Buitenspel geven terwijl een tegenstander de bal aanneemt. Affluiten terwijl hij gewoon voordeel kan geven..
"It's about time you showed up Fox!"
Misschien raakte hij wel de lijn en telt de computer daarom het doelpunt niet mee. Maar goed, dat zeg ik: daar is het net te onduidelijk voor.Speek schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:26:
[...]
Nou ik wel, volgens mij was die toch zeker over de lijnSchaar het maar onder realisme...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
De regel is dat de bal GEHEEL over lijn moet zijn. Als je het beeld stil zet op het moment dat de bal de grond raakt zie je dat dit niet het geval is. De computer, tov de menselijke waarneming, is natuurlijk in het voordeel omdat deze precies kan berekenen (en dat ook doet) of de bal geheel over de lijn is. Bij een echte wedstrijd zal hij waarschijnlijk ook niet als doelpunt tellen, gewoon omdat de lijnrechters dat niet kunnen waarnemen. (Om niet te zeggen dat zelfs dergelijke goals die wel 100% zitten en duidelijk over de achterlijn zijn geweest niet geteld worden als goal).soccerroos schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:59:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43287557
Dit is toch een goal ofniet ?
Is in een cl wedstrijd 89 min
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
ThePrutser schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:46:
[...]
De regel is dat de bal GEHEEL over lijn moet zijn. Als je het beeld stil zet op het moment dat de bal de grond raakt zie je dat dit niet het geval is. De computer, tov de menselijke waarneming, is natuurlijk in het voordeel omdat deze precies kan berekenen (en dat ook doet) of de bal geheel over de lijn is. Bij een echte wedstrijd zal hij waarschijnlijk ook niet als doelpunt tellen, gewoon omdat de lijnrechters dat niet kunnen waarnemen. (Om niet te zeggen dat zelfs dergelijke goals die wel 100% zitten en duidelijk over de achterlijn zijn geweest niet geteld worden als goal).

Come on guys, da's toch echt een doelpunt of niet
Het raakvlak van de bal is toch over de lijn?
Nu een tijd gespeeld gameplay vind ik niet briljant. Verdedigen is niet te doen! Kopduels zuigen.
Oja bijna vergeten, een mannetje uitspelen of er langs rennen is ook uit den boze.
Ik neig weer naar PES
[ Voor 22% gewijzigd door wezzal op 19-10-2010 16:20 ]
In mijn waarneming niet, volgens mij zie ik nog een mm bal op de lijnSpeek schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
[afbeelding]
Come on guys, da's toch echt een doelpunt of niet![]()

Wellicht protest indienen bij de Uefa/Fifa?

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 19-10-2010 16:23 ]
Leer de regels! Het gaat niet om het raakvlak maar de gehele bal moet over de lijn zijn. Anders zou een bal door de lucht nooit tellen he want die heeft geen raakvlak.Speek schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
[afbeelding]
Trouwens nog even pronken met mijn goal
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/43294089
Wel tegen boosting team maar knappe keeper die deze bal heeft!
[ Voor 14% gewijzigd door Kluutmaran op 19-10-2010 16:22 ]
Zeer nette goal!!!Kluutmaran schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:22:
[...]
Leer de regels! Het gaat niet om het raakvlak maar de gehele bal moet over de lijn zijn. Anders zou een bal door de lucht nooit tellen he want die heeft geen raakvlak.
Trouwens nog even pronken met mijn goal
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/43294089
Wel tegen boosting team maar knappe keeper die deze bal heeft!
zit wel een luchtje van buitenspel aan...

@soccerroos
Zullen antwoorden: We gaan geen digitale hulpmiddelen inzetten, maar twee extra scheidsrechters

[ Voor 26% gewijzigd door ThePrutser op 19-10-2010 16:31 ]
Komt dit omdat ik op professional speel of is dit gewoon standaard op alle niveaus?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Duidelijk GEEN doelpunt hoor. Zoals eerder gezegd, de gehele bal moet over de lijn zijn.Speek schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
knetter hard buitenspelThePrutser schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:26:
[...]
Zeer nette goal!!!![]()
zit wel een luchtje van buitenspel aan...
[afbeelding]
@soccerroos
Zullen antwoorden: We gaan geen digitale hulpmiddelen inzetten, maar twee extra scheidsrechters
heb je je instellingen wel goed staan want alle punten zijn toch echt heel goed te doen dus ik neig toch te zeggen dat het meer aan jou ligt dan aan FIFA, no offense maar het is toch echt zowezzal schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:17:
Kan iemand mij het principe van koppen uitleggen? Ik verlies ELK kopduel!! Word er gek van.
Nu een tijd gespeeld gameplay vind ik niet briljant. Verdedigen is niet te doen! Kopduels zuigen.
Oja bijna vergeten, een mannetje uitspelen of er langs rennen is ook uit den boze.
Ik neig weer naar PES
Dat mis ik zeker aan FIFA dat spectaculaire doelpunten zo weinig voorkomen terwijl ik na 20 minuten PES demo al een omhaal en een geweldig schot in de kruising had.
Verwijderd
Kan wel online spelen, tenminste snelle match werkt !
Maar toch al eens paar keer gehad dat hij er zomaar uit kickt en ik daarna een paar keer niet kan connecten met iemand.
Ik heb geen UPnP optie in de router zitten, maar Fifa geeft aan dat die beschikbaar is.
Verder ook alles geslaagd en NAT-type 3...
Ook heb ik al 3 keer geprobeerd te connecten met een vriend uit de buurt hier, maar 3 x was de connectie verbroken.
Heb ook nog een modem daarvoor hangen, is ook draadloos... Daar is ook van alles in te stellen qua dmz etc etc. En hier is het niet ingesteld... Moet dat uiteindelijk ook?
Iemand?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 20:21 ]
Verwijderd

PSN ID: Enzyme-NL
Het is schandalig dat EA hier niets aan doet!

Everything is possible if you really want it.
Hier hetzelfde, net 4 wedstrijden proberen te spelen voor onze pro club met de collega's en heb er nog niet een af kunnen maken door de disconnects met de EA-server, echt schandalig dit!Hobbles schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:37:
Het connection lost probleem begint me stilaan te irriteren... Mijn DNF rate is van 2% gestegen naar 6% door die stomme disconnects. Soms krijg ik een 3-0 verlies aangesmeerd, maar soms ook niet tijdens een disconnect.
Het is schandalig dat EA hier niets aan doet!Vandaag tijdens 4 potjes, alle 4 een disconnect binnen de 30 minuten in game time! (dus 3-4 minuten speeltijd).
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Op de xbox heb ik geen last van disconnects.
Kan alleen geen spel spelen met een maat van me die 3 straten verderop woont, beide NATS zijn open, op het fifa score bord staan ze allebei groen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Geen clubs gedaan maar wel een stuk of 5 keer uit ea gegooid.
Patch komt dichterbij:
UPDATE Oct 19
- Reporting and Cup progress now seem fine, looking at the past 3 days of Club data on 360;
- Still focusing on tracking the lag issue;
- The patch for PS3 and 360 is looking good, tons of fixes going into it (like micro-pausing on PS3 and Career Mode issues on both platforms);
- We are actively working with our partners towards the patch release date; unfortunately this takes some time, as we need to submit the patch through Microsoft and Sony certification; we'll get the patch out as fast as we can!
[ Voor 72% gewijzigd door Wii4all op 20-10-2010 08:17 ]
Burp
Mooi dat jij het allemaal zo goed weetKluutmaran schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:22:
[...]
Leer de regels! Het gaat niet om het raakvlak maar de gehele bal moet over de lijn zijn. Anders zou een bal door de lucht nooit tellen he want die heeft geen raakvlak.

Ah well, zulke goals (of niet-goals) geven in het echte leven ook genoeg stof tot discussie. Maakt me verder weinig uit, ik weet alleen wel dat ik zelf ook behoorlijk zou balen als 'ie niet geteld werd (al zie 'ie niet).
Maar goed, die discussie is klaar. Jullie hebben iig gelijk (bah
@Wii4All
Same here gisteren avond. Het begon rond 10 voor half 12. Werd eruit gegooid en kwam er ook niet meer in.
Zal dan misschien met die nieuwe patch te maken hebben.. Ben uiteindelijk maar offline gaan spelen
[ Voor 8% gewijzigd door speek1984 op 20-10-2010 09:05 ]
hoi waar haal je dit vandaan? vind ik wel leuk om zelf eens alles te lezenWii4all schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:15:
gisterenavond was het feest volgens mij.
Patch komt dichterbij:
UPDATE Oct 19
- Reporting and Cup progress now seem fine, looking at the past 3 days of Club data on 360;
- The patch for PS3 and 360 is looking good, tons of fixes going into it (like micro-pausing on PS3 and Career Mode issues on both platforms);
- We are actively working with our partners towards the patch release date; unfortunately this takes some time, as we need to submit the patch through Microsoft and Sony certification; we'll get the patch out as fast as we can!
link?
tnx
Het zijn handige acties denk ik, maar ik vergeet ze steeds te gebruiken.
Net als skill moves trouwens. Als ik ze al uit weet te voeren (lees: uberhaupt in de gaten heb of de betreffende speler genoeg gelevelled is voor een bepaalde skill) time ik meestal ook nog eens verkeerd. Dat heeft vooral met mijn skills te maken, dat weet ik
Ook geweldig in Fifa 11 is de hoge voorzet op een inkomende speler met LB + X (PS geloof ik L1 + vierkant)
Als de speler goed loopt, inkoppen en goal. Hiermee score ik 60% van de goals.
Skill moves gebruik ik weinig, af en toe een keer een pirouette of LT + boven en rechts voor een schijnbeweging en de andere kant op gaan.
Ik zal het eens meer gaan oefenen. Iemand die zin heeft vanavond wat potjes te spelen? Heb de avond vrij dus ga lekker oefenen
Verwijderd
Dat is toch jouw fout? Jij leent iedereen uit tot je geen spelers meer over hebt buiten je selectie om. Als er dan eentje door een blessure wegvalt, dan zit je in de problemen ja.Freshnezz schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:31:
Pfff 2e seizoen met PSV... ik had een hoop spelers uitgeleend maar toen ik in september ergens dzsudszak 39(!!) weken kwijt raakte door een blessure kwam ik één speler te kort voor op de bank waardoor ik elke wedstrijd op moest geven... wtf!! lekker klotezooitje dan, slaat nergens op...
Dus jouw managersbeleid slaat nergens op volgens mij
Verwijderd
weet niet of ik on topic ben of niet...maar op de PS3 versie van Fifa2011 kan ik geen fakeshot meer... instructie gevolg, maar zodra ik op vierkant of rondje druk wordt de bal gelijk weggeschoten...
Hellup
Verwijderd
http://www.easports.com/media/play/video/43298983
Hard schot van Higuain, 25 meter afstand online.
http://www.easports.com/media/play/video/42988928
Geplaatste bal van Sneijder online.
http://www.easports.com/media/play/video/41572876
Vila die 3 man in de luren legt in een beweging online.
http://www.easports.com/media/play/video/39977051
Quaresma die vernietigend uithaalt online.
http://www.easports.com/media/play/video/39984624
Verwijderd
hoe doe je finesse shot? want als ik met de pc finesse shot doen, RB ofzo? op num0 wordt er niet geschoten418O2 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:29:
Finesse shot is wel een machtig wapen, vooral als je iets uit de16 staat
Verwijderd
Kan wel, terwijl je nog schiet al de passing knop indrukken. Zodra je de schietknop loslaat gaat hij schieten, dus je gelijk de passingknop gebruiken tijdens het schieten. In ieder geval op de 360 dan. Er zijn zelfs accomplishments voor voor je pro (oa drie maal fake shot in de 16), dus het zou raar zijn als het niet kan.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:55:
HI,
weet niet of ik on topic ben of niet...maar op de PS3 versie van Fifa2011 kan ik geen fakeshot meer... instructie gevolg, maar zodra ik op vierkant of rondje druk wordt de bal gelijk weggeschoten...
Hellup
Haha ja blijkbaar, ik had het alleen nog niet meegemaakt ook niet bij de vorige FIFA lol.. nouja nu maar het beste proberen te maken bij HeerenveenVerwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:42:
[...]
Dat is toch jouw fout? Jij leent iedereen uit tot je geen spelers meer over hebt buiten je selectie om. Als er dan eentje door een blessure wegvalt, dan zit je in de problemen ja.
[ Voor 6% gewijzigd door Freshnezz op 20-10-2010 11:05 ]
Misschien helpt dit of dit je.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:58:
[...]
hoe doe je finesse shot? want als ik met de pc finesse shot doen, RB ofzo? op num0 wordt er niet geschoten
Dinsdag is dan ook traditioneel de dag dat EA onderhoud pleegt aan de servers, zou jij toch inmiddels wel moeten weten.Wii4all schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:15:
gisterenavond was het feest volgens mij.
Only fools are enslaved by time and space.
Hoge steekpasses werken vooral goed tegen slechte tegenstanders, die lopen dan vaak de eerste seconde met een verdediger de verkeerde kant op. Verder kun je ze over enorme afstanden geven als je ziet dat je aanvaller met zijn handje gaat wapperen, dan werkt het voor mijn gevoel altijd beter dan dat ze op precies dezelfde positie zouden lopen zonder te zwaaien.cypher21 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:05:
Ik gebruik HEEL VEEL hoge steekpassen met (op xbox) LB + Y (PS geloof ik L1 + driehoek) Deze zijn vaak veel effectiever
Ook geweldig in Fifa 11 is de hoge voorzet op een inkomende speler met LB + X (PS geloof ik L1 + vierkant)
Als de speler goed loopt, inkoppen en goal. Hiermee score ik 60% van de goals.
Skill moves gebruik ik weinig, af en toe een keer een pirouette of LT + boven en rechts voor een schijnbeweging en de andere kant op gaan.
Verder zijn die hoge steekpasses gewoon enorm sterk als je snelle spelers voorin hebt. Vooral als je tegen real madrid speelt is dit ongelooflijk irritant aangezien die allemaal van die enorm snelle aanvallers hebben. Is dan ook weinig tegen te doen...
Speelde laatst tegen iemand die echt enorm goed was, werd iets van 8-3 oid, doelpunten die ik maakte waren ook op zo'n manier op Eto'o geven aangezien ik er anders echt totaal niet doorheen kwam.
[ Voor 9% gewijzigd door Dersan op 20-10-2010 11:25 ]
True, alleen heb ik vaak dat ik enorm ver vooruit verdedig zodat een eventuele counter onmogelijk te doen is met een steekpass, simpelweg omdat de (slechte) tegenstander nog niet eens op mijn helft staat met zijn spitsen. Als ik dan echter met het passen 1-op-1 of dichtbij het doel kom, faal ik standaard in de afwerking.Dersan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:24:
[...]
Hoge steekpasses werken vooral goed tegen slechte tegenstanders, die lopen dan vaak de eerste seconde met een verdediger de verkeerde kant op. Verder kun je ze over enorme afstanden geven als je ziet dat je aanvaller met zijn handje gaat wapperen, dan werkt het voor mijn gevoel altijd beter dan dat ze op precies dezelfde positie zouden lopen zonder te zwaaien.
Verder zijn die hoge steekpasses gewoon enorm sterk als je snelle spelers voorin hebt. Vooral als je tegen real madrid speelt is dit ongelooflijk irritant aangezien die allemaal van die enorm snelle aanvallers hebben. Is dan ook weinig tegen te doen...
Speelde laatst tegen iemand die echt enorm goed was, werd iets van 8-3 oid, doelpunten die ik maakte waren ook op zo'n manier op Eto'o geven aangezien ik er anders echt totaal niet doorheen kwam.
Echt frustrerend, aangezien ik in het seizoen met Ajax (en mijn virtual pro op CDM, een vrij belangrijke plek, mijn fout) heel vaak 0-0 1-0 of 0-1 (door een *@!#@! counter die er magistraal in gaat omdat 1 of andere draak van excelsior, willem 2 of heracles opeens kan schieten als Bergkamp) speel.
Als je dan de match facts ziet krijg je meteen een depressie over je heen (14 tegen 1 schoten op doel....70 % balbezit en 85 % passing ofzo....)
Ik ga nog even verder oefenen op Professional, maar ik vind het na 5 wedstrijden in het seizoen best frustrerend
K to the KillaZ
hehe, maar goed ik dacht weer dat het aan mij lag, dit keer gelukkig niet dusLoneRanger schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:19:
[...]
Dinsdag is dan ook traditioneel de dag dat EA onderhoud pleegt aan de servers, zou jij toch inmiddels wel moeten weten.
Burp
Ik heb echt precies hetzelfde
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde als jij, en na veel spelen krijg ik eindelijk het gevoel het wat beter onder controle te hebben. Je moet niet te snel naar voren willen spelen, maar de opbouw moet goed zijn. Dan maakt de CPU uiteindelijk wel een fout waar je van kunt profiteren. Dus niet elke pass perse naar voren willen spelen, speel ook vaak terug of breed, totdat je echt een mogelijkheid of opening ziet.KillaZ schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
True, alleen heb ik vaak dat ik enorm ver vooruit verdedig zodat een eventuele counter onmogelijk te doen is met een steekpass, simpelweg omdat de (slechte) tegenstander nog niet eens op mijn helft staat met zijn spitsen. Als ik dan echter met het passen 1-op-1 of dichtbij het doel kom, faal ik standaard in de afwerking.
Echt frustrerend, aangezien ik in het seizoen met Ajax (en mijn virtual pro op CDM, een vrij belangrijke plek, mijn fout) heel vaak 0-0 1-0 of 0-1 (door een *@!#@! counter die er magistraal in gaat omdat 1 of andere draak van excelsior, willem 2 of heracles opeens kan schieten als Bergkamp) speel.
Als je dan de match facts ziet krijg je meteen een depressie over je heen (14 tegen 1 schoten op doel....70 % balbezit en 85 % passing ofzo....)
Ik ga nog even verder oefenen op Professional, maar ik vind het na 5 wedstrijden in het seizoen best frustrerend
Niet elke pass hoeft de beslissende eindpass te zijn, grote stappen snel thuis werkt niet meer in Fifa 11 merk ik
Geloof mij, ik heb echt engelengeduld in de opbouw, maar op de 1 of andere manier lukt dat afmaken gewoon niet.
Gisteren zegt mijn vriendin: "Ga eens voetballen!"
Dacht je alles gehad te hebben

K to the KillaZ
Het gaat er niet om dat ik het zo goed weet maar dat jij eigenwijs nog gaat zeggen dat het raakvlak erover is als 2 posts erboven al staat dat de bal geheel over de lijn moet zijn. Wel fijn dat je ons uiteindelijk gelijk geeft hoorSpeek schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:33:
[...]
Mooi dat jij het allemaal zo goed weetMaar bedankt voor de opheldering denk ik.
Ah well, zulke goals (of niet-goals) geven in het echte leven ook genoeg stof tot discussie. Maakt me verder weinig uit, ik weet alleen wel dat ik zelf ook behoorlijk zou balen als 'ie niet geteld werd (al zie 'ie niet).
Maar goed, die discussie is klaar. Jullie hebben iig gelijk (bah)
nog steeds een rotzooi op de ps3, echt triest
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
offtopic:
@Kluutmaran
Ik zeg ook nog, volgens mij is hij er ook over (naast het punt mbt raakvlak). Maar blijkt van niet, klaar dan. Als dat niet zo is, hebben jullie gelijk. Dan geef ik dat gewoon toe.
Wat me zo tegen stond is is dat je meteen zegt "leer de regels!". Vrij onnodig imo. Je kunt het iets respectvoller brengen.
Maar goed, het is sowieso al niet mijn bedoeling geweest dat het zo'n discussie werd. Zeker niet om een welles of nietes-doelpunt
En back ontopic..
@Kluutmaran
Ik zie dat je ook PSN hebt.. Vanavond potje ballen?
Zie het trouwens niet als persoonlijke uitdaging om onze discussie uit te vechten he, gewoon een relaxed potje spelen
EDIT:
Iemand weleens het probleem gehad dat je niet kon wisselen in een online 1-on-1 match? Ik had nog gewoon 3 wissels over en kreeg de melding dat ik niet meer kon wisselen. Ik ben toen terug in de westrijd gegaan, opnieuw Pauze gedrukt en toen deed 'ie het wel

[ Voor 13% gewijzigd door speek1984 op 20-10-2010 13:32 ]
niks over de dc's?Wii4all schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:15:
UPDATE Oct 19

Ik speel op de PS3 fifa ja maar ik houd niet van 11 vs 11 en ik speel veelal overdag omdat de PS3 in de huiskamer staat en ik nog thuis woon. Je bent wel welkom om bij de Got United 2 club te komen met je VP zodat we samen een potje kunnen spelen tegen andere clubs. ([PS3] Het Fifa 2011 clubtopic voor degene die interesse hebben en het topic niet gezien hebben ondanks dat het in de FP van dit topic staatSpeek schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:
offtopic:
@Kluutmaran
Ik zeg ook nog, volgens mij is hij er ook over (naast het punt mbt raakvlak). Maar blijkt van niet, klaar dan. Als dat niet zo is, hebben jullie gelijk. Dan geef ik dat gewoon toe.
Wat me zo tegen stond is is dat je meteen zegt "leer de regels!". Vrij onnodig imo. Je kunt het iets respectvoller brengen.
Maar goed, het is sowieso al niet mijn bedoeling geweest dat het zo'n discussie werd. Zeker niet om een welles of nietes-doelpuntIk heb natuurlijk niets tegen je verder, maar als je op zo'n manier reageert op een normale discussie (los van het feit wie er gelijk heeft, het is en blijft een forum) kun je een reactie als de mijne verwachten he.
En back ontopic..
@Kluutmaran
Ik zie dat je ook PSN hebt.. Vanavond potje ballen?Weet niet of je Fifa 11 ook op de PS3 hebt..
Zie het trouwens niet als persoonlijke uitdaging om onze discussie uit te vechten he, gewoon een relaxed potje spelenWaarschijnlijk speel je me er toch uit.
EDIT:
Iemand weleens het probleem gehad dat je niet kon wisselen in een online 1-on-1 match? Ik had nog gewoon 3 wissels over en kreeg de melding dat ik niet meer kon wisselen. Ik ben toen terug in de westrijd gegaan, opnieuw Pauze gedrukt en toen deed 'ie het wel
Valt niet/nauwelijks te patchen, heeft waarschijnlijk gewoon met de server[load] te maken.
Zoals ik eerder al zei plegen ze altijd onderhoud op dinsdag en heb je er juist dan last van.
Hopelijk stabiliseert e.e.a. zich de komende weken.
Ik heb zelf niet/nauwelijks last van dc's, 40 potjes club, 10 ranked en wat friendlies en een totaal van 3 dc's.
Ah I see. Heb dat topic inderdaad meerdere malen bezocht, maar wil mijn VP eerst wat verder levelen (volgens mij moet je ook bepaalde achievements halen voordat je mag/kan joinen). Zal straks eens checken hoe ver hij is.
@LoneRanger
Er zal toch vast wel wat aan te doen zijn. Bij Fifa 10 had ik er ongeveer net zoveel last van als jij nu aangeeft, zo goed als niet dus. Maar nu echt zowat de helft van alle wedstrijden die ik speel. Aan mijn netwerk-configuratie is overigens niets gewijzigd.
Trouwens, in Fifa 10 kon ik nooit 1v1 met een vriend van mij. Dát lukt nu met Fifa 11 ineens wel
4-1 gewonnen tegen everton
3-3 na 2x voor te staan tegen arsenal.
En schoot nog op de paal
Alleen de camera in de arena blijf ik zo slecht vinden,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
whahah wat een grapVerwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:42:
[...]
Dat is toch jouw fout? Jij leent iedereen uit tot je geen spelers meer over hebt buiten je selectie om. Als er dan eentje door een blessure wegvalt, dan zit je in de problemen ja.
zo kan iedereen altijd alles winnen heVerwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:09:
[...]
whahah wat een grapals ik een speler heb die + 10 wedstrijden geblesseerd en het is een key player dan doe ik mooi ff ctrl+shift+esc, fifa11.exe taak beëindigen
speel die wedstrijd dan wel ff opnieuw dt ben ik toch wel gewend met als die crashes
ook blessures en verliezen moet je accepteren als echte manager
Zo neem je lekker je zelf in de maling nemen. Dus jij wilt de heletijd winnen en steeds met je topspelers spelen ?Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:09:
[...]
whahah wat een grapals ik een speler heb die + 10 wedstrijden geblesseerd en het is een key player dan doe ik mooi ff ctrl+shift+esc, fifa11.exe taak beëindigen
speel die wedstrijd dan wel ff opnieuw dt ben ik toch wel gewend met als die crashes
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hoop dat dit het is. Gister niks kunnen doen. Dagen daarvoor weinig last van gehad (2 dcs).LoneRanger schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:21:
[...]
Zoals ik eerder al zei plegen ze altijd onderhoud op dinsdag en heb je er juist dan last van.
More info please...kaat17 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:59:
Toetsenbord was wel erg raar ingesteld,
dankzij een programma/patch heb ik de originele instellingen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat is trouwens een finesse shot? Een schot met effect of iets dergelijks?
Finesse betekend een geplaatst schot [vaak met effect idd] itt een lace schot die je vol op de wreef neemt.Xeroti schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 06:08:
Wat is trouwens een finesse shot? Een schot met effect of iets dergelijks?
De eerste is met R1 en de tweede met L2. [kan ik mis hebben aangezien ik met een alternatieve indeling v/d controller speel.]
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:09:
[...]
Amen Kluutmaran!Kluutmaran schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:37:
Laat die Kiddo nu, hij heeft in dit topic nog niks bijgedragen behalve klagen over Fifa omdat zen gedownloade versie af en toe vastloopt. Gewoon negeren is mijn advies.
Verwijderd
Ik heb 2 seconden rond en een collega van me heeft zelfs 1.85s!Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:05:
Trouwens wat is jullie snelste Arena doelpunt? Ik heb op de ps3 2,68 seconden neergezet. En Online snelste doelpunt staat op 27 seconden.
hoe doe je 2 seconden??Sp33dFr34k schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:12:
[...]
Ik heb 2 seconden rond en een collega van me heeft zelfs 1.85s!
de bal is al langer onderweg als je meteen schiet?
Mijn tijd is 3.5
FCG
2 seconden was al lang ja,HenkS schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
hoe doe je 2 seconden??
de bal is al langer onderweg als je meteen schiet?
iemand had op mijn account volgens mij 1.45 neergezet.
met een 2.5 sterren team is ook grappig online
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42160303
Vrije trappen beginnen ook te lukken
Verwijderd
Gisteren mn eerste potjes online gedaan, niks aan de hand, zodra er een normale tegenstander is.. Maar zodra die klote kiddo tegenstanders voor Real kiezen dan maak ik toch echt weinig kans nog, wat is dat team overpowered i.t.t. de werkelijkheid.. De werkelijkheid is dat dit team al jaren geen prijs meer heeft gepakt en vorige game tegen Auxerre amper won in de CL, dat er echt wel betere teams momenteel zijn als dit gehypte bij elkaar gekochte klotenteam grr... Wedstrijd terug won ik gewoon met 5-1, maar net had ik een potje wat gewoon nergens op sloeg, ik heb geen kans gehad.. Ik weet niet hoe het kan maar een bal afpakken lukte gewoon niet, elk schot van C. Ronaldo en kornuiten ging er gewoon in wat nergens op sloeg, als ik de bal had was dat amper voor 2 seconden en ja ik kan wel normaal fifa spelen.. Ik had voor de gelegenheid ons nationaal elftal gekozen, dus ik had toch aardig mee moeten komen.. Nog nooit zo erg verloren als net, of zijn er misschien al cheats voor de PC versie?
Gisteravond zelfde verhaal, speelde paar potjes tegen dezelfde gast, ik speelde HSV en hij Bayern, 2 of 3 potjes gespeeld en dik van hem gewonnen, revanche kiest die opeens Real en hij wint met 3 doelpunten meer, wtf..??
Vertel mij toch eens hoe je zo kunt spelen dat een ander absoluut geen enkele keer de bal van je kan veroveren..??
Vind het toch een zware tegenvaller dat er weer 1 team zo overpowered is en dat alle klote kiddo's hiermee moeten spelen.. 9 van de 10 potjes wat ik speel is tegen Real..?? Tegenvaller, had volgens mij beter voor PES kunnen gaan..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 11:58 ]
Er is maar 1 geplaatst schot en dat is R1. Ik heb nog nooit met L2 geschoten en zie ook niet in de controllers boekje ergens iets over staan (dus al heb je een alternatieve indeling het maakt niks uit).LoneRanger schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 06:29:
[...]
Finesse betekend een geplaatst schot [vaak met effect idd] itt een lace schot die je vol op de wreef neemt.
De eerste is met R1 en de tweede met L2. [kan ik mis hebben aangezien ik met een alternatieve indeling v/d controller speel.]
[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 21-10-2010 12:13 ]
Met die L2 schiet die hem wel harder.Striptease schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:12:
[...]
Er is maar 1 geplaatst schot en dat is R1. Ik heb nog nooit met L2 geschoten en zie ook niet in de controllers boekje ergens iets over staan (dus al heb je een alternatieve indeling het maakt niks uit).
Als jij dat vind, doe maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 21-10-2010 12:54 ]
EDIT:
Heb net info over die "laces shot" opgezocht. Er zijn er meerderen die het gebruiken. Hier een omschrijving:
Long Laces shot (L2+Shoot) work best when you running onto the ball. You need to stride into the ball, like when your holding sprint, knocking the ball a little further and then hold L2 and shoot.. You need to have a running start for effective laces shot, and not starting off by holding L2 because then you'll short dribble and your shot will be aired into the stands (if powered halfway) or just wont have enough venom/power behind it (if powered under halfway).
Dus een laces shot is het beste uit te voeren als je rent. Vandaar dat het jullie misschien niet lukt? Een officiële bron heb ik niet, maar google maar op "fifa laces shot LT" of ipv LT misschien L2. Dan vind je wel wat hits. Hier eentje daarvan (waaruit mijn citaat komt, is wel een topic over Fifa world cup 2010).
Overigens klonk het mij niet gek in de oren hoor.. Ik had er wel van gehoord. Ik denk alleen dat hij niet overal "laces shot" genoemd wordt, dat maakt het googlen misschien lastiger. Anyhoe, nu ben ik er eindelijk zelf ook achter, als dit het is.. Ga hem vanmiddag zelf thuis ook even testen, want hij lijkt me wel handig vooral bij langere afstanden.
[ Voor 85% gewijzigd door speek1984 op 21-10-2010 13:53 ]
Ik wil wel een video dan zien want ik zie geen verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 21-10-2010 13:57 ]
In het boekje stond ook niets over snel rennen sinds fifa 2007.NickThissen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:16:
Ik geloof er nog steeds niets van. Alles van laces shot of schieten met L2 wat ik kan vinden is speculatie van mensen die zelf bedacht hebben dat het misschien beter is. Waarom zou zoiets niet gewoon in het boekje staan? Ik blijf er bij dat het geen verschil maakt.
En dat was toch ook zeker iets dat verschil bracht
Sprint: RT (pull and hold)
Knock on: R
dus gewoon rennen met RT en 'knock on', de bal naar voor tikken om sneller te rennen, met de rechter analoge stick. Ik kan me geen andere manier van snel rennen bedenken.
zie bijvoorbeeld dit filmpje: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43713345
Je ziet een speler van mij opkomen via de flank en deze trekt langzaam naar binnen. De andere speler zoekt mij op ipv de vrije ruimte waardoor ik totaal geen afspeel mogelijkheid krijg. Zou hij de ruimte intrekken, kan ik op hem pasen en zo mogelijk scoren.
Is er een manier om die speler de juiste kant op te sturen behalve met 2 echte mensen spelen??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bij 11 zit er iig bij mijn fifa een optie: Arena opties. Bij 10 (pc 11 dus) weet ik het zo niet maar was volgens mij ook instelbaar.KoppenSneller schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:21:
Weet iemand hoe je een andere keeper in de Arena neer zet? Met Petr Cech in het doel ga ik die lange afstand-accomplishment natuurlijk nooit halenHet gaat om de PC-versie trouwens.
indeed,Speek schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:38:
Als je naar een medespeler passt terwijl je L1 (of LB) ingedrukt houdt, start die speler waarmee je zojuist gepasst hebt een loop-actie. Die loopt dus de "vrije" ruimte in. Da's het enige dat ik zo kan bedenken..
of 2x snel LB of L1 dan lopen er meer spelers zichzelf vrij richting goal
Grappig die hele discussie.Striptease schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:12:
[...]
Er is maar 1 geplaatst schot en dat is R1. Ik heb nog nooit met L2 geschoten en zie ook niet in de controllers boekje ergens iets over staan (dus al heb je een alternatieve indeling het maakt niks uit).
Het is idd een eigen interpretatie nu ik er over nadenk, mede omdat lace-shot elke keer weer genoemd wordt in de accomplishments.
Als iets eenmaal tussen de oren zit/groeit neem je dat vanzelf aan als waarheid.
Gezien de link van Speek was ik kennelijk niet de enige met dat idee.
Sorry iig voor het misverstand, ik dacht echt dat het zo was en in het boekje heb ik er eigenlijk nooit naar gezocht.
Soms speel je 2 wedstrijden in 3 dagen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mijn trophy voor het scoren van 5 goals in de arena unlocked maar niet. Ik kan er ook niets over vinden op het net. Heb al meerdere malen alle data van mijn PS3 verwijderd maar dit mag niet baten.
Daarnaast wanneer ik op herhalingen klik krijg ik een melding dat ik een actief hoofdprofiel nodig heb... geen idee wat dit inhoud. Ik kan alleen mijn herhalingen dus niet bekijken...
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Die trophy kreeg ik vandaag ineens toen ik snelste tijd voor arena wilde neerzetten (nog steeds niet verder dan 2,0 secondenUnbreukable schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:36:
Ik heb nog steeds 2 rare problemen (naast het vastlopen af en toe):
Mijn trophy voor het scoren van 5 goals in de arena unlocked maar niet. Ik kan er ook niets over vinden op het net. Heb al meerdere malen alle data van mijn PS3 verwijderd maar dit mag niet baten.
Daarnaast wanneer ik op herhalingen klik krijg ik een melding dat ik een actief hoofdprofiel nodig heb... geen idee wat dit inhoud. Ik kan alleen mijn herhalingen dus niet bekijken...
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Dit op de PS3...
[ Voor 4% gewijzigd door Hobbles op 22-10-2010 01:06 . Reden: Platform vermelding ]
Everything is possible if you really want it.
Die achievements (of trophies) kun je ook alleen maar maken in de hoofdarena, die voorafgaand aan een wedstrijd telt niet mee, Zelfde geldt voor accomplishments van je VPKluutmaran schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:57:
[...]
Die trophy kreeg ik vandaag ineens toen ik snelste tijd voor arena wilde neerzetten (nog steeds niet verder dan 2,0 seconden) terwijl ik al vaak genoeg meer dan 5 goals heb gemaakt in de arena. Nu was ik wel bezig in de "hoofd" arena dus niet voor een wedstrijd ofzo misschien dat dat scheelde. Anders gewoon rustig verder spelen de trophy komt vanzelf een keer als je (net als ik) regelmatig beetje aankloot in de arena.
20e min 1-0 voor mij.
25e min you lost connection with the ea server.
0-3 loss
Wat een lacher...
4 potjes gespeeld, 3x connection lost en andere keer bij hem vermoed ik ook al stond ik al voor......
Dit topic is gesloten.