Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had voorheen in fifa 11 veel dc's

sinds ik de poorten heb opengezet zoals in het boekje en die dmz zooi heb ik er geen last meer van gehad.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:07:
Ik heb het na 2 weken ofzo nog maar eens geprobeerd, maar de problemen zijn er gewoon NOG STEEDS... Weer elke game disconnected from xbl, en daarna kan ik geen games meer vinden ("session unavailable" ofzoiets) Hoe lang is dit spel nu al uit? Dat kunnen ze toch gewoon niet maken?! Het is gewoon onspeelbaar online... Te belachelijk voor woorden :(
Gisteren en vanochtend hadden veel mensen last van disconnects, met welk spel dan ook. Problemen met Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Wii4all schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:45:
Ik had voorheen in fifa 11 veel dc's

sinds ik de poorten heb opengezet zoals in het boekje en die dmz zooi heb ik er geen last meer van gehad.
Ik heb nu ook de poorten apart open gezet, maar volgens mij is het in DMZ zetten al het openen van alle poorten voor dat IP. Al heb ik zelf ook weer niet zoveel verstand ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Yep, DMZ is het buiten je netwerk houden van 1 apparaat die vervolgens direct aan Internet hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
oh, ok dan zie je dat ik er ook niet al te veel kaas van heb gegeten.

Wat ik dan nog niet snap is dit:
Je zet dmz aan en geeft dus de ps3 volledig toegang.
Dan zegt toch fifa 11 nog dat de connectie moderate is ipv volledig open.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:34:
De poorten staan 100% zeker open (anders zegt hij bij het testen van de verbindingen dat mn NAT type niet goed staat), en inderdaad bij fifa10 had ik nooit disconnect problemen. Het is bullshit dat het aan 'mij' ligt, het spel werkt gewoon niet fatsoenlijk.
Mijn poorten staan ook open en ik had ook nooit disco's bij fifa 10 en ik word er ook niet goed van. Het ligt idd denk ik gewoon aan hun maar ze willen het niet toegeven want bijna iedereen die ik ken heeft er last van.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 15:11
simonr schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:20:
Weet iemand in hoeverre de PS2 versie van Fifa 11 verschilt van de PC/360/PS3?
Ik heb namelijk 'slechts' een PS2 en vraag me af of Fifa 11 nog echt meerwaarde biedt, of dat ik beter een eerdere versie kan kopen, bijvoorbeeld de laatste die nog echt voor de PS2 is ontwikkelt (welke dat ook mag zijn).
Iemand die mij hier antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Wat heb je toch een trieste mensen... Kom net iemand tegen die in de 5e minuut (ingame) opeens in z'n verdediging begint te pingelen. Stond nog 0-0. Nou ja ik dacht mss heeft hij telefoon ofzo maar het duurde tot de rust. Na 10 min heb ik de controller maar neergelegd ben ik wat anders gaan doen maar na de rust ging meneer gewoon verder rondtikken in z'n verdediging... Ondertussen rustig een berichtje gestuurd ("get a life...") maar er kwam geen einde aan. Toen meneer uiteindelijk doorhad dat ik m'n controller al 20 min neergelegd had begon hij opeens aan te vallen. Ik pak eenvoudig de bal af, counter en scoor. Toen ging meneer opeens vol aanvallen hahaha en na een minuut lag de 2-0 erin --> quit. Zucht...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wii4all schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:34:
oh, ok dan zie je dat ik er ook niet al te veel kaas van heb gegeten.

Wat ik dan nog niet snap is dit:
Je zet dmz aan en geeft dus de ps3 volledig toegang.
Dan zegt toch fifa 11 nog dat de connectie moderate is ipv volledig open.
Hier idem hoor, heb mijn PS3 ook op exposed host (dmz) staan, maar nog is het volgens fifa moderate en volgens xmb nat type 2. Achja, dat krijg je met zo'n crappy experiabox.. :'(

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:44:
Wat heb je toch een trieste mensen... Kom net iemand tegen die in de 5e minuut (ingame) opeens in z'n verdediging begint te pingelen. Stond nog 0-0. Nou ja ik dacht mss heeft hij telefoon ofzo maar het duurde tot de rust. Na 10 min heb ik de controller maar neergelegd ben ik wat anders gaan doen maar na de rust ging meneer gewoon verder rondtikken in z'n verdediging... Ondertussen rustig een berichtje gestuurd ("get a life...") maar er kwam geen einde aan. Toen meneer uiteindelijk doorhad dat ik m'n controller al 20 min neergelegd had begon hij opeens aan te vallen. Ik pak eenvoudig de bal af, counter en scoor. Toen ging meneer opeens vol aanvallen hahaha en na een minuut lag de 2-0 erin --> quit. Zucht...
Vervelendste is nog wel dat je er niks tegen kan doen. Massaal druk zetten kent FIFA niet zelfs niet met ultra-aanvallend en met hele team druk zetten aan. Het nodigt dus eigenlijk uit om 1-0 te maken en dan maar op balbezit te spelen, al zou ik dat nooit doen. Wel ooit de controller neergooien omdat ik er genoeg van heb dat het niet lukt, maar dan kan de tegenstander nog scoren al is het voor hem ook minder leuk als ik niks doe :P.

Edit:
Bah scoor ik net de vrije trap van het jaar (iig mijn mooiste ;)), metertje of 30 onderkant lat in de kruising die er weer uitdutst zo hard was die, krijg ik een ragequit tegen :(

Mijn nieuwe techniek werkt trouwens goed. Als mensen alleen maar met Chelsea, Barca of Real willen spelen pak ik voortaan Spanje, indien ze een leuker team pakken speel ik met Bayern, Borussia Dortmund of HSV. Nu 5x achter elkaar gewonnen terwijl ik voorheen als langste reeks 3 had, toen speelde ik gewoon met Borussia tegen Real enzo. Het is trouwens niet normaal hoeveel 1-2's er gespeeld worden en hoe effectief dit is. Natuurlijk is dit in het echt ook wel dat het effectief is maar dat gaat bij lange na niet zo makkelijk dan in FIFA het geval is.

[ Voor 21% gewijzigd door Kluutmaran op 18-11-2010 03:38 ]

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:09

HenkS

Da_king alias HenkS

Kluutmaran schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:53:
[...]

