Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nee, als je ze sloopt valt alles eruit.BioHazard schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:36:
En plat vanuit hier?
Ik ga mijn huidige flat binnenkort maar verlaten. Die mijn van D33n is wel leuk, maar kan zelf geen kant meer op nu. Kan je kisten INCL inhoud verhuizen? Dus als je ze afbreekt, moven ze dan met inhoud naar je inventory?
https://niels.nu
Dan maar op mn eigen server weer met redstone gaan klooien....
Het werkt nog niet helemaal zoals ik wil.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Aaaah nu snap ik het, dus jij hebt de stekker uit de server getrokken!Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:43:
Gelukkig dat hij nu down isBen net aan het eten.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Gelukkig had ik dat filmpje gezien een een backup gemaakt

Edit: Nogmaals, iedereen die in de TS wil worden gezet (en er nog niet in staat) PM mij, ik heb het de aankomende weken te druk om heel de thread te gaan doorzoeken.
[ Voor 67% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2010 21:55 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
* Technicality was ff sporten xD
Vanaf nu tot woensdag weer vrijwel fulltime aanwezig!
Zulake - Zulake
KooolaNL - KooolaNL
hier kon u advertentie staan

Zo simpel maar zo verslavend...
EDIT: en wat is dit topic druk
[ Voor 9% gewijzigd door Tower410 op 21-09-2010 02:13 ]
Het volgende aan de beurt is waarschijnlijk het dak. Ik ben op dit moment bezig met het verzamelen van sand, ben van plan om er een stone/glas combinatie van te maken. Ik heb op dit moment al een panoramavloer, het dat gaat iets soortgelijks krijgen, maar dan groter. Aan één kant van mijn (op dit moment vierkante) huis wil ik een schuine ruit gaan maken, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Wellicht ga ik de zijkanten gebruiken voor een andere uitbreiding.
EDIT: Zal na de render ook eens wat screens regelen
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 21-09-2010 02:15 ]
Verwijderd
misschien blijf ik wel de hele nacht op vannacht. monsterproject, en moet nog ff m'n 'home afmaken'.
sudo apt-get rekt
De renders komen zo, ff uitvogelen hoe ik er een -cave en -night van maak
De faalheid van de server eerder deze avond kwam doordat het langer duurde dan 3 seconden om al het spul te saven e.d. De tijd na killen is nu dan ook 15 sec - dat zou goed moeten gaan
ik wacht vol verwachting op de render om te checken of onze mini cave te zien is erop
Nu Hout hakken met bloten handen hoppa
Ah deze post had ik gemist. Leuk zo in een compilageVerwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:06:
Wat foto's van Bulls' Great Pyramid:
Het zwaarste werk zat hem in de onderlaag van cobble. Hier Bulls met de laatste steen voor de onderlaag:
[afbeelding]
De steen ligt erop. Helemaal uitgeput:
[afbeelding]
De zandlaag is af, de laatste steen is geplaatst:
[afbeelding]
Overzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnx voor de compliments all, ben nu druk bezig met een entrance via een Sphinx.
Ik ben je nieuwe buurmanBulls schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:18:
Ah deze post had ik gemist. Leuk zo in een compilage
Thnx voor de compliments all, ben nu druk bezig met een entrance via een Sphinx.

