Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fifa 11; Mijn audio, bug playlists PS3

Pagina: 1
Acties:

• ChrisAB
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-11-2018
Hallo,
Sinds gisteren in het bezit van Fifa 11, erg mooi spel en ziet er goed uit op de PS3. Ik ben ook maar is aan de gang gegaan met de Audio's files die jezelf kan toevoegen aan clubs etc. Het makkelijkste is om playlisten te maken op je PS3 waar je per club goals, entrance, victory, chants in zet. Deze afspeellijsten kan je later toevoegen aan een club in Fifa. Ik dus een playlist gemaakt voor PSV, Ajax, Feyenoord, Real Madrid etc. en toen kwam liep ik tegen een probleem aan. Ik kan met de R1 of L1 knop niet switchten tussen mijn afspeellijsten in het spel. Ik zie nu max. 9 afspeellijsten en het lijkt wel alsof ik er niet meer kan zien terwijl dit wel gewoon kan bij het kiezen van de losse tracks dan kan ik naar een volgende pagina met R1 of L1. Maar juist dit wil ik niet en gebruik liever afspeellijsten. Iemand ook tegen dit probleem aangelopen? Zo niet, probeer het is zou ik zeggen.
Bedankt.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:21

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• ChrisAB
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-11-2018
Bedankt voor het verplaatsen en hoop snel op een oplossing van iemand of een fix van EA :)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True