kan iemand mij uitleggen waarom dit geen doelpunt is ?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47213197
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laat me raden je hebt hands aanstaan? Vaak genoeg geweest dat tegenstander een overtreding op mij maakte maar dat ik met hand op de bal viel en vrije trap tegen kreeg. Hands weer uitzetten en het is een doelpunt of penalty.soccerroos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:14:
kan iemand mij uitleggen waarom dit geen doelpunt is ?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb ik inderdaad ook last van. Eerste 5 minuten loopt alles als een zonnetje, en zodra die teller 5 min voorbij is (zodat ik niet meer kan quiten) gooit hij zn connectie dicht. Om de 5 seconden hangt het spel even, alles reageert super traag en laat, en hij lijkt zelf nergens last van te hebben... Toch zielig om te zien wat mensen doen om te kunnen winnen...carpebios schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:58:
Ik word zo ziek van die mensen die lag veroorzaken. Soms heb ik het idee dat ze het gewoon in de hand hebben.
Ik speel sinds gisteren ook UT. Ik speel voor het eerst dus ik weet nog niet hoe allemaal in elkaar zit maar wat ik tot nu toe heb gedaan was wel leuk. Heb jij evt tips om meer coins te verdienenDersan schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:35:
Spelen hier maar weinig mensen Ultimate Team? Ik vind het zelf eigenlijk een fantastische toevoeging, en vermaak mij ook heel goed met het verhandelen van de spelers. Het UT2011 topic is ook zo dood als het maar kan..
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Anoniem: 302127
Only fools are enslaved by time and space.
Nee dat is de Classic nog wat team glitch.Anoniem: 302127 schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:14:
Is dat soms UT, had laatst online dat iemand athene was. Maar die had scores van 86 88 en 84. Dikke 5 sterren dus. Ik leave meteen. Kies een normale team om mee te spelen imo
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
[ Voor 3% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 08-11-2010 16:37 ]
PSN: jannvsdvinvs
[ Voor 18% gewijzigd door soccerroos op 08-11-2010 19:51 ]
Mertens is lekker snel!soccerroos schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:19:
hoe kun je nu een goede speler kopen wou met psv iemand kopen voor 20 mil en 72k salaris verdiende nu 32k wou niet
wie kent er nog een goede jonge snelle speler ?
[ Voor 7% gewijzigd door Kluutmaran op 08-11-2010 20:12 ]
Welke update?lutekes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:18:
Ik lees wel meer berichten hier over en die zeggen dat na de update beter zou worden maar die heeft ook nog niet mogen baten.
Fifa2012, "be a referee!"Voor de rest kunnen ze er niet veel aan verbeteren tot ze een echt AI scheidsrechter hebben (die dan net zo slecht gaat fluiten als in het echt).
[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 09-11-2010 12:15 ]
Anoniem: 381927
1 hele fijne goal hoor andere is maar saaiDj-sannieboy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:52:
Gister 2 lekkere goals gemaakt met UT!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47608543
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47613780
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
[ Voor 32% gewijzigd door Kluutmaran op 10-11-2010 17:00 ]
Anoniem: 224360
Is toch logisch? Buitenspel gaat vanaf moment van spelen, als dan de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat blijft het buitenspel ook al komt de bal niet aan. Spel ziet gewoon buitenspel.Anoniem: 381927 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
Niemand nooit last gehad van het feit dat wanneer je de bal naar voren probeert te schieten, en de bal onderweg een speler per ongeluk raakt (eigen speler of tegenstander) de scheids soms voor buitenspel fluit omdat het spel verwacht dat de bal bij de op dat moment in buitenspel verkerende speler terecht komt.
Als je dit niet snapt, is dat niet heel raar, want het is best lastig onder woorden te brengen. Maar heb het al een aantal keer gehad en het slaat nergens op.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Vind ik ook wat vreemd, kan vanaf vrijdag een week geen fifa spelen, dus de update zie ik later pasSp33dFr34k schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:45:
Dat is mooi, maar zijn de disconnects dan ook opgelost? Daar lees ik weinig over..
