Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Kr44nVogel schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:46:
iemand tips hoe je je virtual pro sneller beter kan laten worden. Het gaat wel erg traag vind ik. Ben nog steeds maar 73.
Wat ik heb gedaan is tijdelijk overgeschakeld op semi-pro (normaal speel ik pro of wereldklasse) zodat je bronzen en zilveren accomplishments makkelijker kan halen. Later kun je dan wereldklasse spelen voor de overige accomplishments. Ook even verdediger en middelvelder spelen scheelt enorm natuurlijk, zoals al aangegeven.
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:19:
Ik ben bezig met een uitgebreid chant pakket voor Ajax 8) , mocht iemand hier interesse in hebben kan ik 'em ergens online plaatsen.
Anti-Ajax wel natuurlijk ;) Maar alle mensen die met chant packs bezig zijn thumps up hoor!

[ Voor 23% gewijzigd door Kluutmaran op 03-10-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Toch heb ik wel het nummer helemaal niets in Amsterdam klinkt ook nog best mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Pacino schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:46:
[...]

Ik heb een PS3 Slim 120GB en nog nooit last gehad daarvan, ook niet in FIFA 10.
Op de EA forums las ik een reactie van een admin dat ze het aan het onderzoeken zijn en dat ze het over de 250GB slim hadden maar als ik andere reacties op het forum lees zie ik dat ook de 320GB en 120GB gebruikers er ook last van hebben (sommige wel en sommige niet maar de 250GB is zeker). Dit is erg irritant online bij clubs omdat nadat het spel voor 2 seconden vast loopt, hij het spel bij gaat halen omdat ik dan 2/3 seconden gemist heb en dan op dat moment kan je ook nog steeds niks doen dus het duurt een tijdje totdat je weer je speler kan besturen.

[ Voor 20% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-10-2010 13:16 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb er met mijn 120GB Slim ook geen last van. Wel even afkloppen trouwens.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er een goede patch komt voor de verschillende problemen. Het enige waar ik 'last' van heb, dat ik steeds mijn online pass opnieuw moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:34
Wat mij verder trouwens opvalt online, dat weinig mensen met Barca spelen. Eigenlijk alle potten die ik online speel zijn vaak tegen Real/Chelsea/Bayern/Arsenal enzovoort. Ook wel veel Olympique Marseille trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Dersan schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:46:
Wat mij verder trouwens opvalt online, dat weinig mensen met Barca spelen. Eigenlijk alle potten die ik online speel zijn vaak tegen Real/Chelsea/Bayern/Arsenal enzovoort. Ook wel veel Olympique Marseille trouwens.
Er spelen altijd veel Fransen online ja, en merendeel is zeker voor marseilla ja :)

4 potjes gespeeld vanmiddag en 2 keer gewonnen 2 keer verloren
Ging slecht vanmiddag :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
heeft er iemand nog leuke en goede chants voor psv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
soccerroos schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:50:
Toch heb ik wel het nummer helemaal niets in Amsterdam klinkt ook nog best mooi
Dit zal vast lollig bedoeld zijn, maar een beetje zielig is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
JP_Frost schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Dit zal vast lollig bedoeld zijn, maar een beetje zielig is het wel.
dit is idd 1 x lollig maar zou wel leuk zijn als het alleen in wedstrijden met ajax zou kunnen instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Tja, als je dat leuk vindt. Als Amsterdammer en ajax supporter vind ik het een redelijk trieste bedoening eigenlijk. Helemaal om het in een spelletje te zetten. Trouwens hoef je dat helemaal niet alleen bij ajax wedstrijden te horen aangezien we vorig jaar hebben gezien dat het niet uitmaakt wie er speelt, het wordt toch overal gezongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Net bij een be a pro club match scoorde ik 5 doelpunten en had ik een gemiddelde van 9.5, ook paar acomplishments erbij.. echter heeft de tegenstander hem waarschijnlijk vast laten lopen waardoor we moesten leaven waardoor de goals, het gemiddelde en de acomplishments niet zijn toegevoegd.. :@

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
JP_Frost schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:33:
Tja, als je dat leuk vindt. Als Amsterdammer en ajax supporter vind ik het een redelijk trieste bedoening eigenlijk. Helemaal om het in een spelletje te zetten. Trouwens hoef je dat helemaal niet alleen bij ajax wedstrijden te horen aangezien we vorig jaar hebben gezien dat het niet uitmaakt wie er speelt, het wordt toch overal gezongen.

Offtopic:
Ach arrogantie van de jaren '90 hebben er voor gezorgd dat ze weinig vrienden over hebben in Amsterdam. Dat er dan overal gelachen wordt als Ajax jaren op rij geen kampioen is een logisch gevolg. Ik kan een helemaal niets in Amsterdam wel waarderen waar ook gezongen, maar hetzelfde werd vorig jaar over Eindhoven en Rotterdam ook gezongen hoor, ook door supporters van ploegen die zelf ook niks wonnen. Hoge bomen vangen nou eenmaal vele wind he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Kluutmaran schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:28:
[...]

