Ok, maar ik heb het probleem nooit gehad bij het opstellen van een nieuwe sms, want als ik dan haar naam intyp kan ik expliciet één van de twee telefoonnummers kiezen uit de dropdownlist. Het probleem is dat in het standaard Desire Z smsconversatie menu in één conversatie er opeens van het:
- niet primary nummer wordt uitgegaan
- waarvandaan ik dus ook niet als laatst ben gebeld
- èn ook nog nooit een sms van heb ontvangen (vaste lijn)
Als ik er logica in kon vinden dan zou ik er nog vrede mee hebben, echter, op deze manier is het gewoon irritant.
Na nog langer zoeken heb ik volgens mij
gerelateerd geval gevonden, al gaat dit over sms'jes naar een groep. Daar wordt het wat onhandig gezegd, maar uit de context lijkt het mij dat de schrijver bedoelt dat het niet primaire nummer het huisnummer is.
Others go to a different phone number (i.e. home phone number instead of cell, which is also designated as primary).
Edit:Een
soortgelijk geval mtb bellen. Daar wordt aangeraden je contacts te verwijderen en opnieuw te syncen, al kan ik niet vinden of dat het probleem oplost. Daarbij gebeurt het bij mij slechts heel af en toe waarom het mij niet de oplossing lijkt.
2) In my Favorites even though I have selected a primary number to dial, the phone keeps calling a different one on the list which was set a long time ago.
[
Voor 20% gewijzigd door
Arie- op 24-05-2011 10:50
]