Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 11 gaat weg, de ps3 is onspeelbaar online met Fifa. Sinds enkele dagen wordt ik constant van de server geknald in 1 vs 1 wedstrijden terwijl ik nog ingelogd sta op de PSN network en de verbinding met het internet nog instant is. Nog nooit eerder meegemaakt dit. Wat dramatisch.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bij mij blijft juist het hele spel hangen de laatste tijd. Laatst al een paar keer na de wedstrijd gehad (nog voor het 'rematch' scherm, en alsnog verloren ook al stond ik voor), en nu zelfs midden in de wedstrijd. Online werkt echt voor geen meter meer...

En die wissels bij Inter... Ik vind het maar niks. De kracht van inter ligt juist in de spitsen, 2x 84 en een keer 86 (of zelfs 2x86?), en die twee wissels zijn (in de default opstelling waar ik normaal mee speel) maximaal 73, meestal 71... Ik ga echt niet Sneijder vervangen door iemand van 71...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:26
NickThissen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:15:
Bij mij blijft juist het hele spel hangen de laatste tijd. Laatst al een paar keer na de wedstrijd gehad (nog voor het 'rematch' scherm, en alsnog verloren ook al stond ik voor), en nu zelfs midden in de wedstrijd. Online werkt echt voor geen meter meer...

En die wissels bij Inter... Ik vind het maar niks. De kracht van inter ligt juist in de spitsen, 2x 84 en een keer 86 (of zelfs 2x86?), en die twee wissels zijn (in de default opstelling waar ik normaal mee speel) maximaal 73, meestal 71... Ik ga echt niet Sneijder vervangen door iemand van 71...
Ik wilde net gaan posten dat online bij mij nu heel goed gaat, 20 wedstrijden op rij gewonnen....start de 21e op, en na 5 minuten boem verbinding weg..erg zuur.

En meeste spelers bij Inter hebben een grote stamina waardoor wisselen niet erg nodig is. Wat ik ook nog vaak doe is aan het begin Pandev eruit, Maicon rechtsbuiten, Zanetti op rechtsback en Stankovic naast Cambiasso. Dan in de 2e helft Maicon weer op back, Zanetti zijn oude plaats, Stankovic eruit en Biabany op rechtsbuiten, Milito eruit en Eto'o in de spits, en Suazo linksbuiten. Werkt perfect! Zoals de reacties hier al waren weten veel mensen echt niet wat ze overkomt als er 2 van die turboturbospelers bijkomen waar ze nog nooit van gehoord hebben :D.

Dacht zonet ik zal weer eens een potje met Bayern spelen. Aanvallend natuurlijk super, maar die verdediging, manmanman. Een slak met rollators haalt die van Buyten nog in. En als je dan tegen een beetje goede tegenstander speelt die veel met (hoge) steekpasses werkt is er echt geen flikker aan te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dersan op 29-10-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Dersan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:14:
[...]

Ik wilde net gaan posten dat online bij mij nu heel goed gaat, 20 wedstrijden op rij gewonnen....start de 21e op, en na 5 minuten boem verbinding weg..erg zuur.

En meeste spelers bij Inter hebben een grote stamina waardoor wisselen niet erg nodig is. Wat ik ook nog vaak doe is aan het begin Pandev eruit, Maicon rechtsbuiten, Zanetti op rechtsback en Stankovic naast Cambiasso. Dan in de 2e helft Maicon weer op back, Zanetti zijn oude plaats, Stankovic eruit en Biabany op rechtsbuiten, Milito eruit en Eto'o in de spits, en Suazo linksbuiten. Werkt perfect! Zoals de reacties hier al waren weten veel mensen echt niet wat ze overkomt als er 2 van die turboturbospelers bijkomen waar ze nog nooit van gehoord hebben :D.

Dacht zonet ik zal weer eens een potje met Bayern spelen. Aanvallend natuurlijk super, maar die verdediging, manmanman. Een slak met rollators haalt die van Buyten nog in. En als je dan tegen een beetje goede tegenstander speelt die veel met (hoge) steekpasses werkt is er echt geen flikker aan te doen.
Zal Inter ook eens proberen.. Je speelt dus 4-3-3 met de punt naar voren?

Aangezien ik Live Season heb gebruik ik Bayern eigenlijk nooit. Het feest is een stuk minder zonder Robben en Ribery. In het begin van het seizoen was Inter trouwens ziekelijk goed met Milito 91, Etoo 89 en Sneijder 90.. Nu is het iets minder maar zijn ze ook weer 4,5 ster.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 29-10-2010 12:24 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Mr Ton schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Zal Inter ook eens proberen.. Je speelt dus 4-3-3 met de punt naar voren?

Aangezien ik Live Season heb gebruik ik Bayern eigenlijk nooit. Het feest is een stuk minder zonder Robben en Ribery. In het begin van het seizoen was Inter trouwens ziekelijk goed met Milito 91, Etoo 89 en Sneijder 90.. Nu is het iets minder maar zijn ze ook weer 4,5 ster.
Gewoon de default opstelling. Probeer er wel iets langer mee te spelen want ik kon mijn draai ook pas na een aantal wedstrijden vinden. Vooral niet te snel naar voren willen voetballen!