Vervelendste is nog wel dat je er niks tegen kan doen. Massaal druk zetten kent FIFA niet zelfs niet met ultra-aanvallend en met hele team druk zetten aan. Het nodigt dus eigenlijk uit om 1-0 te maken en dan maar op balbezit te spelen, al zou ik dat nooit doen. Wel ooit de controller neergooien omdat ik er genoeg van heb dat het niet lukt, maar dan kan de tegenstander nog scoren al is het voor hem ook minder leuk als ik niks doe :P.
zeer vervelend zoiets ja
wat ik dan doe ik loop met 1 poppetje er helemaal omheen (richting keeper) en dan zet ik met een 2e poppetje druk... kan goed dat ze nog ff rondtikken maar dit houden ze nooit foutloos vol...

ik vind t trouwens echt jammer dat veel mensen alleen top teams pakken, ik zet hem altijd op default op psv (is in mijn ogen ook een top-team :)) en als iemand dan toch real , chelsea ofzo pakt, dan pak ik bayern munchen, maar ik vind t toch leuker als ik met een minder team tegen een minder team speel, waar je echte voetbalkunsten naar voren kunnen komen :)

[ Voor 18% gewijzigd door HenkS op 18-11-2010 10:44 ]

• Aslanboy1905
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:44:
Zielig is pas dat als je een 4 sterren team kiest en de tegenstander doodleuk gewoon barca, madrid, chelsea of inter kiest. Dit is toch de triest voor woorden (van onder naar boven kijken he):
Napoli 3 - 0 Real Madrid ELPUNKY
Napoli 4 - 1 Chelsea Chrisjo91
Napoli 4 - 1 Real Madrid spark786
Napoli 2 - 3 Manchester City christianthebest
Napoli 3 - 0 Real Madrid danielpalazuelos
Napoli 5 - 0 FC Barcelona angracsm
Napoli 0 - 1 FC Barcelona angracsm
Napoli 0 - 1 FC Barcelona angracsm
Napoli 0 - 3 Real Madrid CroDmX (diconnected :()
Napoli 3 - 2 Real Madrid mads_hvilshoj
Ik had een reeks dus van 6 met napoli en toen ik die disconnectie kreeg ging het wat minder maar daarna een flinke pakslaag gegeven.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:44:

Ik had een reeks dus van 6 met napoli en toen ik die disconnectie kreeg ging het wat minder maar daarna een flinke pakslaag gegeven.
netjes, wat zijn je online stats :)

• Aslanboy1905
  • Niet online
HenkS schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:53:
[...]

netjes, wat zijn je online stats :)
Niet zo heel goed hoor, in het begin was ik slecht en heb zeker wel meer dan 5x verloren door een disconnectie.
Ik kies er dan ook voor om alleen in de middag te spelen als ik tijd heb en in de avond black ops :)
http://www.easports.com/player-hub/stats/PS3/Aslanboy1905

FIFA10 op mn ander acc had ik wel zeer nette stats maar daar had je ook geen problemen met de ea servers.

[ Voor 28% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-11-2010 14:58 ]

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:58:
[...]

Niet zo heel goed hoor, in het begin was ik slecht en heb zeker wel meer dan 5x verloren door een disconnectie.
Ik kies er dan ook voor om alleen in de middag te spelen als ik tijd heb en in de avond black ops :)
http://www.easports.com/player-hub/stats/PS3/Aslanboy1905

FIFA10 op mn ander acc had ik wel zeer nette stats maar daar had je ook geen problemen met de ea servers.
ach nog altijd beter dan de mijne
http://www.ea.com/nl/voetbal/profile/stats/PS3/snijdm

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:58:
[...]

Was dat die periode dat je nogal twijfelde over je nationaliteit? :+

Only fools are enslaved by time and space.

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Pfff... Ik maak me soms acties. Ik gaf net letterlijk zo'n paas:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2qbfa03.jpg
Hier is niets aan overdreven. Over de grond, een steekpass (hij moest naar de eerstvolgende speler maar ging naar de allervoorste..), kromt tussen 3 man door, raakt net de zijlijn maar gaat niet uit en komt bij m'n speler in de voeten. Allemaal leuk een aardig maar W-T-F! Als je ooit zo'n pass in het echt geeft dan heb je het meteen gemaakt lol xD

Mijn iRacing profiel

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Eigenlijk is het jammer dat het spel een beetje verpest wordt online door saaie keuzes van je tegenstanders(heel de tijd Chelsea, Barcelona of Arsenal maakt de wedstrijden niet leuker).
Daarbij heb ik al een aantal wedstrijden waar ik met 1-0 voorstond verloren met 0-3 door een weg vallende server en zojuist speelde ik een wedstrijd waarzoveel lag in zat dat het nog een wonder is dat hij uitgespeeld is.

en ik gewonnen heb

Last.fm | Code Talks

• Kluutmaran
Kunnen jullie wel in de Ultimate Team store? Wilde straks een pakje spelers kopen maar toen liep heel FIFA vast en na restart krijg ik "The store is not available at this time. Please try again later.".

Edit:
Onderhoud is ook wel nodig want gisteren 2 potjes gespeeld waarin in helemaal geen punten kreeg. In het tussenscherm gewoon 430 punten maar totaal bleef op 112 (net pakje gekocht).

[ Voor 32% gewijzigd door Kluutmaran op 18-11-2010 23:40 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Voor zover ik weet waren ze aan het begin van de avond bezig met onderhoud. Verder heb ik een ander probleem, mijn Eto'o zit stuck in de trade pile...

[ Voor 33% gewijzigd door Dersan op 18-11-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 21:32

jeka

Support your local club.

