Op verschillende fora (androidworld, xda, tweakers), kom ik veel topics/reacties tegen van mensen die, net als ik, het volgende probleem hebben met hun Desire Z: het toestel gaat in slaap mode, maar kan er niet uit komen via aan/uit knop of anderszins. Dood dus. Alleen het eruit en erin zetten van de accu start het toestel weer op. Een swap lijkt geen oplossing: ook het nieuwe toestel heeft het probleem.
Idee is om via dit topic een overzicht te maken van mensen die hetzelfde probleem hebben, met opgave relevante instellingen (Rom, apps, etc). Als dit topic nu veel respons krijgt helpt dat mogelijk om HTC te bewegen snel(ler) een oplossing te maken
Gegevens mijn toestel (Menu => Instellingen => Over de telefoon)
Apps
Mocht dit topic ergens anders thuishoren, dan kan het verplaatst worden door een modje.
Overigens is de kreet "sleep dead" wat dit probleem in Azie genoemd wordt, tis maar dat we het weten
Idee is om via dit topic een overzicht te maken van mensen die hetzelfde probleem hebben, met opgave relevante instellingen (Rom, apps, etc). Als dit topic nu veel respons krijgt helpt dat mogelijk om HTC te bewegen snel(ler) een oplossing te maken
Gegevens mijn toestel (Menu => Instellingen => Over de telefoon)
- Modelnummer HTC Desire Z A7272
- Adroid versie 2.2.1
- Smalband versie 12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2
- Kernel versie 2.6.32.21-g540976a / htc-kernel@and18-2 #1 / Wed Dec 1 13:30:31 CST 2010
- Build nummer 1.72.405.2.CL296256 release-keys
- Software nummer 1.72.405.2
Apps
- HTC Sense: aan; sync aan
- HTC Hub: aan; sync aan
Mocht dit topic ergens anders thuishoren, dan kan het verplaatst worden door een modje.
Overigens is de kreet "sleep dead" wat dit probleem in Azie genoemd wordt, tis maar dat we het weten
[ Voor 0% gewijzigd door Der Rudi op 13-01-2011 16:31 . Reden: typo ]