we gebruiken nu 4,6 en 2...
Er is weer een NIEUWE RENDER: http://dl.dropbox.com/u/6...-0213-obliqueleft-day.png
Ik wilde ook een -cave en een -night maken, maar er ging ff iets fout met commandline-powah, dus die houden jullie nog ff tegoed. Het is nu over half drie en ik ben stuk (kijk maar naar posttimes, dan snap je het).
To-do:
Morgen:
*IRL leven
*Automatische render + upload elke x periode
*Restartsysteem perfectioneren/herschrijven xD
Later:
*potentieel googlemaps systeempje klussen (je kan in parts renderen, dan is het een kwestie van ajax icm php en een beetje gejatte javascript) - á la http://aperturegames.com/minecraft/topo/01-09-2010/
*Guide schrijven tot het hosten van een eigen server (ervaring genoeg intussen).
verder nog requests ofzo? (Ik zoek een hobby, is het al duidelijk?)
sudo apt-get rekt
EDIT:
Even een korte toelichting: Op de foto links kijken we door een stukje 'panoramavloer' (vloer van glas) heen, naar de pilaar waar het bouwsel op 'rust'. Op de middelste foto zien we een indruk van de toegang tot de buitenring (die tot op heden nog niet bestaat
[ Voor 24% gewijzigd door Patriot op 21-09-2010 03:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door KooolaNL op 21-09-2010 04:42 ]
Verwijderd
Ga ook eens kijken of ik mee kan doen. Ik weet dat ik het een tijd geleden op vgcats voorbij heb zien komen.
IddVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:08:
Als je lang genoeg aan een stuk door mined, raak je in een trance. En dan vergeet je je tool te droppen en ben je hem kwijt als hij versleten is
& Laatste maal: Iedereen die in de TS wil worden geze moet mij PM'men. Anders zet ik je er NIET in.
Ook mensen die het spel niet gekocht hebben (Piracy en/of Alleen gespeeld tijdens het free weekend) komen er niet in!
* D4NG3R Heeft nogal weinig tijd de komende week(en).
Als er animo is dan wil ik wel een server hosten.
1
| [code][b]*naam op GoT*[/b] - [u]*Naam in MC*[/u][/code] |
Gaat 10x zo snel
Edit: Ja, met die code tags. Want dan ontvang ik het zo in mijn PM:
1
| [b]*naam op GoT*[/b] - [u]*Naam in MC*[/u] |
En dat ziet er dan zo uit als ik het kopieer:
*naam op GoT* - *Naam in MC*
[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 21-09-2010 09:01 ]
Als Notch die server nou eens fixed, dan kan ik hem ook eens mijn € 10 schenken en meedoen!
Verwijderd
Ja, het is weer laat geworden. Ik ben nog niet naar bed geweest.Flowmo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:40:
Jezus mensen, laatste post hier om kwart voor 5 vannacht xD Gestoord! Geen wonder dat er in zo'n korte tijd zulke enorme bouwwerken staan! Je houdt er bijna een fulltime job naast school/werk aan over
Als Notch die server nou eens fixed, dan kan ik hem ook eens mijn € 10 schenken en meedoen!
Ik heb trouwens een suggestie indien dat mogelijk is:
1 of andere functie dat hij de naam van de eigenaar laat zien als je met je muis over een storagebox of furnace etc heen gaat. Op die manier weten we bijv. van wie de storagebox met de inhoud is.
Tutorial filmpje bekeken, om 22.00 een spel gestart en om 02.30 gestopt terwijl ik er vroeg uitmoet, dit spel is verslavend, en dat in singleplayer
In ieder geval: Zodra ze hun site weer in orde krijgen koop ik het spel en meld ik me aan voor de GoT server. Ben erg benieuwd naar jullie creaties
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zeer herkenbaarVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:08:
Als je lang genoeg aan een stuk door mined, raak je in een trance. En dan vergeet je je tool te droppen en ben je hem kwijt als hij versleten is

MHW: Jay
Dat moeten wij ook maken, alleen dan van de MP.
Zoals dat filmpje, rustig beginnen met " Samen bouwen" enz. En dan steeds beter en eindigen met Griefers.
" WILL YOU SURVIVE "
Misschien moet je gewoon gaan slapen, je kan ook overdrijven.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:08:

Daar is het iets te verslavend voor.BioHazard schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:19:
[...]
Misschien moet je gewoon gaan slapen, je kan ook overdrijven.![]()
En dat, lieve mensen, is waarom je je huis beter niet uit hout kan bouwen.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Logde even in vanochtend voordat ik naar m'n werk ging, 7:51 één persoon online; TheMajorVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:43:
[...]
Ja, het is weer laat geworden. Ik ben nog niet naar bed geweest.
Erg mooi om te zien dat door het stadscentrum en de paden naar de verschillende locaties het echt één geheel begint te worden. Ook alles rondom gebouwen wordt steeds mooier afgewerkt. Ziet er voor het eerst uit als een stad die "af" is. Uiteraard kan die nog 20x zo grootTechnicality schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:51:
Er is weer een NIEUWE RENDER: http://dl.dropbox.com/u/6...-0213-obliqueleft-day.png
En mijn twee torens (ten oosten van het colloseum) in het water vallen nu ook wat meer op dankzij die rode torches. Erg benieuwd naar dat shot waarbij ondergrondse gangen zichtbaar worden!
Kan niet wachten tot ik weer aan de slag kan, helaas wordt dat waarschijnlijk pas donderdagavond
Verwijderd
Een huis van hout kan prima, zelfs met een vloer van gras! XDVyperX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:34:
Oh, this is BAD!
[video]
Je moet alleen niet met vuur spelen, dat doe je thuis toch ook niet??
Zo ik ben weer terug van 3 dagen zonder Minecraft. Nu 3 dagen vrij dus het is wel duidelijk wat er op mijn agenda staat!

Trouerns, leuke trailer die hierboven gepost is!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 11:01 ]
Repost van een paar paginas terug, maar in onze server ben je gewoon veilig (Tenzij Tech zelf je huis aansteektVyperX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:34:
Oh, this is BAD!
[video]
Dat belooft nog wat voor de toch al overbelaste server...
Dit is echt het enige spel waar ik meer dan 4 uur aan gameplay videomateriaal heb bekeken, zonder dat ik het spel zelf heb (het Youtube kanaal van Davidr64yt is echt een aanrader: YouTube: Kanaal van davidr64yt, wel bij aflevering 001 beginnen natuurlijk.).
Als ik dit allemaal zo op de keper beschouw, ben ik gewoon bang om het spel te kopen. Zo ontzettend verslavend lijkt het me.
En het is ook zo ontzetten leuk om te volgen wat jullie hier allemaal bouwen op de frequente renders: fantastisch werk zeg! En over die renders: keep 'em coming!
Ik zou het als frequent lurker van dit forum ook wel tof vinden om een paar van jullie bouwwerken via youtube oid te kunnen bezichtigen
wild mutant space hamsters
Verwijderd
Het hoeft nix met griefing te maken te hebben hoor.
Uit de lava springen continu van die vlammende stukjes op. Als die op hout of gras komen, dan gaat de fik er in.
Anyway Minecraft kan ik ineens niet meer opstarten!
Als ik hem start dan krijg ik het volgende bericht nadat ik zie dat hij packages aan het downloaden is voor de update:
FAILED TO LAUNCH
Fatal error occured (5): null
Extracting: lwjgl.jar.lzma to lwjgl.jar
Iemand enig idee waardoor dit komt? Ik heb nix aan de pc / drivers veranderd in de tussentijd?
Het is echt waar voor je geld, en van 10 euro word je ook niet armpkopf schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:20:
Zelfs Wired heeft het inmiddels (weer) opgepakt: http://www.wired.com/gamelife/2010/09/minecraft/
Dat belooft nog wat voor de toch al overbelaste server...
Dit is echt het enige spel waar ik meer dan 4 uur aan gameplay videomateriaal heb bekeken, zonder dat ik het spel zelf heb (het Youtube kanaal van Davidr64yt is echt een aanrader: YouTube: Kanaal van davidr64yt, wel bij aflevering 001 beginnen natuurlijk.).
Als ik dit allemaal zo op de keper beschouw, ben ik gewoon bang om het spel te kopen. Zo ontzettend verslavend lijkt het me.
En het is ook zo ontzetten leuk om te volgen wat jullie hier allemaal bouwen op de frequente renders: fantastisch werk zeg! En over die renders: keep 'em coming!
Ik zou het als frequent lurker van dit forum ook wel tof vinden om een paar van jullie bouwwerken via youtube oid te kunnen bezichtigen
Kleine donatie waar je alle updates, het volledige spel en toekomstige expansions voor krijgt! (Hij word met een paar maanden 20 euro)
http://minecraft.net/download/Minecraft.exe?v=445Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:23:
Hoezo veilig?
Uit de lava springen continu van die vlammende stukjes op. Als die op hout of gras komen, dan gaat de fik er in.![]()
Als ik hem start dan krijg ik het volgende bericht nadat ik zie dat hij packages aan het downloaden is voor de update:
FAILED TO LAUNCH
Iemand enig idee waardoor dit komt? Ik heb nix aan de pc / drivers veranderd in de tussentijd?
Die downloaden, de oudere .exe glitched nogal met de nieuwste update.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 21-09-2010 11:26 ]
Verwijderd
Even opnieuw downloaden en dan doet hij het weer. Ook last van gehad vanmorgen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:23:
Hoezo veilig?
Uit de lava springen continu van die vlammende stukjes op. Als die op hout of gras komen, dan gaat de fik er in.![]()
FAILED TO LAUNCH
Zelfs Tech kan het niet zonder het eerst aan te passen in de configD4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:10:
[...]
Repost van een paar paginas terug, maar in onze server ben je gewoon veilig (Tenzij Tech zelf je huis aansteekt) door anti-grief maatregelingen.
De site is al down sinds vrijdag, het is dan ook officieel uitgeroepen tot gratis MC weekendVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:55:
Forums zijn down op Minecraft.net.
Ze kampen met een veel te veel animo!
Notch bied zijn excuses er ook voor aan, en hoopt wat meer klanten te trekken door het een gratis weekend te noemen.
Klopt - en daar is in dit geval zelfs een herstart voor nodig-Mike- schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:41:
[...]
Zelfs Tech kan het niet zonder het eerst aan te passen in de config

