Dankje. Die 4 atk en die powergear waren voornamelijk de tools waarvan ik et niet wist of ze nut hadden.[b]GENETX schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:54
Ik heb iig alle drivers behalve die van VGA (ik heb zelf de laatste drivers van Intel (voor de GMA HD) en Nvidia (voor de GF 310M) gedownload. Verder heb je sowieso de volgende dingen nodig*:
ATK OSD, ATK Hotkey, ATK ACPI, Wireless Console, Power4Gear. Dat zijn de tools/drivers die echt nuttig zijn. Volgens mij is de rest naar eigen inzicht aanvinken, maar ik denk niet dat ik er veel mis. Hiermee zou je iig de belangrijkste dingen wel installeren. Als je nog over iets twijfelt kun je het altijd ff vragen.
En dat van de blue screen houdt ik ff in de gaten.
Nog even een korte vraag: Ik start zojuist windows media player en krijg ik de melding dat video en tv niet correct kunnen worden afgespeeld omdat de grafische kaart niet hoger dan 64mb geheugen is.
Ik neem aan dat ik dan moet switchen naar de GF 310m. Nu heb ik op internet gezocht en zie ik dat via de optimus mogelijkheid kan switchen. Maar er wordt nergens uitgelegd hoe je dit moet doen?
[ Voor 20% gewijzigd door Ccc op 30-09-2010 22:49 ]