Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe weinig last van heb gehad, maar vanavond is het echt erg ja :(
Stond godverdomme 3-0 voor, in de 80e minuut connectie weg, 0-3 verloren en in een keer 3% DNF terwijl ik netjes op 0% stond... :(

Ik vraag me werkelijk af hoe ze dat nou 'berekenen'. Als ik met 3-0 voorsta ga je me toch geen 0-3 verlies geven?! 0-0 tot daar aan toe, maar de tegenstander laten winnen slaat echt alles 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2010 23:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij die berichten van connection lost, zet er ff bij welk platform je speelt.

Heb er echt nooit last van op de xbox. Maat van mij had er op de xbox last van, maar sinds ik zijn router op upnp gezet heb (had ie niet 8)7 ) gaat het bij hem ook goed

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb er zelf last van op de PS3 en denk ook dat de berichten hierover veelal over de PS3 gaan.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nope, xbox hier. Zoals ik al zei heb ik er weinig last van, maar vanavond dus wel. Ik weet dat het als zeuren klinkt, en dat is het ook wel (komt elke dag wel 10 keer langs...) maar ik moest het even kwijt, hele avond nog niets gewonnen, sta ik eindelijk 3-0 voor en dan gebeurt dit :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Daarom is dit ook de slechtste fifa online ooit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
cypher21 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:28:
Bij die berichten van connection lost, zet er ff bij welk platform je speelt.

Heb er echt nooit last van op de xbox. Maat van mij had er op de xbox last van, maar sinds ik zijn router op upnp gezet heb (had ie niet 8)7 ) gaat het bij hem ook goed
PS3 en uiteraard UPNP aan. Maargoed, en dan te denken dat ik ook ben overgestapt omdat bij PES het online gedeelte echt slecht was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En nu krijg ik zelfs een disconnect op de xbox 360
wat een zielig zooitje

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb het op de PS3, met kabel en firewall status op middelzwaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-10-2010 11:59 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik: 21 schoten, 17 op doel, 3 goals.
Tegenstander: 2 schoten, 2 op doel, 4 goals.

8)7

Wat is het ook een kutspel af en toe

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 17:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
NickThissen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:06:
Ik: 21 schoten, 17 op doel, 3 goals.
Tegenstander: 2 schoten, 2 op doel, 4 goals.

8)7

Wat is het ook een kutspel af en toe
Heeft hij die andere 2 erin gelopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Dersan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:26:
[...]

Heeft hij die andere 2 erin gelopen ofzo?
Koppen ofzo?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
1 voorzet die op m'n hoofd stuiterde en erin ging, en een waar een uittrap van m'n keeper tegen een speler aan ging. |:(

En nu hangt het spel op het eind van een match... 2-1 gewonnen maar spel wil niet terug naar menu, bij de tegenstander ook niet. Hij weigert om te quitten. Ik ook, ik heb gewonnen dus ga echt niet quitten en hem laten winnen. Ik ga nu eten, ben benieuwd of het over een uur nog aan staat. :(

[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 17:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

NickThissen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:47:
uittrap van m'n keeper tegen een speler aan ging. |:(
speltip #14 wacht met uittrappen tot alle spelers weg zijn 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
EnzymeNL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:11:
[...]

speltip #14 wacht met uittrappen tot alle spelers weg zijn 8)7
Ja, hij kwam vrolijk terug gelopen. Normaal kan dat niet dan wordt je vanzelf terug gelopen maar als je op de goeie manier loopt kun je er toch doorheen komen. Glitching heet zoiets. Ofwel cheaten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Jup, daarom altijd wachten tot die geforceerd word terug te lopen of zelf naar achter lopen. Zelfde eigenlijk met doeltrappen. Niet als een gek op kruisje rammen om eventuele herhalingen te skippen want het wil nog wel is gebeuren dat je keeper dan passt en een aanvaller die bal makkelijk kan scoren. spreek uit ervaring :X 8)7

Wel geleerd van m'n fouten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja ach... Dan nog vind ik het knap dat iemand 4 goals kan maken met 2 schoten. Bij mij ging alles op de paal of naast of recht in de handen van de keeper. Heb laatst al shot assistance op semi gezet anders ging echt alles recht op de keeper, en gister ging het veel beter, maar vandaag lijkt het wel weer terug bij af (heb zelfs 3 keer gechecked of hij ook echt op semi stond). De console staat trouwens nog steeds aan, die anderre gast heeft nog steeds niet gequit :+ Ach, ik heb toch geen tijd meer vanavond dus ik laat em lekker aan.

EDIT
Ja hoor, alsnog verloren met 0-3. Wat een fucking BULLSHIT. Waar slaat dit nou op... Al de tweede keer in 3 wedstrijden dat ik gewoon 0-3 krijg aangesmeerd terwijl ik gewoon gewonnen had... :( :( :( :(

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 19:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:02:
[...]

