Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
kan iemand mij uitleggen waarom dit geen doelpunt is ?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47213197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Omdat scheidsrechters fouten maken denk ik...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Laat me raden je hebt hands aanstaan? Vaak genoeg geweest dat tegenstander een overtreding op mij maakte maar dat ik met hand op de bal viel en vrije trap tegen kreeg. Hands weer uitzetten en het is een doelpunt of penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ik word zo ziek van die mensen die lag veroorzaken. Soms heb ik het idee dat ze het gewoon in de hand hebben.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:52
Spelen hier maar weinig mensen Ultimate Team? Ik vind het zelf eigenlijk een fantastische toevoeging, en vermaak mij ook heel goed met het verhandelen van de spelers. Het UT2011 topic is ook zo dood als het maar kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
carpebios schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:58:
Ik word zo ziek van die mensen die lag veroorzaken. Soms heb ik het idee dat ze het gewoon in de hand hebben.
Heb ik inderdaad ook last van. Eerste 5 minuten loopt alles als een zonnetje, en zodra die teller 5 min voorbij is (zodat ik niet meer kan quiten) gooit hij zn connectie dicht. Om de 5 seconden hangt het spel even, alles reageert super traag en laat, en hij lijkt zelf nergens last van te hebben... Toch zielig om te zien wat mensen doen om te kunnen winnen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dersan schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:35:
Spelen hier maar weinig mensen Ultimate Team? Ik vind het zelf eigenlijk een fantastische toevoeging, en vermaak mij ook heel goed met het verhandelen van de spelers. Het UT2011 topic is ook zo dood als het maar kan..
Ik speel sinds gisteren ook UT. Ik speel voor het eerst dus ik weet nog niet hoe allemaal in elkaar zit maar wat ik tot nu toe heb gedaan was wel leuk. Heb jij evt tips om meer coins te verdienen :P.

PS: Is er een topic dan?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Is dat soms UT, had laatst online dat iemand athene was. Maar die had scores van 86 88 en 84. Dikke 5 sterren dus. Ik leave meteen. Kies een normale team om mee te spelen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
\[Xbox360/PS3] Fifa 11 Ultimate team Topic

Voor het geval je het nog niet gevonden hebt. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Anoniem: 302127 schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:14:
Is dat soms UT, had laatst online dat iemand athene was. Maar die had scores van 86 88 en 84. Dikke 5 sterren dus. Ik leave meteen. Kies een normale team om mee te spelen imo
Nee dat is de Classic nog wat team glitch.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Interessant, 5x achter elkaar Groningen thuis als tegenstander in de 1e ronde beker. Wordt niet echt geloot volgens mij.... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 08-11-2010 16:37 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
hoe kun je nu een goede speler kopen wou met psv iemand kopen voor 20 mil en 72k salaris verdiende nu 32k wou niet :S

wie kent er nog een goede jonge snelle speler ?

[ Voor 18% gewijzigd door soccerroos op 08-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik word werkelijk gek van constant lob paasjes... Loopt echt de spuigaten uit nu (niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen). Werkelijk waar, mijn verdediger rent fijn met de aanvaller mee, houdt hem makkelijk bij, en ik loop nog voor hem, dus een normale pas was hoogstwaarschijnlijk mis gegaan (of in ieder geval zodat hij zijn snelheid kwijt was). Nee, wat doet met 9/10 keer, speel maar een lob pass, want dan is zijn aanvaller opeens WEL sneller en haalt hij me makkelijk in, weer vrij op doel met mijn verdediger die ergens een meter achter hem aan huppelt opeens... Wat een BULLSHIT zeg. Eerst is mijn verdediger net zo snel, dan niet sneller (ze houden elkaar immers tegen), en dan wordt een lob pass gegeven en HOPPA *MAGIC* hij rent me zomaar voorbij. Wordt er echt pisnijdig van dit soort dingen, is gewoon gescript... Vanaf nu leg ik iedereen fijn neer die dat doet. Rood voor mij maar iig geen vuil doelpunt. Net gewonnen met 4 rode kaarten omdat de tegenstander constant hoge balletjes gaf en ik hem constant tackelde. Zou ik normaal nooit doen maar dit is gewoon bug abusen... Het gaat gewoon 100% van de tijd goed, als het nou soms mis ging dan was het ok maar nee... :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
soccerroos schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:19:
hoe kun je nu een goede speler kopen wou met psv iemand kopen voor 20 mil en 72k salaris verdiende nu 32k wou niet :S

wie kent er nog een goede jonge snelle speler ?
Mertens is lekker snel!

Vorm de kiepert part deux, dit is een diepe bal van de tegenstander die je met je handen mag pakken :(
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/47611277
Ik had hem weg kunnen schieten dat geef ik toe maar ik had verwacht dat hij hem gewoon op zou rapen...

Toch maar eens opzoek naar een ander keepertje voor mijn team (of een ander spel :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Kluutmaran op 08-11-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 10:37
omg deze goal moet je echt kijken schoot 'm er net egt mega lekker in :D
theo walcott, fijne speler aan de zijkante!
http://www.xfire.com/video/3a6a26/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 16:34

_AN

FIFA is op veel fronten verbeterd. Maar wat de @#$%@..wat is het soms toch slecht.

- Waarom kan een speler maar max. 1 wedstrijd geschorst worden?
- Als een speler in een Eredivisie rood krijgt, waarom dan niet mogen in spelen in de Europa League?

En wanneer komt EA nou eindelijk met de eerste patch...Pff wat een bugs..

Zojuist krijgt de Vrij rood, Kuipers is vervolgens geschorst..
Spel loopt nog om de haverklap vast voor een aantal seconden.

55 euro betaald en nog steeds niet een normale wedstrijd kunnen spelen.

Verder wel een leuk spel ;)
Pff ..Even m'n frustratie kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Eeey,

Ik speel nu Fifa 11 al een poosje op mijn PS3. Maar bij mij happert hij zowel On-line en Off-line 2 á 3 keer per wedstrijd :S On-line kan ik 1potje spelen met af en toe even happering. Maar als ik de 2de begin is het maar wachten todat hij er uitklapt vastloopt en de melding geeft geen connectie meer. De stand die er dan op het scorebord staat word ook doorgevoerd. Dus ik verlies hem dus niet meer 3-0. Ik lees wel meer berichten hier over en die zeggen dat na de update beter zou worden maar die heeft ook nog niet mogen baten. Rare is dus ook dat ik altijd maar 1 potje online kan spelen en bij de 2de eruit knalt en dan bij de 3de als ik die op start loopt hij een soort van vast in de clubkeuze menu :S Iemand hier ervaringen mee / een oplossing

Vriendelijke Groet, Jorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
lutekes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:18:
Ik lees wel meer berichten hier over en die zeggen dat na de update beter zou worden maar die heeft ook nog niet mogen baten.
Welke update?
Die update waar je vorige week melding van kreeg was een voorbereiding op Ultimate-Team.
De daadwerkelijke patch komt binnenkort als het goed is en zou die issue moeten fixen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 05-06 13:34
ik erger me vooral aan hoe achterlijk die scheids de voordeelregel soms toepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Als je er nou bij zet wat je er ergerlijk aan vindt heeft het nog enige discussiewaarde. ;)
Ik ga het toch proberen, zo snel je dat gele icoontje ziet kun je er voor kiezen geen voordeel te nemen door te stoppen.
Kies je ervoor om door te gaan en verlies je de bal nadat het icoontje weg is dan heb je je voordeel gehad, immers kies je er zelf voor om door te gaan.
Lullig wanneer je de bal verliest vlak nadat het icoontje/voordeel is verdwenen maar dan moet je maar eieren voor je geld kiezen.
Wat is hier dan ergerlijk aan, dat je net te laat alsnog de bal verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 05-06 13:34
het feit dat je voordeel zou moeten hebben omdat dat je erdoor bent door een mooie steekbal bv en dat hij dan alsnog affluit voor de overtreding.

en over het algemeen de lengte dat de voordeel regel toegepast wordt. had er bij fifa10 nooit zo'n probleem mee maar bij fifa 11 toch al menig potje hierover in de zeik geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
En de voordeelregel in samenwerking met buitenspel is nog uiterst slecht. Buitenspel gaat altijd voor de voordeelovertreding zelfs al is er in de verste verte geen voordeel. Wat ik ook minder vind is dat je bij elke vrije trap die je niet meteen neemt iedereen meteen weer helemaal in positie loopt. Bij de ingooi hebben ze dit nu een beetje aangepast zodat ze niet ineens van linksbuiten weer rechtsachter staan maar dit mogen ze bij vrije trappen ook doen, dat je moet wachten tot je CV voorin staat om de bal binnen te koppen is minder hinderlijk dan dat je alleen maar standaardsituaties krijgt die hetzelfde zijn.

Voor de rest kunnen ze er niet veel aan verbeteren tot ze een echt AI scheidsrechter hebben (die dan net zo slecht gaat fluiten als in het echt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Moet je voor de aardigheid eens even kijken naar de scheidsrechter, de strengste is zowel strict in het geven van kaarten als in het bestraffen van overtredingen. [afzonderlijk in te stellen overigens]
Ik heb nu ook al een aantal keer gehad dat ik een penalty tegen kreeg vanwege een standing tackle, dat heb ik in 10 volgens mij nooit gehad/gezien.
Die scheids zal dus ook minder vaak de voordeelregel geven.
In het echte leven gebeurd het ook nogal eens met willekeur dus wat dat betreft juich ik het alleen maar toe. :P
Tuurlijk is het lullig in de situatie die je beschrijft maar dat is voetbal he en de inconsequentheid van scheidsrechters.

@Kluut:

Dat is idd een hekel punt wat betreft buitenspel en voordeel.
Als je tijdens voordeel in buitenspel geraakt kan ik me er nog wel wat bij voorstellen, is immers ook een overtreding.
Heel letterlijk is de pass die op een speler gaat die buitenspel staat de eerste overtreding en de tackle op de speler die de pass geeft de 2e.
Volgens de letter behoord de eerste overtreding bestraft te worden.
Is wel heel zwart/wit natuurlijk uitgelegd natuurlijk. :P

[edit]
Voor de rest kunnen ze er niet veel aan verbeteren tot ze een echt AI scheidsrechter hebben (die dan net zo slecht gaat fluiten als in het echt :P).
Fifa2012, "be a referee!" 8)

[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 09-11-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927

Niemand nooit last gehad van het feit dat wanneer je de bal naar voren probeert te schieten, en de bal onderweg een speler per ongeluk raakt (eigen speler of tegenstander) de scheids soms voor buitenspel fluit omdat het spel verwacht dat de bal bij de op dat moment in buitenspel verkerende speler terecht komt.

Als je dit niet snapt, is dat niet heel raar, want het is best lastig onder woorden te brengen :P. Maar heb het al een aantal keer gehad en het slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Meer mensen trubbels met de connectie atm? Al 2x connectie verloren wat een verdubbeling van mijn totaal is dus is niet echt normaal.

@DennZo jawel hoor iedereen heeft er last van. De regel dat de speler in het spel betrokken moet zijn om het buitenspel te laten zijn is ook niet helemaal goed doorgevoerd alhoewel je bij het van de bal afblijven wel buitenspel kunt omzeilen tegenwoordig. Onderschepte ballen worden gewoon als aangekomen ballen gezien wat jammer is want dat haalt de vaart weer uit het spel en zorgt weer voor de standaard situaties ipv een snelle counter oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die eerste moet je eigenlijk vanaf een andere hoek zien. De bal gaat onderkant lat erin, net over de lijn en stuitert daarna nog uit het goal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Zeker goed nieuws. Nog 2 dagen dus. *O*

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
"Also, players will now no longer be able to use Passing Power Assistance in ranked matches. "

Gelukkig, ik wilde mijn controls al gaan veranderen aangezien de tegenstander zijn passing zoveel beter ging, dat het weer op het pingpong voetbal ging lijken.

Hopelijk krijg ik er ook een stabielere verbinding van.

Edit:
@Hoijong
"GAMEPLAY
You’ll now find that the implementation of the offside rule in the game is more accurate, both in terms of when the infringement is called and in terms of player positions when it happens"

Nee dit is niet logisch en daarom gaan ze er gelukkig iets aan doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Kluutmaran op 10-11-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Jamoru schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:53:
Zeker goed nieuws. Nog 2 dagen dus. *O*
Niks te lezen over de vastlopers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Anoniem: 381927 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
Niemand nooit last gehad van het feit dat wanneer je de bal naar voren probeert te schieten, en de bal onderweg een speler per ongeluk raakt (eigen speler of tegenstander) de scheids soms voor buitenspel fluit omdat het spel verwacht dat de bal bij de op dat moment in buitenspel verkerende speler terecht komt.

Als je dit niet snapt, is dat niet heel raar, want het is best lastig onder woorden te brengen :P. Maar heb het al een aantal keer gehad en het slaat nergens op.
Is toch logisch? Buitenspel gaat vanaf moment van spelen, als dan de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat blijft het buitenspel ook al komt de bal niet aan. Spel ziet gewoon buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dat is mooi, maar zijn de disconnects dan ook opgelost? Daar lees ik weinig over..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Sp33dFr34k schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:45:
Dat is mooi, maar zijn de disconnects dan ook opgelost? Daar lees ik weinig over..
Vind ik ook wat vreemd, kan vanaf vrijdag een week geen fifa spelen, dus de update zie ik later pas :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Mars18 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:15:
[...]

Vind ik ook wat vreemd, kan vanaf vrijdag een week geen fifa spelen, dus de update zie ik later pas :P
Ook niet over de vastloper wat ik eerder al zei..
Mag hopen dat ze het hebben aangepast, anders gaat het spel regelrecht het raam uit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 224360 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:38:
[...]

Is toch logisch? Buitenspel gaat vanaf moment van spelen, als dan de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat blijft het buitenspel ook al komt de bal niet aan. Spel ziet gewoon buitenspel.
Tenzij de bal gewoon bij een verdediger komt of de tegenpartij niet meer in gevaar is natuurlijk, dan hoeft de scheids toch niet te fluiten? Dat werkte in FIFA10 ook prima, je kon 20 meter buitenspel staan maar als je de bal niet kreeg en de tegenstander er geen gevaar aan had floot hij niet. Je kon de bal zeg maar laten lopen voor de keeper ofzo (LT+RT) en dan floot hij niet, gewoon realistisch toch? Als je dan toch in de buurt van de bal komt dan fluit hij alsnog, alsof hij voordeel gaf zeg maar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb hem niet op video aangezien het in de 90e minuut online was, maar wtf....

Er ligt een speler van mij in het doel van de tegenstander, helemaal tegen het achternet, waarna ik scoor en de bal nadat hij over de lijn is geweest die speler raakt....

En doelpunt wordt afgekeurd voor buitenspel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:04
check dit. Dit is toch een doelpunt, of ben ik gek?!

http://www.ea.com/nl/voetbal/profile/media/PS3/binterman 8)7

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Bint Hahahahah, wat een geweldig filmpje! Ook zo droog; eerst in het net vallen, dan weer doorvoetballen of er niets aan de hand is roflol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:38:
[...]

Juist, je zegt het zelf al: het spel ziet gewoon buitenspel. Dat is fout. Je hebt gelijk dat wanneer de man op het moment van spelen buitenspel staat, er gefloten wordt. Maar als de man buitenspel staat, maar de bal komt in de verste verte niet bij hem aan, is het gewoon geen buitenspel.

Als een laatste man jou als spits in buitenspelpositie een lang bal probeert te spelen, maar de bal wordt geblokt op het moment dat hij de bal trapt, is het toch ook geen buitenspel?! Ondanks dat de bal voor jou bedoelt is. Als jij niet dusdanig meedoet mag er ook niet gefloten worden.

Is gewoon een annoying fout. [edit; dubbelpost ook :P]

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 381927 op 11-11-2010 01:09 . Reden: dubbel ]

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:29
dit is toch geen buitenspel:

YouTube: Manchester City 0 - 2 Arsenal

op het moment van spelen (is zo een beetje moeilijk te zien) staan bendtner en m'n VP allebei op onze eigen helft. De laatste man van hun staat wel op mijn helft maar dan nog is het geen buitenspel!

Dit vond ik toch een fijne goal (is me daarna niet meer gelukt)

YouTube: Arsenal 1 - 2 Middlesbrough

En zo horen keepers uit te komen!

YouTube: Arsenal 0 - 0 Middlesbrough

• Dersan
Dat eerste filmpje heb ik ook al last van gehad, FIFA houdt er blijkbaar geen rekening mee dat je op eigen helft niet buitenspel kunt staan.

Anoniem: 224360

Anoniem: 381927 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:53:
[...]

Juist, je zegt het zelf al: het spel ziet gewoon buitenspel. Dat is fout. Je hebt gelijk dat wanneer de man op het moment van spelen buitenspel staat, er gefloten wordt. Maar als de man buitenspel staat, maar de bal komt in de verste verte niet bij hem aan, is het gewoon geen buitenspel.

Als een laatste man jou als spits in buitenspelpositie een lang bal probeert te spelen, maar de bal wordt geblokt op het moment dat hij de bal trapt, is het toch ook geen buitenspel?! Ondanks dat de bal voor jou bedoelt is. Als jij niet dusdanig meedoet mag er ook niet gefloten worden.

Is gewoon een annoying fout. [edit; dubbelpost ook :P]
Ik heb zelf geen last ervan, het spel ziet het 9 vd 10 keer goed, maar wellicht dat ik gewoon niet zo vaak die situatie tegenkom.

Anoniem: 104511

__REMCO__ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:07:
dit is toch geen buitenspel:

YouTube: Manchester City 0 - 2 Arsenal

op het moment van spelen (is zo een beetje moeilijk te zien) staan bendtner en m'n VP allebei op onze eigen helft. De laatste man van hun staat wel op mijn helft maar dan nog is het geen buitenspel!
Dat is wel heel erg krap aan ja. Als je 'm stopzet op het moment van passen steekt misschien net een millimeter van de teen over de middellijn heen, zul je dus net zien dat je daar op genaaid bent.

Fifa 10 deed wel gewoon aan het niet buitenspel kunnen staan op eigen helft, dus ik ga er vanuit dat dat hier er ook in zit.

• __REMCO__
  • Laatst online: 20-05 13:29
Anoniem: 104511 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:09:
[...]

Dat is wel heel erg krap aan ja. Als je 'm stopzet op het moment van passen steekt misschien net een millimeter van de teen over de middellijn heen, zul je dus net zien dat je daar op genaaid bent.

Fifa 10 deed wel gewoon aan het niet buitenspel kunnen staan op eigen helft, dus ik ga er vanuit dat dat hier er ook in zit.
als je de herhaling bekijkt in FIFA zelf dan is het natuurlijk beter te zien en daar raak ik de lijn nèt niet aan. Maar goed, in t echt worden ook fouten gemaakt dus opzich is het wel weer realistich :)

• P-aul
__REMCO__ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:49:
[...]

als je de herhaling bekijkt in FIFA zelf dan is het natuurlijk beter te zien en daar raak ik de lijn nèt niet aan. Maar goed, in t echt worden ook fouten gemaakt dus opzich is het wel weer realistich :)
kan ook een fout van de grensrechter zijn natuurlijk.
ik pleit voor camera's :P

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Update (volgens mij alleen spelersupdate) net binnengehaald op de ps3 met de hoop dat connectie probleem was opgelost maar de update verhelpt het connectie problemen niet. Wat word ik daar gaar van! Scoor je net de 1-0 boem connectie weg :S Soms gewoon van de EA-server gekickt en daarom verliezen met 3-0. Moest zelfs na een connectie probleem de voorwaarden accepteren en mijn mail bevestigen :S :@ Kan net 1 potje normaal voetballen 2 of 3de loopt geheid vast maybe toch maar pes 2011 kopen!

[ Voor 15% gewijzigd door lutekes op 11-11-2010 18:47 ]

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgens het ea forum komt de patch morgen, misschien alleen de gebruiksvoorwaarden aangepast?

PSN: jannvsdvinvs

• carpebios
  • Nu online
Hebben meer mensen problemen met dat de spelers namen gewoon niet kloppen?

• Kluutmaran
carpebios schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:06:
Hebben meer mensen problemen met dat de spelers namen gewoon niet kloppen?
Sinds vandaag ik ook ja. Heb alleen 8 potjes gedaan in Party mode (of hoe dat ook heet) maar geen enkele naam klopte en soms stond er zelfs alleen een nummer. Dacht dat het een bugje was voor die modus maar hebben dus meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Kluutmaran schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:15:
[...]

Sinds vandaag ik ook ja. Heb alleen 8 potjes gedaan in Party mode (of hoe dat ook heet) maar geen enkele naam klopte en soms stond er zelfs alleen een nummer. Dacht dat het een bugje was voor die modus maar hebben dus meer mensen last van?
Dit probleem heb ik altijd na het spelen van Ultimate Team. Als workaround download ik altijd de laatste teams (download latest squads) na het spelen van Ultimate Team. Alle namen worden dan weer hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Pfff de keepersfouten / keeperbug zijn er nog niet uit met de patch iig.

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/48211772
Tegenhouden en een rondje lopen terwijl de tegenstander de bal inschiet.

Ook de DC's zijn er nog dus het is een fix van niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-05 07:43

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

veel klachten ook daarover op het ea forum.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Kluutmaran schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:04:
Pfff de keepersfouten / keeperbug zijn er nog niet uit met de patch iig.

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/48211772
Tegenhouden en een rondje lopen terwijl de tegenstander de bal inschiet.

Ook de DC's zijn er nog dus het is een fix van niks :(
Wtf, had je dit voor de patch ook al? IK heb denk ik al tegen de 1000 potten gespeeld maar dit nog niet meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:21
Na te hebben gelezen dat DE patch eindelijk is uitgebracht ben ik hoopvol weer aan de gang gegaan met Fifa11. Na 3 wedstrijden van 10 minuten te hebben gespeeld bleef het spel minstens 4 keer per wedstrijd (live-season) minimaal 2 sec. hangen. Ook de AI van teamgenoten is nog steeds om te huilen. Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft. Hierna UT eens uitgeprobeerd, 2x een disconnect met de servers. Geen standaard 3-0 verlies toegeschreven gekregen maar wel een wedstrijd minder over op het contract van die spelers.

Conclusie na 2 maanden en 3 patches verder: Spijt dat ik live-season heb gekocht en nog steeds een SCHANDE!!

Inmiddels PES besteld en hopelijk bevalt die wel beter (is ook niet meer zo moeilijk).

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Jorco schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:13:
Na te hebben gelezen dat DE patch eindelijk is uitgebracht ben ik hoopvol weer aan de gang gegaan met Fifa11. Na 3 wedstrijden van 10 minuten te hebben gespeeld bleef het spel minstens 4 keer per wedstrijd (live-season) minimaal 2 sec. hangen. Ook de AI van teamgenoten is nog steeds om te huilen. Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft. Hierna UT eens uitgeprobeerd, 2x een disconnect met de servers. Geen standaard 3-0 verlies toegeschreven gekregen maar wel een wedstrijd minder over op het contract van die spelers.

Conclusie na 2 maanden en 3 patches verder: Spijt dat ik live-season heb gekocht en nog steeds een SCHANDE!!

Inmiddels PES besteld en hopelijk bevalt die wel beter (is ook niet meer zo moeilijk).
Dit alles is zeer vervelend, maar je kunt geen buitenspel staan met een ingooi...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
De namen bug is ook nog niet gefixed :'). Heb nog steeds W. Son ipv W. Sneijder enz. Dit wel na het spelen van UT, maar dan nog...pffff. EA :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 17:28

MsG

Forumzwerver

Hebben mensen op de PC ook nooit last van hands? Ik maak heel vaak een sliding; als ik dan bij oudere FIFA's met mn hand tegen de bal aan kwam, was het uiteraard hands. Bij FIFA 11 op de PC is dit nooit zo. Een beetje gek imo.

En hoe kop je laag met de 360 controller? Ik heb heel vaak wel een potentiele kans bij corners, maar ik kop altijd over.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft.
Nooit geweten dat je bij een ingooi buitenspel kon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:46

Royz

Kleurenblind!!

LoneRanger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:
[...]

Lol, als ze dat idd aanpassen is het pas een blunder ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ok, ik wist dat er soms fouten worden gemaakt op de support maar dit slaat echt alles:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/61623.page#511947

Zo worden dus de spelers gejat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
LoneRanger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:
[...]

En als je buitenspel staat dan was et nog hands ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Buitenspel wordt bij een ingooi ook nog steeds niet bestraft.
Gast... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 302127 op 12-11-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
De voordeelregel werkt nog steeds niet optimaal...
Verlenging kom ik 2-0 achter, maak in de 120ste minuut 2-1, breekt een speler redelijk door hun verdediging dus hij als een achterlijke slidings maken. Net buiten de 16 raakt hij mij en krijg ik voordeel omdat ik de bal hou, loop ik door in de 16 haalt ie mij van achter neer. Penalty denk ik yes kan ik nog 2-2 maken maar nee hoor hij fluit voor de eerste overtreding buiten de 16 en dus een vrije trap die er niet in gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ben vandaag echt al 5x gedisconnect bij UT, mijn DNF en mijn punten vermenigvuldiger is nu echt om te janken....heb heb netwerk ook al eens bij langs gelopen maar daar staat upnp gewoon aan....verder heb ik er bij andere spellen geen last van..

Wat mij opvalt is dat de laatste paar dagen nooit een tegenstander eruit is gevlogen..ja ok als ze flink achterstaan..maargoed, ik sta meestal voor...pff.

Edit: Vind het nogal apart dat mensen niet reageerden op mijn eerdere post met een link naar de EA forums...maar is toch wel groot nieuws lijkt mij.

Het komt er in principe op neer dat mensen (nja mensen, iemand die je account wilt stelen) naar de supportchat gingen en dan vroegen hey, ik ben mijn email kwijt bij account "pietje puk". Willen jullie die over zetten naar anderemail@blabla.com. Prima zegt de support, is geregeld......

Waarna vervolgens die oplichters toegang hadden tot de UT account van iemand en zo zijn spelers kon jatten....echt wtf.

Iemand van wie zijn account op zo'n manier was gestolen kwam er dus achter toen hij eindelijk zijn eigen account weer terug had, en in de history van de supportchat ging kijken....

[ Voor 49% gewijzigd door Dersan op 13-11-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Gelukkig, die vastlopers lijken vooralsnog opgelost...Scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hoe krijg ik de juiste namen weer terug bij singleplayer!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Zo uit mijn hoofd was dat opgelost met 'reset squads' of 'download latest squad update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 15:11
Weet iemand in hoeverre de PS2 versie van Fifa 11 verschilt van de PC/360/PS3?
Ik heb namelijk 'slechts' een PS2 en vraag me af of Fifa 11 nog echt meerwaarde biedt, of dat ik beter een eerdere versie kan kopen, bijvoorbeeld de laatste die nog echt voor de PS2 is ontwikkelt (welke dat ook mag zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
_AN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:49:
Gelukkig, die vastlopers lijken vooralsnog opgelost...Scheelt een hoop.
nou vanavond bij mij niet hoor...de ps3 versie sloeg er gewoon uit...3-0 voor veranderde in een 3-0 nederlaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
supercop7373 schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:48:
[...]

nou vanavond bij mij niet hoor...de ps3 versie sloeg er gewoon uit...3-0 voor veranderde in een 3-0 nederlaag...
En ik heb continu last van disconnects....gemiddeld 1 op de 5 wedstrijden denk ik, als het al niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik begin een beetje wanhopig te worden... Ben iemand die veel wisselt met teams (Olimpique Lyon, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham, Barcelona) en ik speel tegen een collega (hij speelt veelal met Manchester United) en ik won het merendeel van de potjes.

Nu is hij overgestapt naar Real Madrid en wat ik ook doe, ik kom zelden door z'n verdediging heen. En als ik er dan doorheen kom dan gaan al mijn ballen ernaast. What the. Ik word er stapelgek van.

Zijn er nog goede tegenteams voor Real Madrid, of moet ik gewoon m'n tactieken wijzigen? (jullie zien het, ik ben ten einde raad ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

ik heb echt nooit last van disconnects (ps3) maar ik speel dan ook alleen maar na 20.00 uur ivm mijn werk.
of hebben mensen dan ook disconnects?
bij mij loopt het voor en na de patch als een trein..

wel balen voor de mensen die dat hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Virax schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:49:
Ik begin een beetje wanhopig te worden... Ben iemand die veel wisselt met teams (Olimpique Lyon, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham, Barcelona) en ik speel tegen een collega (hij speelt veelal met Manchester United) en ik won het merendeel van de potjes.

Nu is hij overgestapt naar Real Madrid en wat ik ook doe, ik kom zelden door z'n verdediging heen. En als ik er dan doorheen kom dan gaan al mijn ballen ernaast. What the. Ik word er stapelgek van.

Zijn er nog goede tegenteams voor Real Madrid, of moet ik gewoon m'n tactieken wijzigen? (jullie zien het, ik ben ten einde raad ;))
ik vind spelen met Bayern Munchen echt geweldig! goede buitenspelers (wel robben erin zetten, want hij staat er standaard naast (denk ivm blessure) en dan heb je met klose in de spits iemand die goed kan koppen en schieten.

Overigens wel leuk: als mensen barcelona kiezen dan kunnen ze vaak minder goed fifa-en, dan weet je van te voren al dat de winst kans groter is, kiest iemand een minder team dan weet je vaak dat de spelers veel beter zijn (en leuker dus)..

Ik vind t heerlijk online spelen, alleen ik verlies nog teveel (28 gewonnen, 22 verloren) en level 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:10

Voor mij is het tegen Real Madrid altijd Arsenal. Bij mij werkt het goed. Durf vooral aanvallend en op balbezit te spelen en pas je opstelling aan. Mijn middenveld is bijvoorbeeld Fabregas, Song en Diaby, en aanval Walcott, Van Persie en Arshavin. Verdediging ongewijzigd. Dit omdat Diaby sterk is en veel loopt. Naast een sterke Song kan je zo vaak op het middenveld al de angel er uit halen. Daarnaast valt Real vaak over de flannken aan, en heb je bij Arsenal met Clichy en Sagna twee snelle backs die het tempo bij kunnen houden. Centraal functioneer Koscielny bij mij erg goed door zijn duelkracht en felheid. Vermaelen loopt gaten dicht en is 1-op-1 ook niet de minste. Door aanvallend en op balbezit te spelen wordt de kans op een gevaarlijke counter tegen kleiner. Daarnaast heb je vleugelspelers met genoeg snelheid en een balvaste spits om er zelf ook snel uit te komen. Als je Real gaat laten voetballen ga je er af, dat sowieso. Sleutelspeler bij mij is wellicht Diaby als sterke box-to-box midfielder. Ik merk meteen dat het tegen echt sterke tegenstanders (Real, Chelsea) bij mij niet loopt als ik Diaby vervang voor Nasri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elk team heeft zo z'n sterktes en zwaktes. Ik speel bijv. veel met Arsenal; super aanval, crappy verdediging. Het heeft wel wat invloed wat voor team je kiest, maar denk dat wanneer je echt skills hebt en je een beetje weet hoe je met je team moet spelen, het niet veel uitmaakt, dan win je van welk team dan ook.

Ik zou dan dus tactiek veranderen :P. Aanvallend gebruik ik zelf vaak mijn spits als aanspeelpunt, speel met LB (xbox) middenvelder aan, en dan lage/hoge steekbal. Werkt best lekker met Arsenal; snelle aanvallers als Walcott, Arshavin en Van Persie.

Verdedigend neem ik vaak te veel risico, omdat het met Arsenal niet echt anders kan. Ik jaag met 2 verdedigers de man in balbezit af omdat zo snel mogelijk de bal te veroveren. Doe ik dit niet, krijg ik weer een of andere steekbal tegen waardoor Vermaelen/Squillaci geklopt zijn :P

Zou zeggen, probeer dit eens als je dit nog niet toegepast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk meteen dat het tegen echt sterke tegenstanders (Real, Chelsea) bij mij niet loopt als ik Diaby vervang voor Nasri.
Nooo, Nasri is echt heilig in mijn opstelling :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:10
Anoniem: 381927 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:05:
[...]

Nooo, Nasri is echt heilig in mijn opstelling :P.
Haha, bij mij juist niet, is de eerste die er tegen sterkere tegenstanders uit gaat. Te makkelijk van de bal te zetten vind ik en niet genoeg power voor echt box-to-box play. Daarnaast merk ik persoonlijk dat bij mij Arshavin minder presteert met Nasri i.p.v. Diaby omdat Nasri wat dieper speelt en er dus minder ruimte voor Arshavin is.

Feit blijft dat Nasri heel goed is, maar voor mij niet goed genoeg om Fabregas uit de basis te houden en de rest van het middenveld baseer ik op andere keuzes. Probeer het eens, zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

donleone83 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:09:
[...]

Haha, bij mij juist niet, is de eerste die er tegen sterkere tegenstanders uit gaat. Te makkelijk van de bal te zetten vind ik en niet genoeg power voor echt box-to-box play. Daarnaast merk ik persoonlijk dat bij mij Arshavin minder presteert met Nasri i.p.v. Diaby omdat Nasri wat dieper speelt en er dus minder ruimte voor Arshavin is.

Feit blijft dat Nasri heel goed is, maar voor mij niet goed genoeg om Fabregas uit de basis te houden en de rest van het middenveld baseer ik op andere keuzes. Probeer het eens, zou ik zeggen!
Heb je gelijk in, Speel soms ook veel te aanvallend met Arsenal. Ik speel gewoon in de standaard formatie 4-3-3 met Koscielny vervangen door Squillaci en Nasri i.p.v. Diaby. Song is de enige kracht op het middenveld die ik overhoud :P. Maar pakt vaak goed uit, dus laat nog wel even zo. Enige nadeel is dat ik wel meer goals tegen krijg; daarentegen scoor ik ook meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

dat vind ik fijn aan bayern... snelle buitenspelers ook nog met een goed schot en techniek, kopsterke spits en 2 sterke middenvelders (schweinsteiger (schrijf je dat zo)) en van Bommel) enige nadeel is dat de centrale verdedigers niet zo snel zijn, maar dat is een kwestie van goede timing van druk zetten en niet te ver vooruit verdedigen.

Ik moet alleen afleren om soms op buitenspel te willen spelen, gaat toch te vaak mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

zou misschien ook leuk zijn als iedereen los van zijn bericht, onder zijn bericht eens zijn online status zet.

Dus:
28 gewonnen, 22 verloren, level 13
:) wel benieuwd naar namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik speel vaak met Borussia Dortmund die hebben heerlijk snelle middenveldertjes alleen ik mis met Barrios veel kansen. Ook de verdediging is natuurlijk niet al te sterk maar is gewoon een leuk elftal.

Verder is Bayern inderdaad enorm sterk in de aanval als je Müller eruit gooit en Robben erin alleen Ribery is wat mij betreft eigenlijk niet snel genoeg. Ribery en Robben verwissel ik ook altijd van kant zodat ze op de voorzet spelen. Verder zet ik altijd Braafheid erin ipv Contento want die heeft betere stats. Krijg wel vaak prul goals door het centrum tegen doordat ze daar erg traag zijn.

Indien deze teams niet lukken gebruik ik HSV dat met Petric (moet je er zelf inzetten) en van Nistelrooij ook een leuk spitsenduo heeft. Elia heeft ook aardig wat snelheid

Nv-%: 5
Gewonnen: 23
Gelijkspel: 6
Verloren: 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Na de update toch nog freezes..Wel minder..Maar helaas zijn ze er nog wel.
Ervaart andere dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Kluutmaran schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:30:
Ik speel vaak met Borussia Dortmund die hebben heerlijk snelle middenveldertjes alleen ik mis met Barrios veel kansen. Ook de verdediging is natuurlijk niet al te sterk maar is gewoon een leuk elftal.

Verder is Bayern inderdaad enorm sterk in de aanval als je Müller eruit gooit en Robben erin alleen Ribery is wat mij betreft eigenlijk niet snel genoeg. Ribery en Robben verwissel ik ook altijd van kant zodat ze op de voorzet spelen. Verder zet ik altijd Braafheid erin ipv Contento want die heeft betere stats. Krijg wel vaak prul goals door het centrum tegen doordat ze daar erg traag zijn.

Indien deze teams niet lukken gebruik ik HSV dat met Petric (moet je er zelf inzetten) en van Nistelrooij ook een leuk spitsenduo heeft. Elia heeft ook aardig wat snelheid

Nv-%: 5
Gewonnen: 23
Gelijkspel: 6
Verloren: 29
ja ik wissel ook braafheid, die zet ik er altijd in, Contento staat fout daar.
Ik wissel robben en Ribery niet, zo kan ik toch goed voortrekken en met Robben ook goed naar binnen trekken en schieten. Vind het wapen toch wel snelle buitenspelers met een heel sterk koppende spits (ik scoor veel uit voortrekken) en inderdaad, centrum is traag, maar wel fysiek sterk, ik verdedig zoveel mogelijk naar achteren en dan snel counteren. Ik krijg er nu alweer zin in, vanavond lekker online ballen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
_AN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
Ervaart andere dit ook?
Na de update nog geen enkele freeze gehad gelukkig! :)
Ben zeer tevreden met de eerste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murderin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-04-2024
Per spel kies ik in het begin altijd 1 team uit waar ik besluit om altijd mee te spelen en 1 backup team om te spelen als iemand graag met het team wilt spelen waar mijn 1e keus aan uit gaat. Bij fifa 10 was dit inter met als back-up team Real. Nu bij Fifa 11 heb ik Chelsea als favo team met als Real wederom als backup. Chelsea is echt een geweldig team die bijna niet te stoppen is. (ben sowieso fan van 4-3-3) aanval over de flanken is te sexy bij chelsea.

Patch:
Zonde dit allemaal, genoot echt van fifa 10 en had echt zin in fifa 11 maar die freezes die ik nog steeds heb de random dc's het is allemaal zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
_AN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
Ervaart andere dit ook?
Bedoel je de 2 seconden freeze op de PS3 250GB (sommige ook bij andere slim versies) ? Zo ja het antwoord is ja de freezes zijn er nog steeds en is dus niet gefixed dus hebben ze ook gelogen. Maar dat was ook te verwachten want ze hebben niet eens een fatsoenlijke bugfix lijst gegeven zoals elke uitgever/gamemaker dat doet maar gewoon in een tekst kort uitleggen wat je in de patch kan verwachten :| .

[ Voor 20% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-11-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361971

Wie is er bekend met het volgende probleem, sinds 2-3 weken kan ik helemaal niet meer online op de ps3. Ik ben wel met het internet verbonden, prima verbinding en ik zie al me vrienden online. Maar als ik 1v1 klassement match wil doen, blijft hij laden en dan krijg je vervolgens verbinding verbroken. Ook als ik tegen een vriend speel krijg ik dat. Maar toen ik als een virtuele prof met 22 mensen speel, kan ik wel spelen en dan DC't hij nog soms. Ik dacht dat de patch het wel zou verhelpen maar helaas, ik wil weer online kunnen spelen.
Hij deed het overigens voor die tijd uitstekend en ik kon alles spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

ik kan ook helemaal niets online speel vooral 1vs1 klassment maar heb meer dan 50% van de matches last van dc's.
Word hier nog wat mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Naar aanleiding van m'n vorige post (over welk team goed is tegen Real Madrid) kan ik zeggen dat ik Chelsea heb gepakt en vijf uit vijf potjes heb gewonnen terwijl ik de laatste acht dagen op rij nauwelijks kon winnen. Heb zelfs met flinke cijfers 6-0 en 7-2 gewonnen, dus Chelsea ftw :). Goeie, sterke en snelle verdediging. Perfect om tegen Real te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb het na 2 weken ofzo nog maar eens geprobeerd, maar de problemen zijn er gewoon NOG STEEDS... Weer elke game disconnected from xbl, en daarna kan ik geen games meer vinden ("session unavailable" ofzoiets) Hoe lang is dit spel nu al uit? Dat kunnen ze toch gewoon niet maken?! Het is gewoon onspeelbaar online... Te belachelijk voor woorden :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Hoe kop je in vredesnaam naar benden op de PC met toetsenbord? Bij mij gaan werkelijk alle kop ballen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:07:
Ik heb het na 2 weken ofzo nog maar eens geprobeerd, maar de problemen zijn er gewoon NOG STEEDS... Weer elke game disconnected from xbl, en daarna kan ik geen games meer vinden ("session unavailable" ofzoiets) Hoe lang is dit spel nu al uit? Dat kunnen ze toch gewoon niet maken?! Het is gewoon onspeelbaar online... Te belachelijk voor woorden :(
Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Je moet je ps3/xdoos om dmz zetten en je poorten openen had ik ergens gelezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 17-11-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Striptease schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:12:
[...]

Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Je moet je ps3/xdoos om dmz zetten en je poorten openen had ik ergens gelezen.
Is toch een beetje dubbelop lijkt me? In DMZ zetten en dan ook nog apart de poorten openen.
En dan te bedenken dat de disconnects bij FIFA 10 nooit voorkwamen (althans bij mij niet), en bij 11 opeens de grootste disconnect problemen die ik ooit heb gehad bij een game.

Maar goed over een paar weken koop ik Black Ops en GT5, hoef ik me ook niet meer te irriteren aan al die onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De poorten staan 100% zeker open (anders zegt hij bij het testen van de verbindingen dat mn NAT type niet goed staat), en inderdaad bij fifa10 had ik nooit disconnect problemen. Het is bullshit dat het aan 'mij' ligt, het spel werkt gewoon niet fatsoenlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook al sinds een week alleen maar problemen met online spelen. Ben maar weer Ffia 10 gaan spelen, nergens last van.
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.