Aangezien ik veel gebruik maak van ping & whatsapp kom ik nu ook de limitaties tegen van deze programma's. Daarom zou ik graag willen weten welke IM client jullie gebruiken en jullie ervaringen daarmee.
Wat ik vooral zoek is groepsberichten sturen naar ongeveer 20 personen in combinatie met een cross-platform client, maar deze bestaat niet of ik heb hem nog niet gevonden.
Ik heb er zelf een aantal getest namelijk
1 = vooralsnog alleen mogelijk aan te maken via android (edit: NU OOK via BB!)
2 = kan wel video versturen, maar alleen als file dus niet geintegreerd. Opzich geen probleem.
3 = erg buggy op de BB, misschien is dit op andere platformen beter. Erg jammer, want als palringo goed zou werken en mooi geintegreerd zou worden zou ik niets anders gebruiken gezien de featureset.
Wat ik vooral zoek is groepsberichten sturen naar ongeveer 20 personen in combinatie met een cross-platform client, maar deze bestaat niet of ik heb hem nog niet gevonden.
Ik heb er zelf een aantal getest namelijk
Client | Sturen foto | Sturen video | Sturen voiceclip | Sturen files | Sturen locatie | PTT | Groups | BB | iPhone | Android | Symbian |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+ | + | + | + | + | - | max 61 | + | + | + | + | |
BB Ping | + | +2 | + | + | + | - | max 30 | + | - | - | - |
Palringo3 | + | ? | + | ? | ? | + | + | + | + | + | + |
Google talk | +2 | +2 | +2 | + | - | - | ? | + | + | + | + |
WLM/MSN | +2 | +2 | +2 | + | - | - | ? | + | + | + | + |
1 = vooralsnog alleen mogelijk aan te maken via android (edit: NU OOK via BB!)
2 = kan wel video versturen, maar alleen als file dus niet geintegreerd. Opzich geen probleem.
3 = erg buggy op de BB, misschien is dit op andere platformen beter. Erg jammer, want als palringo goed zou werken en mooi geintegreerd zou worden zou ik niets anders gebruiken gezien de featureset.