Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

W84 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:41:
Ik heb nu sinds dinsdag de 4180 en ik kan niet anders zeggen dat dit toch wel een van de mooiste notebooks is die ik heb gehad en op de markt heb gezien. Moet wel zeggen dat de kleur van het aluminium bij bepaald lichtinval een beetje een roze/bruine gloed lijkt te hebben, maar goed is niet heel boeiend. Verder viel me op dat het systeem heeeeeeeel erg snel en stabiel is. Je hebt nog niet ergens op geklikt en het is al geopend of geladen. Wat voor mij wel een heel groot nadeel is, is de touchpad en dan heb ik het over het scrollen. Scrollen moet met 2 vingers, maar bij mij werkt dat voor geen meter. Ligt dit aan mij? Verder vind ik de knoppen van de touchpad ook een beetje tegenvallen. Die moet je erg hard indrukken.
Touchpad is ruk. Ik kan nog niet wennen aan dat scrollen met 2 vingers. De knoppen zijn deels ook gevoelig. Als je dan op een knop drukt en je vinger verschuift iets dan klik je mis. Snap niet hoe ze dit prutding er ooit in hebben kunnen bouwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:54
ManiacsHouse schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:05:
[...]

Touchpad is ruk. Ik kan nog niet wennen aan dat scrollen met 2 vingers. De knoppen zijn deels ook gevoelig. Als je dan op een knop drukt en je vinger verschuift iets dan klik je mis. Snap niet hoe ze dit prutding er ooit in hebben kunnen bouwen :?
Je moet inderdaad die knoppen onderaan het touchpad niet gebruiken.

De 2-finger-scroll werkte bij mij eerst ook slecht. Het duurde te lang voordat het systeem doorhad dat ik wilde scrollen. Dit probleem verdween echter nadat Windows 7 opnieuw heb geinstalleerd (ivm een SSD) en ik de nieuwste 'Synaptics Pointing Device' drivers had geinstalleerd. Het 2-vinger-scrollen werkt nu juist heel snappy.
Ik had zelf het idee dat dit andere drivers waren dan die er al op stonden (door ander menuutje, etc). Het zou dus kunnen zijn dat jullie probleem opgelost kan worden door de nieuwste touchpad drivers te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

zet vooral de scroll snelheid op "1 regel per keer", gek genoeg gaat het scrollen dan een stuk vloeiender bij mn studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:57

W84

Laat maar, ik ben al helemaal blij nu. Ik heb net de nieuwe driver geïnstalleerd via HP en wat denk je... SCROLLEN MET 1 VINGER. Yeah! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00
Maarten21 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:54:
Verder (misschien ongerelateerd) ook af en toe last van de vingerafdruklezer die niet 'aan' gaat bij het inlogscherm van Windows (hij knippert als ie 'aan' staat). Dan moet je alsnog op je user klikken en password invullen.
Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt alsof de vingerprint reader niet 'ontwaakt' c.q. wordt geactiveerd.

Het probleem heb ik in verschillende omstandigheden: bij de 1ste maal opstarten, bij het ontwaken uit slaapstand, bij het nodig hebben v/d reader tijdens een activiteit.

Dikwijls kan het probleem verholpen worden door de initiatie-procedure van een nieuwe gebruiker te starten, maar erg ideaal is dit niet.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Leut schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt alsof de vingerprint reader niet 'ontwaakt' c.q. wordt geactiveerd.

Het probleem heb ik in verschillende omstandigheden: bij de 1ste maal opstarten, bij het ontwaken uit slaapstand, bij het nodig hebben v/d reader tijdens een activiteit.

Dikwijls kan het probleem verholpen worden door de initiatie-procedure van een nieuwe gebruiker te starten, maar erg ideaal is dit niet.
Wat misschien helpt is om bij de instellingen van de device 'Validity Sensor' het vinkje uit te zetten bij 'Allow the computer to turn off this device to safe power'.
Het zit erg ver weg gestopt. Hier is een stappenplan (in engels)

Startmenu -> "Devices and Printer" -> "Computer-name" (hier, Maarten-Laptop) -> Tab "Hardware" -> "Validity Sensor" -> "Change Settings" -> "Power Management"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:57

W84

Aha, nu snap ik waarom de huidige modellen worden afgeprijsd en je er een gratis all-in-one wi-fi printer erbij krijgt. De nieuwe 5000-serie is in aantocht en het eerste pronkstuk is de DV7-5050ed met Intel Core i7-2630QM (2 GHz, Level 3 cache, 6 MB), ATI Mobility Radeon HD 6570 (tot 2806 MB videogeheugen, waarvan 1 GB gereserveerd DDR5) en USB TV-tuner met afstandsbediening. Dit alles voor een adviesprijs van €999,- en ik schat dat de werkelijke winkelprijs rond de €900,- zal zijn.

