Jorco schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:47:
[...]
Wellicht dat mensen in Spanje Nigel de Jong te zien krijgen
Net 1-1, verlening, slaat mijn xbox vast
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Meer PS3 spelers die tijdens een match wel eens een mini freeze heeft? Lijkt alsof die vastloopt maar vervolgens 2 seconden later gaat ie gewoon verder. Niet online ofzo, gewoon tegen AI.
Verwijderd
Wie kan er mij helpen?
Ik zoek nu al zeker 2uur om er achter te komen hoe je chants toevoegt op de pc.
En ik krijg het gevoel dat dit helemaal niet kan. Als dit wel kan hoe doe je dit dan?
Ik zoek nu al zeker 2uur om er achter te komen hoe je chants toevoegt op de pc.
En ik krijg het gevoel dat dit helemaal niet kan. Als dit wel kan hoe doe je dit dan?
Ik deed gewoon mn tweede controller aan die de keeper ging besturen en gaf hem even aan iemand zodat ik met mn eerste controller van 29 meter kan schieten en het werkte gelijk. Zelfde kan je ook met de lob shit doen.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:35:
bijna all accomplishments van arena. Hoe in hells name lob je nu eigenlijk goed ? + 29 meter shot ? XD
bijna bijna
Ja heb ik ook maar bij mij ligt het aan mijn ps3 omdat ik dit ook met fifa 10 had. Online is het het ergst vooral als je clubs speelt en opeens niks kan doen omdat je spel vastloopt. Soms gebeurt het zelfs meer dan 1 keer in 1 potje en soms weer helemaal niet.Kaap schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:38:
Meer PS3 spelers die tijdens een match wel eens een mini freeze heeft? Lijkt alsof die vastloopt maar vervolgens 2 seconden later gaat ie gewoon verder. Niet online ofzo, gewoon tegen AI.
[ Voor 41% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-09-2010 21:09 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Vanavond een keer meegemaakt. Was nadat ik gescoord had en een trofee kreeg, dus lag daar waarschijnlijk aan.Kaap schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:38:
Verwijderd
Mooi dat creation centre, eindelijk spelen met de Jupiler league
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38904668
heeft iemand ook weleens op ps3 gehad dat je de wedstrijd begint met 1 keeper 1 speler en tegenpartij ook ? na 10 seconden ofzo was de rest pas zichtbaar
was een duidelijk bug.
ik denk wat kan ik makkelijk richting goal lopen
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Verwijderd
Heb FIFA11 nu ook voor de pc. Had me er erg op verheugd, zeker na het spelen van de demo. Maar nu ik het spel heb vind ik het echt beroerd
De graphics zien er ineens niet meer uit t.o.v. de demo versie, terwijl ik niets veranderd heb(!). Zo lijkt het wel alsof de schaduwen zijn weg gevallen ofzo...
Ook is de anti-aliasing ineens verdwenen, terwijl dit niet zo was in de demo met dezelfde settings
Ik krijg nu ik het speel toch steeds meer het gevoel van de vorige FIFA's, het is meer van hetzelfde...
En dan bedoel ik niet alleen de graphics, dit geldt ook voor de gameplay. Ja, het speelt anders, maar toch... Ik heb het gevoel alsof er iets onbreekt, het niet volledig af is. De demo beviel mij veel meer

En dan bedoel ik niet alleen de graphics, dit geldt ook voor de gameplay. Ja, het speelt anders, maar toch... Ik heb het gevoel alsof er iets onbreekt, het niet volledig af is. De demo beviel mij veel meer
Idd, Zelfde ervaring hier. Je speeld constant de scheids aan. Het uitshirt is hierdoor gewoon onbruikbaar geworden.Dersan schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:48:
Ik ga nooit meer met Ajax spelen in de zwarte uitshirts online....heeft die scheids ook een volledig zwart tenue aan.....al 2x gehad, speel je continu de scheids aan aangezien het bijna niet te zien is.
Yeb! Nog erger zelfs! Eerst ging ik wisselen en toen was mijn speler onzichtbaar, zag alleen een rood 3hoekje boven de speler staan, kon dus niet eens zien wat hij deed of waar hij was! Vervolgens kreeg ik mn 2e gele kaart aangezien die scheidsrechter nogal snel fluit en net zo snel een kaart trekt, als het moet zelfs in de eerste minuut en toen kwam het beeld weer op de speler en toen liep het beeld vast in een permanente freeze, geluid liep vrolijk door maar beeld verandere echt geen ene moer aan!Kaap schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:38:
Hoop dat er snel een update komt hiervoor want dit is niets! Ga het ook nog wel even melden bij ea, voor hoe ver dit zin heeft, zullen me vast al wel 30000 andere voor geweest zijn
Zeker, check bijvoorbeeld deze http://lsdb.nl/.cdl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:14:
Zijn er ergens al goede sounds te downloaden?
Oftewel wat een domme vraag
Edit:
Om toch nog nuttig bezig te zijn even uitleggen dat rechtsboven er een zoek knop zit voor het topic (beste is alle pagina's lezen maar zoeken is goed alternatief)
Zoeken naar chants
[ Voor 45% gewijzigd door Kluutmaran op 30-09-2010 22:32 ]
Net een vage bug gehad... Was met een vriend aan het spelen al de hele avond, en we deden op het eind een potje Classic vs World (twee beste teams) om eens te kijken hoe dat ging. Fijn de teams aan het aanpassen (zodat je overal 90+ spelers hebt hahaha), en opeens stond m'n hele lijst vol met spelers van Real Madrid! WTF? Paar keer heen en terug gegaan, en er stond in het menu (waar je 'Play match', 'Team Management' enzo kunt kiezen) nog mooi het icoontje van Classic, maar in de speler lijst had ik gewoon Real... Erg vreemd LOL. Had eigenlijk moeten proberen wat er gebeurde als ik speelde, of ik dan Real spelers in de shirts van classic had ofzo... maar ben terug gegaan naar het hoofdmenu om het opnieuw te proberen. Daarna niet meer gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 30-09-2010 22:57 ]
Kom ik vandaag thuis ligt de 360 versie van mediaoffer ook klaar 
Zit nog in de seal.
Misschien straks nog spelen,
Ben overgestapt van Inter naar Real Madrid even, net iets sneller.
Nog grote moeite online.
Maar zie dat de nederlanders op ps3, allemaal wat moeite hebben, iedergeval geen 40 win en 2 loss ofzo.
Zit nog in de seal.
Misschien straks nog spelen,
Ben overgestapt van Inter naar Real Madrid even, net iets sneller.
Nog grote moeite online.
Maar zie dat de nederlanders op ps3, allemaal wat moeite hebben, iedergeval geen 40 win en 2 loss ofzo.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb precies hetzelfde probleem, was al bang dat het aan mijn PS3 lag....Kaap schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:38:
Echt irritant als je online speelt... al een goal tegen gehad door deze 'bug'
Nog steeds niks ontvangen van MediaOffer! 
Jammer dat nog niemand de chants op usenet heeft geplaatst. Megaupload lukt niet en die andere gaat ook zo traag als wat
Jammer dat nog niemand de chants op usenet heeft geplaatst. Megaupload lukt niet en die andere gaat ook zo traag als wat
PSN ID = Jorco
Chants zijn ook best wel waardeloos zeg. Nauwelijks te horen. Net als opkomst en goal muziek
PSN ID: Enzyme-NL
Klopt inderdaad. Ook als je uit speelt met bv Ajax tegen Utrecht, dan hoor je gewoon de thuis 'goaltune' van Ajax. Erg jammer. Daarnaast heb ik de entrance chant nog niet gehoord na 5 potjes.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Hier werkt alles wel prima en bij uitwedstrijden hoor ik de chants/muziek niet. Of toch wel het publiek? Weet eigenlijk niet. Vind het wel een fantastische optie iig, superveel sfeerJamoru schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:45:
Klopt inderdaad. Ook als je uit speelt met bv Ajax tegen Utrecht, dan hoor je gewoon de thuis 'goaltune' van Ajax. Erg jammer. Daarnaast heb ik de entrance chant nog niet gehoord na 5 potjes.
Wow, Addidas Live Season
Inter
http://s2.noelshack.com/u...714540508786_img_0371.jpg
http://s2.noelshack.com/u...457962599157_img_0372.jpg
overpower Overall 91/84/86
Man City
http://s2.noelshack.com/u...834004471201_img_0373.jpg
http://s2.noelshack.com/u...965549855355_img_0374.jpg
Inter
http://s2.noelshack.com/u...714540508786_img_0371.jpg
http://s2.noelshack.com/u...457962599157_img_0372.jpg
overpower Overall 91/84/86
Man City
http://s2.noelshack.com/u...834004471201_img_0373.jpg
http://s2.noelshack.com/u...965549855355_img_0374.jpg
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarom moet het altijd go ahead eagles zijnVerwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:21:
Mooi dat creation centre, eindelijk spelen met de Jupiler league![]()
Ik heb alleen nog maar tegen comp. gespeeld (ps3)
Is het veel leuker online, waarschijnlijk ook lastiger ?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Zo net mijn eerste online match gehad als prof, any achterin was het enige wat vrij was. Zo toch wat verdediger verdiensten binnen gehaald en een 7.26 gemiddeld behaalt. Wel 3 tegen doelpunten maar dat komt omdat de keeper 3x verkeerd uit kwam
Maar deze prof wedstrijden tellen niet mee voor je online stats? Dit is puur om de percentage van je prof omhoog te halen en de verdiensten te behalen?
Maar deze prof wedstrijden tellen niet mee voor je online stats? Dit is puur om de percentage van je prof omhoog te halen en de verdiensten te behalen?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik vind fifa echt een online game, super druk, net waren er 90.000 man online op ps3C00P schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:20:
Ik heb alleen nog maar tegen comp. gespeeld (ps3)
Je krijgt hele andere wedstrijden, genoeg lobbys om te proberen enzo
Daarom heb ik standaard een chant voor elke club:L1nt schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:19:
Nu toch een bug tegen gekomen...ik leg binnen de 16 een doorgebroken speler neer....Luinge fluit, ik krijg vrije bal
zal zo snel mogelijk filmpje plaatsen maar site doet raar
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38894811
Filmpje dus....zou misschien hands kunnen zijn maar tackle was al eerder
(
lijkt me wel een bug, hands overal aanstaan?
Hmm, toch wel vervelend dit hoor. Speel ik net een hele belangrijke, moeilijke wedstrijd, win ik m, crash...2e keer nu al. Uiteraard verlies ik hem dan na de restart.
Verwijderd
Omdat het kowet sinds mn 8e isMinaaj schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:59:
[...]
Waarom moet het altijd go ahead eagles zijnook elk filmpje die staat toevallig Deventer ergens in een screen.. anyway ik moet daar ook maar eens mee beginnen
Dit had ik ook gister was wel vaag met rooie en blauwe lijnenjenpet schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:23:
heeft iemand ook weleens op ps3 gehad dat je de wedstrijd begint met 1 keeper 1 speler en tegenpartij ook ? na 10 seconden ofzo was de rest pas zichtbaarwas een duidelijk bug.
ik denk wat kan ik makkelijk richting goal lopen
dit is wel weer ff wennen na fifa 07
Verwijderd
Tackle hier, tackle daar.. Ik heb 2x een wedstrijd gespeeld waarbij ik het woord tackle wel 43 keer voorbij heb horen komen.. Ik mag hopen dat ze hier iets aan gaan doen... Iemand dezelfde ervaringen ?
en hij zet een tackel in ik word er ook gek vanVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:08:
Tackle hier, tackle daar.. Ik heb 2x een wedstrijd gespeeld waarbij ik het woord tackle wel 43 keer voorbij heb horen komen.. Ik mag hopen dat ze hier iets aan gaan doen... Iemand dezelfde ervaringen ?
Volgens mij heb ik dat een keer eerder gehoord.
Ik speel Fifa al jaren op engels. Youri Mulder is echt om te kotsen
On_E schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:11:
[...]
Dat tackle-gebeuren is echt slecht ja, maar gelukkig is het Engelse commentaar wel ok.
jenpet schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:59:
yes heb eindelijk ook fifa 11kon niet wachten op bol.com ( xbox versie ) dus hier maar bij intertoys ps3 versie gehaald
![]()
maar moet zeggen een of andere manier voel ik me leek maar kan ook aan ps3 controller liggen aangezien ik pas 2 weken ps3 heb dus nog ff wennen
verder wordt ik gek van nederlands commentaar hoor alleen maar tackle hier tackle daar terwijl ik alleen de bal af pak
jenpet schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:20:
Heb gister ook behoorlijk gespeeld op ps3 , echter zet ik commentaar uit vanwege tackle hier en daar.
ben nu aan het wachten tot de xbox versie op mijn mat valt aangezien ik de controller persoonlijk fijner vindt aanvoelen .
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:59:
Net even eerste potje FIFA 11 gespeeld, wat een drama zeg.De ball physics zijn om te janken, het lijkt alsof je met een stuiterbal voetbalt.
En over het commentaar zullen we het maar niet hebben (tackle, tackle, tackle, tackle)?
Ik speel Fifa al jaren op engels. Youri Mulder is echt om te kotsen

FCG
Gelukkig, ik ben niet de enige.Kaap schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:38:
Ik heb het al meerdere malen gehad...
Betreft overigens PS3.
Had ik gisteren online even tijdens Online Clubs toen ik de Trophy behaald voor Always Friendly (nam een corner die binnen werd gekopt)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind het echt een geweldige game zeg.
Ik speel nu met bradford in de tweede divisie van engeland.
Je moet nu goed rondspelen, je kan niet even zomaar langs de lijn gaan en de bal voorgeven. Je wordt gewoon vastgezet door de cpu.
Het is nu makkelijker om ballen over de hele breedte te gooien, dat is wel heel gaaf en werkt super.
Jammer alleen dat ze aan het clubs gedeelte een beetje 'negatief' gesleuteld' hebben.
Je moet nu goed rondspelen, je kan niet even zomaar langs de lijn gaan en de bal voorgeven. Je wordt gewoon vastgezet door de cpu.
Het is nu makkelijker om ballen over de hele breedte te gooien, dat is wel heel gaaf en werkt super.
Jammer alleen dat ze aan het clubs gedeelte een beetje 'negatief' gesleuteld' hebben.
Burp
Gisteravond twee wedstrijden gespeeld op de PS3, daarvoor heel veel de FIFA 11 Demo. Eerste bevindingen: bij het opstarten de eerste keer liep FIFA 11 vast voordat deze in het menu kwam, speelt lekkerder dan de FIFA 11 Demo, in het Nederlandse commentaar overmatig gebruik van het woord tackle, graphics is nog moeilijk te zeggen, te weinig nog gezien (misschien ietsjes scherper).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Altijd leuk om in lagere divisies te spelen.Wii4all schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
Ik vind het echt een geweldige game zeg.
Begin altijd met Bristol rovers (derde divisie). Of de plaatselijke Fc.
FCG
Gisteren nog ene mooie met mijn vp ik hoorde over dat je de controller kan uitzetten zodat de cpu de accomplisments haalt in de arena.
Na een match keerde ik terug in de arena. Neemt de cpu het ineens over en knal met mn zwakke voet de bal er van een gigantische afstand in. Was meteen een 'gouden' accomplishment. hehe
Na een match keerde ik terug in de arena. Neemt de cpu het ineens over en knal met mn zwakke voet de bal er van een gigantische afstand in. Was meteen een 'gouden' accomplishment. hehe
Burp
hands staat aan ja.Unforgettable6 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 02:11:
[...]
Daarom heb ik standaard een chant voor elke club:
(Luingeeee, Luingee... Luingeeee, Luinge! Luingeeee, Luinge, je moeeeeeder is een............ (
jalalaa!
lijkt me wel een bug, hands overal aanstaan?
kun je die van luinge beschikbaar stellen? Wil ik ook wel erin hebben
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ben ik nou de enige hier die wel fan is van Luinge?
Heb je met manager mode wel een vp (die mee gaat naar elke club) erin net als met de manager mode van 2010?
Heb je met manager mode wel een vp (die mee gaat naar elke club) erin net als met de manager mode van 2010?
[ Voor 51% gewijzigd door jeka op 01-10-2010 10:02 ]
FCG
Las ook dat meer mensen er last van hadden dat de PS3 versie soort van load bug hadden, zelf heb ik dit ook meerdere keren per potje. Gister was ik met mijn pro online aan het spelen en tijdens de rust werd me scherm gewoon grijs en mijn keeper stond stil met zijn armen in de lucht en kon niks doen.
Ook tijdens het laden in de arena is het vaak alleen een bal en daarna stotterend beeld voor de 2poppetjes, is dit een soort van fps drop in de ps3 versie?
Ook tijdens het laden in de arena is het vaak alleen een bal en daarna stotterend beeld voor de 2poppetjes, is dit een soort van fps drop in de ps3 versie?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Bij het laden van wedstrijden, heb ik ook last dat niet alles meteen wordt weergegeven, stadion zonder veld
Bij mij (PS3) loopt het spel ook vast bij het halen van een trophy, het spel freezed voor 10 sec of langer. Daarna loopt het 2x zo snel en dan kun je weer normaal verder spelen...
Bij mij (PS3) loopt het spel ook vast bij het halen van een trophy, het spel freezed voor 10 sec of langer. Daarna loopt het 2x zo snel en dan kun je weer normaal verder spelen...
Hoe the hell wordt je een speler van de Team of the Week? Topscorer in de Eredivisie, gemiddeld 8.5 (score) maar ik kom er maar niet in, aargh.
Geen idee, maar ik mag hem niet.jeka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:01:
Heb gister de versie voor mijn 360 gekocht. Even een paar potjes wennen, maar het scoren begint een beetje te lopen. Passen is een beetje wennen, dieptepass vergt veel meer aandacht nu.
Had ook even moeite om het slidingsysteem door te krijgen. Toch heb je in elke versie weer andere slidings (dan weer lomper, dan weer verder..) dus dat kostte een hoop gele kaarten.
Er zijn nog steeds problemen met de online pass, hier nog een reactie van iemand:
First of all i'd like to say that this is probably the most retarded issue in the history of gaming...if you're gonna put a redeem code in order to prevent pre-owned sales, at least get it right...
Besides, another outrageous thing happened to me, it tells me that since this game is from a different region than my PSN account i can't access the store...so, basically, if you bought the game during your freaking vacations you need to get yourself an account from that place in order to buy...let's say...ultimate team.
But my main issue is, of course, the infamous code...i tried a couple of days ago, i tried yesterday, i tried today, i tried 5 minutes ago, i rebooted, wrote it in upper and lower cases...and NOTHING. I'm using the 7-day trial but, yeah you guessed it, creation centre requires THE FULL CODE...
i'm really hoping that you guys get this right VERY SOON, it's annoying to keep supporting a franchise after sooo many years and still get thing ridiculous issues. PLEASE don't make me buy PES, that game sucks...
Your faithfull and loyal fan...
First of all i'd like to say that this is probably the most retarded issue in the history of gaming...if you're gonna put a redeem code in order to prevent pre-owned sales, at least get it right...
Besides, another outrageous thing happened to me, it tells me that since this game is from a different region than my PSN account i can't access the store...so, basically, if you bought the game during your freaking vacations you need to get yourself an account from that place in order to buy...let's say...ultimate team.
But my main issue is, of course, the infamous code...i tried a couple of days ago, i tried yesterday, i tried today, i tried 5 minutes ago, i rebooted, wrote it in upper and lower cases...and NOTHING. I'm using the 7-day trial but, yeah you guessed it, creation centre requires THE FULL CODE...
i'm really hoping that you guys get this right VERY SOON, it's annoying to keep supporting a franchise after sooo many years and still get thing ridiculous issues. PLEASE don't make me buy PES, that game sucks...
Your faithfull and loyal fan...
Burp
Derksen en een paar andere self-claimed deskundigen zijn ook fan van hem.....jeka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:01:
volgens mij 95% van de supporters niet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
LolWii4all schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:19:
PLEASE don't make me buy PES, that game sucks...

Komt denk ik omdat hij fc groningen nooit fluit dus ik als fc groningen fan ben nog nooit door hem genaaid 
Kan me verder ook goed voorstellen dat mensen geen fan van hem zijn. (maar welke scheidsrechter is nou wel goed in nl?)
Kan me verder ook goed voorstellen dat mensen geen fan van hem zijn. (maar welke scheidsrechter is nou wel goed in nl?)
FCG
Staan wel op Usenet hoor. Even op FTD in de PS3 sectie kijken.Jorco schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:19:
Nog steeds niks ontvangen van MediaOffer!
Voor mensen waarbij de Chants te zacht zijn in de wedstrijd:
Haal je chants ff door het programmaatje MP3Gain en zet het aantal Decibel een stuk omhoog (niet te ver want dan begint het te kraken) Mijn chants lopen keurig gelijk qua volume met de 'normale' stadion geluiden.
De simpelere manier is, om in fifa11 de overige stadion geluid qua volume wat zachter te zetten incl commentaar enzo. dan zijn ze ook prima te verstaan.
[ Voor 3% gewijzigd door wizzlewaxx op 01-10-2010 10:42 ]
thnx voor de tip....waar heb jij het aantal decibel op gezet?? Of moet je zeggen "versterk met xx%" ??wizzlewaxx schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:41:
Voor mensen waarbij de Chants te zacht zijn in de wedstrijd:
Haal je chants ff door het programmaatje MP3Gain en zet het aantal Decibel een stuk omhoog (niet te ver want dan begint het te kraken) Mijn chants lopen keurig gelijk qua volume met de 'normale' stadion geluiden.
Ik zet ze maximaal op 110 decibel. De standaard is 89 decibel. Maar de meeste chants (die ik gebruik) zitten daar nog onder dus probeer eerst eens 100 decibel...L1nt schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:44:
[...]
thnx voor de tip....waar heb jij het aantal decibel op gezet?? Of moet je zeggen "versterk met xx%" ??
Super, als ik vanavond tijd heb ga ik gelijk met versie 2.0 aan de gang van mijn FC Twente chantpack. Anders morgen.
Moet wel zeggen het spel ansich is echt veel leuker geworden naar mijn idee. Nu heb ik het niet over de clubs malaise en de online bagger.
Gisteren bijv. speelde ik tegen een team met iniesta erin. Die gozer kan echt vlak voor een speler (zoals in het echt) nog uitwijken en erlangs. Heel gaaf gedaan.
Gisteren bijv. speelde ik tegen een team met iniesta erin. Die gozer kan echt vlak voor een speler (zoals in het echt) nog uitwijken en erlangs. Heel gaaf gedaan.
Burp
Verwijderd
Wat is er mis met Clubs dan? Heb dat nog niet gespeeld in Fifa11, maar vind ik wel een van de leukste dingen. Is er veel veranderd?Wii4all schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:35:
Moet wel zeggen het spel ansich is echt veel leuker geworden naar mijn idee. Nu heb ik het niet over de clubs malaise en de online bagger.
@mork, veel vastlopers na dat een wedstrijd is uitgespeeld. Het hangen van de club page waardoor andere leden geen nieuwe wedstrijd kunnen starten. Op de xbox geven sommige mensen aan dat ze helemaal geen wedstrijd kunnen starten/maken
De interface is mooier maar per definitie niet beter.
+ bijv. je kan oefen wedstrijden spelen
- Je kan niet meerdere potjes tegelijk spelen (league wedstrijden)
- geen foed overzicht als anderen bezig zijn
Burp
Moest eerst een update installeren op de PS3, weet iemand of er al iets van de problemen / bugs gefixt is?
Verwijderd
Versie 1.10(of 1.01 ? ) was er al toen ik eergistere online ging met men ps3 dus kweet niet of er vandaag al een nieuwe is gelanceerd
De eerste keer moest ik ook een update installeren.
ik dacht dat dat te maken had met bugs in de online pass.
Burp
Verwijderd
Ik moest woensdag bij eerste keer opstarten op de 360 ook een patch downloaden. Op PS3 hetzelfde las ik ergens.Wii4all schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:51:
De eerste keer moest ik ook een update installeren.
Verwijderd
Ok, jammer van die dingen. Zal binnenkort ff Clubs checken. Ik hoop dat ze nu wel eindelijk na jaren het probleem hebben opgelost dat het uitzoomen van de camera bewaard blijft. In de standaard 'tele' camera is het beeld ingezoomd, en als je deze helemaal uitzoomde, dan had je beter overzicht. Maar dit moest je bij elk potje weer doen, ook al was de balk visueel wel helemaal uitgezoomd. Dat was bedrog, dus je moest een tikje inzoomen en dan weer tikje terug.Wii4all schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:09:
@mork, veel vastlopers na dat een wedstrijd is uitgespeeld. Het hangen van de club page waardoor andere leden geen nieuwe wedstrijd kunnen starten. Op de xbox geven sommige mensen aan dat ze helemaal geen wedstrijd kunnen starten/maken
Astu:L1nt schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:58:
[...]
hands staat aan ja.
kun je die van luinge beschikbaar stellen? Wil ik ook wel erin hebben
Custom chants
Heb er nog meer custom chants in staan.. De amplifier van het geluid staat al goed (in eerdere termen: aantal decibel is opgekrikt tot aan verstaanbaar niveau
ik heb hem nu op co-op staan in allerlei wedstrijden.
Dat standpunt houdt hij mooi vast.
Dan zie je in 1 keer de volledige breedte van het veld.
Dat standpunt houdt hij mooi vast.
Dan zie je in 1 keer de volledige breedte van het veld.
Burp
Verwijderd
als je een x aantal gele kaarten verzameld hebt (5 oid) verspreid over het seizoen ben je opeens vet lang geschorst
dacht altijd dat het maar 1 wedstrijd was??
maar nu is het zkr 5 wedstrijden oid
dacht altijd dat het maar 1 wedstrijd was??
maar nu is het zkr 5 wedstrijden oid
winai, ik heb dat met de vorige versie van fifa gehad.
Ineens weer een gele kaart en daarna kon ik een paar wedstrijden niet meer spelen, echt raar
Ineens weer een gele kaart en daarna kon ik een paar wedstrijden niet meer spelen, echt raar
Burp
Verwijderd
normaal is het toch 5 gele kaarten is 1 wedstrijd schorsing.
maar wat fifa hanteert
dus dat slaat al nergens op. Het niet eesn goed kunnen uitvoeren van de regels.
net als een goalkick kan geen buitenspel zijn. daar zijn de regels van veranderd ofzo maar bij fifa11 weten ze daar nog niks vanaf?
en ik vind dat als je de spits aanspeelt en hij heeft een verdediger achter hem dat deze wel heel makkelijk de bal afpakt.
einde
maar wat fifa hanteert
net als een goalkick kan geen buitenspel zijn. daar zijn de regels van veranderd ofzo maar bij fifa11 weten ze daar nog niks vanaf?
en ik vind dat als je de spits aanspeelt en hij heeft een verdediger achter hem dat deze wel heel makkelijk de bal afpakt.
einde
Dit is inderdaad vaag. Maar in principe wordt de score van je virtual pro veel beter berekend itt Fifa 10. In 10 had kon ik als centrale middenvelder gewoon in de spits gaan staan, 2x scoren en hoppa ik had een 10 als score. Nu wordt er volgens mij ook meer naar passing gekeken (als middenvelder), en door goals wordt de score niet meteen met 3 omhoog gegooid. Heb echter pas zo'n 8 games gespeeld als virtual pro in career mode.mat.hi.as schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:11:
Hoe the hell wordt je een speler van de Team of the Week? Topscorer in de Eredivisie, gemiddeld 8.5 (score) maar ik kom er maar niet in, aargh.
Hoe doen jullie verdedigen als de tegenstander de bal heeft. ik dee altijd hele tijd kruisje inhouden maar dan komt ook verdediging mee naar voren verlies nu echt alles word er helemaal gek van
Goed timen, kijken naar de bal, inschatten waar ze naartoe gaan lopen.
Je moet mee lopen met de tegenstander. Dus x niet ingedrukt houden, want dan maken ze je in met 1-2tje af.soccerroos schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:44:
Hoe doen jullie verdedigen als de tegenstander de bal heeft. ik dee altijd hele tijd kruisje inhouden maar dan komt ook verdediging mee naar voren verlies nu echt alles word er helemaal gek van
ofwel advies: loop met tegen stander mee, gebruik mij L2, en op het juist moment druk x! (ps3 x)
Verwijderd
loop met de tegenstander mee, tegelijkertijd hou je die staande tackle knop ingedrukt
vervolgens als ie bijna bij het strafschop gebied is laat je de keeper uitkomen en die schovelt dan zo de bal onder m vandaan
wel goed doen anders is het penalty en rode kaart
vervolgens als ie bijna bij het strafschop gebied is laat je de keeper uitkomen en die schovelt dan zo de bal onder m vandaan
als het toch over knoppen gaat:
Met welke knop laat je een medespeler de ruimte inlopen?
Lukt me steeds niet (kan ook aan de medespelers liggen..)
FCG
Verwijderd
bij mij doen ze dat vanzelfjeka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:11:
Dat was toch R1? op ps3jeka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:11:
Burp
heb nog nooit gezien dat keeper rood kreeg dusja.Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:08:
loop met de tegenstander mee, tegelijkertijd hou je die staande tackle knop ingedrukt
![]()
maarja ik druk automatisch op die x dat moet ik afleren zou denk ik nog vaak verliezen maar heb ondertussen al keer gewonnen
Verwijderd
nog nooit gezien? bedoel je in het spel? is echt niet moeilijk om rood te krijgen xD speler komt 1 op 1 door voor de keeper je slide m onderuit niet op de bal en je hebt rood te pakkensoccerroos schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:18:
[...]
heb nog nooit gezien dat keeper rood kreeg dusja.
maarja ik druk automatisch op die x dat moet ik afleren zou denk ik nog vaak verliezen maar heb ondertussen al keer gewonnen
erg simpel
je wint soms wel erg makkelijk 6-1 ofzo en de volgende wedstrijd gaat super slecht xD
ook vind ik het vervelend om in de regen te spelen wat een ramp =/
en de vorm van de aanvallers is wel erg bepalend
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 15:35 ]
ik bedoel idd in het spelVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:24:
[...]
nog nooit gezien? bedoel je in het spel? is echt niet moeilijk om rood te krijgen xD speler komt 1 op 1 door voor de keeper je slide m onderuit niet op de bal en je hebt rood te pakken
erg simpel
Moet wel zeggen dat ik met me vp rood kreeg als keeper maarja ik wou ff in de spits gaan staan toen haalde ik iemand onderuit gelijk rood
Pfff wat lopen verdedigers toch weer slecht mee als de tegenstander door breekt. Dan kan hij de bal altijd afleggen op de speler die mee loopt als je zelf naar de man met de bal toe gaat, want de verdedigers gaan dan weer zonedekken terwijl dat nou net niet moet. Ook zijn spelers weer veel te traag in de balbehandeling en duurt het weer erg lang voordat je kunt schieten. Na paar potjes online te hebben gespeeld ben ik weer genezen van het FIFA 11 een goed spel noemen
Ik kom ook niet in de club, kan em niet vinden. Heb alle combinaties geprobeerd, enkel de naam, enkel de afkorting, etc, en voor de rest staat alles op 'Any' of 'Off' maar nog vind hij niets... Alleen een of andere buitenlandse club als ik op afkorting 'GoT' zoek...
Verwijderd
alsjeblieft:NickThissen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:49:
Ik kom ook niet in de club, kan em niet vinden. Heb alle combinaties geprobeerd, enkel de naam, enkel de afkorting, etc, en voor de rest staat alles op 'Any' of 'Off' maar nog vind hij niets... Alleen een of andere buitenlandse club als ik op afkorting 'GoT' zoek...
http://www.eafootballworl...bs/631A0001/2550/overview
Bij mij is de game(PC) nu al 2x aan het einde van een wedstrijd gecrasht, als de man van de wedstrijd in beeld moet komen zeg maar.
Is dit een bekend probleem en is er iets aan te doen?
Geen flauwekulletjes
Is het niet mogelijk om het van een usb drive te rippen?Robbio85 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:10:
[...]
In welk opzicht bedoel je? In het ZIPje zitten gewoon alle losse MP3 bestanden. Op de PS3 kun je deze bestanden zo naar je muziek map kopieren (als ik het goed gelezen heb).
Op de XBOX360 is het uiteraard wat lastiger en moet het via een mega omweg:Al met al had ik het toch binnen een half uurtje gefixt (uitgezonderd het zoeken, rippen en normaliseren van de chants via youtube).
- Brand de bestanden als audio CD (zó 1990)
- Rip de audio CD naar je XBOX360 HDD
- Maak playlists aan binnen de XBOX music library (pfff, eentje voor opkomst, eentje voor eindsignaal, eentje voor goal, eentje algemene chants)
- Ga in het spel naar My Fifa -> Chants oid en volg de menu opties. Vanaf hier kun je de playlists instellen per team en per gebeurtenis (opkomst, eindsignaal, goal, algemeen).
[...]
Zo ver ben ik helaas niet gekomen - beperkte tijd en lastig vindbaar via YouTube -> de filmpjes met goeie audio kwaliteit. Als jij nog een goeie youtube link hebt kan ik daar wel een mp3tje van maken.
Cons:::BB4E
xbox kan niet vanaf usb drive rippen...helaas
Zie ook mijn postY3LLoW schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:09:
Bij mij is de game(PC) nu al 2x aan het einde van een wedstrijd gecrasht, als de man van de wedstrijd in beeld moet komen zeg maar.
Ja het is inderdaad in manager mode. Zo valt dus niet te spelendas_phantom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:23:
[...]
Zie ook mijn post. Gebeurde dit in managermode? Het is trouwens een bekend probleem op EA fora. Ik heb me de afgelopen dagen goed vermaakt met deze game maar ik heb nu wacht ik toch liever op een patch.
Geen flauwekulletjes
Thanx maar ik krijg deze melding: Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.Unforgettable6 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:17:
[...]
Astu:
Custom chants
Heb er nog meer custom chants in staan.. De amplifier van het geluid staat al goed (in eerdere termen: aantal decibel is opgekrikt tot aan verstaanbaar niveau)
Zal het later nog eens proberen.
Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313
Vandaar is het misschien handig om een "repository" te maken met daarin the chant pakketjes gemaakt door mede tweakers. Zo kan iedereen de chants voor zijn club downloaden/uploaden en kunnen we zorgen dat de kwaliteit van de packs OK is (het volume dus). Als er iemand nog wat ruimte over heeft op een eigen servertje zou dat natuurlijk ideaal zijncadamink schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:35:
[...]
Thanx maar ik krijg deze melding: Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Zal het later nog eens proberen.

Die gratis upload sites zijn ook maar zo-zo...
[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 01-10-2010 16:48 ]
Volgens mij is dit de link naar de 360 club:
http://www.eafootballworl...bs/632A0001/7077/overview
Dunno of ie goed werkt.
Verder heb ik heel erg last dat de passes niet naar de goede spelers gaan. Ik heb al wat lopen switchen in de controller instellingen, maar 5/10 passes gaan naar de verkeerde speler. En het is niet zozeer dat ik ze te hard of te zacht toe, want hij gaat er gewoon ver langs. Bij passes in de loop gaat het zeker 8/10x fout.
Iemand bekend met dit probleem én met een oplossing?
Dunno of ie goed werkt.
Verder heb ik heel erg last dat de passes niet naar de goede spelers gaan. Ik heb al wat lopen switchen in de controller instellingen, maar 5/10 passes gaan naar de verkeerde speler. En het is niet zozeer dat ik ze te hard of te zacht toe, want hij gaat er gewoon ver langs. Bij passes in de loop gaat het zeker 8/10x fout.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2010 16:50 ]
Is er eigenlijk een manier om spelers beter te maken? Vroeger kun je ze altijd zo goed maken als je zelf wou.
Of is er een tool of iets dergelijks voor PC om spelers aan te passen.
Of is er een tool of iets dergelijks voor PC om spelers aan te passen.
wat voor catalogie geluid valt de chants eigenlijk want ik hoor ze altijd maar heel zacht en heb commentaar al uitgezet.
muziek. Heel verrot want die zet ik normaal als eerste op lage standsoccerroos schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:15:
wat voor catalogie geluid valt de chants eigenlijk want ik hoor ze altijd maar heel zacht en heb commentaar al uitgezet.
gewoon publiek moet je ook lager zetten en men zegt dat je de mp3's eerst even door een mixer moet halen om het niveau omhoog te krikken.
Veel oefenen, mijn knokkels zijn ook kapotMartinspire schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:49:
Volgens mij is dit de link naar de 360 club:
Dunno of ie goed werkt.
Trouwens een (goed?) idee voor volgend jaar en een echte verandering. In plaats van lopen en passen met 1 stick te doen de 2de gebruiken om te passen waardoor je tenminste fatsoenlijk naar links kan lopen en naar rechts kan passen en dan kun je er meteen krachtige passes mee geven ipv die knop 1 seconde in moeten houden waardoor het moment weg is. Trucjes kunnen dan nog steeds met trigger + stick en op jezelf passen met rechterstick kan dan nog steeds. Lijkt jullie het ook wat?
Lijkt me geen goed idee. Dan moet je de hele tijd wisselen met je duim naar de stick en weer terug afhankelijk van of je wil passen, schieten, voorzetten, steekpass, etc. Erg verwarrend.
Geweldig slecht idee inderdaad
Zo kon je ook in PES met de rechterstick passen, echt verschrikkelijk was dat...
R1 + trigger = hoge bal
R2 + trigger = schot
L1 + trigger = lage bal
L2 + trigger = trucjes
Steekbal wordt dan geintegreerd in lage bal.
Meer problemen?
Edit:
Ok sprinten kan dan niet meer. Uitvoering van het idee is lastiger dan ik meteen dacht inderdaad maar lopen en passen met 1 knop is ook niet ideaal (dat iedereen het gewend is maakt het nog niet ideaal).
Edit2:
@Catch
Dat is nou juist wel het geval, bijvoorbeeld je loopt linksbuiten rechtdoor dan moet je de bal haaks voorgeven of als je hem op de 16 wilt leggen zelfs 120 graden terug passen. Er zijn maar bar weinig passjes die je 100% rechtdoor geeft.
Edit3:
Sprinten is geen probleem want ik ben vergeten dat je een 5de optie hebt en dat is geen trigger induwen waar je passen op kunt zetten. Dat er niet heel goed over nagedacht is door mij klopt want ik heb het ideetje al een heel uur dus veel gedachte zit er niet achter. Het grootste manco van het huidige systeem is nog niet zozeer de richting maar de tijd die het kost om te passen en te schieten. Je moet de knop inhouden terwijl de tegenstander en het spel verder gaan en dit kost tijd die je vaak niet hebt.
R2 + trigger = schot
L1 + trigger = lage bal
L2 + trigger = trucjes
Steekbal wordt dan geintegreerd in lage bal.
Meer problemen?
Edit:
Ok sprinten kan dan niet meer. Uitvoering van het idee is lastiger dan ik meteen dacht inderdaad maar lopen en passen met 1 knop is ook niet ideaal (dat iedereen het gewend is maakt het nog niet ideaal).
Edit2:
@Catch
Dat is nou juist wel het geval, bijvoorbeeld je loopt linksbuiten rechtdoor dan moet je de bal haaks voorgeven of als je hem op de 16 wilt leggen zelfs 120 graden terug passen. Er zijn maar bar weinig passjes die je 100% rechtdoor geeft.
Edit3:
Sprinten is geen probleem want ik ben vergeten dat je een 5de optie hebt en dat is geen trigger induwen waar je passen op kunt zetten. Dat er niet heel goed over nagedacht is door mij klopt want ik heb het ideetje al een heel uur dus veel gedachte zit er niet achter. Het grootste manco van het huidige systeem is nog niet zozeer de richting maar de tijd die het kost om te passen en te schieten. Je moet de knop inhouden terwijl de tegenstander en het spel verder gaan en dit kost tijd die je vaak niet hebt.
[ Voor 93% gewijzigd door Kluutmaran op 01-10-2010 18:32 ]
Nou het wil prima, je zal namelijk niet snel een compleet andere kant oplopen als je passt.
Ik, en met mij miljoenen anderen, hebben er geen last mee dus een oplossing lijkt me niet nodig
Ik, en met mij miljoenen anderen, hebben er geen last mee dus een oplossing lijkt me niet nodig
R1 + stick... en gericht schieten dan? Drie knoppen tegelijk?
R2 + stick... zoals je al zegt, rennen?
L1 + stick... lobje?
En daarbij zie ik ook geen probleem met het huidige systeem. Als je de linkerstick vlak voor het passen naar achter drukt doet hij mooi een hakje hoor (tenzij je een slechtere speler hebt die dat niet kan ofzo, die draait zich dan om) dus misschien doe je zelf wat fout?

R2 + stick... zoals je al zegt, rennen?
L1 + stick... lobje?
En daarbij zie ik ook geen probleem met het huidige systeem. Als je de linkerstick vlak voor het passen naar achter drukt doet hij mooi een hakje hoor (tenzij je een slechtere speler hebt die dat niet kan ofzo, die draait zich dan om) dus misschien doe je zelf wat fout?
Dit topic is gesloten.