Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:04
idd PS3....het stoom komt dan uit mijn oren gezien het feit dat ik 2x voor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Ik vraag me af waar ik het salaris van mijn huidige spelers in Manager Mode kan zien?
We zien wel netjes hoeveel er nog overblijft elke week aan salaris en als je op een transfer een bod doet kun je ook aangeven hoeveel salaris je deze speler wilt geven, maar ik kan nergens terugvinden hoeveel m'n huidige spelers aan salaris verdienen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
supercop7373 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

idd PS3....het stoom komt dan uit mijn oren gezien het feit dat ik 2x voor stond.
ik ging maar weer op de 360 spelen.
Dit is echt de slechtste fifa sinds jaren online.

nieuwste bug is weer dat je classic en world team online kunt gebruiken :O

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:56
Heb er ook veel last van dit jaar. Gisteren wel 3x gedisconnect in 6 of 7 potjes. Overigens heb ik ook het idee dat buitenspel wel eens niet wordt gezien door de scheids. En als ik even heel snel Alt-Tab naar Windows in de rust dan is de verbinding ook direct weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb op de xbox geen last van disconnects, ook niet van die freezes.

ben nu bezig mijn VP eens ff wat beter te laten worden, maar vind het toch lastig sommige accomplishments te halen.
Iemand tips?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:55:
Heb op de xbox geen last van disconnects, ook niet van die freezes.

ben nu bezig mijn VP eens ff wat beter te laten worden, maar vind het toch lastig sommige accomplishments te halen.
Iemand tips?
Speel of tegen een vriend, en speel dan met je eigen team waar je VP zit en laat hem gewoon niks doen, bv continu buitenspel of zijn keeper de hele tijd uitlaten komen. Zodat je makkelijk scoort.
Wat je ook kan doen is, naar team overzicht gaan bij instellingen. Daar kies je een team uit de 2e divisie van engeland, verneukt hun opstelling, bv 1 4 5 dus echt 1 verdediger, vervolgens zet je de spits op de goal etc etc.
Doe je een gewone match tegen dit team. En ga je er zo lekker op los scoren. Zou buitenspel en kaarten nog even uit zetten. Scheelt ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Het aantal disconnects op de PS3 is echt niet meer leuk. In de middag heb ik er bijna nooit last van maar na 7 uur word ik er niet goed van.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Dat ging ook bij Fifa10, meen ik zelf tegengekomen te zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Lijst met problemen waar de devs op dit moment mee bezig zijn. Is volgens mij nog niet gepost hier.
Hi all!

Firstly, thank you for your patience and feedback while we have been investigating the issues you’ve raised since the launch of the game. Your feedback has, as always, been invaluable.

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:
- Various crashes reported through our automated systems;
- Micro-pausing in offline and online matches;
- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;
- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;
- Career Mode fixes around stat display and growth;
- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;
- Custom Chants issues.

We will update you as soon as we can on progress there. We’re working around the clock to make sure we can address them all, either directly on our game servers or via a game patch – and that’s something we’re aiming to deliver as soon as we possibly can.

Your Live Team.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Meer mensen hier het probleem tegengekomen dat als je met zijn 2en speelt, en de 2e controller krijgt een vrije trap, deze niet van speler kan wisselen? Er staat wel leuk boven klik R2 blabla maar dan gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dersan schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:05:
Meer mensen hier het probleem tegengekomen dat als je met zijn 2en speelt, en de 2e controller krijgt een vrije trap, deze niet van speler kan wisselen? Er staat wel leuk boven klik R2 blabla maar dan gebeurt er niks...
Heb ik ook, was in deel 10 ook al.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Dat ging ook bij Fifa10, meen ik zelf tegengekomen te zijn iig.
Het is echt dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hoe zit het nou met de hoogtepunten na de wedstrijd? Als ik online gespeeld heb en kies dan voor hoogtepunten van de wedstrijd kan ik ze maar tot de 53ste minuut ongeveer zien, de acties later in de wedstrijd worden op een of andere manier niet bij de hoogtepunten geplaatst?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over staff upgrades, waar je je team mee kan upgraden in management coach versie van 2010 kon dit wel. Ook je stadionmanager kon je upgraden, zit dit nu ergens anders in het menu (ps3) of hebben ze het er gewoon uitgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Mars18 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

hoe krijg je die bug voor elkaar of kun je je classic team gewoon kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Salv schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:26:
Hoe zit het nou met de hoogtepunten na de wedstrijd? Als ik online gespeeld heb en kies dan voor hoogtepunten van de wedstrijd kan ik ze maar tot de 53ste minuut ongeveer zien, de acties later in de wedstrijd worden op een of andere manier niet bij de hoogtepunten geplaatst?
Alleen de eerste 10 dingen in een wedstrijd staan er tussen. Heb ook wel eens meegemaakt in een hele saaie pot dat er maar 5 dingen in stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:25:
Ik heb een vraag over staff upgrades, waar je je team mee kan upgraden in management coach versie van 2010 kon dit wel. Ook je stadionmanager kon je upgraden, zit dit nu ergens anders in het menu (ps3) of hebben ze het er gewoon uitgehaald..
Kan niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Dersan schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Alleen de eerste 10 dingen in een wedstrijd staan er tussen. Heb ook wel eens meegemaakt in een hele saaie pot dat er maar 5 dingen in stonden.
Das dan wel jammer als je dan iets moois doet als 12de of 13de dan moet je daar een herhaling van maken tijdens de reply, hmm goed opletten dan :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:07:
[...]

hoe krijg je die bug voor elkaar of kun je je classic team gewoon kiezen?
Liever dat je die bug voor je houdt, anders wordt hij alleen maar meer gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
het geeft maar weer aan hoeveel fouten er in fifa 11 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Mars18 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:10:
het geeft maar weer aan hoeveel fouten er in fifa 11 zitten
inderdaad dit valt me wel echt zwaar tegen van 11 zitten gewoon té veel bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Laatst online: 26-08 12:41
Ik heb een vraag over controllers voor de pc. Heb afgelopen twee weken zowel de demo van Fifa als PES 2011 gespeeld en los van de onderlinge verschillen, was er voor mij één gemeenschappelijke ergernis: het spelen van deze games met een toetsenbord.

Telkens zit ik op de verkeerde knoppen te drukken met als gevolg dat de popjes uiteraard precies doen wat ik ingedrukt heb, maar niet doen wat ik dacht dat ze zouden gaan doen. Dus me van het weekend eens georienteerd voor de aanschaf van een controller voor aan de pc. De twee die daarbij het meest in het oog springen zijn:

- Logitech Rumblepad II New
- Sony PS3 draadloze DualShock 3 controller

Mijn vraag is dan ook, wat zijn de ervaringen met één of beide controllers op een pc met betrekking tot Fifa 11 en/of PES 2011? Moet ik nog extra dingen hebben na aanschaf van zo'n controller enz. enz. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:17
Xbox 360 controller!

vind ik echt master... Ik heb zelf ook een 360 en ik vind die controller echt beestachtig fijn, die ps3 controller is te klein en te licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yisc schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:00:
Ik heb een vraag over controllers voor de pc.
Tja, wbt gebruikersgemak zou ik gaan voor de xbox controler, plugNplay en zowel fifa als pes voor de pc maken gebruik van de xbox-controller layout.
Ik heb beide controllers gebruikt voor PES op de pc en als je niet met de stick stuurt zou ik gaan voor de ps3-controller aangezien het d-pad uit vier knopjes bestaat en je/ik preciezer kan/kon sturen.
Maar goed, e.e.a. is ook een stukje gewenning wat je voorkeur geniet.
Net zoals Catch vond ik de ps3-controller altijd wat licht en tegenwoordig de xbox-controller veel te zwaar. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

418O2 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:18:
Xbox 360 controller!

vind ik echt master... Ik heb zelf ook een 360 en ik vind die controller echt beestachtig fijn, die ps3 controller is te klein en te licht
xbox = amerikaans = grotere mensen = grotere handen

ps3 = japans = kleinere mensen = kleinere handen.

Voor de gemiddelde Europeaan zal een xbox controller dus fijner in de hand liggen :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

Jongens. Ik zoek me al een breuk, maar kan niets vinden en ik word er tamelijk gestoord van:
Met Fifa 09 speelde ik wel eens online, zonder problemen, maar met Fifa 10 krijg ik de heletijd de melding dat ik te jong ben om online te spelen. Dien je daadwerkelijk ouder dan 26 te zijn om online te spelen :+ ?

Even zonder gekheid, natuurlijk niet, maar hoe kan ik dat aanpassen? Ik heb al rondgeneusd in de profielen binnen FIFA en al gekeken bij de master-accounts en sub-accounts van PSN, maar kan hier helemaal niks vinden mbt leeftijd oid. Ook staat ouderlijk toezicht gewoon uit.

Weet er iemand raad?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:17
LoneRanger schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Net zoals Catch vond ik de ps3-controller altijd wat licht en tegenwoordig de xbox-controller veel te zwaar. ;)
Ik speel zelfs liever met de wireless controller omdat die nét even iets zwaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Je gebruikt zelf ook de Classic XI online. :z

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
On_E schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:33:
[...]

Classic XI speelt echt klote, het spel zelf is wat traag en dan gaat dat team echt super snel, speelt niet fijn als je een eredivisie club gewend bent,,
Maargoed als hij er mee wil spelen, ik win wel van hem met welk elftal dan ook (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:02

CeesKees

I rest my Kees

Ik wordt een beetje gek van FIFA11....

Afstandschoten zijn niet te doen...
Net als dat ik nooit een vrije trap mee krijg, alleen heel vaak tegen (of voordeel tegen)
Of dat buitenspel ALTIJD wordt afgefloten, ook als je niet achter de bal aangaat…
Laadtijden zijn idioot...
Transfersysteem is wel realistisch. Wel jammer dat je geen staffupgrades meer kunt doen.

Die kalender is echt useless.. Gewoon van wedstrijd naar wedstrijd had wat mij betreft beter geweest.

Mannetje passeren is lastiger/ onmogelijk met sommige spelers. Al vind ik die realiteit van Personality+ wel ok!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vind de spelers nou niet echt realistisch. Ze vinden allemaal de Eredivisie te min voor ze. Zelfs als ik ze idioot veel salaris geef.

Iemand vroeg 13.000 euro en ik bood minimaal 50.000 En nog niet toehappen.
Ben wel ff kampioen en speel champions cup.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CeesKees schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:36:
Ik wordt een beetje gek van FIFA11....

Afstandschoten zijn niet te doen...
Net als dat ik nooit een vrije trap mee krijg, alleen heel vaak tegen (of voordeel tegen)
Of dat buitenspel ALTIJD wordt afgefloten, ook als je niet achter de bal aangaat…
Laadtijden zijn idioot...
Transfersysteem is wel realistisch. Wel jammer dat je geen staffupgrades meer kunt doen.

Die kalender is echt useless.. Gewoon van wedstrijd naar wedstrijd had wat mij betreft beter geweest.

Mannetje passeren is lastiger/ onmogelijk met sommige spelers. Al vind ik die realiteit van Personality+ wel ok!
Ik vind juist dat er beter gefloten wordt. Je kunt nu de sliding veel beter gebruiken, het is minder een gok.
Verder heb ik ook moeite met vrije trappen en langeafstandsschoten, maar dat komt omdat mijn pro nog niet goed is en daar probeer ik het altijd mee :P

Wat ik erg irritant vind, is dat je niet meer een menuutje terug kunt als je er per ongeluk voor kiest om alleen met je pro te spelen (en niet je hele team). Dan moet je dus terug naar dashboard om opnieuw te starten. (Of je moet saai verder spelen). Dat vind ik wel een jammerlijk foutje. Voor de rest weinig last van bugs nog en het lijkt ook wel moeilijker om een goede aanval op te zetten. De AI verdediging is een stuk slimmer met lopen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:02

CeesKees

I rest my Kees

Met de sliding had ik nooit een probleem. Nog nooit een kaart gehad die ik niet verdiende. Zolang je in fifa10 en worldcup niet van achteren een sliding inzette, was er niets aan de hand. Nu nog steeds niet.
Al gaat de speler die de sliding maakt wel sneller weer verder, staat sneller op enzo. Dat is weer wel cool!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Vind het zelf wel mooi om met PSV te spelen tegen Real en ManUtd en vervolgens de teams op te rollen. Vaak eindigt het dan met een ragequit. Levert dat trouwens minder punten op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Daar is ie dan: de nigel de jong kick :)

YouTube: Feyenoord 2 - 1 De Graafschap

op t einde van t filmpje, nr 22 van feyenoord.

Ik was een beetje aan t spelen met de camerapositie dus t is moeilijk te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
- Logitech Rumblepad II New
- Sony PS3 draadloze DualShock 3 controller
De PS3 controller vind ik ongeschikt voor FIFA. Bij het sprinten gaat mijn duim steeds van de analoge stick af waardoor ik af en toe zelf met mijn rechthand bij moet duwen om niet tot stilstand te komen. Met de Xbox controller heb ik hier geen last van en met andere spellen ook niet. (vaak hoef je dan ook niet zo lang vooruit vol ingedrukt te houden, wat je bij een sprint van 16 tot 16 wel moet doen). Ik zou dus zeker geen PS3 controller gebruiken voor FIFA op de PC, een 360 controller raad ik wel aan al is die indien je hem draadloos wil hebben wel duurder omdat je er een ontvangertje bij moet kopen. Bedraad zijn ze erg goedkoop (zou ze gewoon 2de hands kopen als ik jou was staan er genoeg op ebay en marktplaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:33:
[...]

Ja zeker, om die 20 verlies wedstrijden buiten mijn schuld om ( verbroken verbinding met ea server ) terug te halen.

Ik baal echt van deze fifa op de ps3 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

dan moet ik het ook maar gaan doen, anders verlies ik ook weer alles lol en zo is de cirkel rond

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:18:
[...]

Ja zeker, om die 20 verlies wedstrijden buiten mijn schuld om ( verbroken verbinding met ea server ) terug te halen.

En zo gaan andere spelers dat ook gebruiken omdat jij dat ook doet en uit eindelijk speelt iedereen er mee..

zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 12:55
Wat houdt het aantal sterren in?(Wij hebben nu een 4sterrenclub)

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Als deze bug al sinds het weekend bekend is, waarom is die dan nog niet opgelost op dinsdag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Ik heb een vraag over controllers voor de pc.
ik gebruik sinds een jaar of 3 de wireless xbox 360 controller for windows! Werkt perfect! Eigenlijk gekocht omdat ik ook wel een bij vrienden speelde maar daar nooit kon winnen omdat ik thuis met het toetsenbord speelde...

T grootste voordeel is nou inderdaad dat de besturing in de game aangepast is naar die controller en dat je dus makkelijker kan zien welke knop wat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
__REMCO__ schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:16:
[...]

ik gebruik sinds een jaar of 3 de wireless xbox 360 controller for windows! Werkt perfect! Eigenlijk gekocht omdat ik ook wel een bij vrienden speelde maar daar nooit kon winnen omdat ik thuis met het toetsenbord speelde...

T grootste voordeel is nou inderdaad dat de besturing in de game aangepast is naar die controller en dat je dus makkelijker kan zien welke knop wat doet
Dank voor de verschillende reacties. Moet ik dan bij die wireless controller nog een aparte ontvanger kopen en zo ja, moet ik dan nog ergens op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:40:
Als deze bug al sinds het weekend bekend is, waarom is die dan nog niet opgelost op dinsdag !
Belachelijk idd want tegenwoordig is elke "bug" wel gefixt in 2 werkdagen!

Wat is die bug nu eigenlijk, dat je überhaupt met het wereld 11tal kunt spelen of is het zo dat je die kunt verkrijgen terwijl het voor de tegenstander niet zichtbaar is?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:35:
[...]

Belachelijk idd want tegenwoordig is elke "bug" wel gefixt in 2 werkdagen!

Wat is die bug nu eigenlijk, dat je überhaupt met het wereld 11tal kunt spelen of is het zo dat je die kunt verkrijgen terwijl het voor de tegenstander niet zichtbaar is?
Het lijkt me beter dat ik niet ga uitleggen hoe je het doet.
Je kan met classic XI spelen, met o.a. Koeman,Zico etc.
Het is voor de tegenstander wel zichtbaar, aek athene met 88-88-86 kan niet kloppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Yisc schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

Dank voor de verschillende reacties. Moet ik dan bij die wireless controller nog een aparte ontvanger kopen en zo ja, moet ik dan nog ergens op letten?
http://tweakers.net/pricewatch/compare/532/128965;266011

1 van die 2 (keuze uit de witte of de zwarte versie :))

daar zit al een draadloze ontvanger bij! Bereik is zeker 3 meter (dat is de afstand dat ik zit) maar waarschijnlijk wel iets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:18:
[...]

Je bent echt een trieste autist dat je dit misbruikt om anderen te benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Achja, ik heb een 5% NV/DNF terwijl ik nooit eruit ga........is wel een beetje erg veel naar mijn idee (100 matches). Maar qua punten, een keer 250 ofzo maximaal? Ga er niet echt dood aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Iemand zette hier een poosje geleden een simpele methode neer voor het snel levellen van je VP.
Door de tegenstander met 1-5-4 te laten spelen. Nu krijg ik dit niet voor elkaar, kom niet verder dan een 3-4-3 waarbij ik de backs wel aardig kan doorschuiven. Ook wordt het erg druk op het middenveld, waardoor ik alsnog moeilijk naar voren kom en alsnog weinig assists geef of goals maak. Kijk het kan natuurlijk ook gewoon aan me skills liggen (wat het meest voor de hand ligt).

Kan iemand wat uitgebreider uitleggen hoe je VP sneller wat beter te maken?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfonius
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 14:50
The DenMan schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 07:11:
Iemand zette hier een poosje geleden een simpele methode neer voor het snel levellen van je VP.
Door de tegenstander met 1-5-4 te laten spelen. Nu krijg ik dit niet voor elkaar, kom niet verder dan een 3-4-3 waarbij ik de backs wel aardig kan doorschuiven. Ook wordt het erg druk op het middenveld, waardoor ik alsnog moeilijk naar voren kom en alsnog weinig assists geef of goals maak. Kijk het kan natuurlijk ook gewoon aan me skills liggen (wat het meest voor de hand ligt).

Kan iemand wat uitgebreider uitleggen hoe je VP sneller wat beter te maken?
In dit filmpje is te zien hoe je je virtual pro snel kan verbeteren: YouTube: Kanaal van GuiltyGamers
Ik heb deze methode zelf gebruikt en het werkt prima!

Verder heb ik dit filmpje gebruikt om aan een slecht team te komen om tegen te spelen: YouTube: [FIFA 11] EVEN EASIER Easy Accomplishments and Achievements/Trophies

Je moet met die opstelling een beetje proberen te schuiven met de poppetjes, dan lukt het wel.

[ Voor 41% gewijzigd door alfonius op 13-10-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

Halfkakkende schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:07:
Jongens. Ik zoek me al een breuk, maar kan niets vinden en ik word er tamelijk gestoord van:
Met Fifa 09 speelde ik wel eens online, zonder problemen, maar met Fifa 10 krijg ik de heletijd de melding dat ik te jong ben om online te spelen. Dien je daadwerkelijk ouder dan 26 te zijn om online te spelen :+ ?

Even zonder gekheid, natuurlijk niet, maar hoe kan ik dat aanpassen? Ik heb al rondgeneusd in de profielen binnen FIFA en al gekeken bij de master-accounts en sub-accounts van PSN, maar kan hier helemaal niks vinden mbt leeftijd oid. Ook staat ouderlijk toezicht gewoon uit.

Weet er iemand raad?
Eventjes een bumpje voor mijn vraagje. :$

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Sommige dingen vindt ik zo onrealistisch, ik heb het over de PC versie. Als ik met David Villa of Ozil speel dat wil ik niet zomaar even aan de kant gezet worden door de verdedigers van Heracles of ADO. Als een verdediger groter is dan wint hij het duel ook vrijwel altijd, gaat nergens over. Het verschil in kwaliteit is gewoon te klein geworden met een Chelsea of Barcelona moet je gewoon moeiteloos van Willem2 of iets dergelijks kunnen winnen. Maar makkelijk een speler voorbij spelen met Messi of Ronaldo zit er gewoon niet meer in.

Verder zijn de controls op de PC gewoon verneukt, je kan niet 360draaien of richting geven met het schieten zoals met een controller. Daardoor geef je behoorlijk vaak een foute paas of schiet je voor open goal naast of over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
__REMCO__ schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

http://tweakers.net/pricewatch/compare/532/128965;266011

1 van die 2 (keuze uit de witte of de zwarte versie :))

daar zit al een draadloze ontvanger bij! Bereik is zeker 3 meter (dat is de afstand dat ik zit) maar waarschijnlijk wel iets meer
Hoe is het opladen van de controller geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:37:
Sommige dingen vindt ik zo onrealistisch, ik heb het over de PC versie. Als ik met David Villa of Ozil speel dat wil ik niet zomaar even aan de kant gezet worden door de verdedigers van Heracles of ADO. Als een verdediger groter is dan wint hij het duel ook vrijwel altijd, gaat nergens over. Het verschil in kwaliteit is gewoon te klein geworden met een Chelsea of Barcelona moet je gewoon moeiteloos van Willem2 of iets dergelijks kunnen winnen. Maar makkelijk een speler voorbij spelen met Messi of Ronaldo zit er gewoon niet meer in.

Verder zijn de controls op de PC gewoon verneukt, je kan niet 360draaien of richting geven met het schieten zoals met een controller. Daardoor geef je behoorlijk vaak een foute paas of schiet je voor open goal naast of over.
richting geven met pasen gaat maar mijn mening wel, en gewoon op dezelfde manier als in fifa10 alleen heb je nu met dt nieuwe pasen wel wt meer last van die variabelen die het moeilijker maken.

met je pijltjes geef je richting aan de pass nogal logisch? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Yisc schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Xbox controller laadt niet standaard op. Werkt of op batterijen (die je uiteraard moet vervangen) Of je koopt een play&charge kit, deze kun je gewoon in een USB poort van je pc stoppen zodat de accu opgeladen wordt. Er is ook nog een Quick & Charge kit beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:
Vind de spelers nou niet echt realistisch. Ze vinden allemaal de Eredivisie te min voor ze. Zelfs als ik ze idioot veel salaris geef.

Iemand vroeg 13.000 euro en ik bood minimaal 50.000 En nog niet toehappen.
Ben wel ff kampioen en speel champions cup.
erger nog zelfs na het winnen van de CL blijft dit, zelfs spelers die gewend zijn 200 euro te verdienen hebben een interesse van 20-39 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

richting geven met pasen gaat maar mijn mening wel, en gewoon op dezelfde manier als in fifa10 alleen heb je nu met dt nieuwe pasen wel wt meer last van die variabelen die het moeilijker maken.

met je pijltjes geef je richting aan de pass nogal logisch? xD
Maar met de pijltjes kun je nooit zo richting aangeven als de 360 graden cirkel van een thumblestick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Maar met de pijltjes kun je nooit zo richting aangeven als de 360 graden cirkel van een thumblestick.
En hoe had je dat graag opgelost gezien dan? Met een toetsenbord ben je gewoon in het nadeel. Jammer dan, maar dat is inherent aan die besturingsmethode en heeft weinig te maken met hoe de ontwikkelaars het hebben uitgedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

erger nog zelfs na het winnen van de CL blijft dit, zelfs spelers die gewend zijn 200 euro te verdienen hebben een interesse van 20-39 %
ja maar denk eens realistisch
zou een speler uit een top competitie ooit voor ajax of psv komen spelen, als je in engeland, spanje of italie kan spelen.

die willen in een top competitie spelen, ook IRL, ook al krijgen ze een bak met salaris.

Ik vind dit wel logisch (en ook leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
KoppenSneller schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

En hoe had je dat graag opgelost gezien dan? Met een toetsenbord ben je gewoon in het nadeel. Jammer dan, maar dat is inherent aan die besturingsmethode en heeft weinig te maken met hoe de ontwikkelaars het hebben uitgedacht.
Toch wel, hier had je in FIFA10 op de PC geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Yisc schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

cypher21 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Xbox controller laadt niet standaard op. Werkt of op batterijen (die je uiteraard moet vervangen) Of je koopt een play&charge kit, deze kun je gewoon in een USB poort van je pc stoppen zodat de accu opgeladen wordt. Er is ook nog een Quick & Charge kit beschikbaar
zoals cypher21 al zegt: gewoon batterijen verwisselen of zo'n play&charge kit kopen. Persoonlijk gebruik ik gewoon batterijen en die gaan best lang mee vind ik. Zo'n week of 3 met iedere avond wel een paar potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:37:

Serieus, als jij niet met Drogba of David Villa niet door een verdediging heen komt zou ik maar een beetje aan je skills gaan schaven. Ok, David Villa valt nog een beetje mee (lijkt mij ook realistisch), maar met een beetje gevoel zet ik met Drogba echt vrij makkelijk een verdediger opzij, ook al is het Ferdinand. Drogba is echt een monster.

Owja, en Ozil gaat een verdediger van Willem2 niet op fysiek voorbij, maar op techniek.

[ Voor 3% gewijzigd door Dersan op 13-10-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heeft weinig met skills te maken, ik noem gewoon voorbeelden van mij part noem je Messi of Robben. Punt is gewoon dat je te makkelijk aan de kant word gezet door verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

agree en dt neppe van de bal zetten :S

je breekt vrij door een verdediger plakt je bij je shirt als je je nou kon vallen met een bepaalde knop :S maar nee dt kan niet, en je wordt zo nep van de bal gezet geloof echt niet dt dat zo kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
En weer een kleine update van de DEV Team
UPDATE Oct 12
- Deploying new online code to our TEST servers, that should perform better at peak and allow easier match-making, esp. in Clubs; once we're happy with it, we will deploy to PROD;
- Fixing more online exploits (World/Classic XI);
- Addressing Cup Draw issue in Career Mode;
- Compiling and testing the code for already-fixed issues;
- Working with our partners towards a patch date.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/20488.page voor meer info

Ik hoop dat de patch nog deze week uitkomt

[ Voor 10% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-10-2010 15:59 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
KoppenSneller schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Je kan al niet meer fifaen met een toetsenbord sinds 2001 ofzo. Koop een controller van 15 euro!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

ja maar denk eens realistisch
zou een speler uit een top competitie ooit voor ajax of psv komen spelen, als je in engeland, spanje of italie kan spelen.

die willen in een top competitie spelen, ook IRL, ook al krijgen ze een bak met salaris.

Ik vind dit wel logisch (en ook leuk)
nee is niet logisch, die willen naar een top club, als je de CL wint ben je een TOP club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:02:
[...]

nee is niet logisch, die willen naar een top club, als je de CL wint ben je een TOP club
Jammer dat je hier blijft zeuren terwijl je beloofd had naar PES topic te gaan
En nee je bent geen topclub als je CL wint, kijk maar naar Porto daar gaan ook de Ronaldo, Messi en Rooney's niet heen ook al wonnen ze een aantal jaren terug de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ik verwacht geen Rooney of Ronaldo aan te trekken in Nederland....maar een gemiddelde speler van een gemiddelde club die het 5-voudige kan verdienen bij een club die champions League wint vind het plotseling wel een stuk minder erg dat de competitie niet zo'n hele hoge reputatie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
Voor de PS3-controller heb ik een aparte USB-A naar Mini usb nodig heb ik inmiddels gelezen.
Via die kabel maakt hij dan verbinding met de pc en kan de controller opladen.
Is er dan nog aparte software vereist of zal Windows 7 hem zondermeer herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

Jammer dat je hier blijft zeuren terwijl je beloofd had naar PES topic te gaan
En nee je bent geen topclub als je CL wint, kijk maar naar Porto daar gaan ook de Ronaldo, Messi en Rooney's niet heen ook al wonnen ze een aantal jaren terug de CL.
hah jammer dat pes nog slechter was dan fifa :D ookal blijf ik fifa11 wel haten aangezien er veel punten slechter geworden zijn. overigesn intresse in je club is wel te verwachten als je aan het shoppen ben bij een 1-1,5 ster club, want wat willen die spelers liever dan aangetrokken worden door een subclub die al dan niet ingame time de Cl gewonnen heeft, precies ze blijven lekker bij die kutclub waar ze $200 verdienen ipv $10.000 die ik bied :D

maar dat bied ik niet want 1000 was wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:49:
Heeft weinig met skills te maken, ik noem gewoon voorbeelden van mij part noem je Messi of Robben. Punt is gewoon dat je te makkelijk aan de kant word gezet door verdedigers.
Dan is het puur fysiek en dus gewoon erg realistisch, dat heeft niets met niveau vd spelers te maken. Als je goede skills hebt kom je met die spelers dus ook de stevigere verdedigers voorbij, met je skills dus en niet fysiek, zoals het in het echt ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nee het continu vasthouden van shirtjes zorgt ervoor dat zelfs de snelste spelers bij worden gehouden door trage spelers. Helaas krijg je er geen overtreding voor mee en ook geen gele kaart voor de tegenstander. Het automatisch vasthouden is de irritantste 'feature' die in fifa 11 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:37:
Nee het continu vasthouden van shirtjes zorgt ervoor dat zelfs de snelste spelers bij worden gehouden door trage spelers. Helaas krijg je er geen overtreding voor mee en ook geen gele kaart voor de tegenstander. Het automatisch vasthouden is de irritantste 'feature' die in fifa 11 zit.
total agree
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

Dan is het puur fysiek en dus gewoon erg realistisch, dat heeft niets met niveau vd spelers te maken. Als je goede skills hebt kom je met die spelers dus ook de stevigere verdedigers voorbij, met je skills dus en niet fysiek, zoals het in het echt ook is.
Ja want in het echt hangen de spelers ook altijd aan de shirts van de tegenstander. Messi en Robben komen in het echt ook geen man voorbij 8)7. Er is gewoon geen ruimte meer om een speler te passeren of er hangt al weer een varken tegen je lichaam aan.

En het heeft een heleboel te maken met het niveau van de spelers te maken. Rose van de Graafschap is ook heel sterk in het echt maar wordt toch aan alle kanten voorbij gelopen omdat je in het echt niet altijd fysieke duels hebt zoals in FIFA.

Het heeft totaal niet met realisme te maken als een 1 sterren club qua fysiek het kan winnen van de spelers van Barcelona of Chelsea. Die horen gewoon aan alle kanten voorbij te lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Metalbuster op 13-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Fifa 11 is binnen, vanuit India.. whoohoooot..
Alles weer goed ingesteld, paar potjes gespeeld..

Maar waar vind ik een optie om m'n Logitech controller te laten trillen? (ik speel op de PC)
Bij Fifa 9 (jaja 10 heb ik overgeslagen) ging die trillen als je de bal op de lat schoot / werd neergetrapt...

En bij het wisselen is niet meer te zien welke persoon (zwaar) vermoeid is? Hoe de hell moet ik dan kiezen?

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 13-10-2010 22:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dinsdag totaal geen FIFA 11 op ps3 gespeeld door die slechte ea servers.

Speel ik vanavond 2 potjes, ja hoor 2e potje sta 1-0 voor, klapt de ea server er weer uit.

wat een tyfus spel is dit geworden zeg op de ps3 dit jaar.
Wat een schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

En het heeft een heleboel te maken met het niveau van de spelers te maken. Rose van de Graafschap is ook heel sterk in het echt maar wordt toch aan alle kanten voorbij gelopen omdat je in het echt niet altijd fysieke duels hebt zoals in FIFA.
Vond FIFA 09 voor het eerst interessant. In PES 2009 was ik enorm teleurgesteld, vond het frustrerend. Aan FIFA 10 best veel plezier beleefd al was het soms lastig om 'voetballend' beloond te worden (online heb ik het maar niet over).

Nu in 11 nog niet zo heel veel wedstrijden zitten dus wil nog niet al te snel definitief oordelen, maar ben nu een niveau lager op Professional gaan zitten en krijg toch sterk de indruk dat het nergens overgaat.

De druk en fysieke duels slaan vooralsnog helemaal nergens op. Wordt iedereen door Martin Jol gecoached ofzo? En ze houden het ook 90 minuten vol. De tijd aan de bal was in 10 al een issue, maar het lijkt alleen maar erger geworden te zijn. Spelers krijgen een ram, stuiteren een paar meter weg en vellen soms ook nog een ploegmaat terwijl de tegenstander omschakelt _O-

Als je aan voetballen toekomt is het beter dan 10, er is veel meer mogelijk, maar krijg zo het idee dat het voetbal je voornamelijk onmogelijk gemaakt wordt.

360 overigens geen PC, maar vergelijkbare indruk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Metalbuster schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Ja want in het echt hangen de spelers ook altijd aan de shirts van de tegenstander. Messi en Robben komen in het echt ook geen man voorbij 8)7. Er is gewoon geen ruimte meer om een speler te passeren of er hangt al weer een varken tegen je lichaam aan.

Het heeft totaal niet met realisme te maken als een 1 sterren club qua fysiek het kan winnen van de spelers van Barcelona of Chelsea. Die horen gewoon aan alle kanten voorbij te lopen.
Dan wil ik je hierbij uitnodigen om met een 1 ster team tegen mij te spelen waarbij ik een 5 ster team gebruik. Zul je zien hoe hard ik je voorbij ren, of fysiek opzij zet.

Serieus, meeste klachten hier zijn gewoon onkunde met het spelen van het spel.

Owja, tip: Als je met een speler richting het doel gaat met een speler die aan je hangt....2e pookje even een tikje naar voren geven zodat hij de bal iets verder voor zich uitspeelt...en voila, je bent los.

[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 14-10-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring tot nu toe met FIFA 11 (xbox) is matig tot vrij frustrerend te noemen.

Bovengenoemde punten van kritiek kan ik me volledig in vinden. Het is leuk dat er op world-class tegen de CPU niet meer zo veel gescoord wordt, maar de manier waarop dat verhinderd wordt is gewoon ontzettend irritant.

Een bal afpakken (en afgepakt krijgen) is veel te eenvoudig - over de grond in de aanval is bijna niks mogelijk. De CPU pakt vanuit elke hoek de bal van je af zodra 'ie in de buurt is. Of jij er nou nog tussen staat of probeert weg te draaien - het heeft geen zin, de CPU heeft 'm toch wel. Constant druk druk druk, de hele wedstrijd door. Het is maar af en toe en voornamelijk op slechter bezette vleugels dat er met een actie iemand daadwerkelijk voorbijgespeeld kan worden - als je centraal ergens de bal hebt en niet meteen wegspeelt ben je 'm weer kwijt.

De meest rendabele manier van scoren die ik tot nu toe ervaren heb is het zo vroeg mogelijk zelf afpakken van de bal (want sja, dat is ook eenvoudiger geworden) en zo tot een doelpoging komen (je kunt vaak vrij eenvoudig door als een kip zonder kop te rennen de bal van een van de laatste verdedigers afpakken als ze aan het rondpassen zijn). Verder lijkt een hoge bal de 16 in wat beter te werken.

Héél af en toe zijn er momenten waarin alles lukt en er ineens veel ruimte is, die momenten moeten gekoesterd worden want het zijn er niet zo veel- de paar wedstrijden erna zijn meestal gewoon weer frustratiefeestjes. :(
Daarbij is de career mode op een paar puntjes beter, maar op minstens evenveel puntjes een stuk slechter geworden. Ohja en het player switch systeem is af en toe zeer beroerd.

Nja, misschien dat het meer de mechanieken doorkrijgen is - maar zoals in een review gelezen; "Unless you're prepared to play it for 20-30 hours a week with OCD like dedication you will be frustrated. The whole point of this game for me was that it should be fun but it becomes maddening."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:41:
[...]

Dan wil ik je hierbij uitnodigen om met een 1 ster team tegen mij te spelen waarbij ik een 5 ster team gebruik. Zul je zien hoe hard ik je voorbij ren, of fysiek opzij zet.

Owja, tip: Als je met een speler richting het doel gaat met een speler die aan je hangt....2e pookje even een tikje naar voren geven zodat hij de bal iets verder voor zich uitspeelt...en voila, je bent los.
dat 2e pookje is op het toetsenbord je numpad, en dan merk ik toch dat ik ergens aan hand tekort kom.
Waar ik met links al op wasd + space moet zitten voor acties, moet ik met rechts op de pijltjes voor de richting en dan met mn voet ondertussen op numpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
pff denk zal gister is ff online proberen maar wat een drama :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:18:
[...]

dat 2e pookje is op het toetsenbord je numpad, en dan merk ik toch dat ik ergens aan hand tekort kom.
Waar ik met links al op wasd + space moet zitten voor acties, moet ik met rechts op de pijltjes voor de richting en dan met mn voet ondertussen op numpad
LOL
Oftewel, koop een gamepad ;)

Fifa 11 bevalt mij prima. Heb gister een uurtje PES11 gespeeld, en voor fifa 09 was ik echt een PES speler. Maar Fifa speelt toch ijner, balgevoel is meer aanwezig, en heb bij Fifa meer het idee dat ik de boel bestuur dan bij PES (controls staan nagenoeg allemaal op handmatig)
Ach ja, komende zaterdag maar weer eens met z'n 8en een fifa toernooi houden, eens kijken hoe het er dan aan toe gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:28:
[...]

LOL
Oftewel, koop een gamepad ;)

Fifa 11 bevalt mij prima. Heb gister een uurtje PES11 gespeeld, en voor fifa 09 was ik echt een PES speler. Maar Fifa speelt toch ijner, balgevoel is meer aanwezig, en heb bij Fifa meer het idee dat ik de boel bestuur dan bij PES (controls staan nagenoeg allemaal op handmatig)
Ach ja, komende zaterdag maar weer eens met z'n 8en een fifa toernooi houden, eens kijken hoe het er dan aan toe gaat :P
een game moet normaal speelbaar zijn ongeacht wat je ervoor gebruikt, bovendien als je speelt op de pc is toch wel een minimale vereiste dat je het spel normaal kan spelen op een toetsenbord, ik ben wel in overweging om zn geval te kopen maar zolang
1 fifa elke 2 wedstrijden crasht
2 de gameplay kut is
3 de scheids ram slecht fluit
4 je nep buitenspel staat
deze punten niet veranderd worden door die patch waar ze al veel te lang mee bezig zijn ga ik zn investering niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:54:
[...]

1 fifa elke 2 wedstrijden crasht

deze punten niet veranderd worden door die patch waar ze al veel te lang mee bezig zijn ga ik zn investering niet doen.
het spel crashed maar je hebt het nog niet gekocht??? misschien komt het door de gecrackte versie dat het niet werkt?

verder: het is algemeen bekend dat de fifa reeks op de consoles superieur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:06:
[...]

het spel crashed maar je hebt het nog niet gekocht??? misschien komt het door de gecrackte versie dat het niet werkt?

verder: het is algemeen bekend dat de fifa reeks op de consoles superieur is.
als je in staat was om begrijpend te lezen gaat het om de aanschaf van zn gamepad geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:18:
[...]

Fifa speel je toch niet met een toetsenbord :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:22:
[...]

Fifa speel je toch niet met een toetsenbord :F
nee met je voeten net zoals die pinao speler zonder handen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik begrijp de kritiek over moeilijk spelen en slecht scoren tegen de CPU eerlijk gezegd niet. Vooral verschil tussen 1 ster en 5 ster teams.
Ik speel zelf op legandary, tegen de laag genoteerde teams scoor ik heel moeilijk. Als je dat vergelijkt met werkelijke situatie is dat ook meestal zo. Het is eenmaal zo dat een lagere teams tegen de teams als Barca verdedigend gaan spelen. Voorbeeld: Rubin kazan- Barca. of Twente- Inter.
Al met al vind ik Fifa 11 goed spelen. Het klopt wel dat er aantal dingen niet goed zijn maar ja dat heb je bij elkeeeeeeee spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dersan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:41:
[...]

Wij hebben het over de PC versie, ik geloof best dat het op de console veel beter uitgewerkt is. EA brengt tot nu toe altijd een verneukte FIFA uit op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:20:
[...]

als je in staat was om begrijpend te lezen gaat het om de aanschaf van zn gamepad geval
Best moeilijk om jouw posts begrijpend te lezen. Gebruik eens hoofdletters bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Veel mensen zijn gefrustreerd over fifa 11 en een deel niet.

Fifa 11 is meer realisme zoals ik het zie, in het echt krijg je ook geen 20 kansen en kun je ook niet heel makkelijk een speler vrij zetten voor de goal.

In fifa 09/10 was het makkelijk, steek balletje, sprinten en bal kon er zo in
Nu is alles veel lastiger en is het oefenen oefenen en oefenen.

En De speciale eigenschappen van de spelers vind ik echt een +. Met messi ren je ook niet zomaar een mindere fysieke speler zomaar voorbij, dan moet je echt de kwaliteiten van messi (snel 1-2tje of goede schijnbeweging gebruiken) en je kan iedereen uitspelen als je de speler maar goed gebruikt. en dat goed gebruiken is een kwestie van oefenen.

Ik irriteer me ook wel s rot dat alles niet lukt of ik niet kan scoren, maar ik vind dit wel erg lijken of het echte voetbal waar ook veel misgaat en niet iedere pass even makkelijk is.

Persoonlijk vind ik de scheids goed fluiten en kom ik weinig/geen fouten in het spel tegen, maar misschien is dit mij nog niet opgevallen.

Ik heb vooral het idee dat er geklaagd wordt door spelers die het ping-pong voetbal gebruikte en altijd dezelfde aanvallen om te scoren, maar dat is mijn idee.

Ik vind fifa11 top! nu alleen online nog soepeler en dan ben ik happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Ik snap ook helemaal niks van al dat negatieve commentaar op het fysieke spel in Fifa 11, je kunt echt nog wel een speler voorbij gaan, het rechterpookje is nu heel erg belangrijk geworden, en skill-moves, bv. het wegdraaien van een tegenstander, ook.

Vind het qua gameplay echt een grote verbetering tov 10, waar inderdaad praktisch iedereen hetzelfde deed : ping-pong-ping-pong-goal.

Verder is het mij opgevallen dat itt 10, een verre pass in 11 eindelijk eens gevaarlijk kan zijn, in 10 werd ie echt altijd onderschept, ook de verre uittrap van de keeper was in 10 zinloos terwijl je daar nu vlijmscherp mee kunt counteren.

Nee, voor mij is 11 echt veel en veel beter dan 10.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
L1nt schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:
Ze vinden allemaal de Eredivisie te min voor ze.
Sportief moeten ze er ook op voorruit gaan. Vrij realistisch dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:28
@Henks: Leuk dat je Messi naar voren haalt: Ik speelde gister tegen een maat van mij.
Ik speelde met Man Unt. en hij met Barca.
Ik domineerde de hele wedstrijd, ik probeer veel, heel veel te tikken, maar voor dat doel wil het mij niet lukken.

Afijn, hij komt 2 keer met een counter aanzetten....2 doelpunten....Hoe?
2 keer wordt Messi in de loop aangespeeld, 2 keer kapt hij Ferdinand uit, trekt hij naar binnen en 2 keer schiet hij van +/- 20 meter in de kruising.

"WTF, hoe doe je dat?" vraag ik dan.
"Gewoon, schieten"

Damnit :( :X |:(

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
HenkS schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:44:
Veel mensen zijn gefrustreerd over fifa 11 en een deel niet.

Fifa 11 is meer realisme zoals ik het zie, in het echt krijg je ook geen 20 kansen en kun je ook niet heel makkelijk een speler vrij zetten voor de goal.

In fifa 09/10 was het makkelijk, steek balletje, sprinten en bal kon er zo in
Nu is alles veel lastiger en is het oefenen oefenen en oefenen.

En De speciale eigenschappen van de spelers vind ik echt een +. Met messi ren je ook niet zomaar een mindere fysieke speler zomaar voorbij, dan moet je echt de kwaliteiten van messi (snel 1-2tje of goede schijnbeweging gebruiken) en je kan iedereen uitspelen als je de speler maar goed gebruikt. en dat goed gebruiken is een kwestie van oefenen.

Ik irriteer me ook wel s rot dat alles niet lukt of ik niet kan scoren, maar ik vind dit wel erg lijken of het echte voetbal waar ook veel misgaat en niet iedere pass even makkelijk is.

Persoonlijk vind ik de scheids goed fluiten en kom ik weinig/geen fouten in het spel tegen, maar misschien is dit mij nog niet opgevallen.

Ik heb vooral het idee dat er geklaagd wordt door spelers die het ping-pong voetbal gebruikte en altijd dezelfde aanvallen om te scoren, maar dat is mijn idee.

Ik vind fifa11 top! nu alleen online nog soepeler en dan ben ik happy :)
Ik ben 100% akkoord. Man, wat beleef ik dikke fun met FIFA 11. Voetbal zoals het hoort te zijn. Het enige wat me ook nog ergert is dat het online idd niet altijd even soepel loopt. Maar qua gameplay hoor je mij niet klagen, ik speel FIFA 11 alvast veel liever dan FIFA 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

caoim schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Ik ben 100% akkoord. Man, wat beleef ik dikke fun met FIFA 11. Voetbal zoals het hoort te zijn. Het enige wat me ook nog ergert is dat het online idd niet altijd even soepel loopt. Maar qua gameplay hoor je mij niet klagen, ik speel FIFA 11 alvast veel liever dan FIFA 10.
tnx :)
ja tis nu gewoon heerlijk,. niet meer van die irritante spelers die ping-pongen en alleen maar lobjes gebruiken om de keeper te passeren, het blijft nu nog steeds een uitdaging als je alleen op de keeper afgaat, dus top!

al ben ik gisteren 1x helemaal weggetikt door Barcelona online, damn die kerel kon al heel goed spelen met Fifa11, maar dan heb ik er ook echt respect voor.

Vraagje: ik vind hands ook echt een leuke toevoeging als ik met mijn manager mode aan het spelen ben, dit heb ik dus aangezet. Staat dit bij online games altijd uit? is me namelijk niet opgevallen dat je online hands hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

KillaZ schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:00:
@Henks: Leuk dat je Messi naar voren haalt: Ik speelde gister tegen een maat van mij.
Ik speelde met Man Unt. en hij met Barca.
Ik domineerde de hele wedstrijd, ik probeer veel, heel veel te tikken, maar voor dat doel wil het mij niet lukken.

Afijn, hij komt 2 keer met een counter aanzetten....2 doelpunten....Hoe?
2 keer wordt Messi in de loop aangespeeld, 2 keer kapt hij Ferdinand uit, trekt hij naar binnen en 2 keer schiet hij van +/- 20 meter in de kruising.

"WTF, hoe doe je dat?" vraag ik dan.
"Gewoon, schieten"

Damnit :( :X |:(
ja idd, met spelers als messi en nog wat anderen (die als special skill dribbelen hebben) kun je ongelooflijk kort kappen. Hier moet je dus ook echt bewust mee bezig zijn als je dergelijke spelers in je team hebt, kort kappen en je kan naar binnen trekken en knallen.

De special skills van spelers, als je van te voren kijkt welke speler wat heeft en je gebruikt ze goed kun je hier een groot voordeel mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:28
Aan de andere kant, mijn laatste Fifa was Fifa 08 en ik had er pas 3 potjes tegen de CPU op zitten.

Misschien ben ik wat houterig in de afronding :o

Het was frustrerend om te zien dat 3 keer 1-op-1 met Rooney niet lukte (zelfs met geplaatst schot) en dat Messi hem even 2 keer in het kratje schiet vanaf 20 meter.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
zojuist online ranked kunnen spelen op de ps3 met mijn virtuele prof????

Bug?

[ Voor 6% gewijzigd door supercop7373 op 14-10-2010 12:02 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.