Nu baal ik best wel dat ik net de DV7-4180ed heb gekocht, maar ja... niks meer aan te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
W84 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:
Aha, nu snap ik waarom de huidige modellen worden afgeprijsd en je er een gratis all-in-one wi-fi printer erbij krijgt. De nieuwe 5000-serie is in aantocht en het eerste pronkstuk is de DV7-5050ed met Intel Core i7-2630QM (2 GHz, Level 3 cache, 6 MB), ATI Mobility Radeon HD 6570 (tot 2806 MB videogeheugen, waarvan 1 GB gereserveerd DDR5) en USB TV-tuner met afstandsbediening. Dit alles voor een adviesprijs van €999,- en ik schat dat de werkelijke winkelprijs rond de €900,- zal zijn.

Nu baal ik best wel dat ik net de DV7-4180ed heb gekocht, maar ja... niks meer aan te doen. :P
Een maand nadat je iets heb aangeschaft is het alweer verouderd, dat weet je :)

Ik zit nu in de VS en ik nu dat de Envy 17 met betere specs goedkoper is dan m'n DV7 4030ed die ik 4 maanden geleden heb gekocht...
Balen..., maar zo werkt het. Zodra je een laptop hebt gekocht moet je jezelf verplichten om de komende paar jaar niet meer naar laptopaanbiedingen te kijken, anders wordt je alleen maar ongelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Maarten21 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:43:
[...]

Je moet inderdaad die knoppen onderaan het touchpad niet gebruiken.

De 2-finger-scroll werkte bij mij eerst ook slecht. Het duurde te lang voordat het systeem doorhad dat ik wilde scrollen. Dit probleem verdween echter nadat Windows 7 opnieuw heb geinstalleerd (ivm een SSD) en ik de nieuwste 'Synaptics Pointing Device' drivers had geinstalleerd. Het 2-vinger-scrollen werkt nu juist heel snappy.
Ik had zelf het idee dat dit andere drivers waren dan die er al op stonden (door ander menuutje, etc). Het zou dus kunnen zijn dat jullie probleem opgelost kan worden door de nieuwste touchpad drivers te installeren.
Waar heb je die laatste driver vandaan gehaald? De Synaptics-site is momenteel offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
ManiacsHouse schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:10:
[...]

Waar heb je die laatste driver vandaan gehaald? De Synaptics-site is momenteel offline.
Die staan 'gewoon' op de HP website

Iets anders: Is het iemand al gelukt om de stickers van de alu behuizing te halen? Bij mij is het bij 1 sticker een puinhoop geworden (lijmresten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:27
@Maarten21, het verwijderen van de sticker met de tekst Led en MediaSmart ging mij goed af...ik weet niet of je deze sticker bedoelt of de stickers bij de vingerafdruklezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
@maarten21, Hier ook zonder enige problemen alle stickers kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Wat ik wel heb, nu ik de plasticjes rond het beeldscherm ook heb verwijderd, is dat ik op de bezel (als ik het zo mag noemen) wat krasjes heb doordat ik wat stof wou wegvegen. Iemand een idee hoe dit komt en of het te 'verwijderen' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Hayo schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:05:
@Maarten21, het verwijderen van de sticker met de tekst Led en MediaSmart ging mij goed af...ik weet niet of je deze sticker bedoelt of de stickers bij de vingerafdruklezer.
Ik bedoel die direct naast de vingerafdruk lezer. Ik weet even niet meer welke dat was; Intel of Ati?

edit:
Hayo schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:56:
Wat ik wel heb, nu ik de plasticjes rond het beeldscherm ook heb verwijderd, is dat ik op de bezel (als ik het zo mag noemen) wat krasjes heb doordat ik wat stof wou wegvegen. Iemand een idee hoe dit komt en of het te 'verwijderen' is
Voor zover ik kan zien heb ik op de rand van het beeldscherm geen krasjes. Wel is het ongelooflijk onregelmatig: Het glimt een beetje, en alle spiegelingen zijn vervormd. Zal wel zwak materiaal zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Maarten21 op 15-01-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Maarten21 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:17:

Ik bedoel die direct naast de vingerafdruk lezer. Ik weet even niet meer welke dat was; Intel of Ati?
Deze verwijder ik niet, vind ik zonde...
Maarten21 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:17:

Voor zover ik kan zien heb ik op de rand van het beeldscherm geen krasjes. Wel is het ongelooflijk onregelmatig: Het glimt een beetje, en alle spiegelingen zijn vervormd. Zal wel zwak materiaal zijn.
Mmm, oke dan is het mijn eigen schuld...ze ontstonden namelijk nadat ik wat stof wou wegwrijven met de mouw van mijn shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 18:47
Iemand deze al ergens te koop zien staan?
Op de website van HP geven ze aan dat hij bij de mediamarkt te koop moet zijn.
Heb 2 vestigingen gebeld en beide vertelde mij dat ze hem niet hadden en ze ook niet wisten of ze hem kregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191471

Ben in bezit sinds een paar dagen van een 4195-serrie. bevalt prima wel wennen van 12 inch nu naar giga 17 inch.

heb een vraag ben als een gaan zoeken naar een tweede accu maar ik vind alleen dezelfde die er nu bijgeleverd is.
Weet iemand van jullie of er een zwaarder model te koop is. Ik had altijd een tweede grotere accu als ik onderweg was, en wil dat nu graag ook weer.