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ook niet over de vastloper wat ik eerder al zei..Mars18 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:15:
[...]
Vind ik ook wat vreemd, kan vanaf vrijdag een week geen fifa spelen, dus de update zie ik later pas
Tenzij de bal gewoon bij een verdediger komt of de tegenpartij niet meer in gevaar is natuurlijk, dan hoeft de scheids toch niet te fluiten? Dat werkte in FIFA10 ook prima, je kon 20 meter buitenspel staan maar als je de bal niet kreeg en de tegenstander er geen gevaar aan had floot hij niet. Je kon de bal zeg maar laten lopen voor de keeper ofzo (LT+RT) en dan floot hij niet, gewoon realistisch toch? Als je dan toch in de buurt van de bal komt dan fluit hij alsnog, alsof hij voordeel gaf zeg maar.Anoniem: 224360 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:38:
[...]
Is toch logisch? Buitenspel gaat vanaf moment van spelen, als dan de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat blijft het buitenspel ook al komt de bal niet aan. Spel ziet gewoon buitenspel.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Juist, je zegt het zelf al: het spel ziet gewoon buitenspel. Dat is fout. Je hebt gelijk dat wanneer de man op het moment van spelen buitenspel staat, er gefloten wordt. Maar als de man buitenspel staat, maar de bal komt in de verste verte niet bij hem aan, is het gewoon geen buitenspel.Anoniem: 224360 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:38:
[...]
Is toch logisch? Buitenspel gaat vanaf moment van spelen, als dan de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat blijft het buitenspel ook al komt de bal niet aan. Spel ziet gewoon buitenspel.
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 381927 op 11-11-2010 01:09 . Reden: dubbel ]
Anoniem: 224360
Ik heb zelf geen last ervan, het spel ziet het 9 vd 10 keer goed, maar wellicht dat ik gewoon niet zo vaak die situatie tegenkom.Anoniem: 381927 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:53:
[...]
Juist, je zegt het zelf al: het spel ziet gewoon buitenspel. Dat is fout. Je hebt gelijk dat wanneer de man op het moment van spelen buitenspel staat, er gefloten wordt. Maar als de man buitenspel staat, maar de bal komt in de verste verte niet bij hem aan, is het gewoon geen buitenspel.
Als een laatste man jou als spits in buitenspelpositie een lang bal probeert te spelen, maar de bal wordt geblokt op het moment dat hij de bal trapt, is het toch ook geen buitenspel?! Ondanks dat de bal voor jou bedoelt is. Als jij niet dusdanig meedoet mag er ook niet gefloten worden.
Is gewoon een annoying fout. [edit; dubbelpost ook :P]
Anoniem: 104511
Dat is wel heel erg krap aan ja. Als je 'm stopzet op het moment van passen steekt misschien net een millimeter van de teen over de middellijn heen, zul je dus net zien dat je daar op genaaid bent.__REMCO__ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:07:
dit is toch geen buitenspel:
YouTube: Manchester City 0 - 2 Arsenal
op het moment van spelen (is zo een beetje moeilijk te zien) staan bendtner en m'n VP allebei op onze eigen helft. De laatste man van hun staat wel op mijn helft maar dan nog is het geen buitenspel!
als je de herhaling bekijkt in FIFA zelf dan is het natuurlijk beter te zien en daar raak ik de lijn nèt niet aan. Maar goed, in t echt worden ook fouten gemaakt dus opzich is het wel weer realistichAnoniem: 104511 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:09:
[...]
Dat is wel heel erg krap aan ja. Als je 'm stopzet op het moment van passen steekt misschien net een millimeter van de teen over de middellijn heen, zul je dus net zien dat je daar op genaaid bent.
Fifa 10 deed wel gewoon aan het niet buitenspel kunnen staan op eigen helft, dus ik ga er vanuit dat dat hier er ook in zit.
kan ook een fout van de grensrechter zijn natuurlijk.__REMCO__ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:49:
[...]
als je de herhaling bekijkt in FIFA zelf dan is het natuurlijk beter te zien en daar raak ik de lijn nèt niet aan. Maar goed, in t echt worden ook fouten gemaakt dus opzich is het wel weer realistich
[ Voor 15% gewijzigd door lutekes op 11-11-2010 18:47 ]
PSN: jannvsdvinvs
Sinds vandaag ik ook ja. Heb alleen 8 potjes gedaan in Party mode (of hoe dat ook heet) maar geen enkele naam klopte en soms stond er zelfs alleen een nummer. Dacht dat het een bugje was voor die modus maar hebben dus meer mensen last van?carpebios schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:06:
Hebben meer mensen problemen met dat de spelers namen gewoon niet kloppen?
Dit probleem heb ik altijd na het spelen van Ultimate Team. Als workaround download ik altijd de laatste teams (download latest squads) na het spelen van Ultimate Team. Alle namen worden dan weer hersteld.Kluutmaran schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:15:
[...]
Sinds vandaag ik ook ja. Heb alleen 8 potjes gedaan in Party mode (of hoe dat ook heet) maar geen enkele naam klopte en soms stond er zelfs alleen een nummer. Dacht dat het een bugje was voor die modus maar hebben dus meer mensen last van?
PSN ID: Enzyme-NL
Wtf, had je dit voor de patch ook al? IK heb denk ik al tegen de 1000 potten gespeeld maar dit nog niet meegemaakt...Kluutmaran schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:04:
Pfff de keepersfouten / keeperbug zijn er nog niet uit met de patch iig.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/48211772
Tegenhouden en een rondje lopen terwijl de tegenstander de bal inschiet.
Ook de DC's zijn er nog dus het is een fix van niks
PSN ID = Jorco
Anoniem: 14712
Dit alles is zeer vervelend, maar je kunt geen buitenspel staan met een ingooi...........Jorco schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:13:
Na te hebben gelezen dat DE patch eindelijk is uitgebracht ben ik hoopvol weer aan de gang gegaan met Fifa11. Na 3 wedstrijden van 10 minuten te hebben gespeeld bleef het spel minstens 4 keer per wedstrijd (live-season) minimaal 2 sec. hangen. Ook de AI van teamgenoten is nog steeds om te huilen. Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft. Hierna UT eens uitgeprobeerd, 2x een disconnect met de servers. Geen standaard 3-0 verlies toegeschreven gekregen maar wel een wedstrijd minder over op het contract van die spelers.
Conclusie na 2 maanden en 3 patches verder: Spijt dat ik live-season heb gekocht en nog steeds een SCHANDE!!
Inmiddels PES besteld en hopelijk bevalt die wel beter (is ook niet meer zo moeilijk).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nooit geweten dat je bij een ingooi buitenspel kon staan?Jorco schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:13:
Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft.
Lol, als ze dat idd aanpassen is het pas een blunderLoneRanger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:
[...]
Nooit geweten dat je bij een ingooi buitenspel kon staan?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En als je buitenspel staat dan was et nog hands ookLoneRanger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:
[...]
Nooit geweten dat je bij een ingooi buitenspel kon staan?
Anoniem: 302127
Gast...Jorco schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:13:
Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 302127 op 12-11-2010 23:12 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Dersan op 13-11-2010 01:43 ]
nou vanavond bij mij niet hoor...de ps3 versie sloeg er gewoon uit...3-0 voor veranderde in een 3-0 nederlaag..._AN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:49:
Gelukkig, die vastlopers lijken vooralsnog opgelost...Scheelt een hoop.
En ik heb continu last van disconnects....gemiddeld 1 op de 5 wedstrijden denk ik, als het al niet meer is.supercop7373 schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:48:
[...]
nou vanavond bij mij niet hoor...de ps3 versie sloeg er gewoon uit...3-0 voor veranderde in een 3-0 nederlaag...
ik vind spelen met Bayern Munchen echt geweldig! goede buitenspelers (wel robben erin zetten, want hij staat er standaard naast (denk ivm blessure) en dan heb je met klose in de spits iemand die goed kan koppen en schieten.Virax schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:49:
Ik begin een beetje wanhopig te worden... Ben iemand die veel wisselt met teams (Olimpique Lyon, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham, Barcelona) en ik speel tegen een collega (hij speelt veelal met Manchester United) en ik won het merendeel van de potjes.
Nu is hij overgestapt naar Real Madrid en wat ik ook doe, ik kom zelden door z'n verdediging heen. En als ik er dan doorheen kom dan gaan al mijn ballen ernaast. What the. Ik word er stapelgek van.
Zijn er nog goede tegenteams voor Real Madrid, of moet ik gewoon m'n tactieken wijzigen? (jullie zien het, ik ben ten einde raad)
Voor mij is het tegen Real Madrid altijd Arsenal. Bij mij werkt het goed. Durf vooral aanvallend en op balbezit te spelen en pas je opstelling aan. Mijn middenveld is bijvoorbeeld Fabregas, Song en Diaby, en aanval Walcott, Van Persie en Arshavin. Verdediging ongewijzigd. Dit omdat Diaby sterk is en veel loopt. Naast een sterke Song kan je zo vaak op het middenveld al de angel er uit halen. Daarnaast valt Real vaak over de flannken aan, en heb je bij Arsenal met Clichy en Sagna twee snelle backs die het tempo bij kunnen houden. Centraal functioneer Koscielny bij mij erg goed door zijn duelkracht en felheid. Vermaelen loopt gaten dicht en is 1-op-1 ook niet de minste. Door aanvallend en op balbezit te spelen wordt de kans op een gevaarlijke counter tegen kleiner. Daarnaast heb je vleugelspelers met genoeg snelheid en een balvaste spits om er zelf ook snel uit te komen. Als je Real gaat laten voetballen ga je er af, dat sowieso. Sleutelspeler bij mij is wellicht Diaby als sterke box-to-box midfielder. Ik merk meteen dat het tegen echt sterke tegenstanders (Real, Chelsea) bij mij niet loopt als ik Diaby vervang voor Nasri.Virax schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:49:
Ik begin een beetje wanhopig te worden... Ben iemand die veel wisselt met teams (Olimpique Lyon, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham, Barcelona) en ik speel tegen een collega (hij speelt veelal met Manchester United) en ik won het merendeel van de potjes.
Nu is hij overgestapt naar Real Madrid en wat ik ook doe, ik kom zelden door z'n verdediging heen. En als ik er dan doorheen kom dan gaan al mijn ballen ernaast. What the. Ik word er stapelgek van.
Zijn er nog goede tegenteams voor Real Madrid, of moet ik gewoon m'n tactieken wijzigen? (jullie zien het, ik ben ten einde raad)
Elk team heeft zo z'n sterktes en zwaktes. Ik speel bijv. veel met Arsenal; super aanval, crappy verdediging. Het heeft wel wat invloed wat voor team je kiest, maar denk dat wanneer je echt skills hebt en je een beetje weet hoe je met je team moet spelen, het niet veel uitmaakt, dan win je van welk team dan ook.Virax schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:49:
Haha, bij mij juist niet, is de eerste die er tegen sterkere tegenstanders uit gaat. Te makkelijk van de bal te zetten vind ik en niet genoeg power voor echt box-to-box play. Daarnaast merk ik persoonlijk dat bij mij Arshavin minder presteert met Nasri i.p.v. Diaby omdat Nasri wat dieper speelt en er dus minder ruimte voor Arshavin is.Anoniem: 381927 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:05:
[...]
Nooo, Nasri is echt heilig in mijn opstelling.
Heb je gelijk in, Speel soms ook veel te aanvallend met Arsenal. Ik speel gewoon in de standaard formatie 4-3-3 met Koscielny vervangen door Squillaci en Nasri i.p.v. Diaby. Song is de enige kracht op het middenveld die ik overhouddonleone83 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:09:
[...]
Haha, bij mij juist niet, is de eerste die er tegen sterkere tegenstanders uit gaat. Te makkelijk van de bal te zetten vind ik en niet genoeg power voor echt box-to-box play. Daarnaast merk ik persoonlijk dat bij mij Arshavin minder presteert met Nasri i.p.v. Diaby omdat Nasri wat dieper speelt en er dus minder ruimte voor Arshavin is.
Feit blijft dat Nasri heel goed is, maar voor mij niet goed genoeg om Fabregas uit de basis te houden en de rest van het middenveld baseer ik op andere keuzes. Probeer het eens, zou ik zeggen!
ja ik wissel ook braafheid, die zet ik er altijd in, Contento staat fout daar.Kluutmaran schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:30:
Ik speel vaak met Borussia Dortmund die hebben heerlijk snelle middenveldertjes alleen ik mis met Barrios veel kansen. Ook de verdediging is natuurlijk niet al te sterk maar is gewoon een leuk elftal.
Verder is Bayern inderdaad enorm sterk in de aanval als je Müller eruit gooit en Robben erin alleen Ribery is wat mij betreft eigenlijk niet snel genoeg. Ribery en Robben verwissel ik ook altijd van kant zodat ze op de voorzet spelen. Verder zet ik altijd Braafheid erin ipv Contento want die heeft betere stats. Krijg wel vaak prul goals door het centrum tegen doordat ze daar erg traag zijn.
Indien deze teams niet lukken gebruik ik HSV dat met Petric (moet je er zelf inzetten) en van Nistelrooij ook een leuk spitsenduo heeft. Elia heeft ook aardig wat snelheid
Nv-%: 5
Gewonnen: 23
Gelijkspel: 6
Verloren: 29
Burp
Na de update nog geen enkele freeze gehad gelukkig!_AN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
Na de update toch nog freezes..Wel minder..Maar helaas zijn ze er nog wel.
Ervaart andere dit ook?
Bedoel je de 2 seconden freeze op de PS3 250GB (sommige ook bij andere slim versies) ? Zo ja het antwoord is ja de freezes zijn er nog steeds en is dus niet gefixed dus hebben ze ook gelogen. Maar dat was ook te verwachten want ze hebben niet eens een fatsoenlijke bugfix lijst gegeven zoals elke uitgever/gamemaker dat doet maar gewoon in een tekst kort uitleggen wat je in de patch kan verwachten_AN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
Na de update toch nog freezes..Wel minder..Maar helaas zijn ze er nog wel.
Ervaart andere dit ook?
[ Voor 20% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-11-2010 18:21 ]
Anoniem: 361971
Anoniem: 202792
Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Je moet je ps3/xdoos om dmz zetten en je poorten openen had ik ergens gelezen.NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:07:
Ik heb het na 2 weken ofzo nog maar eens geprobeerd, maar de problemen zijn er gewoon NOG STEEDS... Weer elke game disconnected from xbl, en daarna kan ik geen games meer vinden ("session unavailable" ofzoiets) Hoe lang is dit spel nu al uit? Dat kunnen ze toch gewoon niet maken?! Het is gewoon onspeelbaar online... Te belachelijk voor woorden
[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 17-11-2010 13:13 ]
Is toch een beetje dubbelop lijkt me? In DMZ zetten en dan ook nog apart de poorten openen.Striptease schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:12:
[...]
Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Je moet je ps3/xdoos om dmz zetten en je poorten openen had ik ergens gelezen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq