Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
volgens mij is het salaris een soort van weerspiegeling van hoe goed je bent en wat je kunt vragen bij contractonderhandelingen. Maar ik weet het niet zeker, Dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2002.Pompi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:39:
weet iemand wat je in managermode van carrière kan doen met het salaris wat je ontvangt?
Dat afleggen lukt me nog niet goedKluutmaran schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:48:
Pfff wat lopen verdedigers toch weer slecht mee als de tegenstander door breekt. Dan kan hij de bal altijd afleggen op de speler die mee loopt als je zelf naar de man met de bal toe gaat, want de verdedigers gaan dan weer zonedekken terwijl dat nou net niet moet. Ook zijn spelers weer veel te traag in de balbehandeling en duurt het weer erg lang voordat je kunt schieten. Na paar potjes online te hebben gespeeld ben ik weer genezen van het FIFA 11 een goed spel noemen
Voorzetten zijn wel makkelijker
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je kunt je VP + verdiensten straks zo over zetten naar Sims4 en een leuk huis en dito auto kopen.Pompi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:39:
weet iemand wat je in managermode van carrière kan doen met het salaris wat je ontvangt?
Maar pas op want als je een lekke band krijgt en te laat op de training verschijnt betaal je een fikse boete.
Nee, serieus je kunt er niks mee maar je kunt het wel afzetten tegen de mensen uit je vriendenlijst. [PS3 iig]
Het boeit verder toch ook totaal niet, zie het maar als een soort van status als je er echt iets mee wilt.
Dat is trouwens wel leuk bedacht al die recordlijstjes.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
[ik heb de compatibiliteit veranderd naar xp sp3 tot nu toe geen crashes gehad.das_phantom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:23:
[...]
Zie ook mijn post. Gebeurde dit in managermode? Het is trouwens een bekend probleem op EA fora. Ik heb me de afgelopen dagen goed vermaakt met deze game maar ik heb nu wacht ik toch liever op een patch.
win ik met mn B team de beker halve finale en hij crasht weer
jammer hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 20:57 ]

PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
zoiets heet 1e helft verlengingEnzymeNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:30:
Hahaha net potje fcu ajax gedaan met iemand. Hij stond tot 82ste minuut voor met 2-1. Ik maak dus 2-2. In de verlenging breng ik duplan in en verander mijn tactiek. Binnen 10 minuten van de eerste helft was het 2-5 gaat die weg
Kan het nu weer over FIFA gaan?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier kampen meer mensen met het probleem: http://www.fifabenelux.co...d.php?p=184370#post184370
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat kan op het moment jammer genoeg nietJumpman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:33:
Weet iemand waar je (op de PS3) de automatische opslagfunctie kan uitzetten? Dit is handig als me broertje met FIFA 11 speelt, anders moet ik helemaal een nieuw account aanmaken op me PS3 voor deze paar keer.
Hier kampen meer mensen met het probleem: http://www.fifabenelux.co...d.php?p=184370#post184370
Verwijderd
wordt met ajax 1ste en dan speel je voorrondes cl -.-"
en de nr2 speelt voorrondes uefa

- puntje
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 22:05 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
- scheids houdt de bal erg vaak tegen.
- nederland heeft naar mijn weten 2 plaatsen in de CL en ~4 in de uefa en geen 1CL en 3 uefa
- waar zijn de 10mln die je krijgt voor plaatsing in de CL
- geen 300.000 gekregen voor winst nederlandse beker
- geen prijzengeld eredivisie (mocht die bestaan)
kortom op financieel gebied slaat fifa11 weer de plank mis.
oke er zitten hier en daar wel wat minpunten in maar vind het niet storend. Als je er echt op gaat letten en het allemaal precies weet dan is het inderdaad waar. Bij PES is het 10x erger.Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:40:
na 1 seizoen:
- nederland heeft naar mijn weten 2 plaatsen in de CL en ~4 in de uefa en geen 1CL en 3 uefa
Verder vind ik die gesprekken tussen Jouri mulder en die andere weer heerlijk gaat soms echt nergens over, hoorde toevallig vandaag iets over zaalvoetbal van Jouri echt hilarisch
wat een geweldige game speelt echt lekker!
Ik doe een aantal wedstrijden in bv. coach mode, en na bv 8 wedstrijden lijkt elke wedstrijd op spelsnelheid: Snel te worden gespeeld, terwijl hij nog op normaal staat.
Alsof de game 1,5x is versneld
(her)Kent iemand dit probleem?
Verwijderd
toch vind ik het niet goed uitwerken van de Champions en Uefa league een echte faal. en dan heb ik het niet eens over een real time situatie waarbij het aan de hand van prestaties nog veranderd. maar de huidige werking kon niet eens goed verwerkt worden.P-aul schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:43:
[...]
oke er zitten hier en daar wel wat minpunten in maar vind het niet storend. Als je er echt op gaat letten en het allemaal precies weet dan is het inderdaad waar. Bij PES is het 10x erger.
Verder vind ik die gesprekken tussen Jouri mulder en die andere weer heerlijk gaat soms echt nergens over, hoorde toevallig vandaag iets over zaalvoetbal van Jouri echt hilarisch
wat een geweldige game speelt echt lekker!
en wat al helemaal onzin is: Heracles - R. Madrid 1-0 xD
ik heb zelf weinig/geen last van scheids die ballen tegen houdt (ps3)Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:40:
na 1 seizoen:
ik heb met psv 1e geworden, en ajax werd 2e in de competitie. Seizoen erna zaten we beide in de CL, ik met PSV ook zonder voorrondes te spelen
Dus bij mij klopt het wel, of spelen jullie xbox?
Ook zoiets is vreselijk irritant... Tegenstander schiet op de keeper, bal stuit terug en mijn verdediger neemt em keihard aan op de borst waarmee hij hem 3 meter naar voren tikt, en de tegenstander kan hem er zo inlopen...:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39265569
Gelukkig had ik vlak daarna een gelukje met een eigen doelpunt:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/39266145
Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik die gewoon zelf had moeten maken... M'n tweede aanvaller loopt matig vrij (hij kan 3 meter meer naar links), en het paasje is gewoonweg belachelijk... Paas die bal gewoon flink naar links en ik loop em de goal in! Maar nee, hij geeft een lam tikje waardoor de keeper de bal zo had kunnen hebben. Deze keer had ik geluk maar de volgende 100 keer is het een dikke kans gemist...
ook wat ik meesterlijk irritant vind is dat je op elk niveau boven amateur, je echt goed moet kunnen tricken enz wil je makkelijk winnen. ik wordt constant keihard geschept enz en krijg nooit vrije trap mee
maar als ik een schouderduw uitdeel is gelijk vrijetrap tegen
ook wel leuk, ging even met nederland tegen argentinie spelen, en was met een wedstrijd van 5 min per helft, en op semi pro, en won met 6-0
moet zeggen vergeleken met 2010 is hij wel pittiger geworden, zeker omdat ik nu niet meer zo makkelijk een lobje over de keeper kan doen met de X knop met xbox controller.
maar is leuke game. graphics zijn btw ook netjes maar niet zo mooi als pes 2011 helaas. maar dat maakt de gameplay wel weer goed
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Had mijn soundpack wat harder gemaakt (overigens nu te hard dus weer aan de gang). Even quick match opgestart om te testen. Werkt allemaal lekker. Ik spel afsluiten, xbox uit en weg naar afspraak. Kom thuis, nog even snel de doos aangezet en nog een potje spelen. Laden game duurde lang. Ik scoor, game hangt bijna een minuut en zet dan pas mijn custom goaltune in.. En later opeens tijdens het spelen zet ie voor het eerst een custom chant in, hangt ie weer bijna minuut.
Enige verschil met de eerdere test was dat ik toen mijn pc aanhad
iemand dit ook al eens ervaren?
Overigens iemand tips om vaker je custom chants voorbij te laten komen? Heb al geprobeerd om een playlist te maken waar ze vaker instonden maar dat helpt ook niks.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Anyone?colink0 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:46:
Ik heb sinds kort een probleem met Fifa 11 op de pc, die ik ook had op fifa 10 op de ps3.
Ik doe een aantal wedstrijden in bv. coach mode, en na bv 8 wedstrijden lijkt elke wedstrijd op spelsnelheid: Snel te worden gespeeld, terwijl hij nog op normaal staat.

Verwijderd
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39260646
Moet nog erg wennen aan het nieuwe pass systeem.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
- Gekoppeld aan de muziek niet aan crowd
- komen sporadisch voorbij
- niet gekoppeld aan prestaties
als het moeilijk gaat, gaat de crowd je niet extra aanmoedigen en als je dik voorstaat ook niet.
Net in careermode tegen PSV voor die pot gedeeld eerste. Kom met 2-0 voor. Nou kan je wel vertellen dat in het echt de Grolsch Veste onploft maar je merkt er in FIFA helemaal niks van helaas.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Anyone?Marcel_ schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:09:
Ik heb een probleem, ik zie geen publiek maar hoor wel het publiek 'zingen', én geen namen op de shirts? Herinstalleren werkt niet, iemand een idee?
Verwijderd
iemands salaris van 770 xD naar 1000 verhogen geeft tevens een verhoging van de interesse in je club van 30% naar 51%.
Dalijk voorrondes CL als ik CL speel verwacht ik wel die 10mln anders :!
Verwijderd
Je moet voor entrance, goal blabla steeds een aparte playlist maken geloof ik..L1nt schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:43:
Ben toch wel teleurgesteld in het hele custom chants.
- Gekoppeld aan de muziek niet aan crowd
- komen sporadisch voorbij
- niet gekoppeld aan prestaties
als het moeilijk gaat, gaat de crowd je niet extra aanmoedigen en als je dik voorstaat ook niet.
Net in careermode tegen PSV voor die pot gedeeld eerste. Kom met 2-0 voor. Nou kan je wel vertellen dat in het echt de Grolsch Veste onploft maar je merkt er in FIFA helemaal niks van helaas.
Het probleem is, ik heb dit in fifa 9,10 en 11 wel eens gehad, en heb nooit een oplossing kunnen vindencolink0 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:46:
Ik heb sinds kort een probleem met Fifa 11 op de pc, die ik ook had op fifa 10 op de ps3.
Is er een ingame toetsencombo die ik perongeluk indruk waardoor alles fast-forwarded is fzo
Dat wist ik al.tiswat schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:25:
[...]
Je moet voor entrance, goal blabla steeds een aparte playlist maken geloof ik..
Probleem is dat ik 13 chants heb nu maar hoor er misschien 2-3 per wedstrijd.
Daarnaast geeft het publiek nog steeds niet het verloop van de wedstrijd weer. Zoals ik zei. Belangrijke pot tegen PSV om P1, sta 2-0 voor maar als je naar het publiek luistert kan het net zo goed 0-2 zijn of 2-0 tegen fc amateurclubomdehoek.
Zojuist alle instellingen via Mijn Documenten ge-delete, nieuwe carrière aangemaakt, en toen ik met de 2e helft van m'n eerste wedstrijd begon had ik er weer last vancolink0 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:35:
[...]
Het probleem is, ik heb dit in fifa 9,10 en 11 wel eens gehad, en heb nooit een oplossing kunnen vinden
Is er een ingame toetsencombo die ik perongeluk indruk waardoor alles fast-forwarded is fzo?

Verwijderd

wat als ik 2,5mln bied + 2,5k salaris dan is dit een slechter bod dan 1,2mln + 1,5k salaris
ja wtf
Ja dat vraag ik mij ook af... Lekker duidelijk weerchimera2 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:55:
ik speel de carriere modus den daar zeggen ze dat het goede spel van alderweireld goed is dan dat ik hem dat moet zeggen maar hoe doe je dat?

Trouwens, wordt het buitenspel in het onderstaande filmpje niet opgeheft zodra de groningen speler de bal weg speelt?? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39420961
[ Voor 23% gewijzigd door Player1S op 02-10-2010 12:15 ]
volgens mij staat hij op het punt van spelen buitenspelL1nt schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:06:
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af... Lekker duidelijk weer
Trouwens, wordt het buitenspel in het onderstaande filmpje niet opgeheft zodra de groningen speler de bal weg speelt?? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39420961
Het eerste seizoen speel je nooit europees. Pas in het 2e seizoen (mocht je, je plaatsen natuurlijk) speel je europees.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:47:
waarom spelen chelsea en arsenal, inter en ac milan en psv geen europees voetbal in mijn carriere? (seizoen 1)
Wat is nu een goede tactiek om aanvallend te gaan spelen op professioneel zodat het iets makkelijker word om te scoren?
Geen flauwekulletjes
Probeer misschien eens een andere opstelling, 4222 vind ik zelf bijvoorbeeld altijd lekker spelen.
Zeer toevallig. Die was ik net aan het uitproberen!Pacino schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:49:
De tactiek hoort eigenlijk niet zoveel invloed op je te hebben als je wilt scoren, vooral op Professioneel. Al is het zetten op Aanvallend of Ultra Aanvallend natuurlijk wel handig als het verdedigend lukt.
Probeer misschien eens een andere opstelling, 4222 vind ik zelf bijvoorbeeld altijd lekker spelen.

Geen flauwekulletjes
Verwijderd
Heb nu 1700 punten online :)(
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
hmmm dat is wel erg vreemd, heb je 'm wel orgineel?
en voldoe je aan de systeem eisen?
check vooral je videokaart even.
Verwijderd
Graag zou ik hier toch wel een antwoord op willen hebben. Speel je trouwens op de ps3 marsnl?Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:55:
Ligt het aan mijn verbinding of zijn de ps3 servers nog steeds instabiel, om de zoveel tijd disconnect ik tijdens een wedstrijd terwijl ik dit nooit gehad heb in fifa 10, daarnaast vraag ik mij af waarom ik bij een nat 2 verbinding toch als ''moderate'' (gele kleur) verbinding heb. Hebben jullie dat ook achter een router in fifa 11 of gewoon open ? En hoe kan ik dit aanpassen.
Verwijderd
ik ben keeper als VP... alle matches eindigen op 0-0 of de AI moet echt is een break trough hebbekwiebus schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:16:
Erg vreemd, als ik op World Class niveau speel en enkel mijn VP bestuur, die als centrale verdediger opgesteld staat, eindigen bijna alle wedstrijden in een 0-0 gelijkspel of ik moet als verdediger zelf naar voren gaan om doelpunten te maken. Zelfs als ik medespelers alleen voor een leeg doel zet presteren ze het nog om de bal naast het doel te rossen.

Ja op de ps3, Ik had/heb je op msn heVerwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Graag zou ik hier toch wel een antwoord op willen hebben. Speel je trouwens op de ps3 marsnl?
Je staat 4e van nederland.
Lekker bezig man.
Ik heb het bijgehouden tot wedstrijd 16 online had ik 4 keer een disconnect, vanaf toen helemaal niet meer. Sinds donderdag is het goed hier.
Zit al bij wedstrijd 60 geloof ik.
Vind zelfs de verbinding erg goed voor een fifa spel op de ps3.
Verwijderd
is dit alleen op 64bit systemen ofzo?
Verwijderd
Geeft jouw verbinding in fifa 11 op het grote bord ook geel aan?Mars18 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:00:
[...]
Ja op de ps3, Ik had/heb je op msn he
Je staat 4e van nederland.
Lekker bezig man.
Ik heb het bijgehouden tot wedstrijd 16 online had ik 4 keer een disconnect, vanaf toen helemaal niet meer. Sinds donderdag is het goed hier.
Zit al bij wedstrijd 60 geloof ik.
Vind zelfs de verbinding erg goed voor een fifa spel op de ps3.
PS: Ik heb dus een ps3 slim 250gb
http://forum.ea.com/uk/posts/list/10779.page
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
fifa10 praktijken... als ik ookal geen start geld krijg voor de CL is de plezier bij deze voorbij. en fifa 11 dus ook.
die transfers slaan al helemaal nergens op. Probeer 3 spelers aan te trekken, interesse 50-85 % ondertussen bieden andere clubs ook etc ik bied 500-100k meer al aankoopsom en als salaris 500-2000 en wat staat er dan: een andere club heeft een beter bod gedaan

pes11 mr ff downloaden dan
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 14:38 ]
ik heb dit nu al zkr 20 x gehad op de ps3
Dit begint me nu heel erg irr kan gewoon niet online vaak nooit last gehad bij fifa10
[ Voor 28% gewijzigd door soccerroos op 02-10-2010 14:41 ]
Ik heb een PS3 Slim 120GB en nog nooit last gehad daarvan, ook niet in FIFA 10.Striptease schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:30:
Hebben jullie PS3 (SLIM??) gebruikers ook last van dat je spel voor 2 seconden vast loopt ? Dit had ik bij FIFA 10 ook en nu ook bij FIFA 11. Vooral online is het kut omdat de tegenstander geen last van die freeze heeft. Ik dacht serieus dat het aan mijn ps3 lag maar het blijkt dat bijna iedereen die een ps3 slim heeft er last van heeft.
PS: Ik heb dus een ps3 slim 250gb
http://forum.ea.com/uk/posts/list/10779.page
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:32:
hah geweldig ... je speelt chapoins league en tegen welke prijs suarez is 15weken geblesseerd door een of andere mongole tackle die niet eens een vrije trap was =/ overigens greep hij naar zn knie en heeft zn oogkas gebroken.
fifa10 praktijken... als ik ookal geen start geld krijg voor de CL is de plezier bij deze voorbij. en fifa 11 dus ook.
die transfers slaan al helemaal nergens op. Probeer 3 spelers aan te trekken, interesse 50-85 % ondertussen bieden andere clubs ook etc ik bied 500-100k meer al aankoopsom en als salaris 500-2000 en wat staat er dan: een andere club heeft een beter bod gedaanwat een onzin fifa11 begint zo wel warm te lopen voor een shift delete..
pes11 mr ff downloaden dan

Jup hier helaas ook al. Restart verhielp het de vorige keer, nu ben ik maar offline gaan spelen. Erg irritant.soccerroos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:38:
heeft niemand last van dat je als je online gaat geen team kan kiezen ?
ik heb dit nu al zkr 20 x gehad op de ps3
Dit begint me nu heel erg irr kan gewoon niet online vaak nooit last gehad bij fifa10
[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 02-10-2010 14:52 ]
Ja, ik heb die poorten uit het boekje opgezet, maar nog blijft die geel helaas.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:20:
[...]
Geeft jouw verbinding in fifa 11 op het grote bord ook geel aan?
kut routers altijd
Verwijderd
hah ik heb m toch ook gedownloadKluutmaran schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
? Ohhh Suarez geblesseerd gaattie? Owh ik heb hem toch maar gedownload dan delete ik hem wel weer zal EA wakker van liggen. Veel plezier in het PES forum
[...]
Jup hier helaas ook al. Restart verhielp het de vorige keer, nu ben ik maar offline gaan spelen. Erg irritant.
en als je een spel afleverd wat niet stabiel kan draaien op een 64bit OS doe je anno 2010 toch echt iets fout.
15x is fifa11 gecrasht in de afgelopen 3 dagen. Een geweldige prestatie heeft EA dus weer geleverd perfect.
Hoe ze met zn product hoge ogen wilde gooien bij de recensies is mij een vraag. als ik een recensie zou schrijven aan de hand van mijn ervaring van seizoen 1 zou het spel keihard de grond in getrapt worden. de minpunten zijn wellicht niet eens zo erg maar ze blijven zich maar opstapelen en een top spel moet top zijn en niet een kopie van fifa10 waar ik deze punten nog voor lief nam. maar nu hebben ze gewoon een heel jaar lang uit hun neus gevreten.
maar goed dat ik dit spel niet gekocht hebt. was het zeker niet waard geweest fking tackle krijgen, niet vallen maar wel je oogkas breken kan je nagaan wat een schokgolf die trap teweeg bracht maar het was verder niet eens een kaart waard oh perfect spel dt fifa. Nu is overigens de grote vraag is pes11 nog slechter..
Zal vast wel aan je download liggen... En sowieso is het niet de bedoeling dat je hier gaat praten over crashes van je gedownloade game.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:16:
[...]
hah ik heb m toch ook gedownload![]()
en als je een spel afleverd wat niet stabiel kan draaien op een 64bit OS doe je anno 2010 toch echt iets fout.
15x is fifa11 gecrasht in de afgelopen 3 dagen.
ps3?soccerroos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:52:
fifa 11 valt me erg tegen op alle punten is het slechter geworden had normaal nooit problemen met online nu alleen maar. net ook wedstrijd verloren omdat ik verbinding verloor
Op de xbox heb ik echt totaal geen problemen.
Tot dusver alles online nog gewonnen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Lekker ik zit op een ongeslagen streak van 17 nucypher21 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:56:
[...]
ps3?
Op de xbox heb ik echt totaal geen problemen.
Tot dusver alles online nog gewonnen(pas 8 wedstrijden)
Edit:
Teken ik bij bij PSV wordt ik de eerste wedstrijd gepasseerd omdat ik moe ben. Eerste oefenwedstrijd van het seizoen hoe kan ik dan moe zijn

[ Voor 33% gewijzigd door Kluutmaran op 02-10-2010 16:20 ]
Verwijderd
mn onderhandellaar is 7 lijkt me niet al te slecht, ik biedt de helft meer salaris dan marktsalaris, bied ruim boven de markt waarde intresse in club is 85%
en toch gaan ze dan naar een club die overal de helft van bied
----
Fifa blijft toch wel veel beter dan Pes, al vind ik pes beter afgewerkt op het gebeuren rond het voetbal, viet er allemaal een tikkeltje beter uit, je begint dan ook al met voorrondes CL met ajax en dat heeft Fifa11 dus niet. waardoor je eerst weer een seizoen moet gaan spelen enzo. De gameplay bij pes vind ik afgrijselijk de spelers lopen schokkerig, krotom hier scoort fifa11 veel beter op
nu maar wachten op die patch tot die tijd kan het spel de ijskast in.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 16:39 ]
Anyonecolink0 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:46:
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 17:42 ]
Ik heb een ATI HD 5870, inderdaad bij mij ziet er alles ook prima uit, alleen het publiek mist. Als ik uit speel zie ik in het uitvak wel vlaggen, maar alweer geen publiek.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:25:
Heej Marcel wat voor videokaart heb jij? Misschien heeft het daarmee te maken. Ik heb een ati 5750. Het spel ziet er verder super strak uit, alleen dus dat publiek....
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Dat ea forum is veels te drukVerwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:38:
Het gaat nu helemaal los op de Fifa 11 forums, bijna iedereen op de ps3 wordt telkens van de server gedisconnect en ook veel hebben ook last van freezes.. Mensen beginnen het zat te worden na 4 dagen, een en al problemen. Het lijkt erop dat fifa hun reputatie te grabbel begint te gooien, na wat ze opgebouwd hebben, met name online.
Ik moet zelf zeggen dat ik al 50 wedstrijden nergens last van heb.
Even afkloppen.
Maar ik word ook wel gek van die cheaters op de ranking
Geen flauwekulletjes
ik lees wel van meer mensen dat ze het zo moeilijk vinden?v8power67 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:44:
op welk niveau spelen jullie ?? ben nu eredivisie aan het doen op semi-pro, en ondanks dat ik echt flink mijn best doe win ik vaak maar net. en 1x gelijk spel. btw speel met feyenoord en op de xbox 360.
ook wat ik meesterlijk irritant vind is dat je op elk niveau boven amateur, je echt goed moet kunnen tricken enz wil je makkelijk winnen. ik wordt constant keihard geschept enz en krijg nooit vrije trap mee
maar als ik een schouderduw uitdeel is gelijk vrijetrap tegen
ook wel leuk, ging even met nederland tegen argentinie spelen, en was met een wedstrijd van 5 min per helft, en op semi pro, en won met 6-0was wel grappig.
moet zeggen vergeleken met 2010 is hij wel pittiger geworden, zeker omdat ik nu niet meer zo makkelijk een lobje over de keeper kan doen met de X knop met xbox controller.
maar is leuke game. graphics zijn btw ook netjes maar niet zo mooi als pes 2011 helaas. maar dat maakt de gameplay wel weer goed
ik speel op wereldklasse (x360) en win gemiddeld 7 vd 10 wedstrijden, 2 vd 10 gelijk en 1 verlies. ook heb ik bijna geen last dat spelers niet doen wat ik wil?
misschien ligt het aan jullie skills.
Als ik bv. een nieuwe be a pro mode, of coach mode start gaat alles prima tot ong. 3/4 wedstrijden. Wat er dan gebeurt is, ik ben klaar met de 1e helft, en als de 2e helft begint, gaat alles 1,5/2× zo snel, alsof alles op gamespeed snel staat.
Ik heb mij de tyfus gegoogled, maar het lijkt erop dat ik de enige ben.
Dit probleem ondervond ik ook op de ps3 met Fifa 2010, en nu dus ook in fifa 11 op de pc. (Beide met dezelfde controller)
Diegene die dit weet op te lossen ben ik eeuwig dankbaar, want op deze manier kan ik niet volop genieten van Fifa zoals het bedoeld is.
Burp
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Erg frustrerend als je dik aan het winnen bent en op een leuke streak van 12 zit en dan zomaar een disconnect van ea servers krijgt, mijn pc en PSN zelf disconnecten niet van internet.
Iemand anders die hier last van heeft?
Baal ook echt van PSN, met een geweldig balletje zet je eindelijk een speler 1 op 1 gaat dat poep netwerk laggen als een gek en daar ging mijn gelijkmaker. Frustratie alom...
Verder nog iets vaags, neem Chelsea, wil ik wat veranderen aan de opstelling, heb ik ineens alle spelers van Real Madrid
[ Voor 3% gewijzigd door Yippie op 02-10-2010 23:47 ]
Verwijderd
Ik heb de mp'3 al klaar maar ik weet niet hoe ik ze op de Xbox360 moet zetten
Help!
Te danken natuurlijk aan de nieuwe engine.
Toetsenbord was wel erg raar ingesteld, dankzij een programma/patch heb ik de originele instellingen.
Alleen heb ik nog een klein probleem met het geluid:
Als ik met 5.1 geluid speel hoor ik alles behalve het commentaar. (dat maakt het toch anders)
Zojuist eens stereo geprobeerd en dan doet het commentaar het wel.
Verwijderd
GraagVerwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:19:
Ik ben bezig met een uitgebreid chant pakket voor Ajax, mocht iemand hier interesse in hebben kan ik 'em ergens online plaatsen.
Ik merkte vandaag dat ik een aantal keren werd afgemeld bij de EA servers. Je voortgang wordt dan online niet opgeslagen, erg frustrerend. In het hoofdmenu moest ik dus meerdere malen op aanmelden bij EA online drukken. Kreeg ook nog 3x de melding dat de EA servers niet beschikbaar waren. Nog meer mensen last van gehad op de PS3?
(PS3 is verbonden via netwerkkabel)
Ik stop voorlopig even met online spelen.
Stond 12e van NL.
Wat een schande die ea server zeg

Hoe/waar kun je de ranking per land zien? Op de EA site kan ik alleen de top100 overall ranking vinden!Mars18 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:48:
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.
Stond 12e van NL.
Wat een schande die ea server zeg
Weet ook iemand waarmee ik DirectX up to date houd?
hoi
Start ook eens als verdediger of keeper. Je krijgt daar met het spelen van 1 of 2 matches achter elkaar ook al een hoop punten voor.Kr44nVogel schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:46:
iemand tips hoe je je virtual pro sneller beter kan laten worden. Het gaat wel erg traag vind ik. Ben nog steeds maar 73.
Verder kun je een aantal skills in de arena halen. Niet alleen schieten bijvoorbeeld, maar ook de truukjes kun je daar unlocken.
Verder is het gewoon veel wedstrijden spelen. Eventueel kun je de tijd iets korter zetten zodat je sneller de "speel x aantal wedstrijden met x aantal keer move-x"
in het spel bij leaderboardsDersan schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:32:
[...]
Hoe/waar kun je de ranking per land zien? Op de EA site kan ik alleen de top100 overall ranking vinden!
dan mijn land
Dit topic is gesloten.