Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
caoim schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Ik ben 100% akkoord. Man, wat beleef ik dikke fun met FIFA 11. Voetbal zoals het hoort te zijn. Het enige wat me ook nog ergert is dat het online idd niet altijd even soepel loopt. Maar qua gameplay hoor je mij niet klagen, ik speel FIFA 11 alvast veel liever dan FIFA 10.
Amen to both. Fifa 11 is inderdaad lastiger, daar ben ik het mee eens. Ik ben het er alleen niet mee eens dat dat een nadeel zou zijn. In Fifa 10 vond ik dat je (met standaard settings en dan met name controls) teveel geholpen wordt. Ik speel zelf dan ook alleen maar met volledige manual controls. Dan maak je het jezelf inderdaad moeilijker, maar op den duur leuker (in het begin zeker frustrerend, maar je merkt dan wel echt hoeveel je eigenlijk geholpen wordt).
Daarnaast is alles ook nog eens (vanuit default settings gezien) makkelijker in te stellen. Als het je niet lukt, pak dan gewoon een makkelijkere tegenstander, beter eigen team, makkelijkere moeilijkheidsgraad of zet de controls meer automatisch.

Er zijn legio manieren waarop je het jezelf makkelijker kunt maken.

Wat betreft het 360 graden duelleren, door veel mensen shirtje-trekken genoemd (waar het vaak overigens wel op lijkt).. Ik vind het an sich niet verkeerd gedaan. Moet toegeven dat het vaak gebeurt. Maar bekijk het zo.. Men klaagde bij Fifa 10 steen en been dat bepaalde spelers zo door de defensie heen walsen. Mijns inziens is dat hierdoor een stuk minder geworden. Met andere woorden, verdedigen is wat mij betreft nu beter te doen dan in de vorige versie.

Maar goed, waar het allemaal op neer komt.. Men zal nooit een footie maken die iedereen volledig hemels vindt. Hebben ze een optie die ping-pong passing sterk vermindert, vind men het passen ineens te lastig.. Het is altijd wel wat ;)

[ Voor 23% gewijzigd door speek1984 op 14-10-2010 12:08 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

supercop7373 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:02:
zojuist online ranked kunnen spelen op de ps3 met mijn virtuele prof????

Bug?
denk t wel

of heb je tegen een ps3 vriend gespeeld, dan is het toch een unranked game en zit je prof ertussen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Wij hebben het over de PC versie, ik geloof best dat het op de console veel beter uitgewerkt is. EA brengt tot nu toe altijd een verneukte FIFA uit op de PC.
en daarom heb ik m dus ook gedownload (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Net kreeg ik een penalty tegen omdat de tegenpartij uit een vrije trap de bal op de hand van een mannetje in mijn muur schoot:S, alsof je er iets aan kan doen dat de speler daar met zijn hand staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:52:
[...]

En jij loopt nu te miepen? Betaal eerst voor een spel. En kom nou niet aan zetten met, ja de reden dat ik hem gedownload heb is omdat hij zo slecht is.
De grootste mond hebben op een spel die slecht is, terwijl je hem gewoon gejat hebt. kneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Amen to both. Fifa 11 is inderdaad lastiger, daar ben ik het mee eens. Ik ben het er alleen niet mee eens dat dat een nadeel zou zijn. In Fifa 10 vond ik dat je (met standaard settings en dan met name controls) teveel geholpen wordt. Ik speel zelf dan ook alleen maar met volledige manual controls. Dan maak je het jezelf inderdaad moeilijker, maar op den duur leuker (in het begin zeker frustrerend, maar je merkt dan wel echt hoeveel je eigenlijk geholpen wordt).
Daarnaast is alles ook nog eens (vanuit default settings gezien) makkelijker in te stellen. Als het je niet lukt, pak dan gewoon een makkelijkere tegenstander, beter eigen team, makkelijkere moeilijkheidsgraad of zet de controls meer automatisch.

Wat betreft het 360 graden duelleren, door veel mensen shirtje-trekken genoemd (waar het vaak overigens wel op lijkt).. Ik vind het an sich niet verkeerd gedaan. Moet toegeven dat het vaak gebeurt. Maar bekijk het zo.. Men klaagde bij Fifa 10 steen en been dat bepaalde spelers zo door de defensie heen walsen. Mijns inziens is dat hierdoor een stuk minder geworden. Met andere woorden, verdedigen is wat mij betreft nu beter te doen dan in de vorige versie.

Maar goed, waar het allemaal op neer komt.. Men zal nooit een footie maken die iedereen volledig hemels vindt. Hebben ze een optie die ping-pong passing sterk vermindert, vind men het passen ineens te lastig.. Het is altijd wel wat ;)
Daar zit natuurlijk heel veel waarheid in. In F10 was het inderdaad te makkelijk om door de defensie heen te walsen aan beide kanten wat resulteerde in veel goals en inderdaad - verdedigen is een stuk makkelijker nu. Tè makkelijk m.i. Een mooie balans tussen die twee waardoor er iets meer mogelijk is en het toch niet te simpel wordt lijkt me prachtig, ze hebben nu het roer iets te hard omgegooid ben ik van mening (tuurlijk, soms lukt er wel eens iets maar dat steekt schril af tegen de bliksemsnelle en acccurate afpakacties van de CPU).
En nee, ik ben zeker geen ping-pong-afficionado, alhoewel dat alles uiteraard wel eenvoudiger maakte ;).

Overigens is het misschien wel handig als men vermeldt of men het over de PC of console versie heeft - daar zit natuurlijk nogal wat verschil in. (xdoos hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
[...]

Als ie zo slecht is, verwijder hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

offtopic:
Ik heb nog een fifa11 ps3 in verpakking liggen voor iemand met interesse... (had deze gepre-orderd, maar ik had geen geduld :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:54:
[...]
1 fifa elke 2 wedstrijden crasht
Crysania schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
het spel crashed maar je hebt het nog niet gekocht??? misschien komt het door de gecrackte versie dat het niet werkt?
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:20:
[...]
als je in staat was om begrijpend te lezen gaat het om de aanschaf van zn gamepad geval
[...]
begrijpend tussen de regels door lezen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Crysania op 14-10-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Met 3000 spelletjes fifa per jaar mag ik mezelf een enthousisteling noemen. Maar wat ik nu toch voorgeschoteld krijg van EA??

Nu krijg ik opeens de keyboard settings van een X-box! Nu moet ik het dus blijkbaar met een naar de PC gepoorte game van de X-box doen? Het spel dat ik al 16 jaar lang met veel plezier speel komt in velden nog wegen overeen met het spel dat ik de laatste 15 jaar heb gespeeld!
De besturing is traag, poppetjes doen er een uur over voor ze van richting veranderen! De keeper heeft 9 uit 10 vrije schotkansen. Er zit een vreselijke bug in het spel.. Midden in het spelen van een spel nemen je mannetjes opeens de bal niet meer goed aan. Er is nergens een handleiding te vinden van de knoppen van de X-box controler zodat je je keyboard fatsoenlijk kan instellen..

Waar ik me het meest aan erger is de review die ik hier op de site tegen kwam.. Beste fifa ooit! Beter dan PES!! Nou nou.. voor de PC is het een groot drama! Waar kan ik me aanmelden om de volgende Fifa te reviewen? Misschien kan ik mensen er dan van weerhouden om deze game voor de PC aan te schaffen!

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wilfred schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:36:
Met 3000 spelletjes fifa per jaar mag ik mezelf een enthousisteling noemen. Maar wat ik nu toch voorgeschoteld krijg van EA??

Nu krijg ik opeens de keyboard settings van een X-box! Nu moet ik het dus blijkbaar met een naar de PC gepoorte game van de X-box doen? Het spel dat ik al 16 jaar lang met veel plezier speel komt in velden nog wegen overeen met het spel dat ik de laatste 15 jaar heb gespeeld!
De besturing is traag, poppetjes doen er een uur over voor ze van richting veranderen! De keeper heeft 9 uit 10 vrije schotkansen. Er zit een vreselijke bug in het spel.. Midden in het spelen van een spel nemen je mannetjes opeens de bal niet meer goed aan. Er is nergens een handleiding te vinden van de knoppen van de X-box controler zodat je je keyboard fatsoenlijk kan instellen..

Waar ik me het meest aan erger is de review die ik hier op de site tegen kwam.. Beste fifa ooit! Beter dan PES!! Nou nou.. voor de PC is het een groot drama! Waar kan ik me aanmelden om de volgende Fifa te reviewen? Misschien kan ik mensen er dan van weerhouden om deze game voor de PC aan te schaffen!
Dit dus, jullie kunnen allemaal heel leuk positief zijn over de console versie met jullie rechterpookje. Dat rechterpookje is dus onbereikbaar met een toetsenbord. Net drukte Stefan de Vrij van Feyenoord Drogba even van de bal met een schouderduw. Wij mogen als PC gamers toch ook een normale FIFA verwachten of niet? Het is gewoon terecht dat wij dan ook hierover zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door hoedjevanpapier op 14-10-2010 15:10 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
HenkS schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:33:
offtopic:
Ik heb nog een fifa11 ps3 in verpakking liggen voor iemand met interesse... (had deze gepre-orderd, maar ik had geen geduld :) )
Kon je toch liever je pre-order cancelen

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Metalbuster schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Dit dus, jullie kunnen allemaal heel leuk positief zijn over de console versie met jullie rechterpookje. Dat rechterpookje is dus onbereikbaar met een toetsenbord. Net drukte Stefan de Vrij van Feyenoord Drogba even van de bal met een schouderduw. Wij mogen als PC gamers toch ook een normale FIFA verwachten of niet? Het is gewoon terecht dat wij dan ook hierover zeiken.
Dat in de menu's overal Xbox-knoppen worden weergegeven is misschien jammer. Maar verder is het echt een prima spel. Vorig jaar werd deze versie (op de consoles dus) met lof ontvangen en 'de beste sportgame ooit' genoemd, en nu is het niet goed genoeg omdat je met een toetsenbord niet exact dezelfde mogelijkheden hebt als met een controller? Hoe the fuck verwacht je 360 dribbeling met 4 richtingstoetsen? Console-gamers hoor je toch ook niet klagen dat hun shooters niet de precieze controle hebben die je op de PC wel hebt met een muis? Als je zonodig alle features ten volle wil benutten, dan koop je maar een gamepad. Het rechterstickje is trouwens gewoon te bedienen met het numerieke gedeelte van je toetsenbord.

En wat denk je nou? Dat je met Drogba zomaar door een verdediging kunt lopen zonder de bal kwijt te raken? Get a grip, en ga het eens op een andere manier proberen.

Jarenlang hebben PC-gamers gezeurd om de next-gen engine, en nu die er eindelijk is, vinden sommigen het allemaal nog slechter dan vorig jaar. Spelers die langzaam van richting veranderen? Wat verwacht je dan, die zitten in het echt ook niet met klittenband aan het veld hoor.

Wat mij betreft is dit (voor de pc) de beste Fifa ooit, vele malen beter dan die opgepoetste PS2-engine waar 'we' de afgelopen jaren mee zijn opgescheept. Ik heb Fifa 11 dan ook gekocht voor de PC.

[ Voor 6% gewijzigd door Koppensneller op 14-10-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een paar weken het spel gespeeld te hebben irriteert me het volgende een voordeel regel die 10 sec duurt? en er wordt voor buitenspel gefloten als de bal er niet komt zeer irritant en dat komt de snelheid van het spel niet ten goede.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
KoppenSneller schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:05:
[...]

Dat in de menu's overal Xbox-knoppen worden weergegeven is misschien jammer. Maar verder is het echt een prima spel. Vorig jaar werd deze versie (op de consoles dus) met lof ontvangen en 'de beste sportgame ooit' genoemd, en nu is het niet goed genoeg omdat je met een toetsenbord niet exact dezelfde mogelijkheden hebt als met een controller? Hoe the fuck verwacht je 360 dribbeling met 4 richtingstoetsen? Console-gamers hoor je toch ook niet klagen dat hun shooters niet de precieze controle hebben die je op de PC wel hebt met een muis? Als je zonodig alle features ten volle wil benutten, dan koop je maar een gamepad. Het rechterstickje is trouwens gewoon te bedienen met het numerieke gedeelte van je toetsenbord.

En wat denk je nou? Dat je met Drogba zomaar door een verdediging kunt lopen zonder de bal kwijt te raken? Get a grip, en ga het eens op een andere manier proberen.

Jarenlang hebben PC-gamers gezeurd om de next-gen engine, en nu die er eindelijk is, vinden sommigen het allemaal nog slechter dan vorig jaar. Spelers die langzaam van richting veranderen? Wat verwacht je dan, die zitten in het echt ook niet met klittenband aan het veld hoor.

Wat mij betreft is dit (voor de pc) de beste Fifa ooit, vele malen beter dan die opgepoetste PS2-engine waar 'we' de afgelopen jaren mee zijn opgescheept. Ik heb Fifa 11 dan ook gekocht voor de PC.
Ik hou maar op over die discussie over duels in FIFA en heeft gewoon geen bal met realiteit te maken klaar. Je hoort mij ook nergens klagen dat ik niet kan scoren of wat, heb het alleen over dat dramatische duel systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

[...]

[...]

