• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mediaoffer is ook aan t verzenden, mijn bestelling staat daar iig op verzonden (PS3)

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:50

_AN

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:38:
[...]

Ga de stad in en kijk rond, hij zal ook daar wel overal verkrijgbaar zijn.
Kan, gister nog gebeld met o.a. MM, maar die vertelden dat pas donderdag beginnen met de verkoop.
Maar wellicht ga ik na m'n werk een poging wagen.. :)

Verwijderd

E-Plaza in Utrecht (zit naast de MM, waar 'ie 50e is en op..) voor 49 euro opgepikt.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mediamarkt alexander en frs alexander verkopen hem ook. xbxo360 versie schijnt alleen wat schaarser te zijn.

Burp

• Digiamo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-03-2023
Bart Smith in Vught verkoopt hem ook

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Wordt in ieder geval in Breda al verkocht bij:
E-Plaza - €60,-
Gamemania - €60,-

Dit zijn prijzen voor PS3 overigens.

"It's about time you showed up Fox!"

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb net de ps3 versie gekocht voor 50 euro dixons. wel grappig dat je niveau word bepaald op basis van je fifa 10 bij mij is dat normaal :$

iemand al idee hoe je eigen muziek snel er in kunt zetten of komt er 1 pakket waar alles in staat?

toch is me eerste indruk slecht vind het er niet uitzien en duurt allemaal veel te lang dit is allemaal in het menu nog voor je wedstrijd begint

[ Voor 49% gewijzigd door soccerroos op 29-09-2010 15:15 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hij is binnen! PS3 versie bij MM Almere voor 44 euro!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Hebbes :) Vanavond na het werk helemaal los tot diep in de nacht :P
Voor mensen die willen multiplayeren (Xbox 360): Nickname = Floepie

Misschien kunnen we dan ook een GoT Club opstarten net als 'destijds'; maar daar maken we dan wel een apart topic voor aan :)

• Wii4all
  • Niet online
het ps3 club topic staat trouwens hier:
[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic

De club zal zsm. aangemaakt worden zodat de mensen kunnen joinen.

Burp

Verwijderd

Nou ik ga handsballen op uit zetten, of in ieder geval geen penalties er meer voor. De game triggered er echt te sterk op. Ik heb nu 4 potjes gespeeld en in alle 4 penalties voor hands. Blijkbaar wordt er niet goed onderscheid gemaakt tussen opzettelijk en niet opzettelijk hands.

Verder vind ik het lekkerder spelen dan fifa 10, ben een player manager career begonnen met een VP in Ajax, ik kies wel altijd control all players overigens. Alle assists op semi (manual nog te lastig). Opbouw verloopt vaak rustiger dan in fifa 10 en ik scoor meer uit voorzetten (ik speel op pro, dus ook niet al te moeilijke moeilijkheidsgraad).

Me VP op links buiten ipv Emanuelson. Eerste match gelijk El Hamdaoui uitgeschakeld voor een lange periode. Gelukkig zat Mido bij de reserves (standaard dus ook niet bij subs, aangezien hij in het echt ook nog niet als helemaal fit wordt beschouwd).

Oh over de 360 vs ps3 discussie: ik heb beide consoles staan en de game voor de 360 gehaald terwijl ik eigenlijk het meeste voor de ps3 haal (40 games vs 10). Maar dat is puur omdat ik niet zo goed ben en met world cup die ik op beide consoles heb had gezien dat de online competitie over het algemeen zwakker is op de 360 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 15:22 ]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor de (niet) Ajax fans, alternatieve sounds voor fifa: http://www.megaupload.com/?d=TFVM2HZN

Alleen even juiste bestanden op de juiste plaats zetten.

• soccerroos
HammerNL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:29:
Voor de (niet) Ajax fans, alternatieve sounds voor fifa: http://www.megaupload.com/?d=TFVM2HZN

ja maar wat is juiste plaats via ps3 ?

Verwijderd

HammerNL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:29:

hoe doe je dit nu prtecies ? er is echt een tutorial voor nodig hé 8)7

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:44:
Als je in de 16 loopt en je wilt hem nog net even over passen naar een vrijstaande spelers speelt die hem af en toe ook naar de keeper.