Offtopic:
Ach arrogantie van de jaren '90 hebben er voor gezorgd dat ze weinig vrienden over hebben in Amsterdam. Dat er dan overal gelachen wordt als Ajax jaren op rij geen kampioen is een logisch gevolg. Ik kan een helemaal niets in Amsterdam wel waarderen waar ook gezongen, maar hetzelfde werd vorig jaar over Eindhoven en Rotterdam ook gezongen hoor, ook door supporters van ploegen die zelf ook niks wonnen. Hoge bomen vangen nou eenmaal vele wind he.
Dit is mijn laatste reactie hierop, anders wordt het teveel off topic, maar ik heb het gevoel dat die haat gevoelens de laatste jaren wel extreme vormen aannemen. Ik begrijp best dat clubs als Ajax wat meer te verduren krijgen van de aanhang van de tegenstanders, maar in sommige gevallen gaat het wel erg ver. Vooral als Amsterdammer is het zeer irritant om te horen dat die mensen dat soort dingen roepen en de naam van de stad amper kunnen uitspreken, maar vervolgens zie ik ze hier wel over de Albert Cuypmarkt lopen en feestend over de grachten gaan op koninginnedag. Maar goed, laten we weer over Fifa praten.

P.S. Heeft iemand Fifa 11 pc ook bij wehkamp besteld? Ik wacht nu al bijna een week op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
JP_Frost schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:34:
[...]
P.S. Heeft iemand Fifa 11 pc ook bij wehkamp besteld? Ik wacht nu al bijna een week op :(
Hoe kan je nu een week wachten als de officiële release datum 30-09-2010 is? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een schande dat EA zeg, had nog getwittert naar zo mederwerker van Ea.
Zegt die
@marcelnl we have over twice the no. of people playing online at the moment than we did this time last year. Load issues. All over it though
Laatste 9 wedstrijden weer 2 keer de verbinding verloren.

Schande

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Jumpman schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:46:
[...]

Hoe kan je nu een week wachten als de officiële release datum 30-09-2010 is? ;)
Klopt, ik bedoelde eigenlijk dat ik 'm een week geleden heb besteld, en had gehoopt dat ie dan de 30e verzonden zou worden, maar dat is blijkbaar niet het geval. Vroeg me af of anderen het spel wel al hebben ontvangen van wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ja hoop dat dit nog kinderziektes zijn en dat die eruit worden gehaald, want het is erg irritant als je een wedstrijd met 3-0 verliest omdat de verbinding eruit klapt :S

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
JP_Frost schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

Klopt, ik bedoelde eigenlijk dat ik 'm een week geleden heb besteld, en had gehoopt dat ie dan de 30e verzonden zou worden, maar dat is blijkbaar niet het geval. Vroeg me af of anderen het spel wel al hebben ontvangen van wehkamp.
Had hem gepre-ordert bij Wehkamp omdat ik een kortingsbon had maar dag voor de release gaven ze aan dat de levertijd van (pre)orders na 20 (kan ook 22 zijn geweest) september een week later geleverd werden. Na dit berichtje heb ik natuurlijk meteen geannuleerd en maar bij bol.com besteld die hem vrijdag leverden. Dus helaas voor jou komt je order pas woensdag of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Kluutmaran schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:16:
[...]

Had hem gepre-ordert bij Wehkamp omdat ik een kortingsbon had maar dag voor de release gaven ze aan dat de levertijd van (pre)orders na 20 (kan ook 22 zijn geweest) september een week later geleverd werden. Na dit berichtje heb ik natuurlijk meteen geannuleerd en maar bij bol.com besteld die hem vrijdag leverden. Dus helaas voor jou komt je order pas woensdag of later.
Ah, dat verklaart de boel. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ik heb heel vaak als ik er bijna door ben dat medespelers naar me toe komen ipv naar binnen lopen hoe kun je dat voorkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een ps 3 slim 120 gig en heb ook dat het beeld af en toe 2 seconde stil staat :( .
Had ik trouwens met fifa 10 ook al, in het begin niet maar naar paar maanden ineens wel.
Ben erg benieuwd waar het aan ligt, lijkt net of er iets fout is met de ps 3 slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
Nachtapotheker schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:57:
Ik heb iets vaags met de mp3 bestanden voor goals en chats etc. In sommige wedstrijden (niet altijd) blijft het geluid even 1 seconde hangen voor het muziekje gaat spelen. Net of er even geladen moet worden. Hebben meer mensen daar last van? Het gaat om de PS3 versie, ik hoop dat dit in een update gefixt wordt, tis aardig irritant :/
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 20:46

_AN

Striptease schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Op de EA forums las ik een reactie van een admin dat ze het aan het onderzoeken zijn en dat ze het over de 250GB slim hadden maar als ik andere reacties op het forum lees zie ik dat ook de 320GB en 120GB gebruikers er ook last van hebben (sommige wel en sommige niet maar de 250GB is zeker). Dit is erg irritant online bij clubs omdat nadat het spel voor 2 seconden vast loopt, hij het spel bij gaat halen omdat ik dan 2/3 seconden gemist heb en dan op dat moment kan je ook nog steeds niks doen dus het duurt een tijdje totdat je weer je speler kan besturen.
Probleem heb ik ook :(
Overigens heb ik een PS3 Slim 320GB, nieuw, sinds deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Godverdomme, waarom kan ik nooit eens normaal verliezen... Is weer precies hetzelfde verhaal als fifa11, iedere keer met 2-0 ofzo achter komen door twee belachelijke goalen of fouten in het spel... Word er echt ziek van.

Voorbeeld...
Goal 1: mijn verdediger kopt de bal richting midden van de 16 ipv weg van de goal na een corner. Meneer krijgt de bal in zijn voeten uiteraard maar schiet op de keeper. Oh, dan krijgt meneer de bal maar NOG MAALS in zijn voeten, ook al staan er 2 verdedigers van mij bij. Die doen niets, eentje loopt zelfs WEG... :(
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39869261

Goal 2: ik geef de bal met mijn keeper aan mijn verdediger. Ik heb twee keuzes om verder te spelen, twee vrije mannetjes, met een tegenstander er tussen in. Rara waar gaat de bal heen? Juist, door het midden, in de voeten van de tegenstander...
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39870922

Is dit nou mijn schuld?! Ik druk duidelijk omlaag, en er is plaats genoeg om de bal te spelen, maar nee... Bah!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Jawel hier hetzelfde probleem. De helft van de tijd zit er een hapering van een seconde in wat nog niet zo erg was als het normale geluid doorliep maar helaas stopt dat ook waardoor het helemaal stil wordt.

En @NickThissen ik ben ook zo. Geef elke wedstrijd stomme goals weg (al dan niet geef ik de schuld aan het spel) maar we moeten eerlijk zijn en de tegenstander heeft dezelfde FIFA met dezelfde mankementen. Gewoon van de fouten (van het systeem) leren en de volgende keer maar een minder logische oplossing zoeken. Zelfde met een steekbal overigens die probeert hij ook altijd door de tegenstander in plaats van erlangs te spelen zelfs al zijn er zeeën van ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja maar wat ik nou doen aan die twee goals? Ik vraag het me echt af. Wat kan ik hier van leren? Niet meer de bal wegkoppen bij een corner, want er is een kans datie hem bij de tegenstander op de borst klaarlegt? Niet meer de bal paasen, want er is een kans datie recht naar de tegenstander gaat? Wat moet ik dan, alles met de keeper gaan doen, want veel meer blijft er niet over...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

NickThissen schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:44:
Is dit nou mijn schuld?! Ik druk duidelijk omlaag, en er is plaats genoeg om de bal te spelen, maar nee... Bah!
Jij bent diegene die er voor kiest om de computer het meeste te laten doen (oftewel assisted controls). Als je dat niet bevalt, kan je altijd semi-assisted of manual proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net met 2 vrienden een VP Club Match gespeeld. Eentje was keeper, ander spits en ik was de rest. Er zat alleen een vertraging in het indrukken van een knop en de actie; onspeelbaar voor mij, zij hadden nergens last van. Wellicht omdat ik alle overige personen bestuurde, was in ieder geval geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unforgettable6
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2024
Weet je wat pas een echte bug is? Als je met z'n 2-en in 1 team online speelt tegen een andere speler. Je wilt gewoon terugpassen naar de keeper.. Meestal was de AI wel ok waardoor je met die keeper makkelijk kan uitverdedigen etc... Alleen nu wordt de 2de speler de keeper (en als die dan al met een verdediger naar voren aan het rennen was) en die loopt weg van de goal.... Resultaat... EIGEN DOELPUNT!!! WTF!

Heb er al een paar in zien vliegen zo.. bloed irritant is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Snap niet dat EA dit soort zaken oplost. Je zou verwachten dat dit bekent is en wordt opgelost...Raar verhaal.
Net als het vastlopen van 2 seconden. Heeft niemand dit getest op een PS3 bij EA...?!?

Hopelijk snel een update die hopelijk het laatste iig oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:48
ik zag wel dat je kan instellen dat bij een playerswitch de nieuw geselecteerde speler nog even de looprichting zoals deze was doorzet. Zo kan je voorkomen dat je als je een rennende speler selecteert, dat hij stil gaat staan (en zijn man kwijtraakt die wel doorrent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
Kluutmaran schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:01:
[...]

Jawel hier hetzelfde probleem. De helft van de tijd zit er een hapering van een seconde in wat nog niet zo erg was als het normale geluid doorliep maar helaas stopt dat ook waardoor het helemaal stil wordt.

En @NickThissen ik ben ook zo. Geef elke wedstrijd stomme goals weg (al dan niet geef ik de schuld aan het spel) maar we moeten eerlijk zijn en de tegenstander heeft dezelfde FIFA met dezelfde mankementen. Gewoon van de fouten (van het systeem) leren en de volgende keer maar een minder logische oplossing zoeken. Zelfde met een steekbal overigens die probeert hij ook altijd door de tegenstander in plaats van erlangs te spelen zelfs al zijn er zeeën van ruimte.
Ja inderdaad.. EA heeft nog wel wat bugs te fixen zo te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Unforgettable6 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:12:
Weet je wat pas een echte bug is? Als je met z'n 2-en in 1 team online speelt tegen een andere speler. Je wilt gewoon terugpassen naar de keeper.. Meestal was de AI wel ok waardoor je met die keeper makkelijk kan uitverdedigen etc... Alleen nu wordt de 2de speler de keeper (en als die dan al met een verdediger naar voren aan het rennen was) en die loopt weg van de goal.... Resultaat... EIGEN DOELPUNT!!! WTF!

Heb er al een paar in zien vliegen zo.. bloed irritant is dat!
Geen last van gehad, toen ik vrijdag speelde met iemand anders online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Wauw...

Bekerwedstrijd stond op het programma. Mijn tegenstander was Chelsea, ik Arsenal. Toevallig, want vandaag was Chelsea-Arsenal :) Wedstrijd was in december, sneeuw op het veld. Arsenal komt middels een lucky goal van Arshavin op voorsprong in de 40ste minuut. Chelsea gaat na de rust vol in de aanval en vrij snel staan ze met 2-1 voor. In de 85ste minuut sleep ik de gelijkmaker eruit. Verlengen...

Eind eerste verlenging kom ik op 3-2 voor. Minuut later ramt Lampard de 3-3 voor Chelsea.

Vervolgens strafschoppen.

1. Van Persie: Raak
2. Lampard: Raak
3. Fabregas: Raak
4. Anelka: Raak
5. Chamakh: Raak
6. Essien: Raak
7. Walcott: Mis
8. Cole: Mis
9. Ramsey: Raak
10. Bosingwa: Raak
11. Vermaelen: Mis
12. Kalou: Raak

Dus verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
418O2 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:16:
ik zag wel dat je kan instellen dat bij een playerswitch de nieuw geselecteerde speler nog even de looprichting zoals deze was doorzet. Zo kan je voorkomen dat je als je een rennende speler selecteert, dat hij stil gaat staan (en zijn man kwijtraakt die wel doorrent)
Zo heb ik het ook ingesteld maar het irritante is dat als je dan iemand selecteert gaat hij vaak meteen stil staan en moet hij weer opnieuw op sprintsnelheid komen (zelfs als je dezelfde richting in rent als dat hij al liep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

NickThissen schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:44:
Godverdomme, waarom kan ik nooit eens normaal verliezen... Is weer precies hetzelfde verhaal als fifa11, iedere keer met 2-0 ofzo achter komen door twee belachelijke goalen of fouten in het spel... Word er echt ziek van.

Voorbeeld...
Goal 1: mijn verdediger kopt de bal richting midden van de 16 ipv weg van de goal na een corner. Meneer krijgt de bal in zijn voeten uiteraard maar schiet op de keeper. Oh, dan krijgt meneer de bal maar NOG MAALS in zijn voeten, ook al staan er 2 verdedigers van mij bij. Die doen niets, eentje loopt zelfs WEG... :(
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39869261

Goal 2: ik geef de bal met mijn keeper aan mijn verdediger. Ik heb twee keuzes om verder te spelen, twee vrije mannetjes, met een tegenstander er tussen in. Rara waar gaat de bal heen? Juist, door het midden, in de voeten van de tegenstander...
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39870922

Passen is inderdaad vrij verneukt.

Heb ff weer FIFA09 gespeeld en wat een verschil, passes die goed aankomen en LANGS de tegenstander schiet ipv er tegen aan.(En ja weet dat ik de knop voor passes wat langer ingedrukt moet houden)

Tegen menselijk speler spelen lukt nog wel omdat die met dezelfde gebrekken zitten, maar tegen computer legendary is gewoon totaal niet te doen, want op dat niveau mag je gewoon geen fouten maken.(Ben een FIFA veteraan, vandaar :P)

Moet steeds via lobbende steekpass spelen, want normale steekpasses gaan STEEVAST tegen de verdediger aan, ongeacht hoe ik hem schiet.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat deze vragen al voorbij zijn gekomen, maar ik kon het zo snel niet terugvinden.

Hoe kun je in de Xbox 360 versie het Engels commentaar kiezen? Ik wordt nu al gek van die Ten Apel met steeds zijn 'hij zet een tackle in'. Engels selecteren als taal heeft geen invloed.

En is er een manier om de intro te skippen zodat FIFA bij opstarten gelijk begint in de oefenarena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:44:
Misschien dat deze vragen al voorbij zijn gekomen, maar ik kon het zo snel niet terugvinden.

Hoe kun je in de Xbox 360 versie het Engels commentaar kiezen? Ik wordt nu al gek van die Ten Apel met steeds zijn 'hij zet een tackle in'. Engels selecteren als taal heeft geen invloed.

En is er een manier om de intro te skippen zodat FIFA bij opstarten gelijk begint in de oefenarena?
Bij instellingen(My Fifa -> Instellingen -> R1 -> Audio -> Engels)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:44:

Engels selecteren zou moeten werken, anders misschien de taal van je xbox op Nederlands zetten? (weet niet of dat mogelijk is, speel op de ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SR8 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:11:
[...]

Jij bent diegene die er voor kiest om de computer het meeste te laten doen (oftewel assisted controls). Als je dat niet bevalt, kan je altijd semi-assisted of manual proberen.
Ja daar was ik al op aan het wachten... Vind ik onzin, als ik assisted speel dan moeten de paasjes ook gewoon aankomen. Als ik op manual speel, DAN kan ik fouten maken met simpele paasjes en DAN is het inderdaad mijn schuld. Op assisted moet het gewoon werken en dan is het de schuld van de cpu als ik mis paas (aangenomen dat het geen onmogelijke paas is natuurlijk).

Net een potje tegen iemand hier van tweakers gespeeld (El Kabbie? geen idee). Eindelijk een keer eerlijk verloren (4-2). Was een leuke wedstrijd, maar nog vind ik dat het hele spel op fouten in elkaar hangt. Dramatisch hoeveel er mis gaat, aan beide kanten (in hoeverre ik dat kan beoordelen). Serieus de helft van de paasjes gaat gewoon mis dat is toch belachelijk? Een keer had m'n speler zelfs 4 seconden nodig om te bal aan te nemen, ik dacht dat het spel hing zo lang duurde het :/ En op het eind gaf ik een klein tikje op LB+Y voor een heel kleine lob paas, en die gaat het hele veld over waar niemand mee staat... Wtf?
Mijn eerste goal was ook belachelijk, schiet op de keeper en de bal vliegt 50 meter de lucht in ofzo, keeper kan em makkelijk uit de lucht pakken maar op een of andere manier kan mijn aanvaller de bal nog koppen...?

Vind het echt jammer... In FIFA10 waren zo'n foutjes ook aanwezig, daar kon ik er nog net mee leven. maar in FIFA11 is het echt veel erger geworden, een wedstrijd is gewoon een pure brok frustratie omdat alles zo moeizaam en traag loopt en niets goed gaat... :?