Graag suggesties dank je..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 19:30
Hier op de HP-website.

Mooie laptops overigens. Zelf heb ik nog de dv6-1220sd, waar ik nog drie twee jaar mee hoop te doen. Heb nog wel een paar vragen, ik kan nergens een topic vinden over de dv5/dv6, vandaar dat ik de vragen hier plaats.
1. Ik zie nergens een dv6xxxx met nummeriek toetsenbord?
2. dv5xxxx is zo te zien ook al helemaal uit?

EDIT: Ik zie de dv6-3138 nergens, of ligt dat aan mij?
Oja: als ik een clean install doe, kan ik dan nog wel via Bios herstel uitvoeren die de herstelpartitie aanspreekt? Wellicht iemand met een clean install die de partitie heeft laten staan wie wil reageren?

[ Voor 105% gewijzigd door RHPJS op 20-01-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Heb hier een raar probleem met mijn Wifi op een 4030. Regelmatig vliegt de verbinding er uit. Soms een dag geen last van en dan ineens is het weer de hele ochtend feest. Ligt niet aan de router aangezien mijn 2de laptop en mijn HTC Legend op dat moment gewoon nog verbinding hebben. Iemand zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
Al geprobeerd om apparaat te verwijderen uit Apparaatbeheer en vervolgens reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

RHPJS schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:28:
Al geprobeerd om apparaat te verwijderen uit Apparaatbeheer en vervolgens reboot?
Ja al tig keer. Vanmiddag startte ik de laptop en toen kon hij helemaal geen verbindingen vinden. Toen was een reboot nodig en werkte het weer.
Als het nu continu gebeurde kun je zeggen okay wireless-kaart is defect maar het is heel random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Met mijn dv7-1080ed heb ik regelmatig troubles met de Wifi als die op N zit, op G geen enkel probleem. Misschien ook een test voor jou (tenmisnte als je een N Wifi hebt).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022

Idd, met een 3 weken ligt de DV7-5050ED in de winkels en die gaat m voor mij worden!

Heb eind november 2010 een Dell XPS 17 gekocht maar alleen maar ellende mee gehad, ik krijg mn geld terug van Dell en dan ben ik eindelijk van dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bedrijf af
Voor mij NOOIT meer een Dell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 18:47
Ik ben toch maar gegaan voor een dv7-4190sd omdat ik niet langer kon wachten met een nieuwe laptop (oude laten vallen)

Alles ziet er goed uit, geen krasjes, stickers netjes kunnen verwijderen en mijn toetsenbord zit gelukkig niet los.
Op het werk ging alles goed en werkte hij perfect
Maar nu ben ik er thuis mee aan het werken en blaast de ventilator constant op een irritant niveau.
Kan niet eens rustig een word document typen, hoor hem de hele tijd blazen.

Ook als alle programma's uitstaan en hij alleen op het bureaublad toont met 1% cpu belasting staat de ventilator constant aan.

Meer mensen met dit "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:58
Staat hij niet toevallig op "High performance"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372161

Hallo ,

Ik heb nu al een tijdje veel plezier van mijn HP pavilion dv7-4040ed.
Ik kan er vrijwel alle games op spelen, ik speel vooral cod mw1 & blackops.
Nooit echte grote problemen gehad.

Maar nu echter wel, elke x als ik cod opstart is er niks aan de hand.
maar zodra ik in de zwaardere graphics kom gaat het mis en begint het zwaar de laggen.
voor de rest met standaard gebruik heb ik er niet veel last van, hoogstens wat op internet met het laden van filmpjes.
ik heb al vanalles geprobeerd (AVG PC-tuneup 2011, AVG virusscan, spybot, ad-aware), maar het word er niet beter op.
Ook heb ik de laatste tijd niet belangrijke dingen geinstalleerd.
Wat kan het probleem zijn?
hardware? of toch software?

Groeten LorKer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347845

Zouden eventueel je temperaturen zijn die te hoog zijn (CPU en/of GPU).

Kan je die mss even meten tijdens het gamen en hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem doet zich direct voor, zodra de map geladen is.
core temp is dat programma toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Klinkt inderdaad alsof de GPU te warm wordt en zich voor de veiligheid gaat terugklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar kan dit ook gebeuren zodra ik het programma opstart?
ik merk niet direct iets bij de ventilator net zoals voor het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temperatuur komt rond de 70 a 80 graden te liggen, als ik heel even speel
en daarna zakt die direct als ik ehm uitzet

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 372161 op 28-01-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382308

Anoniem: 372161 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:42:

maar zodra ik in de zwaardere graphics kom gaat het mis en begint het zwaar de laggen.
voor de rest met standaard gebruik heb ik er niet veel last van, hoogstens wat op internet met het laden van filmpjes.

Groeten LorKer
Lijkt erop dat de gpu voor energiebesparing is ingesteld. je laptop heeft 2 gpu's. de 5650 en de gpu van de chipset.

als je de videodrivers van de hp site geïnstalleerd hebt kun je controleren welke gpu gebruikt wordt.

rechtermuisknop op bureaublad -> ati powerexpress configureren

dan kun de gpu kiezen. (de powerexpress optie heb je alleen met de hp drivers, niet de drivers van de ati site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Laatst online: 10-06 13:54
Ik ben van plan om over 2 weken ongeveer een HP Pavilion dv7-4180sd te kopen. Mijn plan is om hier 8GB in te zetten samen met een SSD. En de originele schijf in de second bay te zetten. (moet nog even kijken waar je die caddy precies koopt.

Ik had alleen nog een aantal vraagjes:
- Heb je vaak last van reflectie gezien het scherm weerspiegeld?
- Hoelang gaat de accu mee? (Powersaver/balanced vs high performance)

Weet iemand ook toevallig wat voor geheugen bankje er standaard in zit? In de 4180sd zit 1 module van 4GB.. Dus moet alleen nog het merk/type en timings achterhalen voor een 2e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Als je de laptop binnen heb gewoon even een systeeminfo tool draaien (Speccy, HWIinfo etc.) en dan weet je wat er in zit. Fabrikanten willen namelijk nog wel eens wisselen van componenten bij de fabricage (zo had ik hier 2 HP desktops met haast gelijke serienumemrs, waar andere harde schijven en geheugen modules in zaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
Iemand die de volgende vraag kan beantwoorden:

Overal hoor en zie ik dat de mediatoetsen (boven de nummertoetsen, dus volume dempen etc...) gewoon ingedrukt kunnen worden zonder FN-toets. Maar hoe krijg je dan bijvoorbeeld F1 en F2 (zitten op dezelfde toets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

FN toets indrukken en dan de F-toets, weet niet of dit omgedraaid kan worden eigenlijk, gebruik de F toetsen nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
Ik gebruik de F-toetsen ook niet, maar vond het wel even een puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Vandaag een HP DV7-4180sd aangeschaft :) Binnenkort even een caddy regelen zodat ik er een ssd naast kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
RHPJS schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:49:
Ik gebruik de F-toetsen ook niet, maar vond het wel even een puntje.
Dit kan je instellen in het BIOS.
Ben even de exacte naam vergeten. Maar het komt neer op "use media keys' of iets dergelijks.
ro3lie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:47:
Vandaag een HP DV7-4180sd aangeschaft :) Binnenkort even een caddy regelen zodat ik er een ssd naast kan zetten :)
Succes! Ik ben ongelooflijk blij met een SSD in m'n DV7!
Ik heb het trouwens zonder caddy gedaan, door van m'n huidige schijf een externe HDD te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Maarten21 op 09-02-2011 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-04 10:13

janvk

No OnE LiVeS 4-Ever

@rollie

Heb ook zo een caddy aangeschaft via newmodeus.com amerikaanse firma netjes via paypal betaald en vervolgens 3 dagen later op de mat. dus kun je geriust bestellen.
In nederland kun je bij EET holland ook die caddy bestellen maar daar koste de kit (kabel en caddy) 100+ euro excl btw.

Draai ook een dv7-4040ed met intel SSD en draait super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Gisteren de laptop binnen gekregen! Hartstikke blij en tot nu toe erg tevreden! Alleen zit ik nog met een puntje.. Ik heb momenteel de schijf al vervangen voor mijn Seagate Momentus XT (500GB + 4GB SSD Hybride schijf) Deze wordt over 2 weken vervangen door een SSD.

Vervolgens nieuwe install gedaan met Windows 7 Professional x64 ENG. En nu zie ik geen informatie over de accu duur (uur/min) alleen nog procenten.. En de procenten vliegen vrij hard op balanced :p

Iemand die de oplossing weet en ook zijn accu snel vindt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
ro3lie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:41:
Gisteren de laptop binnen gekregen! Hartstikke blij en tot nu toe erg tevreden! Alleen zit ik nog met een puntje.. Ik heb momenteel de schijf al vervangen voor mijn Seagate Momentus XT (500GB + 4GB SSD Hybride schijf) Deze wordt over 2 weken vervangen door een SSD.

Vervolgens nieuwe install gedaan met Windows 7 Professional x64 ENG. En nu zie ik geen informatie over de accu duur (uur/min) alleen nog procenten.. En de procenten vliegen vrij hard op balanced :p

Iemand die de oplossing weet en ook zijn accu snel vindt gaan?
Ik heb hetzeflde; in procenten. Er zijn ongetwijfeld fixes voor (even googlen :)) Maar ik vond het nog niet dusdanig storend dat ik zelf op zoek ben gegaan.
Verder is deze laptop niet enorm mobiel qua accuduur. 3 uurtjes internetten/mailen/typen (scherm iets dimmen) is toch wel de max bij mij. Iets intensievers en het is al twee uur of minder.

Maarja, daar heb je zo'n powerkabel voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captaint
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-05-2024
mathy_ schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:03:
[...]
Iemand deze al ergens te koop zien staan? = HP dv7-5050ed
Op de website van HP geven ze aan dat hij bij de mediamarkt te koop moet zijn.
Heb 2 vestigingen gebeld en beide vertelde mij dat ze hem niet hadden en ze ook niet wisten of ze hem kregen..
Ben toevallig al enkele weken bezig om deze te verkrijgen..... heb er ca. 15 HPdealers voor gemaild..... uiteindelijk komen er 2 met de melding dat ze er eind februari-maart zijn..... en 1 zegt hem nu op voorraad te hebben, maar een ander vertouwd die ene niet en gaat dat nu checken..... die ander had namelijkvernomen van zijn 10 leveranciers dat er iets mis zou zijn met het moederbord! Ik hoop deze week van hem te horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Captaint schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Ben toevallig al enkele weken bezig om deze te verkrijgen..... heb er ca. 15 HPdealers voor gemaild..... uiteindelijk komen er 2 met de melding dat ze er eind februari-maart zijn..... en 1 zegt hem nu op voorraad te hebben, maar een ander vertouwd die ene niet en gaat dat nu checken..... die ander had namelijkvernomen van zijn 10 leveranciers dat er iets mis zou zijn met het moederbord! Ik hoop deze week van hem te horen....
Ik wacht er ook op maar denk dat ze er niet eerder zijn dan april ivm de Sandy Bridge problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Vandaag een 2e caddy besteld voor mijn 4180sd. Hopelijk komt die ook binnen een week binnen zoals andere zeggen. Dan as vrijdag of volgende week ssd en geheugen kopen :)

Overkill :)

Edit:
Caddy is binnen!
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/4922/20110219115411.jpg

Laptop openen:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/3747/20110219115355.jpg

Tijdelijk een 250GB schijfje geplaatst om te kijken of alles goed werkt en past.
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/4239/20110219120026.jpg

Maandag of dinsdag maar SSD en Geheugen kopen bij Alternate.

4 GB Extra (Totaliteit dus 8GB)
En zit nog te twijfelen tussen 80GB of 120GB SSD. (OCZ Vertex 2)

Totale opzet wordt dan straks:
HDD 1: OCZ Vertex 2 80/120GB
HDD 2: Seagate Momentus XT 500GB (Evt. in de toekomst vervangen voor 1 TB)
RAM: 8GB
CPU: i5 2.56Ghz

[ Voor 71% gewijzigd door ro3lie op 19-02-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
ro3lie schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:55:
Vandaag een 2e caddy besteld voor mijn 4180sd. Hopelijk komt die ook binnen een week binnen zoals andere zeggen. Dan as vrijdag of volgende week ssd en geheugen kopen :)

Overkill :)

Edit:
Caddy is binnen!
[afbeelding]

Laptop openen:
[afbeelding]

Tijdelijk een 250GB schijfje geplaatst om te kijken of alles goed werkt en past.
[afbeelding]

Maandag of dinsdag maar SSD en Geheugen kopen bij Alternate.

4 GB Extra (Totaliteit dus 8GB)
En zit nog te twijfelen tussen 80GB of 120GB SSD. (OCZ Vertex 2)

Totale opzet wordt dan straks:
HDD 1: OCZ Vertex 2 80/120GB
HDD 2: Seagate Momentus XT 500GB (Evt. in de toekomst vervangen voor 1 TB)
RAM: 8GB
CPU: i5 2.56Ghz
Weet je zeker dat je 4GB erbij kan proppen? Ik zie geen extra plek bij je RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Maarten21 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 00:05:
[...]

Weet je zeker dat je 4GB erbij kan proppen? Ik zie geen extra plek bij je RAM.
Volgens de specs zit er dit in 4 GB DDR3 (1 x 4096 MB) Dus je kunt er nog 1 x 4 GB DDR3 (1 x 4096 MB) bijprikken.

Geheugen
4 GB DDR3 (1 x 4096 MB)
Maximum geheugen
Ondersteunt tot 8 GB DDR3-geheugen
Geheugenslots
2 voor gebruiker toegankelijke geheugenslots

[ Voor 19% gewijzigd door ManiacsHouse op 28-02-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Grote kans dat die tweede module onder de eerste zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Ah ja.... Jammer dat in mijn 4030ed 2x2048 zit. Niet goed op gelet denk ik.
Maarja, 4GB is voorlopig zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik draai al 2,5 jaar op 4 GB met een dv7-1080ed en heb nog nooit de melding gehad dat het geheugen vol was.

[ Voor 46% gewijzigd door MegaTronics op 28-02-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Maarten21 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:44:
Is meestal zo dat er 2 modules inzitten. Als je echt 8 wilt dan moet je het hele zaakie vervangen.
MegaTronics schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:06:
Ik draai al 2,5 jaar op 4 GB met een dv7-1080ed en heb nog nooit de melding gehad dat het geheugen vol was.
Hier ook nooit problemen gehad. Draai Photoshop en doe er videobewerking op. Kan met voorstellen als je met flinke foto's werkt dat het misschien kan schelen. Echter is de ssd er in al een hele vooruitgaan en loopt alles superslick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Maarten21 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:44:
Ja, want het zit er al in :9 Ze zitten boven elkaar. Ben zelf naast elkaar gewend.

De extra geheugen is ook voorname dat ik buiten gewone applicaties als internet, mail etc. ook veel VMWare gebruik. En het is leuker om 2GB aan een VM te kunnen geven als 512MB. (Als je 2 VM's tegelijk draait naast je OS).

Voor het nette had er eigenlijk een i7 in moeten zitten maar het gaat mij nu prima af met een i5 dus dan hou ik dat geld in mijn zak.

[ Voor 37% gewijzigd door ro3lie op 01-03-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398353

Heeft iemand toevallig al iets gehoord over de DV7-5050ED ? en wanneer deze in Nederland leverbaar wordt ?

allerlei berichten over Sandy-bridge problemen, maar deze waren volgens mij alweer opgelost

levertijd : eerst febuari-maart, ik lees alweer april....., weet iemand een definitieve datum/tijd ?

ik stel mijn aanschaf steeds maar uit, maar ...... hoelang nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 398353 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:24:
Heeft iemand toevallig al iets gehoord over de DV7-5050ED ? en wanneer deze in Nederland leverbaar wordt ?

allerlei berichten over Sandy-bridge problemen, maar deze waren volgens mij alweer opgelost

levertijd : eerst febuari-maart, ik lees alweer april....., weet iemand een definitieve datum/tijd ?

Bel HP? PcDealer in "[Ervaringen] HP Envy 14 and 17"

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321693

hallo,
Ik heb een Pavillion DV7 4050ed.
Ik wil hier een SSD schijf van 120Gb instoppen en mijn 2GB vervangen voor 4GB (totaal 8GB)
Ik heb een aantal vraagjes
- Maakt het uit welke caddy ik koop?? eventueel linkje van een die goed is voor mijn 4050ed
- moet ik de huidige schijf op de 2e plek zetten en de SSD op de 1 plek of kan ik de SSD met caddy op de 2e plek zetten en in de BIOS opstarten aanpassen.
-de Huidige HDD die erin zit draait op 5400rpm kan ik die vervangen door een met 7200rpm. Iemand ervaring mee? Of wordt de laptop dan te warm.( heb hem laatst al laten wegbrengen ivm warmte. :( )
Misschien domme vragen maar ik wil het gewoon zeker weten.

Hoe zijn de ervaringen met de samenstelling die ik wil??
Hoe ik het straks dus wil hebben is 8GB intern geheugen, opstartschijf SSD 120GB en 2e schijf het liefst 1TB op 7200rpm en anders gewoon huidige schijf behouden als 2e schijf.
alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 321693 op 09-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Linkje met caddy: http://newmodeus.com/shop...duct_info&products_id=345

Verder moet de ssd op de plaats van waar de hhd nu zit volgens mij.
Een 7200 rpm schijf zal eerder warm worden en dit zal je bij zware taken als photoshop best merken.

Samenstelling is volgens mij best leuk, mis dat je er op moet letten om een 64 bit OS te nemen ivm geheugen.
Maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van, er is vast wel iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx voor de reply, heb zojuist de caddy besteld. Ik moet idd een 64bits versie hebben, maar deze is nu ook geïnstalleerd dus das geen probleem.
Iemand ervaring met het plaatsten van 7200rpm schijf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Als je echt het plaatsen zelf bedoelt, dit wijkt niets af van de normale manier.
Gewoon afdek klep loshalen, vier schroefjes los en stekker los. Daarna caddy omschroeven en de boel weer vast shroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
De link is inderdaad de goede caddy. Deze heb ik ook, het is even opletten dat je dus die lange kabel heb. (Er circuleren ook caddy's met korte kabels).

De SSD op de slot van je Primary HDD.
De HDD dan in de slot van je Secundairy HDD.

7200rpm schijfje wordt niet zo warm, valt reuze mee.
Je hoeft in je BIOS niets aan te passen, je zou ze eventueel ook gewoon omgedraaid kunnen zetten je schijfjes. Het is uiteindelijk afhankelijk van je Bootmgr. Deze kijkt naar jou boot partities, deze kunnen ook op twee verschillende schijven zitten. (Bv: Schijf 1: Windows, Schijf 2: Linux)

