Nou, dat probleem had ik dus ook! Ik kon niet eens meer een 'normaal' YouTube filmpje bekijken of een ander programma. Bij het gebruik van Adobe Photoshop of Dreamweaver werd die zelfs boven de 100 graden.ManiacsHouse schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:03:
[...]
Mijn ervaring met HP is dat mijn vorige laptop binnen 4 dagen terug was en gerepareerd. Je had misschien beter direct contact met HP kunnen opnemen. 4 Weken is achterlijk lang.
Overigens heb ik die van mij vorige week ook eens doorgeblazen. Dacht er zal een bak stof inzitten. Niet dus. Geen stofje te bekennen. En hij gaat nog steeds als een achterlijk blazen als ik youtube langer dan 2-3 minuten kijk of mijn dochtertje simpele flash-games speelt. Ik speel regelmatig nog C&C Generals met vrienden op de laptop en dan gaatie ook compleet opstijgen. Lijkt me niet moeten kunnen.
Ik ben erg benieuwd naar de conclusie die HP hier voor trekt. En of het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.
HP of DynaByte zou mij een brief sturen wanneer ik hem op zou kunnen halen en met het probleem erin.
Laat het jullie weten!