Even een vraag waar ik nog geen duidelijk antwoord voor heb kunnen vinden (ligt misschien wel aan mij):

Ik speel Manager mode (dus geen player/manager). Hierin heb ik wel een eigen vp gemaakt en speel bij een club.
Aan het eind van het seizoen komt de vraag of ik het contract van mijn vp wil verlengen, hierna volgt de vraag of ik (de manager) nog een seizoen wil blijven.
Als ik het contract van mijn VP verleng en coach wordt van een andere club gaat mijn VP dan automatisch mee?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

jeka schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:05:
Even een vraag waar ik nog geen duidelijk antwoord voor heb kunnen vinden (ligt misschien wel aan mij):

Ik speel Manager mode (dus geen player/manager). Hierin heb ik wel een eigen vp gemaakt en speel bij een club.
Aan het eind van het seizoen komt de vraag of ik het contract van mijn vp wil verlengen, hierna volgt de vraag of ik (de manager) nog een seizoen wil blijven.
Als ik het contract van mijn VP verleng en coach wordt van een andere club gaat mijn VP dan automatisch mee?
nee die gaat niet automatisch mee.
Wat hier ergens is gezegd: dat je dan in het fifa menu bij je virtual pro het default team van je VP moet aanpassen naar het team waar je als manager naartoe bent gegaan, maar ik heb idt gedaan en dat werkt niet. Ik ben mijn VP kwijt.

maar misschien komt dat omdat ik bij een ander team als manager aan de slag ben en niet als player/manager (die keus had ik ook niet) misschien dat iemand anders hier nog duidelijkheid in kan geven.
Ik vind het wel enorm balen dat ik geen VP meer heb nu in mijn nieuwe team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94590

gigantisch veel pagina's ;p

mijn ervaring : Het ziet er mooi uit maar het lukt me niet zo geweldig goed. Ik heb geen flauw idee hoe ik de trick moves doe. (het spel is gekocht hoor, maar ik speel op pc en heb niks aan die controller dingen ...)

Als ik sprint dan kan ik niet passen of ik moet de sprint knop loslaten en heel even temporiseren... knap lastig, maar dat ligt aan mijn nieuw keyboard blijkbaar want men vorige had dat niet.

Heel erg kut is de career mode. Op een bepaald moment in ce CL krijg ik in de poulefase telkens de melding dat ik geen compleet elftal heb wat wel het geval is. Alle geschorsten en geblesseerden zitten netjes uit het team maar ik kan echt niet verder. Dan verlies ik telkens ... dat is echt wel kut!

Verder erger ik me aan het miniscule stadion dat Anderlecht toebedeeld krijgt ...

Maar all in is het wel weer mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Anoniem: 94590 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:55:
gigantisch veel pagina's ;p

mijn ervaring : Het ziet er mooi uit maar het lukt me niet zo geweldig goed. Ik heb geen flauw idee hoe ik de trick moves doe. (het spel is gekocht hoor, maar ik speel op pc en heb niks aan die controller dingen ...)

Als ik sprint dan kan ik niet passen of ik moet de sprint knop loslaten en heel even temporiseren... knap lastig, maar dat ligt aan mijn nieuw keyboard blijkbaar want men vorige had dat niet.

Heel erg kut is de career mode. Op een bepaald moment in ce CL krijg ik in de poulefase telkens de melding dat ik geen compleet elftal heb wat wel het geval is. Alle geschorsten en geblesseerden zitten netjes uit het team maar ik kan echt niet verder. Dan verlies ik telkens ... dat is echt wel kut!

Verder erger ik me aan het miniscule stadion dat Anderlecht toebedeeld krijgt ...

Maar all in is het wel weer mooi!
koop een controler, voor weinig geld veel meer genot en gemak!

mbt van het complete elftal: ook je volledige reservebank moet vol zitten! je hebt reservers en mensen buiten je selectie, reserves moeten vol zitten, dus zorg dat je altijd 4-5 mensen buiten je selectie hebt, zodat je ivm geblesseerden/geschorsten ook ruimte hebt om je reservebank op te vullen. Ik ben er ook eens goed de mist mee ingegaan, ik had maar 2 mensen buiten mijn selectie continue, en toen kreeg ik 2x een geblesseerde en 1 geschorste, dus kwam ik 1 reserve te kort en toen kon in de kwart-finale van de CL niet spelen en lag ik eruit :( lekkere domme fout van mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

even een vraag jongens.

is het bij ultimate team ook mogelijk om aan specifieke mensen te verkopen? ik zou namelijk een huntelaar aan een vriend willen geven maar hoe moeten we dat regelen? want ik wil hem gewoon voor een buy-now prijs van 200 aan hem verkopen maar als ik hem op de market gooi dan kan het goed zijn dat die meteen gekocht wordt voordat hij de kans krijgt.

dus kun je niet aan specifieke mensen verkopen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nee en dit is ook niet de bedoeling van UT lijkt me. Anders kun je zelf ook met meer accounts gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

oke is goed. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Is wel toegestaan hoor. Je moet hem gewoon voor een enorm hoge prijs te koop zetten, dan moet je vriend hem even opzoeken aan de hand van je team naam en prijs, en vervolgens een trade offer doen. Dit kan met kaarten/coins. Als je vriend deze dan accepteert is alles geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Niet de bedoeling zeg ik niet dat het niet toegestaan is, workarounds heb ik het dan ook niet over :) Al wist ik deze oplossing niet anders had ik hem wel gegeven.

Kreeg laatst trouwens een berichtje van een tegenstander met de vraag of ik mijn team wilde dupliceren. Natuurlijk nee geantwoord maar is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Kluutmaran schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:06:
Niet de bedoeling zeg ik niet dat het niet toegestaan is, workarounds heb ik het dan ook niet over :) Al wist ik deze oplossing niet anders had ik hem wel gegeven.

Kreeg laatst trouwens een berichtje van een tegenstander met de vraag of ik mijn team wilde dupliceren. Natuurlijk nee geantwoord maar is dit mogelijk?
Is mogelijk, daarbij ook even je mail checken want je hebt ook een erfenis uit Nigeria van verre familie ;).

Nee, het is een scam, proberen ze je spelers afhandig te maken. Er is wel een glitch die ik zelf ook toevallig had waardoor je spelers voor een half uur gedupliceerd hebt. Je kunt alleen helemaal niks met de gedupliceerde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Laatst online: 18-08-2019
Heb gisteren bij FUT de zilveren speler Naismith verkocht voor 2050 coins, terwijl ik hem erop zette voor 150coins minimal bid. Dat die zoveel op zou brengen verwachtte ik niet echt, kan beter maar eens wat tutorials gaan lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb wel eens brons verkocht voor 1500. Je gaat daarna toch wel twijfelen of de speler misschien niet nog meer waard zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:36
Die 1.3 patch heeft dus niks gedaan aan de verbinding.
Op de ps3 valt de ea server nog net zovaak weg.

