Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Bij 12,1 inch kom ik uit op een EEpc of een MSI250. het scherm wordt dan wel met meer dan 1 inch kleiner of is dat bijna niet te merken?
Verwijderd
Cyberport levert nog. Nog een laatste vraag voordat ik hem ga bestellen. Ik neem aan dat de asus ul30vt met de duitse windows wordt geleverd. Kan ik dit eenvoudig omzetten naar engels of nederlands?KWM schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:11:
[quote]JT schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:29:
[...]
Amazon.deAls je het van die keyboardjes hebt meegekregen dan vind ik het verwonderlijk dat je hebt gemist dat de UL30VT 499 bij amazon.de is
[...]
Hij is daar niet meer verkrijgbaar of ik kijk er over heen.
Je kan zelfs Nederlands kiezen bij de install, alleen Office is Duits
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Ik had een lenovo u350 gezien op cyberport maar als ik vermeld dat het geleverd moet worden naar Nederland krijg ik dit bericht:
Ihre Angaben konnten nicht übernommen werden.
An Ihre ausgewählte Lieferanschrift (Lieferland Niederlande) können wir die Ware leider nicht versenden.
Ändern Sie bitte das Lieferland bzw. geben Sie eine abweichende Lieferadresse an. Warum?
Ihre Angaben konnten nicht übernommen werden.
An Ihre ausgewählte Lieferanschrift (Lieferland Niederlande) können wir die Ware leider nicht versenden.
Ändern Sie bitte das Lieferland bzw. geben Sie eine abweichende Lieferadresse an. Warum?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Bedankt voor je advies. Ga eens kijken of ik hem besteld kan krijgen. Bij Cyberport, bij amazon.de niet op voorraad, leveren ze overigens niet aan particulieren. Gelukkig is dat voor mij geen probleem.JT schreef op woensdag 01 december 2010 @ 02:58:
Je kan zelfs Nederlands kiezen bij de install, alleen Office is Duits
We hebben een nieuw deeltje: [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14"
Daar gaan we verder
Daar gaan we verder
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een Thin-&-Light is een notebook met een schermdiagonaal van ~ 12" tot en met 14". Deze zijn voorzien van een zuinige CPU en hebben ook een lange accuduur.
Het is dus niet de bedoeling om hier te vragen welke 15" / 17" notebook je moet kopen, daar hebben we andere topics voor.
Een Thin-&-Light is een notebook met een schermdiagonaal van ~ 12" tot en met 14". Deze zijn voorzien van een zuinige CPU en hebben ook een lange accuduur.
Het is dus niet de bedoeling om hier te vragen welke 15" / 17" notebook je moet kopen, daar hebben we andere topics voor.