Trouwens, soms speel ik ook matches waarin ik dan in het begin onderaan zie staan [live season:on]. Maar hoe krijgen ze dit voor elkaar? Ik zie het nooit staan als ik een match uitkies, en verder kan ik het zelf ook niet kiezen als ik een sessie aan maak maar dat komt denk ik omdat je er nog voor moet betalen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
Vaak als ik online ga spelen blijft het de eerste 2 keer dat ik connect naar EA gewoon hangen, dan zie ik mijn tegenstander zijn team selecteren maar als ik mijn team wil selecteren werken de pijltjes niet en staat er bij mijn team embleem "Waiting for opponent...". Na een tijd heeft mijn tegenstander zijn team gevonden en staat er "Ready!", en na 30 seconden valt de online verbinding weg en zegt ie "Your connection to the server has been lost" of komt er te staan "Your opponent has left the match" omdat hij het beu is om te wachten. Vreemdgenoeg kan ik niks doen en moet ik online spelen opnieuw opstarten.

Wat me ook enorm stoort aan FIFA online (maar kan je amper iets tegen doen), als je met 4-0 voor staat in een online game verlaat de tegenstander gewoon het spel zodat zijn ranking niet omlaag gaat... erg lame is dat. Gelukkig doen ze het niet allemaal, maar ik had het gisteravond nog zo'n 3 keer voor dat de tegenstander na 3-0 in de 85ste minuut gewoon het spel verlaat. Echt balen als je zo hard ervoor geknokt hebt, zulke spelers moesten ze bannen.

[ Voor 8% gewijzigd door fANAT1C op 29-10-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Martijn18

nu 43...

Kluutmaran schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:30:
[...]

Wil je niet zo'n standaard goals plaatsen aub? :P Weer 30 seconden die ik beter had kunnen besteden ;) Vrije trap zit er goed in dat wel maar kon ook een stukje mooier.
http://www.easports.com/media/play/video/45327509 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Hebben meer mensen problemen dat ze zomaar van de EA server gekickt worden tijdens een spel. Gewoon prima verbinding, en opeens boem, disconnect. Was net een prachtige wedstrijd aan het spelen met Spanje tegen Brazilië, 1ste helft nog maar, en weg :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
carpebios schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:09:
Hebben meer mensen problemen dat ze zomaar van de EA server gekickt worden tijdens een spel. Gewoon prima verbinding, en opeens boem, disconnect. Was net een prachtige wedstrijd aan het spelen met Spanje tegen Brazilië, 1ste helft nog maar, en weg :(
yup, idem hier.

prima verbinding
enkele doelpunten voorsprong

"De verbinding met de tegenstander is verbroken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Mijn broertje heeft gisteren in stuttgart fifa11 gekocht voor de 360, nu kan hij alleen duits en italiaans kiezen bij de instellingen. bij gebrekkig duits vragen wij ons af of hij alsnog naar nederlands of engels kan zonder dat hij het hier opnieuw moet kopen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

.Sjoerd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:09:
Mijn broertje heeft gisteren in stuttgart fifa11 gekocht voor de 360, nu kan hij alleen duits en italiaans kiezen bij de instellingen. bij gebrekkig duits vragen wij ons af of hij alsnog naar nederlands of engels kan zonder dat hij het hier opnieuw moet kopen?
Nee, helaas zit er bij die versie ook echt alleen maar Italiaans en Duits dus dan zal ie 'm opnieuw moeten kopen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:22:
[...]

Nee, helaas zit er bij die versie ook echt alleen maar Italiaans en Duits dus dan zal ie 'm opnieuw moeten kopen.
LOL. Mijn Fifa 2011 komt uit china (gamehubs.com), maar ik heb gewoon vrijwel alle talen. In ieder geval, nederlands, engels en chinees. Of ligt dat mede aan het feit dat ik een ps3 heb en geen xbox

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
wij hebben vrij vaak games uit duitsland gehaald, dit is idd de eerste keer dat nl. en eng. er niet tussen zitten...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe jij dat dan hebt, maar ik heb hier gewoon de Duitse retailbox van Fifa11 liggen en die kan ik gewoon op Nederlands spelen hoor?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

.Sjoerd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:26:
wij hebben vrij vaak games uit duitsland gehaald, dit is idd de eerste keer dat nl. en eng. er niet tussen zitten...
Ik weet van een vriend van me dat er een Duitse versie bestaat die ook echt alleen maar Duits en Italiaans heeft. Heb zelf gewoon de NL PS3 versie en daar zitten ook een hele hoop talen in. Schijnbaar zijn er dus verschillende versies in omloop ofzo.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin al aardig een hekel te krijgen aan fifa 11.
Als ik een online potje ga doen dan is er met de eerste match niets aan de hand maar als ik an een 2e match wil gaan doen dan krijg ik een disconnect in ongeveer de 20e minuut en dat is elke keer zo.
ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.

ander profiel.
portforwarding.
modem reset.
ik heb een 120gb ps3 slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
1e Patch werkt super :D stuk minder problemen merk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-aul schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:17:
1e Patch werkt super :D stuk minder problemen merk ik :)
wanneer komt die voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:30:
[...]

wanneer komt die voor de ps3
Half november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 12-09 07:49

_AN

Pff. Dan pas. Zo lang nog wachten tot ik eindelijk fatsoenlijk FIFA kan spelen..Schandalig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ze brengen Ultimate Team eerder uit dan de patch. Gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SR8 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:54:
Ze brengen Ultimate Team eerder uit dan de patch. Gewoon belachelijk.
Mwa, UT lag al klaar natuurlijk en zo houden ze de menigte rustig. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:14
Ik heb op de PS3 zojuist patch 1.02 gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
As per this sticky thread, the update you will be prompted to download at some point this week only prepares the game for FIFA Ultimate Team 11 and does not address any game issues (the update that will address game issues is currently going through the certification process).
Van het EA forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:49:
Ik heb op de PS3 zojuist patch 1.02 gekregen...
die krijgt iedereen toch zodra je fifa voor het eerst in je ps3 stopt?

edit:

ik download nu ook een nieuwe update voor fifa op ps3

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Dat was 1.01... krijg nu ook een update naar 1.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:05
Is er een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Zie de post van Loneranger.
De echte patch komt rond half-november.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/31208.page

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 01-11-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:27:
[...]

