Krijgen we die discussie weer. Er zit een coach mode in het spel. Op de een of andere manier zijn sommige dingen daarin half uitgewerkt. Het maakt geen reet uit dat dat niet de hoofdmoot is en dat er ook FM is. Als het in het spel zit, moet het werken. Zo is het zoeken naar spelers echt een crime. Om door de lijst te scrollen met dingen die je in kan stellen, ben je zo een halve minuut verder. Waarom moet er nou weer een animatie zitten tussen twee opties? Waarom kan je selectiedingetje niet gewoon gelijk verspringen naar de volgende optie? Ze hebben gelukkig wel een knop toegewezen om gelijk naar boven te gaan in de lijst, maar dan nog. Sowieso zijn de menu's weer tergend sloom.Exorcist schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:39:
Manager-mode blijft natuurlijk niet het hoofddoel van Fifa. Zolang niet de gigantische money bug uit 2010 aanwezig is in het spel vind ik het an sich prima.
Verder ben ik ook weer vreemde bugs tegengekomen. Tijdens het laden van een wedstrijd zie ik ineens een groene vlakte met ergens in de verte een doel. Dan ineens zie ik een halve cornervlag, een mannetje zonder hoofd en dan pleurt ineens het stadion uit de lucht en is alles zoals het hoort. Weird. Op de PS3 trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 30-09-2010 08:41 ]
PSN: Sluuz