Grappig die hele discussie. :)
Het is idd een eigen interpretatie nu ik er over nadenk, mede omdat lace-shot elke keer weer genoemd wordt in de accomplishments.
Als iets eenmaal tussen de oren zit/groeit neem je dat vanzelf aan als waarheid. :P
Gezien de link van Speek was ik kennelijk niet de enige met dat idee.
Sorry iig voor het misverstand, ik dacht echt dat het zo was en in het boekje heb ik er eigenlijk nooit naar gezocht.
Ik meen me eigenlijk ook te herinneren dat L2/LT helpt bij het stabiliseren van de speler voor een schot. :+

M'n laatste offline sessies zijn wel goed bevallen, hoop leuke aanvalsmomenten ook. Eens kijken of het op WC ook nog wil lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Heb al even op internet gekeken maar ik zoek eigenlijk een site waarop alle 4 of 5 sterren spelers (of hoe het bepalen van trucs die een speler kan doen bepaald wordt) zodat ik weet met welke spelers ik welke trucs kan doen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

Ik heb BYA Boosting team geselecteerd en net een potje gespeeld, gewonnen op legendarisch.
Dat had ik via een filmpje op youtube, maar ik krijg geen accomplishments of thropheen.
Weet iemand hoe je dat wel moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:26:
hallo allemaal,

Ik heb BYA Boosting team geselecteerd en net een potje gespeeld, gewonnen op legendarisch.
Dat had ik via een filmpje op youtube, maar ik krijg geen accomplishments of thropheen.
Weet iemand hoe je dat wel moet krijgen?
Dat team kun je gebruiken om accomplishments voor je virtual pro te unlocken. Moet je echter wel de handelingen doen om de accomplishments te unlocken ;)

Kijk bij verdiensten onder je VP en zie daar in een boekje wat je moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok en moet ik dan kijken naar de gevorderen of beginner verdiensten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de BYA hebt gedownload, wat moet je dan doen..ik kies voor aftrap barca tegen BYA en dan moet ik de verdiensten gaan halen? of moet je met je pro voetballen in menu aftrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:24:
Als je de BYA hebt gedownload, wat moet je dan doen..ik kies voor aftrap barca tegen BYA en dan moet ik de verdiensten gaan halen? of moet je met je pro voetballen in menu aftrap
Je moet met het elftal spelen waar je VP toe behoord want de accomplishments kun je alleen met je VP halen.
Normaal gesproken zit je VP in het team wat je in hebt gesteld als favoriet team wat je eventueel kunt aanpassen in "mijn Fifa11" in het spel.
Met dat team speel je dat tegen BYA en moet je de dingen doen die vermeld staan in het accomplishment boekje [in het spel] om ze te behalen.
In de game-settings kunnen je kiezen op welk niveau je wilt spelen en per niveau [amateur t/m worldclass] kun je accomplishments halen zoals die vermeld staan in dat boekje.
Dat boekje vind je onder my virtaul pro -> accomplishments.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel ik ga met de club spelen waar ik bij zit als pro. Je begint met beginner? of worlclass en haal je dan beginner ook gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Yup, op Worldclass of online met clubs tellen gewoon alle accomplishments dus ook de bronzen en de zilveren.
Brons, minimaal op amateur niveau.
Zilver, minimaal op semi-pro.
Goud, minimaal op worldclass of online met clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
De PS3 rankings zitten vol met statspadders, die continu tegen zelfde tegenstander spelen met FC nognooitvangehoord tegen Barca...Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik kom thuis net, 1e match online 1-0 voor. even later knalt de verbinding er uit.
en weer 3-0 verlies.

Wat een drama. Was op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 21:44
Iemand die een speedlink strike2 sl-6535 gebruikt toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net online
in de laatste minuut van de verlenging nog een penal gekregen, hoe kan je iemand erger vernederen :D

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/44058281

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan aanvallend helemaal niks, iedere keer de bal kwijt. Hoe hou je de bal uberhaupt vast? tegenstander loopt mij 3x zo gemakkelijk voorbij, word er knettergek van.........
welke toetsen op de ps3 gebruike jullie om 1-> door de verdediging te komen en 2-> aanvaller van de bal af te zetten........... heb al 61 duels op rij verloren met 1-0 of 2-0, zelf in 100 duels pas 2 x gescoord :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 08:07
Is er nog een site o.i.d. waar pro club teams zijn te vinden die members zoeken (voor de PS3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Reckoner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:32:
Is er nog een site o.i.d. waar pro club teams zijn te vinden die members zoeken (voor de PS3)?
Kijk ff in deze sectie op het forum, er is een GoT PS3 club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 08:07
cypher21 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:54:
[...]

Kijk ff in deze sectie op het forum, er is een GoT PS3 club
Ik zoek eigenlijk juist een ander team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Reckoner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:06:
[...]

Ik zoek eigenlijk juist een ander team :P
kijk je op een ander forum (ps3 ofzo of een ander gameforum) er zijn vast teams

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 03:27:
Ik kan aanvallend helemaal niks, iedere keer de bal kwijt. Hoe hou je de bal uberhaupt vast? tegenstander loopt mij 3x zo gemakkelijk voorbij, word er knettergek van.........
welke toetsen op de ps3 gebruike jullie om 1-> door de verdediging te komen en 2-> aanvaller van de bal af te zetten........... heb al 61 duels op rij verloren met 1-0 of 2-0, zelf in 100 duels pas 2 x gescoord :S
Pas 2 keer gescoord in 100 wedstrijden? :F
Ik zit op een gemiddelde van 2 per wedstrijd, maar goed, krijg er ook veel tegen, dus verlies ook regelmatig. Wat voor mij het beste werkt is: wachten tot de tegenstander 'hapt' en dan met 1-2-tjes (L1 + X) de verdediging open trekken. En ik heb de controls trouwens op semi, misschien staat bij jou alles per ongeluk op manual?? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is er met die server dan?

