[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IffyIffy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09-2021
Fantastisch om te zien dat er flink wat GoT op Minecraft aanwezig is. Gezien jullie bij elkaar waarschijnlijk de grootste Nederlandse MC community zijn, mag ik jullie vragen deel te nemen aan de Nederlandse Minepedia? We (Ik en Redstone Ltd, de organisatie die de MC community draaiende houdt) hebben vandaag de installatie in elkaar geknutseld en kijken er naar uit om meer dan alleen Engelse info te hosten. Immers, er zijn honderdduizenden MC spelers verspreid over de hele wereld.

Ik hoop dat GoT mij hiermee kan helpen!

http://nl.minecraftwiki.net

(mochten jullie de groep achter de wiki, forum, SMP serverlijst willen bereiken, we staan meestal 24/7 standby op #minecraftwiki op esper.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
Hey bedankt voor alle leuke reacties op mijn verhaaltje! :D

En ik ga aan de slag met de screenshots tools zodat ik tijdens het vechten, bouwen en verkennen ondersteunende screenshots kan maken. Want het is "very annoying" om een screenshot te maken met printscreen tijdens het vechten, op Esc drukken, screenshot plakken in bijvoorbeeld photoshop, opslaan en weer doorspelen.

Ben bezig met een tweede hoofdstuk, maar ik zat bij die eerste zo in de "fibe" waar ik nog niet in heb kunnen komen. Maar hij gaat zeker komen (helaas nog zonder screenshots).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Dreanor schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:05:
Hey bedankt voor alle leuke reacties op mijn verhaaltje! :D

En ik ga aan de slag met de screenshots tools zodat ik tijdens het vechten, bouwen en verkennen ondersteunende screenshots kan maken. Want het is "very annoying" om een screenshot te maken met printscreen tijdens het vechten, op Esc drukken, screenshot plakken in bijvoorbeeld photoshop, opslaan en weer doorspelen.

Ben bezig met een tweede hoofdstuk, maar ik zat bij die eerste zo in de "fibe" waar ik nog niet in heb kunnen komen. Maar hij gaat zeker komen (helaas nog zonder screenshots).
Picasa opstarten die onthoud elke screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik ben nu officieel een bug! :D
Ongeveer een half uur lang (?) geprobeerd om !seen voor anderen te gebruiken, werkte dat eindelijk, crashte de bot met !seen Zhalix :+
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/3863/minecraft1p.png

[ Voor 39% gewijzigd door ItMeAedri op 19-10-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Wat doet !seen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Na even wat random lopen in de funcave ben ik iets tegengekomen wat niet al te vaak gebeurt denk ik
Afbeeldingslocatie: http://wrongplace.be/files/2010-10-19-03-16.png
alle resources bijeen in 1 plaatje (redstone linksonder :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Decennia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Welk texturepack is dat ? Painterly ?
Nee, das zo te zien Doku RPG Pack elementen gecombineerd met JohnSmith's, ik heb ook dat idee gehad om dat te doen, gaat zalig samen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
GuntherDW schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 03:19:
Na even wat random lopen in de funcave ben ik iets tegengekomen wat niet al te vaak gebeurt denk ik

alle resources bijeen in 1 plaatje (redstone linksonder :p)
Handig! Dat zou van mij nog wel wat vaker mogen gebeuren :P

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ben ik ook wel benieuwd naar

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zoek me de pleuris naar metaal en diamant, vind het gewoon niet, iemand tips??? ;)

O ja zal vandaag zeker nog even langs hoppen op de GoT server ;) Was erg gezellig daar gister!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:15
Donnie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:17:
Ik zoek me de pleuris naar metaal en diamant, vind het gewoon niet, iemand tips??? ;)

O ja zal vandaag zeker nog even langs hoppen op de GoT server ;) Was erg gezellig daar gister!!!
Stuk of 64 laddertjes maken, stuk of 64 fakkels maken. Wat food en wat water meenemen.

En dan recht naar beneden graven. Totdat je niet verder kunt, food voor als je een stuk valt of als je in de lava terecht komt. Water om jezelf/lava te doven.

Ben je helemaal beneden en kan je niet verder? 7 stukjes terug omhoog gaan, en hier links/rechts gaan minen :) .