Heel vervelend. In fifa 10 was het dan altijd een doelpunt wel.
Je moet nu echt je stick naar beneden halen. opzij paas dus.

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
El_V schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:04:
heb net saturn tilburg gebeld. ga er nu 3 halen voor 44 euro :)
heb er net ook 3 gehaald(verschillende consoles)

helaas nu weer aan t werk! |:(

• Djankie
  • Laatst online: 30-09 22:17
iemand al iets gehoord van bpgames ?

Verwijderd

Ik heb de xbox360 versie bemachtigd en ik moet zeggen dat het wel lekkerder speelt dat FIFA10. MAAR!.. Het grootste minpunt waarvoor ik FIFA10 links heb laten liggen en toch voor PES2010 ben gegaan zit er nog steeds in :(

De scheidsrechter fluit nog steeds overal voor, als ik bijvoorbeeld een sliding op de bal maak, krijg ik gewoon geel? Terwijl de tegenstander gewoon mij omver mag kegelen en zo door mag lopen. De voordeel regels kloppen nog steeds van geen kant, tegenstander zijn voordeel duurt minstens 10 seconden, terwijl mijn voordeel nog geen 3 seconden telt. De tegenstander mag nog steeds vasthouden wat ze willen, wat betekent dat ik geen snelheid kan maken.

Op de scheidsrechter na vind het na 5 potjes wel lekker spelen :)

FIFA11 is beter dan FIFA10 maar ik ga over een week denk ik toch even PES2011 proberen. :)

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Hier wat CHANTS voor de geintresseerden:

http://www.4shared.com/dir/u5SQpiCd/sharing.html

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:52:
Ik heb de xbox360 versie bemachtigd en ik moet zeggen dat het wel lekkerder speelt dat FIFA10. MAAR!.. Het grootste minpunt waarvoor ik FIFA10 links heb laten liggen en toch voor PES2010 ben gegaan zit er nog steeds in :(

De scheidsrechter fluit nog steeds overal voor, als ik bijvoorbeeld een sliding op de bal maak, krijg ik gewoon geel? Terwijl de tegenstander gewoon mij omver mag kegelen en zo door mag lopen. De voordeel regels kloppen nog steeds van geen kant, tegenstander zijn voordeel duurt minstens 10 seconden, terwijl mijn voordeel nog geen 3 seconden telt. De tegenstander mag nog steeds vasthouden wat ze willen, wat betekent dat ik geen snelheid kan maken.

Op de scheidsrechter na vind het na 5 potjes wel lekker spelen :)

FIFA11 is beter dan FIFA10 maar ik ga over een week denk ik toch even PES2011 proberen. :)
Fijn, dat wordt weer nerdrage dan. Wij spelen altijd 2 v.s.1 op met twee vrienden en de persoon welke in z'n eentje is krijgt echt alles, maar dan ook alles, mee en zijn voordeel duurt inderdaad veel langer. Ook scoort hij de meest wazige lucky goals. Heb soms echt een idee dat hij een soort boost meekrijgt omdat het 2 v.s. 1 is.

Default blanke hetero

• HammerNL
  • Niet online
soccerroos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:31:
[...]

ja maar wat is juiste plaats via ps3 ?
Hier uitleg, plus overige sounds, die ajax sounds komen hier btw niet vandaan. http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page

Maar waar het op neer komt, sounds via usb naar ps3 kopiëren en dan in fifa naar -> mijn fifa -> mijn audio -> en dan gewoon juiste club selecteren en vervolgens juiste bestand bij juiste onderdeel plaatsen. (intro song bij intro song, goal sound bij goal sound etc.)

[ Voor 31% gewijzigd door HammerNL op 29-09-2010 16:03 ]

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:13
Kreeg hem vandaag binnen via de post, consoleshop ofzo ;) gister besteld 59euro dus zo maar even spelen! (ps3 btw)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:05
HammerNL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:59:
[...]

