Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tsja die kans zit er helaas wel in :(
Iig wordt het zeker weten geen purschuim :P
Zat wel te denken aan een heel klein beetje grijze kit en het dan een beetje glad maken, dat geef ik nog de meeste kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunststof is vaak erg moeilijk goed hechtend te krijgen, zeker als het een oppervlak met een dergelijke gesloten laag betreft (om het zo maar even te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:42

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je kan ook denken: ach, het is een gebruiksvoorwerp, lekker boeiend hoe het eruit ziet zolang het maar doet wat het moet doen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is vooral leuk als het al wat ouder is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
Ok, ik kom er echt niet aan uit. De kalender van mijn Z is in orde, nadat ik deze sync met Google kalender zie ik op http://google.com/calender GEEN nieuwe afspraken opduiken. Dat zou elkaar toch in sync moeten houden? :?
Ik heb verder geen idee van instellingen maar ik weet dat je bij gebruik van de api sinds 2.1 moet aangeven of een event lokaal is of voor sync. Lokaal blijft dan idd op je htc staan terwijl sync mooi mee gaat naar google calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 12:50
Wat een rotgrap, vorige week de rabo mobiel abostore gechecked of ze de Desire Z hadden, geen probleem.
Vanaf vandaag mag ik m'n abo verlengen en nu zijn ineens alle HTC devices verdwenen uit hun store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 22:37
AktiveHate schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:42:
Tsja die kans zit er helaas wel in :(
Iig wordt het zeker weten geen purschuim :P
Zat wel te denken aan een heel klein beetje grijze kit en het dan een beetje glad maken, dat geef ik nog de meeste kans van slagen.
Of je zet er een hoesje omheen, zie je het minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 12:50
Desire Z is dus niet meer leverbaar volgens Rabo mobiel, aargl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe telefoon, de Desire Z staat hoog op het lijstje. Ik heb echter de volgende vraag die ik met Google niet zo snel zinnig beantwoord krijg, al zie ik heel veel min-of-meer gerelateerde topics:
Ik zou met mijn telefoon zowel aan de Exchange-server van het werk als aan mijn privé-Google-account willen verbinden. Dat betekent dat ik dus feitelijk twee setjes data heb die ik netjes gescheiden wil houden en ieder enkel met hun eigen server syncen.
Mijn excuses als ik slecht gezocht heb maar er moeten toch zat tweakers zijn die dit makkelijk kunnen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Geen enkel probleem met de standaard HTC Sense emailclient. Ik sync Exchange privé, Exchange werk, Gmail, Hotmail en nog een IMAP account. Elk account is afzonderlijk in de stellen wat betreft sync frequentie, grootte, inhoud etc.. Ik sync bijv. mail van alle accounts, maar alleen contactpersonen van mijn privé Exchange. In de email/agenda-widget kun je aangeven welke accounts je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Mooi, bedankt! De email was ik niet zo bang voor maar uit je bericht maak ik ook op dat contactpersonen en agenda goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Ja, maar ik moet wel even melden dat ik geen agenda van Gmail sync. Er zijn meldingen dat dit niet lekker loopt. Zelf sync ik agenda van privé en werk Exchange en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
HTC Desire Z krijgt eind juni Android 2.3 http://goo.gl/fb/Lg1oG

Helaas dus nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:31
SCIxX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:45:
Het enige waar ik me tot nu toe aan irriteer is het telefoonmenu. Als ik vanaf het thuisscherm naar "Telefoon" ga dan klapt meteen het nummertouchscherm uit, wat ik helemaal niet wil. Daarnaast lukt het me niet om in dit overzicht de groepen te laten zien. Tevens druk ik veel te snel na "Telefoon" op "Bellen", aangezien het op dezelfde plek zit.
Iemand een idee voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben weer wat verder met mijn kalender-sync-probleem. De onderstaande melding had ik over het hoofd gezien:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mSe83INAXliBmgg6NkFPe6Us/full.png

Echter: het maakt niet uit welke optie ik kies, de sync erna komt deze foutmelding weer. Ik heb een vermoeden dat mijn Z niet lekker met Google synct door deze foutmelding, maar weg krijgen lukt me dus niet. Uiteraard heb ik op Google naar soortgelijke problemen gezocht, die zijn er erg veel maar niemand lijkt een oplossing te hebben.

Iemand een idee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
SCIxX schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:50:
[...]
Iemand een idee voor mij?
Dialer One uit de market proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om in 1 van de komende dagen de Desire Z te kopen maar had nog paar kleine vraagjes :

- Ik heb nu een HTC Touch Cruise en ik kan via bluetooth in men auto draadloos bellen, heeft iemand ervaring dat de Desire ook via bluetooth aan de wagen gekoppeld kan zijn ?
- Heb veel pagina's gelezen hier maar weet iemand ook of je nu al offline navigatie kan gebruiken via google maps of een gps op het toestel kan plaatsen ?

Ik ben van belgië en zou hem kopen bij pdashop voor €416, als iemand goedkopere leverancier weet (die ook correct instaat voor garantie en vragen) laat het me weten.

Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Offtopic berichten over een eventueel nieuw deel zijn getrashed, die discussie kan beter via DM worden gevoerd.

Als iemand een nieuw deel wil openen: stuur ons aub even een DM!

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 09-05-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hai :p

Ik ben onmeunig tevreden met m'n Desire Z. Alleen.... volgens mij is de telefoon een beetje aan het dementeren. Ik maak een foto, die staat keurig in de galerij, alleen een uur of wat later is de foto weg. Dat gebeurt sinds maart, ik heb toen een foto gemaakt en die staat nog steeds in de galerij, alle foto's die ik daarna heb gemaakt gaan vanzelf weg.

Geheugenkaart heeft nog 7 gig beschikbare ruimte, de software van de telefoon is de nieuwste versie.
T-Mobileshopmedewerkers kunnen niets bijzonders vinden.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

King Nothing schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:20:

Ik ben onmeunig tevreden met m'n Desire Z. Alleen.... volgens mij is de telefoon een beetje aan het dementeren. Ik maak een foto, die staat keurig in de galerij, alleen een uur of wat later is de foto weg. Dat gebeurt sinds maart, ik heb toen een foto gemaakt en die staat nog steeds in de galerij, alle foto's die ik daarna heb gemaakt gaan vanzelf weg.

Geheugenkaart heeft nog 7 gig beschikbare ruimte, de software van de telefoon is de nieuwste versie.
Een vriend van mij heeft dit ook gehad. Misschien een hele stomme vraag, maar heb je al gereboot?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 12:58

Kortfragje

......

Dit is een bekend issue met de froyo firmware... (google het maar eens) Na een reboot staan idd meestal de plaatjes wel in de gallerij, niet altijd alleen.. Via een file explorer kan je zien dat ze er wel gewoon zijn... beetje vreemd..

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb hier ook last van. Hoop dat dit bij gingerbread is opgelost. Ook een reboot helpt niet. Zo komen dan wel terug, maar naar een tijdje verdwijnen ze weer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Download Atro filemanager. Werkt wat omslachtig om foto's te bekijken, maar je kunt ze wel bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Mit-46 op 10-05-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik heb ES File Explorer erop staan. Ik kan ze via daar ook zien en daarom weet ik ook dat ze niet weg zijn.

Vind het alleen een omslachtige manier van foto's bekijken. Daarom hoop ik dat de update naar Gingerbread dit niet meer optreed.

Een groot probleem vind ik het echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Om die reden gebruik ik een andere image viewer dan de gallery... Doet z'n werk uitstekend.

http://www.appbrain.com/app/justpictures/com.justpictures

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Reboot heeft idd geholpen, ik hoop maar dat het idd opgelost is met die nieuwe firmware/software/gingerbread/whatever :P
En anders, och, nu ik weet hoe ik de foto's terug kan "vinden" maak ik me er niet meer zo druk om. Zal het van de week even bij de T-Mobileshop doorgeven, dan weten zij ook wat de reden is mocht het vaker voorkomen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09
Ik weet niet of ik de enige was die last had van keyboard layout problemen met Handcent, maar dit is gefixed in de nieuwe versie! Kwam bij mij regelmatig voor dat de fn en hoofdletter toetsen niet werkte.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:18

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:33:
Ik ben van plan om in 1 van de komende dagen de Desire Z te kopen maar had nog paar kleine vraagjes :

- Ik heb nu een HTC Touch Cruise en ik kan via bluetooth in men auto draadloos bellen, heeft iemand ervaring dat de Desire ook via bluetooth aan de wagen gekoppeld kan zijn ?
- Heb veel pagina's gelezen hier maar weet iemand ook of je nu al offline navigatie kan gebruiken via google maps of een gps op het toestel kan plaatsen ?

Ik ben van belgië en zou hem kopen bij pdashop voor €416, als iemand goedkopere leverancier weet (die ook correct instaat voor garantie en vragen) laat het me weten.
Om nog maar even antwoord te geven:
- Ik heb de Desire Z gekoppeld aan een Parrot en dat werkt prima
- Ik heb Sygic Aura als navigatiesoftware erop draaien en ook dat gaat best!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02

Sorcerer8472

Mens sana?

Nog een batterijbespaartip voor wie het nog niet wist: "Enable always on mobile" uitzetten scheelt nogal.
De optie zorgt ervoor dat je mobiele dataverbinding wordt gesloten als deze een minuut ofzo idle is.

Nadeel is dat je als je telefoon standby staat je bijvoorbeeld ook niet bereikbaar bent op Whatsapp / Google Talk e.d. (tenzij je dan op wifi zit). Als je telefoon synct dan maakt hij wel verbinding en dan komt dat soort dingen pas binnen.

Als je (zoals ik) daar toch al niet op zat te wachten en je data eigenlijk alleen actief gebruikt (niet passief om dingen te ontvangen) dan is het een prima optie om de telefoon flink langer mee te laten gaan.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:26:
Nog een batterijbespaartip voor wie het nog niet wist: "Enable always on mobile" uitzetten scheelt nogal.
De optie zorgt ervoor dat je mobiele dataverbinding wordt gesloten als deze een minuut ofzo idle is.

Nadeel is dat je als je telefoon standby staat je bijvoorbeeld ook niet bereikbaar bent op Whatsapp / Google Talk e.d. (tenzij je dan op wifi zit). Als je telefoon synct dan maakt hij wel verbinding en dan komt dat soort dingen pas binnen.

Als je (zoals ik) daar toch al niet op zat te wachten en je data eigenlijk alleen actief gebruikt (niet passief om dingen te ontvangen) dan is het een prima optie om de telefoon flink langer mee te laten gaan.
Goede tip, maar kan je dan ook direct erbij vertellen waar deze optie te vinden is?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
JamesB009 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:51:
Goede tip, maar kan je dan ook direct erbij vertellen waar deze optie te vinden is?
Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> Mobiele gegevens altijd aan inschakelen (uitvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ah, ja, dat was wel handige informatie geweest :P Maargoed, inderdaad bij Wireless in het Settings-menu (heb alles in het Engels O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Haay schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> Mobiele gegevens altijd aan inschakelen (uitvinken)
Met CM7 kan ik alleen 'Data enabled' vinden, met als ondertitel 'Enable data access over Mobile network'. Volgens mij is dat niet dezelfde instelling?

Andere opties zijn niet echt relevant:
• Data roaming
• National data roaming
• Access Point Names
• Use only 2G networks
• Network operators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Het staat hier direct onder Network Operators, dus een extra optie hier.
Die data roaming-optie is trouwens echt superhandig. Begrijp niet dat veel telefoons die optie niet hebben/hadden. Kan enorm veel geld besparen t.o.v. bijvoorbeeld Windows Mobile waar elke app kan bepalen dat er een verbinding moet worden geopend. Mooi dat dat hier op OS-niveau is gefixt :)

[ Voor 67% gewijzigd door Sorcerer8472 op 13-05-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:34
bij mij is het ook de onderste, dus onder mobiele provider (KPN in mijn geval) staat de optie "mobiele gegevens altijd aan".

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:47
King Nothing schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:20:

Als je "rescan media" download van de market, zou je dit probleem kunnen omzeilen:
https://market.android.co...ner&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn Z heeft de grootste moeite om mijn wifi thuis te vinden. Zelfs als ik er naast sta dan springt mijn Z soms nog over naar het mobiele netwerk. Ik had dit bij de stockrom en ook bij CM7 heb ik er last van. Uit/aan zetten wil soms wel wat helpen, maar na een paar uur (maximaal een dag) wordt de wifi weer zo-goed-als niet gevonden. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb overigens een FRITZ!Box Fon WLAN 7140 en de versie van die radio is die nieuwe die op 30 eindigt en over het algemeen als goed wordt ervaren.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 16-05-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 12:58

Kortfragje

......

pven schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:32:
Mijn Z heeft de grootste moeite om mijn wifi thuis te vinden. Zelfs als ik er naast sta dan springt mijn Z soms nog over naar het mobiele netwerk. Ik had dit bij de stockrom en ook bij CM7 heb ik er last van. Uit/aan zetten wil soms wel wat helpen, maar na een paar uur (maximaal een dag) wordt de wifi weer zo-goed-als niet gevonden. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb overigens een FRITZ!Box Fon WLAN 7140 en de versie van die radio is die nieuwe die op 30 eindigt en over het algemeen als goed wordt ervaren.
Ik had dat ook. Bij mij hielp het enorm de radio te upgraden (draai nu 26.08.04.30)

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat heb ik dus al gedaan, het resultaat is helaas hetzelfde. Als ik overigens bij de wifi-instellingen kijk dan staat er dat mijn Fritz-box 'out of range is'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

pven schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
Dat heb ik dus al gedaan, het resultaat is helaas hetzelfde. Als ik overigens bij de wifi-instellingen kijk dan staat er dat mijn Fritz-box 'out of range is'.
Heb je ook al geprobeerd cache te wipen, rom opnieuw installeren en dan de wifi instellingen NIET terug zetten. Dit heeft mijn Bluetooth probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Kan iemand misschien enkele screenshots posten van hoe ik op de Desire Z USB-debugging mode inschakel?

Het LCD scherm van mijn toestel is na een val kapot gegaan. Het touchscreen werkt nog, enkel zie ik niet wat ik doe op het scherm. Ik zou graag mijn contacten en berichten e.d. backuppen voor ik het toestel opstuur voor reparatie.
Wanneer ik in staat zou zijn de USB-debugging mode in te schakelen op mijn telefoon, kan ik mbv Android Screen Capture of Android Screencast het toestel besturen en toegang krijgen tot de systeem partitie.

Wat ik dus nodig heb zijn screenshots van alle stappen, dus
1) Het settings menu, helemaal naar beneden gescrolled zodat het onderdeel Applications in beeld is.
2) Het applications menu
3) Het development menu
Enz

Mocht ik er kunnen geraken mbv trackpad of keyboard, dan hoor ik ook graag welke presses nodig zijn om USB-debugging in te schakelen.

Overige suggesties om dit probleem op te lossen zijn uiteraard ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
toestel moet binnen ter herstelling van het spontaan uitvallen (en enkel dan terug aan te zetten door batterij eruit te halen).

--> Hoe kan ik een backup maken van mijn applicaties, instellingen,contactpersonen etc?

Ik had al gekeken voor Titanium back up of zoiets, maar ik begrijp daaruit dat dat niet werkt bij een gewone standaard Desire Z gezien die niet geroot is?

Iemand enige suggestie ?

alvast dank,

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:42

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je contactpersonen backuppen? Heb je die niet gewoon in je Google account staan dan :?.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Contactpersonen kun je bij een telefoon die niet geroot is ook gewoon exporteren. Dat kan vanuit de Contacts app zelfs. Druk maar eens op Menu terwijl je in Contacts zit, die zie je in het menutje dat verschijnt Import/Export verschijnen en kun je exporteren naar een file op je SD.

Settings en Apps backuppen op een non-rooted telefoon zou ik niet weten of het kan. En al kan het, dan heb je er weinig aan, want je kunt ze op een non-rooted telefoon niet terugzetten vermoed ik ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Ultraman op 19-05-2011 09:49 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:53
Misschien ben ik mosterd, maar ik heb swype geïnstalleerd op mijn DZ en gebruik het met veel plezier. Via dit forum te downloaden. :)
Edit: Joen schrijft hieronder dat je swype nog moet aanzetten. Kan ook via home > menu > instellingen > taal en toetsenbord > swype.

[ Voor 22% gewijzigd door ReconE op 20-05-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
@ReconE:
Bedankt voor de tip. Zat al een tijdje te zoeken naar een makkelijk te installeren versie van Swype op mijn Desire Z.

Beetje jammer dat in bijna geen enkele instructie wordt vermeld dat je Swype pas gaat werken nadat je in een invoerveld het scherm lang aanraakt, "Tekstinvoer" moet kiezen, dan Swype aanklikken en dat je dan pas Swype ook daadwerkelijk kunt gebruiken.

Ik had Swype al wel standaard op mijn 2e telefoon (een Samsung Galaxy Mini) staan en ben er zeer over te spreken. Op mijn Desire Z is nog wel even wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd erg veel last dat gesprekken ineens afgebroken worden. En het vervelende is ook dat ik niks hoor als het gesprek wegvalt. Dus soms blijf ik lekker doorlullen, terwijl de andere kant al lang weg is :)
Eerst dacht ik dat ik (zonder het zelf te merken) per ongeluk op 'beëindigen' drukte met m'n gezicht. Maar omdat ik me er dus bewust van ben, hield ik de onderkant van m'n phone verder van m'n gezicht, maar nog steeds gebeurd het... Nu las ik op internet dat je screen lockt tijdens gesprekken en inderdaad wordt mijn scherm zwart zodra ik m'n telefoon bij m'n oor houd tijdens een gesprek. Dus ik denk eigenlijk niet dat ik zelf het gesprek beëindig...
Is er iemand die hier ook last van heeft? Of heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Het gebeurt trouwens op allerlei momenten: soms na 12 minuten bellen maar soms ook al na 2 minuten, bij verschillende mensen/providers die ik bel of die mij bellen. Voor zover ik kan herinneren gebeurt het met name bij mij thuis (woon in een flat). Dus ik heb even de sterkte van het signaal bekeken en dat schommelt een beetje tussen -93 dBm / 9 asu en -89 dBm / 11 asu, maar heb soms ook waarden van -103 dBm / 4 asu. Het zegt mij niks of dit standaard, goed of slecht is. Is het mogelijk om dit te monitoren (ook tijdens gesprekken), zodat ik kan checken of dat de oorzaak is? Dan heb ik ook reden om bij vodafone te klagen, want nu zeggen ze dat het van alles kan zijn (maar vooral foute instellingen van m'n telefoon of dat ik toch echt zelf per ongeluk op beëindigen druk... ja ja, aan hun netwerk zal het natuurlijk nooit liggen! :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 29-09 15:09
Me2, is sinds ik van vodafone naar t-mobile ben gegaan :( misschien eens een andere radio gebruiken, maar betwijfel of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb het ook bij Vodafone hoor, maar alleen op een paar plekken. Heb de klantenservice gevraagd om een reactie. Ik heb er zelfs last van bij -80dBm signaalsterkte.

Een oplossing is je toestel op 2G locken, dat werkt wel altijd perfect. 3G lijkt erg te lijden onder het grote percentage dataverkeer dat over het protocol heen gaat... en de soft-handoverfunctie die het protocol kent lijkt ook niet heel effectief te zijn.

Had er vroeger bij KPN ook veel last van op 3G. Volgens mij is het gewoon een rotprotocol. Hoop dat ze het zo kunnen instellen dat voice sneller naar 2G overschakelt. Dat zou wel helpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09
Sorcerer8472 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:51:
Ik heb het ook bij Vodafone hoor, maar alleen op een paar plekken. Heb de klantenservice gevraagd om een reactie. Ik heb er zelfs last van bij -80dBm signaalsterkte.

Een oplossing is je toestel op 2G locken, dat werkt wel altijd perfect. 3G lijkt erg te lijden onder het grote percentage dataverkeer dat over het protocol heen gaat... en de soft-handoverfunctie die het protocol kent lijkt ook niet heel effectief te zijn.

Had er vroeger bij KPN ook veel last van op 3G. Volgens mij is het gewoon een rotprotocol. Hoop dat ze het zo kunnen instellen dat voice sneller naar 2G overschakelt. Dat zou wel helpen denk ik.
Ik heb er zelf ook last bij Hi. Ik heb het idee dat niet alle zendmasten 3G kunnen afhandelen. Op bepaalde plekken zorgt 3G er dan voor dat je geforceerd verbinding hebt met een zendmast die verder weg staat en daardoor het signaal af en toe niet meer voldoende is. Kun je enigszins checken met Antennas.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
koeisjovis schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:59:
Kan iemand misschien enkele screenshots posten van hoe ik op de Desire Z USB-debugging mode inschakel?

Wat ik dus nodig heb zijn screenshots van alle stappen, dus
1) Het settings menu, helemaal naar beneden gescrolled zodat het onderdeel Applications in beeld is.
2) Het applications menu
3) Het development menu
Enz
Alstu: https://picasaweb.google....6/ShootMe?feat=directlink

Neem aan dat je een Sense-rom hebt en dus op dezelfde manier bij settings komt?
Tweede shot is dus settings helemaal naar beneden, verder niet gescrolled, succes!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limp_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
StijnT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:33:
Ik ben van plan om in 1 van de komende dagen de Desire Z te kopen maar had nog paar kleine vraagjes
Ik zou zeggen wacht een maandje en koop de Sensation,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:15

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

limp_1983 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:33:
[...]

Ik zou zeggen wacht een maandje en koop de Sensation,
Want die heeft ook een QWERTY toetsenbord?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
Even in de market zoeken naar: wifi fixers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:51:
Ok, neem aan dat je nog geen reactie gehad hebt? Ik wilde vodafone dus even de feiten (gesprekken die afgebroken worden ivm slecht bereik) voorleggen en daarom dus een paar dagen de signaalsterkte monitoren (of heeft dit geen nut?).
Iemand toevallig ervaring met een app die dat kan? En is dit een reden om korting te vragen? Want ik zit nu net een maand bij vodafone en begin het nu al irritant te vinden dat m'n gesprekken vaak afgebroken worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Ok, neem aan dat je nog geen reactie gehad hebt? Ik wilde vodafone dus even de feiten (gesprekken die afgebroken worden ivm slecht bereik) voorleggen en daarom dus een paar dagen de signaalsterkte monitoren (of heeft dit geen nut?).
Iemand toevallig ervaring met een app die dat kan? En is dit een reden om korting te vragen? Want ik zit nu net een maand bij vodafone en begin het nu al irritant te vinden dat m'n gesprekken vaak afgebroken worden!
Oh, jij had het hiervoor niet? :P

Overigens lijkt het niet echt met signaalsterkte te maken te hebben. Ik heb gewoon 4 balkjes (vol dus) ontvangst en dan nog valt het weg...

Bij GSM vroegah viel je ook nooit zomaar weg, dan werd het geluid gewoon heel brak met gaten en horten en stoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Arie- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:54:
Ik heb dit topic doorzocht maar geen vergelijkbaar geval gevonden: vanmorgen wilde ik mijn vriendin sms'en met de standaard sms applicatie van de Desire Z. Sms getypt, verzonden, maar niet naar haar mobiele nummer. Het sms'je werd verzonden naar "haar" huisnummer, heeft geen problemen opgeleverd, maar het is wel vreemd. Ik heb nu wat uitgezocht en:
- haar mobiele nummer is WEL haar primary nummer.
- alle voorgaande sms'jes zijn voor zover ik weet wel naar het goede nummer verzonden. (Is handmatig werk dus heb het random voor zo'n 20 sms'jes gedaan.)
- het daaropvolgende sms'je is ook naar het goede nummer verzonden.
Maar geen idee hoe dit is gekomen, iemand een idee?
Even schaamteloos mezelf citeren. Wat blijkt: afgelopen zaterdag heeft exact hetzelfde plaatsgevonden, ik stuur mijn vriendin om een sms welke vervolgens niet aankomt bij haar primaire telefoonnummer, maar bij het huisnummer van haar moeder. Ik kan dit nummer natuurlijk wel verwijderen uit mijn telefoon, maar dat zou niet nodig moeten zijn. Ik heb me helemaal wezenloos gezocht (desire en "desire z", "sms message" en "text message", etc.) maar ik kan geen vergelijkbare situaties vinden waarbij een sms wordt verzonden naar het niet primaire telefoonnummer.
Niemand ooit hetzelfde ervaren?

edit:Natuurlijk gaat er een lichtje branden op het moment dat ik op verzenden druk: even controleren vanaf welk nummer voor het laatst ben gebeld voordat ik dat sms'je heb verstuurd.

edit2:Niet het geval, voor het verzenden van het sms'je ben ik nog gebeld vanaf haar mobiele nummer.

[ Voor 9% gewijzigd door Arie- op 24-05-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb het probleem ook gehad.

Volgens mij heb ik het zo opgelost:
• Nieuw bericht opstellen dus niet een contactpersoon aantikken!)
• Op poppetje achter Aan-veld klikken.
• Indien nodig "Contacten" aanklikken.
• Juiste persoon opzoeken en expliciet die regel aanvinken waarbij het mobiele nummer staat.
• Op "OK" klikken.

En na het verzenden van het SMS-je controleerde ik in het begin vaak of wel nog steeds naar het juiste nummer wordt verzonden:
• Druk lang op een berichtregel.
• Klik op "Berichtdetails weergeven".
• Controleer of het jusite nummer achter "Aan:" staat.

Volgens mij heb ik dit maar 1 keer hoeven te doen en kon ik daarna vanuit de conversatieweergave gewoon blijven SMS-en naar het juiste nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ok, maar ik heb het probleem nooit gehad bij het opstellen van een nieuwe sms, want als ik dan haar naam intyp kan ik expliciet één van de twee telefoonnummers kiezen uit de dropdownlist. Het probleem is dat in het standaard Desire Z smsconversatie menu in één conversatie er opeens van het:
- niet primary nummer wordt uitgegaan
- waarvandaan ik dus ook niet als laatst ben gebeld
- èn ook nog nooit een sms van heb ontvangen (vaste lijn)

Als ik er logica in kon vinden dan zou ik er nog vrede mee hebben, echter, op deze manier is het gewoon irritant.

Na nog langer zoeken heb ik volgens mij gerelateerd geval gevonden, al gaat dit over sms'jes naar een groep. Daar wordt het wat onhandig gezegd, maar uit de context lijkt het mij dat de schrijver bedoelt dat het niet primaire nummer het huisnummer is.
Others go to a different phone number (i.e. home phone number instead of cell, which is also designated as primary).
Edit:Een soortgelijk geval mtb bellen. Daar wordt aangeraden je contacts te verwijderen en opnieuw te syncen, al kan ik niet vinden of dat het probleem oplost. Daarbij gebeurt het bij mij slechts heel af en toe waarom het mij niet de oplossing lijkt.
2) In my Favorites even though I have selected a primary number to dial, the phone keeps calling a different one on the list which was set a long time ago.

[ Voor 20% gewijzigd door Arie- op 24-05-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Wat is nu eigenlijk de meest handige manier om een nummer te bellen wat in een email staat? Je kunt het selecteren en kopiëren, maar hoe plak je dat dan als je het nummer willen bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je op het nummer drukt, gaat die dan niet automagisch bellen?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Yorin schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:09:
Als je op het nummer drukt, gaat die dan niet automagisch bellen?
Zie je wel, ik wist dat het makkelijk moest zijn! Als je het nummer selecteert kun je het niet bellen, maar als je het aantikt krijg je ook de opties 'bellen' en 'sms versturen', bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik heb een probleempje:

Mijn desire Z valt op willekeurige momenten soms uit, meestal maar 1x in de zoveel dagen, maar dit is erg vervelend als het in de nacht gebeurt en je je telefoon als wekker gebruikt. Ik lees op internet dat ik niet de enige ben, iemand een mogelijke oplossing? Kan het aan een app liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 23:00

TVL

SCIxX schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:31:
Ik heb een probleempje:

Mijn desire Z valt op willekeurige momenten soms uit, meestal maar 1x in de zoveel dagen, maar dit is erg vervelend als het in de nacht gebeurt en je je telefoon als wekker gebruikt. Ik lees op internet dat ik niet de enige ben, iemand een mogelijke oplossing? Kan het aan een app liggen?
Gebruik je Wifi op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
TVL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Gebruik je Wifi op dat moment?
Mijn wifi staat praktisch altijd aan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb een probleempje:

Hey, dat hebh ik ook, maar 3 weken geleden toen ik zo een post stuurde vonden mensen blijkbaar mijn probleem niet interessant en werd ik niet geholpen dus had ik het maar opgegeven en toevallig daarna was het ook gestopt met uitvallen op random momenten.

En mensen, heb nu zelf ook een andere vraagje. Ik weet neit of het ergens anders in deze topic stond maar zijn de geruchten over dat wij een Android 2.3 update krijgen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Laatst online: 11:10
Ja, eind juni als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:39

Oceria

I've been in between....

Ik heb een probleempje:

Is dit toevalligerwijs het probleem wat je hebt?

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Oceria schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Is dit toevalligerwijs het probleem wat je hebt?
Thanks, desire z icm de term sleep of death gaf ook al meer heads. Ik zal het eens proberen met GPRS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Ik heb een Desire Z en heb dit probleem niet maar mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy Ace en deze heeft dit probleem ook en na wat zoeken kwam ik erachter dat het kwam door WiFi. Er zijn ook heel veel mensen die hier last van hebben. Mischien dat meerdere Android telefoons dit ook hebben. Lijkt mij dus een Android probleem icm WiFi. Hoop dat binnenkort Gingerbread uitkomt en dit probleem oplost. Voor de Samsung moet Gingerbread deze maand uitkomen. Voor de Desire komt er als het goed is eind juni een update (is al een keertje uitgesteld, was eerst april).

Zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36086887

[ Voor 16% gewijzigd door TVL op 25-05-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hm, misschien kunnen de mensen die hier last van hebben hier (of in het andere topic) aangeven welk access point zij gebruiken. Wie weet is dat nog relevant.

Ik hoop iig dat 2.3 het probleem met hidden SSID's oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het vanmiddag ook ineens gehad. Ik was in de stad, dus het zou misschien iets met open netwerken of zo te maken kunnen hebben, maar ik ben er eigenlijk bijna zeker van dat wifi op dat moment uit stond... Misschien zou het kunnen komen dat het warm was en m'n telefoon in m'n broekzak had zitten?? Anderen die hier een overeenkomst in zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 22:37
Heb nu plots in mijn inlogscherm staan: nog 8 pogingen en dan wordt de telefooninhoud gewist, dit wil ik helemaal niet. Iemand enig idee hoe ik dit uitschakel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Laatst online: 12:53
effect10 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:42:
Heb nu plots in mijn inlogscherm staan: nog 8 pogingen en dan wordt de telefooninhoud gewist, dit wil ik helemaal niet. Iemand enig idee hoe ik dit uitschakel?
Je hebt je bij een exchange server aangemeld die dit van je telefoon kan eisen. Hiermee kan trouwens de systeembeheerder van die exchange server je telefoon op afstand wissen. Je bent er trouwens wel mee akkoord gegaan, je hebt tijdens het aanmeldproces niet helemaal goed gelezen dat dit zou gaan gebeuren. ;)
Oplossing: je afmelden van deze exchange server, of de systeembeheerder deze securitypolicy laten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb het icoontje van mijn homescreen gehaald waarmee ik iemand kan bellen door gewoon cijfers in te tikken. Ik kan hem niet vinden als ik lang op mijn homescreen druk. Als launcher heb ik LauncherPro+.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 22:01
Ik heb een vraagje: ik heb een tijdje terug foto's gemaakt met m'n HTC Desire Z, en ik dacht dat ze wel automatisch opgeslagen bleven. Nu ging ik terug kijken bij gallery naar m'n genomen foto's, maar ze zijn opeens weg! Waar heeft de telefoon ze gelaten, en hoe kan ik ze terugvinden? Of kan ik ze enkel terughalen door de telefoon aan de computer te hangen via HTC Sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:32
Dat heb ik ook. Ze zijn er nog wel volgens mij, zeker op sd. Volgens mij met een (harde) reboot heb ik ze ook wel weer in mijn gallery gezien. Best irritant als je net even die ene foto wilt laten zien aan iemand en hij is er gewoon niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
jip_86 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:01:
Dat heb ik ook. Ze zijn er nog wel volgens mij, zeker op sd. Volgens mij met een (harde) reboot heb ik ze ook wel weer in mijn gallery gezien. Best irritant als je net even die ene foto wilt laten zien aan iemand en hij is er gewoon niet :|
Misschien gewoon een andere "gallery-app" downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Dat heb ik ook. Ik heb daarom (na aanraden hier in dit forum) de app 'Rescan Media' geinstalleerd.
Door deze app te starten wordt er een service van Android gestart die normaal alleen gestart wordt bij een herstart (geen hybernate). Deze brengt de foto's weer terug.

Dit is een fout in Android heb ik ergens gelezen. Weet alleen niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 22:01
Bedankt: afsluiten, accu er uit en weer in, en opnieuw opstarten gaf m'n afbeeldingen weer terug.

Hoop dat ze dit een keer oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Gismo1979 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:44:
Dat heb ik ook. Ik heb daarom (na aanraden hier in dit forum) de app 'Rescan Media' geinstalleerd.
Door deze app te starten wordt er een service van Android gestart die normaal alleen gestart wordt bij een herstart (geen hybernate). Deze brengt de foto's weer terug.

Dit is een fout in Android heb ik ergens gelezen. Weet alleen niet meer waar.
Welke van de vele gebruik je? >> https://market.android.co...=Rescan+Media&so=1&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Ik had ook een foto gemaakt maar die zag ik niet terug bij mijn foto's. Nadat mijn telefoon opnieuw opgestart was kwam deze foto ineens ook bovendrijven. Erg vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Thanks, m'n vriendin heeft precies het zelfde probleem, meteen even de app door gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:46:
Ik heb het icoontje van mijn homescreen gehaald waarmee ik iemand kan bellen door gewoon cijfers in te tikken. Ik kan hem niet vinden als ik lang op mijn homescreen druk. Als launcher heb ik LauncherPro+.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Iemand die al een antwoord weet?

Edit: En ineens vind ik het, het valt gewoon onder Telefoon. Daar heb ik 3(!) dagen overheen gekeken |:( .

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 28-05-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Nice find! Gelijk geïnstalleerd en werkt perfect.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
TMPJ schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:10:
[...]

Nice find! Gelijk geïnstalleerd en werkt perfect.
_/-\o_
Totally agree! Werkt hier ook perfect en je merkt verder vrijwel niets van de aanwezigheid van de app. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde draad, sorry

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 11-08 11:02
Mijn telefoon was zojuist (uit zichzelf?) uitgegaan. Deze ging niet meer aan. Accu moest er uit en toen weer wel.
Dit is het 2e "rare" euvel in een week. Laatst was die tijdens het internetten opeens SUPER traag. Vertraging van seconden. Toen moest die ook eerst uit (accu kon er in blijven zitten) en daarna deed die het gelukkig weer.

Ik hoop niet dat dit voorbodes zijn op een defect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:48

_Apache_

For life.

TVL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:11:
Ik had ook een foto gemaakt maar die zag ik niet terug bij mijn foto's. Nadat mijn telefoon opnieuw opgestart was kwam deze foto ineens ook bovendrijven. Erg vreemd!
Ont- en weer opnieuw koppelen van de SD kaart was hier genoeg. Din *; was enorm bedroeft dat ze een foto van haar en Jochem Meyer kwijt was, maar daar was ie weer.

* _Apache_ wilde de SD kaart al gaan deep scannen.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 17:10
Heb 'm nu twee maanden en vandaag is blijkbaar de H van HTC van m'n backcover gevallen :S Heb op een Chinese site maar nieuwe besteld voor 10 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb sinds een tijdje dat als ik me scherm uitklap, of me toetsenbord, net hoe je het wilt zien. Dat ik soort 3d effect krijg, rood en blauw word het scherm, als een soort diepte effect. Dit is gebeurd nadat ik mijn toestel liet vallen. hij viel op de zijkant en klapte daarna open. Ik denk dat daardoor het kabeltjes, die platte tussen de 2 delen, dat die een beetje eruit is geschoven of is geknikt.

Valt dit zelf op te lossen? Of word dit echt een garantie dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Probleempje, ik wil graag mijn agenda op mijn homescreen hebben dmv de widget, echter toont deze maar 1 taak, dus ipv een belangrijke afspraak toont hij hier altijd een verjaardag, kan ik geen prioriteit aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
Polen schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:18:
Heb 'm nu twee maanden en vandaag is blijkbaar de H van HTC van m'n backcover gevallen :S Heb op een Chinese site maar nieuwe besteld voor 10 USD.
Ik ben de H en de T kwijtgeraakt laatst na een avondje stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:30
SCIxX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:09:
Probleempje, ik wil graag mijn agenda op mijn homescreen hebben dmv de widget, echter toont deze maar 1 taak, dus ipv een belangrijke afspraak toont hij hier altijd een verjaardag, kan ik geen prioriteit aangeven?
Zoek anders in de market naar Android Agenda Widget, kun je heel veel instellen en mooie overzichten maken ipv één afspraak laten zien. Fully customizable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb sinds kort een desire Z in mijn bezit, en nu valt het mij op dat de batterij tijden het laden erg heet word. Na een uurtje laden was de batterij al 42 graden. Hebben meer mensen dit of is dit een bug/defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
staffordniko schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:57:
Ik heb sinds kort een desire Z in mijn bezit, en nu valt het mij op dat de batterij tijden het laden erg heet word. Na een uurtje laden was de batterij al 42 graden. Hebben meer mensen dit of is dit een bug/defect?
Dit is vrij normaal, mijn X10 wordt ook zo warm, en als je gaat navigeren via Maps wordt ie helemaal heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
De desire heeft zojuist tijdens het laden de temperatuur van 45 graden berijkt. Is dit echt normaal? Het is flink heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Laatst online: 11:10
SCIxX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:09:
Ik gebruik Smooth Calendar widget, hier kun je aangeven welke agenda's getoond moeten worden en hoeveel events je wilt weergeven. Werkt perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 13:05

Niku

Alagaesii

Zie net dat mijn telefoon op de donkergrijze gedeeltes overal geel/groen begint uit te slaan. Dit ziet er echt niet uit. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Pagina: 1 ... 35 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!