[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Goed, even een korte uitleg van de stand van zaken:

De inventory en andere clientside dingen worden op je locale schijf opgeslagen. De server chunks op de server - de client download die telkens opnieuw 'as needed'. Dat is ook de oorzaak dat warps/teleports beter werken als je net bent ingelogd.

Ik heb een uurtje geleden dat scriptje snel gebakken, die gewoon een taskkill /im java.exe aanroept. Dat ging goed bij de gui-versie van de server want die sluit zichzelf dan netjes af (het 'stop'-commando wordt automatisch aangeroepen). De CLI-versie (die veel stabieler lijkt overigens) doet dat echter niet. Zodoende waren we opeens 30 minuten terug op de server, en een x minuten (saven is tijdens het pause-menu/alttab) aan inventory. De tweede test was de server wel gesaved, maar de userchunks weer juist niet.

De oplossing is netjes een stop-commando naar java.exe sturen (wat ik zelf kan intypen in een console), en dan pas herstarten. Ik weet echter niet hoe ik dat (netjes) moet doen vanuit vbs. Als iemand het wel weet, laat het weten!

Voor nu kom ik waarschijnlijk morgen mijn bed uit en staan er 6 venstertjes van de oude serversessies open xD.

edit: Mocht hij falen vannacht, dan draai ik het terug en start ik (zonder reboots) de cli op voor tijdens mijn werk morgen!

[ Voor 5% gewijzigd door Technicality op 20-09-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
edit:
Was niet als dubbelpost bedoeld :/

[ Voor 89% gewijzigd door Room42 op 20-09-2010 00:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Patriot schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:23:
Is er eigenlijk iets te doen tegen die creepers? Ik vind ze namelijk knap irritant in mijn singleplayer game..
Bedoel je met 'iets' het bestrijden of het voorkomen ervan? Als je de difficulty op peaceful zet, zijn er helemaal geen hostile mobs meer. Leuk als je gewoon wilt bouwen in plaats van vechten/vluchten/schuilen.
Technicality schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:39:
[...]

De oplossing is netjes een stop-commando naar java.exe sturen (wat ik zelf kan intypen in een console), en dan pas herstarten. Ik weet echter niet hoe ik dat (netjes) moet doen vanuit vbs. Als iemand het wel weet, laat het weten!

[...]
Met 'console', bedoel je daarmee een windows command line? Zo ja, waarom moet het per se vbs dan in plaats van batch?

Anyway, misschien heb je wat aan deze thread: http://codingforums.com/showthread.php?t=125767

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 20-09-2010 00:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:51
Patriot schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:27:
Ik heb overigens een vraagje over de grote bouwwerken. Hoe maken jullie die in hemelsnaam zo snel? Er is hier in recordtijd een henk in elkaar gezet, en die is behoorlijk groot ook. Deden jullie dat met veel mensen, hadden jullie al het materiaal al of mis ik iets?
Af en toe waren er inderdaad zo'n 6-7 man bezig met het stadion. Dan schiet het natuurlijk wel op.

Ik hoop trouwens dat notch (programmeur minecraft) zijn server issues gauw oplost en dat de account verification weer aan gaat, want dit is een hel voor server admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Room42 schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:48:
[...]

Bedoel je met 'iets' het bestrijden of het voorkomen ervan? Als je de difficulty op peaceful zet, zijn er helemaal geen hostile mobs meer. Leuk als je gewoon wilt bouwen in plaats van vechten/vluchten/schuilen.

[...]

Met 'console', bedoel je daarmee een windows command line? Zo ja, waarom moet het per se vbs dan in plaats van batch?

Anyway, misschien heb je wat aan deze thread: http://codingforums.com/showthread.php?t=125767
Het is gewoon een console van java.exe - niet cmd.exe dus. VBS vond ik het makkelijkst met de timer van een uur...

Overigens kunnen de admins in-game ook gewoon approven, ik heb dat juist gedaan zodat ik niet stuk gespammed wordt op t.net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Room42 schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:48:
[...]

Dat maar eens doen dan, denk ik.. Vooral tijdens het uitbreiden/doorzoeken van een grot is het erg irritant. Vooral als er met wat grind opeens een skelet naar beneden komt zetten, taaie rakkers zijn dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Patriot schreef op maandag 20 september 2010 @ 02:06:
[...]

Dat maar eens doen dan, denk ik.. Vooral tijdens het uitbreiden/doorzoeken van een grot is het erg irritant. Vooral als er met wat grind opeens een skelet naar beneden komt zetten, taaie rakkers zijn dat.
Ja, ik speel ook op peaceful. Ik schrik me elke keer echt helemaal de pleuris! Eng rotspel, haha. Vooral de spinnen haat ik maar dat is dan ook een fobie van me.