Hier uitleg, plus overige sounds, die ajax sounds komen hier btw niet vandaan. http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page

Maar waar het op neer komt, sounds via usb naar ps3 kopiëren en dan in fifa naar -> mijn fifa -> mijn audio -> en dan gewoon juiste club selecteren en vervolgens juiste bestand bij juiste onderdeel plaatsen. (intro song bij intro song, goal sound bij goal sound etc.)
Jep, werkt perfect.
Alleen is het volume wat zacht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
De sounds zijn inderdaad wel vet! Gewoon het publiekgeluid wat zachter zetten want dan hoor je het beter maar ik liep tegen dit probleem aan, moet je voor de grap is proberen.. Een bug of fout bij mij?
Fifa 11; Mijn audio, bug playlists PS3

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 16:18
Zo hij is nu ook hier binnen en na een lange teisterende schooldag kan ook ik eindelijk beginnen met fifa!

Eerste potjes gaan zo van start en daarna even een VP aanmaken voor de club :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• _AN

_AN

MM Den Haag verkoopt 'm ook! Zojuist gebeld..

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Let wel even op dat er problemen zijn met de servers, vooral met PRO RANKED MATCH (dus de matches met je gemaakte pro.)

Waarschijnlijk is dit gewoon een gevolg van overbelaste servers.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

De resoluties kan je niet aanpassen? Kan het nergens vinden (pc-versie)

Heeft toevallig iemand een lijst met de pc control-keys

lekker handig dat xbox voor de pc versie

• soccerroos
die sounds zijn wel extreem zacht :S hopelijk kunnen ze daar nog niets aan doen

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
soccerroos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:12:
die sounds zijn wel extreem zacht :S hopelijk kunnen ze daar nog niets aan doen
Idd maar ik hoor ze ook erg zacht (en de muziek bestanden zijn gewoon van goeie kwaliteit: 320kbps dus daar ligt het niet aan).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

FRS Zwijndrecht(NL:)), zojuist gekocht:) en ik vermaak me heerlijk;)

Last.fm | Code Talks

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Net ook gehaalt, voor degenen die een potje online willen ballen.. Voeg me maar toe! (psn staat in mijn sig)

"It's about time you showed up Fox!"

• soccerroos
ik heb ook nog een ander probleem heel vaak als er wissel aan komt of win trofee hangt de beeld heel even stil

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:09:
De resoluties kan je niet aanpassen? Kan het nergens vinden (pc-versie)

Heeft toevallig iemand een lijst met de pc control-keys

lekker handig dat xbox voor de pc versie
fifaconfig.exe in C:\Program Files (x86)\EA Sports\FIFA 11\Game\fifasetup

Geluid is bij mij goed, muziek is juist wat zachter, speel met 5.1 surround optie aan.

[ Voor 10% gewijzigd door das_phantom op 29-09-2010 17:30 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik kwam thuis, even een korte Ajax - Feyenoord gespeeld.
Daarna online gegaan, 2 potjes online gespeeld met Man City en Real Madrid,, 2 keer gewonnen.

Heerlijk dit weer :)
Jammer van die disconnects van gister, eens bijhouden hoevaak dat gebeurd.

Die Ozil, lijkt echt precies, echt een grafkop :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• soccerroos
dat keeper zijn is nog behoorlijk lastig

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

WTF??? Mijn redeem code is al gebruikt??? Ik kan nu niet online spelen? (xbox360)

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 29-09-2010 18:09 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
Weet iemand hoe ik de auto-save functie kan uitschakelen? Want vind dat veel fijner maar deze keer kan ik het niet in de instellingen vinden.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Royz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:09:
WTF??? Mijn redeem code is al gebruikt??? Ik kan nu niet online spelen? (xbox360)
Nadat ik Fifa opnieuw opstartte ging het goed bij mij

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Idd bij mij ook. Moest iets opnieuw downloaden. Schrok me dood, zag mezelf alweer terug naar de winkel gaan en mailen met EA pff

merk idd wel dat de connectie klote is zeg. weinig NL-ers nog blijkbaar. spel speelt daarom best traag nu helaas. Net 2e game gewonnen, disconnect in de 80e minuut :(

[ Voor 39% gewijzigd door Royz op 29-09-2010 19:03 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Mars18
Op welk platform dan? Roy

