Ligt het aan mij of is Spanje een beetje overpowered? Ze hebben echt enorm goeie spelers, gemiddeld 85 denk ik. En als je alle beste spelers erin hebt heb je nog 3 wissels over die ook allemaal rond de 85 zijn... En hoewel punten niet altijd alles zeggen moet ik zeggen dat het met Spanje wel erg goed gaat zeg. Gistermiddag ging alles fout, verloor alles, en 's avonds eens Spanje gepakt, en niet meer vanaf gestapt. Op eentje na alles gewonnen volgens mij, iets van 8-10 wedstrijden. En toch zie ik bijna niemand online Spanje pakken?
Overigens merk ik wel nog steeds de vervelende foutjes die erin zitten. Voornamelijk dat spelers soms vergeten de bal aan te nemen. Dat komt op verschillende manier terug:
- Je speelt iemand in de loop aan, en hij krijgt de bal op zijn hakken ipv dat hij hem meeneemt. Kan een enkele keer gebeuren natuurlijk in het echt maar niet als de bal met een slakkengang aan komt rollen.
- Een paas gaat mis (gebeurt nog al eens), en de bal rolt echt 30 meter door zonder dat iemand er aan komt. Spelers staan er naar te kijken alsof ze nog nooit een bal gezien hebben. Even een stapje zetten of een voetje uitsteken en ze hebben de bal maar niemand doet iets.
- Paasjes tussen twee verdedigers door gaan veel te vaak goed ook al is er gewoon geen ruimte. Ik merk het zelf ook dat ik soms gewoon maar een paas geef die ik normaal nooit zou geven, want soms rolt de bal gewoon tussen de voeten van de verdedigers door terwijl ze hem makkelijk hadden kunnen hebben. Zo is er net nog tegen me gescoord, wilde er nog een replay van maken maar connectie ging eraf in de rust... Mijn verdedigers stonden netjes op een lijn, bal komt aanrollen en ze stappen er allebei naast. Keeper ook het bos in omdat hij 'dacht' dat de verdedigers de bal zouden hebben, dus de keeper moet een of andere rare duik maken, en ook al rolt de bal heel langzaam, de keeper tikt hem zo het doel in ipv dat hij de bal gewoon opraapt...
Wel weer twee 'goeie daden' verricht vandaag (hopelijk beloond karma me met wat extra goals de komende wedstrijden

). Speelde met Spanje tegen Nederland en kon duidelijk merken dat het team gewoon beter was. Gewonnen met 4-1 maar ik was eigenlijk de hele tijd aan de bal, mijn spelers duwen de spelers van oranje gewoon opzij vanuit alle hoeken. Na de wedstrijd deed hij tot m'n verassing rematch en pakte hij Spanje dus heb ik Nederland gepakt om hem een gelijke kans te geven. Had graag willen zien hoe het liep maar helaas ging de connectie er weer af nog voor de wedstrijd...
Wedstrijd daarna kreeg ik een HELE lelijke kans, bal ging echt via 3 afkaatsers in mijn voeten voor het doel in de laatste minuut van een leuke spannende wedstrijd (2-2). Ik heb em met opzet niet gemaakt, vond het zo lelijk en wilde toch met een mooie goal winnen. Uiteindelijk nog gewonnen in de verlenging, en een berichtje gekregen met bedankt dat ik de goal liet zitten
[
Voor 20% gewijzigd door
NickThissen op 07-10-2010 00:11
]