Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Rubén89 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:47:
Ik ben er eindelijk achter wat voor processor de blackberry toch gebruikt!

RIM heeft ooit verklaard dat de processor in de torch, vernieuwd t.o.v. de bold 9700 en 9000.
Vervolgens kwam er een teardown en analayse waarbij Isuppli de hardware bekeek maar niks specifieks zij over de processor. http://www.isuppli.com/PublishingImages/Press%20Releases/2010-08-17_Blackberry_Torch.jpg

Nu kwam ik, terwijl ik aan het zoeken was naar info over het synaptics touchscreen van de torc,h op een pagina die ook een teardown en analyse uit hadden gevoerd maar dit keer grondig. http://www.ubmtechinsights.com/reports-and-subscriptions/investigative-analysis/blackberry-torch-9800/teardown/

Hierin wordt verklaard dat de processor in de blackberry torch de Marvell PXA940 is! tot nu toe nog onbekend.
http://www.ubmtechinsight..._9800/torch-front-web.jpg

Nou ken ik wel de PXA935 en deze wordt in tegenstelling tot de PXA930 (Welke in de 9700 gebruikt wordt) gebakken op het 45nm procedé, hieruit kunnen wij opmaken dat het zeer waarschijnlijk is dat ook de PXA940 gebakken is op 45 NM dit zou kunnen verklaren waarom de torch (welke toch door zijn grotere (touch!)screen meer stroom slurpt als de 9700 veel langer meegaat. En de boot-time van de torch t.o.v. de 9700 met OS6 vele male lager is. Ik ben echt blij dat ik erachter ben heb me de hele zomervakantie in Marvell sheeva technology en de verschillende cpu's verdiept en nu ben ik er eindelijk achter :9~ :*)
Volgens de frontpage review heeft hij een PXA930 chip:
reviews: BlackBerry Torch: licht in de duisternis?
*edit*
Lamaar.... ik zie al dat je het hebt aangekaart. Excuus.... :>
*edit*

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
ChojinZ schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:31:
[...]

Volgens de frontpage review heeft hij een PXA930 chip:
reviews: BlackBerry Torch: licht in de duisternis?
*edit*
Lamaar.... ik zie al dat je het hebt aangekaart. Excuus.... :>
*edit*
Toch bedankt voor de oplettendheid :)

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

Jammer dat bepaalde apps zoals Hyves of Shazam nog niet voor de Torch beschikbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:04
Hyves kan je er wel al op zetten, je moet die van Bold 9700 jatten :)

Heb nu versie .337 eropzitten, er is nu een bug eruit, namelijk dat je de agenda weergave niet kan wijzigen als je naar je agenda gaat. Nu dus wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
havana schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:00:
BerryBuzz is ook een onmisbare app!
Wat doet het? kan het niet op die naam @ bbworld vinden...

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Iemand problemen met BB maps?

Ik kan de boel installeren, krijg na de installatie de melding dat ik het toestel moet restarten, ik doe dit maar vervolgens kan ik nergens de icoon vinden. (icoon is ook niet hidden)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Heb ik ook. Maps nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Lelletje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:55:
Hyves kan je er wel al op zetten, je moet die van Bold 9700 jatten :)

Heb nu versie .337 eropzitten, er is nu een bug eruit, namelijk dat je de agenda weergave niet kan wijzigen als je naar je agenda gaat. Nu dus wel. :D
kan je hem sturen? ik heb de nieuwste gedownload via hyves maar krijg de melding: fout tijdens verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
ninoxps schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:58:
[...]Wat doet het? kan het niet op die naam @ bbworld vinden...
Komaan gooi het in Google en je weet het. Op de Torch kan je hem vinden als BeBuzz.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
http://download.Hyves.org/mobileapp/Hyves.jad

Dit is wel de oude versie, maar zodra je erop komt wordt gevraagd een nieuwere versie op te zetten, doe dit en het werkt prima. alleen je kan niet scrollen, je moet dit dan met je trackpad doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
truffel50 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:47:
[...]

Deze krijg je dinsdag in huis !! 8)
Vandaag ontvangen: Past precies!
Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Kan iemand mij een betere BB app voor Office documenten (Word, Excel enz.) aanraden?
Is de rechterknop (tegenover de hangslot) instelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Vandaag ook een Torch gekregen om te testen van m'n werk. Hele vooruitgang t.o.v. de Bold 9000 die ik hiervoor had. Touchscreen werkt best goed en de slider ook. Nu een beetje aan het pielen, werkt allemaal goed, jammer dat er niet zoveel apps zijn als voor iPhone/Android.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ACC

ACC

Lelletje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:23:
http://download.Hyves.org/mobileapp/Hyves.jad

Dit is wel de oude versie, maar zodra je erop komt wordt gevraagd een nieuwere versie op te zetten, doe dit en het werkt prima. alleen je kan niet scrollen, je moet dit dan met je trackpad doen.
Ik kreeg geen melding en er staat: Fout tijdens het verbinden met Hyves

[ Voor 3% gewijzigd door ACC op 18-11-2010 00:31 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Jammer dat je niet kunt unlocken en locken met de slider. Unlocken wel, maar locken niet. Is wel een app voor zag ik, maar die is ook gelijk weer 3 dollar ofzo :/

Meteen hét probleem van Blackberry: het gebrek aan goede gratis apps, zoals die er wel in overvloede zijn voor iPhone en Android. Toegegeven, dat is een andere markt, maar met een telefoon zoals de Torch mik je qua features en uiterlijk toch eigenlijk wel op die doelgroep.

Verder nog steeds een fijne telefoon, alleen unlockt hij soms ongewild omdat die unlock/lock knop zo huge is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ChojinZ
[b][message=35052046,noline]

Meteen hét probleem van Blackberry: het gebrek aan goede gratis apps, zoals die er wel in overvloede zijn voor iPhone en Android.
Maar dat weet je van te voren als je een BB haalt. Zoniet, dan heb je je huiswerk niet gedaan. Voor apps moet je geen BB halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:08:
[...]

Maar dat weet je van te voren als je een BB haalt. Zoniet, dan heb je je huiswerk niet gedaan. Voor apps moet je geen BB halen... ;)
Daar is mijn vriendin nu ook achter haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

heb de screenprotector ook ontvangen van screenprotector.nl

PERFECT!!

een must is ook een autolader, vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Tolgatg schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:57:
heb de screenprotector ook ontvangen van screenprotector.nl

PERFECT!!
Inderdaad, hij is perfect, net als de case http://bit.ly/buG2eb die ik via amazon.co.uk bestelde en ontving.
Nu is de Torch compleet!

Kan iemand mij uitleggen hoe kan ik de prioriteiten van de verbindingen aangeven om pop die manier in het buitenland enkel met gratis WiFi bijvoorbeeld te internetten of mails op te halen zonder daarbij "toevalig" via roaming te verbinden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ChojinZ schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:08:
[...]

Weet ik, maar als RIM nog langer marktleider wil blijven zullen ze als de wiedeweerga moeten zorgen dat er meer, veel meer apps beschikbaar komen. Eerlijk gezegd betwijfel ik of RIM a niet de boot gemist heeft t.o.v. iOS/Android, die hebben 100K+ apps voorsprong ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 02:31
Hoewel het niet de bedoeling is van de topic, wil ik jullie deze aanbiedingen onthouden:
2 jaar 350/700 bel/sms + blackberry internet + torch 9800 voor 26,25 euro p/m https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
1abc schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:03:
[...]

Inderdaad, hij is perfect, net als de case http://bit.ly/buG2eb die ik via amazon.co.uk bestelde en ontving.
Nu is de Torch compleet!

Kan iemand mij uitleggen hoe kan ik de prioriteiten van de verbindingen aangeven om pop die manier in het buitenland enkel met gratis WiFi bijvoorbeeld te internetten of mails op te halen zonder daarbij "toevalig" via roaming te verbinden...?
Heel simpel. bij je netwerkverbinding , mobiel netwerk: gegevensservice tijdens roaming op uit zetten.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
karakedi schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:18:
Hoewel het niet de bedoeling is van de topic, wil ik jullie deze aanbiedingen onthouden:
2 jaar 350/700 bel/sms + blackberry internet + torch 9800 voor 26,25 euro p/m https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3791
Interessant, jammer dat het een contract voor 2 jaar betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Vandaag een bb torch aangeschaft. Nou werd mij vertelt dat ik hem moet registeren bij kpn.blackberry.com ( ik zit bij kpn ). Nou moet ik daar mijn PIN en IMEI invullen om te registreren. Ik heb dit op mijn laptop en blackberry geprobeerd maar ik krijg steeds de foutmelding dat ik het niet op een html moet doen maar op mijn blackberry browser.

Iemand idee'n?

edit: ik kan al wel mijn mail ophalen...

bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 17:38 ]

• 1abc
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:38:
Vraagje:
Vandaag een bb torch aangeschaft. Nou werd mij vertelt dat ik hem moet registeren bij kpn.blackberry.com ( ik zit bij kpn ). Nou moet ik daar mijn PIN en IMEI invullen om te registreren. Ik heb dit op mijn laptop en blackberry geprobeerd maar ik krijg steeds de foutmelding dat ik het niet op een html moet doen maar op mijn blackberry browser.

Iemand idee'n?

edit: ik kan al wel mijn mail ophalen...

bedankt
Registreer je toch via je BB Torch. Open je de internet browser, ga naar de betreffende website en registreer daar wat er wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Hallo allemaal,

Ik ben van plan deze Torch aan te schaffen maar heb een vraag..
Ik kan via medewerkerskorting van een Vodafone medewerker een goed abonnement krijgen, maar dat is Bel+SMS en dus het basis BB abo.
Is het mogelijk om dan naar BB plus te gaan?

Deze BB plus krijg je wel altijd bij bel+sms+web en is duidelijk sneller dan de basis.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
UntamedNL schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:11:
Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
UntamedNL schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:11:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan deze Torch aan te schaffen maar heb een vraag..
Ik kan via medewerkerskorting van een Vodafone medewerker een goed abonnement krijgen, maar dat is Bel+SMS en dus het basis BB abo.

Deze BB plus krijg je wel altijd bij bel+sms+web en is duidelijk sneller dan de basis.

Alvast bedankt!
bel + sms + web is geen Bis abo(BB basis of plus).
bel + sms + BB basis heb je minimaal nodig om van alle functionaliteiten van een BB te kunnen gebruiken.
Of de Plus sneller is dan de Basis vraag ik me af. Ligt heel erg aan de dekking in je buurt.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Als ik mijn account op mobileemail.vodafone.nl heb aangemaakt. Moet ik dan nog wat aparts doen? Zowel mijn hotmail account als @home.nl account hebben redelijke vertraging in het ontvangen van berichten.

Alvast bedankt!

[ Voor 62% gewijzigd door UntamedNL op 30-11-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Wat versta je onder redelijke vertraging?

Bij mij komen mailtjes op de BB zo'n 1 tot 5 minuten later binnen, maar een enkele keer ook wel eens eerder.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Het email probleem is opgelost.

Ik heb alleen onder het groene bel knopje(zal het maar even zo noemen) dat daar onderlangs licht schijnt, dus het zwarte zit niet helemaal tot onder. Is hier iets aan te doen?

[ Voor 97% gewijzigd door UntamedNL op 01-12-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je het goedkoopst en snelst in nederland hoesjes en bv een extra accu + acculader voor de torch kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:25:
Weet iemand waar je het goedkoopst en snelst in nederland hoesjes en bv een extra accu + acculader voor de torch kunt kopen?
Gewoon ff googlen. Er zijn er veel sites daarvoor.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:25:
Er zijn nog niet zo heel veel winkels die hoesjes voor de torch leveren onder andere telecomtelecom.nl en smartphoneworld.nl hebben ze.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
wordt deze telefoon verkocht bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Opperhoof schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:09:
wordt deze telefoon verkocht bij de Mediamarkt?
Kan je dat zelf niet uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strata
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik sta op het punt om over te stappen van een iphone 3 naar de BB Torch.
Nou vraag ik mij alleen af hoe goed de Torch synchroniseert met google calendar en contacts.
Zodra ik op de iphone iets invoer in de calendar of een contact toevoeg wordt deze meteen automatisch OTA gesynced met google en andersom ook. Is dit ook mogelijk met de Torch?
Via mijn zoektocht op google kom ik voornamelijk meldingen van problemen tegen, vandaar dat ik het hier nog 's probeer.

[ Voor 0% gewijzigd door strata op 09-12-2010 10:16 . Reden: typfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strata schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:21:
Ik sta op het punt om over te stappen van een iphone 3 naar de BB Torch.
Nou vraag ik mij alleen af hoe goed de Torch synchroniseert met google calendar en contacts.
Zodra ik op de iphone iets invoer in de calendar of een contact toevoeg wordt zeze meteen automatisch OTA gesynced met google en andersom ook. Is dit ook mogelijk met de Torch?
Via mijn zoektoch op google kom ik voornamelijk meldingen van problemen tegen, vandaar dat ik het hier nog 's probeer.
Ikheb geen torch, maar wel een BB 9000, ook een blackberry. Ik heb namelijk een app van google gedownload en alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strata
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:26:
[...]

Ikheb geen torch, maar wel een BB 9000, ook een blackberry. Ik heb namelijk een app van google gedownload en alles werkt perfect.
Lukt het ook om meerdere Calendars te syncen? Als ik dit lees lijkt het niet helemaal soepel te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het schermvergrendel/ontgrendelknopje (10x woordwaarde) kraakt als ik hem indruk. Niet echt wat je verwacht bij een telefoon van 400 euro+. Daarnaast is de browser nu in totaal 3 x vastgelopen. Nouja, niet vastgelopen, maar hij start gewoon niet meer. Enige wat helpt is een batterypull. Iemand dit meer meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Arfman schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:29:
Het schermvergrendel/ontgrendelknopje (10x woordwaarde) kraakt als ik hem indruk. Niet echt wat je verwacht bij een telefoon van 400 euro+. Daarnaast is de browser nu in totaal 3 x vastgelopen. Nouja, niet vastgelopen, maar hij start gewoon niet meer. Enige wat helpt is een batterypull. Iemand dit meer meegemaakt?
nee & nee!

Vergrendelknop is hier geruisloos en de browser werkt naar behoren.

Maar ik irriteer me wel aan de vergrendel knop. Het komt namelijk regelmatig voor dat het toestel ontgrendeld wordt in mijn broekzak, zonder dat ik dat door heb. Ik heb gekeken of je dat kon aanpassen maar ik heb nog niets kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ChojinZ schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:44:
[...]

nee & nee!

Vergrendelknop is hier geruisloos en de browser werkt naar behoren.

Maar ik irriteer me wel aan de vergrendel knop. Het komt namelijk regelmatig voor dat het toestel ontgrendeld wordt in mijn broekzak, zonder dat ik dat door heb. Ik heb gekeken of je dat kon aanpassen maar ik heb nog niets kunnen vinden....
Dat heb ik ook. Nog geen broekzakgesprek als gevolg gehad, maar hij is vaker niet dan wel vergrendeld als ik hem uit de broek haal. (de telefoon dan :+). Erg irritant. Er is een app voor, maar die kost dan uiteraard weel geld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Je kan de gratis app Pattern Lock Lite downloaden. Lekker makkelijk en via de AppWorld te installeren.
Dan krijg je net als bij Android een volgplaatje wat je met je vinger op een bepaalde manier moet volgen. Werkt super goed en je kan hem instellen dat hij 1 sec nadat het scherm uitgaat al actief is!

http://appworld.blackberry.com/webstore/content/2296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Dan kun je net zo goed een schermwachtwoord instellen, dat werkt ook prima. Heb ik op m'n 9700 ook. Ik snap overigens echt niet dat RIM dit euvel (waar de 9700 al last van had) niet heeft opgelost. Waarschijnlijk omdat ze denken dat ik je de telefoon in die oerlelijke holster houdt?

[ Voor 17% gewijzigd door havana op 11-12-2010 15:59 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Ik gebruik mijn BBT dagelijks voor bellen, internetten en mails ontvangen/verzenden. 1x in de 2-3 dagen ca 1,5 is ie weer geladen.

Het probleem met broekzak is makkelijk op te lossen met bijbehorende BB hoes/case. Werkt perfect: BBT in - scherm uit, BBT uit - scherm aan!

De hierboven genoemde punten van Arfman komen mij niet bekend voor: vergrendelknop werkt soepel en doet gewoon zijn werk. BTW is de rechterkant van deze knop voor een of andere functie in te stellen of niet?

Kan mij iemand uitleggen hoe ik op mijn BBT voor bepaalde podcasts kan abonneren en of dat überhaupt möglich is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kheb hier nogal een raar probleem. Ik heb Vodafone maar ik het geen BB abbo afgesloten. Mobiel internet heb ik echter wel. Nu wil ik pingchat gebruiken maar die werkt niet via de G3/GPRS verbinding. Thuis, achter de router, werkt het echter wel. Het lijkt erop dat Pingchat geblokkeerd wordt door Vodafone. Hetzelfde geldt overigens ook voor BB App World.

Iemand ervaringen met bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

havana schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:59:
Dan kun je net zo goed een schermwachtwoord instellen, dat werkt ook prima. Heb ik op m'n 9700 ook. Ik snap overigens echt niet dat RIM dit euvel (waar de 9700 al last van had) niet heeft opgelost. Waarschijnlijk omdat ze denken dat ik je de telefoon in die oerlelijke holster houdt?
Die vergrendeling gaat pas na 1 minuut in. Ik wil hem nadat het scherm uitgegaan is al actief is. Dit is niet korter in te stellen helaas. Daarom gebruik ik Pattern Lock.
Ook heb ik er geen holster bij gekregen waardoor dit wel bijna moet helaas anders zit ik zo mensen te bellen in me broekzak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Energy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Mensen, ik heb denk ik jullie hulp nodig! ik heb nu de blackberry torch, had hiervoor de bold... ik krijg nu constant bij het smsen en berichtjes sturen dat auto complete gedoe, ik wil dit niet. Ik heb alle isntellingen al nagelopen ook de opties welke onder typen en invoer... maar niks schijnt te werken!

help (A)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Dr.Energy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:03:
Mensen, ik heb denk ik jullie hulp nodig! ik heb nu de blackberry torch, had hiervoor de bold... ik krijg nu constant bij het smsen en berichtjes sturen dat auto complete gedoe, ik wil dit niet. Ik heb alle isntellingen al nagelopen ook de opties welke onder typen en invoer... maar niks schijnt te werken!

help (A)

alvast bedankt
"dat auto complete gedoe"
Leg eens uit wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hij bedoelt mogelijk wat hier beschreven staat (en als extraatje hoe het uit te schakelen is).

http://docs.blackberry.co...le_type_60_1123549_11.jsp

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Energy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik bedoelde het volgende, als ik bijvoorbeeld een smsje stuur, dan wilt hij het auto aanvullen, dan komen er van die streepjes onder het woord te staan wat ik aan het typen ben en komt er zo;n keuze menuutje. Ik kon de optie welke in het bericht hierboven staat niet vinden? Ik zie er niks van staan namelijk! Misschien moet ik even en screenshotje maken wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
In het sms'je als je dus sms schrijft moet je op de blacberry toets drukken naar opties gaan

En dan onder het kopje SMS:
Autotext uitschakelen.

Hoop dat het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Ga naar opties, ABC typen, Fysieke toetsenbord op direct zetten.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu week in huis vind het een goed toestel. hiervoor blackberry bold 9700 en is toch weer een stapje omhoog. Mails echt direct binnen, internet veel sneller touch-toetsenbord combinatie even wennen maar uiteindelijk ook een stuk beter denk ik. Wel een aantal vragen aan andere torch gebruikers. Is er een mogelijkheid om die portrait mode uit te schakelen? ik heb al meerdere keren meegemaakt dat het scherm draait als ik dat helemaal niet wil ( in me zak bv ). en als jullie het scherm omhoog schuiven blijft die dan ook soms beetje zitten op dat zwarte randje ( net boven de q w er t y etc ). als je m dan doordrukt gaat die wel helemaal omhoog. ik stoor me hier niet heel erg aan, maar het niet idee dat dit klopt. verder zeer tevreden over de torch na lang twijfelen over een iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaringen met de Torch icm een Telfort abo ?
Wil graag een Torch kopen omdat ik niet tevreden ben met me huidige phone.

Dacht ergens gelezen te hebben dat internet met Telfort en een BB niet zou werken en pingen ? , misschien was dat een oud bericht en kan het wel gewoon. Iemand die meer weet hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:29:
Heeft er iemand ervaringen met de Torch icm een Telfort abo ?
Wil graag een Torch kopen omdat ik niet tevreden ben met me huidige phone.

Dacht ergens gelezen te hebben dat internet met Telfort en een BB niet zou werken en pingen ? , misschien was dat een oud bericht en kan het wel gewoon. Iemand die meer weet hierover ?
Telfort heeft geen Dataservice (BIS) voor de Blackberry's. Om te kunnen pingen heb je een BIS abo nodig.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

truffel50 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:14:
[...]

Telfort heeft geen Dataservice (BIS) voor de Blackberry's. Om te kunnen pingen heb je een BIS abo nodig.
Ok maar gewoon internetten lukt wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:56:
[...]

Ok maar gewoon internetten lukt wel ?
Zonder een internetabo gaat het jou alleen maar geld kosten.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

truffel50 schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:17:
[...]

Zonder een internetabo gaat het jou alleen maar geld kosten.
Dat begrijp ik , maar wie zegt dat ik geen internet abo heb nu ? :P

Dacht alleen dat je niet de standaard browser van BB kon gebruiken, voor mij waarschijnlijk de laatste keer telfort abo of ze moeten binnekort BB abonnementen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:26:
[...]

Dat begrijp ik , maar wie zegt dat ik geen internet abo heb nu ? :P

Dacht alleen dat je niet de standaard browser van BB kon gebruiken, voor mij waarschijnlijk de laatste keer telfort abo of ze moeten binnekort BB abonnementen verkopen...
Ben toch wel benieuwd of je met je gewone internetabo probleemloos zal kunnen surfen en zonder kosten. :P

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in vervolg op de vraag van psygon. Zit met hetzelfde probleem, heb wel internet abb van telfort tot 1 april, daana vodafone en BIS. Waar kan de toegangspunten voor internet nu instellen zodat ik met mijn telfort abb wel kan internetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
truffel50 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:14:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Je hebt namelijk ping clients die zonder BIS werken (Pingchat). Echter, veel ISP's blocken dat zodat je alsnog een extra abbotje moet afnemen van je ISP.

Wellicht dat Telfort het wel door laat maar ik weet dat Vodafone het allemaal blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
ChojinZ schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:57:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Je hebt namelijk ping clients die zonder BIS werken (Pingchat). Echter, veel ISP's blocken dat zodat je alsnog een extra abbotje moet afnemen van je ISP.

Wellicht dat Telfort het wel door laat maar ik weet dat Vodafone het allemaal blokkeert.
Als men op een forum over Blackberry"s iets vraagt over pingen dan bedoelen ze op de eerste plaats de BBM.
Dus mijn text is helemaall waar. ;)

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje.

Is er navigatie beschikbaar standaard op de BB torch, zoja, waar vind ik dit? Lees online in de handleiding over een menu "kaarten", maar dit kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
truffel50 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:06:
[...]

Als men op een forum over Blackberry"s iets vraagt over pingen dan bedoelen ze op de eerste plaats de BBM.
Dus mijn text is helemaall waar. ;)
Wat een onzin. Pingen is gewoon IM op een telefoon. De client die je gebruikt heeft daar geen invloed op. Ken zat BB gebruikers die helemaal geen BBM gebruiken maar lekker bezig zijn met bv. Pingchat/whatsapp.

Pingen is dan ook geen synoniem voor BBM. ;)

• truffel50
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:39:
Nog een vraagje.

Is er navigatie beschikbaar standaard op de BB torch, zoja, waar vind ik dit? Lees online in de handleiding over een menu "kaarten", maar dit kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt,
Er zit wel BB-map op de BB en je kunt Google-map downloaden maar navigatie-app zit er niet op.
tik bij search eens "maps".

Lidy

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik mis sowieso heel veel apps die het gebruik van een smartphone juist zo leuk maken. Navigatie en games met name. Het is er wel, maar heel beperkt en vaak prijzig. Snap eerlijk gezegd ook de aantrekkingskracht van een BB voor jeugd niet, voor hetzelfde geld heb je een Android/iPhone die letterlijk 10x zoveel apps hebben (zo niet meer). Alsof "pingen" boeit als je een abbo hebt met 1000 smsjes (tegenwoordig geen uitzondering meer, heb ik begrepen).

• ChojinZ
Arfman schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:42:
Ik mis sowieso heel veel apps die het gebruik van een smartphone juist zo leuk maken. Navigatie en games met name. Het is er wel, maar heel beperkt en vaak prijzig. Snap eerlijk gezegd ook de aantrekkingskracht van een BB voor jeugd niet, voor hetzelfde geld heb je een Android/iPhone die letterlijk 10x zoveel apps hebben (zo niet meer). Alsof "pingen" boeit als je een abbo hebt met 1000 smsjes (tegenwoordig geen uitzondering meer, heb ik begrepen).
Snap ik zelf ook niet want in princiepe kan je maar bar weinig met een BB. Alleen voor zakelijk gebruik is het echt interessant. Voor games en apps moet je em beslist niet kopen...

• truffel50
Een BB is op de eerste plaats een nuttig en zakelijk smartphone. Voor multimedia en zoveel mogelijk apps(meestal nutteloze) kun je beter een iPhone nemen oid. Het is een keuze die je maakt. Een keuze tussen een praktische of een speeltje;-)

[ Voor 11% gewijzigd door truffel50 op 30-12-2010 19:10 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

De Torch is perfect voor mensen die maar een paar apps willen en hun apparataat vooral gebruiken voor messaging. Wat is de meerwaarde van een Iphone/Android als je alleen basis apps gebruikt(buienadar, google maps, twitter, msn)? Voor messaging is het fysieke toetsenbord een stuk fijner en sneller dan de onscreens van een android of een Iphone.

Ik denk dat het wel meevalt hoeveel mensen daadwerkelijk iedere dag veel apps gebruiken. Meeste sites hebben een aparte site voor mobiele telefoons en op de Torch kun je perfect browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Arfman schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:42:
Alsof "pingen" boeit als je een abbo hebt met 1000 smsjes (tegenwoordig geen uitzondering meer, heb ik begrepen).
Blackberry messenger is bedoeld om te chatten. Chatten via sms gaat zo ruk als het maar zijn kan. Ik chat in ieder geval niet graag met een vertraging van minimaal enkele secondes. WhatsApp of andere chatprogramma's die nu beschikbaar zijn voor smartphones zijn wel een concurrent voor BlackBerry Messenger. Hoewel BBM voor mij toch nog steeds het fijnste werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-12-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Het is muisstil hier. Dan is dit het eerste berichtje van 2011. ;-)

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Ja er is idd weinig activiteit. Heb m'n torch al even en vind het een toptoestel. Misschien dat het daarom zo stil is? Weinig problemen?
Zou wel een goede app willen om m'n Google taken binnen te halen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
palmeg schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:54:
Ja er is idd weinig activiteit. Heb m'n torch al even en vind het een toptoestel. Misschien dat het daarom zo stil is? Weinig problemen?
Zou wel een goede app willen om m'n Google taken binnen te halen.
Iemand een idee?
Zit dat er niet bij Google Calender?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:09
Ik heb de Torch nu meer als een maand in gebruik en ik ben nog steeds tevreden.

Omdat ik graag nieuw apps tegenkom zal ik mijn apps met jullie delen:

Buienradar.nl - Gewoon de site, maar dan als app.
Command & Conquer [paid] - Red Alert voor je telefoon, must have voor de fans.
Copter - Zeer verslavend spelletje waarbij je met een helicopter objecten moet ontwijken.
Dilbert - Alle dilbert comics in een app, ik gebruik vooral de 'random dilbert' knop vaak.
Shazam - Muziek herkennen door de app ernaar te laten luisteren.
Whatsapp - chat programma, werkt bijna hetzelfde als ping, maar dan beter. Werkt voor iphone, bb en android, dus niet alleen bb > bb of iphone > iphone.
Network traffic control > app on je dataverbruik te monitoren
Navita translator > App om tekst te vertalen
Facebook > integreer je telefoon met facebook
Facechat > chat met je vrienden via facebook-chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik eerder al is heb gevraagd maar geen reactie gekregen heb: is er een mogelijkheid de portrait modus uit te schakelen!?!? ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.... ik vind het echt een heel zwak punt dat dit niet uitgeschakeld kan worden. ik gebruik het namelijk nooit.. graag alsnog een reactie of ervaring van iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

Flaka, ik gebruik mijn Torch ook wel eens als ik in bed lig en zodra je het toetsenbord uitklapt, blijft ie altijd in portait mode staan. Verder heb ik geen setting gevonden om dit anders op te lossen.
Hoop dat je hier iets aan hebt...

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoe kun je je nu irriteren aan de portret stand? Als je het (hardware) toetsenbord gebruikt dan is dat toch de meest logische stand van de telefoon bij sms-en bijvoorbeeld?

Overigens is de eerste van de twee aanwezige Torches binnen ons gezin alweer terug naar de service afdeling wegens het niet goed functioneren van het touchpad en bovenste rij toetsen. Is één maand (intensief) in gebruik geweest. Is niet gevallen o.i.d.

[ Voor 42% gewijzigd door hardware-lover op 14-01-2011 19:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:55:
Zoals ik eerder al is heb gevraagd maar geen reactie gekregen heb: is er een mogelijkheid de portrait modus uit te schakelen!?!? ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.... ik vind het echt een heel zwak punt dat dit niet uitgeschakeld kan worden. ik gebruik het namelijk nooit.. graag alsnog een reactie of ervaring van iemand
Met third party apps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Het is inderdaad onmogelijk om je daar aan te irriteren, je kunt je namelijk niet ergens AAN irriteren, wel ergens aan ergeren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door havana op 19-01-2011 20:23 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Laatst online: 11-09 20:47
Probleem opgelost! :*)

Gr, Sebaszz

[ Voor 93% gewijzigd door Sebaszz op 21-01-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan erger ik me aan.. ik weet wel dat als ik m uitschuif dat hij niet in de ligstand kan komen. maar vaak als ik hem uit me zak haal of als ik m beweeg gaat die al in portret modus. en dan moet ik weer gaan bewegen of schudden zodat die weer recht komt. ik vind het iig heel slecht dat je dit niet kan uitzetten want vind het echt een nutteloze toevoeging. een torch koop je ook vooral van wege het toetsenbord dus als ik liggend zo willen typen met een querty op me scherm zou ik wel voor een andere telefoon gaan.. maar geen oplossing hier dus, spijtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Bedoel je niet dat je de landscape-mode wilt uitschakelen??
Heb je misschien al die tijd met verkeerde termen gegoogled?

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Wat en hoe heb je wat opgelost?
Dan hebben de anderen er ook wat aan. ;)

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10-2015
Kan iemand mij misschien helpen met het volgende?
Met mijn Bb 9700 kreeg ik het nog voor elkaar om al mijn mappen van mijn hotmail ook op mijn bb te krijgen, maar bij mijn Torch krijg ik dit niet voor elkaar.
Weet iemand hoe? of kan het niet bij de Torch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes, ik wil voor mijn ouwe pa een nieuw mobiel kopen en het belangrijkste is voor hem dat hij gebeld kan worden en kan bellen af en toe een sms kan sturen en verder een top batterij en goede verbinding wereldwijd heeft. Is de Torch dan de beste keus of moet ik dan maar naar HTC of Nokia of Sony gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
Dan ben je goed met een niet dure Nokiaatje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De Torch is dan toch teveel van het goede (en tamelijk kostbaar) is mijn bescheiden mening maar als je vader gemakkelijk wil kunnen SMS-en dan zou ik wel voor een GSM met (hardware) qwerty toetsenbord gaan en bijvoorbeeld de Nokia E71 (mijn eigen telefoon) voldoet daar prima aan. Ik wil verder geen afbreuk aan de Torch doen, 2 van mijn kinderen zijn er erg enthousiast over.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt navigatie ook zonder BIS ? Wil de Torch kopen maar zit nog ruim een jaar aan me telfort abo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ja, is zodanig uit te schakelen dat het ook zonder BIS werkt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb sinds kort een BB Torch maar heb een probleem tijdens het bellen waar ik nergens iets over kan vinden. Ik hoop dat hier iemand weet wat ik kan doen om het te verhelpen.

Als ik een telefoongesprek voer gebeurt het regelmatig dat de verbinding verbroken wordt omdat ik blijkbaar tijdens het bellen met mijn wang ofzo het touchscreen raak, bijvoorbeeld die van 'luidspreker' of 'wacht' etc. Ik hoopte het op te lossen door net na het beantwoorden van een gesprek de toetsblokkeringsknop in te drukken en dan pas te beginnen met het gesprek, maar dit blijkt niet te werken.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben..of liever nog: hadden, en er een oplossing voor weten.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:42:
Hoi

Ik heb sinds kort een BB Torch maar heb een probleem tijdens het bellen waar ik nergens iets over kan vinden. Ik hoop dat hier iemand weet wat ik kan doen om het te verhelpen.

Als ik een telefoongesprek voer gebeurt het regelmatig dat de verbinding verbroken wordt omdat ik blijkbaar tijdens het bellen met mijn wang ofzo het touchscreen raak, bijvoorbeeld die van 'luidspreker' of 'wacht' etc. Ik hoopte het op te lossen door net na het beantwoorden van een gesprek de toetsblokkeringsknop in te drukken en dan pas te beginnen met het gesprek, maar dit blijkt niet te werken.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben..of liever nog: hadden, en er een oplossing voor weten.

Bedankt alvast!
Vreemd, als ik mijn Torch bij mijn oor hou dan gaat het scherm automatisch op zwart. Als ik hem dan weer voor me hou springt het scherm weer aan. Dit zal wel een soort sensor zijn ofzo. Misschien heb je dat in de opties uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ik eens op zoek naar de optie die dat zou kunnen regelen. Ik geloof niet dat ik het (bewust ;) ) heb uitgezet. Ik weet in elk geval dat de mijne niet op zwart gaat als ik hem tegen mijn oor aanhoud (alhoewel het wel lastig zien is natuurlijk als 'ie tegen je oor zit...haha...flauw grapje...bij mij gaat ie echt regelmatig 'in de wacht' of op de luidspreker en soms zelfs helemaal verbinding weg.

Op zoek naar de 'op-zwart-zetten-optie dus'..bedankt voor je tip! Mocht iemand nog een andere tip hebben hoor ik het graag, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond de Torch opgehaald wat een vette telefoon , zit nog een tijd vast aan een telfort abo dus moet het hier nog even mee doen.

Via wifi kom ik wel op internet maar niet via de browser, heb uiteraard wel een internet abo.
Kan ook niet op facebook via wifi :|

Nu zag ik op mijn inlogpagina op telfort dat mijn IMEI nummer nog op mijn vorige telefoon staat zal dat er iets mee te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort klantenservice net even aan de lijn gehad en ze vertelde dat ze er wel mee bezig zijn om Blackberry's te ondersteunen, wanneer wist ze nog niet.

Krijg mijn Torch echt niet aan de praat met telfort internet, wie kan mij vertellen hoe het wel mogelijk is ?
Heb al met de APN instellingen geklooit maar geen resultaat, misschien verkeerd ingevuld ?

Help me out please :9 _/-\o_

edit:

Heb inmiddels Opera erop gezet en de instellingen van APN eindelijk goed:
APN: internet
User: telfort
password: telfort

Kan nu internetten en whatsapp gebruiken, de standaard browser kan ik alleen gebruiken als ik op wifi verbonden ben vreemd :?

Iemand die mij kan vertellen hoe ik navigatie kan gebruiken want ik zie alleen 'kaarten' staan, al wel kaarten gedownload maar zie geen functie om te navigeren of is dit een betaalde functie ?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Heft iemand Skype op BB Torch? Wat zijn goede alternatieven daarvoor: tango, viber...? of andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:55:
Hallo/Tung Flaka. Je zou dit kunnen proberen om van de landscape mode af te komen:
http://software.crackberr....asp?id=35530&n=Lock-Tilt

Ik heb hem zelf niet. Laat weten hoe t werkt mocht je ervoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 09:47

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

*whoot whoot*

sinds enkele dagen ook de torch in m'n bezit, vanavond opladen en sim switchen van storm 2 naar torch. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat ik eindelijk deftig zal kunnen bellen en bereikbaar zal zijn.... zoveel problemen met storm 2....

Iemand tips oid voor de torch? in de aard van: als je switcht van storm 2 (of ander model) naar torch moet je zeker dit en dit en dat.... uitproberen/verwijderen/installeren/.... ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• __1337__
  • Laatst online: 11-09 15:04
Zo, heb de Torch nu een kleine 3 weken in bezit en had net als bovenstaande ook een Storm 2. Ik moet zeggen dat ik beide toestellen wel kan waarderen eigenlijk. De Storm 2 was alleen zo godsgruwelijk traag met die browser en ook meerdere apps laten lopen kon de storm niet echt handelen. De Torch is wat dat betreft wel een opluchting, maar ik ben wel van mening dat als de Storm de specs van de Torch had gehad, deze net zo snel zou zijn in combinatie met OS 6, want het touchscreen vond ik wel lekker werken eigenlijk (in tegenstelling tot velen :P). Wat voor problemen had je zoal met de Storm 2 dan? Vanaf OS .973 had ik nooit problemen met de Storm 2 eigenlijk :). Ik zou zeggen geniet vooral van OS 6 en het touchscreen :).

[ Voor 6% gewijzigd door __1337__ op 10-02-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Iemand die weet of er een gratis navigatieprogramma is voor de Torch ?

Vind het jammer dat je een BB abonnement moet hebben voor apps zoals Facebook e.d. terwijl het bij mijn Nokia wel gewoon werkt, al met al wel tevreden maar je wordt wel gedwongen om een duur BB abonnement te nemen.

Telfort schiet eens op met die BB ondersteuning !! ;w
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