• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58
Exorcist schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:39:
Manager-mode blijft natuurlijk niet het hoofddoel van Fifa. Zolang niet de gigantische money bug uit 2010 aanwezig is in het spel vind ik het an sich prima.
Krijgen we die discussie weer. Er zit een coach mode in het spel. Op de een of andere manier zijn sommige dingen daarin half uitgewerkt. Het maakt geen reet uit dat dat niet de hoofdmoot is en dat er ook FM is. Als het in het spel zit, moet het werken. Zo is het zoeken naar spelers echt een crime. Om door de lijst te scrollen met dingen die je in kan stellen, ben je zo een halve minuut verder. Waarom moet er nou weer een animatie zitten tussen twee opties? Waarom kan je selectiedingetje niet gewoon gelijk verspringen naar de volgende optie? Ze hebben gelukkig wel een knop toegewezen om gelijk naar boven te gaan in de lijst, maar dan nog. Sowieso zijn de menu's weer tergend sloom.

Verder ben ik ook weer vreemde bugs tegengekomen. Tijdens het laden van een wedstrijd zie ik ineens een groene vlakte met ergens in de verte een doel. Dan ineens zie ik een halve cornervlag, een mannetje zonder hoofd en dan pleurt ineens het stadion uit de lucht en is alles zoals het hoort. Weird. Op de PS3 trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 30-09-2010 08:41 ]

PSN: Sluuz

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Dj-sannieboy schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:03:
Hij is binnen! PS3 versie bij MM Almere voor 44 euro!
Rotterdam centrum verkoopt hem ook voor 44 euro, mocht iemand hem nog niet hebben ;)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat mij in de demo niet lukte lukte mij gisteren wel een afstandsshot:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38663156

Wel wennen even die menu's gisteren alleen friendly gedaan en mn vp geprobeerd te levellen in de arena.

Burp

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:03

_AN

Wii4all schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:40:
Wat mij in de demo niet lukte lukte mij gisteren wel een afstandsshot:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38663156

Wel wennen even die menu's gisteren alleen friendly gedaan en mn vp geprobeerd te levellen in de arena.
Huh?!? Is dat nou de Cler? 8)7 ;)

Verwijderd

Wat was dat trukje in arena ookal weer om snel te levelle ?

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Smoonshine

Feyenoord!!

Zijn er trouwens mensen die hun Bol.com preorder al hebben ontvangen? Hij staat bij mij nog steeds op wordt verwerkt en kan hem ook nog steeds annuleren. Als Bol.com vandaag pas verstuurd annuleer ik hem en ga ik tussen de middag even kijken of ik hem hier in de winkel kan halen.

uhm...

• Wii4all
  • Niet online
_AN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:46:
[...]

Huh?!? Is dat nou de Cler? 8)7 ;)
hehe, nee dat is mijn vp. Het haar was toen alleen nog niet in orde.
Het is een remake van john de wolf.

Burp

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Het Fifa 11 Xbox 360 Clubtopic is aangemaakt:
[X360] Fifa 11 Tweakers Club
360 gamers, meld je aan bij club Tweakers !

Martinspire - PC, PS5, XSX

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Smoonshine schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:04:
Zijn er trouwens mensen die hun Bol.com preorder al hebben ontvangen? Hij staat bij mij nog steeds op wordt verwerkt en kan hem ook nog steeds annuleren. Als Bol.com vandaag pas verstuurd annuleer ik hem en ga ik tussen de middag even kijken of ik hem hier in de winkel kan halen.
Bij mij stond er gisteren dat hij op de dag van release verzonden zou worden. Dat zou dus vandaag zijn en dan had ik hem morgen pas binnen gekregen.
Ik heb hem gisteren al geannuleerd en ben hem hier in de stad gaan halen 8)
Even teruglezen.. Volgens mij gewoon je controller disconnecten. Dan gaat de CPU met je speler aan de gang.

[ Voor 13% gewijzigd door speek1984 op 30-09-2010 10:49 ]

"It's about time you showed up Fox!"

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Smoonshine schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:04:
Die van mij is gisteren verstuurd :) (en had maandag pas besteld)
Sluuz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:41:
[...]

Krijgen we die discussie weer. Er zit een coach mode in het spel. Op de een of andere manier zijn sommige dingen daarin half uitgewerkt. Het maakt geen reet uit dat dat niet de hoofdmoot is en dat er ook FM is. Als het in het spel zit, moet het werken. Zo is het zoeken naar spelers echt een crime. Om door de lijst te scrollen met dingen die je in kan stellen, ben je zo een halve minuut verder. Waarom moet er nou weer een animatie zitten tussen twee opties? Waarom kan je selectiedingetje niet gewoon gelijk verspringen naar de volgende optie? Ze hebben gelukkig wel een knop toegewezen om gelijk naar boven te gaan in de lijst, maar dan nog. Sowieso zijn de menu's weer tergend sloom.

Verder ben ik ook weer vreemde bugs tegengekomen. Tijdens het laden van een wedstrijd zie ik ineens een groene vlakte met ergens in de verte een doel. Dan ineens zie ik een halve cornervlag, een mannetje zonder hoofd en dan pleurt ineens het stadion uit de lucht en is alles zoals het hoort. Weird. Op de PS3 trouwens.
Yep, die discussie. Al ben ik het met je eens dat wát erin zit foutloos moet werken, maar je kunt niet verwachten dat het dezelfde functionaliteit of kwaliteit heeft als bijv. een Football Manager 2011.

[ Voor 58% gewijzigd door Exorcist op 30-09-2010 10:51 ]

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik speel overigens nu meer op manual (bij Fifa 10 minder, omdat online de meesten dat niet doen) en het bevalt me goed. Maakt het spel een stuk lastiger, maar op zich leuker. Ik heb het idee dat bepaalde situaties wat "opener" worden.
Anyhoe, heb al een aantal demo-potjes gespeeld (Barça) en gisteren 2 normale exhibition matches (Nac Breda). Tot nu toe pas 1x gescoord op manual :P (Afgezien van penalties, ik eindig namelijk altijd in 0-0..op professional).

"It's about time you showed up Fox!"

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58
Exorcist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:50:

Yep, die discussie. Al ben ik het met je eens dat wát erin zit foutloos moet werken, maar je kunt niet verwachten dat het dezelfde functionaliteit of kwaliteit heeft als bijv. een Football Manager 2011.
Ik verwacht ook geen diepgravende managermogelijkheden als trainingsregimes enzovoorts, maar ik verwacht toch eigenlijk wel dat er geen features uit FIFA10 worden gehaald die dus niet in versie 2011 terugkomen. En na twee potjes heb ik geen dingen kunnen ontdekken die ervoor in de plaats zijn gekomen. Kan nog komen natuurlijk, maar dat lijkt me sterk.
Verder is het dramatisch zoeken van spelers natuurlijk vrij belangrijk in een dergelijke mode (daar draait het om, beginnen met losers en je team uitbreiden met goeie spelers en zo je team naar het kampioenschap loodsen).

Verder vind ik het gewoon jammer dat FIFA niet de uitgebreide tactische instellingen kent die een PES bv wel heeft. Mijns inziens hoort dat ook thuis in een voetbalspel, taktiek.

PSN: Sluuz

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:46
Heb gister ook behoorlijk gespeeld op ps3 , echter zet ik commentaar uit vanwege tackle hier en daar. Bovendien is online mode heel traag wanneer hij speler vindt kan ik 90% van de tijd niet gelijk op gereed drukken. Duurt a 4 minuten :S . Met steek passes merk ik dat hij niet altijd reageert op mijn linkerknuppel wat resulteert in een diepte pass op een andere man :( .

Verder scoor ik nu veel lastiger hoe dat komt ben ik zelf nog aan het uitvinden maar 9 van 10 keer redt keeper hem :(.

ben nu aan het wachten tot de xbox versie op mijn mat valt aangezien ik de controller persoonlijk fijner vindt aanvoelen .

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sluuz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:12:
[...]

Ik verwacht ook geen diepgravende managermogelijkheden als trainingsregimes enzovoorts, maar ik verwacht toch eigenlijk wel dat er geen features uit FIFA10 worden gehaald die dus niet in versie 2011 terugkomen. En na twee potjes heb ik geen dingen kunnen ontdekken die ervoor in de plaats zijn gekomen. Kan nog komen natuurlijk, maar dat lijkt me sterk.
Verder is het dramatisch zoeken van spelers natuurlijk vrij belangrijk in een dergelijke mode (daar draait het om, beginnen met losers en je team uitbreiden met goeie spelers en zo je team naar het kampioenschap loodsen).

Verder vind ik het gewoon jammer dat FIFA niet de uitgebreide tactische instellingen kent die een PES bv wel heeft. Mijns inziens hoort dat ook thuis in een voetbalspel, taktiek.
Dat zie ik met je mee hoor. Krijg hem vandaag pas binnen, voor het vergelijk met 10.

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:46:
[...]

Zet eens gauw even wat controls op manual. Dan zie je pas hoe moeilijk het is geworden. Ik vind hem iig moeilijker dan Fifa10. Ben er wel blij mee eigenlijk.
Is een optie voor hem maar in mijn ogen zou de moeilijkheidsgraad van het spel niet alleen in je eigen controls moeten zitten maar ook in een veel sterkere AI op hogere instellingen. Die twee dingen moet je in mijn ogen los kunnen koppelen om zoveel mogelijk gamers het naar de zin te maken.

Verwijderd

weet iemand nog goede jeugdspelers?
aan die 5 van die site heb ik niet zoveel :P

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:48:
Met 2 controllers spelen waarbij je de 1ne controller de keeper laat zijn waarna je dus naast de goal kan gaan staan bij vrije trappen en stil staan om de keeper makkelijk te kunnen omspelen zonder dat hij je benen onderuit trekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Kluutmaran op 30-09-2010 12:15 ]

Verwijderd

Kluutmaran schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:14:
[...]

Met 2 controllers spelen waarbij je de 1ne controller de keeper laat zijn waarna je dus naast de goal kan gaan staan bij vrije trappen en stil staan om de keeper makkelijk te kunnen omspelen zonder dat hij je benen onderuit trekt.
heb maar 1 controller :( werkt het dan ook ? :p

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Kun je in fifa 11 op de pc (of fifa 10 op de consoles dus..) ook een heel seizoen, dus competitie, bekerwedstrijden en Europese wedstrijden, spelen zonder dat je manager dingen moet doen? Ik wil helemaal geen transfers, of me bezig houden met geld, staff upgrades of wat dan ook. Gewoon simpel een seizoenetje, alleen maar wedstrijden.

Ik kan wel tournament mode kiezen, maar volgens mij speel je dan alleen maar één toernooi?

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Misschien is het leuk om in de startpost wat chant packs op te nemen? Zelf ben ik ook in een kinderachtige bui geweest en heb een chant pack gemaakt voor PSV. De MP3's klinken als je ze op de PC beluistert best gaar, maar in-game erg goed (XBOX360).

De volgende items zitten erbij:
  • Lied bij opkomst spelers
  • Lied bij goal
  • Lied na laatste fluitsignaal
  • Verschillende algemene chants, inclusief aparte voor Afellay en Toivonen
Ik heb nu al zin om tegen m'n (Ajax fanboy) vrienden te spelen >:)

Download: PSV Chant Pack v1 (cheap-ass file sharing site)

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Net m'n eerste potje gespeeld (online), en na de 70e minuut ofzo viel de connectie weg... Kan natuurlijk aan connectie van de tegenstander liggen maar wel vervelend zeg. Stond 1-1 trouwens dus geen reden voor hem om weg te duwen ofzo (hij had ook de bal).

Wedstrijd speelde wel lekker opzich.

Maar kun je nu voor de wedstrijd nog maar een halve minuut ofzo je opstelling maken? Ik was pas half klaar en toen ging het spel opeens door, had ik een gare opstelling... Op zich is het limiteren van die tijd niet erg vind ik maar dit was wel heel erg kort, ik had nog amper de formatie gekozen :/

En wat me ook meteen opviel (bij het kiezen van m'n favo team) is dat nederland nog steeds maar 4.5 ster is.... Heb nog niet naar de punten van de spelers gekeken maar kom op zeg, tweede in het WK en dan nog geen 5 sterren? Volgens mij hebben we geen goeie indruk gemaakt op het WK ook al waren we tweede lol...

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Robbio85 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:54:
Misschien is het leuk om in de startpost wat chant packs op te nemen? Zelf ben ik ook in een kinderachtige bui geweest en heb een chant pack gemaakt voor PSV. De MP3's klinken als je ze op de PC beluistert best gaar, maar in-game erg goed (XBOX360).

• Lied bij goal

Dankje maar klein vraagje.
Is er een speciale mapstructuur ofzo ?
Ksnap er echt geen yota van. Ofwel doe ik iets verkeerd ofzo :x

• Kluutmaran

• Lied bij goal

Ik dank je hartelijk voor de moeite! Nu eens kijken hoe we het moeten gaan installeren. Ik mis alleen deze nog:
Ole ole, ole ole, Sta op en zing voor PSV
Ole ole, ole ole, sta op en zing voor PSV
Waar ik voor sta, Het vuur door ga
Dat is de club uit de Mathildelaan
Waar ik voor zing, Is maar één ding
De Philips Sport Vereniging

Als je die ook nog zou hebben... O-)
NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:00:
En wat me ook meteen opviel (bij het kiezen van m'n favo team) is dat nederland nog steeds maar 4.5 ster is.... Heb nog niet naar de punten van de spelers gekeken maar kom op zeg, tweede in het WK en dan nog geen 5 sterren? Volgens mij hebben we geen goeie indruk gemaakt op het WK ook al waren we tweede lol...
Dus jij vindt de verdediging van Nederland 5 sterren waard? Ik niet hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 30-09-2010 13:05 ]

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Kan je met de pc versie niet met de keeper spelen?
Kan het niet als positie kiezen bij VP, jammer, leek me wel een toffe optie.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

• Lied bij goal

pagina terug staat mijn FC Twente pack.

zou wel tof zijn als je beetje kunt uitleggen hoe het werkt :)
Zit nog op werk dus heb nog niet zelf kunnen stoeien.
Begreep ik nu goed dat je voor de chants een playlist moet maken en deze moet selecteren voor de chants? of kun je gewoon meerdere chants aan een club koppelen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

HenkS

Da_king alias HenkS

zo heb nu een potje of 15 in manager/speler mode gespeeld.

op hoogste niveau (experienced) met PSV en ik sta 1e met 2 punten voor op Ajax (was dit in het echt ook maar het geval LOL)

gaat lekker, vind het stuk verbetered de manager mode en het spel vind ik geweldig. Heb alleen nog geen echte super goals gemaakt (maar heb ook geen super spelers).

Wat ik wel vervelend vind, als je een wedstrijd start kun je als manager mode kiezen voor spelen met alleen je eigen speler of met het hele team (ik doe altijd met hele team) maar als ik per ongeluk de bovenste optie kies (alleen met speler) kun je niet meer terug. :(

heb online 3 potjes gespeeld (2 gewonnen, 1 verloren met penalty's) ik vind het echt een verbetering, de lobjes kunnen niet zomaar meer, het pingpong voetbal is er helemaal uit en de steekpassen zijn een stuk lastiger. enige nadeel is wel dat het snel chaotisch en druk is op het middenveld.

Maar tot nu toe top!

• Robbio85
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:00:
[...]

Dankje maar klein vraagje.
Is er een speciale mapstructuur ofzo ?
Ksnap er echt geen yota van. Ofwel doe ik iets verkeerd ofzo :x
In welk opzicht bedoel je? In het ZIPje zitten gewoon alle losse MP3 bestanden. Op de PS3 kun je deze bestanden zo naar je muziek map kopieren (als ik het goed gelezen heb).

Op de XBOX360 is het uiteraard wat lastiger en moet het via een mega omweg:
  • Brand de bestanden als audio CD (zó 1990)
  • Rip de audio CD naar je XBOX360 HDD
  • Maak playlists aan binnen de XBOX music library (pfff, eentje voor opkomst, eentje voor eindsignaal, eentje voor goal, eentje algemene chants)
  • Ga in het spel naar My Fifa -> Chants oid en volg de menu opties. Vanaf hier kun je de playlists instellen per team en per gebeurtenis (opkomst, eindsignaal, goal, algemeen).
Al met al had ik het toch binnen een half uurtje gefixt (uitgezonderd het zoeken, rippen en normaliseren van de chants via youtube).
Ik dank je hartelijk voor de moeite! Nu eens kijken hoe we het moeten gaan installeren. Ik mis alleen deze nog:
Ole ole, ole ole, Sta op en zing voor PSV
Ole ole, ole ole, sta op en zing voor PSV
Waar ik voor sta, Het vuur door ga
Dat is de club uit de Mathildelaan
Waar ik voor zing, Is maar één ding
De Philips Sport Vereniging

Als je die ook nog zou hebben...
Zo ver ben ik helaas niet gekomen - beperkte tijd en lastig vindbaar via YouTube -> de filmpjes met goeie audio kwaliteit. Als jij nog een goeie youtube link hebt kan ik daar wel een mp3tje van maken.

• Wii4all
  • Niet online
Het moet toch niet gekker worden hier.... ;) met al die chants

Burp

Verwijderd

@hierboven: thanks. Iemand die buiten die grote shared link van beetje vroeger nog meer belgische chants?

Keeperen is echt lastig pfff :p

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik heb em nu ook binnen, even snel een potje online keepen voordat ik weer moet gaan.
Leuk trouwens die stats van vrienden bij het menu.

• Wii4all
  • Niet online
gaaf he! Jullie kunnen mijn record proberen te verbreken, verste afstandsschot op niveau semi pro geloof ik...

Burp

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Iemand ook een mooi chants-pack voor Ajax? Uiteraard inclusief de liederen van de stoere mannen van 410 ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
incl. mede-supporters-verbrandende fakkels?

• Kluutmaran
YouTube: De club uit de mathildelaan

Niet echt met overtuiging gezongen en niet heel hard maar misschien dat het in het spel wel goed klinkt :P

Totaal offtopic:
Kwam er nu ook pas achter dat Twente het anti-Reker liedje verzonnen had dat door PSV fans dus gewoon overgenomen werd :P.
YouTube: FC TWENTE PSV REKER WAAR IS JE BEKER ??

Verwijderd

Melkaz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:25:
Leuke soundtrack dit jaar, LCD Soundsystem, Jonsi, MGMT en Caribou :D
En Gorillaz niet te vergeten!
Ik ga het spel vanavond eens aan de tand voelen. M'n eerste FIFA aanschaf sinds FIFA 99; ben overtuigd na vele potjes FIFA 10 toen er tijdelijk een PS3 op kantoor stond (was niet goed voor de arbeidsproductiviteit :D).

Is het trouwens ook mogelijk om in de gewone potjes (dus niet Be A Pro) met de keeper te spelen?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Helemaal niets in Amsterdam, iemand daar een chant van? :D ;)

Overigens hoort de andere partij de chants toch niet? dus ik zie het nut ook niet zo eigenlijk?

[ Voor 45% gewijzigd door Royz op 30-09-2010 13:58 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Royz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:51:
Die bestaat niet ;)

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Soundtrack is weer erg nice dit jaar!

Ana Tijoux - 1977 en Gorillaz - Rhinestone Eyes... _/-\o_ _/-\o_

Kan je trouwens niet je eigen afspeellijst met liedjes uit de EA Traxx aanvullen?? Ik heb het nog niet kunnen vinden iig...

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
@Freshnezz, ja dit kan gewoon door naar mijn audio te gaan en dan gewoon een playlist aan te wijzen zodat die nummers worden afgespeeld in de oefen arena en in de menu's. Helaas speelt hij dan niet meer de EA Trax af..

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:00:
Net m'n eerste potje gespeeld (online), en na de 70e minuut ofzo viel de connectie weg... Kan natuurlijk aan connectie van de tegenstander liggen maar wel vervelend zeg. Stond 1-1 trouwens dus geen reden voor hem om weg te duwen ofzo (hij had ook de bal).

Wedstrijd speelde wel lekker opzich.

Maar kun je nu voor de wedstrijd nog maar een halve minuut ofzo je opstelling maken? Ik was pas half klaar en toen ging het spel opeens door, had ik een gare opstelling... Op zich is het limiteren van die tijd niet erg vind ik maar dit was wel heel erg kort, ik had nog amper de formatie gekozen :/

je hebt 40 seconden de tijd geloof ik.

Er is volgens mij wat veranderd met custum formations, want je kan niet zomaar alles ergens neerzetten
Ook al is die binnen de lijn van zijn positie.

Geloof ik.

Mijn afronding is nog erg slecht in fifa 11, Kansen die er altijd in fifa 10 in gingen mis ik nu.

Soms heb ik 15 schoten en scoor ik maar 2/3 keer.

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 30-09-2010 14:11 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• NickThissen
Mars18 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:07:
[...]

je hebt 40 seconden de tijd geloof ik.

Er is volgens mij wat veranderd met custum formations, want je kan niet zomaar alles ergens neerzetten
Ook al is die binnen de lijn van zijn positie.

Geloof ik.

Mijn afronding is nog erg slecht in fifa 11, Kansen die er altijd in fifa 10 in gingen mis ik nu.

Soms heb ik 15 schoten en scoor ik maar 2/3 keer.
Ik maak nooit custom opstelling, ik bedoelde gewoon eentje uitkiezen uit de lijst. Ik kies er een, kijk even bij de spelers hoe ze ervoor staan en dan wissel ik soms nog van opstelling. Na een aantal potjes heb ik wel een standaard opstelling dus dan heb ik geen 40 sec meer nodig maar nu toch echt wel nog... En ga niet offline spelen dat vind ik te saai voor woorden.

En afronding is inderdaad veel moeilijker lijkt het. Vooral als je met twee man 'vrij' op doel loopt waar je normaal (in FIFA10 en ook in het echt) makkelijk de bal opzij kan leggen naar je teammate die dan voor een leeg doel staat, zo'n kansen gaan er gewoon niet meer in bij mij! De keeper is echt VEEL beter in zo'n situaties, misschien wel een beetje te goed zelfs want hij was echt enorm snel van een paal naar de andere en had de bal...

Mijn iRacing profiel

• Kluutmaran
NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:20:
[...]

En afronding is inderdaad veel moeilijker lijkt het. Vooral als je met twee man 'vrij' op doel loopt waar je normaal (in FIFA10 en ook in het echt) makkelijk de bal opzij kan leggen naar je teammate die dan voor een leeg doel staat, zo'n kansen gaan er gewoon niet meer in bij mij! De keeper is echt VEEL beter in zo'n situaties, misschien wel een beetje te goed zelfs want hij was echt enorm snel van een paal naar de andere en had de bal...
Lol ik had na juist de beleving dat met zijn 2en op de keeper afgaan veel makkelijker was dan bij 10. Sowieso loopt de 2de speler nu beter (blijft meer achter de bal en pakt de 2de paal als jij de eerste pakt). Het is allemaal even wennen maar ik vermoed dat het zo allemaal weer vertrouwd is.

• Mars18
NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:20:
[...]

Ik maak nooit custom opstelling, ik bedoelde gewoon eentje uitkiezen uit de lijst. Ik kies er een, kijk even bij de spelers hoe ze ervoor staan en dan wissel ik soms nog van opstelling. Na een aantal potjes heb ik wel een standaard opstelling dus dan heb ik geen 40 sec meer nodig maar nu toch echt wel nog... En ga niet offline spelen dat vind ik te saai voor woorden.

Ja klopt, hij was erg snel naar de andere hoek, daar moet ik echt even op trainen ja.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
Zitten er ook achievements in FIFA11 PC? Ik mis bijvoorbeeld het 3e shirt van Feyenoord. Erg vervelend, want nu hebben ze thuis rood/wit en uit wit... Dan is dat geel toch een uitkomst...

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Royz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:51:

Overigens hoort de andere partij de chants toch niet? dus ik zie het nut ook niet zo eigenlijk?
Ik zoek nog Luinge h****jong :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Mars18
Waar ik het gister over had met die cheat/glitch op leaderboard heet dus flag glitch

http://forum.ea.com/uk/posts/list/12038.page voor meer info :)

• Kluutmaran
Wat me nu ineens opvalt is dat de supporters van de uitclub voortaan ook echt in een uitvak zit. Alleen jammer dat het grootste gedeelte van het stadion neutraal gekleurd is en maar een klein deel in de kleuren van de thuisclub supportert.

• NickThissen
Het valt mij vooral op dat je uit de voorzet veel makkelijker scoort dan normale schoten. Vooral met Nederland heb ik alles nog uit de voorzet gemaakt. Helaas is de verdediging van Nederland erg zwak, zelfs een simpel schot blokken zit er niet in:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38822110

Wel nu 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen waarvan de laatste een quit in de 85e minuut... Stond al 3-1 maar blijkbaar was de 4-1 de druppel (hoewel het een heel normale goal was). Gebeurt er nu nog iets nieuws als de tegenstander quit, of krijg je gewoon zoals normaal een 3-0 overwinning en that's it?

Mijn iRacing profiel

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

L1nt schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:46:
[...]

Ik zoek nog Luinge h****jong :+
Het is fifa 11 en volgens mij zit de topklasse er niet in. ;)

Bossen h****jong daarintegen :X

Heb fifa op ebay gekocht voor de ps3. 10 euro goedkoper maar moet wel 10 dagen wachten.......

[ Voor 15% gewijzigd door jeka op 30-09-2010 15:18 ]

FCG

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
ik kom niet meer online kan geen team kiezen wat is dit voor iets waardeloos :S

na 5 x dee die het

[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 30-09-2010 15:50 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

jeka schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:17:
[...]

Het is fifa 11 en volgens mij zit de topklasse er niet in. ;)

Bossen h****jong daarintegen :X

Heb fifa op ebay gekocht voor de ps3. 10 euro goedkoper maar moet wel 10 dagen wachten.......
Ik blijf er bij dat Luinge model stond voor de scheids in de FIFA reeks....of die Josti die gister Tottenham - Twente floot :X

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

L1nt schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:51:
[...]

Ik blijf er bij dat Luinge model stond voor de scheids in de FIFA reeks....of die Josti die gister Tottenham - Twente floot :X
Wat is je xbox live nick ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Net even eerste potje FIFA 11 gespeeld, wat een drama zeg. :N De ball physics zijn om te janken, het lijkt alsof je met een stuiterbal voetbalt. :9 En over het commentaar zullen we het maar niet hebben (tackle, tackle, tackle, tackle)? :P

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Waarom moet online spelen nou weer achter een be(p)(t)aalde account zitten. Stel je koopt FIFA 11 tweedehands, kun je weer EUR 12 neertellen om online te spelen (naast je live gold abonnement).

• Wii4all
  • Niet online
Iets over de disconnects misschien die velen hebben:
When you go online you now see your router configuration - moderate or open. You need open to be able to play with everyone and not get disconnected from EA constantly

Burp

• Kluutmaran
Trouwens een tip voor keeper van penalty's, blijven staan tot het moment dat de penalty wordt genomen en dan reageren lijkt voor mij erg goed uit te pakken. Heb er zo al 3 gestopt achter elkaar. (krijg regelmatig penalty's tegen en voor omdat hands in de 16 aan staat)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JBS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:01:
Waarom moet online spelen nou weer achter een be(p)(t)aalde account zitten. Stel je koopt FIFA 11 tweedehands, kun je weer EUR 12 neertellen om online te spelen (naast je live gold abonnement).
omdat de gameuitgevers ontdekt hebben dat ze op die manier nog geld kunnen verdienen aan 2ehands games.

• _AN

_AN

JBS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:01:
Huh, waarom moet dat? Voor de Pc?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wii4all schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:03:
Iets over de disconnects misschien die velen hebben:
When you go online you now see your router configuration - moderate or open. You need open to be able to play with everyone and not get disconnected from EA constantly
Dit is toch vreemd? Dus je kan wel connecten zo, maar de verbinding in stand houden niet??

@L1nt wat is je live nick!! :p

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 30-09-2010 16:07 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

GameMania 35 euro, moet je wel twee oude games inleveren. Bron GameMania.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Wii4all
  • Niet online
Voor xbox en ps3 volgens mij.

Als jij het spel nieuw koopt zit er een code bij om online te kunnen spelen.

Als je het van iemand over koopt mag je 7 dagen proberen en daarna moet je een online pass kopen.

Zo hoopt ea dus idd. nog meer geld te verdienen.

Burp

Verwijderd

Jaded schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:00:
[...]

Rotterdam centrum verkoopt hem ook voor 44 euro, mocht iemand hem nog niet hebben ;)
ZO ik ga door vanuit stage!!!!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
Ik heb een probleem, ik zie geen publiek maar hoor wel het publiek 'zingen', én geen namen op de shirts? Herinstalleren werkt niet, iemand een idee?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

_AN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:05:
[...]

Huh, waarom moet dat? Voor de Pc?
In ieder geval op de 360. Je kunt zo'n account activeren met code op het doosje of een code kopen voor 800 MS points (± EUR 12).

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:09:
[...]

ZO ik ga door vanuit stage!!!!
Ga naar daarnaast, eplaza... hoef je die 28 trappen niet op is ook 44e ;)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Royz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:06:
[...]

Dit is toch vreemd? Dus je kan wel connecten zo, maar de verbinding in stand houden niet??

@L1nt wat is je live nick!! :p
staat wel in het fifa 10 topic :)
Maar vraag is of ik komende tijd veel kan/ga spelen. En als ik al ga spelen, is het offline voorlopig.

• _AN

_AN

JBS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:10:
[...]
In ieder geval op de 360. Je kunt zo'n account activeren met code op het doosje of een code kopen voor 800 MS points (± EUR 12).
Dan gebruik je toch de code van het doosje? ;)

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Iemand een idee hoeveel Fifa 11 bij MM Hengelo kost en of er genoeg ligt :P ?

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

_AN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:13:
[...]

Dan gebruik je toch de code van het doosje? ;)
Die kan maar 1 keer gebruitk worden

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Royz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:21:
[...]

Die kan maar 1 keer gebruitk worden
tja jammer dan voor diegene die volgens jaar jou 2ehands FIFA 11 koopt....

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
online wil mij nog niet lukken verlies alles

maar blijf het probleem houden dat ik soms geen team kan kiezen meer mensen last van ?

de keeper van bayern is wel heel slecht zeg pakt geen 1 bal

[ Voor 69% gewijzigd door soccerroos op 30-09-2010 16:50 ]

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Is in elke MediaMarkt FIFA 11 44 euro? MediaMarkt heeft toch iets van laagste prijs garantie?

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Opgeduveld schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:27:
Is in elke MediaMarkt FIFA 11 44 euro? MediaMarkt heeft toch iets van laagste prijs garantie?
Volgens mij is dat dus niet het geval, maar ik kan het niet bevestigen.
In sommige MM winkels issie €44,- maar voor mijn gevoel bij de meeste €55,-

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Opgeduveld schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:27:
Ik heb gisteren bij MM Ede € 55 betaald.

• _AN

_AN

Bosluis schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:38:
[...]

Ik heb gisteren bij MM Ede € 55 betaald.
Den Haag ook..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
PC Versie is goedkoper dan de consoleversie

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Heeft iemand tips voor voorzetten en het luchtduel winnen? 't Kan aan mijn matige spelers liggen maar zelfs als de voorzet redelijk is kom ik altijd net te laat met m'n aanvaller of verlies ik het luchtduel...

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

HenkS

Da_king alias HenkS

Kluutmaran schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:04:
Trouwens een tip voor keeper van penalty's, blijven staan tot het moment dat de penalty wordt genomen en dan reageren lijkt voor mij erg goed uit te pakken. Heb er zo al 3 gestopt achter elkaar. (krijg regelmatig penalty's tegen en voor omdat hands in de 16 aan staat)
hands in de 16 aan?

kun je dit dan aan-of uitzetten?

• cedrique
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
NickThissen schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:50:
[...]

Er staat toch duidelijk dat je in het spel kan zien welke knop waarvoor dient? Beetje rare keuze zo ja, maar kan niet inzien waarom het zo'n groot probleem is. Even een kaartje erbij pakken welke knop wat doet en dan moet het toch gewoon werken?
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ook met AZERTY keyboard.
Als ik mijn selectie controls invoer (zoals bij FIFA10 en voorlopers), en ik OK klik, worden deze niet onthouden, of toch amper. Sommige toetstoewijzingen veranderen vanzelf ... :-(

• tiswat
  • Laatst online: 19:19

• Lied bij goal

Zou je hem ergens anders kunnen uploaden, bij mij doet ie het echt niet.. 8)7

• Robbio85

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MM rdam was 44, zmeer 55 idd

• NickThissen
Godver... Had een enorm mooie goal gemaakt, quit de tegenstander in de 89e minuut, kan ik em niet meer terug zien of uploaden :/ Dat is wel heel scheef... Is het nou zo moeilijk om daar 2 seconden over na te denken @ EA? Dat ik misschien toch een goal wil uploaden ook al quit de tegenstander? Het stond nota bene 1-0 en hij had kansen genoeg in de laatste 10 minuten, ik was echt bang dat hij nog gelijk ging maken, en dan quit hij opeens... Waarschijnlijk puur zodat ik niet m'n goal kan uploaden... :X

[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 30-09-2010 17:46 ]

Mijn iRacing profiel

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
Lekker, alweer m'n tweede CTD in management mode gehad. Net met moeite AZ met 0-1 verslagen. Schijnen meer mensen last van te hebben...

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
32 euro betaalt via internet, bestelling is verzonden morgen lekker spelen dus waarschijnlijk. Fuck wat heb ik er een zin in :D

• Dersan
  • Laatst online: 05:55
Ik ga nooit meer met Ajax spelen in de zwarte uitshirts online....heeft die scheids ook een volledig zwart tenue aan.....al 2x gehad, speel je continu de scheids aan aangezien het bijna niet te zien is.

• MsG
  • Laatst online: 06:49

MsG

Forumzwerver

Ik speel hem nu ook op de PC. Wat een g-e-w-e-l-d-i-g-e verbetering sinds 2010 voor PC gamers zeg. Alleen is het met mijn specs en resolutie (HD4890 1GB 1920 * 1200) een beetje kiezen tussen tearing of framedrops (vsync uit of aan) maar het speelt heel lekker weg met mijn 360 controller. Ook het menu werkt veel prettiger. FIFA 10 voor PC voelde een beetje als een halfbakken rushjob, dat gevoel heb ik hier niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Unforgettable6
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2024
NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:46:
Godver... Had een enorm mooie goal gemaakt, quit de tegenstander in de 89e minuut, kan ik em niet meer terug zien of uploaden :/ Dat is wel heel scheef... Is het nou zo moeilijk om daar 2 seconden over na te denken @ EA? Dat ik misschien toch een goal wil uploaden ook al quit de tegenstander? Het stond nota bene 1-0 en hij had kansen genoeg in de laatste 10 minuten, ik was echt bang dat hij nog gelijk ging maken, en dan quit hij opeens... Waarschijnlijk puur zodat ik niet m'n goal kan uploaden... :X
Oh dat was jij :o
Was een mooie goal ja :)

• tiswat
Robbio, hoe krijg jij die zooi erin.. ik krijg het echt niet voor elkaar. USB stick geprobeerd. CD gebrand maar kreeg steeds een schrijffout.. 8)7

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Unforgettable6 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:51:
[...]

Oh dat was jij :o
Was een mooie goal ja :)
B)

• Unforgettable6
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2024
tiswat schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:05:
[...]

Robbio, hoe krijg jij die zooi erin.. ik krijg het echt niet voor elkaar. USB stick geprobeerd. CD gebrand maar kreeg steeds een schrijffout.. 8)7
Het is zelfs nog veel makkelijker!!! Als je gebruik maakt van PS3 media server is het een kwestie van alle geluiden in een 'gedeelde' map zetten. Deze map opzoeken op je PS3 en driehoekje --> Kopieren... Tadaa! Geen geneuzel met gebrande CD's en USB-sticks :D

• Kluutmaran
HenkS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:52:
[...]

hands in de 16 aan?

kun je dit dan aan-of uitzetten?
Ja, standaard staat hands helemaal uit (ik denk omdat EA nog geen verschil kent tussen aangeschoten en expres hands). Dit kun je aanzetten voor heel het veld of aanzetten voor het veld behalve de 16. Het zal je verbazen hoe vaak de bal wel niet tegen een hand aan komt in de 16 zodat je wel flink wat penalty's voor en tegen krijgt.

Verwijderd

Omg.. Ik realiseer me zojuist, dat tijdens het opstarten, bij het scherm met alle sponsors, INIESTA NAAST STAAT!! SERIEUS?! Waarom!? :(

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:14:
Omg.. Ik realiseer me zojuist, dat tijdens het opstarten, bij het scherm met alle sponsors, INIESTA NAAST STAAT!! SERIEUS?! Waarom!? :(
-O-

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Dersan
  • Laatst online: 05:55
Trouwens, vandaag stond stekelenburg bij het begin van de verlenging ineens aan de aftrap? Echt ik wist niet wat ik zag :D. Daarna rende hij weer snel naar zijn doel toe..

Krijg trouwens behoordelijk vaak berichtjes van mensen die het kut vinden als ik niet voor verlenging kies...ik met Ajax en hij met Real madrid ofzo...nou, bedankt voor de punten iig zeg ik dan :).

[ Voor 37% gewijzigd door Dersan op 30-09-2010 19:27 ]

Verwijderd

bijna all accomplishments van arena. Hoe in hells name lob je nu eigenlijk goed ? + 29 meter shot ? XD

bijna bijna :(

• tiswat
X
Unforgettable6 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:07:
[...]

Het is zelfs nog veel makkelijker!!! Als je gebruik maakt van PS3 media server is het een kwestie van alle geluiden in een 'gedeelde' map zetten. Deze map opzoeken op je PS3 en driehoekje --> Kopieren... Tadaa! Geen geneuzel met gebrande CD's en USB-sticks :D
Heb een XBOX :/

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:14:
Wellicht dat mensen in Spanje Nigel de Jong te zien krijgen :D

PSN ID = Jorco

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nu toch een bug tegen gekomen...ik leg binnen de 16 een doorgebroken speler neer....Luinge fluit, ik krijg vrije bal

zal zo snel mogelijk filmpje plaatsen maar site doet raar

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38894811
Filmpje dus....zou misschien hands kunnen zijn maar tackle was al eerder

[ Voor 26% gewijzigd door Player1S op 30-09-2010 20:32 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.