Bij winst 143 punten en bij verlies kreeg ik nog 64 punten lol

[ Voor 92% gewijzigd door Mars18 op 23-10-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

vraagje: hebben meer mensen last van het gevoel dat je geen diepte kunt inschatten bij voorzetten van de tegenstander.

of ik word oud of ik zit soms helemaal mis met waar ik sta. of het poppetje loopt fout of wat dan ook. krijg meeste goals tegen uit voortrekken en dan lijkt het wel of dat ik de diepte goed zie of dat er iets niet klopt met de verdedigende opstelling. Heb niet echt t gevoel dat ik er iets in kan doen qua verdedigen
(ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
HenkS schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:06:
vraagje: hebben meer mensen last van het gevoel dat je geen diepte kunt inschatten bij voorzetten van de tegenstander.

of ik word oud of ik zit soms helemaal mis met waar ik sta. of het poppetje loopt fout of wat dan ook. krijg meeste goals tegen uit voortrekken en dan lijkt het wel of dat ik de diepte goed zie of dat er iets niet klopt met de verdedigende opstelling. Heb niet echt t gevoel dat ik er iets in kan doen qua verdedigen
(ps3)
Heeft iedereen wel last van want anders was dat gele kruisje ook niet nodig om aan te geven waar een bal gaat landen. :P
Vooral met minder begaafde spelers met een lage agility [positioneren/opstellen] en de mindere passing [pro passing] bij lagere skils zorgen er nogal eens voor dat de speler niet helemaal op de goede plek loopt/staat.
Ook throughballs[lobbed] lijken een stuk losser en gaan niet altijd precies in de loop van een speler.
In Fifa10 was dit "probleem" veel minder omdat je speler altijd op de goede positie stond en de bal altijd perfect gegeven werd.
Metname als je veel met mindere teams speelt zou je het switchen van spelers helemaal op manual moeten zetten want metname bij "auto switch bij hoge ballen" staan de spelers dan nog al eens verkeerd opgesteld op het moment dat jij de controlle krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

LoneRanger schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:37:
[...]

Heeft iedereen wel last van want anders was dat gele kruisje ook niet nodig om aan te geven waar een bal gaat landen. :P
Vooral met minder begaafde spelers met een lage agility [positioneren/opstellen] en de mindere passing [pro passing] bij lagere skils zorgen er nogal eens voor dat de speler niet helemaal op de goede plek loopt/staat.
Ook throughballs[lobbed] lijken een stuk losser en gaan niet altijd precies in de loop van een speler.
In Fifa10 was dit "probleem" veel minder omdat je speler altijd op de goede positie stond en de bal altijd perfect gegeven werd.
Metname als je veel met mindere teams speelt zou je het switchen van spelers helemaal op manual moeten zetten want metname bij "auto switch bij hoge ballen" staan de spelers dan nog al eens verkeerd opgesteld op het moment dat jij de controlle krijgt.
het is inderdaad met mindere teams (speel manager mode en pak meestal een zwak team), maar wel balen dat het zo vaak gebeurt. Toch eens switchen op manual proberen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrrgg...past de AI zichzelf aan tijdens het spelen ofzo? Ik snap er echt niks van. Elke wedstrijd gaat hetzelfde: de eerste twintig minuten speelt de AI tamelijk slecht (wat logisch is op amateur of semi-pro niveau, het spel onthoud niet waar ik 'm op zet...), maar na die twintig minuten maakt de AI ineens een omslag en speelt het ontzettend goed, waardoor ik praktisch elke wedstrijd verlies als ik niet in die eerste twintig minuten scoor en daarna goed verdedig. En dat wanneer ik met Ajax speel tegen ADO of De Graafschap. Ik vind het niet meer leuk zo, ik wil ook weleens een potje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:52:
Arrrgg...past de AI zichzelf aan tijdens het spelen ofzo? Ik snap er echt niks van. Elke wedstrijd gaat hetzelfde: de eerste twintig minuten speelt de AI tamelijk slecht (wat logisch is op amateur of semi-pro niveau, het spel onthoud niet waar ik 'm op zet...), maar na die twintig minuten maakt de AI ineens een omslag en speelt het ontzettend goed, waardoor ik praktisch elke wedstrijd verlies als ik niet in die eerste twintig minuten scoor en daarna goed verdedig. En dat wanneer ik met Ajax speel tegen ADO of De Graafschap. Ik vind het niet meer leuk zo, ik wil ook weleens een potje winnen.
AI gaat tegen het einde inderdaad meer proberen een doelpuntje te maken. Zo gaat het toch ook in real life? Excelsior verdedigt en komt met via counters op 2-0 voor, gaat daarna alleen maar verdedigen, het wordt 2-2 en vervolgens gaan ze aanvallen waardoor het bijna alsnog 3-2 wordt.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:48:
De PS3 rankings zitten vol met statspadders, die continu tegen zelfde tegenstander spelen met FC nognooitvangehoord tegen Barca...Beetje jammer.
hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
En hoe zit het nou met de quiters, zij kragen wel minpunten maar ik krijg geen pluspunten ?Ik word er niet goed van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:11:
Net online
in de laatste minuut van de verlenging nog een penal gekregen, hoe kan je iemand erger vernederen :D

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/44058281

hehe
waarom staat er boven 1-4 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

waarom staat er boven 1-4 dan?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, ofwel je hebt 1-4 verloren of je hebt 1-4 gewonnen.
Als je 1-4 verloren hebt in de verlenging heb je dus 4 tegendoelpunten gekregen in de verlenging. En dan vind je een penalty scoren in de laatste minuut vernederend 8)7
Als je 1-4 hebt gewonnen dan heb je dus minstens 3 keer gescoord in de verlenging, en ook dan is een penalty scoren niet echt vernederend... :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
NickThissen schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:21:
[...]

