[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kan er niet elke dag automatisch een render gegenereerd worden en die automatisch laten uploaden naar beta.tweakcraft.net? Dat zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25
Of elk uur :P Dat lijkt me pas gaaf haha.. Kun je van die diashows maken (Heel veel plaatjes achter elkaar na bijvoorbeeld 1 week) om te showen wat er gebouwd word :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Preddie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 07:54:
Ben opeens mijn buildrights kwijt? Hebben meer mensen daar last van? Gisteravond nog aan mijn plotje gewerkt namelijk...
Grum schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:30:
Zeg, wie gaat de startpost eens een update geven?

Ondertussen draaien we niet op 78.46.73.18, het is geen AMD Phenom X4 en tech admined de server ook niet op't moment.

We draaien nu op: 88.198.41.46 (mc.grum.nl en later mc.tweakcraft.net).

Het is een AMD X2 6000+ met 8GB ram (750mb voor ramdisk en 6750mb voor minecraft). Zie ook: http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/x5/ . Vistu en ik (sjoerdhuininga en Grumm ingame) zijn de serveradmins (rode namen).

We zoeken nog ongeveer 20 mensen die 12 euro (of meer) willen doneren zodat we dit beest voor 6 maanden kunnen draaien. Iedereen die meebetaald zal VIP worden (/tp rechten) en de rest maximaal builders. Pook Vistu voor meer info.

Vanavond fixen we de rechten wanneer we overgaan naar de mysql backend van Hey0 en zoverre lijkt de server zich redelijk staande te houden met ~50 man (de cap is 75 atm)
Vanwege de nieuwe backend moet je je nu dus aanmelden op http://beta.tweakcraft.net/rights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:38:
Of elk uur :P Dat lijkt me pas gaaf haha.. Kun je van die diashows maken (Heel veel plaatjes achter elkaar na bijvoorbeeld 1 week) om te showen wat er gebouwd word :D
Ik zou al blij zijn met 1 keer per dag, maar elk uur is helemaal mooi natuurlijk!

Volgens mij moet het niet eens zo moeilijk te realiseren zijn voor een van de slimmeriken hier :D

P.s. de notitie boven de quick reply zegt dat je nog steeds je buildrights ingame moet aanvragen!

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 01-10-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

We zoeken nog ongeveer 20 mensen die 12 euro (of meer) willen doneren zodat we dit beest voor 6 maanden kunnen draaien. Iedereen die meebetaald zal VIP worden (/tp rechten) en de rest maximaal builders. Pook Vistu voor meer info.
Wat zijn /tp rechten?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 21:16
Zal wel mooi zijn als er elke dag een render gemaakt wordt. Er zal wel een groot deel dan de nacht zijn dat er (bijna) niemand online is. Maar het is echt erg verslavend. Welke tool wordt er gebruikt voor de map op beta.tweakcraft.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EnigmaNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:40:
P.s. de notitie boven de quick reply zegt dat je nog steeds je buildrights ingame moet aanvragen!
Dat kan ik niet aanpassen :X maar dit is niet meer (Ben een week OID niet online geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:43:
[...]

Dat kan ik niet aanpassen :X maar dit is niet meer (Ben een week OID niet online geweest)
Ik weet dat het nu anders is, daarom zei ik het ook :D. Maar jij bent toch mede-auteur? Of kan alleen de hoofd-auteur dit aanpassen?

Ik moet zeggen dat de nieuwe server een stuk beter bevalt. Op de vorige was ik maar heel kort geweest en had ik niet eens bouw rechten maar ik werd daar echt heel vaak uitgegooid vanwege lag enzo, nu veel minder.
Ik heb wel twee keer gehad dat ik vrolijk aan het minen was en ineens alle blokjes die ik had gehakt terug kwamen, het mannetje erin vast kwam te zitten en dat rare kreun geluid ging maken en toen werd ik uit de server gegooit, toen ik terug kwam had ik de gehakte blokken wel gewoon in mn inventory en waren de blokken ook uit de wereld weg 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door EnigmaNL op 01-10-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EnigmaNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:48:
[...]

Ik weet dat het nu anders is, daarom zei ik het ook :D. Maar jij bent toch mede-auteur? Of kan alleen de hoofd-auteur dit aanpassen?
Alleen admins kunnen dat aanpassen.

Ik had dit dan ook aangevraagd bij een admin :)

Edit: Je hoeft dus niet meer toestemming van een mod te krijgen?

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 01-10-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:50:
[...]

Alleen admins kunnen dat aanpassen.

Ik had dit dan ook aangevraagd bij een admin :)

Edit: Je hoeft dus niet meer toestemming van een mod te krijgen?
Voor bouwrechten bedoel je? Die krijg je nu via beta.tweakcraft.net en dan moet er iemand voor je vouchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 09:59
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:38:
Oew, een minecraft-timelapse _/-\o_

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Wie wil er voor mij vouchen? :P
Nee hoor, ik moet uberhaupt nog eerst eens op die nieuwe server inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 20-09 08:41
iBasch schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:39:
[...]

[...]

Vanwege de nieuwe backend moet je je nu dus aanmelden op http://beta.tweakcraft.net/rights
Weeral build-rechten aanvragen, waarom toch?
Hoe moeilijk is het nou om de bestaande build-rechten gewoon over te nemen? Conversie van een text-bestandje naar een tabel in MySQL kan toch simpel. Desnoods wil ik dat wel even converteren. Gewoon een beetje rekening houden met de bestaande community lijkt me toch niet te veel gevraagd?
Het lijkt mij namelijk alsof er onnodig veel obstakels worden opgeworpen voor de mensen die willen blijven spelen en dat is toch jammer.

Natuurlijk is het wel super dat er zo snel voor een server gezorgd werd en ook snel werd overgenomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Otherside1982 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Weeral build-rechten aanvragen, waarom toch?
Hoe moeilijk is het nou om de bestaande build-rechten gewoon over te nemen? Conversie van een text-bestandje naar een tabel in MySQL kan toch simpel. Desnoods wil ik dat wel even converteren. Gewoon een beetje rekening houden met de bestaande community lijkt me toch niet te veel gevraagd?
Daar gaat het in weze niet om. Het gaat erom dat we de userbase even willen schiften zodat er mogelijke griefers niet in komen

En zo moeilijk is het ook niet om even naar die site te gaan en 2 veldjes in te vullen. Je wordt meestal al binnen een kwartier geaccepteerd.

[ Voor 27% gewijzigd door Flowmo op 01-10-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
We hebben onze eigen server... Na een paar dagen is dit het resultaat.

http://imgur.com/a/W2fXQ/bax_minecraft_world

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Laatst online: 18-09 15:17
Flowmo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

Daar gaat het in weze niet om. Het gaat erom dat we de userbase even willen schiften zodat er mogelijke griefers niet in komen

En zo moeilijk is het ook niet om even naar die site te gaan en 2 veldjes in te vullen. Je wordt meestal al binnen een kwartier geaccepteerd.
Inderdaad, we doen echt onze best om de server zo leuk mogelijk te houden. Gezien de gigantische hoeveelheid tijd die we er al in hebben gestoken, lijkt het me niet heel veel moeite je daar even op aan te melden.
Conversie was misschien mogelijk geweest, maar nu hebben we onderlinge relaties; we weten dus hoe mensen op de server komen, en kunnen op die manier ook beter beleid voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Van nieuwe mensen zul je het weten inderdaad, maar van de "oude" leden zoals ik zou je het toch niet weten?
Ik ben bv maar at random gejoined na een paar dagen SP
(na dat free wekend gedaan was en je dus mét auth online kon)

Al ben ik nu wel al bekend op de server :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 07:09:
[...]

Man, ik knipper nog even met mijn ogen en het staat er al. :P
Had je nog wat aan mijn muren? Of moesten die weg. Was al begonnen uiteraard aan de linker kant.
Heb ook wel iets uitgegraven en een beetje de uitlijning gemaakt, maar wat de anderen hebben gedaan is echt super veel werk.
Deels staan gelaten de ingang zit aan de rechterkant van de falcon moet nog worden gemaakt.

Zoiezo kan er nog genoeg worden geholpen er moet nog een,dak layout komen,de onderkant moet nog rond ,2x een turret 1 onder en 1 boven, de beroemde blauwe verlichting en de ingang.

Zal zondag ff kijken wat ik hiervan alvast kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
Wat is dit nou weer, moet ik opeens nieuwe rechten aanvragen?
Nooit in andermans kisten geweest, nooit gegriefd, ook veel geungriefed en zo wordt ik beloond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Scripted schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:48:
Nooit in andermans kisten geweest, nooit gegriefd, ook veel geungriefed en zo wordt ik beloond?
Even het topic lezen, er is een andere reden voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Scripted schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:48:
Als je nou eerst eens even leest, en dan gaat blaten.
We hebben een nieuwe dedicated server, met een sql backend. Gewoon op beta.tweakcraft.net/rights invullen, en je hebt binnen de kortste keren je rights weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
@scripted, een beetje meedenken met de tweakers die veel werk verzetten om servers op te zetten is niet te veel gevraagd hoor.

Ik zal van het weekend wat geld overschrijven naar mijn paypal account om mee te helpen aan de financiering van de server, mooi werk mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41
Deze heb ik hier volgens mij nog niet voorbij zien komen:

One man's 1:1 digital replica of the Enterprise, interiors included. Dat is nog eens andere koek dan de Falcon ;)

Minecraft Enterprise

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@posttoast, het schijnt dat er een programma gebruikt is om de blokken automatisch te generen.
Niettemin, mooi werk natuurlijk want er is wel een vorm van een blueprint gebruikt om het te kunnen generen.

De falcon is met beperkte middelen gemaakt en deze Enterprise is in classic gegenereerd, al blijft het een leuk stukje werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 09:41
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik probeer jullie noeste arbeid hier niet af te kraken (sterker: ik zie mezelf het geduld er nog niet voor hebben), maar was hier wel verbaasd over.

Beetje jammer dat hij dit wellicht heeft laten genereren. Aan de andere kant: hoe lang zou je wel niet bezig zijn als je het met de hand doet?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 20-09 08:41
vistu schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Inderdaad, we doen echt onze best om de server zo leuk mogelijk te houden. Gezien de gigantische hoeveelheid tijd die we er al in hebben gestoken, lijkt het me niet heel veel moeite je daar even op aan te melden.
Conversie was misschien mogelijk geweest, maar nu hebben we onderlinge relaties; we weten dus hoe mensen op de server komen, en kunnen op die manier ook beter beleid voeren.
Jullie doen inderdaad goed werk met de server. Maar ik mis toch een beetje communicatie in dit topic, het had beter geweest om hier aan te kondigen dat mensen vanaf dat moment rechten moeten aanvragen via de site en met een beetje uitleg erbij. Dat zou toch een deel reacties vermeden hebben (bvb die van Scripted)

Er wordt veel gediscussieerd op IRC, vermoed ik. Het zou handig zijn als er na de IRC discussie hier even gepost wordt wat er is beslist, zodat mensen die de discussie gemist hebben ook op de hoogte zijn en eventueel nog opmerkingen kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
posttoast schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:01:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik probeer jullie noeste arbeid hier niet af te kraken (sterker: ik zie mezelf het geduld er nog niet voor hebben), maar was hier wel verbaasd over.

Beetje jammer dat hij dit wellicht heeft laten genereren. Aan de andere kant: hoe lang zou je wel niet bezig zijn als je het met de hand doet?
Aangezien het allemaal op ware grootte gemaakt is (karakter is 1,7m lang / blokken iets van 1 meter x 1 meter) zou hij de maand leuk kunnen vullen. Meer dan een fulltime job zal hij wel nodig hebben om het handmatig te doen.
Het tekenen van de blauwdruk zal ook wel een rotwerk zijn geweest hoor dus vind wel dat hij wat respect ermee heeft verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Otherside1982 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:13:Jullie doen inderdaad goed werk met de server. Maar ik mis toch een beetje communicatie in dit topic, het had beter geweest om hier aan te kondigen dat mensen vanaf dat moment rechten moeten aanvragen via de site en met een beetje uitleg erbij. Dat zou toch een deel reacties vermeden hebben (bvb die van Scripted)
Er IS in dit topic over gecommuniceerd, EN op IRC EN in-game. In plaats van dat je (niet jij, maar mensen in het algemeen) meteen beginnen te zeuren over het opnieuw aanvragen van buildrights kunnen ze ook een beetje geduld hebben. Ik vind de reacties die gister ook in-game af en toe gegeven werden ("wat is dit voorn' onzin" en dat soort teksten) gewoon triest. Wat mij betreft krijgen mensen die niet een beetje respect op kunnen brengen voor al het werk dat Vistu geleverd heeft gewoon helemaal geen buildrechten meer. Hij is er superdruk mee geweest!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Otherside1982 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Jullie doen inderdaad goed werk met de server. Maar ik mis toch een beetje communicatie in dit topic, het had beter geweest om hier aan te kondigen dat mensen vanaf dat moment rechten moeten aanvragen via de site en met een beetje uitleg erbij. Dat zou toch een deel reacties vermeden hebben (bvb die van Scripted)

Er wordt veel gediscussieerd op IRC, vermoed ik. Het zou handig zijn als er na de IRC discussie hier even gepost wordt wat er is beslist, zodat mensen die de discussie gemist hebben ook op de hoogte zijn en eventueel nog opmerkingen kunnen geven.
Ja, daar zit dan nog wel wat in, onze communicatie kan beter. Grootste deel wordt in-game en via IRC afgehandeld. De komende tijd zal ik ook hier meer posten over de plannen die er zijn. Zo zijn er nog een aantal leuke dingen die de komende tijd zullen worden toegevoegd om meer controle te hebben als speler, en om grieving nog verder tegen te gaan.
Daarnaast kan ik alvast vertellen dat er vanuit de community ontzettend veel en snel is gedoneerd. We hebben reeds 30 donateurs, en hebben hiermee genoeg geld voor 6 maanden hosting.
We hebben dus ook een donatiestop ingevoerd; tot spijt van toch wel wat mensen die ook graag willen doneren.
Op het moment zijn we opties aan het bespreken, waar we het geld voor kunnen gebruiken, het is namelijk niet ons doel er zelf iets aan over te houden :). Verdere server upgrades zijn helaas geen optie; we zijn CPU capped, en dat op mhz, meer cores worden namelijk niet gebruikt. SSD heeft ook geen nut; we draaien al vanaf ramdisk.

Het vouch systeem wordt komende tijd verder verbeterd; op het moment dat iemand voor je moet vouchen, kan diegene op de site aangeven dat hij inderdaad voor je vouched. We koppelen ingame accounts aan site accounts door je te vragen naar een bepaalde locatie te gaan; op dat moment kan je zelf een wachtwoord aanmaken waarmee je op de site kunt.
Van daaruit kan je zelf je rechten beheren (schakelen tussen builder/niet builder/vip (mits je vip bent;)), vouchen voor anderen, en binnenkort ook protected areas beheren.

Meer updates binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
vistu schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:22:
Het vouch systeem wordt komende tijd verder verbeterd; op het moment dat iemand voor je moet vouchen, kan diegene op de site aangeven dat hij inderdaad voor je vouched. We koppelen ingame accounts aan site accounts door je te vragen naar een bepaalde locatie te gaan; op dat moment kan je zelf een wachtwoord aanmaken waarmee je op de site kunt.
Van daaruit kan je zelf je rechten beheren (schakelen tussen builder/niet builder/vip (mits je vip bent;)), vouchen voor anderen, en binnenkort ook protected areas beheren.
Denk dat het ook een goed idee is dat je bij het aanmelden je GoT account opgeeft. Dan hadden jullie in het geval van die griefer onder mijn naam kunnen zien dat er helemaal geen Hydra in-game rondloopt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Het zou zoals ik ingame al zei leuk zijn als je als VIP (dus non-mods) ook een "/setday" zou kunnen doen.

Dus geen /time, maar een gewone /setday of /setmorning ofzo.

Zodat je niet gaat liggen flikkren met de zon als VIP's het niet eens zijn :p.

EDIT: @ Hydra, inderdaag een goed idee!
(mag dan wel leeg gelaten worden indien je geen GoT account hebt dan)

[ Voor 18% gewijzigd door GuntherDW op 01-10-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/2912/deel1m.png

Zo 1 cabine toegevoegd op de onderkant.

Enterprise zeker netjes gedaan, maar goed de falcon is nu al veel groter als de orginele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Hydra schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:26:
[...]

Denk dat het ook een goed idee is dat je bij het aanmelden je GoT account opgeeft. Dan hadden jullie in het geval van die griefer onder mijn naam kunnen zien dat er helemaal geen Hydra in-game rondloopt bijvoorbeeld.
Ja, maar dat heeft pas zin als we dat kunnen controleren. Het hele idee is juist dat het automated gaat, je laat vouchen door iemand die je kent, en hij geeft jou de rechten door te zeggen dat hij jou inderdaad vertrouwt.
Tweakers account kan ik wel vragen, maar zou niet weten hoe te checken of je account valid is; wie zegt dat ik niet simpelweg een andere account van een random tweaker in kan vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Vistu: hadden jullie verder nog hulp nodig met de website? Zie dat het allemaal wel lukt, maar er werd ook gesproken over een design e.d. Nu ben ik geen designer, maar een frontend developer en ben bereid om dan een evt design om te zetten naar html/css/js/whatever.

Als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Grave,

Ik vind het er nog steeds super uit zien.
Wellicht handig om alvast de poten te maken?
Daarnaast ga ik ook eens kijken hoe dat zit met die loopplank aan de zijkant.
Volgens mij komt die aan die zijde die ik al begonnen was.
Iets voor de buitenkant nog. en er zitten hydraulische (zo lijkt het) balken aan het uiteinde naar boven toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Niemand nog het idee gehad om deze te maken?

Afbeeldingslocatie: http://www.citypictures.net/data/media/14/dubai_hotel_2.jpg

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Xenomorphh schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:39:

[afbeelding]
Jij? :)

Is wel een leuk project inderdaad, alleen zouden we daarvoor moeten wachten tot de biomes er zijn met sneeuw e.d. voor witte blocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

[afbeelding]
Als jij het bouwplan uittekent kan ik wel meehelpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik ben er inderdaad wel mee bezig maar wel in mijn SP :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
GuntherDW schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:27:
EDIT: @ Hydra, inderdaag een goed idee!
(mag dan wel leeg gelaten worden indien je geen GoT account hebt dan)
Ik dacht dat het een server voor GoTers was. Ik denk niet dat we het aan 'iedereen' open willen stellen, dan is de kans op grievers groter. IMHO.
vistu schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:28:
Ja, maar dat heeft pas zin als we dat kunnen controleren. Het hele idee is juist dat het automated gaat, je laat vouchen door iemand die je kent, en hij geeft jou de rechten door te zeggen dat hij jou inderdaad vertrouwt.
Tweakers account kan ik wel vragen, maar zou niet weten hoe te checken of je account valid is; wie zegt dat ik niet simpelweg een andere account van een random tweaker in kan vullen?
Sowieso denk ik dat we moeten oppassen met "vouchen", want zoals gister bewezen werd was er iemand die met mijn GoT naam inlogde en gewoon bouwrechten kreeg. Ik weet zo ook geen automatische waterdichte manier, maar hoe dan ook is zo'n lijst met GoT namen wel handig, dan hoeft die in de OP ook niet meer geupdate te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Hydra schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:59:
[...]

Ik dacht dat het een server voor GoTers was. Ik denk niet dat we het aan 'iedereen' open willen stellen, dan is de kans op grievers groter. IMHO.

[...]

Sowieso denk ik dat we moeten oppassen met "vouchen", want zoals gister bewezen werd was er iemand die met mijn GoT naam inlogde en gewoon bouwrechten kreeg. Ik weet zo ook geen automatische waterdichte manier, maar hoe dan ook is zo'n lijst met GoT namen wel handig, dan hoeft die in de OP ook niet meer geupdate te worden.
Dat inloggen (account spoofing) lag aan een config fout bij ons, dat is nu niet meer mogelijk. Vouchen werkt prima, als jij een griever vouched, mag jij uitleggen waarom je gevouched hebt. Bevalt je uitleg niet; ban :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 15:37

KoudeAardbei

Moderator

krijg steeds 'End of stream' , what can I do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
KoudeAardbei schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:14:
krijg steeds 'End of stream' , what can I do?
tc.grum.nl gebruiken, mc.tweakcraft.net is nog niet geforward naar de nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Jawel x), vond het alleen iets teveel van het goede als 1e projectje.