Alleen FUT dus.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:27:
[...]

Belachelijk dan pas

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb sinds de update 2x een potje gespeeld, en de verbinding bleef nu wel op de ps3.

Hopelijk heeft het toch iets met elkaar te maken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Mars18 schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:54:
Ik heb sinds de update 2x een potje gespeeld, en de verbinding bleef nu wel op de ps3.

Hopelijk heeft het toch iets met elkaar te maken?
Ik heb zojuist drie potten gespeeld. Bij allen weer een hapering van 2 sec..Dat is in ieder geval niet opgelost...
We wachten wel tot half november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog geen last gehad van disconnects, ik heb een PS3 40gb. Ik heb ook geen last van pauzes gehad, wel een paar keer online dat de tegenstander daar last van had. Je ziet dan zo'n rondje die je ook ziet als het spel aan het laden is. De tegenstander doet dan niks meer maar ik heb nog gewoon controle, ik leg het spel dan ook maar een paar tellen stil, anders is het zo oneerlijk he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunnie
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 20:33
Ben vorige week de hele week op vakantie geweest dus geen fifa11 gespeeld. Gisteravond 3 partijen achter elkaar gewonnen en de partijen die ik daarna speelde werd ik er elke keer op een willekeurig tijdstip gedisconnect. Vanavond weer 3 partijen geprobeerd maar bij alle 3 de potjes werd ik er weer uitgeknikkerd. Erg frusterend. Ben uit verveling maar weer een offline compo begonnen :)

PS3 120gb Slim
Fifa 11 patch 1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat slecht zeg, jammer toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:37
Wat ik regelmatig heb op mijn PS3 FAT 40 gb is dat de wedstrijd op een of andere manier afgebroken wordt, je een wazig stadion screen krijgt dat de wedstrijd teneinde is(druk X zie je ook wazig staan) en dat je ongeveer 15 minuten kunt wachten voordat de bediening op je controller het weer doet. Hij slaat gewoon muurvast. Je durft van ellende niet game te beeindigen in de XMB omdat je niet weet of jij of je tegenstander de nederlaag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Laatst online: 21:11

CeesKees

I rest my Kees

supercop7373 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:27:
Wat ik regelmatig heb op mijn PS3 FAT 40 gb is dat de wedstrijd op een of andere manier afgebroken wordt, je een wazig stadion screen krijgt dat de wedstrijd teneinde is(druk X zie je ook wazig staan) en dat je ongeveer 15 minuten kunt wachten voordat de bediening op je controller het weer doet. Hij slaat gewoon muurvast. Je durft van ellende niet game te beeindigen in de XMB omdat je niet weet of jij of je tegenstander de nederlaag krijgt.
Nog even en je PS3 kapt er helemaal mee, of in ieder geval de blu-ray unit.. Ik heb hetzelfde gehad met mijn FAT40. Inmiddels heb ik een werkende slim160 staan...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
zit te denken om weer wat meer fifa te gaan spelen met het zicht op Fiwc, maar wil eigenlijk weten hoe fifa atm online is op de ps3... op een redelijk niveau zijn de wedstrijden dan balanced? En zitten er al vieze trucjes in waarmee je altijd scoort, of van die lompe dingen als tik-tak voetbal? Bedankt alvast voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Betthen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:02:
zit te denken om weer wat meer fifa te gaan spelen met het zicht op Fiwc, maar wil eigenlijk weten hoe fifa atm online is op de ps3... op een redelijk niveau zijn de wedstrijden dan balanced? En zitten er al vieze trucjes in waarmee je altijd scoort, of van die lompe dingen als tik-tak voetbal? Bedankt alvast voor de reactie
Balans is redelijk goed hoor, al slaapt de verdediging nog regelmatig waardoor je zelf de lopende spelers moet dekken en druk moet zetten met een CPU poppetje. Ook zijn sommige spelers overpowered, zoals de voorhoede van Chelsea. Die zijn niet van de bal te zetten en winnen vrijwel elk duel. En Torres die iedereen eruit kapt terwijl dat met Messi en Robben bijvoorbeeld een stuk slechter gaat. Maar ik speel vaak met Borussia Dortmund en als je beetje skills hebt lukt verdedigen heel aardig hoor behalve tegen erg goede tegenstanders die altijd een verdediging uit elkaar weten te spelen.

Qua balans vind ik het 10x beter dan 10 maarja online heeft wel connectieproblemen op PS3 (ikzelf pas 2x DC maar dat is al 2x meer dan bij 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan tegen wie je speelt. Je hebt veel mensen die proberen met kaats ballen en dan diep (door de lucht of gewoon) je uit de tent te lokken, maar dat kun je wel blocken als je eenmaal wat ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:37
CeesKees schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:54:
[...]

Nog even en je PS3 kapt er helemaal mee, of in ieder geval de blu-ray unit.. Ik heb hetzelfde gehad met mijn FAT40. Inmiddels heb ik een werkende slim160 staan...
Ik hoop het niet. Moet zeggen dat het merendeels alleen gebeurd in de drukke uren (zondag middag en de avond uren.) Overdags loopt alles gewoon soepel en krijg ik dat wazige scherm niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
I hate FIFA 11
YouTube: I hate Fifa 11

HAHA!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Online spelen is nog steeds redelijk onmogelijk bij Fifa 11. Zodra je voorstaat rond de 75e minuut is het 90% van de potjes zo dat de tegenstander er vandoor gaat.