edit; gister trouwens tijdens het tunnelen een shitload aan iron-ore gevonden, maar daar kan ik niets mee
[ Voor 29% gewijzigd door TFDev op 21-09-2010 12:14 ]
Furnace bouwen:Killed-1 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:04:
Pff, gister was t voor mij half 2 op een zelf opgezette server met een vriend. Zodra ik er voor moet betalen, doe ik t ook direct! Ik heb me kostelijk vermaakt. En zo in t wildeweg in de grond hakken, en tadaa, tunnel! Geweldig! Ook via een cfg file in de MP monsters aangezet, maar mooi dat je die dus nooit dood krijgtalleen kan ik zelf om de 1 of andere reden ook niet dood, zelf als ik vanaf de top van de "wereld" viel, dus dat valt dan weer mee
edit; gister trouwens tijdens het tunnelen een shitload aan iron-ore gevonden, maar daar kan ik niets meeschijnt dat je daar een furnace voor nodig hebt? Hoe krijg je die? Heb er gister op gegoogled maar kwam er maar niet uit! Frustrerende is namelijk dat ik donders veel diamond/red-stuff gevonden heb, maar ze nog maar niet uitgehakt heb omdat het dan toch verdwijnt
1
2
3
4
| Met steen = x en niets is 0: X X X X 0 X X X X |
Voor gebruik: onderin coal/hout en bovenin je iron ore.
Je moet idd minimaal een iron pick hebben om goud en diamant uit te hakken.
Zie verder: http://minecraftwiki.net/wiki/Crafting#Complete_Recipe_List
Heb gister even zitten kijken in de tweakers server:) zit er echt heeeeel mooi uit mensen:O
is er eigenlijk een maximale hoogte om te bouwen? want ik zie daar bouwwerken die echt enorm hoog zijn:O
Aangezien ik het spel nog niet gekocht heb kan ik dus ook niets doen in de tweakers server:( dus vermaak ik mij momenteel met de single player:) ook leuk:) en op deze manier leer je het spel ook mooi:) kan ik op de tweakers server later gelijk beginnen met mooi bouwen:)
Ik hoop mij zo snel mogelijk bij jullie te kunnen voegen.
Als het lukt zal mijn naam dan hetzelfde zijn als hier op het forum:)
Gr,
Eize
p.s. is er eigenlijk een maximale diepte die je kan graven?
p.p.s Oja bedenk me net dat ik morgen vrij ben:P dus dat word mooi minecraft spelen
Hoop dat de site dan weer online is:)
[ Voor 7% gewijzigd door Muerte.Diablo op 21-09-2010 12:29 ]
Vanbuiten:

Vanbinnen:

