Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bedankt voor de updates chrisab!

ik heb hem maar bij consoleshop besteld. Hopelijk ploft ie morgen op de deurmat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:23:
Hier even een update uit Rotterdam:
Dixons, nee
FRS, nee
MM, nee
Bart Smit, nee
E-Plaza, nee
GameMania, nee
Helaas in Rotterdam dus nog niemand die hem verkoopt.. Ik verwacht dat ik morgen meer kans heb!
hahah dat scheelt me zoekwerk, dankje :P

valt me tegen van eplaza :P
Waar is trouwens de game mania in rotterdam?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff aangemeld wil het spel zelf ook graag. Belg uit mijn vriendenlijst heeft hem met bon.
Misschien helpt het om de winkels hem te laten verkopen.

http://img185.imageshack.us/i/foto0193m.jpg/
http://img440.imageshack.us/i/image201009280001.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/image201009280003.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
yoafro die zit op de groene hilledijk en nog ergens stata op hun site.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Al deze toko's lopen wel het risico op één of andere manier gestraft te worden. Voor hetzelfde geld krijgen ze volgend jaar alle releases 2 weken later. Ben je mooi in de aap gelogeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Eindhoven dus totaal niets vandaag..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Geen dank, kleine moeite om elkaar even te helpen! De GameMania's in Rotterdam zit op de Noordmolenstraat 26.. De bon van GameMania is trouwens echt onleesbaar! Ik had ze tenet aan de lijn maar ze gingen hem echt nog niet verkopen. Ook al verkopen andere GameMania's hem wel dan zouden ze het nog niet doen.. En de man in de MM vertelde mij dat die inderdaad in Deventer lag in de MM maar daar inmiddels weer uit te schappen is gehaald.. Vorige keer met RDR had ik hem ook 1 dag van te voren, en bij de FRS nog wel! Eigenlijk haal ik nooit een spel daar, tenet werd ik ook niet als een klant geholpen. Ik begrijp dat veel mensen het komen vragen of Fifa 11 er al is maar ik vroeg het gewoon netjes en toen kreeg ik als antwoord terug: 30 september staat er toch dus donderdag! Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10 19:15
Wel apart dat in de grote steden geen van de winkels het aan 'durft'.

[ Voor 43% gewijzigd door Pompi op 28-09-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GameMania Eindhoven is tot 19:00 geopend
Maar die verkopen 'm niet..

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2010 16:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Edit: Ik ga hem morgen bij consoleshop halen in Rotterdam, daar ligt hij morgen vanaf 12:00 in de schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 16:11
Net bij dew GM geweest in arnhem met de vraag waarom ze achter blijven op andere filialen en of ze wouden bellen naar die 3 filialen voor bevestiging. De verkoper begreep me verhaal maar zonder bericht van het hoofdkantoor doet hij hem niet in de verkoop. Het is dus wachten op de consoleshop versie morgen op me mat valt.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wel leuk dat mensen door een foto denken het spel mee te kunnen krijgen. Ik zeg niet dat het je sowieso niet lukt maar de winkel is nergens toe verplicht. Sterker nog, de winkel is helemaal niet gerechtigd om het spel al te verkopen. Het is dus eigenlijk precies andersom: "Kijk mevrouw/meneer van winkel X, het spel is al verkocht bij winkel Y". "Oei, we zullen het gelijk gaan melden bij EA". * Winkel Y krijgt flinke bestraffing. :+

Hoe zit dat overigens met die winkels die hem al verkopen? Hebben zij een contract getekend waarin bepaalde voorwaarden staan? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de consequenties voor deze winkels zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door LuPo op 28-09-2010 16:49 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 21:52

@r!k

It is I, Leclerq

Ik snap sowieso dat embargo niet zo, als EA het nou gewoon vrijgeeft hebben de een hoop tevreden gamers en zijn ze Pro Evo nog wat meer voor.

Lijkt me dubbel winst voor ze.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
@r!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:51:
Ik snap sowieso dat embargo niet zo, als EA het nou gewoon vrijgeeft hebben de een hoop tevreden gamers en zijn ze Pro Evo nog wat meer voor.

Lijkt me dubbel winst voor ze.
Wat ook raar is in andere landen verkopen ze hem ook al, dus waarom moeten de winkels wachten als ze hem al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:25:
[...]