De ladder plaats je om de 2 hokjes (Zo dus:)

[] Niks
| Ladder
[] Niks
| Ladder
[] Niks

Ect ect.. Op de stukken waar je niks plaatst kan dan een fakkel :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben me nu eigenlijk een beetje aan het afvragen of het echt de moeite is om te zoeken naar goud en diamant. Goud vind ik sowieso een beetje nutteloos, aangezien zelfs ijzer al veel sterker is. En gisteren heb ik 3 diamanten gebruikt om een pickaxe te maken en tegen de tijd dat die bijna op was vond ik 2 diamanten ervoor terug :s Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ik de laatste tijd maar weinig grotten kan vinden waar echt veel waardevols te vinden is. Steenkool is er in ieder geval in overvloed :P
Ik ben nu wel bezig met een grote muur om mijn gebied heen te maken en het begint er al erg leuk uit te zien :)

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2010 09:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
SToRM666 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:24:
Ik ben me nu eigenlijk een beetje aan het afvragen of het echt de moeite is om te zoeken naar goud en diamant. Goud vind ik sowieso een beetje nutteloos, aangezien zelfs ijzer veel sterker is. En gisteren heb ik 3 diamanten gebruikt om een pickaxe te maken en tegen de tijd dat die bijna op was vond ik 2 diamanten ervoor terug :s
Ik ben nu wel bezig met een grote muur om mijn gebied heen te maken en het begint er al erg leuk uit te zien :)
Je kan bijv een diamanten zwaard maken, welke 2x zoveel schade doet als een stenen zwaard. Maar wel veel langer mee gaat.

Ik spaar mn diamanten over het algemeen op, het enige wat ik er overigens mee maak zijn pickaxes. Spades en zwaarden, en als ik een overschot heb bouw ik armour ermee. Verder blijf ik gewoon bij iron, puur omdat het veel beter te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Over het algemeen is !seen <nick> gewoon een return van de laatste tijd dat <nick> online is geweest. Zal hier wel precies zo zijn :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:26:
Je kan bijv een diamanten zwaard maken, welke 2x zoveel schade doet als een stenen zwaard. Maar wel veel langer mee gaat.

Ik spaar mn diamanten over het algemeen op, het enige wat ik er overigens mee maak zijn pickaxes. Spades en zwaarden, en als ik een overschot heb bouw ik armour ermee. Verder blijf ik gewoon bij iron, puur omdat het veel beter te vinden is.
Voor een pickaxe werkt het wel erg goed trouwens, het zwaard moet ik nog testen. Ik baal er gewoon van dat ik maar zo weinig grote grotten vind waar diamant te vinden is waardoor ik niet echt 'winst' maak kwa hoeveelheid diamanten. Het goud dat ik nu heb, heb ik maar in de muur boven de deur gestoken :)

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

In SSP vind ik het totaal nutteloos om diamant te gaan zoeken. Je moet echt de halve wereld af graven om een paar blokjes te vinden, daar zit geen rendement in. Als ik ze tegen kom, prima. Maar ook dan spaar ik ze meestal op.
That's why i like SMP, gewoon tool droppen en weer oppakken en presto! gefikst. (zou de sphere ook echt niet kunnen maken zonder diamanten tools...)

[ Voor 10% gewijzigd door Tyoi op 19-10-2010 10:23 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Laatst online: 24-03 17:11
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:28:
Hey allen,

Klein vraagje. Ik wilde graag Minecraft kopen, ik heb Paypall gelinkt aan mijn bankrekening en GEEN creditcard. Klopt het dat minecraft alleen paypall met creditcard accepteerd?

groet.
Niet waar. Ik heb MC op dezelfde manier gekocht.
Wanneer je niet genoeg geld op je PayPal rekening hebt staan, word het automatisch van je bankrekening overgeschreven.
Je kan dus gewoon MC kopen met je Paypal account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Pali schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:07:
[...]

Niet waar. Ik heb MC op dezelfde manier gekocht.
Wanneer je niet genoeg geld op je PayPal rekening hebt staan, word het automatisch van je bankrekening overgeschreven.
Je kan dus gewoon MC kopen met je Paypal account :)
Ik had MC gewoon gekocht met PayPal, eerst een account aangemaakt, niet geveryfied, ook geen CC aan gekoppeld en mn bank rekening ook niet. Toen geld op mn PayPal account gestort, dat duurde net 1 dag en toen stond het erop. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 17:51
Zhalix schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:15:
Ik ben nu officieel een bug! :D
Ongeveer een half uur lang (?) geprobeerd om !seen voor anderen te gebruiken, werkte dat eindelijk, crashte de bot met !seen Zhalix :+
[afbeelding]
Heb je nou een apart account betaald voor je bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Tyoi schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:19:
In SSP vind ik het totaal nutteloos om diamant te gaan zoeken. Je moet echt de halve wereld af graven om een paar blokjes te vinden, daar zit geen rendement in. Als ik ze tegen kom, prima. Maar ook dan spaar ik ze meestal op.
That's why i like SMP, gewoon tool droppen en weer oppakken en presto! gefikst. (zou de sphere ook echt niet kunnen maken zonder diamanten tools...)
"Er zit geen rendement in" het is een spel...? Daar hoeft geen rendement in te zitten.