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Royz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:59:
Idd bij mij ook. Moest iets opnieuw downloaden. Schrok me dood, zag mezelf alweer terug naar de winkel gaan en mailen met EA pff

merk idd wel dat de connectie klote is zeg. weinig NL-ers nog blijkbaar. spel speelt daarom best traag nu helaas. Net 2e game gewonnen, disconnect in de 80e minuut :(
komt allemaal goed. Morgen heb ik 'm ook binnen dus weer NL-er erbij :*) eens zien of ik nu wel kan winnen. Bij fifa 10 momenteel een reeks van -7 ofzo ;( Komt vooral door de lagg enzo O-)

PSN ID: Enzyme-NL

Verwijderd

soccerroos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:42:
dat keeper zijn is nog behoorlijk lastig
probeer dan maar eens online te keeperen :x eer je uberhaupt snel genoeg bent om het te kiezen

• Mars18
Je merkt goed dat je iets eerder moet schieten als fifa 10, het kost meer tijd vanaf het moment van knop schieten tot hij ook echt gaat schieten, daardoor had de keeper hem een paar keer, die uit kwam.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
Godmiljaar, net de nieuwe fifa 11 geïnstalleerd voor de pc, tis toch godverdomme 1 op 1 een port voor de xbox he. Ben al 5 minuten aan het zoeken om mijn resolutie omhoog te gooien en dan die control's. Ik voel me gewoon niet gewenst als leek om hieraan te beginnen. -O-

discogs

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

loewie1984 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:42:
Godmiljaar, net de nieuwe fifa 11 geïnstalleerd voor de pc, tis toch godverdomme 1 op 1 een port voor de xbox he. Ben al 5 minuten aan het zoeken om mijn resolutie omhoog te gooien en dan die control's. Ik voel me gewoon niet gewenst als leek om hieraan te beginnen. -O-
Iets van 10 reply's boven je!

Program Files (x86)\EA Sports\FIFA 11\Game\fifasetup. Verder heel simpel.

• soccerroos
vorig jaar hadden we de lobjes dit jaar hebben we dit

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38620146

hopelijk kunnen ze dat er nog uithalen maar denk het niet

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 20:26
soccerroos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:49:

Zit er al jaren in.Was in Fifa 10 wel moeilijker, maar Fifa 09 heb ik ze zo regelmatig gemaakt (ben er niet trots op ;))

PSN: IS_DJ

• Mars18
Ja hoor daar gaan we weer !

Weer de verbinding verloren met de EA Server. Meer mensen hebben daar last van.
Wat een kut zooi zeg online

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 20:46
yes heb eindelijk ook fifa 11 :D kon niet wachten op bol.com ( xbox versie ) dus hier maar bij intertoys ps3 versie gehaald :)

maar moet zeggen een of andere manier voel ik me leek maar kan ook aan ps3 controller liggen aangezien ik pas 2 weken ps3 heb dus nog ff wennen :)

verder wordt ik gek van nederlands commentaar hoor alleen maar tackle hier tackle daar terwijl ik alleen de bal af pak :S

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:56:
Ja hoor daar gaan we weer !

Weer de verbinding verloren met de EA Server. Meer mensen hebben daar last van.
Wat een kut zooi zeg online
Ik heb de hele dag al gespeeld en nog nergens last van gehad (ik klop wel even af). Je speelt op een ps3 neem ik aan, gezien je afbeelding? Ik speel op een 360, maar heb daar nog niks gemerkt. Hopelijk blijft het zo, want vermaak me er enorm mee en zou balen zijn wanneer zo'n leuke game onderbroken wordt door slechte servers :(

Tomorrow is not today!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:22
Die penalty's zijn echt onmogelijk. ;w

• Mars18
Spacey23 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:04:
[...]

Ik heb de hele dag al gespeeld en nog nergens last van gehad (ik klop wel even af). Je speelt op een ps3 neem ik aan, gezien je afbeelding? Ik speel op een 360, maar heb daar nog niks gemerkt. Hopelijk blijft het zo, want vermaak me er enorm mee en zou balen zijn wanneer zo'n leuke game onderbroken wordt door slechte servers :(
Ja op ps3 op dit moment met kabel.

Je meent dit echt niet, gewoon nu weer.

2 wedstrijden achter elkaar, ik ga over naar draadloos, kijken hoe het dan is
:( :(

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

t mac schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:06:
En daar gaan we weer! Het is echt NIET moeilijk.

