Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 19:13
Waar kan ik nou mijn statistieken zien? gisteren zag ik in dat scorebord mijn laatste uitslagen etc... nu niet meer. Nu zie ik een soort leaderbords..

En waar kan ik berichten lezen? Ik kreeg een melding dat er berichten waren in dat ik deze in mijn speler-hub moest bekijken. Ik zie ook een bericht logotje onder in de balk naast mijn PSN en Fifa.com.

[ Voor 7% gewijzigd door Unbreukable op 04-10-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
chimera2 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:05:
[...]

niet alleen bij de slim ik heb een phat en ik heb het ook soms
Idd, heb er ook soms last van op mn dikke ps3, laatst stond hij gewoon 2 minuten vast, geluid liep overigens perfect door, was voor mij een mooie reden om weer wat anders te doen, zou toch al stoppen na het potje :)
Hopen dat er snel een update voor komt, net als die scheidsrechter die zeer opvallend in het voordeel van de tegenstander fluit en ook voor een simpele onschuldige schouderduw een gele kaart trekt. Soms ook al in de eerste minuut, hoe realistisch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gelukkig na 80 potjes nog geen freeze gehad op me dikke ps3

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

ik ben met psv meteen in de poulfase van de CL gekomen. ik lees dat meer mensen eerst voorronde moeten spelen, wel vreemd, dit had ik niet

speel je ps3? ik wel
pc, en iemand anders ook pc had hetzelfde. beetje vreemd :(
maar wel de halve finale st leg gewonnen, 0-3 tegen porto, en het was uit ;D dus kan nu met 2-0 thuis verliezen :P

finale CL tegen As Roma, als ik deze wedstrijd win heb ik wel mn CL ticket te pakken :P
ff een tweak gedownload om je inkomsten uit kaartjes te boosten :P
want een beetje goede club haal daar wel 15mln per jaar uit en niet de 3mln die het spel geeft :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaszCore schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Idd, heb er ook soms last van op mn dikke ps3, laatst stond hij gewoon 2 minuten vast, geluid liep overigens perfect door, was voor mij een mooie reden om weer wat anders te doen, zou toch al stoppen na het potje :)
Hopen dat er snel een update voor komt, net als die scheidsrechter die zeer opvallend in het voordeel van de tegenstander fluit en ook voor een simpele onschuldige schouderduw een gele kaart trekt. Soms ook al in de eerste minuut, hoe realistisch 8)7
ja das nep he :P en die staande tackles op de doorgebroken speler is geen kaart, net als veel slide tackles van de tegenstander xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

is bij mensen met de slim versie
nope ik heb nog een gouwe ouwe dikke PS3, maar heb ook al een aantal keer hangers gehad!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:50

Player1S

Probably out in the dark

BaszCore schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Het is toch al jaren bekent dat Luinge als voorbeeld stond voor de scheids in FIFA en dat deze extreem partijdig is. :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Het is toch al jaren bekent dat Luinge als voorbeeld stond voor de scheids in FIFA en dat deze extreem partijdig is. :X
ja eigelijk wel, de noteboom is vast een schuilnaam van hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Even een vraagje, vergeef me als het een domme is. Ik wil FIFA11 aanschaffen nu ik in de VS ben. Over een paar maanden ga ik terug naar NL, gaat dit problemen opleveren met bijvoorbeeld online spelen? Lijkt me niet, maar ik wil het toch even checken. Daarnaast, is elke game hetzelfde m.b.t. features? Dus als ik hem hier koop, kan ik dan ook gewoon NL commentaar instellen mocht ik dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
The Realone schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:06:
Even een vraagje, vergeef me als het een domme is. Ik wil FIFA11 aanschaffen nu ik in de VS ben. Over een paar maanden ga ik terug naar NL, gaat dit problemen opleveren met bijvoorbeeld online spelen? Lijkt me niet, maar ik wil het toch even checken. Daarnaast, is elke game hetzelfde m.b.t. features? Dus als ik hem hier koop, kan ik dan ook gewoon NL commentaar instellen mocht ik dat willen?
Europa heeft een andere versie (BLES1059 uit me hoofd voor FIFA 11, toevallig gekeken van het weekend). Je kan wel spelen in Europa, maar op Amerikaanse servers volgens mij met Engels commentaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
En als je ultimate team wil kopen later, dan zul je dat via een us psn account moeten doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CL gewonnen :O :D

echt lastige wedstrijd was die tegen Barcelona xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Dat is echt bagger. Zojuist de support chat van EA gevonden en maar eens gebruikt.
Sam: I would like to inform you that you will not be able to change any languages/commentary sounds.
Sam: Is there anything else that I can help you with ?
: How about online play? Can I play on the European servers for example when I get back to Europe?
Sam: You can play but you will not able to change any languages/commentary sounds.
Sam: And one more thing that you can play online but you will not be able to download the latest update and Dlcc.
: How is that? I cannot download updates and DLC's with the US version in Europe?
Sam: Yes.
: That's not good. So basicly I would have to buy the game twice?
Sam: You can play on European servers but wont be able to download any Dlcc and latest update.
Dan maar even usenet op zodat ik de komende maanden wat kan oefenen met een controller, ik ga geen 2 keer geld uitgeven aan eenzelfde spel. :X Jammer van de gunstige dollarkoers maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die last heeft van plotselinge disconnects op de ps3?
Ik heb het echt heel erg vaak, al 4 uit ~15 wedstrijden, ik krijg dan de melding : Ea server disconnected o.i.d.
Het gebeurt altijd op momenten waar ik een ragequit verwacht bij de tegenstander, bijv. als ik 5-1 voorsta.
Router firewall staat op middelzwaar, en heb er bij fifa08 t/m 10 geen last van gehad.
Als ik disconnect van ea ben ik nog wel ingelogd op psn en pc.
Heb wired en wireless geprobeerd.

Zou het graag horen als nog iemand hier last van heeft, of een mogelijke oplossing want ik word er best wel gek van...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 07:52:
[...]
Over Pro Passing assistance dacht als die uit stond je juist het fifa 10 gevoel kreeg?
In de demo was dit idd zo. Alleen is het in de uiteindelijke versie omgedraaid, om de verwarring compleet te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 04-10-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:55:
Niemand die last heeft van plotselinge disconnects op de ps3?
Ik heb het echt heel erg vaak, al 4 uit ~15 wedstrijden, ik krijg dan de melding : Ea server disconnected o.i.d.
Het gebeurt altijd op momenten waar ik een ragequit verwacht bij de tegenstander, bijv. als ik 5-1 voorsta.
Router firewall staat op middelzwaar, en heb er bij fifa08 t/m 10 geen last van gehad.
Als ik disconnect van ea ben ik nog wel ingelogd op psn en pc.
Heb wired en wireless geprobeerd.

Zou het graag horen als nog iemand hier last van heeft, of een mogelijke oplossing want ik word er best wel gek van...
als je het topic heb doorgelezen zie je dat er meer mensen zijn.
ik heb het ook te vaak.

hoop dat de servers deze week beter worden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nu is de ea server op de psn echt kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18
Ja ik zat lekker tegen een klasgenoot te spelen en sta 3-0 voor en worden we eraf gegooid..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D seizoen 2 ging van 25mln cash naar 38mln xD wtf :P
had ik spelers die wilde komen wist ik niet dat ik nog moest tekenen xD
dom :P mr goed heb ze nu alsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:57:
Nu is de ea server op de psn echt kapot :D
hoezo? niet niet online gespeeld vandaag

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnzymeNL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:49:
[...]

hoezo? niet niet online gespeeld vandaag
De ea servers lagen er net uit, en bij mij nu weer.
Maar, denk dat ze bezig zijn met het fixen van de dc's, en daar wacht ik graag even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik hoop het,

heb vanavond tegen een maatje geoefend, hoop dat de servers eindelijk goed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Pff zit me echt te irriteren aan de scheids die CON-TI-NU affluit als je de bal afpakt door tegen een tegenstander aan de lopen. Zit me ook te irriteren aan het ERG laat kaarten geven na eerst voordeel gegeven te hebben.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 23:49
Ik heb sinds Fifa 97 geen Fifa gespeeld, en PES heb ik gespeeld tot versie 6 ofzo.

