Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Free Kick Ronaldinho : http://www.easports.com/media/play/video/40124393
Free Kick Ronaldinho2 : http://www.easports.com/media/play/video/39804353

Kerel schiet lekker met verre trappe :D

tevens vind ik Anelka vergeleken met fifa 10 echt klote spelen normaal 1 van me favorieten.
Daarintegen vind ik Kalou eindelijk zijn waarde hebben, echt een goede speler nu in 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

Vraag me af hoe goed je bent en wat je eigen voetbalervaring is, want Fifa 11 heeft die problemen totaal niet als je verstand er van hebt en een beetje skills. Wellicht dat het een slechtere game is voor de mindere of casual gamers, maar dat is altijd subjectief en lastig in te schatten. Passen gaat perfect heb er eigenlijk totaal geen moeite mee (ps3) je kunt echt mooie passes maken zolang je op kracht en richting let. Als een geblocked schot bij een tegenstander komt dan speelt ie aanvallend en heeft ie dus genoeg man voor + een dosis geluk net zoals in het echt. Bij mij komt het niet onrealistisch vaak voor iig.

Wat jij als opeenstapeling van fouten en gelukjes ziet, zijn voor een ander wellicht gewoon skills waarmee hij je uitspeelt. En dat met de keeper is gewoon dom van jezelf. Als de mensen niet vrij staan kun je met een geplaatste hoge bal prima een medespeler bereiken, iig veel beter dan in 10 waar je de bal dan zelden kreeg. De verdedigers dekken niet 1 op 1, de aanvallers gaan het wel doen om jouw korte bal te blocken dus krijg je vrije mensen op het middenveld die je met een hoge bal kunt bereiken, ik heb er iig nog geen moeite mee gehad.

Merk wel dat online idd veel mensen nog moeten wennen aan het spel, die maken zelf ook dit soort fouten veel en verliezen dan dik van me. Genoeg mensen bieden echte flink tegenstand en spelen echt goed. Kwestie van inzicht en leercurve onder de knie krijgen imo.
zn probleem ben ik zelf ook wel een aantal keer tegen gekomen, maar dit was dan vaak onoplettendheid van mijzelf, de bal tezacht uitgooien of net verkeerd omdat ik niet op zat te letten, niet altijd had dit eent egendoelpunt als gevolg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

FIFA 11 is niet perfect, maar wel weer een paar flinke stappen vooruit ten opzichte van FIFA 10. Personality plus maakt het spelersprofiel dieper, wat een erg goede zaak is, maar ook vooral het nieuwe pass systeem is een grote aanpassing. Of die aanpassing je bevalt is een andere kwestie. Het nieuwe pro passing voegt flink wat realisme toe aan de gameplay. Je kunt niet meer meteen een pass geven als je iemand vrij ziet lopen - je moet ook nadenken of je speler wel (o.a.) in de juiste (lichaams-)positie staat.

Dit voegt realisme toe, en je moet meer nadenken zoals je ook in het eggie op het veld doen moet, maar is tegelijkertijd een beperking in het geven van de perfecte pass. Ik kan me dan ook best voorstellen dat lang niet iedereen deze FIFA kan waarderen.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Mas- schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:13:
FIFA 11 is niet perfect, maar wel weer een paar flinke stappen vooruit ten opzichte van FIFA 10. Personality plus maakt het spelersprofiel dieper, wat een erg goede zaak is, maar ook vooral het nieuwe pass systeem is een grote aanpassing. Of die aanpassing je bevalt is een andere kwestie. Het nieuwe pro passing voegt flink wat realisme toe aan de gameplay. Je kunt niet meer meteen een pass geven als je iemand vrij ziet lopen - je moet ook nadenken of je speler wel (o.a.) in de juiste (lichaams-)positie staat.

Dit voegt realisme toe, en je moet meer nadenken zoals je ook in het eggie op het veld doen moet, maar is tegelijkertijd een beperking in het geven van de perfecte pass. Ik kan me dan ook best voorstellen dat lang niet iedereen deze FIFA kan waarderen.
Hoe lang is het spel er nou inmiddels? Mensen spelen het sinds vorige week dinsdag/woensdag of donderdag (officiele release), iedereen moet wennen aan een nieuw spel. Alleen willen mensen die tijd niet meer nemen omdat het anders is als ze gewend zijn.
Mij bevalt het nu wel, je moet de werking gewoon door hebben. Ook met het nieuwe pass systeem ken je prachtige combinaties maken. Vaak zien mensen idd een speler vrij staan waar ze de bal willen hebben maar dit gaat dan idd niet lekker, speel dan rustig naar een ander speler en die tik die bal meteen weer door. Staat degene die je wilt bereiken ook ineens weer stuk vrijer omdat een speler aan de bal standaard tegenstanders aan trekt. Nee ik vind het wel lekker zo! Paar dagen geleden was ik nog gefrustreerd na paar potjes en gisteren heb ik mezelf der vanaf moeten slaan. Baal der stiekem van dat ik vanavond al andere dingen op de planning heb staan.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het overnemen van posities is ook geweldig.

Eergister een potje waarbij ik per ongeluk alleen voor mijn vp had gekozen ipv. voor het gehele team.

Ik liep continue links voor, en de links voor nam heel vaak mijn positie over....zo kreeg je geen gaten in het team...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu eenmaal al jaren zo dat je bij een nieuwe FIFA moet wachten tot het kwartje valt. In het begin is het allemaal moeizamer tot het op een gegeven moment weer gaat zoals vanouds. Dan voelt het ook weer als vanouds. Ik durf ook te wedden dat als iemand in augustus 2011 de verschillen wilt weten tussen FIFA10 en FIFA11 dan zullen deze nog maar moeilijk te onderscheiden zijn. Het zijn steeds maar kleine veranderingen waar je weer even aan moet wennen, maar, grote wijzigingen zijn het allemaal niet. Dit geldt ook voor FIFA 11. Pro passing en personality+ zijn vooral mooie marketingnamen. De verschillen zijn er wel, maar over n maand denken we weer met z'n allen, tsja, hoe heette die miniscule aanpassing ook alweer? Het toch altijd hetzelfde liedje. Kleine aanpassingen, gebruikers moeten eraan wennen, 1-2 maanden na de release is er niets meer aan de hand.

Zelf heb ik dat ook steeds. Ik speel met Ajax en tot voorgister kon ik op Professioneel maar heel moeilijk winnen, zowel van Twente als van VVV kon ik niet winnen. Ongeveer de hele wedstrijd was er dreiging van mijn kant, maar door slechte passing, schoten, baltempo etc. kwam ik niet tot scoren. En sinds gister gaat dat plotseling weer, plotseling vallen de doelpunten wel. Zo ging het vanaf FIFA 97 tot nu toe elk jaar weer. Dus elk jaar zijn er kleine aanpassingen die de meest prachtige namen krijgen, maar uiteindelijk niet schokkend zijn.
Waarom blijf ik het spel dan elke keer weer kopen??? Tsja.......als ik het wist.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Speel de game nu al een week en het is echt helemaal geweldig. Vele verbeteringen ten opzichte van het vorige en de gameplay is vele malen beter. Wel na een hoop oefenen ;). Echter zit ik nu met hetzelfde probleem als een ander op het forum :
Unbreukable schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:29:
Als ik herhalingen (heb er 1 opgeslagen) aanklik (PS3) krijg ik een melding dat ik een actief hoofdprofiel nodig heb... en dat ik Mijn FIFA 11 > Instellingen en profiel > FIFA 11-profiel moet aan klikken om een profiel als hoofdprofiel te activeren. Ik heb maar 1 profiel en daarbij staat: dit profiel is reeds actief.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ik zie wel dat mijn herhalingen nog bestaan. Heb al geprobeerd me een keer af en vervolgens weer aan te melden. Echter is blijkbaar mijn account niet actief. Als ik de EA site bekijken zie ik bijvoorbeeld ook geen verdiensten terug die ik wel heb gehaald.

Kortom : HELP! en natuurlijk alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:28
Wat mij ook erg opvalt in positieve zin is het effect wat je opstelling heeft op het spel. In FIFA 10 merkte ik niet veel verschil tussen 4-4-2 en 3-4-3 bijvoorbeeld. Nu kan ik ploegen echt onder druk zetten met 3-4-3 (achterin 1-op-1) als je een treffer wilt forceren op het eind. Uiteraard moet je dan erg oppassen voor de counter. In FIFA 10 kon dat ook wel, echter bleef men toch teveel op eigen helft hangen. De verdediging schuift echt op richting de middenlijn als je vol op de aanval gaat. Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:39:
Het is nu eenmaal al jaren zo dat je bij een nieuwe FIFA moet wachten tot het kwartje valt. In het begin is het allemaal moeizamer tot het op een gegeven moment weer gaat zoals vanouds. Dan voelt het ook weer als vanouds. Ik durf ook te wedden dat als iemand in augustus 2011 de verschillen wilt weten tussen FIFA10 en FIFA11 dan zullen deze nog maar moeilijk te onderscheiden zijn. Het zijn steeds maar kleine veranderingen waar je weer even aan moet wennen, maar, grote wijzigingen zijn het allemaal niet. Dit geldt ook voor FIFA 11. Pro passing en personality+ zijn vooral mooie marketingnamen. De verschillen zijn er wel, maar over n maand denken we weer met z'n allen, tsja, hoe heette die miniscule aanpassing ook alweer? Het toch altijd hetzelfde liedje. Kleine aanpassingen, gebruikers moeten eraan wennen, 1-2 maanden na de release is er niets meer aan de hand.

Zelf heb ik dat ook steeds. Ik speel met Ajax en tot voorgister kon ik op Professioneel maar heel moeilijk winnen, zowel van Twente als van VVV kon ik niet winnen. Ongeveer de hele wedstrijd was er dreiging van mijn kant, maar door slechte passing, schoten, baltempo etc. kwam ik niet tot scoren. En sinds gister gaat dat plotseling weer, plotseling vallen de doelpunten wel. Zo ging het vanaf FIFA 97 tot nu toe elk jaar weer. Dus elk jaar zijn er kleine aanpassingen die de meest prachtige namen krijgen, maar uiteindelijk niet schokkend zijn.
Waarom blijf ik het spel dan elke keer weer kopen??? Tsja.......als ik het wist.....
De veranderingen zijn inderdaad nooit wereldschokkend. Toch zat ik laatst bij een vriend een spelletje FIFA 08 te spelen, en dat voelde wel meteen weer hopeloos verouderd. We wennen vlug aan de verbeteringen, maar het zijn toch echt verbeteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:50:
Free Kick Ronaldinho : http://www.easports.com/media/play/video/40124393
Free Kick Ronaldinho2 : http://www.easports.com/media/play/video/39804353

Kerel schiet lekker met verre trappe :D

tevens vind ik Anelka vergeleken met fifa 10 echt klote spelen normaal 1 van me favorieten.
Daarintegen vind ik Kalou eindelijk zijn waarde hebben, echt een goede speler nu in 11
Heel slecht gekeept bij beide vrije trappen. Kreeg net ook zo'n vrije trap tegen van een meter of 25 en dan geplaatst in de hoek schieten. Dit kan in het echt nooit want de bal heeft zo weinig vaart dat de keeper de bal altijd tegen zal houden, maar helaas denkt EA we zullen het eens makkelijker maken om een vrije trap te scoren en de keeper een beetje dom maken (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Het valt me op dat de snelheid van de tweede wedstrijd die ik achter elkaar speel in een tournament niet meer op "normaal" staat maar voor mij gevoel op "snel" of iets dergelijks. Alles gaat echt merkbaar sneller, dat lijkt me toch echt niet de bedoeling. Meer mensen die dit ervaren hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Wat is dit nou???

Willen we met 4 man online pro club spelen..
5 min lang: kon geen wedstrijd vinden en bij de volgende poging.. komt er melding en mag je opnieuw beginnen
5min later : alle 4 hebben we geprobeerd een wedstrijd te starten maar helaas is dit ons niet gelukt..
Terug naar xbox dashboard en daarna weer fifa 11 starten..
En ja hoor.. we hadden gelijk een wedstrijd maar nu bleek dat 2 van onze teamleden niks zagen op hun scherm terwijl de andere 2 al bijna aan het spelen waren..
Dus weer eruit..en terug naar scherm "pro club"
Je raad het al we kunnen weer geen wedstrijd vinden.. dus voor de laatste keer hebben we fifa 11 opnieuw gestart.. en toen hebben we gelijk een wedstrijd gevonden en alles ging goed..

in totaal 25min... een wedstrijd gevonden...

Lees net fifa 11 al meer dan 2,6milljoen keer verkocht.. ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 21:38
He mensen, :D

Is het bij iedereen zo dat die geen match kan maken online op fifa 11 @ de ps3 :F

Ik heb nu al meerdere dagen meerdere keren geprobeerd een simpele snelle start van een klassement match online te spelen, maar elke keer zegt hij dat de tegenstander het spel verlaten heeft.
Dit kan toch geen toeval zijn als ik dit meer dan 20x heb geprobeerd?! 8)7 |:(
De online code die ik op het begin moest invullen heb ik gewoon ingevuld en was goed, dus daar ligt het ook niet aan, ik heb ook al geprobeerd tegen een vriend van me te spelen en als ik hem uitnodig staat er ook weer later precies hetzelfde tijdens het kiezen van een club: De tegenstander heeft het spel verlaten.

Wie kan mij helpen? O-)

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

en daarom is er de stadion inkomsten tweak, zo verhoog je je inkomsten van 220.000 naar 3mln :D (lv5)
want een beetje topclub haalt uit seizoenskaarten en kaarten >10mln en bij fifa zou dat minder dan 5mln zijn _o-
Speel jij niet Fifa10,5 op de pc? :P
In 11 heb je die managers/trainers niet meer.
Leuk trouwens zo'n tweak en hoewel die natuurlijk veel realistischer is maak je het allemaal voor jezelf veel makkelijker.
Vergeet niet dat je in Fifa geen personeelskosten, reiskosten, huur op je stadion of rentes op leningen hoeft te betalen dus eigenlijk haal je gewoon de balans uit het spel door de inkomsten wel reëler te maken maar de uitgaven niet.
Tuurlijk, een investering doen die zichzelf niet terug betaald zoals je stadion upgraden slaat ook gewoon nergens op en daarom ben ik dus gewoon blij dat het er niet meer in zit.
Die trainers hadden nog wel meerwaarde omdat je spelers dan sneller groeiden en je die investering er dus wel uit kon halen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:07:
[...]

Speel jij niet Fifa10,5 op de pc? :P
In 11 heb je die managers/trainers niet meer.
Leuk trouwens zo'n tweak en hoewel die natuurlijk veel realistischer is maak je het allemaal voor jezelf veel makkelijker.
Vergeet niet dat je in Fifa geen personeelskosten, reiskosten, huur op je stadion of rentes op leningen hoeft te betalen dus eigenlijk haal je gewoon de balans uit het spel door de inkomsten wel reëler te maken maar de uitgaven niet.
Tuurlijk, een investering doen die zichzelf niet terug betaald zoals je stadion upgraden slaat ook gewoon nergens op en daarom ben ik dus gewoon blij dat het er niet meer in zit.
Die trainers hadden nog wel meerwaarde omdat je spelers dan sneller groeiden en je die investering er dus wel uit kon halen.
herstel, ik speel fifa 10,25 ,,
toch was 4euro per kaartje erg onrealistisch en zouden de overige uitgaven geen 2,8mln kosten. dus bleef de 200.000 te weinig, al heb ik nu 40mln en weet ik geen spelers om te kopen xD volgend seizoen is het wss >100mln xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 10:13

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Oh sorry, dacht uit FIFA11. :$ My bad. Naja, hij is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Hoe maak je eigenlijk zo'n filmpjes een beetje leuk? Ik kan me herinerren dat je op FIFA09 volgens mij (op de PS2 zelfs) helemaal kon inzoomen, op de bal bijvoorbeeld, en dan helemaal rond kon draaien etc. In andere woorden, je kon zelf de perfecte camerahoek kiezen. Maar in FIFA11 kan ik dat niet vinden.. Heb niet zo heel lang gezocht moet ik toegeven maar is het uberhaupt mogelijk?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ja gewoon de camera positie wijzigen met vierkantje of X volgens mij, dan kun je met de triggers analoge sticks de camera zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Kluutmaran op 06-10-2010 15:43 . Reden: trigger --> analoge sticks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hoe is de ea / ps3 server op het moment

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Lagmomentjes maar wordt er geen enkele keer vanaf gekickt.

Edit:
Hmmm nu wel maar in 90ste minuut met be a pro online dus denk dat de host eruit naaide omdat hij achter stond.

[ Voor 52% gewijzigd door Kluutmaran op 06-10-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
zwaar klotte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kluutmaran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:08:
Lagmomentjes maar wordt er geen enkele keer vanaf gekickt.

Edit:
Hmmm nu wel maar in 90ste minuut met be a pro online dus denk dat de host eruit naaide omdat hij achter stond.
Ik wacht het nog wel tot het weekend af ofzo :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ~10 potjes ranked 1v1 gespeeld en ben niet meer gekickt van de ea servers, dus bij mij lijkt het nu goed, ook geen lag o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

JBS schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:20:
Het valt me op dat de snelheid van de tweede wedstrijd die ik achter elkaar speel in een tournament niet meer op "normaal" staat maar voor mij gevoel op "snel" of iets dergelijks. Alles gaat echt merkbaar sneller, dat lijkt me toch echt niet de bedoeling. Meer mensen die dit ervaren hebben?
Dat lijkt maar zo. Je bent net gewend aan de snelheid van spelers die er al 70-95 minuten voetbal op hebben zitten, en wanneer je dan begint aan een nieuwe wedstrijd met allemaal topfitte spelers lijkt het spel veel sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen van Xbox360 online last van lag, vanaf Dag 1 dat hij uit was heb ik zeker al 20 potjes gespeeld en geen 1x lag of een kick gehad :9 :9 .

Ik hoor zoveel PS3' ers klagen wel vreemd overigens dat er nu nog lagg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb er weinig last van, ik denk 5% van de potjes ofzo die eindigen door een disconnect waarvan ik niet denk dat de tegenstander het zelf deed. Gisteravond wel nog een gehad en dat was geen normale disconnect maar het hele spel bleef gewoon hangen. Tegenstander stuurde nog een berichtje omdat hij dacht dat ik dat aan het doen was (ik stond 1-0 voor maar goed...) dus hij had er ook last van. Ik wilde niet de console uitzetten want was bang dat ik dan zou verliezen lol. Na 5 minuten ofzo kreeg ik wel een disconnect, maar ook de winst, dus ik denk dat de tegenstander hem toch maar uit heeft gezet. Naja ik stond voor en was in de 85e minuut ofzo dus maakte niet zo heel veel uit.

Nu opeens gaat het trouwens een stuk beter weer met spelen... De ene dag loopt alles in de soep, bij beide spelers trouwens, allemaal rare goals enzo, en de andere dag loopt alles lekker, veel mooie goals, mooie paasjes, etc. Beetje raar. Ik moet wel echt beter leren afwerken... Laatste wedstrijd 3 keer achter elkaar een hele grote kans gemist, waarna de tegenstander nog geen 5 minuten later exact dezelfde kans krijgt en hem wel erin schiet. Ik weet nog niet wat ik fout doe maar ik heb nog niet door hoe ik 1 op 1 bijvoorbeeld scoor, ik schiet dan altijd op de keeper. En ik moet ook nog weten wanneer ik kan afleggen vlak voor de goal en wanneer niet. In FIFA10 ging dat 9/10 keer gewoon goed, maar nu is de keeper een stuk sneller en heeft hij hem heel vaak nog en dat verwacht ik meestal niet :p Was de goal al aan het tellen maar de keeper had hem nog van de lijn geplukt lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:27:
Hebben mensen van Xbox360 online last van lag, vanaf Dag 1 dat hij uit was heb ik zeker al 20 potjes gespeeld en geen 1x lag of een kick gehad :9 :9 .

Ik hoor zoveel PS3' ers klagen wel vreemd overigens dat er nu nog lagg is.
PS3'ers hebben last van de 2 seconden freeze bedoel je. Lagg is er natuurlijk ook maar ik heb dat nog nooit gehad.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
freezes heeft met je hdd te maken staat een topic over op de fifa forums:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/16803.page

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:28:
freezes heeft met je hdd te maken staat een topic over op de fifa forums:
Ja, ik heb gelezen dat 2 gasten het gefixed hadden nadat ze hun HDD hebben vervangen. Nou gaat iedereen dat niet doen (incl mijzelf) om alleen fifa 11 fatsoenlijk te kunnen spelen. EA moet er nu naar kijken en zsm een update uitbrengen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
NickThissen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:59:
Ik heb er weinig last van, ik denk 5% van de potjes ofzo die eindigen door een disconnect waarvan ik niet denk dat de tegenstander het zelf deed. Gisteravond wel nog een gehad en dat was geen normale disconnect maar het hele spel bleef gewoon hangen. Tegenstander stuurde nog een berichtje omdat hij dacht dat ik dat aan het doen was (ik stond 1-0 voor maar goed...) dus hij had er ook last van. Ik wilde niet de console uitzetten want was bang dat ik dan zou verliezen lol. Na 5 minuten ofzo kreeg ik wel een disconnect, maar ook de winst, dus ik denk dat de tegenstander hem toch maar uit heeft gezet. Naja ik stond voor en was in de 85e minuut ofzo dus maakte niet zo heel veel uit.

Nu opeens gaat het trouwens een stuk beter weer met spelen... De ene dag loopt alles in de soep, bij beide spelers trouwens, allemaal rare goals enzo, en de andere dag loopt alles lekker, veel mooie goals, mooie paasjes, etc. Beetje raar. Ik moet wel echt beter leren afwerken... Laatste wedstrijd 3 keer achter elkaar een hele grote kans gemist, waarna de tegenstander nog geen 5 minuten later exact dezelfde kans krijgt en hem wel erin schiet. Ik weet nog niet wat ik fout doe maar ik heb nog niet door hoe ik 1 op 1 bijvoorbeeld scoor, ik schiet dan altijd op de keeper. En ik moet ook nog weten wanneer ik kan afleggen vlak voor de goal en wanneer niet. In FIFA10 ging dat 9/10 keer gewoon goed, maar nu is de keeper een stuk sneller en heeft hij hem heel vaak nog en dat verwacht ik meestal niet :p Was de goal al aan het tellen maar de keeper had hem nog van de lijn geplukt lol.
Als ik 1 op 1 met de keeper kom gebruik ik vaak r1 (of r2 weet niet zeker) om te schieten met de binnenkant, misschien helpt dat je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:34:
Ik heb ~10 potjes ranked 1v1 gespeeld en ben niet meer gekickt van de ea servers, dus bij mij lijkt het nu goed, ook geen lag o.i.d.
op ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
das_phantom schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:47:
[...]

Als ik 1 op 1 met de keeper kom gebruik ik vaak r1 (of r2 weet niet zeker) om te schieten met de binnenkant, misschien helpt dat je.
Dat deed ik bija FIFA10 ook ja, maar hier scoor ik vaker als ik het niet doe en gewoon een beetje scheef aan kom lopen. Dan een slap schot en dan rolt de bal een beetje lafjes onder de keeper door, heb het gevoel alsof je in het echt zo nooit kan scoren. In het echt zie je mensen echt de bal plaatsen, in ieder geval in een hoek en ook onder de keeper door of net over een been heen ofzo, dat lijkt hier niet echt het geval te zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:35:
[...]

Dat deed ik bija FIFA10 ook ja, maar hier scoor ik vaker als ik het niet doe en gewoon een beetje scheef aan kom lopen. Dan een slap schot en dan rolt de bal een beetje lafjes onder de keeper door, heb het gevoel alsof je in het echt zo nooit kan scoren. In het echt zie je mensen echt de bal plaatsen, in ieder geval in een hoek en ook onder de keeper door of net over een been heen ofzo, dat lijkt hier niet echt het geval te zijn.
ik gebruik ook R1, beetje met effect. Soms knal ik hem gewoon keihard in het dak van de doel. Of ik speel de keeper uit. Het is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Iemand tips voor het scoren van vrije trappen met je Virtual Pro? Heb er nog geen eentje kunnen scoren, zelfs niet in de Arena zonder muur. Ik neem de vrije trap met LB ingedrukt, maar hij schiet hem zelfs met 2 streepjes enorm hoog over. Het lijkt op een vrije trap die genomen is zonder LB in te drukken, maar dat doe ik toch echt.

Met andere spelers lukt het me wel om vrije trappen strak te schieten, dus ik vraag me af hoe ik mijn Virtual Pro zover krijg dat hij ook wat strakker op doel schiet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Schijnt dat de ea servers komende avond/nacht beter moeten gaan werken?

http://twitter.com/ruttski/status/26568437449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:25

HenkS

Da_king alias HenkS

Amras schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:13:
Iemand tips voor het scoren van vrije trappen met je Virtual Pro? Heb er nog geen eentje kunnen scoren, zelfs niet in de Arena zonder muur. Ik neem de vrije trap met LB ingedrukt, maar hij schiet hem zelfs met 2 streepjes enorm hoog over. Het lijkt op een vrije trap die genomen is zonder LB in te drukken, maar dat doe ik toch echt.

Met andere spelers lukt het me wel om vrije trappen strak te schieten, dus ik vraag me af hoe ik mijn Virtual Pro zover krijg dat hij ook wat strakker op doel schiet. Iemand een idee?
dikke kans dat je virtual pro nog geen special free kick specialties heeft en geen hele hoge vrije trap skills dus.
dan schiet je ze er ook niet mee in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Hoe schrijf je je nu eigenlijk in voor dat FIWC of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:13:

altijd de linkerstick vooruit duwen, je kan nog niet LB gebruiken want die skils moet je eerst behalen.
Veel oefenen, tis te doen, maar tis idd wel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40624188

zo verdedig je pas een vrije trap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Pacino schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:42:
Hoe schrijf je je nu eigenlijk in voor dat FIWC of zoiets?
Die optie werd in de vorige veries zichtbaar en klikbaar als jeje kon kwalificeren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
tijd dat fiwc werkt ja :)
altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat blijft die scheids toch raar fluiten, slide tackle, je speelt de bal en een gele kaart ja wtf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:56
Argh, vandaag kwam ik met Van Persie vanaf de middellijn op het doel afgelopen, tegenstander laat keeper uitkomen, ik maak een schijnbeweging en speel de bal langs hem heen zonder dat hij de bal raakt...zet die keeper de sliding in. Nou dacht ik ok, dat is dus de keeper rood. WTF, helemaal geen kaart en een vrije trap op 30 meter afstand :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een grap,

1e match online op de ps3 van de avond, 24e min 0-0 ea disconect, -50 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
ik dacht: ff een andere speler de vrije trap laten nemen. Dus ik wissel de speler en wil de vrije trap nemen, loopt er ineens een medespeler voor :?

http://www.easports.com/media/play/video/40624937

stuntel doelpunt?

http://www.easports.com/media/play/video/40654000

en ik had een soort van "nigel-de-jong-trap" zoals in de finale WK maar perongeluk niet de hele herhaling gesaved :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik ben bezig met de manager-mode van Fifa 11 op de PS3.
Na sommige wedstrijden krijg van de assistent-manager de opmerking dat een speler een uitstekende prestatie heeft geleverd. En dat ik hem daarover moet aanspreken want dat is goed voor het zelfvertrouwen.
Kan iemand mij vertellen hoe je de speler in het spel kan aanspreken?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:14
Waarom is FIFA 11 nog steeds net zo slecht al FIFA 10? Dezelfde mankementen die in 10 zitten, zitten nu ook weer in 11. Begrijp me niet verkeerd, ik heb vorig jaar helaas FIFA 10 gespeeld omdat PES gewoon veel en veel minder was. Maar toen ergerde ik mij ook echt compleet aan een aantal dingen. En die irritatiepunten zitten er nu gewoon een voor een weer in:
1. Waardeloze scheidsrechter: Je speler speelt de bal maar wordt onderuit geschopt. Voordeel want speler twee pakt de bal en wil de 1-2 afmaken. Je raakt de bal kwijt maar ook je voordeel waardoor er keihard gecounterd kan worden en een doelpunt tegen krijgt. Dit soort scheids-dwalingen zaten in 10 en nu dus ook weer in 11. Daarnaast kan de scheids weer zo inconsequent gele kaarten trekken.
2. Stiften is wéér veel te makkelijk gemaakt. Afschaffen of zo moeilijk maken dat 1 op de 10.000 erin gaat.
3. Keepers zijn van een :') niveau.

Iedereen roemt FIFA 11 omdat het een upgrade is van FIFA 10. Als dat soort fouten erin zitten, dan had FIFA ook best wel een 7 kunnen krijgen in de recensies. Want dit soort dingen bederven veel van mijn plezier in de game.

Dit jaar maar weer eens PES gekocht. Kijken of dit spel mij meer weet te boeien. Na één enkele wedstrijd weet ik in ieder geval al voldoende van FIFA 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Robkazoe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:42:
Waarom is FIFA 11 nog steeds net zo slecht al FIFA 10? Dezelfde mankementen die in 10 zitten, zitten nu ook weer in 11. Begrijp me niet verkeerd, ik heb vorig jaar helaas FIFA 10 gespeeld omdat PES gewoon veel en veel minder was. Maar toen ergerde ik mij ook echt compleet aan een aantal dingen. En die irritatiepunten zitten er nu gewoon een voor een weer in:
1. Waardeloze scheidsrechter: Je speler speelt de bal maar wordt onderuit geschopt. Voordeel want speler twee pakt de bal en wil de 1-2 afmaken. Je raakt de bal kwijt maar ook je voordeel waardoor er keihard gecounterd kan worden en een doelpunt tegen krijgt. Dit soort scheids-dwalingen zaten in 10 en nu dus ook weer in 11. Daarnaast kan de scheids weer zo inconsequent gele kaarten trekken.
2. Stiften is wéér veel te makkelijk gemaakt. Afschaffen of zo moeilijk maken dat 1 op de 10.000 erin gaat.

Iedereen roemt FIFA 11 omdat het een upgrade is van FIFA 10. Als dat soort fouten erin zitten, dan had FIFA ook best wel een 7 kunnen krijgen in de recensies. Want dit soort dingen bederven veel van mijn plezier in de game.

Dit jaar maar weer eens PES gekocht. Kijken of dit spel mij meer weet te boeien. Na één enkele wedstrijd weet ik in ieder geval al voldoende van FIFA 11.
So true, zelfde verhaal hier bij mij, spel aan mijn broertje gegeven. In tegenstelling tot jou heb ik wel een 10tal potten online gespeeld. Het is zoals je al aangeeft 10,5. Ze hebben een aantal aanpassingen gemaakt, zo telt body nu echt wel en kan je spitsen makkelijk afschermen van de bal waardoor de bal achtergaat. Ook het meenemen van de bal is heerlijk gedaan, lekker op de borst aannemen en direct doorrennen. 1 2's gaan ook heel simpel.

En dat is nu het juiste woord voor FIFA, het is echt simpel. Veel en veels te veel arcade, waarbij het baltempo weliswaar net als in het echt hoog is, maar het voelt allemaal zo 'fake' aan, die mannetjes hebben geen botten lijkt wel. Wat ik probeer te zeggen is dat FIFA onwijs opgeblazen is. Sommige mensen vinden dit helemaal top, waar ik ook 2 jaar in heb gezeten nadat ik van PES over was gestapt. Leuk, maar niet meer dan dat, echt heel veel voldoening krijg ik niet omdat veel te veel voorgeprogrammeerd is, het lijkt allemaal automatisch te gaan. Ze hebben wel in 11 het zogenaamde manual passing geïntroduceerd maar dat is natuurlijk helemaal geen manual passing, nog steeds zitten die automatismes er gewoon in. Daarom is het klaar voor mij met FIFA en stap weer over naar PES. Ik moet hem nog binnen krijgen dus kan nog geen oordeel vellen over wat beter is, maar het FIFA gevoel heb ik niet meer. Ik hoop dat ik het PES gevoel terug kan krijgen, wat waren die tijden goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ze hebben Pro passing geintroduceerd en je merkt heus wel het verschil tussen het passen bij fifa 10 en nu. Manual passen kon je ook in fifa 10 en dat moet je gewoon bij controller settings aanpassen als je echt alles zelf wilt gaan besturen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

The Great HooD schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:26:
[...]
Ze hebben wel in 11 het zogenaamde manual passing geïntroduceerd maar dat is natuurlijk helemaal geen manual passing, nog steeds zitten die automatismes er gewoon in.
Het blijkt wel dat jij nog nooit naar de controller settings hebt gekeken. Dat zogenaamde manual passing waar jij het over hebt is nog steeds assisted, dus vind je het gek dat die automatismen er nog steeds in zitten.
Er zijn 3 standen. Assisted, Semi-assisted en Manual. Gewoon alles en dan ook alles op manual zetten en dan weer eens gaan spelen. En ja, dat kon ook al in 09 en 10. De afgelopen 2 jaar heb je dan uiteindelijk wel wat gemist.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 07-10-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ligt het aan mij of is Spanje een beetje overpowered? Ze hebben echt enorm goeie spelers, gemiddeld 85 denk ik. En als je alle beste spelers erin hebt heb je nog 3 wissels over die ook allemaal rond de 85 zijn... En hoewel punten niet altijd alles zeggen moet ik zeggen dat het met Spanje wel erg goed gaat zeg. Gistermiddag ging alles fout, verloor alles, en 's avonds eens Spanje gepakt, en niet meer vanaf gestapt. Op eentje na alles gewonnen volgens mij, iets van 8-10 wedstrijden. En toch zie ik bijna niemand online Spanje pakken?

Overigens merk ik wel nog steeds de vervelende foutjes die erin zitten. Voornamelijk dat spelers soms vergeten de bal aan te nemen. Dat komt op verschillende manier terug:
- Je speelt iemand in de loop aan, en hij krijgt de bal op zijn hakken ipv dat hij hem meeneemt. Kan een enkele keer gebeuren natuurlijk in het echt maar niet als de bal met een slakkengang aan komt rollen.
- Een paas gaat mis (gebeurt nog al eens), en de bal rolt echt 30 meter door zonder dat iemand er aan komt. Spelers staan er naar te kijken alsof ze nog nooit een bal gezien hebben. Even een stapje zetten of een voetje uitsteken en ze hebben de bal maar niemand doet iets.
- Paasjes tussen twee verdedigers door gaan veel te vaak goed ook al is er gewoon geen ruimte. Ik merk het zelf ook dat ik soms gewoon maar een paas geef die ik normaal nooit zou geven, want soms rolt de bal gewoon tussen de voeten van de verdedigers door terwijl ze hem makkelijk hadden kunnen hebben. Zo is er net nog tegen me gescoord, wilde er nog een replay van maken maar connectie ging eraf in de rust... Mijn verdedigers stonden netjes op een lijn, bal komt aanrollen en ze stappen er allebei naast. Keeper ook het bos in omdat hij 'dacht' dat de verdedigers de bal zouden hebben, dus de keeper moet een of andere rare duik maken, en ook al rolt de bal heel langzaam, de keeper tikt hem zo het doel in ipv dat hij de bal gewoon opraapt...

Wel weer twee 'goeie daden' verricht vandaag (hopelijk beloond karma me met wat extra goals de komende wedstrijden :P). Speelde met Spanje tegen Nederland en kon duidelijk merken dat het team gewoon beter was. Gewonnen met 4-1 maar ik was eigenlijk de hele tijd aan de bal, mijn spelers duwen de spelers van oranje gewoon opzij vanuit alle hoeken. Na de wedstrijd deed hij tot m'n verassing rematch en pakte hij Spanje dus heb ik Nederland gepakt om hem een gelijke kans te geven. Had graag willen zien hoe het liep maar helaas ging de connectie er weer af nog voor de wedstrijd...

Wedstrijd daarna kreeg ik een HELE lelijke kans, bal ging echt via 3 afkaatsers in mijn voeten voor het doel in de laatste minuut van een leuke spannende wedstrijd (2-2). Ik heb em met opzet niet gemaakt, vond het zo lelijk en wilde toch met een mooie goal winnen. Uiteindelijk nog gewonnen in de verlenging, en een berichtje gekregen met bedankt dat ik de goal liet zitten _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 07-10-2010 00:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:26:
[...]
Leuk, maar niet meer dan dat, echt heel veel voldoening krijg ik niet omdat veel te veel voorgeprogrammeerd is, het lijkt allemaal automatisch te gaan. Ze hebben wel in 11 het zogenaamde manual passing geïntroduceerd maar dat is natuurlijk helemaal geen manual passing, nog steeds zitten die automatismes er gewoon in.
Uh ik speel pas sinds FIFA 10, maar echte manual passing zat er toen al in en dan bedoel ik niet die feature van FIFA 11, maar echt full manual. Iets wat PES dus niet heeft helaas.

sPUIT_11: Oeps dus wat SR8 zei en Striptease ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:38
Ik snap niet hoe mensen de wedstrijd kunnen verlaten zonder hiervoor gestraft te worden. Als bij mij de verbinding te erg is voor spelen waardoor ik me alleen maar ga ergeren en de wedstrijd verlaat omdat het passen bijvoorbeeld 3seconden duurt, dan krijg ik altijd een 0-3 aan me broek

Heerlijk geregeld EA, zorg voor stabiele servers of dat mensen niet zonder straf kunnen quitten want als de rollen zijn omgedraaid kan men wel weg zonder dat je er punten voor krijgt, dus degene die eerder zei dat je de wedstrijd kon verlaten zonder punt verlies zit ernaast?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:56
Argh ik kan soms echt gestoord worden van mensen die met Inter/Chelsea spelen, er weinig van bakken en dus de hele wedstrijd op hun eigen helft staan...zie er dan maar eens in te krijgen :/ . Ik speel nog liever tegen Real en nog veel liever tegen Barca, krijg je lekker veel ruimte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:51:
Argh ik kan soms echt gestoord worden van mensen die met Inter/Chelsea spelen, er weinig van bakken en dus de hele wedstrijd op hun eigen helft staan...zie er dan maar eens in te krijgen :/ . Ik speel nog liever tegen Real en nog veel liever tegen Barca, krijg je lekker veel ruimte :).
Ik weet niet hoe het bij FIFA is, want speel zelf PES. Maar tegen zulke gasten moet je eigenlijk niet verliezen, vooral als ze wat minder goed zijn is het vaak wel te doen. Je moet ze gewoon het gevoel geven dat ze beter zijn en uit de tent lokken, moet je alleen niet tegen een tegengoal aanlopen, want dan krijg je het niet makkelijker... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
Ik heb een vraagje:

Ben nu aan het einde van het eerste seizoen gekomen in manager mode, maar ik kom niet voorbij het contract verlengen scherm. Doe ik iets fout? Het gaat om de pc versie.

EDIT: Ik ben zo scheel als een krekel 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door JP_Frost op 07-10-2010 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP_Frost schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 04:59:
Ik heb een vraagje:

Ben nu aan het einde van het eerste seizoen gekomen in manager mode, maar ik kom niet voorbij het contract verlengen scherm. Doe ik iets fout? Het gaat om de pc versie.

EDIT: Ik ben zo scheel als een krekel 8)7
Het is dat je het zelf zegt.... :+ Maar het is laat/vroeg hè... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
buran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:39:
Ik ben bezig met de manager-mode van Fifa 11 op de PS3.
Na sommige wedstrijden krijg van de assistent-manager de opmerking dat een speler een uitstekende prestatie heeft geleverd. En dat ik hem daarover moet aanspreken want dat is goed voor het zelfvertrouwen.
Kan iemand mij vertellen hoe je de speler in het spel kan aanspreken?
Niet, maar wat er eigenlijk bedoelt wordt is dat je hem in de basis moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben kansloos in FIFA11, heb maar één keer gewonnen gisteravond [1-0]. Voorderest 1-4, 0-2, 0-3. 1x 1-1 en toen ging die gast weg. Dus als iemand net zo slecht is of gewoon zin heb om te winnen ofzo, stuur maar PM. Of add: su4v3 [xbox360]. Dan kunnen we vanavond wel een potje spelen!

Heb nog geen last gehad van disconnects of freezes ofzo. Alleen dus die gast die zelf weg ging.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:38:
[...]
Ja, ik heb gelezen dat 2 gasten het gefixed hadden nadat ze hun HDD hebben vervangen. Nou gaat iedereen dat niet doen (incl mijzelf) om alleen fifa 11 fatsoenlijk te kunnen spelen. EA moet er nu naar kijken en zsm een update uitbrengen.
Online clubs is niet te spelen met die freeze. En mijn harde schijf vervangen? No way! Ze fixen het maar en anders gaan we PES ook maar weer een kans geven dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe die Ranking/Points werken in FIFA11? Heb geen andere FIFA online gespeeld. Ik weet wel dat ik +36 punten kreeg toen ik verloor. Iemand uitleg? of een linkje met uitleg?

Alvast bedankt! :)

[Gamertag: su4v3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:51:
Niet huilen :P ;)

want als je tegen chelsea speelt dan weet je dat je tegenstander maar iets van 3 echte kansen per wedstrijd krijgt.

maar goed.. je moet ook niet alleen over de grond spelen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:34:
ik dacht: ff een andere speler de vrije trap laten nemen. Dus ik wissel de speler en wil de vrije trap nemen, loopt er ineens een medespeler voor :?

http://www.easports.com/media/play/video/40624937

stuntel doelpunt?

http://www.easports.com/media/play/video/40654000

en ik had een soort van "nigel-de-jong-trap" zoals in de finale WK maar perongeluk niet de hele herhaling gesaved :X
Nu begin ik te twijfelen.
Ik had ook 2 dagen terug een soort van nigel de jong trap Door!! tadadaaaaa Nigel de Jong.
Hij ging voor de bal maar de speler was al achter hem, dus hij miste de bal en de man.

Zou EA dit als easter egg hebben gezet, gewoon voor de lol.
ik zat de replay te kijken. en ik dacht echt zo van shit dit is precies dezelfde beweging :O :P:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52
Ik zat gisteren met een maat te spelen, de derde fifa 11 sessie. De eerste twee keer kwam ik er niet echt in, maar het ging nu wel goed.

't is weer even wennen, maar dan wil het wel. Zaterdag ging ik 3x kansloos ten onder, gisteren heb ik denk ik gewonnen. Na een paar 1-1's en 2-1's werd de laatste wedstrijd 4-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoe zijn de EA servers op de ps3 op het moment?
Al een verbetering te zien?

Wow , wie kan het checken?

http://twitter.com/earom/status/26630491649

The team has deployed some fixes to the FIFA 11 servers. Stability; Clubs matchmaking. Flag glitch fixed. Leader boards reset.

[ Voor 57% gewijzigd door Mars18 op 07-10-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:52:
Hoe zijn de EA servers op de ps3 op het moment?
Al een verbetering te zien?

Wow , wie kan het checken?

http://twitter.com/earom/status/26630491649

The team has deployed some fixes to the FIFA 11 servers. Stability; Clubs matchmaking. Flag glitch fixed. Leader boards reset.
Reset heb ik gezien. De rest kan ik niet testen, maar had zelf niet eens problemen ergens mee dus boeit me niet echt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je assistent manager zegt dat je een speler moet belonen, die vraag had ik ook. Gisteren antwoord gekregen van club tropic. Maak hem aanvoeder, of bied hem een beter contract aan, gisteren geprobeerd, maar werkte niet...Weet iemand hoe je vrijetrappen moet nemen? schiet compleet scheef, werkt niet zoals fif2010. En weet iemand hoe je een penalty moet nemen? ik richt met de balk in het groen en stuur naar rechts maar de bal gaat daar niet naar toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
Binnenkort maar eens kijken of die clubs nu wel bij mij werken. Heb er vandaag waarschijnlijk geen tijd voor, maar je ziet me wel online verschijnen.
Mochten andere mensen al in de clubs spelen, laat dan weten of het beter gaat!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:30:
als je assistent manager zegt dat je een speler moet belonen, die vraag had ik ook. Gisteren antwoord gekregen van club tropic. Maak hem aanvoeder, of bied hem een beter contract aan, gisteren geprobeerd, maar werkte niet...Weet iemand hoe je vrijetrappen moet nemen? schiet compleet scheef, werkt niet zoals fif2010. En weet iemand hoe je een penalty moet nemen? ik richt met de balk in het groen en stuur naar rechts maar de bal gaat daar niet naar toe...
Voor penalty's moet je in de arena oefenen, druk dan op L2 ( ps3 ) LT ( xbox ) dan krijg je als je de penalty gaat nemen dus als je op de schietknop gedrukt hebt, een blauw rondje om te mikken.
Je schiet eerst, daarna mik je pas.
Vrije trappen is redelijk gelijk gebleven, echter als je het met je eigen speler doet, moet je daarvoor nog eerst dingen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:32:
Binnenkort maar eens kijken of die clubs nu wel bij mij werken. Heb er vandaag waarschijnlijk geen tijd voor, maar je ziet me wel online verschijnen.
Mochten andere mensen al in de clubs spelen, laat dan weten of het beter gaat!
Gaat al beter, echter speel ik met 2 gasten die zelf een kut verbinding hebben, de 1 zijn router valt om de 45 min 10 sec uit, de andere speelt met usb internet ( zo'n stick ) met ping 150 die er geregeld uitklapt..
De voice is daardoor vaak echt gaar, MAAR ps3 komt met iets nieuws.

PS3 getting cross-title voice chat in October!!!

Eindelijk gewoon party aanmaken, joinen en beetje lullen, dat is zo ideaal mocht je club spelen.

http://www.vg247.com/2009...chat-in-october/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Salv schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:40:
Ik snap niet hoe mensen de wedstrijd kunnen verlaten zonder hiervoor gestraft te worden. Als bij mij de verbinding te erg is voor spelen waardoor ik me alleen maar ga ergeren en de wedstrijd verlaat omdat het passen bijvoorbeeld 3seconden duurt, dan krijg ik altijd een 0-3 aan me broek

Heerlijk geregeld EA, zorg voor stabiele servers of dat mensen niet zonder straf kunnen quitten want als de rollen zijn omgedraaid kan men wel weg zonder dat je er punten voor krijgt, dus degene die eerder zei dat je de wedstrijd kon verlaten zonder punt verlies zit ernaast?
Dit is andersom ook zo maar je krijgt hier geen melding van. Quitten is een 3-0 verlies maar misschien dat het bij het verliezen van de connectie niet telt? (dat iemand expres de netwerkkabel eruit trekt ofzo) Ik hoop het wel overigens want als de tegenstander een slechte connectie heeft heb ik er last van en als deze er dan helemaal uit knalt wil ik gewonnen hebben want hij moet maar een stabielere internetverbinding regelen. Als mijn verbinding niet stabiel is ga ik niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
/rage on WAAROM HEEFT EA DE MICRO PAUSES TOPIC VERWIJDERD (*&^%$#&*%$#@$^%%$#@#$%^&)(*%$#@$^%&*(&^%$#@!@#$%^*()_

/rage off

Heb ik iets gemist ofso ?

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-10-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
Vraagie over fifa 11:
Hoe zet ik de firewall status op open voor fifa 11.
Alvast bedankt,
Groetjes!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 19:13
DutchSjors schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:22:
Vraagie over fifa 11:
Hoe zet ik de firewall status op open voor fifa 11.
Alvast bedankt,
Groetjes!;)
Staat dat niet in het boekje... of ging dat alleen over het forwarden van poorten?

[ Voor 10% gewijzigd door Unbreukable op 07-10-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
Unbreukable schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:28:
[...]

Staat dat niet in het boekje... of ging dat alleen over het forwarden van poorten?
I dontknow, maar ik kan het niet vinden iig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Gaat al beter, echter speel ik met 2 gasten die zelf een kut verbinding hebben, de 1 zijn router valt om de 45 min 10 sec uit, de andere speelt met usb internet ( zo'n stick ) met ping 150 die er geregeld uitklapt..

Eindelijk gewoon party aanmaken, joinen en beetje lullen, dat is zo ideaal mocht je club spelen.

Dat bericht is van september 2009. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Jamoru op 07-10-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet alleen dat ik gisteren dingen in m'n router moest aanpassen. Statisch IP en nog wat dingen. Werkt nu perfect, dus als je zin heb om tegen iemand te spelen die te slecht is voor woorden, be my guest: su4v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 18:15
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Dit is een bericht uit 2009....! Er is naar mijn weten nog steeds niets bekend over voice-cross-chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITssME schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Dit is een bericht uit 2009....! Er is naar mijn weten nog steeds niets bekend over voice-cross-chat.
grr idd!
gister iets te veel aan de waterpijp gezeten :D
Het zou echt zoveel beter zijn, ik word gek van de Voice in fifa11, zovaak dat die bugged of dat we elkaar niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:37:
Ik weet alleen dat ik gisteren dingen in m'n router moest aanpassen. Statisch IP en nog wat dingen. Werkt nu perfect, dus als je zin heb om tegen iemand te spelen die te slecht is voor woorden, be my guest: su4v3
su4v3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie net dat de leaderboards op de xbox ook gereset zijn... Zaten er nu al cheaters in dan? En kan men dan niet gewoon de rank van die cheaters terugzetten? :/ En ik heb ook niets van een patch gezien, dus wat stopt de cheaters om hun cheat gewoon opnieuw uit te voeren?

Ik ging net een keer lekker, 10 wedstrijden gewonnen van de 12, en nu ben ik weer terug bij af... Beetje jammer dit :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal zijn alle scores dus gereset? Vond het al vreemd dat ik m'n punten kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:20:
[...]

Dit is andersom ook zo maar je krijgt hier geen melding van. Quitten is een 3-0 verlies maar misschien dat het bij het verliezen van de connectie niet telt? (dat iemand expres de netwerkkabel eruit trekt ofzo) Ik hoop het wel overigens want als de tegenstander een slechte connectie heeft heb ik er last van en als deze er dan helemaal uit knalt wil ik gewonnen hebben want hij moet maar een stabielere internetverbinding regelen. Als mijn verbinding niet stabiel is ga ik niet online.
Als je binnen 10 minuten quit is er geen resultaat meende ik. Dus als de verbinding tegenvalt (lekker schokken) dan kun je quiten zonder gevolgen. Je hebt mensen die er misbruik van makan als je scoort binnen 10 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten was dat 5 wedstrijdminuten. Dat is dus zo om en kun je gebruiken als de connectie vd tegenstander echt zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Wel erg slecht dat je bij VP online matches helemaal niks krijgt als de verbinding verbroken wordt. Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt dus ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een nieuwe host zoeken als er 1 weg valt. Er is ook geen straf voor het disconnecten met je Pro wat erg jammer is. Mensen die hun favoriete positie niet krijgen en dan meteen leaven vind ik ook stom want heb nog nooit 11 tegen 11 gespeeld terwijl in de lobby meestal wel 11 vs 11 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:38
Nou volgens mij is dat niet zo, want speelde net tegen iemand die met 1-0 voorsprong achterin steeds maar rond ging passen, daar wordt je dan ook lam gek van. Bij de 70ste minuut was er opeens de melding dat de wedstrijd was verbroken, zag niet dat mijn punten daardoor verhoogt waren.

Maar nu kijk ik op de EA site en daar sta ik wel met een hogere ranking en 2 winst, dus het zal wel kloppen. Stom als je met 1-0 voor staat zo gaat spelen en dan zelf de wedstrijd quit..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:50:
Ik zie net dat de leaderboards op de xbox ook gereset zijn... Zaten er nu al cheaters in dan? En kan men dan niet gewoon de rank van die cheaters terugzetten? :/ En ik heb ook niets van een patch gezien, dus wat stopt de cheaters om hun cheat gewoon opnieuw uit te voeren?

Ik ging net een keer lekker, 10 wedstrijden gewonnen van de 12, en nu ben ik weer terug bij af... Beetje jammer dit :X
dr was sprake van een flag glitch zoals ze het op de fifa forums noemde.

Als je je land wijzigde ofzo dan kreeg je extra punten. (zoiets weet het niet exact)
Ze hebben daarom de leaderboards gereset en de glitch eruit gehaald.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie ook als je chants via ps3 media server op je ps3 kan krijgen? heb geen usb stick bij de hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Op driehoekje duwen als je via de PS in de map bent en kopiëren naar de HDD. Maar dit had je ook met de search kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Over chants gesproken, deze kwam ik tegen van het weekend in mijn speurtocht naar chants.
Er staan een paar goede tussen maar ook wat meuk.

als je slim bent ga je voor de zips aangezien je zonder premium niet meer dan 1 file tegelijk kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wii4all schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

dr was sprake van een flag glitch zoals ze het op de fifa forums noemde.

Als je je land wijzigde ofzo dan kreeg je extra punten. (zoiets weet het niet exact)
Ze hebben daarom de leaderboards gereset en de glitch eruit gehaald.
Yup :)
En geen disconects hopelijk meer.

vinden jullie het nu ook trager spelen online?
of ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
4e wedstrijd gewoon weer een disconnect, wtf
meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Robkazoe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:42:
1.Het is natuurlijk nooit zwart/wit wbt die voordeelregel, wanneer heb je genoeg voordeel gehad volgens een menselijke scheids en hoe programmeer je dat?
Zoals het in Fifa zit vind ik eigenlijk wel goed, je hebt een seconde of 5 de "bescherming" en na die 5 seconden is het over.
Het is wel altijd zo dat wanneer de voordeelregel in werking treed je gewoon kunt stoppen met lopen zodat je de vrijetrap krijgt.
Naar mijn idee is het juist prima geregeld en hoefde ook niet anders.

2.Heb ik nog niet echt een mening over behalve dat het m.i. wel moeilijker is geworden en dus een verbetering.

3.Keepers zijn veel beter dan in Fifa10 met af en toe gigantisch gave reddingen.
Behalve jou heb ik eigenlijk nog niemand negatief horen praten over de keepers, niet dat dat jou ongelijk bewijst maar toch.
Ik vraag me echt af wat jij zo slecht vindt aan de keepers want ik zie ze nu ook katachtige reddingen uit rebounds doen wat in Fifa10 gewoon 100% doelpunten zouden zijn geweest.

Pes is een prima footy maar zonder voordeelregel en voor zover ik PES11 heb kunnen spelen zeker geen betere keepers dan in Fifa11.
Gek genoeg kan ik diverse dingen bedenken waarin PES naar mijn idee beter is maar dat geldt zeker niet voor punt 1 en 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
SR8 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:01:
[...]

Het blijkt wel dat jij nog nooit naar de controller settings hebt gekeken. Dat zogenaamde manual passing waar jij het over hebt is nog steeds assisted, dus vind je het gek dat die automatismen er nog steeds in zitten.
Er zijn 3 standen. Assisted, Semi-assisted en Manual. Gewoon alles en dan ook alles op manual zetten en dan weer eens gaan spelen. En ja, dat kon ook al in 09 en 10. De afgelopen 2 jaar heb je dan uiteindelijk wel wat gemist.
Kom op man, wat is dat nou weer voor argument. Natuurlijk weet ik dat je manual kan passen, maar waarom zou je dat in godsnaam aanzetten als je het ook zonder kan. Kijk dit klinkt tegenstrijdig maar zonder die assistance tegen iemand die wel met assistance speelt heeft natuurlijk een veel groter voordeel. Al wil je online gaan dan moet je wel met assistance spelen wil je een kans maken. PES heeft duidelijk ervoor gekozen dat je echt zelf moet passen, er is geen andere optie, zo moet iedereen zelf voetballen e niet de computer voor jou laten voetballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Manual passen vind ik leuker, maar je hebt zeker een punt dat anderen die het niet gebruiken een voordeel hebben. Anderzijds, in Forza zet ik remhulp etc. ook uit, hoe anderen het ook hebben ingesteld. Het is dan maar net wat voor jou lekker speelt en of je het realistisch(er) wilt hebben.
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.