Burp
Verwijderd
hahah dat scheelt me zoekwerk, dankjeChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:23:
Hier even een update uit Rotterdam:
Dixons, nee
FRS, nee
MM, nee
Bart Smit, nee
E-Plaza, nee
GameMania, nee
Helaas in Rotterdam dus nog niemand die hem verkoopt.. Ik verwacht dat ik morgen meer kans heb!
valt me tegen van eplaza
Waar is trouwens de game mania in rotterdam?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 16:33 ]
Verwijderd
Misschien helpt het om de winkels hem te laten verkopen.
http://img185.imageshack.us/i/foto0193m.jpg/
http://img440.imageshack.us/i/image201009280001.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/image201009280003.jpg/
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 43% gewijzigd door Pompi op 28-09-2010 16:43 ]
Maar die verkopen 'm niet..
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2010 16:42 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hoe zit dat overigens met die winkels die hem al verkopen? Hebben zij een contract getekend waarin bepaalde voorwaarden staan? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de consequenties voor deze winkels zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door LuPo op 28-09-2010 16:49 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Lijkt me dubbel winst voor ze.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Wat ook raar is in andere landen verkopen ze hem ook al, dus waarom moeten de winkels wachten als ze hem al binnen hebben.@r!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:51:
Ik snap sowieso dat embargo niet zo, als EA het nou gewoon vrijgeeft hebben de een hoop tevreden gamers en zijn ze Pro Evo nog wat meer voor.
Lijkt me dubbel winst voor ze.
Er staat boven: Betreft: Street-date overeenkomstVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:25:
[...]
Van boetes is bij deze release geen sprake
[afbeelding]
Wat staat er in die overeenkomst dan? Het kan best zijn dat ze misschien geen boete krijgen, maar de volgende keer de game gewoon veel later.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Dat zou heel goed kunnen idd.SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:56:
[...]
Er staat boven: Betreft: Street-date overeenkomst
Wat staat er in die overeenkomst dan? Het kan best zijn dat ze misschien geen boete krijgen, maar de volgende keer de game gewoon veel later.
Ik kan je vertellen dat Consoleshop betrouwbaar is..Striptease schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:01:
Op consoleshops.nl staat dat ie op voorraad is dus dat betekent dat als je hem voor 22.00 besteld het morgen in huis is maar ik weet niet in hoeverre deze site betrouwbaar is aangezien ik hem gewoon donderdag in iedere game winkel kan kopen. Heeft er iemand ervaring of ook op deze site besteld ?
[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-09-2010 17:13 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Waarschijnlijk niet. Blijkbaar alleen de GM in Dordrecht, die schijnen toestemming te hebben omdat hij daar al door meerdere winkels wordt verkocht.Pompi schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:13:
Weet iemand of gamemania al verkoopt? Want dan ga ik nog ff snel voor sluitingstijd naar die bij me in de buurt.
Maar als die mag heeft hoofdkantoor toestemming gegeven en die geven pas toestemming nadat de maker dat geeft, dus waarom kunnen al hun filialen dat dan niet doen:S?CaptainCharisma schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:14:
[...]
Waarschijnlijk niet. Blijkbaar alleen de GM in Dordrecht, die schijnen toestemming te hebben omdat hij daar al door meerdere winkels wordt verkocht.
Dat zal te maken hebben met gelijke concurrentie. De winkels in die regio mogen het spel verkopen. Erg lame, maar het is wat het is.Pompi schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:15:
[...]
Maar als die mag heeft hoofdkantoor toestemming gegeven en die geven pas toestemming nadat de maker dat geeft, dus waarom kunnen al hun filialen dat dan niet doen:S?
