocht ik er moeite mee hebben zou ik dit zeker wel gebruiken hehe.
Nee het probleem ligt niet bij de tegenstander.Kluutmaran schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:23:
@Mars18 ken je de functie dat je alleen tegen spelers met maximaal 25% DNF niet?
Trouwens ook nog tip voor luie mensen die hun VP wat beter willen maken. Laat je VP in de Arena en disconnect je controller(s), vervolgens gaat de CPU lekker goaltjes maken waardoor je afstandsschoten en dergelijke krijgt waarbij de goals gewoon tellen voor de 'achievements' (weet niet hoe die dingen heten). Voor de overige kun je met 2de controller de keeper zijn (en dus gewoon een leeg doel kunt maken) waardoor vrije trappen maken en penalty's een eitje wordt, ook makkelijk voor keeper passeren aangezien deze dan een keer geen overtreding op je maakt.
Ik word gewoon uit de ea server geknald, en dit kost mij een verlies
En ja met fifa 11
Bullycrapv8power67 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:57:
Nou.. 1x inladen in het begin van de game kan toch? virtual pro uiterlijk wordt toch ook niet elke keer opnieuw ingeladenOuterspace schreef op woensdag 29 september 2010 @ 01:29:
[...]
Zou ook wel erg zijn, telkens extra data over de lijn.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De ps3 versie is echt wat waziger hoor,
Trouwens de tele camera, die ik altijd gebruik.
Is in fifa 11 wat meer ingezoomd standaard, je hebt minder overzicht nu
Je moet kiezen voor een andere camera die heet co-op, dat staat ie veel verder van het veld, maar je ziet bijna continue de hele breedte. In het begin wel wennen want alles is een stuk kleiner. Maar na een paar potjes is het goed, zeker voor clubs.Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:28:
[...]
De ps3 versie is echt wat waziger hoor,
Trouwens de tele camera, die ik altijd gebruik.
Is in fifa 11 wat meer ingezoomd standaard, je hebt minder overzicht nu
Burp
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
En mocht ie toch mooier zijn op 'de andere console', ga je dan overstappen? vast niet, so who cares?
Het werkt nu gewoon zonder serial althans ik kan er gewoon mee bezig.
http://www.ea.com/uk/football/fifa/creation-centre
Only fools are enslaved by time and space.
Wat moet ik dan doen?
En kom geen man voorbij.
Laten we het hopen : ) speelt de volledige versie beter dan de demo? las in een review van wel.Beste Stephan,
Wij verwachten uw bestelling vandaag op voorraad te krijgen en te kunnen verzenden.
Met vriendelijke groet,
Mediaoffer
www.mediaoffer.nl
Verwijderd
Yo manMars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:34:
Ik snap alleen niet hoe je nu het beste een aanval kan afronden eigenlijk. Als ik 1 op 1 met de keeper loop, komt er altijd een een verdediger nog naar me toe gesprint die dan sneller is en mij zo van de bal afzet.
Wat moet ik dan doen?
En kom geen man voorbij.
L2, L2 is the key to succes.
Lichaam erin
Euh welke knop is dat voor de rest ook al weer?Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:51:
[...]
Yo man
L2, L2 is the key to succes.
Lichaam erin
Jocky?
Ik heb het mailtje nog niet maar hoop dat ik hem ook morgen krijgsteffeh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:35:
[...]
Laten we het hopen : ) speelt de volledige versie beter dan de demo? las in een review van wel.
en ik heb de demo nu een aantal keer gespeeld op de ps3 maar als ik 1 op 1 met de keeper loop dan schiet ik meestal huizenhoog over
[ Voor 20% gewijzigd door chimera2 op 29-09-2010 10:08 ]
Ik geef je groot gelijk maar als er zo wordt geschreeuwd dat de X360 beter is dan ben ik best bereid om even een vergelijking te posten.M-Opensource schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:03:
Snap niet waarom er zo'n discussie moet zijn over wiens console mooiere graphics geeft, de meeste mensen hebben of een X360, of een PS3... Weinig mensen hebben beide, en kopen op beide Fifa 11 om dit te gaan zitten vergelijken...
En mocht ie toch mooier zijn op 'de andere console', ga je dan overstappen? vast niet, so who cares?
Die ophef altijd vind ik inderdaad ook onzin. De meeste mensen hebben geen twee consoles en gaan zeker niet wisselen voor een game.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
ja jocky in defenceMars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:59:
[...]
Euh welke knop is dat voor de rest ook al weer?
Jocky?
Maar als jij L2 doet met de bal dan gooit jouw speler lichaam erin. schouder of de rug toekeren.
is zeer handig.
Moet je wel snel zijn er waren maar een paar exemplaren nog!
heb er zelf gelijk maar 4 meegenomen
Verwijderd
WTFUnforgettable6 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:28:
MM Utrecht verkoopt het spel voor 50 euri
heb er zelf gelijk maar 4 meegenomen(ja dan gaat het snel).
waarom 4 exemplaren.
voor 3 vrienden?
WAt is je lichaam erin gooien L1 of L2 is er misschien iets waar ik dit kan terug vinden ?Unforgettable6 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:28:
MM Utrecht verkoopt het spel voor 50 euri
heb er zelf gelijk maar 4 meegenomen(ja dan gaat het snel).
MM bij de arena al geprobeerd of E-Plaza?d8nser schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:18:
Gericht schieten is met R1 (PS3), weet iemand in regio A'dam waar Fifa11 al te krijgen is?
hoi
Ga het proberen vanavondVerwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:28:
[...]
ja jocky in defence
Maar als jij L2 doet met de bal dan gooit jouw speler lichaam erin. schouder of de rug toekeren.
is zeer handig.
Ik heb ook net even gebeld met de MM te Deventer, ik kan bevestigen dat ze hem morgen pas verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:21:
ben helaas 15 min te vroeg binnen gewandeld bij de MM Deventer als ik iets later was aangekomen had ik hem zo mee kunnen nemenvoor de rest word het nergens in Deventer verkocht ze zeggen dat ze het niet hebben maar ze hebben het wel liggen maar ze verkopen het niet, jammer. Nu via consoleshop besteld dan heb ik hem morgen, geen zin om morgen weer alle winkels langs te gaan
Zal kijken of ik hem morgen ga halen, ben zeer benieuwd naar het spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2010 10:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar een paar potjes gespeeld, wel even wennen nog maar speelt toch wel lekker!
Het pasen is echt moeilijker gemaakt.
Paar irritaties tot nu toe:
- Coach mode is nog steeds zo tergend traag, duurt gewoon een minuut ofzo voordat ie naar de volgende wedstrijd gesimuleerd is tijdens de transferperiode wtf. Dacht dat ze deze wel zouden versnellen
- Nederlandse commentaar is sowieso gaar, maar om 10x achter elkaar dezelfde "hij maakt een tackle" te horen is wel heel erg slecht... kan me niet herinneren dat dit in FIFA10 zo was
- Viel me in de demo al op maar je mannetjes lijken soms wel te schuiven over het veld
- Dat de mannetjes elkaar in de armen vliegen na een goal is wel leuk bedacht, maar om dit na elke goal te laten zien is wel een beetje gay
Wat betreft het in elkaar vliegen van de armen, dat gebeurt alleen als je dicht bij een ander ventje staat. Als jij gewoon wegloopt en je geeft niemand de kans om je te pakken dan kun jeje dans moves doen
zie YouTube: Fifa 11 New Finishing Celebrations Tutorial
Burp
Kan er inderdaad nu ook in, het is blijkbaar vrijgegeven. Ga er vanavond even goed mee spelen, ben benieuwd of we voor GoT United de boel hierin kunnen regelen.LoneRanger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:27:
[...]
Het werkt nu gewoon zonder serial althans ik kan er gewoon mee bezig.
http://www.ea.com/uk/football/fifa/creation-centre
Verwijderd
Ik heb hem toch echt gister meegekregen bij MM Deventer. De PS3 versie lag al in het schap. De Xbox 360 versie werd nog voor mij uit een doos gevist die al in de winkel stond.Outerspace schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb ook net even gebeld met de MM te Deventer, ik kan bevestigen dat ze hem morgen pas verkopen.
Zal kijken of ik hem morgen ga halen, ben zeer benieuwd naar het spel.
Dat tackle-gebeuren is echt slecht ja, maar gelukkig is het Engelse commentaar wel ok.Freshnezz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:54:
- Nederlandse commentaar is sowieso gaar, maar om 10x achter elkaar dezelfde "hij maakt een tackle" te horen is wel heel erg slecht... kan me niet herinneren dat dit in FIFA10 zo was
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
game mania Rotterdam, net gehaald
[ Voor 10% gewijzigd door soebo op 29-09-2010 11:13 ]
YepVerwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:33:
[...]
WTF
waarom 4 exemplaren.
voor 3 vrienden?
NU IN DE WINKEL! #Fifa11 #Xbox • #PS3 €55,-/ #PC • #Wii €44,- SCOOR NU!
Royz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:16:
Kreeg net een tweet van de MM:
Die?@royz_83 NU IN DE WINKEL! #Fifa11 #Xbox • #PS3 €55,-/ #PC • #Wii €44,- SCOOR NU!
* Outerspace heeft ook gehoord (telefonisch) dat hij te koop is bij de Gamemania in Arnhem. Dan toch maar het vrouwtje op pad sturen
If you see me running, try to catch up
Welke Media Markt betreft dit?Royz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:16:
Kreeg net een tweet van de MM:
edit: arena en almere dus
zie ook het overzicht van budgetgaming:
http://www.budgetgaming.nl/news/1581.html
55 euro bij mm den haag.
[ Voor 62% gewijzigd door StanTheMan op 29-09-2010 11:24 ]
Goed, ik merk dus dat het al wel verkocht wordt voor de releasedate. Krijgen ze daar geen problemen mee?
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2010 11:23 ]
Dat is idd echt zwaar irri.. denk dat ik het commentaar ook maar op Engels ga zettenFreshnezz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:54:
Volgens mij kan dat niet.M-Opensource schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:05:
[...]
Kan er inderdaad nu ook in, het is blijkbaar vrijgegeven. Ga er vanavond even goed mee spelen, ben benieuwd of we voor GoT United de boel hierin kunnen regelen.
Sowieso creëer je je eigen VP maar voor je eigen logo etc zou het wel leuk zijn.
Als ik zo kijk naar de clubs die er al zijn voor Fifa11 dan moet je dus nog steeds een bestaand team kiezen.
Wel veel spelers trouwens met een ovr van 99, wat daar de lol van is snap ik niet.
Het is juist zo leuk om verschillende spelers te maken, een kleine dribbelaar als spelmaker, een lange stugge centrale verdediger etc.
Mijn eerste creatie "John Lighthouse"[ovr79] is een torenhoge spijkerharde verdediger die amper over de middenlijn komt behalve met corners natuurlijk.
Altijd korte mouwen, praat veel tegen de scheids en een leider in het veld.
Hij moet het niet echt hebben van z'n passing skils maar heeft wel een vlijmscherpe tackle.
Ik denk dat ze beter een restrictie aan het aantal inzetbare punten hadden kunnen hangen, 18 spelers per team en dan x aantal punten inzetbaar.
Op die manier moet je dan creatief zijn.
Only fools are enslaved by time and space.
Zoetermeer
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat heb ik bij meerdere sportgames (Nba live had dat manco ook) een irritant punt gevonden. Geef een speler 100 punten die hij mag verdelen, dan krijg je een veel betere verhouding onder spelers. Alles op 99-100 zetten is naar mijn mening totaal niet leuk want het neemt alle uitdaging weg. Bovendien vind ik dat zoiets het spel verpest, dan komt het niet meer op individuele skills aan...LoneRanger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:29:
[...]
Wel veel spelers trouwens met een ovr van 99, wat daar de lol van is snap ik niet.
Het is juist zo leuk om verschillende spelers te maken, een kleine dribbelaar als spelmaker, een lange stugge centrale verdediger etc.
Ik denk dat ze beter een restrictie aan het aantal inzetbare punten hadden kunnen hangen, 18 spelers per team en dan x aantal punten inzetbaar.
Op die manier moet je dan creatief zijn.
Maar goed, heb zin in GoT United, we moeten even snel de club op gaan zetten! Als ik qua regelen ergens mee kan helpen, let me know... Wil hier enthousiast aan gaan beginnen
Heel vervelend. In fifa 10 was het dan altijd een doelpunt wel.
ForeGames heeft alleen nog geen voorraad, net voor niets uit m'n werk naar toe gelopen
Maar iemand al een idee hoe je chants toevoegt bij de PC versie?
Verwijderd
1m97 lange keeper gemaakt.
jeezes wat is het aanpassen zeg dat keeperen
Als ik volgende week weer van me volle inet kan genieten wil ik wel in de club
Driehoekje gebruiken inplaats van X.Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:44:
Als je in de 16 loopt en je wilt hem nog net even over passen naar een vrijstaande spelers speelt die hem af en toe ook naar de keeper.
Heel vervelend. In fifa 10 was het dan altijd een doelpunt wel.
Ligt aan EA, even naar je dashboard gaan, Fifa 11 opnieuw starten, XBL game starten.shoombak schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:50:
Game gehaald bij MM Utrecht - Xbox, als ik mijn online pass (serial invoeren op een console, wordt dat de nieuwe trend) maar hij geeft aan dat de code al gebruikt is? wtf
Als het goed is zegt ie dan dat je pass corrupt is en download ie m opnieuw, en dan werkt het wel.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Originally Posted by PWride, FIFA UK Community Manager :
Hi All,
For those in the US that have bought the game today and had trouble redeeming your Online Pass code I would suggest waiting until tomorrow. Tuesday is the weekly maintenance day for EA Online Services and this may be one of the services being updated at the moment.
You have a 7 day free trial you can utilise to start playing online and when you boot the game up tomorrow it will once again ask you to enter your Online Pass Code.
Thanks
Burp
Klopt, is een foutAlusion schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:51:
Iemand ook al met Arsenal gespeeld? Als Sébastien Squillaci aan de bal is zegt het Engelse commentaar, Sébastien Angelheart of Engelheart,,,,iets dergelijks...als ik me kan herinneren heel vaag. Zal vanavond nog eens kijken:)
Maar iemand al een idee hoe je chants toevoegt bij de PC versie?
Dat was in Fifa 10 ook al. Had van de zomer transfers doorgevoerd voor Arsenal en viel me ook al op dat de commentators hem zo noemen.Alusion schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:51:
Iemand ook al met Arsenal gespeeld? Als Sébastien Squillaci aan de bal is zegt het Engelse commentaar, Sébastien Angelheart of Engelheart,,,,iets dergelijks...als ik me kan herinneren heel vaag. Zal vanavond nog eens kijken:)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
HOI.
Ik heb inderdaad een controller gekocht:) Om in de trainingsmode te komen moet je op de "menu" knop drukken als je in de arena bent.(maar dit is op de controller) Het is vast wel mogelijk om de menuknop op een toetsenbord in te stellen.Metalbuster schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:09:
Je moet nu bijna een controller kopen om normaal te spelen op de PC. Ook kan ik geen trainingsmode vinden op de PC, behalve dan de arena. Zou graag eens corners en vrijetrappen oefenen.
Binnen! Via Consoleshop.nl
In de pauze even naar huis gereden. Meteen Custom Chants getest.. werkt goed! Alleen wat 'zacht'.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Cool, straks maar ff snel langs de stad dan. Heb 'm bij bol.com al geannuleerd.. Nu alleen hopen dat ik niet mis grijp
"It's about time you showed up Fox!"
Nice! Vanmiddag de stad in dusVerwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:21:
Hij is in Leeuwarden echt overal te koop, heb het zien liggen in veel winkels. Uiteindelijk aangeschaft bij GameMania
Verwijderd
Bij de MediaMarkt schijnt 'ie 49,95 te zijn. Tja, daar ben ik dan niet heengefietst, dus als je 'm een tientje goedkoper wilt dan menig andere zaak moet je naar de MM
Dit topic is gesloten.