Nu toch maar Fifa 11 gekocht en mijn eerste ervaring is goed. Vooral online. Offline is het op één of andere manier veel te moeilijk? Misschien komt dat nog..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat een gezeik. Heel veel disconnects met de EA server op de PS3. Je kan online niet eens fatsoenlijk spelen. Daarnaast worden ook niet alle voortgangen van je VP opgeslagen omdat je niet verbonden bent met de EA server. Laat EA dit snel fixen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ja ik kan niet eens fatsoenlijk een potje clubs spelen en in de middag had ik al zo'n vermoede dat ik 2 accomplishments had gehaals en opeens verdwenen.. Dus het lag aan de ea servers weer..

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij hoef je helemaal niet online te zijn om accomplishments te halen en te bewaren, ik zie het nut ook niet anders dan dat je "score" gesynced wordt met je online ID.
vziw mis ik er nog niet 1 en ik heb er toch genoeg gehaald terwijl ik geen verbinding had, ik save wel mijn profiel voor de zekerheid voordat ik het spel beëindig.
Het enige waar ik wel last van heb is dat m'n ID niet synchroon loopt wbt acc's, 19% in m'n player hub en 33% op m'n ps3.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dj-sannieboy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:13:
Wat een gezeik. Heel veel disconnects met de EA server op de PS3. Je kan online niet eens fatsoenlijk spelen. Daarnaast worden ook niet alle voortgangen van je VP opgeslagen omdat je niet verbonden bent met de EA server. Laat EA dit snel fixen zeg.
Op de 360 totaal niet.
Gisteravond had ik me voorgesteld niet meer online te spelen op de ps3, doe ik het toch klap ik er weer uit :'(

Ik blijf nu tot een fatsoenlijke fix spelen op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Gisteren online fifa 11 (pro club) zitten spelen op de xbox . In totaal heb ik 7 wedstrijden kunnen spelen waarvan 3 volledig de rest kreeg ik alleen maar meldingen of het liep vast.. Ik dacht dat het alleen bij mij was maar mijn vrienden hebben hier ook last van.. als dit met EA servers te maken heeft vind ik het een slechte zaak van EA. Ze zouden hierop voorbereid moeten zijn.. ze hadden dit tijdens hun performance test eruit kunnen halen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Jep, hier ook. Bij Fifa 10 kon ik met een bepaalde vriend nooit connecten. Nu dus wel, maar meer dan de helft van de wedstrijden worden op willekeurige momenten onderbroken door connection issues... :(

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:33:
Jep, hier ook. Bij Fifa 10 kon ik met een bepaalde vriend nooit connecten. Nu dus wel, maar meer dan de helft van de wedstrijden worden op willekeurige momenten onderbroken door connection issues... :(
Dan heeft 1 van jullie geen poorten openstaan heb ik ook welleens last van gehad.
Xbox 360 praat ik iig dan over :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Nou gisteren sloeg mijn succes met Arsenal om. Stond eerste in de competitie met 38 punten. ManU 6 punten achter me. Toen kwam Everton uit.

Ik kon het gewoon niet voor elkaar boksen. Everton was altijd op tijd om te onderscheppen en mijn verdedigers altijd te laat. In de 70ste minuut stond ik dan 2-0 achter. Ik speelde ook met een andere opstelling wegens geblesseerden en 2 schorsingen. Niets liep goed...

Wedstrijd daarna had ik Birmingham thuis. Ik kom op 1-0 voor maar niet veel later maak ik een slechte sliding op de rand 16 maar blijkbaar toch erin. Pingel tegen. Mijn VP stopt hem gelukkig. Uiteindelijk komen ze gelijk. Begin 2de helft komt Birmingham voor en ik raakte nogal gefrustreerd doordat ook deze wedstrijd gewoon niet liep. In de 80ste krijgt Birmingham wederom een pingel die ik niet hield. Birmingham voor dus.

Gggggrrrrrrr :( Super frustrerend maar wel mooi dat ik ook tegenslagen krijg. Een vriend van me had al eens gezegd dat het soms lijkt alsof er vooraf al bepaald is dat je tegenstander gaat winnen, hoe goed je team ook is. Dat gevoel had ik gister ook een beetje. Chelsea won ik gewoon met 4-0 en ManU versloeg ik met 2-0.

Afijn, ik sta dan op doelsaldo nog voor op ManU. Vanavond weer verder en dan kom ik weer in de winter transferperiode waar ik ga bieden op Bale en Muller. Wil een 3-5-2 opstelling gaan bouwen.

Cantona (VP :+ )
Koscielny - Squillaci - Vermaelen
Song - te kopen CVM
Fabregas - Nasri - Bale
Van Persie / Chamakh - Muller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:13
Ik vraag me af of EA fifa wel heeft gebeta test, want als je de problemen en de bugs leest lijkt het er echt op dat ze het niet hebben getest. En toch vragen ze gewoon rond de 50 a 60 euro voor het spel :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 07:40
Ach ja, dat heb je met het geweldige betrouwbare PSN.
Pompi schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:09:
Ik vraag me af of EA fifa wel heeft gebeta test, want als je de problemen en de bugs leest lijkt het er echt op dat ze het niet hebben getest. En toch vragen ze gewoon rond de 50 a 60 euro voor het spel :S.
Ik lees alleen PS3 owners klagen, volgens mij hebben pc/xbox 360 gamers minder problemen.

[ Voor 79% gewijzigd door Relief2009 op 05-10-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Relief2009 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:09:

[...]

Ik lees alleen PS3 owners klagen, volgens mij hebben pc/xbox 360 gamers minder problemen.
Hier boven staat nog een post dat bij xbox ook problemen zijn:
supersincap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:29:
Gisteren online fifa 11 (pro club) zitten spelen op de xbox . In totaal heb ik 7 wedstrijden kunnen spelen waarvan 3 volledig de rest kreeg ik alleen maar meldingen of het liep vast.. Ik dacht dat het alleen bij mij was maar mijn vrienden hebben hier ook last van.. als dit met EA servers te maken heeft vind ik het een slechte zaak van EA. Ze zouden hierop voorbereid moeten zijn.. ze hadden dit tijdens hun performance test eruit kunnen halen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:09:

[...]

Bull natuurlijk als je van de EA servers gekicked wordt en wel nog ingelogd bent op PSN heeft dat geen hol met PSN te maken. Plus zie bovenstaande post. Ik heb het nog niet zo vaak gehad op de ps3 2x ofzo, vind de game tot nu toe geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@Relief2009 wat een bekrompen reactie van je. De xbox360 mensen hadden afgelopen weekend volop problemen en toen waren er minder problemen bij de ps3 bezitters.

Het heeft niks met psn te maken, gisteren was ik gewoon continue online op psn zonder problemen.
maar werd wel de hele tijd uit de ea servers gegooid.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:44:
Nou gisteren sloeg mijn succes met Arsenal om. Stond eerste in de competitie met 38 punten. ManU 6 punten achter me. Toen kwam Everton uit.

Ik kon het gewoon niet voor elkaar boksen. Everton was altijd op tijd om te onderscheppen en mijn verdedigers altijd te laat. In de 70ste minuut stond ik dan 2-0 achter. Ik speelde ook met een andere opstelling wegens geblesseerden en 2 schorsingen. Niets liep goed...

