Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Er komt een nieuwe versie van ons prachtig toestel, moeier, gelikter en sneller...
Lees specificaties... http://www.bgr.com/2011/0...ry-torch-2-gets-detailed/
[ Voor 49% gewijzigd door 1abc op 14-02-2011 18:05 ]
[ Voor 92% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:15 ]
Huh? Een paar weken terug had elk bushokje wel een poster van de witte Torch hier in Amsterdam. En nu pas kan je dat ding kopen?
Heeft iemand ervaringen met de Torch icm Ben of Simyo?
[ Voor 27% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:15 ]
Is er een manier om mijn afspraken op het bureaublad weer te geven?
Ik kan namelijk nergens zien dat ik vandaag bv. een afspraak heb, laat staan morgen, deze week enz...
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Op je bureaublad heb je een vergrootglas zitten (rechts) en aan de linkerkant van die balk zit de volume module. Daartussenin zit een lege balk, druk op de lege balk en voila: alle laatste nieuwtjes1abc schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:43:
@Ervaren BB/Torch gebruikers
Is er een manier om mijn afspraken op het bureaublad weer te geven?
Ik kan namelijk nergens zien dat ik vandaag bv. een afspraak heb, laat staan morgen, deze week enz...
Inderdaad! Ik zie hem. Is het mogelijk om deze info standaard op desktop weer te geven?__1337__ schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:21:
[...]
Op je bureaublad heb je een vergrootglas zitten (rechts) en aan de linkerkant van die balk zit de volume module. Daartussenin zit een lege balk, druk op de lege balk en voila: alle laatste nieuwtjes.
Dat moet ongetwijfeld ook mogelijk zijn met een Torch, want die . Daar heb je wel een ander theme voor nodig, eentje met 'today' weergave, waardoor agenda-items en ongelezen mails/smsm standaard worden weergegeven op je homescreen. Denk aan zoiets:1abc schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:53:
[...]
Inderdaad! Ik zie hem. Is het mogelijk om deze info standaard op desktop weer te geven?
http://forums.crackberry....weather-landscape-542518/
Maar er zijn waarschijnlijk ook gratis varianten te vinden.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Nu heb ik alleen 1 vraag, nu heb ik hier in huis gewoon wifi aan staan en dan is hij geconnect aan ons thuisnetwerk... Gebruikt hij dan automatisch voor internetten via de browser en facebook en dergelijk het wifi netwerk..
Of gebruikt hij dan gewoon het vodafone netwerk... zoja dan ben ik snel over mijn 1 gb heen denk ik ?
En hoe kan ik dat dan veranderen/controleren?!
thnx alvast
Verwijderd
Gegevensservices uitzetten en je WIFI aanzetten , dan moet het alleen via je wifi gaan lijkt me.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:08:
Ik heb sinds 3 dagen ook de torch, erg mooi en makkelijk toestel voor mij :)!
Nu heb ik alleen 1 vraag, nu heb ik hier in huis gewoon wifi aan staan en dan is hij geconnect aan ons thuisnetwerk... Gebruikt hij dan automatisch voor internetten via de browser en facebook en dergelijk het wifi netwerk..
Of gebruikt hij dan gewoon het vodafone netwerk... zoja dan ben ik snel over mijn 1 gb heen denk ik ?
En hoe kan ik dat dan veranderen/controleren?!
thnx alvast
Testing, one, two ...
http://supportforums.blac...ork-Connection/m-p/354898
"By default, the device will use WiFi as the preferred connection when available, but to ensure that it does, disable the Mobile Network in Manage Connections."
En dat schijnt ook goed te gaan gezien de reacties van mijn kinderen die in het bezit zijn van een Torch.
Er wordt helemaal niet of nauwelijks provider-data geregistreerd via de (gratis te krijgen) data-registratie app. als er verbinding is met een wifi netwerk.
Geldt bovenstaand verhaal überhaupt wel voor de Torch aangezien het als reactie bij een 8900 Bold geschreven is?
Blackberry zegt er het volgende over;
"Uw toestel gebruikt het Wi-Fi-netwerk in plaats van het mobiele netwerk om webpagina's te bezoeken, e-mailberichten te verzenden en te ontvangen enzovoort. Wanneer u verbinding maakt met internet via een Wi-Fi-netwerk, kunt u gegevenskosten vermijden die verbonden zijn aan het gebruik van het mobiele netwerk. Bovendien is de verbinding in veel gevallen sneller."
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 22-02-2011 19:47 ]
Testing, one, two ...
Is er daarnaast een app waarmee je het Nederlandse nieuws kunt bekijken zoals bijv. nu.nl bij Android. Ik kon niets vinden in de store van Blackberry.
Bij sociale feeds kan je van nu.nl een RSS feed toevoegen, en zo tussen verschillende feeds switchen door naar links en rechts te vegen.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Verwijderd
*wat een heerlijk toestel is dit zeg in vergelijking met de touch pro 2 xD *
Dit allemaal uiteraard alleen als je een BIS abo erbij hebt afgesloten.hardware-lover schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:45:
Bovenstaande reactie is een beetje kort door de bocht, het uitzetten van de provider services is schijnbaar geheel overbodig gezien die reactie en onderstaande tekst.
"By default, the device will use WiFi as the preferred connection when available, but to ensure that it does, disable the Mobile Network in Manage Connections."
En dat schijnt ook goed te gaan gezien de reacties van mijn kinderen die in het bezit zijn van een Torch.
Er wordt helemaal niet of nauwelijks provider-data geregistreerd via de (gratis te krijgen) data-registratie app. als er verbinding is met een wifi netwerk.
Geldt bovenstaand verhaal überhaupt wel voor de Torch aangezien het als reactie bij een 8900 Bold geschreven is?
Blackberry zegt er het volgende over;
"Uw toestel gebruikt het Wi-Fi-netwerk in plaats van het mobiele netwerk om webpagina's te bezoeken, e-mailberichten te verzenden en te ontvangen enzovoort. Wanneer u verbinding maakt met internet via een Wi-Fi-netwerk, kunt u gegevenskosten vermijden die verbonden zijn aan het gebruik van het mobiele netwerk. Bovendien is de verbinding in veel gevallen sneller."
Lidy
BIS abbo is niet noodzakelijk. Ik heb via Vodafone een standaard data abbo zonder bis en kan gewoon internetten. Pingen en BB appworld gebruiken werkt helaas niet...truffel50 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:43:
[...]
Dit allemaal uiteraard alleen als je een BIS abo erbij hebt afgesloten.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Met de andere BB bezitters ping ik.
Verwijderd
Heb ook geen BB Abo maar kan wel gewoon appworld gebruiken hoor, je moet je alleen even registreren op die website.ChojinZ schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:08:
[...]
BIS abbo is niet noodzakelijk. Ik heb via Vodafone een standaard data abbo zonder bis en kan gewoon internetten. Pingen en BB appworld gebruiken werkt helaas niet...
Weet iemand nog een gratis navigatieprogramma want dat is iets wat ik toch wel mis bij zo'n dure telefoon.
Zou je dan niet beter WhatsApp kunnen nemen, is in mijn ogen meer een SMS / Ping vervanger, terwijl ik Google Talk in 1 adem noem met MSN, maar dat zal wss aan mij liggen =).rooie60 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:37:
Ik heb een BB en mijn vriendin een samsung galaxy,ik heb google talk geinstalleerd en zij ook en nu pingen we ook samen.
Met de andere BB bezitters ping ik.
Het is niet optimaal: maar Waze is een redelijk Turn by Turn Navigatietooltje voor binnen Nederland.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:51:
[...]
Weet iemand nog een gratis navigatieprogramma want dat is iets wat ik toch wel mis bij zo'n dure telefoon.
[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 25-02-2011 20:22 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Mobile IM clientsJunkieXP schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:20:
[...]
Zou je dan niet beter WhatsApp kunnen nemen, is in mijn ogen meer een SMS / Ping vervanger, terwijl ik Google Talk in 1 adem noem met MSN, maar dat zal wss aan mij liggen =).
[...]
Het is niet optimaal: maar Waze is een redelijk Turn by Turn Navigatietooltje voor binnen Nederland.
Verwijderd
Iemand een idee wat dit kan zijn ? Of een manier om de verbinding te herstellen zonder dat ik steeds de accu eruit moet halen ?
Zijn al je internetinstellingen hetzelfde als die je van je provider hebt gekregen? Check dit even bij je provider.
Verwijderd
Ik wil een Blackberry Torch aanschaffen, maar nu kom op internet ook replica's tegen. Kent iemand die? Weet iemand hoe je een replica van een originele kunt onderscheiden?
Groet, hennie
Verwijderd
Zal eens Quickpull installeren maarja dat is inderdaad niet de oplossing, instellingen zijn gewoon goed al heb ik geen BB abonnement maar dat moet niks uitmaken.HenkEisDS schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:00:
Je kan in ieder geval het programma Quickpull installeren, deze simuleert een batterypull. Maar dat is geen oplossing voor je probleem helaas.
Zijn al je internetinstellingen hetzelfde als die je van je provider hebt gekregen? Check dit even bij je provider.
Zie ook de orginele bron: http://n4bb.com/4982/blac...os-6-0-0-486-found-online
Misschien dat ik hem er zo nog op gooi, maar ik denk dat ik even wacht op wat de anderen voor ervaring hebben
@ Hieronder: Het orginele hoesje bevalt mij ook wel, bestelt via mobielbereikbaar en ik ben blij dat ik hem heb! Batterij gaat langer mee en inderdaad geen broekzak bellen meer
[ Voor 39% gewijzigd door __1337__ op 11-03-2011 00:09 ]
Een soort Ctrl+Alt+Del wat je toestel helemaal opnieuw opstart.
Verder helemaal tevreden met de Torch. Heb gisteren hoesjes binnengekregen via Deal Extreme en die zijn van goede kwaliteit incl magneetje zodat je toestel op standby gaat zodra ie in het hoesje zit. No more broekzakbellen
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Met Caps bedoel je de Shift neem ik aan? Werkt hier op de Torch niet (vodafone branded). Overigens is het ook een draak van een toets combi. Krijg het met veel moeite voor elkaar om 3 toetsen tegelijktijd in te drukken op de BB...cdoens schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:06:
Apps zoals Quickpull zijn niet nodig. Op elke BB (behalve de Pearl modellen met SureType toetsenbord) kun je op het keyboard de linker Alt, de rechter Caps en de delete toets even een paar seconden indrukken.
Een soort Ctrl+Alt+Del wat je toestel helemaal opnieuw opstart.
Verder helemaal tevreden met de Torch. Heb gisteren hoesjes binnengekregen via Deal Extreme en die zijn van goede kwaliteit incl magneetje zodat je toestel op standby gaat zodra ie in het hoesje zit. No more broekzakbellenEn dat voor een prijs van minder dan 2,50 € (Blijf een Hollander)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zie ook mijn vorige bericht: wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier neerplempte?MrN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:43:
Werkt deze blackberry ook goed met normaal internet?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Communicatie met winkels
Zoek hier een duidelijk antwoord op omdat in de winkel vanmiddag werd gezegd dat ik perse een blackberry abbonement moet hebben omdat ik anders totaal niet kan internetten met de blackberry.
Vandaar mijn vrij simpele vraag.
Ja, sorry, shift toets inderdaad. Raar dat ie bij jou niet werkt. Ik heb ook een Vodafone branded en bij elke BB moet dit werken.ChojinZ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:30:
[...]
Met Caps bedoel je de Shift neem ik aan? Werkt hier op de Torch niet (vodafone branded). Overigens is het ook een draak van een toets combi. Krijg het met veel moeite voor elkaar om 3 toetsen tegelijktijd in te drukken op de BB...
Je gebruikt toch wel de hardware toetsen en niet degene op het scherm?
[ Voor 6% gewijzigd door cdoens op 17-03-2011 23:09 ]
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Sorry maar ik kan het niet vinden.__1337__ schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:01:
En zie eens de topicwarning hieronder: De BlackBerry data-abonnementen FAQ het staat nota bene in de BB FAQ.
MrN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:57:
GOT Search
Communicatie met winkels
Zoek hier een duidelijk antwoord op omdat in de winkel vanmiddag werd gezegd dat ik perse een blackberry abbonement moet hebben omdat ik anders totaal niet kan internetten met de blackberry.
Vandaar mijn vrij simpele vraag.
Heb het maar even dikgedrukt gemaakt, gezien begrijpend lezen niet helemaal luktWat is mogelijk zonder BIS/BES?
Zonder BlackBerry data-abonnement, maar met ‘normaal’ data-abonnement, zijn onder andere de volgende zaken mogelijk:
•Telefoon-gerelateerde functies (sms, bellen, etc)
•Internetten via de Hotspot Browser (alleen op wifi)
•Internetten via Opera Mobile
•E-mailen via applicaties van derde partijen (Bijv. Gmail)
•Pingen via een aantal applicaties van derde partijen (Bijv. PingChat)
•IM via een aantal applicaties van derde partijen (Bijv. IM+)De meeste applicaties van derde partijen werken nagenoeg allemaal. De bovenstaande BlackBerry functies zijn echter niet mogelijk!
Dus nee, je hebt geen Blackberry abonnement nodig voor de basis internet dingen. Wil je echter gebruik maken van de Blackberry diensten, ja dan wel.
[ Voor 6% gewijzigd door __1337__ op 18-03-2011 17:21 ]
Kun je ook werken met de Torch zonder speciaal BB data-abonnement?
Indien met WiFi verbonden zal de telefoon voor 100% functioneren. Echter, wanneer dat niet het geval is werkt de ingebouwde mailclient niet en daarmee verlies je een groot deel van de functionaliteit van de BB. Datzelfde geldt voor BB Messenger ('pingen'). De browser is wel te gebruiken, al moeten daar de APN-settings voor worden aangepast. WhatsApp zou in theorie ook zonder speciaal BB-abonnement moeten werken, maar in de praktijk hebben sommige users er toch problemen mee. Meer info lees de BIS/BES Faq en de BB Data-abonnementen FAQ.
Ik heb een Torch van het werk, en daarvoor een Bold. Ik heb na 3 jaar lijdzaam toezien hoeveel mooie apps/games er op andere smartphones zijn, en hoe mooi dat allemaal wel niet werkt, van "ellende" privé maar een Android toestel gekocht.
Dit is niet bedoeld als flame, ben gewoon benieuwd waarom ik zoveel jongeren met een BB zie rondlopen. Slecht geïnformeerd misschien? Kuddegedrag?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 17% gewijzigd door havana op 19-03-2011 09:18 ]
Verbruik jij meer dan 500mb per maand? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.MrN schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:06:
Duidelijk en is 500 mb datalimiet per maand genoeg voor een Blackberry?
Nouja, ik vind de Blackberry software van de Torch gewoon lekker simpel werken en gezien vele vrienden ondertussen een BB hebben en ik de mailclient zeer fijn vind werken is het voor mij een prima keuze. De Ping app van de Blackberry vind ik persoonlijk fijner werken dan Whatsapp of Pingchat (waar regelmatig een vertraging van max een dag in kan zitten). Daar en tegen kijk ik wel uit naar de BB's met het QNX OS, want OS 6 en komend 6.1 vind ik niet zo bijzonder meer. Het is wel mooi dat er WiFi tethering komt in OS 6.1. Verder heb ik nu eigenlijk een BB omdat ik er Sim Only nog 1,5 jaar aan vast zitArfman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:22:
Ben wel benieuwd eigenlijk: waarom kopen jullie nog een Blackberry? Ik kan het me alleen voorstellen als je je zakelijke mail en agenda op je telefoon wilt, en verder eigenlijk niets. Ja, "pingen", maar dat kan op elke smartphone tegenwoordig.
Ik heb een Torch van het werk, en daarvoor een Bold. Ik heb na 3 jaar lijdzaam toezien hoeveel mooie apps/games er op andere smartphones zijn, en hoe mooi dat allemaal wel niet werkt, van "ellende" privé maar een Android toestel gekocht.
Dit is niet bedoeld als flame, ben gewoon benieuwd waarom ik zoveel jongeren met een BB zie rondlopen. Slecht geïnformeerd misschien? Kuddegedrag?
[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 19-03-2011 10:49 ]
Ja dat weet ik dus niet, volgens KPN moet het voor mijn verbruik ruim voldoende zijn.__1337__ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Verbruik jij meer dan 500mb per maand? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
Het eerste uur was het vloeken en schelden omdat ik niets aan het werk kreeg, de telefoon werkt compleet anders als bijvoorbeeld een Nokia en / of Samsung.
Inmiddels heb ik al een en ander aan het werk en wat dingen geinstalleerd, echter werkt mijn blackberry internet nog niet. Volgens mij moet dit uit zichzelf activeren toch?
Ook ben ik benieuwd hoe ik de navigatie die op de bb torch zit kan activeren, of kan dit alleen zodra het blackberry internet werkt?
Nou ja al met al ben ik wel zeer tevreden met de telefoon, het is iets compleets anders als een Iphone of Nokia en dat maakt het ook wel leuk.
Wat bedoel je met "navigatie activeren"? Bedoel je Blackberry Maps? Heb daar geen ervaring mee maar vermoed dat dit inderdaad alleen werkt wanneer BIS geactiveerd is. Google Maps moet wel meteen werken lijkt me.
Hoe doe ik dat met google en of blackberry maps dan?
Blackberry Maps gebruik ik zelf niet, heb ik dus geen ervaring mee. Weet wel dat Garmin en Telmap beide een offline-navigatie pakket hebben (betaald).
Kan geen email instellen en bij google maps geeft hij aan dat ik een data abbonement moet hebben.
De ene keer staat er wel een blackberry logo bovenin en de andere keer niet.
Inmiddels gesproken met vrienden die ook een BB hebben, schijnt normaal 24 uur te duren voordat blackberry internet gaat werken. Zal bij vermoedelijk wat langer duren omdat het weekend is.
Als het morgen niet werkt bel ik even met de klantenservice van KPN.
[ Voor 67% gewijzigd door MrN op 20-03-2011 18:14 ]
Ik heb nog een aantal vragen:
1 Hoe kan ik de push email uitzetten en handmatig synchroniseren?
( kan dit niet vinden op inet of tweakers)
2 Hoe kan ik navigeren met de blackberry???
3 een aantal applicaties zoals bb messenger,email en de browser staan altijd open als ik op de blackberry knop druk. Klopt dit, en zo nee hoe kan ik dit afsluiten?
( verbruikt dit openstaan data?)
Ben op dit moment ook druk bezig met KPN Opweg navigatie aan de praat te krijgen, dit lukt echter tot nu toe nog niet.
Vraag 1 weet ik eerlijk gezegd niet, ik snap ook niet waarom je dit zou willen. Alleen in het buitenland lijkt dit me handig, hoe dit moet staat ook in de hierboven beschreven FAQ.
[ Voor 15% gewijzigd door havana op 22-03-2011 20:59 ]
De iPhone is niet helemaal mijn ding en Blackberry is een van de weinige fabrikanten welke aandacht besteed aan software voor Mac OS (Nokia heeft wel plugins voor Symbian toestellen, maar er zijn momenteel weinig serieuze toestellen met toetsenbord voor een fatsoenlijke prijs). Met de Blackberry Desktop Software for Mac verwacht ik m'n agenda en telefoonlijst prima te synchroniseren met m'n MacBook. Maar heeft iemand hier ook praktijk ervaringen mee?
Naast de agenda zal ik ook het toestel gebruiken voor telefoneren, sms, e-mail (gmail), beetje internet en af en toe adres opzoeken middels Google Maps. Ik heb m'n abonnement al geregeld, namelijk een Vodafone Bel+Sms+Web 190 Sim Only. Ik neem aan dat een speciaal Blackberry abonnement door deze zaken overbodig is.
Voor mailen middels m'n Gmail-account, wat is dan de beste optie? De app van Google of het mailprogramma van Blackberry. Volgens mij zijn beide uit te schakelen tijdens vakanties in het buitenland. Heeft iemand beide al eens vergeleken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Mocht je wel een BIS Bundel nemen, dan heb je de optie om bij je Gmail Account naast Mail ook Contacten en Agenda te laten syncen, mocht je deze niet nemen is er altijd nog Google Sync, werkt voor Agenda Prima, maar Contacten raken nog wellis hun "Persoonlijke Ringtones" kwijt (weet ik uit ervaring).Arosa schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:03:
Met de Blackberry Desktop Software for Mac verwacht ik m'n agenda en telefoonlijst prima te synchroniseren met m'n MacBook. Maar heeft iemand hier ook praktijk ervaringen mee?
De Software ben ik niet in thuis, maar op de Windows Versie kon ik mn Contacten en Agenda Syncen, maar dit gebruik ik nu niet meer aangezien dit nu RealTime OTA gebeurd.
Opzich is dit correct, al zal Internet wellicht niet direct werken, ook MSN, Twitter, FaceBook Clients van RIM zelf zullen niet werken zonder BIS. Maar voor een beetje Browsen en Mailen via GMail App werkt het (in iedergeval via WiFi) Prima (wel moet je dan even kijken hoe je de TCP/IP Instellingen moet instellen.Arosa schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:03:
Naast de agenda zal ik ook het toestel gebruiken voor telefoneren, sms, e-mail (gmail), beetje internet en af en toe adres opzoeken middels Google Maps. Ik heb m'n abonnement al geregeld, namelijk een Vodafone Bel+Sms+Web 190 Sim Only. Ik neem aan dat een speciaal Blackberry abonnement door deze zaken overbodig is.
Bij het gebrek aan een BIS Bundel, ben je niet in staat om mail binnen te halen via het mailprogramma van BlackBerry, wellicht dat de GMail app de ontvangen bestanden in deze Inbox kan plaatsen, maar dit was een maand of 6 geleden in iedergeval nog geen optie.Arosa schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:03:
Voor mailen middels m'n Gmail-account, wat is dan de beste optie? De app van Google of het mailprogramma van Blackberry. Volgens mij zijn beide uit te schakelen tijdens vakanties in het buitenland. Heeft iemand beide al eens vergeleken?
Voor het internet zag ik elders op het forum de instellingen staan waarmee de ingebouwde browser zou moeten werken:
1
2
3
| APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone |
De Gmail-app van Google heeft wel een push optie volgens mij. Althans dat haal ik uit hun eigen berichten.
Ping, enz. zal ik niet missen, ben de enige 'nerd' in mijn vrienden en kennissen kring, dus ik heb niemand om naar te pingen.
Telefoon bevalt verder goed.
Verwijderd
Heb al een tijdje problemen dat ik opeens geen internet meer heb, na een quickpull of als ik de accu eruit haal weer wel.
Nu weer gedaan dus, het rare is dat gegevensservices en roaming uitstaan en ik nu gewoon kan internetten
Kan ik iets doen met een update of downgrade op de torch ? Dacht wel dat er binnekort weer een update kwam.
Verwijderd
Nu wil ik graag uiteraard mijn mail op de telefoon ontvangen. Mijn zakelijke mail (ben zelfs. ondernemer) is ingesteld als pop3 mail. Moet ik dit veranderen in IMAP om mail zowel op mijn tel als op de pc te ontvangen?
Ben nl bang dat ik het anders alleen op de telefoon ontvang.
Graag jullie tips
BIS is gewoon zo ingesteld dat deze de mail op de server laat staan (dit kun je overigens ook in Outlook zo instellen mocht je bijv. een PC en Laptop hebben. Maar geen zorgen dat de mail vanaf je server af is nadat deze op je BlackBerry ontvangen is.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:23:
Volgende week gaat mijn abb in incl een BIS abb.
Nu wil ik graag uiteraard mijn mail op de telefoon ontvangen. Mijn zakelijke mail (ben zelfs. ondernemer) is ingesteld als pop3 mail. Moet ik dit veranderen in IMAP om mail zowel op mijn tel als op de pc te ontvangen?
Ben nl bang dat ik het anders alleen op de telefoon ontvang.
Graag jullie tips
Verwijderd
Verzonden berichten kan ik middels syncen dan in mijn outlook krijgen neem ik aan?
Iemand ervaring hiermee?
Met de harder/zachter knopjes aan de rechterkant van je toestel.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Op www.crackberry.com kun je een verscheidenheid aan Firmware versies vinden voor je torch ik raad 6.0.0.448 aan erg snel.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:18:
Snap niks meer van mijn Torch...
Heb al een tijdje problemen dat ik opeens geen internet meer heb, na een quickpull of als ik de accu eruit haal weer wel.
Nu weer gedaan dus, het rare is dat gegevensservices en roaming uitstaan en ik nu gewoon kan internettenik snap er niks meer van.
Kan ik iets doen met een update of downgrade op de torch ? Dacht wel dat er binnekort weer een update kwam.
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
Moi voelt zich heel domBamiHap schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:29:
Net zolang zachter zetten tot je niets meer hoort
Met de harder/zachter knopjes aan de rechterkant van je toestel.
Dagen heb ik zitten uitzoeken/googlen hoe dit te muten
een koekje van mij voor jou!
Verwijderd
Die boden een losse blackberry aan voor 620 euro.
Nu vertelde ik dat er verschillende winkels zijn die hem rond de 380 euro aanbieden.
Toen kwam hij met het verhaal dat Blackberry 2 verschillende versies maakt.
Een embeded versie en de normale. De embeded zou langzamer zijn en dergelijke en daarom goedkoper.
Ik kan hier alleen niets over vinden op internet. Zou dit gewoon een lulverhaal zijn of hebben meer mensen hier van gehoord?
Groetjes,
Jeffrey
[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 07-04-2011 15:54 ]
De kunst is om doorverbonden te worden met de technische dienst, hun verwijderen dan al je instellingen en resetten het. Vervolgens doet KPN op weg het.
Heb na het resetten echter nog een aantal vragen:
1 Blackberry enterprise server doet het alleen op Wifi toch niet op mobiel internet?
2 Rechtsbovenin staat soms EN wat betekent dit?
3 Rechtsbovenin staat af en toe een of ander laadachtig logo, wat is dit?
Als je twijfelt over zulke verhalen moet je gewoon de desbetreffende winkel ff googlen. Als je dat op telefoonkopen.nl kom je toch wel wat rare (en slechte) gebruikers ervaringen tegen. Ik geloof het verhaal dus niet zo...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:24:
Ik was vandaag bij de winkel telefoonkopen.nl
Die boden een losse blackberry aan voor 620 euro.
Nu vertelde ik dat er verschillende winkels zijn die hem rond de 380 euro aanbieden.
Toen kwam hij met het verhaal dat Blackberry 2 verschillende versies maakt.
Een embeded versie en de normale. De embeded zou langzamer zijn en dergelijke en daarom goedkoper.
Ik kan hier alleen niets over vinden op internet. Zou dit gewoon een lulverhaal zijn of hebben meer mensen hier van gehoord?
Groetjes,
Jeffrey
1 Heb je uberhaupt een BES server ingesteld? Hier moet je wel aparte software voor kopen (of je baas..)MrN schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:38:
Ik heb KPN op weg na flink lang praten met de KPN klantenservice ook aan het werk gekregen.
De kunst is om doorverbonden te worden met de technische dienst, hun verwijderen dan al je instellingen en resetten het. Vervolgens doet KPN op weg het.
Heb na het resetten echter nog een aantal vragen:
1 Blackberry enterprise server doet het alleen op Wifi toch niet op mobiel internet?
2 ENgels
3 Laadachtig --> verbinding maken met buitenwereld? Uploaden en downloaden.. dit had je makkelijk ook zelf ergens kunnen vinden op google, komop hee.
[ Voor 4% gewijzigd door __1337__ op 14-04-2011 09:55 ]
BES wou na die reset opeens synchroniseren en dit lukte niet dus toen heb ik het maar geannuleerd.
2 Engels ? Hoezo geeft ie dat aan dan?
3 Ja opzich is dat laden ook niet erg, maar kon het niet vinden met google hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door MrN op 14-04-2011 10:07 ]
BES express is gratis__1337__ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:55:
[...]
1 Heb je uberhaupt een BES server ingesteld? Hier moet je wel aparte software voor kopen (of je baas..)
Gave ondertitel, het klopt ook.
1 Oke dus BES is standaar bij KPN niet geactiveerd als ik het goed heb?
Tx!MrN schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:18:
[...]
Gave ondertitel, het klopt ook.
1 Oke dus BES is standaar bij KPN niet geactiveerd als ik het goed heb?
Zover ik weer krijg je bij de meeste providers standaard geen bes account. Voor bes moet je 9 van de 10 een abbo afsluiten.
Maar alles werkt nu ook gewoon met BIS wat is het voordeel voor een particulier dan van BES?
Is dit mogelijk?
op de BB site hebben ze ook een hele mooie thema editor. De editor is simpel in gebruik en kan vrij veel. Paar keer mee zitten spelen en het leuke is dat je gewoon thema's volledig naar eigen smaak kan maken.Roshnak schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:23:
Ik heb sinds kort ook een Torch en ik vroeg me af of ik ook ergens Thema's kon downloaden.
Is dit mogelijk?
De desbetreffende editor:
http://nl.blackberry.com/services/themestudio/
Of heeft iemand een email van blackberry Nederland?
KPN kan het ook niet vertellen en de handleiding van kpn weet ook niets.
Dacht dat ik dit al eens eerder was tegenkomen in dit topic maar kan het niet direct terug vinden.MrN schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:46:
Iemand antwoord op onderstaande vragen:
Of heeft iemand een email van blackberry Nederland?
3. Het "laden" logo rechtsbovenin is overduidelijk, het laad gegevens... maw als je dit "logo" ziet ben je gegevens aan het uitwisselen met telecom-provider.
2. EN = Engels en wil dus zeggen dat je Engelse invoermethode geselecteerd hebt.
gevonden: Klikkerdeklik
[ Voor 4% gewijzigd door dj_vibri op 02-05-2011 08:16 ]
Verwijderd
Ik heb een T-Mobile BB Toch los gekocht (2ehands), maar twijfel aan het bereik van T-Mobile. Woon zelf in de randstad, maar zelfs Vodafone doet raar in mijn huis, komt door de dikke betonnen wanden geloof ik.. Zal T-Mobile het dan al helemaal niet meer doen denken jullie? 3G maakt me niets uit, want heb hier Wi-Fi maar ik twijfel of er mensen me wel of niet meer kunnen bellen oid..
Verwijderd
Sinds kort een BB torch. fijn toestel echter de pijl van het menu waar alle apps onderstaan is verdwenen. Ik heb nu gelijk de eerst 4 apps in beeld. Al aardig onderzoek gedaan om het op te lossen en de pijl weer terug te krijgen maar tot heden niet gelukt. Misschien kijk ik er overheen maar ik kan het niet vinden. Weet iemand de oplossing?
Wat heb ik gedaan;
Toestel gereset.
Toestel opnieuw ingesteld
Batterypull
Diverse forums afgelopen
Weet iemand een oplossing?
Gr l.j.r.
Dit is toch wat je bedoelt?
Verwijderd
Blond en blauwe ogen zegmaar, hahaha
thanks voor het reageren,
Gr l.j.r.