Bejit schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Vrije trappen tut:
Vlak voor de 16e, 2 bar
Iets verder van de 16e(25m), 2,5 bar
Nog iets verder(30-35), 3 bar
Daarna gaan vrije trappen er nog sporadisch in. Vergeet niet met je loopknuppeltje die naar boven in te drukken, zo blijft de bal laag.
oh bedankt

es zien of dit werk
1-0 verloren van Barca

dom kopballetje van iniesta =/ en het mooie komt dan nog, het bestuur had een beter resultaat verwacht tegen deze tegenstander
een club die aan 1 speler net zoveel betaald als ik aan iedereen daar verwachten ze wel een beter resultaat voor, het enige mooie is dat messi er met een 3dubbele beenfractuur afgegaan is dankzij nigel de jong, ik wist wel dat dat een handige aankoop was
En zo begon de return, een thuiswedstrijd ditmaal. Net als bij de uitwedstrijd heb ik ervoor gekozen om op de counter te spelen, als snel wat kansen gecreëerd, 2x alleen door voor de keeper, en 2x nipte redding
eind 1e helft. 0-0 een stand die zou betekenen dan barca doorgaat naar de halve finale.
begin 2e helft gewoon spel gespeeld, afstand schot op de kruizing paal lat. dichtbij een doelpunt dus.
66 min speler word onderuit gehaald in strafschopgebied, de penalty werd vervolgens benut, de keeper tikte hem nog wel aan maar dit mocht niet baten. 1-0 dit zou verlengen betekenen.
75ste min, kom vrij door voor de keeper en haal uit mooi schot in de kruising, 2-0 met deze stand zou ik doorgaan naar de halve finale
vervolgens op balbezit doorgespeeld nog wat kansen gecreëerd verder niks. eindstand 2-0.
Door naar de halve finale tegen Porto.
in de competitie sta ik overigens nog 3e
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 04-10-2010 12:20
]