Wedstrijd daarna had ik Birmingham thuis. Ik kom op 1-0 voor maar niet veel later maak ik een slechte sliding op de rand 16 maar blijkbaar toch erin. Pingel tegen. Mijn VP stopt hem gelukkig. Uiteindelijk komen ze gelijk. Begin 2de helft komt Birmingham voor en ik raakte nogal gefrustreerd doordat ook deze wedstrijd gewoon niet liep. In de 80ste krijgt Birmingham wederom een pingel die ik niet hield. Birmingham voor dus.

Gggggrrrrrrr :( Super frustrerend maar wel mooi dat ik ook tegenslagen krijg. Een vriend van me had al eens gezegd dat het soms lijkt alsof er vooraf al bepaald is dat je tegenstander gaat winnen, hoe goed je team ook is. Dat gevoel had ik gister ook een beetje. Chelsea won ik gewoon met 4-0 en ManU versloeg ik met 2-0.

Afijn, ik sta dan op doelsaldo nog voor op ManU. Vanavond weer verder en dan kom ik weer in de winter transferperiode waar ik ga bieden op Bale en Muller. Wil een 3-5-2 opstelling gaan bouwen.

Cantona (VP :+ )
Koscielny - Squillaci - Vermaelen
Song - te kopen CVM
Fabregas - Nasri - Bale
Van Persie / Chamakh - Muller
met ajax win ik van barcelona maar speel vervolgens gelijk tegen de graafschap xD
of sta heel de wedstrijd achter tegen vvv en laatste 10 min scoor ik 2x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
[...]

Dan heeft 1 van jullie geen poorten openstaan heb ik ook welleens last van gehad.
Xbox 360 praat ik iig dan over :d
Poorten staan zeer zeker goed, hetzelfde komt overigens voor bij beide PS3's in DMZ ;)

@Hoijong
Klopt, het is inderdaad de verbinding met de EA servers die weg valt (even). Je kunt daarna gewoon meteen weer een game maken/joinen (maar hetzelfde *kan* weer voorkomen).
Verbinding met PSN blijft in de tussentijd vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:09:
[...]

Poorten staan zeer zeker goed, hetzelfde komt overigens voor bij beide PS3's in DMZ ;)

@Hoijong
Klopt, het is inderdaad de verbinding met de EA servers die weg valt (even). Je kunt daarna gewoon meteen weer een game maken/joinen (maar hetzelfde *kan* weer voorkomen).
Verbinding met PSN blijft in de tussentijd vrolijk.
Ja, en dus is het nu onbetrouwbaar om ranked potjes te spelen op de ps3 nu.
Er zit echt iets fout in de ea servers.

Maar dat is nu gewoon al een week zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik speel nu met Ajax in het eerste voetbalseizoen (dus de gewone competitie, 34 duels)
Ik heb geen bekerwedstrijden gehad tussendoor. Klaarblijkelijk dus alleen maar competitie.
Als ik nu het eerste seizoen uit heb en ik word eerste, speel ik dan het tweede seizoen wel champions league tussen de competie door? Iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rodink schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:26:
Ik speel nu met Ajax in het eerste voetbalseizoen (dus de gewone competitie, 34 duels)
Ik heb geen bekerwedstrijden gehad tussendoor. Klaarblijkelijk dus alleen maar competitie.
Als ik nu het eerste seizoen uit heb en ik word eerste, speel ik dan het tweede seizoen wel champions league tussen de competie door? Iemand die dat weet?
hm raar. ik heb wel beker gehad :D doe je wel carreer of hoe dt ook heet en niet alleen competitie (weetniet of dit kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ultimate Team komt in November en is gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
supersincap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:29:
http://twitter.com/earom/status/26435910227 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:37:
[...]

hm raar. ik heb wel beker gehad :D doe je wel carreer of hoe dt ook heet en niet alleen competitie (weetniet of dit kan)
Ik heb gekozen voor alleen competitie volgens mij (dus toernooi) Moet nog een wedstrijd of vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rodink schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Ik heb gekozen voor alleen competitie volgens mij (dus toernooi) Moet nog een wedstrijd of vier.
dan kan het niet lijkt me want je bent na dit seizoen dus klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:22
Rodink schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:26:
Edit: Eerst verkeerd gelezen

Nee dat is alleen in de manager mode zo

[ Voor 14% gewijzigd door Alusion op 05-10-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Valt me op dat enorm veel mensen klagen over de besturing en dat FIFA 11 moeilijk is. Zelf speel ik al jaren FIFA en bij iedere nieuwe release is de eerste avond een teleurstelling omdat de automatismen van het voorgaande seizoen niet meer werken. Na een tijdje spelen blijkt de nieuwe FIFA toch altijd weer een stuk beter dan zijn voorganger, puur omdat het spel verbeterd is en je na een tijdje de gameplay hebt geleerd.

Bij mij gaat het ook nog niet heel vloeiend maar op Wereldklasse moet je toch wel de 0 kunnen houden tegen een team dat even goed is als je eigen team. Aanvallend is het wederom een stuk lastiger maar het gevoel dat je krijgt wanneer je een duel wint en een goede voorzet geeft is geweldig!

Ik heb het gevoel dat een deel van de mensen geen tijd neemt om het spel te begrijpen en te oefenen en dan meteen gaat klagen dat het spel zo slecht is omdat passes niet aan komen. Als je een fatsoenlijke pass geeft komt deze gewoon altijd aan, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ja, en dus is het nu onbetrouwbaar om ranked potjes te spelen op de ps3 nu.
Er zit echt iets fout in de ea servers.

Maar dat is nu gewoon al een week zo.
Ter nuance.. Ze staan niet meer in DMZ als je dat bedoelt. Was puur ter test.
Indien je doelt op het onbetrouwbare ranked potjes spelen.. I agree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
[b][message=34799345,noline]

Ik heb het gevoel dat een deel van de mensen geen tijd neemt om het spel te begrijpen en te oefenen en dan meteen gaat klagen dat het spel zo slecht is omdat passes niet aan komen. Als je een fatsoenlijke pass geeft komt deze gewoon altijd aan, geen probleem :)
Helemaal met je eens. Ik speel dan nog niet op wereldklasse, maar het is inderdaad een kwestie van tijd nemen en oefenen. Was voor mij al weer een paar jaar geleden dat ik FIFA gespeeld had.
Ben dus begonnen in de amateur mode, na een paar potjes won ik snel, semi-prof idem.
Nu speel ik prof en merk ik dat ik moet knokken en dat het een enorme kick is als je door een fantastische aktie weet te scoren. En ik win ook niet elk potje, maar is dat de realititeit niet van elke club op dit moment?
En als ik hier weer alles gemakkelijk win, gaan we weer een stapje moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Alusion schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Edit: Eerst verkeerd gelezen

Nee dat is alleen in de manager mode zo
Dan moet ik toch maar de manager mode gaan doen. Had daar eigenlijk niet zo heel veel zin in, omdat ik puur alleen wou voetballen en in managen niet zo zin'n had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rodink schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Dan moet ik toch maar de manager mode gaan doen. Had daar eigenlijk niet zo heel veel zin in, omdat ik puur alleen wou voetballen en in managen niet zo zin'n had.
wt is het verschil? ik heb nu, in het 3e seizoen pas transfers gedaan, je moet wat met 38mln :P
met ajax de CL gewonnen :) maar werd 2e in de comp xD iets te laat gestopt met wedstrijden simuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:57:
Valt me op dat enorm veel mensen klagen over de besturing en dat FIFA 11 moeilijk is. Zelf speel ik al jaren FIFA en bij iedere nieuwe release is de eerste avond een teleurstelling omdat de automatismen van het voorgaande seizoen niet meer werken. Na een tijdje spelen blijkt de nieuwe FIFA toch altijd weer een stuk beter dan zijn voorganger, puur omdat het spel verbeterd is en je na een tijdje de gameplay hebt geleerd.

Bij mij gaat het ook nog niet heel vloeiend maar op Wereldklasse moet je toch wel de 0 kunnen houden tegen een team dat even goed is als je eigen team. Aanvallend is het wederom een stuk lastiger maar het gevoel dat je krijgt wanneer je een duel wint en een goede voorzet geeft is geweldig!

Ik heb precies hetzelfde. Moet ook weer erg wennen, maar de 0 houden met Ajax is wel goed te doen. Scoren en een goede aanval opzetten is wel een stuk lastiger, maar dat vond ik ook bij Fifa09 -> Fifa10.
Is ook voor een deel gewenning denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Mij lukt het op amateur met veel hulp aan (pass hulp etc) niet om te scoren vanuit een voorzet... eigenlijk de enige doelpunten die ik maak zijn solo acties vanaf de middenlijn (en veel ook 7-1 van twente gewonnen bijvoorbeeld, dan wel van 1-0 verliezen van NAC...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Unbreukable schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:44:
Mij lukt het op amateur met veel hulp aan (pass hulp etc) niet om te scoren vanuit een voorzet... eigenlijk de enige doelpunten die ik maak zijn solo acties vanaf de middenlijn (en veel ook 7-1 van twente gewonnen bijvoorbeeld, dan wel van 1-0 verliezen van NAC...)
De voorzetten die je geeft wanneer er 5 verdedigers in de 16 staan en jij 2 aanvallers hebt die niet 5*-en hebben zijn ook niet hoog qua scoringskans. Als je echter een counter hebt en je spits vroeg in de 16 is dan gaan die voorzetten er in. Vaak lukt het door de bal over de keeper bij de 2e paal te krijgen en dan de bal er in te koppen.
Overigens is dit bij mij ook meer geluk dan wijsheid hoor :).

De beste truc vind ik persoonlijk is het 1-2tje. Hierdoor creëer je ruimte en kun je met een (hoge) steekpass je medespeler alleen voor de keeper krijgen. Als je dat oefent wordt het spel een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Aghanim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

De voorzetten die je geeft wanneer er 5 verdedigers in de 16 staan en jij 2 aanvallers hebt die niet 5*-en hebben zijn ook niet hoog qua scoringskans. Als je echter een counter hebt en je spits vroeg in de 16 is dan gaan die voorzetten er in. Vaak lukt het door de bal over de keeper bij de 2e paal te krijgen en dan de bal er in te koppen.

De beste truc vind ik persoonlijk is het 1-2tje. Hierdoor creëer je ruimte en kun je met een (hoge) steekpass je medespeler alleen voor de keeper krijgen. Als je dat oefent wordt het spel een stuk leuker :)
Ik speel ook zeer veel, 1-2 ja :)
Zeker met het snelle real madrid gaat dat super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Gaat het 1-2 tje van zelf of moet je een bepaalde knoppen combinatie gebruiken om de speler die je de 1-2 laat starten naar voren te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Rodink schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:18:
Gaat het 1-2 tje van zelf of moet je een bepaalde knoppen combinatie gebruiken om de speler die je de 1-2 laat starten naar voren te sturen?
Op de XBOX: LB ingedrukt houden bij je pass, dan rent de passende speler door na zijn pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:29
Amras schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Op de XBOX: LB ingedrukt houden bij je pass, dan rent de passende speler door na zijn pass.
weet iemand dot voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Amras schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Ik speel um op de pc met een Xbox controller, zal vast hetzelfde zijn.
Ga het in elk geval proberen. Dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

chimera2 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

weet iemand dot voor de ps3?
LT1 plus pass.(X niet driehoekje want dan geef je een steeklob)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
1-2 is naar mijn mening dodelijk omdat je zonder 1-2 vaak een speler bij de goal te weinig hebt tov de verdedigers. Omdat de medespeler dan doorrent creëer je de benodigde ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een domme vraag, maar kun je niet langer investeren in betere trainers/scouts etc in career?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat is er allemaal uitgesloopt.

Het is zelfs zo ik heb alleen van horen zeggen en niet met eigen ogen gezien.
Als jij een jeugdig talentje koopt beschikt ie na 3 seizoenen nog steeds over dezelfde statistieken.

Wat die carriere mode betreft heeft ea echt flinke steken laten vallen.
- zoeken naar spelers is kut, je kan niet eens sorteren op bedrag of zo
- Je moet weten wat je zoek en kan niet gewoon naar de lijst toe
- Laden duurt zo lang, als ze bijv dagen skipt tot de volgende wedstrijd en je besluit te stoppen met skippen van de dagen om bijv. je squad te zien dan staat fifa gewoon een dikke 2 minuten 'te rekenen?'
- Spelers die wisselen en ineens blijken stats ook gewisseld te zijn

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
weet iemand hoe je zo'n stotterpenalty kan doen, zoals in het fifa-filmpje te zien was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
tijdens de aanloop op schieten drukken. Is al tig keer vermeld ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:16
Op die manier mis ik al m'n penalties.. :9

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Wii4all schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:01:

Als jij een jeugdig talentje koopt beschikt ie na 3 seizoenen nog steeds over dezelfde statistieken.

- Laden duurt zo lang, als ze bijv dagen skipt tot de volgende wedstrijd en je besluit te stoppen met skippen van de dagen om bijv. je squad te zien dan staat fifa gewoon een dikke 2 minuten 'te rekenen?'
Erg jammer inderdaad. Het hele 'level-up systeem' wat er in ieder geval in FIFA09 nog in zat, kon ik niet terugvinden. Ook het processen van dag tot dag is wel irritant. Het levellen vond ik juist wel leuk, al was het niet heel moeilijk om teams enorm te laten groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

zo scoor ik meestal:
- counter, voorzet tussen de verdedigers door aanvaller was al aan het versnellen komt 1-0 door voor de keeper
- vleugelspits wordt aangespeeld sprint naar de keeper net voor de keeper steekpass naar binnen andere speler slide de bal binnen.
- vleugelspits sprint naar de keeper, hoge voorzet wordt bij de 2e paal ingekopt.
- corners, valt soms ook es een doelpunt uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik vind er echt niets meer aan dit spel. Steeds meer ergernissen komen naar boven, de meeste die in FIFA10 ook al aanwezig waren en nu alleen maar erger zijn geworden...

Het meeste wat ik hier hoor zeggen is "Oh oh wat een goed spel je moet echt kunnen voetballen"... Nou. 3/4 goals die ik tegen krijg is geen voetbal aan, geef de bal maar aan Messi en loop maar door 4 verdedigers heen. Meer is er niet bij. Afspelen doet men niet want dat gaat niet, paasjes geen 9/10 keer fout.

En uittrappen met de keeper is er ook niet meer bij. Ik speel liever niet kort want je hebt 9/10 keer van die mongolen die met 2/3 mensen tussen de keeper en je verdedigers staan waardoor kort spelen = goal. Maar nu kan ik ook nog eens niet meer lang spelen want ELKE bal wordt door de tegenstander weer vooruit gekopt, naar iemand die nu opeens helemaal vrij staat. Bij FIFA10 gebeurde dat af en toe wel eens, maar dan stonden er of nog een paar verdedigers bij, of die man staat gewoon 10 meter buitenspel. In FIFA11 niet, daar krijgt hij de bal en loopt vrij op doel...

BAH! :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de pc is dat dus niet? xD
kan staf upgrades doen, en spelers groeien ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p de pc is dat dus niet? xD
kan staf upgrades doen, en spelers groeien ook :)
Ja, Fifa 11 voor PC is eigenlijk geen kloppende titel. Dat moet; 'Fifa 10 (console version)' zijn......helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
Ik vind er echt niets meer aan dit spel. Steeds meer ergernissen komen naar boven, de meeste die in FIFA10 ook al aanwezig waren en nu alleen maar erger zijn geworden...

Het meeste wat ik hier hoor zeggen is "Oh oh wat een goed spel je moet echt kunnen voetballen"... Nou. 3/4 goals die ik tegen krijg is geen voetbal aan, geef de bal maar aan Messi en loop maar door 4 verdedigers heen. Meer is er niet bij. Afspelen doet men niet want dat gaat niet, paasjes geen 9/10 keer fout.

En uittrappen met de keeper is er ook niet meer bij. Ik speel liever niet kort want je hebt 9/10 keer van die mongolen die met 2/3 mensen tussen de keeper en je verdedigers staan waardoor kort spelen = goal. Maar nu kan ik ook nog eens niet meer lang spelen want ELKE bal wordt door de tegenstander weer vooruit gekopt, naar iemand die nu opeens helemaal vrij staat. Bij FIFA10 gebeurde dat af en toe wel eens, maar dan stonden er of nog een paar verdedigers bij, of die man staat gewoon 10 meter buitenspel. In FIFA11 niet, daar krijgt hij de bal en loopt vrij op doel...

BAH! :(
Dus bij je tegenstanders gaat altijd alles goed en alleen bij jou niet (met uittrappen vd keeper e.d.) ?
Dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40339145

Heerlijk doelpunt al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:00

_AN

Niet waar, toch? Spelers worden, naarmate ze meer spelen en goed doen, beter...Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

NickThissen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
En uittrappen met de keeper is er ook niet meer bij. Ik speel liever niet kort want je hebt 9/10 keer van die mongolen die met 2/3 mensen tussen de keeper en je verdedigers staan waardoor kort spelen = goal. Maar nu kan ik ook nog eens niet meer lang spelen want ELKE bal wordt door de tegenstander weer vooruit gekopt.
Juist niet, in Fifa 10 was vrijwel elke hoge bal voor de tegenstander, in 11 loont het juist om snel en ver uit te trappen met je keeper, al best wat goals gemaakt zo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff ik zal wel een ander spel spelen dan jullie dan... Bij mij gaan 9/10 hoge uittrappen naar de tegenstander, die hem dan naar voren kopt en daarmee veel te vaak vrij voor doel komt. En nee, het gebeurt niet alleen bij de tegenstander, ook bij mezelf (al maak ik er dan meestal geen doelpunt uit, mja das mijn schuld ik kan gewoon niet scoren), maar daar gaat het niet om. Dat zou gewoon niet mogen gebeuren. Het is gewoon te voorspelbaar. Veel tegenstanders die ik krijg trappen de bal daarom (neem ik aan) ook maar op volle kracht naar voren waarna ze er zelf niet meer bij komen, dat is toch belachelijk dat je tot zo'n maatregelen over moet gaan om maar te voorkomen dat je niet de tegenstander een gratis doelpunt geeft?

Overigens net wel weer een keer gewonnen met 4-1 met 4 heerlijke goals. Meestal loopt het voor geen meter, alles heel traag en moeizaam, en af en toe gaat het opeens wel goed :/ Ik vind het nog erg wisselvallig allemaal...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dan doe je toch echt iets fout, ik krijg op Legendary niet eens goals tegen als ik op blijf letten, ook niet als ik tegen Barca speel. Zet je wel druk met de verdediger (A knop op Xbox controller inhouden)? Op deze wijze pak ik bijna alles af. Als ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken roep ik een tweede verdediger (B knop ook inhouden). In heel sommige gevallen breekt de tegenstander toch door en wil een voorzet doen. Daarvoor gebruik ik jockey (LT inhouden op xbox) en komt er haast geen enkele voorzet aan.

Wat je zegt met betrekking tot ballen vanaf je keeper schieten of gooien vind ik onzin. Dit gaat namelijk perfect, je moet alleen kijken welke vleugelverdediger vrij loopt en die kun je dan altijd de bal aangooien. Kopduels bij uittrappen van keeper verlies ik ook wel eens, maar je moet proberen om je speler zo te bewegen dat hij dichter bij de bal komt dan de tegenstander.

Begin anders eens op amateur en game speed op slow. Dan kun je bovenstaande oefenen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook echt niet goed in FIFA, maar als je bovenstaande als verdediger hanteert kun je zeer zeker de 0 houden.

Aanvallend is het belangrijk om balbezit te houden. Ga dus geen onmogelijke passes doen of probeer spelers uit te spelen want dat lukt niet tenzij je pro-skills hebt. Als je dit toch probeert lijd je continu balverlies en is de kans op een tegengoal ook groter.

No offence maar je komt een beetje op me over als iemand die nog niet veel skills heeft en er geen tijd aan wilt besteden om goed te worden in het spel. Probeer je frustraties opzij te zetten en ga veel oefenen. Het wordt pas leuk als je spel goed gaat, dat ben ik met je eens, maar je spel wordt niet beter als je continu alleen de negatieve kanten van het spel probeert te zoeken.

-edit-

Overigens moet je bij controller settings de 3e of 4e regel (iets met pass assistance) op aan zetten. Mogelijk staat dit uit en dan wordt passen lastig als je het spel nog niet volledig beheerst. Je zult zien dat dit enorm scheelt.

[ Voor 28% gewijzigd door Aghanim op 05-10-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zou best kunnen dat ik zo overkom maar dan heb je het toch echt mis. Ik speel al fifa vanaf world cup 98, en vanaf 2007 op de console. FIFA10 heb ik helemaal grijs gespeeld, voornamelijk tegen vrienden en online. Ik ben echt niet slecht (maar ook lang geen 'pro'). Bij FIFA10 ben ik rond de 3600 punten blijven steken geloof ik.

Ik speel vrijwel nooit offline dus je hele verhaal gaat niet op, maar de paar keer dat ik wel offline spel win ik gemakkelijk van world class (legendary nooit geprobeerd). Ik heb het over online spelen, dat is toch wel HEEL erg anders.

Ik snap ook niet waar je uit opmaakt dat ik niet kan verdedigen. Ik klaag alleen over het feit dat paasjes veel te vaak niet aankomen (ook bij de tegenstander niet), dat de uittrap met de keeper (dus een doeltrap, niet als de keeper de bal krijgt tijdens het spel) veel te vaak tot een tegendoelpunt lijdt, en dat het hele spel moeizaam loopt (veel moeizamer dan FIFA10). Over dat laatste hoor je altijd iedereen zeggen dat het realistischer is maar daar ben ik het niet echt mee eens, zo ervaar ik het echt niet. Er wordt nu veel minder gepassed, omdat dat vaak mis gaat, en veel meer gelopen met de bal. De keren dat mijn verdedigers uitgespeeld worden zijn letterlijk op een hand te tellen. De rest is gewoon proberen me voorbij te komen met 1v1, en als dat niet lukt (lees: ik tik de bal weg) dan maar hopen dat een andere aanvaller de bal overneemt om alsnog te schieten.
Dit alles heeft dus vrij weinig met verdedigen te maken en dat is ook het enige wat wel een beetje lukt...

Als je ook wel eens online speelt op de xbox wil ik wel eens een keer tegen je spelen, eens kijken op wat voor niveau we zitten, dan weten we ook waar we over praten. Ik vind het sowieso leuker om tegen mensen van tweakers te spelen, laatst ook een keer gedaan, en ook al verloor ik, ik verloor wel eerlijk, namelijk door mooie doelpunten en mooie acties, en niet fouten en onverklaarbare dingen in het spel ...

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 05-10-2010 18:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dat online spelen vind ik prima, maar dan zul je even moeten wachten tot ik de PS3 versie heb. Mijn 360 is niet geheel legaal namelijk :) Ik ben het met je eens dat online anders speelt. Ik speel zelf ook verschillende avonden per maand met vrienden en dat is toch minder voorspelbaar.