Daarom heb ik mijn mijn voorzien van pilaren om zo de actie "op te breken" om de pilaar te ontwijken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:08:
sudo apt-get rekt
Er is zowel een maximale hoogte als een maximale diepte. Beiden zijn echter vrij extreemMuerte.Diablo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:24:
is er eigenlijk een maximale hoogte om te bouwen? want ik zie daar bouwwerken die echt enorm hoog zijn:O
p.s. is er eigenlijk een maximale diepte die je kan graven?
De maximale diepte is nochtans niet zo extreem. Daar geraak je gemakkelijk aan. Vanonder ligt Bedrock wat men admincrete, adminium of adminite noemt: blokken die je niet kapot kan kappen.y0ukn0w schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:00:
[...]
Er is zowel een maximale hoogte als een maximale diepte. Beiden zijn echter vrij extreem
Het is tegelijk een vloek en een zegen: Door PA en dat "gratis" weekend krijgt het spel nu overal massas aandacht en staat iedereen (inclusief mezelf) nu letterlijk aan te schuiven om toch maar geld te kunnen neerleggen voor dit spel. Ik denk wel dat er budget vrijkomt voor een betere hostD4NG3R NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:59:
[...]
De site is al down sinds vrijdag, het is dan ook officieel uitgeroepen tot gratis MC weekend.
Notch bied zijn excuses er ook voor aan, en hoopt wat meer klanten te trekken door het een gratis weekend te noemen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Misschien een goede hint voor wat komen gaat v.w.b. de capaciteit.
Ik hoop alleen niet dat dit ten koste gaat van de aandacht voor het updaten van het spel zelf.
Je moet wel uitkijken! Er zitten soms nog wel eens gaten in die bedrock. Als je daardoor heen valt, val je in het 'niets', en ga je dood... Gevolg: alle spullen kwijtNeverwinterx schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:04:
[...]
De maximale diepte is nochtans niet zo extreem. Daar geraak je gemakkelijk aan. Vanonder ligt Bedrock wat men admincrete, adminium of adminite noemt: blokken die je niet kapot kan kappen.
Don't dream your life, live your dreams!
Volgens mij ben ik daar al een keer geweest in SP.Neverwinterx schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:04:
[...]
De maximale diepte is nochtans niet zo extreem. Daar geraak je gemakkelijk aan. Vanonder ligt Bedrock wat men admincrete, adminium of adminite noemt: blokken die je niet kapot kan kappen.
Waren ook blokken waar ik een kwartier op heb staan hakken en nog steeds niet kapot waren:P
Ben toen maar verder gegaan met een opslagruimte maken:)
Creeper plushies!
sudo apt-get rekt
Sowieso; nooit direct onder je minen. Voor 't zelfde geldt flikker je in een poel lavaSilencerNL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:09:
Je moet wel uitkijken! Er zitten soms nog wel eens gaten in die bedrock. Als je daardoor heen valt, val je in het 'niets', en ga je dood... Gevolg: alle spullen kwijt
Verwijderd
Heb het sinds de "free2play" periode gekocht en ben speciaal "komen werken" in het weekend want daar draait het iets vlotter (thuis moet ik op view distance short of zelfs tiny werken)
En is inderdaad wel een beetje verslavend, ben wel al ettelijke keren opnieuw begonnen, telkens iets nieuws proberen, ben nu in singleplayer een haven aan't bouwen en zodra ik redstone heb gevonden ga ik eens denken over sluisen ofzo
Lava bevindt zich toch pas op een bepaalde diepte. Dus de eerste 20 lagen naar beneden zouden geen probleem moeten zijn.Hydra schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:29:
[...]
Sowieso; nooit direct onder je minen. Voor 't zelfde geldt flikker je in een poel lava
Vraag me af of dit correct is.
FUMES et CARNES
Verwijderd
en als je dan net boven een grot zit val je wel lekker diep,Flowmo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:33:
[...]
Lava bevindt zich toch pas op een bepaalde diepte. Dus de eerste 20 lagen naar beneden zouden geen probleem moeten zijn.
even gevaarlijk is net boven je graven: hak hak en een ton zand op mij gekregen (had het moeten zien aankomen, had mijn base aan het strand gemaakt)
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Zodra die in het spel komen is de enige manier om biomes in je wereld te krijgen een nieuwe wereld te genereren.... Dat betekent dat al ons werk in de huidige wereld op de server verloren zal gaan, want ik neem aan dat we op de tweakers server ook van biomes willen genieten?
Dus.. zoals Notch al zei: "Don't get too attached to your saves yet, guys."

Dat kan best kloppen, gisteren viel ik er aan de onderkant van de wereld uitIusedto schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:45:
Las ergens dat de wereld 64 blokken diep en 64 blokken hoog kan zijn. Max dus 128 blokken.
Vraag me af of dit correct is.
Dat kan soms als het niet gerenderd is nog, ik viel laast ook naast de map omdat ik daar een mega diep gat zag (gewoon zon hap wag dus wat je ook op de render ziet)tweeny schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:58:
[...]
Dat kan best kloppen, gisteren viel ik er aan de onderkant van de wereld uit, terwijl ik nog niet super diep zat
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:57:
Notch heeft gezegd dat we nog niet teveel aan onze savegames gehecht moeten raken EN hij heeft gezegd dat hij aan het werken is aan biomes.
Zodra die in het spel komen is de enige manier om biomes in je wereld te krijgen een nieuwe wereld te genereren.... Dat betekent dat al ons werk in de huidige wereld op de server verloren zal gaan, want ik neem aan dat we op de tweakers server ook van biomes willen genieten?
Dus.. zoals Notch al zei: "Don't get too attached to your saves yet, guys."

Dit topic is gesloten.
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---