Voor je geheugen moet je DDR3-SODIMM 1333 geheugen hebben. Timings 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dus de SSD op de plek van de huidige en de huidige dan op de 2e lege plek.
Er zit nu een 750GB 5400rpm in. Maakt het veel verschil als ik daar een 1TB 7200rpm in zet voor de snelheid ( 2de HDD, 1e is dan de SSD) van de laptop of is dat het geld niet waard.
Dus1: 2:
Slot 1 SSD 120GB Slot 1 SSD 120GB
Slot 2 HDD 750GB 5400rpm Slot 2 HDD 1TB 7200rpm
Dus is optie 2 dan de moeite waard.
thnx voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Anoniem: 321693 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:15:
Ok dus de SSD op de plek van de huidige en de huidige dan op de 2e lege plek.
Er zit nu een 750GB 5400rpm in. Maakt het veel verschil als ik daar een 1TB 7200rpm in zet voor de snelheid ( 2de HDD, 1e is dan de SSD) van de laptop of is dat het geld niet waard.
Dus1: 2:
Slot 1 SSD 120GB Slot 1 SSD 120GB
Slot 2 HDD 750GB 5400rpm Slot 2 HDD 1TB 7200rpm
Dus is optie 2 dan de moeite waard.
thnx voor de reacties
Of het het geld waard is, is je eigen keuze. Ik draai ook een SSD samen met 500GB voor opslag.

Snelheids verschil tussen 5400rpm en 7200rpm is er ja. Of deze groot is durf ik niet in te schatten. Je gaat zoiezo in opslag vooruit.

Dit zijn wat foto's van mijn laptop HP Pavilion DV7-4180sd. Zelfde model alleen andere specs.
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8308/31160206.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/4239/20110219120026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/1186/20110223181917.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ro3lie op 10-03-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx, dan heb ik alvast een beetje een idee van hoe het er allemaal uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387548

Heren,
Zelf heb ik de 4190SD met inmiddels 2x 4gb ddr3 (draait heerlijk).
Maar nu is de HDD de bottleneck :-(
Uiteraard is hier de SSD voor uitgevonden echter, beperkte capaciteit.

Nu wil ik de SSD als master en de 640GB (standaard 4500rpm) als slave.
Hier is ook ruimte voor maar ik zie in bovenstaande afbeelding dat je hier een caddy + kabels voor nodig hebt.

Wie kan me vertellen waar deze als kit te koop zijn en of deze opstelling dat zijn vruchten afwerpt?

Thanks!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 387548 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:09:
Heren,
Zelf heb ik de 4190SD met inmiddels 2x 4gb ddr3 (draait heerlijk).
Maar nu is de HDD de bottleneck :-(
Uiteraard is hier de SSD voor uitgevonden echter, beperkte capaciteit.

Nu wil ik de SSD als master en de 640GB (standaard 4500rpm) als slave.
Hier is ook ruimte voor maar ik zie in bovenstaande afbeelding dat je hier een caddy + kabels voor nodig hebt.

Wie kan me vertellen waar deze als kit te koop zijn en of deze opstelling dat zijn vruchten afwerpt?

Thanks!! :-)
Ahum kuch... janvk in "[Ervaringen] HP Pavilion dv7-4 serie - D..."
Werkt als een trein. Verder zelf even beetje in dit topic zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ManiacsHouse schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:47:
[...]

Ahum kuch... janvk in "[Ervaringen] HP Pavilion dv7-4 serie - D..."
Werkt als een trein. Verder zelf even beetje in dit topic zoeken. ;)
Dit had ik uiteraard ook gevonden :P Maar nu bij een Nederlandse Site (geen paypal handel etc..) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Er is niks mis met Paypal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha good to know!! :) Je moet het alleen wel hebben natuurlijk!
Mocht iemand een leuk (lees betaalbaar) nederlands alternatief weten, houdt ik mij aanbevolen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Meer mensen hier waarbij de AMD Driver wel eens crasht?
Laatste tijd af en toe last van. Beeld blijft ff hangen dan, vervolgens flits op zwart en dan de melding dat AMD Driver niet meer reageerde.

Overigens een 4195ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Anoniem: 387548 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Dit had ik uiteraard ook gevonden :P Maar nu bij een Nederlandse Site (geen paypal handel etc..) :X
Was voor zowel mijn oude laptop als mijn 4180sd opzoek naar een Nederlandse website. En die zul je niet vinden ;)

Er is niks mis met Newmodeus, binnen 3 tot 5 dagen heb jij je caddy binnen en het is nog is de goedkoopste ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

maikel_rox schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:00:
Meer mensen hier waarbij de AMD Driver wel eens crasht?
Laatste tijd af en toe last van. Beeld blijft ff hangen dan, vervolgens flits op zwart en dan de melding dat AMD Driver niet meer reageerde.

Overigens een 4195ed
Probleem komt bij mij ook weleens voor. Maar of dat specifiek iets is voor de Pavilion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Laatste dagen steeds meer last van.. Binnekort maar ff opnieuw installeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

maikel_rox schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:14:
Laatste dagen steeds meer last van.. Binnekort maar ff opnieuw installeren ofzo.
Driver al compleet verwijderd en die opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Ik had problemen met het schakelen tussen de GPU's. Op Accu schakelt je videokaart naar power saving (Intel GPU, oftewel je processor). Op voeding of high performance schakelt die naar high performance (ATI GPU), gewoon standaard altijd ATI/AMD :). Toen nooit meer problemen gehad met het flikkeren van videokaarten en vastlopers op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Anoniem: 398353 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:24:

Ondertussen heeft HP de dv7-6000 lijn al aangekondigd, dus ik vraag mij af of de dv7-5050ed nog wel leverbaar word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
ManiacsHouse schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:56:
[...]

Driver al compleet verwijderd en die opnieuw geïnstalleerd?
ik heb het inderdaad over de driver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-01 13:43
Ik heb nu bijna een half jaar de DV7-4040ed en hij wordt met alleen google chrome aan zo'n circa 50 graden. Iemand een idee? Ik zat te denken door de externe grafische kaart. Terug mee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Wat* word 50 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
De CPU. Een gemiddelde van 50 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel relatief hoor, maar ik zou me pas zorgen gaan maken als de temperatuur boven de 95° uitkomt onder load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Is 50 graden ook normaal als je alleen op internet zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor, Mijn temperatuur slingert altijd tussen de 35 en 50 graden en mijn processor is een stuk zuiniger (en de fan staat bijna altijd uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Deze hoor je echt. En dat is bij "rustig" werken best storend. Is hier een oplossing voor. Die van mij heeft nog nooit lager dan 40 graden gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Koelpasta vervangen (heeft weinig zin, tenzij het echt brak gedaan is)
-Stof verwijderen
-Andere laptop kopen zoals apple, die doet dat op een of andere manier wel goed

Het is op een laptop doorgaans niet mogelijk om zelf de fansnelheid aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Hij heeft het altijd zo gedaan. Heb je zelf ook een Pavilion dv7-4040ed? De laptop is nog geen half jaar oud. Zou het aan de externe grafische kaart liggen? Op het moment dat je de laptop aan het netsnoer doet, wordt er gevraagd of je de grafische processor wilt wijzigen. Van de onboard naar een van ATI. Kan je dat niet uitzetten. Want gamen doe ik niet à zelden en als ik game wordt die tot tegen de 90 graden aan. Dat is dus niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ik heb een studio 15. Zie sig.

Wat maakt het jou trouwens uit of de laptop intern 20 of 200 graden is? Als hij het maar doet en de temperatuur extern niet te hoog is.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 27-03-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Ik vind het geluid van de fan zo irritant. Als ik rustig voor school bezig ben, moet ik altijd naar geluid van de fan luisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Ik begin het geloei ook wel een beetje irritant te vinden.
Volgens mij was het minder toen ik 'm net had.

Het zal wel aan stof liggen. Het is alleen niet zo makkelijk om het schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Even Googlen op dv7-4000 en service manual en je vind een manual waar precies in staat hoe je hem open moet schroeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Dank :)
Wie weet dat ik dat nog ooit ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Voor de oude modellen (dv9000) stonden de service manuals gewoon op de Engelse (!) support sites van HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb de servicemanual hier even neergezet.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 29-03-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Neem 'm ook mee, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Weet iemand hoe de cardreader werkt?
Ik zie de slot, maar er zit alleen een gat, alsof er iets mist.
Zat een soort cardreader-module bij de laptop die ik zelf erin had moeten stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
gewoon erin steken, wel uitkijken dat je m niet te ver doet.
Er zit inderdaad geen klik-systeem in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
maikel_rox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:49:
gewoon erin steken, wel uitkijken dat je m niet te ver doet.
Er zit inderdaad geen klik-systeem in..
Ik bedoel meere dat er een soort loze ruimte zit waar eigenlijk de cardreader hoort te zitten. Ik kan er wel een sdcard in stoppen, maar dan ligt ie in m'n behuizing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
timovanaagten schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:07:
Ik vind het geluid van de fan zo irritant. Als ik rustig voor school bezig ben, moet ik altijd naar geluid van de fan luisteren..
Bij mij zegt die ook 50 graden op idle. Niks mis mee, tis niet zo'n optimale desktop cooler die het op kamer temperatuur of iets hoger (30 graden) houd..

Je fan lawaai is te beperken met je powerplan, high performance in Windows Vista/7 zorgt ervoor dat die flink gaat loeien! Power Saver niet. Tenzij die echt warm wordt (zoals je laptop op een deken zetten op bed, dan trekt die de lucht dicht aan de onderkant).

Kijk daar eens na en maak dan evt je eigen powerplan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Maarten21 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:21:
Weet iemand hoe de cardreader werkt?
Ik zie de slot, maar er zit alleen een gat, alsof er iets mist.
Zat een soort cardreader-module bij de laptop die ik zelf erin had moeten stoppen?
Welk model heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Maarten21 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:34:
[...]

Ik bedoel meere dat er een soort loze ruimte zit waar eigenlijk de cardreader hoort te zitten. Ik kan er wel een sdcard in stoppen, maar dan ligt ie in m'n behuizing :)
Ow haha. Ik heb links gewoon een sleufje zitten. daar kan ik een sd in stoppen en dan ziet windows m wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
4030ed.
Volgens de specs zou er een cardreader in moeten zitten

edit:
PC Card Slots:
5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro or xD Picture cards

[ Voor 41% gewijzigd door Maarten21 op 04-04-2011 16:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste