Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:51

Phntm

Tlingelingeling

Niku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:29:
Zie net dat mijn telefoon op de donkergrijze gedeeltes overal geel/groen begint uit te slaan. Dit ziet er echt niet uit. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Dat komt door de rubbertjes die onder het scherm bevinden zodat het niet kapot gaat als het klapt tegen je toetsenbord wanneer je hem terugflipt. het is een reactie gewoon en je kan het niet weghalen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:05

Niku

Alagaesii

Ik bedoel de behuizing, niet het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 13:51

Phntm

Tlingelingeling

Niku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:57:
Ik bedoel de behuizing, niet het scherm.
Dat bedoel ik ook, waarschijnlijk heb ik het verkeerd geschreven maar het gaat om de randen van je toetsenbord toch?(De grijze) Daar rust je SCHERM deel van je Desire Z op met rubbertjes die daaronder zitten en door een reactie of zo geven die af, of ze geven gewoon standaard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 13:05

Niku

Alagaesii

O oke, sorry ik had het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bij de standaard rom de radio te updaten? Heb laatste tijd wat rare problemen met m'n internet (verbinding met m'n wireless netwerk maken duurt lang en lukt alleen als ik het via instellingen doe, 1 website wil geen data meer weergeven op m'n wireless terwijl het met 3g verbinding wel lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Heb mijn toestel maar weer ge-unroot. Had toch wel last van hevige ORD :+ .
Heb nu versie 1.34 op mijn Desire Z staan en dat bevalt me prima tot nu toe (ik heb gezocht naar changelogs van de updates, maar kon niet veel vinden).

Heb nog wel een kleine tip voor de mensen die de telefoon af en toe wat traag vinden reageren (zoals ik): Zet de animaties uit. (klinkt vanzelfsprekend, maar ik dacht er zelf ook niet meer aan)...
"Instellingen->Beeld->Animatie->Geen animaties.

Voor mijn gevoel gaat alles een stuk sneller nu.

EDIT: Nog even een aanvulling. Ik ben gaan unrooten, omdat de verlichting vreemd deed tijdens het uit de standby komen. (zie YouTube: ‪HTC Sense Custom Rom Wake-Up issue‬‏). Ik dacht dat dit door de roms van Virtuous kwam, maar ik heb de telefoon geupdate naar de officiele 1.72. Wat blijkt: Ik heb nu hetzelfde. Dit was niet zo met de 1.34 versie.

Iemand ideeën? Anders ga ik terug naar de 1.34 (kan ik meteen weer navigeren naar contacten vanuit de bel-lijst mbv Maps of mijn eigen navisoftware)

[ Voor 34% gewijzigd door niksie1981 op 09-06-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:44:
Stomme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bij de standaard rom de radio te updaten? Heb laatste tijd wat rare problemen met m'n internet (verbinding met m'n wireless netwerk maken duurt lang en lukt alleen als ik het via instellingen doe, 1 website wil geen data meer weergeven op m'n wireless terwijl het met 3g verbinding wel lukt).
Voor zover ik weet alleen als je root hebt. Je zou eens een FD kunnen proberen... Of eens je router resetten (als het maar bij 1 router voorkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens een uitgelekte screenshot van het bevoorradingssysteem van de Amerikaanse tak van T-Mobile, is de Z (Ook wel T-Mobile G2 of HTC G2 genoemd) End of Life. De Z is ook verdwenen van de site van T-Mobile USA, de provider die het alleenrecht heeft op de Z in de US.

http://pocketnow.com/andr...earing-end-of-life-status

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik probeerde laatst mijn ipod oortjes waar ook een microfoon inzit aan mijn telefoon te zetten. hij geeft netjes het icoontje aan met koptelefoon ook met het microfoontje eronder.
Maar als ik wil bellen krijgt diegene geen geluid, dit heb ik ook getest met de opneem functie, geluid pakt hij niet op.
Wie weet de oplossing?