Overigens jammer dat http://www.minecraftwiki.net/ (ook) down is a.t.m.

edit:
3:30 uur:
Hè jammer, de server lijkt nu overleden te zijn.

Er zijn echt hele mooie kunstwerken gebouwd, zeg! Jammer dat de server nu ff down is, want misschien is het wel leuk een showcase te maken en misschien een verkiezing van de mooiste.

Mijne is zéker niet de mooiste, maar ik heb nog een screenshotje 'by night' kunnen maken. Zeker met die verlichte 'stad' op de achtergrond, vormt het een best mooi plaatje, al zeg ik het zelf ;)

Klikbaar
Klik voor groter. Sorry voor de storende cursors.

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 20-09-2010 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Patriot schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:27:
Ik heb overigens een vraagje over de grote bouwwerken. Hoe maken jullie die in hemelsnaam zo snel? Er is hier in recordtijd een henk in elkaar gezet, en die is behoorlijk groot ook. Deden jullie dat met veel mensen, hadden jullie al het materiaal al of mis ik iets?
Iedereen helpt waar die kan...zoals grum met z'n onderwaterdome... met 4-5 man hakken en da ging redelijk goed vooruit (zeker met diamanten pickaxe (die ik nu kwijt ben :( ))

-> Noth zo beter wat meer doen eerst aan bugfixes/stability voor aleer nieuwe features toe te voegen (ho needs fishing pole)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 08:51
Technicality schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:58:
Lieve admins, wees alsjeblieft voorzichtig met het /modify command. Foute invoer kan de stabiliteit ontzettend hard verpesten namelijk!
Minecraft Server 0.2.1
* Fishing rods no longer crashes the server
and, in fact:
* Bad commands from players no longer crashes servers

Betekent dat dat het nu opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
iBasch schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:45:
[...]

Minecraft Server 0.2.1
* Fishing rods no longer crashes the server
and, in fact:
* Bad commands from players no longer crashes servers

Betekent dat dat het nu opgelost is?
Nee, /modify is een commando van hey0's server mod, wat ik gebruik om de ranks, warps, en chatmogelijkheden te hebben. Specifiek kan /modify users rechten geven, direct in de files van hey0's, waardoor een foute entry voor problemen kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Larrs schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:04:
Ik ben eens op Youtube naar een aantal video's aan het kijken van SeaNanners.

Hij heeft 3 dagen geleden een mooi filmpje gepost waar hij samen met iemand anders in multiplayer het een en ander laten zien. Hij heeft ook eigen filmpjes op zijn eigen kanaal waar hij uitlegt hoe het spel werkt.

[video]
YouTube: Kanaal van SeaNanners
Ik ben om. :D Ingame naam: Exodan

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:28

BioHazard

*\o/*

Mijn huis + lookout heb ik binnen 2 dagen omhoog geworpen. Dus redelijk vlot gegaan, met kleine stukjes spelen, want dinnetje wil ook aandacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt veel te verslavend, zit te twijfelen om mijn sphynx een beetje te remoddelen maar heb eigenlijk meer zin om iets nieuws bouwen.

Ga denk ik even spelen met flash om een soort van planner te ontwikkelen, zodat je een beter beeld krijgt van wat je allemaal nodig hebt voor je bouwwerk.

Trouwens, Nickstr = Knijn (ingame)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Iemand de piramide van Bulls als gezien? En dan van binnen? Best sick haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
owjah mijn ingame nick is Ushugun :) ik zit ver verwijderd van de rest links boven in de render in het gebouw met dat rode kruis op het dak

[ Voor 3% gewijzigd door Alwinonline op 20-09-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Alwinonline schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:29:
owjah mijn ingame nick is Ushugun :) ik zit ver verwijderd van de rest rechts boven in de render in het gebouw met dat rode kruis op het dak
Ah, een kluizenaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Klopt het dat de server niet online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
BioHazard schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:18:
Iemand de piramide van Bulls als gezien? En dan van binnen? Best sick haha.
Van binnen moet nog veel gedaan worden >:)

Nu maar even bedenken waar ik moet beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:08:
[...]

Van binnen moet nog veel gedaan worden >:)

Nu maar even bedenken waar ik moet beginnen
Ik had al ergens een idee om zoiets te bouwen, dan gangen maken met ergens een kistje met goud en dan het hele geval laten vollopen met water :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:14:
[...]

Ik had al ergens een idee om zoiets te bouwen, dan gangen maken met ergens een kistje met goud en dan het hele geval laten vollopen met water :)
Ik ga denk ik beetje de gangen proberen na te bouwen, niet alles solid maken natuurlijk, en ook niet perfect kloppend dat wil nooit.