Verwijderd
nog genoeg op voorraad zowel ps3 als xbox360
Verwijderd
Ben er net geweest moest toch ff naar de Jumbo, maar geen fifa 11 gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:21:
ben helaas 15 min te vroeg binnen gewandeld bij de MM Deventer als ik iets later was aangekomen had ik hem zo mee kunnen nemenvoor de rest word het nergens in Deventer verkocht ze zeggen dat ze het niet hebben maar ze hebben het wel liggen maar ze verkopen het niet, jammer. Nu via consoleshop besteld dan heb ik hem morgen, geen zin om morgen weer alle winkels langs te gaan
MM: Nee
Intertoys: Nee
Van leest; had echte doosjes buiten staan, die met het eredivisie logo maar; Nee
Dynabyte: Nee
Dixons: Nee
V&D: Nee
Gameshop: Nee
Bart Smit: Nee
De Kijkshop: Nee
Rijswijk- De boogaard
E-plaza: Nee
Dynabite: Nee
Voorburg - Koningin Julianaplein
Van Leest: Nee
Leidschendam - Leidsenhage
Gamemania: Nee
Intertoys: Nee
Dixons (2x): Nee, Nee.
Dynabite: Nee
Erg veel zin om al die acc. te gaan halen.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Nedgame = uitverkocht.
Maat gesproken die bij de MM werkt en het schijnt dat ze vanavond gaan verkopen rond 20.00u... Ik bel rond die tijd nog wel of het waar is!
Aangezien de andere winkels dan toch dicht zijn.
Verwijderd
Wat een tegenvaller, loopt net zo dramatisch slecht als de demo, maakt niet uit of ik nou Low of High setting gebruik.
PES > FIFA
- Free record shop: nee
- Free record shop station: nee
- Dixons: nee
- Media Markt: nee
Den Bosch:
- E-plaza: nee
- Re-play: nee
Tilburg:
- Saturn: nee
[ Voor 8% gewijzigd door tiswat op 28-09-2010 18:33 ]
Sig
Erg nuttige post, totaal niet...Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:30:
Heb het spel al een tijdje binnen van de nieuwsgroepen voor de PC.
Wat een tegenvaller, loopt net zo dramatisch slecht als de demo, maakt niet uit of ik nou Low of High setting gebruik.
PES > FIFA
Je hebt een niet legale versie, wie zegt dat deze hetzelfde draait als de final release? En post je spec eens.
Vraag me overigens af of dit de reden van je post was, of gewoon ff de PES fanboy uit te hangen.
Bij gamemania gehaald.
De ps3 versie is echt lelijker dan de xbox versie
FIWC gewoon op ps3

Vind de full game niet sneller als de demo eigenlijk. Gaat echt een lastige fifa worden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tijd voor een nieuwe PC en de legale versie danVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:30:
PES > FIFA
Fifa 11 op de PC is niet de versie van de Xbox en Playstation. net de PC versie gespeeld, en is gewoon een kopie van Fifa 10 met de teams die geupdate zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:30:
PES > FIFA
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Het is een gekraakte versie van Reloaded dus deze zal niet anders zijn als de final release.-Mike- schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:34:
[...]
Erg nuttige post, totaal niet...
Je hebt een niet legale versie, wie zegt dat deze hetzelfde draait als de final release? En post je spec eens.
Vraag me overigens af of dit de reden van je post was, of gewoon ff de PES fanboy uit te hangen.
Specs: Intel 2,4 ghz Core 2 Duo. XFX Geforce GTX275, 4gb ram, Vista 64-bit.
Zou toch voldoende moeten zijn om Fifa vloeiend te kunne laten lopen.
Op internet alle soorten updates/tweaks gedaan om de demo normaal te kunne laten lopen, maar zonder resultaat.
En nee, ik ben geen PES fanboy. Ik was dit jaar serieus van plan om FIFA te proberen voor de PC, maar na de installatie was ik wéér zwaar teleurgesteld.
Vanavond dan ook misschien in Eindhoven??ChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:41:
Een maat van mij gaat nu naar Utrecht MediaMarkt om te kijken of die daar ligt, tenet ook nog even ter bevestiging gebeld met klantenservice en ja hij ligt in de schappen! Super vanavond lekker Fifa 11 spelen
[ Voor 65% gewijzigd door WickedWizard op 28-09-2010 18:48 ]
M'n Consoleshop versie die ik morgen krijg verkoop ik wel weer..
Klagen dat EA zijn best niet doet om jou een geweldige game ervaring te bieden zonder dat je er voor betaald, hoe egocentrisch kun je zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:45:
[...]
Het is een gekraakte versie van Reloaded dus deze zal niet anders zijn als de final release.
Specs: Intel 2,4 ghz Core 2 Duo. XFX Geforce GTX275, 4gb ram, Vista 64-bit.
Zou toch voldoende moeten zijn om Fifa vloeiend te kunne laten lopen.
Op internet alle soorten updates/tweaks gedaan om de demo normaal te kunne laten lopen, maar zonder resultaat.
En nee, ik ben geen PES fanboy. Ik was dit jaar serieus van plan om FIFA te proberen voor de PC, maar na de installatie was ik wéér zwaar teleurgesteld.
vind dit eigenlijk wel positief. Meer uitdagingMars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:38:
Vind de full game niet sneller als de demo eigenlijk. Gaat echt een lastige fifa worden
PSN ID: Enzyme-NL
Eredivisie en dat soort minder populaire divisies zijn altijd zo onrealistisch als de pest.Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:56:
Mhh, ik ben tot dusver totaal niet onder de indruk van deze game. De verdedigers lijken elke aanvaller eruit te rennen als de aanvaller eenmaal de bal heeft (kom op, hoeveel verdedigers zijn nu dubbel zo snel als Dzudzak?). Verder vind ik het jammer dat het team zo lang achterin blijft hangen bij balovername. Ik wil meteen naar voren, ze blijven de hele tijd als een snel pussies achter de bal. Maak gewoon ruimte en ga diep!
Verwijderd
Ik probeer liever eerst een spel door middel van een download, voordat ik het koop. Als het bevalt, zou ik alsnog tot een koop overgaan vanwege de online mogelijkheden.Kluutmaran schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:52:
[...]
Klagen dat EA zijn best niet doet om jou een geweldige game ervaring te bieden zonder dat je er voor betaald, hoe egocentrisch kun je zijn...
Tot nu toe ben ik dus blij dat ik niet betaald heb. Ik heb genoeg reden om te klagen. Ben niet van plan om 50 euro door de plee te spoelen
Ultra-aanvallend spelen. Je zal veel meer spelers voorin hebben en achterin zal het een gatenkaas worden.Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:56:
Mhh, ik ben tot dusver totaal niet onder de indruk van deze game. De verdedigers lijken elke aanvaller eruit te rennen als de aanvaller eenmaal de bal heeft (kom op, hoeveel verdedigers zijn nu dubbel zo snel als Dzudzak?). Verder vind ik het jammer dat het team zo lang achterin blijft hangen bij balovername. Ik wil meteen naar voren, ze blijven de hele tijd als een snel pussies achter de bal. Maak gewoon ruimte en ga diep!
Verwijderd
[quote] je moet de bal ook doorstoten
Jawel, want als hij de bal meer voor zich uit tikt, dan gaat ie ook (een stuk) sneller rennen en dan is een snelle aanvaller vaak wel sneller dan een verdediger. Een speler is met bal langzamer dan zonder bal, en dat was met FIFA10 eigenlijk niet zo.JanW schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:10:
Dat is niet echt de oplossing van zijn probleem. Hij geeft duidelijk aan dat Dzudszak eruit wordt gerend door bijna iedere verdediger, dat is gewoon slecht werk van EA en heeft niets met wel/niet doorstoten te maken.
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 28-09-2010 19:16 ]
Dan wordt het tijd om te gaan passen en dat kan ook breed of terug, hoeft niet per cee altijd voor uit. Je moet voor FIFA11 gewoon veel meer voetbalinzicht hebben, echt een hele vooruitgang vergeleken met FIFA10.Zingo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:14:
En ik stoot door, maar op een gegeven moment is er geen speler meer die of diep gaat of uberhaubt voor je is. Als je dan bij de middellijn bent moet je nog een heeel stuk
[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 28-09-2010 19:19 ]
Wat wel super werkt zijn voorzetten vanaf de zijkant. Ik heb bij FIFA 11 nu al meer goals via voorzet en binnen koppen gemaakt dan in heel FIFA 10!
Corners neem ik trouwens 3/4 en naar boven in blijven duwen dan valt ie lekker voor de goal, zelfs als je per ongeluk 5/6 ofzo doet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Meer met de rechterstick de bal vooruit tikken, zo kun je ook een man voorbij komen vanuit stilstand, doe het vaak genoeg in de demo.Mars18 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:22:
Rennen is echt wel traag ja in FIFA 11, Komt mede door dat verdedigers zo fysiek zijn, je komt echt haast geen man meer voorbij
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik krijg het idee, dat veel mensen dat niet weten.@r!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:24:
[...]
Meer met de rechterstick de bal vooruit tikken, zo kun je ook een man voorbij komen vanuit stilstand, doe het vaak genoeg in de demo.
Bedankt voor de heads-up, ik ga nu richting Hoog Catharijne met een vriend om twee PS3 exemplaren op te halen.ChrisAB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:26:
MediaMarkt Utrecht heeft er nog genoeg op voorraad en vanavond open tot 21:00 dus als je toch in de buurt bent ga even langs en halen dat spel! Na de wedstrijd van vanavond gelijk maar is een paar potjes doen en eigen clubliederen toevoegen!
Dan kan MM Eindhoven toch niet achterblijven??
Bedankt voor de tip, maar dat gebruik ik al sinds fifa 07 hoorSR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:26:
[...]
Ik krijg het idee, dat veel mensen dat niet weten.
Weet iemand of MM Rijswijk nu ook verkoopt, mn vriendin heeft zojuist me mobiel meegenomen dus kan niet bellen hierzo
070-3728200
[ Voor 13% gewijzigd door Charie op 28-09-2010 19:53 ]
In welke stad?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik was net bij de MM in Amsterdam-Noord en die vertelden dat ze hem pas donderdag gingen verkopen!
If you see me running, try to catch up
- Als ik in het speltype coach de opstelling verander (wel in de transferperiode) dan is na de wedstrijd de hele opstelling weer door elkaar gehusseld. Hoe kan ik dat oplossen?
- Wat is de optie assistent-coach?
dordrecht
Dan verander jij waarschijnlijk de opstelling als je al op verder gedrukt hebt. Je veranderd de opstelling dan alleen voor 1 wedstrijd. Indien je de standaard opstelling wilt wijzigen moet je ergens het teammanagement menutje zoeken in het hoofdscherm van de carriere modus (dus niet helemaal het hoofdscherm maar het scherm waar je na elke wedstrijd weer terug komt).Er!k schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:02:
Even een tweetal vragen over de PC versie (misschien dat hij beantwoord kan worden door de FIFA 10 next-gen gebruikers:
- Als ik in het speltype coach de opstelling verander (wel in de transferperiode) dan is na de wedstrijd de hele opstelling weer door elkaar gehusseld. Hoe kan ik dat oplossen?
Lol niemand verkoopt um nog in Amsterdam helaasOozie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:02:
Wat een BS!
Ik was net bij de MM in Amsterdam-Noord en die vertelden dat ze hem pas donderdag gingen verkopen!
[ Voor 34% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-09-2010 20:19 ]
Iemand wel succes in Arnhem? GM is tot 21.00u ook nog open toch?
Anders haal ik em morgen wel bij MM Utrecht, moet er toch zijn!
Iemand de eredivisie geluiden al ergens online (zien) staan? (heb alles al van het EA forum, meer geluiden zijn welkom)
Verwijderd
Welke MM in Rotterdam? Centrum verkoopt hem pas donderdag vertelden ze me 10 mins geledenRivanov schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:30:
MM Utrecht, MM Rotterdam.. verkopen ze nu.
Dan kan MM Eindhoven toch niet achterblijven??
Welk topic op EA Forum bedoel je?[message=,noline]Unforgettable6 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:17[/message]:
Helaas MM Arnhem heeft ze toch niet na 20.00u
Iemand wel succes in Arnhem? GM is tot 21.00u ook nog open toch?
Anders haal ik em morgen wel bij MM Utrecht, moet er toch zijn!
Iemand de eredivisie geluiden al ergens online (zien) staan? (heb alles al van het EA forum, meer geluiden zijn welkom)
Want ik wil hem bij MM Almere kopen, maar hoor verhalen dat ie daar 49 zou zijn terwijl ik van 55 uitging.
Stop chasing the dream, you're already living it
Lezen...The DenMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:12:
Heb nog een link gevonden waar je chants kan downloaden voor Fifa 11
Het wordt vanavond 2-1 voor Ajax
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38386908
Het filmpje doet het alleen niet altijd.... maar als je switcht tussen "HQ on/off" wil ie meestal wel afspelen.
Bij de info staat trouwens bij difficulty dat het op amateur was, maar ik heb de game toch echt op prof staan. Dit vind ik eerst ook wel moeilijk genoeg...
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
Weet je toevallig als pes ook uit is?Eggbird schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:46:
Keb em net ook bij de MM in utrecht gehaald
Het wordt vanavond 2-1 voor AjaxDe 1-1 door El Hamdaoui kun je hier alvast zien:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38386908![]()
Het filmpje doet het alleen niet altijd.... maar als je switcht tussen "HQ on/off" wil ie meestal wel afspelen.
Bij de info staat trouwens bij difficulty dat het op amateur was, maar ik heb de game toch echt op prof staan. Dit vind ik eerst ook wel moeilijk genoeg...
Ik zit toch te wachten op de echte game en niet deze.
Al heb ik hem wel gekocht natuurlijk maar dat is voor de kids ofcourse.
Zij vinden fifa beter omdat het makkelijker is.
Had ik nog wel even naar gezocht, maar zag em zo nergens liggen.MartNL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:
[...]
Weet je toevallig als pes ook uit is?
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
2007 belde net, ze willen hun grap terugMartNL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:
[...]
Weet je toevallig als pes ook uit is?
Moet dit nou echt?
[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2010 21:43 ]
Dit meen je hopelijk niet?SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:
Het lijkt er op dat de zeikerds weer hebben gewonnen. Sinds de patch is het spel weer sneller geworden en het lijkt er op dat je Pro Passing kan uitzetten in Online Ranked Matches. Oftewel PingPong-Passing is terug! Geweldig....
Word die game al stug gemaakt nog voordat de meeste 'm in huis hebben
[ Voor 9% gewijzigd door EnzymeNL op 28-09-2010 21:44 ]
PSN ID: Enzyme-NL
6e wedstrijd sta 1-0 voor, verlies ik de verbinding met ea.
klote
[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 28-09-2010 21:45 ]
Het feit dat de AI ook nog eens tricks uithaalt of je heel droog afkapt en jouw voorbij laat glijden maakt het ook niet makkelijker...
Het gaat wat uurtjes nodig hebben om dit helemaal in de vingers te krijgen. Desondanks m'n VP al naar 8% getild
"Find what you love and let it kill you"
Yeeyy ping pong passen is backSR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:
Het lijkt er op dat de zeikerds weer hebben gewonnen. Sinds de patch is het spel weer sneller geworden en het lijkt er op dat je Pro Passing kan uitzetten in Online Ranked Matches. Oftewel PingPong-Passing is terug! Geweldig....
Beste heer Rick van Overbeek,
Je bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer XXXX is vandaag verzonden naar het volgende adres:
XXXXX
De bestelling zal worden aangeboden door TNT Post onder afzender "Coolblue B.V.".
Dit topic is gesloten.
![]()