Leuk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Als je tegenstander quit krijg jij gewoon de win, dus zoveel maakt dat niet uit (@hierboven)

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk werkt de ea server echt goed op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Mars18 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:42:
Eindelijk werkt de ea server echt goed op ps3
Nope, kreeg net nog een disconnect in de 85e minuut terwijl ik dik voorstond.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Dersan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:06:
[...]

Nope, kreeg net nog een disconnect in de 85e minuut terwijl ik dik voorstond.....
Kan ook een idioot zijn die z'n PS3 door het raam flikkert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dersan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:06:
[...]

Wij kregen bij online clubs met 5 spelers 4 disconnects, gevolg: verloren terwijl we 5-0 voor stonden.
Leuk op deze manier... :r

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb sinds vandaag ook eindelijk eens m'n eigen exemplaar voor de Xbox binnen. Speel nu manager mode worldclass in de Npower league 2 (lekker veel groeimogelijkheden) en 't gaat best prima (nog ongeslagen), alleen blijft de onwaarschijnlijke druk die de computer maar blijft zetten vrij irritant.
Aanvallen door het midden is ook nagenoeg niet te doen - meeste goals komen uit crosses en een kopbal. In het midden eindigt alles in een onbestuurbare carambool. Verder irriteer ik me ook nog steeds aan het feit dat toch zeker 2 uit de 10 passes niet de goede kant op gaan terwijl ik toch echt de stabiel sta en de goede kant op druk.
Loopacties van m'n medespelers vallen ook tegen. Ze hebben de neiging om ofwel een kansloze run te maken ofwel zo ver mogelijk van me weg te lopen de dekking in :s.

Nouja, wel deze goal nog even meegepikt http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46394223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
epic gewoon

hij maakt zijn game stuk, zodat ie het spel opnieuw zal mogen kopen wil ie zelf FIFA 11 nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Haha waarom is Bale van Tottenham in Fifa zo sloom (of niet erg snel iig), terwijl hij in het echt Maicon aan alle kanten voorbij loopt? :D Niet dat ik voor dit seizoen van die jongen had gehoord maargoed, ik werk ook niet bij EA ;).

En trouwens, UT komt vandaag toch uit?

[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 03-11-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Dersan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:32:
Haha waarom is Bale van Tottenham in Fifa zo sloom (of niet erg snel iig), terwijl hij in het echt Maicon aan alle kanten voorbij loopt? :D Niet dat ik voor dit seizoen van die jongen had gehoord maargoed, ik werk ook niet bij EA ;).

En trouwens, UT komt vandaag toch uit?
Heb ik me ook al afgevraagd.. Hij heeft nu alleen het kenmerk voorzetter geloof ik, daar mogen motor en snelheidsduivel best bij. Geweldige voetballer!

Het blijft toch zonde dat de Spurs geen goede spits hebben.. Het beste middenveld van de PL maar niemand die ze echt erin schiet.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 03-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Mr Ton schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:00:
[...]

Heb ik me ook al afgevraagd.. Hij heeft nu alleen het kenmerk voorzetter geloof ik, daar mogen motor en snelheidsduivel best bij. Geweldige voetballer!

Het blijft toch zonde dat de Spurs geen goede spits hebben.. Het beste middenveld van de PL maar niemand die ze echt erin schiet.
Defoe is een aardige spits, maarja die is geblesseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Dersan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:24:
[...]

Defoe is een aardige spits, maarja die is geblesseerd...
Uiteraard maar het is geen 'top4' spits, je wint er niet de League mee.. Hij is niet van de klasse van Persie, Drogba, Anelka, Rooney, Torres, Tevez. Als de Spurs dit bij elkaar houden en Dzeko of Benzema halen dan kunnen ze een gooi naar de titel doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:07:
Hmm heb sinds vandaag ook eindelijk eens m'n eigen exemplaar voor de Xbox binnen. Speel nu manager mode worldclass in de Npower league 2 (lekker veel groeimogelijkheden) en 't gaat best prima (nog ongeslagen), alleen blijft de onwaarschijnlijke druk die de computer maar blijft zetten vrij irritant.
Aanvallen door het midden is ook nagenoeg niet te doen - meeste goals komen uit crosses en een kopbal. In het midden eindigt alles in een onbestuurbare carambool. Verder irriteer ik me ook nog steeds aan het feit dat toch zeker 2 uit de 10 passes niet de goede kant op gaan terwijl ik toch echt de stabiel sta en de goede kant op druk.
Loopacties van m'n medespelers vallen ook tegen. Ze hebben de neiging om ofwel een kansloze run te maken ofwel zo ver mogelijk van me weg te lopen de dekking in :s.

Nouja, wel deze goal nog even meegepikt http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46394223
Irritatie klinkt bekend... erg n/vette goal!!

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Mr Ton schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:28:
[...]

Uiteraard maar het is geen 'top4' spits, je wint er niet de League mee.. Hij is niet van de klasse van Persie, Drogba, Anelka, Rooney, Torres, Tevez. Als de Spurs dit bij elkaar houden en Dzeko of Benzema halen dan kunnen ze een gooi naar de titel doen hoor.
Komop zeg Anelka is goed in het verslijten van clubs maar beste spits van de Premier League :? Defoe is even goed als de beste man hoor. Als targetman is Pavlioetjenko ook wel goed en Crouch doet het dit seizoen toch ook wel aardig, maar inderdaad geen wereldtoppers.