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gaat waarschijnlijk gewoon niet werken omdat Apple een andere pin out op de jack hanteert dan HTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:46

avotar

P0werd by Black Coffee

TVL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:11:
Ik had ook een foto gemaakt maar die zag ik niet terug bij mijn foto's. Nadat mijn telefoon opnieuw opgestart was kwam deze foto ineens ook bovendrijven. Erg vreemd!
Lekker op tijd misschien, maar er zit een standaard gallerij widget op je Desire. Ik heb hem gewoon op een van de schermpjes staan. Standaard laat hij je laatst gemaakte foto zien en ik zie hem altijd verversen als ik een paar foto's gemaakt heb.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:53
Niku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:29:
Zie net dat mijn telefoon op de donkergrijze gedeeltes overal geel/groen begint uit te slaan. Dit ziet er echt niet uit. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Heb ik ook, het zal wel een reactie zijn van het vocht van je handen met het plastic soft touch spul dat is gebruikt in de telefoon. Voor mij een reden om bij een eventuele volgende telefoon hier goed op te letten, en soft touch buitenkant mobieltjes niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vraagje: werd jullie Desire Z geleverd met een MicroSD kaartje?
Tot mijn verbazing zat er in de mijne een 8GB MicroSD :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 11-08 11:02
Mijn telefoon heeft ook al een tijdje last van dat gelige naast het toetsenbord. Ik vind het maar waardeloos!

Voor de rest geen problemen nog. Alle letters zitten nog op de achterkant en alles werkt nog steeds naar behoren (binnen sinds de release).

Ik heb van de week een Galaxy S voor mijn nichtje gekocht en de Galaxy S 2 van een maat bekeken en ik kan niet ontkennen dat deze er toch wel veel mooier uitzien als de HTC's.

Ook is het best aardig typen op zo'n gigantisch scherm van de Galaxy S 2.

Ik weet dan ook niet of ik in de toekomst weer een smart phone met keyboard neem en als ik dat niet doe wordt het waarschijnlijk geen HTC meer.

Ik raak een beetje uitgekeken op dat saaie design wat ook de DZ heeft.
Voor de rest werkt de telefoon prima hoor! (Iets met gras bij de buurman. :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 14-06-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gele vlekken heb ik ook, tevens veel krassen op onderkant (mja paar $ heb je nieuwe uit China). Ik hoef idd ook geen meer met toetsenbord...

Word ook wel een tijd voor de 2.3 update, ik heb er een hard hoofd in dat die nog komt :( (ow en de bootloader unlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Eind juni hadden ze het over, dat is het nog niet dus nog even geduld.. Ik denk dat ik na deze telefoon ook overga op een groter scherm en zonder fysiek toetsenbord.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38
de GB update is gecancelled!!! wtf, zou dit echt zijn?

http://androidcommunity.c...-for-htc-desire-20110614/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:37
is voor de Desire, niet voor de Desire Z (althans wordt nergens genoemd)
hij is er ook al voor de Desire HD, dus Desire Z zal dan toch wel gewoon door moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit gaat alleen over de 'normale' HTC Desire en niet de HTC Desire Z die in dit topic besproken wordt, zie ook: http://www.facebook.com/n...ad-update/225607660802056

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
ah goed!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
pfeww, gelukkig. Zou mij sterk lijken dat de Z geen update zou krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43

Sorcerer8472

Mens sana?

Pusherman_ schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:01:
[...]

is voor de Desire, niet voor de Desire Z (althans wordt nergens genoemd)
hij is er ook al voor de Desire HD, dus Desire Z zal dan toch wel gewoon door moeten gaan?
De reden zou wel zijn dat de Desire te weinig geheugen (RAM, ROM?) heeft... maar de Desire Z heeft even weinig terwijl de Desire HD juist wél meer heeft...

We zullen het binnenkort wel zien denk ik :o

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vermoed dat men het over de 'internal storage' heeft, maar ik heb geen zin om er verder in te duiken omdat ik toch geen Desire heb. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09
Gaat inderdaad om internal storage....512MB vs 1,5GB.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Gelukkig, want de desire z heeft 512 mb ram en de desire 576 mb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Laatst online: 14:59
Ik wacht geduldig af tot Android 2.3 voor de Z uitkomt. Ik heb het er niet voor over om te gaan rooten enz.

Ik ben tot nog toe zeer tevreden over mijn Z. Perfect is hij niet, dit zijn de verbeterpuntjes:

* Accu. Minimaal twee, liever drie, keer zoveel capaciteit zou wenselijk zijn. Of veel minder stroomverbruik.
* Geluid. I.v.g. met mijn oude Nokia E90 is het geluid via zowel speaker als headset iets minder. Ik ben er nu aan gewend en het is prima, maar er is duidelijk verschil in kwaliteit. Ook is het het geluidsniveau via de headset vrij zacht, met een app (Volume boost) was dat volledig gefixt.
* Klein puntje: ik snap niet waarom de USB-aansluiting aan de zijkant zit, die had prima aan de onderkant gekund, dat had iets makkelijker geweest met autohouders etc.

Ik heb afgelopen weekend Tasker gekocht en ben nu mijn eerste scripts aan het schrijven. Ik probeer nog feeling te krijgen voor hoe de location-based items werken maar het lijkt er nu op dat ik het betrouwbaar voor elkaar heb dat wifi inschakelt als ik thuis, bij mijn ouders en op mijn werk ben, en uitschakelt als ik daar niet ben. 's Nachts zet ik het toestel op airplane mode, niemand die me 's nachts wakker belt en het scheelt een boel batterij.

Supertoestel!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@jeroenH:

Voor je wifi gebeuren kun je de app y5 Linkje installeren.

1x inloggen op een wifi en de app zorgt ervoor dat wanneer je buiten het bereik komt de wifi uitgezet wordt. Wanneer je weer binnen het bereik komt schakelt deze de wifi weer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
LOL @ HTC... die gasten weten ook niet wat ze willen :P

http://www.engadget.com/2...rbreads-coming-to-desire/

dat betekent iig dat onze update voor de Z ook niet in gevaar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:36
Ik hoop wel dat hij komt. Dat zou nl na mijn G1 de tweede keer zijn dat ik zo snel al zonder updates kom te zitten. Ik toen meer dan een jaar zonder updates gezeten, mijn telefoon was ik toen ook meer dan zat. Gelukkig zit ik maar 1 jaar aan de DZ vast omdat de ontwikkelingen toch al zo hard gaan zag ik weer 2 jaar niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Gismo1979 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:48:
@jeroenH:

1x inloggen op een wifi en de app zorgt ervoor dat wanneer je buiten het bereik komt de wifi uitgezet wordt. Wanneer je weer binnen het bereik komt schakelt deze de wifi weer in ;)
Geinige app! Tasker kan echter nog veel meer leuks :)

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
jip_86 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:02:
Ik hoop wel dat hij komt. Dat zou nl na mijn G1 de tweede keer zijn dat ik zo snel al zonder updates kom te zitten. Ik toen meer dan een jaar zonder updates gezeten, mijn telefoon was ik toen ook meer dan zat. Gelukkig zit ik maar 1 jaar aan de DZ vast omdat de ontwikkelingen toch al zo hard gaan zag ik weer 2 jaar niet zo zitten.
en custom roms durf je niet aan te beginnen? genoeg voor de G1 en inmiddels ook voor de Z te vinden hoor. Draai zelf op het moment de speelse MIUI rom, werkt leuk! (sorry, ga alweer terug naar het "custom roms" topix O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Ja wel geprobeerd op de G1, maar wilde niet lukken. Mn Z draait verder best zo. Enigste waar ik problemen mee heb is dat mijn mail app standaard mijn eerste mail opent. Heel vervelend als je mail op ongelezen wilt houden om die thuis verder af te kunnen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Gismo1979 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:48:
@jeroenH:

Hoe weet de app dan dat je weer binnen bereik bent van het WiFi signaal, als hij WiFi uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 18:41

Praetextatus

the dutch_paki

Paksoy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:31:
[...]

Hoe weet de app dan dat je weer binnen bereik bent van het WiFi signaal, als hij WiFi uitschakelt?
Dit gaat via gsm masten. Je telefoon kan al je positie (niet echt nauwkeurig) bepalen via de gsm masten in je buurt. En dit onthoud die app. Zodra je weer op de 'onthouden' locatie aanwezig bent springt wifi weer aan :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:42

JB

Cédric roelt!

Praetextatus schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Dit gaat via gsm masten. Je telefoon kan al je positie (niet echt nauwkeurig) bepalen via de gsm masten in je buurt. En dit onthoud die app. Zodra je weer op de 'onthouden' locatie aanwezig bent springt wifi weer aan :)
Jep werkt als een trein!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal y5 binnenhalen, nu Wifi altijd aan.

Zal ook eens kijken naar Tasker wat ik daar allemaal me kan doen :Y

Batterijduur blijft niet al te best, ben benieuwd of dat beter wordt na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Beste prestaties uitzetten.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:31
Voor de geïnteresseerden, sinds ik GPS uit heb gezet op mijn telefoon heb ik nooit meer last van sleep of death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:53
Ik heb een schermbeveiliging middels pin/patroon. Eigenlijk is die beveiliging supervervelend als ik thuis ben. Weet iemand of de schermbeveiliging locationbased automatisch aan/uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
ReconE schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:11:
Ik heb een schermbeveiliging middels pin/patroon. Eigenlijk is die beveiliging supervervelend als ik thuis ben. Weet iemand of de schermbeveiliging locationbased automatisch aan/uit te zetten is?
Dat is een aardige. Ik denk het niet. Een functie die ik wel zwaar handig zou vinden is het direct kunnen inschakelen van de camera, ook al staat een PIN geactiveerd. Ik heb wel eens wat foto momentjes gemist omdat ik eerst nog mijn PIN in moest toetsen en dat natuurlijk in de haast prompt verkeerd deed...

Ik verwacht niet dat deze functie bestaat, maar hij zou wel echt heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:39

Oceria

I've been in between....

SCIxX schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:08:
Voor de geïnteresseerden, sinds ik GPS uit heb gezet op mijn telefoon heb ik nooit meer last van sleep of death.
*kuch*

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 22:01
Over een tijd op vakantie naar het buitenland (wel binnen de EU), en ik wil dan absoluut NIET dat de HTC Desire Z ''stiekem'' gaat internetten. Is het voldoende om bij het configuratiescherm het 3G-internet uit te schakelen, of moet ik nog meer handelingen verrichten?

Als de HTC Desire Z namelijk gaat internetten, gaat me dat straks op vakantie vele euros kosten in het buitenland, en ik voorkom liever een dikke telefoonrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09
Jorn1986 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:19:
Over een tijd op vakantie naar het buitenland (wel binnen de EU), en ik wil dan absoluut NIET dat de HTC Desire Z ''stiekem'' gaat internetten. Is het voldoende om bij het configuratiescherm het 3G-internet uit te schakelen, of moet ik nog meer handelingen verrichten?

Als de HTC Desire Z namelijk gaat internetten, gaat me dat straks op vakantie vele euros kosten in het buitenland, en ik voorkom liever een dikke telefoonrekening.
Volgens mij kun je ook gewoon roaming uitzetten.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_

ja dat wil ik ook wel, aangezien ik naar Azie ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Gegevensroaming uitvinken onder je instellingen voor je mobiele netwerk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Oke bedankt voor de reacties, ik zal t.z.t. het mobiele netwerk + gegevensroaming uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jorn1986 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:13:
Oke bedankt voor de reacties, ik zal t.z.t. het mobiele netwerk + gegevensroaming uitzetten.
Het mobiele netwerk is wel handig mocht je willen dat ze je nog kunnen bellen en smsen :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:34
Ik kom regelmatig in het buitenland, en als je ervoor zorgt dat "Gegevensroaming" is uitgeschakeld gaat het goed.

Je krijgt dan zo'n R'tje bij je bereikbalkje te zien.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
JB schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:25:
[...]

Het mobiele netwerk is wel handig mocht je willen dat ze je nog kunnen bellen en smsen :P
Nee sorry, bedoelde enkel mobiel internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hmm wordt het wachten op 2.3 wel een beetje moe nu :P Eind juni is een ruim begrip, iemand al meer nieuws?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 21:05
JB schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:24:
Hmm wordt het wachten op 2.3 wel een beetje moe nu :P Eind juni is een ruim begrip, iemand al meer nieuws?
Inderdaad het is erg stil rond 2.3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:29
Ik mis het geloof ik niet echt. Mijn Z draait nog altijd prima. Wat voor functies worden er eigenlijk toegevoegd met 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Waffle schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:46:
Ik mis het geloof ik niet echt. Mijn Z draait nog altijd prima. Wat voor functies worden er eigenlijk toegevoegd met 2.3?
Ondersteuning voor

-meerdere camera's (heeft de z niet)
-NFC (heeft de z niet)

en nog wat tweaks aan het menu met alle appz0rs

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:35

netblade

Sunrise

BGB4rn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Ondersteuning voor

-NFC (heeft de z niet)

+ Dat ik hoop dat ze een andere bluetooth steak gebruiken voor mijn ad2p verbinding, een bitpool van 32 gewoonweg sneu terwijl het toestel makkelijk het dubbele aankan

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Waffle schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:46:
Hier worden de verschillen tussen Android 2.2 en 2.3 uitgelegd, als ook de verschillen tussen 2.3 en 2.3.3.
Nu zijn de verschillen tussen 2.2 en 2.3 relatief groot (klik op de link en lees maar), maar zijn de verschillen tussen 2.3 en 2.3.3 niet heel erg groot. Daar heeft het vooral te maken met NFC en Bluetooth upgrades.
Maar wat vooral belangrijk is, is dat batterijverbruik wordt verbeterd bij 2.3.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43

Sorcerer8472

Mens sana?

BGB4rn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Ondersteuning voor

-NFC (heeft de z niet)

Wordt ondersteuning voor 3G-videobellen niet ook gelijk toegevoegd? (kan dan alleen met rear-cam :+)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik heb de laatste tijd erg veel last van spontaan uitvallen van mijn telefoon, voornamelijk als ik hem in mijn broekzak heb zitten... kan het duiden op een los contactje ofzo? Ik heb de telefoon sinds.. nov. 2010, dus er zal vast nog fabrieksgarantie op zitten?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Zeker nog garantie, even HTC bellen dan komen ze hem ophalen.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

S0epkip schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:01:
Zeker nog garantie, even HTC bellen dan komen ze hem ophalen.
Is er dan ook een goede mogelijkheid om een complete back-up van mijn data e.d. te maken? Voor ik alles kwijt ben...

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Via de website van HTC sense gaat dat ook meen ik?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

JB schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:26:
Via de website van HTC sense gaat dat ook meen ik?
Sense is alleen voor berichten en contacten.. verder niet... Heb via Live Chat gesproken met HTC en die raden me aan om HTC Sync te gebruiken voor een back-up en dan eerst een softe reset te doen en als dat niet helpt een harde. Als dit ook niet helpt moet ik weer contact met hun opnemen.

Krijg HTC Sync alleen niet aan de praat op mn werk laptop... straks thuis maar even proberen.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door AngelDust op 23-06-2011 13:52 ]

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Dat van het uitvallen heb ik ook wel eens last van. Ik vermoedde eerst dat het kwam nadat ik Mobiel internet/Wifi gebruikt had, dit uitschakelde via de snelkoppeling op het home scherm en vrijwel direct het toestel op lock zette. Dit heb ik nog niet kunnen reproduceren dus ben er niet zeker van. Hoop wel dat dit is opgelost na de upgrade naar 2.3 ...

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:18

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
Ik heb sinds kort een kras op mn scherm, helemaal in het midden :(
Ik zou niet weten hoe die daar komt, normaal ben ik heel zuinig met mn producten. Valt dat toevallig binnen de garantie?

Verder zit op het metalen klepje een soort folie die loslaat. Dit maakt het echt heel lelijk!
http://www.flickr.com/photos/64381687@N05/5862840459
En ik heb de telefoon net 2 maanden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Darkraver8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:27:
Ik zou niet weten hoe die daar komt, normaal ben ik heel zuinig met mn producten. Valt dat toevallig binnen de garantie?

Verder zit op het metalen klepje een soort folie die loslaat. Dit maakt het echt heel lelijk!
Krassen vallen voor zover ik weet nooit onder garantie, dit is "gebruikersschade".

De "folie" op het metalen klepje heb ik nog nooit gezien en heb er zelf ook geen last van na 4 maanden gebruik, hiervoor kun je denk ik het best contact opnemen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:30
Darkraver8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:27:

Krassen vallen niet onder de garantie. En die folie, dat heb ik nog nooit gezien ook. Bij mij is alles nog picture perfect op de achterkant, en zeker geen folie te zien. Gek dat het bij jou er zo uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Die folie is gewoon de standaard folie die erop zit zodra je de tel. uit de doos haalt. In zijn geheel eraf halen en je hebt een achterkant zoals iedereen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door JB op 23-06-2011 15:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Helaas is dat 'folie' wat van het accudeksel bladdert redelijk normaal bij de Z, heb het al in veel forums en één mede-Z-eigenaar gezien. Dit is de mijne na een half jaar gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://www.solarwebsite.nl/wp-content/uploads/2011/06/IMAG0595.jpg

Volgens mij ligt het er ook nog wel aan of je hem vaak op een hard oppervlak hebt liggen. Als je hem altijd op een papiertje of doekje legt (of uberhaupt nooit neerlegt) zul je dit niet hebben.
JB schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
Die folie is gewoon de standaard folie die erop zit zodra je de tel. uit de doos haalt. In zijn geheel eraf halen en je hebt een achterkant zoals iedereen ;)
Dat is dus niet correct. Je hebt zelf geen Z zeker?

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenH op 23-06-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
JB schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
Dat is het hem juist, die wil er verder niet af. Ik kan het er hooguit af proberen te krabben, maar dan moet ik echt uren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Darkraver8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:50:
[...]

Dat is het hem juist, die wil er verder niet af. Ik kan het er hooguit af proberen te krabben, maar dan moet ik echt uren krabben.
Apart, heb ik iig geen last van. Als het inderdaad niet die folie is dan gewoon opsturen.
JeroenH schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:49:

Jawel maar dat heb ik niet.

[ Voor 22% gewijzigd door JB op 23-06-2011 15:55 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Helaas is dat 'folie' wat van het accudeksel bladdert redelijk normaal bij de Z, heb het al in veel forums en één mede-Z-eigenaar gezien. Dit is de mijne na een half jaar gebruik:

[afbeelding]
Zo ziet de mijne er ook uit. Boeit me niet echt, ik heb de gsm niet vanwege zijn mooie achterkant gekocht.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bart ® schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Zo ziet de mijne er ook uit. Boeit me niet echt, ik heb de gsm niet vanwege zijn mooie achterkant gekocht.
Dat is voor iedereen anders, ik zou daar iig niet mee kunnen leven. Mocht ik het niet onder garantie gerepareerd krijgen dan zat er alsnog een nieuw frontje op :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
De kras op het scherm ga ik proberen op te lossen met http://www.displex-touch.nl
Heeft iemand er al ervaringen mee? :)
JB schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:54:
Apart, heb ik iig geen last van.
Hoeveel vraag je voor jouw klepje :p

Nah, ik heb HTC gemaild met de foto en hopelijk komen ze er snel op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

JB schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:11:
[...]

Dat is voor iedereen anders, ik zou daar iig niet mee kunnen leven.
Niet mee kunnen leven? Je kijkt normaal toch helemaal niet naar de achterkant? Tijd en energie die ik erin moet stoppen om het misschien vervangen te krijgen is het me echt niet waard voor iets dat niet in mijn blikveld zit.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bart ® schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Niet mee kunnen leven? Je kijkt normaal toch helemaal niet naar de achterkant? Tijd en energie die ik erin moet stoppen om het misschien vervangen te krijgen is het me echt niet waard voor iets dat niet in mijn blikveld zit.
De tijd en energie die je erin steekt om je druk te maken over het feit dat ik er niet mee kan leven en jij wel is het ook niet waard. Boeiend wat jij of ik vind, normaal is het iig niet dat deze folie los laat en het zou niets meer dan netjes zijn als HTC dit oplost (wat normaliter ook echt wel zo is).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
Bart ® schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:28:
Turning the speakerphone on during a call: Flip your phone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
ik heb hetzelfde fenomeen op dat klepje aan de achterkant, echt slechte kwaliteit...

geef ons even feedback wat HTC zegt, misschien krijgen we wel nieuwe toegestuurd?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Je kunt het bij HTC proberen, wil je er makkelijker vanaf komen:
Voor een tientje staan ze op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

ik heb een probleem met de SD-kaart van mijn htc desire z.
Hij geeft namelijk de melding: "SD-kaart is leeg of heeft geen ondersteund bestandssysteem".
Formatteren via telefoon of pc heeft totaal geen zin, koppelen in instellingen ook niet. Krijg daarna de melding: "SD-kaart is beschadigd, u moet deze mogelijk opnieuw formatteren".

Heb al een nieuwe kaart aangeschaft maar heb hiermee vanaf moment 1 hetzelfde probleem. In een andere telefoon doen beide kaartjes het wel gewoon. Terugzetten naar fabrieksinstellingen ook al geprobeerd maar haalt ook niks uit.

Zijn er nog andere opties of moet mijn htc gemaakt worden, toestel is net 1,5 maand oud dus weinig zin om em meteen 3/4 weken kwijt te zijn voor reparatie.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Zouden er mensen zijn die daadwerkelijk zoiets kopen? Ik heb het overwogen, want gewoon twee dagen niet over opladen hoeven na te denken lijkt me geweldig, maar zo'n bult achterop je toestel is toch ook niet alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:55

Zuurstok

Passionately curious

JeroenH schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:00:
Zouden er mensen zijn die daadwerkelijk zoiets kopen?
Als mensen het niet zouden kopen, zou het niet verkocht worden :)

Ik heb er ook over na gedacht, alleen ook ik heb m'n telefoon eigenlijk altijd in m'n zak zitten. Waardoor die bult achterop nog best een vervelend iets zou kunnen worden.

Als je sowieso je telefoon altijd in je tas hebt, dan zou ik er niet zoveel om geven :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zouden er mensen zijn die daadwerkelijk zoiets kopen? Ik heb het overwogen, want gewoon twee dagen niet over opladen hoeven na te denken lijkt me geweldig, maar zo'n bult achterop je toestel is toch ook niet alles....
Kijk even naar de Mugen (1800mAh), die gaat ook een stuk langer mee en heeft niet die "bult" die past gewoon achter je huidige klep. Ik lees er in ieder geval positieve reacties over bij Accessoires.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bart ® schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Yep, de achterkant van mijn DZ ziet er ook zo uit. En het grappige is dat het scherm nog helemaal puntgaaf is, na maanden van verblijf in m'n broekzak zonder screenprotector.... Ze zouden backcoverprotectors ipv screenprotectors moeten verkopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Milly op 24-06-2011 08:42 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
Vet! Ik heb het gisteren eens bekeken en maar gelijk besteld. omgerekend €6,50 is niet duur om te proberen, ookal is ie lelijk. Leuk voor op vakantie! En dan kan ik mn lelijke klepje opsturen als HTC het wil vervangen :p

Wel raar trouwens, op de officiele site kost ie $88,-
http://mugenbattery.com/t...xtended-power-battery.htm

edit: die eBay winkel is helemaal goedkoop, ook voor andere toestellen :o

[ Voor 40% gewijzigd door Darkraver8 op 24-06-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Darkraver8 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:38:
[...]

Vet! Ik heb het gisteren eens bekeken en maar gelijk besteld. omgerekend €6,50 is niet duur om te proberen, ookal is ie lelijk. Leuk voor op vakantie! En dan kan ik mn lelijke klepje opsturen als HTC het wil vervangen :p

Wel raar trouwens, op de officiele site kost ie $88,-
http://mugenbattery.com/t...xtended-power-battery.htm

edit: die eBay winkel is helemaal goedkoop, ook voor andere toestellen :o
Ik weet niet wat je besteld hebt maar die link is heel iets anders, das de 3600 variant met inderdaad de bult... Een accu van 6,50 klinkt mij ook niet echt geloofwaardig...

Ik doel op deze http://www.mugen-power-ba...desirez-t-mobile-g2.html#

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
Ah, verkeerd gequote, ik bedoel deze. Graag zou ik de 1800 mAh variant ook hebben, maar $44 is me op dit moment nog wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vriend van me heeft zoiets voor de Hero. Het valt nog mee qua gewicht enzo. Maar denk dat het bij de Z wel storing zal zijn, die is al al zwaar/dik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
quote: HTC UK
“…we optimise the experience for each handset, for example, HTC Desire HD and Desire Z have different screen sizes. Gingerbread for Desire Z is coming before the end of June“
Nog (max) vier dagen!!

:(

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 13:15

SomerenV

It's something!

NoFate schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:01:
ik heb hetzelfde fenomeen op dat klepje aan de achterkant, echt slechte kwaliteit...

geef ons even feedback wat HTC zegt, misschien krijgen we wel nieuwe toegestuurd?

bedankt
Ik heb mijn toestel nu sinds eind december en op wat krasjes na zit de achterkant er nog prima uit. Misschien dat het scheelt dat ik een pouch heb waar ie meestal in zit?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb hem ook altijd in een zakje gehad, maar toch is het klepje van de batterij al flink beschadigd. De letters zitten er nog wel goed sop, maar het lijkt alsof het extra laagje er wat vanaf begint te vallen. Nou vind ik het allemaal niet zo erg, vandaar dat ik er verder niets mee doe. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zal wel geluk hebben dan. Zowel het scherm als de achterkant zijn nog hartstikke mooi. Het metaal van de achterzijde heeft een paar krasjes als je het licht er schuin op laat vallen, maar een naam mag het niet hebben.

Dat klepje op de foto na een half jaar gebruik: wtf is daar mee gebeurd? :X
Ik heb mijn Z sinds eind november, dus nu 7 maanden en die heeft niet.
En ik zou ook op zoek gaan naar een vervangend klepje plus de oorzaak van dit afbladderen.
Enige wat de mijne heeft "geleden" is lichte verkleuring op een paar plekken in het grijze kunststof. Oorzaak daarvan was het hoesje wat ik gebruikte. Sinds februari oid zit hij dus naakt in mijn broekzak.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Mijn exemplaar heeft 't ook. De telefoon is helemaal gaaf, alleen het klepje is dus niet zo mooi meer. Stoort me niet zo eigenlijk. Het lijkt (als ie op het scherm ligt) alleen of de telefoon heel wat heeft meegemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 14:18
Hier ook nog geen beschadigingen op het scherm of de achterkant. Kwam er alleen achter dat de body zelf redelijk zacht / goedkoop plastic is?
Telefoon is nu 1x op de grond (klinkers) gestuiterd, vanaf nog geen 30cm hoogte en hij zat in de beschermhoes. Heb nu een kleine beschadiging precies op de hoek rechtsboven zitten: enige plek die niet beschermd was door de hoes.. :X
Mijn oude Nokia heeft valpartijen van grotere hoogtes meegemaakt, zelfs zonder hoes, maar daar was eigenlijk niks op te zien. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online

[afbeelding]

Volgens mij ligt het er ook nog wel aan of je hem vaak op een hard oppervlak hebt liggen. Als je hem altijd op een papiertje of doekje legt (of uberhaupt nooit neerlegt) zul je dit niet hebben.

[...]

Ah, deze foto. Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit, maar dan is de 'vlek' wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

(jarig!)
Net mail terug van HTC:
Dank voor uw e-mail naar HTC.
Het spijt ons te horen dat u een probleem hebt met uw toestel.
Helaas is dit geen schade die onder de garantieregeling valt.
Een nieuw klepje is aan te schaffen via de website 'htc.com/nl'
onder 'kopen' - 'accessoirewinkel' . Hier klikt u op uw type
telefoontoestel, en onder 'voeding en laad' is de batterijklep
vermeld.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

AngelDust schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:48:
[...]

Sense is alleen voor berichten en contacten.. verder niet... Heb via Live Chat gesproken met HTC en die raden me aan om HTC Sync te gebruiken voor een back-up en dan eerst een softe reset te doen en als dat niet helpt een harde.
Soft reset lijkt (tot nu toe) geholpen te hebben.. geen last mee rgehad van spontaan uitvallen.. en normaal was dat toch wel 1 keer per dag... :)
Ultraman schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:26:
Ik zal wel geluk hebben dan. Zowel het scherm als de achterkant zijn nog hartstikke mooi. Het metaal van de achterzijde heeft een paar krasjes als je het licht er schuin op laat vallen, maar een naam mag het niet hebben.

En ik zou ook op zoek gaan naar een vervangend klepje plus de oorzaak van dit afbladderen.
Enige wat de mijne heeft "geleden" is lichte verkleuring op een paar plekken in het grijze kunststof. Oorzaak daarvan was het hoesje wat ik gebruikte. Sinds februari oid zit hij dus naakt in mijn broekzak.
Wat hij zegt.. Ik heb mijne ook sinds november en d'r mankeert nog 0,niks aan :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:23
Bestaat het scharnier (hinge) probleem nog op de Desire Z? Of is dit probleem inmiddels opgelost?

De Desire Z lijkt me een mooie vervanging namelijk van mijn Nokia E66 en de HTC Doubleshot is toch te duur de eerste paar maanden (ik koop een los toestel).

[ Voor 0% gewijzigd door BigEagle op 27-06-2011 15:45 . Reden: Typo ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:30
BigEagle schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
Bestaat het scharnier (hinge) probleem nog op de Desire Z? Of is dit probleem inmiddels opgelost?

De Desire Z lijkt me een mooie vervanging namelijk van mijn Nokia E66 en de HTC Douibleshot is toch te duur de eerste paar maanden (ik koop een los toestel).
Mijn hinge is prima, geen slapheid in de vorm van het open- en dichtklappen bij normaal gebruik. Alleen als ik op bed lig en het ding boven m'n hoofd houd klapt ie naar voren. Nou gebeurt dat zelfs bijna nooit omdat ik de Desire Z dusdanig vasthoud dat ik het scherm ook klem heb.

Het is echt zelf oordelen, anders even een shop zoeken waar je 'm kan uitproberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ultraman schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:26:

Same here!
Heb mijne ook sinds de release. Enkel wat krasjes op de achterkant, maar geen loslatende folie (wist geen eens dat dit er op zat) of letters. Display ook nog goed. Heb de tel wel al een paar keer laten vallen, waarvan 1 keer op straat. :(

Gelukkig enkel wat krassen op de zijkant.

Ik heb wel last van verkleuring bij het toetsenbord. Het wordt daar "gelig" (hier ook voorbij zien komen). :(

Vage zooi wel!

Voor de rest geen gekkigheid. Ik gebruik geen hoes of screenprotector. Toetsel zit altijd in de broekzak.
Ook geen hinge probeem ofzo. Gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:23
omgwtfbbq schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:42:
[...]

Mijn hinge is prima, geen slapheid in de vorm van het open- en dichtklappen bij normaal gebruik. Alleen als ik op bed lig en het ding boven m'n hoofd houd klapt ie naar voren. Nou gebeurt dat zelfs bijna nooit omdat ik de Desire Z dusdanig vasthoud dat ik het scherm ook klem heb.

Het is echt zelf oordelen, anders even een shop zoeken waar je 'm kan uitproberen? :)
Ik zal inderdaad eens kijken bij de hi winkel, volgens mij kun je ze daar uitproberen...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Pagina: 1 ... 36 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!