Maar wat je zegt over de bal bij een uittrap van de keeper kwijt raken vind ik een kwestie van inschatten op welke wijze je het meest kans hebt. Ik trap de bal eigenlijk nooit hard naar voren omdat de kans dat je de bal kwijt raakt groot is, maar geef altijd een pass op een verdediger of uitworp als ik de bal in de hand van de keeper heb. Daarmee begint je opbouw en zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aghanim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:57:
Dat online spelen vind ik prima, maar dan zul je even moeten wachten tot ik de PS3 versie heb. Mijn 360 is niet geheel legaal namelijk :) Ik ben het met je eens dat online anders speelt. Ik speel zelf ook verschillende avonden per maand met vrienden en dat is toch minder voorspelbaar.

Maar wat je zegt over de bal bij een uittrap van de keeper kwijt raken vind ik een kwestie van inschatten op welke wijze je het meest kans hebt. Ik trap de bal eigenlijk nooit hard naar voren omdat de kans dat je de bal kwijt raakt groot is, maar geef altijd een pass op een verdediger of uitworp als ik de bal in de hand van de keeper heb. Daarmee begint je opbouw en zou moeten werken.
Ik speel op xbox dus dat gaat dan ook niet he...

En ik geef de bal bij een doeltrap juist liever niet laag naar de verdedigers, met een beetje pech loopt de tegenstander net naar die verdediger toe en dan staat hij er gewoon tussen, kun je er niets meer tegen doen. Dat zijn toch wel de meest zure goals die je kunt weggeven. En nee, daar kun je lang niet altijd op inschatten, als de tegenstander aan het rond rennen is (soms zelfs met z'n tweeen merk ik) tussen mijn verdedigers is het bijna niet te gokken wanneer ik naar wie moet passen, want het duurt nog best lang tussen het op de knop drukken en het passen zelf. Beetje pech en hoppa, je geeft de bal zo weg, en dat voorkom ik liever...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:47:
[...]

Zou best kunnen dat ik zo overkom maar dan heb je het toch echt mis. Ik speel al fifa vanaf world cup 98, en vanaf 2007 op de console. FIFA10 heb ik helemaal grijs gespeeld, voornamelijk tegen vrienden en online. Ik ben echt niet slecht (maar ook lang geen 'pro'). Bij FIFA10 ben ik rond de 3600 punten blijven steken geloof ik.

Ik speel vrijwel nooit offline dus je hele verhaal gaat niet op, maar de paar keer dat ik wel offline spel win ik gemakkelijk van world class (legendary nooit geprobeerd). Ik heb het over online spelen, dat is toch wel HEEL erg anders.

Ik snap ook niet waar je uit opmaakt dat ik niet kan verdedigen. Ik klaag alleen over het feit dat paasjes veel te vaak niet aankomen (ook bij de tegenstander niet), dat de uittrap met de keeper (dus een doeltrap, niet als de keeper de bal krijgt tijdens het spel) veel te vaak tot een tegendoelpunt lijdt, en dat het hele spel moeizaam loopt (veel moeizamer dan FIFA10). Over dat laatste hoor je altijd iedereen zeggen dat het realistischer is maar daar ben ik het niet echt mee eens, zo ervaar ik het echt niet. Er wordt nu veel minder gepassed, omdat dat vaak mis gaat, en veel meer gelopen met de bal. De keren dat mijn verdedigers uitgespeeld worden zijn letterlijk op een hand te tellen. De rest is gewoon proberen me voorbij te komen met 1v1, en als dat niet lukt (lees: ik tik de bal weg) dan maar hopen dat een andere aanvaller de bal overneemt om alsnog te schieten.
Dit alles heeft dus vrij weinig met verdedigen te maken en dat is ook het enige wat wel een beetje lukt...

Als je ook wel eens online speelt op de xbox wil ik wel eens een keer tegen je spelen, eens kijken op wat voor niveau we zitten, dan weten we ook waar we over praten. Ik vind het sowieso leuker om tegen mensen van tweakers te spelen, laatst ook een keer gedaan, en ook al verloor ik, ik verloor wel eerlijk, namelijk door mooie doelpunten en mooie acties, en niet fouten en onverklaarbare dingen in het spel ...
Het is zeker wel realistischer dan fifa 10, ga jij maar eens barca - willekeurige club kijken en kijken of zij net zo belachelijk snel kunnen tikken als in fifa 10.
Het tempo is gewoon veel dichter bij het echte voetbal, je kan nu niet meer perfecte pasjes heel erg snel geven, het is dus wel veel realistischer.

En, over dat ''eerlijk winnen'' dat vind ik echt wel heel erg kiddy, het komt er dus op neer dat jij de bal in iemand zijn voeten schiet en diegene een goal maakt en dan krijg jij een rage en beklaag je je maar op dit forum?
Elke goal die telt gewoon, als je dat niet kan accepteren kan je altijd nog tegen amateur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

Het is zeker wel realistischer dan fifa 10, ga jij maar eens barca - willekeurige club kijken en kijken of zij net zo belachelijk snel kunnen tikken als in fifa 10.
Het tempo is gewoon veel dichter bij het echte voetbal, je kan nu niet meer perfecte pasjes heel erg snel geven, het is dus wel veel realistischer.

En, over dat ''eerlijk winnen'' dat vind ik echt wel heel erg kiddy, het komt er dus op neer dat jij de bal in iemand zijn voeten schiet en diegene een goal maakt en dan krijg jij een rage en beklaag je je maar op dit forum?
Elke goal die telt gewoon, als je dat niet kan accepteren kan je altijd nog tegen amateur spelen.
Ja ik snap dat het langzamer is en dat paasjes moeilijker zijn, maar ik denk dat dit iets te ver is doorgevoerd af en toe. Als ik een bal meteen door kaats dan verwacht ik inderdaad niet dat hij altijd goed gaat. Maar als ik heel rustig loop, alle tijd heb, en dan een paasje geef, dan moet hij gewoon goed gaan, en dat is gewoon heel vaak niet het geval, bij mij en ook bij de tegenstander. De bal gaat vaak nog geen halve meter naast de 'target', maar die heeft dan blijkbaar toch geen zin om ff z'n voet uit te steken waardoor de bal gewoon door rolt, meestal in de voeten van een tegenstander.
EDIT
En daarbij heb ik ook af en toe het gevoel dat kaats balletjes meer goed gaan dan normale paasjes! Met mindere teams is dat natuurlijk wat minder, maar ik heb niet echt "last" van dit pro passing of hoe het ook heet, tenzij je echt 5-6 keer achter elkaar kaatst, dan gaat de laatste bal gewoon heel langzaam ofzo.

En wat is er "kiddy" aan eerlijk vs niet eerlijk verliezen? Als iemand me uitspeelt en mooie goals maakt vind ik dat hij eerlijk heeft gewonnen. Als iemand slecht speelt en onverdiende goals maakt (bijvoorbeeld door een simpel geblokt schot dat door een enorm geluk weer opnieuw in zijn voeten komt vlak voor het doel) dan vind ik dat oneerlijk. Tuurlijk, ik heb nog steeds verloren, maar dat mag ik dan toch wel oneerlijk vinden? Ik vind alleen dat zoiets te vaak gebeurt. In FIFA10 had ik hier al "last" van, maar ik had gehoopt dat het in FIFA11 beter zou zijn, maar het gebeurt zelfs nog meer... Ik heb nog maar weinig echt mooie goals gezien, de meeste zijn een opeenstapeling van fouten en gelukjes, en mijn eigen goals zijn niet anders. Dat is gewoon jammer...

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-10-2010 19:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de keepers zouden verbeterd zijn?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39317880

Leuke duik hoor! Dit was met online clubs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Als ik herhalingen (heb er 1 opgeslagen) aanklik (PS3) krijg ik een melding dat ik een actief hoofdprofiel nodig heb... en dat ik Mijn FIFA 11 > Instellingen en profiel > FIFA 11-profiel moet aan klikken om een profiel als hoofdprofiel te activeren. Ik heb maar 1 profiel en daarbij staat: dit profiel is reeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte liefhebbers,

Ik ben helemaal fifa fan. Heb dan ook een half jaar uitgekeken naar de vernieuwde versie. Het voetbal is echt geupgrade en het spel is veel tactischer en realistischer geworden. Ik was dan ook aangenaam verrast en erg blij met mijn nieuwe aanschaf.

Dit begint echter de laatste 2 dagen om te slaan in kleine irritaties tot grote ergernissen. Ik word nu ongeveer 50 % van de potjes uit de server van EA gegooid en daarnaast is mijn carriere compleet vast gelopen. Dat betekent dus in mijn geval opnieuw beginnen.

Daarnaast valt me op dat in het menu en daaromheen erg veel glitches aanwezig zijn. Zo krijg ik online soms de opstelling van Chelsea tevoorschijn terwijl ik Manchester City heb gekozen en loopt dus de voorbereiding op de pot voetbal vast. Daarnaast fluit de scheids sommige gevallen voor buitenspel waar totaal geen sprake van buitenspel is. Bijvoorbeeld tegen een tegenstander aanschieten om vervolgens zelf buitenspel te staan.

Ik ben nu dus voor de 3e keer mijn fifa aan het herstarten omdat dus mijn carriere niet meer voort wil.

Ben benieuwd naar de rest van jullie fifa gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_AN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

Niet waar, toch? Spelers worden, naarmate ze meer spelen en goed doen, beter...Toch?
Yup, growth bestaat nog steeds, je krijgt daar zelfs advies over spelers of ze potentie hebben of niet.
Geen idee of het idd ook zo is maar het staat meestal wel bij de jongere spelers.

Dat van die stadion-manager e.d. mis ik totaal niet maar dat was ook zo slecht uitgewerkt.
Je kunt je stadion upgraden maar de extra inkomsten zijn zo weinig dat je er in die 14 nauwelijks zo'n upgrade uit kon halen.
Het is hier trouwens al eerder gezegd, als je een manager met goed uitgewerkte diepgang wilt spelen moet je FM kopen.
Nee, ik vind het prima dat ze die dingen er uit hebben gesloopt, was slecht uitgewerkt en voegde m.i. weinig toe aan het spel.
Het zoeken naar talent of de juiste speler die ik nodig heb vind ik ook niet zo'n probleem, je kunt prima zoeken naar bepaalde stats of status [free-agents b.v.] en als je het combineert naar wat je zoekt krijg je niet genoeg spelers om te hoeven sorteren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:39:
Geachte liefhebbers,

Ik ben helemaal fifa fan. Heb dan ook een half jaar uitgekeken naar de vernieuwde versie. Het voetbal is echt geupgrade en het spel is veel tactischer en realistischer geworden. Ik was dan ook aangenaam verrast en erg blij met mijn nieuwe aanschaf.

Dit begint echter de laatste 2 dagen om te slaan in kleine irritaties tot grote ergernissen. Ik word nu ongeveer 50 % van de potjes uit de server van EA gegooid en daarnaast is mijn carriere compleet vast gelopen. Dat betekent dus in mijn geval opnieuw beginnen.

Daarnaast valt me op dat in het menu en daaromheen erg veel glitches aanwezig zijn. Zo krijg ik online soms de opstelling van Chelsea tevoorschijn terwijl ik Manchester City heb gekozen en loopt dus de voorbereiding op de pot voetbal vast. Daarnaast fluit de scheids sommige gevallen voor buitenspel waar totaal geen sprake van buitenspel is. Bijvoorbeeld tegen een tegenstander aanschieten om vervolgens zelf buitenspel te staan.

Ik ben nu dus voor de 3e keer mijn fifa aan het herstarten omdat dus mijn carriere niet meer voort wil.

Ben benieuwd naar de rest van jullie fifa gebruikers
online servers op de ps3 zijn een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:13:
[...]

Yup, growth bestaat nog steeds, je krijgt daar zelfs advies over spelers of ze potentie hebben of niet.
Geen idee of het idd ook zo is maar het staat meestal wel bij de jongere spelers.

Dat van die stadion-manager e.d. mis ik totaal niet maar dat was ook zo slecht uitgewerkt.
Je kunt je stadion upgraden maar de extra inkomsten zijn zo weinig dat je er in die 14 nauwelijks zo'n upgrade uit kon halen.
Het is hier trouwens al eerder gezegd, als je een manager met goed uitgewerkte diepgang wilt spelen moet je FM kopen.
Nee, ik vind het prima dat ze die dingen er uit hebben gesloopt, was slecht uitgewerkt en voegde m.i. weinig toe aan het spel.
Het zoeken naar talent of de juiste speler die ik nodig heb vind ik ook niet zo'n probleem, je kunt prima zoeken naar bepaalde stats of status [free-agents b.v.] en als je het combineert naar wat je zoekt krijg je niet genoeg spelers om te hoeven sorteren.
en daarom is er de stadion inkomsten tweak, zo verhoog je je inkomsten van 220.000 naar 3mln :D (lv5)
want een beetje topclub haalt uit seizoenskaarten en kaarten >10mln en bij fifa zou dat minder dan 5mln zijn _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:13

Grotendeels eens, en zeker het zoeken naar spelers is kut (ik wil ook gewoon een mogelijkheid om door de teams te browsen en daar spelers weg te kapen). Sorteren op bedrag kan echter wel. Op de PS3 kan dat met blokje als ik me niet vergis. Wel zorgen dat de kolom met het bedrag erin gehighlight is.

Het skippen van dagen gaat inderdaad vrij langzaam. Ik snap ook niet waarom je zou stoppen midden in een week. Er gebeurt namelijk helemaal niets. Waarom dan die laadtijd? Heb ook al eens gehad dat hij inderdaad 2 minuten op 1 dag blijft hangen.

Ik ga vandaag PES halen en deze gaat in de verkoop, het plezier is nu al weg.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Ik vind juist het zoeksysteem voor spelers vele malen beter geworden t.o.v. vorige Fifa's.

Overigens om even te reageren op iemand die de afgelopen dagen zijn beklag c.q. vragen deed over het transfersysteem dat hij geen spelers kon kopen:

Als je een speler gevonden hebt zie je de marktwaarde. Deze marktwaarde is echter niet perse de vraagprijs van de club. Je zal er vrijwel altijd boven moeten bieden. Hoeveel je daarboven biedt hangt af van factoren zoals: of de speler te koop staat of niet, betreft het een rivaliserende ploeg, betreft het een basis of reservespeler en is het een gewilde speler voor andere clubs. Een speler die te koop staat kost nou eenmaal dichterbij de marktwaarde dan een speler die niet te koop staat.

Vervolgens moet je dus eerst de club overtuigen met je bod voordat je pas toestemming krijgt om met de speler te praten, die je vervolgens ook een interessant bod moet doen om hem te overtuigen.

Zo wou ik als Arsenal Pique halen van Barcelona. Pique stond niet te koop en is een hele belangrijke basisspeler. Marktwaarde was meen ik rondt de 25.000.000,-. Ik bood 27.500.000,-. Enkele dagen later kwam het bericht van Barcelona dat ze mijn bod te laag vonden. Pas dan zie je de vraagprijs van de club en die was 29.500.000,- ongeveer. Ik heb toen uiteindelijk 35.000.000,- geboden omdat ik Pique graag wou hebben. Barcelona ging toen akkoord en ik kon met de speler gaan praten door in dat emailtje op X te drukken. Je moet hier dus wel even goed opletten want als je koos voor O dan ging je terug en is je transferpoging dus verdwenen.

Pique verdient bij Barca 78.000,-. Ik bood 100.000, 5% bonus bij 0 tegendoelpunten en een contract voor 3 jaar. Hij ging daar gelukkig mee akkoord want gaat hij niet akkoord is je kans compleet verdwenen, zie hieronder een ander voorbeeld.