Had ook al nagedacht over een palm-eiland. Kan er ook leuk uitzien op render.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

Jawel x), vond het alleen iets teveel van het goede als 1e projectje.

Had ook al nagedacht over een palm-eiland. Kan er ook leuk uitzien op render.
Palm eiland lijkt mij wel leuk:) moeten we wel een goede schaal maken anders zie je het nog niet:(:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:32:
@Grave,

Ik vind het er nog steeds super uit zien.
Wellicht handig om alvast de poten te maken?
Daarnaast ga ik ook eens kijken hoe dat zit met die loopplank aan de zijkant.
Volgens mij komt die aan die zijde die ik al begonnen was.
Iets voor de buitenkant nog. en er zitten hydraulische (zo lijkt het) balken aan het uiteinde naar boven toe.
thx:

Heb nu 1 poot klaar

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/6611/naamloos2yj.png

Nadeel dat het nu extra 4 diep moet en behoorlijk wat terrein.

Nee prima kijk maar ff hoe meer eraan werken hoe mooier het resultaat :)

Edit zie dat ik hem nog 1 moet opschuiven 8)7 naja weer wat te doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

thx:

Heb nu 1 poot klaar

[afbeelding]

Nadeel dat het nu extra 4 diep moet en behoorlijk wat terrein.

Nee prima kijk maar ff hoe meer eraan werken hoe mooier het resultaat :)
Erg vet! :) gedaan. Ik ben nog steeds bezig met me burcht en die word toch behoorlijk groot al op het moment. Maar goed vermaak me er nog steeds prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Aangezien op IRC niemand mij antwoord geeft...

Ik krijg het niet voor elkaar om met de server te verbinden, is er iets met de server mis of zit hij vol ofzo?
Ik probeer zowel via 88.198.41.46 als mc.grum.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapenootjes schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:43:
Aangezien op IRC niemand mij antwoord geeft...

Ik krijg het niet voor elkaar om met de server te verbinden, is er iets met de server mis of zit hij vol ofzo?
Ik probeer zowel via 88.198.41.46 als mc.grum.nl.
wat voor foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik kreeg een minuut of 10 lang "took too long to log in" of iets dergelijks, maar het werkt weer sinds net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 13:00

Metzie

Nyaano !

Ik heb een aantal dagen niet gespeeld op de oude server en ik zie inmiddels in dit topic dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd op de server zoals het registeren van een gebruikersnaam.

Ik heb even gekeken en ik moet nu iemand opgeven dit voor mij kan vouchen. Echter heb ik op de oude server voornamelijk zelfstandig aan mijn eigen projectjes gewerkt en niet samengewerkt met anderen. Wie moet ik dan opgeven als mijn "vouch"?

Ik heb wel enig contact gehad met LordHades and Mr_volt, maar ik weet niet of zij al her-registeerd zijn op de nieuwe server.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Hetzelfde voor mij trouwens, ik moet nog geaccepteerd (Vouchen?) worden op de nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:05:
Hetzelfde voor mij trouwens, ik moet nog geaccepteerd (Vouchen?) worden op de nieuwe server.
Als het kan wil ik wel vouchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:05:
Vandaar dat ik ook niet geaccepteerd kon worden, want ik wou jouw ingame naam gebruiken. :P

Degene die mij eerst bouwrechten had gegeven weet ik de ingame naam niet meer van.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Ik denk dat het vouchen zijn waarde heel erg aan het verliezen is.
Op dit moment zijn tweakers elkaar aan het vouchen om maar naar binnen te kunnen gaan zonder dat ze elkaar kennen. Hoe moet je voor iemand vouchen die je niet persoonlijk kent en alleen van de online gemeenschap kent?

Het wordt nog leuker als dadelijk blijkt dat iemand heeft lopen griefen en degene die hem gevouched (is dat wel een woord?) ineens een bericht krijgt dat hij het kan gaan uitleggen, maar geen idee wie of wat diegene daadwerkelijk is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Andiaen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:27:
Op dit moment zijn tweakers elkaar aan het vouchen om maar naar binnen te kunnen gaan zonder dat ze elkaar kennen. Hoe moet je voor iemand vouchen die je niet persoonlijk kent en alleen van de online gemeenschap kent?

Het wordt nog leuker als dadelijk blijkt dat iemand heeft lopen griefen en degene die hem gevouched (is dat wel een woord?) ineens een bericht krijgt dat hij het kan gaan uitleggen, maar geen idee wie of wat diegene daadwerkelijk is.....
De meeste mensen in de TS zijn gewoon te vertrouwen, tevens was ik admin voordat de server overging naar een nieuwe host. Maar sowieso denk ik dat de kans dat tweakers elkaar echt kennen niet super groot is..

Edit: Eerlijkgezegt lijkt mij de oude manier toch beter... Gewoon bouwrechten krijgen van een admin (en-of VIP?) en als deze persoon daar misbruik van maakt word hij zonder pardon gekicked of zelfs banned (Blacklised) .

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 01-10-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Andiaen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:27:

Als je alleen maar voor mensen kunt vouchen die je persoonlijk kent houd het snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als het goed is mag je ook een Admin vragen. Dat staat op die pagina.

Ik vraag het gewoon aan Grave :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nee je mag het niet meer aan een admin vragen, moet via de beta.tweakcraft.net pagina, het bericht onderaan moet nog aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Je blijft toch altijd het probleem houden dat je niet zeker weet of iemand erop komt om te slopen of om te bouwen...

We willen dat er mensen op komen vanuit GoT gezien. Ook Gotters kunnen slopen. Hoe moeilijk is het om te registreren om vervolgens te slopen? Dat maakt dus de kans groter dat als iemand nieuw is op GoT hij kan gaan grieven, omdat hij puur op de server wil komen om lomp te gaan doen...

Ofwel, geef aan op de server wie je bent op GoT aan een modje, die controleert dit (je moet minimaal wel 1 keer hebben gereageerd op het forum) Of (nog veel beter) zet je minecraft-naam in je GoT-profiel, dan weet je het 100% zeker.... na acceptatie kan degene het weer uit z'n profiel halen o.i.d.
Krijg je alleen mensen die op GoT een account hebben. Vervolgens is sowieso goed optreden altijd noodzakelijk als iemand aan het klooien gaat

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 01-10-2010 14:53 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Preddie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:52:
Je blijft toch altijd het probleem houden dat je niet zeker weet of iemand erop komt om te slopen of om te bouwen...

We willen dat er mensen op komen vanuit GoT gezien. Ook Gotters kunnen slopen. Hoe moeilijk is het om te registreren om vervolgens te slopen? Dat maakt dus de kans groter dat als iemand nieuw is op GoT hij kan gaan grieven, omdat hij puur op de server wil komen om lomp te gaan doen...

Ofwel, geef aan op de server wie je bent op GoT aan een modje, die controleert dit (je moet minimaal wel 1 keer hebben gereageerd op het forum) Of (nog veel beter) zet je minecraft-naam in je GoT-profiel, dan weet je het 100% zeker.... na acceptatie kan degene het weer uit z'n profiel halen o.i.d.
Krijg je alleen mensen die op GoT een account hebben. Vervolgens is sowieso goed optreden altijd noodzakelijk als iemand aan het klooien gaat
Wat dacht je anders van een beetje het HK idee? Minimaal XX posts, en minimaal XX maanden geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Wat dacht je anders van een beetje het HK idee? Minimaal XX posts, en minimaal XX maanden geregistreerd?
Dat betekend nog steeds niet dat iemand te vertrouwen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 08:47
[...]

Dan hoop ik niet dat mijn account weer stopgezet wordt :P (geen HK-access en ik post veel te weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
True, maar dat houdt wel de willkeurige griefers uit de server, net als die gozer van Fok! van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
Chillosophy schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Dan hoop ik niet dat mijn account weer stopgezet wordt :P (geen HK-access en ik post veel te weinig)
Same here, Alleen als V&A feedback telt dan is die van mij 5:)
Post eigenlijk alleen in dit topic of af en toe als ik een probleem zie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EnigmaNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Dat betekend nog steeds niet dat iemand te vertrouwen is :(
Weet ik, maar op die manier krijgen we geen leden welke alleen maar geregistreerd zijn om te gaan griefen op de server :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Nee maar wanneer weet je wel of iemand te vertrouwen is?
Als iemand kwaad wil doen ze dat toch wel.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:45
Welke mods worden er voor de server gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Ik denk dat het beste gewerkt kan worden met een blacklist ipv een whitelist.
Wanneer iemand gepakt wordt wanneer hij/zij iets sloopt, kan je die persoon bannen.

Bedenk wel dat iemand moeite moet doen (account aanmaken op tweakers / registreren op de site / aanmelden bij een admin voor bouwrechten) alleen om vervolgens iets te gaan slopen...
Ok, het zijn niet veel handelingen maar het aantal handelingen legt de drempel wel hoger.

Ik denk dat je griefing nooit helemaal buiten zult houden, dat is iets wat blijft. Daarentegen kunnen we er wel, als GoT community samen, leuke dingen opzetten en weinig aandacht besteden aan degene die alleen maar even snel dingen komen slopen.

Wanneer er geen aandacht aan besteedt wordt zal het vanzelf minder worden. Kleine kinderen zul je toch altijd blijven houden :)

PS Beetje jammer dat de VIP plaatsen al vol zijn, al is het goed om te horen dat er zoveel animo is.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 21:16
Chillosophy schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Dan ben je niet de enigste :D.

Lijk me wel verstandig nu met de nieuwe server en de manier van rechten bemachtigen een nieuw topic te gebruiken als het mag. Dan is het voor nieuwe lezers ook hoe het gaat.
Vroeger was het al zo als de 80ste pagina bereikt was dat er een nieuw topic gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
Calamor schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Dan ben je niet de enigste :D.

Lijk me wel verstandig nu met de nieuwe server en de manier van rechten bemachtigen een nieuw topic te gebruiken als het mag. Dan is het voor nieuwe lezers ook hoe het gaat.
Vroeger was het al zo als de 80ste pagina bereikt was dat er een nieuw topic gestart.
Ik denk dat als we de 100 pagina's hebben bereikt we ongeveer een Deel 2 kunnen verwachten(hoop ik)
Alle info die nodig is kan dan in de TS worden gezet en eventuele belangrijke mededelingen kunnen boven het reactieveld worden gezet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
ik probeer in de minecraft tweakers.net server te komen, maar die laat me er niet in. Ik kan ook de poort niet vinden, wat is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
mc.grum.nl
daarmee kan je inloggen:)
Of het IP-adres wat in de TS staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij registreren op de nieuwe server svp? Ingame ook gewoon Randal258, Phrizbee of Redmar007 vouchen wel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Preddie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:52:

We willen dat er mensen op komen vanuit GoT gezien. Ook Gotters kunnen slopen. Hoe moeilijk is het om te registreren om vervolgens te slopen?
Punt is natuurlijjk ook dat je extra voorzichtig bent met mensen die nieuw op GoT zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:25:
Kan iemand mij registreren op de nieuwe server svp? Ingame ook gewoon Randal258, Phrizbee of Redmar007 vouchen wel voor mij.
http://beta.tweakcraft.net/rights

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 01-10-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Metzie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:00:
Ik heb een aantal dagen niet gespeeld op de oude server en ik zie inmiddels in dit topic dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd op de server zoals het registeren van een gebruikersnaam.

Ik heb even gekeken en ik moet nu iemand opgeven dit voor mij kan vouchen. Echter heb ik op de oude server voornamelijk zelfstandig aan mijn eigen projectjes gewerkt en niet samengewerkt met anderen. Wie moet ik dan opgeven als mijn "vouch"?

Ik heb wel enig contact gehad met LordHades and Mr_volt, maar ik weet niet of zij al her-registeerd zijn op de nieuwe server.
Ik vouche wel voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
En jij denkt dat er geen griefers in de HK zitten? Doorlees maar eens het drawball topic, het zou me niet verbazen mochten onze huidige griefers ook HK'ers zijn. Dat los van het feit dat het waanzinnig veel tijd kost om iedereen te gaan screenen en er voldoende mensen op de server zitten die amper/geen posts op GoT hebben, maar gewoon vrienden van GOTers zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Boeboe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

En jij denkt dat er geen griefers in de HK zitten? Doorlees maar eens het drawball topic, het zou me niet verbazen mochten onze huidige griefers ook HK'ers zijn. Dat los van het feit dat het waanzinnig veel tijd kost om iedereen te gaan screenen en er voldoende mensen op de server zitten die amper/geen posts op GoT hebben, maar gewoon vrienden van GOTers zijn ;)
Daarom zij ik (en anderen) ook dat het beste systeem het oude was.. ALs iemand betrapt word op griefen word hij gewoon blacklisted (banned).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/4428/falconsmallfill.png

Mutaahh anders kan je wel vast aan de ingang beginnen.

is 6 bij 22 en moet geleidelijk 13 naar beneden.

Anderen die mee willen helpen er moeten nog genoeg gegraven worden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
D4NG3R NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:32:
[...]

Daarom zij ik (en anderen) ook dat het beste systeem het oude was.. ALs iemand betrapt word op griefen word hij gewoon blacklisted (banned).
Toch zit hier wel degelijk een - goed - idee achter. Inderdaad is het op moment nog wat chaotisch, maar dat is vrij logisch ivm een grote groep mensen die rechten hadden, en ze nu kwijt zijn.
Als dat eenmaal gestabiliseerd is, is het veel logischer om al vouchend te werken, dan de hele tijd admins lastig te vallen voor rights. Sowieso werkt het in de chat niet, je hebt te weinig regels, en ik heb lang niet altijd tijd (of zin) om op de cli rights toe te kennen.
De enige manier om het voor ons beheer te houden is door het op deze manier te doen. Ik zal nog een optie tot invullen van een email adres neerzetten, zodat we je kunnen contacteren als we vragen hebben (of er niemand vouched).
Een koppeling met je tweakers account komt er pas als dat a) geautomatiseerd kan worden, en b) ik kan vaststellen dat je bent wie je zegt te zijn.

Natuurlijk is het niet zo dat als je nu vouched voor iemand, en hij grieved, dat jij een ban krijgt. Wel zijn wij dan benieuwd waarom je gevouched hebt. Zie het als een vorm van sociale controle, en een extra barriere om te grieven (je moet namelijk nog een extra stap doen; meer werk is meer afschrikken).

Voor de mensen die niemand in-game kennen, je kunt nog steeds keurig aanmelden en rondlopen op de server. Chat gezellig mee, en er is binnen no-time iemand die voor je vouched, dat zal echt geen probleem zijn. Mooi meegenomen is dat je dus meteen wat integratie hebt, een simpele chat geeft meestal wel een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Zou je dat alsjeblieft dat ook voor mij zijn? O-)
Nee, zo ben ik meestal niet, maar helaas moet het wel.

Degene die ik als vouche wil, zijn zelf niet eens geregistreerd. Daarbij was ik al bezig met mijn cottage en ga ik meehelpen met het middeleeuws dorp.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Larrs schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Zou je dat alsjeblieft dat ook voor mij zijn? O-)
Nee, zo ben ik meestal niet, maar helaas moet het wel.

Degene die ik als vouche wil, zijn zelf niet eens geregistreerd. Daarbij was ik al bezig met mijn cottage en ga ik meehelpen met het middeleeuws dorp.
Zoals gezegd; eventjes inloggen, en je hebt zo iemand die voor je vouched (wil ik ook wel doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
vistu schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

Toch zit hier wel degelijk een - goed - idee achter. Inderdaad is het op moment nog wat chaotisch, maar dat is vrij logisch ivm een grote groep mensen die rechten hadden, en ze nu kwijt zijn.
Als dat eenmaal gestabiliseerd is, is het veel logischer om al vouchend te werken, dan de hele tijd admins lastig te vallen voor rights. Sowieso werkt het in de chat niet, je hebt te weinig regels, en ik heb lang niet altijd tijd (of zin) om op de cli rights toe te kennen.
De enige manier om het voor ons beheer te houden is door het op deze manier te doen. Ik zal nog een optie tot invullen van een email adres neerzetten, zodat we je kunnen contacteren als we vragen hebben (of er niemand vouched).
Een koppeling met je tweakers account komt er pas als dat a) geautomatiseerd kan worden, en b) ik kan vaststellen dat je bent wie je zegt te zijn.

Natuurlijk is het niet zo dat als je nu vouched voor iemand, en hij grieved, dat jij een ban krijgt. Wel zijn wij dan benieuwd waarom je gevouched hebt. Zie het als een vorm van sociale controle, en een extra barriere om te grieven (je moet namelijk nog een extra stap doen; meer werk is meer afschrikken).

Voor de mensen die niemand in-game kennen, je kunt nog steeds keurig aanmelden en rondlopen op de server. Chat gezellig mee, en er is binnen no-time iemand die voor je vouched, dat zal echt geen probleem zijn. Mooi meegenomen is dat je dus meteen wat integratie hebt, een simpele chat geeft meestal wel een idee.
Kun je anders geen email verificatie doen? Naar hetzelfde mail adres als iemands tweakers account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
vistu schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:50:
[...]

Zoals gezegd; eventjes inloggen, en je hebt zo iemand die voor je vouched (wil ik ook wel doen).
Ben net wel even ingelogd geweest, maar niemand antwoordde terug. En nu is schijnbaar de server down. :P

Maar als jij dat wilt doen, dan ben ik je zeer dankbaar. :)

Cookie_NL is mijn ingame naam.

[update]
Waarschijnlijk al geregeld. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mystic_Jack op 01-10-2010 16:44 . Reden: update toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Nu online

Tweakmaze

Gebouwd door Zulake & Zyliax. Ontwerp door Zyliax. Poging wagen? /warp maze

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_nT3AzyIz5pk/TKXuKIKAPgI/AAAAAAAAAC0/SkFGoRQov1E/Maze01th.png
Overzicht van het doolhof

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_nT3AzyIz5pk/TKXuKjV087I/AAAAAAAAAC8/qztEt1ZpZ7U/Maze02th.png
Tja, wat nu?

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_nT3AzyIz5pk/TKXuN06g4yI/AAAAAAAAADI/T-jeglJArj4/Maze03th.png
Oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Nice! Nou nog eentje helemaal van glas. Dat is pas verwarrend volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Lukin schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:27:
[...]

Nice! Nou nog eentje helemaal van glas. Dat is pas verwarren volgens mij :)
Idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Gaaf gemaakt IBasch! Die ga ik binnenkort eens doorlopen!

Helemaal van glas en dan in de lucht is inderdaad een leuk idee.
Mocht je zoiets in de lucht maken dan zou je enkele gaten in de vloer kunnen laten waarna de speler opnieuw kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:12

Kettrick

Rantmeister!

Vergeet de hall of fame ook niet aan het einde, zodat iedereen een bordje kan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44

[afbeelding]
Deze zou ook wel nice zijn :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kom er niet in for some reason..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 09:59
Leuk gedaan Zulake & Zyliax, maar ik vraag me af of ik de discipline kan bewaren om niet in de muren te gaan hakken, ik word nogal snel claustrofobisch :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Thomasthomas schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:41:
Ik kom er niet in for some reason..
Gebruik je de juiste server? (tc.grum.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien van het weekend ook maar weer eens een kijkje nemen. Ik zal daar wel vragen of iemand kan vouchen voor me.
ook lijkt het me leuk om mee te werken aan het middeleeuws dorpje of plottest, is daar iemand voor die ik moet aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

[...]

En eentje helemaal van Lava voor de echte die-hards :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52
[...]

Er is een kleine glas versie, de entree naar mijn huisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 14-08 16:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Er is een kleine glas versie, de entree naar mijn huisje.
En die is behoorlijk lastig zeg.
Pagina: 1 ... 24 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---