Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:59
Aangezien ik veel gebruik maak van ping & whatsapp kom ik nu ook de limitaties tegen van deze programma's. Daarom zou ik graag willen weten welke IM client jullie gebruiken en jullie ervaringen daarmee.

Wat ik vooral zoek is groepsberichten sturen naar ongeveer 20 personen in combinatie met een cross-platform client, maar deze bestaat niet of ik heb hem nog niet gevonden.

Ik heb er zelf een aantal getest namelijk

ClientSturen fotoSturen videoSturen voiceclipSturen filesSturen locatiePTTGroupsBBiPhoneAndroidSymbian
Whatsapp+++++-max 61++++
BB Ping++2+++-max 30+---
Palringo3+?+??++++++
Google talk+2+2+2+--?++++
WLM/MSN+2+2+2+--?++++

1 = vooralsnog alleen mogelijk aan te maken via android (edit: NU OOK via BB!)
2 = kan wel video versturen, maar alleen als file dus niet geintegreerd. Opzich geen probleem.
3 = erg buggy op de BB, misschien is dit op andere platformen beter. Erg jammer, want als palringo goed zou werken en mooi geintegreerd zou worden zou ik niets anders gebruiken gezien de featureset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pingchat! Werkt in ieder geval op Android en iOS.

Is denk ik weer iets anders dan Blackberry Ping maar werkt wel op een Blackberry!

https://market.android.co...=com.enflick.android.ping

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Die had ik nog niet getest! Tnx man!

Wel jammer dat ze geen Windows Mobile & Symbian ondersteunen, maar ik ga hem zeker proberen. Als ik de site zo lees ondersteunt het groepen, ik hoop groter dan 5.

edit: Geinstalleerd, maar krijg een java.io.ioexception. Nu even een batterypull simuleren en kijken wat dat oplevert. Tot over 5 minuten....

ps. Ik heb een Blackberry 9800 Torch

edit2: Helaas pindakaas, ik krijg nog steeds die foutmelding.

[ Voor 38% gewijzigd door HenkEisDS op 14-02-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HenkEisDS schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:25:
Die had ik nog niet getest! Tnx man!

Wel jammer dat ze geen Windows Mobile & Symbian ondersteunen, maar ik ga hem zeker proberen. Als ik de site zo lees ondersteunt het groepen, ik hoop groter dan 5.
Doet hij gewoon zover ik weet... Heb hem al eens gebruikt voor wat vrienden en schooloverleg... Maar weet niet meer of dat met 5 mensen was of dat de groep groter was dan dat...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Helaas lukt het me niet om pingchat werkend te krijgen. Alle permissies op allow en een batterypull heeft niet uitgehaald.

Wel ga ik nog IM+ een keer proberen, die schijnt ook wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu op de htc desire hd en mijn asus eee pad transformer getest: IM+, IMO en Trillian. Het gekke is dat als je ze aangemeld hebt, ze eigenlijk allemaal op facebook na verloop van tijd je als niet online laten zien, terwijl de app draait. ( dus gecontroleerd op account van een ander of ik er was) Iemand anders ook deze ervaring en eventueel een oplossing?

Groet

Mark
Pagina: 1