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 03-10-2010 21:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bejit schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Bij instellingen(My Fifa -> Instellingen -> R1 -> Audio -> Engels)
Gevonden... dank je wel d:)b

Heb sinds dit weekend een Xbox 360 en met de LB knop kom je achteraf bij meer opties om in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Jammer, het gele tenue van Feyenoord is niet terug te vinden in Fifa 11. In Fifa 10 wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001

inXs

known as inXs

aloha, na 2 jaar PES ook maar eens overgegaan op fifa 2011. Na het lezen van alle 'frustraties' hier, doe ik maar eens positief ;) Het speelt echt fantastisch weg, veel realistischer, soepeler en ik heb vooralsnog meer het idee dat ik echt een 'wedstrijd' speel en acties moet maken. Bij pes had ik dit veel minder.

Klopt het overigens dat ik niet gewoon een WK of EK kan spelen? Alleen maar landencups etc? En dat je dit perse via zo'n kalender moet afwerken, waarbij je dan erg lang moet wachten voordat je weer eens een volgend potje kan doen?

Wel jammer dat hij er online nogal eens uitklapt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol de bal werd achter geschoten kwam via de bording tegen de paal en dan hoor je "op de paal"
lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

inXs schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:10:
aloha, na 2 jaar PES ook maar eens overgegaan op fifa 2011. Na het lezen van alle 'frustraties' hier, doe ik maar eens positief ;) Het speelt echt fantastisch weg, veel realistischer, soepeler en ik heb vooralsnog meer het idee dat ik echt een 'wedstrijd' speel en acties moet maken. Bij pes had ik dit veel minder.
Ik ben ook positief over 11. In FIFA11 zit meer voetbal dan in FIFA10. Ik vind het jammer dat 'Pro Passing' online niet verplicht is, terwijl EA dit wel beloofd had. Maarja, dan zaten hier nog meer lui te zeuren dat hun passes niet aankwamen. Ik heb zelf geen problemen met het passen, maar ik speel dit spel ook meer als voetballer, dan als gamer.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 03-10-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

SR8 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:26:
[...]

Ik ben ook positief over 11. In FIFA11 zit meer voetbal dan in FIFA10. Ik vind het jammer dat 'Pro Passing' online niet verplicht is, terwijl EA dit wel beloofd had. Maarja, dan zaten hier nog meer lui te zeuren dat hun passes niet aankwamen. Ik heb zelf geen problemen met het passen, maar ik speel dit spel ook meer als voetballer, dan als gamer.
'Pro Passing' niet verplicht? Kun je dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

_AN schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:31:
[...]

'Pro Passing' niet verplicht? Kun je dit uitschakelen?
De contextual error van Pro Passing kan je niet uitschakelen. (maar dat is toch bijna niet aanwezig).
De user error wel. Kijk bij Passing Power Assistance in je control settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Pro Passing kan je niet aan of uit zetten. Je kan passing power assistance wel aanzetten maar erg groot verschil is er ook niet.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verdorrie zeg,
Dat afleggen ging vanavond echt slecht, daardoor zeker 5 honderd procent kansen niet afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001

inXs

known as inXs

maarehh nog even op terugkomend? Geen wk's en ek's dus?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Striptease schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:37:
Pro Passing kan je niet aan of uit zetten. Je kan passing power assistance wel aanzetten maar erg groot verschil is er ook niet.
Met assistance aan kan je bijna net zo snel de passes aan elkaar raggen als in 10, iig met 5 sterren teams. Met 3 sterren teams gaat het al wat lastiger, maar online kom je die bijna nooit tegen met assisted controls. Voor de rest is er online weinig verschil met 10. Na een tijdje speel je weer bijna constant tegen users die met Real Madrid druk zetten en korte 1-2tjes spelen,etc. en het is nog steeds op dezelfde manier te counteren. Wat dat betreft is het nog steeds zo fantasieloos als in 10 online met assisted controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:34
Mars18 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:44:
Verdorrie zeg,
Dat afleggen ging vanavond echt slecht, daardoor zeker 5 honderd procent kansen niet afgemaakt.
Ik heb ook wel eens dat het te snel in mijn hoofd gaat ofzo, dan pass ik hem ipv opzij recht vooruit :'). Bedoel jij dat ook of komen ze niet aan? ;)

Verder merk ik dat hoge passes gebruiken tegen betere tegenstanders (~level 17) niet zo makkelijk meer gaat, die kunnen dat veel beter verdedigen.

Verder vind ik chelsea echt een ramp om tegen te spelen, iemand daar tips voor? Speel nog liever tegen Real..

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 04-10-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Ik wil een controller kopen voor dit spel maar twijfel over mijn keuze. Wat is nu de beste controller voor FIFA11 of maakt het eigenlijk weinig uit? Ik speel altijd op de PC en heb het voorheen altijd met mijn keyboard moeten doen, mede omdat ik echt niet met een controller overweg kan, en daar moet maar eens verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dersan schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 00:20:
[...]

Ik heb ook wel eens dat het te snel in mijn hoofd gaat ofzo, dan pass ik hem ipv opzij recht vooruit :'). Bedoel jij dat ook of komen ze niet aan? ;)

Verder merk ik dat hoge passes gebruiken tegen betere tegenstanders (~level 17) niet zo makkelijk meer gaat, die kunnen dat veel beter verdedigen.

Verder vind ik chelsea echt een ramp om tegen te spelen, iemand daar tips voor? Speel nog liever tegen Real..
Misschien een combinatie er van?

Normaal ging dat wel goed.

Over Pro Passing assistance dacht als die uit stond je juist het fifa 10 gevoel kreeg?

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 04-10-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 01:07:
Ik wil een controller kopen voor dit spel maar twijfel over mijn keuze. Wat is nu de beste controller voor FIFA11 of maakt het eigenlijk weinig uit? Ik speel altijd op de PC en heb het voorheen altijd met mijn keyboard moeten doen, mede omdat ik echt niet met een controller overweg kan, en daar moet maar eens verandering in komen.
Gewoon een Xbox wired controller halen. Heb je niet de vertraging van de draadloze en gewoon een gangbaar model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Gister oefenpotje tegen kameraad....kom 1-0 voor, hij maakt de 1-1...En in de 90e minuut scoor ik alsnog de 2-1 door blunder van de keeper!!!

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39744895

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
nl.mark schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

Gewoon een Xbox wired controller halen. Heb je niet de vertraging van de draadloze en gewoon een gangbaar model.
Inderdaad! En geen gezeur met het vervangen van batterijen en de kabel is lang genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
L1nt schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:12:
Gister oefenpotje tegen kameraad....kom 1-0 voor, hij maakt de 1-1...En in de 90e minuut scoor ik alsnog de 2-1 door blunder van de keeper!!!

De blunder begint al bij je verdediger als ik eerlijk ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 03-10 19:13
Fifa 11 is mijn eerste voetbal game (sinds Fifa '97) en ik heb er best moeite mee. Tot op heden kan ik alleen nog maar winnen op amateurniveau...

Ik irriteer me na 1 middag al wel al het gebruik van het woord tackle en het feit dat elke buitenspel beslissing (die altijd juist zijn) door het commentaar in twijfel wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Unbreukable schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:25:
Fifa 11 is mijn eerste voetbal game (sinds Fifa '97) en ik heb er best moeite mee. Tot op heden kan ik alleen nog maar winnen op amateurniveau...

Ik irriteer me na 1 middag al wel al het gebruik van het woord tackle en het feit dat elke buitenspel beslissing (die altijd juist zijn) door het commentaar in twijfel wordt getrokken.
Tip: Zet commentaar op Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:48
Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

gewoon een fantastisch doelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

L1nt schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:12:

haha en dan ook bewust (= FIFA ) een voorzet geven rond de 16, ook niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

toch knap dat mijn verdediging blundert als mijn aanvallers/middenvelders de 2-1 voorbereiden en scoren :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips voor transfers :$ want dat ik werkelijk niemand kan signen van 70 is toch raar :S en ze zelfs naar een club gaan met 1 ster ipv van 4 :S

ligt dit wellicht aan mn reputatie van coach? deze is nu 2e seizoen 1,5 ster

en nog tips om te scouten want wrm zijn er anders verschillende gebieden?

thx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:52

HenkS

Da_king alias HenkS

wel gaaf om met iemand die vrije trap skills heeft (dudzak bijvoorbeeld) een vrije trap te nemen:

http://www.easports.com/media/play/video/39168709

ben mijn 1e seizoen als psv manager 1e geworden als player/manager (experienced) en nu met hangen en wurgen de groepsfase van de championsleague door (chelsea,porto en atletico) wel 2x flink van chelsea verloren, maar net 2e in de groep

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
HenkS schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:06:
wel gaaf om met iemand die vrije trap skills heeft (dudzak bijvoorbeeld) een vrije trap te nemen:

http://www.easports.com/media/play/video/39168709

ben mijn 1e seizoen als psv manager 1e geworden als player/manager (experienced) en nu met hangen en wurgen de groepsfase van de championsleague door (chelsea,porto en atletico) wel 2x flink van chelsea verloren, maar net 2e in de groep

:)
Netjes
ik kan echt niet scoren vanuit een vrije trap en vind het ook nog moeilijk om gewoon har op doel te schieten (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vrije trap is klote idd.

Zelfs al zet ik mijn vp op rand 16 dan schiet hij hem er niet in, wel op de kruising etc maar de keeper pakt ze allemaal. Iemand nog tips?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Ik heb nu wat wedstrijden in de carrière (modus manager/player) gedaan en heb wat problemen ondervonden.
Als ik zelf speel tegen de pc dan lukt het me niet om te winnen op professional. Semi-pro lukt me met 4-0 of meer. Ik verlies op pro telkens met 0-1 ofzo. Kansen afmaken lukt me vrij weinig, kansen creëren is helemaal lastiger.
Als ik vervolgens als mijn pro ga spelen (positie cam) dan houden we wel de 0, maar scoren we de laatste paar wedstrijden helemaal niet meer. Tegen ajax, twente, utrecht en vvv telkens 0-0. Terwijl ik een aantal wedstrijden ervoor wel een paar keer gewonnen heb.

Ligt het aan mij of faalt de AI van je eigen team gewoon gigantisch als je een paar wedstrijden hebt gespeeld? Zit nu op wedstrijd 10 ofzo in het seizoen, dus nog niet zo megaver, maar de eerste paar gingen geweldig en nu zit ik telkens naar een 0-0 score aan te kijken (en de tegenstander jast hem er soms rond minuut 80 in)

Vrije trappen vind ik ook veel lastiger met mn pro. Hij heeft geen slechte stats daarvoor dus dat is het niet, maar ik kan niet zo goed inschatten welke snelheid de bal moet hebben voor welke afstand. Er is geen indicatie whatsoever die me dat kan vertellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 04-10-2010 11:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Leuk skill moves filmpje:
YouTube: FIFA 11 - Tutorial tricks PS3

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik speel tot nu toe alleen nog de volledige demoversie :) maar overweeg het spel toch te gaan kopen. Kan iemand me iets vertellen over de mutiplayer op de PC? Wat zijn die opties, online leagues, is er lag, etc etc etc

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:13:
Ik heb nu wat wedstrijden in de carrière (modus manager/player) gedaan en heb wat problemen ondervonden.
Als ik zelf speel tegen de pc dan lukt het me niet om te winnen op professional. Semi-pro lukt me met 4-0 of meer. Ik verlies op pro telkens met 0-1 ofzo. Kansen afmaken lukt me vrij weinig, kansen creëren is helemaal lastiger.
standaard probleem in de FIFA reeks voor de minder getalenteerde gamers onder ons (ondergetekende bijvoorbeeld).
De stappen tussen de niveaus zijn enorm. Speel je op Amateur of semi-pro alles en iedereen zoek, kun je op 1 stap hogen niet meer meekomen. Op zich erg frustrerend want telkens dik winnen is niet leuk maar telkens verliezen ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nu met ajax in de kwart finale CL speel op professional, nipt gewonnen tegen Genoa,
uit 1-1 en thuis 1-0 nu dus de QF tegen Barca.

wat me wel tegenvalt is:
de landskampioenen
van de nummers 1 tot en met 12 gaan door naar de groepsfase CL
en bij EA weten ze dus niet dat Nederland 8ste staat in die ranking? want ik speelde als landskampioen dus leuk voorronde =.=

Henks had jij dit ook? lijkt me toch wel :$ ook tegen Real Madrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit

Bejit

Svenska Faderland

Martinspire schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:13:
Als ik vervolgens als mijn pro ga spelen (positie cam) dan houden we wel de 0, maar scoren we de laatste paar wedstrijden helemaal niet meer. Tegen ajax, twente, utrecht en vvv telkens 0-0. Terwijl ik een aantal wedstrijden ervoor wel een paar keer gewonnen heb.

Ligt het aan mij of faalt de AI van je eigen team gewoon gigantisch als je een paar wedstrijden hebt gespeeld? Zit nu op wedstrijd 10 ofzo in het seizoen, dus nog niet zo megaver, maar de eerste paar gingen geweldig en nu zit ik telkens naar een 0-0 score aan te kijken (en de tegenstander jast hem er soms rond minuut 80 in)

Vrije trappen vind ik ook veel lastiger met mn pro. Hij heeft geen slechte stats daarvoor dus dat is het niet, maar ik kan niet zo goed inschatten welke snelheid de bal moet hebben voor welke afstand. Er is geen indicatie whatsoever die me dat kan vertellen.
Vrije trappen tut:

Vlak voor de 16e, 2 bar
Iets verder van de 16e(25m), 2,5 bar
Nog iets verder(30-35), 3 bar

Daarna gaan vrije trappen er nog sporadisch in. Vergeet niet met je loopknuppeltje die naar boven in te drukken, zo blijft de bal laag.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Bejit schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Vrije trappen tut:

Vlak voor de 16e, 2 bar

Daarna gaan vrije trappen er nog sporadisch in. Vergeet niet met je loopknuppeltje die naar boven in te drukken, zo blijft de bal laag.
ja de loopknuppel naar boven drukken en vooral ook alleen trappen met specialistische spelers
nu ik met psv speel en met dzudzak (hoe schrijf je dat:)) schiet ik er toch minimaal 50% van de vrije trappen in.

maar die van dat filmpje wilde ik wel ff showen, zat er lekker in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vrije trappen tut:

Vlak voor de 16e, 2 bar

oh bedankt :D es zien of dit werk ;)

1-0 verloren van Barca :( dom kopballetje van iniesta =/ en het mooie komt dan nog, het bestuur had een beter resultaat verwacht tegen deze tegenstander 8)7
een club die aan 1 speler net zoveel betaald als ik aan iedereen daar verwachten ze wel een beter resultaat voor, het enige mooie is dat messi er met een 3dubbele beenfractuur afgegaan is dankzij nigel de jong, ik wist wel dat dat een handige aankoop was O-)

En zo begon de return, een thuiswedstrijd ditmaal. Net als bij de uitwedstrijd heb ik ervoor gekozen om op de counter te spelen, als snel wat kansen gecreëerd, 2x alleen door voor de keeper, en 2x nipte redding :S
eind 1e helft. 0-0 een stand die zou betekenen dan barca doorgaat naar de halve finale.
begin 2e helft gewoon spel gespeeld, afstand schot op de kruizing paal lat. dichtbij een doelpunt dus.
66 min speler word onderuit gehaald in strafschopgebied, de penalty werd vervolgens benut, de keeper tikte hem nog wel aan maar dit mocht niet baten. 1-0 dit zou verlengen betekenen.
75ste min, kom vrij door voor de keeper en haal uit mooi schot in de kruising, 2-0 met deze stand zou ik doorgaan naar de halve finale :D

vervolgens op balbezit doorgespeeld nog wat kansen gecreëerd verder niks. eindstand 2-0.
Door naar de halve finale tegen Porto.

in de competitie sta ik overigens nog 3e :$

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hoe kan ik handsballen voorkomen.... gister drie penalty's tegen in één wedstrijd van 20 minuutjes. En ook nog een penalty mee door hands. Ik vind de setting wel leuk dus wil ik hem eigenlijk niet uitzetten, maar hoe voorkom ik hands? :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Vrije trappen tut:

Vlak voor de 16e, 2 bar

bij afstanden van 25m+ gebruik ik altijd lb, afstanden korter rb. die bar kijk ik niet naar, altijd op gevoel, altijd effect meegeven ook trouwens. x360 overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Ebayzo schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:23:
Hoe kan ik handsballen voorkomen.... gister drie penalty's tegen in één wedstrijd van 20 minuutjes. En ook nog een penalty mee door hands. Ik vind de setting wel leuk dus wil ik hem eigenlijk niet uitzetten, maar hoe voorkom ik hands? :D
Volgens mij kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

_AN schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Volgens mij kan dit niet.
Wat een bagger optie dan, niet erg releastisch om zovaak hands te maken in een wedstrijd. Zeker aangeschoten hands... als je nou de hand van god na probeert te doen..

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zelf ik heb nauwelijks last van overmatig hands.

Vind het wel een goede toevoeging die misschien wat tweaking nodig heeft.

Echter is het volgens mij onmogelijk om iets te bedenken om het te voorkomen.Je kunt moeilijk zeggen "druk op knop X" om de handen/arm van de speler weg te trekken....
Kan wel maar zal nooit goed werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 04-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in fifa10 maakte de spelers elke wedstrijd wel 10x hands en nu met 2 seizoenen gespeeld geen een keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Vaag, drie voorzetten in de zestien door de tegenstander en drie keer hands...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbt de crashes, het schijnt verholpen te worden door usb apparaten af te koppelen...
dat is leuk met een usb muis en toetsenbord =/

met nog 5 wedstrijden te gaan sta ik nog altijd 8punten achter op de nr 1 =/
ziet ernaar uit dat het geen CL gaat worden mede te wijten aan EA zn crappy CL instellingen :S

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Iemand ook last van freezes af en toe op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Unbreukable schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:58:
is bij mensen met de slim versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Ja die heb ik dus... de 250GB versie. Ligt dus niet aan mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Unbreukable schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

Ja die heb ik dus... de 250GB versie. Ligt dus niet aan mij...
Probleem is al eerder naar voren gekomen in dit topic. Ik heb dit probleem ook met een PS3 Slim 320GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:41:
in fifa10 maakte de spelers elke wedstrijd wel 10x hands en nu met 2 seizoenen gespeeld geen een keer :D
In FIFA 10 had je toch geen hands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AN schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

bij elke slide tackle was het hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AN schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Op de consoles niet nee. Nu wel in 11, maar dan moet je het wel aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:24:
ik sta nu met ajax in de kwart finale CL speel op professional, nipt gewonnen tegen Genoa,
uit 1-1 en thuis 1-0 nu dus de QF tegen Barca.

wat me wel tegenvalt is:
de landskampioenen
van de nummers 1 tot en met 12 gaan door naar de groepsfase CL
en bij EA weten ze dus niet dat Nederland 8ste staat in die ranking? want ik speelde als landskampioen dus leuk voorronde =.=

Henks had jij dit ook? lijkt me toch wel :$ ook tegen Real Madrid?
ik ben met psv meteen in de poulfase van de CL gekomen. ik lees dat meer mensen eerst voorronde moeten spelen, wel vreemd, dit had ik niet

speel je ps3? ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

Op de consoles niet nee. Nu wel in 11, maar dan moet je het wel aanzetten.
waar zet je dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Unbreukable schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:58:
Zie Fifa 11 forums, staat 1 mega topic over. Komt voornamelijk voor bij mensen met een PS3 Slim. EA heeft ook al bevestigd van dit probleem op de hoogte te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ergens bij de settings he. Ben nu op werk, dus kan het niet checken. Maar als ik het kan vinden, kan jij het vast ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Mars18 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

niet alleen bij de slim ik heb een phat en ik heb het ook soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Tja ergens bij de settings he. Ben nu op werk, dus kan het niet checken. Maar als ik het kan vinden, kan jij het vast ook :)
Mijn FIFA > Instellingen > Paar keer met R1 opzij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 03-10 16:36
Ebayzo schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:43:
Vaag, drie voorzetten in de zestien door de tegenstander en drie keer hands...
De aller eerste setting die ik heb gewijzigd in FIFA 11 xbox is het uitzetten van hands in het 16 meter gebied. Ik heb echt geen zin in penalty's tegen te krijgen waar ik zelf niets aan kan doen. Dit gaat ongelofelijk irritant worden als je een potje met vrienden speelt.

Echter valt het me op dat tegen de CPU bijna geen hands wordt gemaakt (voor buiten de 16 heb ik het aan laten staan voorlopig). In offline potjes tegen vrienden gebeurt het soms wel erg vaak.. zo wordt er vaak wel 10-20 keer gefloten voor overtredingen en hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbio85 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

De aller eerste setting die ik heb gewijzigd in FIFA 11 xbox is het uitzetten van hands in het 16 meter gebied. Ik heb echt geen zin in penalty's tegen te krijgen waar ik zelf niets aan kan doen. Dit gaat ongelofelijk irritant worden als je een potje met vrienden speelt.

Echter valt het me op dat tegen de CPU bijna geen hands wordt gemaakt (voor buiten de 16 heb ik het aan laten staan voorlopig). In offline potjes tegen vrienden gebeurt het soms wel erg vaak.. zo wordt er vaak wel 10-20 keer gefloten voor overtredingen en hands.
Dat staat standaard uit (op de consoles iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Robbio85 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Misschien dat het getriggered wordt door het druk zetten bij een tegenstander? (X in mijn geval op de Xbox met alternate controller)

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.