Afbeeldingslocatie: http://www.guardians.net/articles/images/Plan_Great_Pyramid.jpg

Ik wilde eigenlijk een Sphynx maken en daar tussen de poten een ingang naar de pyramide en niet aan de voorkant zoals op het plaatje.

Dilemmas, realisme vs fantasy :F

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 20-09-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:18:
[...]

Ik ga denk ik beetje de gangen proberen na te bouwen, niet alles solid maken natuurlijk, en ook niet perfect kloppend dat wil nooit.

[afbeelding]

Ik wilde eigenlijk een Sphynx maken en daar tussen de poten een ingang naar de pyramide en niet aan de voorkant zoals op het plaatje.

Dilemmas, realisme vs fantasy :F
Hoop dat jou sphynx wat netter gaat worden dan die van mij, ik vond het lastig om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Alwinonline schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:07:
Klopt het dat de server niet online is?
Geen idee, ben niet thuis atm... Iemand die het even kan verifieren?

Kan me zo niet indenken waarom het niet zou werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Laatst online: 24-06 14:35
Technicality schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:29:
[...]

Geen idee, ben niet thuis atm... Iemand die het even kan verifieren?

Kan me zo niet indenken waarom het niet zou werken...
Server functioneert naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 15:55
Server is gewoon online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar wil ik ook wel graag aan mee doen, ben wel een man van de grotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

En ik zit maar te wachten op paypal :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 20:31
Gisteravond dit topic gevonden!

Ben vanochtend samen met q220 lekker gaan minen ( nog bedankt voor de hulp :P) en heb een mooi plekje gevonden voor mijn huisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Jammer dat de site down is. Ik speel namelijk graag de singleplayer creative mode, maar die is in de standalone client niet aanwezig en kon alleen via de site. Dus geen Minecraft nu voor mij... hopelijk komt de singleplayer creative mode ook nog eens een keer in de standalone client. Zou veel handiger zijn. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:53:
daar wil ik ook wel graag aan mee doen, ben wel een man van de grotten :)
Cool! heb al zitten rekenen, ding is 100 blokjes hoog en +/- 150 breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 20:31
Mijn naam mag ook op het lijstje :p

inktpotje -> smashmint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Na wat lezen ben ik ook maar eens begonnen. Wat een geniaal spel! Zo simpel in opzet, maar toch verslavend! Gister maar 1.5 uur ofzo gespeeld, dus moet alles nog doorkrijgen, maar tot zover wil het wel lukken. Hoe kan je trouwens die server joinen? Heb ik vanavond thuis wat te doen :P

edit; op het moment is het dus gratis omdat de site er half uitligt. Ik wil er best voor betalen, maar lees net dat paypal niet werkt? Hoe kun je het spel dan wel kopen?:P

[ Voor 23% gewijzigd door TFDev op 20-09-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:16:
Jammer dat de site down is. Ik speel namelijk graag de singleplayer creative mode, maar die is in de standalone client niet aanwezig en kon alleen via de site. Dus geen Minecraft nu voor mij... hopelijk komt de singleplayer creative mode ook nog eens een keer in de standalone client. Zou veel handiger zijn. :)
Wat is precies het verschil met survival mode dan? Als dat alleen de mobs zijn, moet je de difficulty op peaceful zetten. En je zou natuurlijk ook een servertje voor jezelf kunnen draaien. Dat lijkt mij performancetechnisch prima op dezelfde machine kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28
Wildfire schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:16:
Jammer dat de site down is. Ik speel namelijk graag de singleplayer creative mode, maar die is in de standalone client niet aanwezig en kon alleen via de site.
Weet je dat zeker? Volgens mij (zit nu op m'n werk dus kan niet controleren) zit de single player mode ook gewoon in de losse Minecraft.exe

En anders kun je nog altijd een lokaal servertje opzetten met Minecraft_server.exe. :)

[EDIT]
Laat.... :P

[EDIT2]
Oh, je bedoelt 'Classic' mode.. waarbij je gewoon alle steentjes oneindig hebt. Die zit idd niet in de lokale versie...

[ Voor 13% gewijzigd door Wasp op 20-09-2010 12:31 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Room42 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:29:
[...]

Wat is precies het verschil met survival mode dan? Als dat alleen de mobs zijn, moet je de difficulty op peaceful zetten. En je zou natuurlijk ook een servertje voor jezelf kunnen draaien. Dat lijkt mij performancetechnisch prima op dezelfde machine kunnen.
Ik zal gek zijn, maar in survival mode kan ik niet tunnelen, bouwen of wat dan ook. Ik had al geprobeerd een servertje op te zetten ja, dat ging uitstekend, maar wat ik gewend ben in de sp creative mode op de site lijkt dan allemaal opeens niet meer mogelijk te zijn.