YouTube: FIFA 11: Basic Penalties Tutorial

Het mag wel in de topicstart!

[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 29-09-2010 20:10 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Is er al een Fifa 11 Tweakers Xbox 360 club aangemaakt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• _AN

_AN

Iemang al last gehad dat het spel blijft hangen voor ong. 2 seconden?

Heb nu 4 potjes gespeeld (coach) en nu twee keer blijven hangen. Na die 2 seconden kun je weer verder spelen..

• soccerroos
_AN schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:20:
Iemang al last gehad dat het spel blijft hangen voor ong. 2 seconden?

Heb nu 4 potjes gespeeld (coach) en nu twee keer blijven hangen. Na die 2 seconden kun je weer verder spelen..
ja vooral bij goals of wissels of trofeën

• Tha-PC-Legend
Martinspire schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:09:
Is er al een Fifa 11 Tweakers Xbox 360 club aangemaakt?
Nee. Die eer is aan jou ;)

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Leuke soundtrack dit jaar, LCD Soundsystem, Jonsi, MGMT en Caribou :D
De redeem code ging hier trouwens ook fout(xbox) maar dacht dat het lag aan release date van 30 augustus. Probeer het later wel eens, eerst Be a Pro spelen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
t mac schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:06:
Oh nee je drukt op een knopje en je scoort niet! Fifa is zo hardcore tegenwoordig!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
soccerroos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:49:

Het is dit jaar wel erg makkelijk voor de keeper te komen als die uitschiet ja. Maar dit zit er inderdaad al jaren in en EA wil dit elke keer oplossen door een gebied te maken waar je niet mag komen als aanvaller als de keeper uitschiet terwijl ze dit beter op kunnen lossen door het strafbaar te maken en er geel voor geven (als de speler naar de keeper beweegt zodat je niet expres tegen iemand aan kan schieten om een kaart aan te naaien). Zelfde met snelle vrije trap en ervoor gaan staan.

Verwijderd

spel crasht wel veel =/
4c8a90dc
waar het aan zou liggen weet ik niet xD
mn pc haalt de eisen ruim .. :S

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Dit is echt de meest crappy console port ooit, en dan reken ik de onspeelbare Bully mee.

Serieus, ik speel op de PC en wil niet overal dingen zien specifiek bedoeld voor een console. Niet eens de moeite doen ze om PC-instellingen in de game te steken. Die moet je wijzigen via een apart tooltje die ergens in een aparte map staat zodat je deze niet eens kunt vinden. En zelfs dat tooltje staat vol consoletekens.

Dat ze hier serieus €50 voor vragen is schandalig.

Maar goed, nu even spelen. Als ik de controls deftig ingesteld krijg tenminste. Maar na dit verwacht ik geen serieuze gameplay meer.

Verwijderd

Bv202 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:42:
Dit is echt de meest crappy console port ooit, en dan reken ik de onspeelbare Bully mee.

Serieus, ik speel op de PC en wil niet overal dingen zien specifiek bedoeld voor een console. Niet eens de moeite doen ze om PC-instellingen in de game te steken. Die moet je wijzigen via een apart tooltje die ergens in een aparte map staat zodat je deze niet eens kunt vinden. En zelfs dat tooltje staat vol consoletekens.

Dat ze hier serieus €50 voor vragen is schandalig.

Maar goed, nu even spelen. Als ik de controls deftig ingesteld krijg tenminste. Maar na dit verwacht ik geen serieuze gameplay meer.
Y - e steekpass rush gk
B - space shoot 2nd def
A - w short pass 1st def
X - s lob slide tackle

LB - a change player
R2 - L Ctrl sprint??
LT - Caps pace control ( wat het ook is)
RB - num0 finesse shot (nog niet gelukt)

zo speelt het wel goed, heb de instellingen zo uit fifa 10 overgenomen xD

• Tha-PC-Legend
Hoe maak je een Club aan? Ik kan het nergens vinden :')

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:47:
[...]

Y - e steekpass rush gk
B - space shoot 2nd def
A - w short pass 1st def
X - s lob slide tackle

LB - a change player
R2 - L Ctrl sprint??
LT - Caps pace control ( wat het ook is)
RB - num0 finesse shot (nog niet gelukt)

zo speelt het wel goed, heb de instellingen zo uit fifa 10 overgenomen xD
Ik heb een azerty-bord, dus dit is iets anders hier:p

Maar kom nu toch, dit kan toch niet serieus genomen worden?
http://img153.imageshack.us/f/fifacrappyport.png/

Ik moet zelf maar uitzoeken wat elk knopje precies doet? :s

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Na lang wachten eindelijk Fifa 11 in the pocket. Na een paar wedstrijden gespeeld te hebben in de Coach modus, vind ik het eigenlijk allemaal wat tegenvallen :| Er zijn zo op het eerste gezicht allerlei opties uit gehaald. - Zoals een wisselende vorm van spelers, vorm is nu altijd standaard
- geen lijst met transfers (wat gebeurt er op de markt, wie koopt wat) slechts een paar zie je
- Investeringen in b.v. uithoudingsvermogen, stadion etc helemaal weg
- Bij spelerslijsten op de transfermarkt zie je geen vraagprijzen op rij, je moet op de speler staan met t balkje
- Zoeken gaat onhandig
- Op worldclass win ik alles vrij makkelijk (met ajax)
- Tactiek is nog precies hetzelfde als in 10, zoals zoveel dingen precies hetzelfde zijn als in 10

Illusie armer, ervaring rijker

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:52:
Hoe maak je een Club aan? Ik kan het nergens vinden :')
Onder VP, dan naar pro clubs en dan create club? ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

DJH schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:58:
Na lang wachten eindelijk Fifa 11 in the pocket. Na een paar wedstrijden gespeeld te hebben in de Coach modus, vind ik het eigenlijk allemaal wat tegenvallen :| Er zijn zo op het eerste gezicht allerlei opties uit gehaald. - Zoals een wisselende vorm van spelers, vorm is nu altijd standaard
- geen lijst met transfers (wat gebeurt er op de markt, wie koopt wat) slechts een paar zie je
- Bij spelerslijsten op de transfermarkt zie je geen vraagprijzen op rij, je moet op de speler staan met t balkje
- Zoeken gaat onhandig
- Tactiek is nog precies hetzelfde als in 10, zoals zoveel dingen precies hetzelfde zijn als in 10

hah op de pc kan je wel staff upgrades doen :D en zie je spelersprijzen op professional win ik nu ook makkelijk (met ajax) vorm wisselt

Verwijderd

Bv202 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:58:
[...]

ja dom he :P
maar daarom heb ik erbij gezet wat wat is :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Op de xbox :)

• Tha-PC-Legend
LoneRanger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:03:
[...]

Onder VP, dan naar pro clubs en dan create club? ;)
Cheers! Gevonden :D

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
- Zoeken gaat onhandig

Je kan ook niet zelf meer aan geven of je wil huren of kopen. Ook de optie om de autosave, die bij mij op ps3 nogal lang duurt, uit te zetten is weg. Mag wat mij betreft via update terug komen.
Ook raar is als je laat zoeken bij transfermarkt en je zegt alle competities en bijvoorbeeld 17 tot 19 jaar krijg ik steeds alleen uit Engeland te zien en niet uit alle competities :? .

[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 29-09-2010 21:21 ]

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zullen vast nog wel patches gaan komen. Hij nog niet eens officieel gereleased toch?
Wel jammer dat er geen staff upgrades inzitten..

PSN ID: Enzyme-NL

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Manager-mode blijft natuurlijk niet het hoofddoel van Fifa. Zolang niet de gigantische money bug uit 2010 aanwezig is in het spel vind ik het an sich prima.

• DJH

DJH

Tsja, ik vind 11 eigenlijk een uitgeklede fifa 10, die net even anders speelt, met een nieuwe grafisch schil (die overigens wel erg strak is).

• DJH

DJH

Exorcist schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:39:
Manager-mode blijft natuurlijk niet het hoofddoel van Fifa. Zolang niet de gigantische money bug uit 2010 aanwezig is in het spel vind ik het an sich prima.
Wat is het hoofddoel dan? Uitsluitend gameplay en graphics verbeteren?

[ Voor 6% gewijzigd door DJH op 29-09-2010 21:40 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DJH schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:40:
[...]

Wat is het hoofddoel dan? Uitsluitend gameplay en graphics verbeteren?
Voetballen (en dus niet managen) is het hoofddoel. Het is geen Football Manager. :)

• Mars18
En de nr 1 op ps3 online is nu al een cheater.
Na 23 wedstrijden 5500 punten hebben tuurlijk

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Hopelijk dat ze er eens tegen optreden op PSN want heel de leaderboards zijn altijd verneukt door cheaters en boosters. Wat dat betreft is het op de Xbox een stuk beter geregeld, gewoon bannen en dan leren ze het wel af.

• soccerroos
hoe kun je cheaten dan ?

heb net eerste wedstrijd online verloren maarja had wel een dikke kans helaas stond die niet helemaal op de herhaling

• Mars18
Kluutmaran schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:52:
Hopelijk dat ze er eens tegen optreden op PSN want heel de leaderboards zijn altijd verneukt door cheaters en boosters. Wat dat betreft is het op de Xbox een stuk beter geregeld, gewoon bannen en dan leren ze het wel af.
Maar toch zag ik van de week bij de fifa 10 leaderboards op de 360 ook mensen met 50.000 online punten op de ranking, dat kan ook nooit.

Je schijnt via je ea profiel te kunnen kloten, door telkens je locatie te wijzigingen, denkt de ea server dat je level 1 bent.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
[...]

Doe niet zo moeilijk en koop een game pad? Ik ben het met je eens dat het ultiem slordig is en niet kan. Aan de andere kant kan je net zo min fifa/pes spelen op een toetsenbord als een RTS met een controller.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

- Zoeken gaat onhandig

Zet eens gauw even wat controls op manual. Dan zie je pas hoe moeilijk het is geworden. Ik vind hem iig moeilijker dan Fifa10. Ben er wel blij mee eigenlijk.

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
[...]

Er staat toch duidelijk dat je in het spel kan zien welke knop waarvoor dient? Beetje rare keuze zo ja, maar kan niet inzien waarom het zo'n groot probleem is. Even een kaartje erbij pakken welke knop wat doet en dan moet het toch gewoon werken?

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 29-09-2010 22:50 ]

Mijn iRacing profiel

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:34
Ik heb toch wel 1 van de betere scheidsrechters !!

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/images/Snapshothj.png

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Verwijderd

robbinonline schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:59:
Ik heb toch wel 1 van de betere scheidsrechters !!

[afbeelding]
Die heb ik iedere wedstrijd in de eredivisie :P

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Zit er geen boekje bij de pc versie ofzo?
De post die jij quote legt trouwens precies uit welk knopje wat doet op de xbox controler dus dan weet je precies welke toets je daar voor kunt/wilt gebruiken op het toetsenbord.

Only fools are enslaved by time and space.

• Mars18
Fijne avond, 3 keer de verbinding uit eindelijk verbroken.
Hopelijk lost EA dat echt morgen/vrijdag op.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb nu 10 potjes gespeeld geloof ik, speelt toch wel heerlijk nu. Geen enkele verbroken verbinding overigens op de xbox ibj mij

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:16:
Het spel is nét uit, officieel nog niet eens. De aanloop zal enorm zijn. Relativeer, en geef het een paar dagen eer het stabiliseert... ;)

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:16:
Vanaf morgen zal het veel drukker worden. Ik denk wel dat de problemen na het weekend opgelost zijn.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Mars18
Exorcist schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:23:
[...]

Het spel is nét uit, officieel nog niet eens. De aanloop zal enorm zijn. Relativeer, en geef het een paar dagen eer het stabiliseert... ;)
Het betekend, dat ik echt geneigd ben om nu een nieuw account aan te maken zodra het weer een beetje werkt.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ah, nu had ik het ook... stond ik 1-0 voor, verbdinding weg met EA server :( en een loss :(

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 30-09-2010 00:00 ]

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

edit:

Ah, wat je moet doen voor de traits staat uitgelegd in dat ingame boekje van je Pro :-).

[ Voor 77% gewijzigd door Faure op 30-09-2010 00:44 ]

Assumption is the mother of all failures

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:45
19 potjes online gespeeld vanavond met Ajax :). 6 gewonnen, 4 gelijk en 9 verloren...

Bij de verloren potjes zit ook wel 2 keer een connection lost en 3 keer met penals, dus ben wel tevreden over het resultaat (ook omdat vaak de tegenpartij met een grootmacht speelt). Ik heb heel veel world cup gespeeld dus ik weet prima hoe het penalty systeem werkt, maar desondanks is penalty's nemen met bijvoorbeeld Enoh wel ERG moeilijk, een streepje van een milimeter.

Weet iemand of je de nemers van de penalty's kan aanpassen ergens?

Real Madrid verslaan met ajax is trouwens is wel jackpot :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 30-09-2010 03:38 ]

• Mars18
Dersan schreef op donderdag 30 september 2010 @ 03:37:
19 potjes online gespeeld vanavond met Ajax :). 6 gewonnen, 4 gelijk en 9 verloren...

Bij de verloren potjes zit ook wel 2 keer een connection lost en 3 keer met penals, dus ben wel tevreden over het resultaat (ook omdat vaak de tegenpartij met een grootmacht speelt). Ik heb heel veel world cup gespeeld dus ik weet prima hoe het penalty systeem werkt, maar desondanks is penalty's nemen met bijvoorbeeld Enoh wel ERG moeilijk, een streepje van een milimeter.

Weet iemand of je de nemers van de penalty's kan aanpassen ergens?

Real Madrid verslaan met ajax is trouwens is wel jackpot :D.
Ik moet echt nog gaan oefenen met de penals, krijg online 3 keer een penalty in de wedstrijden, allemaal gemist :(

Ga denk ook aan begin, alleen extra time zonder penals spelen

De menu´s zijn wel WEER erg sloom hoor. Volgens mij hebben ze gezegd dat het sneller is dan FIFA 10.

Maar ik vind het nog lang duren eer je van de free roam arena naar bijvoorbeeld een online match bent.

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 30-09-2010 07:50 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:12
Gisteravond Fifa 11 gestart. Uiteraard managermode want dat vind het leukst. Eerst stomverbaasd over de extra keuze in het vervolgscherm. Wat doet spelermanager-mode :?

Seizoen met Arsenal gestart. Mijn eigen VP doelman aangemaakt en vernoemd naar 1 van mijn favorieten: Cantona (ik weet het, de positie komt niet overeen ;) ). Heel erg tevreden dat de opstelling van Arsenal gewoon klopt, dit was bij vorige Fifa's wel eens anders.

Vervolgens mezelf geirriteerd aan dat er telkens maar geen wedstrijd kwam. Toen kwam ik erachter dat "verder" staat voor 1 dag verder op de kalender. Zo blijf je bezig maar wel leuke feature want je kunt ook gewoon kiezen om 1 week verder te gaan etc.

Vervolgens oefenwedstrijd tegen Inter gespeeld en die met 2-1 gewonnen. En mijn VP doelman haalde er de nodige upgrades uit :) Helaas werd ik geconfronteerd met nederlands commentaar :X Snel na de wedstrijd engels commentaar ingesteld.

Een andere leuke feature was de random dingetjes die het spel doet. Ik kreeg een bieding op een speler die ik in de verkoop had. Ik wou deze bieding accepteren en kreeg vervolgens de melding dat het bod was ingetrokken vanwege de financiele situatie van de biedende club. Gaaf!

Verder vind ik het manager menu veel beter geworden. Zeker met dat nieuws erbij wat telkens verspringt, met echte foto's van je club erbij. Echt echt heel mooi!

Zeker tevreden met Fifa 11 _/-\o_

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:05
Bij Speler/Manager maak je zelf ook de opstelling etc. Heb je dus volledige controle.
En bij Speler Mode speel je alleen? Correct me if i'm wrong. Heb namelijk een Speler/Manager Mode gestart.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:37

Player1S

Probably out in the dark

Met een aantal FC Twente supporters zijn we bezig een chant pack te verzamelen voor FIFA 11 met FC Twente geluiden.

Versie 1 is hier te downloaden.

Ik claimt geen rechten op de files, ik heb ze enkel verzameld

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.