Van boetes is bij deze release geen sprake ;)

[afbeelding]
Er staat boven: Betreft: Street-date overeenkomst

Wat staat er in die overeenkomst dan? Het kan best zijn dat ze misschien geen boete krijgen, maar de volgende keer de game gewoon veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Op consoleshops.nl staat dat ie op voorraad is dus dat betekent dat als je hem voor 22.00 besteld het morgen in huis is maar ik weet niet in hoeverre deze site betrouwbaar is aangezien ik hem gewoon donderdag in iedere game winkel kan kopen. Heeft er iemand ervaring of ook op deze site besteld ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:56:
[...]

Er staat boven: Betreft: Street-date overeenkomst

Wat staat er in die overeenkomst dan? Het kan best zijn dat ze misschien geen boete krijgen, maar de volgende keer de game gewoon veel later.
Dat zou heel goed kunnen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 11:11
Consoleshop.nl is betrouwbaar. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat EA dit soort forumpies gewoon checked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:41

_AN

Striptease schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:01:
Op consoleshops.nl staat dat ie op voorraad is dus dat betekent dat als je hem voor 22.00 besteld het morgen in huis is maar ik weet niet in hoeverre deze site betrouwbaar is aangezien ik hem gewoon donderdag in iedere game winkel kan kopen. Heeft er iemand ervaring of ook op deze site besteld ?
Ik kan je vertellen dat Consoleshop betrouwbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Okej thx enige probleem is dat ik morgen tot 5 uur school heb en wss ook niemand thuis is. Zucht ik zit al 5 weken op school, ben elke dag rond 2 uur thuis en dan is er wel iemand hier maar toevallig heb ik een roosterwijziging en ben ik tot 5 uur op school en woensdag is meestal niemand thuis. jaja ziekmelden denk ik ahhaha.neej dat gaat te ver lol.

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-09-2010 17:13 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Weet iemand of gamemania al verkoopt? Want dan ga ik nog ff snel voor sluitingstijd naar die bij me in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Pompi schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:13:
Weet iemand of gamemania al verkoopt? Want dan ga ik nog ff snel voor sluitingstijd naar die bij me in de buurt.
Waarschijnlijk niet. Blijkbaar alleen de GM in Dordrecht, die schijnen toestemming te hebben omdat hij daar al door meerdere winkels wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
CaptainCharisma schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:14:
[...]
Waarschijnlijk niet. Blijkbaar alleen de GM in Dordrecht, die schijnen toestemming te hebben omdat hij daar al door meerdere winkels wordt verkocht.
Maar als die mag heeft hoofdkantoor toestemming gegeven en die geven pas toestemming nadat de maker dat geeft, dus waarom kunnen al hun filialen dat dan niet doen:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Pompi schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:15:
[...]

Maar als die mag heeft hoofdkantoor toestemming gegeven en die geven pas toestemming nadat de maker dat geeft, dus waarom kunnen al hun filialen dat dan niet doen:S?
Dat zal te maken hebben met gelijke concurrentie. De winkels in die regio mogen het spel verkopen. Erg lame, maar het is wat het is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben helaas 15 min te vroeg binnen gewandeld bij de MM Deventer als ik iets later was aangekomen had ik hem zo mee kunnen nemen :( voor de rest word het nergens in Deventer verkocht ze zeggen dat ze het niet hebben maar ze hebben het wel liggen maar ze verkopen het niet, jammer. Nu via consoleshop besteld dan heb ik hem morgen, geen zin om morgen weer alle winkels langs te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 16:53
videoland in groningen verkoopt ze nog gewoon.
nog genoeg op voorraad zowel ps3 als xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:21:
ben helaas 15 min te vroeg binnen gewandeld bij de MM Deventer als ik iets later was aangekomen had ik hem zo mee kunnen nemen :( voor de rest word het nergens in Deventer verkocht ze zeggen dat ze het niet hebben maar ze hebben het wel liggen maar ze verkopen het niet, jammer. Nu via consoleshop besteld dan heb ik hem morgen, geen zin om morgen weer alle winkels langs te gaan
Ben er net geweest moest toch ff naar de Jumbo, maar geen fifa 11 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net bij de Nedgame in Utrecht, game stond gewoon in de rekken, maar mocht het spel niet meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Den Haag (binnenstad)
MM: Nee
Intertoys: Nee
Van leest; had echte doosjes buiten staan, die met het eredivisie logo maar; Nee
Dynabyte: Nee
Dixons: Nee
V&D: Nee
Gameshop: Nee
Bart Smit: Nee
De Kijkshop: Nee

