Heb net een clean install gedaan (Win7 Prof 64bit) op m'n nieuwe SSD! Alles gaat eindelijk lekker snel!
Alle drivers vanaf de HP site gehaald, geen probleem!.
Niet alle drivers hoeven geinstalleerd te worden (sommige werken al standaard, of worden direct door Windows Update geinstalleerd voordat je tijd hebt om 't van de HP website te downloaden).
De volgende downloads zijn beschikbaar op de hp website. In
bold heb ik erachter gezet wat ik heb geinstalleerd.
Driver - Audio (1)
alles
Driver - Chipset (2)
alles
Driver - Netwerk (8)
niets
Driver - Opslag (2)
alles
Driver - Toetsenbord, muis en invoerapparaten (3)
alles behalve dvb-t
Driver - grafische kaart (2)
alles
Bestelpagina CD-ROM - Hersteldiskettes (1)
niets
BIOS (1)
niets
Besturingssysteem - Verbeteringen en QFEs (2)
alleen Intel MEI
Diagnose (1)
niets
Hulpprogramma - Tools (2)
niets
Software - Multimedia (10)
niets
Software - Oplossingen (4)
niets
Ik moest even zoeken naar een laatste "Communication device" maar dat was de Intel Management Engine Interface.
Verder heb ik alleen de vingerafdruk lezer niet aan de praat gekregen. Dat licht denk ik meer aan de software (HP SimplePass?). Die kan ik niet zo snel vinden. Verder ben ik als de DOOD voor alle HP onzin (MediaSmart, verschillende Assistants, Frameworks, etc, etc), dus even "uitproberen" heb ik geen zin in
Is iemand die het al is gelukt om weer fingerprints te kunnen instellen (bij windows login scherm) vanaf een clean install?
(PS: Het lijkt trouwens wel alsof de touchpad VEEL lekkerder werkt, zelfs zonder drivers in het begin. Met twee vingers scrollen werkt nu direct. Eerst was er een soort lag (waardoor ik dit nooit lekker kon gebruiken))
EDIT: Stom, met google natuurlijk zo gevonden:
HP SimplePass Identity Protection
[
Voor 5% gewijzigd door
Maarten21 op 13-11-2010 06:08
]