Nou, ofwel je hebt 1-4 verloren of je hebt 1-4 gewonnen.
Als je 1-4 verloren hebt in de verlenging heb je dus 4 tegendoelpunten gekregen in de verlenging. En dan vind je een penalty scoren in de laatste minuut vernederend 8)7
Als je 1-4 hebt gewonnen dan heb je dus minstens 3 keer gescoord in de verlenging, en ook dan is een penalty scoren niet echt vernederend... :?
Ik won 1-4 in verlenging, ik vond een penal met de keeper wel een vernedering, maar na gister zeg ik maar niks meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Online heb ik zo'n moeite met scoren. Ik score pas als ik met 0-1 achterkom, dan komen alle korte en lange ballen ineens wel aan zoals het moet en scoren is dan ook een eitje......echt een lelijke AI !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Tegen Duitsland met Nederland in de 118de minuut de 0-1 tegen krijgen :( Kan het erger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kluutmaran schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:27:
Tegen Duitsland met Nederland in de 118de minuut de 0-1 tegen krijgen :( Kan het erger?
Yep, 119e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

of in de blessuretijd na de 120ste minuut door een eigen goal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerkayB
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-03 14:20
Kan iemand me helpen?
Bij Fifa 11 krijg ik in het begin als ie laad, heel vaak dat ie bij die keeper (Cech) vastloopt.. Hij laadt dat niet verder! Dan moet ik Alt+F4 en dan weer opnieuw, da's erg vervelend. Valt dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Of 1-0 voorstaan en dan in de 85ste minuut een disconnect krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Kluutmaran schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:27:
10-0 verliezen van PSV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorco schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:07:
[...]
AI gaat tegen het einde inderdaad meer proberen een doelpuntje te maken. Zo gaat het toch ook in real life? Excelsior verdedigt en komt met via counters op 2-0 voor, gaat daarna alleen maar verdedigen, het wordt 2-2 en vervolgens gaan ze aanvallen waardoor het bijna alsnog 3-2 wordt.
Ja, goed, dat is begrijpelijk. Maar het patroon lijkt al vantevoren vast te staan: de omslag zit telkens precies op twintig minuten speeltijd. En het verschil is dan niet alleen een ploeg die aanvallender speelt en meer druk uitoefent, maar een ploeg die van niveau 'senioren derde klasse' naar topploeg omschakelt. Vind ik erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Er staan wel wat posts over het volgende probleem, maar deze geven helaas niet de gewenste duidelijkheid.

Als ik nu bij Amazon.co.uk Fifa 11 bestel, kan ik de code voor het online games dan gebruiken? Of moet ik een UK psn account gaan aanmaken voor online gameplay en DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

Ja, goed, dat is begrijpelijk. Maar het patroon lijkt al vantevoren vast te staan: de omslag zit telkens precies op twintig minuten speeltijd. En het verschil is dan niet alleen een ploeg die aanvallender speelt en meer druk uitoefent, maar een ploeg die van niveau 'senioren derde klasse' naar topploeg omschakelt. Vind ik erg vreemd.
Dat idee heb ik dan weer niet, ik speel ergens in de kelder van de Engelse competitie maar heb nooit echt dat gevoel dat ze ineens super gaan spelen.
Bij een voorsprong van mij neemt de druk wel toe, ook niet altijd overigens, maar het is niet zo dat het niveau omhoog gaat.
Je krijgt minder ruimte en de tegenstander zet meer druk maar verder eigenlijk niet, wel veel ruimte om te counteren. :)
Nou speel ik mijn player/manager voor de fun en dus maar op pro, wellicht dat het op worldclass wel zo is.
Dat van die 20ste minuut was mij iig [nog] niet opgevallen, ik zal er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Update van de DEV team:

UPDATE Oct 25
- Getting closer to the point where we can submit the patch to our first party partners;
- We will communicate on content and release date shortly - first we need to make sure Microsoft and Sony are happy with what's in the patch;
- Of note, I am looking at the leaderboards and, well, some of the top ranked players should expect something to happen to their accounts ASAP... something not nice at all.

Cheaters worden gebanned :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 26-10-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Laten ze eerst die patch maar eens uitbrengen met hun grote mond. Daar wacht ik al 26 dagen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Is het nog steeds zo als in Fifa 10, dat je nog kan quiten als de tegenstander verliest.
Meestal quiten ze dan net in 90 minuut, werd ik strontziek van!

Al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:49

_AN

PSP123 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:29:
Is het nog steeds zo als in Fifa 10, dat je nog kan quiten als de tegenstander verliest.

Al opgelost?
Voor zover ik weet, kan dit nog steeds. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
PSP123 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:29:

Al opgelost?
Indien de tegenstander quit verliest deze met 3-0 en win je met 3-0. Die punten zie je ooit niet meteen bij je classificatiepunten maar indien je nog een wedstrijd speelt en deze wel tot het einde is zie je de punten er al bij staan. Het is dus geen ramp als de tegenstander quit want dat betekent dat jij met 3-0 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Is er ook een mogelijkheid om een custom chant toe te voegen aan bijvoorbeeld de Champions Cup? Zou wel leuk als je tijdens de opkomst het CL anthem hoort ipv het opkomst lied van bijvoorbeeld Ajax.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
Grrr, na 3 dagen niet gespeeld te hebben na 12 minuten in game tijd net na een doelpunt te scoren gedisconnect worden... Te belachelijk voor woorden, zeker omdat het andere team nu met 3-0 wint terwijl ik normaal makkelijk met meer dan 3-0 zou gaan winnen :/ (Playstation 3)