Rijswijk- De boogaard
E-plaza: Nee
Dynabite: Nee

Voorburg - Koningin Julianaplein
Van Leest: Nee

Leidschendam - Leidsenhage
Gamemania: Nee
Intertoys: Nee
Dixons (2x): Nee, Nee.
Dynabite: Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Het wordt dus hopelijk morgen voor de meesten hier:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
ook besteld bij de Consoleshop. Morgen toch thuis werken dus afleveren die hap :)
Erg veel zin om al die acc. te gaan halen.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:55
Eind van de middag effe langs Dynabyte, FRS, Intertoys en Bart Smit maar geen van allen wou al verkopen. Dus toch maar bij Consoleshop besteld zodat ik hem morgen al heb. Behalve FRS noemden ze allemaal donderdag pas als verkoop dag. Sterker nog, Dynabyte kreeg hem pas donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unforgettable6
  • Laatst online: 13-09-2024
Iemand in Arnhem al succes?
Nedgame = uitverkocht.

Maat gesproken die bij de MM werkt en het schijnt dat ze vanavond gaan verkopen rond 20.00u... Ik bel rond die tijd nog wel of het waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zou goed kunnen. Doet MM Eindhoven wel vaker geloof ik.
Aangezien de andere winkels dan toch dicht zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Op de website van dynabyte staat nu ook ineens vanaf 30 september, vanmiddag stond er nog de 29ste! Heb hier toen ook meteen een email over naar ze gestuurd, nog geen reactie binnen gekregen.. Hoop toch stiekem dat ik em morgen binnen krijg van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel al een tijdje binnen van de nieuwsgroepen voor de PC.
Wat een tegenvaller, loopt net zo dramatisch slecht als de demo, maakt niet uit of ik nou Low of High setting gebruik.

PES > FIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Eindhoven
- Free record shop: nee
- Free record shop station: nee
- Dixons: nee
- Media Markt: nee

Den Bosch:
- E-plaza: nee
- Re-play: nee

Tilburg:
- Saturn: nee
:(

[ Voor 8% gewijzigd door tiswat op 28-09-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Op het forum van psonly.nl zegt iemand dat hij bij de MediaMarkt Utrecht voor 49,95 in de schappen ligt. Ik ga zo even met de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 19:16
Hoe zit het met die code eigelijk? er staat single-use, maar is dat account of xbox gebonden?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:30:
Wat een tegenvaller, loopt net zo dramatisch slecht als de demo, maakt niet uit of ik nou Low of High setting gebruik.

PES > FIFA
Erg nuttige post, totaal niet...

Je hebt een niet legale versie, wie zegt dat deze hetzelfde draait als de final release? En post je spec eens.

Vraag me overigens af of dit de reden van je post was, of gewoon ff de PES fanboy uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 20:48
Ik heb hem :D
Bij gamemania gehaald.

De ps3 versie is echt lelijker dan de xbox versie :(
FIWC gewoon op ps3

Afbeeldingslocatie: http://web12.twitpic.com/img/169354629-e304b7cf9004abcad759dddb31acb17c.4ca21808-scaled.jpg

Vind de full game niet sneller als de demo eigenlijk. Gaat echt een lastige fifa worden :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Een maat van mij gaat nu naar Utrecht MediaMarkt om te kijken of die daar ligt, tenet ook nog even ter bevestiging gebeld met klantenservice en ja hij ligt in de schappen! Super vanavond lekker Fifa 11 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PES > FIFA
Tijd voor een nieuwe PC en de legale versie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 23:13

Melkaz

Melkazar

PES > FIFA
Fifa 11 op de PC is niet de versie van de Xbox en Playstation. net de PC versie gespeeld, en is gewoon een kopie van Fifa 10 met de teams die geupdate zijn.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:34:
[...]

Erg nuttige post, totaal niet...

Je hebt een niet legale versie, wie zegt dat deze hetzelfde draait als de final release? En post je spec eens.

Vraag me overigens af of dit de reden van je post was, of gewoon ff de PES fanboy uit te hangen.
Het is een gekraakte versie van Reloaded dus deze zal niet anders zijn als de final release.

Specs: Intel 2,4 ghz Core 2 Duo. XFX Geforce GTX275, 4gb ram, Vista 64-bit.
Zou toch voldoende moeten zijn om Fifa vloeiend te kunne laten lopen.
Op internet alle soorten updates/tweaks gedaan om de demo normaal te kunne laten lopen, maar zonder resultaat.

En nee, ik ben geen PES fanboy. Ik was dit jaar serieus van plan om FIFA te proberen voor de PC, maar na de installatie was ik wéér zwaar teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:41:
Een maat van mij gaat nu naar Utrecht MediaMarkt om te kijken of die daar ligt, tenet ook nog even ter bevestiging gebeld met klantenservice en ja hij ligt in de schappen! Super vanavond lekker Fifa 11 spelen :)
Vanavond dan ook misschien in Eindhoven?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Trouwens even een vraag: kan ik vanavond gewoon wel al online spelen op de PS3 met Fifa 11? Dus tegen iemand anders of moet ik dan wachten tot 30 september? Als dat laatste het geval is dan zou het wel lelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Je kunt al online. :) En heeft die vriend hem al kunnen bemachtigen in MM Utrecht? Liggen er nog veel?

[ Voor 65% gewijzigd door WickedWizard op 28-09-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Neiging om vanavond toch naar MM Eindhoven te rijden. Zul je zien dat ze er na 20:00 gewoon in de schappen liggen.
M'n Consoleshop versie die ik morgen krijg verkoop ik wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Ik krijg straks bericht dus ik laat het jullie gelijk weten als ik meer weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:45:
[...]

Het is een gekraakte versie van Reloaded dus deze zal niet anders zijn als de final release.

Specs: Intel 2,4 ghz Core 2 Duo. XFX Geforce GTX275, 4gb ram, Vista 64-bit.
Zou toch voldoende moeten zijn om Fifa vloeiend te kunne laten lopen.
Op internet alle soorten updates/tweaks gedaan om de demo normaal te kunne laten lopen, maar zonder resultaat.

En nee, ik ben geen PES fanboy. Ik was dit jaar serieus van plan om FIFA te proberen voor de PC, maar na de installatie was ik wéér zwaar teleurgesteld.
Klagen dat EA zijn best niet doet om jou een geweldige game ervaring te bieden zonder dat je er voor betaald, hoe egocentrisch kun je zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Mars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:38:

Vind de full game niet sneller als de demo eigenlijk. Gaat echt een lastige fifa worden :(
vind dit eigenlijk wel positief. Meer uitdaging :)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 24-10 14:40
Mhh, ik ben tot dusver totaal niet onder de indruk van deze game. De verdedigers lijken elke aanvaller eruit te rennen als de aanvaller eenmaal de bal heeft (kom op, hoeveel verdedigers zijn nu dubbel zo snel als Dzudzak?). Verder vind ik het jammer dat het team zo lang achterin blijft hangen bij balovername. Ik wil meteen naar voren, ze blijven de hele tijd als een snel pussies achter de bal. Maak gewoon ruimte en ga diep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:56:
Mhh, ik ben tot dusver totaal niet onder de indruk van deze game. De verdedigers lijken elke aanvaller eruit te rennen als de aanvaller eenmaal de bal heeft (kom op, hoeveel verdedigers zijn nu dubbel zo snel als Dzudzak?). Verder vind ik het jammer dat het team zo lang achterin blijft hangen bij balovername. Ik wil meteen naar voren, ze blijven de hele tijd als een snel pussies achter de bal. Maak gewoon ruimte en ga diep!
Eredivisie en dat soort minder populaire divisies zijn altijd zo onrealistisch als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:52:
[...]

Klagen dat EA zijn best niet doet om jou een geweldige game ervaring te bieden zonder dat je er voor betaald, hoe egocentrisch kun je zijn...
Ik probeer liever eerst een spel door middel van een download, voordat ik het koop. Als het bevalt, zou ik alsnog tot een koop overgaan vanwege de online mogelijkheden.

Tot nu toe ben ik dus blij dat ik niet betaald heb. Ik heb genoeg reden om te klagen. Ben niet van plan om 50 euro door de plee te spoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:56:
Ultra-aanvallend spelen. Je zal veel meer spelers voorin hebben en achterin zal het een gatenkaas worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:25
Toch denk ik dat je iets fout doet, ik heb de demo gespeeld en alle settings op High en bij mij liep het spel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Mhh, ik ben tot dusver totaal niet onder de indruk van deze game. De verdedigers lijken elke aanvaller eruit te rennen als de aanvaller eenmaal de bal heeft (kom op, hoeveel verdedigers zijn nu dubbel zo snel als Dzudzak?). Verder vind ik het jammer dat het team zo lang achterin blijft hangen bij balovername. Ik wil meteen naar voren, ze blijven de hele tijd als een snel pussies achter de bal. Maak gewoon ruimte en ga diep!
[quote] je moet de bal ook doorstoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:25
Dat is niet echt de oplossing van zijn probleem. Hij geeft duidelijk aan dat Dzudszak eruit wordt gerend door bijna iedere verdediger, dat is gewoon slecht werk van EA en heeft niets met wel/niet doorstoten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

JanW schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:10:
Dat is niet echt de oplossing van zijn probleem. Hij geeft duidelijk aan dat Dzudszak eruit wordt gerend door bijna iedere verdediger, dat is gewoon slecht werk van EA en heeft niets met wel/niet doorstoten te maken.
Jawel, want als hij de bal meer voor zich uit tikt, dan gaat ie ook (een stuk) sneller rennen en dan is een snelle aanvaller vaak wel sneller dan een verdediger. Een speler is met bal langzamer dan zonder bal, en dat was met FIFA10 eigenlijk niet zo.

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 28-09-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
En ik stoot door, maar op een gegeven moment is er geen speler meer die of diep gaat of uberhaubt voor je is. Als je dan bij de middellijn bent moet je nog een heeel stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:14:
En ik stoot door, maar op een gegeven moment is er geen speler meer die of diep gaat of uberhaubt voor je is. Als je dan bij de middellijn bent moet je nog een heeel stuk :P
Dan wordt het tijd om te gaan passen en dat kan ook breed of terug, hoeft niet per cee altijd voor uit. Je moet voor FIFA11 gewoon veel meer voetbalinzicht hebben, echt een hele vooruitgang vergeleken met FIFA10.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 28-09-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Het is zelfs zo erg dat dit ook met Robben het geval is, doorgebroken kent FIFA 11 niet zo snel helaas.

Wat wel super werkt zijn voorzetten vanaf de zijkant. Ik heb bij FIFA 11 nu al meer goals via voorzet en binnen koppen gemaakt dan in heel FIFA 10!

Corners neem ik trouwens 3/4 en naar boven in blijven duwen dan valt ie lekker voor de goal, zelfs als je per ongeluk 5/6 ofzo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Rennen is echt wel traag ja in FIFA 11, Komt mede door dat verdedigers zo fysiek zijn, je komt echt haast geen man meer voorbij

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 21:52

@r!k

It is I, Leclerq

Mars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:22:
Rennen is echt wel traag ja in FIFA 11, Komt mede door dat verdedigers zo fysiek zijn, je komt echt haast geen man meer voorbij
Meer met de rechterstick de bal vooruit tikken, zo kun je ook een man voorbij komen vanuit stilstand, doe het vaak genoeg in de demo.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
MediaMarkt Utrecht heeft er nog genoeg op voorraad en vanavond open tot 21:00 dus als je toch in de buurt bent ga even langs en halen dat spel! Na de wedstrijd van vanavond gelijk maar is een paar potjes doen en eigen clubliederen toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

@r!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:24:
[...]

Meer met de rechterstick de bal vooruit tikken, zo kun je ook een man voorbij komen vanuit stilstand, doe het vaak genoeg in de demo.
Ik krijg het idee, dat veel mensen dat niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
ChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:26:
MediaMarkt Utrecht heeft er nog genoeg op voorraad en vanavond open tot 21:00 dus als je toch in de buurt bent ga even langs en halen dat spel! Na de wedstrijd van vanavond gelijk maar is een paar potjes doen en eigen clubliederen toevoegen!
Bedankt voor de heads-up, ik ga nu richting Hoog Catharijne met een vriend om twee PS3 exemplaren op te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MM Utrecht, MM Rotterdam.. verkopen ze nu.
Dan kan MM Eindhoven toch niet achterblijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:26:
[...]

Ik krijg het idee, dat veel mensen dat niet weten.
Bedankt voor de tip, maar dat gebruik ik al sinds fifa 07 hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charie
  • Laatst online: 27-10-2022
MM Utrecht en MM Rotterdam?
Weet iemand of MM Rijswijk nu ook verkoopt, mn vriendin heeft zojuist me mobiel meegenomen dus kan niet bellen hierzo :(
070-3728200

[ Voor 13% gewijzigd door Charie op 28-09-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-10 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:38:
Ik heb hem :D
Bij gamemania gehaald.
In welke stad? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Laatst online: 03-07 13:38
Wat een BS!

Ik was net bij de MM in Amsterdam-Noord en die vertelden dat ze hem pas donderdag gingen verkopen!

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 16:08
Even een tweetal vragen over de PC versie (misschien dat hij beantwoord kan worden door de FIFA 10 next-gen gebruikers:

- Als ik in het speltype coach de opstelling verander (wel in de transferperiode) dan is na de wedstrijd de hele opstelling weer door elkaar gehusseld. Hoe kan ik dat oplossen?
- Wat is de optie assistent-coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dordrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Er!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:02:
Even een tweetal vragen over de PC versie (misschien dat hij beantwoord kan worden door de FIFA 10 next-gen gebruikers:

- Als ik in het speltype coach de opstelling verander (wel in de transferperiode) dan is na de wedstrijd de hele opstelling weer door elkaar gehusseld. Hoe kan ik dat oplossen?
Dan verander jij waarschijnlijk de opstelling als je al op verder gedrukt hebt. Je veranderd de opstelling dan alleen voor 1 wedstrijd. Indien je de standaard opstelling wilt wijzigen moet je ergens het teammanagement menutje zoeken in het hoofdscherm van de carriere modus (dus niet helemaal het hoofdscherm maar het scherm waar je na elke wedstrijd weer terug komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
Echt bizar dat ze de game in Dordrecht en Groningen blijkbaar al verkopen, maar in de hoofstad is ie nog niet te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Mhh, dan is dat opstellingsprobleem een Bug, want ik had het ook. Ik denk al, wat doet die Berg in het veld (ik speel zo goed als met enkel talenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Oozie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:02:
Wat een BS!

Ik was net bij de MM in Amsterdam-Noord en die vertelden dat ze hem pas donderdag gingen verkopen!
Lol niemand verkoopt um nog in Amsterdam helaas :(. Ik ga morgen maar telefoontjes plegen ipv bezoeken. Als je gewoon morgen de hele dag thuis bent of iemand in huis, dan zou ik van consoleshop bestellen dan heb je 'm sowieso morgen. Maar mij maakt het eigenlijk niet uit als ik het morgen niet krijg. Eerst CL kijken en daarna toch vroeg slapen :) .

[ Voor 34% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-09-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unforgettable6
Helaas MM Arnhem heeft ze toch niet na 20.00u :(

Iemand wel succes in Arnhem? GM is tot 21.00u ook nog open toch?

Anders haal ik em morgen wel bij MM Utrecht, moet er toch zijn!

Iemand de eredivisie geluiden al ergens online (zien) staan? (heb alles al van het EA forum, meer geluiden zijn welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
Toch maar besteld en hopelijk leveren ze de game morgen op kantoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Ik heb de clubliederen van Ajax en verder nog niks.. Stuur is een link van dat EA forum met clubliederen? Bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:30:
MM Utrecht, MM Rotterdam.. verkopen ze nu.
Dan kan MM Eindhoven toch niet achterblijven??
Welke MM in Rotterdam? Centrum verkoopt hem pas donderdag vertelden ze me 10 mins geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[message=,noline]Unforgettable6 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:17[/message]:
Helaas MM Arnhem heeft ze toch niet na 20.00u :(

Iemand wel succes in Arnhem? GM is tot 21.00u ook nog open toch?

