Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
op de 360 is nog een click-functie van de sticks. die zou je voor sprinten kunnen gebruiken...

weet iemand misschien wat die "voortgangsbalk" linksonder in beeld is in het overzicht bij de speler Carrière mode?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:30
weet iemand wat je in managermode van carrière kan doen met het salaris wat je ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:39:
weet iemand wat je in managermode van carrière kan doen met het salaris wat je ontvangt?
volgens mij is het salaris een soort van weerspiegeling van hoe goed je bent en wat je kunt vragen bij contractonderhandelingen. Maar ik weet het niet zeker, Dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Kluutmaran schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:48:
Pfff wat lopen verdedigers toch weer slecht mee als de tegenstander door breekt. Dan kan hij de bal altijd afleggen op de speler die mee loopt als je zelf naar de man met de bal toe gaat, want de verdedigers gaan dan weer zonedekken terwijl dat nou net niet moet. Ook zijn spelers weer veel te traag in de balbehandeling en duurt het weer erg lang voordat je kunt schieten. Na paar potjes online te hebben gespeeld ben ik weer genezen van het FIFA 11 een goed spel noemen :(
Dat afleggen lukt me nog niet goed :(
Voorzetten zijn wel makkelijker :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:39:
Je kunt je VP + verdiensten straks zo over zetten naar Sims4 en een leuk huis en dito auto kopen.
Maar pas op want als je een lekke band krijgt en te laat op de training verschijnt betaal je een fikse boete.

Nee, serieus je kunt er niks mee maar je kunt het wel afzetten tegen de mensen uit je vriendenlijst. [PS3 iig]
Het boeit verder toch ook totaal niet, zie het maar als een soort van status als je er echt iets mee wilt.

Dat is trouwens wel leuk bedacht al die recordlijstjes. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das_phantom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Zie ook mijn post :p. Gebeurde dit in managermode? Het is trouwens een bekend probleem op EA fora. Ik heb me de afgelopen dagen goed vermaakt met deze game maar ik heb nu wacht ik toch liever op een patch.
[ik heb de compatibiliteit veranderd naar xp sp3 tot nu toe geen crashes gehad.

win ik met mn B team de beker halve finale en hij crasht weer :(

jammer hoor

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Hahaha net potje fcu ajax gedaan met iemand. Hij stond tot 82ste minuut voor met 2-1. Ik maak dus 2-2. In de verlenging breng ik duplan in en verander mijn tactiek. Binnen 10 minuten van de eerste helft was het 2-5 gaat die weg _O-

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnzymeNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:30:
Hahaha net potje fcu ajax gedaan met iemand. Hij stond tot 82ste minuut voor met 2-1. Ik maak dus 2-2. In de verlenging breng ik duplan in en verander mijn tactiek. Binnen 10 minuten van de eerste helft was het 2-5 gaat die weg _O-
zoiets heet 1e helft verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:58
Zoiets heet interpunctie gebruiken. Dat is iets wat jij niet doet.
Kan het nu weer over FIFA gaan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Weet iemand waar je (op de PS3) de automatische opslagfunctie kan uitzetten? Dit is handig als me broertje met FIFA 11 speelt, anders moet ik helemaal een nieuw account aanmaken op me PS3 voor deze paar keer.

Hier kampen meer mensen met het probleem: http://www.fifabenelux.co...d.php?p=184370#post184370

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19:30
Jumpman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:33:
Weet iemand waar je (op de PS3) de automatische opslagfunctie kan uitzetten? Dit is handig als me broertje met FIFA 11 speelt, anders moet ik helemaal een nieuw account aanmaken op me PS3 voor deze paar keer.

Hier kampen meer mensen met het probleem: http://www.fifabenelux.co...d.php?p=184370#post184370
Dat kan op het moment jammer genoeg niet :(, vond het altijd fijn om het zelf te beslissen wanneer er werd opgeslagen en omdat de autosave nu te vaak en te lang aan het saven is. Gister had ik daarom in een halfuur 1 wedstrijd kunnen spelen met speelhelften van 6 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm de cl is weer goed uitgewerkt...
wordt met ajax 1ste en dan speel je voorrondes cl -.-"
en de nr2 speelt voorrondes uefa 8)7

- puntje

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook dat er bij die stats vergelijking met je vrienden bij sommige 'kan geen gegevens ophalen' staat. Kan er niks op internet vinden die hetzelfde probleem heeft :(.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Hmm heel realistisch is het allemaal niet. De speler die ik ontworpen heb krijgt na 1 seizoen (met een avg rating van 6.9) bij een nederlandse subtopper al meteen aanbiedingen om captain van barcelona, liverpool of arsenal te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 1 seizoen:
- scheids houdt de bal erg vaak tegen.
- nederland heeft naar mijn weten 2 plaatsen in de CL en ~4 in de uefa en geen 1CL en 3 uefa
- waar zijn de 10mln die je krijgt voor plaatsing in de CL
- geen 300.000 gekregen voor winst nederlandse beker
- geen prijzengeld eredivisie (mocht die bestaan)

kortom op financieel gebied slaat fifa11 weer de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 05-07 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:40:
na 1 seizoen:
- nederland heeft naar mijn weten 2 plaatsen in de CL en ~4 in de uefa en geen 1CL en 3 uefa

oke er zitten hier en daar wel wat minpunten in maar vind het niet storend. Als je er echt op gaat letten en het allemaal precies weet dan is het inderdaad waar. Bij PES is het 10x erger.
Verder vind ik die gesprekken tussen Jouri mulder en die andere weer heerlijk gaat soms echt nergens over, hoorde toevallig vandaag iets over zaalvoetbal van Jouri echt hilarisch :P
wat een geweldige game speelt echt lekker! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 02:08
Ik heb sinds kort een probleem met Fifa 11 op de pc, die ik ook had op fifa 10 op de ps3.
Ik doe een aantal wedstrijden in bv. coach mode, en na bv 8 wedstrijden lijkt elke wedstrijd op spelsnelheid: Snel te worden gespeeld, terwijl hij nog op normaal staat.
Alsof de game 1,5x is versneld :s

(her)Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-aul schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:43:
[...]

oke er zitten hier en daar wel wat minpunten in maar vind het niet storend. Als je er echt op gaat letten en het allemaal precies weet dan is het inderdaad waar. Bij PES is het 10x erger.
Verder vind ik die gesprekken tussen Jouri mulder en die andere weer heerlijk gaat soms echt nergens over, hoorde toevallig vandaag iets over zaalvoetbal van Jouri echt hilarisch :P
wat een geweldige game speelt echt lekker! _/-\o_
toch vind ik het niet goed uitwerken van de Champions en Uefa league een echte faal. en dan heb ik het niet eens over een real time situatie waarbij het aan de hand van prestaties nog veranderd. maar de huidige werking kon niet eens goed verwerkt worden.

en wat al helemaal onzin is: Heracles - R. Madrid 1-0 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:40:
na 1 seizoen:

ik heb zelf weinig/geen last van scheids die ballen tegen houdt (ps3)
ik heb met psv 1e geworden, en ajax werd 2e in de competitie. Seizoen erna zaten we beide in de CL, ik met PSV ook zonder voorrondes te spelen

Dus bij mij klopt het wel, of spelen jullie xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Er zitten toch nog steeds dingen in waar ik me waarschijnlijk binnenkort gruwelijk aan ga ergeren... Ik speel ERG vaak de bal naast iemand, of heb erg vaak dat iemand de bal gewoon niet aanneemt ook al rolt hij langzaam langs em voorbij (en ja, hij is dan wel de aangespeelde speler, ik snap dat ik ook een speler verder kan aanspelen, dat was niet het geval). Er zit ook nog steeds een bug in die ik al sinds Fifa09 gemerkt heb: als je de bal in de verdediging krijgt en naar voren wil spelen speelt hij heel vaak HELEMAAL naar voren toe naar de verste spits, ook al tik je maar heel ff op de knop... Dat gaat natuurlijk nooit en 9/10 keer krijgt een tegenstander in de 16 nog de bal waarna hij hem er makkelijk in kan tikken...

Ook zoiets is vreselijk irritant... Tegenstander schiet op de keeper, bal stuit terug en mijn verdediger neemt em keihard aan op de borst waarmee hij hem 3 meter naar voren tikt, en de tegenstander kan hem er zo inlopen...:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39265569

Gelukkig had ik vlak daarna een gelukje met een eigen doelpunt:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39266145
Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik die gewoon zelf had moeten maken... M'n tweede aanvaller loopt matig vrij (hij kan 3 meter meer naar links), en het paasje is gewoonweg belachelijk... Paas die bal gewoon flink naar links en ik loop em de goal in! Maar nee, hij geeft een lam tikje waardoor de keeper de bal zo had kunnen hebben. Deze keer had ik geluk maar de volgende 100 keer is het een dikke kans gemist...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

op welk niveau spelen jullie ?? ben nu eredivisie aan het doen op semi-pro, en ondanks dat ik echt flink mijn best doe win ik vaak maar net. en 1x gelijk spel. btw speel met feyenoord en op de xbox 360.
ook wat ik meesterlijk irritant vind is dat je op elk niveau boven amateur, je echt goed moet kunnen tricken enz wil je makkelijk winnen. ik wordt constant keihard geschept enz en krijg nooit vrije trap mee :S
maar als ik een schouderduw uitdeel is gelijk vrijetrap tegen ;)
ook wel leuk, ging even met nederland tegen argentinie spelen, en was met een wedstrijd van 5 min per helft, en op semi pro, en won met 6-0 :P was wel grappig.

moet zeggen vergeleken met 2010 is hij wel pittiger geworden, zeker omdat ik nu niet meer zo makkelijk een lobje over de keeper kan doen met de X knop met xbox controller.
maar is leuke game. graphics zijn btw ook netjes maar niet zo mooi als pes 2011 helaas. maar dat maakt de gameplay wel weer goed ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Gister nog ff vaag iets.

Had mijn soundpack wat harder gemaakt (overigens nu te hard dus weer aan de gang). Even quick match opgestart om te testen. Werkt allemaal lekker. Ik spel afsluiten, xbox uit en weg naar afspraak. Kom thuis, nog even snel de doos aangezet en nog een potje spelen. Laden game duurde lang. Ik scoor, game hangt bijna een minuut en zet dan pas mijn custom goaltune in.. En later opeens tijdens het spelen zet ie voor het eerst een custom chant in, hangt ie weer bijna minuut.

Enige verschil met de eerdere test was dat ik toen mijn pc aanhad :S
iemand dit ook al eens ervaren?

Overigens iemand tips om vaker je custom chants voorbij te laten komen? Heb al geprobeerd om een playlist te maken waar ze vaker instonden maar dat helpt ook niks.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
colink0 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:46:
Ik heb sinds kort een probleem met Fifa 11 op de pc, die ik ook had op fifa 10 op de ps3.
Ik doe een aantal wedstrijden in bv. coach mode, en na bv 8 wedstrijden lijkt elke wedstrijd op spelsnelheid: Snel te worden gespeeld, terwijl hij nog op normaal staat.

Anyone? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom spelen chelsea en arsenal, inter en ac milan en psv geen europees voetbal in mijn carriere? (seizoen 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Gisteren een leuk shot gehad , paal paal.

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39260646

Moet nog erg wennen aan het nieuwe pass systeem.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben toch wel teleurgesteld in het hele custom chants.

- Gekoppeld aan de muziek niet aan crowd
- komen sporadisch voorbij
- niet gekoppeld aan prestaties

als het moeilijk gaat, gaat de crowd je niet extra aanmoedigen en als je dik voorstaat ook niet.
Net in careermode tegen PSV voor die pot gedeeld eerste. Kom met 2-0 voor. Nou kan je wel vertellen dat in het echt de Grolsch Veste onploft maar je merkt er in FIFA helemaal niks van helaas.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Laatst online: 17-09 21:03
Marcel_ schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:09:
Ik heb een probleem, ik zie geen publiek maar hoor wel het publiek 'zingen', én geen namen op de shirts? Herinstalleren werkt niet, iemand een idee?
Anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voetbal en intresse draaien weer alelen maar om geld :( waar is de tijd dat voetbal nog om het spelletje ging
iemands salaris van 770 xD naar 1000 verhogen geeft tevens een verhoging van de interesse in je club van 30% naar 51%.

Dalijk voorrondes CL als ik CL speel verwacht ik wel die 10mln anders :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan helpen. Ik zie geen publiek tijdens de wedstrijden. De stadions zijn leeg. Het geluid is echter wel aanwezig. Ik heb al van alles geprobeerd. Op mijn laptop heb ik het spel op dezelfde wijze geïnstalleerd en daar zie ik wel publiek. De videokaart van mijn laptop is alleen een stuk ouder. Het spel doet het verder prima, goede grapichs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Marcel wat voor videokaart heb jij? Misschien heeft het daarmee te maken. Ik heb een ati 5750. Het spel ziet er verder super strak uit, alleen dus dat publiek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 19:19
L1nt schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:43:
Ben toch wel teleurgesteld in het hele custom chants.

- Gekoppeld aan de muziek niet aan crowd
- komen sporadisch voorbij
- niet gekoppeld aan prestaties

als het moeilijk gaat, gaat de crowd je niet extra aanmoedigen en als je dik voorstaat ook niet.
Net in careermode tegen PSV voor die pot gedeeld eerste. Kom met 2-0 voor. Nou kan je wel vertellen dat in het echt de Grolsch Veste onploft maar je merkt er in FIFA helemaal niks van helaas.
Je moet voor entrance, goal blabla steeds een aparte playlist maken geloof ik.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0

Het probleem is, ik heb dit in fifa 9,10 en 11 wel eens gehad, en heb nooit een oplossing kunnen vinden :S
Is er een ingame toetsencombo die ik perongeluk indruk waardoor alles fast-forwarded is fzo :s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kon met de chants direct playlists van mijn server selecteren (die soms tijdens games afspeel), maar daardoor blijft het spel vaak net iets te lang hangen bij het laden van die playlists. Wel een geinige feature verder, maar erg zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is ook wel leuk
Real Madrid - vr CL
PSV
Real Madrid - vr CL

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tiswat schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

Je moet voor entrance, goal blabla steeds een aparte playlist maken geloof ik.. ;)
Dat wist ik al.

Probleem is dat ik 13 chants heb nu maar hoor er misschien 2-3 per wedstrijd.
Daarnaast geeft het publiek nog steeds niet het verloop van de wedstrijd weer. Zoals ik zei. Belangrijke pot tegen PSV om P1, sta 2-0 voor maar als je naar het publiek luistert kan het net zo goed 0-2 zijn of 2-0 tegen fc amateurclubomdehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:48
ik speel de carriere modus den daar zeggen ze dat het goede spel van alderweireld goed is dan dat ik hem dat moet zeggen maar hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
colink0 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:35:
[...]

Het probleem is, ik heb dit in fifa 9,10 en 11 wel eens gehad, en heb nooit een oplossing kunnen vinden :S
Is er een ingame toetsencombo die ik perongeluk indruk waardoor alles fast-forwarded is fzo :s?
Zojuist alle instellingen via Mijn Documenten ge-delete, nieuwe carrière aangemaakt, en toen ik met de 2e helft van m'n eerste wedstrijd begon had ik er weer last van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai ben op een moment gekomen dat de -punten zich maar blijven opstapelen :O
wat als ik 2,5mln bied + 2,5k salaris dan is dit een slechter bod dan 1,2mln + 1,5k salaris

ja wtf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

chimera2 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:55:
ik speel de carriere modus den daar zeggen ze dat het goede spel van alderweireld goed is dan dat ik hem dat moet zeggen maar hoe doe je dat?
Ja dat vraag ik mij ook af... Lekker duidelijk weer 8)7

Trouwens, wordt het buitenspel in het onderstaande filmpje niet opgeheft zodra de groningen speler de bal weg speelt?? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39420961

[ Voor 23% gewijzigd door Player1S op 02-10-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
Ik speel op legendarisch, en win ook nog maar net. Heb hands uitgezet in strafschop gebied, omdat ik er altijd 1 tegen kreeg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:06
Erg vreemd, als ik op World Class niveau speel en enkel mijn VP bestuur, die als centrale verdediger opgesteld staat, eindigen bijna alle wedstrijden in een 0-0 gelijkspel of ik moet als verdediger zelf naar voren gaan om doelpunten te maken. Zelfs als ik medespelers alleen voor een leeg doel zet presteren ze het nog om de bal naast het doel te rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:13
Gister even FIFA11 gespeeld, leuk als altijd maar weinig direct zichtbare verbetering t.o.v 2010. Het voelde mijns inziens wat stroperiger aan dan 010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:48
L1nt schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Ja dat vraag ik mij ook af... Lekker duidelijk weer 8)7

Trouwens, wordt het buitenspel in het onderstaande filmpje niet opgeheft zodra de groningen speler de bal weg speelt?? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39420961
volgens mij staat hij op het punt van spelen buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:47:
waarom spelen chelsea en arsenal, inter en ac milan en psv geen europees voetbal in mijn carriere? (seizoen 1)
Het eerste seizoen speel je nooit europees. Pas in het 2e seizoen (mocht je, je plaatsen natuurlijk) speel je europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 14:43
Even een vraagje over de ingame tactieken. Ik speel nu op professioneel en dat gaat wel aardig, zeker qua verdedigen ik krijg amper goals tegen. Maar scoren gaat me heel moeilijk af.

Wat is nu een goede tactiek om aanvallend te gaan spelen op professioneel zodat het iets makkelijker word om te scoren?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
De tactiek hoort eigenlijk niet zoveel invloed op je te hebben als je wilt scoren, vooral op Professioneel. Al is het zetten op Aanvallend of Ultra Aanvallend natuurlijk wel handig als het verdedigend lukt.
Probeer misschien eens een andere opstelling, 4222 vind ik zelf bijvoorbeeld altijd lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Pacino schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:49:
De tactiek hoort eigenlijk niet zoveel invloed op je te hebben als je wilt scoren, vooral op Professioneel. Al is het zetten op Aanvallend of Ultra Aanvallend natuurlijk wel handig als het verdedigend lukt.
Probeer misschien eens een andere opstelling, 4222 vind ik zelf bijvoorbeeld altijd lekker spelen.
Zeer toevallig. Die was ik net aan het uitproberen! O-)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn verbinding of zijn de ps3 servers nog steeds instabiel, om de zoveel tijd disconnect ik tijdens een wedstrijd terwijl ik dit nooit gehad heb in fifa 10, daarnaast vraag ik mij af waarom ik bij een nat 2 verbinding toch als ''moderate'' (gele kleur) verbinding heb. Hebben jullie dat ook achter een router in fifa 11 of gewoon open ? En hoe kan ik dit aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoe gaat het bij jullie online?
Heb nu 1700 punten online :)(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 05-07 16:45
hmmm dat is wel erg vreemd, heb je 'm wel orgineel?
en voldoe je aan de systeem eisen?
check vooral je videokaart even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:55:
Ligt het aan mijn verbinding of zijn de ps3 servers nog steeds instabiel, om de zoveel tijd disconnect ik tijdens een wedstrijd terwijl ik dit nooit gehad heb in fifa 10, daarnaast vraag ik mij af waarom ik bij een nat 2 verbinding toch als ''moderate'' (gele kleur) verbinding heb. Hebben jullie dat ook achter een router in fifa 11 of gewoon open ? En hoe kan ik dit aanpassen.
Graag zou ik hier toch wel een antwoord op willen hebben. Speel je trouwens op de ps3 marsnl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:16:
Erg vreemd, als ik op World Class niveau speel en enkel mijn VP bestuur, die als centrale verdediger opgesteld staat, eindigen bijna alle wedstrijden in een 0-0 gelijkspel of ik moet als verdediger zelf naar voren gaan om doelpunten te maken. Zelfs als ik medespelers alleen voor een leeg doel zet presteren ze het nog om de bal naast het doel te rossen.
ik ben keeper als VP... alle matches eindigen op 0-0 of de AI moet echt is een break trough hebbe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:22:
[...]

Graag zou ik hier toch wel een antwoord op willen hebben. Speel je trouwens op de ps3 marsnl?
Ja op de ps3, Ik had/heb je op msn he ;)
Je staat 4e van nederland.

Lekker bezig man.

Ik heb het bijgehouden tot wedstrijd 16 online had ik 4 keer een disconnect, vanaf toen helemaal niet meer. Sinds donderdag is het goed hier.

Zit al bij wedstrijd 60 geloof ik.
Vind zelfs de verbinding erg goed voor een fifa spel op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan win je met 3-0 van real madrid en dan crasht fifa11.exe weer :@
is dit alleen op 64bit systemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vind FIFA 11 echt lastig geworden. Ging manager mode doen als speler en manager. Omdat vanaf professional meetelt voor de online ranking o.i.d. dacht ik laat ik dat maar doen. Nou na een aantal potjes maar gauw opnieuw begonnen maar dan op semi-pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Ja op de ps3, Ik had/heb je op msn he ;)
Je staat 4e van nederland.

Lekker bezig man.

Ik heb het bijgehouden tot wedstrijd 16 online had ik 4 keer een disconnect, vanaf toen helemaal niet meer. Sinds donderdag is het goed hier.

Zit al bij wedstrijd 60 geloof ik.
Vind zelfs de verbinding erg goed voor een fifa spel op de ps3.
Geeft jouw verbinding in fifa 11 op het grote bord ook geel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hebben jullie PS3 (SLIM??) gebruikers ook last van dat je spel voor 2 seconden vast loopt ? Dit had ik bij FIFA 10 ook en nu ook bij FIFA 11. Vooral online is het kut omdat de tegenstander geen last van die freeze heeft. Ik dacht serieus dat het aan mijn ps3 lag maar het blijkt dat bijna iedereen die een ps3 slim heeft er last van heeft.
PS: Ik heb dus een ps3 slim 250gb

http://forum.ea.com/uk/posts/list/10779.page

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hah geweldig ... je speelt chapoins league en tegen welke prijs suarez is 15weken geblesseerd door een of andere mongole tackle die niet eens een vrije trap was =/ overigens greep hij naar zn knie en heeft zn oogkas gebroken.

fifa10 praktijken... als ik ookal geen start geld krijg voor de CL is de plezier bij deze voorbij. en fifa 11 dus ook.

die transfers slaan al helemaal nergens op. Probeer 3 spelers aan te trekken, interesse 50-85 % ondertussen bieden andere clubs ook etc ik bied 500-100k meer al aankoopsom en als salaris 500-2000 en wat staat er dan: een andere club heeft een beter bod gedaan _O- wat een onzin fifa11 begint zo wel warm te lopen voor een shift delete..

pes11 mr ff downloaden dan

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
heeft niemand last van dat je als je online gaat geen team kan kiezen ?
ik heb dit nu al zkr 20 x gehad op de ps3

Dit begint me nu heel erg irr kan gewoon niet online vaak nooit last gehad bij fifa10

[ Voor 28% gewijzigd door soccerroos op 02-10-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Striptease schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:30:
Hebben jullie PS3 (SLIM??) gebruikers ook last van dat je spel voor 2 seconden vast loopt ? Dit had ik bij FIFA 10 ook en nu ook bij FIFA 11. Vooral online is het kut omdat de tegenstander geen last van die freeze heeft. Ik dacht serieus dat het aan mijn ps3 lag maar het blijkt dat bijna iedereen die een ps3 slim heeft er last van heeft.
PS: Ik heb dus een ps3 slim 250gb

http://forum.ea.com/uk/posts/list/10779.page
Ik heb een PS3 Slim 120GB en nog nooit last gehad daarvan, ook niet in FIFA 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:32:
hah geweldig ... je speelt chapoins league en tegen welke prijs suarez is 15weken geblesseerd door een of andere mongole tackle die niet eens een vrije trap was =/ overigens greep hij naar zn knie en heeft zn oogkas gebroken.

fifa10 praktijken... als ik ookal geen start geld krijg voor de CL is de plezier bij deze voorbij. en fifa 11 dus ook.

die transfers slaan al helemaal nergens op. Probeer 3 spelers aan te trekken, interesse 50-85 % ondertussen bieden andere clubs ook etc ik bied 500-100k meer al aankoopsom en als salaris 500-2000 en wat staat er dan: een andere club heeft een beter bod gedaan _O- wat een onzin fifa11 begint zo wel warm te lopen voor een shift delete..

pes11 mr ff downloaden dan
:'( ? Ohhh Suarez geblesseerd gaattie? Owh ik heb hem toch maar gedownload dan delete ik hem wel weer zal EA wakker van liggen. Veel plezier in het PES forum ;w
soccerroos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:38:
heeft niemand last van dat je als je online gaat geen team kan kiezen ?
ik heb dit nu al zkr 20 x gehad op de ps3

Dit begint me nu heel erg irr kan gewoon niet online vaak nooit last gehad bij fifa10
Jup hier helaas ook al. Restart verhielp het de vorige keer, nu ben ik maar offline gaan spelen. Erg irritant.

[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 02-10-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:20:
[...]

Geeft jouw verbinding in fifa 11 op het grote bord ook geel aan?
Ja, ik heb die poorten uit het boekje opgezet, maar nog blijft die geel helaas.
kut routers altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

:'( ? Ohhh Suarez geblesseerd gaattie? Owh ik heb hem toch maar gedownload dan delete ik hem wel weer zal EA wakker van liggen. Veel plezier in het PES forum ;w

[...]

Jup hier helaas ook al. Restart verhielp het de vorige keer, nu ben ik maar offline gaan spelen. Erg irritant.
hah ik heb m toch ook gedownload :D
en als je een spel afleverd wat niet stabiel kan draaien op een 64bit OS doe je anno 2010 toch echt iets fout.
15x is fifa11 gecrasht in de afgelopen 3 dagen. Een geweldige prestatie heeft EA dus weer geleverd perfect.
Hoe ze met zn product hoge ogen wilde gooien bij de recensies is mij een vraag. als ik een recensie zou schrijven aan de hand van mijn ervaring van seizoen 1 zou het spel keihard de grond in getrapt worden. de minpunten zijn wellicht niet eens zo erg maar ze blijven zich maar opstapelen en een top spel moet top zijn en niet een kopie van fifa10 waar ik deze punten nog voor lief nam. maar nu hebben ze gewoon een heel jaar lang uit hun neus gevreten.

maar goed dat ik dit spel niet gekocht hebt. was het zeker niet waard geweest fking tackle krijgen, niet vallen maar wel je oogkas breken kan je nagaan wat een schokgolf die trap teweeg bracht maar het was verder niet eens een kaart waard oh perfect spel dt fifa. Nu is overigens de grote vraag is pes11 nog slechter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:16:
[...]
hah ik heb m toch ook gedownload :D
en als je een spel afleverd wat niet stabiel kan draaien op een 64bit OS doe je anno 2010 toch echt iets fout.
15x is fifa11 gecrasht in de afgelopen 3 dagen.
Zal vast wel aan je download liggen... En sowieso is het niet de bedoeling dat je hier gaat praten over crashes van je gedownloade game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Is het al iemand gelukt om in het team van de week te komen? Zelfs met 3 doelpunten, een assist en een 9,6 beoordeling ontbreekt mijn naam op het lijstje... In 1,5 seizoen 0 keer terwijl ik toch vaak zat uitblink is wel heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
fifa 11 valt me erg tegen op alle punten is het slechter geworden had normaal nooit problemen met online nu alleen maar. net ook wedstrijd verloren omdat ik verbinding verloor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
soccerroos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:52:
fifa 11 valt me erg tegen op alle punten is het slechter geworden had normaal nooit problemen met online nu alleen maar. net ook wedstrijd verloren omdat ik verbinding verloor
ps3?
Op de xbox heb ik echt totaal geen problemen.
Tot dusver alles online nog gewonnen :P (pas 8 wedstrijden)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
cypher21 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:56:
[...]

ps3?
Op de xbox heb ik echt totaal geen problemen.
Tot dusver alles online nog gewonnen :P (pas 8 wedstrijden)
Lekker ik zit op een ongeslagen streak van 17 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Lol win net de knvb beker maar deze ziet er in het spel toch heel anders uit dan in het echt. Wel erg slecht want beker is volgens mij gewoon gelicenceerd.

Edit:
Teken ik bij bij PSV wordt ik de eerste wedstrijd gepasseerd omdat ik moe ben. Eerste oefenwedstrijd van het seizoen hoe kan ik dan moe zijn 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Kluutmaran op 02-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al iemand gelukt om een transfer te doen? :S
mn onderhandellaar is 7 lijkt me niet al te slecht, ik biedt de helft meer salaris dan marktsalaris, bied ruim boven de markt waarde intresse in club is 85%
en toch gaan ze dan naar een club die overal de helft van bied :S

----
Fifa blijft toch wel veel beter dan Pes, al vind ik pes beter afgewerkt op het gebeuren rond het voetbal, viet er allemaal een tikkeltje beter uit, je begint dan ook al met voorrondes CL met ajax en dat heeft Fifa11 dus niet. waardoor je eerst weer een seizoen moet gaan spelen enzo. De gameplay bij pes vind ik afgrijselijk de spelers lopen schokkerig, krotom hier scoort fifa11 veel beter op :)

nu maar wachten op die patch tot die tijd kan het spel de ijskast in.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0

Anyone :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nu helemaal los op de Fifa 11 forums, bijna iedereen op de ps3 wordt telkens van de server gedisconnect en ook veel hebben ook last van freezes.. Mensen beginnen het zat te worden na 4 dagen, een en al problemen. Het lijkt erop dat fifa hun reputatie te grabbel begint te gooien, na wat ze opgebouwd hebben, met name online.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Laatst online: 17-09 21:03
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:25:
Heej Marcel wat voor videokaart heb jij? Misschien heeft het daarmee te maken. Ik heb een ati 5750. Het spel ziet er verder super strak uit, alleen dus dat publiek....
Ik heb een ATI HD 5870, inderdaad bij mij ziet er alles ook prima uit, alleen het publiek mist. Als ik uit speel zie ik in het uitvak wel vlaggen, maar alweer geen publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18
Weet niet wat er aan de hand is met de PS3 versie maar wilde net online spelen en koos Valencia wil ik opstelling maken krijg ik de spelers van manchester :o Daarna loopt het spel vast en ben ik weer wat punten kwijt.. Speelde daarvoor een game en werd de verbinding verbroken toen ik achter stond en kreeg ik een dnf achter me naam ..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:38:
Het gaat nu helemaal los op de Fifa 11 forums, bijna iedereen op de ps3 wordt telkens van de server gedisconnect en ook veel hebben ook last van freezes.. Mensen beginnen het zat te worden na 4 dagen, een en al problemen. Het lijkt erop dat fifa hun reputatie te grabbel begint te gooien, na wat ze opgebouwd hebben, met name online.
Dat ea forum is veels te druk ;)

Ik moet zelf zeggen dat ik al 50 wedstrijden nergens last van heb.
Even afkloppen.

Maar ik word ook wel gek van die cheaters op de ranking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Iemand enig idee wanneer er een pc patch komt voor de x64 probs?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb ook x64 Windows 7 maar heb erg nergens last van :S

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

v8power67 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:44:
op welk niveau spelen jullie ?? ben nu eredivisie aan het doen op semi-pro, en ondanks dat ik echt flink mijn best doe win ik vaak maar net. en 1x gelijk spel. btw speel met feyenoord en op de xbox 360.
ook wat ik meesterlijk irritant vind is dat je op elk niveau boven amateur, je echt goed moet kunnen tricken enz wil je makkelijk winnen. ik wordt constant keihard geschept enz en krijg nooit vrije trap mee :S
maar als ik een schouderduw uitdeel is gelijk vrijetrap tegen ;)
ook wel leuk, ging even met nederland tegen argentinie spelen, en was met een wedstrijd van 5 min per helft, en op semi pro, en won met 6-0 :P was wel grappig.

moet zeggen vergeleken met 2010 is hij wel pittiger geworden, zeker omdat ik nu niet meer zo makkelijk een lobje over de keeper kan doen met de X knop met xbox controller.
maar is leuke game. graphics zijn btw ook netjes maar niet zo mooi als pes 2011 helaas. maar dat maakt de gameplay wel weer goed ;)
ik lees wel van meer mensen dat ze het zo moeilijk vinden?
ik speel op wereldklasse (x360) en win gemiddeld 7 vd 10 wedstrijden, 2 vd 10 gelijk en 1 verlies. ook heb ik bijna geen last dat spelers niet doen wat ik wil?

misschien ligt het aan jullie skills. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Echt, serieus? Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit probleem ondervind:
Als ik bv. een nieuwe be a pro mode, of coach mode start gaat alles prima tot ong. 3/4 wedstrijden. Wat er dan gebeurt is, ik ben klaar met de 1e helft, en als de 2e helft begint, gaat alles 1,5/2× zo snel, alsof alles op gamespeed snel staat.
Ik heb mij de tyfus gegoogled, maar het lijkt erop dat ik de enige ben.
Dit probleem ondervond ik ook op de ps3 met Fifa 2010, en nu dus ook in fifa 11 op de pc. (Beide met dezelfde controller)

Diegene die dit weet op te lossen ben ik eeuwig dankbaar, want op deze manier kan ik niet volop genieten van Fifa zoals het bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
nu lijkt het erop alsof ps3 slims last hebben van game freezes....als ik de twitter van ea kan/mag geloven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18
Jep, hier heb ik er ook flink last van die game freezes de afgelopen 5 prof partijen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg veel last van plotselinge ea disconnects.(PSN)

Erg frustrerend als je dik aan het winnen bent en op een leuke streak van 12 zit en dan zomaar een disconnect van ea servers krijgt, mijn pc en PSN zelf disconnecten niet van internet.
Iemand anders die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 23:10
Kan iemand deze overgestapte PESser uitleggen hoe je in godsnaam een fakeschot doet? Ik heb uiteraard het boekje gelezen maar krijg het maar niet voor elkaar. In PES ging het altijd prima. Wanneer ik schiet en daarna op x druk+richting blijf ik maar gewoon schieten...hoe snel ik het ook doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Gewoon terwijl je Rondje nog ingedrukt heb op X duwen. Probeer maar eens in de arena gewoon met je duim eerst schieten maar meteen ook X induwen is eitje als je het doorhebt.

Baal ook echt van PSN, met een geweldig balletje zet je eindelijk een speler 1 op 1 gaat dat poep netwerk laggen als een gek en daar ging mijn gelijkmaker. Frustratie alom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Vandaag ook online last van lag met PS3, en matchmaking gaat ook nog niet erg soepel.
Verder nog iets vaags, neem Chelsea, wil ik wat veranderen aan de opstelling, heb ik ineens alle spelers van Real Madrid :? Raar om te zien RM spelers in het Chelsea blauwe tenue.. en toen vastloper.

[ Voor 3% gewijzigd door Yippie op 02-10-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zetten we in godsnaam onze eigen tracks in fifa 11 ?
Ik heb de mp'3 al klaar maar ik weet niet hoe ik ze op de Xbox360 moet zetten
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Fifa 11 voor op de pc is echt een hele verbetering!
Te danken natuurlijk aan de nieuwe engine.

Toetsenbord was wel erg raar ingesteld, dankzij een programma/patch heb ik de originele instellingen.

Alleen heb ik nog een klein probleem met het geluid:
Als ik met 5.1 geluid speel hoor ik alles behalve het commentaar. (dat maakt het toch anders)
Zojuist eens stereo geprobeerd en dan doet het commentaar het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
ili34 GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE of lees het topic door. Dit is al zo vaak gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@ili34, is dat echt zo moeilijk te vinden ? YT linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou wel zo'n goed spel is... Als ik met 5-sterren teams speel gaat het redelijk, maar alles onder de 5 sterren loopt voor geen meter. Alles gaat zo ongelooflijk traag en moeizaam, ik heb constant het gevoel dat ik niet in controle ben en dat alles maar per toeval goed gaat. Elke keer dat ik op A druk om te paasen is het weer de vraag of de bal zal aankomen, en de helft van de tijd komt hij inderdaad gewoon niet aan... Helemaal langs de speler, of gewoon in de voeten van een tegenstander die 3 meter er naast staat....... En dan kom ik eindelijk op doel en dan lukt scoren ook voor geen meter. Vanuit een hoek, recht op de keeper, wat er ook gebeurt, als ik 1 op 1 kom met de keeper scoor ik nooit, altijd heeft de keeper em. Ik snap niet wat ik fout doe...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een uitgebreid chant pakket voor Ajax 8) , mocht iemand hier interesse in hebben kan ik 'em ergens online plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:19:
Ik ben bezig met een uitgebreid chant pakket voor Ajax 8) , mocht iemand hier interesse in hebben kan ik 'em ergens online plaatsen.
Graag _/-\o_

Ik merkte vandaag dat ik een aantal keren werd afgemeld bij de EA servers. Je voortgang wordt dan online niet opgeslagen, erg frustrerend. In het hoofdmenu moest ik dus meerdere malen op aanmelden bij EA online drukken. Kreeg ook nog 3x de melding dat de EA servers niet beschikbaar waren. Nog meer mensen last van gehad op de PS3?

(PS3 is verbonden via netwerkkabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.

Stond 12e van NL.

Wat een schande die ea server zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
Ik heb iets vaags met de mp3 bestanden voor goals en chats etc. In sommige wedstrijden (niet altijd) blijft het geluid even 1 seconde hangen voor het muziekje gaat spelen. Net of er even geladen moet worden. Hebben meer mensen daar last van? Het gaat om de PS3 versie, ik hoop dat dit in een update gefixt wordt, tis aardig irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 23:10
Mars18 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:48:
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.

Stond 12e van NL.

Wat een schande die ea server zeg
Hoe/waar kun je de ranking per land zien? Op de EA site kan ik alleen de top100 overall ranking vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 06-10 10:03
Weet iemand welke instellingen in CCC het beste kan hanteren op een HD5650 videokaart?
Weet ook iemand waarmee ik DirectX up to date houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
iemand tips hoe je je virtual pro sneller beter kan laten worden. Het gaat wel erg traag vind ik. Ben nog steeds maar 73.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Kr44nVogel schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:46:
iemand tips hoe je je virtual pro sneller beter kan laten worden. Het gaat wel erg traag vind ik. Ben nog steeds maar 73.
Start ook eens als verdediger of keeper. Je krijgt daar met het spelen van 1 of 2 matches achter elkaar ook al een hoop punten voor.
Verder kun je een aantal skills in de arena halen. Niet alleen schieten bijvoorbeeld, maar ook de truukjes kun je daar unlocken.
Verder is het gewoon veel wedstrijden spelen. Eventueel kun je de tijd iets korter zetten zodat je sneller de "speel x aantal wedstrijden met x aantal keer move-x"

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zo'n soundpack uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dersan schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:32:
[...]

Hoe/waar kun je de ranking per land zien? Op de EA site kan ik alleen de top100 overall ranking vinden!
in het spel bij leaderboards
dan mijn land

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.