Als dit zo doorgaat geef ik het online spelen op, want mijn DNF ratio staat ondertussen al hoger dan 20% terwijl die bij FIFA 10 op 1% stond :(

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Het valt me op dat fifa vanaf 09 beter te spelen is op de xbox dan op de ps3. Speel beide versies bij vrienden en de xbox versie heeft eigenlijk nooit problemen. Op de ps3 al vaak vastgelopen en ook framerate problemen..

grappig is dat dit bij pes weer precies andersom is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
PuDy schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:57:
Het valt me op dat fifa vanaf 09 beter te spelen is op de xbox dan op de ps3. Speel beide versies bij vrienden en de xbox versie heeft eigenlijk nooit problemen. Op de ps3 al vaak vastgelopen en ook framerate problemen..

grappig is dat dit bij pes weer precies andersom is..
Voor 11 geldt dit zeker ja. Al moet ik daarbij optekenen dat ik op de Xbox niet online speel. Op de PC gebruiken ze volgens mij ook de Xbox aanduiding ipv de PS3 aanduiding (ABXY / [] /_\ X O) wat erop duidt dat de Xbox het hoofdplatform is en deze geport wordt naar de PS3.

Maar hopelijk zorgen ze ervoor dat de PS3 versie nog verder gefixt wordt want dat is mijn hoofdplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Hobbles schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:53:
Grrr, na 3 dagen niet gespeeld te hebben na 12 minuten in game tijd net na een doelpunt te scoren gedisconnect worden... Te belachelijk voor woorden, zeker omdat het andere team nu met 3-0 wint terwijl ik normaal makkelijk met meer dan 3-0 zou gaan winnen :/ (Playstation 3)

Als dit zo doorgaat geef ik het online spelen op, want mijn DNF ratio staat ondertussen al hoger dan 20% terwijl die bij FIFA 10 op 1% stond :(
Hoger dan 20%?! Met hoeveel wedstrijden? Ik heb er ongeveer 200 gespeeld en een DNF van 6% (nog steeds hoog en irritant, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
Dersan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:18:
[...]
Hoger dan 20%?! Met hoeveel wedstrijden?
Geen idee, waar kan je dat zien? Als ik moet schatten zullen het een 50-tal wedstrijden geweest zijn. Ongeveer de helft van de wedstrijden viel de verbinding weg (bij mij of de tegenstander).

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik dacht dat de keepers sterk verbetert waren, maar dit is toch wel een erg aparte gelijk maker. (Overigens ook mijn eerste goal vanuit een vrije trap).
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/44915559

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

@Prutser

Haha geniaal! Heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Misschien gewoon een bug of bewuste fout omdat je tegen een minder goede ploeg speelt.(En op wat voor niveau)

Pfff wat is de virtual pro beter krijgen toch een moeilijk klusje, ben nu alle achievements op world class aan het halen en heb speciality Clinical Finishing. Weet iemand alle stats die je moet hebben voor Complete forward?

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ThePrutser schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:35:
Ik dacht dat de keepers sterk verbetert waren, maar dit is toch wel een erg aparte gelijk maker. (Overigens ook mijn eerste goal vanuit een vrije trap).
Zo scoren ze bij mij online veel te vaak... Is echt een standaard goal online onderhand. Slaat echt nergens op. Gewoon weer een stomme bug die door iedereen geexploiteerd wordt. :(

Ik had ook laatst dat de keeper echt enorm ver uitkwam op een doorgebroken speler. Hij had de bal wel maar tikte hem recht in de voeten van een andere speler op 30-40 meter afstand van het doel. Uit reflex (denk ik) trapte hij maar gewoon op doel, een heel zacht balletje, recht op de keeper af. Maar omdat de keeper buiten de 16 stond was hij als aan de grond genageld. Hij deed gewoon niets. Bal rolde letterlijk tussen z'n benen door het doel in...

En deze goal maakte ik zelf:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/44916416
Leuk doelpunt op zich maar toch ook makkelijk houdbaar?? Hij duikt gewoon onder de bal door...

Nee, ik vind keepers echt niet beter. Alleen bij rare spelsituaties en bij 2v1 op de keeper is hij onmenselijk goed, maar voor de rest bakken ze er niets van...

Mijn DNF% staat inmiddels op 8% na 47 wedstrijden. Daarvan is er maar eentje 'terecht', ik wilde een berichtje met "sorry" sturen omdat ik een heel lelijke goal maakte, en toen bleef mijn xbox dashboard hangen :( Het spel ging wel verder op de achtergrond maar ik kon niets meer doen, en na een minuut ofzo reboot hij vanzelf... Hoppa, weer een loss en weer een DNF erbij. De rest allemaal van disconnects.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@theprutser:
Dit is tenminste iets realistischer als bij pes.

Als bij pes de keeper zo naar achter sprong dan leek er wel een onzichtbare muur op de doellijn te staan waar de keeper niet over/doorheen kon springen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 27-10-2010 11:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
ThePrutser schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:35:
Dit is mij ook al een keer overkomen, als verdedigend team nog wel. Heeft me de wedstrijd gekost. Niveau was wereldklasse.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Whehe, wat loopt Jelle ook apathisch na de goal :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoe verander je eigenlijk de tactieken op de PC met een toetsenbord? Ik weet dat je met pagedown en del van speelstijl kan veranderen bijvoorbeeld defensief of heel aanvallend. Maar met Home en End heb je nog een mogelijkheid bijvoorbeeld door countervoetbal of met veel pressie te spelen maar hoe verander je dit? Als je bijvoorbeeld home in drukt krijg je een bepaalde tactiek van een team met pijltjes erbij maar hoe selecteer je 1 van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wanneer komt live season vanavond :D

Ben benieuwd naar Real Madrid na die 6-1,
4x ronaldo _O-

Ik gok ronaldo 95 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom je dat leuk zal vinden, want online wordt dus kut met al die kutkindjes die met Real spelen.
En gisteren heeft Madrid 0-0 gelijkgespeeld tegen een derde divisieclubje, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:19:
Ik snap niet waarom je dat leuk zal vinden, want online wordt dus kut met al die kutkindjes die met Real spelen.
En gisteren heeft Madrid 0-0 gelijkgespeeld tegen een derde divisieclubje, dus...
Voor live season wordt alleen naar de competitiewedstrijden gekeken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 11 online op de ps3 begint langzamerhand belachelijk te worden. Ik heb nu constant disconnecties terwijl ik gewoon online blijf op de psn network. Iemand anders op de ps3 hier ook last van. Het vreemde van dit verhaal is dat de xbox (schijnt) hier minder last van lijkt te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

server onderhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ultimate team komt er aan!

Heb net via de nieuwe web applicatie mijn startkitje geopend, evenals de 2 gold packs die je krijgt als je FIFA 10 ook ultimate team speelde, en een kleine bonus pack: resultaat is 8 gouden, 1 zilveren en een heel zootje bronzen spelers in de club. (maximum spelers zijn 79 rating)

Opvallendste nieuws is voor mij toch wel de "generations"mode, waarin je ook je ultimate team spelers van FIFA 10 kunt opstellen. Is al die moeite voor 10 toch niet voor niets geweest, hoewel daardoor de drive om nieuwe spelers te verdienen wel minder wordt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Vandaag zelfs disco gehad terwijl ik nog verbonden bleef met EA en PSN. Fifa 11 op PS3 lijkt Fifa 11 Release Candidate 1 waarbij ze de servers een keer testen of ze de load aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
peeweeherman schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:24:
ultimate team komt er aan!

Heb net via de nieuwe web applicatie mijn startkitje geopend, evenals de 2 gold packs die je krijgt als je FIFA 10 ook ultimate team speelde, en een kleine bonus pack: resultaat is 8 gouden, 1 zilveren en een heel zootje bronzen spelers in de club. (maximum spelers zijn 79 rating)

Opvallendste nieuws is voor mij toch wel de "generations"mode, waarin je ook je ultimate team spelers van FIFA 10 kunt opstellen. Is al die moeite voor 10 toch niet voor niets geweest, hoewel daardoor de drive om nieuwe spelers te verdienen wel minder wordt.
Waar kun je de web applicatie vinden? Ik heb alleen nog deze blog ( http://www.ea.com/uk/football/blog/ultimate-team-more-2 ) gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wat een drama zeg, nu blijft ie zelfs hangen in het menu op de PS3 als ik online ben. De controls zijn geswitched naar alternative ofzo, en kan nog niet eens in settings komen zonder een vasthanger, lol. Het wordt echt steeds erger met dat spel. Gaan ze een geld-terug actie opzetten? Is zo onderhand wel nodig, want ik krijg er grijze haren van...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nee hoor.

dacht dat je geen last meer had achilias?

maandag begint fiwc, denk dat de server dan nog slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier nog een aardig topic over het online punten systeem dat voor gen meter klopt:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/28513.page

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:11

CeesKees

I rest my Kees

Sp33dFr34k schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:36:
Wat een drama zeg, nu blijft ie zelfs hangen in het menu op de PS3 als ik online ben. De controls zijn geswitched naar alternative ofzo, en kan nog niet eens in settings komen zonder een vasthanger, lol. Het wordt echt steeds erger met dat spel. Gaan ze een geld-terug actie opzetten? Is zo onderhand wel nodig, want ik krijg er grijze haren van...
Mijn PS3 nokte er mee na een aantal keren dit geintje... De blu-ray drive kaduuk. Uiteraard buiten de garantietermijn... Keer je spaarpot maar alvast om.

Mijn nieuwe slim heeft alleen om het potje een vastloper van 1 seconde. Lossen we op door dan iedere keer "allright stop...... Hammertime" te zingen.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@CeesKees
Lol, dat zal leuke momenten opleveren. Heb je dan ook zo'n MC Hammer-broek aan? ;)

Ontopic.. Ik heb echt een té grote moeite met scoren, zeker ten opzichte van 10. Bedoel overigens niet dat ik dat slecht vind aan 11, is een beperking van mij :P
Laatst een wedstrijd Barca-ManUnited. Ik 10 schoten op doel en géén doelpunt, tegenstander 1 schot op doel en raak :( Het klinkt ongelofelijk, maar het is echt zo :P
Kansen creeer ik genoeg, maar scoren.. Jullie misschien tips? Ik weet dat het lastig is op zo'n generieke vraag te antwoorden.. Finesse shot helpt me weleens, maar ik denk dat ik die niet vaak (genoeg) gebruik.

EDIT: Ik schiet zeg maar te vaak tegen de keeper zelf op. Of kopballen die naast gaan.. Hoe koppen jullie? Uiteraard met de "shoot"-button :P Maar welke richting? Ik moet misschien eens wat trainen in de arena daarop, maar hoe kop je naar beneden (onderkant goal zeg maar). Stick naar beneden? Of kop je dan naar onderen (veldtechnisch gezien).