-- Edit: ok, wat gegoogle leert me dat ik nu de muisknop ingedrukt moet houden om te graven ipv een enkele klik te geven zoals in de sp creative mode. Eens kijken hoe het met de rest zit.
Tunnels graven/maken. Lekker onder de grond rondwroeten dus. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Wildfire op 20-09-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hey Tech, hoe maak jij zo'n image waarop al het 'ontdekte' land te zien is? Zou zoiets ook in de singleplayer kunnen, of kan dat alleen via de server? Btw, kan alleen jij zo'n image maken of kan iedereen dat opvragen?

EDIT:
Nog een vraagje (aan iedereen): Gebruiken jullie custom textures? Zo ja, welke (en waar kan ik ze eens bekijken), zo nee, waarom niet?

[ Voor 25% gewijzigd door Patriot op 20-09-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:31:
[...]

Ik zal gek zijn, maar in survival mode kan ik niet tunnelen, bouwen of wat dan ook. Ik had al geprobeerd een servertje op te zetten ja, dat ging uitstekend, maar wat ik gewend ben in de sp creative mode op de site lijkt dan allemaal opeens niet meer mogelijk te zijn.
Wat is 'tunnelen'? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
@Wildfire

Ik denk dat je vergeet je linkermuisknop in te houden als je een 'blokje sloopt', vervolgens kun je de blokjes als resources oprapen en die weer plaatsen. Maar voor in de tweaker server moet je eest approved worden om te kunnen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 15:28
Hij zal denk ik bedoelen dat ie niks kan graven in MP op z'n eigen server. Heeft geloof ik te maken met de spawn-area? Als ie een eindje loopt zal het wel mogen (al weet ik het fijne er niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 18-09 20:13
Heeft iemand een goede manier om een multi-server op te zetten voor alpha, want ik krijg het gewoon echt niet voor mekaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

MrCostanzo schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:35:
@Wildfire

Ik denk dat je vergeet je linkermuisknop in te houden als je een 'blokje sloopt', vervolgens kun je de blokjes als resources oprapen en die weer plaatsen. Maar voor in de tweaker server moet je eest approved worden om te kunnen bouwen
Ja, het graven ben ik nu achter. Maar ik hield zo van de creative mode die je op de site kon spelen... nu duurt graven eeuwen en bouwen wordt ook een crime omdat je eerst daadwerkelijk resources moet verzamelen.

In de creative mode die ik gewend ben was graven een kwestie van één enkele muisklik, en je had standaard unlimited resources. Zo kon je tenminste echt met plezier aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Hmm, ik dacht van toch niet te kopen omdat ik het misschien toch niet zo leuk zou vinden.
Vooral omdat de linux support vrij buggy was (check 1ste reply in deze thread).

Maar nu ik deze alpha getest heb ben ik verkocht :). Van de moment dat ik kan betalen betaal ik het :).

Wel een klein probleem, maar denk dat het meer java + nvidia drivers is.

Na een paar minuten krijg ik opeens zware artifacts (lijnen/flikkeren), maar dit is enkel als het volledig zwart is, bv in een grot zonder torch ofzo.

Rare is dat ik dit in geen enkel ander spel heb, ik kan bv in windows crysis draaien zonder artifacts, en dit is denk ik een tikkie zwaarder :p.

aan de temps zou het ook niet liggen denk ik, ~80°C.

Maar als ik dan de drivers even had gedowngrade naar 256.53, liet hij gewoon m'n hele X vastlopen.

Als ik dan terwijl die "bug" actief is naar iets anders ga, bv een terminal, die pikzwart is geeft dat ook dezelfde artifacts.

Vraag is nu waar ik het zou moeten gaan vragen, ik heb al een andere java versie geprobeerd, de 32b java versie (em wilt niet met de jdk draaien, enkel met een JRE),
oudere nvidia drivers...

Straks als ik thuis ben eens onder windows proberen. Maar het blijft raar dat het enkel bij minecraft voorvalt. Ik zal er eens een foto van nemen deze avond. Het is lastig dat als het pikdonker is maar er vollenbak blauwe lijnen over je beeld heen en weer flikkeren zodat je toch niet echt alles kan zien.

Als het trouwens aan de GPU zou liggen zou hij trouwens altijd non stop artifacts geven, nu enkel als het pikdonker is. Van de moment dat ik een torch aan de muur plak is het gedaan voor die area (maar buiten in nighttime is het pas erg).

Alsook dat het geluid niet werkt (maar volgens de site is dat normaal atm?), maar daar kan ik mee leven. Buiten dat het niet grappig is dat je opeens opgeblazen wordt omdat je niet merkt dat er een creeper achter je zit, en je mag lopen voor je bezittingen voor ze verdwijnen.

Edit: Straks anders eens probere met m'n oude GPU.

Er steekt een GTX 470 in atm, m'n vorge was een 9800GTX+, als die het niet heeft eens zien vo de kaart in RMA te sturen. Al denk ik toch eerder dat het ergens softwarematig is :x.

[ Voor 12% gewijzigd door GuntherDW op 20-09-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Lijkt me een zeer grappige game helaas is de site net nu kapot

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Mooi dat de server nog draait!
Patriot schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:32:
Hey Tech, hoe maak jij zo'n image waarop al het 'ontdekte' land te zien is? Zou zoiets ook in de singleplayer kunnen, of kan dat alleen via de server? Btw, kan alleen jij zo'n image maken of kan iedereen dat opvragen?

EDIT:
Nog een vraagje (aan iedereen): Gebruiken jullie custom textures? Zo ja, welke (en waar kan ik ze eens bekijken), zo nee, waarom niet?
Zo'n image maak ik met AlphaVespucci (even googlen, heb mijn bookmarks niet hier). Het kan zeker voor singleplayer! Daarvoor heb je de map van de 'world' nodig. Die staat in <profielmap>/application data/.minecraft/saves/. Sleep die map in AlphaVespucci.exe en hij bakt een plaatje voor je!

Voor een multiplayer server heeft alleen de host beschikking over de world-directory, dus alleen ik kan op dit moment renders draaien van de t.net server map.

Custom textures kan je heel makkelijk gebruiken. Maak even een backup van je minecraft.jar (in <profielmap>/application data/.minecraft/bin) en doe vervolgens in de minecraft.jar de textures, die je bijvoorbeeld kan downloaden van http://painterlypack.net/
GuntherDW schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:57:
[..] verhaal over graphics issues [...]
Heb je al een volledig nieuwe client geprobeerd (dus ook application data/.minecraft/bin weggooien)?
Zingo schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:39:
Heeft iemand een goede manier om een multi-server op te zetten voor alpha, want ik krijg het gewoon echt niet voor mekaar :(
Ik maak binnenkort een korte documentatie van het opzetten van een server. Opzetten is echt in 5 minuten gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
@Technicality:

Het is een volledig cleane install, daar kan het dus niet aan liggen. Dat kan ik ook even proberen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altaria1993
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:47
KooolaNL schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:06:
Lijkt me een zeer grappige game helaas is de site net nu kapot
De site is nu kapot ja, maar je kan hem nu wel tijdelijk gratis spelen, dus als je wilt moet je het juist nu even proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server heeft vannacht heel stabiel gewerkt en volgens mij deed de auto-reboot het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 18-09 20:13
Ik gebruik momenteel MCAdmin voor de server, zelf kom ik er wel op. Echter waneer ik mijn vrienden mijn ip:port geef krijgen ze connection refused. De port is geforward, dus dat kan hem ook niet zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:18:
Server heeft vannacht heel stabiel gewerkt en volgens mij deed de auto-reboot het ook.
Addict :+ Is de zandlaag op de piramide inmiddels af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

altaria1993 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:13:
[...]

De site is nu kapot ja, maar je kan hem nu wel tijdelijk gratis spelen, dus als je wilt moet je het juist nu even proberen :9
ik kan toch geen account maken :o ofwel

Edit=Gewoon login geklikt en dat werkte :>

[ Voor 7% gewijzigd door KooolaNL op 20-09-2010 13:46 ]

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piramide is al bijna af, van wie is die kerk trouwens die op de render int noord staat, op eilend met rode kruis erop :), ziet er leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
Heb vandaag door toeval dit spel ontdekt.
En dat kwam door dat ik het in het menu zag staan(A).

Heb het ook even gedownload alleen hier op stage op een baggerpc met een nvidia vanta 16mb en een p4 2.0ghz wil het niet echt lopen:(. Ga zometeen even de thuispc overnemen en het alvast downloaden zodat ik thuis gelijk aan de slag kan).

Heeft iemand nog tips over hoe je precies moet beginnen?
Ik heb al gezien dat er filmpjes zijn dus ik ga die zodra ik vanmiddag thuis ben kijken.
Heeft iemand anders nog tips over hoe en wat het makkelijkst te beginnen is?

Met vriendelijke groet,
Eize

p.s. aangezien de site er half uit ligt kan ik nog geen account aanmaken of betalen dus zodra dat kan doe ik dat en zal ik mijn ingame naam hier posten:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muerte.Diablo schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:00:
Heb vandaag door toeval dit spel ontdekt.
En dat kwam door dat ik het in het menu zag staan(A).