Deze fifa 11 is gewoon niet te spelen online. Wat een schande voor EA. Echt een bagger product is er afgeleverd.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mars18 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:33:
Die 1.3 patch heeft dus niks gedaan aan de verbinding.
Op de ps3 valt de ea server nog net zovaak weg.

Deze fifa 11 is gewoon niet te spelen online. Wat een schande voor EA. Echt een bagger product is er afgeleverd.
Weet je zeker dat dat niet aan je Telfort verbinding ligt?
Niet dat je de enige bent met het probleem van dc's maar bij jou speelt er dus nog wat meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
LoneRanger schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:45:
[...]

Weet je zeker dat dat niet aan je Telfort verbinding ligt?
Niet dat je de enige bent met het probleem van dc's maar bij jou speelt er dus nog wat meer mee.
Ik heb gezien dat het 2/3 keer komt door Telfort en echt 20+ meer door de ea server.
Maar het helpt niet mee inderdaad :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Nou hier ziggo, zelfde problemen met disconnects. Heb router en modem er ook op nagekeken en daar is ook niks aan te zien. Misschien binnenkort eens usenet op een laag pitje zetten en dan kijken of de verbinding is weggevallen.

Maar heb zelf het idee dat het op drukkere tijden ( ''s avonds, weekend) ik ook veeeeeeel meer disconnects krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je trouwens je eigen VP een wedstrijdje op de bank laten zitten of laten wisselen? Mijn VP is nog niet sterk genoeg om 4/5 wedstrijden achter elkaar te spelen en op het moment dat ik 'm nodig heb tijden de Champions League is ie moe :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:21

_AN

Wat is het toch een ontzettend RUKspel, FIFA11. Na de update nog steeds freezes en sinds enkele minuten ook nog eens onzichtbare spelers... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Mijn eerste goal in be a pro teamwedstrijd

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/49554845

Mijn eerste reactie: whahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Bazza nl schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:21:

haha geweldige goal zeg! Ben nu bezig met een career mode met SC Heerenveen (Boeerruuhh :+ )
Maar het spel speelt wel geweldig vind ik, passen gaat heerlijk. Alleen moet nog wel wennen aan het nieuwe systeem voor schieten. Vaak druk ik te kort en dan schiet die niet terwijl hij vrije schietkans heeft, andere keer druk ik te lang en 'probeert hij de Hubble te zoeken' zoals ze dat mooi zeiden in fifa '09 (of een andere :+ )

/edit: En hoe krijg je die trucjes op de PC? Heb al wat opgezocht op youtube, maar die hebben het over shift + home + end + pagedown etc. Maar dat werkt bij mij niet :S

[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 21-11-2010 22:25 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bazza nl schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:21:

Lol, en ik zit me altijd al te irriteren aan keepers die onnodig een bal proberen te vangen.
Zou hem kapot schelden als dit bij mij gebeurde ;-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:42
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/49637055

Gerrard heeft toch een lekkere poeier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 12:57

Polycom

Poes van goud

wow de ps3 versie is echt fucked up. Ik snap niet dat de xbox360 versie wel gewoon zonder problemen werkt en de ps3 versie zit echt vol met fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:42
Het enige dat ik op mijn 360 tegenkom ik dat hij heeeeeeeel soms even 1-2 seconde lagged (offline). Maar dat is vrijwel nooit zo.

Geinstalleerd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het blijft apart, ik heb op de PS3 nergens last van. Geen freezes met een PS3 Slim en online geen last van disconnects, zowel club als 1vs1. (router: Linksys WRT54GL met Tomato firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927

Zat hij er nou in ofniet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 17:05
Lijkt inderdaad wat op de goal van Lampard op het WK!

Hier een vrije trap met hem zit er wel lekker in vanaf 31 meter.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/49649409

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 16:54
hey mensen, vinden jullie ook dat de ''hoogte momenten'' functie van F11 slecht voor elkaar is? wanneer ik online (ps3) een game heb gespeeld en ik wil een mooie goal uploaden zie ik vaak dat er slechts alleen missers tussen staan. Soms wel de 1e 2 goals maar daarna alleen schoten die mis zijn gegaan of zijn gered door de keeper.

Zeer jammer dit, je zou toch verwachten dat minimaal alle goals opnieuw te bekijken zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Goingwrong schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:00:
hey mensen, vinden jullie ook dat de ''hoogte momenten'' functie van F11 slecht voor elkaar is? wanneer ik online (ps3) een game heb gespeeld en ik wil een mooie goal uploaden zie ik vaak dat er slechts alleen missers tussen staan. Soms wel de 1e 2 goals maar daarna alleen schoten die mis zijn gegaan of zijn gered door de keeper.

Zeer jammer dit, je zou toch verwachten dat minimaal alle goals opnieuw te bekijken zijn...
Waarschijnlijk is het aantal opslaanbare[?] hoogtepunten beperkt en als ze vol zijn zijn ze vol.
Neemt niet weg dat er vaak wel "rommel" tussen staat waar je heel veel fantasie voor moet hebben om dat een hoogtepunt te noemen.
Desalniettemin is het wel fijn dat de optie er eindelijk is om je online hoogtepunten terug te zien en op te slaan, nu alleen nog echt hoogtepunten of desnoods alleen de doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SR8 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:34:
Het blijft apart, ik heb op de PS3 nergens last van. Geen freezes met een PS3 Slim en online geen last van Ik disconnects, zowel club als 1vs1. (router: Linksys WRT54GL met Tomato firmware)
Ik heb me internet van Telfort 20mb nu opgezegd.
En krijg 25mb van UPC nu terug.

Ben benieuwd of de verbinding op de ps3 nu stabieler zal blijven met upc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 16:54
LoneRanger schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:13:
[...]

Waarschijnlijk is het aantal opslaanbare[?] hoogtepunten beperkt en als ze vol zijn zijn ze vol.
Neemt niet weg dat er vaak wel "rommel" tussen staat waar je heel veel fantasie voor moet hebben om dat een hoogtepunt te noemen.
Desalniettemin is het wel fijn dat de optie er eindelijk is om je online hoogtepunten terug te zien en op te slaan, nu alleen nog echt hoogtepunten of desnoods alleen de doelpunten.
idd.. Volgens mij max iets van 10, waarvan er 8 missers zijn.. maargoed.
Ook een beetje jammer zijn de disconnectors. net ook weer, stond 3-0 voor en dan voel je het al aankomen, en hoppa weg is de tegenstander. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Pfff ruk ea servers, heb er voor de eerste keer echt last van, vandaag 4x eraf gegooid ben zo'n 100 punten kwijt schat ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

'Avond!

Ik had even een kort vraagje betreffende de manager mode; hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om ECHT slechte spelers te verkopen? (lees: overall 45 of minder). Je kan ze te koop of te huur zetten en wachten tot je een ons weegt, maar niemand hoeft die lui (niet zo gek natuurlijk). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 224360 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:29:
Pfff ruk ea servers, heb er voor de eerste keer echt last van, vandaag 4x eraf gegooid ben zo'n 100 punten kwijt schat ik....
Volgens mij gaat dat probleem ook niet meer verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 21:32

jeka

Support your local club.

Anoniem: 104511 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:01:
'Avond!

Ik had even een kort vraagje betreffende de manager mode; hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om ECHT slechte spelers te verkopen? (lees: overall 45 of minder). Je kan ze te koop of te huur zetten en wachten tot je een ons weegt, maar niemand hoeft die lui (niet zo gek natuurlijk). :(
Ik heb al mijn slechte spelers verkocht voor bedragen rond de miljoen (waren spelers tussen de 50 en de 60) Met minder heb ik nog geen ervaring.

Ook gelijk mijn vraag weer kicken:

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-05 07:43

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Ressiv
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-02-2022

.Ressiv

Subsonic

Anoniem: 224360 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:29:
Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem. Hopelijk wordt hier nog wat aan gedaan, want ik erger me kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Ja wist ik ook wel, had er alleen nog nooit last van gehad en nu opeens wel, zonde vd punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik heb er nu 1 seizoen/career opzitten en met de dubbel afgesloten (niveau professional). Nu heb ik de volgende irritaties bij het spel en ik vroeg mij af of deze herkenbaar zijn of dat ik gewoon iets gigantisch fout doe:

1) Als ik een bal naar een medespeler pass, probeer ik met de ontvangende speler altijd naar de bal toe te komen/lopen. Dit doet mij speler echter 9 v/d 10 keer met een snelheid alsof hij net in z'n broek gescheten heeft, gevolg dat de pass onderschept wordt.

2) Verdedigend staat de CPU positioneel altijd heel erg goed en ik heb moeite om me door de defensie te wurmen, hetzij door loop acties het zij door veelvuldig passen. Als ik moet verdedigen steekt de CPU met gemak het middenveld over en ik moet echt alles uit de kast halen om de bal te veroveren en mijn mede spelers staan apatisch mee te kijken. Ook bij "call 2nd defender" verdediging. Gelukkig weet ik ze 9 van de 10 keer voor het 16meter gebied net af te stoppen.

3) Afstandschoten lukken vrijwel nooit zonder dat ik 10 meter ruimte om me heen heb. Als er ook maar 1 CPU speler tussen staat, lukt het deze ALTIJD om het schot te kraken (niet realistisch). Andersom? CPU schiet met gemak van afstand.

4) Het afpakken van de bal lukt pas bij de 300e tackle. Hoe ik ook tackle, de CPU lijkt wel letterlijk een touwtje aan z'n voet en bal te hebben. Zelfs als ik een correcte tackle uitvoer en de CPU valt hier bij op de grond, ben ik langer aan het herstellen van mijn eigen tackle (ik viel niet, slechts uit balans) dan dat de CPU op de grond ligt en alsnog heb ik dus de bal nog niet |:( . Vaak moet ik de bal dan ook 6k eer achter elkaar afpakken voordat ik de bal echt heb, of dezelfde CPU speler behoud balbezit of de afvallende bal is voor een CPU medespeler, zie 5.

5) Mijn spelers zijn altijd minder balvast dan de tegen partij (ja ik gebruik de balcontrole knop). Zelfs als ik tegen een hele slechte club speel, ben ik in no time de bal kwijt.

6) Zelfs als ik een keer doorgebroken ben, lukt het de CPU verdediger om mij binnen no time bij/in te halen en met een anatomisch onmogelijk manier de bal af te pakken.

7) het nederlandse commentaar is echt maar dan ook echt dramatisch!

Je zou je hierdoor gaan afvragen hoe ik dan toch kampioen ben geworden ben en de beker gewonnen heb. Gewoon door blijven bikkelen en de wedstrijd met minimaal verschil winnen. En gelukkig worden niet alle uitbraken afgestopt.

Voordat ik aan het wereldklasse niveau ga beginnen (ik durf er niet eens aan te denken hoe de A.I. dan is...) hebben jullie misschien nuttig tips voor mij (voordat ik zwaar gefrusteerd een frisbee maak van Fifa 11)?

Update:
Ik speel Fifa 11 op de PS3, mocht dat van belang zijn...

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ja 1 tip, hopen dat FIFA 12 beter zal zijn want de irritaties zullen waarschijnlijk blijven. Het apatische verdedigen van je medespelers is nog wel het ergste, nooit met de man meelopen / een kant afdekken maar gewoon een beetje in de zone stilstaan. Wereldklasse is niet zo'n verschil en zelfs legendary niet, ze zullen alleen de kansen eerder afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bij het verdedigen is het belangrijk dat je de tackle goed timed. Gebruik jockey (L2) en kies je moment uit om te tackelen. Niet als een gek op de cpu afrennen. Bij een goede tackle schiet de bal minder ver weg en ben je beter in balans.

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 23-11-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 26-05 07:45
Pfff, die disconnects zijn echt een drama aan het worden. Heb er vandaag al 3... Op 3 wedstrijden! Ik wou dat ik een refund kon aanvragen, dit is echt geen service meer. Met FIFA10 had ik helemaal geen last.

Erkent EA dit probleem zelf eigenlijk?

Even de helpdesk van EA ingeschakeld:
Sam: Hi, my name is Sam. How may I help you?
800580361: Hi, I keep getting disconnects while playing FIFA 11 online...
800580361: I haven't been able to complete 1 match today, have played about 4 or 5
Sam: Could you please tell me what exact error you are facing while going online ?
800580361: It says the connection to the EA servers has been lost
Sam: On which console you are playing ?
800580361: Playstation 3 Slim
Sam: There may be some corrupt files on your system. Let’s try to delete these files by following the steps below:

1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar).
2. Select the Game tab.
3. Select the Game Data Utility and press the X button.
4. Select your game
5. Find and delete all the files listed.
800580361: I will try, hold on :)
Sam: Sure.
800580361: Ok, it has been deleted
Sam: Let’s first try to reset your internet connection. To reset your connection, turn off your modem and leave it unpowered for two minutes before restarting it. After restarting your modem, try connecting online.
800580361: OK, I will lose connection to this chatroom too then
Sam: Please wait a moment
800580361: I will :)
Sam: You can try it for 1 min
Sam: and this chat will not disconnect until 2 min
800580361: OK, I will give it a go
Sam: so please try to follow the steps and let me know .
Communication with the RightNow Chat service has been lost. Please wait while attempts are made to restore the connection.
Disconnection in 240 seconds.
Connection resumed.
800580361: Done
Sam: You may also want to make sure that ports required for online play are open. The information about the ports required for online play is listed at the below given link: -

http://support.ea.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=11509
Edit: Na dit geprobeerd te hebben heb ik vandaag mijn eerste wedstrijd kunnen voltooien zonder disconnect!

[ Voor 81% gewijzigd door Hobbles op 23-11-2010 22:06 ]

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hobbles schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:26:
Pfff, die disconnects zijn echt een drama aan het worden. Heb er vandaag al 3... Op 3 wedstrijden! Ik wou dat ik een refund kon aanvragen, dit is echt geen service meer. Met FIFA10 had ik helemaal geen last.

Erkent EA dit probleem zelf eigenlijk?
Slechtste fifa online ooit.
Volgens mij erkennen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

ThePrutser schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:40:

Ahh, ik heb gisteren even twee wedstrijden voor de lol met Nederlands commentaar gedaan. Ik was niet helemaal helder meer dus ik heb echt in een deuk gelegen, zo verschrikkelijk slecht is het. Ook wonderlijk bizar hoe graag Evert en Youri over tackles praten, het doet het een beetje voorkomen alsof die twee leven voor de tackles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ThePrutser schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:40:
Ik heb er nu 1 seizoen/career opzitten en met de dubbel afgesloten (niveau professional). Nu heb ik de volgende irritaties bij het spel en ik vroeg mij af of deze herkenbaar zijn of dat ik gewoon iets gigantisch fout doe:

is inderdaad wel eens irritant, maar heeft ook te maken met hoe je custom tacktics zijn. of spelers hierin veel diep lopen etc etc en ook van de speler zijn eigen kwaliteiten. Ik heb bij Bayern Munchen bijvoorbeeld spelers die vooral diep gaan lopen als ik in het middenveld de bal heb, maar ook die goed naar de bal toekomen en wel altijd er snel bij zijn.

1) Als ik een bal naar een medespeler pass, probeer ik met de ontvangende speler altijd naar de bal toe te komen/lopen. Dit doet mij speler echter 9 v/d 10 keer met een snelheid alsof hij net in z'n broek gescheten heeft, gevolg dat de pass onderschept wordt.
2) Verdedigend staat de CPU positioneel altijd heel erg goed en ik heb moeite om me door de defensie te wurmen, hetzij door loop acties het zij door veelvuldig passen. Als ik moet verdedigen steekt de CPU met gemak het middenveld over en ik moet echt alles uit de kast halen om de bal te veroveren en mijn mede spelers staan apatisch mee te kijken. Ook bij "call 2nd defender" verdediging. Gelukkig weet ik ze 9 van de 10 keer voor het 16meter gebied net af te stoppen.
ik vind t wel erg goed dat de CPU goed staat, beter dan in fifa10 waar je zo met een steekbal ertussen door kon, ik gebruik nu veel vaker het 1-2tje om ertussendoor te komen, werkt vrij goed (zo uit mijn hoofd L2 inhouden als je een pass geeft, dan gaat de speler die een pass geeft zelf meteen diep, werkt erg goed, wel ff op oefenen. het zelf verdedigen, daarbij gebruik ik toch veel een 2e verdediger die ik erbij haal (weet toetsencombi zo niet ui mijn hoofd, maar met 2 verdediges werkt beter, en ook hier, een speler met hoge skills doet dit veel beter dan een gemiddelde verdediger. Dus skills zijn hier veel belangrijker dan in fifa10
3) Afstandschoten lukken vrijwel nooit zonder dat ik 10 meter ruimte om me heen heb. Als er ook maar 1 CPU speler tussen staat, lukt het deze ALTIJD om het schot te kraken (niet realistisch). Andersom? CPU schiet met gemak van afstand.
idem: toch echt speler skills, met robben, schweinsteiger (schrijf e dat zo) of andere spelers met een zeer goed schot ,kan ik zelfs vanuit een kleine ruimte knallen, met spelers met een minder schot is het dan drama. Ik vind het gewoon super dat je heel bewust moet bezig zijn met welke speler je bezig bent, welke skills hij heeft en of de bal goed voor de voet (en voor het sterkste been) ligt.
4) Het afpakken van de bal lukt pas bij de 300e tackle. Hoe ik ook tackle, de CPU lijkt wel letterlijk een touwtje aan z'n voet en bal te hebben. Zelfs als ik een correcte tackle uitvoer en de CPU valt hier bij op de grond, ben ik langer aan het herstellen van mijn eigen tackle (ik viel niet, slechts uit balans) dan dat de CPU op de grond ligt en alsnog heb ik dus de bal nog niet |:( . Vaak moet ik de bal dan ook 6k eer achter elkaar afpakken voordat ik de bal echt heb, of dezelfde CPU speler behoud balbezit of de afvallende bal is voor een CPU medespeler, zie 5.
zie mijn opmerking punt 2
5) Mijn spelers zijn altijd minder balvast dan de tegen partij (ja ik gebruik de balcontrole knop). Zelfs als ik tegen een hele slechte club speel, ben ik in no time de bal kwijt.
dat is ook speler afhankelijk en vooral HEEL veel oefenen, online speel ik wel s tegen spelers die waanzinnig goed kunnen kappen en de bal kort aan de voet hebben en houden, dus het kan wel, maar dat is zeker lastig, maar met robben (goede pingel skills) kom ikook een heel eind
6) Zelfs als ik een keer doorgebroken ben, lukt het de CPU verdediger om mij binnen no time bij/in te halen en met een anatomisch onmogelijk manier de bal af te pakken.
wel de rechter stik ook in die looprichting duwen, zodat je de bal verder voor je uit speelt, en je je van hem af 'trekt'
dit moet je ook niet gebruiken! gewoon Engels, dat is goed en leuk
Je zou je hierdoor gaan afvragen hoe ik dan toch kampioen ben geworden ben en de beker gewonnen heb. Gewoon door blijven bikkelen en de wedstrijd met minimaal verschil winnen. En gelukkig worden niet alle uitbraken afgestopt.
tja het is en blijft een lastig spel, ik speel op het hoogste niveau (legendary?) met fulham in de premier league, en het is echt hangen en wurgen, maar ik ben nu aan mijn 3e seizoen bezig en sta nu 7e, het leuke vind ik dat je heel bewust bezig moet zijn met de special skills van spelers. daar zoek ik ook gericht op bij transfers.
Voordat ik aan het wereldklasse niveau ga beginnen (ik durf er niet eens aan te denken hoe de A.I. dan is...) hebben jullie misschien nuttig tips voor mij (voordat ik zwaar gefrusteerd een frisbee maak van Fifa 11)?

Update:
Ik speel Fifa 11 op de PS3, mocht dat van belang zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 26-05 07:45
Misschien een stomme vraag, maar soms speel ik tegen tegenstanders die zelfs met een zwakkere ploeg mijn spelers continu van de bal duwen in een duel. Dat lukt mij niet. Soms is het zelfs zo erg dat mijn speler ernaast blijft lopen van de middenlijn tot aan de goal zonder dat ik de bal kan afnemen.

Hoe doe je dit? Hetzelfde geld trouwens voor kopduels.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Bedankt dat je er uitgebreid op in bent gegaan! _/-\o_
HenkS schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:03:
ik vind t wel erg goed dat de CPU goed staat, beter dan in fifa10 waar je zo met een steekbal ertussen door kon, ik gebruik nu veel vaker het 1-2tje om ertussendoor te komen, werkt vrij goed (zo uit mijn hoofd L2 inhouden als je een pass geeft, dan gaat de speler die een pass geeft zelf meteen diep, werkt erg goed, wel ff op oefenen.
Dat 1-2tje is me dus nog nooit gelukt, het lijkt wel de toetscombi die beschreven is in de manual niet werkt (mijn controls staan op classic). Of het is inderdaad nog meer oefenen/proberen of gebruik ik toch echt de verkeerde toets combi?
idem: toch echt speler skills, met robben, schweinsteiger (schrijf e dat zo) of andere spelers met een zeer goed schot ,kan ik zelfs vanuit een kleine ruimte knallen, met spelers met een minder schot is het dan drama. Ik vind het gewoon super dat je heel bewust moet bezig zijn met welke speler je bezig bent, welke skills hij heeft en of de bal goed voor de voet (en voor het sterkste been) ligt.
Het gaat niet zo zeer om de kleine ruimte, maar ook of er een paar meter verderop een verdediger in de buurt van de baan van het schot staat, dus niet ineens in het baan van het schot. Als dat het geval is lukt het de verdediger altijd om zijn grote teen of welk regelmentair lichaamsdeel dan ook er tussen te krijgen en dus het schot te smoren. Dit is echt te onrealistich voor woorden.
dat is ook speler afhankelijk en vooral HEEL veel oefenen, online speel ik wel s tegen spelers die waanzinnig goed kunnen kappen en de bal kort aan de voet hebben en houden, dus het kan wel, maar dat is zeker lastig, maar met robben (goede pingel skills) kom ikook een heel eind
Zelfs tegen de kleinere clubs/minder spelers lukt me dit gewoon niet. Ik ben de bal zo kwijt, maar ik kan de CPU maar niet van de bal af duwen/krijgen. Wederom misschien verkeerde toetscombi??
wel de rechter stik ook in die looprichting duwen, zodat je de bal verder voor je uit speelt, en je je van hem af 'trekt'
Dat doe ik ook, maar dan alsnog lukt het de CPU te vaak om er tussen te komen wat anatomisch onmogelijk is en tegen alle regels van newton ingaat.

Nogmaals dank en ik ga je tips zeker meenemen/uitproberen!

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Gaat weer ouderwets lekker vandaag...

Real tegen Inter vanaf de aftrap scoren rest van de wedstrijd vrijwel gedomineerd maar 2-1 verloren, waarbij hij letterlijk maar 2x geschoten had en ik 14x waarvan 7x op goal.

Dan maar UT wederom domineren shots 3 om 13 waarbij ik er maar 4 op de goal heb maar in de 90ste minuut heeft hij de 2-1 gemaakt uit zijn 2de aanval wat een counter was omdat ik 1 op 1 tegen de keeper op de paal schoot.

Een probleem van mij is ook dat mijn keeper niks tegen houdt en ik veel te vaak tegen de keeper aanschiet of dat er nog net een voetje tussenzit terwijl er ruimte zat is. Kansen afmaken zal wel nooit mijn specialiteit worden :(

Edit:
Of zo'n goal in de 90ste minuut weer tegenkrijgen... Of blijf eraf verdediger of duw de bal tenminste van de goal af in plaats van richting de goal :F ;(
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/50099924

[ Voor 14% gewijzigd door Kluutmaran op 24-11-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 31-05 22:58
Hoe zit het eigenlijk met Pro Clubs. Ik heb samen met een vriend een team waarbij een iemand dus de any is. Naast onze eigen twee VP's is de rest van het team echt bedroevend slecht. Gaat het niveau van de 'randoms' nog omhoog naarmate je een hoger level krijgt, of blijft het zo?

