Je kunt een custom match spelen met manual controls, dan moet de tegentander ook manual controls gebruiken. Dus jou verhaal gaat niet op.The Great HooD schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:23:
[...]
Kom op man, wat is dat nou weer voor argument. Natuurlijk weet ik dat je manual kan passen, maar waarom zou je dat in godsnaam aanzetten als je het ook zonder kan. Kijk dit klinkt tegenstrijdig maar zonder die assistance tegen iemand die wel met assistance speelt heeft natuurlijk een veel groter voordeel. Al wil je online gaan dan moet je wel met assistance spelen wil je een kans maken. PES heeft duidelijk ervoor gekozen dat je echt zelf moet passen, er is geen andere optie, zo moet iedereen zelf voetballen e niet de computer voor jou laten voetballen...
Daarbij denk ik dat iemand die met manual heel goed is echt wel voordeel heeft tegenover iemand die met assistance speelt. Je kunt immers helemaal zelf paasen zoals je wil, en dat geeft soms paasjes die de tegenstander niet verwacht. Daarbij gaan er nog al eens wat assisted paasjes mis en daar kan die speler dan niets aan doen, waar het bij jou puur om je eigen skill gaat. Als je dus goed genoeg bent om de meeste paasjes goed te geven zullen er meer paasjes goed gaan dan bij je tegenstander (dit vind ik zelf een beetje scheef, maar het is nu eenmaal zo).