Ik vind het juist de grootste lol om tunnels ect te onderzoeken. Heb 1x een tunnel gevonden, welke hoog in een berg begon. En gewoon letterlijk helemaal doorging tot aan bedrock :O . Echt gaaf om daar doorheen te gaan. Af en toe een soort afsplitsing, waarvan er twee naar lava toe gingen. Ook in het midden ergens zat een soort meertje. Moest een stuk onderwater zwemmen om door te kunnen.

Echt gaaf, alsof ik in een of andere natuurlijke grot formatie zat :O.

Erg jammer dat ik geen save had van die map :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Tyoi schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:19:
Stiekem hoop ik ook dat dat gewoon blijft werken in toekomstige versies, of een optie wordt, want vooral bij de grotere projecten is het bijna niet te doen om constant naar diamant te hoeven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:37:
[...]

Een spel als Minecraft leent zich natuurlijk uitstekend voor de mijnen van Moria. En natuurlijk de brug van Khazad-dûm! :P

Ook meteen een balrog erbij knutselen natuurlijk. En grottrollen :)
De mijnen van Moria zijn al gemaakt. Ergens bij gigabrug in de buurt is de ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zeg is de Notre Dame al gebouwt :9?

Afbeeldingslocatie: http://parijsinfo.files.wordpress.com/2008/04/notre-dame-parijs.jpg

En deze + Het gebouw op de achtergrond?
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/156/386756209_74b450e6d1.jpg
(Louvre)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:17:
"Er zit geen rendement in" het is een spel...? Daar hoeft geen rendement in te zitten.
Ik zat gisteren te graven en zoeken naar diamant en toen ik het eenmaal gevonden had en er verder helemaal niets in die grot was vroeg ik me af of ik wel echt diamant nodig had... Voor het bouwen van mijn huis heb ik het eigenlijk niet nodig, aangezien ik daarvoor enkel steen, hout en zand nodig heb. Diamant kan handig zijn om een pickaxe te maken waar je heel snel veel steen mee kunt kappen voor grote projecten, maar voor normale projecten is dat niet echt nodig.
Maar los daarvan vind ik het ook erg leuk om grotten door te speuren zonder doel, vooral als ik even geen zin heb om verder te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:17:
Laat ik het anders zeggen: Ik moet 10-50 iron pickaxes in SSP gebruiken voor een paar blokjes diamant. Vind ik zonde. Ik ga dan liever iets graven/bouwen met die pickaxes. Als ik nou diamant tegen kom, prima. Maar ik ga er niet naar zoeken.

P.s.
Voor jou is de 'rendement' mss niet belangrijk, voor een ander wellicht wel. Ik ben graag zo efficiënt mogelijk bezig. Dat is ook een deel van het spel voor mij.

De Notredame lijkt trouwens op het citadel... (/warp citadel)

[ Voor 20% gewijzigd door Tyoi op 19-10-2010 11:36 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Your doing it wrong!

Ik gebruik 4 stone picks, en 1 iron pick. En kom terug naar boven met 6-7 Diamanten? Dit gebeurt zo goed als altijd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
compufreak88 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Heb je nou een apart account betaald voor je bot?
Ik iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:37:
Your doing it wrong!

Ik gebruik 4 stone picks, en 1 iron pick. En kom terug naar boven met 6-7 Diamanten? Dit gebeurt zo goed als altijd :S
Hoe krijg je dat voor elkaar? Graaf jij recht naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Adminschepje misschien?
Lukt mij ook van ze lang zal ze leven niet om met 4/5 picks met 6-7 diamant naar boven te komen.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Hier nog een fervent Minecraft speler! Ik kom binnenkort zeker eens jullie creaties bewonderen!

Maakt het nog uit als mijn view distance lager dan normal staat voor online spelen? Met tiny werkt het namelijk wel fijner op mijn laptopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zsub schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:36:
Hier nog een fervent Minecraft speler! Ik kom binnenkort zeker eens jullie creaties bewonderen!

Maakt het nog uit als mijn view distance lager dan normal staat voor online spelen? Met tiny werkt het namelijk wel fijner op mijn laptopje :P
Zal best kunnen maar dan zie je amper wat, als je niet verder dan 10 blocks kan kijken dan kun je het geheel niet eens goed zien, laat staan dat je vanaf de straat ziet welk gebouw waar staat. Normal is toch wel een must vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
SToRM666 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Graaf jij recht naar beneden?
Yup, ik maak een rommeltje ladders. En graaf recht naar beneden, en plaats ladders onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik kom binnenkort zeker eens jullie creaties bewonderen!

Nouja, met lage view distance kun je die creaties dus niet in hun volle glorie bewonderen, :+. Of je moet van een half-mistige Death Star houden, of een kathedraal waar je het andere eind niet van kunt zien.
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:52:
Yup, ik maak een rommeltje ladders. En graaf recht naar beneden, en plaats ladders onderweg.
Maar dan graaf je toch door 55 lagen steen waar je nooit diamant zult vinden? Als het echt om diamant vinden gaat is recht naar beneden graven (neem aan dat je een aantal schachten bij elkaar doet dan?) niet de meest efficiente methode, lijkt me.

[ Voor 30% gewijzigd door YopY op 19-10-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

Zolang fog enabled is (Normal of lager) kan je fatsoenlijk spelen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

Zo doe ik het ook, alhoewel je dan wel een leuke natuurlijke grot moet tegenkomen. Als je zelf moet gaan graven ben je iets meer picks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Recht omlaag graven lijkt me wel gevaarlijk i.v.m. lava.

Eigenlijk is het gewoon geluk hebben dat je net een grot tegenkomt, mijn eerste gang die ik maakte met een trap tot aan de bodem (1 vooruit, 1 omlaag) gaf mij gelijk een grot waar ik alles kon vinden (goud, redstone en diamant). Ik heb toen op de helft van die trap op dezelfde manier naar links en rechts gegraven en bijna niets gevonden.
Het is toch ook zo dat redstone en diamant vaak vlakbij lava te vinden is? Zodra ik lava vind ga ik daar omheen dan ook grotere stukken afgraven.

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Redstone en Diamand spawnen op vakjes 0 - 16. Bedrock op vakje 0 - 4. Daarom adviseren wij altijd om naar bedrock te gaan en dan een stuk of 7/8 vakjes terug omhoon :+.

En ja, vlakbij lava spawnen diamanten en redstone (of andersom hoe je het maar wilt bekijken).

Edit: Zodra je lava hoort moet je een kamertje om je heen graven van 2x2. En dan telkens op die manier naar beneden minen. Oftewel: Op een vakje staan, en dan het vakje naast je wegtikken. En zo door. Kun je niet in de lava vallen :)

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het best uit die blokjes een cirkel lijkend iets maken?

ik ben bezig met wat tekeningen voor een project in de nieuwe versie.
maar moet iets hebben wat het dichts bij een cirkel komt (-:

lieft eentje met een blok of 100 doorsnee d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:04:

Ik gebruikte gewoon Paint om een ontwerp te maken. Volledig inzoomen zodat je de blokjesgrid (pixels) ziet, en daarin gaan tekenen. Zo heb ik een ronde kompas van 100x100 blokjes ontworpen. Op de map zag het er uit als een perfecte cirkel.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023

open mspaint, maak een cirkel met een doorsnee van 100 pixels, zoom in en bouw het na op schaal 1 pixel = 1 blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinsec schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:07:
[...]

Ik gebruikte gewoon Paint om een ontwerp te maken. Volledig inzoomen zodat je de blokjesgrid (pixels) ziet, en daarin gaan tekenen. Zo heb ik een ronde kompas van 100x100 blokjes ontworpen. Op de map zag het er uit als een perfecte cirkel.
op de map zal me ook wel lukken.

Maar gaat erom als je naast het gebouw staat je ook het idee hebt dat het een ronde cirkel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 01:29
MSPaint maakt de cirkels 1 kleiner dan ie aangeeft, dus als je 100x100 ziet staan, krijg je eigenlijk een cirkel van 99x99.

Maar het is inderdaad een lekker programma om ronde vormen mee te ontwerpen voor minecraft :+

[ Voor 28% gewijzigd door NitroX infinity op 19-10-2010 15:17 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
http://notch.tumblr.com/p...839/calm-before-the-storm

Nu is Notch geen indie developer meer ;)
Hij heeft inmiddels al 5 anderen in dienst.
Zaken gaan goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik bedenk mij opeens: Als die portals ook in de MP werken.. ga ik een soort gebouw/hal bouwen met portalen :O .

Kunnen we vlak bij de spawn neerzetten, met bij elk portaal een simpel bordje met waar het heen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeNiTaLiX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:57:
hellup!

paypal heeft mijn rekenening gecontroleerd (heb die 2 bedragen binnen gekregen) , kan ik dan nu direct via mijn rekening betalen ?

en moet ik mijn kaart koppelen ? heb alleen een pinpas..

er staat namelijk : U kunt tevens direct betalingen verrichten vanuit uw bankrekening, zonder dat u eerst geld hoeft toe te voegen aan uw PayPal-saldo.

Als ik buy now doe zie ik:

Een creditcard koppelen om een directe bankbetaling te doen
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.

Kan ik dit gewoon met mijn bankpasgegevens doen?

help me please:P wil minecraften en jullie creaties zien!
Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem bij een andere paypal rekening.
Bankrekening is gekoppeld maar toch blijft men vragen voor de creditcard gegevens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Stort gewoon 10 euro op de paypal rekening.. Heb ik ook gedaan, duurde nog geen dag of ik had het geld op mn account en MC gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:32:
Ik bedenk mij opeens: Als die portals ook in de MP werken.. ga ik een soort gebouw/hal bouwen met portalen :O .

Kunnen we vlak bij de spawn neerzetten, met bij elk portaal een simpel bordje met waar het heen gaat :)
Ik zeg doen :) Dan heb je maar 1 warp nodig voor de meeste dingen: /portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:24:
Zeg is de Notre Dame al gebouwt :9?

[afbeelding]

En deze + Het gebouw op de achtergrond?
[afbeelding]
(Louvre)
Ik sta toevallig nu bij het Louvre (in Minecraft dan)

Ben net begonnen met MineCraft, maar ik heb nog geen build rights.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielWB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:42

GabrielWB

Kaas is lekker

Vandaag voor het eerst ingelogd op de server en wow, wat een hoop geweldige creaties. =D

Toch nog een paar vraagjes:
- Waar wordt er gemined naar grondstoffen, en zijn er regels hiervoor?
- Ik zag een hoop lava in gebouwen, maar het stroomde niet. Wordt er hiervoor een beveiliging gebruikt (llamamod oid)
- Hoe komen jullie aan die gigantische hoeveelheden obsidiaan? Allemaal gefarmed met lava + water? o_O

[TODO: insert creative/funny signature here]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel heel even bij een vriend van een vriend mogen zien en het zag er eigelijk heel vet uit!
Hij had een soort boomhut gemaakt met alles erop en eraan.
Zo zie je maar weer dat goede graphics lang niet alles is.

Ik wil alleen graag het spel iets langer testen voordat ik het koop. Ik vroeg mij dus af of er misschien iemand is die het niet meer speelt en zijn account ter beschikking wilt stellen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de gratis versie op de website, kun je lekker bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:10:
Probeer de gratis versie op de website, kun je lekker bouwen.
Maar dan moet je wel zeggen dat de gratis versie heel erg anders (en beperkter) is dan de betaalde versie. Want in de gratis versie kan je elk blok uit de lijst op je "actionbar" zetten en oneindig bouwen.

Maar je mist het mijnen naar grondstoffen, het craften, dag/nacht cyclus en vijanden. Dus het is echt gigantisch verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wilde het liefst even de multiplayer proberen vandaar.. want uiteindelijk zit je daar toch het meeste op neem ik aan?
Lijkt me echt onwijs tof om met andere mensen hele projecten te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25

Hier is een cirkeldiagram voor minecraft, welke helaas niet tot 100 gaat, maar wie weet hebben anderen er ook nog iets aan. :)

(JelmarG op tweakers mc server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm cannot connect to minecraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielWB
  • Laatst online: 02:42

GabrielWB

Kaas is lekker

Dit kan misschien ook wel helpen, verschillende cirkels tot 100.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/F0yZQ.png
Het plaatje is een beetje vaag, maar het moet duidelijk genoeg zijn.
Het heeft mijn vaak genoeg geholpen.

En een handig tooltje voor spheroids:
http://minecraft.xsquared.ca

[ Voor 13% gewijzigd door GabrielWB op 19-10-2010 19:18 ]

[TODO: insert creative/funny signature here]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:37:
En ik wilde het liefst even de multiplayer proberen vandaar.. want uiteindelijk zit je daar toch het meeste op neem ik aan?
Lijkt me echt onwijs tof om met andere mensen hele projecten te maken!
Spel kost 4 bier. Denk dat zelfs niemand voor dat geld de moeite zal doen om het door te verkopen.
En gezien het alpha is zal ook niemand het spel opgeven omdat iedereen nog wacht op wat komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zeker gezien de grote update die 31 oktober komt (halloween update)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:16:
Stort gewoon 10 euro op de paypal rekening.. Heb ik ook gedaan, duurde nog geen dag of ik had het geld op mn account en MC gekocht.
Dat is dus het punt, je krijgt meteen voor je neus dat je een CC moet koppelen. Ik heb dus 10 euro overgemaakt naar PayPal, wat gelukt is, maar daarna als ik op Buy Now klik op de site vraagt ie om CC gegevens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Rechtsbovenin op inloggen klikken :+ .

Staat deze 10 euro ook op je PP rekening? Want dan slaat hij dat scherm over, mits je dus genoeg saldo hebt :) .

[ Voor 60% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GabrielWB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:55:
Dit kan misschien ook wel helpen, verschillende cirkels tot 100.
[afbeelding]
Het plaatje is een beetje vaag, maar het moet duidelijk genoeg zijn.
Het heeft mijn vaak genoeg geholpen.

En een handig tooltje voor spheroids:
http://minecraft.xsquared.ca
jij en anderen bedankt..
nu ga ik eindelijk ergens komen (-:

gebouw word hierdoor wel groter groter en nog eens groter d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Zojuist ook de betaalde versie geprobeerd en het is echt een wereld van verschil met de normale versie! Het craften is echt een toevoeging! Binnenkort maar eens op de T.net server rondkijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:55:
Rechtsbovenin op inloggen klikken :+ .

Staat deze 10 euro ook op je PP rekening? Want dan slaat hij dat scherm over, mits je dus genoeg saldo hebt :) .
Probleem gevonden :) PayPal had gemaild dat het geld al op mijn rekening stond, maar in PayPal stond van niet. Nachtje slapen eroverheen en voila, het geld stond toen echt op mijn rekening. As we speak ben ik de offline versie aan het downloaden :) (Bedankt voor je hulp!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een tijdje weg geweest mensen, door werkt.
Zie dat er al errug veel nieuwe posts in het draadje zijn bijgekomen!

Is er nog nieuws te melden v.w.b. Minecraft updates? Laatste update die ik heb gezien was degene waar we die hengel nieuw kregen een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:42:
Ben een tijdje weg geweest mensen, door werkt.
Zie dat er al errug veel nieuwe posts in het draadje zijn bijgekomen!

Is er nog nieuws te melden v.w.b. Minecraft updates? Laatste update die ik heb gezien was degene waar we die hengel nieuw kregen een paar weken terug.
Ik zou zeggen, lees eens terug, dan word je vanzelf geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb ook ruim een week niet gespeeld :P. Ik heb eigenlijk niet echt veel zin om aan een groot project te beginnen (had een mooi project in gedachte) voordat de nieuwe server er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Tazz@NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:25:
http://notch.tumblr.com/p...839/calm-before-the-storm

Nu is Notch geen indie developer meer ;)
Hij heeft inmiddels al 5 anderen in dienst.
Zaken gaan goed dus!
Damn die comments op dat blog zijn echt idioot.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

roy-t schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:59:
[...]

Damn die comments op die blog zijn echt idioot.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar quote's anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Lees gewoon de eerste 20 replies door en je weet genoeg. Maar ik zal er enkele (gecensureerd) quoten.
Reply 17:
Notch, I am giving you a word of advice. One of the major reasons you are so popular is the website youtube. Through it Minecraft has gained so much fame. I know that you have a channel. My suggestion is to start using the channel more oftenn using it to post video updates or just something wacky that makes minecraft that much more awesome. Maybe which you probably could, get a shout out from one of the major youtubers that love your game very much. I hope you seen this and can take some of what i said into what you do. :D

Reply 18
Very good idea, also, im liking the way that all the trolls have died or ended up being eaten by a really hungry creeper... cant wait for the update

Reply 19
suck my d*ck penis muncher, there's more than enough room between your lips even with your head buried deep within notch's crotch
En daarvoor ook al vage berichten, maar ik snap niet hoe die replies op elkaar aansluiten want er is geen touw aan vast te knopen!

Anyways, totaal nutteloos weer allemaal. Bij zulk soort dingen kan je beter geen replies hebben naar mijn mening!

Ik kijk uit naar de halloween update, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Even een filmpje op youtube gezet van het Parthenon

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HZyESmLnqZQ]

Hij is 1,8 GB :X duurde wel even om te uploaden.
Voor de gene die het nog niet gezien had op de server: /warp parthenon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:32:

[video]

Prachtig! Vooral de muziek! Heb je daarvan een titel voor me? :)

Ik hoop trouwens wel dat die lantaarns in de update wat meer licht gaan produceren, want je moet wel onnoemelijk veel fakkels plaatsen, wil je een ruimte een beetje goed verlichten

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Ik hoop trouwens wel dat die lantaarns in de update wat meer licht gaan produceren, want je moet wel onnoemelijk veel fakkels plaatsen, wil je een ruimte een beetje goed verlichten
Oh ik had het zonder geluid opgenomen, en met audio swap via youtube een muziekje uitgezocht,

Deze is het:

Real Ale Detective
artiest: Oliver Ledbury
album: ANW1175 - Drama Movies, Espionage
lengte: 3:11
label: Audio Network plc
genre: Moods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07

[video]

idd Epic! ;)

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Sodeknetter!

Ik had op de map via beta.tweakcraft.net al gezien dat er iemand een Griekse tempel aan het bouwen was, maar ik gokte op de tempel van Zeus :P

Extreem gaaf project! En zelfs enige educatieve waarde in een spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:07

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Nee, sterker nog hoe dieper je zit hoe meer fakkels je per m2 nodig hebt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Voor mensen wie iets met cirkels willen bouwen staat hier ook nog een mooi topic.
Ik zie regelmatig het plaatje met die paarse cirkels langskomen, maar ik vond de instructies uit deze post zijn ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021

[video]

Wow, dit moest een enorm werk geweest zijn? hulde man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hey leuk een nieuwe sandbox :P

Ik zeg nieuw omdat ik dit nog niet geprobeerd heb.
Heb de TT doorgelezen (en een hele zooi pagina's hier), maar ik wil nog een aantal bevestigingen en ik heb nog wat vragen voor ik mezelf in de diepte gooi letterlijk.

Is het zo dat je dus zelf je eigen textures kan maken, en deze worden door anderen geladen bij het openen van de game? (incremental update)

En als je de alpha versie aanschaft, en je begint met 'spelen', dan spawn je op een random locatie?
De locatie waar jij je in bevindt, is dat een locatie die alleen voor en van jou is? Of kan een ander zomaar jouw gebouwde spullen 'slopen'?

Hoe groot is de locatie die je tot je beschikking krijgt? En hoe lang duurt het voordat je een redelijke locatie gebouwd hebt? Want ik lees dat je dus moet mijnen voor grondstoffen?

En wat zijn de standaard grondstoffen? Ik lees veel over redstone en diamonds, maar ook over wol etc.
Wat zijn de doelen van deze diverse grondstoffen?

Ik denk dat ik wanneer ik hier mee begin grof veel tijd verlies, dus het moet wel de moeite waard zijn :P

Edit: en hoe zit het met die blueprints, of werkt dat niet in de alpha release (als je gruwelijke gebouwen wilt plaatsen)

En als laatste, is er ook een storage room voor je spullen, of draag je die altijd bij je?

[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 20-10-2010 17:09 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:
Hey leuk een nieuwe sandbox :P

Ik zeg nieuw omdat ik dit nog niet geprobeerd heb.
Heb de TT doorgelezen (en een hele zooi pagina's hier), maar ik wil nog een aantal bevestigingen en ik heb nog wat vragen voor ik mezelf in de diepte gooi letterlijk.

Is het zo dat je dus zelf je eigen textures kan maken, en deze worden door anderen geladen bij het openen van de game? (incremental update)
Met textures heb ik geen ervaring. Je kan zelf textures maken, maar volgens mij zie je ze dan alleen zelf en anderen niet. Maar ik weet dit niet zeker!
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:En als je de alpha versie aanschaft, en je begint met 'spelen', dan spawn je op een random locatie?
De locatie waar jij je in bevindt, is dat een locatie die alleen voor en van jou is? Of kan een ander zomaar jouw gebouwde spullen 'slopen'?
Je kiest voor singleplayer of multiplayer. En elke wereld is uniek en wordt gerenderd als jij rondloopt (ruime straal).

In multiplayer kunnen anderen jou dingen slopen dus hoe erg dit is ligt aan de server (tweakers server schijnt erg goed te zijn met nauwelijks dieven en slopers zeg maar).
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:Hoe groot is de locatie die je tot je beschikking krijgt? En hoe lang duurt het voordat je een redelijke locatie gebouwd hebt? Want ik lees dat je dus moet mijnen voor grondstoffen?
De wereld is letterlijk oneindig groot (10x de oppervlakte van onze aarde wordt gezegd).

Alles is een grondstof, je kan elk blokje slopen en weer neerzetten. Of dit nu zand, steen, hout, glas is maakt niet uit. Je moet mijnen naar erts (ijzer, redstone, goud, kolen, etc). Deze kan je gebruiken voor wapens, gereedschap en meer.

Je heb vrij snel een redelijke schuilplaats, huis, grot gebouwd en dan is het aan jezelf wat je gaat doen.
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:En wat zijn de standaard grondstoffen? Ik lees veel over redstone en diamonds, maar ook over wol etc.
Wat zijn de doelen van deze diverse grondstoffen?

Ik denk dat ik wanneer ik hier mee begin grof veel tijd verlies, dus het moet wel de moeite waard zijn :P
Ik vind het de moeite zeker waard, maar het ligt echt aan jezelf hoe leuk je het vind. Op dit moment is er nog geen echt doel in het spel (behalve de nachten overleven).
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:Edit: en hoe zit het met die blueprints, of werkt dat niet in de alpha release (als je gruwelijke gebouwen wilt plaatsen)
Blueprints zitten volgens mij niet in het spel, maar blueprints worden op forums gebruikt volgens mij.
FragNeck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:06:En als laatste, is er ook een storage room voor je spullen, of draag je die altijd bij je?
Je draagt in het begin het meeste bij je (dat deed ik in ieder geval). Maar ja kan ook kisten bouwen voor je spullen.

Zelf heb ik de meeste ervaring in de singleplayer. Multiplayer nog niet zoveel, daar begin ik na de update van halloween aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
nog meer mensen problemen dat ze minecraft.net niet kunnen berijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

arcanis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:19:
nog meer mensen problemen dat ze minecraft.net niet kunnen berijken?
Kan niet inloggen

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:03
Ik heb het spel net gekocht en nu ligt de server blijkbaar plat. Beetje jammer dat ik niet kan inloggen om het te proberen. Heb tot nu toe alleen nog de free versie gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Zullen we zoiets als dit gaan maken :P YouTube: Building Megaobjects in Minecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Beh was net zo lekker bezig met m`n Golden gate bridge,knalt mc er af. wel weer jammer.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Zometeen een aantal elementen van The Shire uitwerken op de server =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minecraft.net is offline :(

btw wordt het niet es tijd voor een Minecraft deel 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:29

Austin

Uit een boek

Lijkt me niet met de hand gemaakt, dan moet je er toch wel een gruwelijke lange tijd mee bezig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:58:
Minecraft.net is offline :(

btw wordt het niet es tijd voor een Minecraft deel 2 :P
Waarom zullen we haha

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Eindelijk wil ik eens kijken wat het is, werkt de site niet 8)7
Als ik een mirror vind van de free version, dan kan ik geen tools etc. maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 08:29

Austin

Uit een boek

minecraft.net is down because of what I believe is an attack.

I’m not sure exactly what’s going on, but minecraft.net appears to be suffering some kind of attack, and is down at the moment. I’m working on fixing it.
Vandaar dat het zo rustig is op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ja vind het aardig vervelend, log je uit voor de warp-bug en kan je niet meer inloggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Werkt Minecraft wel als je deze vanaf je desktop opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Trouwens, het kan ook komen dat Minecraft eruit ligt door de gigantische hoeveelheid spelers die in wil loggen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
lol, de homesite heeft nu 1 link naar : http://minecraft.net/notch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhuh, en dan het volgende laten gebeuren, zoals is beschreven in het commentaar van de video
Sadly, my hard drive blew and I lost six months of work. The only thing I had was my original framework and It was just too painful to start over. One of the things that was not lost was the deck plans and a nice computer-friendly vector format, converted from the Whitefire plans (Not the Okuda ones). The plans are pretty rough, but workable. One day I need to go through and clean them up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:28:
[...]

Uhuh, en dan het volgende laten gebeuren, zoals is beschreven in het commentaar van de video

[...]
Zie de link niet echt.. mijn hdd crashte een keer door mspaint 8)7

Maare, notch, fix je server eens.. n uurtje is prima maar dit duurt me te lang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compufreak88
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=60704

Een fix voor de NullReferenceExceptions die je soms krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 17-09 17:53
Check zn blog dan... (notch.tumblr.com) Waarschijnlijk gehacked.

edit: hij heeft net geplaatst dat t waarschijnlijk geen hack is :p hij weet nog niet waar t aan ligt.

[ Voor 45% gewijzigd door cpt.skydiver op 20-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compufreak88
Zijn host schijnt down te zijn (singlehop.com)
Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---