Zou best kunnen dat ik zo overkom maar dan heb je het toch echt mis. Ik speel al fifa vanaf world cup 98, en vanaf 2007 op de console. FIFA10 heb ik helemaal grijs gespeeld, voornamelijk tegen vrienden en online. Ik ben echt niet slecht (maar ook lang geen 'pro'). Bij FIFA10 ben ik rond de 3600 punten blijven steken geloof ik.
Ik speel vrijwel nooit offline dus je hele verhaal gaat niet op, maar de paar keer dat ik wel offline spel win ik gemakkelijk van world class (legendary nooit geprobeerd). Ik heb het over online spelen, dat is toch wel HEEL erg anders.
Ik snap ook niet waar je uit opmaakt dat ik niet kan verdedigen. Ik klaag alleen over het feit dat paasjes veel te vaak niet aankomen (ook bij de tegenstander niet), dat de uittrap met de keeper (dus een doeltrap, niet als de keeper de bal krijgt tijdens het spel) veel te vaak tot een tegendoelpunt lijdt, en dat het hele spel moeizaam loopt (veel moeizamer dan FIFA10). Over dat laatste hoor je altijd iedereen zeggen dat het realistischer is maar daar ben ik het niet echt mee eens, zo ervaar ik het echt niet. Er wordt nu veel minder gepassed, omdat dat vaak mis gaat, en veel meer gelopen met de bal. De keren dat mijn verdedigers uitgespeeld worden zijn letterlijk op een hand te tellen. De rest is gewoon proberen me voorbij te komen met 1v1, en als dat niet lukt (lees: ik tik de bal weg) dan maar hopen dat een andere aanvaller de bal overneemt om alsnog te schieten.
Dit alles heeft dus vrij weinig met verdedigen te maken en dat is ook het enige wat wel een beetje lukt...
Als je ook wel eens online speelt op de xbox wil ik wel eens een keer tegen je spelen, eens kijken op wat voor niveau we zitten, dan weten we ook waar we over praten. Ik vind het sowieso leuker om tegen mensen van tweakers te spelen, laatst ook een keer gedaan, en ook al verloor ik, ik verloor wel eerlijk, namelijk door mooie doelpunten en mooie acties, en niet fouten en onverklaarbare dingen in het spel ...
[
Voor 10% gewijzigd door
NickThissen op 05-10-2010 18:50
]