Heb het ook even gedownload alleen hier op stage op een baggerpc met een nvidia vanta 16mb en een p4 2.0ghz wil het niet echt lopen:(. Ga zometeen even de thuispc overnemen en het alvast downloaden zodat ik thuis gelijk aan de slag kan).

Heeft iemand nog tips over hoe je precies moet beginnen?
Ik heb al gezien dat er filmpjes zijn dus ik ga die zodra ik vanmiddag thuis ben kijken.
Heeft iemand anders nog tips over hoe en wat het makkelijkst te beginnen is?

Met vriendelijke groet,
Eize

p.s. aangezien de site er half uit ligt kan ik nog geen account aanmaken of betalen dus zodra dat kan doe ik dat en zal ik mijn ingame naam hier posten:).
Als je op de tweakers server komt staat er (las ik gister geloof ik) een kistje met daarin een Diamond pickaxe, pak die op en begin met graven!
Door te graven verzamel je blokjes en kan je eigenlijk bouwen wat je wil.
Houd wel rekening met andere mensen en hun bouwwerken, en er is altijd wel iemand online wie je dingen kan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GuntherDW schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:57:
Hmm, ik dacht van toch niet te kopen omdat ik het misschien toch niet zo leuk zou vinden.
Vooral omdat de linux support vrij buggy was (check 1ste reply in deze thread).

Maar nu ik deze alpha getest heb ben ik verkocht :). Van de moment dat ik kan betalen betaal ik het :).

Wel een klein probleem, maar denk dat het meer java + nvidia drivers is.
ik speel het spel op linux (Arch 64) en werkt "perfect" .... (ook met nvdia kaart)

dat het maar snel avond is, dan kan ik van thuis verder kan spelen. Want geen proxy support :(

misschien es kijken voor te tunnelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Technicality schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:08:
Mooi dat de server nog draait!

[...]

Zo'n image maak ik met AlphaVespucci (even googlen, heb mijn bookmarks niet hier). Het kan zeker voor singleplayer! Daarvoor heb je de map van de 'world' nodig. Die staat in <profielmap>/application data/.minecraft/saves/. Sleep die map in AlphaVespucci.exe en hij bakt een plaatje voor je!

Voor een multiplayer server heeft alleen de host beschikking over de world-directory, dus alleen ik kan op dit moment renders draaien van de t.net server map.

[...]
Request: Ik zou het heel vet vinden als je ook -night renders maakt. Ik verwacht dat dat er prachtig uit zal zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Kan dat? Volgens mij kan Alpha Vespucci dat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door BioHazard op 20-09-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:29

Osxy

Holy crap on a cracker

Tech zou je een keer een render met "-cave" kunnen doen? Zou graag de tunnelstelsels zien =)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dan zie je een huge ass mijn, op naam van D33n. :+ En wat kleine schattige tunneltjes eromheen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
BioHazard schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:56:
Kan dat? Volgens mij kan Alpha Vespucci dat niet.
Volgens deze thread wel: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=33522
-night
Prints a nighttime version of the map. Torches and lava will still be bright in this mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga het gelijk kopen, die 9,95 is het waarschijnlijk dubbel en dwars waard. Heb het gisteren al even gratis gespeeld, en wat een top spel, leuke server hebben jullie ook, prachtig om daar door heen te lopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat foto's van Bulls' Great Pyramid:

Het zwaarste werk zat hem in de onderlaag van cobble. Hier Bulls met de laatste steen voor de onderlaag:
Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/bulls1.png

De steen ligt erop. Helemaal uitgeput:
Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/bulls2.png

De zandlaag is af, de laatste steen is geplaatst:
Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/bulls5.png

Overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/naamloos35.png

Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/naamloos353.png

Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/naamlooseie.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

w0w, hoe lang bezig geweest????

ik heb al enkele ideetjes voor vanavond!!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Ik heb het spel op aanraden van een vriend afgelopen vrijdag ook ontdekt. Nu wil ik graag de tweakers-minecraft-wereld verrijken met mijn creaties. 1 question though: zijn er schapen? (en belangrijker: is er cloth (white)?)

Kheb namelijk in SP(survival) mijn 'crib' gebouwd die bijna volledig wit is. Kwil in MP deze ook maken (en ook in het wit) met de nodige uitbreidingen natuurlijk. :P

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:29

Osxy

Holy crap on a cracker

Hij is er 2 dagen mee bezig geweest geloof ik.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
HAHAHAHAH!
YouTube: Minecraft FIREE WTFFFFFFF!!!!!

Check halverwege de video, probeert ie een kampvuurtje te maken in zn houten huis... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
Respect hoor! Jezus wat een klus, heb je veel hulp gehad?

Nu nog wat mooie graftombes erin uithakken natuurlijk :P (of is dat ding hol, ik hoop het maar voor je :P )

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
Tyoi schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:11:
Ik heb het spel op aanraden van een vriend afgelopen vrijdag ook ontdekt. Nu wil ik graag de tweakers-minecraft-wereld verrijken met mijn creaties. 1 question though: zijn er schapen? (en belangrijker: is er cloth (white)?)

Kheb namelijk in SP(survival) mijn 'crib' gebouwd die bijna volledig wit is. Kwil in MP deze ook maken (en ook in het wit) met de nodige uitbreidingen natuurlijk. :P
De lijnen van het voetbalveld zijn ook van wol: ja dus :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:07
Flowmo, die is al gepost ;)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bulls! Harstikke mooi! Toen hij (gisteren) nog niet af was vond ik hem weinig voorstellen met het stadion waar je bijna naast staat, maar nu ik hem zo zie vind ik hem echt geweldig! +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Oh sorry, kwam hem net pas tegen en volg deze thread pas sinds afgelopen vrijdag, echt ik stikte bijna van het lachen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

EvaluationCopy schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:13:
Respect hoor! Jezus wat een klus, heb je veel hulp gehad?

Nu nog wat mooie graftombes erin uithakken natuurlijk :P (of is dat ding hol, ik hoop het maar voor je :P )
Piramide is volledig hol, en het is echt huge binnenin.
Oh gaaf, overheen gelezen. Een eenmalige render lijkt me erg gaaf. Vooral dat centrum dat helemaal oplicht.

[ Voor 32% gewijzigd door BioHazard op 20-09-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

edit: Dubbel :'(

[ Voor 96% gewijzigd door BioHazard op 20-09-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Ik zal eens kijken of ik vanavond even langs kan hoppen, heb een paar ideeen die ik wel uit wil gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:46
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:06:
Wat foto's van Bulls' Great Pyramid:

Het zwaarste werk zat hem in de onderlaag van cobble. Hier Bulls met de laatste steen voor de onderlaag:
[afbeelding]

De steen ligt erop. Helemaal uitgeput:
[afbeelding]

De zandlaag is af, de laatste steen is geplaatst:
[afbeelding]

Overzicht:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is echt groot en mooi geworden hoor! Complimenten! _/-\o_
EvaluationCopy schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:14:
[...]

De lijnen van het voetbalveld zijn ook van wol: ja dus :P
Die lijnen zijn van sneeuw volgens mij hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Niet dat ik Bulls' piramide klein wil laten lijken, maar dit ding is echt gigantisch: YouTube: MineCraft - Earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Thomasthomas schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:24:
Niet dat ik Bulls' piramide klein wil laten lijken, maar dit ding is echt gigantisch: YouTube: MineCraft - Earth.
Dat ding is in free mode gemaakt. Nog steeds knap, maar alle spullen in de pyramide van Bulls zijn hand-gemined door tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:54:
piramide is al bijna af, van wie is die kerk trouwens die op de render int noord staat, op eilend met rode kruis erop :), ziet er leuk uit
Die is van mij, versierd met redstone torches zodat ik hem op de render kon zien, ik wist namelijk nooit waar ik zat ten opzichte van het stadion... op deze manier wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Ben heel benieuwd naar het mijnenstelsel wat jullie hebben aangelegd.
Al die bergen moeten immers ergens vandaan komen :)

Ik zal van het weekend proberen in te loggen om mee te helpen met het leveren van de benodigde spullen.
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Geniale "movie"trailer YouTube: Minecraft Fanmade Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

BioHazard schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:58:
Dan zie je een huge ass mijn, op naam van D33n. :+ En wat kleine schattige tunneltjes eromheen lol.
Mwa, zal wel meevallen. Mijn schacht is solo-mined en zal waarschijnlijk net zo lomp-groot zijn als enkele van de torens bovengronds ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 12:24

Toppertje

www.davideografie.nl

Hoe kan je minecraft spelen? Ik heb nu een paar dagen dit topic gevolgd en het lijkt me de moeite waard om het te proberen.

Echter als ik op de site ben en ik download Minecraft.exe en ik probeer dat te runnen werkt het helaas niet, foutmelding: The registery refers to a nonexistent Java Runtime Environment installation or the runtime is corrupted.

Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb minecraft gedownload, en nu kan ik op deze server komen :D

Zou men mij in de startpost kunnen adden?

natasdiamon-hansjan

Ik hoop na de fix te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:30
Heb minecraft net voor het weekend gekocht en speel nu ook in de tweakers server. Zou ik ook aan de startpost toegevoegd kunnen worden? Tevens zou ik graag rechten krijgen om iets te kunnen bouwen:P Zodra dat weer mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
BioHazard schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:58:
onderschat die kleine tunneltjes niet hoor!
Ik ben ook heel benieuwd naar deze render!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Op verzoek
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/fy30ox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb Minecraft ook net gekocht, zou ik ook aan de TS en de authorized users op de server toegevoegd kunnen worden?

Trekdude101- Trekdude

Dank u :)

Geweldig trouwens, om door de server te lopen met die top-down view ernaast, echt ongelofelijk hoeveel tijd jullie al die map gestoken hebben :D

[ Voor 30% gewijzigd door TrekDude101 op 20-09-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ben ook net voor 't eerst ingelogd (knal d'r alleen wel vaak uit na een warp), wat gaaf zeg! Vooral dat stadion was echt een 'wow' moment.

Kan ik ook aan de startpost toegevoegd worden / geauth worden (als de server het weer doet)?

Hydra - NielsUtrecht

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb Minecraft inmiddels werkend op mn pc.

Maar hoe werkt het? ik sta al 10 minuten tegen een boom aan te slaan om hout te verzamelen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Nu online

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik speel nu ook tijdelijk de gratis versie, zodra ik een account kan aanmaken koop ik ook het spel. :)

Animal Mother - Animal_Mother

Na een paar seconde rondlopen op de server krijg ik een zwart scherm en kan niets meer doen. Gekicked door een admin omdat ik nog niet approved ben of een vastloper?

[ Voor 37% gewijzigd door Animal Mother op 20-09-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat een verslavend spel is dit toch, voordat je het weet is er weer een uur voorbij :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Toppertje19 schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:57:
Ik heb Minecraft inmiddels werkend op mn pc.

Maar hoe werkt het? ik sta al 10 minuten tegen een boom aan te slaan om hout te verzamelen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Zit je op de t.net server? Daar hebben alle nieuwe spelers nog geen rechten om de map te "editen", dwz je kan nog niet slopen of bouwen.

Dat kan pas als je het spel hebt gekocht, dat kan bewijzen aan de admins en de admins je daarna hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Flowmo schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:28:
[...]

Zit je op de t.net server? Daar hebben alle nieuwe spelers nog geen rechten om de map te "editen", dwz je kan nog niet slopen of bouwen.

Dat kan pas als je het spel hebt gekocht, dat kan bewijzen aan de admins en de admins je daarna hebben toegevoegd.
Nee ik was eerst nog even in Single Player, maar dan kan je blijkbaar ook niks voordat je het gekocht hebt.

Hoe kan ik het kopen? Of kan dit momenteel ook niet aangezien de site (minecraft.net) momenteel ook uit de lucht is.

-Toppertje19- - Toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toppertje19 schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:31:
[...]

Nee ik was eerst nog even in Single Player, maar dan kan je blijkbaar ook niks voordat je het gekocht hebt.

Hoe kan ik het kopen? Of kan dit momenteel ook niet aangezien de site (minecraft.net) momenteel ook uit de lucht is.

-Toppertje19- - Toppertje
Klopt, op dit moment kan je het niet kopen.

Ik was net op de site waar dat op staat en wat jij blijkbaar ook gelezen hebt :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
k krijg het niet voor elkaar om een kijkje te nemen op de server :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Animal Mother schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:00:
Ik speel nu ook tijdelijk de gratis versie, zodra ik een account kan aanmaken koop ik ook het spel. :)

Animal Mother - Animal_Mother

Na een paar seconde rondlopen op de server krijg ik een zwart scherm en kan niets meer doen. Gekicked door een admin omdat ik nog niet approved ben of een vastloper?
Vastloper, je moet je viewdistance even naar normal zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
SanderTje! schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:40:
[...]

Klopt, op dit moment kan je het niet kopen.

Ik was net op de site waar dat op staat en wat jij blijkbaar ook gelezen hebt :)
Ik heb hem vanmiddag nog kunnen kopen, maar nou begin ik eigenlijk de indruk te krijgen dat ik dat misschien niet had moeten doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MP server down? Had net m'n trap af :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bug bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

En plat vanuit hier?

Ik ga mijn huidige flat binnenkort maar verlaten. Die mijn van D33n (NOFI ;) ) is wel leuk, maar kan zelf geen kant meer op nu. Kan je kisten INCL inhoud verhuizen? Dus als je ze afbreekt, moven ze dan met inhoud naar je inventory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-08 17:07

DAS

kek

Pagina: 1 ... 8 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---