Soms lijkt het wel alsof de verdedigers van teams waar ik tegen speel een stuk sterker zijn dan die van mijn team. Dat zijn dan ook niet hun VP's.

Zou leuk zijn wanneer het niveau van deze spelers wat hoger wordt naarmate je ook een hoger level krijgt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328435

ik weet niet of het aan mij ligt maar ik hb echt een klote connectie met EA... kan nie eens meer een tegenstander vinde

• .Ressiv
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-02-2022

.Ressiv

Subsonic

Anoniem: 328435 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:40:
ik weet niet of het aan mij ligt maar ik hb echt een klote connectie met EA... kan nie eens meer een tegenstander vinde
Staat je NAT open?

• Kluutmaran
Reckoner schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:20:
Hoe zit het eigenlijk met Pro Clubs. Ik heb samen met een vriend een team waarbij een iemand dus de any is. Naast onze eigen twee VP's is de rest van het team echt bedroevend slecht. Gaat het niveau van de 'randoms' nog omhoog naarmate je een hoger level krijgt, of blijft het zo?

Soms lijkt het wel alsof de verdedigers van teams waar ik tegen speel een stuk sterker zijn dan die van mijn team. Dat zijn dan ook niet hun VP's.

Zou leuk zijn wanneer het niveau van deze spelers wat hoger wordt naarmate je ook een hoger level krijgt o.i.d.
Nee deze blijven random. De enige manier om de spelers beter te maken is met meer menselijke spelers te spelen. Je kan je bijvoorbeeld allebei aanmelden bij GoT2! [PS3] Het Fifa 2011 clubtopic

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ThePrutser schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:15:
Bedankt dat je er uitgebreid op in bent gegaan! _/-\o_

[...]
Dat 1-2tje is me dus nog nooit gelukt, het lijkt wel de toetscombi die beschreven is in de manual niet werkt (mijn controls staan op classic). Of het is inderdaad nog meer oefenen/proberen of gebruik ik toch echt de verkeerde toets combi?
[...]
Zelfs tegen de kleinere clubs/minder spelers lukt me dit gewoon niet. Ik ben de bal zo kwijt, maar ik kan de CPU maar niet van de bal af duwen/krijgen. Wederom misschien verkeerde toetscombi??
[...]
Dat doe ik ook, maar dan alsnog lukt het de CPU te vaak om er tussen te komen wat anatomisch onmogelijk is en tegen alle regels van newton ingaat.

Nogmaals dank en ik ga je tips zeker meenemen/uitproberen!
graag gedaan
wat voor toetsencombi gebruik je dan voor de 1-2, ik zit op mijn werk, maar als ik me het goed kan herinneren gebruik ik L1 of L2 + pass toets. Ik moet zeggen dat ik met goede 1-2tjes wel veel beter kan combineren omdat spelers diep blijven gaan.

de CPU van de bal krijgen, doe ik echt door zelf in de buurt te lopen en er een 2e verdediger bij te roepen (ken de toetsencombi zo niet, maar snap je wat ik bedoel?
wat anders ook eens een hele goede tip is: als fifa opstart, helemaal niks doen , geen knop aanraken, dan krijg je instructie filmpjes, over aanvallen, verdedigen, rennen, schieten.. erg handig

met welk team speel je eigenlijk? :)

en hoe weet ik dat? ik weet alleen bij firewall status: beperkt(rood) is

• Mars18
Toch is FIFA 11 dan soms wel weer leuk online.
Vanavond gewoon wat relaxt paar potjes online gespeeld met Real Madrid

En dan 3x winnen met 1-2 / 0-3 / 2-4
Dan kan het gewoon leuk zijn.

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 01:23
weet er overigens iemand aan de hand van wat EA de spelers kiest die in het Classic-en World team zitten?

ik zie bijvoorbeeld als een van de doelmannen bij het classic team Michel Preud'homme staan, terwijl Jean-Marie Pfaff toch echt wel de beste Belgische keeper ooit is. Ok... Preud'homme was ook heel erg goed, maar niet beter dan Pfaff.

[ Voor 11% gewijzigd door fANAT1C op 25-11-2010 21:43 ]

Anoniem: 381927

fANAT1C schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:42:
weet er overigens iemand aan de hand van wat EA de spelers kiest die in het Classic-en World team zitten?

ik zie bijvoorbeeld als een van de doelmannen bij het classic team Michel Preud'homme staan, terwijl Jean-Marie Pfaff toch echt wel de beste Belgische keeper ooit is. Ok... Preud'homme was ook heel erg goed, maar niet beter dan Pfaff.
Ja idd, maar Preud'homme daargelaten; waar zijn bijv. cruijff, maradona en de échte pelé? Zal vast met licensies oid te maken hebben...

Oja, voor de liefhebbers een heerlijke goal van good old Ronaldinho. Heerlijk als je je maat naast je zo'n goal tegen geeft!

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/50699468

Fifa kan soms best leuk zijn haha ;)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:49
Ik speel alleen FIFA met een kameraad, die kan PES niet zo goed.
Erg leuk spel met zijn 2-en, toernooitje tegen de cpu.
Ik heb alleen 1 irritatie: die scheidsrechter. Elk duwtje is een overtreding.
Elke wedstrijd fluit die man partijdig. Ik pak vaak een bal af door de pass knop even snel in te drukken, doe ik iets verkeerd of zo?

Oh ja : nog een vraag: doe je nu trucs door de LT en het rechterpookje te gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 25-11-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff sta ik 4-1 voor scoorde net de 4e gaat tegenstander naar pauze en paar seconden daarna, verbinding verbroken met speler.. word er helemaal gek van en dan krijg ik nog nie eens punte. ik speel al 8 potjes ofzo zonder punten erbij te krijge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Deze kan dicht. [Multi] FIFA 11 - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Verder in [Multi] FIFA 11 - Deel 2.

Het zou overigens wel heel erg wenselijk zijn om wat meer van de topicstart te maken ipv enkel een kopie te plaatsen, aangezien het overnemen van de TS op deze manier niet echt zinvol is.

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 26-11-2010 02:18 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.