Ik wou ook Thomas Muller van Bayern hebben. Marktwaarde was 20.000.000 als ik het goed herinner. Ik bood 25.000.000 en mocht van Bayern gaan onderhandelen. Ik bood Muller een salaris dat slechts 7500 boven zijn huidige salaris lag en een contract voor 4 jaar. Hij wees deze af omdat hij het contract te lang vond. Vervolgens kon ik niet meer met hem onderhandelen en kan ik pas de volgende transferperiode een nieuwe poging doen.

Zo heb ik gisteravond in de winterstop Pique, Mikel en Bale gehaald. Muller en Martinez wezen mij bij de speler contractonderhandelingen af. Mikel stond te koop en was het goedkoopst om te krijgen. Van deze 3 transfers was het alleen met Mikel zo dat ik van de club na het eerste bod meteen mocht onderhandelen.

Dus het is heel belangrijk dat als je de club kan overtuigen, dat je voor de speler gewoon niet krenterig moet zijn. Het moet echt een hele stap omhoog zijn wil ook de speler interesse krijgen. Ik raad je aan om vanaf dag 1 van de transferperiode meteen te gaan onderhandelen want er gaan best wat dagen overheen eer je in de volgende stap van een transfer kan komen.

Al met al is het transfersysteem dus een heel stuk realistischer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 10:13
Prachtige goal van Urby (vind ik zelf) na een heerlijk paasje van Suarez.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40383741

Deze vond ik erg leuk. Weer een mooie knal van Urby, helaas op de paal, Eriksen voor de rebound die hem echt heel vreemd probeert in te schieten, maar helaas de lat raakt.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40072028

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Jamoru schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:47:
Prachtige goal van Urby (vind ik zelf) na een heerlijk paasje van Suarez.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40383741

Deze vond ik erg leuk. Weer een mooie knal van Urby, helaas op de paal, Eriksen voor de rebound die hem echt heel vreemd probeert in te schieten, maar helaas de lat raakt.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40072028
Mooie goal en soms is een bal op de lat of paal ook mooi :)
Ik snap alleen nog niet hoe je echt een streep van een bal op doel kan schieten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
vrije trap van een meter of 40 http://www.easports.com/media/play/video/39884277

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:32
Moet ie er wel in een keer ingaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
gheghe ssst ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik begin de scheidsrechter toch wel een beetje vervelend te vinden. Elk struikelpartijtje van de tegenstander is een vrije trap. Dat terwijl ik zelf regelmatig schandalig onderuit wordt geschoffeld zonder dat daar een vrije trap tegenover staat.

Verder moet ik nog wel echt wennen. De automatismen uit Fifa 10 zijn verdwenen en ik heb het idee dat het laten lopen van je medespelers niet zo goed werkt. Het is wel een beetje frustrerend om in Fifa 10 alles op wereldklasse te winnen en nu steeds niet verder te komen dan een gelijkspel of klein verlies. Misschien maar even een moeilijkheidsgraad terugstappen om te wennen.

De verbeteringen aan de Manager mode vind ik tot nu toe zwaar tegenvallen. Zeker in de transferperiode duren die weken een eeuwigheid. Ook het transferscherm zelf vind ik maar een sloom en log ding. Het nodigt niet echt uit om flink naar spelers te gaan zoeken. Iets dat bij PES toch wel echt een stuk prettiger is uitgewerkt. Maar dat kan ook komen doordat PES natuurlijk een veel kleinere spelersdatabase heeft.

Wat ik dan wel weer erg tof vind in deze Fifa is dat je heel erg het verschil tussen spelers merkt. Dat personality+ werkt een stuk beter dan ik van tevoren had gedacht. Het is nu echt proberen om de bal op het hoofd van de goede kopper te krijgen. Of naar de flank wanneer je daar een Robben of Messi hebt staan. Echt perfect.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:52:
[...]

Ja ik snap dat het langzamer is en dat paasjes moeilijker zijn, maar ik denk dat dit iets te ver is doorgevoerd af en toe. Als ik een bal meteen door kaats dan verwacht ik inderdaad niet dat hij altijd goed gaat. Maar als ik heel rustig loop, alle tijd heb, en dan een paasje geef, dan moet hij gewoon goed gaan, en dat is gewoon heel vaak niet het geval, bij mij en ook bij de tegenstander. De bal gaat vaak nog geen halve meter naast de 'target', maar die heeft dan blijkbaar toch geen zin om ff z'n voet uit te steken waardoor de bal gewoon door rolt, meestal in de voeten van een tegenstander.
EDIT
En daarbij heb ik ook af en toe het gevoel dat kaats balletjes meer goed gaan dan normale paasjes! Met mindere teams is dat natuurlijk wat minder, maar ik heb niet echt "last" van dit pro passing of hoe het ook heet, tenzij je echt 5-6 keer achter elkaar kaatst, dan gaat de laatste bal gewoon heel langzaam ofzo.

En wat is er "kiddy" aan eerlijk vs niet eerlijk verliezen? Als iemand me uitspeelt en mooie goals maakt vind ik dat hij eerlijk heeft gewonnen. Als iemand slecht speelt en onverdiende goals maakt (bijvoorbeeld door een simpel geblokt schot dat door een enorm geluk weer opnieuw in zijn voeten komt vlak voor het doel) dan vind ik dat oneerlijk. Tuurlijk, ik heb nog steeds verloren, maar dat mag ik dan toch wel oneerlijk vinden? Ik vind alleen dat zoiets te vaak gebeurt. In FIFA10 had ik hier al "last" van, maar ik had gehoopt dat het in FIFA11 beter zou zijn, maar het gebeurt zelfs nog meer... Ik heb nog maar weinig echt mooie goals gezien, de meeste zijn een opeenstapeling van fouten en gelukjes, en mijn eigen goals zijn niet anders. Dat is gewoon jammer...
Vraag me af hoe goed je bent en wat je eigen voetbalervaring is, want Fifa 11 heeft die problemen totaal niet als je verstand er van hebt en een beetje skills. Wellicht dat het een slechtere game is voor de mindere of casual gamers, maar dat is altijd subjectief en lastig in te schatten. Passen gaat perfect heb er eigenlijk totaal geen moeite mee (ps3) je kunt echt mooie passes maken zolang je op kracht en richting let. Als een geblocked schot bij een tegenstander komt dan speelt ie aanvallend en heeft ie dus genoeg man voor + een dosis geluk net zoals in het echt. Bij mij komt het niet onrealistisch vaak voor iig.

Wat jij als opeenstapeling van fouten en gelukjes ziet, zijn voor een ander wellicht gewoon skills waarmee hij je uitspeelt. En dat met de keeper is gewoon dom van jezelf. Als de mensen niet vrij staan kun je met een geplaatste hoge bal prima een medespeler bereiken, iig veel beter dan in 10 waar je de bal dan zelden kreeg. De verdedigers dekken niet 1 op 1, de aanvallers gaan het wel doen om jouw korte bal te blocken dus krijg je vrije mensen op het middenveld die je met een hoge bal kunt bereiken, ik heb er iig nog geen moeite mee gehad.

Merk wel dat online idd veel mensen nog moeten wennen aan het spel, die maken zelf ook dit soort fouten veel en verliezen dan dik van me. Genoeg mensen bieden echte flink tegenstand en spelen echt goed. Kwestie van inzicht en leercurve onder de knie krijgen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Aghanim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:36:
Overigens moet je bij controller settings de 3e of 4e regel (iets met pass assistance) op aan zetten. Mogelijk staat dit uit en dan wordt passen lastig als je het spel nog niet volledig beheerst. Je zult zien dat dit enorm scheelt.
Juist niet doen, EA gaat het nml. standaard uit zetten bij ranked online games.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.