[...]

begrijpend tussen de regels door lezen :)
hah grappig :D in de eerder genoemde reactie is nooit ten sprake geweest dat ik de aanschaf van de game overwoog, dat de volgende gebruiker dat ging vragen was dus niet ingaande op de reactie waarin ik het had over de mogelijke aanschaf van: hier komt ie niet de game maar zn controller geval omdat je dan een betere gameplay zou hebben.

overigens zou het het beste zijn als je een game download, je deze leuk vind je het spel dan ook koopt. maar goed op dit moment ben ik niet te spreken over fifa11 als ik dit was bij fifa10 dus is dat geval koop ik fifa11 niet

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:27:
[...]

hah grappig :D in de eerder genoemde reactie is nooit ten sprake geweest dat ik de aanschaf van de game overwoog, dat de volgende gebruiker dat ging vragen was dus niet ingaande op de reactie waarin ik het had over de mogelijke aanschaf van: hier komt ie niet de game maar zn controller geval omdat je dan een betere gameplay zou hebben.

overigens zou het het beste zijn als je een game download, je deze leuk vind je het spel dan ook koopt. maar goed op dit moment ben ik niet te spreken over fifa11 als ik dit was bij fifa10 dus is dat geval koop ik fifa11 niet
blabla
Alsof je het wel koopt als je hem goed had gevonden. Als je hem dus niet goed vindt, begrijp ik hieruit dat we geen reacties meer van jou te lezen krijgen? Ik neem aan dat je het spel ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

blabla
Alsof je het wel koopt als je hem goed had gevonden. Als je hem dus niet goed vindt, begrijp ik hieruit dat we geen reacties meer van jou te lezen krijgen? Ik neem aan dat je het spel ook verwijderd.
integendeel ik heb de hoop dat het spel verbeterd wordt na een patch en die hoop hou ik :D
en bovendien speel ik af en toe es een spelletje ter afwisseling =D bovendien kan ik die ~4Gb wel missen op een totaal van 1,1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig ga ik in het kamp van Resonance zitten vooral omdat hij voetbal inhoudelijk goed beargumenteerd. Ben niet zo'n forum mens eigenlijk, maar zal proberen wat meer bij te dragen aan de discussie. Uiteindelijk wil ik natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen: 'FIFA 11 top!', maar ik heb gewoon m'n twijfels tot nu toe.

Om te beginnen ben ik gewoon redelijk voetbal verslaafd al probeer ik de belangrijkste bijzaak wat meer op de achtergrond te drukken, maar vooralsnog zit Jan Lul hier Zaterdag en Dinsdag gewoon weer op de tribune om naar een soort FIFA te kijken georchestreerd door dhr M. Jol ;) Druk zetten, afjagen, hopen dat de tegenstander in paniek schiet en de bal inlevert om daar op basis van individuele bevliegingen van te profiteren. Toegegeven in FIFA heb je niet te maken met 2 Belgen die de bal om de haverklap een ros naar voren moeten geven, omdat het middenveld niet in te spelen valt :+

Het winnen vind ik helemaal niet zo belangrijk in dit spel. Ik wil vooral voetballend beloond worden. Op veel verschillende manieren en vanuit verschillende situaties kunnen scoren. Hierin is zeker veel ten goede veranderd. Volleys zijn veel beter op te zetten, beweging voor de goal is beter en voorzetten lonen meer om maar een paar dingen te noemen.

Ik was niet zo'n veel scoorder op World Class in 10. In 10 kon je natuurlijk puur spelen op het wegdraaien van de spits of eindeloos passen in de 16. Dat vind ik gewoon niks aan, spelen op exploits. Daarom was online ook niks voor mij, gasten die continue bijv. die spits inspeelden net zolang tot dat lukte. Ik ben gewoon niet iemand die puur speelt 'to beat the game'. In met name PES 5/6 kon ik mensen die met betere teams speelden verslaan door beter voetbal te spelen. Ook die games waren niet perfect (Adriano was een soort Godzilla kan ik me herinneren), voetbal games blijven gewoon enorm complex, maar over het algemeen loonde het om goed voetbal te spelen. Daarom waren het briljante games.

Zal even wat quotes hier en daar erbij pakken, misschien valt er best winst te behalen door customs tactics te tweaken (al blijf ik dat een ongelukkig systeem vinden).
Dersan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:41:
[...]
Owja, tip: Als je met een speler richting het doel gaat met een speler die aan je hangt....2e pookje even een tikje naar voren geven zodat hij de bal iets verder voor zich uitspeelt...en voila, je bent los.
Dit is wel waar, je kunt jezelf wel los spelen in de diepte. Knock on en analoge sprint moeten we natuurlijk wel gebruiken.
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:19:
De meest rendabele manier van scoren die ik tot nu toe ervaren heb is het zo vroeg mogelijk zelf afpakken van de bal (want sja, dat is ook eenvoudiger geworden) en zo tot een doelpoging komen (je kunt vaak vrij eenvoudig door als een kip zonder kop te rennen de bal van een van de laatste verdedigers afpakken als ze aan het rondpassen zijn)."
Een zeer onbevredigende manier om te scoren. Hoe vaak gebeurt het nu dat je als spits een CV van de bal berooft terwijl hij aan het opbouwen is? Je kunt met regelmaat de bal van hem afpikken voordat hij de bal voorwaarts of naar de backs heeft verplaatst.
xamirz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:32:
Het is eenmaal zo dat een lagere teams tegen de teams als Barca verdedigend gaan spelen. Voorbeeld: Rubin kazan- Barca. of Twente- Inter.
Twente - Inter kun je serieus niet menen. Twente speelde een helft lang heerlijk aanvallend voetbal, gebaseerd op goed positiespel en druk naar voren. Dat ze het de 2e helft niet vol konden houden kwam puur doordat ze teveel enthousiasme in de 1e helft hadden gestopt. De ultieme zwakte van het huidige Ajax voetbal overigens, fysiek opraken door zelf te veel achter de bal aan te jagen.

Rubin Kazan is een goed voorbeeld, maar desondanks creëerde Barca voldoende kansen om de wedstrijd te winnen. Rubin mag gewoon de handjes dichtknijpen met die 1-1.
[...]

Ik speel zelf dan ook alleen maar met volledige manual controls. Dan maak je het jezelf inderdaad moeilijker, maar op den duur leuker (in het begin zeker frustrerend, maar je merkt dan wel echt hoeveel je eigenlijk geholpen wordt).
Ik heb alleen normale passing nog assisted en schieten op semi. De manual steekpass in FIFA is geweldig.
[...]

Het gaat niet om makkelijker, maar om beloond te worden door te voetballen ;) De AI gaat niet beter spelen op een hogere moeilijkheidsgraad, het voetballen word je meer onmogelijk gemaakt. CPU passt alles naar voren en Bjorn Vleminckx skilled je ha, ha.

Ben weer klein beetje PES aan het spelen. Zag de CPU tegenstander een driehoekje in de aanval fabriceren. Interessant....

Discussieer verder gentlemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Ik speel FIFA 11 op de PC. Laatst ook gedaan op de PS3.

Even wat vraagjes:

Als ik in FIFA 10 een sliding maakte waarbij mijn arm de bal raakte kreeg ik hands aan mijn broek. Dat is op de PC bij 11 niet meer zo. Dat klopt toch eigenlijk niet?

Een vriend vertelde dat voor de PS3 je dat alle hoeken penaltysysteem hebt. Op de PC is dat toch niet zo? Ik merk het namelijk niet echt.

Verder vind ik het lekker spelen, maar klopt het commentaar heel vaak niet. Vaak wordt er gesproken over bal over de zijlijn als hij achter was, of andersom. Of dat je met een aanvaller een verdediger over de lijn drukt, dat hij dan zegt "door die verdediger over de lijn gedrukt" terwijl het om een aanvaller gaat. En soms zegt ie dat het gelijk staat terwijl het dan bijv. 1-0 is. Beetje jammer :P.

Op de PS3 hoor je trouwens aldoor "ze gebruiken een tackle". Dat hoor ik nooit op de PC, zijn de sampletjes verschillend oid? Want hij zeurde ook dat tegen de paal aan schieten lelijk klonk als iets anders ofzo, terwijl het op de PC prima klinkt.

[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 14-10-2010 17:19 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Fifa 11 op pc is gewoon de console versie van fifa 10 met betere graphics. :)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:41:
Het gaat niet om makkelijker, maar om beloond te worden door te voetballen ;) De AI gaat niet beter spelen op een hogere moeilijkheidsgraad, het voetballen word je meer onmogelijk gemaakt.
Dát is het precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:41:
Het gaat niet om makkelijker, maar om beloond te worden door te voetballen ;) De AI gaat niet beter spelen op een hogere moeilijkheidsgraad, het voetballen word je meer onmogelijk gemaakt. CPU passt alles naar voren en Bjorn Vleminckx skilled je ha, ha.
Dat doen de Vleminckxen van deze wereld al vanaf level pro. ;)
Maar goed, hoe wil je de AI dan beter laten spelen behalve dat ze feller op de bal zitten?
Je kunt een Vleminckx ook niet sneller/accurater laten dribbelen, da's niet reëel. :P
Het enige wat ik me een beetje voor kan stellen is dat de AI heel verdedigend gaat spelen en meer gaat gokken op de counter en je, wat je zelf ook al zegt, het voetballen onmogelijk probeert te maken.
De enige andere optie is volgens mij dat de AI gaat cheaten en elke kans een onmogelijk doelpunt wordt.
Dat laatste heb ik gelukkig nog niet gezien.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:02:
[...]

Dat doen de Vleminckxen van deze wereld al vanaf level pro. ;)
Heheh klopt.
Maar goed, hoe wil je de AI dan beter laten spelen behalve dat ze feller op de bal zitten?
Je kunt een Vleminckx ook niet sneller/accurater laten dribbelen, da's niet reëel. :P
Ik ben geen deskundige op dat gebied. Is dus ook absoluut niet m'n bedoeling daar lichtzinnig over te doen. AI zal ongetwijfeld het moeilijkste onderdeel zijn.

Echter voetbal begint met je organisatie. In oplopende moeilijksgraden moet deze beter worden. Relatief gezien moet de organisatie op Amateur een zooitje zijn en op Legendary strak, maar wel fair. Dus niet door idioot geduw in je rug of vliegende tackles van achteren die onbestraft blijven omdat er toevallig ook nog een stukje bal geraakt wordt.

In balbezit mag er best wat aan het positiespel gedaan worden. Ik heb de AI in FIFA nog nooit een driehoekje zien maken. In de nieuwe PES al wel en daar heb ik nog maar heel weinig speeltijd inzitten. N.E.C. moet geen Barcelona worden, maar ook spelers van N.E.C. passen weleens een bal terug. De AI denkt vanaf de middencirkel alleen maar puur voorwaarts.

Ze mogen van mij ook efficiënter in de afronding worden, laat je fouten dan maar afgestraft worden op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Kijk in 10 ben ik nooit Legendary gaan spelen. Dan vliegen er ineens verdwaalde voorzetten in. De AI gaat gewoon cheaten. Keepers die saves maken zonder de bal te raken (was in elk geval in 09 zo), dat soort geintjes.

Let eens op de aftrappen van de CPU. Ricky van Wolfswinkel trapt net af, probeert direct aan dribble te beginnen met een pirouette :N Dat vind ik echt heel matig.
Het enige wat ik me een beetje voor kan stellen is dat de AI heel verdedigend gaat spelen en meer gaat gokken op de counter en je, wat je zelf ook al zegt, het voetballen onmogelijk probeert te maken.
Het voetballen onmogelijk maken gebeurt al. Net nog paar potjes gedaan. N.E.C. en Excelsior waren agressiever dan Utrecht en Groningen. Utrecht en Groningen speelde ik bij vlagen weg. Tegen N.E.C. was echt een heel gaar potje met heel veel fysiek rare momenten.

http://www.easports.com/media/play/video/42339159

Kijk eens wat hier allemaal gebeurt. Niet dat deze aanval meer verdiende want zo geweldig was het niet, maar de ene N.E.C. verdediger vloert de ander en Alderweireld wordt nog gevloerd als hij weer op wil staan. Uit dit potje had ik een hele zooi momenten kunnen uploaden. Het heeft denk ik vooral met de custom tactics te maken. Het is geen uitzondering spelers die over elkaar heen tuimelen.
De enige andere optie is volgens mij dat de AI gaat cheaten en elke kans een onmogelijk doelpunt wordt.
Dat laatste heb ik gelukkig nog niet gezien.
Het moeten natuurlijk niet allemaal onmogelijke doelpunten worden, maar kansen die door je eigen fouten ontstaan mogen best afgestraft worden toch?

Wat 11 betreft weet ik het nog niet, maar in 09 en 10 zaten zeker zaken die je onder cheatende AI kunt scharen (Legendary).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Al wat meer bekend over de komende patch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf Fifa 10 Maar FiFA 11 lijkt me wel leuk, denk dat ik hem ga halen.
Het leuke aan deze spellen vind ik dat je veel opties hebt en je zulke games niet snel uitspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@StevenSeagal
Het gaat niet om makkelijker, maar om beloond te worden door te voetballen
Dat begrijp ik, maar waar ik op doelde met mijn betoog is dat het altijd wel wat is. Ik kan me op sommige momenten enorm vinden in wat iedereen hier als minpunt ervaart. Maar zoals ik het zie (lees mijn stukje over het verdedigen in fifa 10) hebben ze naar de community geluisterd die klaagde over het onmogelijk kunnen verdedigen tegen sterspelers. Nu is het verdedigen makkelijker, nu zeurt men erover dat ze er niet doorheen komen :P Het is gewoon nooit goed. Natuurlijk klaag ik ook weleens hoor, maar het valt hier gewoon op.
Daarbij kunt je het allemaal redelijk instellen en aanpassen op wat je zelf wilt. Als je vind dat er teveel shirtjes getrokken wordt, zet hem dan gewoon een moeilijkheidsgraad (of 2) lager. Zorg er zelf dan voor dat je beloont wordt voor je gevoetbal ;) Ik ben het ermee eens dat er bijvoorbeeld op legendary soms haast onmogelijke dingen gebeuren, maar ik heb tenslotte zelf dan legendary gekozen en het mezelf bewuster moeilijker gemaakt.
Ik laat verder even in het midden wat realistisch is of niet.

Coole nick btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Wat doen jullie met de "set-up" van jullie teams? Speel je vnl. met de standaard settings of tweak je je tactiek?

Ik heb vaak het gevoel dat mijn tegenstander altijd een betere team heeft. Als ik in de aanval ga, zitten zij vol in de verdediging en als zij de bal hebben, gaat alles vol in de aanval....Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42357427

:)

Ik kijk zelf wel of ik de sterkste 11 in het veld heb, is vaak niet zo (m.n. niet bij nationale teams. Tactiek wissel ik vaak. Soms even op counter tactics (d-pad tax) beginnen, rond de 35 minuut even high pressure met 1 tikje offensive er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
[b][message=34849381,noline]Vraagje: ik vind hands ook echt een leuke toevoeging als ik met mijn manager mode aan het spelen ben, dit heb ik dus aangezet. Staat dit bij online games altijd uit? is me namelijk niet opgevallen dat je online hands hebt...
Aangezien ik deze week nog online een wedstrijd verloren heb door hands in het strafschopgebied, ja dus. Was vrije trap voor hem, knalt los in de muur en dat was voldoende voor hands en dus strafschop. Frustrerend ! :D
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:09:
Net kreeg ik een penalty tegen omdat de tegenpartij uit een vrije trap de bal op de hand van een mannetje in mijn muur schoot:S, alsof je er iets aan kan doen dat de speler daar met zijn hand staat
Idem dus :)

[ Voor 25% gewijzigd door caoim op 15-10-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

KoppenSneller schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:05:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, FIFA spelen zonder controller gaat gewoon niet meer. Ik heb het nooit begrepen waarom mensen uberhaupt met een toetsenbord willen spelen. Wat kost een gamepad nou? Lijkt me een goede investering wanneer je van voetbalspellen houdt. Ik zelf speel FIFA al vanaf Fifa96 met een controller en heb het nooit met toetsenbord gespeeld maar het lijkt me verre van ideaal. En zeker nu een Xbox controller gewoon probleemloos werkt op de pc zie ik geen reden om deze aan niet aan te schaffen. Ik ben zelf behoorlijk tevreden over de next-gen PC versie van Fifa 11. Bugs zitten er altijd wel in, maar het is al een hele verbetering tegenover eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Is er al iets bekent van ultimate team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Xenophoben schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:56:
Is er al iets bekent van ultimate team ?
Anders dan dat ie gratis wordt niet volgens mij.

Als ik naar de vorige FUT's kijk, dan zal deze ergens in januari/februari uit komen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch grappig dat de meeste mensen die ik tegen kom niet weten hoe je goed kan verdedigen tegen skill moves;
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42504816

Kwestie van R2 loslaten en L2 indrukken en dan hou je ze tegen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:01:
Toch grappig dat de meeste mensen die ik tegen kom niet weten hoe je goed kan verdedigen tegen skill moves;
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42504816

Kwestie van R2 loslaten en L2 indrukken en dan hou je ze tegen ^^
Ik denk dat er zat mensen zijn die Jockey e.d. niet kennen, ik kwam er zelf ook pas gisteren achter. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
On_E schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Ik denk dat er zat mensen zijn die Jockey e.d. niet kennen, ik kwam er zelf ook pas gisteren achter. :+
Ik vind Jockey in zulk soort situaties niet eens zo handig. Ik gebruik altijd een 2e man die druk zet en vervolgens ga ik zelf zo lopen dat hij wordt ingesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ik vermaak me anders ook erg goed met fifa 2011, maar ben van nature echt een PES speler, dus heb vooral nog moeite met de aanvallen cq. trucjes. Het pasen, steekpasen, schieten etc lukt allemaal wel... Maar het wegkappen bijvoorbeeld? Heb ik daar nou wel of niet de L2 toets en rechterpook voor nodig? Of is het gewoon een kwestie van rennen loslaten en wegdraaien met de linkerpook? En al die complexe trucjes die je met de L2 uitvoert, wat zijn nou echt nuttige aanval trucks? En wat is nou een goede technische manier van aanvallen? buitenom gaat meestal prima, dan een hoge paas het centrum in. Midden door het centrum ben ikzelf meer fan van, gewoon omdat het er dan 'stoerder' uitziet, maar helaas verlies ik in de dieptepass vaak de bal, of kom ik niet langs een verdediger.. Nog iemand tips hoe ik 1op1 een verdediger kan passeren?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
inXs schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:44:
Ik vermaak me anders ook erg goed met fifa 2011, maar ben van nature echt een PES speler, dus heb vooral nog moeite met de aanvallen cq. trucjes. Het pasen, steekpasen, schieten etc lukt allemaal wel... Maar het wegkappen bijvoorbeeld? Heb ik daar nou wel of niet de L2 toets en rechterpook voor nodig? Of is het gewoon een kwestie van rennen loslaten en wegdraaien met de linkerpook? En al die complexe trucjes die je met de L2 uitvoert, wat zijn nou echt nuttige aanval trucks? En wat is nou een goede technische manier van aanvallen? buitenom gaat meestal prima, dan een hoge paas het centrum in. Midden door het centrum ben ikzelf meer fan van, gewoon omdat het er dan 'stoerder' uitziet, maar helaas verlies ik in de dieptepass vaak de bal, of kom ik niet langs een verdediger.. Nog iemand tips hoe ik 1op1 een verdediger kan passeren?
Kappen is het beste zonder L2 ingedrukt IMO. Het is gewoon veel oefenen en timen, ook andere verdedigers in de buurt in de gaten houden zodat je het niet voor niets doet. En ach trucjes gebruik ik eigenlijk alleen voor de gallery play, meestal speel ik zonder. De handigste zijn het rondje draaien, rainbow flick en nog een, weet niet hoe deze heet maar dat is L2, pookje naar voren, pookje naar links/rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Dersan schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:24:
[...]

Kappen is het beste zonder L2 ingedrukt IMO. Het is gewoon veel oefenen en timen, ook andere verdedigers in de buurt in de gaten houden zodat je het niet voor niets doet. En ach trucjes gebruik ik eigenlijk alleen voor de gallery play, meestal speel ik zonder. De handigste zijn het rondje draaien, rainbow flick en nog een, weet niet hoe deze heet maar dat is L2, pookje naar voren, pookje naar links/rechts.
Weet je ook zo hoe dat rondje draaien heet(of doet)? Ik heb hem paar keer met toeval uitgevoerd op de vleugel en dat werkte wel aardig.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
LT + rondje met rechter pook. linksom of rechtsom.

Geen idee hoe die heet.

LT + rechterpook naar voren en dan naar achter gebruik ik nog wel eens, dan speel je de bal met de hak naar de andere voet en dan een stuk vooruit. Kun je iemand goed mee passeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel dat als je een speler niet opstelt ( bijv cm ) zn overal hoger is dan wanneer ik hem wel opstel, soms heeft dit wel ~5 verschil. terwijl hij gewoon op CM speelt. beetje raar vind ik dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

cypher21 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:21:
LT + rondje met rechter pook. linksom of rechtsom.

Geen idee hoe die heet.

LT + rechterpook naar voren en dan naar achter gebruik ik nog wel eens, dan speel je de bal met de hak naar de andere voet en dan een stuk vooruit. Kun je iemand goed mee passeren
Je hebt ook nog zo'n andere dat die stopt (met rug naar verdediger gaat staan) en dan uit draait. Hoe doe je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
EnzymeNL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Je hebt ook nog zo'n andere dat die stopt (met rug naar verdediger gaat staan) en dan uit draait. Hoe doe je die dan?
richting pook loslaten en RT indrukken, daarna gewoon weglopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

hm die is dan nog wel mogelijk op een toetsenbord xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:21:
@StevenSeagal

[...]

Dat begrijp ik, maar waar ik op doelde met mijn betoog is dat het altijd wel wat is. Ik kan me op sommige momenten enorm vinden in wat iedereen hier als minpunt ervaart. Maar zoals ik het zie (lees mijn stukje over het verdedigen in fifa 10) hebben ze naar de community geluisterd die klaagde over het onmogelijk kunnen verdedigen tegen sterspelers.
Coole nick btw :P
Begrijp jouw insteek ook wel Speek. Heb niet zoveel tijd nu, maar wil bijv. wel zeggen dat ik denk als je als 2 mensen tegen elkaar speelt zonder de intentie heel de game te verkrachten dat je zeker een toffe game speelt alleen moet je dat niet in Ranked zoeken eheh.

En ik heb nog wel voorbehoud gemaakt ook, moet meer spelen nog. PES 5 wilde ik ooit na paar weken raam uitgooien tot het kwartje viel en zoals ik eerder zei was ook niet perfect (voor minste geringste kreeg je pingel).

nick = grappig verhaal. Ben geen fan ofzo. Wel goede vechtkunstenaar, Aikido en in z'n films Wing Chun moves wtf ;) Eigenlijk wel een mooi figuur alles bij elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:21

_AN

Vind FIFA 11 nog steeds een vette game, maar dat mensen niet gek worden van die vastlopers, begrijp ik echt niet..Het lijkt steeds vaker voor te komen. Eerst was het maar één keer per wedstrijd, maar inmiddels gebeurt het 4 a 5 keer per wedstrijd. Helaas gebeurt het ook regelmatig in belangrijke situaties, waardoor je een goal tegen krijgt o.i.d.

Waar blijft die patch!!!

EA: Ontsla a.u.b. de medewerkers die dit testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AN schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:25:
Vind FIFA 11 nog steeds een vette game, maar dat mensen niet gek worden van die vastlopers, begrijp ik echt niet..Het lijkt steeds vaker voor te komen. Eerst was het maar één keer per wedstrijd, maar inmiddels gebeurt het 4 a 5 keer per wedstrijd. Helaas gebeurt het ook regelmatig in belangrijke situaties, waardoor je een goal tegen krijgt o.i.d.

Waar blijft die patch!!!

op de pc heb je alleen last van crashes, gebeurt op zn hoogst maar 1x per wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

cypher21 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

nee die bedoel ik niet. Zal is kijken of die op youtube staat.

YouTube: FIFA 11 Turorial Tricks PS3 stop en turn dus.

[ Voor 18% gewijzigd door EnzymeNL op 16-10-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 05-07 16:45

Waar blijft die patch!!!

agree agree en nog eens agree, om gek van te worden! Een uur carriëre spelen is (bijna) niet te doen aangezien fifa dan minstens een keer vastgelopen is.. erg jammer valt me heel zwaar tegen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Pfff, ik speel normaal alleen in de Nederlandse lobby zodat ik geen lag heb en wat vaker eredivisiewedstrijden kan spelen :). Nu ben ik/wij (met huisgenoot) opgeklommen naar leveltje 20, vrij gemakkelijk. Ik dacht gisteren ik zal eens een quick ranked spelen tegen iemand met hetzelfde level....nou, dat heb ik geweten.

Werd echt aan alle kanten weggespeeld :'). 8-3 verloren....sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Vind het wel geniaal wat ze met die vermoeidheid hebben gedaan. Als je een fitte speler in brengt merk je dat meteen. Voorbeeldje: Online match 1-1 aan het einde 2e helft dus verlenging. Ik wissel van Wolfswinkel voor Duplan. Tegenstander wisselt niemand. 10 minuten in de eerste helft van de verlenging en Duplan scoort 4 x :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Voor de mensen die Fifa 11 bij gamehubs.com hebben besteld en dus de game code (op disc, manual en hoesje) BLAS 50229 hebben:
Om je online pass the activeren moet je een Chinees (Hong Kong) PSN account aanmaken. Ik dacht eerst Japans, maar da's dus niet zo.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

experience may change during the game, om even terug te komen op het punt met de scheidsrechter, wat voorheen nooit was is nu dus dat als je een slide tackle net te laat inzet je net achter de bal zit en daardoor dus niet de bal raakt en daarom terecht¿ geel krijgt, volgens mij is er nog zoiets als de intensie om de bal te spelen maar dat ter zijde,

verder zie ik nu dat het veranderen van 1 man wel drastisch veel uit maakt op de uitslagen :P
speelde met de standaard opstelling, Suarez rechts, el Ham midden. won wel maar vaak maar met 1/2 - 0 en nu heb ik die 2 omgedraaid en heb nu veel meer kansen, en win met 6-0 xD van clubs als psv niet dat dat veel voorstelt maar toch :P en kwam met de oude opstelling maar net door de groepfase Cl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:02

CeesKees

I rest my Kees

Waar blijft die patch!!!

Dat vastlopen is een voorbode op iets veel ergers... En stukke PS3.. die van mij is inmiddels naar de eeuwige jachtvelden... De Blu-Ray lezer is kaduuk.

Had een fat, 40GB

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
Ik vind het opslaan van herhalingen nog steeds erg vervelend, de interface is niet echt handig op de PC. Maar toch aardig gelukt:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40166269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:32:
Ik vind het opslaan van herhalingen nog steeds erg vervelend, de interface is niet echt handig op de PC. Maar toch aardig gelukt:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40166269
nais :) speel je ook standaard opstelling suarez midden hamdoui rechts emanelson rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

nais :) speel je ook standaard opstelling suarez midden hamdoui rechts emanelson rechts?
Werkt Emanuelson - El Hamdaoui - Suarez niet beter?

Dan staat iedereen met het juiste been aan de juiste kant, tenzij dat je graag naar binnnen trekt ala Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Old Trafford viel me vandaag op, is echt een geweldig mooi stadion om in te spelen. Zeker een aanrader om daar eens goed op te letten. Bijvoorbeeld bij de uittrappen van de keepers ziet het er echt geweldig uit!

[ Voor 11% gewijzigd door P-aul op 17-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
ik speel inderdaad gewoon met Emanuelson-Hamdaoui-Suarez, maar heb vaak genoeg moeite met scoren dus misschien maar eens switchen

[ Voor 55% gewijzigd door Supermach op 17-10-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mensen die vastlopers hebben zijn allemaal PS3 spelers?

Heb het op de 360 nog niet meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu

emanuelson - suarez - hamdaoui

en scoor nu veel makkelijker, komt wss doordat suarez sneller is dan ham.
iiig ik scoor meestal door vanaf de zijkant op te bouwen door te spelen naar de spit naar binnen / voorzet naar binnen en dan afmaken :D

heb nu met carriere

stekelenburg
anita, murphy, verthongen, vdwiel
de zeeuw, kim jae sung, de jong
Emanuelson, suarez, hamdaoui

suarez is van 4 doelpunten met orginele standplek (rechts) naar 22 gedaan in <10 wedstrijden als central.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik zit net even wat voorgaande posts te lezen en zie een aantal personen met vastlopers.... is dat op een game console of op een PC? Ik heb gisteren toch zeker 4 uur Fifa 11 gespeeld, maar gelukkig (nog) geen vastlopers gehad. Moet ik me zorgen maken?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren een leuke goal gemaakt:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42961096

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

418O2 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:12:

Ik heb wel freezes meegemaakt van +/- 1,5 seconden op de 360.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Outerspace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:36:
[...]

Ik heb wel freezes meegemaakt van +/- 1,5 seconden op de 360.
Heb je de game op je hardeschijf staan? Ik heb na heeeel wat uurtjes fifa nog geen enkele vastloper gehad op mn 360!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Bananenspin schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:43:
[...]

Heb je de game op je hardeschijf staan? Ik heb na heeeel wat uurtjes fifa nog geen enkele vastloper gehad op mn 360!
Ik heb de game op mijn harde schijf staan, verder alleen freezes met deze game gehad.
Het is wel even storend, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja die freezes herken ik wel, maar die zijn heel spaarzaam.

Gisteren online gespeeld en dat liep wel lekker. 2 Potjes tegen 1 kerel gespeeld, Chelsea vs Inter. Ik had nog nooit met Inter gespeeld, maar hij koos Chelsea dus dan moet je wat.

Eerste potje na 15' met 1-0 achter, in de 50e minuut kwam ik op 3-1 en dat hield ik vast. Potje daarna was ik veel beter, kwam denk ik wel 4-5 keer alleen voor de keeper maar het zat me niet mee. Uiteindelijk scoorde hij de winnende in de 110e minuut. Daarna nog 2-3 grote kansen gehad, maar het wou niet.

Dat is ook mijn zwakke punt; afronden. Krijg mijn kansjes altijd wel, maar cold hard afmaken gaat wat lastig. Daarbij speel ik sinds Fifa11 met de classic controls ipv mijn eigen mongolen controls (half PES/half Fifa) en dan zitten hoog passen en schieten andersom, daar vergis ik me nog wel eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Nice one!

Ik ben toch weer even terug geswitched naar de default wireless controller settings (ps3). Manual is toch vaak nog te lastig. Het spelen gaat goed, maar het schieten op doel.. Ik krijg wel kansen maar het lukt me maar niet :P
Dus nu weer automatic, nu gaat het weer een heel stuk beter.
Overigens is het jammer dat je niet gewoon een button kunt toetsen zodat hij de controls in 1 keer allemaal naar default terug zet. Ik heb zelf uit mogen zoeken wat de default settings zijn. Geen ramp, maar het lijkt me toch niet heel moeilijk om te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
uh, dat kan wel. Boven je controls kan je het controlprofiel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

vraagje:

ik was manager mode aan het doen met Fifa 11, als player/manager. kort om: ik had ook mijn virtual pro in mijn team.

Na 2 seizoenen werd ik ontslagen (slaat overigens nergens op, 1e seizoen met psv 2e geworden en beker gewonnen) en seizoen erna stond ik 2e in Championleague groepsfase en 5e in de competitie op 5 punten achterstand op plek 1. Echter opeens lag ik eruit.. maar goed..

Ik kreeg seizoen erna nieuwe baan aangebonden als manager bij een ander team, en dan ben je je Virtual Pro kwijt.
Kun je die nog terug krijgen, of ben je die altijd kwijt als je van team wisselt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

HenkS schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:47:
vraagje:

ik was manager mode aan het doen met Fifa 11, als player/manager. kort om: ik had ook mijn virtual pro in mijn team.

Na 2 seizoenen werd ik ontslagen (slaat overigens nergens op, 1e seizoen met psv 2e geworden en beker gewonnen) en seizoen erna stond ik 2e in Championleague groepsfase en 5e in de competitie op 5 punten achterstand op plek 1. Echter opeens lag ik eruit.. maar goed..

Ik kreeg seizoen erna nieuwe baan aangebonden als manager bij een ander team, en dan ben je je Virtual Pro kwijt.
Kun je die nog terug krijgen, of ben je die altijd kwijt als je van team wisselt?
Ik ben het nog niet tegengekomen, maar kan je hem terugvinden dmv transfers? Misschien dat je hem kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
418O2 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:56:
uh, dat kan wel. Boven je controls kan je het controlprofiel kiezen.
Echt? Ik zocht meer naar een knop (meestal driehoekje op PS3) om defaults te herstelllen. Maar zit daar een profiel tussen dat default is? Zal straks een checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Outerspace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:20:
[...]

Ik ben het nog niet tegengekomen, maar kan je hem terugvinden dmv transfers? Misschien dat je hem kan overnemen.
Hij heeft een manager positie gekozen ipv manager/speler. Dit houdt dus in dat je als speler met pensioen gaat en alleen nog manager bent

Toen ik bijtekende voor mijn 2e seizoen als player/manager stond ook in de "krant" dat ik mijn "retirement" nog even had uitgesteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 18-10-2010 14:57 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ok, weer een rits matches verder, en inmiddels moet ik toch bekennen dat Fifa 11 de meest frustrerende footy ooit is.

Kan iemand aub aan EA uitleggen dat het totaal niet realistisch is dat vrijwel iedere voorzet en/of corner een doelpunt is ? Echt, het maakt niet uit hoe ik verdedig, tegen een 4-5 sterrenteam maakt het gewoon niets uit, voorzet/corner = goal, zeker in 75% van de gevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:28
Welk niveau speel je?

Bij mij op professional kan ik tegen de sterkere teams in de CL echt wel 9 van de 10 voorzetten goed wegwerken hoor ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

KillaZ schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:25:
Welk niveau speel je?

Bij mij op professional kan ik tegen de sterkere teams in de CL echt wel 9 van de 10 voorzetten goed wegwerken hoor ;)
Ik doelde op online eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subzelo
On_E schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:10:
Ok, weer een rits matches verder, en inmiddels moet ik toch bekennen dat Fifa 11 de meest frustrerende footy ooit is.

Kan iemand aub aan EA uitleggen dat het totaal niet realistisch is dat vrijwel iedere voorzet en/of corner een doelpunt is ? Echt, het maakt niet uit hoe ik verdedig, tegen een 4-5 sterrenteam maakt het gewoon niets uit, voorzet/corner = goal, zeker in 75% van de gevallen....
LoL,

Dat was bij mij ook het geval in fifa 10, kwam er later achter dat ik 'speler wisselen' op handmatig had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:54:
Fifa 11 is binnen, vanuit India.. whoohoooot..
Alles weer goed ingesteld, paar potjes gespeeld..

Maar waar vind ik een optie om m'n Logitech controller te laten trillen? (ik speel op de PC)
Bij Fifa 9 (jaja 10 heb ik overgeslagen) ging die trillen als je de bal op de lat schoot / werd neergetrapt...

En bij het wisselen is niet meer te zien welke persoon (zwaar) vermoeid is? WTF is dat?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subzelo
Mijn goal :P

http://www.easports.com/media/play/video/36181892

Is de best rated video in fifa 11, had hem in de demo versie gescoord op de ps3.

[ Voor 8% gewijzigd door subzelo op 18-10-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb het een paar dagen niet meer gespeeld.

1. Hoe zijn de ps3 servers? Nog disconnects gehad?

2. Zijn de leaderboards al gereset?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
418O2 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:12:

Vooral PC en 360 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:53
mijn goal, komt niet vaak voor, 1 schot, 2 keer paal, en over de lijn gelopen door een verdediger ;)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42801617

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
hmm heb net overal gezocht maar kon t instellen van trillen niet meer vinden... Weet 99% zeker dat ik t ingesteld heb (want bij mij deed ie t met de demo wel maar met t spel zelf eerst niet maar nu wel) T moet ergens ingesteld kunnen worden

wbt t wisselen en de vermoeidheid zien: je moet, als je de spelers kan wisselen, op de RB of LB drukken (geen idee welke dat bij jou zijn met je Logitech controller) ik speel zelf met de xbox 360 controller op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
P-aul schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:55:
[...]

Vooral PC en 360 spelers.
Apart, heb het nog niet meegemaakt. Geinstalleerd op de 360 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

Apart, heb het nog niet meegemaakt. Geinstalleerd op de 360 dus
Me 2
Heb alleen soms last van die 1 sec freeze als ik een online ranked match doe, voor de rest nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

__REMCO__ schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:21:
hmm heb net overal gezocht maar kon t instellen van trillen niet meer vinden...
Weet 99% zeker dat ik t ingesteld heb (want bij mij deed ie t met de demo wel
maar met t spel zelf eerst niet maar nu wel) T moet ergens ingesteld kunnen worden

wbt t wisselen en de vermoeidheid zien: je moet, als je de spelers kan wisselen, op de RB of LB drukken
Hmmm dat trillen moet toch in te stellen zijn, maar ik kan het ook niet vinden..
-- Vind veel fora, waarbij het out of the box moet werken zeggen ze..
Morgen is kijken naar m'n controller (rumblepad II).. Eerst op tril zetten en dan het spel starten...

Ik ga morgen even die vermoeidheid bekijken, Fifa is net afgesloten! Dankje

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 18-10-2010 20:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
check mijn goals ook ff: http://www.xfire.com/video/388d24/
spel word alleen maar vetter :P
wat doen jullie eigenlijk allemaal vooral? Ben vooral bezig met Career en af en toe tussendoor een potje online jullie?

[ Voor 39% gewijzigd door P-aul op 18-10-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Eigenlijk alleen met mijn Pro Online spelen of offline mijn pro verbeteren. Heb in totaal 5 ranked matches gespeeld volgens mij (erg weinig dus) en natuurlijk niet ranked tegen vrienden. Gewoon tegen de computer spelen vind ik weinig aan want dan zit ik alleen maar te vloeken dat mijn medespelers zo raar diep en breed lopen of in de weg gaan lopen, met alleen je pro heb je dat veel minder. Ben al 89% ofzo met mijn pro dus dalijk kan ik hem niet verder upgraden dan wordt het alleen online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
HenkS schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:47:
vraagje:

dan moet je je pro bewerken en dan het nieuwe team toewijzen als zijn team, dan heb je m gewoon in je selectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

StanTheMan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:25:
[...]

dan moet je je pro bewerken en dan het nieuwe team toewijzen als zijn team, dan heb je m gewoon in je selectie..
Ik had dus geen Virtual Pro aangemaakt (gewoon een player) en met het nieuwe seizoen ben ik 'm kwijt.. Nergens meer te vinden, niet overgekocht niks... Dus ik heb nu maar voor de zekerheid een VP aangemaakt om die shit niet weer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:28
On_E schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:27:
[...]

Ik doelde op online eigenlijk. :)
Ah zo, groot verschil he :o

Ik druk op de 1 of andere aangeleerde manier altijd op R2...vroeger positioneerde dat je mannetje beter.

Of dat nu ook zo is, kan ik niet vertellen. Heb het spel al een week liggen, maar door tijdgebrek/werk heb ik pas 4 of 5 potjes kunnen spelen :P

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
3 weken en nog steeds geen patch, diepe zucht.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:25:
[...]

Weet je dit of denk je dit alleen maar?
Want volgens mij kan het niet en MOET je gewoon opnieuw beginnen. Je had een player/managercontract moeten aannemen en niet alleen managercontract.

Heb zelf de 'fout' ook gemaakt. Vind het geen fout, maar gewoon erg onduidelijk aangegeven wat de consequenties zijn. Ik had niet eens in de gaten dat je andere soorten contracten hebt. Ik wilde gewoon verlengen bij Ajax (was de beste optie) en blijkbaar boden die alleen een managercontract of zo? Kan het me niet meer goed herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Klopt, aan het begin van je carrière kun je je vp en/of custom poppetjes aanvinken om mee te nemen, als je eenmaal voorbij dat punt bent kan het niet meer, ook niet via een transfer o.i.d.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
oke, ik ging gisteren op live en heb 5-7x moeten proberen verbinding te krijgen, toen had ik een gegner, maar daar had ik ziek veel lag, dus weer opnieuw proberen, na 4x had ik een connectie.

Xbox360 dus, beetje zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43287557

Dit is toch een goal ofniet ?
Is in een cl wedstrijd 89 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
op de ps3 toch ook veel lag
zucht

dit is echt de minst leuke fifa ooit online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik kan niet zo goed zien of hij helemaal over de lijn heen is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Outerspace schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Ik kan niet zo goed zien of hij helemaal over de lijn heen is geweest.
Nou ik wel, volgens mij was die toch zeker over de lijn :P Schaar het maar onder realisme... |:(

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.