Bale was vorig jaar al erg goed bezig hoor (vandaar ook dat ik geloof Inter hem in de zomerstop wilde halen) maar toen stond hij geloof ik nog back in plaats van op het middenveld zodat hij iets minder rushte.

Edit:
Toevallig net een stuk van hem op VI, hij staat al sinds 2008 op op middenveld, was in april al speler van de maand in de Premier League en Inter boodt 25 miljoen voor hem in de zomer. Oftewel EA kan gewoon geen spelers inschatten, daarvoor moeten ze gewoon de database van FM kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Kluutmaran op 03-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
Kluutmaran schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:28:
[...]

Komop zeg Anelka is goed in het verslijten van clubs maar beste spits van de Premier League :? Defoe is even goed als de beste man hoor. Als targetman is Pavlioetjenko ook wel goed en Crouch doet het dit seizoen toch ook wel aardig, maar inderdaad geen wereldtoppers.

Bale was vorig jaar al erg goed bezig hoor (vandaar ook dat ik geloof Inter hem in de zomerstop wilde halen) maar toen stond hij geloof ik nog back in plaats van op het middenveld zodat hij iets minder rushte.

Edit:
Toevallig net een stuk van hem op VI, hij staat al sinds 2008 op op middenveld, was in april al speler van de maand in de Premier League en Inter boodt 25 miljoen voor hem in de zomer. Oftewel EA kan gewoon geen spelers inschatten, daarvoor moeten ze gewoon de database van FM kopen.
FC Barcelona gaf ook al te kennen dat ze een oogje hadden op Gareth Bale.

anyway iemand een idee hoelaat FIFA 11 Ulimate Team vandaag als DLC beschikbaar zal zijn? Ik kan immers niet wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door fANAT1C op 03-11-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
ut is al online op xbox 360 hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Tssk, laat ik Bale nou begin 2008 al ontdekt hebben, ik had hem in mij ML team in PES2008. :P
Ik moest daar gelijk aan denken toen ik die goals tegen Inter zag.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ps4sTn9CjjEHUHNj5EETdHdT/full.jpg

Is toeval natuurlijk, hoewel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Laatst online: 18-08-2019
Je had zelfs Hong Yon Nam al ontdekt toen :)

ps Is er een tijd vastgesteld wanneer UT voor de europese PS3 gebruikers beschikbaar is?

[ Voor 51% gewijzigd door Pacino op 03-11-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:40
Wat mij op valt is dat scouten niet meer mogelijk is in de manager mode. Ik persoonlijk vind dit erg jammer, heb nog wel eens een aantal juweeltjes van spelers gehaald hiermee. Als ik deoptie Scout pick aanzet, krijg ik alleen maar keepers te zien van minimaal 36 jaar oud, terwijl ik met Feyenoord in het spel geen keepersprobleem heb (zowel Mulder als Darley hebben prima stats gezien leeftijd en ervaring en dergelijke).

Ik hoop wel dat het transfersysteem realistischer is geworden. Lijkt tot nu toe wel zo. In Fifa 10 verkocht ik een 35 jaar oude Makaay voor iets van 35 miljoen aan een team als NAC. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pacino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:52:
Je had zelfs Hong Yon Nam al ontdekt toen :)
Nee joh, die was gewoon goedkoop. :P
ps Is er een tijd vastgesteld wanneer UT voor de europese PS3 gebruikers beschikbaar is?
Vast pas als de store is ge-update, 17:30 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePrutser schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:15:
[...]

Irritatie klinkt bekend... erg n/vette goal!!
Thanks :) Wel grappig dat een mannetje met ~58 overall zoiets ook voor elkaar kan krijgen.

FUT '11 lijkt tot nu toe niets anders te zijn dan de '10 versie. Gelukkig is 'ie gratis dus. Helaas net als van '09 naar '10 weer alleen maar prut in de 2 gratis gold packs (voor FUT '10 kopers) hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
van twitter:
EAUK_FIFA
Reports coming in that FIFA 11 Ultimate Team is now available on the PSN UK store.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
Wii4all schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:10:
van twitter:
EAUK_FIFA
Reports coming in that FIFA 11 Ultimate Team is now available on the PSN UK store.
UK... lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
FUT is ook voor ons speelbaar nu (op de PS3 that is) *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Pacino op 03-11-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
FUT nu ook beschikbaar in België. Wel via de PlayStation Store en niet via FIFA 11 Online Store.

Ben eens benieuwd hoe het daar gaat gaan met disconnects!
Edit: Eerste disconnect tijdens samenstellen squad... komaan EA...
Edit2: Het is vandaag precies nog erger dan voorheen met disconnects. Al de 6e disconnect mogen meemaken op 8 (pogingen tot) wedstrijden. Ik heb er genoeg van, gooi (online) FIFA wel aan de kant totdat er een oplossing is.

[ Voor 50% gewijzigd door Hobbles op 03-11-2010 21:20 ]

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom moet altijd iedereen met een top team tegen Inter spelen? Ik speel graag met Inter, en ik weet ook wel dat ze beter zijn dan de gemiddelde 4.5 sterren teams, maar iedereen pakt Barca of Real of Chelsea... Inter is alleen goed omdat ze goeie aanvallers hebben. De verdedigers zijn niet veel waard, en de spitsen van Chelsea bijvoorbeeld lopen met bosjes tegelijk door m'n verdedigers heen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Klopt het dat als je bij FUT dc'd in de eerste 5 minuten dat je de wedstrijd dan verliest? Ik kreeg een dc voordat de aftrap ook maar was geweest en heb nu 1 verlies staan daardoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ben nieuw met Fifa en dus met UT, maar weet iemand hoe je makkelijk kan kijken welke contracten er aflopen? Is elke keer erg veel werk met proberen spelers een contractcard te geven en zo te kijken wat de huidige waarde van de speler is! Verder vind ik het ERG leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je in het squad scherm bent en een paar keer met de rechter trigger naar links gaat, kun je 1 eigenschap van de spelerskaarten bekijken, op die manier kom je op een gegeven moment bij het aantal wedstrijden dat de contracten nog lopen. :)

Gister ff met FUT begonnen.
Kreeg 2 gouden packs cadeau omdat ik een terugkomende speler ben, maar damn wat een waardeloze pakken kaarten waren dat zeg.
Gaat weer frustrerend worden om een zo goed mogelijk team bij elkaar te maken ;) maar blijft zeker leuk. Doet me altijd weer denken aan de panini plaatjes sparen van vroeger :P

[ Voor 40% gewijzigd door cypher21 op 04-11-2010 08:24 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb vannacht goede zaken gedaan denk ik :D. Ruiz, Janssen, De Zeeuw, en Emanuelson.....voor minder dan 2000 punten bij elkaar :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Over UT.
Ik startte op met een bronze team.
Daarna ging ik naar de store mocht ik 2 gouden pakketjes open maken.
Nu zie ik die spelers niet in mn team staan, moet ik daarvoor nog iets bijzonders doen?

Ik heb bijv. veel naar mn trade pile gezet en daar staan wel die gouden kaarten bij.
Maar niet bij mn team.

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 04-11-2010 13:50 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:09:
Waarom moet altijd iedereen met een top team tegen Inter spelen? Ik speel graag met Inter, en ik weet ook wel dat ze beter zijn dan de gemiddelde 4.5 sterren teams, maar iedereen pakt Barca of Real of Chelsea... Inter is alleen goed omdat ze goeie aanvallers hebben. De verdedigers zijn niet veel waard, en de spitsen van Chelsea bijvoorbeeld lopen met bosjes tegelijk door m'n verdedigers heen...
Misschien omdat ze met Willem 2 kansloos zijn tegen Inter?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:46:
Over UT.
Ik startte op met een bronze team.
Daarna ging ik naar de store mocht ik 2 gouden pakketjes open maken.
Nu zie ik die spelers niet in mn team staan, moet ik daarvoor nog iets bijzonders doen?

Ik heb bijv. veel naar mn trade pile gezet en daar staan wel die gouden kaarten bij.
Maar niet bij mn team.
Je kunt na het openen van een pakje de spelers hoofdzakelijk A) aan je club toevoegen en B ) aan je active squad toevoegen en C) naar je trade pile sturen. Als je A) gedaan hebt staan ze in je "grote clubboek". Om ze dan in je squad te krijgen moet je in je selectie een speler selecteren, op opties drukken (X of Y, weet zo niet uit mn hoofd) en "swap with my club" doen. Daar kun je criteria selecteren voor een zoekoptie in je club (gewoon alles op ANY laten staat om al je spelers te krijgen).
Als ze naar je trade pile gestuurd zijn (optie C)), dan kun je in het hoofdmenu "trading" oid ze daar terugvinden, te koop zetten of naar je squad/club sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Mr Ton schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:00:
[...]

...daar mogen motor en snelheidsduivel best bij.
Naa, da's voor Royston... :P

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
EnzymeNL schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:01:
[...]

Misschien omdat ze met Willem 2 kansloos zijn tegen Inter?
Er zijn genoeg 4.5 en 5 sterren teams die even goed zijn als Inter zonder dat ze compleet domineren of gedomineerd worden. Ik wordt regelmatig door AC Milan, Arsenal, Bayern, Brazilie, etc, in de pan gehakt, en die teams zijn toch vrijwel gelijk aan Inter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Helaas gister avond toch weer een disconnect gehad op de ps3 bij een 4-1 voorsprong. :(
Was 14 keer achter elkaar niet gebeurd

Ooit komt de 1.3 patch pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
@Mars18 Nou weten we het wel he... Al jou posts zijn om te vragen of mensen DC hebben gehad of om aan te geven dat je zelf een DC hebt gehad. Jaah de PS3 heeft online problemen, nee de problemen zijn nog niet opgelost. Je leest vanzelf als de patch er is op de fora, blijf tot die tijd lekker op de 360 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Xbox heeft hetzelfde probleem hoor, ik ben gister ook weer de helft van de wedstrijden gedisconnect. Maar inderdaad we hoeven het niet steeds te blijven herhalen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, het soort goals waar ik veel meer van geniet dan de standaard cross > kopbal goals tot nu toe :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46780209

Verder in de volgende cup wederom door Yeovil Town uitgeschakeld. M'n angstgegner ofzo... Maargoed, weer een cup minder = minder vermoeiing :p

Verder een observatie; 10 penalties genomen (2x cup), en bij ALLE 10 sprong de keeper de goede kant op. Niet altijd had 'ie 'm, maar toch opvallend.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:08:
Ah, het soort goals waar ik veel meer van geniet dan de standaard cross > kopbal goals tot nu toe :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46780209
Ik dus niet aangezien je ziet dat er niemand met de lopende speler meeloopt. Dit is dus niet te verdedigen als je in je 1tje speelt. Sowieso is heel het pingpong 1x raken nog steeds gewoon aanwezig hoor waardoor voetballende acties (zoals opkomen met de bal tot een speler hapt en dan deze met een 1-2 voorbij) stukken minder effectief zijn dan gewoon op kruisje blijven duwen. De standaard goal is nu spits inspelen en deze met een 1-2 diep sturen zodat als je de stilstaande verdedigers zo in het centrum voorbij loopt. Ik erger me er dood aan aangezien door het centrum aanvallen het lastigst zou moeten zijn ipv makkelijk.

Edit:
Wat ze in Fifa 12 wel eens mogen implementeren is een factor druk en hoe goed een speler ermee om kan gaan. Zo kunnen spelers niet meer op het gemakje rondtikken als ze net de bal afpakken voor de eigen goal. In het echt zou de speler de bal allang over de zijlijn hebben getrapt maar aangezien ze de bal net zo makkelijk rond kunnen spelen als wanneer er geen tegenstander in de buurt is hoef je dat in Fifa 11 niet te doen.

Ook druk zetten zodat de tegenstander wel een lange bal moet geven is er niet bij want er staat altijd wel iemand vrij en de middenvelders blijven lekker zone dekken in plaats van 1 op 1 te gaan voetballen als je erom vraagt. Heel dat ultra-aanvallend zorgt er bij mij ook altijd alleen maar voor dat de tegenstander er achterin makkelijker doorheen loopt met een diepe bal in plaats van dat er daadwerkelijk verder en met meer man naar voren gevoetbald wordt.

Edit 2:
Nog meer kritiek heb ik over de aannames van de spelers. Elke speler heeft alleen maar een 'harde' aanname lijkt het wel, soepel het balletje aannemen is er niet bij. Als je als verdediger met een man in de rug een diepe bal op de eigen goal wil controleren (of ineens wegschieten via passen want dan wil die hem ook aannemen terwijl dat totaal niet nodig is) neem je hem altijd aan voor de tegenstander aangezien de bal altijd minimaal 30 cm van de voet afsprinkt waardoor de tegenstander ertussen komt. Terugkoppen zou een oplossing zijn maar dat is ook niet veilig want soms denkt ie dat je opdracht gaf hem met de borst terug te leggen (pass met de borst proberen over 20 meter is gedoemd te mislukken natuurlijk) waardoor de tegenstander zo door kan lopen.
Ook de bal expres over de zijlijn laten lopen is er vaak niet bij aangezien de speler geheel automatisch de bal achterna loopt en hem dan wil aannemen waardoor je hem zelf over de lijn speelt.

Kort samengevat het 'Dit kan toch niet' gehalte is nog steeds erg hoog :(

[ Voor 55% gewijzigd door Kluutmaran op 04-11-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:13:
[...]

Kort samengevat het 'Dit kan toch niet' gehalte is nog steeds erg hoog :(
Zeer zeker, ik vraag me echter af of dat ooit niet meer zo zal zijn :/

En over wat je daarvoor zei, in mijn geval is het juist zeldzaam om centraal op de helft van de tegenstander rond te kunnen tikken en tijd te hebben om de vrije/lopende man te vinden. 't is altijd veel makkelijker voor mij om 'm langs de zijkant te spellen, crossen en koppen maar. 1-2'tjes werken langs de zijkant ook een stuk effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Sinds een 1,5 week ook het noodlot toegeslagen bij mij qua online spelen.
Alleen maar lag en dc's

Online head to head alleen maar lag en dat met 4 groene strepen verbinding voor de wedstrijd.
Hoe kan het toch zo'n groot verschil zijn met fifa 10 online. Hoop dat de patch er snel komt, speelplezier gaat eraan...

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Terrestra schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:39:
Sinds een 1,5 week ook het noodlot toegeslagen bij mij qua online spelen.
Alleen maar lag en dc's

Online head to head alleen maar lag en dat met 4 groene strepen verbinding voor de wedstrijd.
Hoe kan het toch zo'n groot verschil zijn met fifa 10 online. Hoop dat de patch er snel komt, speelplezier gaat eraan...
Ik heb me ondertussen al voorgenomen om rond 7-8 uur iets anders te gaan doen, want dan komen de lag en dc's pas bij mij. Rond 12 uur 's avonds is het alweer een stuk beter te spelen, ook 's morgens en 's middags niet veel problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
()@#$(&@(&(#*$, mijn DNF en dus ook mn punten vermenigvuldiging is nu nog maar 0,64 bij UT......dankuwel EA. Dat scheelt elke online pot die je wint ongeveer 400 coins? :|

Hoe komen verder zoveel mensen aan een dreamteam? Mij maakt het zelf echt niks uit waar ik tegen speel, maar online gaat iedereen weg in de lobby zodra ze zien dat mijn team (iets) beter is, terwijl ik continu mensen tegenkom met bizarre opstellingen. Kun je het nog meenemen van UT10 ofzo?

Zonet een persoon:

Akinfeev
Johnsson-Pepe-Carvalho-Maicon
Robinho-(ff vergeten zo'n goede DM van City, niet de jong)- Nog een goede speler
Pato-Ibra-Ronaldinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik had net wel even een mond-vol-tanden moment.

Ik dacht weer even een potje in m'n manager mode verder te gaan. Competitiewedstrijd, nog ongeslagen in de competitie dus prima. Begint het al met het feit dat ik tenues Rood-Wit en Wit-Rood had, en de tegenstander.. jaja, precies hetzelfde. Weinig overzicht dus. Vervolgens verdedigt de CPU ook nog eens buitenaards goed. Krijg ik in '82 de 0-1 tegen, ik schelden en tieren (tsja :p) en rommel maar wat door en probeerde vrede te maken met het eerste verlies. Vervolgens knal ik in '90 niet één maar twéé ballen achter hun keeper. Zwaar idioot.

Twee van identieke afstand, wel een ander mannetje. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46829248

Zo zie je maar weer, nooit te vroeg beginnen met schelden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst tegen een maat ook nog wel een aardige goal gemaakt. Dacht ik waag het erop, resultaat:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42473267

Heerlijk dat de goals niet altijd hetzelfde HOEVEN zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik heb een paar vragen. speel het op de pc met toetsenbord.
Wat zijn de echte toptalenten bij fifa 11 die dik 80-90 worden enverder.

Ik speel nu met ajax op wereldklasse. Weet iemand hoe je het beste kunt spelen ? paasjes door het midden
of toch de lange bal. of via de vleugels?

heeft iemand de controll van de pc gevonden hoe ik eentweetjes kan doen en trucjes enzovv
In welke landen kan je het beste scouten dat je een goede speler hebt? in azie of toch in europa?

bedankt voor alle info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
afca123 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:04:
Ik heb een paar vragen. speel het op de pc met toetsenbord.
Wat zijn de echte toptalenten bij fifa 11 die dik 80-90 worden enverder.
http://www.fifafanatic.com/fifa-11-best-young-players/

Ik speel nu met ajax op wereldklasse. Weet iemand hoe je het beste kunt spelen ? paasjes door het midden
of toch de lange bal. of via de vleugels?
wat je zelf het lekkerst vind lopen, flanken vind ik zelf niks maar dat komt omdat ik niet kan koppen :9

heeft iemand de controll van de pc gevonden hoe ik eentweetjes kan doen en trucjes enzovv
Controller aanschaffen, werkt nog altijd het beste

In welke landen kan je het beste scouten dat je een goede speler hebt? in azie of toch in europa?
Ik scout meestal Europa en Amerika, komt het meest vandaan

bedankt voor alle info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 06:43
Sinds de update op de PS3 gaat mijn TV midden in de wedstrijd opeens op zwart voor een paar seconden. Dit gebeurt een keer of drie tijdens een wedstrijd. Soms vaker, soms helemaal nooit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heeft iemand de controll van de pc gevonden hoe ik eentweetjes kan doen en trucjes enzovv
en zou diegene die even willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat vroeg je vanmiddag ook al, beetje geduld is zeker te veel gevraagd. Je kan natuurlijk zelf ook wat inzet tonen.

Paar seconden met google levert bijvoorbeeld dit al op:
YouTube: FIFA 11 New Skills Tutorial (PC Version)

1-2tje doe je met LB + A. En volgensmij is dit de standaard instelling van het toetsenbord: http://img203.imageshack.us/i/keyboardlw.jpg/
Dan zoek je zelf de toetsen er maar bij.

[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 05-11-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Man City speelt lekker zeg.
Erg fysiek, allemaal van die donkere sterke vrienden in de basis hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Kan iemand mij uitleggen wat dat "59 minute" gedoe is?

IK heb er een topic over gevonden op de EA forums maar snap het nog niet echt..

http://forum.ea.com/uk/posts/list/46222.page

Het lijkt erop dat ze dan naar de eerste pagina willen toegaan, maar wat heeft dat voor nut? Of gaan ze voor de buy now price? Maar die is toch vaak hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:13:
[...]

-knip-
Edit 2:
Nog meer kritiek heb ik over de aannames van de spelers. Elke speler heeft alleen maar een 'harde' aanname lijkt het wel, soepel het balletje aannemen is er niet bij. Als je als verdediger met een man in de rug een diepe bal op de eigen goal wil controleren (of ineens wegschieten via passen want dan wil die hem ook aannemen terwijl dat totaal niet nodig is) neem je hem altijd aan voor de tegenstander aangezien de bal altijd minimaal 30 cm van de voet afsprinkt waardoor de tegenstander ertussen komt. Terugkoppen zou een oplossing zijn maar dat is ook niet veilig want soms denkt ie dat je opdracht gaf hem met de borst terug te leggen (pass met de borst proberen over 20 meter is gedoemd te mislukken natuurlijk) waardoor de tegenstander zo door kan lopen.
Ook de bal expres over de zijlijn laten lopen is er vaak niet bij aangezien de speler geheel automatisch de bal achterna loopt en hem dan wil aannemen waardoor je hem zelf over de lijn speelt.
Met de linkertrigger of L2 kan je de bal beter aannemen. :) Probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das in je eentje prima te verdedigen, je moet enkel niet met de man met de bal meelopen, je ziet die ene al vantevoren komen dus selecteer je een andere verdediger met de rechterstick en zo verdedig je em. Indien de spits niet doorspeelt verdedig je die gewoon weer, die andere man staat niet meer vrij. Is gewoon een kwestie van vooruit proberen te kijken, ik merk dat ik 90% vd goals gewoon zelf schuld ben doordat ik niet op let of te traag ben. Af en toe komt er iemand die een echte skills goal maakt waar ik niets tegen kon doen, maar wat jij de standaard goal noemt is prima te verdedigen. Zelfde geldt voor aannemen en/of doorspelen, meestal ben je zelf gewoon te traag, je moet voordat het gebeurd je keuze al gemaakt hebben. Dat over de lijn tikken gebeurd ook wel eens, maar bij mij enkel onder druk. Als je vrij bent kun je em gewoon laten lopen.

[ Voor 56% gewijzigd door PromoX op 06-11-2010 16:25 . Reden: quote ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
Het is een arcade, geen simulatie game.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 06-11-2010 16:24 . Reden: quote ingekort ]

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.