Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 09:47

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

__1337__ schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:53:
Wat voor problemen had je zoal met de Storm 2 dan? Vanaf OS .973 had ik nooit problemen met de Storm 2 eigenlijk :). Ik zou zeggen geniet vooral van OS 6 en het touchscreen :).
De eerste maanden ging alles perfect, nadien was het op onregelmatige tijdstippen dat personen waarmee ik aan het bellen was ineens als "onderwater-wezens" klonken, nadien was het dat ik 1 min kon bellen en verbinding viel weg (dubbel pijltje bleef wel enkele minuten staan), en de laatste weken had ik steeds "sos" staan. Verbindingen uitzetten en terug aanzetten en sos signaal was weg :) heel bizar allemaal, maar bon ben super tevreden van de torch op dit moment. (had niet gedacht dat ik zovaak dat "middelste" knopje ging gebruiken :) )

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
Afbeeldingslocatie: http://i806.photobucket.com/albums/yy342/sherefedin/BlackBerry-Torch-2.jpg

Er komt een nieuwe versie van ons prachtig toestel, moeier, gelikter en sneller...

Lees specificaties... http://www.bgr.com/2011/0...ry-torch-2-gets-detailed/

[ Voor 49% gewijzigd door 1abc op 14-02-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 00:46
Huh? Een paar weken terug had elk bushokje wel een poster van de witte Torch hier in Amsterdam. En nu pas kan je dat ding kopen?

Heeft iemand ervaringen met de Torch icm Ben of Simyo?

[ Voor 27% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:15 ]

• 1abc
@Ervaren BB/Torch gebruikers

Is er een manier om mijn afspraken op het bureaublad weer te geven?
Ik kan namelijk nergens zien dat ik vandaag bv. een afspraak heb, laat staan morgen, deze week enz...

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Torch 2..... snelle release blijkbaar :( *ben benieuwd hoe lang de problemen met Torch gaan uitblijven dan...*

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:50
1abc schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:43:
@Ervaren BB/Torch gebruikers

Is er een manier om mijn afspraken op het bureaublad weer te geven?
Ik kan namelijk nergens zien dat ik vandaag bv. een afspraak heb, laat staan morgen, deze week enz...
Op je bureaublad heb je een vergrootglas zitten (rechts) en aan de linkerkant van die balk zit de volume module. Daartussenin zit een lege balk, druk op de lege balk en voila: alle laatste nieuwtjes :).

• 1abc
__1337__ schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:21:
[...]

Op je bureaublad heb je een vergrootglas zitten (rechts) en aan de linkerkant van die balk zit de volume module. Daartussenin zit een lege balk, druk op de lege balk en voila: alle laatste nieuwtjes :).
Inderdaad! Ik zie hem. Is het mogelijk om deze info standaard op desktop weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16

Rudedadude

Maybe we were born to run

1abc schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:53:
[...]

Inderdaad! Ik zie hem. Is het mogelijk om deze info standaard op desktop weer te geven?
Dat moet ongetwijfeld ook mogelijk zijn met een Torch, want die . Daar heb je wel een ander theme voor nodig, eentje met 'today' weergave, waardoor agenda-items en ongelezen mails/smsm standaard worden weergegeven op je homescreen. Denk aan zoiets:

http://forums.crackberry....weather-landscape-542518/

Maar er zijn waarschijnlijk ook gratis varianten te vinden.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen ook de torch, erg mooi en makkelijk toestel voor mij :)!
Nu heb ik alleen 1 vraag, nu heb ik hier in huis gewoon wifi aan staan en dan is hij geconnect aan ons thuisnetwerk... Gebruikt hij dan automatisch voor internetten via de browser en facebook en dergelijk het wifi netwerk..

Of gebruikt hij dan gewoon het vodafone netwerk... zoja dan ben ik snel over mijn 1 gb heen denk ik ?
En hoe kan ik dat dan veranderen/controleren?!

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Wat betreft de browser gaat dat automatisch, de apps weet ik niet.. bij LinkedIn app kan je dat instellen, maar hij pakt vrijwel altijd BIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:08:
Ik heb sinds 3 dagen ook de torch, erg mooi en makkelijk toestel voor mij :)!
Nu heb ik alleen 1 vraag, nu heb ik hier in huis gewoon wifi aan staan en dan is hij geconnect aan ons thuisnetwerk... Gebruikt hij dan automatisch voor internetten via de browser en facebook en dergelijk het wifi netwerk..

Of gebruikt hij dan gewoon het vodafone netwerk... zoja dan ben ik snel over mijn 1 gb heen denk ik ?
En hoe kan ik dat dan veranderen/controleren?!

thnx alvast
Gegevensservices uitzetten en je WIFI aanzetten , dan moet het alleen via je wifi gaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als ik me niet vergis kun je een voorkeursnetwerk opgeven (in volgorde), er wordt dan automatisch verbinding gemaakt met het wifi-netwerk als dat binnen bereik is en laat je provider-verbinding dan met rust. Je hoeft dus niet steeds een of andere dienst aan of uit te zetten. Er is ook een leuke app. waarmee je het dataverkeer via de verschillende toegangspunten apart kunt registreren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Psygon heeft gelijk, Gegevensservicer uitzetten en WIFI aanhouden, zie hier bevestiging

http://supportforums.blac...ork-Connection/m-p/354898

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bovenstaande reactie is een beetje kort door de bocht, het uitzetten van de provider services is schijnbaar geheel overbodig gezien die reactie en onderstaande tekst.

"By default, the device will use WiFi as the preferred connection when available, but to ensure that it does, disable the Mobile Network in Manage Connections."

En dat schijnt ook goed te gaan gezien de reacties van mijn kinderen die in het bezit zijn van een Torch.
Er wordt helemaal niet of nauwelijks provider-data geregistreerd via de (gratis te krijgen) data-registratie app. als er verbinding is met een wifi netwerk.

Geldt bovenstaand verhaal überhaupt wel voor de Torch aangezien het als reactie bij een 8900 Bold geschreven is?

Blackberry zegt er het volgende over;

"Uw toestel gebruikt het Wi-Fi-netwerk in plaats van het mobiele netwerk om webpagina's te bezoeken, e-mailberichten te verzenden en te ontvangen enzovoort. Wanneer u verbinding maakt met internet via een Wi-Fi-netwerk, kunt u gegevenskosten vermijden die verbonden zijn aan het gebruik van het mobiele netwerk. Bovendien is de verbinding in veel gevallen sneller."

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 22-02-2011 19:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Inderdaad, als je WiFi aan hebt dan gebruikt de telefoon WiFi en niet 2G/3G. Dat kun je ook zien onder "status", alles is verbonden via WiFi. Je merkt het ook aan de snelheid (althans, ik). Eventueel kun je het nog dubbelchecken via een site als whatismyip.com. Je zult dan zien dat je inderdaad via WiFi surft.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Ik heb interesse in de Blackberry Torch. Het lijkt me een prima toestel en heb er al een aantal keer mee kunnen spelen. Wat ik me afvraag is of je het menu dat onderop zit en op verschillende niveau's kunt verplaatsen ook vast kunt zetten en dus alleen maar kunt gebruiken om te scrollen. Ik vind het menu namelijk redelijk snel verplaatsen.

Is er daarnaast een app waarmee je het Nederlandse nieuws kunt bekijken zoals bijv. nu.nl bij Android. Ik kon niets vinden in de store van Blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Daar hebben ze RSS voor uitgevonden...
Bij sociale feeds kan je van nu.nl een RSS feed toevoegen, en zo tussen verschillende feeds switchen door naar links en rechts te vegen.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight jongens Thnx voor de info!

*wat een heerlijk toestel is dit zeg in vergelijking met de touch pro 2 xD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Bedankt voor je reactie. Goed idee mbt die rss feeds. Blijft nog wel mijn vraag over of je het menu kunt vastzetten, zodat die niet steeds verplaats van onder naar boven en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
hardware-lover schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:45:
Bovenstaande reactie is een beetje kort door de bocht, het uitzetten van de provider services is schijnbaar geheel overbodig gezien die reactie en onderstaande tekst.

"By default, the device will use WiFi as the preferred connection when available, but to ensure that it does, disable the Mobile Network in Manage Connections."

En dat schijnt ook goed te gaan gezien de reacties van mijn kinderen die in het bezit zijn van een Torch.
Er wordt helemaal niet of nauwelijks provider-data geregistreerd via de (gratis te krijgen) data-registratie app. als er verbinding is met een wifi netwerk.

Geldt bovenstaand verhaal überhaupt wel voor de Torch aangezien het als reactie bij een 8900 Bold geschreven is?

Blackberry zegt er het volgende over;

"Uw toestel gebruikt het Wi-Fi-netwerk in plaats van het mobiele netwerk om webpagina's te bezoeken, e-mailberichten te verzenden en te ontvangen enzovoort. Wanneer u verbinding maakt met internet via een Wi-Fi-netwerk, kunt u gegevenskosten vermijden die verbonden zijn aan het gebruik van het mobiele netwerk. Bovendien is de verbinding in veel gevallen sneller."
Dit allemaal uiteraard alleen als je een BIS abo erbij hebt afgesloten.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
truffel50 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Dit allemaal uiteraard alleen als je een BIS abo erbij hebt afgesloten.
BIS abbo is niet noodzakelijk. Ik heb via Vodafone een standaard data abbo zonder bis en kan gewoon internetten. Pingen en BB appworld gebruiken werkt helaas niet... :'(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb een BB en mijn vriendin een samsung galaxy,ik heb google talk geinstalleerd en zij ook en nu pingen we ook samen.
Met de andere BB bezitters ping ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:08:
[...]

BIS abbo is niet noodzakelijk. Ik heb via Vodafone een standaard data abbo zonder bis en kan gewoon internetten. Pingen en BB appworld gebruiken werkt helaas niet... :'(
Heb ook geen BB Abo maar kan wel gewoon appworld gebruiken hoor, je moet je alleen even registreren op die website.

Weet iemand nog een gratis navigatieprogramma want dat is iets wat ik toch wel mis bij zo'n dure telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

rooie60 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:37:
Ik heb een BB en mijn vriendin een samsung galaxy,ik heb google talk geinstalleerd en zij ook en nu pingen we ook samen.
Met de andere BB bezitters ping ik.
Zou je dan niet beter WhatsApp kunnen nemen, is in mijn ogen meer een SMS / Ping vervanger, terwijl ik Google Talk in 1 adem noem met MSN, maar dat zal wss aan mij liggen =).
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:51:
[...]
Weet iemand nog een gratis navigatieprogramma want dat is iets wat ik toch wel mis bij zo'n dure telefoon.
Het is niet optimaal: maar Waze is een redelijk Turn by Turn Navigatietooltje voor binnen Nederland.

[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 25-02-2011 20:22 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Google talk stond al op de BB voorgeinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:59
JunkieXP schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:20:
[...]

Zou je dan niet beter WhatsApp kunnen nemen, is in mijn ogen meer een SMS / Ping vervanger, terwijl ik Google Talk in 1 adem noem met MSN, maar dat zal wss aan mij liggen =).

[...]

Het is niet optimaal: maar Waze is een redelijk Turn by Turn Navigatietooltje voor binnen Nederland.
Mobile IM clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb af en toe problemen met de internet verbinding op de torch, bijna elke dag moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten en de accu eruit halen om weer verbinding te hebben.

Iemand een idee wat dit kan zijn ? Of een manier om de verbinding te herstellen zonder dat ik steeds de accu eruit moet halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:59
Je kan in ieder geval het programma Quickpull installeren, deze simuleert een batterypull. Maar dat is geen oplossing voor je probleem helaas.

Zijn al je internetinstellingen hetzelfde als die je van je provider hebt gekregen? Check dit even bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik wil een Blackberry Torch aanschaffen, maar nu kom op internet ook replica's tegen. Kent iemand die? Weet iemand hoe je een replica van een originele kunt onderscheiden?

Groet, hennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Kijk eens hier (klikklik). Je kan het vaak zien aan het Blackberry knopje naast de trackpad onderaan. Dit is vaak niet gelijk aan het Blackberry logo. Vaak is het OS ook niet van Blackberry wat erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkEisDS schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:00:
Je kan in ieder geval het programma Quickpull installeren, deze simuleert een batterypull. Maar dat is geen oplossing voor je probleem helaas.

Zijn al je internetinstellingen hetzelfde als die je van je provider hebt gekregen? Check dit even bij je provider.
Zal eens Quickpull installeren maarja dat is inderdaad niet de oplossing, instellingen zijn gewoon goed al heb ik geen BB abonnement maar dat moet niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Laatste OS leak: http://crackberry.com/lea...486-blackberry-torch-9800
Zie ook de orginele bron: http://n4bb.com/4982/blac...os-6-0-0-486-found-online

Misschien dat ik hem er zo nog op gooi, maar ik denk dat ik even wacht op wat de anderen voor ervaring hebben :). OS .450 draait hier eigenlijk wel prima :).

@ Hieronder: Het orginele hoesje bevalt mij ook wel, bestelt via mobielbereikbaar en ik ben blij dat ik hem heb! Batterij gaat langer mee en inderdaad geen broekzak bellen meer :P.

[ Voor 39% gewijzigd door __1337__ op 11-03-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:53

cdoens

Peugeot-gek

Apps zoals Quickpull zijn niet nodig. Op elke BB (behalve de Pearl modellen met SureType toetsenbord) kun je op het keyboard de linker Alt, de rechter Caps en de delete toets even een paar seconden indrukken.
Een soort Ctrl+Alt+Del wat je toestel helemaal opnieuw opstart.

Verder helemaal tevreden met de Torch. Heb gisteren hoesjes binnengekregen via Deal Extreme en die zijn van goede kwaliteit incl magneetje zodat je toestel op standby gaat zodra ie in het hoesje zit. No more broekzakbellen 8) En dat voor een prijs van minder dan 2,50 € (Blijf een Hollander)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
cdoens schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:06:
Apps zoals Quickpull zijn niet nodig. Op elke BB (behalve de Pearl modellen met SureType toetsenbord) kun je op het keyboard de linker Alt, de rechter Caps en de delete toets even een paar seconden indrukken.
Een soort Ctrl+Alt+Del wat je toestel helemaal opnieuw opstart.

Verder helemaal tevreden met de Torch. Heb gisteren hoesjes binnengekregen via Deal Extreme en die zijn van goede kwaliteit incl magneetje zodat je toestel op standby gaat zodra ie in het hoesje zit. No more broekzakbellen 8) En dat voor een prijs van minder dan 2,50 € (Blijf een Hollander)
Met Caps bedoel je de Shift neem ik aan? Werkt hier op de Torch niet (vodafone branded). Overigens is het ook een draak van een toets combi. Krijg het met veel moeite voor elkaar om 3 toetsen tegelijktijd in te drukken op de BB... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

MrN

Werkt deze blackberry ook goed met normaal internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MrN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:43:
Werkt deze blackberry ook goed met normaal internet?
Zie ook mijn vorige bericht: wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier neerplempte?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

GOT Search
Google
Communicatie met winkels

Zoek hier een duidelijk antwoord op omdat in de winkel vanmiddag werd gezegd dat ik perse een blackberry abbonement moet hebben omdat ik anders totaal niet kan internetten met de blackberry.
Vandaar mijn vrij simpele vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
En zie eens de topicwarning hieronder: De BlackBerry data-abonnementen FAQ het staat nota bene in de BB FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:53

cdoens

Peugeot-gek

ChojinZ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:30:
[...]

Met Caps bedoel je de Shift neem ik aan? Werkt hier op de Torch niet (vodafone branded). Overigens is het ook een draak van een toets combi. Krijg het met veel moeite voor elkaar om 3 toetsen tegelijktijd in te drukken op de BB... :+
Ja, sorry, shift toets inderdaad. Raar dat ie bij jou niet werkt. Ik heb ook een Vodafone branded en bij elke BB moet dit werken.
Je gebruikt toch wel de hardware toetsen en niet degene op het scherm?

[ Voor 6% gewijzigd door cdoens op 17-03-2011 23:09 ]

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Ik heb gisteren een FAQ geschreven voor de 9700, ik heb alle FAQs die ook relevant zijn voor de Torch opgenomen in de startpost. De vraag over het speciale data-abonnement heb ik helemaal bovenaan gezet.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

__1337__ schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:01:
En zie eens de topicwarning hieronder: De BlackBerry data-abonnementen FAQ het staat nota bene in de BB FAQ.
Sorry maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
MrN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:57:
GOT Search
Google
Communicatie met winkels

Zoek hier een duidelijk antwoord op omdat in de winkel vanmiddag werd gezegd dat ik perse een blackberry abbonement moet hebben omdat ik anders totaal niet kan internetten met de blackberry.
Vandaar mijn vrij simpele vraag.
Wat is mogelijk zonder BIS/BES?
Zonder BlackBerry data-abonnement, maar met ‘normaal’ data-abonnement, zijn onder andere de volgende zaken mogelijk:
•Telefoon-gerelateerde functies (sms, bellen, etc)
•Internetten via de Hotspot Browser (alleen op wifi)
•Internetten via Opera Mobile
•E-mailen via applicaties van derde partijen (Bijv. Gmail)
•Pingen via een aantal applicaties van derde partijen (Bijv. PingChat)
•IM via een aantal applicaties van derde partijen (Bijv. IM+)
De meeste applicaties van derde partijen werken nagenoeg allemaal. De bovenstaande BlackBerry functies zijn echter niet mogelijk!
Heb het maar even dikgedrukt gemaakt, gezien begrijpend lezen niet helemaal lukt :).

Dus nee, je hebt geen Blackberry abonnement nodig voor de basis internet dingen. Wil je echter gebruik maken van de Blackberry diensten, ja dan wel.

[ Voor 6% gewijzigd door __1337__ op 18-03-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
En uit de startpost
:? Kun je ook werken met de Torch zonder speciaal BB data-abonnement?
Indien met WiFi verbonden zal de telefoon voor 100% functioneren. Echter, wanneer dat niet het geval is werkt de ingebouwde mailclient niet en daarmee verlies je een groot deel van de functionaliteit van de BB. Datzelfde geldt voor BB Messenger ('pingen'). De browser is wel te gebruiken, al moeten daar de APN-settings voor worden aangepast. WhatsApp zou in theorie ook zonder speciaal BB-abonnement moeten werken, maar in de praktijk hebben sommige users er toch problemen mee. Meer info lees de BIS/BES Faq en de BB Data-abonnementen FAQ.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Duidelijk en is 500 mb datalimiet per maand genoeg voor een Blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Ben wel benieuwd eigenlijk: waarom kopen jullie nog een Blackberry? Ik kan het me alleen voorstellen als je je zakelijke mail en agenda op je telefoon wilt, en verder eigenlijk niets. Ja, "pingen", maar dat kan op elke smartphone tegenwoordig.

Ik heb een Torch van het werk, en daarvoor een Bold. Ik heb na 3 jaar lijdzaam toezien hoeveel mooie apps/games er op andere smartphones zijn, en hoe mooi dat allemaal wel niet werkt, van "ellende" privé maar een Android toestel gekocht.

Dit is niet bedoeld als flame, ben gewoon benieuwd waarom ik zoveel jongeren met een BB zie rondlopen. Slecht geïnformeerd misschien? Kuddegedrag?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Mijn volgende telefoon zal dan ook geen BB meer zijn. Toch ben ik er best tevreden mee. Nadelen zijn het dure data-abonnement en de prijzen en beschikbaarheid van de apps. Staat tegenover de uitstekende batterijduur en de ijzersterke mailclient.

[ Voor 17% gewijzigd door havana op 19-03-2011 09:18 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
MrN schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:06:
Duidelijk en is 500 mb datalimiet per maand genoeg voor een Blackberry?
Verbruik jij meer dan 500mb per maand? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
Arfman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:22:
Ben wel benieuwd eigenlijk: waarom kopen jullie nog een Blackberry? Ik kan het me alleen voorstellen als je je zakelijke mail en agenda op je telefoon wilt, en verder eigenlijk niets. Ja, "pingen", maar dat kan op elke smartphone tegenwoordig.

Ik heb een Torch van het werk, en daarvoor een Bold. Ik heb na 3 jaar lijdzaam toezien hoeveel mooie apps/games er op andere smartphones zijn, en hoe mooi dat allemaal wel niet werkt, van "ellende" privé maar een Android toestel gekocht.

Dit is niet bedoeld als flame, ben gewoon benieuwd waarom ik zoveel jongeren met een BB zie rondlopen. Slecht geïnformeerd misschien? Kuddegedrag?
Nouja, ik vind de Blackberry software van de Torch gewoon lekker simpel werken en gezien vele vrienden ondertussen een BB hebben en ik de mailclient zeer fijn vind werken is het voor mij een prima keuze. De Ping app van de Blackberry vind ik persoonlijk fijner werken dan Whatsapp of Pingchat (waar regelmatig een vertraging van max een dag in kan zitten). Daar en tegen kijk ik wel uit naar de BB's met het QNX OS, want OS 6 en komend 6.1 vind ik niet zo bijzonder meer. Het is wel mooi dat er WiFi tethering komt in OS 6.1. Verder heb ik nu eigenlijk een BB omdat ik er Sim Only nog 1,5 jaar aan vast zit :p.

[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 19-03-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

__1337__ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:48:
[...]

Verbruik jij meer dan 500mb per maand? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
Ja dat weet ik dus niet, volgens KPN moet het voor mijn verbruik ruim voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Hangt er sterk vanaf wat je ermee doet. Bovendien: als je op je werk en thuis WiFi gebruikt kom je niet zo snel aan 500 MB.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nou ik heb mijn blackberry torch ook binnen!
Het eerste uur was het vloeken en schelden omdat ik niets aan het werk kreeg, de telefoon werkt compleet anders als bijvoorbeeld een Nokia en / of Samsung.
Inmiddels heb ik al een en ander aan het werk en wat dingen geinstalleerd, echter werkt mijn blackberry internet nog niet. Volgens mij moet dit uit zichzelf activeren toch?
Ook ben ik benieuwd hoe ik de navigatie die op de bb torch zit kan activeren, of kan dit alleen zodra het blackberry internet werkt?

Nou ja al met al ben ik wel zeer tevreden met de telefoon, het is iets compleets anders als een Iphone of Nokia en dat maakt het ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Als het Blackberry logootje bovenin je scherm staat dan is BIS geactiveerd. Dit moet je provider regelen.

Wat bedoel je met "navigatie activeren"? Bedoel je Blackberry Maps? Heb daar geen ervaring mee maar vermoed dat dit inderdaad alleen werkt wanneer BIS geactiveerd is. Google Maps moet wel meteen werken lijkt me.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb de batterij uit de telefoon gehaald even gewacht en weer teruggeplaatst en volgens mij werkt blackberry internet nu wel! Er staat inderdaad een Blackberry logo bovenin het scherm!

Hoe doe ik dat met google en of blackberry maps dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Google Maps is gewoon een app, maar die staat niet in Blackberry App World en moet dus los installeren. Even met de browser naar Google, zoeken op 'Google Maps' en dan kom je er zo.

Blackberry Maps gebruik ik zelf niet, heb ik dus geen ervaring mee. Weet wel dat Garmin en Telmap beide een offline-navigatie pakket hebben (betaald).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nou volgens mij doet blackberry internet he tnog steeds niet, helaas :(
Kan geen email instellen en bij google maps geeft hij aan dat ik een data abbonement moet hebben.
De ene keer staat er wel een blackberry logo bovenin en de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Eventjes bellen met de helpdesk. Kan wel even duren voordat BIS geactiveerd is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ja alleen is die helpdesk zaterdagavond niet geopend, helaas...

Inmiddels gesproken met vrienden die ook een BB hebben, schijnt normaal 24 uur te duren voordat blackberry internet gaat werken. Zal bij vermoedelijk wat langer duren omdat het weekend is.

Als het morgen niet werkt bel ik even met de klantenservice van KPN.

[ Voor 67% gewijzigd door MrN op 20-03-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Blackberry internet doet het eindelijk en goed ook!

Ik heb nog een aantal vragen:

1 Hoe kan ik de push email uitzetten en handmatig synchroniseren?
( kan dit niet vinden op inet of tweakers)

2 Hoe kan ik navigeren met de blackberry???

3 een aantal applicaties zoals bb messenger,email en de browser staan altijd open als ik op de blackberry knop druk. Klopt dit, en zo nee hoe kan ik dit afsluiten?
( verbruikt dit openstaan data?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heeft niemand een antwoord op bovenstaand verhaal?
Ben op dit moment ook druk bezig met KPN Opweg navigatie aan de praat te krijgen, dit lukt echter tot nu toe nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Vraag 2 en 3 kun je terugvinden in de FAQ in het 9700-topic.

Vraag 1 weet ik eerlijk gezegd niet, ik snap ook niet waarom je dit zou willen. Alleen in het buitenland lijkt dit me handig, hoe dit moet staat ook in de hierboven beschreven FAQ.

[ Voor 15% gewijzigd door havana op 22-03-2011 20:59 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Ik heb de BlackBerry Torch op het oog als opvolger van mijn Nokia N79. Ik heb hier en elders al redelijk ingelezen, maar eventjes een check of ik niks over het hoofd zie.

De iPhone is niet helemaal mijn ding en Blackberry is een van de weinige fabrikanten welke aandacht besteed aan software voor Mac OS (Nokia heeft wel plugins voor Symbian toestellen, maar er zijn momenteel weinig serieuze toestellen met toetsenbord voor een fatsoenlijke prijs). Met de Blackberry Desktop Software for Mac verwacht ik m'n agenda en telefoonlijst prima te synchroniseren met m'n MacBook. Maar heeft iemand hier ook praktijk ervaringen mee?

Naast de agenda zal ik ook het toestel gebruiken voor telefoneren, sms, e-mail (gmail), beetje internet en af en toe adres opzoeken middels Google Maps. Ik heb m'n abonnement al geregeld, namelijk een Vodafone Bel+Sms+Web 190 Sim Only. Ik neem aan dat een speciaal Blackberry abonnement door deze zaken overbodig is.

Voor mailen middels m'n Gmail-account, wat is dan de beste optie? De app van Google of het mailprogramma van Blackberry. Volgens mij zijn beide uit te schakelen tijdens vakanties in het buitenland. Heeft iemand beide al eens vergeleken?

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Mailprogramma van Blackberry is by far de betere optie maar die werkt alleen i.c.m. speciaal BB-abo. Je enige optie is dus de Gmail-app van Google. Pushmail werkt daarmee niet, je moet dus handmatig je mail binnenhalen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Arosa schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:03:
Met de Blackberry Desktop Software for Mac verwacht ik m'n agenda en telefoonlijst prima te synchroniseren met m'n MacBook. Maar heeft iemand hier ook praktijk ervaringen mee?
Mocht je wel een BIS Bundel nemen, dan heb je de optie om bij je Gmail Account naast Mail ook Contacten en Agenda te laten syncen, mocht je deze niet nemen is er altijd nog Google Sync, werkt voor Agenda Prima, maar Contacten raken nog wellis hun "Persoonlijke Ringtones" kwijt (weet ik uit ervaring).

De Software ben ik niet in thuis, maar op de Windows Versie kon ik mn Contacten en Agenda Syncen, maar dit gebruik ik nu niet meer aangezien dit nu RealTime OTA gebeurd.
Naast de agenda zal ik ook het toestel gebruiken voor telefoneren, sms, e-mail (gmail), beetje internet en af en toe adres opzoeken middels Google Maps. Ik heb m'n abonnement al geregeld, namelijk een Vodafone Bel+Sms+Web 190 Sim Only. Ik neem aan dat een speciaal Blackberry abonnement door deze zaken overbodig is.
Opzich is dit correct, al zal Internet wellicht niet direct werken, ook MSN, Twitter, FaceBook Clients van RIM zelf zullen niet werken zonder BIS. Maar voor een beetje Browsen en Mailen via GMail App werkt het (in iedergeval via WiFi) Prima (wel moet je dan even kijken hoe je de TCP/IP Instellingen moet instellen.
Voor mailen middels m'n Gmail-account, wat is dan de beste optie? De app van Google of het mailprogramma van Blackberry. Volgens mij zijn beide uit te schakelen tijdens vakanties in het buitenland. Heeft iemand beide al eens vergeleken?
Bij het gebrek aan een BIS Bundel, ben je niet in staat om mail binnen te halen via het mailprogramma van BlackBerry, wellicht dat de GMail app de ontvangen bestanden in deze Inbox kan plaatsen, maar dit was een maand of 6 geleden in iedergeval nog geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Ik sync nu ook handmatig van tussen MacBook en Nokia, dat voldoet voor mij prima. Daarnaast heb ik niet zo'n geweldig gevoel bij het synchroniseren via een online dienst. Heb het trouwens wel uitgetest, maar ik krijg het niet voor elkaar om m'n agenda afspraken van de afgelopen jaren en het komende jaar naar Google Calender te syncen. Ik kan ze wel één voor één kopieren naar m'n Google account, maar als ik een keer zonder internet zit op m'n MacBook kan ik niet m'n agenda afspraken zien. De afbeeldingen, interactieve online demo's en filmpjes geven mij een redelijk beeld van Blackberry's eigen software voor de Mac, dus ik heb er wel vertrouwen in.

Voor het internet zag ik elders op het forum de instellingen staan waarmee de ingebouwde browser zou moeten werken:
code:
1
2
3
APN:            live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord:     vodafone

De Gmail-app van Google heeft wel een push optie volgens mij. Althans dat haal ik uit hun eigen berichten.

Ping, enz. zal ik niet missen, ben de enige 'nerd' in mijn vrienden en kennissen kring, dus ik heb niemand om naar te pingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb de blackberry nu bijna een week en het valt mij op dat als ik de telefoon uit het orginele blackberry hoesje haal de achterkant weleens loslaat. Is dit normaal en hebben meer mensen dit of?

Telefoon bevalt verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Het achterkantje van mijn Torch zit zo vast, dat ik hem met geen mogelijkheid meer los krijg :). Dus ik denk dat beide niet goed is eigenlijk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ja dat denk ik ook ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niks meer van mijn Torch...

Heb al een tijdje problemen dat ik opeens geen internet meer heb, na een quickpull of als ik de accu eruit haal weer wel.

Nu weer gedaan dus, het rare is dat gegevensservices en roaming uitstaan en ik nu gewoon kan internetten 8)7 ik snap er niks meer van.

Kan ik iets doen met een update of downgrade op de torch ? Dacht wel dat er binnekort weer een update kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Zijn er al mensen die zich op LiveProfile bevinden, hoe zijn jullie ervaringen op Batterijverbruik, Stabiliteit en Afleversnelheden, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week gaat mijn abb in incl een BIS abb.

Nu wil ik graag uiteraard mijn mail op de telefoon ontvangen. Mijn zakelijke mail (ben zelfs. ondernemer) is ingesteld als pop3 mail. Moet ik dit veranderen in IMAP om mail zowel op mijn tel als op de pc te ontvangen?

Ben nl bang dat ik het anders alleen op de telefoon ontvang.

Graag jullie tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:23:
Volgende week gaat mijn abb in incl een BIS abb.

Nu wil ik graag uiteraard mijn mail op de telefoon ontvangen. Mijn zakelijke mail (ben zelfs. ondernemer) is ingesteld als pop3 mail. Moet ik dit veranderen in IMAP om mail zowel op mijn tel als op de pc te ontvangen?

Ben nl bang dat ik het anders alleen op de telefoon ontvang.

Graag jullie tips
BIS is gewoon zo ingesteld dat deze de mail op de server laat staan (dit kun je overigens ook in Outlook zo instellen mocht je bijv. een PC en Laptop hebben. Maar geen zorgen dat de mail vanaf je server af is nadat deze op je BlackBerry ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je antwoord.

Verzonden berichten kan ik middels syncen dan in mijn outlook krijgen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik weet niet hoe dat loopt, ik zie ze wel altijd op de server terug (geloof ik), maar hoe je ze vervolgens in je Outlook krijgt (of dat doormiddel van Sync Mogelijk is) heb ik geen idee van, dus durf je hierin ook niet in te lichten. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Iemand een idee hoe je het geluid van een movie kunt afzetten? Wanneer ik een youtube film wil afspelen krijg ik op geen enkele manier de mogelijkheid voor het uitzetten van de sound.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Net zolang zachter zetten tot je niets meer hoort :S
Met de harder/zachter knopjes aan de rechterkant van je toestel.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09 19:33
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:18:
Snap niks meer van mijn Torch...

Heb al een tijdje problemen dat ik opeens geen internet meer heb, na een quickpull of als ik de accu eruit haal weer wel.

Nu weer gedaan dus, het rare is dat gegevensservices en roaming uitstaan en ik nu gewoon kan internetten 8)7 ik snap er niks meer van.

Kan ik iets doen met een update of downgrade op de torch ? Dacht wel dat er binnekort weer een update kwam.
Op www.crackberry.com kun je een verscheidenheid aan Firmware versies vinden voor je torch ik raad 6.0.0.448 aan erg snel.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

BamiHap schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:29:
Net zolang zachter zetten tot je niets meer hoort :S
Met de harder/zachter knopjes aan de rechterkant van je toestel.
Moi voelt zich heel dom :X
Dagen heb ik zitten uitzoeken/googlen hoe dit te muten :( nooit in me opgekomen om zij-buttons te gebruiken...

een koekje van mij voor jou! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de winkel telefoonkopen.nl
Die boden een losse blackberry aan voor 620 euro.

Nu vertelde ik dat er verschillende winkels zijn die hem rond de 380 euro aanbieden.

Toen kwam hij met het verhaal dat Blackberry 2 verschillende versies maakt.

Een embeded versie en de normale. De embeded zou langzamer zijn en dergelijke en daarom goedkoper.

Ik kan hier alleen niets over vinden op internet. Zou dit gewoon een lulverhaal zijn of hebben meer mensen hier van gehoord?

Groetjes,

Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik denk dat ze uit hun nek lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Voor zover ik weet is er maar een Blackberry Torch 9800. Vaak zijn er verschillende versies bij Blackberry's. Zoals de Storm series hadden bijvoorbeeld de Storm 2 9520 en de Storm 2 9550. Het enige verschil was dat de Storm 2 9520 een GSM versie was en de 9550 de CDMA (Amerika he :)). Verder is er qua hardware geen verschil. Dus ik zou voor die goedkopere oplossing gaan en die winkel lekker links laten liggen. Die lachen zich rot als jij terug komt om die telefoon te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 07-04-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik heb KPN op weg na flink lang praten met de KPN klantenservice ook aan het werk gekregen.
De kunst is om doorverbonden te worden met de technische dienst, hun verwijderen dan al je instellingen en resetten het. Vervolgens doet KPN op weg het.

Heb na het resetten echter nog een aantal vragen:
1 Blackberry enterprise server doet het alleen op Wifi toch niet op mobiel internet?
2 Rechtsbovenin staat soms EN wat betekent dit?
3 Rechtsbovenin staat af en toe een of ander laadachtig logo, wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:24:
Ik was vandaag bij de winkel telefoonkopen.nl
Die boden een losse blackberry aan voor 620 euro.

Nu vertelde ik dat er verschillende winkels zijn die hem rond de 380 euro aanbieden.

Toen kwam hij met het verhaal dat Blackberry 2 verschillende versies maakt.

Een embeded versie en de normale. De embeded zou langzamer zijn en dergelijke en daarom goedkoper.

Ik kan hier alleen niets over vinden op internet. Zou dit gewoon een lulverhaal zijn of hebben meer mensen hier van gehoord?

Groetjes,

Jeffrey
Als je twijfelt over zulke verhalen moet je gewoon de desbetreffende winkel ff googlen. Als je dat op telefoonkopen.nl kom je toch wel wat rare (en slechte) gebruikers ervaringen tegen. Ik geloof het verhaal dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
MrN schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:38:
Ik heb KPN op weg na flink lang praten met de KPN klantenservice ook aan het werk gekregen.
De kunst is om doorverbonden te worden met de technische dienst, hun verwijderen dan al je instellingen en resetten het. Vervolgens doet KPN op weg het.

Heb na het resetten echter nog een aantal vragen:
1 Blackberry enterprise server doet het alleen op Wifi toch niet op mobiel internet?
1 Heb je uberhaupt een BES server ingesteld? Hier moet je wel aparte software voor kopen (of je baas..)
2 ENgels
3 Laadachtig --> verbinding maken met buitenwereld? Uploaden en downloaden.. dit had je makkelijk ook zelf ergens kunnen vinden op google, komop hee.

[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 14-04-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

1 Nee heb ik niet maar dit viel me eerder ook niet zo op.
BES wou na die reset opeens synchroniseren en dit lukte niet dus toen heb ik het maar geannuleerd.

2 Engels ? Hoezo geeft ie dat aan dan?

3 Ja opzich is dat laden ook niet erg, maar kon het niet vinden met google hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door MrN op 14-04-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
__1337__ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:55:
[...]

1 Heb je uberhaupt een BES server ingesteld? Hier moet je wel aparte software voor kopen (of je baas..)
BES express is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Gave ondertitel, het klopt ook.

1 Oke dus BES is standaar bij KPN niet geactiveerd als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MrN schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:18:
[...]

Gave ondertitel, het klopt ook.

1 Oke dus BES is standaar bij KPN niet geactiveerd als ik het goed heb?
Tx! >:)

Zover ik weer krijg je bij de meeste providers standaard geen bes account. Voor bes moet je 9 van de 10 een abbo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Dus dan moet je en een gewoon BIS abbonement en BES abbonement?

Maar alles werkt nu ook gewoon met BIS wat is het voordeel voor een particulier dan van BES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb sinds kort ook een Torch en ik vroeg me af of ik ook ergens Thema's kon downloaden.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Ja, in de appworld onder de categorie themes. Sommige zijn gratis, de meeste betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Roshnak schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:23:
Ik heb sinds kort ook een Torch en ik vroeg me af of ik ook ergens Thema's kon downloaden.

Is dit mogelijk?
op de BB site hebben ze ook een hele mooie thema editor. De editor is simpel in gebruik en kan vrij veel. Paar keer mee zitten spelen en het leuke is dat je gewoon thema's volledig naar eigen smaak kan maken.
De desbetreffende editor:
http://nl.blackberry.com/services/themestudio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Iemand antwoord op onderstaande vragen:

Of heeft iemand een email van blackberry Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Niemand die bovenstaande weet?

KPN kan het ook niet vertellen en de handleiding van kpn weet ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

MrN schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:46:
Iemand antwoord op onderstaande vragen:

Of heeft iemand een email van blackberry Nederland?
Dacht dat ik dit al eens eerder was tegenkomen in dit topic maar kan het niet direct terug vinden.

3. Het "laden" logo rechtsbovenin is overduidelijk, het laad gegevens... maw als je dit "logo" ziet ben je gegevens aan het uitwisselen met telecom-provider.

2. EN = Engels en wil dus zeggen dat je Engelse invoermethode geselecteerd hebt.

gevonden: Klikkerdeklik

[ Voor 4% gewijzigd door dj_vibri op 02-05-2011 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Super dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Heeft iemand al iets gevonden/ontdekt om Skype op Torch te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Ik heb een T-Mobile BB Toch los gekocht (2ehands), maar twijfel aan het bereik van T-Mobile. Woon zelf in de randstad, maar zelfs Vodafone doet raar in mijn huis, komt door de dikke betonnen wanden geloof ik.. Zal T-Mobile het dan al helemaal niet meer doen denken jullie? 3G maakt me niets uit, want heb hier Wi-Fi maar ik twijfel of er mensen me wel of niet meer kunnen bellen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Sinds kort een BB torch. fijn toestel echter de pijl van het menu waar alle apps onderstaan is verdwenen. Ik heb nu gelijk de eerst 4 apps in beeld. Al aardig onderzoek gedaan om het op te lossen en de pijl weer terug te krijgen maar tot heden niet gelukt. Misschien kijk ik er overheen maar ik kan het niet vinden. Weet iemand de oplossing?

Wat heb ik gedaan;
Toestel gereset.
Toestel opnieuw ingesteld
Batterypull
Diverse forums afgelopen

Weet iemand een oplossing?

Gr l.j.r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Je kan de balk met 'Alles, regelmatig, downloads, media' naar boven en beneden verplaatsen met je duim op het toestel. Als je dan naar boven of beneden gaat krijg je die pijl (0 apps zichtbaar), 4 bij 1 rij 8 bij 2 rijen etc.

Dit is toch wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, soms moet ik verder kijken dan mijn neus langs is! te simpel voor worden eigenlijk de oplossing.
Blond en blauwe ogen zegmaar, hahaha

thanks voor het reageren,

Gr l.j.r.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