Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
The Great HooD schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

Kom op man, wat is dat nou weer voor argument. Natuurlijk weet ik dat je manual kan passen, maar waarom zou je dat in godsnaam aanzetten als je het ook zonder kan. Kijk dit klinkt tegenstrijdig maar zonder die assistance tegen iemand die wel met assistance speelt heeft natuurlijk een veel groter voordeel. Al wil je online gaan dan moet je wel met assistance spelen wil je een kans maken. PES heeft duidelijk ervoor gekozen dat je echt zelf moet passen, er is geen andere optie, zo moet iedereen zelf voetballen e niet de computer voor jou laten voetballen...
Je kunt een custom match spelen met manual controls, dan moet de tegentander ook manual controls gebruiken. Dus jou verhaal gaat niet op.

Daarbij denk ik dat iemand die met manual heel goed is echt wel voordeel heeft tegenover iemand die met assistance speelt. Je kunt immers helemaal zelf paasen zoals je wil, en dat geeft soms paasjes die de tegenstander niet verwacht. Daarbij gaan er nog al eens wat assisted paasjes mis en daar kan die speler dan niets aan doen, waar het bij jou puur om je eigen skill gaat. Als je dus goed genoeg bent om de meeste paasjes goed te geven zullen er meer paasjes goed gaan dan bij je tegenstander (dit vind ik zelf een beetje scheef, maar het is nu eenmaal zo).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:29:
[...]

Je kunt een custom match spelen met manual controls, dan moet de tegentander ook manual controls gebruiken. Dus jou verhaal gaat niet op.

Daarbij denk ik dat iemand die met manual heel goed is echt wel voordeel heeft tegenover iemand die met assistance speelt. Je kunt immers helemaal zelf paasen zoals je wil, en dat geeft soms paasjes die de tegenstander niet verwacht. Daarbij gaan er nog al eens wat assisted paasjes mis en daar kan die speler dan niets aan doen, waar het bij jou puur om je eigen skill gaat. Als je dus goed genoeg bent om de meeste paasjes goed te geven zullen er meer paasjes goed gaan dan bij je tegenstander (dit vind ik zelf een beetje scheef, maar het is nu eenmaal zo).
Je hebt online een zwaar nadeel, ja custom games leuk. Maar je gaat toch niet unranked spelen? Ik vind dat ze in Fifa alle control opties behalve manual eruit moeten slopen, dan is het pas echt skill tegen skill. Maar online wordt je zwaar weggespeelt als je alles manual gaat. EN je gaat er vannuit dat als je heel veel manual speelt je automatisch beter wordt, das ook fout ik ken zat mensen die fifa 10 de komende 10 jaar zouden kunnen doen met alles op manual en ik weet vrij zeker dat ze na die 10 jaar echt niet goddelijk goed zijn. Dat soort kunsten zijn voor een minderheid weggelegd. Als er nou 1000den mensen op manual gingen spelen ja dan komen ervanzelf wel een paar boven drijven.

Met andere worden, manual passing kan alleen in offline of tegenvrienden/unranked games. De lol van online komt van ranked games.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Altijd zo'n lekker gevoel he als ze er zo in gaan:
http://www.easports.com/media/play/video/40847634

En dan ook nog tegen een rivaal :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:36:
Altijd zo'n lekker gevoel he als ze er zo in gaan:
http://www.easports.com/media/play/video/40847634

En dan ook nog tegen een rivaal :D
Zo zitten ze er lekker in ja. Wat loopt een van die tegenstanders idioot terug naar het midden trouwens zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Zo zitten ze er lekker in ja. Wat loopt een van die tegenstanders idioot terug naar het midden trouwens zeg 8)7
Hahaha ja, als je daar soms op let he... Echt net robots af en toe :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:29:
[...]

Heb je FIFA uberhaupt wel gespeeld of niet?
Als je manual aanzet duurt het langer voordat jij een pass kan geven, aangezien je de kracht echt helemaal zelf moet bepalen, harder passen is dus langer drukken. Dit geeft een nadeel omdat die ander precies hetzelfde kan (weliswaar assisted maar 99/100 goed) alleen dan in een snellere handelingssnelheid. Hierdoor kan hij tikkend door de verdediging en jij 9/10 keer eerst moet aannemen omdat je nog niet klaar bent met het passen omdat het net wat langer duurt.

Ook m.b.t custom match is heel simpel, ik speel spellen omdat ik nog enige voldoening eruit wil halen, en dat is meestal competitief in het multiplayer gedeelte, ik ga dus geen unranked matches spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
The Great HooD schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:56:
Heb je FIFA uberhaupt wel gespeeld of niet?
Nee, ik baseer al mijn kennis over FIFA op het feit dat ik het mijn buurjongen een keer heb zien spelen. Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn?
Als je manual aanzet duurt het langer voordat jij een pass kan geven, aangezien je de kracht echt helemaal zelf moet bepalen, harder passen is dus langer drukken. Dit geeft een nadeel omdat die ander precies hetzelfde kan (weliswaar assisted maar 99/100 goed) alleen dan in een snellere handelingssnelheid. Hierdoor kan hij tikkend door de verdediging en jij 9/10 keer eerst moet aannemen omdat je nog niet klaar bent met het passen omdat het net wat langer duurt.
Ja, dit is een nadeel, maar als je goed genoeg bent in manual weegt dit niet op tegen de voordelen. Als je niet goed genoeg bent, nou jammer dan maar dan moet je gewoon niet tegen assisted mensen spelen. Dat is net zoiets als offline tegen legendary gaan doen terwijl je niet eens van amateur kan winnen en dan gaan zeuren dat het te moeilijk is 8)7

Als je tegen assisted wil winnen met manual moet je natuurlijk heel goed zijn, maar dat lijkt me logisch.

En het tikken kan ook in manual best hoor, je kunt al beginnen met paasen lang voordat je de bal hebt. Dat moet met assisted controls ook en met manual controls is het niet anders. Alleen lange paasjes zul je soms een stap meer doorlopen omdat je langer moet inhouden.
Ook m.b.t custom match is heel simpel, ik speel spellen omdat ik nog enige voldoening eruit wil halen, en dat is meestal competitief in het multiplayer gedeelte, ik ga dus geen unranked matches spelen...
Dat is jouw keuze. Je laat het overkomen alsof het onmogelijk is om met manual controls te spelen, wat gewoon onzin is.

En als je assisted controls eruit schopt dan hou je geen spelers meer over. Er zijn er maar bar weinig die met alles op manual spelen en dan ook nog enige kans van winnen hebben, het is gewoon een stuk moeilijker en het hele vriendschappelijke aspect van fifa (lekker op de bank met vrienden een potje voetballen) is er dan gewoon niet meer bij.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 07-10-2010 20:10 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

Nee, ik baseer al mijn kennis over FIFA op het feit dat ik het mijn buurjongen een keer heb zien spelen. Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn?

Als je FIFA al langer had gespeeld was het sowieso wel duidelijk geweest dat het custom passen gewoon echt bullshit is bij FIFA, custom passen is custom passen en niet ergens in de controls gaan kloten dat je het op manual moet zetten dan het leuke er toch al gauw vanaf als je tegenstander niet met die controls speelt

[...]

Ja, dit is een nadeel, maar als je goed genoeg bent in manual weegt dit niet op tegen de voordelen. Als je niet goed genoeg bent, nou jammer dan maar dan moet je gewoon niet tegen assisted mensen spelen. Dat is net zoiets als offline tegen legendary gaan doen terwijl je niet eens van amateur kan winnen en dan gaan zeuren dat het te moeilijk is 8)7

Speel ik manual?
Nee dat doe ik niet, om de simpele reden dat ik gewoon mee wil komen in de online potten, als je hem op manual zet loop je gewoon al 3 stappen achter.

En het tikken kan ook in manual best hoor, je kunt al beginnen met paasen lang voordat je de bal hebt. Dat moet met assisted controls ook en met manual controls is het niet anders. Alleen lange paasjes zul je soms een stap meer doorlopen omdat je langer moet inhouden.

Je zegt het zelf al. Mijn potjes FIFA worden op hoog niveau gespeeld, dat ene stapje meer is dus al fataal...

[...]

Dat is jouw keuze. Je laat het overkomen alsof het onmogelijk is om met manual controls te spelen, wat gewoon onzin is.

Dit is ook weer onzin, het is wel degelijk mogelijk alleen wil ik zeggen dat FIFA niet met manual passing aan moet komen als het nog voor 80% assisted is. FIFA 11 is voor mij dus grotendeels 10,5 en mensen zeggen dat ze manual moeten passen moeten even naar PES11 komen, daar is manual passing ook echt manual passing, en bovenal voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

[...]

Bij Custom Match kan je ook gewoon voor een Ranked Match kiezen. Dan filter je op Ranked Match en Manual controls. Dan speel je een Ranked Match die mee telt voor de MANUAL Leaderbords. Die kan je bekijken onder Head to Head en dan Leaderbords. En dan met L2 kiezen voor Manual only.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 07-10-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
The Great HooD schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:15:
Als je FIFA al langer had gespeeld was het sowieso wel duidelijk geweest dat het custom passen gewoon echt bullshit is bij FIFA, custom passen is custom passen en niet ergens in de controls gaan kloten dat je het op manual moet zetten dan het leuke er toch al gauw vanaf als je tegenstander niet met die controls speelt
Ik hoop dat je wel doorhad dat dat sarcasme was. Natuurlijk heb ik wel eens fifa gespeeld, ik speel het al vanaf world cup '98.

En custom passen is onzin omdat je het in een menu moet aanzetten? Logisch...
The Great HooD schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:15:Dit is ook weer onzin, het is wel degelijk mogelijk alleen wil ik zeggen dat FIFA niet met manual passing aan moet komen als het nog voor 80% assisted is. FIFA 11 is voor mij dus grotendeels 10,5 en mensen zeggen dat ze manual moeten passen moeten even naar PES11 komen, daar is manual passing ook echt manual passing, en bovenal voor iedereen!
Hoezo "komt FIFA met manual passing aan". Het is al minstens sinds FIFA09 mogelijk, misschien zelfs eerder, op dezelfde manier als nu. Het is niets nieuws maar je laat het lijken alsof FIFA11 is gebaseerd op het manual passing en alsof dat de belangrijkste nieuwe feature is 8)7
En wie is tegen wie aan het zeggen dat ze manual moeten passen? Dat mag iedereen toch zeker zelf weten. Jij wil blijkbaar graag op manual spelen, nou dan doe je dat toch? En als je dat op FIFA niet leuk vindt dan ga je toch lekker PES spelen? Ik kan er niet mee zitten hoor.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:09:
[...]

Je hebt online een zwaar nadeel, ja custom games leuk. Maar je gaat toch niet unranked spelen? Ik vind dat ze in Fifa alle control opties behalve manual eruit moeten slopen, dan is het pas echt skill tegen skill. Maar online wordt je zwaar weggespeelt als je alles manual gaat. EN je gaat er vannuit dat als je heel veel manual speelt je automatisch beter wordt, das ook fout ik ken zat mensen die fifa 10 de komende 10 jaar zouden kunnen doen met alles op manual en ik weet vrij zeker dat ze na die 10 jaar echt niet goddelijk goed zijn. Dat soort kunsten zijn voor een minderheid weggelegd. Als er nou 1000den mensen op manual gingen spelen ja dan komen ervanzelf wel een paar boven drijven.

Met andere worden, manual passing kan alleen in offline of tegenvrienden/unranked games. De lol van online komt van ranked games.
Fifa komt met elk jaar een nieuw spel, als je alles manual zou doen, zodat je op den duur echt kunt zie wie skilled is etc, dan gaan er veel mensen gewoon afhaken. Nu is het voor een wat breder publiek ( ook voor de online opties ) je kan het uitschakelen als je het vervelend vindt, ik begrijp je punt hierin wel. Maar het is niet zoals met bv CS dat je doormiddel van jaren ervaring skils op doet om jezelf zo te kunnen onderscheiden van de rest. Uiteraard heb je dat nu ook wel met fifa, dat mensen er beter in zijn, maar over het algemeen begint iedereen redelijk weer op 0 zodra er een nieuwe fifa uit is. Hoe jij het ziet is meer voor een spel dat je jaren blijft spelen dezelfde versie dan ook.
Ik snap je punt, maar denk er zelf anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin allemaal over full manual. Volgens mij worden er twee dingen door elkaar gehaald: full manual en de iets minder assisted passing optie.
Kan wel merken dat SR8 de enige is die bekend is met full manual ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:11
Ik ben dit jaar overgestapt van PES naar Fifa, nadat ik de beide demo's gespeeld heb. Ik zal eerlijk zeggen ook al vraag ik mij af of mensen het geloven, het passen in PES ging veel beter en sneller dan Fifa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 09:42
Damn, wordt je team automatisch slechter wanneer je Key Player wordt? Ik begin net mn tweede seizoen met mijn VP, bij dezelfde club gebleven, en tegelijkertijd Key Player geworden, maar opeens komt geen enkele pass van mijn medespelers aan. Erg vervelend, grr.

[ Voor 2% gewijzigd door mat.hi.as op 07-10-2010 21:41 . Reden: Key man != Key Player ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:47
Zijn de statistieken van online matches gereset of zo. Ik sta weer op 200 punten en niveau 1.

Waar is dat goed voor geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:37:
Ik ben dit jaar overgestapt van PES naar Fifa, nadat ik de beide demo's gespeeld heb. Ik zal eerlijk zeggen ook al vraag ik mij af of mensen het geloven, het passen in PES ging veel beter en sneller dan Fifa....
En is dat dan nog wel realistisch? Hoe het nu gaat in Fifa vind ik juist vet, hoevaak zie je in het echt wel niet dat passes niet goed gaan, zo komt denk ik 50% van de goals op gang in het echt, dat heb je nu ook veel meer, doordat je te traag met aannemen bent en de tegenstander de bal zo makkelijker kan afpakken. Dat is juist echter en dat wil ik in een footie, maar goed dit gaat ergens anders over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Zijn er meer mensen die last hebben dat je opstelling af en toe veranderd?
Erg vreemd is me nu al een aantal keren overkomen, dat de linksback ineens op rechtback staat en andersom of dat een wisselspeler er ineens instaat die ik helemaal niet erin gezet had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
supercop7373 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:10:
Zijn de statistieken van online matches gereset of zo. Ik sta weer op 200 punten en niveau 1.

Waar is dat goed voor geweest dan?
Dat viel me net ook op :'(
Als ik op het score board kijk, dan hebben de maten uit de lijst nog wel het aantal punten wat ze hadden.

Ik zat op 1100 oid :(
Op eafootballworld.com staan ook geen recente wedstrijden
Op xbox btw

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 07-10-2010 23:05 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:04:
[...]

Dat viel me net ook op :'(
Als ik op het score board kijk, dan hebben de maten uit de lijst nog wel het aantal punten wat ze hadden.

Ik zat op 1100 oid :(
Op eafootballworld.com staan ook geen recente wedstrijden
Op xbox btw
EA heeft eindelijk de flag glitch gefixed maar ze moesten helaas wel de leaderbords resetten omdat ze top100 al weer vol zat met die cheaters. Nu zullen er geen tot heel weinig cheaters op de leadersbords te vinden zijn.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Aha, waar heb je dat gevonden?

BTW, flag glitch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Lees het topic een keer door aub om herhaling te voorkomen, en anders zoek op flag glitch. Zowel op google als in het topic zul je het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
P-aul schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:54:
Zijn er meer mensen die last hebben dat je opstelling af en toe veranderd?
Erg vreemd is me nu al een aantal keren overkomen, dat de linksback ineens op rechtback staat en andersom of dat een wisselspeler er ineens instaat die ik helemaal niet erin gezet had...
Dat niet zozeer maar wel dat er plots compleet andere namen in de opstelling lijst staan en dat hij daarna in de arena vastloopt en dat ik dan mijn PS3 opnieuw kan opstarten omdat hij niks meer doet..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelovelijk.

Fifa heeft me echt verbaasd ( negatief ) dit jaar. Er zitten ontzettend veel 'foutjes' in FIFA 11. Ik wil gewoon een basic voetbal game waar je gewoon een lekker potje zowel online als offline kan voetballen. In plaats van alle aandacht te stoppen in kansloze toevoegingen elk jaar. Nu kan je weer met een keeper spelen, wat een bull****

Ik had online een win reeks op gebouw van 12-1-2 en nu resetten ze alles weer? Laat ze op voorhand een stabiel spel ontwikkelen ffs! Daarbij werd ik bij de 2 losses uit de server gekickt van EA en verlies je automatisch met 0-3. Ik ben net weer begonnen en stond 2 wedstrijden voor en allebei van EA gedisconnect. Thanks EA,

Ben de afgelopen jaren een trouwe fan geweest, maar dit trek ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ach, dat waren maar 15 potjes, ik zat minimaal op het vierdubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik vind het juist beter dat het gereset is.
Dat kan je verwachten.

Had gister in begin maar 1 disconnect, rest van de potjes ging het wel goed.
Eens kijken hoe het vanavond/vannacht is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:04

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb eens een tijdje op internet zitten zoeken naar de verdiensten lijst in FIFA11. Kon dit wel gebruiken om mijn VP een beetje sneller te laten upgraden.

Weet iemand of er online een lijst staat waar alle verdiensten opstaan voor je VP? Dan zou ik deze ook graag willen inzien. Dit vind ik namelijk wat handiger werken dan dat ik steeds naar het menu moet gaan etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mars18 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 07:55:
Ik vind het juist beter dat het gereset is.
Dat kan je verwachten.

Had gister in begin maar 1 disconnect, rest van de potjes ging het wel goed.
Eens kijken hoe het vanavond/vannacht is
Oh, beter is het zeker, iig geen cheaters meer op de lijst.
Voor jou zeker beter, jij was je streak kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
cypher21 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:13:
[...]

Oh, beter is het zeker, iig geen cheaters meer op de lijst.
Voor jou zeker beter, jij was je streak kwijt ;)
Ik had iets van 55- 29 ( Waarvan 10 keer disconnects )

Maar ik ging gister met Oranje ( Sfeer proeven voor vanavond Nederland ) online.
Tegen Duitsland in de Arena.

1. De camera in de Arena is echt irritant laag.
2. De verdediging van nederland is om te huilen, zit tussen de 70 en 74.

Ik verloor 1-0 door een lullig doelpunt, maar het speelde voor geen meter vond ik.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Mars18 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:15:
[...]

Ik had iets van 55- 29 ( Waarvan 10 keer disconnects )

Maar ik ging gister met Oranje ( Sfeer proeven voor vanavond Nederland ) online.
Tegen Duitsland in de Arena.

1. De camera in de Arena is echt irritant laag.
2. De verdediging van nederland is om te huilen, zit tussen de 70 en 74.

Ik verloor 1-0 door een lullig doelpunt, maar het speelde voor geen meter vond ik.
Hebben ze NL precies nagemaakt! _/-\o_

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat nou als jij elke dag probeerde online te spelen en je had nu al 15 losses door Disconnects?

Was je toch ook blij geweest met een reset;)

Tuurlijk is het allemaal vervelend, maar hun moeten ook een lijn trekken. Persoonlijk heb ik denk ik meer klachten gehad over Disconnect dan dat er mensen waren die het niet hadden (kijk daarbij alleen maar op tweakers al).

Hopelijk patchen ze die scheids wel, want hij fluit erg snel bij kleine dingetjes. Tevens zijn die Hands bellen echt te snel -_-'
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:46:
Ongelovelijk.

Fifa heeft me echt verbaasd ( negatief ) dit jaar. Er zitten ontzettend veel 'foutjes' in FIFA 11. Ik wil gewoon een basic voetbal game waar je gewoon een lekker potje zowel online als offline kan voetballen. In plaats van alle aandacht te stoppen in kansloze toevoegingen elk jaar. Nu kan je weer met een keeper spelen, wat een bull****

Ik had online een win reeks op gebouw van 12-1-2 en nu resetten ze alles weer? Laat ze op voorhand een stabiel spel ontwikkelen ffs! Daarbij werd ik bij de 2 losses uit de server gekickt van EA en verlies je automatisch met 0-3. Ik ben net weer begonnen en stond 2 wedstrijden voor en allebei van EA gedisconnect. Thanks EA,

Ben de afgelopen jaren een trouwe fan geweest, maar dit trek ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Oxigeon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:01:
Ik heb eens een tijdje op internet zitten zoeken naar de verdiensten lijst in FIFA11. Kon dit wel gebruiken om mijn VP een beetje sneller te laten upgraden.

Weet iemand of er online een lijst staat waar alle verdiensten opstaan voor je VP? Dan zou ik deze ook graag willen inzien. Dit vind ik namelijk wat handiger werken dan dat ik steeds naar het menu moet gaan etc.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/5700.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hartelijk dank, zal de link eens even opslaan. Misschien dat ik anders zelf eens ff een lijst ga opstellen in het Nederlands. Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker. Zo kun je dan ook makkelijk aangeven in excel welke je al gehad hebt en welke niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Oxigeon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:24:
Hartelijk dank, zal de link eens even opslaan. Misschien dat ik anders zelf eens ff een lijst ga opstellen in het Nederlands. Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker. Zo kun je dan ook makkelijk aangeven in excel welke je al gehad hebt en welke niet :)
En die ga je ook hier plaatsen?? :P

* Hint, hint *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

ik ben nu overigens bezig met career als player/manager.
Kan ik nu ook opgeroepen worden voor het Nederlands Elftal of??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

psvjw schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:50:
[...]

En die ga je ook hier plaatsen?? :P

* Hint, hint *
Als ik hem afheb wel :). Zal wel eventjes duren uiteraard want heb niet zo heel veel vrije tijd (er moet natuurlijk ook nog gefifa't worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Kunnen ze niet ff een "tackle" patch uitbrengen? Volgens mij krijgen evert en yuri een harde plasser van dat woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
RemkoDJ schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:45:
Kunnen ze niet ff een "tackle" patch uitbrengen? Volgens mij krijgen evert en yuri een harde plasser van dat woord.
Patch is er al, commentaar op Engels zetten ;)

Verschrikkelijk slecht zeg dat commentaar van evert en yuri,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
De lijst met accomplishment met je VP kun je gewoon vinden via http://www.ea.com/uk/football/ of http://www.ea.com/nl/voetbal/ waarna je naar my player hub gaat. Even statistics aanklikken en dan more statistics. Dan zie je accomplishments staan en zie je precies welke je zelf al gehaald hebt en welke niet (als je je PS3 of 360 iig met internet verbonden hebt).

Aangezien dit heel makkelijk is zal ik het wel even in excel gooien als ik daar mensen mee kan helpen.

Edit:
De opsomming in Excel
http://www.mediafire.com/?h3rd0fb4lmvu8iu

[ Voor 10% gewijzigd door Kluutmaran op 08-10-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:01:

Weet nog niet of er al iemand geantwoord had, maar hier.

http://hubpages.com/hub/F...ct-your-Virtual-Pro-Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

WTF gewoon, misschien dat jullie dat al door hadden, maar al mijn stats zijn gewoon weg van head to head. iedereen moet weer gewoon opnieuw beginnen??

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wow kluutman thx!
Royz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:13:
WTF gewoon, misschien dat jullie dat al door hadden, maar al mijn stats zijn gewoon weg van head to head. iedereen moet weer gewoon opnieuw beginnen??
http://forum.ea.com/uk/posts/list/19033.page

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Royz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:13:
Misschien dit topic eens doornemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Pff wat een drama, iedereen resetten. Heb eigenlijk geen zin meer nu om weer opnieuw te spelen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

zijn er hier meer mensen die zich in fifa niet kunnen aanmelden bij EA?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik weet niet hij liep zojuist vast tijdens een VP online match, kon ik nog wel op start afsluiten duwen maar naar het menu ging die niet meer. Nu heb ik wel weer gewoon verbinding.

Edit:
Nu word ik van de server gegooid :( en kan ik ook niet meer connecten. KAKSERVERS bij EA!

[ Voor 21% gewijzigd door Kluutmaran op 08-10-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een briljant spel. Speelt heerlijk, veel vrijer dan FIFA 10, prachtige graphics, en het mooie is dat met de controls op manual je echt skills op moet bouwen. Maar los van dat blijft het enorm leuk om het met wat vrienden op de bank tegen elkaar op te nemen.

Speelsnelheid (die op 'normal' staat ingesteld) is wel vreemd, het ene potje gaat erg traag, een ander potje ligt het tempo enorm hoog, met telkens 3-sterren clubs.

O, maar als ik met m'n mannetje helemaal bovenin of onderaan het veld ga lopen dan springt het beeld ineens naar een donkerdere setting (op de Xbox), is dit normaal?

Wat dan wel nog jammer is, is dat de scheidsrechter nogal eens zijn kaart in de lucht buiten beeld steekt, zodat je in eerste instantie niet ziet welke kleur 't is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bosluis schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:27:
[...]

Misschien dit topic eens doornemen?
Neeh, geen behoefte aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
AAahh ik moet echt m'n kansen gaan benutten. Ik heb soms super vette acties, heel mooie voorzetten enzo, maar ze gaan er maar niet in... Kopballen allemaal op de keeper, schoten allemaal naast. Vervelend :p

Verder vind ik het echt stront vervelend dat mensen meteen leaven als het ze niet bevalt welk team je kiest. Ik speel vaak met Spanje en 9/10 mensen leaved meteen zodra ik naar spanje toe ga. Wat een onzin! Geef gewoon even aan dat je niet tegen Spanje wil spelen dan heb ik daar respect voor en pak ik een ander team. Nee, men quit meteen en dan kan ik weer terug naar het menu om weer een nieuwe iemand te zoeken... Duurt echt minutenlang om een wedstrijd met spanje te kunnen spelen op deze manier.

Waarom zit er niet een functie in dat je op X drukt in het team kies menu dat er dan staat "I'd rather not play against this team" ofzo... Dat is toch handig? Meteen duidelijk en dan kan de tegenstander een ander team nemen of zelf leaven als hij dat niet wil.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
@NickThissen Je kunt ook zelf een normaler team kiezen als Real, Barca, Milan, Chelsea, Arsenal. Het is toch normaal dat mensen niet tegen Spanje willen spelen, net als dat mensen niet tegen World XI of Classic XI willen spelen. Mijne staat altijd standaard op PSV en als de tegenstander dan ook een team met evenveel sterren kiest speel ik daarmee anders speel ik met Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hou je mond dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kluutmaran schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:12:
@NickThissen Je kunt ook zelf een normaler team kiezen als Real, Barca, Milan, Chelsea, Arsenal. Het is toch normaal dat mensen niet tegen Spanje willen spelen, net als dat mensen niet tegen World XI of Classic XI willen spelen. Mijne staat altijd standaard op PSV en als de tegenstander dan ook een team met evenveel sterren kiest speel ik daarmee anders speel ik met Real Madrid.
Misschien vind ik het wel gewoon leuker om met Spanje te spelen? Zoals ik al zei, als iemand dat niet wil dan heb ik daar respect voor en dan pak ik gewoon een ander team. Maar laat dat dan gewoon weten ipv meteen te leaven, geef me in ieder geval een kans om een ander team te nemen. Ik had een tijdje zelfs standaard het team op spanje staan, maar dat heb ik alweer weg gedaan (standaard NL nu) anders zijn ze al weg voordat ik uberhaupt kan zien dat er een tegenstander is :/

Ik vind het gewoon leuker om met betere teams te spelen omdat ze minder snel moe worden en leukere acties kunnen uithalen. In FIFA10 waren deze teams soms wat overpowered maar in 11 vind ik dat best meevallen. Daarbij speel ik ook niet met spanje tegen iemand die een 4.5 of lager team pakt, dan vind ik het zelf ook niet leuk (en dan schaam ik me als ik verlies :+ ) en pak ik ook een ander team.

Maar meestal kies ik standaard spanje, en dan wacht ik om te kijken of de tegenstander ook een 5-sterren team neemt. Zo niet, dan wissel ik.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 08-10-2010 18:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 10:26
cypher21 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Patch is er al, commentaar op Engels zetten ;)

Verschrikkelijk slecht zeg dat commentaar van evert en yuri,
Tenenkrommend, echt elke wedstrijd minstens 20x dat tackle-verhaal... Daarom maar gauw op Engels gezet, anders had ik er nog wel mee kunnen leven, 't is af en toe nog best grappig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mr.Myst schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:42:
[...]

Tenenkrommend, echt elke wedstrijd minstens 20x dat tackle-verhaal... Daarom maar gauw op Engels gezet, anders had ik er nog wel mee kunnen leven, 't is af en toe nog best grappig ook.
Ik heb vanaf FIFA09 al standaard het commentaar op engels. Jezus wat is dat slecht in het nederlands zeg. Het is echt ingesproken alsof ze een audio-boek aan het voorlezen zijn. Totaal geen emotie (en als er wel emotie is is het pijnlijk duidelijk gespeeld).

Maar ja het engelse commentaar is ook niet alles. Er zitten ook wel heel veel dezelfde samples als vorig jaar in vind ik, die was ik na een maand FIFA10 al zat en nu hoor ik ze nog steeds.
Vind het wel grappig als ze opeens aan een heel verhaal beginnen en compleet de wedstrijd lijken te vergeten. Meestal stoppen ze wel midden in hun verhaal als er gescoord wordt ofzo, maar soms lullen ze gewoon door. Ik had zelfs een keer dat ik scoorde in hun verhaal, tegenstander quit, en het verhaal ging nog een halve minuut door terwijl ik al in het menu zat _/-\o_ Teveel moeite om even een audio bestandje te stoppen? :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
NickThissen schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Ik heb vanaf FIFA09 al standaard het commentaar op engels. Jezus wat is dat slecht in het nederlands zeg. Het is echt ingesproken alsof ze een audio-boek aan het voorlezen zijn. Totaal geen emotie (en als er wel emotie is is het pijnlijk duidelijk gespeeld).

Maar ja het engelse commentaar is ook niet alles. Er zitten ook wel heel veel dezelfde samples als vorig jaar in vind ik, die was ik na een maand FIFA10 al zat en nu hoor ik ze nog steeds.
Vind het wel grappig als ze opeens aan een heel verhaal beginnen en compleet de wedstrijd lijken te vergeten. Meestal stoppen ze wel midden in hun verhaal als er gescoord wordt ofzo, maar soms lullen ze gewoon door. Ik had zelfs een keer dat ik scoorde in hun verhaal, tegenstander quit, en het verhaal ging nog een halve minuut door terwijl ik al in het menu zat _/-\o_ Teveel moeite om even een audio bestandje te stoppen? :P
't Commentaar is inderdaad echt treurig. Ik had ook altijd het commentaar op Engels staan, eigenlijk sinds WC2010 weer Nederlands erop gezet. Dit commentaar is echter nog slechter dan in WC2010 ;(
't Leeft wel meer wanneer het commentaar in het Engels is, maar toch vond ik het commentaar van een aantal jaren geleden (2006/2007 en daarvoor) eigenlijk levendiger. Martin Tyler / Andy Gray :D

En ja, die zaten ook in Fifa10, maar toch vond ik 't daarvoor beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Geweldig spel laat ik dat voorop stellen maar wat jammer van al die bugs en rare dingen.. Niet te begrijpen ik neem toch aan dat ze alles uitvoerig testen van te voren? En breng het spel anders een maand later uit kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
P-aul schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:07:
Geweldig spel laat ik dat voorop stellen maar wat jammer van al die bugs en rare dingen.. Niet te begrijpen ik neem toch aan dat ze alles uitvoerig testen van te voren? En breng het spel anders een maand later uit kom op zeg.
En dan een maand inkomsten kwijt aan iedereen die nu PES koopt ipv FIFA. Zo werkt het helaas wel. Ze brengen liever een buggy spel een maand eerder uit dan een compleet spel een maand later. Niet dat ik FIFA11 echt buggy vind ofzo, sure er zitten wat rare irritante dingetjes in maar er zijn toch wel VEEL ergere spellen hoor :/ Als je je even indenkt hoe complex zo'n spel wel niet moet zijn dan is het niet meer dan logisch dat zo'n kleine foutjes erin zitten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Grappemaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Zit met het volgende "probleem"

Heb een cariere gestart als Manager bij Ajax... Heb netjes alle spelers, maar ook mijn Virtuele Prof staat daar tussen... Wil eigenlijk gewoon (net als in Fifa 10) het standaard team besturen. :)

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Sinds vanavond is mijn Fifa niet meer speelbaar.

Als ik in managermode een speler van de basis 11 wil switchen met een reserve loopt het spel gewoon vast. Als ik dan via de PS knop kies voor spel afsluiten, dan herstart mijn PS3 gewoon.

Nu even alle save data verwijderen en spel opnieuw laten installeren en patchen, kijken wat er gebeurt.

Edit: bug gevonden

Voordat ik de freezes kreeg had ik via hoofdmenu clubtransfers toegepast en daarna nieuwe career gestart. Had even om te kijken alle rosters gerestored, nieuwe career gedaan en dan loopt hij niet vast.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-10-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als ik eenmaal als Player Manager begonnen met een club, wordt de achievement om Player Manager of Manager te worden nogal moeilijk zeker.

It’s in the Blood! 25
Go from being a Player to the Manager (or Player Manager) in Career Mode

Nou ja, dan maar seizoen extra starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
mvdb1982 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:20:

Heb een cariere gestart als Manager bij Ajax... Heb netjes alle spelers, maar ook mijn Virtuele Prof staat daar tussen... Wil eigenlijk gewoon (net als in Fifa 10) het standaard team besturen. :)

Wat doe ik fout?
Ga naar je VP bewerken en zet je VP in een ander team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdb1982 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:20:

Wat doe ik fout?
Je hoeft hem toch niet op te stellen? Maar ik zou het wel doen als je ook clubs of pro matches gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu echt geen manier om tijdens online potjes niet enkel je formatie in te laden én je spelersselectie?
Ik krijg mijn wijzigingen gewoon niet binnen 40 seconden gedaan :(

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:28:
wat blijft die scheids toch raar fluiten, slide tackle, je speelt de bal en een gele kaart ja wtf :S
Je moet voor de grap dan eens zo'n situatie in slow motion in de herhaling bekijken.

Ik had bijvoorbeeld een situatie dat ik een tackle inzette, mijn tegenstander totaal niet leek te raken maar toch een gele kaart kreeg. Wat uit de herhaling bleek was dat tijdens het uitvoeren van de tackle de hand van mijn speler dwars door de bovenbeen van de de tegenstander ging wat dus resulteerde in een gele kaart. Dit is zo'n bug waarvan ik hoopte dat ze die er bij fifa 11 uit gehaald zouden hebben, wat dus helaas niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:12:
Waarom is het begrijpelijk dat mensen niet tegen Spanje willen spelen?
Veel clubteams zijn beter dan de nationale elftallen. Dat is ook niet raar. Een grote europese club heeft immers de beste internationals op elke positie.
Nederlands elftal tegen Barcelona of Chelsea... ik zie nederland niet 1-2-3 IRL winnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zou graag een update zien met:

- minder snel hands
- beter geluid bij het raken van lat of paal
- betere speelbaarheid bij online Pro Clubs (ik en wat vrienden ondervinden een net iets te grote vertraging na het indrukken van de knoppen)

Overigens rectificeer ik mijn post mbt de penalties. Als je het eenmaal door hebt is het 1) simpel en 2) spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:33:
Ik zou graag een update zien met:

- minder snel hands
- beter geluid bij het raken van lat of paal
- betere speelbaarheid bij online Pro Clubs (ik en wat vrienden ondervinden een net iets te grote vertraging na het indrukken van de knoppen)

Overigens rectificeer ik mijn post mbt de penalties. Als je het eenmaal door hebt is het 1) simpel en 2) spannend :)
Als het hands is is het gewoon hands daar kan je niks aan doen als je het aan hebt. Dus als je er helemaal niks mee te maken wilt hebben zet je hands gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41214093

en wie maakt er een eigen goal?? :+

enne WTF Scheids....je fluit toch niet midden in een aanval af !!!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41223160

[ Voor 41% gewijzigd door Player1S op 09-10-2010 12:15 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Striptease schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:58:
[...]

Ga naar je VP bewerken en zet je VP in een ander team
Bedankt! Inderdaad, had ik zelf ook kunnen verzinnen. :D
Had mijn VP eerst als "vrije speler" gezet, maar dat was dus niet de oplossing...

Moet eerlijk zeggen dat ik wel even moet wennen... Maar Fifa 11 is voor mij weer de voetbalgame van dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Waarom is het begrijpelijk dat mensen niet tegen Spanje willen spelen?
Veel clubteams zijn beter dan de nationale elftallen. Dat is ook niet raar. Een grote europese club heeft immers de beste internationals op elke positie.
Nederlands elftal tegen Barcelona of Chelsea... ik zie nederland niet 1-2-3 IRL winnen hoor.
Spanje
Aanval 86
Middenveld 84
Verdediging 83

Real Madrid
Aanval 83
Middenveld 83
Verdediging 80

Barcelona
Aanval 84
Middenveld 83
Verdediging 81

Chelsea
Aanval 82
Middenveld 80
Verdediging 81

Snap je nu nog niet waarom niemand tegen Spanje wil spelen? Normaal gesproken zijn clubteams beter ja maar in het geval van Spanje niet. 5* tegen 5* wil niet zeggen dat je gelijkwaardige teams hebt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Spanje
Aanval 86
Middenveld 84
Verdediging 83

Real Madrid
Aanval 83
Middenveld 83
Verdediging 80

Barcelona
Aanval 84
Middenveld 83
Verdediging 81

Chelsea
Aanval 82
Middenveld 80
Verdediging 81

Snap je nu nog niet waarom niemand tegen Spanje wil spelen? Normaal gesproken zijn clubteams beter ja maar in het geval van Spanje niet. 5* tegen 5* wil niet zeggen dat je gelijkwaardige teams hebt he...
En in dit geval zal niemand met Chelsea tegen Barcelona willen?
De verschillen zijn nu niet echt groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

vind het toch nog steeds knap dat ze toch op een of andere manier kunnen simuleren dat het soms wel loopt en soms niet.

Speel eerst tegen Heerenveen in de beker. Staan 9e in de competitie. Niks lukt, kansen mislukken, uiteindelijk in de laatste minuut van de verlenging toch nog penaltie mee welke benut wordt.

Vervolgens in de competitie tegen Utrecht die op dat moment 2e stond in de competitie. Speel ik 6-0 zoek. Acties lukken, kansen gaan erin.

Net echt. Ene weekend heb je het moeilijk tegen een minder team en het team waar je van kunt verliezen speel je zoek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
vitesse hebben ze ook erg goed gemaakt. Die gingen mij truckjes doen niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

iemand trouwens al opgevallen dat NEC en NAC de keepers-shirts erin hebben zitten?

Bij de andere teams is het me nog niet opgevallen maar ik weet iig 100% zeker dat die van Twente er niet in zit en geloof van Ajax ook niet.

[edit]Feyenoord ook....

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 09-10-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:54:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41214093

en wie maakt er een eigen goal?? :+

enne WTF Scheids....je fluit toch niet midden in een aanval af !!!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41223160
dan had je wss al lang de verlenging uitgespeeld en wordt er ud afgefloten, jammer van je aanval had je dan maar eerder mee moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Pfff, stel je Eriksen op bij Ajax, speelt hij écht onzichtbaar! :')

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41235041

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 04-10 17:54
L1nt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:32:
iemand trouwens al opgevallen dat NEC en NAC de keepers-shirts erin hebben zitten?

Bij de andere teams is het me nog niet opgevallen maar ik weet iig 100% zeker dat die van Twente er niet in zit en geloof van Ajax ook niet.

[edit]Feyenoord ook....
Bij mij zit het keepersshirt van ajax er gewoon in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het gaat wel lekker online

15-2-4 nu :)

Nog steeds werkt die flag glitch, echt dramatisch.
Maar een mederwerker van EA heeft me beloofd dat er nog een patch komt.

@marcelnl yep we know. We have another fix but are delaying deploy to make sure its solid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Mr.Myst schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:45:
Pfff, stel je Eriksen op bij Ajax, speelt hij écht onzichtbaar! :')

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41235041
lol die kende ik nog niet. Wel realistisch want in het echt zie je 'm ook bijna nooit 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 21:39
Even een (domme) vraag. Ik was als Speler/Manager aan het seizoen begonnen. Met mijn VP kon ik het niet waar maken en werd halverwege het seizoen ontslagen. Krijg toch nog een aanbieding om bij een ander team te komen managen.

Maar nu ben ik mijn VP kwijt. HIj staat niet op de lijst van mijn nieuwe club, en kan hem ook niet op de lijst bij mijn oude club terug vinden. Ik heb ook al spelers van mijn nieuwe club verkocht. Maar mijn VP is van de bodem verdwenen.

Moet ik overnieuw beginnen? Of is mijn VP nog ergens te vinden?

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:55:

@marcelnl yep we know. We have another fix but are delaying deploy to make sure its solid.
Dus de stats worden vast weer gereset daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

i-dj schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:48:
Even een (domme) vraag. Ik was als Speler/Manager aan het seizoen begonnen. Met mijn VP kon ik het niet waar maken en werd halverwege het seizoen ontslagen. Krijg toch nog een aanbieding om bij een ander team te komen managen.

Maar nu ben ik mijn VP kwijt. HIj staat niet op de lijst van mijn nieuwe club, en kan hem ook niet op de lijst bij mijn oude club terug vinden. Ik heb ook al spelers van mijn nieuwe club verkocht. Maar mijn VP is van de bodem verdwenen.

Moet ik overnieuw beginnen? Of is mijn VP nog ergens te vinden?
waarschijnlijk heb je een manager-job geaccepteerd....Zelf net klaar met mijn eerste seizoen en kon kiezen uit manager of player/manager bij huidige team of manager bij andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers disconnecten weer op de ps3 tijdens een match, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:01:
De servers disconnecten weer op de ps3 tijdens een match, wtf.
Jezus, jij ook al.
Ik net ook in de 85e minuut bij een 5-2 voorsprong.

stop er maar weer mee even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:s het is opeens onmogelijk om nog te winnen =/ vorig seizoen gewoon goed gespeeld, Cl gewonnen op pro verder niks veranderd aan moeilijkheidsgraad etc en nu kan ik opeens alleen nog maar gelijk splen of verliezen :S

en begin me nu echt te ergeren aan dt domme gefluit van de scheidsrechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

En in dit geval zal niemand met Chelsea tegen Barcelona willen?
De verschillen zijn nu niet echt groot..
Deze waarden zeggen niks over de basis 11 waarmee gespeeld wordt, die is bij Spanje gewoon bijna te goed. In Fifa10 speelde ik graag met Frankrijk of Engeland tegen Spanje, nu schijnt Brazilie ook wel goed te zijn maar dat heb ik allemaal nog niet getest.

Maar.. de basis11 van Spanje: Casillias, Ramos, Puyol, Pique, Capdvilla, Xabi, Busquets, Iniesta, Xavi, Villa, Torres

Zeker als Live Season aanstaat zijn 9 van de 11 spelers boven de 85 en dat is gewoon te goed. (Casillias is LS 94!). Alleen Busquets en Capdevilla zitten eronder geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 10-10-2010 13:05 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 21:31
De kritiek op het forum van EA is echt gigantisch! Dat Fifa tig keer een seconde (of 2) vasthangt is mateloos irritant. Alleen al voor deze bug mogen ze snel een patch gaan uitbrengen, anders hoeft 't van mij echt niet meer. Het lijkt er trouwens op dat ie vaker blijft hangen op het moment dat veel mensen Fifa spelen ('s avonds meer dan 's ochtends, weekend meer dan doordeweeks). Hoop dat ze snel patchen en de Eredivisie eens toevoegen aan LiveSeason. :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 04-10 17:54
Ik had toen straks dat mannetje wat ik was struikelde toen de tegenpartij in de aanval was en ik kon pas van mannetje switchen nadat hij klaar was met struikelen:S. Gelukkig kwam er geen tegendoelpunt uit maar was niet heel fijn. Andere mensen hier ook last van gehad of is het toeval dat het paar keer bij mij gebeurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 03-10 19:13
Ik irriteer me echt kapot aan het feit dat ik geen herhalingen kan bekijken. Wanneer ik de op herhalingen aanklik in het menu blijft ik zo'n k*t melding krijgen dan ik een hoofdprofiel moet activeren...

En aan het feit dat er een trophy is voor het scoren van 5 doelpunten in 1 arena sessie... scoor er net bijvoorbeeld 10 maar trophy unlocked niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Unbreukable op 10-10-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:25
Mr Ton schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

Deze waarden zeggen niks over de basis 11 waarmee gespeeld wordt, die is bij Spanje gewoon bijna te goed. In Fifa10 speelde ik graag met Frankrijk of Engeland tegen Spanje, nu schijnt Brazilie ook wel goed te zijn maar dat heb ik allemaal nog niet getest.

Maar.. de basis11 van Spanje: Casillias, Ramos, Puyol, Pique, Capdvilla, Xabi, Busquets, Iniesta, Xavi, Villa, Torres

Zeker als Live Season aanstaat zijn 9 van de 11 spelers boven de 85 en dat is gewoon te goed. (Casillias is LS 94!). Alleen Busquets en Capdevilla zitten eronder geloof ik.
Dat zijn ook vrij incompetente voetballers. Busquets moet je ook niet laten spelen, je kan beter met Xabi Alonso en Cesc Fabregas spelen.

Ik speelde in 10 met Spanje, maar merkte tegen mijn maat (die zonder uitzondering dan met DLD speelt) dat ze in 11 fysiek een stuk missen waardoor je het toch gauw aflegt. Kreeg het met Spanje niet gedaan. Met Engeland (erg sterk in 11!) weer wel.

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 10-10-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Meer mensen met hetzelfde probleem? Net een seizoen gestart met Arsenal, 1 wedstrijd gespeeld en nu loopt het spel telkens vast als de scheids affluit en ik terug wil naar het menu...
drama dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

P-aul schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:14:
Meer mensen met hetzelfde probleem? Net een seizoen gestart met Arsenal, 1 wedstrijd gespeeld en nu loopt het spel telkens vast als de scheids affluit en ik terug wil naar het menu...
drama dit :(
Platform? En nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
PC. Eerste paar dagen werkte alles nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 03-10 19:13
Unbreukable schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:12:
Ik irriteer me echt kapot aan het feit dat ik geen herhalingen kan bekijken. Wanneer ik de op herhalingen aanklik in het menu blijft ik zo'n k*t melding krijgen dan ik een hoofdprofiel moet activeren...

En aan het feit dat er een trophy is voor het scoren van 5 doelpunten in 1 arena sessie... scoor er net bijvoorbeeld 10 maar trophy unlocked niet.
Heb geprobeerd mijn account bij ea te verwijderen en helemaal opnieuw te starten... dat kan dus blijkbaar niet. Ik kan nog steeds op delen van de site (bijvoorbeeld het fifa deel) inloggen en op andere delen weer niet.

Heb een bevestiging gekregen dat ik succesvol bij uitgeschreven maar opnieuw inschrijven, met mijn eigen email adres kan blijkbaar ook niet.... FIFA 11 gaat bij mij de prullenbak in. Te veel gedoe om normaal werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:11
Ah, fantastisch, vandaag al 5 matches de prullenbak ingegooid door een disconnect...stond er 1tje achter de rest allemaal voor.

Is het trouwens een hype ofzo om het passing% zo hoog mogelijk te krijgen? Vandaag ook al 3 matches gehad tegen mensen die alleen zoveel mogelijk rondtikken, en 0 kansen creëren..

Verder snap ik niet dat er Nederlanders zijn die het over hun hart kunnen verkrijgen om met Spanje te spelen...lol. Bij mij zit het allemaal nog te vers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:00

_AN

Iemand enig idee of EA al bezig is met een update voor de vastlopers tijdens een wedstrijd. Begint me er nu wel te irriteren.

Overigens vind ik het belachelijk dat niemand bij EA dit is opgevallen. De "testers" mogen ze wat mij betreft wegsturen..Vraag me overigens hoe dit wordt getest en door hoeveel man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
3x een disconnect vandaag gehad, wat geweldig zeg deze fifa dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 07:47
Van de 8 wedstrijden 2x disconnect, en dus verlies. Je zou bijna denken dat de fout bij mij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er amper last van?
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.