[ Voor 21% gewijzigd door speek1984 op 28-10-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo,
Ik wil op deze laptop FIFA11 spelen:
http://www.kieskeurig.nl/..._l670-187/reviews/942322/
Gaat dat goed komen?
Thanks
JDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Speek schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:53:
@CeesKees
Lol, dat zal leuke momenten opleveren. Heb je dan ook zo'n MC Hammer-broek aan? ;)

Ontopic.. Ik heb echt een té grote moeite met scoren, zeker ten opzichte van 10. Bedoel overigens niet dat ik dat slecht vind aan 11, is een beperking van mij :P
Laatst een wedstrijd Barca-ManUnited. Ik 10 schoten op doel en géén doelpunt, tegenstander 1 schot op doel en raak :( Het klinkt ongelofelijk, maar het is echt zo :P
Kansen creeer ik genoeg, maar scoren.. Jullie misschien tips? Ik weet dat het lastig is op zo'n generieke vraag te antwoorden.. Finesse shot helpt me weleens, maar ik denk dat ik die niet vaak (genoeg) gebruik.

EDIT: Ik schiet zeg maar te vaak tegen de keeper zelf op. Of kopballen die naast gaan.. Hoe koppen jullie? Uiteraard met de "shoot"-button :P Maar welke richting? Ik moet misschien eens wat trainen in de arena daarop, maar hoe kop je naar beneden (onderkant goal zeg maar). Stick naar beneden? Of kop je dan naar onderen (veldtechnisch gezien).
Afmaken is vooral een gevoel dat je moet hebben.. Probeer ten eerste altijd met het sterke been van je spits te schieten en rem af dus niet in volle sprint. Als je de tijd hebt, beweeg dan vlak voor de keeper een stukje schuin naar voren in de richting van je sterke been, zo creëer je een hoek waarin je met een finesse schot kunt scoren. Werd meestal goed. Maar bijna iedere situatie is uniek dus je moet er zelf iets op verzinnen. Keeper uitkappen is ook leuk.

Bij koppen is het vooral belangrijk dat je jezelf goed positioneert. Als je zelf voetbalt heb je daar wel een oogje voor, maar dit is veel belangrijker dan in Fifa 10. Niet te hard koppen is ook erg belangrijk en probeer vooral niet op de keeper te mikken, dat gebeurd nogal vaak. Kies dus wel een hoek uit. Oja, en in de verre hoek koppen is makkelijker dan tegendraads koppen ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Is het in FIFA 11 nog steeds dat bij Be A pro je alleen cometitie en Nationaal kan spelen met je speler? zoals in 10?

Vind dat zo vreselijk jammer, dat je niet europees voetbal kan spelen tijdens de competitie en bijvoorbeeld beker voetbal, zodat je echt een seizoen speelt zoals je het in real life ook hebt.

Zodat je bijvoorbeeld na Kampioenschap direct plaatst voor Champions Leaque,

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Patch 1.01 voor de PC is beschikbaar! klikkerdeklik

- Fix for the end match crash in Manager Mode and Exhibition Match.
- Fix for Manager Mode crash when using Peterborough Club.
- Fix for teams in Manager Mode that were appearing in the incorrect leagues. Note: This will not work for Manager Mode saves that you have in progress, only new ones that you start after installing the patch.
- Fix for Manager Mode in-game scoreboard location when in widescreen mode and using a league other than England.
- Fix for Manager Mode in-game scoreboard location when Olympique Lyonnais are used.
- Fix for the weather pattern randomizer in Manager Mode.
- Fix for the issue of two users playing on the same team if you enter the online mode with the mouse.
- Fix for Online Head to Head matches where the in-game scoreboard location was sometimes too low on the screen.
- Fix for users being able to control the opponent CPU with a second controller after backing out of a Ranked Online match.
- Fix for users who did not receive a DNF% on the Head to Head Leaderboards when pressing ALT + F4.
- Fix for highlight replays video stuttering.
- Fix to improve the NIS (Non-Interactive Sequence) stuttering.
- Fix for keyboard users who were not able to access the in-game Controller Settings.
- Work around fix for video stuttering on ATI video cards (Until a new driver is released).
- Correction to Lincoln City kit sponsors.
- Correction to Zenit St. Petersburg third kit.
- Correction to Montpellier kit sponsors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mr Ton schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:56:
[...]

Bij koppen is het vooral belangrijk dat je jezelf goed positioneert. Als je zelf voetbalt heb je daar wel een oogje voor, maar dit is veel belangrijker dan in Fifa 10. Niet te hard koppen is ook erg belangrijk en probeer vooral niet op de keeper te mikken, dat gebeurd nogal vaak. Kies dus wel een hoek uit. Oja, en in de verre hoek koppen is makkelijker dan tegendraads koppen ;)
Tegendraads is wel veel mooier vind ik. :)
Verder wel met je eens wbt positioneren en dat dat belangrijker is dan in Fifa10, timing idem trouwens.
Ik speel een carriere met Stevenage [1 ster] en metname wanneer je bij corners voor je man probeert te komen gaan ze nog wel eens ongecontroleerd hoog over. :P
Afhankelijk van waar je dan staat is het meestal beter de langste weg naar het doel te zoeken en een klein tikje.
E.e.a. heeft natuurlijk ook met de stats van de corner/voorzet nemer te maken en de kopstats van de speler waarmee je kopt.
Overigens is het, itt Fifa10, nu wel mogelijk om met meer dan 1 man te proberen te koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Thanks voor de replies al. Het duelleren voor het koppen lukt me aardig, m.a.w. ik win veel kopduels. Het afmaken is inderdaad het punt.
Als ik jullie tips zo lees denk ik dat het aan mijn richten ligt. Ik kies nooit echt een hoek uit, alleen bij schieten. Overigens stop ik meestal net even met rennen alvoor ik schiet, ik merk wel dat daardoor de schoten vaker op doel zijn.

Zal eens wat gaan oefenen met de tips in het achterhoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
LoneRanger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Tegendraads is wel veel mooier vind ik. :)
Verder wel met je eens wbt positioneren en dat dat belangrijker is dan in Fifa10, timing idem trouwens.
Ik speel een carriere met Stevenage \[1 ster] en metname wanneer je bij corners voor je man probeert te komen gaan ze nog wel eens ongecontroleerd hoog over. :P
Afhankelijk van waar je dan staat is het meestal beter de langste weg naar het doel te zoeken en een klein tikje.
E.e.a. heeft natuurlijk ook met de stats van de corner/voorzet nemer te maken en de kopstats van de speler waarmee je kopt.
Overigens is het, itt Fifa10, nu wel mogelijk om met meer dan 1 man te proberen te koppen.
Het verdedigen van corners is nog wel net zo onmogelijk als in Fifa 10. Af en toe weet je bij het duelleren al dat de bal erin gaat, ook met voorzetten.

Lang leve de positionering van Villa en de traptechniek van Iniesta en Xavi vs de CristianoRonaldoShow 8) :
http://www.easports.com/media/play/video/45292954
http://www.easports.com/media/play/video/45292592

En de Sneijder Freekick van een metertje of 30 natuurlijk
http://www.easports.com/media/play/video/40558724

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Ik speel nu heel erg vaak met Inter, wel een relaxed team voor 4,5 sterretjes. Vrije trappen met Sneijder zijn sowieso feest, binnen 30 meter scoor ik denk ik 75% van de vrije trappen. Verder zijn er nog 2 relaxte bankzitters die ik in de 70e minuut kan inbrengen, namelijk Biabany en Suazo. Beiden rond de 90 acceleratie en sprint speed :). Dan wordt de tegenstander wel even gestoord met zijn vermoeide verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biabany en Suazo zie ik niet, nieuwe selectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Mr Ton schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:11:
[...]

Het verdedigen van corners is nog wel net zo onmogelijk als in Fifa 10. Af en toe weet je bij het duelleren al dat de bal erin gaat, ook met voorzetten.

Lang leve de positionering van Villa en de traptechniek van Iniesta en Xavi vs de CristianoRonaldoShow 8) :
http://www.easports.com/media/play/video/45292954
http://www.easports.com/media/play/video/45292592

En de Sneijder Freekick van een metertje of 30 natuurlijk
http://www.easports.com/media/play/video/40558724
Wil je niet zo'n standaard goals plaatsen aub? :P Weer 30 seconden die ik beter had kunnen besteden ;) Vrije trap zit er goed in dat wel maar kon ook een stukje mooier.

Corners vind ik juist makkelijker te verdedigen geworden. Gewoon zorgen dat je voor de man staat voor de bal gegeven wordt en anders volop tegen hem aanduwen en de bal proberen weg te koppen. Als je fout staat voor de bal gegeven wordt ben je vaak geklopt maar dit is in het echt ook zo dus weinig mis mee hoor :)

Kun je trouwens de standaard opstelling voor als je online speelt wijzigen? Want het Nederlands elftal selectie slaat nergens op. Robben op de tribune, van Persie op de bank en Anita ipv Pieters (al is dat natuurlijk mijn mening en niet zozeer fout van het spel).

[ Voor 10% gewijzigd door Kluutmaran op 28-10-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dersan schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:33:
Ik speel nu heel erg vaak met Inter, wel een relaxed team voor 4,5 sterretjes. Vrije trappen met Sneijder zijn sowieso feest, binnen 30 meter scoor ik denk ik 75% van de vrije trappen. Verder zijn er nog 2 relaxte bankzitters die ik in de 70e minuut kan inbrengen, namelijk Biabany en Suazo. Beiden rond de 90 acceleratie en sprint speed :). Dan wordt de tegenstander wel even gestoord met zijn vermoeide verdedigers.
Ik speel ook met inter, goed team en zou echt 5 sterren moeten zijn eigenlijk, maar hun enige zwakte vind ik altijd dat ze geen goeie wissels hebben. Alle wissels zijn merkbaar gewoon slechter, en dan wissel ik nog liever niet dan dat ik 2 of 3 slechte spelers erin breng op het eind... Wie zijn die twee wissels van jou dan? Hoe goed zijn ze behalve rennen? En zitten ze uberhaupt in het team (zie 2 posts boven mij...) ik kan nu niet kijken lol.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2010 22:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
NickThissen schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:00:
[...]

Ik speel ook met inter, goed team en zou echt 5 sterren moeten zijn eigenlijk, maar hun enige zwakte vind ik altijd dat ze geen goeie wissels hebben. Alle wissels zijn merkbaar gewoon slechter, en dan wissel ik nog liever niet dan dat ik 2 of 3 slechte spelers erin breng op het eind... Wie zijn die twee wissels van jou dan? Hoe goed zijn ze behalve rennen? En zitten ze uberhaupt in het team (zie 2 posts boven mij...) ik kan nu niet kijken lol.
Zitten niet bij de wissels maar wel als je meer naar onder scrollt, ben even de naam kwijt ;). Zijn beiden 77 uit mijn hoofd, nog best prima te doen.

Dat is inderdaad het mankement van Inter, kan niet tot weinig spelers wisselen.
Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.