Anders haal ik em morgen wel bij MM Utrecht, moet er toch zijn!

Iemand de eredivisie geluiden al ergens online (zien) staan? (heb alles al van het EA forum, meer geluiden zijn welkom)
Welk topic op EA Forum bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02
wat kost ie bij MM dan?
Want ik wil hem bij MM Almere kopen, maar hoor verhalen dat ie daar 49 zou zijn terwijl ik van 55 uitging.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
The DenMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:12:
Heb nog een link gevonden waar je chants kan downloaden voor Fifa 11
Lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unforgettable6
De link die Kluutmaran net gepost heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 16:28
Damnit, gelijk 1e minpunt. Geen windowed mode -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 10:18
Keb em net ook bij de MM in utrecht gehaald :)

Het wordt vanavond 2-1 voor Ajax :*) De 1-1 door El Hamdaoui kun je hier alvast zien:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38386908 :P

Het filmpje doet het alleen niet altijd.... maar als je switcht tussen "HQ on/off" wil ie meestal wel afspelen.

Bij de info staat trouwens bij difficulty dat het op amateur was, maar ik heb de game toch echt op prof staan. Dit vind ik eerst ook wel moeilijk genoeg...

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:54

MartNL

Eggbird schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:46:
Keb em net ook bij de MM in utrecht gehaald :)

Het wordt vanavond 2-1 voor Ajax :*) De 1-1 door El Hamdaoui kun je hier alvast zien:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38386908 :P

Het filmpje doet het alleen niet altijd.... maar als je switcht tussen "HQ on/off" wil ie meestal wel afspelen.

Bij de info staat trouwens bij difficulty dat het op amateur was, maar ik heb de game toch echt op prof staan. Dit vind ik eerst ook wel moeilijk genoeg...
Weet je toevallig als pes ook uit is?
Ik zit toch te wachten op de echte game en niet deze.
Al heb ik hem wel gekocht natuurlijk maar dat is voor de kids ofcourse.
Zij vinden fifa beter omdat het makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 10:18
MartNL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:
[...]

Had ik nog wel even naar gezocht, maar zag em zo nergens liggen.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het lijkt er op dat de zeikerds weer hebben gewonnen. Sinds de patch is het spel weer sneller geworden en het lijkt er op dat je Pro Passing kan uitzetten in Online Ranked Matches. Oftewel PingPong-Passing is terug! Geweldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:55
MartNL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:
[...]

2007 belde net, ze willen hun grap terug :+

Moet dit nou echt?

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:
Het lijkt er op dat de zeikerds weer hebben gewonnen. Sinds de patch is het spel weer sneller geworden en het lijkt er op dat je Pro Passing kan uitzetten in Online Ranked Matches. Oftewel PingPong-Passing is terug! Geweldig....
Dit meen je hopelijk niet? :? jezus wat triest.. ;(

Word die game al stug gemaakt nog voordat de meeste 'm in huis hebben |:(

[ Voor 9% gewijzigd door EnzymeNL op 28-09-2010 21:44 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
pfff 1e wedstrijd verloor ik, daarna 4 achter elkaar gewonnen
6e wedstrijd sta 1-0 voor, verlies ik de verbinding met ea.

klote

[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 28-09-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Moet zeggen, het algehele spel (speel VP in career mode) is toch echt een stuk lastiger geworden. Passes zijn moeilijk en het voorbij lopen van een verdediger is er echt niet meer bij... Soms is aan de bal blijven al een uitdaging.

Het feit dat de AI ook nog eens tricks uithaalt of je heel droog afkapt en jouw voorbij laat glijden maakt het ook niet makkelijker...

Het gaat wat uurtjes nodig hebben om dit helemaal in de vingers te krijgen. Desondanks m'n VP al naar 8% getild :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:
Yeeyy ping pong passen is back :+ . Waar heb jij dit gelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 15:08
Is de pc versie gelijk aan de console versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yeah!

Beste heer Rick van Overbeek,

Je bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer XXXX is vandaag verzonden naar het volgende adres:

XXXXX

De bestelling zal worden aangeboden door TNT Post onder afzender "Coolblue B.V.".

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.